HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.990 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb het zelf niet, maar het zou volgens mij aan je kiesregels kunnen liggen op je PC (controleer deze eens bij modemeigenschappen)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomtom Navigator 5.2 is uit:

http://www.tomtom.com/sup...x.php?Language=1&FID=3361

"TomTom NAVIGATOR is now compatible with Microsoft Windows™ MOBILE 5.0 devices. See the compatibility list for more information."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:52:
[...]

Ik heb het zelf niet, maar het zou volgens mij aan je kiesregels kunnen liggen op je PC (controleer deze eens bij modemeigenschappen)
Oke, ga ik proberen, ik denk eigenlijk dat dat niet het probleem is, maar we zullen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Vandaag de adapt gps ontvanger binnen gehad een aan de praat gekregen. Die sigarettenaanstekervoeding met usb kun je toch ook gebruiken om je vario mee op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:39:
[...]

Er is ook nog GTS Racing, die leek me iets leuker maar heb ik nog niet geprobeerd.
ben benieuwd over 2 weken mag ik met mijn vario gaan klooien
maar vandaag komt master-daan1987 ff zijn vario showen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikkeraap schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:18:
Vandaag de adapt gps ontvanger binnen gehad een aan de praat gekregen. Die sigarettenaanstekervoeding met usb kun je toch ook gebruiken om je vario mee op te laden?
opladen via usb gaat vrij traag dus het beste is het om via lichtnet op te laden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand misschien een linkje waar je de race spellen kan downloaden voor de vario ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:32:
[...]

opladen via usb gaat vrij traag dus het beste is het om via lichtnet op te laden B)
Ah het het is makkelijk voor in de auto, als tijdens het navigeren je vario accu leeg raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikkeraap schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:56:
[...]

Ah het het is makkelijk voor in de auto, als tijdens het navigeren je vario accu leeg raakt
ja dan wel ja zometeen beland je ergens in een weiland }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
broodjepoep schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:47:
Ik heb momenteel nog de m1000 maar ik zit ook te kijken naar dit leuke kleine apparaatje
Maar ik zit nog met een paar vragen.

1 WM 2005 maakt nu dus gebruik van een vast geheugen maar betekent dit dat als je een harde reset uitvoert je contacten en mailtjes blijven bestaan? Ik had soms wel eens last van een vastloper op mijn m1000 waarbij het apparaat spontaan een harde reset gaf met als gevolg alle contacten en calender gegevens kwijt. Uiteraard gebruikte ik x-backup regelmatig maar niet altijd :/

2 je kan de m1000 alleen in flightmode zetten door"(onhandig) het zendmastje met je stylus aan te klikken. Werkt dat met de vario/m3000 hetzelfde?
*Kick*
Kan niemand een antwoord geven op mijn 2 simpele vragen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Antwoord :

1) Harde reset verwijderd alle data (behalve data op je geheugenkaart)
2) Ja, werkt het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Na wat rondkijken in diverse gsm shops kom ik tot conclusie dat ik maar naar T-Mobile shop moet gaan in Leeuwarden. Dat doe ik morgenmiddag wel. Vandaag ff bellen om eentje te reserveren.

Belcompany is hier enige die wel kan proberen (hun Qtec is simlock-vrij maar daar betaal je dik 259 Euro voor of zo. Ook al is het simlock vrij, het is wel flinke geld. Omdat ik toch altijd T-Mobile doe, ga ik wel voor MDA Vario. En mja, ze kunnen pas over paar weken leveren, wat wel beetje lange tijd is.

Andere shops (T-Telecom(iets van die naam) en Phonehouse) kunnen niks doen. Ene is het op, andere levert het niet.

Morgen dus naar T-Mobile shop rijden.... :)

Anders heb ik nog wel Smartphonestunts.nl site, maar ik weet niet hoe snel ze het kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuperke
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06-2021
Wanneer je 5.1 werkend hebt lopen is het dan de moeite waard om te updaten naar 5.2? Zijn er ook andere verbeteringen dan alleen de officiële compatibiliteit met WM5?

Ik heb meestal nog zoiets van "dont fix what isnt broke"...

[ Voor 41% gewijzigd door kuperke op 29-11-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb warcraft 2 ook aan de praat gekregen. Hoe werkt dat scummVM eigenlijk? Als je orgineel spel hebt moet je die dan gewoon op je pocket zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoowwwwwww net is master-daniel1987 langs geweest en wat ik gezien heb is me zeer goed bevallen hadden na 5 tellen al door hoe je je mp3 ringtones insteld hehehehe B)
alleen is het niet gelukt om MPEG filmpjes te bekijken is dit een kwestie van converten ? :?

jammer genoeg moet ik nog 12 dagen wachten dus das wel balen :'(

EDIT: kun je ook instellen dat als je het toetsenbord uitschuift dat dan ook automatisch de verlichting aangaat ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:02:
Ik heb warcraft 2 ook aan de praat gekregen. Hoe werkt dat scummVM eigenlijk? Als je orgineel spel hebt moet je die dan gewoon op je pocket zetten?
op deze pagina staat precies welke files je voor welke games moet copieren. Zet ze in een apart mapje en laat ScummVM gewoon je storagecard scannen op data files, dan komen ze vanzelf in lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kuperke schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:48:
[...]

Wanneer je 5.1 werkend hebt lopen is het dan de moeite waard om te updaten naar 5.2? Zijn er ook andere verbeteringen dan alleen de officiële compatibiliteit met WM5?

Ik heb hier (en eigenlijk ook niet op andere fora) anders nog van niemand gelezen dat 5.0/5.1 vlekkeloos werkt. Vrijwel iedereen die het werkend heeft gekregen heeft problemen met het feit dat TT de GPS instellingen meestal vergeet na opnieuw opstarten.
Bij jou werkt het dus wel? Als je daar een bepaalde oplossing voor hebt is het misschien handig dat hier te delen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

kuperke schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:48:
[...]

De officiële compatibiliteit met WM5 zorgd er voor dat je tenminste bij problemen kan terug vallen op de support van zowel TomTom als de support van de leverancier van het toestel. Dit vindt ik zeker een goede reden om versie 5.2 te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k hoorde trouwens dat je in het 2e jaar internet zo'n 36 euro per maand kost via t-mobile dus das wel balen :X :X :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45
een forum met de volgende subforums:

info/how to's specs (hier komen de openings posts)
hardware
software
provider (met discussies en prijzen enz)

als iemand in software een nieuw topic maakt met 1 vraag en hij wordt beantwoord zou dat gelijk een mini faq zijn en geplaatst kunnen worden bij how to's/info.

zo krijg je een super overzichtelijk forum. en dan komen er vanzelf de betere mensen van andere fora's. plus dat je dan niet zelf 8 boards af moet struimen. met een beetje goede links naar andere websites krijg binnen no-time iets gaafs :).

tog?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Laatst online: 12-09 09:02
In de tweakers pricewatch zijn nu 2 verschillende mini-sd kaarten te vinden van 1Gb

Een Sandisk voor € 63,06
En een Transcend 80x voor € 79,95

De transcend is kennelijk 80x maar hoe snel is de sandisk en is dit verschil te merken. Op de sandisk site staat hier nergens info over.

Wat zijn jullie ervaringen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Crash_Override007 op 29-11-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 21:25
Ik heb een T-Mobile Vario, en heb TomTom Navigator zonder al te veel problemen werkend gekregen. Ik heb het als volgt gedaan:

- De laatste versie van de website gedownload.
- Handmatig de cab-files op de Storage Card gezet, door tijdens de offciele installatie van TT, deze uit mijn temp-dir te halen.
- Cab-files 1 voor 1 geinstalleerd

TomTom werkt dan, alleen zonder GPS natuurlijk. Wat heb ik gedaan om dit werkend te krijgen? (ik heb een Adapt 300):

- Adapt 300 aanzetten
- Vario laten zoeken naar je Adapt, er wordt dan een BT GPS gevonden
- In de Bluetooth-instellingen --> te gebruiken services vinkje zetten bij serieele poort
- Vervolgens onder het tabblad COM-poorten een nieuwe uitgaande poort, poort COM6 aanmaken, die automatisch wordt gekoppeld aan de BT GPS. NIET het vinkje zetten bij beveiligde verbinding.
- Vario voor de zekerheid een soft-reset geven
- Tomtom opstarten ZONDER zelf bluetooth aan te zetten, dat doet TomTom voor je!
- In TomTom onder Wijzig voorkeuren --> Toon GPS Status op Stel In aanklikken
- Kies Andere draadloze GPS, klik de melding over het verbinding maken met je GPS weg, dat is immers al gebeurd
- Selecteer COM6

TomTom zou nu je Adapt GPS moeten vinden. Ik heb zelf geen registry-hacks hoeven doen, dit werkte direct. Zet je bij het instellen van de COM-poort het vinkje bij beveiligde verbinding wel aan, dan moet je bij elke herstart van TomTom OF je GPS, opnieuw pairen met je GPS-ontvanger. Ik heb hier zelf ook 3 dagen voor nodig gehad om dit uit te vinden:?

Mocht deze beschrijving voor veel mensen werken, dan mag ie wat mij betreft wel in de SP.

-

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:02:
k hoorde trouwens dat je in het 2e jaar internet zo'n 36 euro per maand kost via t-mobile dus das wel balen :X :X :X
Nee, ze beloven internet voor 9,50 in de maand en dat loopt net zolang als je contract. Waar je deze onzin vandaan hebt is mij een raadsel. Al eerder in de topics is naar voren gekomen dat het verhaal van 59,50 of 50 of whatever bedrag niet waar is. Het blijft 9,50. Anders zou T-Mobile zichzelf ook mooi uit de markt prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:27:
[...]

Nee, ze beloven internet voor 9,50 in de maand en dat loopt net zolang als je contract. Waar je deze onzin vandaan hebt is mij een raadsel. Al eerder in de topics is naar voren gekomen dat het verhaal van 59,50 of 50 of whatever bedrag niet waar is. Het blijft 9,50. Anders zou T-Mobile zichzelf ook mooi uit de markt prijzen.
k hoorde het van Master-daan1987 die heeft vandaag zijn vario gehaald maar het zou kunnen dat de verkoopster het mis heeft B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het probleem dat als ik wil syncen ik een critice error krijg en windows opnieuw gaat starten :|
iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een Rom update te krijgen van de Kjam. Als je deze update uitvoerd verwijderd ie dan alles was je op je pocket hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

ja. dus je persoonlijke files backuppen, je moet het zien dat windows opnieuw in het geheugen wordt geladen.

verder heb ik de volgende vraag:

Waar is de Qtek9100 het goedkoopst icm telfort 1 jaar 300min? Iemand tips?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:43:
ik heb het probleem dat als ik wil syncen ik een critice error krijg en windows opnieuw gaat starten :|
iemand een oplossing??
welke verbinding heb je gemaakt dan daan ??? bluetooth ,kabel of wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
MrDummy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 08:48:
[...]

Je hebt inderdaad uitgebreide startpost, maar je hebt niet alle info die tussen vele postings zijn gevonden.
Bovendien wordt de startpost steeds langer he? ;)

Ik kan wel even voor je hele meuk even kopieren in de website.
Hmmm, doe maar niet
remcoXP schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:17:
een forum met de volgende subforums:

info/how to's specs (hier komen de openings posts)
hardware
software
provider (met discussies en prijzen enz)

als iemand in software een nieuw topic maakt met 1 vraag en hij wordt beantwoord zou dat gelijk een mini faq zijn en geplaatst kunnen worden bij how to's/info.

zo krijg je een super overzichtelijk forum. en dan komen er vanzelf de betere mensen van andere fora's. plus dat je dan niet zelf 8 boards af moet struimen. met een beetje goede links naar andere websites krijg binnen no-time iets gaafs :).

tog?
Ik zat zelf zo in deze richting te denken toen ik me bedacht mogelijk een forum op te zetten:
[Internal]

-Announcements
-Feedback & Suggestions

[News]

-News
-Rumours

[Technical]

-Hardware (Accessories) (Modding)
-Firmware (Upgrading) (Registry Hacks & Tweaks)
-Different Versions (i-mate K-JAM) (Qtek 9100) (T-Mobile MDA Vario) (Orange SPV M3000)
-Connectivity

[Software]

-Applications
-Games
-Navigation

[Other]

-Networks
-Other Manufacturers
-Other HTC Devices
-Off Topic
**[Forum Groups]
**(Sub Forums)

Dit ontwerp was natuurlijk wel op één device gericht.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 29-11-2005 18:45 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energizer schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:44:
[...]

Nu heb ik nog een vraag. Heeft iemand WIFI via een VPN al aan de praat? Op de universiteit van Tilburg moet je met een VPN via een WIFI internetten. Ik krijg wel verbinding, alleen als ik elke keer mijn inloggegevens voor die VPN ingeef zegt ie dat deze niet kloppen. Ik heb het wel 10 keer gedaan met toetsenbord en stylus. Geen succes. Dus ik krijg gewoon de melding dat mijn inlognaam of paswoord niet kloppen. Heeft iemand van jullie hier ook ervaringen mee?
Ik heb precies hetzelfde probleem bij een andere universiteit. Ik heb ook een third party vpn client geprobeerd (AnthaVPN), maar die kreeg dezelfde foutmelding. Vooralsnog heb ik het opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een link voor active sync. 4.1 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Eggy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:43:
[...]

Hmmm, doe maar niet

[...]

Ik zat zelf zo in deze richting te denken toen ik me bedacht mogelijk een forum op te zetten:

[...]

**[Forum Groups]
**(Sub Forums)

waarom houden we het niet nederlands? genoeg nlérs die joinen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmmm, doe maar niet

[...]

[...]

**[Forum Groups]
**(Sub Forums)

en dan hopelijk wel de vario versie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:46:
heeft iemand een link voor active sync. 4.1 ???
OMG.... Eggy zooo druk bezig geweest met de startpost...
Shame On You! :X
Hij staat onderaan in Tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Is er iemand hier die de handleiding als PDF heeft, en deze kan sharen?
Ik ben namelijk van plan de Vario aan te schaffen en wil graag de handleiding alvast een beetje doorspitten (bespaart me weer wat vragen voor straks)

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik ook wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
remcoXP schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:51:
[...]

waarom houden we het niet nederlands? genoeg nlérs die joinen hoor :)
Omdat dat maar gewoon een ontwerp was en ik nog niet besloten had of ik een Nederlands of Engels forum wilde.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
q2no schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:07:
Is er iemand hier die de handleiding als PDF heeft, en deze kan sharen?
Ik ben namelijk van plan de Vario aan te schaffen en wil graag de handleiding alvast een beetje doorspitten (bespaart me weer wat vragen voor straks)

alvast bedankt!
Heb hier een link naar de Engelse versie
http://www.qtek.nl/_BIN/WI_DT_WWE_Manual.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
langley78 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:22:
Ik heb een T-Mobile Vario, en heb TomTom Navigator zonder al te veel problemen werkend gekregen. Ik heb het als volgt gedaan:

- De laatste versie van de website gedownload.
- Handmatig de cab-files op de Storage Card gezet, door tijdens de offciele installatie van TT, deze uit mijn temp-dir te halen.
- Cab-files 1 voor 1 geinstalleerd

TomTom werkt dan, alleen zonder GPS natuurlijk. Wat heb ik gedaan om dit werkend te krijgen? (ik heb een Adapt 300):

- Adapt 300 aanzetten
- Vario laten zoeken naar je Adapt, er wordt dan een BT GPS gevonden
- In de Bluetooth-instellingen --> te gebruiken services vinkje zetten bij serieele poort
- Vervolgens onder het tabblad COM-poorten een nieuwe uitgaande poort, poort COM6 aanmaken, die automatisch wordt gekoppeld aan de BT GPS. NIET het vinkje zetten bij beveiligde verbinding.
- Vario voor de zekerheid een soft-reset geven
- Tomtom opstarten ZONDER zelf bluetooth aan te zetten, dat doet TomTom voor je!
- In TomTom onder Wijzig voorkeuren --> Toon GPS Status op Stel In aanklikken
- Kies Andere draadloze GPS, klik de melding over het verbinding maken met je GPS weg, dat is immers al gebeurd
- Selecteer COM6

TomTom zou nu je Adapt GPS moeten vinden. Ik heb zelf geen registry-hacks hoeven doen, dit werkte direct. Zet je bij het instellen van de COM-poort het vinkje bij beveiligde verbinding wel aan, dan moet je bij elke herstart van TomTom OF je GPS, opnieuw pairen met je GPS-ontvanger. Ik heb hier zelf ook 3 dagen voor nodig gehad om dit uit te vinden:?

Mocht deze beschrijving voor veel mensen werken, dan mag ie wat mij betreft wel in de SP.

-
Bedankt voor deze beschrijving.
Na met andere guides veel gerommeld te hebben, werkte deze bij mij meteen.
Als ik TT een paar keer opnieuw gestart heb kan ik wat nuttigs zeggen over het eventueel opnieuw moeten pairen of instellen. Dat zal ik dan wel melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer handig hardstikke bedankt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Laatst online: 12-09 09:02
In de tweakers pricewatch zijn nu 2 verschillende mini-sd kaarten te vinden van 1Gb

Een Sandisk voor € 63,06
En een Transcend 80x voor € 79,95

De transcend is kennelijk 80x maar hoe snel is de sandisk en is dit verschil te merken. Op de sandisk site staat hier nergens info over.

Wat zijn jullie ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mede tweakers

Na het lezen van ongeveer alle forums op internet

Pocketinfo.nl
Gatering of tweakers
Xda developers enz

Kom ik hier echter niet uit

Ik heb een qtek 9100 NL met active sync 4.1

Ik heb mijn oorspronkelijke contactpersonen gesync met mijn huidige qtek s100.
Dit ging perfect

Nu wil ik al mijn contactpersonen vanuit outlook weer op mijn nieuwe qtek 9100 NL zetten
Nu komt active sync met de melding dat alles is gesync.

Activesync slaat echter willekeurige contactpersonen over met als resultaat dat ongeveer de helft van mijn contactpersonen is overgezet,en de rest gewoon niet word gesync.

VB activesync bijv contactpersoon 1 over uit de lijst die wel terug te vinden in onder Microsoft Outlook op mijn Pc
Bij bijv de achternaam van Vliet komt 13 maal voor, waarvan er maar 3 worden gesync

Geheel willekeurig

Hier had ik voorheen geen last van met de Qtek S100
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:39:
[...]

k hoorde het van Master-daan1987 die heeft vandaag zijn vario gehaald maar het zou kunnen dat de verkoopster het mis heeft B)
heb ik dat gezecht??? :| :| :X 8)7

Als je nu abbo afsluit dan krijg je 150 belmin abbo voor maar 13,50 ( 1ste jaar ), daarna gewoon 21,50.. moet je nog een sms bundel bij pleure en dan nog je internet totaal abbo van 9,50 per maand :)

en dan ben je de gelukkige eigenaar van een MDA vario ( t-mobile )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

[...]

Hmmm, doe maar niet
**[Forum Groups]
**(Sub Forums)

Wat mij betreft mag de forum gewoon komen, maar een "handboek" op basis van wiki blijft nog wel handig. Je mag het zien als een 1001 tips&trucs boek :) Gewoon netjes verzamelen en mooie pages van maken :) Kun je rustig lezen en opzoeken. Ik zal de forum toevoegen aan wiki als die komt.

Inmiddels nu ook MDA Vario gekocht .... euh.... gratis gekregen... _/-\o_
In T-Mobile shop gedaan in l'warden.
Omdat ik merk dat mijn huidige abbo nog niet oud genoeg is, heb ik besloten, vanwege aantal voordelen met flat-free GPRS (de huidige heeft dat niet) en gemak van zo'n joekel kan ik niet laten liggen, dus maar 2e abbo te nemen. Wel zo laag mogelijk:
- Relax 150, 2 jaar lang
- 9,50 Portable Inet pakket

De kortingen krijg ik dan:
- 8 Euro korting per maand, 1 jaar lang
- 2 jaar garantie op foon (net zo lang als abbo! mooi zo!)
- 40 Euro korting vanwege 9,50 inet (normaal moet je bijbetalen, maar nu mag ie 0,0 Euro worden)
13,50 abbo of 1,50 inet abbo, mag je kiezen... maakt geen verschil uit.

En gratis Bluetooth wireless headset.
Vanaf nu af aan ben ik dus ook net als jullie HTC gebruiker :P
Binnen een jaar kan ik wel mijn andere abbo laten stoppen of overnemen door mijn ouders.
Voorlopig is Nokia 6310i nog steeds super foon met 2 weken standby time. Voor het geval mijn MDA opeens batterij leeg is ;)

En hier de pakket!
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.mine.nu/gallery/albums/userpics/10001/normal_MDA%20Vario%20-%2001.JPG

SMS bundel heb ik nog niet toegevoegd... Als dat ook nuttig is, praat ik wel met T-Mobile. Volgens mij mag je altijd upgraden tijdens je nieuwe abbo, maar NIET degraden (dus pakketten annuleren of goedkopere versie nemen) Maar voorlopig sms ik niet aso veel, en babbel doe ik liefst met irc (heb al vaste plekkie daar :) Bellen is lastig vanwege mijn slechthorendheid. SMS is kostbaar, dus ik hou zoveel mogelijk op email en irc.

[ Voor 13% gewijzigd door MrDummy op 29-11-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:23:
Anders heb ik nog wel Smartphonestunts.nl site, maar ik weet niet hoe snel ze het kunnen leveren.
Maandag gefaxt, vandaag een mailtje dat ie verstuurd is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:32:
[...]

Wat mij betreft mag de forum gewoon komen, maar een "handboek" op basis van wiki blijft nog wel handig. Je mag het zien als een 1001 tips&trucs boek :) Gewoon netjes verzamelen en mooie pages van maken :) Kun je rustig lezen en opzoeken. Ik zal de forum toevoegen aan wiki als die komt.
Het verschil is idd aanwezig :D, zal ook link naar jouw "handboek" opnemen dan :D..
Prerelease van het forum is te zien op: http://212.182.138.216/F/forum_vario/phpBB2/

Let wel dat op het moment van schrijven, ik net klaar ben met de basis instal van het board. Varanderingen gebeuren meestal 's avonds. Ik moet ook naar werk/school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:28

Nicap

Tsssk....

Hmm, ,Mr Dummy.... heb je misschien het telefoonnummer van de T-shop in Leeuwarden?

Krijg je trouwens ook die 8 euro korting en een BT headset in het eerste jaar als je die PIT niet neemt?

hverbijATgmail.com

[ Voor 6% gewijzigd door Nicap op 29-11-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He hallo allemaal !!

Na veel ellende met tomtom 5.0 en 5.1 ben ik weer terug, 5.2 is geinstalleerd en werkt een stuk stabieler en soepeler op mijn MDA Vario. Ik heb echter alleen nog 1 klein probleem

check je mail!

[ Voor 27% gewijzigd door Canaria op 30-11-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mag niet !!!!

Vragen om een keygen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:42:
Dit mag niet !!!!

Vragen om een keygen
vragen mag :P aanbieden niet >:).
Maar sorry ik kan je niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Nicap schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:32:
Hmm, ,Mr Dummy.... heb je misschien het telefoonnummer van de T-shop in Leeuwarden?

Krijg je trouwens ook die 8 euro korting en een BT headset in het eerste jaar als je die PIT niet neemt?

hverbijATgmail.com
Nee, vanwege de omstandigheden hebben de shops geen telefoonnummer. Je zult dus maar zelf heen moeten gaan. Zelfs vanaf gratis T-Mobile nummer kunnen ze je niet helpen omdat shops geen telnr hebben.

btw, wat is PIT? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ja meneer brein, ik vraag gewoon om een keygen dr mag wel meer niet... te hard rijden bijv ook niet. En volgens mij is t in t bezit hebben van een keygen niet strafbaar, alleen t gebruik ervan 8-| als we dan ff precies in de regeltjes duiken !
Als je de FAQ had gelezen, wist je dat stichting Brein met jouw OW helemaal niets te maken heeft.

Age of Empires werkt verder prima ! helaas wel de TRAIL versie jaja :P die is wel legaal !!

[ Voor 23% gewijzigd door Canaria op 30-11-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:55

Dentheman

Zie signature

Vraagje die ik nog niet ben tegengekomen, kan deze telefoon mijn mp3-speler vervangen? Oftewel gaat de accu zo'n 10 uurtjes mee als er mp3 wordt afgespeeld? Is de kwaliteit goed? En er zijn verloopjes van 2,5 mm naar 3,5 mm dus dat is geen probleem toch?

Verders ben al helemaal overtuigd :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:57:
[...]

Nee, vanwege de omstandigheden hebben de shops geen telefoonnummer. Je zult dus maar zelf heen moeten gaan. Zelfs vanaf gratis T-Mobile nummer kunnen ze je niet helpen omdat shops geen telnr hebben.

btw, wat is PIT? :?
PIT: pocket internet totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is wel haalbaar ;-) iedere dag rammelt ie vrolijk op mijn werk van 's ochtends half 9 tot 5 zeker en tussendoor af en toe nog smsen msnen en hij checkt om t uur automatisch email bij gmail
Veel luisterplezier alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Is het ook mogelijk om muziek te luisteren via een bluetooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hverbijATgmail.com
Ik exact hetzelfde pakket gehaald voor dezelfde prijzen bij T-mobile Den Haag dus ik denk dat je voor deze actie bij elke T-mobile shop terecht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb abo telefonisch verlengd maar dan krijg je geen BT headset erbij anderen die zich ook genaaid voelen? anders ga ik even bij de shop vragen of er niet toevallig nog eentje voor me klaarligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Een hele tijd terug is eens een handig klein programma genoemd waarmee je een balk naar beneden kon verplaatsen. Iemand nog enig idee welke dit was?

Kan 'm niet meer terugvinden |:(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:41:
Een hele tijd terug is eens een handig klein programma genoemd waarmee je een balk naar beneden kon verplaatsen. Iemand nog enig idee welke dit was?
Kan 'm niet meer terugvinden |:(
Echt een handig proggie!
Het is 'Spacer' een freeware tooltje van ScaryBear Software:
http://www.scarybearsoftware.com/ppc_sp_overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:30:
Ik heb abo telefonisch verlengd maar dan krijg je geen BT headset erbij anderen die zich ook genaaid voelen? anders ga ik even bij de shop vragen of er niet toevallig nog eentje voor me klaarligt ;)
Ik denk het niet, de T-mobile shop heeft helemaal niks te maken met de T-mobile die jij aan de telefoon krijgt. O p het gebied van toetsellen en prijzen van abbo's. Een vriend van mij kon wegens omstandigheden ook alleen telefonisch verlengen en kon ook geen gebruik maken van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
langley78 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:22:

-
Dit is zeker een nuttige beschrijving! Mij heeft het in totaal een uurtje of 2 gekost om TT 5.1 aan de gang te krijgen met mijn Adapt 300. Geen enkele registry hack nodig gehad om de Adapt 300 te gebruiken onder TT.

Twee dingen:
- Ik moet elke keer mijn GPS instellingen weer doen in TT. Best wel vervelend, ik heb dat vinkje uitstaan. Iemand een idee hoe dit kan?

- De meeste tijd voor het installeren van TT was het aanmaken van het bestand CurrentMap.dat dat geplaatst moet worden onder \My Documents\TomTom\

Volgens verschillende websites zou er moeten staan in dit CurrentMap.dat:
"& \Storage Card\XXXXXX_map\" zonder de " " natuurlijk. Echter bij mij werkte dit niet en gaf dit de melding "geen kaarten gevonden" in TT.
Uiteindelijk heb ik het volgende er van gemaakt voor mijn Benelux kaart:
"\Storage Card\Benelux\" dus zonder het & teken. Toen werkte het ineens wel. Dus probeer beide opties indien het niet wil lukken.

EDIT
Ik heb de bluetooth verbinding verwijderd en opnieuw aangemaakt en nu lijkt het wel te werken. Als TT opstart dan geeft die eerst een paar seconden "geen signaal", maar vind daarna toch vanzelf de GPS satellieten.
EDIT2
Het is me ook duidelijk waarom het een paar seconden duurt: TT start netjes eerst de Bluetooth stack op. En bij afsluiten van TT stopt die Bluetooth ook weer netjes!

[ Voor 16% gewijzigd door trekker22 op 30-11-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen...

Ik heb een kort vraagje.
Sinds kort in bezit van een m3000...superapparaat.
Daarvoor een c500 gehad....

Nu wil ik eigenlijk het orange homescreen behouden met die balk aan de linker zijkant, maar de achtergrondafbeelding wijzigen.
Dit gaat zonder probleem, een afbeelding aangeklikt houden en dan de optie "als achtergrond instellen"pakken....
Geen probleem....totdat ik een soft reset uitvoer, of het apparaat uitzet.
Na het opnieuw opstarten staat de orange achtergrond er weer...
Hoe kan ik ervoor zorgen dat na een soft reset of een uit en weer aanschakelen mijn achtergrondafbeelding gewoon dat plaatje blijft dat ik heb geselecteerd?

Dit is de derde keer dat ik deze vraag stel, is er nou echt niemand met een oplossing?
Andere insteek misschien, weet iemand wat de standaard Orange afbeelding is voor de achtergrond en waar ik die kan vinden?
Dan kan ik misschien mijn eigen afbeelding renamen naar die naam, dan pakt ie na een soft reset deze afbeelding vanzelf weer....
Kan um alleen zelf niet vinden...iemand een idee?

Alvast bedankt voor de tips.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP

hverbijATgmail.com
kheb me nu ook ingeschreven... hoop dat eggy dat ook snel doet en dat hij bereid is alle info en antwoorden die hier te vinden zijn te verwerken in de juiste topics op ons eigen vario forumpje!

tog? zodat dit topic gewoon verplaatst gaat worden naar een ander board :P

maar met wat hulp van iedereen heb ik daar de volle vertrouwen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:31:
zoowwwwwww net is master-daniel1987 langs geweest en wat ik gezien heb is me zeer goed bevallen hadden na 5 tellen al door hoe je je mp3 ringtones insteld hehehehe B)
alleen is het niet gelukt om MPEG filmpjes te bekijken is dit een kwestie van converten ? :?

jammer genoeg moet ik nog 12 dagen wachten dus das wel balen :'(

EDIT: kun je ook instellen dat als je het toetsenbord uitschuift dat dan ook automatisch de verlichting aangaat ?
TCPMP (Core Media Player).

Staat ook in de startpost... Deze speelt alles af (DivX, MP4, MPEG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

op het moment dat ik Edge neem icm een 9100 is het dan mogelijk om de 9100 als modem te laten fungeren wanneer hij is aangesloten op mijn notebook (usb of bluetooth)?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 08:55:
Ik ben er uit, via een omweg, hoe je mail kan behouden die in je gmail inbox komt zonder dat deze verdwijnt wanneer je verzenden/ontvangen doet en tevens hoe je de mail ook nog naar je pc kan laten lopen(gmail). Let op, het is een workaround, dus geen goede oplossing:

1. Maak nog een gmail adres aan (bv naam_mda@gmail.com)
2. Laat berichten uit je normale gmail forwarden naar dit adres.
3. Stel Gmail in op je MDA, met de guide die eerder al voorbij is gekomen, alleen kies je nu bij inloggegevens voor uitgaande mail je normale gmail account en voor de rest je naam_mda@gmail.com account.
4. Maak een extra map op je MDA die je bijvoorbeeld inbox_archive noemt.
5. Verplaats inkomende berichten naar die map, want bij de volgende keer verzenden/ontvangen zullen ze weer uit je inbox zijn...

En zo heb je ook nog je mail van gmail gewoon in outlook.
Kijk dat zijn de tips. werkt als een zonnetje THX!
nicknec schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:25:
op het moment dat ik Edge neem icm een 9100 is het dan mogelijk om de 9100 als modem te laten fungeren wanneer hij is aangesloten op mijn notebook (usb of bluetooth)?
Ja dat is mogelijk. Werkt hier ook goed (via bluetooth).
je moet alleen wel bij modem regels de volgende zin toe voegen. anders gaat hij gewoon inbellen (dit is wel de regel voor t-mobile, weet niet of het het zelfde is voor andere providers)
+CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0
met als inbel nummer
*99#

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:02:
Age of Empires werkt verder prima ! helaas wel de TRAIL versie jaja :P die is wel legaal !!
Waarom 'n trial (wtf is trail) van AoE muhaha >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Voor iedereen met Wifi problemen: De branded phones zoals MDA Vario en Orange M3000 zijn gelimiteerd tot 802.11b, de unbranded zoals Qtek 9100 en iMate Kjam zijn wel 802.11g enabled. Dus als je netwerkproblemen hebt heb je 2 opties:
1) je router op 802.11b compatibility zetten
2) je phone unlocken en van qtek of imate rom voorzien (zie xda-developers.com)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:20:
Na het verwijderen van:
cab_shortcut
custsk.exe
tmo_NL_browser
tmo_NL_piedefault
tmo_NL_uxc_signed
tmo_NL_wall

en een hard reset uit te voeren mis ik in mijn telefoon de MMS mogelijkheden bij berichten

en

mis ik mijn oproeplijst in het startmenu en kan ik deze ook niet meer aan een softkey binden.

Weet iemand een oplossing?
Ben er nogsteeds niet uit. Weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:01:
[...]

Ik denk het niet, de T-mobile shop heeft helemaal niks te maken met de T-mobile die jij aan de telefoon krijgt. O p het gebied van toetsellen en prijzen van abbo's. Een vriend van mij kon wegens omstandigheden ook alleen telefonisch verlengen en kon ook geen gebruik maken van deze actie.
ik heb het zelfde probleem ik krijg er ook geen bluetooth headset bij via een telefonische abbo verlenging maar gelukkig heb ik nog wel een bluetooth headset liggen en die vind ik persoonlijk mooier : bluetrek g2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain150
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:14
Na enig gelees en nog meer geklooi krijg ik het eindelijk voor elkaar om dingen op mijn Vario te zetten, maar hoe kopieer ik bestanden van mijn direct naar de storage card? Via Active Sync kom ik hier niet bij (logisch), iemand ideeen hoe het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 16:16
brain150 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:49:
Na enig gelees en nog meer geklooi krijg ik het eindelijk voor elkaar om dingen op mijn Vario te zetten, maar hoe kopieer ik bestanden van mijn direct naar de storage card? Via Active Sync kom ik hier niet bij (logisch), iemand ideeen hoe het wel kan?
In active sync zit een button "explore". Als je daarop klikt kom je in de root directory van je pocketpc en als je dan naar storagecard gaat kun je daar je files opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

brain150 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:49:
Er staat als het goed is bij je harde schijven enzo ook 'mobile device'
Als je 'n verbinding hebt via Active Sync kun je dmv dat icoontje je PDA ''inkomen''

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na hoeveel uren, dagen, weken hebben JULLIE je MDA Vario ( of een andere versie ) volledig onder de knie ???

let me know B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:13:
[...]

Ben er nogsteeds niet uit. Weet iemand de oplossing?
heb ook zoiets gehad. Kreeg niets meer aan de gang. Kon zelfs de oude -originele- bestanden niet meer terug zetten: sync werkte niet meer. Terug naar Tmobile. Helaas, valt niet onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:24:
[...]

Ik exact hetzelfde pakket gehaald voor dezelfde prijzen bij T-mobile Den Haag dus ik denk dat je voor deze actie bij elke T-mobile shop terecht kan.
Als je Relax 150 neemt, zit er eigenlijk 40 Euro bijbetaling bij.
Dat is op internet shop te zien.

Maar in lokale shop kan ik niet zeggen of 40 Euro eraf gaat. Wel kan ik zeggen dat als je PIT erbij doet, die 40 Euro eruit gaat.
Eigenlijk is PIT al voordelig genoeg: 9,50 vast per maand, hoe vaak je ook downloadt of surft.
Tegelijk krijg je ook tegelijk toegang tot alle hotpoints van T-Mobile. In de doos zit wel 1 uur kraskaart, maar dat is nu beetje overbodig... denk ik. Dat gaat via WiFi. 8)

Van abbo verlenging weet ik niet of je daar nog steeds BT headset krijgt, want de prijzen van nieuwe abbo en verlenging zijn vrijwel hetzelfde (ook te zien op inet shop)
Dus praat maar eerst goed tegen verkoper en kies anders voor nieuwe abbo. En misschien wel nummer behoud.... Gewoon goed praten, dan weet je het en kun je misschien alsnog headset bij krijgen. Want de prijzen zijn hetzelfde, nieuw of verlengd, het zou in beide gevallen geen verschil maken of je headset gratis bij krijg. Bij contract verlenging mag je namelijk ook 'gratis' nieuw toestel uitzoeken. Dus oud of nieuw, beiden moeten gewoon beloond worden met zelfde kortingen en gratis set.

Even attentie vanwege mijn site. Het heet niet meer htc-wizard.mrdummy.net maar zal http://htc-guide.mrdummy.net/ (of http://mrdummy.net/htc-guide/) worden. Reden is dat ik ook andere HTC toestellen erbij zet zodat het mooi algemeen guide wordt. Voor Wizard kun je nog altijd gewoon via community index terecht. :)
Het gaat namelijk om dat sommige tips ook voor andere toestellen gelden! Daarom gooi ik ook andere toestellen erbij. Lijkt me gewoon zielig om alleen aandacht te richten op Wizard. :)

[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 30-11-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:07:
[...]

Even attentie vanwege mijn site. Het heet niet meer htc-wizard.mrdummy.net maar zal http://htc-guide.mrdummy.net/ (of http://mrdummy.net/htc-guide/) worden. Reden is dat ik ook andere HTC toestellen erbij zet zodat het mooi algemeen guide wordt. Voor Wizard kun je nog altijd gewoon via community index terecht. :)
Het gaat namelijk om dat sommige tips ook voor andere toestellen gelden! Daarom gooi ik ook andere toestellen erbij. Lijkt me gewoon zielig om alleen aandacht te richten op Wizard. :)
misschien handig om alles in het nederands te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeey master-daan1987 post eens wat foto's van jouw vario zoals van de verschillende schermen die je ziet op de vario met beschrijvingen van de dingen die je ziet

alvast bedankt
dan kan ik me weer ff verder verheugen op de mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht weggehaald >:)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:38:
Ik mag hier op dit forum niet over praten dus jullie moeten dit maar lezen !!

...

;)
Denk dat het linken ook niet mag... :P
Wist het iig al, had me rom beschikbaar gesteld, en mee getest... ;)

Voor de M3000 gebruikers (die Orange World ook hebben): ls je de http gprs proxy poort instelt op 5091 telt Orange je verbruik niet meer... Met andere woorden, je 2mb limiet kom je niet overheen en je hebt een soort van onbeperkt internet... ;)

Iemand trouwens een idee om een Orange logo weg te krijgen? Suikerklont trucje werkt niet, die ^&&%#!! hebben een beter logotje erop gemaakt... :(

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Idd Borh was al bekend en ik zou 't maar gauw weghalen als k jouw was

@ Rowdy.nl: was ook al veel langer bekend en is zelfs 'n site voor gemaakt

www.leukbellen.nl/OrangeWorld mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
CLB schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:03:
Idd Borh was al bekend en ik zou 't maar gauw weghalen als k jouw was

@ Rowdy.nl: was ook al veel langer bekend en is zelfs 'n site voor gemaakt

www.leukbellen.nl/OrangeWorld mja
wat hij voorstelt staat niet op die site. Op leukbellen staat een manier om onbeperkt te kunnen
internetten via de wap port
wat rowdy voorstelt is internetten zonder dat orange bijhoudt hoeveel je gebruikt.
Heb je dit al enkele maanden kunnen testen rowdy? maw hoe zeker ben je dat dit werkt en dat je geen leuke rekening krijgt achteraf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Hey anders regged iedereen zicht ff op:

http://212.182.138.216/F/forum_vario/phpBB2/index.php
de link wordt nog veranderd.. maar het is de bedoeling dat heel vario hebbend nederland dit forum als thuishonk gaat beschouwen.

het is nu wat leeg dus plaats zowiezo alles wat je hier vraag ook daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

broodjepoep schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:11:
[...]

wat hij voorstelt staat niet op die site. Op leukbellen staat een manier om onbeperkt te kunnen
internetten via de wap port
wat rowdy voorstelt is internetten zonder dat orange bijhoudt hoeveel je gebruikt.
Heb je dit al enkele maanden kunnen testen rowdy? maw hoe zeker ben je dat dit werkt en dat je geen leuke rekening krijgt achteraf??
Nou ik kan onbeperkt naar internetsites surfen dus we hebben 't over hetzelfde hoor |:(

En ik heb 't al 7 maanden aanstaan ofzo,
waarin ik gewoon rekeningen heb gekregen met
50 mb aan data-verbruik waar nergens kosten voor waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:59:
[...]

Voor de M3000 gebruikers (die Orange World ook hebben): ls je de http gprs proxy poort instelt op 5091 telt Orange je verbruik niet meer... Met andere woorden, je 2mb limiet kom je niet overheen en je hebt een soort van onbeperkt internet... ;)

Iemand trouwens een idee om een Orange logo weg te krijgen? Suikerklont trucje werkt niet, die ^&&%#!! hebben een beter logotje erop gemaakt... :(
Gewoon iets harder schrobben...
Ik heb hem er zojuist afgepoetst met een suikerklontje, maar ging idd wel lastiger dan bij de c500.
Nu is het logootje er wel volledig af...
Weet nu inmiddels iemand al hoe je je achtergrond kunt behouden na een soft reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:59:
[...]

Hebben wij het over het zelfde. Ik denk het niet.

hint: simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
remcoXP schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:13:
Hey anders regged iedereen zicht ff op:

http://212.182.138.216/F/forum_vario/phpBB2/index.php
de link wordt nog veranderd.. maar het is de bedoeling dat heel vario hebbend nederland dit forum als thuishonk gaat beschouwen.

het is nu wat leeg dus plaats zowiezo alles wat je hier vraag ook daar.
Heb ik geprobeerd maar krijg een error tijdens het registeren

Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : emailer.php

De registratie an sich gaat goed maar de mail is niet juist geconfigureerd.
Heb het geprobeerd met mijn gmail en hotmail adres. Kan nu ook niet meer met deze adressen registreren omdat ze al in gebruik zijn 8)7

Ow wacht... ik kom er wel gewoon in. Je hoeft dus niet je mail te verifieren. Dan heb ik bij deze 2 accounts aangemaakt. :z Zal er wel 1tje verwijderen, maar dan weet je in ieder geval dat je mail settings niet goed zijn.

Edit 2:
Hostway.nl heeft nu een aanbieding voor 5 euro per jaar .nl domein waarbij je mag forwarden... Ideetje?

[ Voor 19% gewijzigd door Jerome! op 30-11-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
Ik heb eerlijk gezegd genoeg aan 1 forum om te checken --> Gathering. Weinig zin om weer te registeren en nog een forum bij te houden. Dus van mij mag iedereen op Gathering blijven en nuttige dingen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
jah maar ons forum wordt overzichtelijker! en puur vario! wat betekend dat het veel beter wordt als hier als eggy zijn ding heeft gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:00:
Na hoeveel uren, dagen, weken hebben JULLIE je MDA Vario ( of een andere versie ) volledig onder de knie ???

let me know B)
Na het lezen van alle 4 de delen over de vario @ tweakers had ik hem onder de knie ;)

maareh.. moet toch zeggen.... "I am not amused" over de vario in het algemeen

hint: koop de vario nooit als vervanger van je mobieltje. als organiser is hij wel handig daar niet
van maar het bellen sucks gewoon bigtime.. gelukkig heb ik nog mijn 6230 en een duo kaart
dus verder maakt het mij niet uit :)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
CLB schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:15:
[...]

Nou ik kan onbeperkt naar internetsites surfen dus we hebben 't over hetzelfde hoor |:(

En ik heb 't al 7 maanden aanstaan ofzo,
waarin ik gewoon rekeningen heb gekregen met
50 mb aan data-verbruik waar nergens kosten voor waren!
Er zit wel degelijk een verschil in want via de wap poort internetten betekent oa dat sites met cookies niet werken. En om meteen een |:( tekentje te plaatsen is niet nodig hoor.
Komt gefrustreerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apz0r
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:23
heeft iemand de block recognizer al ontdekt op de vario.????
of een linkje waar ik hem kan downloaden???
de transcriber heb ik al wel gevonden maar ok.

keep up the good work _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qris schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:09:
[...]

hint: koop de vario nooit als vervanger van je mobieltje. als organiser is hij wel handig daar niet
van maar het bellen sucks gewoon bigtime.. gelukkig heb ik nog mijn 6230 en een duo kaart
dus verder maakt het mij niet uit :)
iedereen z'n eigen smaak he B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qris schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:09:
[...]

van maar het bellen sucks gewoon bigtime..
Hoezo?
Ik gebruik ik hem ook als telefoon en bevalt mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

echt? nou als ik moet bellen is het al een gehannes dat het niet gaat zonder de stylus te gebruiken.. ik moet altijd bij contacten kijken en dan op die kleine abc def toetse drukke

en als je aan het bellen bent kun je geen keuzes maken (bv inloggen rabofoon) of je moet
de foon openschuiven om de nummers te kunnen gebruiken. ik zeg niet dat de vario slecht is
ofzo maar om te bellen vind ik het alles behalve rielex

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het knopje toetsenblok (in de t-mobile dialer that is) opent tijdens het bellen een panneeltje waar je gewoon nummertjes met je stylus kunt invoeren (dus zonder openschuiven van het toestel).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:08:
Het knopje toetsenblok (in de t-mobile dialer that is) opent tijdens het bellen een panneeltje waar je gewoon nummertjes met je stylus kunt invoeren (dus zonder openschuiven van het toestel).
De knoppen zijn ook groot genoeg om gewoon met je vingers erin te toetsen. Gebruik wel protectie folie als je niet wilt dat lcd scherm vies wordt. (in T-Mobile pakket zat gelukkig 1 protectie folie, dus dat komt me goed uit)

De stylus pen hoef je dus niet eruit schuiven, ook niet mini keyboard. Gewoon 'toetsen' drukken met je vinger en bellen maar. Easy he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
vandaag telefoonrekening gekregen van t-mobile,
ik heb mijn vario sinds de 14e en rekening loopt tot en met de 23e.
kosten van alleen het internetten: € 95 !!! (ex btw) voor 48900 KB.
ik heb gelukkig PIT en hoef dit natuurlijk niet te betalen (al weer een fout van TM :( )
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.