Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Verwijderd
hmm, ik kreeg een brainwave... en weet nu hoe het werkt. Pijltje omhoog of omlaag doet het werk.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:15:
Hallo allemaal,
Ik hem m'n Vario nu sinds een paar weken en ben er zeer tevreden mee. Maar tijdens het invoeren van tekst met het toetsenbord verschijnen er ook mogelijke woorden. Dus als ik intik "groet" komt er bij te staan "groetjes". Nu kan ik dat wel aantikken op het scherm. Maar kan ik ook via het toetsenbord voor deze mogelijkheid kiezen? Dat zou het invoeren via het toetsenbord nog sneller maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 09:29 ]
Hier vind je de download van Pocket UFO --> http://www.hpc.ru/soft/data/6912/PocketUFO_beta_121_cab.ziptrekker22 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:30:
- Ik was vroeger fan van het turn based spel U.F.O. Enemy Unknown op mijn Amiga. Is een dergelijk spel ook op PPC te krijgen?
EDIT als ik op Google zoek kom ik uit bij Pocket UFO. Maar is allemaal Pools/Russisch?
Ff checken of dat werkt!
Ff Cab installen en je kunt meteen UFO spelen, werkte bij mij probleemloos. Ouwe tijden herleven:)
Verwijderd
Ik geloof dat met dat nieuwe systeem van de HHS PDA's etc niet goed werken, athans de meerderheid lukt nu gewoon niet meer(ppc 2005 etc). Lekker triest, eerst werkte alles, maar nu hebben ze natuurlijk idd die verplichte lamme securew2 tool.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:53:
zijn er mensen die hn vario al op de haagsehogeschool werkend hebben gekregen (wifi) mij wil het niet lukken het moet via securew2 maar hij blijft maar opnieuw coneecten enzo..???
Ik ga 4.1 even proberen. Computer doet het wel, maar het gaat bij mij altijd om 'crash' van AS op MDA. Dat is op pc met SP1. Of is dat probleem van Virusscan die even snel tussendoor scant?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:54:
[...]
Volgens mij liggen al die problemen bij de Windowsinstellingen op de PC. Binnen ons bedrijf hebben wij 23 MDA's in gebruikt (Vario, i-Mate, Qtek 9100 en Qtek 9000) en met geen enkel toestel problemen met syncen. Zelfs met guestsync op diverse systemen door elkaar loopt het nooit vast
Of is mijn computer toch nog verantwoordelijk voor de crash op MDA?
deze link staat vol met accesoires voor de vario.
onderandere carholder. allerlei travel charger kits. screenprotector. extern toetsenbord. en nog meer. kijk maar ff. (misschien voor de startpost)
btw:
Vraag: Mensen met een adaptec 300 incombinatie met tomtom software. hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat hij de gps muis & satelieten verbindt. er is hier volgens mij geen peil op te trekken.
[ Voor 26% gewijzigd door SonOfSam op 13-12-2005 10:42 ]
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Verwijderd
Ik krijg de 1.07 patch niet geïnstalleerd. Nu werkt het spel zonder problemen. Iemand hem wel geïnstalleerd of (nog mooier) hem uitgespeeld zonder patch. Wil voorkomen dat het halverwege vastloopt en ik opnieuw kan beginnen.
Iemand nog suggesties voor andere adventures?
Deze bedoel ik :

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Dit is de standaard wm5 dialer, met een iets andere skin.Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:
Op bovenstaande pagina staat een plaatje met een K-Jam. Ik vindt de dialer wel gaaf, heeft iemand een idee welke dialer dit is ?
Dit is mijn dialer :

[ Voor 41% gewijzigd door Luppie op 13-12-2005 11:35 ]
Verwijderd
beetje triest inderdaad overal van die hotspots. kheb wel pit maar zou toch handig snel zijn als het via wifi kon...Carel schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:11:
[...]
Ik geloof dat met dat nieuwe systeem van de HHS PDA's etc niet goed werken, athans de meerderheid lukt nu gewoon niet meer(ppc 2005 etc). Lekker triest, eerst werkte alles, maar nu hebben ze natuurlijk idd die verplichte lamme securew2 tool.
maar nu de vraag, kan je deze vellen gewoon weer lostrekken en hergebruiken? Of verliezen ze dan hun plakvermogen
en iemand dan nog een tip hoe je ze los trekt? ik kom er niet onder!
Verwijderd
Verwijderd
Het plaatje verandert als je verbinding hebt met iemand. Dan toont de standaard dialer de knoppen die je op het plaatje van de k-jam ziet. Alleen minder mooi geskind. Kleine knoppen, andere kleuren. De rest is alles hetzelfde, zelfs de toewijzing van de soft keys.Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:34:
Ik heb zelf de standaard WM5 dialer aan staan en die lijkt in de verste verte niet op deze dialer.
Ik heb nog wel een vraagje over de dialer.
Ik heb de tweak uit de startpost geprobeerd. Als ik de dword waarde aanpas van 1 naar 0 en ik doe een soft reset dan krijg ik daarna nog steeds de tmobile dialer. Als ik dan weer in het registry ga kijken dan zie ik de waarde weer gewoon op 1 staan. Heeft er iemand een idee hoe dit kan?
Hier bijvoorbeeld staan andere skins: http://www.pocketgear.com/software_browse.asp?cat=128Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:37:
[...]
Het plaatje verandert als je verbinding hebt met iemand. Dan toont de standaard dialer de knoppen die je op het plaatje van de k-jam ziet. Alleen minder mooi geskind. Kleine knoppen, andere kleuren. De rest is alles hetzelfde, zelfs de toewijzing van de soft keys.
Valt wel op dat meeste niet gratis zijn....
edit:
Hmm, even opletten, Wizard heeft WM5, en heeft andere methode dan andere dialers voor WM2003/SE. Je krijgt problemen met landscape mode.
Het is dus zoeken naar programma die echt werkt op WM5.
Intussen zijn er wel tweaks bekend om je knoppen te veranderen. Ik ga ze verzamelen en ze doorlezen.
[ Voor 23% gewijzigd door MrDummy op 13-12-2005 13:09 ]
Verwijderd
heel voorzichtig lospeuteren in een hoekje, maar kijk uit dat je het scherm niet beschadigd. een keer uitschieten en je hebt een kras. Dit is het nadeel van die protectors: volledig stofvrij aanbrengen lukt (bijna) niet, als het lukt is het puur toeval en eenmaal aangebracht loop je grote kans op beschadiging van het scherm als hij er weer afmoet.tescione schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:02:
gisteren een brief ontvangen uit Hong Kong!! Met daarin mijn screenprotector van Brando. Na 10 minuten in een dampende badkamer te hebben gestaan dat velletje erop geplakt. Nou moet ik zeggen dat het verbazend goed zit, geen luchtbellen of iets dergelijks (dacht ik). Maar op een of andere manier was het een stofdeeltje toch gelukt om eronder te kruipen met als resultaat een kleine luchtbel met daarin een stofdeeltje in het midden van het scherm.
maar nu de vraag, kan je deze vellen gewoon weer lostrekken en hergebruiken? Of verliezen ze dan hun plakvermogen!
en iemand dan nog een tip hoe je ze los trekt? ik kom er niet onder!
Hoe doe je een soft-reset ? Met het pennetje in het gaatje of het knopje bovenop 5sec. vasthouden ?SuperKneus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:
Ik heb de tweak uit de startpost geprobeerd. Als ik de dword waarde aanpas van 1 naar 0 en ik doe een soft reset dan krijg ik daarna nog steeds de tmobile dialer. Als ik dan weer in het registry ga kijken dan zie ik de waarde weer gewoon op 1 staan. Heeft er iemand een idee hoe dit kan?
De juiste manier is in ieder geval het knopje bovenop 5sec. vasthouden, anders slaat ie je wijzigingen niet op.
Many Thx, ik gebruikte het pennetje maar na het 5sec vasthouden van de aan/uit knop kreeg ik hem wel.Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:03:
[...]
Hoe doe je een soft-reset ? Met het pennetje in het gaatje of het knopje bovenop 5sec. vasthouden ?
De juiste manier is in ieder geval het knopje bovenop 5sec. vasthouden, anders slaat ie je wijzigingen niet op.
@ Leipe Leidenaar: Heb je de startpost als eens goed bekeken, daar staan onderaan bij links 2 mooie site's waar je gratiz skins/thema's vandaan kan halen. Wel even registreren
Ik heb het ook een paar keer gehad. Als ik een waarde verander dan sluit ik total commander altijd helemaal af om het vervolgens weer op te starten en te controleren of die waarde nog steeds gewijzigd is. Zo ja, dan pas een soft-reset uitvoeren.SuperKneus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:
Ik heb hem nu ook sinds gisteren. Moet zeggen dat ik er erg tevrede mee ben. Moet nu alleen nog tot april wachten voordat ik mijn tmobile abbo kan gebruiken met onbeperkt internet.
Ik heb nog wel een vraagje over de dialer.
En hoezo kan je pas vanaf april je onbeperkt internet gebruiken, als je verlengt dan kan je gewoon direct PIT gebruiken ook al was je lidmaatschapsjaar nog niet voorbij. Of misschien bedoel je iets heel anders maar ik dacht ik meld je het effe
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik ook geen protector. Heb er jaren een gehad op mijn SE p900, maar omdat ik 'm ook altijd in het hoesje heb als ik 'm vervoer, is het eigenlijk overbodig.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:26:
Hey, is het slim om geen screenprotector te gebruiken? Ik heb em wel int zwarte hoesje altijd
tja als je hem niet wilt beschadigen niet nee! Ook al heb je hem in een hoesje, je kan hem altijd ergens langs halen en je staat niet te lachen met een dikke kras in je scherm!Hey, is het slim om geen screenprotector te gebruiken? Ik heb em wel int zwarte hoesje altijd
bestel hem bij http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php voor 10 dollar wanneer je een credtcard heb en je hebt hem met een week in huis!
en zo niet dan via een nederlandse website die ergens eerder in dit forum al genoemd is....
[ Voor 13% gewijzigd door tescione op 13-12-2005 13:41 ]
Verwijderd
ja maar daar zijn alleen maar themes te vinden en geen SKINSSuperKneus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:16:
[...]
@ Leipe Leidenaar: Heb je de startpost als eens goed bekeken, daar staan onderaan bij links 2 mooie site's waar je gratiz skins/thema's vandaan kan halen. Wel even registreren
wil namelijk een geinige dialer en grote icons hebben
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 13:50 ]
Op ene site review kunnen we nog beter bekijken:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:
Op bovenstaande pagina staat een plaatje met een K-Jam. Ik vindt de dialer wel gaaf, heeft iemand een idee welke dialer dit is ?
Deze bedoel ik :
[afbeelding]

Da's wel heel wat andere skin
Dialer skins of themes voor WM5 zijn nog zeldzaam! Maar er komen snel nieuwe versies.
[ Voor 9% gewijzigd door MrDummy op 13-12-2005 14:11 ]
Verwijderd
ik kan niet wachtenMrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:03:
[...]
Dialer skins of themes voor WM5 zijn nog zeldzaam! Maar er komen snel nieuwe versies.
ps is het al tijd voor een deel 5 van de start post ? we hebben alweer 42 pagina's vol geluld
Nee hoor ik heb nog maar 21 pagina'sVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:18:
[...]
ik kan niet wachten![]()
ps is het al tijd voor een deel 5 van de start post ? we hebben alweer 42 pagina's vol geluld

Verwijderd
Die had ik ja, maar is nogal mislukt met erop doentescione schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:37:
[...]
tja als je hem niet wilt beschadigen niet nee! Ook al heb je hem in een hoesje, je kan hem altijd ergens langs halen en je staat niet te lachen met een dikke kras in je scherm!
bestel hem bij http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php voor 10 dollar wanneer je een credtcard heb en je hebt hem met een week in huis!
en zo niet dan via een nederlandse website die ergens eerder in dit forum al genoemd is....
Verwijderd
Nu ben ik weer bezig met TomTom, net alles geupdate etc, maar ik krijg geen connectie met mijn BT muis de HoluX GR-230. Als ik hem pair met de BT-manager, vraagt hij overigens of de connectie serieel is?, athans ik kan een vinkje zetten ? Met de Tomtom zelf moet ik waarschijnlijk iig andere draadloze GPS kiezen, en heb de keuze uit Com 9, 3, 0, 2 IR en Serieel. Ik heb alle combi's al geprobeerd, maar hij blijft geen gps apparaat vinden, iemand toevallig met dezelfde combi die precies weet hoe het moet ?
Edit, ik ben dr al uit, k moet een uitgaande poort aanmaken in de BT manager
Edit 2: Euhm @hieronder, aangegeven dat je spelletjes naar elkaar stuurt lijkt mij niet zo slim, gezien het geen freeware is. Verder zal het verder iedereen een worst wezen waar niet beveiligde W-LAN points zijn, heel Nederland zit er vol mee
[ Voor 23% gewijzigd door Carel op 13-12-2005 16:07 ]
Verwijderd
Verder heb ik nog n klein tipje voor de mensen met die screenprotectors en luchtbellen, gebruik gewoon je pinpas of een andere pas en wrijf er zachtjes mee over het scherm, als het goed is zie je de bellen opschuiven en uiteindelijk eronderuit ploppen ! ik heb hooguit in het hoekje nog n klein belletje omdat ik eigenlijk vond dat ie niet goed zat en er nog stof bijzat, maar verder is mijn scherm helemaal glad door deze truc
• Hoe kan ik de taal van het apparaat instellen op Engels zonder mijn landinstelling van Nederland te veranderen? Ik wil namelijk wel graag metric system en euro's blijven gebruiken maar ik vind NL zo irritant werken...
• Hoe kan ik het scherm blokkeren als ik de telefoon in m'n zak steek? Is hier een truukje voor?
Kon op beide vragen eigenlijk geen antwoord vinden in de handleiding noch dit topic
Rookworst zonder R is ook worst.
Door er een Engelse ROM op te zetten (waarmee ook gelijk je garantie vervalt)BezurK schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:19:
ik heb sinds vandaag ook een Wizard (de SPV M3000 van Orange) maar ik heb een tweetal vraagjes:
• Hoe kan ik de taal van het apparaat instellen op Engels zonder mijn landinstelling van Nederland te veranderen? Ik wil namelijk wel graag metric system en euro's blijven gebruiken maar ik vind NL zo irritant werken...
Door op het linkje "Apparaat is ontgrendeld" te tappen.• Hoe kan ik het scherm blokkeren als ik de telefoon in m'n zak steek? Is hier een truukje voor?
Kon op beide vragen eigenlijk geen antwoord vinden in de handleiding noch dit topic
vrijdag mijn mda vario opgestuurd door een dode pixel
vandaag (dinsdag) nieuwe mdo vario gekregen van hun.
wel jammer dat mijn screenprotector weg is
dus wordt een nieuwe bestellen.
Dat is jammerCobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:25:
[...]
Door er een Engelse ROM op te zetten (waarmee ook gelijk je garantie vervalt)
[...]
Door op het linkje "Apparaat is ontgrendeld" te tappen.

Dat linkje zie ik trouwens niet? Zelfs niet als ik'm zelf toevoeg via Items in de instellingen van "Vandaag"
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Eigenlijk al een maand super bezig met me vario maar nu is ie vandaag ineens uitzichzelf 2x gaan softresetten.....
Het gebeurde tijdens het zoeken en proberen te connecten op het draadloos netwerk van de buren en een keer op school tijdens wifi zoeken en proberen connecten..
iemand ervaring hiermee of enig idee waar het aan kan liggen???
gebruik je deze dan? ziet er goed uit en grotere knoppen volgens mij. dat is tog wel handig af en toe.MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:03:
[...]
Op ene site review kunnen we nog beter bekijken:
[afbeelding]
Da's wel heel wat andere skin
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
hebben jij ook je Vario opgestuurd in een "voldoende gefrankeerde envelop" die je thuisgestuurd hebt gekregen??murata schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:27:
heb wel een leuke mededeling wat betreft de service van t-mobile
vrijdag mijn mda vario opgestuurd door een dode pixel
vandaag (dinsdag) nieuwe mdo vario gekregen van hun.
wel jammer dat mijn screenprotector weg is
dus wordt een nieuwe bestellen.
(dat is mijn lot namelijk)
klopt helemaal.trigger808 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:45:
[...]
hebben jij ook je Vario opgestuurd in een "voldoende gefrankeerde envelop" die je thuisgestuurd hebt gekregen??
(dat is mijn lot namelijk)
vrijdag ochtend op de post gedaan
en een uur geleden kwam de postbode langs.
kan iemand mij adviseren over screenprotector.
ik kijk nu op http://www.gpsplaza.nl/screen-protector.asp
maar je hebt daar meerdere.
welke is nou beter
Mij lukt het nog steeds niet om contact te krijgen met AP's, ik krijg geen ip, moet ik daarvoor nog een extra stap doen ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:51:
donderdag gaat ik met een maat van me vossen in de leidse binnenstad naar onbeveiligde accespoints deze zullen wij dan in kaart brengen voor gratis internet op de vario
[edit]Sowieso kom ik niet echt uit de WiFi instellingen, op mijn laptop stel ik het zo in, dus dat is het probleem niet, ik kan hier alleen niet kiezen met welke ik wil connecten, hij vraagt iedere keer of ik wil connecten met de wlan van de buren, de mijne springt er vanzelf in afentoe, maar geeft geen ip. Waar kan ik de wpa key invullen en hoe kan ik hem vasthouden op mijn wlan?
[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-12-2005 17:05 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
geen idee dit gaan we donderdag uitzoeken we houden jullie op de hoogteMeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:48:
[...]
Mij lukt het nog steeds niet om contact te krijgen met AP's, ik krijg geen ip, moet ik daarvoor nog een extra stap doen ofzo?
ps ik zal via een kaart aangeven waar in leiden centrum onbeveiligde wifi accespoints staan met benaming
Dit kan je ook doen met GPS Tuner v2.0Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:59:
[...]
geen idee dit gaan we donderdag uitzoeken we houden jullie op de hoogte
ps ik zal via een kaart aangeven waar in leiden centrum onbeveiligde wifi accespoints staan met benaming![]()
![]()
Dan hoef je alleen maar rond te rijden en dan tekent GPS tuner op basis van je GPS helemaal een kaart van de route die je gereden hebt (Deze kan je vervolgens over een bestaande kaart leggen)
Verwijderd
is ook leuk maar dan heb ik 1 probleem:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:06:
[...]
Dit kan je ook doen met GPS Tuner v2.0
Dan hoef je alleen maar rond te rijden en dan tekent GPS tuner op basis van je GPS helemaal een kaart van de route die je gereden hebt (Deze kan je vervolgens over een bestaande kaart leggen)

ik heb geen GPS ontvanger en geen auto

lopend door de binnenstad duurt wel wat langer maar is wel nauwkeuriger want sommige straatjes zijn niet met de auto te bereiken
Verwijderd
Kijk meteen ff in de buurt bij the phonehouse in de haarlemmerstraat. Zit wel een netwerk maar kom er niet op. (werk bij the phonehouse als repair medewerker) me hok zit boven die sleutel/schoen makergeen idee dit gaan we donderdag uitzoeken we houden jullie op de hoogte
ps ik zal via een kaart aangeven waar in leiden centrum onbeveiligde wifi accespoints staan met benaming![]()
![]()
Verwijderd
Ikzelf heb een Qtek 9100 met T-mobile abonnement incl. faxservice met apart faxnummer en wanneer ik een fax tracht te verzenden NAAR de Qtek lichten de toetsen op maar komt er niks binnen. Ik vermoed dat ik een 3rd party fax prog moet gebruiken om dit aan de gang te krijgen....
Verwijderd
Kan geen verbinding maken
Geen modem op het bovenstaande nummer. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren.
Ik heb nix veranderd sinds gister en toen werkte het nog wel
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Verwijderd
---------------------------------------
hier heb je nog een site met Dailers skins, heb het nog niet geprobeerd, maar moet je maar ff op de site kijken.
http://www.howardshortt.com/index.htm
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 17:29 ]
De qtec heeft een ARM processorVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:29:
Dat de "Core player" het niet helemaal goed doet komt omdat het programma geoptimaliseerd is voor de ARM processor...
---------------------------------------
hier heb je nog een site met Dailers skins, heb het nog niet geprobeerd, maar moet je maar ff op de site kijken.
http://www.howardshortt.com/index.htm
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Vanaf versie 0.71 is het gefixed voor Wizards (lees maar hun forum na) en loopt daardoor helemaal flex. Dus laatste versie nemen en je zult geen last van vertraging hebben.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:34:
[...]
De qtec heeft een ARM processorAls het nu een optimalisatie zou zijn voor de Xscale kan ik het nog snappen.
Ik heb hier Vario en TCPMP heb ik erop gedaan. Bij benchmark kom ik op 30-33 fps, wat dus aangeeft dat het goed zal lopen. Films zijn gemaakt met PDE, beeldkwaliteit op max, maar muziek net niet op max, maar wel net stereo. En uiteraard 320x240 resolutie. De snelle methode werkt goed, maar 2pass methode werkt nog iets beter.
Wel; moet je bijna niks in achtergrond draaien. Ik heb niks anders draaien in geheugen en heb alleen player ingeladen. Loopt veel beter dan ingebouwde player.
Oh ja, ik heb RAW framebuffer optie in video setting. Heb 'gladde zoom' en 'trilling' uitgevinkt. Quality op Normal. Audio op wave uitvoer.
Wat is jouw benchmark en weet je zeker dat je niks in geheugen heeft geladen? ActiveSync is ook uit in mijn MDA. Pak anders taskmanager en check het.
Wizard heeft idd ARM proc. (ARM 926E)
[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 13-12-2005 17:48 ]
Verwijderd
Sorry mijn fout, bedoelde de Xscale, stond ook ergen in de review.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:34:
[...]
De qtec heeft een ARM processorAls het nu een optimalisatie zou zijn voor de Xscale kan ik het nog snappen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 17:50 ]
Als je wifi aan zet via de comm manager, dan kun je onderin beeld naar "instellingen" en dan "WiFi-instellingen". Ga dan linksonderin beeld naar "Menu" en kies "Netwerkkarrten". Hier zie je een overzicht met alle WiFi-netwerken die je ooit bent tegengekomen. Als je een ander netwerk wilt dan waar je nu op zit, klik je op het woordje "beschikbaar". (edit: bij al eerder gebruikte netwerken zal ie gaan verbinden)MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:48:
[...]
Mij lukt het nog steeds niet om contact te krijgen met AP's, ik krijg geen ip, moet ik daarvoor nog een extra stap doen ofzo?
[edit]Sowieso kom ik niet echt uit de WiFi instellingen, op mijn laptop stel ik het zo in, dus dat is het probleem niet, ik kan hier alleen niet kiezen met welke ik wil connecten, hij vraagt iedere keer of ik wil connecten met de wlan van de buren, de mijne springt er vanzelf in afentoe, maar geeft geen ip. Waar kan ik de wpa key invullen en hoe kan ik hem vasthouden op mijn wlan?
Daar kun je bij "netwerksleutel" onder "verificatie" kiezen voor je protocol (waaronder ook WPA). De rest lijkt me dan kinderspel.
Dit geld wel voor een Vario, weet niet of het met de qtek en M3000 net zo werkt.
[ Voor 7% gewijzigd door TheKeeper op 13-12-2005 18:05 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb hem inmiddels op mijn 54 Mb ap aan de praat, echter kan ik niet echt tevreden zijn met de snelheid. Ik krijg hem op mijn 11 Mb ap nog steeds niet aan de praat, hij verbind wel, ik krijg alleen nog steeds geen IP.TheKeeper schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:04:
[...]
Als je wifi aan zet via de comm manager, dan kun je onderin beeld naar "instellingen" en dan "WiFi-instellingen". Ga dan linksonderin beeld naar "Menu" en kies "Netwerkkarrten". Hier zie je een overzicht met alle WiFi-netwerken die je ooit bent tegengekomen. Als je een ander netwerk wilt dan waar je nu op zit, klik je op het woordje "beschikbaar". (edit: bij al eerder gebruikte netwerken zal ie gaan verbinden)
Daar kun je bij "netwerksleutel" onder "verificatie" kiezen voor je protocol (waaronder ook WPA). De rest lijkt me dan kinderspel.
Dit geld wel voor een Vario, weet niet of het met de qtek en M3000 net zo werkt.
De speedtestpagina krijg ik niet goed in beeld zodat ik daarop geen test kan doen, maar denk dat de t-mobile pagina iets sneller laad dan via GPRS.
Ik hen tomtom erop gedaan en loopt wel mooi flex. Geen vertragingen en reactie bij drukken op selectieknoppen gaat vlot. Absoluut geen zorgwekkend. Tijdens autorijden reageert het goed zonder vertraging.FrankGuthrie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:21:
Kan iemand me vertellen hoe de tom tom navigatie werkt op dit toestel. Daarmee bedoel ik of de performance dus goed is. De processor is een stuk trager dan die van de 9000. Dus is het een beetje te doen?
Het gaat niet echt om hoe hoog MHz is, maar ook hoe processor gebouwd is.
Je gaat ook niet zeggen dat Pentium-M op laptop op 1,6 GHz TRAGER is dan P4 processor van 2,6 GHz, vanwege 1 GHz verschil. De verschil zit in processor techniek en hoe apparaat gebouwd is.
Lees maar eens de topics door. De mensen zijn tevreden met tomtom en geen vertragingen gemeld.
[ Voor 7% gewijzigd door MrDummy op 13-12-2005 18:27 ]
Nu dus op zoek naar een eigen bluetooth-gps-muis en ook nog steeds een goede screenprotector. Inkoopactie anyone

Trilling kan ik niet uitzetten, quality kan ik ook niet instellen(grijs), ik werk met 0.71. Echt werkelijk alles is ook nog eens niet vooruit te branden.MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:47:
[...]
Wel; moet je bijna niks in achtergrond draaien. Ik heb niks anders draaien in geheugen en heb alleen player ingeladen. Loopt veel beter dan ingebouwde player.
Oh ja, ik heb RAW framebuffer optie in video setting. Heb 'gladde zoom' en 'trilling' uitgevinkt. Quality op Normal. Audio op wave uitvoer.
)
En ja, ik heb niks in task manager lopen
ThxMrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:25:
[...]
Ik hen tomtom erop gedaan en loopt wel mooi flex. Geen vertragingen en reactie bij drukken op selectieknoppen gaat vlot. Absoluut geen zorgwekkend. Tijdens autorijden reageert het goed zonder vertraging.
Het gaat niet echt om hoe hoog MHz is, maar ook hoe processor gebouwd is.
Je gaat ook niet zeggen dat Pentium-M op laptop op 1,6 GHz TRAGER is dan P4 processor van 2,6 GHz, vanwege 1 GHz verschil. De verschil zit in processor techniek en hoe apparaat gebouwd is.
Lees maar eens de topics door. De mensen zijn tevreden met tomtom en geen vertragingen gemeld.
Das geen slecht idee, er staat in de startpost eentje: http://www.pdashop.nl/product/12520NO2 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:17:
Nu dus op zoek naar een eigen bluetooth-gps-muis en ook nog steeds een goede screenprotector. Inkoopactie anyone?
Volgens mij collega's is dat een erg goed ding, alleen wel prijzig, €`15 voor eentje. Welke GPS muis heb je gebruikt?
[ Voor 5% gewijzigd door FrankGuthrie op 13-12-2005 20:34 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.