HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
DeOS schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:53:
[...]

Nou nou.....30 euro? 15 volgens pdastore.nl. En dat verschil zit dus simpelweg alleen in de omvang van het dingetje. Keuze die je moet maken is dus lange standby tijd of kleinere omvang, succes B) .
Ok weet voldoende. de prijs verschild per fabrikant, kheb toch voor de adapt ad300 gekozen, ook omdat ik al zeker weet dat het werkt met me vario. en 16 paralel of 20, er zit vast wel wat verschil in maar qua accu's en stroom scheeld het enorm in hoe lang zoéen module werkt

[ Voor 35% gewijzigd door AngelusHD op 11-12-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
lexited schreef op zondag 11 december 2005 @ 09:49:
Heeft iemand al meer info over het instaleren van een certificaat, of de controle hierop te disablen, zoals met ppc2003 mogelijk is ?
Dit ivm synchronisatie met Exchange over ssl, of is dit een feature die in het optionpack komt ?
Wat ik heb gevonden in google-groups werkt helaas niet.
Check de startpost onder Registry Hacks & Tweaks

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:27
MrDummy schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:41:
P.S.: JaMaaT -> gebruik echte server of ga ergens anders pics opslaan... Nu zie ik zinloze CoolBlue pics als waarschuwing tegen direct linken....
Sorry... Maar waarom kan ik ze wel direct zien dan? En er staan toch links bij naar de site... En zulk soort suggesties kun je ook anders beredeneren.. Iets vriendelijker misschien? Weet je een server dan waar ik plaatjes kan posten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
JaMaaT schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:28:
[...]

Sorry... Maar waarom kan ik ze wel direct zien dan? En er staan toch links bij naar de site... En zulk soort suggesties kun je ook anders beredeneren.. Iets vriendelijker misschien? Weet je een server dan waar ik plaatjes kan posten dan?
Waarschijnlijk omdat ze nog in je cache staan. Doe maar eens een control+f5 op deze pagina. Je kunt plaatjes uploaden op websites zoals http://www.imageschack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Kom is msn als je wilt vandaag :P thx (soz voor deze off topic post)

[ Voor 7% gewijzigd door AngelusHD op 11-12-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 13:43
Eggy schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:04:
Check de startpost onder Registry Hacks & Tweaks
Die had ik al gelezen en uitgevoerd.
..
Maar even wat over het hoofd gezien. nu accepteert hij het certificaat wel !

[ Voor 54% gewijzigd door lexited op 11-12-2005 14:36 ]

1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Volgens een verkoper in de dixons is het verschil bij de adaptec 300 en 500 dat de 500 sterker is. met andere woorden deze zou door de voor ruit van auto moeten kunnen zelfs als dat van die speciale zijn met zo'n hitte kerende folie er in. Oftewel, de 500 moet het in meer auto's doen.
Toch vind ik het vreemd. het voordeel van zo'n bluetooth ding is dat je hem binenn 10 meter overal neer kan leggen. Dus ook bij de achterruit bijvoorbeeld. Naja misschien voor sommige mensen wel handig
Er zijn soms van die dingen die je met google niet vind.

[ Voor 30% gewijzigd door SonOfSam op 11-12-2005 14:32 . Reden: niet duidelijk omschreven ]

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SonOfSam schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:24:
Volgens een verkoper in de dixons is het verschil bij de adaptec 300 en 500 dat de 500 sterker is. met andere woorden deze zou door de voor ruit van auto moeten kunnen zelfs als dat van die speciale zijn met zo'n hitte kerende folie er in. Met andere woorden. De 500 zou het onder meer omstandigheden moeten doen!
zijn soms van die dingen die je met google niet vind.
Tja, Dixons. }:O
Klinkt als een verkoper die even iets moet verzinnen om een hogere prijs te rechtvaardigen. Je hebt zeker niet gevraagd hoe de verkoper aan deze info kwam.

Wat ik zeker weet is dat de voornaamste verschillen zijn dat de 500 een stuk kleiner is en dat hij een mini-USB aansluiting heeft. De chipset is volgens mij exact dezelfde 16-kanaals Nemerix, het lijkt mij heel sterk dat de ene dus een betere ontvangst heeft dan de ander zonder extra antenne.

Vanwege het formaat zit er in de 500 dus een andere accu, deze gaat wel minder lang mee dan die van de 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Hmm Ok. Heb tch voor de AD500 gekozen, omdat hij mini USB heeft, en das makkelijk in combi met me Vario.

Bedankt voor uw medewerking.

[ Voor 190% gewijzigd door AngelusHD op 11-12-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Naar aanleiding van het nogal vaak 'niet beschikbaar' zijn van de msn service ben ik op zoek gegaan naar een alternatieve msn/messenger client op de pocket pc. Zelf heb ik een aantal dagen IM+ geprobeerd. Deze beviel opzich prima, wat wel jammer was dat hij de berichten niet verstuurd als je op enter drukt. Hiervoor moet je appart op Send drukken. Verder zitten er t.o.v. pocket msn smilies in en ondersteunt hij vrijwel alle messenger varianten (ICQ/Jabber/MSN/Yahoo/Google Talk). Jammer is wel dat je met de trail versie maar 12 berichten kan versturen per sessie (run van het programma).

Zijn er nog meer mensen met ervaringen met alternatieve messenger software? Ik zit vooral te zoeken naar een freeware alternatief die draait op windows mobile 5. Tot nu toe no luck. Veel progs die ik tegen kwam die zin niet meer compatible met het nieuwe msn protocol of draaien niet op windows mobile 5.

Degene die ik tot nu toe dus heb geprobeerd zijn:
  • IM+
  • Imov messenger (kreeg ik niet werkend, knalde er steeds uit)
Mogelijke (nog te testen) kandidaten:
  • Agile messenger

[ Voor 14% gewijzigd door DeOS op 11-12-2005 14:54 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
ik heb (denk ik) een groot probleem

gisteren werkte mijn vario nog perfect, telefoon gewoon (zoals ik altijd doe) in mijn binnenzak van m'n jas gedaan.
toen ik hem weer pakte ging het licht van mijn scherm niet aan, het lag niet aan de instellingen van het licht want dat heb ik geprobeert. een paar uur later deed het licht het weer (zonder dat ik iets had gedaan) maar alleen heel echt weinig licht, ook als ik de instellingen van het licht veranderde werd ie niet feller en in ongeveer 4 uur was was mijn accu 60% leger geworden (geen programma's draaien, geen wifi/BT aan staan)
toen ik thuis kwam aan de oplader gelegt. wordt ik net wakker, is mijn hele telefoon ontzettend heet (dus niet alleen de accu). en mijn accu is maar voor 70% vol. ik heb hem niet laten vallen/nat geworden, en alleen de GPS reg edit gedaan. hij doet het gewoon goed bahalve het licht.

dit wordt dus naar t-mobile opsturen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Weet iemand een manier om de vario op te starten in een soort "Veilige modus"? Hij blijft namelijk hangen na het gebruik van SPB Clone. Die programma herstart de Vario en wil zelf gaan opstarten, wat waarschijnlijk niet mag. Mijn Vario blijft hangen bij het T-mobile scherm met de 4 regels met software-versies (IPL, SPL, GMS,OS). Iemand een idee om hem weer 'gewoon' te laten opstarten zonder dat ik gebruik moet maken van een Hard-reset en alles (weer) kwijt ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Hallo, ik kan het nergens vinden, maar weet iemand of er behalve mini-sd ook nog ander geheugen inkan? Zoals RS MMC? Of kan er alleen maar MiniSD in?

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Alleen MiniSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey weet iemand hoe je \ <-- typt met je vario :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:51:
Hey weet iemand hoe je \ <-- typt met je vario :o
Onscreen toetsenbord gebruiken, knopje [123].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje, weet ook iemand of je wifi en gprs tegelijk kunt gebuiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:01:
[...]

Ik vind windows opnieuw installeren nou niet echt een oplossing.
dat dacht ik ook tot ik ging formateren en dan alle programma's installeren
en sindsdien heb ik goede verbinding met mijn mda vario.

maar daarom kan je het eerst op een andere pc proberen
had ik ook gedaan en daar werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Even een update op mijn active sync probleem van gister. Heb hetzelfde geprobeerd op me laptop en daar werkt alles prima dus zal vort meer op de laptop moeten werken (8>

bedankt voor de hulp nog

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is een port van quake voor pocket pc's:
http://quake.pocketmatrix.com/

Is wel leuk, heb alleen een nogal lage fps, maar het vervelende is dat er volgens mij geen escape-knop op de Vario zit?!

Nu kan je dus in quake niet uit het menu komen(in fullscreen). Ook in andere spellen (tomb-raider) heb je soms een esc knop nodig.

In quake kan je de knop ook niet veranderen, je zult dan de source moeten editten en opnieuw compilen (word wel weer erg veel werk dan).

Iemand een idee voor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

murata schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:24:
[...]

dat dacht ik ook tot ik ging formateren en dan alle programma's installeren
en sindsdien heb ik goede verbinding met mijn mda vario.

maar daarom kan je het eerst op een andere pc proberen
had ik ook gedaan en daar werkte het wel.
Ook enig idee wat dan de oorzaak was, want deze install is redelijk vers (september), want als ik een reinstall doe en dezelfde apps weer installeer, zou ie het weer niet moeten/kunnen doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08-2020
Heeft iemand al dat ene theme kunnen vinden van bladzijde 25 ofzo.
Met dat gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trigger808 schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:01:
ik heb (denk ik) een groot probleem

gisteren werkte mijn vario nog perfect, telefoon gewoon (zoals ik altijd doe) in mijn binnenzak van m'n jas gedaan.
toen ik hem weer pakte ging het licht van mijn scherm niet aan, het lag niet aan de instellingen van het licht want dat heb ik geprobeert. een paar uur later deed het licht het weer (zonder dat ik iets had gedaan) maar alleen heel echt weinig licht, ook als ik de instellingen van het licht veranderde werd ie niet feller en in ongeveer 4 uur was was mijn accu 60% leger geworden (geen programma's draaien, geen wifi/BT aan staan)
toen ik thuis kwam aan de oplader gelegt. wordt ik net wakker, is mijn hele telefoon ontzettend heet (dus niet alleen de accu). en mijn accu is maar voor 70% vol. ik heb hem niet laten vallen/nat geworden, en alleen de GPS reg edit gedaan. hij doet het gewoon goed bahalve het licht.

dit wordt dus naar t-mobile opsturen of niet?
Vraag me alleen af hoe T-Mobile met de garantie omgaat als ze zien dat je in hun/de software hebt gerommeld: volgens de garantievoorwaarden vervalt elke garantie als je de modificatie van het toestel wijzigt, zowel hardware- als softwarematig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 12-09 12:46
MeNTaL_TO schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:23:
[...]

Ook enig idee wat dan de oorzaak was, want deze install is redelijk vers (september), want als ik een reinstall doe en dezelfde apps weer installeer, zou ie het weer niet moeten/kunnen doen.
bij mij lag het waarschijnlijk aan de via usb drivers dat ik had geinstalleerd.

na nieuwe windows install heb ik dat niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Heeft iemand bejeweled 2 al aan de praat van astraware? Ik krijg steeds de melding dat mijn versie niet goed is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:48:
Heeft iemand bejeweled 2 al aan de praat van astraware? Ik krijg steeds de melding dat mijn versie niet goed is :(
jep werkt goed hoor alleen irritant is dat je na een aantal keer spelen telkens zo'n melding krijgt dat je moet registreren je krijgt dan een schermpje van zo'n 8 seconden maar daarna gaat het spel gewoon verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Bij de Wlan van een maat van me kom ik niet op het netwerk, beveiliging staat geheel open en het betreft een Linkys 11Mbit router, er verschijnt een slotje bij dat netwerk? Mijn router, de Linksys 54G doet het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

-CKY2K- schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:48:
Melding dat de certificaat niet goed is? Crack niet installeren, doet het niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nee krijg de melding dat het spel gedesigned is voor pocket pc 2003 en hoger en dat ik op astraware.com moet kijken voor de versie die geschikt is voor mijn systeem erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een weekendje geknokt met mijn Vario en ik ben aan de winnende hand :)

Allereerst de beruchte AS ellende (het ding bleef eeuwig Connecting zodra de Vario werd aangesloten). Na veel klooien bleek deze procedure (een combi van vele tips) te werken:

1. PC uitzetten
2. USB kabeltje aansluiten
3. Soft reset Vario
4. PC starten (als Vario is opgestart)
5. Active Sync verdomt het nog steeds
5. Weer soft reset Vario
6. Active Sync blijft het verdommen
7. USB kabeltje los getrokken. AS kapt er vrij snel mee. Daarna kabeltje er weer in en AS via menuutje weer aan het zoeken gezet. En voila, binnen de seconde vond ie m. Ook na rebooten enz.

NB, ik werk op een W2K SP4 laptop en Active Sync 4.1 UK

Daarna het volgende probleem: hoe krijg ik mijn agenda, contacts, notes en tasks van mijn Palm Vx op mijn Vario? Want dat was toch wel het idee? Dat Palm Desktop ondersteunt alleen voor die contacts een goede CSV export, voor de rest niet. Er zijn behoorlijk wat (commerciele) tooltjes op internet maar niets werkte goed genoeg. Toch is het gelukt, zonder kosten en eigenlijk een fluitje van een cent: gebruik Yahoo! Je kunt hier in je eigen area een agenda, notepad, tasks enz. bijhouden en ze bieden een import/export/sync systeem dat zowat alles ondersteunt. Import vanaf Palm Vx en daarna export naar Outlook werkte perfect, inclusief oude agenda items, herhalende agenda dingen (bv. verjaardagen) etc. (iets voor de startpost?). Tja, en vanaf Outlook is het natuurlijk erg simpel om die data in de Vario te krijgen via AS.

Tenslotte nog twee vragen: ik baal er nogal van dat mijn Vario zijn WiFi IP adres kwijt is zodra ik de USB kabel er in prop. En ik word helemaal maf van dat MSN proggie: als ik dat in de taskmanager afschiet, dan blijft het ding terugkomen met meldingen als 'kan niet aanmelden' etc. Ik ben nu dus ook op zoek naar een alternatieve IM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

-CKY2K- schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:47:
Nee krijg de melding dat het spel gedesigned is voor pocket pc 2003 en hoger en dat ik op astraware.com moet kijken voor de versie die geschikt is voor mijn systeem erg irritant.
Officieel zou veel software geen problemen maken, maar het zit inderdaad in stabiliteit.
Ik merk dat populaire BattMon (die tool waar je batterij en uptimes kan zien in Today) niet optimaal werkt. PC2003 is er alleen van uit. Het wordt gek als het gaat switchen naar landscape mode bij openklappen keyboard. Dan wil ie bijna niet meer grafieken tonen en ontstaat er blanke plek in Today scherm. Jammer.

Vergeet niet dat WM5 vrij nieuw is. Dus er komen vast en zeker nieuwe versies van.
Best jammer dat groot deel van freeware nog pc2000-2003 is. WM5 freeware is nog zeldzaam.
Betaalde software zijn vaak sneller bijgewerkt dan freeware.
Ik denk dat vooral software die diep in systeem tast meeste problemen zal geven dan gewone spelletjes en andere zaken die niet diepgaan in systeem of van systeem gebruiken (IR, bluetooth, wifi, verlichting, etc)

Ik heb inmiddels al Tomtom Navigator 5 Bt besteld (zo goedkoop mogelijk, 204 Euro zelfs)
Zag ook Route66 Mobiele routeplanner, maar heb nog geen PocketPC gezien, wel Symbian.
Mijn ervaringen met Tomtom zal dus zo volgen (morgen komt ie aan per post)
En dus zal ik controleren of installatie instructies goed werken.

Je hoort het nog van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain150
  • Laatst online: 16:41
Ik heb in het verleden PocketBreeze 4 gebruikt en deze geinstalleerd op mijn MDA Vario (WM5), nu is het bijna onbruikbaar omdat niet alles goed wordt weergegeven. Is er een plug in/prog wat oudere programma's laat runnen onder WM5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Sunnysoft 3.7 is ondertussen uit, dit is een backup utility die sinds deze release ook WM5 ondersteunt.

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 12-12-2005 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:57
Agile messenger werkt bij mij redelijk goed, alleen heeft die ook wat issues met connected blijven, maar het werkt beter dan de ingebouwde msn client (die heb ik nog niet een keer online gekregen)... Er zijn een paar issues, bv de entry van agile messenger op de today screen wordt af en toe blanco, en hij heeft soms wat grafische glitches als je van portrait naar landscape of andersom schakelt, maar als je gewoon nog een keer heen en weer schakelt zijn die weg.
Ik denk dat ik zelf IM+ dan ook nog eens ga proberen, kijken of die wel beter verbonden blijft.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen !

Ik heb dit weekend her en der wat spelletjes gevonden en geinstalleerd.
Op dit moment werkt een mooie topper als SimCity 2000 op en top op mijn vario !! ECHT ZOO COOL ! Daarnaast heb ik er nog een 3d jetski spel opgezet en ook nog Chix. Verder heb ik Rayman geprobeerd, spel liep ook super alleen je kon niet meer terug naar het menu, dus softreset... morgen krijg ik Navigon en dan zal ik daar ff een post over neerkrabbelen !!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
Even wat vraagjes:

- ik gebruik WifiFofum, maar ik snap 1 ding niet: vaak wordt bij WifiFofum aan gegeven: Wep = off. Maar dan geeft de connection in de Qtek zelf een slotje aan bij het icoontje. Zijn ze dan met bv WPA beveiligd? Zou fijn zijn als WifiFofum wat meer info gaf: welke beveiliging (WEP / WPA / PSK). En ook de sterkte van het netwerk. Zijn er programma's die dit wel kunnen?

- Ik was vroeger fan van het turn based spel U.F.O. Enemy Unknown op mijn Amiga. Is een dergelijk spel ook op PPC te krijgen?
EDIT als ik op Google zoek kom ik uit bij Pocket UFO. Maar is allemaal Pools/Russisch?

EDIT2 Godsamme er is zelf een Amiga emulator voor de PPC --> PocketUAE http://pocketinsanity.sourceforge.net/content/view/31/44/

Ff checken of dat werkt!

[ Voor 22% gewijzigd door trekker22 op 12-12-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Eggy schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:36:
Sunnysoft 3.7 is ondertussen uit, dit is een backup utility die sinds deze release ook WM5 ondersteunt.
De vorige versie was niet echt fijn. Als je een hard reset deed, het spul terug zet dan heb je alles dubbel, maar geen agendataken meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

-CKY2K- schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:47:
Ik krijg bij de installatie van de laatste versie (2.46), de vraag voor welke OS je het wilt installeren, daar staat wm5 gewoon tussen en die versie werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil dit balletje hier nog eenmaal opgooien.

Ik heb grote problemen met AS. Hoewel ik in tegenstelling tot veel mensen zonder problemen kan syncen, loop ik tegen (niet onbekende) problemen aan bij het ontkoppelen.

Als ik de 9100 ontkoppel (bij bijvoorbeeld een inkomend gesprek) wordt het toestel dikwijls erg traag. Dit heeft (waarschijnlijk) te maken met een sync-actie die onderbroken wordt.

Om dit te voorkomen probeer ik bij een inkomend gesprek maar niet te ontkoppelen. Hierdoor moet ik echter bijna onder mijn buro gaan zitten, hetgeen resulteert in wat rare gezichten op kantoor. Graag zou ik gebruik maken van een cradle, maar dit probleem doet mij besluiten hier even mee te wachten omdat ontkoppelen dan een noodzaak is.

Nu (eindelijk) mijn echte vraag: is dit een softwareprobleem van AS of een probleeem van het toestel. Met andere woorden, moet ik MS uit gaan foeteren of Qtek.

Ik hoop van harte dat hiervoor snel een update beschikbaar komt, gezien het de functionaliteit van een verder fantastisch toestel aanzienlijk beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

www.smartphonestunts.nl kost de M3000 nu 215 euro met 1 jarig 32,50 verlenging, redelijk veel wacht nog maandje af (na de kerst :) ) is wel interresant omdat het bij orange winkel nog steeds niet kan met verlenging :/

[ Voor 4% gewijzigd door Flappiewappie op 12-12-2005 12:38 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:26:
Wil dit balletje hier nog eenmaal opgooien.

Ik heb grote problemen met AS. Hoewel ik in tegenstelling tot veel mensen zonder problemen kan syncen, loop ik tegen (niet onbekende) problemen aan bij het ontkoppelen.

Als ik de 9100 ontkoppel (bij bijvoorbeeld een inkomend gesprek) wordt het toestel dikwijls erg traag. Dit heeft (waarschijnlijk) te maken met een sync-actie die onderbroken wordt.

Om dit te voorkomen probeer ik bij een inkomend gesprek maar niet te ontkoppelen. Hierdoor moet ik echter bijna onder mijn buro gaan zitten, hetgeen resulteert in wat rare gezichten op kantoor. Graag zou ik gebruik maken van een cradle, maar dit probleem doet mij besluiten hier even mee te wachten omdat ontkoppelen dan een noodzaak is.

Nu (eindelijk) mijn echte vraag: is dit een softwareprobleem van AS of een probleeem van het toestel. Met andere woorden, moet ik MS uit gaan foeteren of Qtek.

Ik hoop van harte dat hiervoor snel een update beschikbaar komt, gezien het de functionaliteit van een verder fantastisch toestel aanzienlijk beperkt.
* Bebob_NL heeft precies hetzelfde probleem.
Ik denk dat het met AS te maken heeft.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:31:
Hey mensen !

Ik heb dit weekend her en der wat spelletjes gevonden en geinstalleerd.
Op dit moment werkt een mooie topper als SimCity 2000 op en top op mijn vario !! ECHT ZOO COOL ! Daarnaast heb ik er nog een 3d jetski spel opgezet en ook nog Chix. Verder heb ik Rayman geprobeerd, spel liep ook super alleen je kon niet meer terug naar het menu, dus softreset... morgen krijg ik Navigon en dan zal ik daar ff een post over neerkrabbelen !!

Groeten
wil je ook ff vertellen waar je die simcity 2000 hebt gevonden ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Flappiewappie schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:38:
www.smartphonestunts.nl kost de M3000 nu 215 euro met 1 jarig 32,50 verlenging, redelijk veel wacht nog maandje af (na de kerst :) ) is wel interresant omdat het bij orange winkel nog steeds niet kan met verlenging :/
Hmm. Ik kon bij een 2-jarige verlenging van mij Orange free 30 abonnement voor 100 euries een M3000 krijgen. Dat waren dezelfde prijzen als bij een nieuw abonnement.

Maar dat kan natuurlijk niet op tegen het flatfee interen van T-Mobile i.c.m. een 150 min. abonnement. Gratis MDA vario, met bluetooth headset. Verder 1e jaar half geld.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dudes! Of ik begrijp er niks van of het programma is screwed..Ik heb Pocketbreeze voor WM5.0 geinstalleerd allemaal zo zonder problemen, had ook dat beginscherm etc. Toen ik echter een keertje opnieuw m'n m3000 opstartte was gewoon het hele beginscherm van PB weg, terwijl het bij 'vandaag' wel nog gewoon aangevinkt staat.... 8)7

Dus ik opnieuw installeren, maar nog steeds hetzelfde...geen beginscherm.

Wellicht zie ik hier iets over het hoofd, any suggestions?

thx!

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 12-12-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Voor het spel Warfare Inc., heeft iemand het voor elkaar gekregen om een PAN op te zetten (via bluetooth) tussen twee Pocket Pc's? (2003/2005). Volgens deze site is het niet mogelijk, maar heeft een of andere tweakerr hier toch een oplossing voor gevonden in de vorm van bijvoorbeeld een alternatieve bluetooth manager? Een lange zoektocht van mijn kant kon niet echt iets bruikbaars vinden helaas.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet iemand waar de map van TCMP staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Resco Pocket Radio werkt ook goed op de MDA(ik gebruik het via W-LAN).

Afbeeldingslocatie: http://www.resco.net/pocketpc/radio/images/screen01s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik nog willen weten of je de vario ook jouw eigen handschrift kan leren zodat je "gewoon" kan schrijven ipv typen.

Ik dacht in een eerder deel iets gelezen te hebben dat het wachten was op een nieuwere firmware; maar misschien heb ik t mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
JaMaaT schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:32:
Weet iemand of er al een programmatje is waarmee je kunt zien wat de voortgang is als je iets aan het verzenden bent met bluetooth?
Bedankt maar weer!
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 19:47

QuasaR

One ring to rule them all

Ik heb laatst een bestand verstuurd naar een andere telefoon en hij gaf zelf de voortgang aan.
Het kan zijn dat dit komt door de nieuwe bluetooth bestanden die ik heb geinstalleerd. (Linkje staat ergens in dit topic, zal ff zoeken)

EDIT
remcoXP schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:27:
http://bluetooth.i-networx.de/index_e.html

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
What is Pocket Bluetooth Tools?

Pocket Bluetooth Tools adds the missing Bluetooth functions to the O2 XDA II (or other compatible PDAs like the MDA II).

The current version includes:

* Support for Bluetooth Headsets and Car kits (Headset and Handsfree Profil). You may use up to 9 devices at the same time and you do not need to bond the again.
    * Support for the SSP profile (serial port), e.g. for GPS receivers or modems
    * Support for ActiveSync (synchronization with Outlook and Internet connection)
    * Switch Bluetooth on and off automatically

The current version 1.60 of the ROM includes already a virtual serial port

[ Voor 54% gewijzigd door QuasaR op 12-12-2005 14:52 ]

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

TMoose schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:53:
[...]

Hmm. Ik kon bij een 2-jarige verlenging van mij Orange free 30 abonnement voor 100 euries een M3000 krijgen. Dat waren dezelfde prijzen als bij een nieuw abonnement.

Maar dat kan natuurlijk niet op tegen het flatfee interen van T-Mobile i.c.m. een 150 min. abonnement. Gratis MDA vario, met bluetooth headset. Verder 1e jaar half geld.
ze deden niet aan 1 jarige verlenging, zelfs niet als ik gewoon het verschil wou betalen :O amateurs, maar goed verder ben ik wel tevreden met klante service en kosten dus wil graag bij orange blijven.

flafee heb je trouwens bij orange al voor 7 euro per maand, orangeworld B)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:44:
Graag zou ik nog willen weten of je de vario ook jouw eigen handschrift kan leren zodat je "gewoon" kan schrijven ipv typen.

Ik dacht in een eerder deel iets gelezen te hebben dat het wachten was op een nieuwere firmware; maar misschien heb ik t mis?
Zit met dezelfde vraag. Het staat wel in de handleiding maar ik krijg alleen de opties 'Phone Pad' en 'Toetsenbord'. Niets met schrijven iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:39:
[...]

Zit met dezelfde vraag. Het staat wel in de handleiding maar ik krijg alleen de opties 'Phone Pad' en 'Toetsenbord'. Niets met schrijven iig.
Is al heel vaak langs gekomen in dit topic (en vorige delen) de GoT zoekfunctie is your friend :

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

In bovenstaande link heb je bij de 3e post de downloadlink naar de tekstherkenning (transcriber)

[ Voor 12% gewijzigd door Luppie op 12-12-2005 15:49 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leipe leidenaar, ik denk dat je mijn email nog wel hebt, reageer er ff op :) heb namelijk meerdere reacties gehad toen dr tijd, dan kan ik je wel via msn ofzo die spellen passen want je mag hier geen details posten mbt auteurdingen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee k heb hem niet meer |:( stuur me maar ff een mailtje naar barrrt apestaart hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ben nu al een tijdje software aan het proberen om media van me pc aan te sturen.

Het programma wat ik nu al 2 dagen zonder problemen gebruik (is de eerste zonder problemen) is Promixis NetRemote.
Dit kan je in combinatie met WInamp (geen video ondersteuning), Windows Media player (niet geprobeerd) en J. River Media center (nooit van gehoord, maar helemaal tevreden mee, video ondersteuning aanwezig).

Ik dacht: laat ik dit even melden zodat andere gebruikers niet ook 6 progjes moeten testen of het via terminal servies gaan proberen :9 ,

Enige nadeel is dat zowel Netremote als J. River Media center trails zijn en ieder ongeveer 25 euro kosten. Ik ga de trailperiode afmaken, en kijk dan wel of ik het koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Ik krijg echt werkelijk waar geen 1 filmpje vloeiend, het is echt een slideshow, ook de lagere bitrates gaan gewoon niet goed. Ik gerbruik zowel Mediaplayer evenals de core player. Ik vind het wel erg jammer dat deze telefoon t.o.v. zijn voorganger qua performance behoorlijk achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:39:
[...]

De Transcriber kun je kennelijk installeren door de link te volgen die CobraLup al noemde. Nog niet geprobeerd. Maar ik had daarnet wel T-Mobile even aan de lijn. Ze worden overspoeld met klachten dat de transcriber er niet in zit. Wat blijkt: er is met Microsoft overeen gekomen dat in de Nederlandse versie van de ROM de transcriber achterwege gelaten wordt, stomweg omdat het ding een toetsenbord heeft. De medewerker begreep dat veel gebruikers juist die transcriber willen om even snel een notitie te maken (zonder dat gare mini on-screen toetsenbordje te gebruiken). Ik heb expliciet verzocht om hier een klacht van te noteren en deze mee te nemen in het eerstvolgende kontakt met Microsoft zodat de transcriber in de eerstkomende ROM update kan worden opgenomen. De medewerker gaf zelf aan dat in de Engelstalige ROMs transcriber wel aanwezig is maar dat het vervangen van de ROM de garantie van T-Mobile om zeep helpt (de garantie blijft gehandhaaft als je wijzigingen doorvoert het installatie verhaal zoals genoemd in de startpost van dit topic - ehm, pin me hier niet op vast).

Als jij dus die transcriber wil, neem dan kontakt op met je provider en dien gewoon een klacht in. Overigens gaan deze medewerkers van T-Mobile zelf ook over van de SDA naar de Vario. Het worden dus lotgenoten... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Effe een korte vraag, misschien domme vraag, maar mijn collega op het werk zegt dat dit de opvolger is van de 9000. volgens mij is het eerder andersom. Wie heeft er gelijk?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

FrankGuthrie schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:17:
Effe een koprt vraag, misschien oomme vraag, maar mijn collega op het werk zegt dat dit de opvolger is van de 9000. volgens mij is het eerder andersom. Wie heeft er gelijk?
Niemand, want beide zijn voor een andere doelgroep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Worldwide schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:22:
[...]

Niemand, want beide zijn voor een andere doelgroep...
Ik heb net met T-mobile gebeld, maar ze hebben het toestel (9000) niet opgenomen in de keuze, omdat die schijnbaar te groot . Maar met 2 jaar verlengen heb ik de 9100 wel gratis 8) . Met 1 jaar verlengen is het €110.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankGuthrie op 12-12-2005 16:27 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Carel schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:09:
Ik krijg echt werkelijk waar geen 1 filmpje vloeiend, het is echt een slideshow, ook de lagere bitrates gaan gewoon niet goed. Ik gerbruik zowel Mediaplayer evenals de core player. Ik vind het wel erg jammer dat deze telefoon t.o.v. zijn voorganger qua performance behoorlijk achteruit is gegaan.
Ik heb nergens last van. Je moet dit ff doorlezen en doen en kan je perfecte mpeg-jes kijken.
http://forum.pocketmovies.net/viewtopic.php?t=977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Weet iemand of je nu met PIT van T-mobile van de Hot spots gebruik kan maken zonder daar extra voor te betalen?

foutje, net met T-mobile contact gehad. 1 medewerker zij dat ik gewoon een kaart daarvoor moest kopen (vertelde ze niet echt overtuigend). 2de medewerker (heb nog een keer terug gebelt) melde mij dat dit wel gewoon kan. Om een login te krijgen stuur je een SMS naar 9526 met het woord open, je krijgt dan een login voor een Hot Spot.

[ Voor 61% gewijzigd door Erik070 op 12-12-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errug irritant heb bejeweld op me vario gezet en nu heeft mn vriendin dat ding van me ingepikt :(

hoe bedoel je bejeweld is niet verslavend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:07:
errug irritant heb bejeweld op me vario gezet en nu heeft mn vriendin dat ding van me ingepikt :(

hoe bedoel je bejeweld is niet verslavend |:(
}:O

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Laatst online: 02-03 08:32
even vraagje hoe kun je animated gif plaatjes laten afspelen op de vario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Xato schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:36:
[...]

Ik heb nergens last van. Je moet dit ff doorlezen en doen en kan je perfecte mpeg-jes kijken.
http://forum.pocketmovies.net/viewtopic.php?t=977
Gebruik dan PocketDivxEncoder (zie SP). Laad de bron AVI/MPG in, stel paar parameters in (Video Quality: 15, Audio Quality: 5 of 6) en ram op Direct Encode. Niet veel later heb je een DIVX die perfect in TCPMP afspeelt, Heb het nu al >20x gedaan en geen enkele keer problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Erik070 schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:38:
Weet iemand of je nu met PIT van T-mobile van de Hot spots gebruik kan maken zonder daar extra voor te betalen?

foutje, net met T-mobile contact gehad. 1 medewerker zij dat ik gewoon een kaart daarvoor moest kopen (vertelde ze niet echt overtuigend). 2de medewerker (heb nog een keer terug gebelt) melde mij dat dit wel gewoon kan. Om een login te krijgen stuur je een SMS naar 9526 met het woord open, je krijgt dan een login voor een Hot Spot.
Voor alle duidelijkheid, dit is gratis voor mensen met een T-mobile Internet Totaal pocket abbo?

En waarom zetten ze dit niet gewoon bij de gegevens van de vario pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Tom tom Navigator pakket opengemaakt... een doodgewone SD kaart :(
Moet ik hele meuk moven naar mini-SD....
Vergeten ze soms dat tegenwoordig mini SD steeds belangrijker is? En adapter mini-SD -> SD zit er altijd bij... Eerste minpunt.

Tweede minpunt: geen 240V adapter. Nieuwe kost doodleuk 29 Euro.
Ja hallo.. ik koop wel zelf 5V adapter uit de winkel.
De 12V adapter zit erin, maar dan nog heb je weinig aan voor thuis testen. Voorladen van GPS muis kan dus niet... Heb nu aan regelbare netvoeding gehangen. 8)7

Ga wel kijken hoe ik muis en MDA beide van stroom ga voorzien. Eerst even stroom meten vooraf zodat ik kan zien of bijgeleverde auto adapter gebruikt kan worden. Indien ja, dan maak ik zelf stroomsplitter tussen MDA en muis. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
@ Mental TO

Volgens de T-mobile medewerker zouden er geen extra kosten in rekening worden gebracht bij gebruik maken van de Hot spots als je Pocket Internet Totaal hebt.
Maar ik wil dit eerst op mijn volgende rekening zien, dus houd mij hier niet verantwoordelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een optie bestaat om wanneer je gebeld wordt het geluid of de trilfunctie uit te zetten. Zonder dat je de beller naar een voicemail stuurt?
en weet iemand of ik een mp3 als beltoon ook steeds harder kan laten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

trekker22 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:30:
Even wat vraagjes:

- ik gebruik WifiFofum, maar ik snap 1 ding niet: vaak wordt bij WifiFofum aan gegeven: Wep = off. Maar dan geeft de connection in de Qtek zelf een slotje aan bij het icoontje. Zijn ze dan met bv WPA beveiligd? Zou fijn zijn als WifiFofum wat meer info gaf: welke beveiliging (WEP / WPA / PSK). En ook de sterkte van het netwerk. Zijn er programma's die dit wel kunnen?
Je kunt bij settings of options voor extra informatie kiezen, dan geeft ie een getalletje weer. Dit is een negatief getal, dat is de verloren signaal sterkte. Maximaal zou zijn als je -0 hebt en dus erboven op zit (elk ander programma zegt dan 100% signaal), bij -80 kun je eigenlijk wel vergeten om een verbinding te krijgen (ooit een 20% signaal verbinding gehad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Appie_NL schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:41:
[...]

Gebruik dan PocketDivxEncoder (zie SP). Laad de bron AVI/MPG in, stel paar parameters in (Video Quality: 15, Audio Quality: 5 of 6) en ram op Direct Encode. Niet veel later heb je een DIVX die perfect in TCPMP afspeelt, Heb het nu al >20x gedaan en geen enkele keer problemen gehad.
kheb de decoder geinstaleerd, hier kan helaas geen .wmv files mee gecodeerd wrden, iemand een convertor van .wmv naar .avi of mpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Iemand ervaring met 3M folie voor op de Vario of andere pda's? voor 6 euro 6 velletjes via Ebay en dacht dat 3M wel een aardig merk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Jaspov schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:44:
Iemand ervaring met 3M folie voor op de Vario of andere pda's? voor 6 euro 6 velletjes via Ebay en dacht dat 3M wel een aardig merk was?
Geen idee of het goed is, maar zelf als ze niet echt top zijn is het toch interessant vanwege de lage prijs... wat zijn de verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
angelus20 schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:34:
[...]
kheb de decoder geinstaleerd, hier kan helaas geen .wmv files mee gecodeerd wrden, iemand een convertor van .wmv naar .avi of mpg?
Naar mpg: TMPGEnc.
Deze converteert zowat alle formaten naar mpg, inclusief wmv mits die niet zijn voorzien van DRM. Bovendien kun je in de project wizard (van TMPGEnc dus) conversie-profielen opslaan. Als je een profiel hebt gevonden of gemaakt, waarbij je filmpjes het goed doen op je telefoon, dan kun je die instellingen dus heel gemakkelijk steeds opnieuw gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

angelus20 schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:34:
[...]
Sjek www.doom9.net en je hebt alles wat je maar wilt omzetten.

WMV omzetting heb ik niet geprobeerd, maar je had eigenlijk moeten googlen... Zulke vragen hier is beetje zinloos. Ik denk dat iedereen eigenlijk eerst moet googlen of zoeken op de forum voordat je zulke vragen gaat stellen. Anders wordt de topic beetje moedeloos langer met bekende vragen die elders allang antwoord op heeft.

Het klopt dat PDE niet alles pakt. Dus moet je even tussendoor naar formaat omzetten die PDE wel kan lezen. Virtualdub pakt ook niet alles. :)

Edit:
Tomtom met succes ingestalleerd. Ik heb screenshots gemaakt, instructies van anderen goed gevolgd en dat ging uitstekend. Mijn ervaringen en wat dingen die ik opmerk bij het gebruik en installeren zal ik in htc-guide een verslag tikken zodat anderen hiermee probleemloos kunnen installeren.
Vario reageert mooi vlot. Ik zie geen vertragingen in programma. Ik ben erg blij mee met de programma. Het heeft ook gewone 'kaartlees' methode om even snel rondkijken in Amsterdam of zo. En locatie opzoeken geen probleem. Daarmee heb je papieren landkaart in auto niet meer nodig _/-\o_
(behalve als accu leeg is, uiteraard) De GPS muis doet goed zijn werk.
Sommigen zeggen dat ze de toetsenbord van Vario zelf nogal missen (bij invoeren teksten) maar in mijn eerste praktijk bediening blijkt dat niet nodig te zien. Waarom:
- in auto zijn letters op toetsenbord wel erg klein, je moet wel dichtbij gaan kijken. Gevaarlijk voor onderweg
- Tomtom heeft vergrote versie 'toetsenbord' op scherm, die je echt zonder problemen zonder stylus met je vinger op kan tippen. Het is namelijk ook goed rekening gehouden met vinger bediening.
Uitklappen van toetsenbord is daarmee dus overbodig tijdens tomtom gebruik. Stylus kan je opbergen. Er is niks anders dan £%$&£^£*"%£"££ als je je stylus uit je vingers glipt en tussen de stoel en pook valt... :( Dat kan natuurlijk niet he. ;)

Edit2: weer andere mongool die leuk vindt om bijna alle teksten te verwijderen op mijn htc-guide site.
Nu gaat de 'anonymous editen' meteen eraf. Vanaf nu af alleen moet je registeren als je wat wilt toevoegen of editen. Sorry, maar dit is ergste knoeiboel ooit. (zijn ip is 213.84.202.2 en heeft rond 12 uur vele artikelen geprobeerd te wissen; leegmaken) BAH! :(

[ Voor 56% gewijzigd door MrDummy op 12-12-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb weer een vraagje, jullie hebben het allemaal over adapt icm tomtom.
Maar morgen ontvang ik naar alle waarschijnlijkheid Navigon, alleen heb ik nu nog zon GPSmuis nodig en heb ik de volgende gevonden : Oasis Media Bluetooth GPS Receiver op de betreffende site staat dat deze technisch gezien gelijk is aan de Adapt. Nu is mijn vraag zijn er al meer mensen met deze GPS muis ipv Adapt (scheelt zo 20 euro !voor dezelfde techniek... ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey vraagje, heb net dmv een cardreader een bestand verwijderd van mijn mini-sd kaartje, alleen nu krijg ik die ruimte niet terug zegmaar. hoe doe ik dit terughalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:07:
Hey vraagje, heb net dmv een cardreader een bestand verwijderd van mijn mini-sd kaartje, alleen nu krijg ik die ruimte niet terug zegmaar. hoe doe ik dit terughalen?
Dan kan je net als corrupte kaart ook gebruik maken van Photosrescue tool. Daarmee kan je je kaart even doorscannen en verwijderde files misschien terughalen. Pas bij formatteren zijn alle bitjes echt veranderd. Bij wissen niet. En dat gebeurt ook niet totdat je andere file erover schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Laatst online: 27-04-2022
Mensen mensen ik heb sinds een paar dagen een vario.
Nu ging alles goed in het begin op mijn xp home service pack 2 active sync programmas instaleren enz enz.
Gisteren deed active sync het niet meer helemaal niet meer heb het ook al op een andere pc geprobeert met service pack 2 das was een xp proffesional daar deed activesync het ook niet op.
betekent dat dat het aan mijn vario ligt?
Sinds ik het op 2 computers activesync niet meer voor elkaar krijgt om te syncen ben ik ten einde raad.
Is er een andere manier om programmas spellen enz enz op de mda vario te krijgen zonder active sync te gebruiken?

Bestaan er screensavers voor de mda vario?
Kan je ergens visualisions te downloaden voor de mediaplayer op de vario?
Wat gbeurt er precies waneer je een softreset doet?
En een hard reset verwijdert dat ale proggies die je er op gezet heb?
Heb deel 1 tot 4 doorgespit maar zie nergens een duidelijke antwoord op deze vragen.

BVD voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
MrDummy schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:40:
[...]

Sjek www.doom9.net en je hebt alles wat je maar wilt omzetten.

WMV omzetting heb ik niet geprobeerd, maar je had eigenlijk moeten googlen... Zulke vragen hier is beetje zinloos. Ik denk dat iedereen eigenlijk eerst moet googlen of zoeken op de forum voordat je zulke vragen gaat stellen. Anders wordt de topic beetje moedeloos langer met bekende vragen die elders allang antwoord op heeft.

Het klopt dat PDE niet alles pakt. Dus moet je even tussendoor naar formaat omzetten die PDE wel kan lezen. Virtualdub pakt ook niet alles. :)

Edit:
Tomtom met succes ingestalleerd. Ik heb screenshots gemaakt, instructies van anderen goed gevolgd en dat ging uitstekend. Mijn ervaringen en wat dingen die ik opmerk bij het gebruik en installeren zal ik in htc-guide een verslag tikken zodat anderen hiermee probleemloos kunnen installeren.
Vario reageert mooi vlot. Ik zie geen vertragingen in programma. Ik ben erg blij mee met de programma. Het heeft ook gewone 'kaartlees' methode om even snel rondkijken in Amsterdam of zo. En locatie opzoeken geen probleem. Daarmee heb je papieren landkaart in auto niet meer nodig _/-\o_
(behalve als accu leeg is, uiteraard) De GPS muis doet goed zijn werk.
Sommigen zeggen dat ze de toetsenbord van Vario zelf nogal missen (bij invoeren teksten) maar in mijn eerste praktijk bediening blijkt dat niet nodig te zien. Waarom:
- in auto zijn letters op toetsenbord wel erg klein, je moet wel dichtbij gaan kijken. Gevaarlijk voor onderweg
- Tomtom heeft vergrote versie 'toetsenbord' op scherm, die je echt zonder problemen zonder stylus met je vinger op kan tippen. Het is namelijk ook goed rekening gehouden met vinger bediening.
Uitklappen van toetsenbord is daarmee dus overbodig tijdens tomtom gebruik. Stylus kan je opbergen. Er is niks anders dan £%$&£^£*"%£"££ als je je stylus uit je vingers glipt en tussen de stoel en pook valt... :( Dat kan natuurlijk niet he. ;)

Edit2: weer andere mongool die leuk vindt om bijna alle teksten te verwijderen op mijn htc-guide site.
Nu gaat de 'anonymous editen' meteen eraf. Vanaf nu af alleen moet je registeren als je wat wilt toevoegen of editen. Sorry, maar dit is ergste knoeiboel ooit. (zijn ip is 213.84.202.2 en heeft rond 12 uur vele artikelen geprobeerd te wissen; leegmaken) BAH! :(
Mr. Dummy...
Ik snap dat het heel vervelend is... Maar je loopt eerst een ander af te zeiken dat ie beter moet google'en... En daarbovenop ga je ook nog eens met woorden als mongool lopen smijten... Je kunt hier mensen mee kwetsen! Goed dat je andere mensen wilt helpen maar denk eerst zelf ff na als je iets post!

Edit:
Lees nu net mun post terug... Beetje overdreven, maar ik ben 1 van de mensen die je kwetst als je met zulk soort woorden gaat lopen gooien...
ikweetniks schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:17:
Mensen mensen ik heb sinds een paar dagen een vario.
Nu ging alles goed in het begin op mijn xp home service pack 2 active sync programmas instaleren enz enz.
Gisteren deed active sync het niet meer helemaal niet meer heb het ook al op een andere pc geprobeert met service pack 2 das was een xp proffesional daar deed activesync het ook niet op.
betekent dat dat het aan mijn vario ligt?
Sinds ik het op 2 computers activesync niet meer voor elkaar krijgt om te syncen ben ik ten einde raad.
Is er een andere manier om programmas spellen enz enz op de mda vario te krijgen zonder active sync te gebruiken?

Bestaan er screensavers voor de mda vario?
Kan je ergens visualisions te downloaden voor de mediaplayer op de vario?
Wat gbeurt er precies waneer je een softreset doet?
En een hard reset verwijdert dat ale proggies die je er op gezet heb?
Heb deel 1 tot 4 doorgespit maar zie nergens een duidelijke antwoord op deze vragen.

BVD voor jullie reacties.
Dan zul je eroverheen gelezen hebben. Er staat zoveel over ActiveSync (AS) in dit forum dat het gewoon te veel is om voor je linken.

Kleine zoektip: typ:?limit=999 achter je url in de adresbalk
Nu komt het hele topic in 1 bladzijde en probeer met control F te zoeken naar bepaalde woorden die aan jouw zoekcriteria voldoen.
Suc6
offtopic:
Kzie dat je een nieuwe tweaker bent. Welkom!

[ Voor 25% gewijzigd door JaMaaT op 12-12-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag is al eens eerder geweest, nog geen antwoord op, ik heb ook dit probleem! :(

Als de mediaplayer opgestart is (ook op de achtergrond) en ik zet het toestel weer aan vanuit de standby stand komt Mediaplayer heel irritant naar voren met de melding dat er een memmorykaart aanwezig is en of die doorzocht moet worden voor media bestanden.
Kan dit uitgezet op de eoa manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een tip voor iedereen die graag filmpjes op zijn telefoon kijkt.

Download het programma TCMP (staat in de SP)
Download daarna de speciale AAC codec [url=http://home.planet.nl/~mailman01/psp2pda/tcpmp[1].pda.0.66.zip]hier[/url]
Zoek daarna een avi naar psp video converter PSPware is erg goed!

Hiermee kun je je filmpjes op redelijk goede kwaliteit omzetten naar een formaat voor je mda vario!
Ik heb een film omgezet (the polar express) en die was 177mb!

(Het programma pspware is wel voor de mac volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Erik070 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:43:
@ Mental TO

Volgens de T-mobile medewerker zouden er geen extra kosten in rekening worden gebracht bij gebruik maken van de Hot spots als je Pocket Internet Totaal hebt.
Maar ik wil dit eerst op mijn volgende rekening zien, dus houd mij hier niet verantwoordelijk voor.
Ik zal morgen ook wel een paar keer bellen om te kijken wat voor antwoord ik krijg.
Blijf het raar vinden dat je per 10 minuten in rekening gebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal vraagjes mbt de Qtek 9100:
1) kan er een wired gps worden aangesloten en gebruikt?
2) Is het mogelijk dat je 2 bluetooth apparaten gelijkertijd gebuikt, bijv. gps en headset?
3) werkt skype goed?
4) is er een goede carkit beschikbaar met een microfoontje?

alsvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update van tomtom gedownload en heb alles geinstaleerd zoals het stond beschreven. Bij ttn.cab geeft die wel een foutmelding. Heb ergens gelezen dat er wel een goede cab file is maar kan die niet vinden.

TomTom start nu wel maar kan geen voice en mappen vinden. Benelux.cab kan niet geinstaleerd worden. Waar moet ik de mappen zetten of hoe kan ik het goed instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:48:
Ik heb een aantal vraagjes mbt de Qtek 9100:
1) kan er een wired gps worden aangesloten en gebruikt?
Zo te zien is er geen geschikte aansluiting voor dan enige USB zelf, en volgens mij werkt USB niet met USB GPS muis (niemand heeft geconfirmed) dus het wordt wireless BT muis.
2) Is het mogelijk dat je 2 bluetooth apparaten gelijkertijd gebuikt, bijv. gps en headset?
Er zijn problemen gemeld dat het niet goed tegelijk aan kan. Ik wacht op verdere berichten af
3) werkt skype goed?
Ja er zijn succesverhalen gemeld, dus het kan werken
4) is er een goede carkit beschikbaar met een microfoontje?
Je kan gebruik maken van de aanwezige koptelefooningang, of gebruik maken van BT headset. Aan je de keus. Carkits heb ik nog niet gekeken. Maar wel genoeg keuze aan BT headsets. Een gewone "universele GSM telefoon klem" kan genoeg zijn (heb eentje in m'n auto.. kijken of die te gebruiken is).
alsvast bedankt.
JaMaaT: ik zal voortaan nettter gedragen in taal. Ik was wel geschokt van die persoon en ook hoe ie me uitlacht. Hij had gewoon netjes teksten moeten fixen als ik inderdaad fout zit, maar nee, hij edit gewoon doodleuk aantal artikelen tot hele pagina's helemaal weg. Dat is de druppel die emmer doet overlopen. Super flauw. Nu de anonymous edit niet meer kan, hoop ik dat zulke dingen niet meer gebeuren. :/

[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 12-12-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:40:
Ik heb nog een tip voor iedereen die graag filmpjes op zijn telefoon kijkt.

Download het programma TCMP (staat in de SP)
Download daarna de speciale AAC codec [url=http://home.planet.nl/~mailman01/psp2pda/tcpmp[1].pda.0.66.zip]hier[/url]
Zoek daarna een avi naar psp video converter PSPware is erg goed!

Hiermee kun je je filmpjes op redelijk goede kwaliteit omzetten naar een formaat voor je mda vario!
Ik heb een film omgezet (the polar express) en die was 177mb!

(Het programma pspware is wel voor de mac volgens mij)
En wat geeft psp video files dat extra-tje over een gecompremeerde avi op 320x240 ?

en de windows PSPware is gewoon op hun site te vinden:
http://www.versiontracker.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Keey dan!! Sorry dat ik zo uitviel!

Maar ff een ander vraagje... Een video-out kabel als dat van de D600 zou dat niet werken op de vario?
Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/2207/094jk.jpg
Het kabeltje rechtsbovenin dus!
Aangezien dit ook een usb aansluiting is...

[ Voor 15% gewijzigd door JaMaaT op 12-12-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
1 euro. De kosten niet maar als het prut is bestel ik liever gelijk Brando. had gehoopt dat iemand ze al had.
aatos schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:06:
[...]
Geen idee of het goed is, maar zelf als ze niet echt top zijn is het toch interessant vanwege de lage prijs... wat zijn de verzendkosten?

[ Voor 19% gewijzigd door jaspov op 12-12-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Laatst online: 27-04-2022
Bedankt voor de ?limit=999 tip
Maar nergens staat er een duidelijke antwoord dus nogmaals mensen waar zijn de oplossingen vor niet connectende ativesync
JaMaaT schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:22:
[...]

Mr. Dummy...
Ik snap dat het heel vervelend is... Maar je loopt eerst een ander af te zeiken dat ie beter moet google'en... En daarbovenop ga je ook nog eens met woorden als mongool lopen smijten... Je kunt hier mensen mee kwetsen! Goed dat je andere mensen wilt helpen maar denk eerst zelf ff na als je iets post!

Edit:
Lees nu net mun post terug... Beetje overdreven, maar ik ben 1 van de mensen die je kwetst als je met zulk soort woorden gaat lopen gooien...

[...]

Dan zul je eroverheen gelezen hebben. Er staat zoveel over ActiveSync (AS) in dit forum dat het gewoon te veel is om voor je linken.

Kleine zoektip: typ:?limit=999 achter je url in de adresbalk
Nu komt het hele topic in 1 bladzijde en probeer met control F te zoeken naar bepaalde woorden die aan jouw zoekcriteria voldoen.
Suc6
offtopic:
Kzie dat je een nieuwe tweaker bent. Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

ikweetniks schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:47:
Bedankt voor de ?limit=999 tip
Maar nergens staat er een duidelijke antwoord dus nogmaals mensen waar zijn de oplossingen vor niet connectende ativesync
[...]
http://mrdummy.net/htc-guide/index.php/ActiveSync <-- zit hier wat tussen? Er staat ook link naar Microsoft site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Vraag: Als ik de vario aanzet staat standaard mijn backlight uit. Erg irritant. Al gezocht hier maar het schijnt bij sommige mensen voor te komen die SPB GPRS monitor gebruiken. Die heb ik niet, zowiezo niets van SPB. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:07:
Kan iemand mij vertellen of ik de MDA Vario ook als afstandsbediening kan gebruiken? En met welk progje?
Ik wil voor mijn broer (als kerstcadeau :9 ) deze software regelen. Was het gelukt met NevoRemote? Waar had je die gevonden? NoviiRemote werkte niet volgens Eggy. Als je een goede gevonden hebt, denk ik dat ie wel waardevol is voor in de OP. Ik kwam deze tegen http://vitotechnology.com/en/products/remote.html maar dat is geen freeware en er staat niet bij dat WM5 ondersteund wordt. Kan dus ook nix testen want heb zelf helaas geen HTC-ding :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Wat is ActiveSync toch zo klote programma. Ik moet bijna altijd softresetten na ActiveSync USB verbinding verbreken. Waarom:
- NERGENS knopje op verbinding even te stoppen
- NERGENS knopje om ActiveSync via USB even handmatig te syncen
- KAN NIET ActiveSync echt afsluiten op MDA.
- De USB verbinding is niet op te heffen als het verbonden is met MDA.
- ActiveSync synct veel te vaak. Dat wil ik zelf wel bepalen joh...

Met hierbij: AS crasht bijna altijd als ik USB stekker eruit trek. Lekkere ellende.

Enige dat NIET crasht is via IR of Bluetooth. OMDAT daar wel optie bestaat om verbinding even te verbreken (via Menu op MDA). Van USB zie ik nergens een optie om NETJES verbinding te verbreken. Ja hallo!

Je wordt bedankt, Microsoft. :( AS is heerlijk gevoelig op MDA voor uittrekken USB: wordt MDA heerlijk sloom van. Dat mag natuurlijk niet! Je zou verwachten dat versie 4.x GOED verbeterd en STABIELER is. Nee hoor, ik zie hier niks van terug. Een brok ellendig programma, ondanks zoveel mogelijkheden.

Klopt dat iedereen ook zo een beetje last van heeft? AS op MDA is zeer crashgevoelig als het op USB loskoppelen komt. Is versie 4.1 haartje beter dan 4.0 (heb nog 4.0)? |:(

Hmm...ik heb even gekeken naar mogelijkheid van USB verbinding verbreken. De enige mogelijkheid is via Verbindingsinstellingen. Daar vink ik USB uit en dan verbreekt het inderdaad de verbinding. Ik kan dan nog loskoppelen van MDA en alles loopt nog goed zonder crash of vertraging.
Maar ik weet niet of er wel 2e kans komt. Opnieuw koppelen direct hierna gaat nog niet goed.
Zegt genoeg dat MS echt aan stabiliteit van AS moet werken, dit is gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:57
Voor het geval meer mensen tegen hetzelfde probleem aan liepen, ik ben er achter waarom msn maar niet fatsoenlijk wou connecten.
ga naar start -> instellingen -> verbindingen -> verbindingen -> geavanceerd -> netwerken select. en zorg dat hier ook bij de onderste optie je normale internet verbinding staat... Plop ineens werkt de officiele msn client, en ook agile messenger (die ik zelf veel fijner vind) blijft nu veel beter verbonden.
Misschien super obvious voor de meesten, maar gezien ik meer posts gezien had van mensen die wellicht dit probleem hadden, post ik het maar even.
Waarom WM5 denkt dat msn clients niet naar internet verbinden weet ik verder ook niet :Z

edit: mrdummy AS 4.1 werkt prima hier bij mij... buurman van mij had ook problemen met 4.0 en die zijn ook weg met 4.1 (no offense maar als je zo pissed off bent als jij er over waarom heb je dan niet gewoon ff al 4.1 geprobeerd? dat kost, wat, 5 minuten? nog niet eens?)

[ Voor 19% gewijzigd door Finraziel op 13-12-2005 02:27 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Op zoek naar oude glorie kwam ik gisteren op de volgende site een PocketPC versie van Transport Tycoon Deluxe tegen!

http://www.pocketgamer.or...8&perpage=12&pagenumber=1

Uiteraard heb ik het meteen geprobeerd, maar bij mij wilt het niet werken. Het lijkt alsof de PPC versie even start en er dan gelijk weer uitknalt. Zijn er mensen die eens willen kijken of het bij hun wel werkt?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:00:
Wat is ActiveSync toch zo klote programma. Ik moet bijna altijd softresetten na ActiveSync USB verbinding verbreken. Waarom:
- NERGENS knopje op verbinding even te stoppen
- NERGENS knopje om ActiveSync via USB even handmatig te syncen
- KAN NIET ActiveSync echt afsluiten op MDA.
- De USB verbinding is niet op te heffen als het verbonden is met MDA.
- ActiveSync synct veel te vaak. Dat wil ik zelf wel bepalen joh...

Met hierbij: AS crasht bijna altijd als ik USB stekker eruit trek. Lekkere ellende.

Enige dat NIET crasht is via IR of Bluetooth. OMDAT daar wel optie bestaat om verbinding even te verbreken (via Menu op MDA). Van USB zie ik nergens een optie om NETJES verbinding te verbreken. Ja hallo!

Je wordt bedankt, Microsoft. :( AS is heerlijk gevoelig op MDA voor uittrekken USB: wordt MDA heerlijk sloom van. Dat mag natuurlijk niet! Je zou verwachten dat versie 4.x GOED verbeterd en STABIELER is. Nee hoor, ik zie hier niks van terug. Een brok ellendig programma, ondanks zoveel mogelijkheden.

Klopt dat iedereen ook zo een beetje last van heeft? AS op MDA is zeer crashgevoelig als het op USB loskoppelen komt. Is versie 4.1 haartje beter dan 4.0 (heb nog 4.0)? |:(

Hmm...ik heb even gekeken naar mogelijkheid van USB verbinding verbreken. De enige mogelijkheid is via Verbindingsinstellingen. Daar vink ik USB uit en dan verbreekt het inderdaad de verbinding. Ik kan dan nog loskoppelen van MDA en alles loopt nog goed zonder crash of vertraging.
Maar ik weet niet of er wel 2e kans komt. Opnieuw koppelen direct hierna gaat nog niet goed.
Zegt genoeg dat MS echt aan stabiliteit van AS moet werken, dit is gewoon belachelijk.
Volgens mij liggen al die problemen bij de Windowsinstellingen op de PC. Binnen ons bedrijf hebben wij 23 MDA's in gebruikt (Vario, i-Mate, Qtek 9100 en Qtek 9000) en met geen enkel toestel problemen met syncen. Zelfs met guestsync op diverse systemen door elkaar loopt het nooit vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik hem m'n Vario nu sinds een paar weken en ben er zeer tevreden mee. Maar tijdens het invoeren van tekst met het toetsenbord verschijnen er ook mogelijke woorden. Dus als ik intik "groet" komt er bij te staan "groetjes". Nu kan ik dat wel aantikken op het scherm. Maar kan ik ook via het toetsenbord voor deze mogelijkheid kiezen? Dat zou het invoeren via het toetsenbord nog sneller maken.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.