Sjek
www.doom9.net en je hebt alles wat je maar wilt omzetten.
WMV omzetting heb ik niet geprobeerd, maar je had eigenlijk moeten googlen... Zulke vragen hier is beetje zinloos. Ik denk dat iedereen eigenlijk eerst moet googlen of zoeken op de forum voordat je zulke vragen gaat stellen. Anders wordt de topic beetje moedeloos langer met bekende vragen die elders allang antwoord op heeft.
Het klopt dat PDE niet alles pakt. Dus moet je even tussendoor naar formaat omzetten die PDE wel kan lezen. Virtualdub pakt ook niet alles.
Edit:
Tomtom met succes ingestalleerd. Ik heb screenshots gemaakt, instructies van anderen goed gevolgd en dat ging uitstekend. Mijn ervaringen en wat dingen die ik opmerk bij het gebruik en installeren zal ik in htc-guide een verslag tikken zodat anderen hiermee probleemloos kunnen installeren.
Vario reageert mooi vlot. Ik zie geen vertragingen in programma. Ik ben erg blij mee met de programma. Het heeft ook gewone 'kaartlees' methode om even snel rondkijken in Amsterdam of zo. En locatie opzoeken geen probleem. Daarmee heb je papieren landkaart in auto niet meer nodig

(behalve als accu leeg is, uiteraard) De GPS muis doet goed zijn werk.
Sommigen zeggen dat ze de toetsenbord van Vario zelf nogal missen (bij invoeren teksten) maar in mijn eerste praktijk bediening blijkt dat niet nodig te zien. Waarom:
- in auto zijn letters op toetsenbord wel erg klein, je moet wel dichtbij gaan kijken. Gevaarlijk voor onderweg
- Tomtom heeft vergrote versie 'toetsenbord' op scherm, die je echt zonder problemen zonder stylus met je vinger op kan tippen. Het is namelijk ook goed rekening gehouden met vinger bediening.
Uitklappen van toetsenbord is daarmee dus overbodig tijdens tomtom gebruik. Stylus kan je opbergen. Er is niks anders dan £%$&£^£*"%£"££ als je je stylus uit je vingers glipt en tussen de stoel en pook valt...

Dat kan natuurlijk niet he.
Edit2: weer andere mongool die leuk vindt om bijna alle teksten te verwijderen op mijn htc-guide site.
Nu gaat de 'anonymous editen' meteen eraf. Vanaf nu af alleen moet je registeren als je wat wilt toevoegen of editen. Sorry, maar dit is ergste knoeiboel ooit. (zijn ip is 213.84.202.2 en heeft rond 12 uur vele artikelen geprobeerd te wissen; leegmaken) BAH!
[
Voor 56% gewijzigd door
MrDummy op 12-12-2005 21:56
]