Het Nintendo DS Topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.323 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lel, mijn broertje (12) is net naar interoys gegaan om een DS + mariokart te halen. Kan ik thuis ook eindelijk tegen iemand spelen aangezien ik die wifi connector nogsteeds niet heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:30:
lel, mijn broertje (12) is net naar interoys gegaan om een DS + mariokart te halen. Kan ik thuis ook eindelijk tegen iemand spelen aangezien ik die wifi connector nogsteeds niet heb kunnen vinden.
Ik heb mijn USB connector gekocht bij E-plaza, misschien dat je die eentje in de buurt hebt ? Lagen niet in de winkel, gewoon naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Maar kan ik animal crossing als een soort van everquest/ world of warcraft zien? Maar dan dus met nintendo smaak?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:34:
[...]

Ik heb mijn USB connector gekocht bij E-plaza, misschien dat je die eentje in de buurt hebt ? Lagen niet in de winkel, gewoon naar gevraagd.
Met zo'n vraag hoef je bij Intertoys niet aan te komen. Daar kunnen ze de lego niet van de skippyballen onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ironx schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:25:
[...]
Ik heb ze direct meebesteld bij mn DS bij Dimension Plus (momenteel niet voorradig zie ik) voor € 9,99
Volgens mij had ik ze bij play-asia voor 6 euro incl. verzendkosten.

edit: yup --> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b7-70-ewm.html

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2005 16:23 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:20:
[...]

Met zo'n vraag hoef je bij Intertoys niet aan te komen. Daar kunnen ze de lego niet van de skippyballen onderscheiden.
erm......heb ik het over Intertoys ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maakt weinig uit welke winkel. Doorgaans heeft geeneen winkel met hardware/software mensen met kennis in dienst. Klinkt lullig maar als je echt verstand van zaken had dan stond je niet in die winkel.. Tuurlijk zijn er PC shops met echte hobbyisten die echt weten wat ze zeggen maar vaak blijft dit ook steken op oppervlakkige kennis.

Gewoon 100x vragen met verschillende vraagstellingen..bij E-plaza moest ik me vraag ook 6x opnieuw formuleren voordat de gozer snapte wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44

Tarin

Just plain weird.

MaxBurn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:42:
[...]
Gewoon 100x vragen met verschillende vraagstellingen..bij E-plaza moest ik me vraag ook 6x opnieuw formuleren voordat de gozer snapte wat ik bedoelde.
Valt me eerlijk gezegd een klein beetje tegen van E-plaza. Ik verwachtte eigenlijk dat de mensen die in een gamestore werken toch wel een soort van beroepsidioten zijn, die van elk platform alle ins & outs weten (zie ook ctrlaltdel-online.com :P). Maar goed, aan de andere kant hebben we het over de spelletjestak van Bart Smit. Ik verwacht dat een echte spelletjeszaak wel mensen met hart voor hun baan aanneemt ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

"Nintendo dongle voor de DS, waarmee je DS draadloos kan internetten" en "draadloos USB stick voor me DS" "draadloos online met DS" "Nintendo USB stick?" "Wifi?" etc etc..het duurde echt ff...toen ik al wegliep ging er ergens diep in zijn brein iets branden ..toen kwam er een slome.."oh..wacht even" uit..trok hij een la open..lagen er genoeg...

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay \o/ M'n DS is geflashed! Thanks to Darkfader!

Zelfgemaakt testprogramma'tje (3D op het ene scherm, console op het andere):
Afbeeldingslocatie: http://warehouse.lifeisdigital.net/pictures/development/NDS-Flashed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

wat heb je op je ds geflasht. als het zoiets is als linux ben ik er voor. Lekker pda functies op mijn ds. nu nog een manier om er dingen op te slaan en ik kan er alles opzetten. (marten ziet op zijn ds scherm tuxracer al voorbij schieten)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:07:
"Nintendo dongle voor de DS, waarmee je DS draadloos kan internetten" en "draadloos USB stick voor me DS" "draadloos online met DS" "Nintendo USB stick?" "Wifi?" etc etc..het duurde echt ff...toen ik al wegliep ging er ergens diep in zijn brein iets branden ..toen kwam er een slome.."oh..wacht even" uit..trok hij een la open..lagen er genoeg...
Bij mij was het met "De Nintendo USB Dongle voor de DS" in 1 keer raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alleen heet het ding geeneens zo ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschein een ideetje om er een draadloos ds topic erbij te gooien

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

touchdomex schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:41:
wat heb je op je ds geflasht. als het zoiets is als linux ben ik er voor. Lekker pda functies op mijn ds. nu nog een manier om er dingen op te slaan en ik kan er alles opzetten. (marten ziet op zijn ds scherm tuxracer al voorbij schieten)
Ik heb enkel m'n firmware geflasht, wat inhoudt dat m'n DS gewoon werkt zoals voorheen, maar ook met m'n eigen programma's die je via Wifi of GBA compact-flash reader ingeeft.
Hierdoor kan je dus ook een Linux booten, máár je kan ook gewoon nog games insteken. Wat je op die screenshot ziet is gewoon "download play", waarbij ik via een bepaald type netwerkkaart en speciale driver een eigen programma doorgestuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:38:
Maar kan ik animal crossing als een soort van everquest/ world of warcraft zien? Maar dan dus met nintendo smaak?
Nou, die vergelijking klopt ook niet echt ben ik bang. :p Het is blijkbaar heel moeilijk om uit te leggen (want niemand snapt het ooit. ;)) hoe Animal Crossing precies werkt en wat de charme er van is.

In ieder geval zijn er geen vijanden in Animal Crossing. Je kunt niet vechten. Je kunt geen health verliezen, er is zelfs geen game-over scherm. Er valt ook niks te upgraden of vaardigheid te vergroten.

Je kunt het misschien nog het beste vergelijken met een dorpje in een willekeurige rpg. Op je gemak een beetje rondlopen en met de bewoners praten. (alle door de computer bestuurde poppetjes hebben veel meer gesprekstof dan in een rpg. Het is nooit genoeg natuurlijk, maar het duurt zeker wel een tijdje voordat ze in herhaling beginnen te vallen). Soms zal één zo'n bewoner vragen of je bijvoorbeeld zijn agenda op wil halen die hij had uitgeleend aan een andere bewoner. En als je dat dan doet krijg je een rol behangpapier als beloning ofzo. :p Dat is zo'n beetje het niveau van de "opdrachten" in het spel. En gek genoeg is dat toch erg leuk.

Voor de rest is het vooral een groot verzamelfeest. Van elk soort meubilair (classic, modern, blue etc) is er een hele serie die je bij elkaar kunt sparen. Je kunt proberen alle soorten vis te vangen, of alle soorten insecten, of alle types fossielen die her en der begraven liggen. Je kunt elke week een LP kopen met achtergrondmuziek voor in je huis. En de kunst is natuurlijk om dan ook alle LP's te krijgen. Eén en ander wordt nog eens moeilijker gemaakt doordat bijvoorbeeld sommige soorten vis alleen in de zomer te vangen zijn. En de kalender werkt real time. :p Je kunt die vissen letterlijk alleen maar vangen als je het spel in juni, juli of augustus speelt. Als je het speelt zoals het bedoeld is (elke dag een klein stukje, en niet uren achter elkaar) kan het maanden duren voordat het begint te vervelen, en een vol jaar voordat je echt ALLES gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
MaxBurn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:23:
[...]
Volgens mij had ik ze bij play-asia voor 6 euro incl. verzendkosten.

edit: yup --> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b7-70-ewm.html
Heb je daar geen credit-card voor nodig?

Erg vreemd dat niemand hier in NL de Hori verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

dimensionplus toch? (ok..niet voorradig..)
Voor 7 euro 20 (met verzendkosten zie ik nu) is er toch iemand die wel even zn creditcard nummer in wil tikken?!

[ Voor 79% gewijzigd door Max|Burn op 09-12-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:40:
[...]

Nou, die vergelijking klopt ook niet echt ben ik bang. :p Het is blijkbaar heel moeilijk om uit te leggen (want niemand snapt het ooit. ;)) hoe Animal Crossing precies werkt en wat de charme er van is.

In ieder geval zijn er geen vijanden in Animal Crossing. Je kunt niet vechten. Je kunt geen health verliezen, er is zelfs geen game-over scherm. Er valt ook niks te upgraden of vaardigheid te vergroten.

Je kunt het misschien nog het beste vergelijken met een dorpje in een willekeurige rpg. Op je gemak een beetje rondlopen en met de bewoners praten. (alle door de computer bestuurde poppetjes hebben veel meer gesprekstof dan in een rpg. Het is nooit genoeg natuurlijk, maar het duurt zeker wel een tijdje voordat ze in herhaling beginnen te vallen). Soms zal één zo'n bewoner vragen of je bijvoorbeeld zijn agenda op wil halen die hij had uitgeleend aan een andere bewoner. En als je dat dan doet krijg je een rol behangpapier als beloning ofzo. :p Dat is zo'n beetje het niveau van de "opdrachten" in het spel. En gek genoeg is dat toch erg leuk.

Voor de rest is het vooral een groot verzamelfeest. Van elk soort meubilair (classic, modern, blue etc) is er een hele serie die je bij elkaar kunt sparen. Je kunt proberen alle soorten vis te vangen, of alle soorten insecten, of alle types fossielen die her en der begraven liggen. Je kunt elke week een LP kopen met achtergrondmuziek voor in je huis. En de kunst is natuurlijk om dan ook alle LP's te krijgen. Eén en ander wordt nog eens moeilijker gemaakt doordat bijvoorbeeld sommige soorten vis alleen in de zomer te vangen zijn. En de kalender werkt real time. :p Je kunt die vissen letterlijk alleen maar vangen als je het spel in juni, juli of augustus speelt. Als je het speelt zoals het bedoeld is (elke dag een klein stukje, en niet uren achter elkaar) kan het maanden duren voordat het begint te vervelen, en een vol jaar voordat je echt ALLES gezien hebt.
Kijk hier heb ik echt wat aan! _/-\o_ Ik hoor veel goede berichten over dit spel en wil hem ook gaan aanschaffen. Maar wat kan je dan online met elkaar doen? Behang ruilen...? Spannend! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het enige jammere eraan dus is dat als je het al gespeeld hebt, het op elk platform wel erg vergelijkbaar is. Zijn meestal lichte updates. Maar goed. de DS versie is ongetwijfeld het leukst :) (Ik heb hem op de GC..het is echt leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:59
Ik zit er aan te denken om als 2e spel voor mijn ds Yoshi touch and go te gaan kopen. Omdat dit het enige spel is waarvan ik weet dat het gebruik maakt van de unieke features van de ds.
Nu heb ik al een review gelezen, maar ik wil ook graag van jullie horen of het een leuk spel is.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zijn er wel meer hoor? :)
Yoshi touch and go geeft mij een superdubbel gevoel. Het is erg leuk maar ook erg arcade ingesteld. Je begint dus altijd bij het begin, geen savegames, etc. Volgens mij is het spel ook heel kort. Het is meer een tech demo. (Heb nooit de moeite genomen tot het einde te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cc12 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:04:
[...]

Heb je daar geen credit-card voor nodig?

Erg vreemd dat niemand hier in NL de Hori verkoopt.
Play-asia accepteert ook PayPal. Je hebt dus niet per se een credit card nodig.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:35:
Er zijn er wel meer hoor? :)
Yoshi touch and go geeft mij een superdubbel gevoel. Het is erg leuk maar ook erg arcade ingesteld. Je begint dus altijd bij het begin, geen savegames, etc. Volgens mij is het spel ook heel kort. Het is meer een tech demo. (Heb ooit de moeite genomen tot het einde te spelen)
Precies... Echt zo'n game die je af en toe ff speelt als je ff 5 a 10 minuutjes overhebt :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:35:
Volgens mij is het spel ook heel kort. Het is meer een tech demo. (Heb ooit de moeite genomen tot het einde te spelen)
Het einde? Er is inderdaad wel een mode waarin je maar één level speelt en daar dan zoveel mogelijk punten moet halen. Die is inderdaad wel kort.

Maar de meeste mensen spelen volgens mij de endless mode... Zoals de naam al zegt komt daar nooit een einde aan. ;)

Is het spel leuk? Tsja... in de eerste weken heb ik het wel erg veel gespeeld. Wolkjes tekenen is echt heel tof om te doen. En het blijft ook constant spannend omdat je van één foutje gelijk al game over gaat. Als je net boven een ravijn wandelt en ineens komt er een windvlaag die je wolkjesbrug wegblaast dan raak je soms wel even in paniek. :p

Maar ik moet zeggen dat het nu toch alweer minstens 3 maanden geleden is dat ik het spel voor het laatst gespeeld heb. Je zou wel wat meer beloond/gestimuleerd mogen worden om verder in het spel te komen. Hoe hoog je score ook is, je krijgt nooit een leuk schermpje of vuurwerk of iets anders te zien. Ik heb opzich geen moeite met de arcade-opzet van het spel, maar het is in dit geval wel héél erg minimaal. Je hebt het gevoel dat het spel bijna perfect gelukt is, maar dat ze net die laatste puntjes niet op i hebben kunnen zetten.

Maar als je hem goedkoop kunt vinden is het imo toch nog wel een aankoop waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:20:
[...]

Gisteren bij de INtertoys: Hoi hebben jullie zo'n USB WiFi stick voor de Nintendo DS? Ja hoor *loopt naar deur waar hardware ligt*

Dus ja, bij de Intertoys bij mij in de stad kun je er wel naar vragen :)

Jongen bij de FRS had geen idee waar ik t over had :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:30:
[...]
Maar de meeste mensen spelen volgens mij de endless mode... Zoals de naam al zegt komt daar nooit een einde aan. ;)
Alleen kom je in de endless mode wel dezelfde levels steeds tegen..fake endless :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:40:
[...]
Alleen kom je in de endless mode wel dezelfde levels steeds tegen..fake endless :P
Random generated levels zijn het dacht ik. (veel dingen zijn iig vaak anders, character locations enzo)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ja maar zijn de LEVELS anders.volgens mij niet? (bv. Worms..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei.
Animal Crossing DS USA ligt op mij te wachten bij mijn gameshop.

Ik heb geen idee wat ik moet verwachten, ik heb nog nooit AC gespeeld.
Hopenlijk valt het online avontuur ook niet tegen.
Ook hoop ik dat het niet waar is dat je tussen de USA > EU games niet kan communiceren, zou wel fokked op zijn :(
Iig, zodra ik 'em gespeeld heb zal ik de ervaringen hier ff posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
zal mij benieuwen of je gezeik krijgt met beperkingen met een USA versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Pre-orderen bij DVDBO werkt altijd nog wel goed. AC is ook inmiddels onderweg naar mij!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

victenn schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:26:
Ik zit er aan te denken om als 2e spel voor mijn ds Yoshi touch and go te gaan kopen. Omdat dit het enige spel is waarvan ik weet dat het gebruik maakt van de unieke features van de ds.
Nu heb ik al een review gelezen, maar ik wil ook graag van jullie horen of het een leuk spel is.
Ik zou dan eerder voor een spel als Kirby Canvas Curse gaan.
Da’s Yoshi in het kwadraat. Alles doe je met je stylus en het zijn aardig wat levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC DS is cool, althans deze eerste 2 uurtjes dat ik ermee gespeeld heb :P

Hopenlijk hebben jullie de game snel binnen, ik wil via WFC wel eens een kijkje komen nemen bij jullie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de backligt van de DS eigelijk aan te passen? mijn broertje heeft sinds gister een DS maar zijn scherm lijkt een stuk meer verlicht te worden dan die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:22:
Is de backligt van de DS eigelijk aan te passen? mijn broertje heeft sinds gister een DS maar zijn scherm lijkt een stuk meer verlicht te worden dan die van mij.
Volgens mij worden (of werden in het begin) er ook verschillende schermen gebruikt, dus dat kan best.
Er zijn namelijk ook "scherpere" schermen en wat "doffere" schermen (naar mijn ervaring).

[ Voor 54% gewijzigd door ironx op 09-12-2005 23:39 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Mario Kart is echt cool. Heb nu alles gehaald, inclusief de mirror mode (kan je maar beter zo snel mogelijk doen, wanneer je de banen nog niet zo goed kent :P). Ook online is erg vet. Ik zat van de week in de Mac Donalds trouwens op Hoog Catherijne in Utrecht, en daar vond ik een T-mobile access point waar ik gewoon via kon connecten :D Ik dacht dat die deal hier in NL nog niet rond was? :)

Zal trouwens zo even mijn friend code posten. Moet de ander nu jou ook toevoegen als friend om hun te kunnen vinden als je in friends zoekt?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

jawel als het goed is kan je bij vrijwel elke mac een uur gratis wifi-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hoe wordt bijgehouden hoe lang je aan het DS-en bent dan?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:47:
Mario Kart is echt cool.
Zal trouwens zo even mijn friend code posten. Moet de ander nu jou ook toevoegen als friend om hun te kunnen vinden als je in friends zoekt?
kom naar ircc.tweakers.net , #nintendo

MARIO KART ONLINE = BEST ONLINE GAME EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

stop eens met spammen? Dit is nu al de 5de keer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44

Tarin

Just plain weird.

Captain N schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:07:
Hoe wordt bijgehouden hoe lang je aan het DS-en bent dan?
Ik weet het niet. Misschien registreren ze het MAC-adres, en geven ze je een eenmalige IP-lease van een uur. Misschien ook niet, en kan je wel onbeperkt DS'en. Vraag is: wil je langer dan een uur in de McD zitten? :P. Ik heb het niet zo op het fabrieksvoer van daar.

Als je er wil computeren (als in: met een laptop) moet je een SMSje sturen, waarna je een gebruikersnaam en wachtwoord terug krijgt, en wat dan wellicht een uur geldig blijft.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu te twijfelen sinds gisteravond, gamekings.

Mario Kart DS of Sonic Rush .... wat ik zag van Sonic vond ik wel leuk, maar .... gaat het nu zo snel dat je eigenlijk geen echte inbreng hebt in de game .... het leek allemaal zo vanzelf te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat idee heb ik altijd al een beetje bij Sonic gehad... Druk op rechts en met mazzel heb je dan het level snel uitgespeeld :P

Maar toch lijkt Sonic Rush me dan weer cool.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm, ik was net bij de Nedgame om een Nintendogs (pink) pakket te kopen voor mijn vriendin voor kerst, maarrrr die hebben ze niet meer en er is heel slecht aan te komen. Zijn er nog andere zaken waar je hem voor 139,- kunt krijgen en waar hij ook daadwerkelijk is? De MediaMarkt (Groningen) had het pakket ook niet overigens.

Heb net ook even op internet gekeken en daar is ie volgens mij ook overal uitverkocht. Ik heb zelfs op duiste sites gekeken en daar is ie ook niet, maar zie ik wel telkens staan dat hij pas in januari weer leverbaar is. Hopelijk is dat dan niet voor Nederland het geval.

[ Voor 32% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel leuk dat online gamen met Mario Kart Ds alleen de laatste paar dagen lukt het me niet meer om een fatsoenlijk potje te spelen :S. Telkens disconnecten de tegenstanders :S zoooo irritant :( Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Heerlijk toch, gratis punten :D

Wat ik trouwens mis is de mogelijkheid om un-ranked te spelen, nu durf ik alleen te spelen als ik echt ff geoefend heb en 100% zeker weet dat ik niet weg moet.

[ Voor 73% gewijzigd door Collaborator op 10-12-2005 14:14 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe wat kan jou je win/loss-ratio nou schelen man :)
Gewoon lekker racen en klaar.
Ik heb gasten gezien met 5/67. Maakt mij niet uit verder.

Zo zou het althans moeten zijn, maar ik ben helaas ook meer met mijn ratio bezig dan mij lief is :p
26/19 ofzo sta ik nu geloof ik.
Krijg iig geen punten als mensen disconnecten helaas.. Zo irritant is dat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah ik heb net mario en luigi parners in time gekocht heb nog niet gespeeld hou jullie op de hoogt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Toch wel jammer dat waneer je met z'n 4en in MKDS online zit te spelen er dan 1 tussenzit die constant niks anders doet dan ssmt'en.

Of je 't nou wel of niet vind mogen doet er niet toe, het haalt imo gewoon iets van de lol af. Vind het leuker om met een groepje elkaar lekker 'dwars' te zitten dan constant als eerste over de finish heen te komen.

Maar da's mijn mening :) Verder is en blijft 't een toffe game die z'n geld meer dan waard is _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 10-12-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik SSMT constant..problemen mee? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, vandaag bij de MM even Project Rub op de kop getikt voor welgeteld 10,- euro. Geen geld, voor een toch wel aardig spelletje al zeg ik het zelf. Tot nu toe erg leuk, met toch af en toe wel lastige mini-games. Ook de graphics stijl vind ik erg geslaagd. Binnenkort nog maar een keer Sonic Rush aanschaffen, ben altijd al fan van de 2d sonics geweest en die mag natuurlijk niet ontbreken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik sluit me wel bij je aan Ironx, het haalt inderdaad gewoon iets van de Lol af.
Anyway, net gebeurde me iets raars waarvan ik niet wist dat het mogelijk was.
Ik stond op 54 wins en 33 loss. Ik spelen met 3 anderen van GOT.
Alleen gelijk bij de eerste race, viel mijn verbinding er als het goed is uit. alleen bij mij.
Er stond wel, YOUR OPPENT HAS DISCONNECTED.
Ik gelijk kijken bij mn records had ik ineens 54 Wins en 30 losses. Dus zijn er 3 losses vanaf gegaan ipv erbij. Super raar. Iemand anders dat ooit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:19:
yeah ik heb net mario en luigi parners in time gekocht heb nog niet gespeeld hou jullie op de hoogt :D
WAAR ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb alleen een gewone ADSL modem, wat is handiger:

1) Aanschaf Wireless Router

2) Aanschaf USB stick voor Wireless gaming

Dingen die meespelen zijn o.a.:

1) Mensen die ik ken hebben over het algemeen geen Wireless network, dus kan ik daar evt. met plu & play ook gamen

2) Energiekosten voor PC + Modem aanzetten en aan laten staan tijdens game vs energiekosten Wireless Router + modem aanzetten en aan laten staan tijdens 't gamen.

Ben redelijk nieuwe met wireless routers, heb wel een netwerk achtergrond, ben alleen tot nu toe nog niet met wireless in aanraking gekomen ;). Wat zijn evt. betaalbare Linksys routers waar ik naar kan kijken?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Smoonshine schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:52:
Zo, vandaag bij de MM even Project Rub op de kop getikt voor welgeteld 10,- euro. Geen geld, voor een toch wel aardig spelletje al zeg ik het zelf. Tot nu toe erg leuk, met toch af en toe wel lastige mini-games. Ook de graphics stijl vind ik erg geslaagd. Binnenkort nog maar een keer Sonic Rush aanschaffen, ben altijd al fan van de 2d sonics geweest en die mag natuurlijk niet ontbreken.
MM kan ik als media markt verstaan? Dan pak ik nu de auto! 10 euro.... nog meer 10 euro DS games?! Dat is toch geen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

DukeN schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:05:
[...]

MM kan ik als media markt verstaan? Dan pak ik nu de auto! 10 euro.... nog meer 10 euro DS games?! Dat is toch geen geld :)
Dat is idd de Media Markt. Voor zover ik gekeken heb lag alleen project rub er voor 10 euro. Verder geen afgeprijsde games, hoewel alles wel minstens 5 euro goedkoper was dan bij de Free Record Shop.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:52:
welke MM? welke stad?

( ik zal niet meer vertellen dat ik in #nintendo zit op irc.tweakers.net )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Surrounded over Animal Crossing:
Als je het speelt zoals het bedoeld is (elke dag een klein stukje, en niet uren achter elkaar) kan het maanden duren voordat het begint te vervelen, en een vol jaar voordat je echt ALLES gezien hebt.
Dom van MegaTokyo is aan de ene kant heel positief over het spel, maar aan de andere kant is het voor hem een hel! Hij schijnt een vorm van OCB te hebben => Obsessive Compulsive Disorder. Oftewel, dit spel (met al dat verzamelen) bevat wel tig open deurtjes voor zijn aandoening... :D

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
ik heb hier nog een coupon voor play-asia 5$US korting, te gebruiken voor 31december.
Minimaal bestelbedrag van 50$

PM me als je hem kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Iemand enig idee waar je je eigen ratio kan zien? Ik kan het nergens vinden in de opties of waar dan ook. Ook tijdens een race zie je alleen maar die van je tegenstanders... of zie ik iets over het hoofd?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

lukaso schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:38:
ik heb hier nog een coupon voor play-asia 5$US korting, te gebruiken voor 31december.
Minimaal bestelbedrag van 50$

PM me als je hem kunt gebruiken.
Ik ook maar dan voor 15 december.

Dit is de code: BT-YHV-WUH

Als je hem niet meer kan gebruiken heeft iemand anders hem waarschijnlijk al ingevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:13:
Dom van MegaTokyo is aan de ene kant heel positief over het spel, maar aan de andere kant is het voor hem een hel! Hij schijnt een vorm van OCB te hebben => Obsessive Compulsive Disorder. Oftewel, dit spel (met al dat verzamelen) bevat wel tig open deurtjes voor zijn aandoening... :D
Lol, die kende ik nog helemaal niet. Best grappig. :) Zijn er ook daadwerkelijk afleveringen die over animal crossing gaan? Ik dacht dat ik het wel "even" vanaf het begin zou lezen, maar op een gegeven moment ging het over de introductie van de playstation2 :p Al een langlopende serie zeker?

Gisteren heb ik trouwens een blue shell ontweken... een soort. ;) Het was op tick tock clock, dat stuk met die ronddraaiende tandwielen. Ik was aan het powersliden echt vlak langs de as in het midden van een tandwiel, en toen knalde de blue shell dus tegen die as aan. Ik werd geeneens meer geraakt door de explosie.

Het was wel leuk om een keer mee te maken, maar het zou nog fijner zijn als er een methode was die je op elk moment kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:38:
Iemand enig idee waar je je eigen ratio kan zien? Ik kan het nergens vinden in de opties of waar dan ook. Ook tijdens een race zie je alleen maar die van je tegenstanders... of zie ik iets over het hoofd?
Ga inm het hoofdmenu naar "records" en het staat in het bovenste scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Thanks :) Nog iets wat ik me afvroeg. Wat is in vredesnaam de functie van nintendowifi.nl? Het enige dat je er kunt zien is welke 5 mensen hun leven vergooien aan potjes Mario Kart, en ... that's about it. :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Captain N schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:53:
Thanks :) Nog iets wat ik me afvroeg. Wat is in vredesnaam de functie van nintendowifi.nl? Het enige dat je er kunt zien is welke 5 mensen hun leven vergooien aan potjes Mario Kart, en ... that's about it. :?
De bedoeling was dat je kon inloggen en je stats checken. De website en alle functionaliteit er omheen zijn door Nintendo of Europe ontwikkeld, maar om één of andere reden zijn de Europese varianten van de website juist minder uitgebreid dan de Amerikaanse. De Tony Hawk website is veel beter; je kunt daarvandaan zelfs plaatjes naar je DS uploaden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MetroidPrime schreef op zondag 11 december 2005 @ 01:19:
[...]

De bedoeling was dat je kon inloggen en je stats checken. De website en alle functionaliteit er omheen zijn door Nintendo of Europe ontwikkeld, maar om één of andere reden zijn de Europese varianten van de website juist minder uitgebreid dan de Amerikaanse.
Dan maar op nintendowifi.com registreren (wie hebben dat eigenlijk al gedaan hier)?
't Is niet te hopen dat die site zo 'belabberd' blijft, maar tot nu toe vind 't eerlijk gezegd nogal onprofessioneel van Nintendo Europe (en dan druk ik me nog zachtjes uit).

* 1,2 a 2 weken later in de lucht dan dat MKDS uit was (terwijl de US versie juist eerde in de lucht was)
* Veel van de links linken (of linkten) door naar de Amerikaanse site
* Half afgeleverd werk omdat je er in princiepe dus geen h*l aan hebt...

Heb toch een beetje het gevoel van 'gaat Nintendo eindelijk de goede kant op (online), laat de Europese divisie het weer voor wat het is'...

Kan me er wel een beetje 'boos' om maken :)

offtopic:
Goeie hemel, 3 uur al!!

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 11-12-2005 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ga me dan maar registreren @ de US-versie.
Heb immers een US MK spel, dus dat moet wel kunnen lijkt mij,

EDIT: Hmm ik was even met wat anders bezig en nu staar ironx zijn post er opeens.
Nou ja, wat hij zegt dus ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Ken. op 11-12-2005 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
ol, die kende ik nog helemaal niet. Best grappig. Zijn er ook daadwerkelijk afleveringen die over animal crossing gaan? Ik dacht dat ik het wel "even" vanaf het begin zou lezen, maar op een gegeven moment ging het over de introductie van de playstation2 Al een langlopende serie zeker?
Ja, nogal :)

Die post over z'n OCD kan je terug vinden in de nieuws posts van de laatste twee weken (zijn posts staan doorgaans in de rechter kolom... Ik heb ff gechecked en hij staat er zelfs nu... Stelt eigenlijk helemaal niet veel voor... Iets in de trant van "AC is net uit. Jullie zien me de komende paar weken niet. OCD is een wrede meesteres"... Maar dat is na zijn uitleg over OCD bij het spelen van Castlevania: DS (de week er voor) al genoeg :D

Arme jongen...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Zucht.. het wìl me maar niet lukken om een verbinding op te zetten tussen onze router en mijn DS |:(
Ik heb dus nu WEP key's ingesteld, en de DS de eerste WEP key gegeven. Wanneer hij dan een connection test gaat doen krijg ik alsnog een 51300 error. ik snap er helemaal niks meer van, wat kan ik er nog aan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbus schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:21:
Zucht.. het wìl me maar niet lukken om een verbinding op te zetten tussen onze router en mijn DS |:(
Ik heb dus nu WEP key's ingesteld, en de DS de eerste WEP key gegeven. Wanneer hij dan een connection test gaat doen krijg ik alsnog een 51300 error. ik snap er helemaal niks meer van, wat kan ik er nog aan doen :/
misschien even alles open gooien inclusief alle poorten van 1 tom 65536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 20:04
Vandaag Mario Kart DS gekregen van mn vriendin (jarig), en hij (nintendowifi) werkt gewoon zonder moeilijkheden met mn wanadoo livebox! Super!
Jammer dat er nog weinig mensen online zijn nu, maar ik ben benieuwd. Heb mn friendcode toegevoegd!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een game shop in assen maar is blijkbaar wel inmort uit de us of a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:02:
[...]

een game shop in assen maar is blijkbaar wel inmort uit de us of a
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:57:
Vraagje, ik heb alleen een gewone ADSL modem, wat is handiger:
1) Aanschaf Wireless Router
2) Aanschaf USB stick voor Wireless gaming

Dingen die meespelen zijn o.a.:
1) Mensen die ik ken hebben over het algemeen geen Wireless network, dus kan ik daar evt. met plug & play ook gamen
2) Energiekosten voor PC + Modem aanzetten en aan laten staan tijdens game vs energiekosten Wireless Router + modem aanzetten en aan laten staan tijdens 't gamen.
voor punt 1 is een usb wifistick denk ik het makkelijkst (of een asus 167G usb stick, heeft softap functie en kost minder dan 40 euro en is ook gewoon een wifi kaartje eigenlijk (naja stick dan)
voor punt 2 is een wirelessrouter of access point denk ik gewoon het makkelijkst.
je moet kijken wat je het belangrijkste vind. of misschien ff kijken met het oog op de toekomst. Als je soweiso van plan ben om ooit een draadloos netwerkje aan te leggen, zou ik voor de W.router gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn DS scherm schoongemaakt en echt me hele touchscreen zit vol met krassen :X je voelt ze niet echt en ziet ze ook niet maar als je je DS in het ligt houd vallen ze wel op. Me touchscreen lijkt ook meteen veel stroever te gaan na het schoonmaken (met spiritus gedaan).

Heb met mariokart nu wel op alle 50cc banen 3sterren gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

SPIRITUS?.....dan ben je echt gestoord :D

Wat ik trouwens mis in MKDS: In MKDD was er iets nieuws: Rode shells ontwijken door precies goed getimede uitwijkmaneuvres.. Dit zit niet meer in MKDS :(

[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 11-12-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mario en luigi: parnters in time is echt grappig de humor zit er goed in, vind het soms lastig al die toetsen combo's te doen omdat je ook nog de baby's moet besturen en tergelijk moet vechten met bepaalde toetsen combo's maar dit spel is cker wel leuk jammer genoeg heb ik nog niks hoeven/kunnen doen met de stylus dus je gebruikt alleen de pijltjes toetsen en de a,b,x,y en de l en r knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:40

Aidix

Geluidspietlut

pokeran schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:18:
[...]

voor punt 1 is een usb wifistick denk ik het makkelijkst (of een asus 167G usb stick, heeft softap functie en kost minder dan 40 euro en is ook gewoon een wifi kaartje eigenlijk (naja stick dan)
Zo'n Nintendoh USB Stick lijkt plug'n'play, maar je moet die CD dus wel bij je hebben. Daarnaast levert hij op mijn PC een af en toe een crash op als hij zit ingeplugt dus echt handig kan ik het niet noemen. De stick heeft 0,0 support (volgens goede nintendo traditie gaan ze er gewoon vanuit dat het meteen werkt) of informatie over welke poorten je router open moet hebben, en driver of firmware upgrades zal je ook wel kunnen vergeten denk ik, want daar wordt in de handleiding of op nintendowifi.com met geen woord over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

of informatie over welke poorten je router open moet hebben
Geen. Overigens is er zover ik weet gewoon een support desk..

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 11-12-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:24:
SPIRITUS?.....dan ben je echt gestoord :D

Wat ik trouwens mis in MKDS: In MKDD was er iets nieuws: Rode shells ontwijken door precies goed getimede uitwijkmaneuvres.. Dit zit niet meer in MKDS :(
Wat is er mis met spiritus? is eigelijk niks meer dan alcohol en ik heb maar een heel klein beetje gebruikt, dat vervliegt bijna meteen zodra het erop zit. Maak trouwens altijd beelschermen etc schoon met spiritus, nog nooit ergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

God bless screenprotectors. Had ook een grote kras op mijn eerste DS. Zat blijkbaar een grote stofkorrel ofzo tussen mijn stylus en het scherm, want voelde opeens dat ik een grote kras maakte in mijn scherm. Oude DS verkocht toen ik dat VIP pack van Nintendo kon kopen en daar gelijk maar screenprotectors op gegooid. Voelt een stuk veiliger :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat zijn goede screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die van Hori. Zijn officieel goed gekeurd door Nintendo :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:14:
[...]
Geen. Overigens is er zover ik weet gewoon een support desk..
erm, je moet wel poorten open hebben staan. Een stukje van de nintendowifi.com site
Allowing TCP and UPD Traffic:
The Nintendo DS requires unrestricted access to several sites across various ports and protocols to function correctly. These addresses and ports vary according to game, and may change in the future without notice. Many software firewalls restrict outbound access. Only if your firewall blocks outbound traffic do you need to enable this traffic:

TCP:
Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443

UDP:
Allow all traffic to all destinations. (Necessary for peer-to-peer connections and game play). The Network Test tool can be used from a computer behind your firewall to test if outbound UDP is allowed.

Please note that by allowing the traffic to the destinations listed above, you are essentially removing a significant amount of firewall protection for your network. While Nintendo provides this information for our consumer's use, it is up to each consumer to determine what security needs they have for their own networks, and to decide how best to configure their network settings to meet those needs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:00:
[...]

Wat is er mis met spiritus? is eigelijk niks meer dan alcohol en ik heb maar een heel klein beetje gebruikt, dat vervliegt bijna meteen zodra het erop zit. Maak trouwens altijd beelschermen etc schoon met spiritus, nog nooit ergens last van gehad.
Brillenpoetsdoekjes werken ook erg goed om je DS mee schoon te maken. Wel er eerst even voor zorgen dat er geen grof stof op je schermen zit natuurlijk, maar dat is met spritus hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:31:
[...]
erm, je moet wel poorten open hebben staan. Een stukje van de nintendowifi.com site
[...]
Dat is outbound verkeer. Op vrijwel alle, zo niet alle, consumentenrouters word dat standaard doorgelaten. Normaliter is alleen inbound verkeer geblokkeerd en daar hoef je niets open te zetten. Dit is meer voor software firewalls.(maar dat was de vraag niet) Ik heb 0 poorten gemapped/open gezet.
Many software firewalls restrict outbound access.
Is dus meer van toepassing op software firewalls ja..maar goed..dat is bij elke internet applicatie zo :)

ps: het staat dus wel op de site van Nintendo ;p

@spiritus: Ik gebruik dan liever iets met een wat hoger alcohol % (tenminste ik kreeg het idee dat je een standaard schoonmaak flesje gebruikte) Schoonmaakalcohol 98+% voor instrumenten e.d.

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 11-12-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:07:
God bless screenprotectors. Had ook een grote kras op mijn eerste DS. Zat blijkbaar een grote stofkorrel ofzo tussen mijn stylus en het scherm, want voelde opeens dat ik een grote kras maakte in mijn scherm. Oude DS verkocht toen ik dat VIP pack van Nintendo kon kopen en daar gelijk maar screenprotectors op gegooid. Voelt een stuk veiliger :)
Gelukkig zie je mijn krassen niet en voel je ze ook niet op 2 of 3 kleintjes na maar die zijn niet zo heel storend en voel je met een screenprotector erover geeneens meer denk ik. Toch maar een screenprotector erop stoppen als mph uitkomt.

Ik heb nog eens mijn broertje zijn ds met mijne vergeleken en zijn scherm is echt een heel stuk feller dan mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb dus problemen met mijn netgear router en die verkocht.
ik heb nog een netgear 111 v2 USB adapter.

Kan deze als AD HOC basis dienen zodat ik alsnog kan connecten?

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit is niet NT (Network Troubleshooting) ... ;) Het moet kunnen..net als de netgear overigens moet kunnen werken. (De gids op nintendowifi.com zegt niet zoveel, routers met 0 of 1 ster doen het soms prima en vice versa) Dit is alleen niet de plaats om daar over te discussieren.

[ Voor 45% gewijzigd door Max|Burn op 11-12-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Hacker Unleashes Mario Kart DS Tracks

A homebrew 'hacker' managed to get some of the offline tracks in Mario Kart DS playable online through the Nintendo WiFi Connection service.

Mario Kart DS holds quite a few tracks. However, in the online mode, just a relatively small subset of these tracks are available to compete on. A homebrew 'hacker' going by the nickname of Parasyte now managed to modify the code and, if the voting system allows, he can get 12 more tracks playable for all.

As all of the offline tracks, like 'Tick-Tock Clock', are available on every cartridge, the hacker can simply refer to the tracks. Whether Nintendo will take note of this exploit and take measures, remains unknown for the time being.
Bron: DS-X2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tick-Tock Clock !!! VET..
De meest vette banen zijn voor mij juist net die banen die je niet online kunt spelen.
Kudos voor die "Parasyte" gast dus !
MaxBurn schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:24:

Maar als je strak sommige bochten neemt, ketst zo’n rood schildje vaak gewoon tegen de muur kapot. Het kán dus wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevalig hoe ik aan een amerikaanse voeding voor een DS kan komen ? Of een voeding die ook in amerika ( 110 V dus ) te gebruiken zou zijn ?
Ik ga over twee weken naar de states op vakantie, en zou graag mijn DS meenemen voor onderweg en 's avonds.
Ik ben al een paar winkels afgegaan om te kijken of een vervangingsvoeding voor een DS ( of SP, die zijn hetzelfde voor zover ik weet ) misschien op meerdere voltages zou werken, maar nergens zijn die dingen te vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je huidige voeding is in Amerika volgens mij gewoon te gebruiken.
Enige wat je dan nodig hebt is een verloop stekkertje zodat ’ie daar in een stopcontact past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 12 december 2005 @ 02:18:
Je huidige voeding is in Amerika volgens mij gewoon te gebruiken.
Enige wat je dan nodig hebt is een verloop stekkertje zodat ’ie daar in een stopcontact past.
Op mijn huidige voeding staat dat ie alleen geschikt is voor 230V ~50Hz, dus ik denk niet dat ik dat ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zou ik ook niet doen nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Is het geen idee om daar even een winkel in te stappen? Ik neem aan dat ze die in Amerika wel verkopen :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
zal mij benieuwen heurrrr! vraag me af of dat alleen unlockable is voor mensen met een xxMe en een cartridge of voor the masses door hun verkeer aan te passen..

Sowieso, met de SMC router van m'n vriendin flikker ik er steeds uit. Heel bizar. Wat ik ook raar vind is dat het zo onmogelijk lang duurt voor ik mensen online vindt. Moet toch wel drukker zijn dan dat? En dat is ook op andere routers dan de SMC. Duurt soms gerust 2 a 3 minuten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:18:
[...]
Sowieso, met de SMC router van m'n vriendin flikker ik er steeds uit. Heel bizar. Wat ik ook raar vind is dat het zo onmogelijk lang duurt voor ik mensen online vindt. Moet toch wel drukker zijn dan dat? En dat is ook op andere routers dan de SMC. Duurt soms gerust 2 a 3 minuten geloof ik.
Heb ik ook, en ik heb de Nintendo USB stick. En een amerikaanse kennis zei dat het daar ook zo lang duurt. Is dus blijkbaar inherent aan de WFC, en heeft niets met de verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:17:
Weet iemand toevalig hoe ik aan een amerikaanse voeding voor een DS kan komen ? Of een voeding die ook in amerika ( 110 V dus ) te gebruiken zou zijn ?
Ik ga over twee weken naar de states op vakantie, en zou graag mijn DS meenemen voor onderweg en 's avonds.
Ik ben al een paar winkels afgegaan om te kijken of een vervangingsvoeding voor een DS ( of SP, die zijn hetzelfde voor zover ik weet ) misschien op meerdere voltages zou werken, maar nergens zijn die dingen te vinden !
Ik heb zelf deze adapter gekocht bij een lokale game shop. Je hebt uiteraard wel een verloopstekker nodig voor een Amerikaans stopcontact.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.