Het Nintendo DS Topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tot nu toe gelukkig geen last gehad met kramp, hopen dat het zo blijft
Probeer maar onder de 1'25 op F8 te komen. Pijn in je takke. Ik doe het trouwens wel in 1 beweging..het links/rechtsten :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Worden er eigenlijk nog nieuwe spellen voor de advance ontwikkelt of is het een doodlopende zaak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cc12 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:56:
Worden er eigenlijk nog nieuwe spellen voor de advance ontwikkelt of is het een doodlopende zaak :?
Ik heb zelf geen idee over de feiten, maar ik zie niet in waarom je dat als ontwikkelaar zou doen. Behalve dan dat je markt groot is omdat je DS&GBA gebruikers als doelgroep hebt. Maar anderzijds: nieuwe GBA games kosten evenveel als nieuwe DS games... dus wat koop je dan als DS bezitter? (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)

Zelf werk ik op dit moment ook aan DS software, gewoonweg omdat een DS meer mogelijkheden biedt en dat daarom leuker is om voor te devven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:55:
Probeer onder andere opnieuw te installeren..zelf netwerkbrug aanmaken (en bij problemen verdwijderen :D) etc. Ik had dezelfde fout maar dat was met me ds icm router ipv wfc stick.
Ik heb het al minstens 10x opnieuw geïnstalleerd. Daar trapt hij niet in. En blijkbaar is er bij één van die keren iets misgegaan, want nu krijg ik een "problemen met gedeelde internetverbinding" melding bij het installeren. Maandag maar even proberen of de technische dienst me daar dan wel mee kan helpen. Daarna zien we wel weer verder.
Ik heb verder geen idee wat een netwerkbrug is. ;) Zal van het weekend eens zoeken wat ik daarover kan vinden.
Merk zelf dat loslaten tussen het links-rechts bewegen veel beter werkt (ik deed eerst 1 vloeiende beweging van links naar rechts).
Hm... dat klinkt heel apart. Ik ben helemaal niet gewend om m'n duim ooit van de d-pad af te halen. :p Maar als het helpt kramp te voorkomen... straks toch maar even proberen als ik weer thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Update voor:
Nitro Grand Prix | Mushroom Cup | Figure-8 Circuit
01'24:545 with Yoshi / 1
[url=]GoT MKDS HUB[/url]

Ik doe eigenlijk niet meer mee met de compo omdat ik geen tijd heb maar deze kon ik echt niet voor me houden. Er kan nog veel meer af..me laatste ronde was zeker 6 tienden langzamer dan ik had kunnen halen :(

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 02-12-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

cc12 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:56:
Final Fantasy 4 en Megaman Anniversary Collection zijn om naar uit te kijken, misschien niet helemaal nieuw maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:05:
Ik heb zelf geen idee over de feiten, maar ik zie niet in waarom je dat als ontwikkelaar zou doen. Behalve dan dat je markt groot is omdat je DS&GBA gebruikers als doelgroep hebt. Maar anderzijds: nieuwe GBA games kosten evenveel als nieuwe DS games... dus wat koop je dan als DS bezitter? (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)
Het valt mij op dat als ik snel om me heen kijk geen nieuwe games zie voor de advance. Alleen dus voor de DS, Dat is jammer want daardoor zullen de verkopen van de micro ook niet zo hard lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nou, Vanitas heeft ook maar een DS gehaald. Na veel gespeeld te hebben op de DS van een vriend van me moest ik er gewoon zelf ook een hebben. Dus vanmiddag naar de stad gegaan, en maar gelijk goed aangepakt, al zeg ik het zelf. :P

• Mario Kart Pak
• Castlevania - Dawn of Sorrow
• Sonic Rush

Echt stuk voor stuk super games. Die er naast dat ze er heel goed uitzien ook nog es super lekker spelen. Alhoewel MKDS wel af en toe last heeft van lelijke textures. Maar ach, gameplay > graphics, imo.

Mario Kart DS
Vanmiddag met een vriend tegen elkaar gespeeld. Het werkt allemaal heel soepel en snel. Iedereen kan er zo mee spelen. Het de Wi-Fi connectie werkte een stuk beter dan verwacht. Klik klik klik en je hebt connectie met je mede speler. Ik had gedacht dat je eerst de DS van je medespeler moest toevoegen oid, voordat je er connectie mee kan maken. Maar nee, lekker simpel en snel. :) Eigenlijk is het werken met de hele DS super simpel, echt een groot pluspunt imo.

Castlevania - Dawn of Sorrow
Laatst Aria of Sorrow uitgespeeld, en nu verder met DoS.Toch leuk om al de karakters weer terug te zien komen. De animatie is echt een heel stuk beter geworden. Het is nog niet SotN kwaliteit, maar het komt wel heel dicht in de buurt. Gelukkig speelt het wel net zo lekker. :)

Sonic Rush
Ik ben altijd al fan van Sonic geweest, dus deze game kon ik gewoon niet laten liggen. En het is maar goed ook dat ik dan niet heb gedaan. Damn wat speelt dat lekker en vooral snel. Je knalt echt door de levels heen, geweldig gewoon. :D

Mn pa vond de sonic games ook altijd wel leuk, dus ik dacht, laat ik het em ff zien. En na 2 minuten zei ie: "Geef es hier.". Ik dacht echt zo "WTF!!" dat zegt ie echt NOOIT als ik em een van mn nieuwe games laat zien. Meestal moet ik de controller in zn handen drukken om em aan het spelen te krijgen, en dat lukt meestal niet eens. En tot mn grote verrassing was hij er ook nog goed in. :)

Het enige wat ik echt een zinloos iets vind is die thumb-strap die je erbij krijgt. Als je dan iets wil aantikken zie je de helft van je scherm niet meer. :X Ohw well, de stylus werkt wel lekker. Erg lekker zelfs. Dus dan blijf ik dat maar gebruiken.

Binnenkort maar es kijken of ik de MP:hunters demo nog van iemand kan overkopen. Dat vind ik gewoon leuk om erbij te hebben. :)

Ik ben er dus heel blij mee. Nu nog meer geld, want er zijn best veel leuke games. Eigenlijk teveel. :P Straks dat Nintendo Wi-Fi maar ff proberen, hopelijk gaat dat ook goed.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Vanitas schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:28:
Het enige wat ik echt een zinloos iets vind is die thumb-strap die je erbij krijgt. Als je dan iets wil aantikken zie je de helft van je scherm niet meer. :X Ohw well, de stylus werkt wel lekker. Erg lekker zelfs. Dus dan blijf ik dat maar gebruiken.
Die thumbstrap werkt erg goed met MPH imo (en FPS games in het algemeen waarschijnlijk).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Ik las ergens dat Black & White voor de DS word uitgebracht, ben erg benieuwd hoe dat gaat worden op de DS.
Is natuurlijk wel duidelijk een spel dat zich voor de DS leent vanwege de touchpad.

hier: http://ds.ign.com/objects/746/746555.html

[ Voor 13% gewijzigd door Rav op 03-12-2005 00:19 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Ik gebruik 'm altijd in SM64DS. Werkt wel even beter dan met de stylus hoor :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of is het bereik van die Nintendo USB stick niet al te groot ?
In ieder geval werkt het, moet wel af en toe twee keer connecten voordat ik verbinding krijg.
En de installatie van de stick ging de eerste keer fout, gelukkig de tweede keer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die thumb stick, die heb ik dus niet meer, waarschijnlijk niet eens gezien, met doos en al weggegooid ha ha ha.
zijn die dingen ergens los te koop? en uberhaupt handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 02:09:
Ligt het aan mij, of is het bereik van die Nintendo USB stick niet al te groot ?
In ieder geval werkt het, moet wel af en toe twee keer connecten voordat ik verbinding krijg.
En de installatie van de stick ging de eerste keer fout, gelukkig de tweede keer wel goed.
Volgens mij is het maar een meter of 10, niet echt veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Net als met alle draadloze netwerken: Hangt sterk van je huis af :) (Materiaal, vormgeving, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een tijdje terug eens iets gelezen over een mogelijke webbrowser op je DS. Zijn er mensen die er wat meer van weten? Of online chatten?? Zou namelijk super zijn al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:59
Net 1'24"176 gehaald op figure 8 circuit, op zich een goede tijd en ik heb nu alle nummer 1 posities op de compo. Maar wel erg jammer, mijn tussentijden waren 27.6 - 27.7 - 28.7 waarin ik in het laatste rondje mijn shroom deed. Mijn flap is 27.400 dus ik heb splits voor een tijd van ongeveer 1'23.

[ Voor 8% gewijzigd door victenn op 03-12-2005 20:26 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik onlangs een 360 heb gewonnen en een mariokart fan ben ga ik hem ook halen. weet iemand waar ik nu rond it tijdstip in amsterdam nog een ds met mariokart kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:01:
omdat ik onlangs een 360 heb gewonnen en een mariokart fan ben ga ik hem ook halen. weet iemand waar ik nu rond it tijdstip in amsterdam nog een ds met mariokart kan kopen?
even mediamarkt bellen, nee, die zijn dicht.
dan even de free record shop bellen in het centraal station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:02:
[...]

even mediamarkt bellen, nee, die zijn dicht.
dan even de free record shop bellen in het centraal station
shit freerecordshop is net 2 minuten geleden dicht gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:01:
Omdat je een 360 hebt gewonnen :?
Die vat ik even niet ? Of bedoel je ondanks dat je er één hebt gewonnen ?

Hoe dan ook.. vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nu heeft ie geld over. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

MaxBurn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:52:
Update voor:
Nitro Grand Prix | Mushroom Cup | Figure-8 Circuit
01'24:545 with Yoshi / 1
[url=]GoT MKDS HUB[/url]

Ik doe eigenlijk niet meer mee met de compo omdat ik geen tijd heb maar deze kon ik echt niet voor me houden. Er kan nog veel meer af..me laatste ronde was zeker 6 tienden langzamer dan ik had kunnen halen :(
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?

Mijn tijden liggen rond de 1'35 :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tis ondertussen geeneens de #1 tijd meer aangezien victenn er een paar tienden onder gegaan is. Nu gaan we voor de sub 1'24 :)
Omdat je een 360 hebt gewonnen :?
en je tuin er met open ogen in..hij wou gewoon even reacties lostrekken zoals \/\/0/'|-| 1337 j03 h/\v3 /\ fr3/\k|n 360 !1!1!!1!0! w00tz0rz0r om zichzelf goed te voelen.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 04-12-2005 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

GZ schreef op zondag 04 december 2005 @ 06:24:
[...]
Mijn tijden liggen rond de 1'35 :?
Het is nu 1'23"750 ;d --> Heel veel mini turbo's uitvoeren (met die blauwe en rode vonkjes) ook op de rechte stukken. De beste kart is waarschijnlijk toch wel Yoshi met Egg1.

edit: sorry voor het dubbele bericht :)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 04-12-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

[Fanboy-mode]
360 winnen is natuurlijk wel lekker.
Kun je direct doorverkopen om zo wat echt goede games to kopen ;-)
[/Fanboy-mode]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MaxBurn schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:29:
en je tuin er met open ogen in..hij wou gewoon even reacties lostrekken zoals \/\/0/'|-| 1337 j03 h/\v3 /\ fr3/\k|n 360 !1!1!!1!0! w00tz0rz0r om zichzelf goed te voelen.
Enkele weken geleden hoorde ik zelfs dat er een 360 in de gameshop in de buurt stond. Aangezien ik er toch heen moest om een game op te halen, leek het me wel leuk om die 360 eens in actie te zien. Blijk er dus gewoon meerdere keren lang gelopen te zijn zonder dat ie me opviel... en 't was niet eens druk in die winkel :D

Maargoed, ben nu wel eens benieuwd waneer nintendowifi.nl nou eens omhoog gaat? Mario Kart is al meer dan een week uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja ik vind het ook een beetje jammer..die site had al up moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Binnenkort maar es kijken of ik de MP:hunters demo nog van iemand kan overkopen. Dat vind ik gewoon leuk om erbij te hebben. :)
psst

ik vind die thumbstrap echt totaal niet werken, je kan met je duim toch helemaal niet bij de hoeken van het scherm :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
lukaso schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:00:
[...]
ik vind die thumbstrap echt totaal niet werken, je kan met je duim toch helemaal niet bij de hoeken van het scherm :S ?
Thumbstrap gebruik je dan ook eerder bij games als Super Mario 64 DS... als soort van 'analoge controller'.

Je plaatst de thumbstrap op je duim, en raak het touch-screen aan. Er verschijnt een rondje om de positie van de thumbstrap heen. Beweeg dan de thumbstrap heen en weer, en hoe meer hij bij de rand van dat rondje komt, hoe harder je figuur gaat lopen. En dan hoef je natuurlijk ook niet helemaal in de hoeken van het scherm te komen.

Toegeven, voor mij was het ook wennen in het begin, maar na een minuut of 10 vond ik het heel normaal en relaxed werken :) Bij de Metroid Prime: Hunters demo gebruik ik dan weer de stylus.

Een game als Polarium bijvoorbeeld (die ik overigens nog niet heb) lijkt me ook weer eerder geschikt voor de stylus. Het ligt dus een beetje aan het spel dat je speelt.

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 04-12-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

lukaso schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:00:
[...]

psst

Waarom zou je dat willen? je hoeft maar een klein beetje van het midden af te gaan om te draaien.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
voor super mario 64 ds ja, maar voor MPH moet je toch wel meters maken als je ff snel wilt omdraaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

lukaso schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:32:
voor super mario 64 ds ja, maar voor MPH moet je toch wel meters maken als je ff snel wilt omdraaien...
valt wel mee toch? (in combinatie met strafen ben je 2x zo snel rond.) daarnaast zal de uiteindelijke versie wel een instelbare sensetivity krijgen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik ben net bezig geweest met dat Nintendo Wi-Fi icm. Mario Kart.
Ik kon automatisch geen connectie maken, dus na het invoeren van de SSID en de WEP sleutel lukte dit wel. IP en DNS heb ik op automatisch laten staan. Dus connectie maken gaat goed, spelers zoeken en rijden ook. Tot zo ver gaat het allemaal goed. Maar na iets van 3 minuten (meestal rond het einde van het eerste rondje, of het begin van het 2e ronde) zegt ie ineens opponent disconnected. Eerst had ik een paar keer worldwide gespeeld, dus dan zou het nog kunnen. Maar toenet had ik tegen een vriend van me gespeeld via een Friend match. Ik weet dat hij niet disconnect, dus de fout zou ergens bij mij moeten liggen. Maar aangezien ik wel gewoon connectie kan maken, en ook het eerste level gewoon goed kan rijden (behalve het einde dan soms) heb ik geen idee waar ik de fout moet zoeken. Ik speel ook altijd CSS op mn laptop (dus via draadloos netwerk) en dat valt ook niet weg.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

En de voeding van de GBA SP is toch hetzelfde als die van de DS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een Nintendo DS van mijn vriendin gekregen, heeft dat stomme ding gewoon 2 dode pixels in het bovenste scherm... wat een frustratie.
Weet er iemand hoe moeilijk de mediamarkt doet over ruilen van een NDS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:34:
gisteren een Nintendo DS van mijn vriendin gekregen, heeft dat stomme ding gewoon 2 dode pixels in het bovenste scherm... wat een frustratie.
Weet er iemand hoe moeilijk de mediamarkt doet over ruilen van een NDS?
In mijn ervaring doen ze helemaal niet moeilijk als je binnen twee weken komt. Zeker aangezien Nintendo die dingen gewoon netjes inruilt :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Laatst online: 14-09 14:45
Vanitas schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:51:
Ik ben net bezig geweest met dat Nintendo Wi-Fi icm. Mario Kart.
Ik kon automatisch geen connectie maken, dus na het invoeren van de SSID en de WEP sleutel lukte dit wel. IP en DNS heb ik op automatisch laten staan. Dus connectie maken gaat goed, spelers zoeken en rijden ook. Tot zo ver gaat het allemaal goed. Maar na iets van 3 minuten (meestal rond het einde van het eerste rondje, of het begin van het 2e ronde) zegt ie ineens opponent disconnected. Eerst had ik een paar keer worldwide gespeeld, dus dan zou het nog kunnen. Maar toenet had ik tegen een vriend van me gespeeld via een Friend match. Ik weet dat hij niet disconnect, dus de fout zou ergens bij mij moeten liggen. Maar aangezien ik wel gewoon connectie kan maken, en ook het eerste level gewoon goed kan rijden (behalve het einde dan soms) heb ik geen idee waar ik de fout moet zoeken. Ik speel ook altijd CSS op mn laptop (dus via draadloos netwerk) en dat valt ook niet weg.
Ik heb helaas hetzelfde probleem; alleen niet met 3 minuten, maar met 10 minuten. En daarnaast speel ik niet meer via de Wi-Fi dung maar via een router (SMC 7904WBRB). Toen ik dat W-Fi dung nog gebruikte had ik hier geen problemen mee. Ik heb ook geen flauw idee waar te kijken omdat alles het voor de rest gewoon goed doet en ik al 'tig dingen heb geprobeerd (firewall uit ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ja mijn vriendin heeft ook een SMC WiFi router en daar knetter ik er regelmatig uit. Thuis op m'n LinkSys WRT54G blijft ie stabiel. Beetje jammere actie :)

Anyways, voor homebrewers, NDS WiFi heeft z'n 1e appje af, een wardrive tool:
Head on over to sgstairs site for a demo of his upcoming wifi api. This one is just a wardriveing app but that alone is pretty cool stuff.
http://www.akkit.org/dswifi/index.html
Anyways, over dat thumbstrap geleuter. Ik vind 't prachtig juist. Voor het EERST is op een console een FPS speelbaar. Je kan hoog of laag springen, maar op een joypad is 't niet te doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb die thumb strap echt nog nooit gebruikt. Lijkt me scherm verneukend. (Al is het alleen maar omdat je bij een 'spannend' moment wel eens te hard zou kunnen drukken..)

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 05-12-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Je moet jezelf gewoon in toom houden max ;)
Je krast er heus niet meer mee dan met een stylus...
Alhoewel ik me van een jaar geleden ofzo iemand kon herinneren die 'm net nieuw had, lekker met die thumbstrap bezig was en er vervolgens een fabricatiefoutje opzat waardoor ie allemaal krassen in z'n scherm had heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
apNia schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:17:
Je moet jezelf gewoon in toom houden max ;)
Je krast er heus niet meer mee dan met een stylus...
Alhoewel ik me van een jaar geleden ofzo iemand kon herinneren die 'm net nieuw had, lekker met die thumbstrap bezig was en er vervolgens een fabricatiefoutje opzat waardoor ie allemaal krassen in z'n scherm had heheh
Had ik dus ook... hele tijd thumbstrap gebruikt zonder problemen, en van de een op de andere dag toch ineens een best dikke kras op m'n scherm (en ik ben al zo voorzichtig met met mn DS) :( Goed dat ding nagekeken maar toch geen scherp puntje ofzo kunnen zien/voelen. Denk dat er een hard vuiltje onder gekomen was, en als je dan ff lekker 'scheurt' over dat schermpje :'(

Sinds kort een nieuwe DS _/-\o_ en toch maar weer screenprotectors gaan gebruiken (Hori). Voelt toch wel iets 'veiliger' spelen, vooral waneer anderen zich even laten 'ontmaagden' door mijn DS. Als je die mensen soms ziet rammen met de stylus op het scherm, krijg je kippenvel van. En dan heb je nog wel gezegd dat ze niet hard hoeven te beuken...

[ Voor 16% gewijzigd door ironx op 05-12-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb vanmiddag ook eens even een DS opgehaald bij de FRS. Mooi ding en een verassend helder scherm moet ik zeggen. Mario Kart speelt ook erg soepel. Heb er daarnaast ook Nintendogs bij gehaald. Leek me altijd al erg leuk en het is ook erg leuk. Maar goed, zometeen maar even de boekjes lezen en dan verder gamen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Marcade schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:12:
[...]

Ik heb helaas hetzelfde probleem; alleen niet met 3 minuten, maar met 10 minuten. En daarnaast speel ik niet meer via de Wi-Fi dung maar via een router (SMC 7904WBRB). Toen ik dat W-Fi dung nog gebruikte had ik hier geen problemen mee. Ik heb ook geen flauw idee waar te kijken omdat alles het voor de rest gewoon goed doet en ik al 'tig dingen heb geprobeerd (firewall uit ed.)
apNia schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:22:
Ja mijn vriendin heeft ook een SMC WiFi router en daar knetter ik er regelmatig uit. Thuis op m'n LinkSys WRT54G blijft ie stabiel. Beetje jammere actie :)
Ik heb ook een SMC router, de SMC2804WBR. Dus het zal wel niet gaan werken met SMC, best wel jammer, nu moet ik een nieuwe router halen, of een dongle. Maar es bij de MM kijken of ik nog iets kan vinden voor een goede prijs. Misschien dat ik deze router wel verkoop, als mn pa daar mee accoord gaat that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
AC niet geheel regiovrij

--8<--

De game verschijnt op 12 december in Amerika, terwijl Animal Crossing in Japan al verkrijgbaar is. In Europa verschijnt 'ie rond 31 maart 2006, dus we zullen nog behoorlijk lang moeten wachten op de titel. 'Dan importeer ik de game wel!', zo denken veel Europese gamers op dit moment. Opgepast, Animal Crossing: Wild World is niet echt regiovrij te noemen. Je kan de Japanse versie wel op je DS spelen, maar dan valt de multiplayer modus weg. Er zit namelijk een 'regio lock' in de game...

Als je de Japanse Wild World versie hebt, en als je samen met een Amerikaan wil spelen, en je wil zijn Friend Code ingeven, zal de game deze niet accepteren. Inderdaad, je kan enkel Japanse Friend Codes invoeren. Wil je enkel de singleplayer van de game spelen, dan kan je de game gewoon importeren, maar als je, zonder problemen, wil genieten van de multiplayer/online mode, dan zal je moeten wachten tot maart 2006.
Bron: DS-Gamer.nl

Als dit waar is zullen een hoop mensen hun pre-order wel cancelen?
Ook wel weer jammer dat je dan alleen met Europeanen kan spelen...
Dat je niet met Japanners kan spelen ok, dat kan ik begrijpen qua taal, maar EU <-> USA?
Zo erg "Wild World" wordt AC:WW dus ook weer niet mocht het waar zijn.

* ironx wacht eerst nog op officiele berichten...

[ Voor 10% gewijzigd door ironx op 05-12-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een thumbstrap over die ik over kan nemen?
ik heb hem blijkbaar met me DS doos weggegooid, ha ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
ironx schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:08:
[...]

Bron: DS-Gamer.nl

Ook wel weer jammer dat je dan alleen met Europeanen kan spelen...
Dat je niet met Japanners kan spelen ok, dat kan ik begrijpen qua taal, maar EU <-> USA?
Zo erg "Wild World" wordt AC:WW dus ook weer niet mocht het waar zijn.

* ironx wacht eerst nog op officiele berichten...
Ik verwacht zelf dat je wel met een amerikaanse versie met europanen kunt spelen. Dat het met de japanse versie niet zou kunnen ligt natuurlijk aan de taal. Dat is dan wel erg lastig om te doen.

En btw, de release is op 6 december volgens dvdboxoffice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:08:
Hm...
Nee ik ga niet cancelen, maar ik zou het wel heel jammer vinden als dit waar blijkt te zijn. :( Het zal er wel op uitdraaien dat ik in dat geval later alsnog de europese versie koop. Ik weet in ieder geval zeker dat ik het niet volhoudt om er nog 4 maanden langer op te wachten. Hoe meer plaatjes en filmpjes ik er van zie, hoe meer zin ik weer begin te krijgen. Ik zou bijna de gamecube versie er nog eens bijpakken... maar laat ik me maar beheersen. Des te leuker is het straks weer op de DS.
Het zou inderdaad belachelijk zijn. Natuurlijk zijn er wel weer problemen met EU <->USA communicatie, het tijdverschil kan misschien verwarrend zijn. Maar ik vind dat ze dat dan maar gewoon op moeten lossen. :p Wereldwijde communicatie zou toch juist fascinerend zijn?

Officiele berichten maar afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik verwacht zelf dat je wel met een amerikaanse versie met europanen kunt spelen. Dat het met de japanse versie niet zou kunnen ligt natuurlijk aan de taal. Dat is dan wel erg lastig om te doen.
Tja, bij Fantasy Star Online ging het goed, omdat ze daar de servers je teksten lieten vertalen. Dat was wel erg cool. Maar ik denk dat dat te ver gaat voor Nintendo... Dat zou wel hele andere koek zijn dan de huidige servers voor het vinden van mede spelers...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan alsnog, voor zover ik weet krijg je heel vreemde zinnen als je japans direct naar het engels vertaalt (beetje yoda achtig), als er dan ook nog een beetje straattaal word gebruikt is het einde helemaal zoek volgens mij. Onze japanse vrienden zouden eens wat engels moeten leren (of wij moeten dat nutteloze frans en duits eens dumpen voor japans).
Natuurlijk zijn er wel weer problemen met EU <->USA communicatie, het tijdverschil kan misschien verwarrend zijn
In de USA zelf zitten toch ook al behoorlijke tijdsverschillen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:39:
In de USA zelf zitten toch ook al behoorlijke tijdsverschillen?
Dat zat ik me ook net te bedenken. Binnen europa ook een beetje zelfs. :)
Ik ben benieuwd hoe het spel daarmee omgaat. Op de cube kon het spel soms aardig van slag af raken als je naar iemand anders z'n dorpje ging en die had de tijd anders ingesteld. Dan kwam je terug na een half uurtje en vroegen alle bewoners ineens waarom je 12 maanden was weggebleven. :p

Misschien legt Copper (die stond toch aan de poort?) je in Wild World wel het hele principe uit van de aarde die draait en dag en nacht en tijdzones etc. Er zit voor nintendo weinig anders op dan het er gewoon in te stoppen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nintendowifi.nl is online :*) .....maar bijna alles linkt naar engelse uitleg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:06:
[...]
Dat zat ik me ook net te bedenken. Binnen europa ook een beetje zelfs. :)
...Je draait gewoon op de tijd van het dorpje waar je op bezoek beny hoor. Behoorlijk logisch.

pfff..nntendowifi.nl is gewoon een vertaling van .com. (Los Angeles), etc Zelfde statistics etc. Moest dat zo lang duren?!!?

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiii, 'k heb op het eerste scherm 3D aan de praat gekregen en op het tweede m'n (tekst)console!
Wanneer het via m'n 3D engine runt, post ik screens :D
*blij*

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:30:
Wiii, 'k heb op het eerste scherm 3D aan de praat gekregen en op het tweede m'n (tekst)console!
Wanneer het via m'n 3D engine runt, post ik screens :D
*blij*
Fantastisch :)
Ga je nu je 3d shooter engine omzetten naar DS? en dan als extra platform naast pc, of als hoofdplatform?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:33:
[...]

Fantastisch :)
Ga je nu je 3d shooter engine omzetten naar DS? en dan als extra platform naast pc, of als hoofdplatform?
Jups :) Het omzetten is al perfect gelukt, alleen moet ik er nu voor zorgen dat er platform-specifieke code voor de DS wordt gemaakt, daar begin ik vanavond aan.
Het DS- en PC-platform zullen naast elkaar lopen op gelijke voet, want het meeste van de tijd zal ik ontwikkelen op&voor het PC-platform, omdat dit veel sneller draait en ik geen emulator nodig heb om dat te runnen. De engine werkt nét hetzelfde op beide platformen, daarom moet ik enkel af en toe op het DS-platform testen of de performantie en graphics nog goed zijn(want dat wil wel eens breken natuurlijk).

Maar ik ga geen first person shooter maken, wel een soort Raptor: Call of the shadows cloon. Ik behoud daarbij de 2D gameplay, maar zet het in een 3D scene.

[edit] Gisteren heb ik wat tests zitten doen en heb een teapot-demo zo kunnen aanpassen dat die op 25fps draait in de emulator(en die emulator is pokketraag). Het was een demo met een gedetailleerde theepot met 4 lichten in de scene.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 02:33:
nintendowifi.nl is online :*) .....maar bijna alles linkt naar engelse uitleg. :/
Vaag, ik krijg de standaardafbeelding met 'Verschijnt binnenkort'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:33:
[...]

Vaag, ik krijg de standaardafbeelding met 'Verschijnt binnenkort'...
Cache ?

Als ik rechtstreeks naar www.nintendowifi.nl ga, krijg ik eerst de globale site, waar je een land uit kunt kiezen. Kies je dan voor nederland, krijg je een knop die je doorlinkt naar http://www.nintendowifi.nl/global/index.jsp?locale=nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

als je http://nintendowifi.nl probeert krijg je inderdaad "Verschijnt binnenkort" ... met www.nintendowifi.nl niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
nintendowifi.nl -> oude site (zo gooi ik altijd mn url's in mn browser)
www.nintendowifi.nl -> krijg ik idd de 'nieuwe' site :P

edit:
MaxBurn ... zou je voortaan een oude man eerst even rustig willen laten uit-typen? ben niet meer zo snel :D

Zo te zien mis ik op de NL-versie nog wel de mogelijkheid om in te loggen/account aan te maken...

Gebeuren trouwens af en toe leuke dingen in MKDS...
Zit net potje online te spelen, rondje voorbij. Alle spelers weer voor de start... en wachten, en wachten, (nog steeds geen teller in beeld) en wachten... en na een minuut of 5 zie je langzaam 1 voor 1 de spelers verdwijnen :?

[ Voor 83% gewijzigd door ironx op 06-12-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat slotje achter je vrienden die je hebt toegevoegd en hoe moet ie staat opslot of open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:32:
wat is dat slotje achter je vrienden die je hebt toegevoegd en hoe moet ie staat opslot of open
Waneer je het slotje dichtdoet achter een friend, kan je deze niet verwijderen waneer je in Friend Roster voor Erase Data kiest.

Dit heb ik van de Australische Nintendo-site:
Locking Friend Codes

You are limited by the number of friends per game save file. If you continue to enter friends once you have reached the limit, your friends will drop off your list as new friends are added. Some games may allow you to "lock" a Friend Code so they will not be deleted, even if you start to exceed the friend limit. Check your game manual for options that may be available for your game.
Bron: nintendo.com.au

En de handleiding zelf (pag. 78):
Je kunt bepaalde gegevens in je vriendenlijst vergrendelen om te voorkomen dat ze per ongeluk worden gewist. Als zowel jij als je vriend elkaars informatie hebben vergrendeld in jullie vriendenlijst en er vervolgens op het zelfde moment voor kiezen om tegen vrienden te racen via de Nintendo Wi-Fi Connection, neemt de kans toe dat jullie tegenover elkaar worden geplaatst.
D3 had dus ook gelijk :)

[ Voor 68% gewijzigd door ironx op 06-12-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Slotje zorgt ook voor een hogere prioriteit voor die persoon bij het matchmaken las ik ergens.

//edit lol, net in 150cc GP schiet ik een rode shell vooruit ga ik zo hard dat ik er zelf op knal :D Trouwens in 150cc mushroom cup ook 3 sterren gehaald. Volgens mij speelt het gebruik van items ook mee.

[ Voor 53% gewijzigd door Dyxtra op 06-12-2005 20:01 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm als dat waar is van Animal Crossing van DS ga ik zeker te weten een Europese versie erbij kopen :( (krijg binnen paar dagen de VS versie) Vinden jullie het trouwens ook niet vreemd dat er op nintendowifi.nl vooral engels plaatsen staan? bij de recordhouders.. Op de site van je eigen land horen toch de record-houders van het land waarvan de site is??? .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.freewebs.com/mario-kart-ds-nl/competitie.htm

voor mensen die van een competitie houden

is het waar dat je maar 30 vrienden kan toevoegen.

enne ik heb al wat toegevoegd maar ik zie nergens dat ze online ofzo zijn :s moet ik nog ergens op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39
hmm me zusje heeft een ds "van de sint gekregen" en nu heeft hij een dode pixel, blijkbaar nog niet opgelost (zoals in de startpost staat) maar binnenkort maar eens terugbrengen naar de intertoys :)
(dode pixels kunnen toch ook wit zijn of niet? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:05:
Mmm als dat waar is van Animal Crossing van DS ga ik zeker te weten een Europese versie erbij kopen :( (krijg binnen paar dagen de VS versie) Vinden jullie het trouwens ook niet vreemd dat er op nintendowifi.nl vooral engels plaatsen staan? bij de recordhouders.. Op de site van je eigen land horen toch de record-houders van het land waarvan de site is??? .. :)
Volgens mij komt dat omdat je op de US-site jezelf kan registreren en je Friendcode daaraan wordt gekoppeld. Als men dan online gaat met zijn/haar DS kunnen ze statistieken opbouwen aan de hand van de registratiegegevens (woonplaats). Op de Nederlandse site mis ik dit vooralsnog:

Mario Kart HUB -> Login Status:
Not logged in

If you log in to your My Nintendo account and link your Wi-Fi Connection ID, you'll be able to see personalized stats in this column. If you already have a My Nintendo account, you can log in using the fields below.

Login for your personal game stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
powerguy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:16:
hmm me zusje heeft een ds "van de sint gekregen" en nu heeft hij een dode pixel, blijkbaar nog niet opgelost (zoals in de startpost staat) maar binnenkort maar eens terugbrengen naar de intertoys :)
(dode pixels kunnen toch ook wit zijn of niet? )
Kan je gewoon ruilen... :)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:10:
is het waar dat je maar 30 vrienden kan toevoegen.
Aantal verschilt per game volgens mij (ligt aan de ruimte die beschikbaar is op de cartridge om de gegevens op te slaan). MKDS kan er volgens mij 33... Voeg je dan een nieuwe toe zal er 1 verdwijnen (denk de eerste die je toegevoegd had). Daarom maar friends die je zeker niet kwijt wil even 'locken' :)

[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 06-12-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Wat een vreselijke slechte site, door al die drukke achtergronden kan je niet een die letters meer zien.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft zijn wifi id laten linken op de us site? want ik kreeg maar steeds geen mailtje dat hij gelinkt is terwijl ik alles heb gedaan wat er stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

victenn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:28:
[...]

Wat een vreselijke slechte site, door al die drukke achtergronden kan je niet een die letters meer zien.
+ muziekje :X

Er was toch al een Mario Kart compo site? (die rooie op D³'s server)

[ Voor 17% gewijzigd door Collaborator op 06-12-2005 21:12 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Dit is geen time-trial compo maar een vs tournament als ik het goed heb begrepen, maar ik heb die site weer erg snel weggeklikt.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Jeej! Ik heb sinds gisteren ook Mario Kart DS in m'n bezit! :) (Dank U Sinterklaasje!) Op mijn kamer wilde online wifi-en eerst niet werken (zit hier met een netwerkje achter een router/modem), maar na wat geklooi met m'n internetverbinding werkt het nu wel, door deze instellingen te gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/797/dsonline7xd.jpg

Iemand enig idee of dit nog enige gevaren oplevert voor niet-gewenste insluipers op mijn computer? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powerguy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:16:
hmm me zusje heeft een ds "van de sint gekregen" en nu heeft hij een dode pixel
terugsturen naar Spanje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is jullie trouwens ook opgevallen dat wanneer je zit te wachen op andere spelers in WFC mode, en er staan er al twee, dat wanneer ze dan verdwijnen ( ik denk dat ze het wachten beu worden )ze ALTIJD alletwee verdwijnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd dat heb ik ook denk ik mooi al 2 en dan opeens allebij gelijk weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat heb ik ook heeeeel vaak :S en ook heel vaak dat andere mensen hun DS uitzetten en dat ik dan 2 losses erbij krijg terwijl hun hem uitzetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik ook stond ik vet voor was ik bijna bij de finish disconected omdat die andere zijn ds uitdeed.

heb ook vaak dan heb ik 3 mensen gevonden en dan zij er zomaar 2 weer weg onder het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb vaak het probleem dat je in Online mode toch met update intervals te maken hebt, waardoor het niet mogelijk is om iets te gooien waar vlak achter je meteen op gereden wordt. Zit toch wel vertraging in af en toe. Verder lukte het me niet om een shell 'achter mijn kart te houden' door de L-knop ingedrukt te houden.... In normale GrandPrix of VS mode (ook multiplayer) geen moeite mee... :?

Hoe doen jullie trouwens je logo? Ik ben normaal niet zo nationalistisch aangelegd, maar ik vind het wel leuk om te laten zien dat ik uit Nederland kom. :) Heb nu dus een gecombineerd embleem met NL, wat rood wit blauw en de bredase kruizen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Helsie op 07-12-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verder lukte het me niet om een shell 'achter mijn kart te houden' door de L-knop ingedrukt te houden
Kan ook niet online.

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 07-12-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die wil racen, kom naar het channel #nintendo op IRC.TWEAKERS.NET

Download MIRC van mirc.com , voeg dan de server IRC.TWEAKERS.NET toe en ga naar het
chatkanaal #nintendo , daar zitten altijd een mannetje of 10 die willen racen. Des te meer zielen des te meer vreugde. En je kunt racen terwijl je je woede, frustratie of vreugde kreten in het channel typt,
zo kun je toch nog chatten tijdens het racen.

Zie jullie daar !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Davidgilmour

heeft iemand misschien een url naar de website war je in I.E. kunt chatten in dit channel?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Of gebruik gewoon de jpilot client op http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkds/ .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik snap er niks van... Gisteren na veel geklooi deed m'n USB stickie het, en nu niet meer :'( Al een paar keer ge-re-installed, van alles gedaan met de settings, maar het wil niet baten. Ik blijf "52003 Unable to obtain IP Address" krijgen :'(

edit: Heb nu de Internet sharing uitgezet die de software instelt, en de USB stick en m'n normale verbinding gebridged en nu werkt het :S Ik krijg wel een error dat de bridge niet goed werkt op m'n PC, maar hij doet het nu wel!? :S Geen idee wat het nu doet, maar goed... ik ben allang blij :P

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 07-12-2005 11:22 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kleine quote uit de Animal Crossing DS review van IGN:
"Animal Crossing: Wild World is meant to be an original design in the franchise, yet for people who have already gone through months and months of building up their villages in the GameCube version, it really feels like a repeat for about 90 percent of the DS edition"

In de VS en Japan is de cube versie natuurlijk al eeuwen geleden uitgekomen, maar toch. Dit wordt dus echt een no-go voor mij.......jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:48:
"Animal Crossing: Wild World is meant to be an original design in the franchise, yet for people who have already gone through months and months of building up their villages in the GameCube version, it really feels like a repeat for about 90 percent of the DS edition"

In de VS en Japan is de cube versie natuurlijk al eeuwen geleden uitgekomen, maar toch. Dit wordt dus echt een no-go voor mij.......jammer.
ik heb nog nooit AC gespeeld, is een soort sims geloof ik, nietwaar?
niet my type of game.

==> http://irc.tweakers.net/ <=== JOIN US FOR A MARIO KART ONLINE RACE , NINTENDO CHANNEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:48:

Zoiets had ik dus al in gedachten. In princiepe dus toch een opgepoetste port, maar nu zonder het gehannes met memorycards om een ander dorp te bezoeken...

Ik twijfel echter nog (alhoewel)... vond de GC-versie best wel tof, en heb 'm al een tijd niet meer gespeeld (en volgens mij kreeg je dan last van ongedierte in je huis :D). Ik wil 'm nu dus juist helemaal niet meer op de GC spelen omdat ik toch van plan ben om 'm voor de DS te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 07-12-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 16-09 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:13:
[...]

ik heb nog nooit AC gespeeld, is een soort sims geloof ik, nietwaar?
niet my type of game.

==> http://irc.tweakers.net/ <=== JOIN US FOR A MARIO KART ONLINE RACE , NINTENDO CHANNEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet je het kanaal er ook even bij vermelden. ;)

irc://irc.tweakers.net/nintendo Kanaal #nintendo dus op irc.tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:14:
[...]

Zoiets had ik dus al in gedachten. In princiepe dus toch een opgepoetste port, maar nu zonder het gehannes met memorycards om een ander dorp te bezoeken...
En oorspronkelijk is het zelfs een Nintendo64 spel. :) Eigenlijk schandalig dat ze hem nu voor de 2e keer hergebruiken.

Maar ik ben heel benieuwd welke 90% precies hergebruikt is.
-In ieder geval de items (ik heb nog bijna niks nieuws gezien in de screenshots).
-De bewoners (zelfde verhaal, ik heb alleen nog maar vertrouwde gezichten gezien).
-De vissen en insecten zullen ook wel hetzelfde zijn. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets onbenulligs gedaan hebben als 40 nieuwe insecten verzinnen. :p
-De graphics (minus het top-down perspectief, verder ziet alles er hetzelfde uit.)

Het zou wel leuk zijn als er stiekem toch nog één of twee nieuwe karaktertypes tussen de bewoners zitten. Je had nu al chagerijnig, dom, sportief, verwaand etc... zou tof zijn als er een heel nieuw type tussen zat. En ik heb het al vaker gezegd, maar ik hoop dus nog steeds op nieuwe gesprekstof, ook voor de bestaande karaktertypes. Opzich is het bericht dat de bewoners nu ook relaties onderling hebben wel hoopgevend wat dat betreft. Dat moet toch wel weer een stuk of 50 nieuwe praatjes opleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Animal crossing staat wel op mijn verlanglijstje voor de cube, maar ik kan hem dus net zo goed op de ds kopen. Of heeft de gc versie nog voordelen tov de ds?

Voor kerst wil ik graag een ds game vragen, maar ik weet nog niet welke. Ik ben op zoek naar een leuke platform of adventure game. Mario en Rayman leken mij allebei wel leuk maar die heb ik allebei al helemaal uitgespeeld op de n64. Kunnen jullie mij nog andere leuke titels aanraden?

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
victenn schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:21:
Animal crossing staat wel op mijn verlanglijstje voor de cube, maar ik kan hem dus net zo goed op de ds kopen. Of heeft de gc versie nog voordelen tov de ds?
Denk zelf dat de DS juist meer voordelen heeft dan de GameCube versie:
* Je kan hem altijd meenemen om te spelen (sleur je TV+GC maar eens mee :P)
* Toch iets meer bewegingsruimte (makkelijker andere dorpjes bezoeken ipv met memcards klooien)
* Makkelijker/interactiever items ruilen met mensen
* Mailtjes sturen naar echte mensen ipv naar de cpu, waar je dan weer een mailtje van terugkrijgt dat ie de ballen van je mailtje snapt :)

Nee, op zich denk ik wel dat ik 'm zal halen. Cube-versie vond ik echt leuk, maar miste toch wel wat interactiviteit. Hoop (denk) dat dat hier een stuk leuker zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:21:
[...]

Opzich is het bericht dat de bewoners nu ook relaties onderling hebben wel hoopgevend wat dat betreft.
kijk, en als ze nu ook een Red Light District inbouwen dan doe ik ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:21:
[...]

En oorspronkelijk is het zelfs een Nintendo64 spel. :) Eigenlijk schandalig dat ze hem nu voor de 2e keer hergebruiken.
Het is nog erger:
  1. Animal Forrest
  2. Animal Forrest Plus
  3. Animal Crossing
  4. Animal Forrest e+
  5. Animal Crossing: Wild World
De DS versie is al de vijfde versie van het spel. In het westen krijgen we alleen de beide Animal Crossing spellen te spelen, maar in Japan hebben ze het spel al één keer op de N64, twee keer op de GameCube en nu ook nog een keer op de DS uitgebracht. Daar is het al de vierde versie met minimale verschillen. Ik heb het gevoel dat we binnen twee jaar nog een iets aangepaste Animal Crossing versie op de Revolution krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
ironx schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:00:
Denk zelf dat de DS juist meer voordelen heeft dan de GameCube versie:
* Je kan hem altijd meenemen om te spelen (sleur je TV+GC maar eens mee :P)
* Toch iets meer bewegingsruimte (makkelijker andere dorpjes bezoeken ipv met memcards klooien)
* Makkelijker/interactiever items ruilen met mensen
* Mailtjes sturen naar echte mensen ipv naar de cpu, waar je dan weer een mailtje van terugkrijgt dat ie de ballen van je mailtje snapt :)

Nee, op zich denk ik wel dat ik 'm zal halen. Cube-versie vond ik echt leuk, maar miste toch wel wat interactiviteit. Hoop (denk) dat dat hier een stuk leuker zal zijn :)
OK thanks dan laat ik hem op de cube wel links liggen en koop ik de ds versie :)

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Paar vraagje over de ds:

Is het eigenlijk ook mogelijk om in een spel te kiezen of je met de toetsen of pen/strap speelt?

Kan je met een beetje vijlen ook zo een oude gameboy cartridge in de ds gebruiken? O-)

Screen protector voor de touch-screen: nodig of niet? En zo ja welke is het beste en waar kan je die halen (omg flevoland)?

O, ja ik heb gehoord dat de volgende screen protector goed is , weet iemand of die ook hier verkrijgbaar is :?

http://www.overlayplus.co...n_ds&modeln=Nintendo%20DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

cc12 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 03:00:
Paar vraagje over de ds:

Is het eigenlijk ook mogelijk om in een spel te kiezen of je met de toetsen of pen/strap speelt?
Hangt van het spel af.
Kan je met een beetje vijlen ook zo een oude gameboy cartridge in de ds gebruiken? O-)
Geen serieuze vraag..maar goed: NEE
Screen protector voor de touch-screen: nodig of niet? En zo ja welke is het beste en waar kan je die halen (omg flevoland)?
Ja
O, ja ik heb gehoord dat de volgende screen protector goed is , weet iemand of die ook hier verkrijgbaar is :?
Geen idee, er staat geen merk of wat dan ook vermeld. Wil je echt goede koop dan via play-asia of lik-sang de screen protectors van Hori. Deze zijn als enige officieel door Nintendo goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MetroidPrime schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:40:
[...]
De DS versie is al de vijfde versie van het spel. In het westen krijgen we alleen de beide Animal Crossing spellen te spelen, maar in Japan hebben ze het spel al één keer op de N64, twee keer op de GameCube en nu ook nog een keer op de DS uitgebracht. Daar is het al de vierde versie met minimale verschillen. Ik heb het gevoel dat we binnen twee jaar nog een iets aangepaste Animal Crossing versie op de Revolution krijgen.
Ik zal je uit je lijden verlossen: hij komt er dus inderdaad:
November 23, 2005 - Nintendo is planning to take its popular life simulator franchise, Animal Crossing, to its next-generation console. In an interview with IGN today, Animal Crossing DS's producer hinted that a future Revolution version is a possibility. He later confirmed the news.
Bron: revolution.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:25:
Ik zal je uit je lijden verlossen: hij komt er dus inderdaad:
Dat er een Animal Crossing Revolution komt is wel zeker.

Ik denk dat Metroid Prime zich eerder zorgen maakt (ik in ieder geval wel :p) dat ze daarvoor weer dezelfde graphics, dezelfde items en dezelfde personages gebruiken.
Animal Forrest
Animal Forrest Plus
Animal Crossing
Animal Forrest e+
Animal Crossing: Wild World
Eens kijken hoe goed ik thuis ben in de serie...

Animal Forrest is het originele spel op de N64
Animal Forrest Plus is de japanse gamecube port daarvan?
Animal Crossing de westerse versie
Animal Forrest e+ de japanse versie van de westerse versie?
Best wel een krankzinnige geschiedenis als je het zo op een rijtje zet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
MaxBurn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 05:59:
Geen idee, er staat geen merk of wat dan ook vermeld. Wil je echt goede koop dan via play-asia of lik-sang de screen protectors van Hori. Deze zijn als enige officieel door Nintendo goedgekeurd.
Is die niet in NL verkrijgbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vast wel maar ik zou niet weten waar. In principe niet denk ik, Hori brengt hier zelf volgens mij niets uit..zal dan al via import shops moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
cc12 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:46:
[...]
Is die niet in NL verkrijgbaar :?
Ik heb ze direct meebesteld bij mn DS bij Dimension Plus (momenteel niet voorradig zie ik) voor € 9,99

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.