Ik had dus juist zo'n nintendo-stick gekocht omdat ik eigenlijk helemaal geen kaas gegeten heb van dit soort zaken. Maar goed, van de netwerkkaart weet ik dat nog wel te vinden, maar hoe je erachter van de USB connector?
(...)
Oh, nevermind. Ik heb blijkbaar "iets" gewijzigd tijdens al mijn pogingen om het ding correct in te stellen, want nu krijg ik de software al niet eens meer geïnstalleerd. Technische dienst is vandaag gesloten wegens een verbouwing kreeg ik te horen. Na het weekend dan maar weer verder ploeteren.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!

MaxBurn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:39:
edit: en nog steeds erger ik me dood aan de button layout op de ds icm mkds. Ik kan allang een tijd op F8 van rond de 1"24 rijden, of zelfs beter (zonder shrooms haal ik de hele tijd al rondjes van 28 sec. en lager) maar fysiek houd ik het geeneens 3 ronden uit

..dikke kramp enz.
Ik ben het hier helemaal mee eens. De DS is op dat punt één van de allerslechtste apparaten die nintendo ooit op de markt heeft gebracht.
Voor m'n rechterduim zou het veel comfortabeler zijn om met B gas te kunnen geven. Maar dan zou ik de R-knop
nog krampachtiger in moeten drukken, ik vind het nu al geen pretje.
Mijn linkerduim schreeuwt ondertussen al helemaal of ik alsjeblieft op wil houden met m'n pogingen om goed te leren SSMTen.

Het zal wel van de grootte van je handen afhangen, maar volgens mij kan het echt niet gezond zijn. Gisteravond heb ik er zelfs nog last van gehad nadat ik allang met spelen was gestopt.

Ik denk dat ik dat voorlopig nog maar even laat zitten. Ik hou het wel gewoon bij mini-turbo's in de bochten en misschien af en toe een SSMT tussendoor. Maar niet meer de hele baan lang zoals op figure8.
Bij scherpe bochten merk je dan wel een beetje verschil maar 9 van de 10 keer lijkt het gewoon trager?
In de bochten maakt het echt wel veel verschil! Bij scherpen bochten sowieso (vooral als je op tijd begint te powersliden. Heerlijk die rechthoekige banen af en toe

). Maar in de ruime bochten scheelt het helemaal als jij 3 of 4 miniturbo's kan maken terwijl de rest er op normale snelheid doorheen rijdt.