Het Nintendo DS Topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:46:
Waar is de DS eigenlijk het goedkoopst? Bij Nedgame kun je de Nintendogs Pack (Pink) voor €139,- halen. Mijn vriendin wil namelijk een DS met kerst, dus ik vroeg me af of Nedgame de goedkoopste is voor die Nintendogs Pack.
Intertoys Haarlem (Schalkwijk) had 'm vorige week voor €89 in de aanbieding. Weet niet of het nog geldt en of andere Intertoys er aan mee doen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hmm, heb ik de officiele nintendo stick gehaald, krijg ik alsnog een error. "52003: Unable to obtain ip address".

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Jaja net Zelda the Minish cap uitgespeeld _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
spoiler:
Je kan na het einde gewoon saven en verder spelen. Je komt dan weer in dark castle terecht waar je vaati weer kan verslaan. Natuurlijk leuker als je naar buiten gaat en de rest van de heart containers en zo probeert te halen.

Ik vind deze zelda erg tof omdat ik hem wat moeilijker vind als de rest. Echter blijven Zelda (NES) ,vanwege nostalgische redenen, en Zelda 3 (SNES), omdat deze groter is, er nog bovenuit steken :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Famoso schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:31:
Hmm, heb ik de officiele nintendo stick gehaald, krijg ik alsnog een error. "52003: Unable to obtain ip address".

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
Joh lees eens 9 posts terug?

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 30-11-2005 17:50 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Mario kart, mijn zusje claimed nergens een winkel te vinden waar deze ook direct op te halen is en contant betalen/pinnen. Het liefst in ZH, in Gouda, Alphen, Zoetermeer, Rotterdam of eventueel Den Haag.

Edit:
Ja, ze zijn overal op, als iemand weet waar ze echt daadwerkelijk nog zijn, laat het aub weten..

[ Voor 26% gewijzigd door Carel op 30-11-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

mario kart ligt al enkele dagen overal in de winkel hoor :+

Of ze zijn op, of je kijkt in de verkeerde winkels.

[ Voor 32% gewijzigd door Collaborator op 30-11-2005 18:18 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

:o Sorry! Het werkt nu _/-\o_ Heb echter wel gelezen dat je dan telkens als je reboot opnieuwh et nintendo wifi programm moet installen. Op zich wel een leuke tijdelijke oplossing dus.
Carel schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:17:
Mario kart, mijn zusje claimed nergens een winkel te vinden waar deze ook direct op te halen is en contant betalen/pinnen. Het liefst in ZH, in Gouda, Alphen, Zoetermeer, Rotterdam of eventueel Den Haag.

Edit:
Ja, ze zijn overal op, als iemand weet waar ze echt daadwerkelijk nog zijn, laat het aub weten..
Rotterdam overal nog te vinden. In Alexander iig.

[ Voor 41% gewijzigd door Famoso op 30-11-2005 18:37 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik zit hier in een netwerk en maak dus verbinding via de pc van me ma. En kheb nu die wifi van nintendo installed. En als ik dan vraagt die om een connectie test en dan krijg ik Error code 52003 Unable to obtain IP adress. Maar net alle poorten geopend die volgens de error code nodig zijn, maar werkt nog niet. Denk maar ff op pc van me ouders installeren :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

in intertoys haarlem (cronje) issie ook te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
victenn schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:48:
Ik rij bijna alle banen met yoshi egg1, en op figure 8 moet je inderdaad continue boosten ook op de rechte stukken. Ik zit nu op rondjes van ongeveer 30 seconden rond daarmee heb ik de 2e plek op de compo. Beste tijd op de compo is 1:25 en het wereld record is 1:21.
Damn, ik vond mn rondetijd van 30 al iets om trots op te zijn. Ik vraag me echt af hoe je in godsnaam een tijd van 1.21 neer wil/moet zetten.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn friend code voor mario kart is 184743912991

hoe doen sommige mensen dat een eigen plaatje in bij hun naam volgens mij was het niet getekent met dat programmatje wat bij mariokart zit

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:01:
mijn friend code voor mario kart is 184743912991

hoe doen sommige mensen dat een eigen plaatje in bij hun naam volgens mij was het niet getekent met dat programmatje wat bij mariokart zit
http://www.dsmeet.com/decalmaker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mijn NDS even wil flashen met een passme2(geen oude passme!), dan geef ik daar 10€ voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online

Edit:
In ieder geval bij de toys'rus in Rotterdam (zuidplein) lagen er gister nog een stuk of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D3ft0n3 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:59:
[...]

Damn, ik vond mn rondetijd van 30 al iets om trots op te zijn. Ik vraag me echt af hoe je in godsnaam een tijd van 1.21 neer wil/moet zetten.
Snaken.

Hetzelfde als wat sommige mensen doen in F-zero GX voor de Gamecube. Is een techniek alleen word die op veel fora's in het buitenland niet gewaardeerd als je het online doet. :)

Maar het is gewoon een ding wat in de game zelf zit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kan ook gerust naar Alphen komen. Mediamarkt, Dixons, Intertoys en Bart Smit hebben mariokart hier allemaal nog ruim op voorraad.
offtopic:
Leuk nostalgisch plaatje heb je. :) Dat boek is me vroeger wel 100.000 keer voorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over MKDS. Zijn er nu nog extra karts te unlocken ?
Ik ben direct online gaan spelen en heb dus std de keuze uit 2 karts.
Zitten daar nog unlocks bij ?
Zo ja, hoe haal ik ze ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
OK, allemaal bedankt, ik zal het doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe doen ze dat dan met die decal maker? Moet je al die puntjes over gaan nemen? whaaaah ben je echt eeuwen mee bezig!! ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
schnumi schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:45:
[...]

Snaken.

Hetzelfde als wat sommige mensen doen in F-zero GX voor de Gamecube. Is een techniek alleen word die op veel fora's in het buitenland niet gewaardeerd als je het online doet. :)

Maar het is gewoon een ding wat in de game zelf zit.
In mario kart wordt dat ssmt genoemd, dat is een afkorting voor straight streched mini turbo. Dus van die vonkjes onder je kar op het rechte stuk ipv alleen in de bochten.
Op de officiele wereld record site van mkds gebruiken alle goede spelers het. Ook bij mk64 en mkdd wordt deze techniek gebruikt.
Dus in tegenstelling tot f0 is het hier niet erg als je het doet, en hoe meer hoe beter.

Komen er trouwens nog meer mensen meedoen met de mkds compo?

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
ironx schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:53:
[...]

Bron: InsideGamer

Heb snel even rondgekeken op IGN, GameSpot, Nintendo.com en NintendoWiFi.com, maar daar kan ik er niks over vinden...
raar verhaal... volgens mij word er niks op je DS gepatched.. dat soort dingen gebeuren volgens mij serverside..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt me wel om rivals en worldwide tegenstanders te vinden maar friends lukt voor geen meter?
waar kan dat aan liggen?
mijn connectie is goed want ik kom steeds online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
apNia schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:49:
[...]
raar verhaal... volgens mij word er niks op je DS gepatched.. dat soort dingen gebeuren volgens mij serverside..
Zo'n vermoeden had ik ook al... Maar dan nog vraag ik me af hoe zij aan die informatie komen, aangezien ik het nergens op een echt betrouwbare bron (nintendo.com/nintendowifi.com) kan terugvinden. Ook staat er geen bronvermelding bij in hun bericht.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victenn schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:22:
In mario kart wordt dat ssmt genoemd,
Ik denk dat een hopeloze strijd is. :p Iedereen noemt het nu al snaken, op die paar mensen na (relatief gezien) die het voorheen ook al deden.

Volgens mij ligt het aan m'n internetverbinding dat m'n USB connector niet werkt. Of aan de computer zelf, ik weet het niet. Ik heb vandaag aan de telefoon gehangen met de technische dienst, en die konden me ook niet verder helpen. Op internet zijn er een paar mensen met hetzelfde probleem (52103), en die komen allemaal nogal gefrustreerd over. :p Niemand weet een oplossing, ik ben er in ieder geval nog geen tegengekomen.

Misschien dat nintendowifi.nl nog een oplossing weet als die straks online gaat... maar die kans lijkt me vrij klein. En anders lukt het misschien als ik een nieuwe provider heb (over een paar maanden, als m'n oude abbo eindelijk afloopt). Voorlopig dus nog niet online voor surrounded. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:02:
[...]

Ik denk dat een hopeloze strijd is. :p Iedereen noemt het nu al snaken, op die paar mensen na (relatief gezien) die het voorheen ook al deden.

Volgens mij ligt het aan m'n internetverbinding dat m'n USB connector niet werkt. Of aan de computer zelf, ik weet het niet. Ik heb vandaag aan de telefoon gehangen met de technische dienst, en die konden me ook niet verder helpen. Op internet zijn er een paar mensen met hetzelfde probleem (52103), en die komen allemaal nogal gefrustreerd over. :p Niemand weet een oplossing, ik ben er in ieder geval nog geen tegengekomen.

Misschien dat nintendowifi.nl nog een oplossing weet als die straks online gaat... maar die kans lijkt me vrij klein. En anders lukt het misschien als ik een nieuwe provider heb (over een paar maanden, als m'n oude abbo eindelijk afloopt). Voorlopig dus nog niet online voor surrounded. :'(
Kun je opzoeken wat voor IP adres en subnet je netwerkkaart en de USB connector hebben? Het zou kunnen dat er op dat punt iets verkeerd gaat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Hoe 'snake' je op rechte stukken dan? Zelfde als in bocht? (slippen en omstebeurt links/rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:25
Ja, eindelijk, ik heb MK _/-\o_
Alleen toen ik probeerde te connecten met ons draadloos netwerk vond hij hem wel, ook zat er een blauw slotje op. Maar als hij dan bij stap 3 verbinding wil maken dan lukt dat juist weer niet :/ Volgens mij kreeg ik foutcode 51300.

[ Voor 9% gewijzigd door BobB op 01-12-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, gisteren ben ik er in geslaagd om de software van m'n laptop naar m'n DS te sturen :D
Hier staat hoe je eigen applicaties kan sturen naar je NDS.

In't kort:
Je hebt een bepaald type netwerkkaart nodig en een speciale driver. Daarna registreer je en start je een speciaal programma. Nu kan je ROM files gewoon dubbelklikken en dan worden deze aangeboden via Wifi. Op je DS ga je download play starten en download je ze van je PC. Done.
Tip: Voor de laptop kan je best de SiteCom PCMCIA(ttype WL-112) kaart kopen, bvb bij Paradigit.nl, die kost slechts 29€ en is perfect compatible!

MAAR:
Nu moet ik dus nog steeds iemand hebben die m'n DS ROM kan flashen met flashme2, zodat ik eindelijk m'n eigen apps kan uploaden ;) Want wifime aanvaardt nu enkel gesignde ROM files.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

KAP MET HET NOEMEN VAN SNAKEN, HET HEET AL 7 JAAR OFZO SSMT GVD :)

Zo...

Anyway het heet zoals victen en ik al vaker zeiden SSMT en de staff ghosts gebruikten het zelf ook zo nu en dan dus niet zeiken en gewoon aanleren :P Ik doe zelf trouwens niet (meer) mee met de MKDS compo. Ik had al geen tijd meer voor MKDD en zelfs tijd vrijmaken voor MKDS lukt niet. Heb het nog amper gespeeld. Ik zal waarschijnlijk wel af en toe voor mezelf op enkele banen time triallen om de #1 scores op de compo te verbreken (bv. F8 en YF) maar deze post ik dan niet..met 2-3 tijden kom je niet echt ver t.o.v. een totaal van 32 :(
Woei, gisteren ben ik er in geslaagd om de E3 demo's van m'n laptop naar m'n DS te sturen
Was op zich allang bekend hoor :P..viel me wel op dat het niet in de startpost staat. Misschien maar goed ook want de minder handige mensen kunnen zonder internet komen te zitten.. :)

[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 01-12-2005 10:09 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe doe je dat dan? ik kan het alleen in bochten en niet op rechte stukken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
apNia schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:47:
Hoe 'snake' je op rechte stukken dan? Zelfde als in bocht? (slippen en omstebeurt links/rechts)
Je doet eerst een ssmt naar links en dan een naar recht en zo ga je door. Hoe sneller je dit doet hoe makkelijker het is. Want dan heb je minder kans om tegen de rand aan te botsen.

edit: hier staan een video van de wereld record houder Michael Fried: http://z11.zupload.com/do...le=getfile&filepath=25836
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:47:
Woei, gisteren ben ik er in geslaagd om de E3 demo's van m'n laptop naar m'n DS te sturen :D
staat hoe dat moet.
Erg leuk, maar volgens mij is dat niet echt de bedoeling op GoT.

[ Voor 19% gewijzigd door victenn op 01-12-2005 10:14 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Erg leuk, maar volgens mij is dat niet echt de bedoeling op GoT.
Idd..ben vergeten te zeggen dat het feitelijk illegaal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmmmmmmz

die nintendo wifi software is best gaar, had het gister installed. eerst vraagt ie om me netwerkbrug te verwijderen. dus maar ff gedaan, toen installed. en toen me netwerkbrug hersteld met die wifi van nintendo er in. start vandaag pc op, doet dat wifi programma het niet natuurlijk, kan ik weer opnieuw alles installen. Iemand hier een oplossing op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik snap nog steeds niet dat zoveel mensen er problemen mee hebben..als er 1 pc echt helemaal aangepast is dan is het de mijne wel (zooi services disabled, etc) maar het werkte prima. Probeer zelf de netwerkbrug te verwijderen+herstellen.
doet dat wifi programma het niet natuurlijk
<-- die bij je netwerkkaart hoort of de WFC software? wifi tools zijn meestal erg brak...ik gebruik gewoon WZC. (Wireless Zero Configuration) van XP zelf. Misschien dat daar de problemen inzitten..wifi tools i.c.m. WFC.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 01-12-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:26:
[...]
Idd..ben vergeten te zeggen dat het feitelijk illegaal is :P
Hoezo? Ik link toch niet naar illegale software? Je mag toch wel je eigen consoles flashen en demo's draaien? Die demo's zijn/waren gewoon op E3 beschikbaar via Wifi, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het gebruik van de demo's is feitelijk illegaal. :) Ze zijn niet bedoeld om te verspreiden. Zelfs als ze vrij te downloaden waren van de hot-spots op de E3. Na het uitzetten van je DS is de demo namelijk ook verdwenen.

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 01-12-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:32:
hmmmmmmz

die nintendo wifi software is best gaar, had het gister installed. eerst vraagt ie om me netwerkbrug te verwijderen. dus maar ff gedaan, toen installed. en toen me netwerkbrug hersteld met die wifi van nintendo er in. start vandaag pc op, doet dat wifi programma het niet natuurlijk, kan ik weer opnieuw alles installen. Iemand hier een oplossing op ?
Als je wifime gebruikt, dan kan je die netwerkkaart enkel daarvoor gebruiken. Wil je gewoon terug internet of whatever over je wifi kaart, dan moet je eerst terug naar de normale driver overschakelen. Vandaar dat het handig is om een tweede wifi kaar te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vich hj heeft het gewoon over nintendo wi-fi connection, helemaal niet over het streamen van demo's via de aangepaste drivers naar je DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:40:
Vich hj heeft het gewoon over nintendo wi-fi connection, helemaal niet over het streamen van demo's via de aangepaste drivers naar je DS.
Kheb m'n formulering aangepast :)
Ik was van mening dat die demo's legaal waren :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:38:
[...]

Hoezo? Ik link toch niet naar illegale software? Je mag toch wel je eigen consoles flashen en demo's draaien? Die demo's zijn/waren gewoon op E3 beschikbaar via Wifi, toch?
Op de E3-demo's zit gewoon copyright; in feite ben je dus illegaal bezig. Het flashen en gebruik van (eigen) demo's is een 'grijs' gebied (heb zelf ook wel GBA software gemaakt).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:43:
[...]
Op de E3-demo's zit gewoon copyright; in feite ben je dus illegaal bezig. Het flashen en gebruik van (eigen) demo's is een 'grijs' gebied (heb zelf ook wel GBA software gemaakt).
Ja, natuurlijk zit er copyright op, dat zit op elke software, zelfs op open-source software. Maar demo's zijn in't algemeen gratis distrubuteerbare programma's, omdat het een demo-licensie bevat. Vandaar dat ik ervanuit ging dat het legaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

er is alleen geen demo licentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Geloof er weinig van... die demo's dienen gewoon ter promotie... uiteindelijk zal nintendo wel sterk staan ALS ze een rechtzaak aanspannen.. maar dat doen ze niet for a reason... en nou mag jij bedenken waarom MaxBurn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

apNia schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:45:
Geloof er weinig van... die demo's dienen gewoon ter promotie... uiteindelijk zal nintendo wel sterk staan ALS ze een rechtzaak aanspannen.. maar dat doen ze niet for a reason... en nou mag jij bedenken waarom MaxBurn :)
En toch blijft het illegaal. Dat jij vind van niet moet jij weten maar illegaal is het en blijft het.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Grapjas lees eens wat ik schrijf.. ik geloof er weinig van dat nintendo er problemen van zal maken.. dat is om een reden... het is bedoeld ter promotie van hun product, zal me niks verbazen als ze er zelfs blij mee zijn..
Wat ik zeg, Nintendo zal sterk staan in een evt zaak AKA het is officieel illegaal ja.. maar nintendo zal 't een rotzorg zijn.. Dus ik zie geen reden Vich er over te alermeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Is het trouwens al mogelijk om een backup te maken van een commercieel spel en deze te uppen naar je DS. Natuurlijk voor legaal gebruik. Je eigen DS game in het doosje houden maar de backup spelen een flash card of iets dergelijks?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Toch wel, aangezien de links/discussie tegen de richtlijnen van GoT gaan. (het past namelijk zeker wel onder het kopje alpha's/beta's) Maar goed zullen we maar stoppen met de discussie? Dank.

* Max|Burn vind dat er wel erg veel interessante games op stapel staan voor de DS.

[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 01-12-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
DukeN schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:06:
Is het trouwens al mogelijk om een backup te maken van een commercieel spel en deze te uppen naar je DS. Natuurlijk voor legaal gebruik. Je eigen DS game in het doosje houden maar de backup spelen een flash card of iets dergelijks?
yep... een .nds file kan je met ndspatch.exe patchen en naar een GBA card flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op school (TU Delft) heb ik een WEP-key nodig om online te kunnen spelen. Kan iemand mij vertellen hoe ik achter een geldige WEP-key kan komen dmv mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:46:
Op school (TU Delft) heb ik een WEP-key nodig om online te kunnen spelen. Kan iemand mij vertellen hoe ik achter een geldige WEP-key kan komen dmv mijn laptop?
Aan iemand vragen misschien? Het is volgens mij hier niet echt toegestaan om te discussiëren hoe je een accesspoint hackt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:54:
[...]

Aan iemand vragen misschien? Het is volgens mij hier niet echt toegestaan om te discussiëren hoe je een accesspoint hackt.
Hij vraagt toch niet hoe je illegaal aan een WEP key komt?

@ vraagsteller:
Om iets specifieker te zijn: je kan het bekomen bij systeembeheer, de IT-dienst of het secretariaat, áls je uberhaupt toegang kan krijgen tot dat access point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja ik denk niet dat de mensen van school graag zien dat ik op ons wireless netwerk met me DS ga spelen. Maar ik d8 misschien kan je er via je laptop achterkomen, bijv aan degene die aan je laptop toegewezen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:06:
Naja ik denk niet dat de mensen van school graag zien dat ik op ons wireless netwerk met me DS ga spelen. Maar ik d8 misschien kan je er via je laptop achterkomen, bijv aan degene die aan je laptop toegewezen wordt?
Je moet zeker een username en paswoord invullen om met je laptop op het netwerk te komen? Als dat zo is, denk ik niet dat je met de DS van dat netwerk gebruik kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er is maar 1 WEP key. Waarschijnlijk gebruik je die al op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het is wel duidelijk dat het denk niet gaat lukken, ik d8 die WEP-keys liggen voor het oprapen :P maar niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
En het bezwaar om de WEP key op te vragen is...? Ze draaien een wireless netwerk zonder dat er ook maar iemand op mag?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:16:
offtopic:
En het bezwaar om de WEP key op te vragen is...? Ze draaien een wireless netwerk zonder dat er ook maar iemand op mag?...
Mwah voor mijn laptop hoef ik hem niet op te vragen, gebeurd allemaal automatisch maar ik weet niet hoe het verder zit maar dan geven ze die codes niet persoonlijk mee denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben van de week ook gewoon met mijn DS naar de ICT helpdesk gelopen om te kijken of ik de WEP key mocht. Dude had zelf ook een DS en we raakten erover aan de praat.
Besides, als ik zo rondkijk op schermen van studenten zie ik ongeveer op 10% van de schermen ook maar iets nuttigs gebeuren dat met school te maken heeft :X

Bottom line, bij mij moet je dus Secure-W2 installeren om in te loggen op het netwerk.
No can do dus. Andere oplossing is dus via mijn laptop met een Ninty stick.
Beetje omslachtig though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
ja op HvA hebben we echt idioot erge wireless security KeN... dus voorlopig daar ff geen kans :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat powersliden uberhaubt wel enig nut? want ik slide mezelf een uur in de rondte maar het helpt echt geen kloot volgens mij. Zeker op rechte stukken. Je zwabberd alleen maar heen en weer en als je normaal rijd gaat het een stuk sneller. Of doe ik gewoon iets grondig fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja dat gevoel had ik dus ook... je schiet end de bocht uit.. misschien wat vroegtijdiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:21:
Heeft dat powersliden uberhaubt wel enig nut? want ik slide mezelf een uur in de rondte maar het helpt echt geen kloot volgens mij. Zeker op rechte stukken. Je zwabberd alleen maar heen en weer en als je normaal rijd gaat het een stuk sneller. Of doe ik gewoon iets grondig fout?
Ik heb het een paar keer gedaan en je krijgt inderdaad een enorme boost. Ik vind het alleen een beetje onsportief, ik ben online nog niemand tegengekomen die het gebruikt. Ik ga het zelf daarom ook niet gebruiken online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het eigelijk wel zeker. Ik heb een uur lang over lan zitten spelen en constant was de geene die niet powerslide door de bocht gewoon sneller. Bij scherpe bochten merk je dan wel een beetje verschil maar 9 van de 10 keer lijkt het gewoon trager? en dat snaken op rechte stukken is al helemaal onmogelijk als je het mij vraagt.

/me smijt zijn ds tegen de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MaxBurn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:53:
KAP MET HET NOEMEN VAN SNAKEN, HET HEET AL 7 JAAR OFZO SSMT GVD :)
Ik zie snaken en SSMT als twee verschillende begrippen. Door het uitvoeren van verschillende SSMTs achter elkaar in tegenovergestelde richting ga je slingeren -> 'snaken'. De SSMT is dus een onderdeel van het snaken.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe kan je dat nou doen op zo'n manier dat je er niet trager van gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Heel erg snel doen, terwijl de ene mt nog bezig is alvast die voor de andere kant opbouwen. Daarna lostaten en weer verder gaan. Het bewijs dat mts en ssmts werken:
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkds/index.php

Ik heb ook al op de HvA geprobeerd om online te gaan maar dat kan idd niet.
Zitten jullie toevallig bij het amstel station (leeuwenburg gebouw) dan kunnen we misschien een keer mario karten met elkaar.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Mario Kart DS kanaal gemaakt op IRC!!!

server: irc.tweakers.net
kanaal: #MKDS

Hier kunnen jullie NeHoX of NeHoX-Serv PM-en met je Friendcode, en dan word je toegevoegd aan de !info bot.

Ook kunnen jullie hier afspreken om te racen of om gezellig te praten over Mario Kart DS...

Remember ik heb dit voor jullie gedaan dus ga het alsjeblieft niet af lopen kraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb het niet zo @ IRC, sorry.
Wel netjes verder uiteraard :)

victenn: Ja Leeuwenburg idd.
Geinig :) (welke opleiding doe je ? ik zit @ IAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victenn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:33:
Heel erg snel doen, terwijl de ene mt nog bezig is alvast die voor de andere kant opbouwen. Daarna lostaten en weer verder gaan. Het bewijs dat mts en ssmts werken:
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkds/index.php

Zitten jullie toevallig bij het amstel station (leeuwenburg gebouw) dan kunnen we misschien een keer mario karten met elkaar.
Maar hoe doe je dat dan? ik stuur een klein beetje naar links, sping en druk naar rechts en druk op de D-pad steeds links/rechts in. Maar dan ga ik al heel snel scheef en als je dan weer springt om naar de andere kant te gaan slinger je de hele baan over. Maar dat kost allemaal veel meer tijd dan gewoon rechtdoor rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:39:
[...]

Als je wifime gebruikt, dan kan je die netwerkkaart enkel daarvoor gebruiken. Wil je gewoon terug internet of whatever over je wifi kaart, dan moet je eerst terug naar de normale driver overschakelen. Vandaar dat het handig is om een tweede wifi kaar te steken.
Ik heb die wifi usb ding van nintendo. maar somehow als ik me pc dus reboot na dat ding geinstalleerd te hebben doet ti het ni meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:18:
[...]

Ik heb die wifi usb ding van nintendo. maar somehow als ik me pc dus reboot na dat ding geinstalleerd te hebben doet ti het ni meer.
Wifime werkt dan ook enkel met een beperkt aantal wifi kaarten:
http://ralink.rapla.net/
Deze hebben allemaal de RT2500/2560 chip, die de Nintendo stick niet heeft. Daarom werkt het vast niet bij jou.

Of doel je gewoon op de Wifi internet bridge functionaliteit van de wifi stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
.KeN. schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:08:
Ik heb het niet zo @ IRC, sorry.
Wel netjes verder uiteraard :)

victenn: Ja Leeuwenburg idd.
Geinig :) (welke opleiding doe je ? ik zit @ IAM)
Ik doe E-technology
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:15:
Maar hoe doe je dat dan? ik stuur een klein beetje naar links, sping en druk naar rechts en druk op de D-pad steeds links/rechts in. Maar dan ga ik al heel snel scheef en als je dan weer springt om naar de andere kant te gaan slinger je de hele baan over. Maar dat kost allemaal veel meer tijd dan gewoon rechtdoor rijden.
Als je het voor het eerst doet zal het idd langzamer zijn als normaal rijden, maar als je blijft oefenen krijg je er vanzelf gevoel voor en zal het steeds sneller gaan.
Ik vind ssmt's in mkds ook nog steeds lastig, op de meeste banen doe ik alleen maar mts met af een toe een ssmt.
Ik sta ook wel eens dwars op de baan, of ik knal tegen de muur aan. Restart en nog een keer proberen.
Dat je de baan over slingert klopt dat gebeurt bij mij ook. Maar als je het slingeren probeerd te beperken dan zal je zien dat je steeds sneller gaat.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:25
Ik heb een probleem wat ik niet helemaal snap :/
Op aanbeveling van onze computerleverancier heb ik een WEP key in onze router gezet (nee,dat hadden we nog niet). Nou, mijn computer zit weer op het netwerk, dus ik neem aan dat dat goed gelukt is. Maar wanneer ik zoek naar een accesspoint met mijn DS, dan vindt hij ons netwerk, en vraagt hij naar de WEP-key. Wanneer ik die ingevuld heb wil hij proberen om een verbinding te maken, maar dat lukt dan weer niet |:( Vaak gevolgd door een 53100 foutmelding. Ik heb een Planet router, iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:15:
[...]

Check anders gewoon even dat filmpje op de vorige pagina.
Dan snap je hoe en wat. Kost je wel je linkerduim, dat moet je je wel beseffen.
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, maar ik trek dat echt niet hehe.
Alleen in de bochten is het voor mij nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al de hele tijd aan het proberen maar hoe krijg je een speed boost aan de start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:12:
Ik ben al de hele tijd aan het proberen maar hoe krijg je een speed boost aan de start?
Harder duwen of gewoon even 2 seconden zoeken op internet (:+)

Ik heb net tony hawk uitgespeeld. Dat was zeker wel een 4 uur dat ik aan dat spel heb besteed. Was wel leuk. Nu de levels leren kennen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan snap je hoe en wat. Kost je wel je linkerduim
Met me duim heb ik nergens last van..wel van me rechtermiddelvinger ivm houding. Me splits op F8 liggen rond de 1'24"00

edit: en nog steeds erger ik me dood aan de button layout op de ds icm mkds. Ik kan allang een tijd op F8 van rond de 1"24 rijden, of zelfs beter (zonder shrooms haal ik de hele tijd al rondjes van 28 sec. en lager) maar fysiek houd ik het geeneens 3 ronden uit :S..dikke kramp enz.

[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 01-12-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij nu ook iets beter. Als je meteen weer gaat sliden blijf je redelijk recht gaan ben ik nu achter.

Voor de geene die het vroeg: als je snel wil starten moet je als de 2 doorzichtig word gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here hoor MaxBurn.. rechter wijsvinger door de gare houding om de R-knop in te kunnen drukken en als ik non-stop ga powerdriften ook nog een lamme linkerduim.
Gotta love it :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 01-12-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
victenn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:33:
offtopic:
4e jaars hogere informatica, maar zit alleen op dinsdag op leeuwenburg, loop stage :)

Mensen nog up voor een Mario Kart DS topic? Ergste buzz is nu wel over he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Echt leuk, MKDS. :)

Ben geen super racer, maar als je maar genoeg speelt, komen al die unlocks die iedereen hier al in 1 dag had zelfs voor mij beschikbaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Precies, hier ook, ik ben niet zo goed maar ondertussen toch al bijna klaar met de 150cc :)

Ik speel het overigens ook niet heel vaak dus eigenlijk verbaas ik mezelf erover :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb de helft nog niet hoor..vind de cups niet leuk :| Had alles direct op 150CC al gehaalt maar moet nu de 100CC en mirror nog 8)7 Ik vind dat als je 150cc unlocked meteen alles eronder ook unlocked hoort te zijn..maar goed dat wens ik al 4 mariokarts lang :)

@apNia het word al minder en het hoort er gewoon bij ... :) Een MKDS topic zou gauw doodbloeden.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 02-12-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mijn friendcode toevoegen op de site ofzo want zoeken naar mensen worldwide of continental duurt te lang

friendcode: 429557057186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eh..dat kan je zelf doen...? Er staat zelfs een waarschuwing bij het posten. Post niet je friendscode...en toch doen 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 02-12-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:08:
Kun je opzoeken wat voor IP adres en subnet je netwerkkaart en de USB connector hebben? Het zou kunnen dat er op dat punt iets verkeerd gaat.
Ik had dus juist zo'n nintendo-stick gekocht omdat ik eigenlijk helemaal geen kaas gegeten heb van dit soort zaken. Maar goed, van de netwerkkaart weet ik dat nog wel te vinden, maar hoe je erachter van de USB connector?

(...)

Oh, nevermind. Ik heb blijkbaar "iets" gewijzigd tijdens al mijn pogingen om het ding correct in te stellen, want nu krijg ik de software al niet eens meer geïnstalleerd. Technische dienst is vandaag gesloten wegens een verbouwing kreeg ik te horen. Na het weekend dan maar weer verder ploeteren.

In ieder geval bedankt voor het meedenken! :)
MaxBurn schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:39:
edit: en nog steeds erger ik me dood aan de button layout op de ds icm mkds. Ik kan allang een tijd op F8 van rond de 1"24 rijden, of zelfs beter (zonder shrooms haal ik de hele tijd al rondjes van 28 sec. en lager) maar fysiek houd ik het geeneens 3 ronden uit :S..dikke kramp enz.
Ik ben het hier helemaal mee eens. De DS is op dat punt één van de allerslechtste apparaten die nintendo ooit op de markt heeft gebracht.

Voor m'n rechterduim zou het veel comfortabeler zijn om met B gas te kunnen geven. Maar dan zou ik de R-knop nog krampachtiger in moeten drukken, ik vind het nu al geen pretje.

Mijn linkerduim schreeuwt ondertussen al helemaal of ik alsjeblieft op wil houden met m'n pogingen om goed te leren SSMTen. :p Het zal wel van de grootte van je handen afhangen, maar volgens mij kan het echt niet gezond zijn. Gisteravond heb ik er zelfs nog last van gehad nadat ik allang met spelen was gestopt. :| Ik denk dat ik dat voorlopig nog maar even laat zitten. Ik hou het wel gewoon bij mini-turbo's in de bochten en misschien af en toe een SSMT tussendoor. Maar niet meer de hele baan lang zoals op figure8.
Bij scherpe bochten merk je dan wel een beetje verschil maar 9 van de 10 keer lijkt het gewoon trager?
In de bochten maakt het echt wel veel verschil! Bij scherpen bochten sowieso (vooral als je op tijd begint te powersliden. Heerlijk die rechthoekige banen af en toe :9). Maar in de ruime bochten scheelt het helemaal als jij 3 of 4 miniturbo's kan maken terwijl de rest er op normale snelheid doorheen rijdt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:30:
[...]

Ik had dus juist zo'n nintendo-stick gekocht omdat ik eigenlijk helemaal geen kaas gegeten heb van dit soort zaken. Maar goed, van de netwerkkaart weet ik dat nog wel te vinden, maar hoe je erachter van de USB connector?
Je kunt er op dezelfde manier achter komen als bij je netwerkkaart als je de stick heb aangesloten. Ik vroeg het omdat ik zag dat de stick bij mij het IP-adres 192.168.1.1 claimde en 192.168.1.2 aan de eerste aangesloten DS gaf. Ik kan me niet voorstellen dat deze adresrange vastligt in de software, maar mocht dat wel zo zijn en je gebruikt een IP-adres dat begint met 192.168.1. op je netwerkkaart, dan zou dat wel eens problemen kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

bij mij was het de 172.x range...veel logischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MaxBurn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:08:
bij mij was het de 172.x range...veel logischer :)
Dan kunnen we concluderen dat dat het probleem waarschijnlijk niet is.

Ik zal van de week nog verder uitspitten hoe de DS online werkt. Ik heb al ontdekt dat het aanmelden via een SSLv3 beveiligde HTTP verbinding gaat en dat de DS als eerste een bestandje ophaalt vanaf een webserver om te controleren of de verbinding wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:34:
[...]

Dus we kunnen concluderen dat dat het probleem waarschijnlijk niet is.

Ik zal van de week nog verder uitspitten hoe de DS online werkt. Ik heb al ontdekt dat het aanmelden via een SSLv3 beveiligde HTTP verbinding gaat en dat de DS als eerste een bestandje ophaalt vanaf een webserver om te controleren of de verbinding wel goed werkt.
Dat is zeker die test waar hij het dan over heeft? Eerst kreeg ik al wel te zien dat de connection succesful was. Maar hij zou dan nog even een test uitvoeren om te checken of alles echt goed werkt. En daar ging het telkens mis. Eerst krijg je 3 balkjes bereik te zien, en dan 2 seconden later valt het ineens weer weg en krijg je de 52103 foutmelding. "connected to acces point but unable to reach server."

Ik kom met Mariokart maar niet hoger dan een 2star rating. Zelfs op 50cc. Echt pittig. Een ander groot verschil met de rest van de serie is dat je nu geen levens meer hebt. Zelfs als de eerste 3 races van een cup perfect gaan en je maakt een foutje tijdens de 4e... dan kun je die vierde race niet even herstarten. Je moet echt een 100% perfect run doen wil je ooit 3 sterren halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:42:
[...]

Dat is zeker die test waar hij het dan over heeft? Eerst kreeg ik al wel te zien dat de connection succesful was. Maar hij zou dan nog even een test uitvoeren om te checken of alles echt goed werkt. En daar ging het telkens mis. Eerst krijg je 3 balkjes bereik te zien, en dan 2 seconden later valt het ineens weer weg en krijg je de 52103 foutmelding. "connected to acces point but unable to reach server."
Ik zal straks even de URL er van opzoeken en posten(eerst mijn X360 ophalen), dan kun je handmatig testen in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Probeer onder andere opnieuw te installeren..zelf netwerkbrug aanmaken (en bij problemen verdwijderen :D) etc. Ik had dezelfde fout maar dat was met me ds icm router ipv wfc stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:42:
Ik kom met Mariokart maar niet hoger dan een 2star rating. Zelfs op 50cc. Echt pittig. Een ander groot verschil met de rest van de serie is dat je nu geen levens meer hebt. Zelfs als de eerste 3 races van een cup perfect gaan en je maakt een foutje tijdens de 4e... dan kun je die vierde race niet even herstarten. Je moet echt een 100% perfect run doen wil je ooit 3 sterren halen.
Ik kom ook nergens hoger als 2 sterren, maar ik moet wel toegeven dat ik alleen maar overal goud heb gehaald en daarna ben gestopt. Is er al bekend wat je moet doen voor een 3 ster rank?

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:03:
Ik heb een Mario Kart DS kanaal gemaakt op IRC!!!

server: irc.tweakers.net
kanaal: #MKDS

Hier kunnen jullie NeHoX of NeHoX-Serv PM-en met je Friendcode, en dan word je toegevoegd aan de !info bot.

Ook kunnen jullie hier afspreken om te racen of om gezellig te praten over Mario Kart DS...

Remember ik heb dit voor jullie gedaan dus ga het alsjeblieft niet af lopen kraken...
Euhm, ja, maar we zaten al in #nintendo; inclusief friendcode-bot :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
hoe kun je eigenlijk je rank hoger krijgen na een cup? ik heb maar 1 keer 2 sterren gehaald, ik heb het idee dat door minder botsen oa je rank hoger komt, iemand enig idee waar het precies allemaal aan ligt?

als je bijvoorbeeld geraakt wordt door zo'n 8)7 :'( :X }:O }) ;( blauw schild, dan kun je daar toch niks aan doen??

en wat is btw jullie fav racer? ik race meestal met yoshi-1 (egg)

[ Voor 23% gewijzigd door lukaso op 02-12-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn fav racer is de Dry Bomber :)

Dat ding trekt gewoon lekker snel op.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

lukaso schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:19:
hoe kun je eigenlijk je rank hoger krijgen na een cup? ik heb maar 1 keer 2 sterren gehaald, ik heb het idee dat door minder botsen oa je rank hoger komt, iemand enig idee waar het precies allemaal aan ligt?

als je bijvoorbeeld geraakt wordt door zo'n 8)7 :'( :X }:O }) ;( blauw schild, dan kun je daar toch niks aan doen??

en wat is btw jullie fav racer? ik race meestal met yoshi-1 (egg)
zoals ik gemerkt heb door beetje logisch ernaar te kijken is het zo dat je rank bepaald wordt door de totale tijd die je gereden heb. Kijk bijvoorbeeld eens in je records page. Daar staat namelijk de totale tijd. Dus hoe sneller je rijdt hoe hoger je score. Het lijkt wel dat tijd verloren door rode schildjes, groene schildjes, spike shields en thunders hier mee gecompenseerd word. Ook is het zo dat je natuurliijk wel overal als eerste moet eindigen. Dat zijn volgens mij de 3 factoren. Tijd verloren door in afgrond te rijden, geraakt worden door vuurballen, tegen fake items/banaantjes aan te rijden hoort hier niet bij.

En ik rij meestal met luigi in de normale kart die er uit ziet als een kart. Hij rijd lekker simpel en toch goede snelheid. ik vind DK en Bowser die klote sturen en voor grand pirx trekken ze te langzaam op na geraakt te worden door een spikeshield. Dus luigi ftw. (Dry Bones is ook relaxed, die stuurt zoooooo lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Moet zeggen,ik vind die SSMT vrij simpel. Heb bij vorige Mario Karts nooit een SSMT uitgevoerd dus ik dacht dat ik wel aardig wat tijd nodig zou hebben om het onder de knie te krijgen. Maar ik heb gisteren MKDS gehaald en heb het nu al redelijk in de vingers. Tuurlijk het snaken gaat nog vaak genoeg fout zodat ik ineens mn kart frontaal in de muur parkeer, maar goed dat komt wel. Ik kan al hele rechte stukken snakend overbruggen, had ik niet gedacht (niet zo snel als de pros natuurlijk). Dus ff doorzetten dan snake je zo de hele baan rond!

Tip: rustig bewegen, niet wild over die d-pad heen en weer rossen. Merk zelf dat loslaten tussen het links-rechts bewegen veel beter werkt (ik deed eerst 1 vloeiende beweging van links naar rechts). Kalm en beheerst links-rechts-links-rechts werkt goed bij mij.

Misschien dat MaxBurn en victenn nog tips hebben?

Tot nu toe gelukkig geen last gehad met kramp, hopen dat het zo blijft. Heb trouwens 3 sterren gehaald bij de 50cc Retro Shell Cup, maar vraag me niet wat de criteria zijn.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Uit je post begrijp ik dat je de techniek wel door hebt, en dan kan je nog maar een ding doen: oefenen hoe meer hoe beter. Ik zag ook al dat je een mooie tijd had neergezet op de compo :)

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

victenn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:53:
Uit je post begrijp ik dat je de techniek wel door hebt, en dan kan je nog maar een ding doen: oefenen hoe meer hoe beter.
Dat zal ik zeker doen, maar ik bedoelde tips voor mensen die de SSMT nog niet doorhebben.
Ik zag ook al dat je een mooie tijd had neergezet op de compo :)
10s sneller dan mn eerste tijd, als dat zo doorgaat heb ik morgen een wereldrecord ;)

f.k.a D³

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.