Het Nintendo DS Topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook niets dan problemen. Ik heb de nintendo wifi connector. Maar werken doet het niet. Is geïnstalleerd en alles, maar de DS beweert keihard dat er geen accespoint within range is. Nou ja, ik heb nu geen tijd meer om het proberen op te lossen. Vanavond maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaf me ook nog dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/schoolreben/wtfwifi2.JPG

Maar goed, windows reinstallen lijkt de enige oplossing I guess.
Lullig voor 'em :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

probleempje met ze internet connection sharing. Maar nogmaals, dit hoort niet in dit topic.

edit2: plaatje is een beetje groot.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 28-11-2005 16:29 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hmm, ik heb nu Tony Hawk, maar kan niets zien met ethereal terwijl die wel de Connector ziet.

Ik heb geprobeerd online te spelen, maar ik kan niemand vinden. Als er iemand een Tony Hawk friend zoekt: mijn code is 378017341940.

Nu maar hopen dat Mario Kart snel verzonden wordt. :(

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Metroidprime als het goed is krijg ik deze week Tony hawk ook binnen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik heb tony hawk ook :P Beetje jammer dat ik deze zaterdag kocht en zondag zo goed als uitgespeeld had. Ik heb de levels nog niets eens netjes gezien en heb bijna alle opdrachten in de eerste 4 levels gedaan zonder moeite.

Kan verder nog niet online :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:56
Ik heb mariokart nu al een paar dagen, maar ik krijg hem onmogelijk online wanneer ik een WEP key gebruik. Ik heb twee verschillende accesspoints geprobeert maar op de een of andere manier krijg ik steeds de volgende fout code: 51101 en 51300.
Deze geven aan dat de WEP key niet overeenkomt, maar ik weet 100% zeker dat ik hem goed invul. Kan iemand mij hier mee helpen?

[edit]
Als ik geen beveiliging instel krijg ik bij het ene accesspoint geen verbinding en bij de ander wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Grote Smurf op 28-11-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAC adres goed ingevult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
friend code :

317887 805774

hey patrick, ik wacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

BrbZrk schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:50:
friend code :

317887 805774

hey patrick, ik wacht :p
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/fcdb/index.php

Hier staan we allemaal, ik heb jouw al toegevoegd.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:19:
Hier ook niets dan problemen. Ik heb de nintendo wifi connector. Maar werken doet het niet. Is geïnstalleerd en alles, maar de DS beweert keihard dat er geen accespoint within range is. Nou ja, ik heb nu geen tijd meer om het proberen op te lossen. Vanavond maar verder.
Als je die usb stick hebt dan moet je niet naar een accesspoint zoeken maar verbinden via die stick... is een ander knoppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:13:
[...]

Als je die usb stick hebt dan moet je niet naar een accesspoint zoeken maar verbinden via die stick... is een ander knoppie.
Veel doen dit verkeerd ;) Zo ook een vriend van me. Boekjes zijn er niet voor niets! En natuurlijk www.nintendowifi.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook met me Ds 100% zeker de goede WEP code ingevoerd, en krijg error 51300. Heb een Linksys WRT54G met MAC-Filter uit. Iemand een oplossing? Met de hulp van Nintendo kom ik ook niet ver :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Door MKDS het driften ontdekt en heb dus vant weekend veel MKDD gedaan. Ga me nu maar weer focussen op MKDS. Hoe weet je trouwens dat iemand ook jouw friendcode heeft ingevoerd? Ik heb wel een lijstje met mensen staan met een (open) slotje erachter maar heb niet echt het idee dat anderen mij hebben toegevoegd...
Surrounded als jij online gaat voeg mij dan toe want ik ben erg benieuwd naar jouw skillz ;)
Captain N schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:32:
Ik las dat Nintendo demo's wil gaan verstrekken, die je via die USB connector op je DS kunt
downloaden. Dan moet het toch Ni-Fi zijn?
Ik vroeg me dat ook al of door die stick je nu dingen naar je DS kan zetten (met of zonder Nintendo's medewerking).

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 28-11-2005 20:46 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
(jarig!)
Ondertussen heb ik behalve de mirror mode de grand prix uitgereden, en eigenlijk wil ik de mirror mode niet doen. Je raakt alleen maar in de war.

Binnenkort ook maar eens een draadloos netwerkje opzetten thuis want ik wil heel erg graag online. Maar voorlopig richt ik me eerst op de tt.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:23:
Ik heb ook met me Ds 100% zeker de goede WEP code ingevoerd, en krijg error 51300. Heb een Linksys WRT54G met MAC-Filter uit. Iemand een oplossing? Met de hulp van Nintendo kom ik ook niet ver :/
Ik heb hetzelfde probleem.
De DS kan m'n router wel vinden, maar als ik dan de verbinding test op m'n ds krijg ik errorcode 51300. Op m'n router WEP niet geactiveerd alleen dmv MAC beveiligd, ook deze heb ik 100% zeker correct ingevuld.
Eenmaal is het me gelukt om verbinding te maken, daarna heb ik er helaas niet meer van mogen genieten.

Ik heb de HyperWRT firmware geinstalleerd in de hoop dat het een ontvangst probleem zou zijn, m'n laptop heeft nu perfect ontvangst, maar m'n DS kan nog steeds niet het internet op (hij ziet de router dus wel)

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kareltje_de_grote schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:59:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
De DS kan m'n router wel vinden, maar als ik dan de verbinding test op m'n ds krijg ik errorcode 51300. Op m'n router WEP niet geactiveerd alleen dmv MAC beveiligd, ook deze heb ik 100% zeker correct ingevuld.
Eenmaal is het me gelukt om verbinding te maken, daarna heb ik er helaas niet meer van mogen genieten.

Ik heb de HyperWRT firmware geinstalleerd in de hoop dat het een ontvangst probleem zou zijn, m'n laptop heeft nu perfect ontvangst, maar m'n DS kan nog steeds niet het internet op (hij ziet de router dus wel)
Mijn Probleem was: G-Only ingesteld :/ Mischien ook bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:02:
[...]

Mijn Probleem was: G-Only ingesteld :/ Mischien ook bij jou?
Ik heb mixed ingesteld, maar G-Only zou ie toch helemaal geen router moeten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb diezelfde linksys maar nul problemen, ging eigenlijk in 1 keer goed. Naja, alleen ff van WPA naar WEP, das alles :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik heb ook een Linksys (Niet dezelfde overgens), maar ik moest transferrate op 2Mbps zetten per se, misschien kan je dat proberen.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:56
je moet in je ds ff alles handmatig erin zetten.
hiermee bedoel ik dus ip adres, gateway, dns server.
hierna kan ie wel connecten.
ik heb hetzelfde probleem gehad met dezelfde router, nadat ik alles handmatig in de ds had gezet
werkte het in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 14:06
Bedankt voor de reacties of je op een nintendo wifi usb-stick met meerdere ds'en online kan :) Ik krijg hier namelijk een beetje gezeur over me heen als ik de router op WEP zit ipv WPA2. Dus binnenkort maar dat ding kopen!

Weet iemand trouwens of je met de Amerikaanse versie van Animal Crossing voor de DS ook steden kan bezoeken van de europese versie? Me moeder kan namelijk niet meer wachtent tot maart :P

Mario Kart online is best frustrerend trouwens. Niet dat ik het goed kan maar ik lig af en toe wel voorop maar dan word je altijd helemaal neergeschoten door rode schildjes en blauwe schildjes :( Best frusti!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hebben jullie ook zo’n last van die irritante bug ?
Ik heb al een paar keer gehad dat ik letterlijk over de finish werd geduwd in eerste positie.
Maar een paar cm na de finish ben ik opeens tweede ?! :X
Erg apart en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
.KeN. schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:27:
Hebben jullie ook zo’n last van die irritante bug ?
Ik heb al een paar keer gehad dat ik letterlijk over de finish werd geduwd in eerste positie.
Maar een paar cm na de finish ben ik opeens tweede ?! :X
Erg apart en irritant.
Ja dat heb ik ook gehad! Maar pas 1 keertje maar toch, ik was echt van mening dat ik 1ste was geeindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:13:
Ja dat deed ik de eerste keer inderdaad verkeerd. Nogal dom. ;) Maar toen ik de handleiding toch maar eens heb gelezen zag ik al hoe het wel moest.

Maar nu lukt het nog niet. Hij blijft maar zeuren over error code 52103. nintendowifi.com helpt me ook al geen meter verder. Het is toch allemaal niet echt zo simpel als nintendo had beloofd. Ik heb gezocht, en andere mensen op forums met diezelfde error code zeggen dat het soms helpt als je de software opnieuw installeert. Ook iemand bij wie het de hele ochtend perfect had gewerkt, en 's middags lukte het ineens niet meer en kreeg hij die code. Nogal een vaag probleem dus blijkbaar.

Misschien probeer ik het morgen nog eens met opnieuw installeren.
(ik word altijd erg chagerijnig van dit soort problemen. ;) Computers zijn alleen leuk als alles goed werkt).
Ondertussen heb ik behalve de mirror mode de grand prix uitgereden, en eigenlijk wil ik de mirror mode niet doen. Je raakt alleen maar in de war.
100% mee eens. Waardeloze toevoeging.

Maar ik heb al even gespiekt wat je unlockt met mirrormode... en dat wil ik toch wel graag hebben. :)
spoiler:
R.O.B. voor de Nitro Cup, ALLE wagens voor ALLE personages als je de Retro Cup ook nog doet.

Even doorbijten dus. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Iemand nog een idee voor een zusje die het spel moet geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whut?! schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:50:
[...]

Iemand nog een idee voor een zusje die het spel moet geven? ;)
hard palen is een illegaal voorstel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..laten palen misschien een optie ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:30:
[...]

100% mee eens. Waardeloze toevoeging.

Maar ik heb al even gespiekt wat je unlockt met mirrormode... en dat wil ik toch wel graag hebben. :)
spoiler:
R.O.B. voor de Nitro Cup, ALLE wagens voor ALLE personages als je de Retro Cup ook nog doet.

Even doorbijten dus. :p
Dan ga ik hem ook maar doen, maar dat zal dan ook de enige keer worden. Maar dat is bij al mijn mk spellen zo geweest. Alleen spelen om alles te unlocken en daarna niet meer.

spoiler:
Want die R.O.B. schijnt handig te zijn voor enkele banen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Toad's Turnpike in Mirror Mode vond ik anders wel supercool op de N64!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:37

Tarin

Just plain weird.

Captain N schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 02:38:
Toad's Turnpike in Mirror Mode vond ik anders wel supercool op de N64!
Die was supergaaf ja. Driften werd ineens een stuk lastiger als de autootjes de andere kant op rijden :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

OppFox schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:55:
Ik heb ook een Linksys (Niet dezelfde overgens), maar ik moest transferrate op 2Mbps zetten per se, misschien kan je dat proberen.. :-)
Dat heb ik ook al geprobeerd, alleen kan m'n laptop m'n netwerk dan niet meer vinden.

Ik denk overigens dat het probleem gewoon een te zwak signaal is, rechtsonderin het bovenste schermpje zie ik zo'n icoontje die de signaalsterkte moet weergeven. Deze geeft meestal 1 streepje weer, maar valt soms ook weg naar geen streepjes.
wel vreemd, want sinds m'n nieuwe firmware heeft m'n laptop beter ontvangst als ooit tevoren.

Zijn er nog mogelijkheden (andere frequentie/channel etc) om de afstand die de router kan overbruggen te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Wat zijn jullie soms slecht! Mirror mode is gewoon mirror mode, hoort in Mariokarts...KLAAR. En spieken wat je kreeg WTF man? Ik heb gewoon gegamed alles unlocked en huppa, was redelijk pittig maar verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 00:10:
[...]

hard palen is een illegaal voorstel denk ik?
Zachtjes ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort m'n 3D engine porten naar de DS en zou hiervoor een ROM update moeten hebben (die ook werkt na het insteken van een Mariokart die dus je ROM bijwerkt) opdat ik proprietary software kan draaien.
Is er iemand in de buurt van Haarlem of het Koningsplein die mijn DS even wil flashen? O+ En weet iemand hoe dat zit met die Mariokart ROM modificatie door het aanpassen van de Wifi settings?

Stel:
- Je stelt Wifi in
- Je update je ROM
Kan je daarna nog je Wifi instellingen aanpassen? Of crasht ie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:08:
Wat zijn jullie soms slecht! Mirror mode is gewoon mirror mode, hoort in Mariokarts...KLAAR.
Nee, niet mee eens.

Het zat niet in Super Mario Kart dus hoort het niet in Mariokarts... KLAAR. :p

Het zal wel een trucje zijn dat makkelijk met 3D-spellen uitgehaald kan worden. Maar denken ze bij nintendo dan echt dat we denken dat er ineens 2x zoveel banen in het spel zitten? Ik vind het maar een goedkope manier van rekken.
En spieken wat je kreeg WTF man? Ik heb gewoon gegamed alles unlocked en huppa, was redelijk pittig maar verder ook niet.
Ja zo deed ik het totnutoe ook. Maar nadat ik de mushroom cup in mirror mode had gedaan was ik het alweer spuugzat. Het heeft niks helemaal niks met vaardigheid te maken, je wordt gewoon bewust op het verkeerde been gezet. En nadat je het dan gehaald hebt moet je weer opnieuw gaan wennen aan de banen zoals ze gewoon zijn. Bouw er dan een nóg snellere mode in als je een extra uitdaging wilt creëeren. Of desnoods 150cc met extra agressieve cpu-spelers. Alles beter dan de baan spiegelen.

Als je er alleen maar een ander titelscherm van kreeg of zoiets flauws dan had ik het lekker laten zitten. (Hoewel, ik moet zeggen dat het titelscherm nu wel vreselijk saai is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:06:
[...]

Nee, niet mee eens.

Het zat niet in Super Mario Kart dus hoort het niet in Mariokarts... KLAAR. :p

Het zal wel een trucje zijn dat makkelijk met 3D-spellen uitgehaald kan worden. Maar denken ze bij nintendo dan echt dat we denken dat er ineens 2x zoveel banen in het spel zitten? Ik vind het maar een goedkope manier van rekken.

[...]

Ja zo deed ik het totnutoe ook. Maar nadat ik de mushroom cup in mirror mode had gedaan was ik het alweer spuugzat. Het heeft niks helemaal niks met vaardigheid te maken, je wordt gewoon bewust op het verkeerde been gezet. En nadat je het dan gehaald hebt moet je weer opnieuw gaan wennen aan de banen zoals ze gewoon zijn. Bouw er dan een nóg snellere mode in als je een extra uitdaging wilt creëeren. Of desnoods 150cc met extra agressieve cpu-spelers. Alles beter dan de baan spiegelen.

Als je er alleen maar een ander titelscherm van kreeg of zoiets flauws dan had ik het lekker laten zitten. (Hoewel, ik moet zeggen dat het titelscherm nu wel vreselijk saai is).
Dude..heb je wel is van mierenneuken gehoord? Echt ik verbaas me serieus over sommige gamers hier.
Mirror mode WTF was piece of cake, vond het wel wat hebben dat de oude (vertrouwde) bochten in eens de andere kant op gingen, paar keer doen en klaar.

En ff over 2 keer zoveel banen. WTF vind je 32 niet genoeg? Ik bedoel Nintendo loopt echt niet te verkondigen dat er 64 in zitten ofzo.

Maarja het is jouw mening, en die mag je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mirror mode is ook schraal/brak/prut/irritant. Volgens mij heeft niemand het over moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Kan er niet een apart topic komen over mario kart :? Lijkt me wel zo leuk en overzichtenlijk. Nu word dit topic alleen maar ondergespamd.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

houd vanzelf weer op,. het hoort erbij :) Het merendeel word al op de MKDS hub en in irc gelult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

En ik duim hier nog steeds dat er een (echte dus niet MK) race game zoals een Nascar / DTM uitkomt. Lekker met 16 man online en je 2de scherm kan je echt zo goed gebruiken voor dingen als banden spanning en dergelijke! Lijkt me echt verschikkelijk leuk!

Of een goldeneye.... Dat zou echt zo leuk zijn!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Er is al een goldeneye op de DS :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

oja... dat is waar ook :'( een hele slechte.... :'(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Rumor: Banjo op de DS, RARE schijnt met deze game bezig te zijn en met een andere DS game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

S2S schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:43:
Rumor: Banjo op de DS, RARE schijnt met deze game bezig te zijn en met een andere DS game.
Rare heeft al een paar weken geleden bekendgemaakt dat ze DS games gingen maken en kwamen met een lijstje na inzendingen van mensen via de site.

Ik hoop zelf op Goldeneye (liever PD, maar dat is net iets te veel voor de DS ben ik bang)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Goldeneye kan je wel vergeten slimmerik...die rechten hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:55:
Goldeneye kan je wel vergeten slimmerik...die rechten hebben ze niet.
No shit sherlock, dat postte ik zelf nog in het GC/REVO topic..
Hopen mag altijd, ze kunnen het altijd met nintendo overleggen, of nintendo kan hem zelf opnieuw uitbrengen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:27:
Ik ga binnenkort m'n 3D engine porten naar de DS en zou hiervoor een ROM update moeten hebben (die ook werkt na het insteken van een Mariokart die dus je ROM bijwerkt) opdat ik proprietary software kan draaien.
Is er iemand in de buurt van Haarlem of het Koningsplein die mijn DS even wil flashen? O+ En weet iemand hoe dat zit met die Mariokart ROM modificatie door het aanpassen van de Wifi settings?

Stel:
- Je stelt Wifi in
- Je update je ROM
Kan je daarna nog je Wifi instellingen aanpassen? Of crasht ie dan?
Als het goed is moet je hem gewoon kunnen flashen zonder dat er iets crasht oid omdat de nieuwste versie van FlashMe het gedeelte wat MKDS gebruikt vrij laat. In het ergste geval zou je misschien alles opnieuw moeten instellen, al kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen.

Je hebt trouwens zelf wel een GBA Flashcart of een WifiMe-compatible Wifikaartje? Anders kan je namelijk niet zelf homebrew draaien op je NDS waneer die geflashed is.

Dus als je interresse hebt, ik woon volgensmij redelijk dicht in de buurt, dus stuur me maar een emailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope kan niet. Het is heel ingewikkeld maar het zit zo:

Rare maakte Goldeneye. Nintendo heeft de rechten voor Goldeneye maar EA heeft ondertussen de rechten voor een james bond game.

Dus het kan alleen als Nintendo EA toestemming geeft om Goldeneye te remaken voor de DS. Rare kan het dus niet meer doen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Mirror mode is juist tof. Altijd als je een game als Kart uitspeelt had je iets willen hebben waardoor er nog meer te halen valt, al was übermoeilijk, al krijg je maar wat nieuws dat je kunt halen. De mirror mode heeft dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind mirror mode ook leuk. JUIST het feit dat de banen omgedraaid zijn waardoor je hele navigatie overhoop is is gaaf. Ik betrap me vaak op automatische reflexen als er een bocht komt, die dan precies verkeerd om zijn. Die cup met alle banen erin op de Cube is suf. Dat is gewoon alles achter elkaar plakken zodat je eindeloos achter elkaar bezig bent.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

LOL eerst mirror mode weg gespoilerd, nu wordt het maar zo gepost :Y)
Wordt het niet eens tijd voor een Mariokart DS topic?? Waar alles, problemen, tips, de banen enz. in staan :D
Wat me opviel is dat Mariokart DS een stuk pittiger is dan de vorige versies, en nee ik ben geen n00b :P

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
MaxBurn schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:46:
Mirror mode is ook schraal/brak/prut/irritant. Volgens mij heeft niemand het over moeilijk :)
Inderdaad, moeilijk is ie niet maar ver vervelend. Maar ik denk dat de degenen die niet die-hard time trialen dat nooit kunnen begrijpen. Daar gaat het er namelijk om dat je de baan kan dromen en precies weet waar welke bocht komt en waar je je nieuwe mt moet starten. Als je net aan een baan gewend bent en je moet hem anderom spelen is dit erg vervelend.

Maarja we kunnen hier lang of kort over diccusieren maar de een vind het leuk en de andere niet.
Anyway ik ga even mijn laatste cup in mirror doen en daarna ga ik mij storten op de time trial.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:48

Licko

ZVDK

valt er ook iets te unlocken met die time trial dan?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Behalve de gebruikelijk staff ghosts niets nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:11:
[...]
Als het goed is moet je hem gewoon kunnen flashen zonder dat er iets crasht oid omdat de nieuwste versie van FlashMe het gedeelte wat MKDS gebruikt vrij laat. In het ergste geval zou je misschien alles opnieuw moeten instellen, al kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen.

Je hebt trouwens zelf wel een GBA Flashcart of een WifiMe-compatible Wifikaartje? Anders kan je namelijk niet zelf homebrew draaien op je NDS waneer die geflashed is.

Dus als je interresse hebt, ik woon volgensmij redelijk dicht in de buurt, dus stuur me maar een emailtje :)
Thanks voor de informatie! Zo'n flashkaart ga ik binnenkort aanschaffen, van zodra m'n engine geport is en op de DS-emulator draait. Ik begin er vanavond al aan :) Ik heb zeker interesse, het mailtje komt er aan! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Eindelijk heb ik Mario Kart(friendscode: 493981505961). Het handige van de USB stick is dat je niets hoeft in te stellen, je kunt meteen online gaan met een nieuw spel als je de DS in het verleden als toestemming hebt gegeven. Ik heb zelf al een aantal mensen uit de startpost toegevoegd.

Het online deel van Mario Kart bevalt me beter dan het online deel van Tony Hawk. In Tony Hawk wil lag nog wel eens een probleem zijn en bij Mario Kart heb ik na een aantal potjes nog weinig lag-gerelateerde problemen gemerkt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TheEvilCuber schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:03:
[...]

No shit sherlock, dat postte ik zelf nog in het GC/REVO topic..
Waarom zeg je dan zoiets doms :P...watson... Nintendo heeft helemaal geen rechten meer op james bond. Zelfs goldeneye op DS uitbrengen mag waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

ik snap niet precies hoe de mario kart hub werkt?
hoe krijg ik nou mijn tijden online met http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkds/
ben geregistreerd enzo maar voor de rest snap ik het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een klacht droppen, bij het online spelen merk ik vaak dat de mensen met het meeste geluk (lees het beste wapen vlak voor het einde) vaak de race winnen. Er is weinig kans dat je een race wint omdat je gewoon beter racet, want al lig je ver achter krijg je gewoon vaak betere items.

Ik heb trouwens ook vaak dat hij 2 spelers vind en dat ie ze dan daarna heel snel weer kwijt is tijdens het zoeken naar spelers.. heel vervelend soms

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je 15 sec. per rondje uitloopt door sneller te zijn win je wel ;) Maar goed, het is mariokart en met mariokart kan het vaak slimmer zijn om pas halverwege de laatste ronde voor de eerste plaats te gaan en eerst nog even een lekkere item te scoren.

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 29-11-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racen mensen hier eigelijk vaak met andere karts dan de default karts? ik niet. Zelfs al zie je onderin staan dat een kart beter zou moeten zijn dan een andere, ik heb nog geen 1x gemerkt dat dat ook echt zo is. Als ik met een ventje + kart ga die volgens de stats beter is dan standaart yosi (bv luigi met tractor) dan merk je toch dat yosi wel een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:31:
betrap me vaak op automatische reflexen als er een bocht komt, die dan precies verkeerd om zijn.
Dat vind ik er juist zo vervelend aan! :p
Het spel begint juist leuk te worden als je de baan een beetje in je hoofd hebt zitten en dan krijg je dit. ;)

Het gaat verder wel goed. Als het een beetje meezit ben ik er vanavond doorheen.
Die cup met alle banen erin op de Cube is suf. Dat is gewoon alles achter elkaar plakken zodat je eindeloos achter elkaar bezig bent.
Het duurde wel erg lang inderdaad. Maar ik vond het wel leuk dat je nooit wist wat de volgende baan zou zijn. Een "random cup" zou geen slecht idee zijn voor een volgende mariokart. Dan niet met alle banen maar gewoon 4 of 5 willekeurige.
Wat me opviel is dat Mariokart DS een stuk pittiger is dan de vorige versies, en nee ik ben geen n00b
Vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Hij is zeer zeker niet moeilijker dan de SNES en GBA versies!
Ik vind het ongeveer even moeilijk als double dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei het werkt,

als je worldwide spelers zoekt duut hte bij jullie dan ook zo ontzettend lang???

ier mn friendcode: 068779747004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario kart is in een woord geweldig, hou echt niet van race games maar dit is gewoon fun, zo sta je op de 4de plaats net voor een finish even een blauwbommetje met vleugels erop en kaboom 3 man de lucht in je gaat als eerst over de streep :) , andersom ook WTF

maar mijn friendcode is 219103 439391 Nicolaas

See Ya all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
FC: Lukaso "Lukaso" 146089 150049

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:41:
[...]
Waarom zeg je dan zoiets doms :P...watson... Nintendo heeft helemaal geen rechten meer op james bond. Zelfs goldeneye op DS uitbrengen mag waarschijnlijk niet.
Omdat het een droom is, of die mogelijk is heeft daar niks mee te maken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goeie import webshop (in nederland) waar je Animall Crossing kan pre-orderen (US versie)

Ik heb al Nedgame, en een ebay user een mailtje gestuurd wanneer hun verwachten het spel binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:11:
Weet iemand een goeie import webshop (in nederland) waar je Animall Crossing kan pre-orderen (US versie)

Ik heb al Nedgame, en een ebay user een mailtje gestuurd wanneer hun verwachten het spel binnen te krijgen.
Replay
Dimension plus
Illusion Games
Digifan

Laatste twee hebben soms populaire import spellen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:22:
[...]

Replay
Dimension plus
Illusion Games
Digifan

Laatste twee hebben soms populaire import spellen.
Bij Dimplus importen ze hem niet, replay + die winkel in hoofddorp kanje niet online kopen, en bij digifan is hij 60 euro :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Het signaal dat m'n router verstuurd is denk ik te zwak voor de DS.
M'n laptop heeft wel perfect ontvangst.

Nu dacht ik dat het misschien wel makkelijk was om de netwerkkaart van m'n laptop te gebruiken als ad-hoc verbinding zodat m'n ds daarmee contact kan maken. Ik krijg het echter niet echt aan de praat.

Iemand het wel aan de praat gekregen?
en is het uberhaupt wel mogelijk om een netwerkkaart zowel voor ontvangst (signaal v/d router) als verzenden (signaal voor de DS) te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:11:

Ik heb hem net voor mijn moeder besteld bij www.dvdboxoffice.com . Kostte omgerekend €37 dus dat valt reuze mee. Ben alleen benieuwd wanneer ie in huis is

[edit] ow wacht, in nederland.. sjah het kost niet veel moeite meer om hem uit het buitenland te halen iig :)

[ Voor 12% gewijzigd door Takahandar op 29-11-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de importeurs onder ons, Play-Asia heeft weer wat afgeprijst: Dig Dug Digging Strike voor €20 en Lunar Genesis voor €25. Prijzen zijn inclusief verzendkosten naar Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door ari3 op 29-11-2005 23:13 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay!
Nu nog een flashkaart en een ROM update en ik ben vertrokken \o/

Iemand die PassMe2 heeft en mijn DS wil flashen? Ik reis desnoods heel Nederland af om dat in orde te krijgen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:34:
Whoei het werkt,

als je worldwide spelers zoekt duut hte bij jullie dan ook zo ontzettend lang???

ier mn friendcode: 068779747004
yep, meer dan 2-3 minuten. heb nu 4 keer geprpobeerd.
1 x 1 man, 1 x 2 man , 3 x disconnected.

gaat t sneller met friends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb net mijn eerste echte vastloper gehad met MK ??
Ik lag netjes eerste op Luigi’s Circuit.. drift de bocht door en... beeld still en het geluid loopt (niet lopen, maar loopen ;)) Gelukkig geen verliespunten.

En nu kan ik niet meer connecten.. Nintendo netwerk plat ofzo ?
EDIT: Ahh kan weer connexen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 30-11-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 30 november 2005 @ 01:00:
[...]
En nu kan ik niet meer connecten.. Nintendo netwerk plat ofzo ?
EDIT: Ahh kan weer connexen :)
Dat was de kunstmatige intelligentie van je DS die zei: "Ga es slapen!" :P
[edit]Enneuh: hoi, naamgenoot!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik had laatst niet zoeer een vastloper maar een bug. Was Zelda the Minish Cap (GBA) op mn NDS aan het spelen. Dan heb je een gegeven moment een baas in het kasteel. Soort egyptisch beeld met 2 handen die af en toe graaien en je vastpakken. Dan wordt je de grond in gestampt door de hand waarmee je vastgepakt bent. Ik bleef dus half in de grond nadat ik gestampt was terwijl je normaal gewoon weer verder kan lopen. Ik kon alleen nog maar draaien verders niets. Ik moest mn NDS uit/aan doen.

Meer mensen dit meegemaakt?

PS: Moet zeggen dat ik dit zeker een van de betere Zelda's vind _/-\o_ Zeker ook omdat het niet zo simpel is :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie start ff Het grote Mario Kart: DS topic want ik hoor hier nu nog alleen maar mario kart dit mario kart dat. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is op DS, wat verwacht je, dat ze niet over dat spel gaan praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ghost data van die staff members is ook een grote cheat bende zeg... neem hetzelfde ventje en rijd er precies achter aan maar denk maar niet dat je in de beurt komt, zelfs al doe je 100% precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben het op zich wel met een groot Mario Kart topic eens.

Wel geweldig trouwens, gisteren met een maat van mij met ongeveer dezelfde skill online gespeeld (we sucken allebei :P) en dat was echt spannnend :D

Uiteindelijk een tie.

I love this game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:56:
Yeay!
Nu nog een flashkaart en een ROM update en ik ben vertrokken \o/

Iemand die PassMe2 heeft en mijn DS wil flashen? Ik reis desnoods heel Nederland af om dat in orde te krijgen :D
gefeliciteerd =D

Anyways, heb hier een PassMe (1) liggen, maar raargenoeg werkt die gewoon nog na Mario Kart DS... die mag je wat mij betreft wel lenen om 'm te flashen.. woon je in de buurt van A'dam?

edit: ben ook voor een los Mario Kart topic, wie maakt een mooie startpost? =)

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 30-11-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB EEN PROBLEEM MET DE USB-CONNECTOR

Ik heb de software geïnstalleerd en er is een extra netwerk gegenereerd. Als ik de status check van lan-verbinding staat er:
-beperkte of geen verbindingsmogelijkheden-
Het is niet mogelijk het ip-adres te vernieuwen. Als ik de instellingen van de lan-verbinding check is er geen dns-server ingesteld en ook geen standaard gateway ingevuld. Weet iemand wat ik hier moet invullen?

KAN IEMAND MIJ HELPEN? IK WIL KARTEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:05:
[...]

gefeliciteerd =D

Anyways, heb hier een PassMe (1) liggen, maar raargenoeg werkt die gewoon nog na Mario Kart DS... die mag je wat mij betreft wel lenen om 'm te flashen.. woon je in de buurt van A'dam?
Ik lees:
Works with ANY DS cart, but not with new firmware DSs. If you have a new DS (purchased after September, 2005) you should probably get a PassMe2 just to be safe.
(bron: dspassme.com)

Er is 99% kans dat ik een nieuwe firmware heb, dus ik pas(s) denk ik maar. Toch bedankt voor het aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:36:
Die ghost data van die staff members is ook een grote cheat bende zeg... neem hetzelfde ventje en rijd er precies achter aan maar denk maar niet dat je in de beurt komt, zelfs al doe je 100% precies hetzelfde.
Ow? Maar ik vind ze desondanks best te doen eigenlijk. bij figure 8 zit ik al 3~4 seconden onder de staff tijd :P Echt een superlekker spel voor als je op de wc zit :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sommige banen wel. Maar bv joshi falls word ik echt geraped. Ik heb toch zeker 4 seconden meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Yoshi falls heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, imo echt 1 van de minste banen. Wel tof dat je 32 ghosts kunt opslaan (beste tijd op elke baan). Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Yoshi Falls is ook zeker niet mijn favoriet. Ik vind persoonlijk Bowser Castle 2 en Waluigi Pinball erg cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah zo'n ghost neemt volgens mij echt niet veel ruimte in. Het zijn eigelijk alleen maar cijfertjes van de coordinaten die worden opgeslagen. Net als bv de record optie in counter-strike, dat neemt ook maar heel weinig ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Hij neem alle knopjes op die je indrukt en speelt die precies na (zo was het iig bij de burnout replays), is idd niet zoveel moeite en ruimte.

Ik kom bij figure 8 niet onder laps van 32 sec (net achter die staff ghost) ik boost 3x per flauwe bocht.
Iemand nog tips voor dat boosten (kan het ook op rechte stukken?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:36:
Volgens mij is het zelfs zo dat de staff ghost op snes Mario Circuit 1 3 boosts heeft (3 paddestoeltjes). Want de ghost gaat 3 keer door het zand waar je kunt afsnijden. Als ik dat doe gaat dat toch rete traag :P (zonder een paddestoel, nadat ik de 1e gebruikt heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Nintendo komt met patch voor Mario Kart DS

Onopgemerkt is de eerste patch verschenen voor Mario Kart DS. De patch is nergens te downloaden, maar is via de Mario Kart DS-server van Nintendo beschikbaar, die er automatisch voor zorgt dat de instellingen op je DS worden veranderd.

De spelers die de verbinding verbreken tijdens het online spelen van Mario Kart DS zullen hun tegenspelers niet langer meer dwarszitten. Die krijgen namelijk gewoon hun punten, in tegenstelling tot de niet-gepatchte Mario Kart DS. Veel Mario Kart DS-spelers klaagden hier al over, maar het lijkt erop dat Nintendo naar de kritiek heeft geluisterd.
Bron: InsideGamer

Heb snel even rondgekeken op IGN, GameSpot, Nintendo.com en NintendoWiFi.com, maar daar kan ik er niks over vinden...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 01:06:
[...]

Dat was de kunstmatige intelligentie van je DS die zei: "Ga es slapen!" :P
[edit]Enneuh: hoi, naamgenoot!
Hehe, ja dat geloof ik ook.
Ik heb daarna dus dik verloren door 3 blauwe kloteschildjes bij 3 opeenvolgende races..
Alle 3 vlak voor de finish waar ik de hele race een dikke voorsprong had en uiteindelijk toch als 3e of zelfs 4e eindigde. Van je skills moet je het dus duidelijk niet hebben...
Bijna mijn DS richting de muur geworpen de 3e keer dat het gebeurde :X

Oh en.. Hoi ! *zwaait* B)
BLC_Twan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:34:
[...]

Volgens mij is het zelfs zo dat de staff ghost op snes Mario Circuit 1 3 boosts heeft (3 paddestoeltjes). Want de ghost gaat 3 keer door het zand waar je kunt afsnijden. Als ik dat doe gaat dat toch rete traag :P (zonder een paddestoel, nadat ik de 1e gebruikt heb).
Je weet wel dat het aantal shrooms dat je krijgt afhangt van het gewicht / acceleratievermogen van je kart ? (variërend van 1 tot 3 AFAIK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:10:
IK HEB EEN PROBLEEM MET DE USB-CONNECTOR

Ik heb de software geïnstalleerd en er is een extra netwerk gegenereerd. Als ik de status check van lan-verbinding staat er:
-beperkte of geen verbindingsmogelijkheden-
Het is niet mogelijk het ip-adres te vernieuwen. Als ik de instellingen van de lan-verbinding check is er geen dns-server ingesteld en ook geen standaard gateway ingevuld. Weet iemand wat ik hier moet invullen?

KAN IEMAND MIJ HELPEN? IK WIL KARTEN!!!
Eigenlijk hoorde dit hier niet thuis (werd mij verteld), maar goed ik ben niet te beroert te helpen, wat bij mij hielp was om de usb stick en de kaart waarop je de internet verbinding binnen krijgt, te verbinden met elkaar met een netwerkbrug. Daarna deed hij het vlekkeloos. Hoop dat dit je kan helpen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waar is de DS eigenlijk het goedkoopst? Bij Nedgame kun je de Nintendogs Pack (Pink) voor €139,- halen. Mijn vriendin wil namelijk een DS met kerst, dus ik vroeg me af of Nedgame de goedkoopste is voor die Nintendogs Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:46:
Waar is de DS eigenlijk het goedkoopst? Bij Nedgame kun je de Nintendogs Pack (Pink) voor €139,- halen. Mijn vriendin wil namelijk een DS met kerst, dus ik vroeg me af of Nedgame de goedkoopste is voor die Nintendogs Pack.
Ik heb nog geen goedkopere gezien. Alleen soms heb je bij de mediamarkt dat hij een paar euro goedkoper is maar dat zie je niet vaak.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLC_Twan schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:11:
[...]

Ik heb hem net voor mijn moeder besteld bij www.dvdboxoffice.com . Kostte omgerekend €37 dus dat valt reuze mee. Ben alleen benieuwd wanneer ie in huis is

[edit] ow wacht, in nederland.. sjah het kost niet veel moeite meer om hem uit het buitenland te halen iig :)
Ja maar dan moetje meestal met CC betalen, of Paypal en dat eerste heb ik niet, en dat tweede heb ik geen zin in :p
Naja kijk nog wel even verder. NedGame krijgt US versie 10 DEC binnen dus mischien koop ik daar wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
TheEvilCuber schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:58:
Hij neem alle knopjes op die je indrukt en speelt die precies na (zo was het iig bij de burnout replays), is idd niet zoveel moeite en ruimte.

Ik kom bij figure 8 niet onder laps van 32 sec (net achter die staff ghost) ik boost 3x per flauwe bocht.
Iemand nog tips voor dat boosten (kan het ook op rechte stukken?)
Hmm volgens mij nemen de ghosts op de cube vrij veel ruimte op je mem card in beslag.
Op figure 8 haal ik rondjes van in de 30 (30.358 is mn beste). Ik boost constant, 3 per bocht is eigenlijk te weinig en op de rechte stukken kun je ook constant boosten, van links naar rechts slingeren. Paddo's gebruik ik eigenlijk helemaal niet (tenzij ik per ongeluk op t gras terecht kom). M'n beste tijden zet ik neer met luigi in de standaard kart (op figure 8 is dat 1.33:766).

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:18:
Ja sommige banen wel. Maar bv joshi falls word ik echt geraped. Ik heb toch zeker 4 seconden meer nodig.
Het is mijn beste baan :) ik zit ook al ruim onder de tijd van de staf ghost. Probeer eens een andere karretje te nemen en veel aan de binnenkant van de baan te rijden.
D3ft0n3 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:25:
[...]

Hmm volgens mij nemen de ghosts op de cube vrij veel ruimte op je mem card in beslag.
Op figure 8 haal ik rondjes van in de 30 (30.358 is mn beste). Ik boost constant, 3 per bocht is eigenlijk te weinig en op de rechte stukken kun je ook constant boosten, van links naar rechts slingeren. Paddo's gebruik ik eigenlijk helemaal niet (tenzij ik per ongeluk op t gras terecht kom). M'n beste tijden zet ik neer met luigi in de standaard kart (op figure 8 is dat 1.33:766).
Ik rij bijna alle banen met yoshi egg1, en op figure 8 moet je inderdaad continue boosten ook op de rechte stukken. Ik zit nu op rondjes van ongeveer 30 seconden rond daarmee heb ik de 2e plek op de compo. Beste tijd op de compo is 1:25 en het wereld record is 1:21.

[ Voor 3% gewijzigd door victenn op 30-11-2005 16:48 ]

Last FM

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.