Duurt het bij jullie nou ook zo lang als je rivals, worldwide of continental kiest? ik heb nog maar 1 match gedaan met 4 players, de rest van de tijd vind ie er 1 of 2 en start de game met maar 2 mensen. friends vind ie wel altijd meteen...
Verwijderd
Mwah duurt niet zo heel lang, 2 minuutjes hooguit.
Gister overigens hier // verkoopster (overigens wel heel aardig).
Ik pleur MK:DS op toonbank, "en ook zo'n Nintendo Wifi USB Stick die in de vitrine daar staat aub".
Verkoopster gaat in zo'n bak graaien: "euhhh Playstation he?"
Maar goed ik heb het spul, en ben er dolgelukkig mee
Gister overigens hier // verkoopster (overigens wel heel aardig).
Ik pleur MK:DS op toonbank, "en ook zo'n Nintendo Wifi USB Stick die in de vitrine daar staat aub".
Verkoopster gaat in zo'n bak graaien: "euhhh Playstation he?"

Maar goed ik heb het spul, en ben er dolgelukkig mee
Is er hier al iemand die mij heeft toegevoegd aan hun friendlist?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Tsjongejonge, 3 speelgoedwinkels, een Dixons, een Free Record Shop, een Mediamarkt... nergens een USB connector te vinden. En de verkopers wisten wel telkens precies wat ik bedoelde, ze hebben gewoon allemaal niks binnen gehad. "Goh, je bent al de zoveelste die dat komt vragen." hoor ik de hele tijd. De vraag is zeker groter dan Nintendo had verwacht ofzo. Ik vind het best wel irritant eigenlijk.
Bij Dixons zei die gozer nog voorzichtig: "Nou misschien zit hij er maandag bij..." de rest had allemaal geen idee.
Ik kan wel naar een andere stad gaan maar dan is het ook nog maar de vraag of hij daar wel ligt. Als ik voor niks naar rotterdam ga wordt ik helemaal chagerijnig. 
Balen, balen, balen. Maar gelukkig is het spel ook in singleplayer erg leuk.
Ze hebben alleen wel Choco Island 2 helemaal verknald. Op de SNES was de weg daar af en toe een beetje hobbelig, maar hier hebben ze al die hobbels vervangen door miniatuur springschansen. Vreselijk! Vooral dat stuk weg vlak na de modderpoel is geen doorkomen aan. Ik snap niet dat niemand er wat van heeft gezegd tijdens het testen. Of is het de bedoeling dat je die schansjes nu gaat ontwijken ofzo?
Volgens mij zijn de SNES (en GBA) banen ook allemaal wat groter gemaakt. Waarom weet ik niet. Maar als je, weer op Choco Island 2, op de SNES een turbostart had kon je meteen recht vooruit knallen en door de shortcut heen, dat krijg ik hier dus echt niet meer voor elkaar.
Bij Dixons zei die gozer nog voorzichtig: "Nou misschien zit hij er maandag bij..." de rest had allemaal geen idee.
Balen, balen, balen. Maar gelukkig is het spel ook in singleplayer erg leuk.
Ze hebben alleen wel Choco Island 2 helemaal verknald. Op de SNES was de weg daar af en toe een beetje hobbelig, maar hier hebben ze al die hobbels vervangen door miniatuur springschansen. Vreselijk! Vooral dat stuk weg vlak na de modderpoel is geen doorkomen aan. Ik snap niet dat niemand er wat van heeft gezegd tijdens het testen. Of is het de bedoeling dat je die schansjes nu gaat ontwijken ofzo?
Volgens mij zijn de SNES (en GBA) banen ook allemaal wat groter gemaakt. Waarom weet ik niet. Maar als je, weer op Choco Island 2, op de SNES een turbostart had kon je meteen recht vooruit knallen en door de shortcut heen, dat krijg ik hier dus echt niet meer voor elkaar.
Verwijderd
Volgens mij rem je gewoon veel meer af buiten de baan dan op de snes/gba versies. Geen idee hoe t bij de N64/Cube was want die mk's heb ik niet =p
In Leiden hadden ze er vanmiddag iig nog eentje liggen bij Replay. Of ze hem nu nog hebben kan ik je alleen natuurlijk niet garanderen
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Even een vraagje... Kun je ook gewoon een box in gaan om zo met onbekende
MKDS online te spelen ? Of alleen via een fc die je van tevoren moet weten ?
Verwijderd
Als je Animal Crossing DS nu pre-ordered bij videogamesplus doe je automatisch mee aan een loterij.
3e prijs, spel wordt gratis met DHL verstuurd
2e prijs, een DS game naar keuze
1e prijs, een Revolution zodra die uit is!
Ik had hem daar al eerder in de pre-order gezet dus ding ik automatisch mee. Het is inclusief shipping iets van 42 euro en dat vond ik wel netjes. Bovendien garanderen ze dat het spel gelijk aanstaande maandag al op de post gaat. Maandag over een week dus.
Anders bel ik ze morgen wel even op dat ze hem apart leggen en dat ik er gelijk aan kom. Zo wanhopig ben ik nu al.
3e prijs, spel wordt gratis met DHL verstuurd
2e prijs, een DS game naar keuze
1e prijs, een Revolution zodra die uit is!
Ik had hem daar al eerder in de pre-order gezet dus ding ik automatisch mee. Het is inclusief shipping iets van 42 euro en dat vond ik wel netjes. Bovendien garanderen ze dat het spel gelijk aanstaande maandag al op de post gaat. Maandag over een week dus.
Dat weet ik wel zeker. Zeker met de zware personages is het vrij extreem. Het grote verschil is dat je ook direct al je snelheid kwijt bent, op het moment dat je buiten de baan komt. In de andere versies van mariokart kon je nog wel kleine stukjes gras meepikken zonder al te dramatische gevolgen.Volgens mij rem je gewoon veel meer af buiten de baan dan op de snes/gba versies.
Die is zeker niet op zondag open?In Leiden hadden ze er vanmiddag iig nog eentje liggen bij Replay. Of ze hem nu nog hebben kan ik je alleen natuurlijk niet garanderen
Leuk inderdaad had Animal crossing ook al een tijdje op de preorder lijst staan daar dus hopelijk kan ik nog wat winnen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ja ik ben maar overgestapt van Bowser(mijn standaard ventje op de snes en gba naar Yoshi tot ik goed genoeg kan powersliden en boosten. Je raakt zo snel achter als je even buiten de baan komt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:42:
Dat weet ik wel zeker. Zeker met de zware personages is het vrij extreem. Het grote verschil is dat je ook direct al je snelheid kwijt bent, op het moment dat je buiten de baan komt. In de andere versies van mariokart kon je nog wel kleine stukjes gras meepikken zonder al te dramatische gevolgen.
Verwijderd
Mmm nog steeds kan ik niet online.. hij vind gewoon mijn accespoint niet
.. zijn er mischien mensen die ook een E-tech router met accespoint hebben waar die wel werkt? Kan diegene mischien zijn instellingen posten??
Thanks
Thanks
Verwijderd
Weet iemand dit ? sorry...btje ongeduldigVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:38:
Even een vraagje... Kun je ook gewoon een box in gaan om zo met onbekende
Je kan gewoon zoeken op 3 keuze's:
Continental, Worldwide en Friends dacht ik.
Dus als je continental of worldwide kiest dan worden er automatisch mensen uitgekozen.
Dus als je continental of worldwide kiest dan worden er automatisch mensen uitgekozen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
offtopic:
zo noem ik m'n vriendin altijd
zo noem ik m'n vriendin altijd
En ook tegen mensen die even goed zijn als jij, wat wordt bepaald aan hand van je wins/losses.schnumi schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:04:
Je kan gewoon zoeken op 3 keuze's:
Is er iemand online van dit forum?
Verwijderd
ben een beetje dom
ik heb een ds + mario kart
en een pc met een USB Stick 54 Nbps Wireless Adapter WG 111v2 van Netgear.
kan ik hiermee online?
Wat moet ik instellen in de USB stick?
ik heb een ds + mario kart
en een pc met een USB Stick 54 Nbps Wireless Adapter WG 111v2 van Netgear.
kan ik hiermee online?
Wat moet ik instellen in de USB stick?
Ik, ga vandaag niet uit..geen zin..gister was een veel te lange dag ivm files dus heb helemaal nergens zin inschnumi schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:55:
Is er iemand online van dit forum?
Verwijderd
Woahhh het is gelukt eindelijk!!!!!
wow zo blij ik heb de mbps op 2 gezet en de DCHP client aangezet en het werkt nu alleen duurt het zoeken van een partner wel erggg lang 
Meer mensen hetzelfde probleem
?
Meer mensen hetzelfde probleem
?
Ja rnie16, dat probleem heb ik ook. Rival werkt nog het snelste.
Leuk maxburn maar wat is je friendcode? Kan hem niet vinden in de startpost.
Verwijderd
pff die usb stick installeren werkt ook niet echt lekker
. Op mijn laptop kon hij geen internet delen, en dan stopt die installer er gewoon mee zonder duidelijke foutmelding. Op mn andere pc ging het eerst ook niet maar na 10x achter elkaar die installer runnen werkte het ineens... zo makkelijk is het dus nog niet.
Toenet zag ik boven die verbindingsbalk even een blauw logo knipperen. Betekend dat dat er een friend online is ofzo?
Heb tot nu toe deze mensen erin staan:
mmarsu
ecco
blaasvis
ghost
ken
s2s
murdoc
apnia
pimpy d
devotion
erwin
willy
zero
Heb tot nu toe deze mensen erin staan:
mmarsu
ecco
blaasvis
ghost
ken
s2s
murdoc
apnia
pimpy d
devotion
erwin
willy
zero
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 26-11-2005 23:24 ]
Verwijderd
Haha, dat is echt precies wat ik ook heb meegemaakt de afgelopen dagen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:49:
Ja ik ben maar overgestapt van Bowser(mijn standaard ventje op de snes en gba naar Yoshi tot ik goed genoeg kan powersliden en boosten. Je raakt zo snel achter als je even buiten de baan komt.
Bowser is duidelijk de beste van het stel (de enige die maxiamaal scoort op speed), maar je moet er wel foutloos mee kunnen rijden. Dat lukt me nu nog niet. Ik heb nu ook meestal Yoshi. Of Dry Bones, die is ook best goed.
Het gebeurt me ook nog regelmatig op bepaalde banen dat ik ineens een gek geluid hoor. Inmiddels weet ik al wat het is, maar toch schrik ik er af en toe nog van omdat ik nog niet helemaal thuis ben met alle nieuwe geluidjes in het spel. En het zijn dus telkens die piranhaplanten. Al sinds de jaren '80 zijn ze doodstil, maar nu moeten ze ineens weer een klepperend geluid maken.
Ik heb me aangemeld op de Mariokart DS site, maar waar kan ik mijn friend id invullen zodat deze ook op de database verschijnt?
Sunrider1
438146
749181
gecorrigeerd
Sunrider1
438146
749181
gecorrigeerd

[ Voor 18% gewijzigd door DoctorV64 op 26-11-2005 23:49 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
doctor je friendcode is "incorrect" heb je geen cijfer verkeerd gedaan?
Yoshi is een van de snelste hoor...er valt voor geen hol snel door bochten te MTén / SSMTén met Bowser. Ik gebruik Yoshi momenteel tot er misschien wat beters unlocked wordt. Volgens de world record ranking is Yoshi / Egg1 een van de beste racers. In MKDD had het "treintje" minder sterren op speed dan bv Bowser maar hij ging TOCH een heel stuk sneller. (ook zonder MT's)
@schnumi waarom ik er niet in
De enige reden dat ik deze nick heb op GoT is omdat me andere al sinds het begin van Tnet in gebruik is door een ander..
Met gaming heb ik altijd Mithr..... 

Vreemd ! Ik heb op mijn pc echt veel services uitstaan en het werkte evengoed direct.pff die usb stick installeren werkt ook niet echt lekker. Op mijn laptop kon hij geen internet delen, en dan stopt die installer er gewoon mee zonder duidelijke foutmelding. Op mn andere pc ging het eerst ook niet maar na 10x achter elkaar die installer runnen werkte het ineens... zo makkelijk is het dus nog niet.
[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 26-11-2005 23:50 ]
Verwijderd
Het heeft op een of andere manier ook iets verkloot aan de netwerkkaart drivers op mn laptop want ik kan hem niet meer in of uitschakelen met knop op laptopMaxBurn schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:48:
[...]
Vreemd ! Ik heb op mijn pc echt veel services uitstaan en het werkte evengoed direct.
Ik sta trouwsens als DERK in de friend db list
Verwijderd
Dat treintje was inderdaad erg snel!MaxBurn schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:48:
Yoshi is een van de snelste hoor...er valt voor geen hol snel door bochten te MTén / SSMTén met Bowser. Ik gebruik Yoshi momenteel tot er misschien wat beters unlocked wordt. Volgens de world record ranking is Yoshi / Egg1 een van de beste racers. In MKDD had het "treintje" minder sterren op speed dan bv Bowser maar hij ging TOCH een heel stuk sneller. (ook zonder MT's)
Yoshi rijdt in ieder geval erg lekker. Maar voor mijn gevoel gaat Bowser wél sneller en miniturbo's lukken me even goed/slecht als bij Yoshi.
surrounded kijk even naar me tijd op Figure-8 met Yoshi en beslis dan even welke van de 2 sneller is..Yoshi of Bowser...
Ik heb nog lang geen wereldrecord maar het is een aardige tijd...
Ok mithrander dus toegevoegd.MaxBurn schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:48:
@schnumi waarom ik er niet in![]()
De enige reden dat ik deze nick heb op GoT is omdat me andere al sinds het begin van Tnet in gebruik is door een ander..
[...]
Vreemd ! Ik heb op mijn pc echt veel services uitstaan en het werkte evengoed direct.
Zo, avondje lol gehad: 2 vrienden op bezoek die ieder een DS hebben en dan hele avond met 3'en ge-mario-kart. Wat een humor!
Verwijderd
[quote]MaxBurn schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:48:
[...]
hmm ik rij voorlopig het snelst met luigi icm z'n kruimeldief.

[...]
hmm ik rij voorlopig het snelst met luigi icm z'n kruimeldief.
Ik speel alleen nog maar met Dry Bones.
Echt heerlijk snel accelereren en perfecte controle.
Met die tank-kart ook nog eens iets zwaarder ook.
Ideaal dus.
Dat geeft in principe gewoon aan dat er iemand van je list online is en dat kun je, zolang je connected bent, in beeld krijgen. Meestal ga ik dan gelijk naar een buddylist match en dan kijk ik wie het is.
Spannend potje btw hehe. Ik was bij de laatste race verdomme wel mooi als eerste over de streep, maar na de finish was ik opeens 2e ?? Oh well.. mooie gedeelde 1ste plek toch
2e potje moest ik even verder met foto’s maken (was @ een bedrijfsfeest bezig en tussendoor even via het netwerk online
) dus toen heb ik ’m uitgezet / disconnected.
Echt heerlijk snel accelereren en perfecte controle.
Met die tank-kart ook nog eens iets zwaarder ook.
Ideaal dus.
Ja, beide dus.apNia schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:59:
Wat mij niet duidelijk is is hoe je met friends online meet.. ik hoorde iets over dat je zelfs als je aan het spelen bent bericht kan krijgen dat een friend online is. Vanmiddag logde ik in en toen kreeg ik een icoon met een poppetje boven m'n bereik-icoon en toen bleek KeN online te zijn. Maar is dat omdat hij zit te wachten, of kan hij een game escapen ofzo? Kon er niks over vinden in de manual, of skeel van mij, of slordig van nintendo
Maar either way, wie weet 't?
Dat geeft in principe gewoon aan dat er iemand van je list online is en dat kun je, zolang je connected bent, in beeld krijgen. Meestal ga ik dan gelijk naar een buddylist match en dan kijk ik wie het is.
Spannend potje btw hehe. Ik was bij de laatste race verdomme wel mooi als eerste over de streep, maar na de finish was ik opeens 2e ?? Oh well.. mooie gedeelde 1ste plek toch
2e potje moest ik even verder met foto’s maken (was @ een bedrijfsfeest bezig en tussendoor even via het netwerk online
[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 27-11-2005 02:40 ]
Waar op http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkds/index.php kan je nou je eigen friendcode invoeren??DoctorV64 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:44:
Ik heb me aangemeld op de Mariokart DS site, maar waar kan ik mijn friend id invullen zodat deze ook op de database verschijnt?
Sunrider1
438146
749181
gecorrigeerd
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Eerst jezelf registreren en dan op de member page onder friend codes toevoegen ?
Ik zie overigens wel meer mensen met dry bones online gaan en meestal met die tank. Hoe kun je die krijgen dan? Gewoon alle cups uitspelen ofzo?
Ben namelijk gewoon online gegaan maar heb alleen nog maar de 50cc compleet uitgespeelt.
Ben namelijk gewoon online gegaan maar heb alleen nog maar de 50cc compleet uitgespeelt.
Mariokart reclame (Japan)
http://touch-ds.jp/mediagallery/index.html
[ Voor 7% gewijzigd door Mistral op 27-11-2005 11:15 ]
Verwijderd
Dat is een strakke tijd. Ik heb het even geprobeerd en kom nog niet lager dan 1'32 ongeveer. Maar dat SSMT'en gaat toch ook nog wel vaak mis bij me. Als ik dat eenmaal goed onder de knie heb verbeter ik je nog wel.MaxBurn schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:29:
surrounded kijk even naar me tijd op Figure-8 met Yoshi en beslis dan even welke van de 2 sneller is..Yoshi of Bowser...Ik heb nog lang geen wereldrecord maar het is een aardige tijd...
Het is alleen wel erg belastend voor je linkerduim. Ik merk dat ik er een hele krampachtige houding van ga aannemen, terwijl in principe een licht klikje op de d-pad net zo effectief is. Maar dat moet ik mezelf nog even aanleren.
Ik vind tick tock clock toch eigenlijk ook wel een erg leuke baan om op te racen.
Verwijderd
kan iemand me uitleggen hoe ik online kan met mijn ds met mijn sweex wireless router de manual instellingen ff in het ned uitleggen
Zo, ook mezelf even aan de DB toegevoegd. Ik ben terug te vinden onder nick 'iNSaNe NL' met code 416671 911210 (dus niet iNSaNe-oNe).
Gisteren al diverse potjes onderling gespeeld met diverse lui van hier, meestal is het het makkelijkst om in #nintendo te gluren op irc.tweakers.net om te kijken wie er zin heeft in een potje, en om erachter te komen dat je nog helemaaaal niet zo goed rijdt als dat je zelf denkt dat je kunt. (herkenbaar, anyone?)
Gisteren al diverse potjes onderling gespeeld met diverse lui van hier, meestal is het het makkelijkst om in #nintendo te gluren op irc.tweakers.net om te kijken wie er zin heeft in een potje, en om erachter te komen dat je nog helemaaaal niet zo goed rijdt als dat je zelf denkt dat je kunt. (herkenbaar, anyone?)
... en oranje! :P
Ik verwacht toch wel rond de 1'24 a 1'25 te zitten binnenkort dus..you sure ?Als ik dat eenmaal goed onder de knie heb verbeter ik je nog wel.
Die tweede wijzerplaat kan je trouwens omheen door gewoon op het randje te rijden
Verwijderd
GEWELDIG !Mistral schreef op zondag 27 november 2005 @ 11:06:
Mariokart reclame (Japan)![]()
Niet helemaal waarEn het zijn dus telkens die piranhaplanten. Al sinds de jaren '80 zijn ze doodstil, maar nu moeten ze ineens weer een klepperend geluid maken.
In MK:DD klapten hun kaken ook al. En ik kan me herinneren dat in meerdere games voo de GC en de N64 zij ook al geluid maakten...
EDIT:
Inderdaad! Die commercials zijn echt goed!
Ik wou dat ze hier in Nederland dit soort reclames gebruikt, want de huidige commercial is echt butt! Die maakt meerdere belangrijke dingen niet duidelijk:
1. Je kan tegen elkaar spelen
2. Je kan over het internet tegen elkaar spelen
3. Laat de reclame ook maar iets van game footage zien eigenlijk?
Nee, echt een ongelooflijk slechte reclame!
EDIT2:
Ow! Die reclames van Animal Crossing! Ook erg goed, maar toch helaas meer geschikt voor het Japanse publiek... Dat terwijl die MK:DS reclame hier misschien ook nog wel zou werken
[ Voor 55% gewijzigd door Liegebeest op 27-11-2005 13:33 ]
Liege, liege, liegebeest!
wat kan dit toch een vreselijk irritant spel zijn..
je ligt echt 3 rondes voorop, ontwijkt mooi rode shields doormiddel van bananen enzo, en op de helft van de laatste lap word je 1x geraakt door een blauw schild en daarna door een bliksem..
en poef, zo verlies je weer..
gebeurt me ZO vaak dat ik 2 laps voor sta en dan ff in de laatste lap compleet kapot geschoten word en me voorsprong verlies
je ligt echt 3 rondes voorop, ontwijkt mooi rode shields doormiddel van bananen enzo, en op de helft van de laatste lap word je 1x geraakt door een blauw schild en daarna door een bliksem..
gebeurt me ZO vaak dat ik 2 laps voor sta en dan ff in de laatste lap compleet kapot geschoten word en me voorsprong verlies
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik op het irc channel komt?
Heb net ff de lijst friendcodes ingevoerd.. aardig karweitje. Mijn friendcode is 154678 855199
Heb net ff de lijst friendcodes ingevoerd.. aardig karweitje. Mijn friendcode is 154678 855199
Verwijderd
vraagje,
kun je mk ook online spelen als je in de buurt van een vrij netwerk bent, komt dat vaak voor?
kun je mk ook online spelen als je in de buurt van een vrij netwerk bent, komt dat vaak voor?
Als het een compleet vrij netwerk is kan dat inderdaad. Zo werken ook al die Hotspots die Nintendo op zet in Amerika (bij McDonalds bijvoorbeeld).
Liege, liege, liegebeest!
Ja dat kan vrij irri worden. Als je bv met friends speelt zou je ff kunnen afspreken een no-items race te houden (via chat oid). Beperkte items gaat haast niet want als iemand per ongeluk een bliksem krijgt moet je hem wel gebruiken of de hele race niet gebruiken maar dan kan je geen andere items meer gebruiken...Wiebbe schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:21:
wat kan dit toch een vreselijk irritant spel zijn..
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd
Mwah ik vind die japanse reclames maar gaar. Normaal heb ik wel een voorkeur voor het japanse gebeuren maar die reclames vind ik eerder vervelend dan leuk. Terwijl ik de europeese mariokart reclame wel grappig vind.cailin_coilleach schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:19:
[...]
Niet helemaal waar![]()
In MK:DD klapten hun kaken ook al. En ik kan me herinneren dat in meerdere games voo de GC en de N64 zij ook al geluid maakten...
EDIT:
Inderdaad! Die commercials zijn echt goed!Nu alleen nog uitvinden hoe ik ze kan downloaden
Ik wou dat ze hier in Nederland dit soort reclames gebruikt, want de huidige commercial is echt butt! Die maakt meerdere belangrijke dingen niet duidelijk:
1. Je kan tegen elkaar spelen
2. Je kan over het internet tegen elkaar spelen
3. Laat de reclame ook maar iets van game footage zien eigenlijk?
Nee, echt een ongelooflijk slechte reclame!
EDIT2:
Ow! Die reclames van Animal Crossing! Ook erg goed, maar toch helaas meer geschikt voor het Japanse publiek... Dat terwijl die MK:DS reclame hier misschien ook nog wel zou werken
Verwijderd
Ik heb een netgear router gekocht en het is me niet gelukt om deze te installeren 
Er zit ook een WIRELESS USB ADAPTER bij, kan ik deze alleen gebruiken?
anyone?
Er zit ook een WIRELESS USB ADAPTER bij, kan ik deze alleen gebruiken?
anyone?
Is het trouwens ook mogelijk om mensen van je Friendslist af te halen?
Heb 't zelf nog niet kunnen vinden namelijk...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Druk op X als je bij je friend roster bentironx schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:29:
Is het trouwens ook mogelijk om mensen van je Friendslist af te halen?

Had dat hele scherm nog niet eens gezien joh... Toch bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door ironx op 27-11-2005 15:38 ]
hoe kunnen jullie eigenlijk al online spelen? aangezien nintendowifi.nl nog niet online is...
ow dat heeft natuurlijk niks met die site te maken, maar dan kunnen jullie nog geen stats opvragen?
ow dat heeft natuurlijk niks met die site te maken, maar dan kunnen jullie nog geen stats opvragen?
[ Voor 38% gewijzigd door lukaso op 27-11-2005 15:53 ]
jawel, je kunt je eigen records opvragen bij Records in het hoofdmenu, dan krijg je je wins/losses te zien
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Overigens als die nintendowifi.nl eindelijk af is kun je daarop dacht ik ook je stats volgen en van anderen enz.
hmm net geprobeerd de hele lijst met friens code in de ds te tikken
Dat past dus niet. Beetje jammer.
Dat past dus niet. Beetje jammer.
Verwijderd
Nou of ik zo laag kom weet ik niet, maar er gaan nog wel flink wat seconden van mijn tijd af hoor.MaxBurn schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:48:
[...]
Ik verwacht toch wel rond de 1'24 a 1'25 te zitten binnenkort dus..you sure ?
Ja dat dacht ik al. Meestal denk ik dat ik het nog wel zal halen (over de wijzerplaat heen voordat de wijzer me raakt), maar hij is toch sneller dan je denkt.Die tweede wijzerplaat kan je trouwens omheen door gewoon op het randje te rijden
Hm. Echt waar? Nou dan weet ik ook niet waarom het me nu ineens zo opvalt.In MK:DD klapten hun kaken ook al. En ik kan me herinneren dat in meerdere games voo de GC en de N64 zij ook al geluid maakten..
Mischien door het "surround sound"-effect van de DS?[b][message=24691333,noline]surrounded schreef op zondag 27 november 2005 @ Hm. Echt waar? Nou dan weet ik ook niet waarom het me nu ineens zo opvalt.
Verwijderd
die nintendo stick ligt op voorraad bij mediamarkt amsterdam voor 40 euros
ze hadden er nog 8 vandaag
Verwijderd
Had vandaag niet zoveel te doen dus heb haast iedereen toegevoegd als mijn vriendje die op de voorpagina staan =P wel zo aardig om mij ook even toe te voegen ben veel online 
Ganty
519750 948759
Ganty
519750 948759
Verwijderd
MMm heb nu sinds een dag ook Mario Kart online.. alleen heeft hij nog wel kuren
ik moet namelijk eerst naar settings gaaan en dan connection testen en dan pas kan ik gewoon naar WFC Match gaan .. heel vaag hebben jullie dat ook? en de ene x zegt hij foutmelding 5200 en de andere x doet hij het gewoon ik kan bij DHCP client 'enable' aan vinken maar dan vraagt hij ook om een host.. iemand enig idee wat dat is? of is er een andere manier om foutmelding 5200 tegen te gaan ?
Verwijderd
Je voegt vrienden toe aan je Friend List.. als je dat gedaan hebt kan je bij WFC ( online modus) uit verschillende criteria (filters) kiezen met wie je online wil spelen. Als jij met een vriend afspreekt dat je samen online gaat dan kan je dus tegen diegene spelen. Maar als je meer vrienden in je lijst hebt die ook online zijn dan dan vind hij die ook en kan je dus met meer mensen tegelijk spelen!!.. (duidellijk?
Als je online wilt racen kan je kiezen uit 'worldwide', 'continental', 'rivals' en 'friends'...Svenneh schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:47:
Kan je met mario kart ook een friendscode invoeren zodat je alleen met die persoon kan racen?
Kies je 'friends', dan gaat hij kijken welke van je 'friends' op dat moment online zijn. Deze 'friends' worden dan (als ze beschikbaar zijn) in de race 'geplaatst'...
Stel: er zijn 6 van je 'friends' online waaronder klaasje waarmee je wilt racen.
Het kan dan dus zijn dat, waneer ze alle 6 'vrij' zijn, er 3 worden uitgepikt (je kan maar met z'n 4en tegelijk), klaasje net niet wordt geselecteerd.
Je kan dus niet echt specifiek kiezen van ik wil alleen die of die persoon in de race hebben.
Correct me if i'm wrong...
[ Voor 24% gewijzigd door ironx op 27-11-2005 22:34 ]
Verwijderd
Je hebt gelijk.. maaar als je dus alleen diegene in je vriendenlijst heb zitten waarmee jij alleen online wilt dan kan het natuurlijk wel !!
even iets anders.. zijn er mensen die ook Tony Hawk hebben ? is dat een beetje leuk??
even iets anders.. zijn er mensen die ook Tony Hawk hebben ? is dat een beetje leuk??
in maastricht waren ook nergens usb sticks te vinden, alleen media markt ben ik niet geweest. Gelukkig kon ik dit weekend even bij me ouders op de draadloze router.
Tony Hawk is heerlijk!, online uitbgebreider dan Mario kart (custum decks up/downloaden van een site, nieuw content en stats)Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:34:
Je hebt gelijk.. maaar als je dus alleen diegene in je vriendenlijst heb zitten waarmee jij alleen online wilt dan kan het natuurlijk wel !!
Door de cell shaded stijl is het niet te vergelijken met de andere versies (een psp 'port' zou natuurlijk niet om aan te zien zijn) Dus op deze manier is het nog best indrukwekkend. de verdere singleplayer is natuurlijk altijd hetzelfde bij tony hawk, story mode, classic mode, free roaming world enzo.
This space is occupied
Sneaky manier dan van ze om de tekortkoming van de DS te verhullen met cellshading 
Ik duik m'n bed in met Mario Kart en dan snel pitten!
Ik duik m'n bed in met Mario Kart en dan snel pitten!
Toch leuk gedaan, het ziet er echt goed uit, met toch zo weinig krachtapNia schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:44:
Sneaky manier dan van ze om de tekortkoming van de DS te verhullen met cellshading
ik deed ook al hetzelfde, ff een potje online voor het slapenIk duik m'n bed in met Mario Kart en dan snel pitten!
This space is occupied
Verwijderd
IK heb mario DS gespeeld bij mijn ouders en geen probleem , kon internetten en gamen, maar bij mij thuis kan ik ook wel spelen maar drukt hij alle internetverbindingen eruit, hij overruled, ja het spel ook.
maar heeft iemand de zelfde ervaring dat zodra hij Mariokart DS speelt dat al zijn draadloze verbindingen er niet meer zijn, !!!!!!!!!!!!!!! iemand een oplossing, mensen hier in mijn huis 3 sterk verbieden mij om te gamen.
wij hebben een draadloze modem van Siemens ( internetplusbellen van KPN ) experiabox
alvast bedankt
maar heeft iemand de zelfde ervaring dat zodra hij Mariokart DS speelt dat al zijn draadloze verbindingen er niet meer zijn, !!!!!!!!!!!!!!! iemand een oplossing, mensen hier in mijn huis 3 sterk verbieden mij om te gamen.
wij hebben een draadloze modem van Siemens ( internetplusbellen van KPN ) experiabox
alvast bedankt
Toen ik de WFC software installeerde vloog wel even de verbinding eruit.
Het enige wat kan is dat je router terugspringt naar 2mbps maximaal e.d. en dat daardoor de verbinding inkakken (maar niet uitvallen). Neem anders een Nintendo WFC Stick
Loopt het draadloos bij jou via die ene pc? Probeer eens een ander...mensen hier in mijn huis 3 sterk verbieden mij om te gamen.
Het enige wat kan is dat je router terugspringt naar 2mbps maximaal e.d. en dat daardoor de verbinding inkakken (maar niet uitvallen). Neem anders een Nintendo WFC Stick
[ Voor 80% gewijzigd door Max|Burn op 28-11-2005 10:02 ]
Verwijderd
Nee de de Siemens Modem is draadloos ,dus alle verbindingen zijn draadloos door het gebouw.
Even een vraagje over de nintedo wifi usb stick.
Mijn moeder heeft ook een DS en wil binnenkort met Animal Crossing online gaan. Is het mogelijk om via die nintendo usb stick met 2 DS' en tegelijk online te gaan? Dus dat je op 1 stick met meerdere DS' en online kan?
Mijn moeder heeft ook een DS en wil binnenkort met Animal Crossing online gaan. Is het mogelijk om via die nintendo usb stick met 2 DS' en tegelijk online te gaan? Dus dat je op 1 stick met meerdere DS' en online kan?
Verwijderd
Ik kocht zaterdag een DS \o/
Misschien is het tijd om de startpost te updaten? De roze&blauwe versie zijn in België reeds te koop. Hij kostte in België 129€, zonder games of accessoires, ongeacht de kleur(zilver/roze/blauw). Asphalt GT is very nice, Rayman ook, maar van die laatste verwachtte ik net iets meer.
Misschien is het tijd om de startpost te updaten? De roze&blauwe versie zijn in België reeds te koop. Hij kostte in België 129€, zonder games of accessoires, ongeacht de kleur(zilver/roze/blauw). Asphalt GT is very nice, Rayman ook, maar van die laatste verwachtte ik net iets meer.
goeie vraagBLC_Twan schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:27:
MaxBurn al meer kunnen vinden over de techniek achter die stick? (WiFi oder NiFi?)
BLC_Twan schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:27:
Bron: Nintendo US storeDon't have a wireless router but want to play your Nintendo DS online from home? You can use the Nintendo Wi-Fi USB Connector. The USB Connector is a dedicated wireless access point that plugs into a USB port on your PC. It uses your PC to access your existing high-speed internet connection. Multiple Nintendo DS systems may be registered to the USB Connector and up to five (5) DS systems can enjoy online game play at the same time. The Nintendo Wi-Fi USB Connector will ONLY work with the Nintendo DS.
Detail: in de Amerikaanse versie heet 'Continental' 'Regional'.
Lijkt me dat de USB connector NiFi is (staat toch ook geen WiFi-logo op?).
[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 28-11-2005 11:33 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
De WFC stick is trouwens best veilig..na flink aan de driver settings gesleuteld te hebben (SSID opgeven etc) was de AP nog steeds niet zichtbaar op me PDA. Alleen nog even sniffen 
AFAIK gewoon Wi-Fi alhoewel de stick niet als een wifi device in XP staat.MaxBurn al meer kunnen vinden over de techniek achter die stick?
[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 28-11-2005 11:25 ]
Ik las dat Nintendo demo's wil gaan verstrekken, die je via die USB connector op je DS kunt downloaden. Dan moet het toch Ni-Fi zijn?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Uit de handleiding van de Nintendo Wi-Fi USB Connector (pagina 22):BLC_Twan schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:27:
Ja, kan dus... max 5Met deze USB Connnector kunnen maximaal vijf Nintendo DS systemen tegelijk verbinding maken met het internet.
Ik denk ook dat het een standaard Wi-Fi stick is. Ik heb alleen nog niet de kans gekregen dat uit te testen, Mario Kart is nog steeds niet verzonden. Netstumbler ziet de stick in ieder geval niet als je er niet mee verbonden bent. Ik ga misschien straks even Tony Hawk halen om te kijken of ik de stick kan detecteren.MaxBurn schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:24:
De WFC stick is trouwens best veilig..na flink aan de driver settings gesleuteld te hebben (SSID opgeven etc) was de AP nog steeds niet zichtbaar op me PDA. Alleen nog even sniffen
[...]
AFAIK gewoon Wi-Fi alhoewel de stick niet als een wifi device in XP staat.
Is het jouw trouwens opgevallen dat de drivers van de stick niet digitaal ondertekent zijn door MS? De software op de CD installeert de drivers zelf volgens mij, zodat je geen waarschuwing krijgt van Windows.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Right, ik ga vandaag nog ene keer alle winkels af in mijn woonplaats. En anders ga ik morgen gewoon naar amsterdam. Daar moet toch nog wel ergens zo'n stick te vinden zijn. Al is het niet bij mediamarkt dan wel ergens anders.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:34:
die nintendo stick ligt op voorraad bij mediamarkt amsterdam voor 40 euros
Ik zit nu met veel tegenzin...
spoiler:
...de mirrormode af te werken. Echt een akelige uitvinding is dat. Is er zelfs maar één iemand die het een leuke toevoeging vind? Ik speel ze één keer allemaal uit om te unlocken wat daarmee te unlocken valt, en daarna ga ik de banen weer lekker "gewoon" spelen. Het is zo verwarrend als je probeert de banen een beetje te leren kennen dat alle bochten ineens andersom zijn. 
Misschien een domme vraag, maar weet iemand of de wifi stick van nintendo ook met win2000 werkt? Ik weet dat hij volgens Nintendo alleen met XP werkt, maar de praktijk leert dat XP producten vaak ook wel met 2k werken.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
De DS kan als ik het goed begrijp jammer genoeg geen normale gameboy spellen en gameboy color spellen spelen.
Is er een (niet te dure) manier om dit toch nog wel te doen? Of is dit niet meer mogelijk (wat wel jammer zou zijn).
Is er een (niet te dure) manier om dit toch nog wel te doen? Of is dit niet meer mogelijk (wat wel jammer zou zijn).
Snik Snik... nog 5 dagen wachten... dan mag ik mijn DSje met MK pas... snik snik... Iemand een idee hoe ik mijn vriendin het cadeua eerder kan laten geven?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Hard palenDukeN schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:09:
Snik Snik... nog 5 dagen wachten... dan mag ik mijn DSje met MK pas... snik snik... Iemand een idee hoe ik mijn vriendin het cadeua eerder kan laten geven?
Ownage... en daar krijg ik niet alleen die DS eerder mee
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
zeggen dat je het uitmaakt als je je DS niet snel krijgt of haar dreigend wakkerprikken met een lans terwijl je een ridderhelm ophebt en het alfabet achterstevoren schreeuwt.. dan MOET ze wel inzien dat de tijd rijp is!
Nee, is niet mogelijk. De enige mogelijkheid is om ze met een GB(C) emulator voor de GBA te emuleren.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:02:
De DS kan als ik het goed begrijp jammer genoeg geen normale gameboy spellen en gameboy color spellen spelen.
De Game Boy Micro kan trouwens ook alleen GBA spellen aan. Voor GB(C) kun je alleen een GBA of GBA:SP gebruiken.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
ow ik liep een pagina achter..
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 13:50 ]
Verwijderd
zou iemand mij kunnen helpen met het online gaan van de ds ik heb een sweex annex a/b wireless router, weet iemand of ik hiermee online kan gaan?
Ze staan ook op de een of andere manier ingepakt. (heb niet in de directories gekeken, maar er is iig geen .cab) want XP zelf vond niets op de CD.MetroidPrime schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:12:
[...]
De software op de CD installeert de drivers zelf volgens mij, zodat je geen waarschuwing krijgt van Windows.
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 28-11-2005 13:59 ]
Is het iemand gelukt om de nintendo Wi-Fi stick werkende te krijgen als diegen niet direct toegang tot internet heeft?
Oftewel als je probeert de stick te installeren op een computer die verbonden zit met een router, die weer verbonden zit met de modem?
Moet de router voor Mario Kart dan bepaalde inbound poorten forwarden en zo ja, welke? Of maakt de Nintendo Wi-Fi registration tool en Mario Kart alleen outbound connecties? (dan zou er geen probleem moeten zijn)
Dank voor de hulp
_Marcade
Oftewel als je probeert de stick te installeren op een computer die verbonden zit met een router, die weer verbonden zit met de modem?
Moet de router voor Mario Kart dan bepaalde inbound poorten forwarden en zo ja, welke? Of maakt de Nintendo Wi-Fi registration tool en Mario Kart alleen outbound connecties? (dan zou er geen probleem moeten zijn)
Dank voor de hulp
_Marcade
Dat is de meest voorkomende situatie en dat werkt gewoon (in 99,98% van de gevallen)Oftewel als je probeert de stick te installeren op een computer die verbonden zit met een router, die weer verbonden zit met de modem?
Verwijderd
Een maat van me krijgt de volgende error bij het opstarten van Nintendo Wifi software:

Reinstall bied helaas geen oplossing.
Anyone?
Reinstall bied helaas geen oplossing.
Anyone?
Klik dan wel de error melding open want hier zie je niets aan..
Open svp een apart topic want dit is echt helpdesk-achtig, wat niet in dit topic hoort
Als je zulke meldingen krijgt terwijl het een programma is dat bij veel mensen prima werkt dan is er trouwens iets best wel mis met dat systeem... (zoals in de installatie gevraagd word: firewall en virusscan uit..toch?..)
Open svp een apart topic want dit is echt helpdesk-achtig, wat niet in dit topic hoort
Als je zulke meldingen krijgt terwijl het een programma is dat bij veel mensen prima werkt dan is er trouwens iets best wel mis met dat systeem... (zoals in de installatie gevraagd word: firewall en virusscan uit..toch?..)
[ Voor 85% gewijzigd door Max|Burn op 28-11-2005 15:12 ]
Verwijderd
Ja dat zei ik ook al, dat het aan zijn windows lag.MaxBurn schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:42:
Klik dan wel de error melding open want hier zie je niets aan..
Firewall/Virusscanner lijkt me niet dat hij bij het opstarten al een dergelijke error geeft
Maja hij zoekt het dan maar uit
Ik had ook vette troubles met die software... Direct na installatie liep 't zo soepel als een trein, maar na een reboot bevroor Windows tot ik de USB Connector er uit haalde...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:15:
[...]
Ja dat zei ik ook al, dat het aan zijn windows lag.
Ook vroeg NintendoWFCReg.exe contant 100% van de CPU.
Uiteindelijk Windows er maar opnieuw opgemieterd (moest toch een keer na 6 maanden
Kan op zich wel.Firewall/Virusscanner lijkt me niet dat hij bij het opstarten al een dergelijke error geeft
Ook hier blijkt het voort te vloeien uit waarschijnlijk een brakke windows install...anders gebeurt dat echt nietUiteindelijk Windows er maar opnieuw opgemieterd (moest toch een keer na 6 maanden ) en nu werkt ie probleemloos... (en heb toch dezelfde virusscanner enz weer draaien).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.
#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.
#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.