Het Nintendo DS Topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. die is handig idd.
Wat Captain N zegt is ook een goeie optie.

Bedacht me toen ik bij de computer wegliep idd al dat ik aan JAP <> EU dacht.
Daarmee kan het namelijk wel gewoon. My bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:18:
[...]
Wat ik ook raar vind is dat het zo onmogelijk lang duurt voor ik mensen online vindt. Moet toch wel drukker zijn dan dat? En dat is ook op andere routers dan de SMC. Duurt soms gerust 2 a 3 minuten geloof ik.
Dat is een nadeel van het gebruikte systeem, er moeten prescies op dat moment ook 3 mensen opzoek zijn naar een tegenstander. Dat is natuurlijk logisch maar als je 'ouderwets' een server zou openen, zou je ook weer moeten wachten tot die vol is en dat duurt vaak nog langer (heb je er 3, joint er een 4e, gaat er weer een weg e.d.)

In Halo 2 gebruiken ze het prescies zo, en het duurt daar ook altijd zo lang.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 14:39

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
ja maar in dit geval start niemand een server waar anderen op joinen.. je hebt een x aantal mensen die een game zoeken.. geen master/slave situatie.. dus ik bedenk me iets van een x aantal mensen die ronddwarrelen zoekend naar een game, waarom duurt het zo lang voor het systeem om daar mensen bij te keilen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

apNia schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:38:
ja maar in dit geval start niemand een server waar anderen op joinen.. je hebt een x aantal mensen die een game zoeken.. geen master/slave situatie.. dus ik bedenk me iets van een x aantal mensen die ronddwarrelen zoekend naar een game, waarom duurt het zo lang voor het systeem om daar mensen bij te keilen..?
hmmm..volgens een bericht zijn er 200000 mensen online geweest met MKDS. Laten we even aannemen dat er 5 procent daarvan NU aan het spelen zijn. houden we er 10000 over. verdeel dat over de 4 manieren in het connectscherm ( want "continental","worldwide","friends" en "rivals" sluiten elkaar allemaal uit ), houden we 2500 over op de connecttype waar je op dat moment zit. laten we dan nog even aannemen dat er 1 procent NU zit te wachte op een spel, houd je er nog maar 25 over...

Natuurlijk zijn dit allemaal aannames, maar het verklaart wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is mij ook een raadsel idd.
Soms zit ik gewoon ’s avonds vijf minuten te wachten, op 'worldwide' zonder dat er ook maar iemand connect. Erg apart. Komt ook vaak voor dat er 2 connecten en na een minuut opeens allebei tegelijk weer weg zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Ken. op 12-12-2005 14:49 . Reden: quote&#8217;je erij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
ik vind 't een logische berekening :)
thanks FFrenzy ;)
.KeN. schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:48:
[...]

Is mij ook een raadsel idd.
Soms zit ik gewoon ’s avonds vijf minuten te wachten, op 'worldwide' zonder dat er ook maar iemand connect. Erg apart. Komt ook vaak voor dat er 2 connecten en na een minuut opeens allebei tegelijk weer weg zijn.
heb ik dus ook.. 3 man er in, ineens schieten ze er alledrie uit.. mad irritant

[ Voor 78% gewijzigd door apNia op 12-12-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Misschien dat er nogal veel filters zijn? (ping e.d)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:48:
ik vind 't een logische berekening :)
thanks FFrenzy ;)

[...]

heb ik dus ook.. 3 man er in, ineens schieten ze er alledrie uit.. mad irritant
Ze schieten altijd allemaal tegelijk weg....nooit eens eentje alleen. erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vinden jullie mariokart DS niet heel beperkt?

Had het gekocht voor broertje van me vriendin voor sinterklaas. Toen ff bij hun thuis de hele beveiliging overhoop gegooid zodat ie online kon, maar ik vind het spel opzich echt beperkt. De battle mode enzo vallen me erg tegen kwa aantal banen enzo. En ik had eigenlijk van nintendo verwacht dat er met WFC ook meer mogelijkheden zouden komen zoals:
- Eigen wagen customizen
- Nieuwe banen toevoegen (door Nintendo)
- Meer battle mogelijkheden online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikbensander schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:11:

Had het gekocht voor broertje van me vriendin voor sinterklaas. Toen ff bij hun thuis de hele beveiliging overhoop gegooid zodat ie online kon, maar ik vind het spel opzich echt beperkt. De battle mode enzo vallen me erg tegen kwa aantal banen enzo. En ik had eigenlijk van nintendo verwacht dat er met WFC ook meer mogelijkheden zouden komen zoals:
- Eigen wagen customizen
- Nieuwe banen toevoegen (door Nintendo)
- Meer battle mogelijkheden online...
Misschien is het wel enigzins beperkt ja...maar houd er ook rekening mee dat dit een van de eerste lichting DS spellen is die online gaan. Nintendo zal ook nog ervaring op moeten doen met wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Anoniem: 106551 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:15:
[...]

Misschien is het wel enigzins beperkt ja...maar houd er ook rekening mee dat dit een van de eerste lichting DS spellen is die online gaan. Nintendo zal ook nog ervaring op moeten doen met wat mogelijk is.
Je zou verwachten dat ze juist bij de 1e paar spellen gelijk al zoveel mogelijk uit de kast halen. Ik vind het nu gewoon jammer en denk dat je eerder op zo'n spel bent uitgekeken. Maar dat is mijn mening... ;)

Vond trouwens die optie om zonder cartridge tegen elkaar te kunnen wel een hele slimme zet van Nintendo... dat broertje kreeg een vriendje op bezoek die gingen ff tegen elkaar (nadat ik ze had verteld hoe het moest) en vriendje had week later ook het spelletje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Er zitten zat banen in die nieuw zijn, ook het customizen kan via dat icoon (had iets uitgebreider gemogen) maar er is GEEN battlemogelijkheid zelfs. En dat vind ik kwalijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
apNia schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:17:
Er zitten zat banen in die nieuw zijn, ook het customizen kan via dat icoon (had iets uitgebreider gemogen) maar er is GEEN battlemogelijkheid zelfs. En dat vind ik kwalijk...
Ik vind nog steeds dat op de N64 dat spel met die uitgebreide battle's echt heel vet was... Was dat niet diddi kong racing? Waar je ook met bootjes en vliegtuigjes dingen kon doen?

Misschien was dat wat ik er meer van had verwacht...

Dat battle'n is tegen elkaar veel leuker @ lange termijn dan het racen. En als je dan maar 3 banen ofzo hebt (die ook nog es heel klein zijn) gaat dat snel over.

[ Voor 20% gewijzigd door Sander op 12-12-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:11

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja en nee. 20 tracks online is nog altijd best veel. Het ontbreken van de battle mode is inderdaad echt een gemis. Geen chatbox of whatever vind ik niet zo'n ramp. Ik ken het niveau van game lobby's..doorgaans een berg patsende scheldende kutpubers. Online in MKDS is meer een aanvulling op het offline gedeelte. Vergeet ook niet dat het ontbreken van bepaalde dingen een ontwerpkeuze is geweest van nintendo. (zoals geen game lobby's)
Was dat niet diddi kong racing? Waar je ook met bootjes en vliegtuigjes dingen kon doen?
Kan kloppen ja alleen weet ik niet meer of er wel zoveel levels waren.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 12-12-2005 15:25 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 19-05 17:44
MaxBurn schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:23:
[...]
Vergeet ook niet dat het ontbreken van bepaalde dingen een ontwerpkeuze is geweest van nintendo. (zoals geen game lobby's)
En MKDS was toch in eerste instantie niet eens voor online bedoeld (ergens gelezen dacht ik)?
En als ik zo terugdenk, Metroid Prime: Hunters zou toch eigenlijk ook niet online gaan? En toen ineens weer wel? Mischien MPH ook beperkt qua online functionaliteit?

Niettemin is het, zoals door anderen ook al aangegeven, een eerste lichting games, en ik weet bijna wel zeker dat er nog hele toffe/uitgebreide online games gaan komen :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
ironx schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:29:
[...]

En MKDS was toch in eerste instantie niet eens voor online bedoeld (ergens gelezen dacht ik)?
En als ik zo terugdenk, Metroid Prime: Hunters zou toch eigenlijk ook niet online gaan? En toen ineens weer wel? Mischien MPH ook beperkt qua online functionaliteit?

Niettemin is het, zoals door anderen ook al aangegeven, een eerste lichting games, en ik weet bijna wel zeker dat er nog hele toffe/uitgebreide online games gaan komen :)
Tuurlijk... Dat wel, maar door de beperkte mogelijkheden van het online spelen nu denk ik dat er wel een groep is die gaat afhaken op online gebied...

Je kunt een spel als mariokart DS echt onsterfelijk maken door een goeie battlemode... Dat zie je ook bij bijvoorbeeld GoldenEye voor de N64 en zo'n spel als Smash Brothers enzo... Een goeie combat achtige mode maakt de levensduur van zo'n spel verschrikkelijk veel langer.

[ Voor 19% gewijzigd door Sander op 12-12-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Met Metroid Prime Hunters kom het wel goed denk ik, die is al maanden klaar, maar toch is hij uitgesteld om er een online multiplayer in te bouwen. Ze hebben daar een half jaar voor en daarmee kan je echt een hele! dikke multiplayer mode bouwen.
Ik verwacht er dan ook veel van.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:33:
Met Metroid Prime Hunters kom het wel goed denk ik, die is al maanden klaar, maar toch is hij uitgesteld om er een online multiplayer in te bouwen. Ze hebben daar een half jaar voor en daarmee kan je echt een hele! dikke multiplayer mode bouwen.
Ik verwacht er dan ook veel van.
Het schijnt ook dat de singleplayer mode veel meer uitgebreid is dus dat is ook lekker. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat zie je ook bij bijvoorbeeld GoldenEye voor de N64 en zo'n spel als Smash Brothers enzo... Een goeie combat achtige mode maakt de levensduur van zo'n spel verschrikkelijk veel langer.
Nu staan de battles in beide delen zowat centraal(helemaal bij ssbm, dat is voor 90% multiplayer gericht) terwijl mariokart rond het karten draait, niet de battle mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:04:
[...]

Het schijnt ook dat de singleplayer mode veel meer uitgebreid is dus dat is ook lekker. :)
Dat is helemaal mooi natuurlijk! Ik hoop dat Metroid P Hunters kwa kwaliteit op kan tegen de cube versie, dus uitdagende bossbattles en natuurlijk upgrades e.d.

Dat hij anders word was wel al duidelijk, ze richten zich meer op de actie dan op verkenning, maar dat er meerdere planeten zijn geeft veel hoop., De E3 filmpjes (en wat footage later) liet al flink was spring elementen en puzzels zien dus ik heb er zin in.

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 12-12-2005 16:12 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep inderdaad wat meer actie gericht maarja het is dan ook meer een FPS metroid geworden vooral voor de multiplayer. :)

En dat alles met hele vettte graphics en een slick 30fps. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-05 23:07
Net even een wireless router gekocht en ik snap niet waarom iedereen zoveel problemen heeft.
Had al een router staat, dus dhcp uitgezet en mijn wireless router een static ip gegeven. Nog even wat wep encryptie erop en klaar is kees. Zet mijn ds aan vul de wep code in en ik kon online.

Ik koos voor de optie rivals, duurde idd best wel lang en toen kreeg ik tegenstanders die allemaal net als mij o wins en o loss hebben. Dus ik kon gewoon bij ze blijven en weer afremmen daarna in het laatste rondje echt mijn best doen ik lag nog erg ver voor.

Hoe zit dat nou met die friend code, moet je er zelf een bedenken?

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

en ik snap niet waarom iedereen zoveel problemen heeft.
Aangezien de DS een nogal kreupele wifi ondersteuning kent geeft dat best veel problemen. Hiernaast: Bij mij werkte het ook prima...met firewall uit...encryptie uit (WEP wou ook niet..?)...me netwerk was 1 groot gat :)
Word gegenereerd i.c.m. 1. Je MAC adres en 2. Een software code (geen idee wat) die per game verschilt.

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 12-12-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

victenn schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:20:
Net even een wireless router gekocht en ik snap niet waarom iedereen zoveel problemen heeft.
Had al een router staat, dus dhcp uitgezet en mijn wireless router een static ip gegeven. Nog even wat wep encryptie erop en klaar is kees. Zet mijn ds aan vul de wep code in en ik kon online.

Ik koos voor de optie rivals, duurde idd best wel lang en toen kreeg ik tegenstanders die allemaal net als mij o wins en o loss hebben. Dus ik kon gewoon bij ze blijven en weer afremmen daarna in het laatste rondje echt mijn best doen ik lag nog erg ver voor.

Nope krijg je automatisch bij een game. Moet je even goed kijken staat wel ergens in een menu, voordat je connect al. :)

Overigens kun je hier een preview vinden. Wel een iets oudere build maar die was al sterk verbeterd. :) Met scan visors nu! :)

http://ds.ign.com/articles/664/664750p1.html

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 12-12-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

damn.... die MP ziet er echt zo goed uit. a must buy! ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 16:13
ah dus die friendcode kun je beschouwen als een soort cdkey? ik dacht dat de fc juist uniek per DS was. Dit zal de piracy wel tegengaan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Mijn friendcode staat nu in de database, dus als er iemand wilt racen dan hoor ik het wel.

mp ziet er zeker goed uit, die ga ik ook wel kopen als ie uitkomt. Van beide mp's op de cube heb ik ook genoten.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 106551 schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:17:
Weet iemand toevalig hoe ik aan een amerikaanse voeding voor een DS kan komen ? Of een voeding die ook in amerika ( 110 V dus ) te gebruiken zou zijn ?
Ik ga over twee weken naar de states op vakantie, en zou graag mijn DS meenemen voor onderweg en 's avonds.
Ik ben al een paar winkels afgegaan om te kijken of een vervangingsvoeding voor een DS ( of SP, die zijn hetzelfde voor zover ik weet ) misschien op meerdere voltages zou werken, maar nergens zijn die dingen te vinden !
misschien een USB kabel kopen, je kunt hem dan in elke internetzaak opladen
of even bij de PC bij de receptie van je hotel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

ikbensander schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:11:

Had het gekocht voor broertje van me vriendin voor sinterklaas. Toen ff bij hun thuis de hele beveiliging overhoop gegooid zodat ie online kon, maar ik vind het spel opzich echt beperkt.
Ik ben nog niet één keer online geweest en ik vind het nu al de uitgebreidste Mariokart die ooit gemaakt is. :) Meer banen dan ooit tevoren, bijna oneindig aantal combinaties mogelijk van chauffeur+wagen, mission mode, een rating-systeem voor de GP-mode... je bent letterlijk maandenlang bezig voordat je alles gehaald en uitgespeeld hebt. Het hangt er misschien ook wel vanaf hoe ver je wilt gaan en hoe snel een race-spel je gaat vervelen, maar ik heb zeker geen klachten over de beperktheid van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

de sterren-scores boeien me echt geen hol. Die zijn o.a. gebaseerd op item gebruik e.d....wat je weinig doet als je op 150CC de rijders achteraan al lapped...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:20:
de sterren-scores boeien me echt geen hol. Die zijn o.a. gebaseerd op item gebruik e.d....wat je weinig doet als je op 150CC de rijders achteraan al lapped...
Het is erop gebaseerd hoe goed je je items gebruikt? Vaag... ik vraag me af hoe het spel dat dan interpreteert. Krijg je bijvoorbeeld een hogere score als iemand over een door jou geplaatste banaan rijdt?

Hoedanook, ik vind het wel een leuke uitdaging om overal (behalve mirror) 3 sterren scores te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zei niet hoe goed. Als je gewoon veel items uitschijt of misschien veel hits hebt telt dat mee.(zoiets hoorde ik) Als je dus de hele race vooraan rijd kan dat alleen met dingen droppen/achteruit poepen. Alleen tijd is het in ieder geval niet op gebaseerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 12-12-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
volgensmij werkt veel botsen ook negatief op je score, jammer dat dat niet gewoon duidelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Volgens mij gaat het gewoon om hoe snel je bent. Ik heb overal op de 50cc en de helf van de 100cc met 3 sterren door alleen maar zo snel mogelijk te rijden en zo min mogelijk items te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:34:
Ik zei niet hoe goed. Als je gewoon veel items uitschijt of misschien veel hits hebt telt dat mee.(zoiets hoorde ik) Als je dus de hele race vooraan rijd kan dat alleen met dingen droppen/achteruit poepen. Alleen tijd is het in ieder geval niet op gebaseerd.
Hm... maar het is dus in ieder geval niet gebaseerd op zo weinig mogelijk items gebruiken? (Zoals in super circuit). Misschien dat ik daarom zo'n moeite heb met sommige cups. :p Ik doe telkens m'n uiterste best om geen items te gebruiken. Maar zo te horen gebruik jij haast nooit items en je hebt supertijden... dus als je dan nog geen 3stars krijgt moet er toch meer aan de hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb er niet zo erg op gefocussed maar als ik bergen voor loop op de nummer 2 (soms lap ik dan gewoon sommige cpu) op alle maps en ik haal dan een A rating tot 2 ster rating dan moet het vast op meer gebaseerd zijn? Ik gebruik op zich nog redelijk wat items door achteruit te schieten enz dus misschien juist niet doen? No idea. Ik heb zat 3-ster ratings gehaald bij de eerste poging maar weet verder niet waar het op gebaseerd is.

Maar goed..ik mkds 2 uur per week dus zoveel heb ik grandprix niet gedaan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 12-12-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb nu van de 6 werelden van de Mission Mode op alle levels drie sterren :)

spoiler:
Daardoor unlockte een zevende wereld, die ik nu aan het doen ben :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Captain N schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:18:

spoiler:
Daardoor unlockte een zevende wereld, die ik nu aan het doen ben :)
spoiler:
die boss van level 7 is behoorlijk pittig, heb je em al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm ik ga ook maar ’s verder met de missions.. Was ik glad vergeten hehe.
Ben nu ook bij 6 als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mission mode...was ik ook helemaal vergeten!

Ik ben trouwens in de markt voor een nieuwe WLAN adapter. Mijn 'nieuwe' ASUS wl-167g liet mijn Windows XP vastlopen en dus moet er een nieuwe komen. Dit keer maar geen USB variant dus wil ik een PCI unit nemen. Om dan toch nog enig extra voordeel te hebben wil ik het liefst er een met een retek chip zodat ik hem als download station voor WifiMe kan gebruiken. Welke raden jullie aan? Hij moet goedkoop zijn maar ook betrouwbaar (altijd een leuke combi).

Edit: Kwam tijdens zoeken deze tegen...Doet me ergens aan denken.

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 13-12-2005 07:52 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:33

Tarin

Just plain weird.

Deddiekoel schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 07:28:
[...]
Ik ben trouwens in de markt voor een nieuwe WLAN adapter. Mijn 'nieuwe' ASUS wl-167g liet mijn Windows XP vastlopen en dus moet er een nieuwe komen. Dit keer maar geen USB variant dus wil ik een PCI unit nemen. Om dan toch nog enig extra voordeel te hebben wil ik het liefst er een met een retek chip zodat ik hem als download station voor WifiMe kan gebruiken. Welke raden jullie aan? Hij moet goedkoop zijn maar ook betrouwbaar (altijd een leuke combi).
Ik heb voor het geneuzel met WifiMe (wat niet leuk meer is nu Meteos ook in NL uit is :P, ze moeten weer eens wat nieuwe demo's regelen..) een kaartje van e-tech (WGPC02) gehaald (voor m'n laptop, PCMCIA dus). Die werkt prima, ik gebruik hem tegenwoordig alleen niet meer voor WifiMe, maar om er op school mee te kunnen internetten (m'n 3com-kaartje vindt het netwerk niet lief), en dat doet hij erg goed. Of hij als AP kan functioneren om je DS op te connecten zou ik dan weer niet weten, maar de PCI-versie van dat kaartje zou een optie kunnen zijn. Ik heb eigenlijk gewoon op de website van die alternatieve driver gaan kijken, en heb zo een kaart uitgezocht die goedkoop en verkrijgbaar was.

De chipset is overigens van Ralink :P.
Edit: Kwam tijdens zoeken deze tegen...Doet me ergens aan denken.
Klopt, dat schijnt de originele Nintendo WiFi-stick te zijn. Maar dan zonder de software ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 13-12-2005 08:04 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:18:
Alleen had ik het over de grandprix mode waar het mega onduidelijk is hoe de sterren worden gemeten :P

En @buffalo stick..niet echt gek aangezien buffalo de maker is van de nintendo stick en deze feitelijk hetzelfde is op de bijgeleverde software/drivers na.

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 13-12-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Heb zelf nog een paar missions te gaan. 2 om precies te zijn. En 2 van die KUTonderdelen. Eentje waar je door de bochten een x aantal keer zo'n powerslide moet maken en nog zo'n gaar onderdeel. Verschrikkelijk is die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Animal Crossing binnen! Dat nieuwe perspectief is heel erg wennen. Lastig om je te oriënteren, maar het ziet er wel erg mooi uit.

De eerste opdrachten die je van Tom Nook krijgt zijn exact hetzelfde als op de gamecube. Letterlijk woord voor woord. Toen begon ik me wel een beetje ongerust te maken.

Maar toen ik met wat andere bewoners ging praten (onder andere mijn oude dorpsgenoot Bob, yay ;)) zeiden die gelukkig wel allemaal nieuwe dingen. Dat was mijn grootste angst, dat ze geen nieuwe teksten zouden hebben. Maar dat blijkt gelukkig wel het geval.

Verder voelt het dorpje echt veel kleiner aan. Ik weet niet of dat alleen maar zo lijkt doordat het niet meer is verdeeld in acres, of dat het ook echt zo is. Maar je bent er echt heel snel doorheen gewandeld nu.

Alles komt me natuurlijk wel heel bekend voor, maar ja... dat was te verwachten. Die paar kleine wijzigingen die ze hebben aangebracht zijn hopelijk toch genoeg om het spel weer een paar maanden interessant te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Heb je nu geen gezeik tov Euro gamers? Had zoiets gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-05 23:34
apNia schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:42:
Heb je nu geen gezeik tov Euro gamers? Had zoiets gelezen...
D'r is een probleem bij het linken van de Jap en US versies van Animal Crossing. Of het ook onmogelijk wordt om een EU versie aan een Jap of US versie te linken, is nog onbekend (spel komt immers pas over 3 maanden hier).

De holidays, etc. zijn allemaal gelijk in alle versies voor zover ik weet, dus de enige reden die ik kan bedenken is dat het komt door de character-set die gebruikt wordt in de game. Om die reden denk ik dat er weinig probelemen zullen zijn voor de US - EU koppeling, tenzij de Duitse ringel-S en andere vage karakters die Europa rijk is (althans: Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italie... de gankelijke talen binnen de EU versies) problemen gaan opleveren...

Kan overigens zeggen dat de US versie best aardig te doen is. Alhoewel ik nog steeds niet helemaal zeker ben van het 'doel' van het spel (iets dat ik toch altijd wel wou hebben: 'grote stad' in Sim City, 'dom knallen' in Doom, etc), blijf ik dit spel toch spelen om de een of andere reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alhoewel ik nog steeds niet helemaal zeker ben van het 'doel' van het spel
Doh...een doel in AC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Mja... d'r moet toch IETS te doen zijn? Van een verzameling vissen, fossielen en insecten wordt ik nou niet echt opgewonden. Er zijn natuurlijk wel een aantal sub-doelen, zoals "betaal huis af", "bouw groot huis", "verzamel alle items", etc. maar toch heb ik het idee dat ik een 'doel' mis.

Kan aan mij liggen hoor, aangezien ik weet dat er duizenden mensen volstrekt blij zijn met de opzet van AC:WW (en het origineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee, er is geen doel. Laat dat idee varen :)
Verzamelen is idd een groot deel van het spel..ook opdrachtjes doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53546

Ik heb ook een vraag: Kan je met een witte DS uit japan ook europese spellen spelen? Of zit er een soort van regiocode op?
Ik kan van iemand een witte kopen, maar dan moet ik wel ff weten of ik er uberhaupt wat aan heb.

Sorry dat dit een beetje door de Mariokart discussie heen gaat, hopelijk kan ik me daar binnenkort ook in mengen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter

Gedraag je en plaats in het vervolg een TR als je iets ziet wat niet kan ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 14-12-2005 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 53546 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:44:
Sorry dat dit een beetje door de Mariokart discussie heen gaat, hopelijk kan ik me daar binnenkort ook in mengen:)
We hebben het net voor mekaar gekregen om een tijd NIET over mariokart te praten..en wat doe je!... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:33
@ Bree:
Ja, dat kan... De DS is regio-loos :)

@ Blackbird:
Zoals MaxBurn zegt moeten we je teleur stellen :) Wat je beschrijft _is_ Animal Crossing: je virtuele leventje leiden en invullen met dagelijkse taken enzo... Hebben wij in het echte leven wel een grote missie of eind-doel dan?

Ik kan niet wachten tot ik AC heb... Toch mijn vrouw zien te overtuigen of ik't niet kan bestellen... Dan nog een wifi connectie en ik kan aan de slag :D

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cailin_coilleach schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:34:

Hebben wij in het echte leven wel een grote missie of eind-doel dan?
ja, Mario Kart online spelen!

Over AC: ik heb de demo gezien op ds-gamer.nl. Ga ik het spel leuk vinden?
Ik hou van arcade games. Maar Shenmue was ook wel goed en zelda en mario/luigi zijn
top. Maar AC?
Wat is het, wat kan het en waarom zou ik het moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:16:
Over AC: ik heb de demo gezien op ds-gamer.nl. Ga ik het spel leuk vinden?
Ik hou van arcade games. Maar Shenmue was ook wel goed en zelda en mario/luigi zijn
top. Maar AC?
Wat is het, wat kan het en waarom zou ik het moeten kopen?
Blackbird-ce schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:55:
[...]
Kan overigens zeggen dat de US versie best aardig te doen is. Alhoewel ik nog steeds niet helemaal zeker ben van het 'doel' van het spel (iets dat ik toch altijd wel wou hebben: 'grote stad' in Sim City, 'dom knallen' in Doom, etc), blijf ik dit spel toch spelen om de een of andere reden...
Daarom mischien?

Je kan het eigenlijk geen spel noemen, maar toch is het iets dat je vaak trekt om toch is even te kijken wat er nou allemaal gebeurd. Laat staan online op de DS waarmee je veel makkelijker en intensiever interactiever kunt zijn met andere spelers dan met de GameCube versie.

Het is ook niet een titel dat je de hele dag speelt (alhoewel bij mij de tijd vaak vloog als ik op de Cube bezig was :P), maar ik in ieder geval wel altijd bij me zal hebben. Even niks te doen, hup AC erin :)

Ik kan het moeilijk omschrijven. Maar doel of geen doel, ik vind het gewoon superleuk, en daar gaat het mij toch om :)

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 13-12-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Niemand anders hier een wifime compatible WLAN PCI kaartje (dus met Ralink chipset)?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
dacht dat je zou roepen dat we naar je IRCkanaaltje moesten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:42:
[...]
dacht dat je zou roepen dat we naar je IRCkanaaltje moesten komen ;)
nee, dat hoeft niet meer. Iedereen weet dat je in irc.tweakers.net #nintendo kanaal moet zijn.
Zou dus volstrekt overbodige info zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Deddiekoel schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:25:
Niemand anders hier een wifime compatible WLAN PCI kaartje (dus met Ralink chipset)?
ja ikke, een eminent kaartje pci adapter 802.11g 54 Mbps, werkt zowel voor de demos, en voor mariokart en shit, voor mariokart moet je alleen wel weer andere driver hebben.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:36

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik ben net waarschijnlijk de eerste online cheater tegengekomen bij Mario Kart. Ik speelde tegen een gast en we hadden allebei Mario in dezelfde kart. Hij gebruikte nooit de turbo aan het begin van de race, maar kon me zonder problemen inhalen. Ik reed op een gegeven moment op een recht stuk op dezelfde snelheid als die gast en ineens verdwijnt zijn kart en deze verschijnt dan ineens weer een heel stuk verder. Hij had geen boost-items en bleef steeds recht vooruit rijden, dus SSMT kan het ook niet geweest zijn. Zelfs met boost-items kon ik die gast niet bijhouden. :r

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe dan niet reageren ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 14-12-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan ook liggen aan een brakke connection van die gast.
Ik had een week of wat geleden precies hetzelfde.. ZO frustrerend :X
Gast danste echt over het circuit. Dan dook ’ie weer even daar op, dan lag ’ie weer zoveel meter voor me.
Vaag en erg irritant iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:31:
Ik reed op een gegeven moment op een recht stuk op dezelfde snelheid als die gast en ineens verdwijnt zijn kart en deze verschijnt dan ineens weer een heel stuk verder. Hij had geen boost-items en bleef steeds recht vooruit rijden, dus SSMT kan het ook niet geweest zijn. Zelfs met boost-items kon ik die gast niet bijhouden. :r
Of hij laggede heel erg en SSMT'de hij wel maar zag je het niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:31:
Ik ben net waarschijnlijk de eerste online cheater tegengekomen bij Mario Kart. Ik speelde tegen een gast en we hadden allebei Mario in dezelfde kart. Hij gebruikte nooit de turbo aan het begin van de race, maar kon me zonder problemen inhalen. Ik reed op een gegeven moment op een recht stuk op dezelfde snelheid als die gast en ineens verdwijnt zijn kart en deze verschijnt dan ineens weer een heel stuk verder. Hij had geen boost-items en bleef steeds recht vooruit rijden, dus SSMT kan het ook niet geweest zijn. Zelfs met boost-items kon ik die gast niet bijhouden. :r
Ik heb het volgens mij ook een keer gezien gister. Ben er ook vrij zeker van dat hij geen SSMT gebruikte en tevens geen items had... Slechte connectie kan wel, maar hoe kan hij dan zoveel harder gaan? Het gaat tenslotte toch om iemand die eerst achter ligt en ineens voor... Ik denk overigens wel dat bij het uitblijven van dataverkeer de DS gewoon een route simuleert van de andere gebruiker. En als er dan weer wel data binnenkomt dan sprin(g)t ie ineens naar de juiste locatie ofzo. Iets anders kan ik niet bedenken?

Hoe kun je overigens nou cheaten met zo'n spelletje? Op de pc kan ik me nog voorstellen dat je allerlei zaken hackt in een spel, maar daar heb je iets meer mogelijkheden toe dan op een handheld console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 11:24

TdV

msi kaartje voor 25€ bij paradigit link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ben er ook vrij zeker van dat hij geen SSMT gebruikte
Dat kan je dus bij goede lag in een hoop games niet zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is dit voor bijzonders ?

kun je hiermee MKDS spelen zonder router?

En wie heeft nog een SMC wifi routertje te koop voor een euro of 20?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 14-12-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
nee RaLink chipsets zijn bruikbaar voor WiFiMe waardoor je homebrew en (dacht) ook online backups kon spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:25:
nee RaLink chipsets zijn bruikbaar voor WiFiMe waardoor je homebrew en (dacht) ook online backups kon spelen..
wow, als je backups kunt spelen dan kun je natuurlijk die roms aanpassen.
tja, dan kunnen sommige mensen cheaten, dan racen ze bijv met 150 cc en wij met 100 cc...
zou me niks verbazen

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 14-12-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
uhuh.. theoretisch wel.. maar dat wordt denk ik net iets te taai, die ROMs aanpassen zonder sourcecode.. maar het moet wel mogelijk zijn, ERGENS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik rij in het begin van de race altijd langzaam omdat andere spelers anders meteen disconnecten als ze mij weg zien mten. Later in de race begin ik pas met mt's maar als ik anders spelers mt's zie doen springen ze wel over de baan het ziet er echt vet vaag uit.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Zelf heb ik het een paar keer gehad met MKDS dat ik toch écht zeker weet dat ik eerder dan een tegenstander over de streep kom, maar dan uiteindelijk in het klassement voor die ronde een plaats lager gefinished sta.

Heel irritante bug/feature... :( heeft iemand dezelfde ervaringen?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

victenn schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:35:
Ik rij in het begin van de race altijd langzaam omdat andere spelers anders meteen disconnecten als ze mij weg zien mten. Later in de race begin ik pas met mt's maar als ik anders spelers mt's zie doen springen ze wel over de baan het ziet er echt vet vaag uit.
victenn, wie is die chick in je avater met die gameboy?

Ik heb gisteren tegen vic mogen spelen, vic is erg goed , 32 wins 1 losses geloof ik.
Cheapeax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Helsie schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:43:
Slechte connectie kan wel, maar hoe kan hij dan zoveel harder gaan? Het gaat tenslotte toch om iemand die eerst achter ligt en ineens voor
Slechte connectie + snaking? Werd beschreven dat die gast hem inhaalde op een recht stuk...
Helsie schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:43:
Hoe kun je overigens nou cheaten met zo'n spelletje? Op de pc kan ik me nog voorstellen dat je allerlei zaken hackt in een spel, maar daar heb je iets meer mogelijkheden toe dan op een handheld console.
Is mogelijk. Is ook al iemand die het voting systeem kan misleiden, en zo Tick-Tock Clock online spelen.
In Animal Crossing heeft een ander al vrij simpel de swear-filter eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:44:
[...]
victenn, wie is die chick in je avater met die gameboy?

Ik heb gisteren tegen vic mogen spelen, vic is erg goed , 32 wins 1 losses geloof ik.
Cheapeax!
Dat is cameron diaz :9~

Jammer dat ik niet mocht ssmt (snaken) anders had ik van jullie ook dik kunnen winnen, nu moest ik echt mijn best doen en nog een extra loss tot gevolg.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ja gister was erg leuk :P
Volgende keer met ssmt's ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sur_G schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:18:
Ja gister was erg leuk :P
Volgende keer met ssmt's ....
ja, was leuk. en handig dat we met zijn allen ook kunnen chatten met onze cheat ;)
andere mensen kunnen alleen racen en wij kunnen lekker kletsen tijdens het racen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Blackbird-ce schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:46:
Slechte connectie + snaking? Werd beschreven dat die gast hem inhaalde op een recht stuk...
Ik kon hem zelfs met boost items(3 paddestoelen) niet bijhouden op de rechte stukken, zo'n grote boost krijg je toch niet van SSMT?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MetroidPrime schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:05:
[...]
Ik kon hem zelfs met boost items(3 paddestoelen) niet bijhouden op de rechte stukken, zo'n grote boost krijg je toch niet van SSMT?
Hey, dat ik ik gistermiddag ook. Het was gewoon niet te doen om zo te racen. Dan links voor je, ineens rechts naast je. Dan komt ie ineens uit een muur zetten. Dan zie je 'm een eind door de lucht heen vliegen.

Tot slot kwam ik over de finish, en die gast lag volgens het onderste scherm dus ongeveer een kwart lap achter... werd ik alsnog 2e! Heb toen na nog een paar rondjes de verbinding maar verbroken want dat was gewoon geen doen :(.

Gisteravond (uurtje of 2 :P) kon ik nog wel connecten met WFC, maar als ik mensen ging zoeken (half uurtje geprobeerd) dan gebeurde er een hele tijd niks en kreeg ik constant error 86420, terwijl ik dus niks aan instellingen ofzo had veranderd. En vanochtend deed ie het gewoon weer. Mischien waren ze bezig met de servers oid?

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 14-12-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:33:
[...]

Hey, dat ik ik gistermiddag ook. Het was gewoon niet te doen om zo te racen. Dan links voor je, ineens rechts naast je. Dan komt ie ineens uit een muur zetten. Dan zie je 'm een eind door de lucht heen vliegen.
dat heb ik ook wel eens gehad, maar volgens mij was dat gewoon snaken met lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je ga (bijna?) net zo hard met SSMT. (bv Yoshi / Egg1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:10

SD5k

>4&X

Ik heb even een vraagje over Metroid Prime: Hunters.

Ik dacht eerst dat heel Metroid Prime er als single player in zat, met als toevoeging tegen bots spelen in single player. Maar ik lees nu niks meer over het eerste, vrijwel alleen over dat tegen bots spelen. Ik hoop dat ik het heel erg mis heb.
Iemand die dit wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
tuurlijk zit dat er nog in..

anyways, leuk stukje:
While Nintendo is not the home console market leader, the portable video game market does speak a different story. And, the portable video game market is growing.

The company said that the DS' worldwide sales are at more than 6 million units, leaving PSP's at 4.26 million for both Japan and the rest of the world. Meanwhile Nintendo's top-selling Nintendogs pup simulator has sold more than 950,000 copies in the USA since its debut in September.

In terms of the entire major handheld gaming market, Nintendo currently owns 72%, with Game Boy Advance at 41%, Nintendo DS at 31%, and PSP at 28%.

Some Sony fanboys argue that Nintendo had a headstart in the Japanese market. However, I would say that a 10-day headstart hardly compensates for the enormous difference in sale figures. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

-Sander schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:45:
Ik heb even een vraagje over Metroid Prime: Hunters.

Ik dacht eerst dat heel Metroid Prime er als single player in zat, met als toevoeging tegen bots spelen in single player. Maar ik lees nu niks meer over het eerste, vrijwel alleen over dat tegen bots spelen. Ik hoop dat ik het heel erg mis heb.
Iemand die dit wel weet?
Je leest verkeerd ;)
Metroid Prime Hunters is een volledig singleplayer spel en is uitgesteld om er een online modus in te zetten (en meteen de singleplayer nog beter te maken)
Voor het uitstellen draaide het voornamelijk om de singleplayer dus alles wat er nu bij komt is altijd fijn.

Er is alleen nog nauwelijks footage van de singleplayer, ze wilde het als verassing houden dacht ik.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:51:
[...]

Je leest verkeerd ;)
Metroid Prime Hunters is een volledig singleplayer spel en is uitgesteld om er een online modus in te zetten (en meteen de singleplayer nog beter te maken)
Voor het uitstellen draaide het voornamelijk om de singleplayer dus alles wat er nu bij komt is altijd fijn.

Er is alleen nog nauwelijks footage van de singleplayer, ze wilde het als verassing houden dacht ik.
Nee, dat heb ik allemaal wel begrepen. Ik vroeg alleen of die 'port' van Metroid Prime (van de cube) er nog in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

"Die port" ? Zover ik weet zijn er nooit plannen geweest voor een Metroid Prime --> DS port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja het is een geheel op zichzelf staande nieuwe game, met WiFi mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

-Sander schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:58:
[...]

Nee, dat heb ik allemaal wel begrepen. Ik vroeg alleen of die 'port' van Metroid Prime (van de cube) er nog in zit?
Het is nooit een poort van Metroid Prime geweest. Het spel was oorspronkelijk voornamelijk een multiplayer spel met een aantal single-player training missies. Het spel heeft daarna een uitgebreidere single-player mode gekregen en het spel is een tijdje terug een half jaar uitgesteld om WFC ondersteuning toe te voegen en de single-player mode verder uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ok, dan heb ik het zowieso helemaal verkeerd begrepen. Ik dacht dat het een port was van de gamecube versie met nieuwe multiplayer mogelijkheden erin.

Dus nu is het eigenlijk een multiplayer game die ook offline te spelen is... mja, ik hoop maar dat dat wat wordt.

edit:
MetroidPrime schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:02:
[...]

Het is nooit een poort van Metroid Prime geweest. Het spel was oorspronkelijk voornamelijk een multiplayer spel met een aantal single-player training missies. Het spel heeft daarna een uitgebreidere single-player mode gekregen en het spel is een tijdje terug een half jaar uitgesteld om WFC ondersteuning toe te voegen en de single-player mode verder uit te breiden.
Wat houdt die uitgebreide single player dan in?

[ Voor 51% gewijzigd door SD5k op 14-12-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Euh MetroidPrime. zover ik weet was het met name een single player game gericht op arcade actie en een uitgebreide multiplayer afdeling. Vervolgens is het spel uitgesteld om beide uit te breiden. (incl. WFC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:24:
Euh MetroidPrime. zover ik weet was het met name een single player game gericht op arcade actie en een uitgebreide multiplayer afdeling. Vervolgens is het spel uitgesteld om beide uit te breiden. (incl. WFC)
Hm... als ik terugdenk waren volgens mij de de eerste berichten over dit spel dat er alleen een training mode in zou zitten qua singleplayer. De focus lag op multiplayer, vandaar ook al die andere speelbare personages die ze erbij hebben verzonnen.

De geruchten over een uitgebreide singleplayer-mode kwamen pas later volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij had het toch echt een soort Quake 3 opzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik deel hier ook MetroidPrime en surrounded's mening ;) Ik heb het spel al een tijdje niet gevolgd, en het verbaasd me eerlijk gezegd dat ik nu hier dingen lees over een single player. Ik dacht namelijk ook dat het een multiplayer game zou worden, met nog wat kleine single player missies. Daarom verwachtte ik er niet al teveel van, en heb daardoor het niet echt gevolgd. Als er een uitgebreidere single player mode moet ik er misschien toch maar weer eens naar kijken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 14-12-2005 17:24 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Naja, doe mij maar gewoon een uitgebreid single player avontuur, 2D of 3D maakt me niet uit, als het maar net zo verslavend is als Super Metroid, Metroid Prime en Zero Mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met single player bedoelde ik geen avontuur hoor? Ik bedoelde een match opzet ala Q3A. Daar draaide het vooral om met daarbij een belangrijk deel multiplayer.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 14-12-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MaxBurn schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:40:
Met single player bedoelde ik geen avontuur hoor? Ik bedoelde een match opzet ala Q3A. Daar draaide het vooral om met daarbij een belangrijk deel multiplayer.
Ja, dat snapte ik wel hoor, maar ik bedoelde alleen dat het me veel leuker leek.

Als het een beetje meezit krijg ik morgen Mario & Luigi: PiT binnen, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Er komt dus wel een hele uitgebreide singleplayer modus in!, met meerdere planeten en missies (je bent bounty hunter remember!) Tijdens de E3 werd er al verteld dat het niet 'ff' een kort verhaaltje zou zijn, maar een volledige singleplayer.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

zucht..nog even opnieuw ;)

Max zegt..in den beginne....Q3A meuk opzet...
dat het nu een volwaardiger SP word weten we wel.

maarehm..wie doet deeltje 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:33:
zucht..nog even opnieuw ;)

Max zegt..in den beginne....Q3A meuk opzet...
dat het nu een volwaardiger SP word weten we wel.
Achzo, ik dacht dat je de huidige opzet bedoelde :P
Anyway er moeten even geen spellen komen voor de DS, ik hou geen geld meer over en mn kast is vol :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand die The Sims 2 op de DS al heeft gespeeld? Mn vriendin houdt van 'onze' DS én van The Sims, dus die link lijkt me snel gelegd. Maar ik wil natuurlijk wel even wat ervaringen horen...

Ook vind ze Zoo Tycoon leuk, maar die DS versie wil ik haar niet aandoen, krijgt echt geen een fatsoenlijke beoordeling.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.