[PC MMORPG] ROSE Online deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose online was toch gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee, je loopt een beetje achter je moet er nu voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat, denk ik eens een leuke ''gratis'' MMORPG gevonden te hebben, en ben ik al lvl 32 moet ik nu ineens betalen. :'( :X Wel jammer, maar hoeveel moet ik betalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
De laatste keer dat ik (via Sinergy's cc) betaald heb kostte het 11,65 euro. Dit is per maand.
PaybyCash via de back is ook mogelijk. Reken hierbij op een betalings termijn van 4 tot 8 dagen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11,65 euro per maand? Nou dat is mij te veel. Helaas, maar dan stop ik maar met Rose online.
Het was leuk zolang het duurde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zou zeggen probeer eens SilkRoadOnline of Flyff Online. Ook erg leuke mmorpgs die nog wel gratis zijn.

Was ff op klimjacht :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/fromgoblincave.JPG

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 26-11-2005 16:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:06:
zow was gister weer even wennen met de nieuwe patch :) Lvlen lijkt dan nog langzamer maar weet je wel waar je aan toe bent :)

Morgenvroeg(zondagmorgen 10:00) ben ik weer van de partij, aangezien voetbal toch afgelast wordt :P Dan maar eens naar lvl82 toegaan.

Zoek deze weeken nog iemand van lvl 72-80 om nog te farmen op high qualities mats.. mocht iemand zich geroepen voelen :)
ben maandag weer vrij, dus doe morge en maandag wel weer mee, zit ook op lvl81 opt moment :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

dis egt kut: vette sneeuw storm hiero stroom viel uit geen internet :'(
had gebeld naar onze provider en ze zeiden dat het nog wel paar dagen kon duren voor dat het is gemaakt 8)7
Dus ben de aankomende dagen niet veel online alleen wel eens bij een vriend van mij want bij hem doet ie het wel |:( (dit post ik ook bij hem :9)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik gister ook last van 2 keer stroom uitval hier
gelukig is het gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:04:
11,65 euro per maand? Nou dat is mij te veel. Helaas, maar dan stop ik maar met Rose online.
Het was leuk zolang het duurde. :)
NaRose is nog gratis. Maar dat wordt ook betaald later.
SilkRoadOnline blijft altijd gratis. [rml][ MMORPG] Silkroadonline (gratis)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Hoi
Ik heb even een vraag: kan iemand mij even uitleggen hou paybycash nou precies werkt?
Ik sanp er geen ene hol van
en de paybycash website doet het ook niet
dus kan iemand het even uitleggen?

Syren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net weer een error,precies toen ik werd aangevalle,-3 exp :(
Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/5666/error1yv.jpg

Echt irritant.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
syren schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:11:
Hoi
Ik heb even een vraag: kan iemand mij even uitleggen hou paybycash nou precies werkt?
Ik sanp er geen ene hol van
en de paybycash website doet het ook niet
dus kan iemand het even uitleggen?

Syren
Weet iemand hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Je maakt een account aan van een van de paybychash methodes voobeeld paypal. Daar maak je je geld naar over via telebankieren. Dan doe je paybycash op gamesrouter site. Dan maak je geld van je paypal account over naar gamesrouter.

Nog niet verder geprobeerd ofzo maar das de weg.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heeft iemand die skill tree plaatjes op geslagen? Heb ze wel gevonden maar werken niet meer.
Al gevonden. Is er ook 1 met de 2e job skill tree? Heb daar lopen zoeken naar maar nog niet gevonden.

Alleen kan je met ingition ook naar lava burst of kan dat alleen maar met Fire ring?

[ Voor 57% gewijzigd door Calamor op 27-11-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik ben nieuw hier. Ik kan wel even uitleggen hoe paybycash werkt. Je logt in op je gamesrouterID. Dan ga je naar my games, klik je op buy extra game time. Dan moet je scrollen naar beneden en zoeken naar paybycash method => en klik pay by this method aan. Dan word je verwezen naar de website van paybycash.com. Daarna klik je op continue, vul je je gegevens in en klik je weer op continue. Hierna krijg je beveiligde pagina te zien waarop gegevens staan. Het is handig die uit te printen. Dan ga je naar je bank of je betaalt via je bank op internet. Je moet jouw banknummer ingeven en die van hun. Het kost €13,73 via paybycash. En als laatst moet je bij mededelingen van het betalen jou naam invoeren en de REFERENCE NUMBER die op de beveiligde pagina staat evenals hun banknummer.

Groetjes Damy en ga vooral zo door Tweakers;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:09:
Hey mensen ik ben nieuw hier. Ik kan wel even uitleggen hoe paybycash werkt. Je logt in op je gamesrouterID. Dan ga je naar my games, klik je op buy extra game time. Dan moet je scrollen naar beneden en zoeken naar paybycash method => en klik pay by this method aan. Dan word je verwezen naar de website van paybycash.com. Daarna klik je op continue, vul je je gegevens in en klik je weer op continue. Hierna krijg je beveiligde pagina te zien waarop gegevens staan. Het is handig die uit te printen. Dan ga je naar je bank of je betaalt via je bank op internet. Je moet jouw banknummer ingeven en die van hun. Het kost €13,73 via paybycash. En als laatst moet je bij mededelingen van het betalen jou naam invoeren en de REFERENCE NUMBER die op de beveiligde pagina staat evenals hun banknummer.

Groetjes Damy en ga vooral zo door Tweakers;)
Dankje! nu snap ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
nice indeed maar mis helaas de sporty cart
btw.... kunnen crafters ook blauwe items craften? if not dan lijkt het me niet zo interessant om bijv 2 handed swords te craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope kunnen ze niet, daarom is weaponcraft/cloth craft ook niet interresant, meeste arti's gaan voor wings/schields/backshields en later dan cart/castlegear/gems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej

ik ben niuew hier maar ik speel al tijdje rose ben nu lvl 43 soldier
en ik hoop dat ik hier in clan kan

cya
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NArose krijgt een nieuwe update,met ClanPoints :9~

With the upcoming Pay to Play game updates and the addition of the Clan field we have posted some detailed information about the Clan system as well as the Clan fields.

A few of the update changes you will be able to see are:
- New Boss Monsters
- New PvP Map
- New Items
- Clan Points
- And many more features..
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/event/clenfield/update003.jpg

Click here to see the clan field update information.
http://www.roseonlinegame.com/news/noticeList.asp?nType=2
...

Wanneer krijgt EUrose clanpoints?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Damn dat is gewoon het iRose clanfield systeem! :9~
Waarom zij nou wel en wij niet :'(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal naar narose? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Als ik dood ga met 0 xp dan moet ik ongveer 10k meer aan xp hebben voor lvl up.. Is dit normaal want vind echt belachelijk. Of is het zo dat je als het ware negatief kan gaan staan in je xp points en dat er vandaar vlink wat k's aan xp bij komt voor lvl up. Als je dan uitijndelijk een lvl up gaat is het aantal xp wat je nodig hebt voor lvl up dan weer op normal of blijft het zo fockt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
maxjuh schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:37:
Als ik dood ga met 0 xp dan moet ik ongveer 10k meer aan xp hebben voor lvl up.. Is dit normaal want vind echt belachelijk. Of is het zo dat je als het ware negatief kan gaan staan in je xp points en dat er vandaar vlink wat k's aan xp bij komt voor lvl up. Als je dan uitijndelijk een lvl up gaat is het aantal xp wat je nodig hebt voor lvl up dan weer op normal of blijft het zo fockt...
je verliest 3% exp als je dood gaat dus technisch gezien moet je dat idd inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ik heb het gevoel dat ik erg zwak ben op mijn lvl voor een hawker kan iemand mij misschien een tip geven waardoor ik wat beter word, ik word te veel afgemaakt op TG net nog door een soldier lvl 55 ik ben zelf lvl 66 :'( HELP ME
Afbeeldingslocatie: http://img328.imageshack.us/img328/6804/bad9ta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
WhiteUltY schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:28:
Ik heb het gevoel dat ik erg zwak ben op mijn lvl voor een hawker kan iemand mij misschien een tip geven waardoor ik wat beter word, ik word te veel afgemaakt op TG net nog door een soldier lvl 55 ik ben zelf lvl 66 :'( HELP ME
[afbeelding]
ik vind dat moeilijk te beantwoorden gezien het feit dat ik zelf geen hawker ben maar je hebt gelijk. toen we master golems aan het trappen waren ging je snel dood of verloor je snel veel HP
wat me wel opvalt is dat je hitrate nog lager dan de mijne is. ik zit nu op 169 maar jij als hawker zou toch stuk hoger moeten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Yokidrink schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:48:
[...]

ik vind dat moeilijk te beantwoorden gezien het feit dat ik zelf geen hawker ben maar je hebt gelijk. toen we master golems aan het trappen waren ging je snel dood of verloor je snel veel HP
wat me wel opvalt is dat je hitrate nog lager dan de mijne is. ik zit nu op 169 maar jij als hawker zou toch stuk hoger moeten liggen?
Jah maar wat kan ik hier aan veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
[afbeelding]
Heb je niet een beetje weinig sen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

iemand nog meer tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
[afbeelding]
Je sen is echt way te laag, probeer ook str te adden.. en daarbij probeer je skills te levelen, het gaat niet om de quantiteit aan skills,

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
[afbeelding]
Hoe staat je toughness ervoor ? Ik heb op hetzelfde lvl 2000+ HP.
Ikzelf heb ook het probleem van redelijk zwak te zijn voor men lvl. Maar het blijft me lijken alsof de dodge niet werkt zoals het moet.

Ik richt me momenteel wat meer op con, sen en str (ik ga voor str raider) ipv dex. Ok, dex is wel het belangrijkste, krijg je ook atk pwr dodge en def van, maar de extra str helpt toch wel, de con en sen vind ik ook redelijk interessant, con haal je wel omhoog met hit support maar da's ook niet alles. De sen helpt je sneller te killen aangezien je meer criticals doet. Ook al heb ik nog niet al teveel sen helpt het toch tegenover ervoor.

Ik probeer me gewoon zoveel mogelijk te richten op str zodat ik 150 heb als ik lvl 100 ben ;)

Zal straks een screentje maken met mijn stats etc.

[ Voor 3% gewijzigd door PeGys op 27-11-2005 20:17 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

PeGys schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:14:
[...]

Hoe staat je toughness ervoor ? Ik heb op hetzelfde lvl 2000+ HP.
Ikzelf heb ook het probleem van redelijk zwak te zijn voor men lvl. Maar het blijft me lijken alsof de dodge niet werkt zoals het moet.

Ik richt me momenteel wat meer op con, sen en str (ik ga voor str raider) ipv dex. Ok, dex is wel het belangrijkste, krijg je ook atk pwr dodge en def van, maar de extra str helpt toch wel, de con en sen vind ik ook redelijk interessant, con haal je wel omhoog met hit support maar da's ook niet alles. De sen helpt je sneller te killen aangezien je meer criticals doet. Ook al heb ik nog niet al teveel sen helpt het toch tegenover ervoor.

Ik probeer me gewoon zoveel mogelijk te richten op str zodat ik 150 heb als ik lvl 100 ben ;)

Zal straks een screentje maken met mijn stats etc.
ok maar moet ik nu dus een stat reset doen is dat verstandig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
doe GEEN stats-reset. Ik heb nog steeds geen 100% bewijs dat die reset-bug er dus nog is. Volgens forum verlies je dus je "bonus"stats die je normal krijgt als je een lvl hoger gaat (een extra atkpwer/def/crit/hit etc op basis van je huidige stats).
Ik heb mace 2x resetten, waarvan de eerste keer dezelfde str/int en had gewoon 10 atkpower lager. daarbij kost het nu een 300-400k voor stat reset, skill reset nog steeds zelfde prijs. Ik zou gewoon dex nu later wat het is en je punten in de (nu) belangrijke stats stoppen, kan je het vrij snel recht trekken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
WhiteUltY schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:18:
[...]

ok maar moet ik nu dus een stat reset doen is dat verstandig? :?
Ik zie dat niet meteen als nodig. Gewoon in't vervolg je andere stats beginnen opwaarderen.

hier 2 screens van mijn build, ik heb zelfs nog lagere critical als jij :D

Afbeeldingslocatie: http://www.Nasty-jump.be/psykoman/stats.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.Nasty-jump.be/psykoman/stats2.jpg

De 3 eerste passives zijn gemaxed.
Daarnaast heb ik poison slash en hit support op lvl 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ok ty allemaal als nu eens nog eens een hawker zn stats laat zien kan ik dat een beetje aanhouden dan hoef ik misschien geen reset te doen _/-\o_ , dus zou er nog een hawker zn zn srceen als psykoman er op willen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
staat ergens in deel 14 een shot van iemand als hawker ook in de 60ish met dual bushido (dacht ik) met stats ;)
edit:
@dommz: vliegje verkoopt die lvl65 dealer vest met def.
@vliegje: kan ik mijn 7dodge/3sence bufferfly mask ruilen tegen die dodge sunglasses?

drop in CF nu gewoon veel meer blue EQ of ben ik nu zo ongelukkig in drops? :(

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2005 00:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je telkens niet reageert vliegje ... nu heb ik al mijn 2000 animal legbones/backbones, 400 insectshells(verschillenden) en alle andere mats verkocht aan de npc ;)

Ik had ruimte nodig in me storage. (en ik stop met mijn soldier) :p
savonds ga ik nog wel de gem quest doen, en donderdag ga ik waarschijnlijk een mage ofzo maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vliegje contact me asap, volgens mij is er iets gigantisch fout gegaan en probeerde je dat te zeggen maar moest weg vandaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Als NArose het krijgt dan krijgt Erose het ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:31:
vliegje contact me asap, volgens mij is er iets gigantisch fout gegaan en probeerde je dat te zeggen maar moest weg vandaag :'(
damn man, zeg het hier of doe het in pm... nu ben ik zo nieuwsgierig als wat.. :P

build/stats (raar want jullie zijn beide andere)
clanwar
moneywise

zo de eerste dingen die in me opkomen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ze hebben lopen cheaten maar een GM is erachter gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Volgens mij weet ik wel waar het over gaat :*)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:44:
[...]

damn man, zeg het hier of doe het in pm... nu ben ik zo nieuwsgierig als wat.. :P
Tis niet grappig en gooi het niet openbaar hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 28 november 2005 @ 07:01:
Volgens mij weet ik wel waar het over gaat :*)
als dat zo is kom dan asap online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn .. wat geheim zinnig :p
perongeluk je wings verkocht voor 160k ipv 1.6? :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

idd lkkr geheimzinnig >:)

ik ga maybe ook overnieuw beginnen, maar ik weet niet welke job dus tot die tijd nog maar ff spelen met me dealer.... eiglijk wil ik bowhawker... maar die zijn nogal erg zwak (beetje jammer) omdat dit toch mijn favo job was .... :|

misschien toch nog maar es proberen... :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:31:
Sry me @ work (moet ook echt geld verdient woorde)
Ik lees GoT wel dus je kan posten als er iets is..

Ben nu al een eeuw lvl 93.. man het schiet echt niet op.
Exp is op te huilen en gen goede plekker om te hunten. Mammoth is groen yeti geeft geen exp en de rest is knalrood/paars.... Hopen dat temple snel komt en dat dat beter is.
Wand dit is niet zo leuk meer.. Wou dit weekend 95 zijn.. dat doel zit nu op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 07:43:
[...]

Tis niet grappig en gooi het niet openbaar hier
Ehm... dan word het toch wachten of pm het me op GR forum dat lees ik ook wel zo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de hawkers hier, als je build problemen heb val eleet is lastig in game :P een van de hogere nl hawkers, vind tie vast leuk die aandacht :P

en ik zit aan de 11 d scales woehoe :P het schijnt dat als je daar met een lower lvl bent voor wie de draak nog rood is dat ze wat vaker droppen :P nog 39 te gaan.

Heb trouwens toch besloten te blijven hunten en niet te kopen door een B> dragon scales 40k,, shop op te zetten,

aangezien het snel lvlen toch weinig nut heeft ga ik lekker rustig zo door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:00:
Voor de hawkers hier, als je build problemen heb val eleet is lastig in game :P een van de hogere nl hawkers, vind tie vast leuk die aandacht :P

en ik zit aan de 11 d scales woehoe :P het schijnt dat als je daar met een lower lvl bent voor wie de draak nog rood is dat ze wat vaker droppen :P nog 39 te gaan.

Heb trouwens toch besloten te blijven hunten en niet te kopen door een B> dragon scales 40k,, shop op te zetten,

Ik zou het leuk vinden 2/3 WDW's te maken voor verkoop en beste te houden maar prijsen zijn zo idioot dat dat echt niet kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik weet wel een redelijke build voor een bow hawker :) maar nu moet ik nog wel ff weten of iemand bare impact heeft, want die lijkt me toch wel nuttig in combinatie met thougness moet ik dan een stoot hp krijgen. Al heb ik me skills nu wel totaal verkeerd besteedt kom ik net achter het volgende
dat dit toch wel de beste build is voor lvl 30

bow mastery lvl 10
eagle shot lvl 6
thougness lvl 1
bare impact lvl 1
weaken threatlvl 1
sharpened sense lvl 1

en dan die gaan maxen ook moet hierbij nog rousing en triple shot komen uiteindelijk neem ik dan nog warfare erbj es kijken hoe dat gaat werken ;) pas op lvl 80 word het aantrekkelijk met rapid-fire :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:00:

Tja moet zo langzamerhand ook eens aan die dragon scales gaan denken. Die lelijke beesten zijn voor mij net van paars naar donker rood versprongen. Niet onaardig, maar solo duurt het veels te lang en kost het bergen pots voordat ze dood zijn.
Maar kan nu wel zeggen, ik heb mijn eerste wormdragon gesolood (geeft toch weer een goed gevoel)

Gisteren ook voor het eerst Vulcans gezien. Bleken die al oranje te zijn, dus snel er een paar nog afgemaakt. PS. De vulcan leaders hebben een grappige stunskill erg vermakelijk. Vind het echt grappige mobs, de leukste tot nu toe op luna. Zal morgen proberen een screenshot ervan te plaatsen

Iemand trouwens al zo'n Nigrum neergehaald? (Iruja misschien?) Die zien er wel pimpend uit nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:08:
[...]

Tja moet zo langzamerhand ook eens aan die dragon scales gaan denken. Die lelijke beesten zijn voor mij net van paars naar donker rood versprongen. Niet onaardig, maar solo duurt het veels te lang en kost het bergen pots voordat ze dood zijn.
Maar kan nu wel zeggen, ik heb mijn eerste wormdragon gesolood (geeft toch weer een goed gevoel)

Gisteren ook voor het eerst Vulcans gezien. Bleken die al oranje te zijn, dus snel er een paar nog afgemaakt. PS. De vulcan leaders hebben een grappige stunskill erg vermakelijk. Vind het echt grappige mobs, de leukste tot nu toe op luna. Zal morgen proberen een screenshot ervan te plaatsen

Iemand trouwens al zo'n Nigrum neergehaald? (Iruja misschien?) Die zien er wel pimpend uit nl.
Die nigrum doet echt uber AoE :P
Zag demi tq en babz dat ding bevechten :P, 2 keer AoE en ze waren alle 3 dood ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:08:
[...]

solo duurt echt oneindig lang af en toe ja op wd, maar dan gaan wij gewoon een x samen mochten we een x gelijk online zijn want zo vaak zie ik je ook niet in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:15:
[...]
Zag demi tq en babz dat ding bevechten :P, 2 keer AoE en ze waren alle 3 dood ^^
Oei, klinkt als iets waar ik in ongeveer 1 klap dood ga.
Niet echt een plezierig beestje als 3 uit de top 10 (denk ik) daar het loodje leggen.
Later, als ik groot ben ga ik die nigrum wel eens een keer een pak op zijn broek geven.

In de tussentijd zijn er nog wel een paar mijlpalen die ik kan nemen.
Grandmaster Goblin heb ik pre-reset gezien, die moet nog eens neer.
Grandmaster Golem
En zo zijn er ongetwijfeld nog wel een paar.
Waarom is die 2nd job nou op lvl100 :( Want die staat vanaf mijn eerste rose ervaring al op het lijstje

@EVO, klopt dat je me niet zoveel online ziet. Fulltime baan (stage) 3 avonden per week werken en sociaal leven, dan hou ik maar weinig Rose tijd over O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Amafi op 28-11-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B. Refining

After selecting the “Refine Weapon” option, the Refinement Window will appear. You can place any unequipped piece of Armor or Weapon (Masks, Jewelry and ammunition cannot be Refined) in the “Target Item” slot and the materials you will need will appear.

Weapon refining item:
“Talisman”

Armor refining item:
“Brindune”

The grade of Talisman or Brindune you need is dependent on the Item Grade of the equipment to be refined. (Item Grade 6 requires Grade 6 Talisman or Grade 6 Brindune to upgrade)

Captain, Leader and Boss monsters all drop Refining items. The grade of the refining item dropped is dependent on the monster’s level. (All monsters above 100 drop Grade 6 refining items as of now.)

IV. Gemming

It is now possible for Artisans to refine the Crystals they pick up using the Refine Gem skill. At the moment, only Red Crystals (Ruby, Garnet) and Blue Crystals (Topaz, Sapphire) can be refined. These stones can be placed into a slotted item to increase Stats.

Ruby – STR
Garnet – DEX
Topaz – INT
Sapphire – CON

Body armor, Weapons, Necklaces, Earrings and Rings may be slotted with the use of the Drill item. There is a success rate for using the Drill item to create a slot; the quality of Drill influences the success rate of creating a slot. (Mythril – Orihalcon – Adamantium, in increasing order of success rate) Failure does not destroy the item the drill was used on.

nice op alles past een gem :D flink vol stoppen dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb veel pic geziek van dacht Krose dat ze gaatje in mask konden maken, Zou wel erg cool zijn als ik een gaatje in me +10 atk mask kon maken en daar g5 saphire in kon doen. :)
of in me 6con mask :P.. (das dan wel veel con) .. keuzes maken ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

heeft iemand nog goede hawker spullen...? t liefst met dodge rate +10 ;)

en ik ben ook nog opzoek naar de unique skill bare impact, iemand die deze skill heeft 8)

en vliegje heb jij nog een brilletje met dodge rate +10... of dodge7/sen3 :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo ook nog steeds rood voor mij hier, hunten we een keer samen, is dat beestje binnen minuutje dood met zn kindjes :P

Gister eindelijk 81, lvlen gaat niet zo snel meer als je hoopt :( Heb nu wel geheel een attack pakje klaar op lvl 85. Alleen nog een blauwe mythruil launcher.... Die nog steeds nergens ingame zijn helaas.

Trouwens wanneer wordt die refinen doorgevoerd? welke data's?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:03:
heeft iemand nog goede hawker spullen...? t liefst met dodge rate +10 ;)

en ik ben ook nog opzoek naar de unique skill bare impact, iemand die deze skill heeft 8)

en vliegje heb jij nog een brilletje met dodge rate +10... of dodge7/sen3 :D
had nog ergens dodge 8 brilletje dacht ik, zal vanavond effe kijken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:05:
Evo ook nog steeds rood voor mij hier, hunten we een keer samen, is dat beestje binnen minuutje dood met zn kindjes :P

Gister eindelijk 81, lvlen gaat niet zo snel meer als je hoopt :( Heb nu wel geheel een attack pakje klaar op lvl 85. Alleen nog een blauwe mythruil launcher.... Die nog steeds nergens ingame zijn helaas.
vanaf 90 begind lvllen echt een drama te woorden :/.. luna is niet echt lekker inmekaar gezet :/
maar hopen op update met temple die beter is nu hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sgoed blue, vanaaf ook is kijken of we misschien die gem quest daar gelijk kunnen doen.

@vlieg lvl 90 zit inderdaad precies tussen paarse en groene mobs in ja, maar ik hoop al niet dat temple ook openings tijden krijgt :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:29:
sgoed blue, vanaaf ook is kijken of we misschien die gem quest daar gelijk kunnen doen.

@vlieg lvl 90 zit inderdaad precies tussen paarse en groene mobs in ja, maar ik hoop al niet dat temple ook openings tijden krijgt :S.
temple zal dat denk niet krijgen... Temple is wat goblin cave is op junon.
Maar luna clanfield (als die komt) zal vast wel tijden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Kan niet wachten om een mask of lies te hebben met daar een garnet in ^^
Kan het nog wat meer hawker gericht ? :p

Lijkt me wel leuk om je blue gear te slotten. Zouden wings ook mogelijk zijn?

Als je alles gaat slotten, dan heb je 9 of meer gems aan je hangen...

Leuk als je grade 7 gems hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:57:
Kan niet wachten om een mask of lies te hebben met daar een garnet in ^^
Kan het nog wat meer hawker gericht ? :p

Lijkt me wel leuk om je blue gear te slotten. Zouden wings ook mogelijk zijn?

Als je alles gaat slotten, dan heb je 9 of meer gems aan je hangen...

Leuk als je grade 7 gems hebt :D
Denk niet dat dat mogelijk gaat zijn, dan zou je veel te sterk worden en is er geen ruk meer aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Lolz, lees net een newspost op t.net.

Iets voor rose ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG.. je zou toch effe van midden in arumic valley naar george of zo moeten lopen... Heb je effe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:13:
[...]

vanaf 90 begind lvllen echt een drama te woorden :/.. luna is niet echt lekker inmekaar gezet :/
maar hopen op update met temple die beter is nu hopelijk
Weet er alles van. Kon tot 98 nog enigsinds wat mobs soloen maar nu op 99 echt noway meer. Yetti's groen Ruper mages groen :/. Enigste geel is nu balasik captians maar die duren een euwigheid om te killen en kosten veel te veel pots solo. Enigste wat ik nu nog kan is party'en bij Riders maar die zijn moeilijk te vinden.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:16:
[...]

OMG.. je zou toch effe van midden in arumic valley naar george of zo moeten lopen... Heb je effe :P
die reis maka ik toch vrij vaak hoor :P
de auto naar ecuar waarvan je via de boot naar junion gaat, met de auto naar transport daar de transport naar gorge, van gorge met je auto naar bestemming:P terug is met de auto naar beach vandaar met de boot naar junion dan met de voglende boot naar luna dan de transport naar arumic :P

jaa das een flink reisje

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:31:
[...]

die reis maka ik toch vrij vaak hoor :P
Dan zul je een flink afgetraind lichaam hebben :P

nogmaals: Wanneer komt die update uit? Donderdag dus? maakt weer iets leuker om op dingen te hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 14:43
Ik ben gister begonnen met ROSE Online en ik moet zeggen dat het aardig verslavend was.
Ben nu level 20 Soldier met een heel soldaten pakje en nog een ander pakje om in te lopen, ik heb een groot zwaard gekocht (weet niet meer welke maar hij werkt goed).
Wat ik nu moet doen is 40 Beetles jagen dus dat gaan we vanavond maar eens doen.
Ik vroeg me af of er een plekje is bij de BandOfTweakers en wat je er aan hebt om daar bij te zitten?
De naam van mijn held is 'mennie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xmenno schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:05:
Ik ben gister begonnen met ROSE Online en ik moet zeggen dat het aardig verslavend was.
Ben nu level 20 Soldier met een heel soldaten pakje en nog een ander pakje om in te lopen, ik heb een groot zwaard gekocht (weet niet meer welke maar hij werkt goed).
Wat ik nu moet doen is 40 Beetles jagen dus dat gaan we vanavond maar eens doen.
Ik vroeg me af of er een plekje is bij de BandOfTweakers en wat je er aan hebt om daar bij te zitten?
De naam van mijn held is 'mennie'.
Volgens mij is daar nog ruimte zat. Neem aan dat de leader van BoT forum wel leest en contact met je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een clan heb je gezelligheid, kan je elkaar helpen (partys,informatie etc) Lijkt me genoeg redenen... Sommigen geilen ook op de mooie tag boven je kop van de clan hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:14:
Met een clan heb je gezelligheid, kan je elkaar helpen (partys,informatie etc) Lijkt me genoeg redenen... Sommigen geilen ook op de mooie tag boven je kop van de clan hehe :+
Zou er nog meer op geilen als die tag een groene of gele kleur had :9
Maarja of we ooit clanpoints krijgen hangt af van GamesRouter

Donderdag komt er trouwens een update, wat daar precies in zal zitten wordt nog bekend gemaakt later deze week denk ik. Zijn ze altijd nogal traag mee.
Hopelijk ook de temple, lijkt me ubergeil om die eens leeg te roven en refines te scoren.

En ligt het aan mij of is er dit maal stukken meer zuly ingame dan pre-reset irose.
Heb nu met gemak een miljoen, terwijl dat vorige keren zeer lastig te halen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:24:
[...]

Zou er nog meer op geilen als die tag een groene of gele kleur had :9
Maarja of we ooit clanpoints krijgen hangt af van GamesRouter

Donderdag komt er trouwens een update, wat daar precies in zal zitten wordt nog bekend gemaakt later deze week denk ik. Zijn ze altijd nogal traag mee.
Hopelijk ook de temple, lijkt me ubergeil om die eens leeg te roven en refines te scoren.

En ligt het aan mij of is er dit maal stukken meer zuly ingame dan pre-reset irose.
Heb nu met gemak een miljoen, terwijl dat vorige keren zeer lastig te halen was.
dat valt wel mee.
Alleen kun je het nu zimpel weg aan minder uti geven.. Pre-reset had je geld nodig voor rifines/gems en zo en waren er een paar met uber veel geld de rest gewoon normaal bedrag. Dragon wings kochten de meesten pre reset voor rond de 5/8 MiL nu koop je, hunt je mats en kost dat je ook minder... Pots geven meer HP waardoor je er minder nodig hebt. Het hele systeem is gewoon anders. Maar als als refine en gems komt en hopelijk meer spelers denk ik dat de economie wel wat gaat veranderen.
\\PS had pre reset op dit lvl gewoon 8Mil hoor ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
Ik wou nog iets weten.
Hoe zit het nu met de status van ROSE Europe? Is dat nog beta of niet? Ik dacht dat ik nu in de eerste gratis maand zit en dat ik daarna moet gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xmenno schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:45:
Ik wou nog iets weten.
Hoe zit het nu met de status van ROSE Europe? Is dat nog beta of niet? Ik dacht dat ik nu in de eerste gratis maand zit en dat ik daarna moet gaan betalen?
als goed is heb je 7 gratis dagen, dan moet je gaan betalen. En beta periode is afgelopen..
Ook als is het spel nog ver van af.

Ik had trouwens een Email gestuurt over second job skill voor atrisian. elke job heeft wel zoon beetje pasive atk skill op second job en aanvals skills maar atrisian heeft echt ALLEEN maar craft skills.. dus word er niks sterker op kan alleen beetje meer craften :/ .. na ander halfe week niks gehoort te hebben ik maar eens mailtje sturen of ze ooit nog eens andwoort gingen geven..
Hi

We are still trying to find out the information that you require.

Best Regards

GR Support Team

GamesRouter Ltd.

... daar kan je echt wat mee...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:13:
[...]

Volgens mij is daar nog ruimte zat. Neem aan dat de leader van BoT forum wel leest en contact met je neemt.
die gast is zelfs mar af en toe ingame laat staan hier op het forum, ik denk dat je beter de depudy kan beanderen ik weet niet eens iw e dat mag zijn eigenlijk.

BTW xm

enno ik denk dat je beter in deathgods kunt gaan die clan lijkt me fijner is ook van mesnen van hier.

@vlieg, GR heeft altijd van die one liners, heb ik ook al 5 of 6 x gehad mailen moe tje echt niet doen bij die gasten je kunt met GR echt niet meer doen dan afwachten

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ben ik tijdelijk ;)
ik voeg je vanmiddag wel toe .. en het joinen kost 40k. (dat geld moet naar sacardus)
je mag het ook wel later betalen als je nu nog geen geld hebt.

pm me vanmiddag of vanavond maar op channel 1

en ja evo .. bot zuigt heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:15:
[...]

solo solo solo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees je Pm op GR forum effe
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:01:
Dat ben ik tijdelijk ;)
ik voeg je vanmiddag wel toe .. en het joinen kost 40k. (dat geld moet naar sacardus)
je mag het ook wel later betalen als je nu nog geen geld hebt.

pm me vanmiddag of vanavond maar op channel 1

en ja evo .. bot zuigt heel erg
Haha hoe kon het ook anders... Een niet GoTer die een got clan start :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Doe maar een pats screenshotje hier als bewijs :P
Altijd leuk om screenshotjes te zien van mobs waar jij hard voor weg hoort te rennen, gekilled worden door de "grote broer"
Dan heel hard roepen, later als ik groot ben. Kom ik je ook neerslaan.....

Here are headlines of what will be upgraded in game during this Thursday's maintenance. Enjoy!
Weapons and armour refining will be implemented in game.
Dealer's gem cutting skills will be added.
3 new items will be added into the game to drill sockets on items.
A new Luna Dungeon will be added: the Forgotten Temple.
22 new deadly monsters will be added into the game.
Second seat on Carts will be added to give your friends a lift.
Battle Carts will be implemented in game so that you can fight without dismounting.
Current Field Resurrection option and Return Scrolls will be added into the game.
Bow Mastery skill bug fixed.

EXP bug has also been fixed within last Friday’s emergency patch.
Party Acquisition Order crash has been fixed within last Friday’s emergency patch.
Friends list colours should be fixed as well, though developers are still currently working on it.
Hmm, hopen dat ik nu oko weer mensen kan deleten, mijn lijst zit vol
Beter :D

[ Voor 61% gewijzigd door Amafi op 28-11-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
40k om te joinen? hebben ze niet de clan-creation op 100k staan? :?

2de poging:
@vliegje: kan ik mijn 7dodge/3sence bufferfly mask ruilen tegen die dodge sunglasses?

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:11:

2de poging:
Clan zal wel in de 1mil tijd gemaakt zijn.
En sry maar wat moet ik met een 7dodge/3sence butterfly mask.... nee die hoef ik niet ^^
We kijken wel effe, maken er wel iets moois van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk terurn scroll's :) nice
Gemming ^^ nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En hoe kun je strax aan zo'n backseat komen :P
Kan je die gewoon kopen of moet speciaal gecraft worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:11:

2de poging:
is een clan nu maar 100 k ja :S vaag waarom dat.

en 22 nieuwe mobs :P zullen ze die in temple bedoelen of komen we op het veld nog nieuwe tegen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Rakkerzero schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:25:
Denk dat ze net zoals de battlecart items zullen gedropt worden door monsters. maar da's nog een paar dagjes afwachten ;)

Ben wel blij dat current field er weer komt en die return scrolls.

En nu maar men ice key fragments opsparen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
Ik heb dus geen 40k he 8)7 Dat lijkt me op dit moment erg veel.
Met moeite 10k bij elkaar weten te krijgen, misschien dat nog niet eens.
Ik probeer een beetje te sparen want alles wat ik nu koop draagt toch maar weinig bij denk ik zo, kan beter mn centen bewaren tot ik level 30 ben ofzo. Ik red me prima nu. Daarna nieuw harnas en zwaard en alles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:25:
Denk dat de tijd het zal leren... Als het gecraft moet woorden is het nog even wachten tot ik lvl 100 ben ^^
xmenno schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:38:
Ik heb dus geen 40k he 8)7 Dat lijkt me op dit moment erg veel.
Met moeite 10k bij elkaar weten te krijgen, misschien dat nog niet eens.
Ik probeer een beetje te sparen want alles wat ik nu koop draagt toch maar weinig bij denk ik zo, kan beter mn centen bewaren tot ik level 30 ben ofzo. Ik red me prima nu. Daarna nieuw harnas en zwaard en alles. :P
Hij zij al dat je niet meteen hoofte betalen, over een paar lvl's is 40K niet zo vrezelijk veel meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@psychoot, ik kan niet zeggen dat ik hem heb maar misschien daar toch eens gaan hunten :P :

yeti captain arumic valley in het noorde

Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/9247/sword9xz.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
*knip* oeps, was al gepost 8)7
3 new items will be added into the game to drill sockets on items.
nice, zo gaan ze de socket-loze-items dus oplossen. Denk dat het wel wat duiten gaat kosten aangezien anders heel de markt met socket is :*)

erg druk de laatste tijd, mmo is dan ook niet echt de game om te spelen, mja dan maar wat minder hard

[ Voor 112% gewijzigd door Rooster op 28-11-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:27:
*knip* oeps, was al gepost 8)7

[...]

nice, zo gaan ze de socket-loze-items dus oplossen. Denk dat het wel wat duiten gaat kosten aangezien anders heel de markt met socket is :*)

erg druk de laatste tijd, mmo is dan ook niet echt de game om te spelen, mja dan maar wat minder hard
Ze maken het nu iets te goed :P.. Eerst was het of stats of socket nu kan je wapon met +10Atk vinden en daar socket inmaken en daar gem in doen. Vind dat ze het een beetje te goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Vind ook dat ze het wel heel erg goed maken voor de rijken.
Daarom hou ik ook eigenlijk niet zo van gems, vooral omdat ik daarmee behoorlijk achter loop.
Die king-quest valt voor mij gewoon op een verkeerde tijd. En nu kan je alleen daar gems vandaan halen.
Maarja met zeuren en zielig doen kom je er niet. Dan zijn mensen maar gewoon een stuk hoger.
Als ik maar lol en heb, en er natuurlijk pimpend uit kan zien.

@(S)poekiebees: Heb je mij al weleens gezien bij de Aqua-king spot in elverloon met niets anders aan dan mijn big angelwings? Ben dan net een grote behulpzame engel die healt en revved.
Ziet er ook pimpend uit.
Liever loop ik natuurlijk in velvet clothes met wormdragonwings rond. AoE attacks te strooien.
Of gewoon ergens in Junon zitten zodat mensen zich aan me kunnen verlekkeren.

[ Voor 33% gewijzigd door Amafi op 28-11-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idee voor MTV pimp my char ?? _/-\o_ |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:16:
Vind ook dat ze het wel heel erg goed maken voor de rijken.
Daarom hou ik ook eigenlijk niet zo van gems, vooral omdat ik daarmee behoorlijk achter loop.
Die king-quest valt voor mij gewoon op een verkeerde tijd. En nu kan je alleen daar gems vandaan halen.
Maarja met zeuren en zielig doen kom je er niet. Dan zijn mensen maar gewoon een stuk hoger.
Als ik maar lol en heb, en er natuurlijk pimpend uit kan zien.
Meschien word dit zielige slappe artisiantje dan eindelijk beetje sterk ^^
B> S7 2.5Mil ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op kracht gaat is een diamond bter voor arti denk ik :P
of natuurlijk (sinds je alles kunt slotten) een paar saphire's(con - altijd goed voor dealer) wat emeralds (sen - lkkre critics, en critic is in euRose zwaar overpowered) en een paar diamonds (dikke atk boost)

ben nu lvl 63 - iemand die vnaaf gemquest met me wil doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:47:
@psychoot, ik kan niet zeggen dat ik hem heb maar misschien daar toch eens gaan hunten :P :

yeti captain arumic valley in het noorde

[afbeelding]
Je hebt hem dus niet? :P
Maaruh ik heb toch liever een Pony Hammer dan een Blood Sword. Een Rupert Wizard in Mana Snowfields zou die moeten droppen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.