[PC MMORPG] ROSE Online deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.717 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

met refine ga ik ook niet hoger dan 3, 1x gedaan met mijn executioner + 9 atk van 3 > 4 FAILED :S is znode doe ik niet nogges :P al mijn gear is nu 3 op me lvl 35 handschoenen na :P, ik heb echt neuwe nodig maar alleen def, str of atk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 15:48
Morgion schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:46:
Jullie zullen ondertussen wel gek me worden, maar ik heb alweer vragen. Al heel erg bedankt voor alle antwoorden trouwens! Maaruh, de vragen:

Is er ook een grote item/quest database, net zoals thottbot voor WoW?
Kun je meerdere characters hebben op je account?
Quest database:
Tja er zijn nog niet zoveel quests. Maar als ze bestaan zijn ze te vinden op
http://www.roseeurope.com/forum het rose forum met veel informatie waaronder ook de quests, een aantal handleidingen enz. enz.
http://www.roseeurope.com staat ook een datebase met monsters en een paar quests en wapens. (officiele maar niet complete webiste btw)

Er zijn trouwens veel minder quests dan in WoW, en het draait in ROSE niet echt om de quests.
De xofTweakers clans allen 30+ denk ik zijn leuk voor partys en oeverloos gezwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25
lol evo, was idd komisch te zien met je lvl35 gloves (heb ik setje lvl75 gloves met attackpower klaar liggen ;)). Ik heb tot op heden nog maar 2 failes van 3->4, mika zit nu alles op (3) en ik (4) en (5)'s en heb toch zeker al een 15+ items refined.
De xofTweakers clans allen 30+ denk ik zijn leuk voor partys
Maar te hoog om als starter mee te doen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2005 14:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:08:

[...]

Maar te hoog om als starter mee te doen ;)
mss dat BOT low lvls heeft? kan ie als junior erin en hopelijk dat ie snel op lvl kan komen. Anders is het gewoon als elke beginner, solo spelen, random party tot je uitgevolgeld hebt welk char je echt leuk vind en dan gaan power levelen en clan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is dat weer een hype ofzo, het powerlvl'en? :r

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:20:
Is dat weer een hype ofzo, het powerlvl'en? :r
nee dat is geen hype, ik wil gewoon zeggen dat ie snel kan gaan levelen om zodoende bij een clan kan komen, anders heeft 't weinig zin he

en je zou beter moeten weten als het van mij komt... ik ben ook geen power leveler aangezien ik gemiddeld 1 level per 2 of 3 dagen doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is ook geen aanval op jou poes :>, maar regelmatig wordt er in junon (ch1) gevraagd voor "een bridge". Helaas zie je dus nergens iemand zijn lvl (buiten clan), dus je weet ook nooit in welke party je terecht komt en juist af en toe lvl'en met wildvreemden kan best leuk zijn.

Ben je muse, kan het nog handig/leuk zijn, maar denk als hawker/soldier de lol er snel vanaf is als nieuweling (je zal party'en met nonstop dezelfde mensen, terwijl de community best groot is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:36:
Het is ook geen aanval op jou poes :>, maar regelmatig wordt er in junon (ch1) gevraagd voor "een bridge". Helaas zie je dus nergens iemand zijn lvl (buiten clan), dus je weet ook nooit in welke party je terecht komt en juist af en toe lvl'en met wildvreemden kan best leuk zijn.

Ben je muse, kan het nog handig/leuk zijn, maar denk als hawker/soldier de lol er snel vanaf is als nieuweling (je zal party'en met nonstop dezelfde mensen, terwijl de community best groot is).
de bridge hoeft niet in party te blivjen he.[

\oals je waarschijnlijk vermoed heb ik ook met spoek vaak een bridge nodig, als er niemand van lot is dan word het zoeken in eucar en toch altijd wel iemand gevonden. die gast/vrouwke voegt ons allebei toe en verlaat daarna weer de party.

bij ons moet het specifiek lvl 84, 85 of 86 ziujn nu, in andere woorden, SPOEK BEGIN IS MET LEVELEN :P je bent vaker in game dan ik dus moet kunnen ^^ neej gientje he

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 06-12-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:51
Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:36:
Met Winky speel op ik dit moment altijd met dezelfde 4 mensen, maar dat is alleen omdat we samen een sterk team volgen met de nodige onzinpraat :P.
En omdat ik meestal de degene ben die de uber drops krijgt, vindt ik dat dus niet erg. :D

@vliegje
check signature topic op rose forum ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 06-12-2005 15:11 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Afbeeldingslocatie: http://img234.imageshack.us/img234/4085/vliegjesig5ct.jpg
OMG, check wat rakkerzero voor me gemaakt hebt :)
Thx man your tha best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
O-)
Als er meer mensen zijn die zo'n sig willen, mail of PM (op rose forum) mij. Stuur een plaatje van je char samen de gewilde info fie je erop wilt. ;)

EDIT:
Wat ik trouwens wel kan doen is een serie maken die er allemaal hetzelfde eruit zien.
LoT krijgt dan een blauwe bgrd color, OoT krijgt een rode en BoT krijgt een groene.
Dan moet ik nog ff een henk adden.
Dan hoeven jullie alleen je username/job/clan naar mij te mailen/PMen

Is hier interesse voor?

[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 06-12-2005 15:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
count me in als ik lvl76 ben :D
wil ik pix van mn Poes in full rf en devil wings :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159

ckerz cool :P zodra ik 75 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/5295/naamloos2qt.jpg
Dit is nog ef voor jou yoshi het was vet he cya op rose misschien ;(

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
gratz beide ;)

btw, weet iemand waarom je bij anderen wel ziet wat voor wapen ze hebben wanneer ze in de cart zitten? en ook het feit dat je zelf niet je item glow ziet wanneer 't refined is?

ik wil vanavond ff iemand een snapshot van Poes laten maken voor het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yokidrink schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:15:
gratz beide ;)

btw, weet iemand waarom je bij anderen wel ziet wat voor wapen ze hebben wanneer ze in de cart zitten? en ook het feit dat je zelf niet je item glow ziet wanneer 't refined is?

ik wil vanavond ff iemand een snapshot van Poes laten maken voor het verschil
Ik zie wel mn glow van mn refined eq. En ik zie ook de wapens van sommige mensen als ze in cart zitten. Dat zie ik bij mezelf weer niet.
btw. het is best lollig als je een Dealer met launcher in cart ziet zitten :P.
Dan lijkt er net een grote penis uit de cart te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
hmmm mijn char heet Poes, ben ik ff blij dat ze geen dealer is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die glow van je eigen EQ komt doordat die "blue" is. Toen ik iemand een lift gaf naar Zant was die enorm verbaasd hoeveel ik "glow" (4)/(5) EQ. Echter zie ik het niet bij mika en zij niet bij mij. Instelling/grafische kaart iets denk ik.

Cart/weapon is gevalletje lag/re-render, zelfde probleem is als iemand dood is en je gaat naar hem toe, zie je de "doodgaan" animatie nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:08:
Die glow van je eigen EQ komt doordat die "blue" is. Toen ik iemand een lift gaf naar Zant was die enorm verbaasd hoeveel ik "glow" (4)/(5) EQ. Echter zie ik het niet bij mika en zij niet bij mij. Instelling/grafische kaart iets denk ik.

Cart/weapon is gevalletje lag/re-render, zelfde probleem is als iemand dood is en je gaat naar hem toe, zie je de "doodgaan" animatie nog een keer.
kan zijn dat het mijn grafische kaart is maar die is hetzelfde als in Irose en daar zag ik mijn equip glow wanneer het refined was, heck mijn devilwings waren bijna transparant lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
maar de game heeft zo ook de updates gehad (dx9 compatible update gok ik), het is iig iets vaags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:21:
maar de game heeft zo ook de updates gehad (dx9 compatible update gok ik), het is iig iets vaags.
vaag idd, ik akn ook de resolutie niet aanpassen. ik heb trouwens de slider op quality staan, mss dat ie de andere kant op moet zoals dat voorheen het geval was. ik zal vanavond ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/psy_ger-100.jpg

Eindelijk level 100 :*) !! Mede dankzij Gerwingood naast met op de screenshot _/-\o_
Nu nog die 2nd job quest afmaken :+

@Sinergy het is een Zephyr Defender, def 44 / mag res 15 / dodge 10. Gekregen van vliegje nadat me eigen craft mislukt was. Nogmaals bedankt vliegje O+

[ Voor 29% gewijzigd door Psychoot op 06-12-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is saphyre shield? :D welke stats heeft ie? ;)

ziet er netjes uit :P

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Gefeliciteerd :)

maar ik ben ook gestopt .... heb niet echt veel zin meer om te levelen ...
Als je thuis bent is het alleen maar levelen enzo

een account hoef je niet te cancelen toch?
de payments gaan niet automatish of wel?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-12-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:09:
Gefeliciteerd :)

maar ik ben ook gestopt .... heb niet echt veel zin meer om te levelen ...
Als je thuis bent is het alleen maar levelen enzo

een account hoef je niet te cancelen toch?
de payments gaan niet automatish of wel?
:( nog iemand klote :(:(:(

gwoon uitloggen, nooit meer inloggen, nooit meer payen en dan is het gwoon weg einde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke thanks :)

en SirNightmare is ook gestopt ..
we gaan linage 2 spelen op een gratis server :P

-edit-
Klopt wel .. maar daarom ga ik op een private server waar het exp 10x is ;)
en ik hou wel van pvpen .. en het pvp systeem van linage 2 vind ik zo vet _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-12-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Zeer zeer jammer dat je stopt aggress..

Maar Lineage 2 is ook 90% alleen maar mobs killen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 06-12-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
pff.. bijna deel 16 weer van het topic

en mn sig-machine staat nog steeds aan hoor ;)
Dus alle members uit LoT, OoT en BoT kunnen hun plaatje* van hun char + job en eventueel lvl mailen naar mij.

* = Graag een plaatje op origineel formaat en van voren genomen. Dus niet vanaf schuinonder of iets dergelijks. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 06-12-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Rakker, check je mail (Het kan zijn dat er maar 1 screen bij zit)...

En iedereen nog bedankt voor de aardige reacties O+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:38:
Oke thanks :)

en SirNightmare is ook gestopt ..
we gaan linage 2 spelen op een gratis server :P

en ik hou wel van pvpen .. en het pvp systeem van linage 2 vind ik zo vet _/-\o_
En die pvp is juist zo vet als je met 5000 man op een server zit :P Lange tijd private servers gedaan (WoW recent), maar tipt niet bij "het echte werk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over wow kan ik nix zeggen .. dat heb ik nog nooit gespeeld ;)
Ik heb wel op de orginele linage 2 server gespeeld en een illegale ...

en het verschil is niet te merken vind ik!
er zijn private servers waar 7500 man op zitten ....

Maar goed .. laten we het maar over R.O.S.E houden ;)
beetje offtopic allemaal

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 07-12-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:06

Haan

dotnetter

Eindelijk!
[img]url=url=http://tweakers.net/ext/f/6d09b074eeae31979a8cebc13d66e594/full.jpg[/]

beetje opgepoetst met photoshop voor mooiere pic :)

Kan je iets met dat plaatje Rakkerzero? Anders mail ik je wel ff link met de .bmp van fraps screenshot :)

[ Voor 28% gewijzigd door Haan op 07-12-2005 00:49 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ hierboven
Ik zal er morgen eens iets moois van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 18:15
Rakkerzero schreef op woensdag 07 december 2005 @ 01:29:
@ hierboven
Ik zal er morgen eens iets moois van maken :P
Mooi ik zal ook eens een plaatje zoeken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

ik zal ook nog es een mooie pic van me char maken, dan ga ik lkkr naast een elder mammoth staan gewoon voor de foto :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/5346/devils1io.jpg
Amafi Mage to be

Devil wings als drop op ClanField van een wormdragon.Dodge 20 altijd mooi om te vinden
Was echt een goed uurtje raggen op Clanfield gisteren Kip.
Jij een paar scales, wat 5th grade refine en -heelveelpots
Maar ging wel goed moet ik zeggen, ik kan nu tenminste ook wat mobs overleven.

Euhm en sorry voor Psykoman geloof ik. Werd gemobbed en was vergeten dat je, en dicht in de buurt stond, en dat perma op cf ook players beschadigd. Val namelijk nooit players aan op cf.

[ Voor 62% gewijzigd door Amafi op 07-12-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mits rakkerzero het te druk krijg ik kan het ook alleen heb wat minder tijd ervoor 1tje in 2 dagen zou ik wel kunnen fixen

dus kies maar ff naar wie je de pics mailt

voor me eigen sig ben ik trwouens op zoek naar een duidelijk plaatje van het got logotje, paar topics terug kwam ik een goed formaat logo tegen maar kan hem niet terug vinden, iemand
THANX DOMM

party is allive wuhahahahaha _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/Guide/ST_soldier.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-12-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Omg... very nice amafi, van welke mob dropte het? Dan ga ik die mobs ook hunten das goedkoper en hopelijk makkelijker als heel de tijd elder bloodbats :P

@sinergy heb je de party trouwens nog laten overnachten of heb je hem gewoon gequit omdat we hem toch maar maximaal tot morgen kunnen hebben...

evo deze ?

[rml][ contest] henk[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door dommerick op 07-12-2005 09:10 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 15:28
Ik heb t spel gister es ff uitgeprobeerd, maar wat erg tegenvalt zijn die click-move controls. Is er nerges in te stellen dat je met w,a,s,d kunt bewegen door de wijde wacky wereld?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:24:
Ik heb t spel gister es ff uitgeprobeerd, maar wat erg tegenvalt zijn die click-move controls. Is er nerges in te stellen dat je met w,a,s,d kunt bewegen door de wijde wacky wereld?
op den duur wen je hier wel aan en het is ook vrij logische dat je met de muis moet lopen dan kun jeje andere hand gebruiken voor de f1 toetsen voor je skills.

Ik ben ook unreal tournament control gewent met het toetsenbord lopen en muis aanvallen maar het went wel.

schijnt trwouens wel te komen dat je cart kunt rijden met je pijltjes toetsen, maarja dat staat er al sinds irose

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-12-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:28:
[...]

op den duur wen je hier wel aan en het is ook vrij logische dat je met de muis moet lopen dan kun jeje andere hand gebruiken voor de f1 toetsen voor je skills.

Ik ben ook unreal tournament control gewent met het toetsenbord lopen en muis aanvallen maar het went wel.
En wat ik ook niet zo handig vind: move en select/attack zit onder dezelfde knop. Is dit ook niet anders in te stellen?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Wormdragon dropt dergeleijke wings :0 Niet zeker of of amafi ze ook van WD heeft gehad in cf...

ps. Nog belangstellenden die vanavond naar cf gaan... En daarna eventueel gemquest op gmg willen doen(heb 5th nodig...)

@evo die def 10 schoentjes wil ik wel van je overnemen, heb ik blackfield def10 voor terug.. als je ze wilt althans

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 07-12-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:30:
[...]

En wat ik ook niet zo handig vind: move en select/attack zit onder dezelfde knop. Is dit ook niet anders in te stellen?
dat is wel te vernaderen als je bij option beejte die tabladen afgaat weet niet precies welke tab

@blue ik heb def 10 of dodge 10 lvl 85 schoentjes voor je als je ze wilt

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-12-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nope, onderscheid in de "MOG's" zit hem dus ook in manier van bewegen. Je kan een beetje via de cursor keys rond lopen, maar dit gaat al erg snel iriteren. Aan het begin vond ik dat klikken ook maar niks, maar het went uiteindelijk wel en bevalt me zelfs nu aardig.

Voor die aanval, in opties van 1click -> 2click omzetten dan vanuit basic skills attack toevoegen.

@dommz yep, al was het maar voor vanavond. Qweho en psy doen nu mee, gisteravond stopte de fan van mijn videokaart in mijn 2de PC, totale vastloper. Vanavond eens kijken of hij een transplantatie kan krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 133390 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:34:
Wormdragon dropt dergeleijke wings :0 Niet zeker of of amafi ze ook van WD heeft gehad in cf...

ps. Nog belangstellenden die vanavond naar cf gaan... En daarna eventueel gemquest op gmg willen doen(heb 5th nodig...)

@evo die def 10 schoentjes wil ik wel van je overnemen, heb ik blackfield def10 voor terug.. als je ze wilt althans
Wil vanavond wel weer mee naar clanfield. Zal wel weer even prutsen zijn met eet-tijden.
Met een party van 2 incl soldier of zoveel mogelijk mensen moet het wel weer gaaf zijn.

En dit keer kom ik wel met een lege ETC ;) heb gisteren een aantal 5ths en andere leuke drops daardoor aan kip gegeven ;)
Gemquest haak ik af denk ik, wordt weer te laat :O (en heb toch nog geen drills :P of slots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Morgion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:30:
Instellen kan wat bij alt + O, of in menu options
Dubbel laten klikken voor target, vind ik zelf naar werken.
Ctrl + klikken is ook de mob selecteren. Handig voor ranged attackers bij Mobs met grote AoE attacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:46:
[...]

Wil vanavond wel weer mee naar clanfield. Zal wel weer even prutsen zijn met eet-tijden.
Met een party van 2 incl soldier of zoveel mogelijk mensen moet het wel weer gaaf zijn.

En dit keer kom ik wel met een lege ETC ;) heb gisteren een aantal 5ths en andere leuke drops daardoor aan kip gegeven ;)
Gemquest haak ik af denk ik, wordt weer te laat :O (en heb toch nog geen drills :P of slots)
hmm alvast gems sparen voor als je wel slots hebt is geen overbodige luxe hoor :P

Dan moeten we idd nog even Kip of Evo overhalen om vanavond te laten mee doen. party met 3 zou ik al blij zijn :) Dan rustig mob voor mob pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de schoenen zijn voor jou mits ik ze nu niet verkoop want ze staan wel in shop voor 45k je kan ze ook ff uit me shop kopen en dan krijg je het geld terug, ik sta chan 1, junion muur tegenover cart dealer

cf kom ik helaas niet meer binnen is tot lvl 90

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-12-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Sinergy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:40:
@dommz yep, al was het maar voor vanavond. Qweho en psy doen nu mee, gisteravond stopte de fan van mijn videokaart in mijn 2de PC, totale vastloper. Vanavond eens kijken of hij een transplantatie kan krijgen.
hmmz kut van je pc... Als je dan maar wel een plekje voor me vrij houdt in de party :) Heb me charmset nog niet kunnen kopen moet ik eerst nog iets meer winst maken, maar dat komt wel goed vanaaf hoop ik. Lvl 60 moet zker te doen zijn smiddags en dan weer een half lvltje savonds ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Sorry ik kan er vanavond niet bij zijn, heb dan een tentamen :(

Op de vroege morgen net nog even wezen hakken op vulcans :) Mooie combi zo, arme beesten hadden geen schijn van kans tegen ons twee >:)

[img]url=http://tweakers.net/ext/f/deaab94588db52c189ae19a801eff738/full.jpg[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

nog leuke drops...? want wij hebben ook een poosje vulcans gehakt lvl zwaar lkkr, maar niet echt leuke drops, bij de mammoths daarentegen wel :)

hmmz gister een grand mariner look +243hp +15charm, die heb ik maar genpc'd. Ook heb ik prophecy maar blij gemaakt met lvl 85 armor ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/7841/battle8yy.png

ziet er leuk uit jammer dat het opzich niet werkt, lees het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Werkt wel, maar puur met de stats van de cart. Het kan pas interesant worden als je dus een vet def-gecrafte cart hebt. Wat mij opvalt, er staat geen refine-grade bij :? Ook bij non-refinable items staat toch die grade:0 erbij?

Wel logisch dat zijn atkpwr daalt, hij zal normaal wel een blue gun hebben, die heeft zeker wel meer attackpower dan die 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:55:
mits rakkerzero het te druk krijg ik kan het ook alleen heb wat minder tijd ervoor 1tje in 2 dagen zou ik wel kunnen fixen
Ik heb het niet te druk om sigs te maken. Ik doe het rustig een voor een.
En daarbij heb ik hier een photoshop file waarin alles gemaakt wordt.

btw. Aangezien winky nu in OoT zit ipv Lemon ga ik vanavond ook maar eens naar CF toe :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 07-12-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 133390 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:55:
hmm alvast gems sparen voor als je wel slots hebt is geen overbodige luxe hoor :P

Dan moeten we idd nog even Kip of Evo overhalen om vanavond te laten mee doen. party met 3 zou ik al blij zijn :) Dan rustig mob voor mob pakken.
Ok, zonder Kip en EVO dus, hmmm
Misschien Spoekie en Dub (of is dub nog weg?), of 4th(of moet die werken?)
En helaas zijn de rest van de soldiers die dan op CF kunnen komen weer op :(
De rest is allemaal al weer te hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ik heb gister 2 leveltjes gepakt (nieuwe char), maar kan iemand mij vertellen wat die 6 stats inhouden en waar ze invloed op hebben? Of anders natuurlijk waar ik het op kan zoeken...

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjah 4th idd werken, dub nog afwezig. alleen spoekie zou kunnen. Dan moeten we het maar even zonder att buff doen :) Gewoon rendabel spelen dan pakken we wel een paar leuke drops :) sinds we veel hp hebben kunnen we wel wat meer tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Amafi schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:26:
[...]

Ok, zonder Kip en EVO dus, hmmm
Misschien Spoekie en Dub (of is dub nog weg?), of 4th(of moet die werken?)
En helaas zijn de rest van de soldiers die dan op CF kunnen komen weer op :(
De rest is allemaal al weer te hoog
ik kan cf op maar 't probleem is dat ik gewoon nooit tijd heb wanneer cf open gaat
ik ga wel proberen om vrijdag aanwezig te zijn dus dan heb je er een soldier bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Morgion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:40:
Ik heb gister 2 leveltjes gepakt (nieuwe char), maar kan iemand mij vertellen wat die 6 stats inhouden en waar ze invloed op hebben? Of anders natuurlijk waar ik het op kan zoeken...
Ingame op adventure isle (je eerste "starttown" na de tutorial zone) heb je een quest waar je met aantal mensen moet praten. Deze NPC geeft ook info over alle stats points en wat ze doen.

Ook de tips bovenin je scherm geven af en toe info over stats.

Je stats verdeling is altijd afhankelijk van welke job je gaat spelen (muse/soldier/hawker/dealer)

deze guide heeft ook wat info over stats.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:42:
[...]

ik kan cf op maar 't probleem is dat ik gewoon nooit tijd heb wanneer cf open gaat
ik ga wel proberen om vrijdag aanwezig te zijn dus dan heb je er een soldier bij :D
even inloggen op cf en dan laat je je char daar lekker ff campen...

Verder heb je probleem dat je niet in onze clan zit... dus kunnen we geen party maken helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Sinergy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:43:
[...]

Ingame op adventure isle (je eerste "starttown" na de tutorial zone) heb je een quest waar je met aantal mensen moet praten. Deze NPC geeft ook info over alle stats points en wat ze doen.

Ook de tips bovenin je scherm geven af en toe info over stats.

Je stats verdeling is altijd afhankelijk van welke job je gaat spelen (muse/soldier/hawker/dealer)

deze guide heeft ook wat info over stats.
Thx voor de info maat!
Is er ook zo'n guild voor hawker (scout)?? Ik wil namelijk daarheen gaan speccen.

Waar krijg je die 1st job eigenlijk? Na de tutorial of op een bepaald level?

[ Voor 15% gewijzigd door Morgion op 07-12-2005 11:58 ]

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Yokidrink schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:42:
Het enige probleempje is dan nog het verschil in clan ;)
Geloof dat psykoman gisteren per ongeluk kennis heeft gemaakt met mijn permafrost.
Als je op mobs aan het hunten bent kan je dat meestal er niet bij hebben. Doet nu geloof ik maximale damage op vrijwel players als ik gebuffed ben.
En ik kan volgens mij geen andere (enemy) players revven op het clanfield

Edit:
First job krijg je vanaf lvl10 bij DWarran in Zant. Daar kan je de quest ophalen voor je 1st job.
Een guide voor scouts moet ook wel te vinden zijn op www.roseeurope.com/forum en dan in de hawker section
Juh warren darren, lijken zoveel op elkaar

[ Voor 19% gewijzigd door Amafi op 07-12-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Morgion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:51:
[...]

Thx voor de info maat!
Is er ook zo'n guild voor hawker (scout)?? Ik wil namelijk daarheen gaan speccen.

Waar krijg je die 1st job eigenlijk? Na de tutorial of op een bepaald level?
Op lvl 10 kan je in Zant je 1st Job gaan halen bij Warren. Je moet hier een quest voor doen om hem te krijgen.
Op lvl 100 kan je 2nd job-quest doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-12-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:21
@Bluepanther
Ik heb een dark joker hat. met 10 def. 2att speed 13 dodge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de hats zit ik wel goed, helaas zijn er nog nergens lvl 85 hoedjes te vinden in dealer eq.

maar ty voor eht aanbod :)

heb eigenlijk alles tot lvl 95 wel voor elkaar, moet alleen nog grand mythril launcher en 5th refines om alles te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
owkee geen party voor LOT en de poes dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Mhhh 500k voor devil wings is dat goedkoop ( dacht het wel) had het kaytjuh gezegd die heeft ze gekocht Btw Tomiz verkcoht ze ;) Ik wou ze ook kopen maar wat moet ik er nu al mee met me lvl 60 hawker 8)7 weet totaal nie waar ik hard train luna is te moeilijk en eigenlijk slechte exp vind ik maar de rest is te easy denk dat ik het maar moet doen met Junon's Golems en Kaiman.... miss later Krawfy :) Nog iemand interesse in een redfield black shoes Hp max 4x 4 dex dodge rate 18? BoT mag welleens wat voller worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan BoT nog een muse gebruiken van 5x? Diegene zit regelmatig op tweakers. Dus je kunt haar een tweaker noemen. Zal eens vragen of ze belangstelling heeft :)

ign: Lynette (als ik het goed heb)

@ amafi ik zie je rond etenstijd wel verschijnen :) tot straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 161022 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:41:
....BoT mag welleens wat voller worden |:(
500k is redelijk, hangt wat van de dodge af. ik zag vanmorgen devilwings op luna voor 450k te koop staan, een dodge 13 en de ander 14 geloof ik. voor higher dodge betaal je meestal nog steeds tussen de 800 en 900k
wbt BOT... moet je ff gaan promoten op tweakers dan. d'r is hier net een nieuwe bezig (ff zn naam kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Lynette mag wel contact met me opnemen ;) Of ik met haar/hij.

Die devil wings was dodge 17 btw >:) dus erg goedkoop als ik het zo bekijk .

BoT zoekt nog members :9 dus als je een tweaker weet die vaak online is laat me ff weten. mvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Als iemand nog Devil Wings wilt hebben. Ik heb nog een met dodge 15 en als stat +1 dexterity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Psychoot schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:52:
Als iemand nog Devil Wings wilt hebben. Ik heb nog een met dodge 15 en als stat +1 dexterity.
lucky u

psy gain devil wing :)
geriwn gain mytril drill

en ja hoor fail voor de 5de keer :S geen drill meer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 11-06 09:37

4th

heb nog een dodge17 ldw te koop... 550k heb ik hem gekocht dus kan je hem voor hebben

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Yokidrink schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:44:
[...]

d'r is hier net een nieuwe bezig (ff zn naam kwijt)
Ik neem aan dat je mij bedoelt, maar ik weet t nog niet. Het kwam gister een beetje onuitgewerkt/onduidelijk over en de controls voelden (nog) niet lekker aan. Maar ik ga t vanaaf nog es proberen; WoW snapte ik ook niet meteen helemaal ;)

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is een clan oprichting nog steeds 1miljoen, of was dit al terug gezet naar 100k met de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Lol, die devil wings schieten nu als paddestoelen uit de grond.
Ze droppen regelmatig in de temple zoals ik hoorde. Nu nog de eerste Devil wings met 10attack power.
Misschien ook weer eens tijd om met LoT een clanpic te maken. Iedereen heeft nu weer mooiere pakjes dan eerst aan.
En het merdendeel geloof ik zelfs al dragon wings, de rest devil wings/angel wings.

@blue tot vanavond.
@iedereen: Ben op zoek naar een grand (+hp) coat of shadow +int +str of +atk

[ Voor 10% gewijzigd door Amafi op 07-12-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Gisteren waren de elder bloodbats wel in een goede stemming volgens mij. Heb er 4 laf en 1 ldf aan over gehouden. Zelfs een keer ldf(2) gedropt maar die moest ik afgeven aan een andere gast die op zijn beurt weer laf aan mij gaf. Niet slecht dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
jip_86 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:27:
Gisteren waren de elder bloodbats wel in een goede stemming volgens mij. Heb er 4 laf en 1 ldf aan over gehouden. Zelfs een keer ldf(2) gedropt maar die moest ik afgeven aan een andere gast die op zijn beurt weer laf aan mij gaf. Niet slecht dus :)
nu met de hoeveelheid aan devilwings die op de markt komen en de prijsdaling sinds paar dagen is het de moeite niet meer om te wachten tot je een ons weegt op elder bats :(
ook als je nagaat dat ik devilwings gekocht had voor 900k (d17) en nu dus voor 550k al te vinden zijn wordt ik beetje ziek hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:18:
Is een clan oprichting nog steeds 1miljoen, of was dit al terug gezet naar 100k met de laatste update?
waar ik meer in geinteresseerd ben,werkt dat ally systeem? me dunkt dat je hierdoor op cf tenminste met LOT en OOT kunt partyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik gok van niet, zal ook nog wel ff duren denk ik... Ik hoop dat ze met een effectief cf komen :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, dat is economie. Redfields gingen voor 800k+ en nu nog "maar" rond de 400-500k voor normale stats. Koop je op het verkeerde moment kan je echter later niet verwachten je aankoopprijs ervoor terug te krijgen.
Grootste deel van community wordt gewoon hoger lvl, dus ook hoger in EQ. Dragon scales zijn nu weer een aardige booming zuliez-bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Yokidrink schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:33:
Nu met de hoeveelheid aan devilwings die op de markt komen en de prijsdaling sinds paar dagen is het de moeite niet meer om te wachten tot je een ons weegt op elder bats :(
ook als je nagaat dat ik devilwings gekocht had voor 900k (d17) en nu dus voor 550k al te vinden zijn wordt ik beetje ziek hoor
Die van 4th zijn little devil wings trouwens ;)
Ben ook wel benieuwd of dan een ally systeem kan werken op Clanfield.
Wist van irose dat je clanlvl 2 of 3 moest hebben voordat je een ally clan kon toevoegen.
Maar dan zouden er ook meer mensen in de clan passen, wat me ook zeer aantrekkelijk lijkt.

En tja die prijsfluctuaties heb je veel in een spel dat net opgestart is. Heeft alles te maken met vraag en aanbod. Aanbod van Devil wings is tijdelijk hoger geworden door de temple.
Oja, Iruja hoorde dat je je wings slecht kwijt kon. Weet niet of Vliegje nu een dissasemble skill heeft, anders is het miss de moeite waard de losse veren te verkopen a 20k.
Vooral voor crappy dr wings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat vindt ik overigens wel jammer. Er zijn veel hoge lvl characters en er komen weinig nieuwe characters bij. Je ziet echt de menigte van map naar map verplaatsen.
Als er al nieuwe spelers zijn, zijn dit vaak een 2e/3e character van iemand.
Bijv. Eerst was het nog redelijk druk bij aqua king op channel 1 (iRose gekte). Nu zitten er nog maar weinig daar en 2/3 party's daar is echt het maximum.

Dat vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
je hebt gelijk sinergy, ik verwacht ook niet bij verkoop die prijs weer te krijgen. 't is gewoon ff slikken af en toe.
btw... wist idd niet dat redfields al zo aan het dalen waren, maakt mijn beslissing om te refinen weer makkelijker hehe

@amafi of de devilwings opnieuw te laten craften voor een uber craft :D

[ Voor 15% gewijzigd door Yokidrink op 07-12-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:49:
Oja, Iruja hoorde dat je je wings slecht kwijt kon. Weet niet of Vliegje nu een dissasemble skill heeft, anders is het miss de moeite waard de losse veren te verkopen a 20k.
Vooral voor crappy dr wings
Werkt dat ook op wings dan :?
Ik dacht alleen op slotted items met een gem erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:43:
Tja, dat is economie. Redfields gingen voor 800k+ en nu nog "maar" rond de 400-500k voor normale stats. Koop je op het verkeerde moment kan je echter later niet verwachten je aankoopprijs ervoor terug te krijgen.
Grootste deel van community wordt gewoon hoger lvl, dus ook hoger in EQ. Dragon scales zijn nu weer een aardige booming zuliez-bron.
Klopt, ik hoop alleen dat die booming-bron weer afgenomen is als ik mezelf dragon wings aan wil laten meten.

Met dissasemble kon je in iRose alle materialen uit elkaar trekken. Soort van omgekeerd craften, alleen krijg je minder mats terug en van lagere kwaliteit dan dat je erin had gestopt

[ Voor 16% gewijzigd door Amafi op 07-12-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mensen ik had een ideetje voor Rose.
Heb het hele verhaal op rose forum gezet.
Klik hier

Hoe meer mensen dit een goed idee vinden, hoe meer kans er is dat het wordt toegevoegd in Rose.
help ff?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Rakkerzero schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:54:
Mensen ik had een ideetje voor Rose.
Heb het hele verhaal op rose forum gezet.
Klik hier

Hoe meer mensen dit een goed idee vinden, hoe meer kans er is dat het wordt toegevoegd in Rose.
help ff?? :P
Laat ze dan maar gewoon een Item mail systeem maken, is veel handiger dan storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 153710 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:09:
[...]

Laat ze dan maar gewoon een Item mail systeem maken, is veel handiger dan storage.
Het zou juist leuker zijn om het clan exscusief te houden. Zo is een clan nog meer interresant dan het al was.
Zo'n mail systeem is ook wel handig daar niet van, maar past niet in het 'verhaal' van Rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@amafi heb grand shadow coat ding 3 zelfs :P:
- 10 dodge
- 14 cri
- 6 stri (gebruik ik zelf denk ik)

maar als je 1 van die andere 2 wil hebbe moet je het ffe zegge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Er was in Irose toch ook een npc waar iedereen dat disassembelen kon doen? Is die er toevallig nog?

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 07-12-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TROTS TROTS, ook al koste het me dark kurash armour, die zij ntoch lelijk :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen154.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Is er ook een lootsysteem, zodat de drops een beetje eerlijk verdeeld worden? Bestaan er verder ook nog 'bind on equip' en bind on pickup' items?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ja dan moet je in de party options the item aquisition order zetten. Meeste partys hebben dit ook wel 8)

@ sinergy je kreeg net dc, en qweho is ook offline dus denk dat de party loos is |:(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Morgion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:43:
Is er ook een lootsysteem, zodat de drops een beetje eerlijk verdeeld worden? Bestaan er verder ook nog 'bind on equip' en bind on pickup' items?
Party systeem heeft hiervoor netjes een optie (ecqusition order = eerlijke verdeling). Hierbij kan het dus zijn dat jij een "rare" ziet liggen en wil looten, deze dus naar een teammate kan gaan.

De andere optie van loot is simpel, jij loot = jij krijgt het.

@dommz, leuk.. |:( Wanneer nemen ze eens een fatsoenlijke lijn bij GR...

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

* Haan wil ook :

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/2002/screen462copy3vn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rakkerzero wil ook die armor :P
Helaas ga ik niet verder met Lemon.

EDIT: Ik ga Deel 16 maar eens posten, hoef ik dat vanavond niet te doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 07-12-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

sinergy toch niet, wist niet dat psyko ook in de party was blijven zitten :)

dus nu zit ik weer met psyko qweho en mika in party enkel jij mist :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.