[PC MMORPG] ROSE Online deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.711 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/top1.gif_D_e_e_l___1_5_
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/top2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
> Intro

Ook deel 14 is weer aan zijn einde gekomen. Dus hier is deel 15 van dit geweldige spel. :)
LegionOfTweakers (LoT) is grotendeels al boven lvl 75 en OrderOfTweakers (OoT) is inmiddels ook lvl 50+. En BandOfTweakers is ook opgericht.

Veel plezier in dit topic. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
> Inhoud

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Wat is Rose Online?

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online is een MMORPG.
Net als de meeste MMORPG's hebben ze een volg verhaal. bij ROSE ook, Rose brengt je in een wereld waar veel gebeurd, jij als "adventurer" in deze birzarre werelden terecht komt.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Verschillende Rose versies

Ondanks we hier gewoon over 1 spel hebben. Heeft het Rose Online toch nog verschillende gameclients. Ieder continent op deze aardbol heeft zijn eigen gameclient. Deze gameclients hebben in de afgelopen beta periode namen gekregen. De clients op worden op de volgende manier verdeeld over de continenten:

JapanjRose client
KoreakRose client
TaiwantRose client
De PhilipijnenpRose client
Noord AmerikanaRose client
UK (europa)eRose client

Erose is European ROSE, deze is beschikbaar voor de hele wereld. De game is een kopie van Philipine Rose.

NArose is North American ROSE, deze is ook voor de hele wereld beschikbaar (geen ip block). De game is een kopie van Philipine Rose.

Irose is International ROSE, deze versie was alleen beschikbaar in beta en is inmiddels gesloten.

Verder zitten er verschillen tussen de ROSE, zo is Irose de eerste rose versie en manier het job, skill, level, en nog veel meer systeem werkt heel anders dan bijvoorbeeld Erose of Prose.
Zo is job level anders en skills compleet veranderd tot hele nieuwe skills.

Wij praten hier voornamelijk over eRose.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Beginnen met Rose Online

Hoi :) ,

Allereerst welkom en tof dat je Rose wilt gaan spelen (misschien?).
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is Rose online ook niet dit lot ontkomen.
Bij Gamesrouter, het bedrijf dat eRose host, kun je een game account aanmaken.
Als je account is aangemaakt kun je het spel al 7 dagen!! gratis proberen. :)
En als het spel je na die 7 dagen nog steeds wil spelen, omdat het zo leuk is, kun je de maandelijke kosten gaan betalen om verder te spelen. Het spel zelf kun je hier downloaden.

De maandelijkse kosten zijn:
[b]• via Credit card: tussen € 11,50 en € 12,--. Afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
[b]• via Bank transfer: Prijs van hierboven + transactie kosten. Verder duurt het nog eens 4-8 dagen totdat je betaling gereed is.
• andere PayByCash mogelijkheden zijn ook mogelijk.

Mocht je na het installeren problemen hebben met opstarten of heb je gewoon vragen over het spel kun je ze natuurlijk gewoon hier stellen. Andere optie is het engelstalige forum van Rose waar je tevens je vragen kunt stellen. Rose forum account kun je aanmaken in My account op de Gamesrouter website.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Veranderingen sinds iRose

Omdat Rose een spel is waar nog druk aan gewerkt wordt, worden er weleens veranderingen doorgevoerd in het spel. Hier staan die veranderingen voor je op een rijtje.

Algemene veranderingen
• Door het Nprotect systeem is het spel hackproof geworden.
• Exceeded (volle) servers is verleden tijd
• Een nieuw uitdagend skill systeem
• 2nd Job is pas mogelijk vanaf lvl 100
• HP systeem is aangepast en de monsters zijn uitdagender
• Unions zijn (voorlopig) uit het spel gehaald
• Nieuw Clanfield systeem. Ieder lvl groep (lvl 30 t/m 49, 50 t/m 69, 70 t/m 89 etc...) eigen map.
• Door de ontwikkeling zijn er enkele quests weggehaald en is de episode quest aangepast en onafgemaakt.

Nieuwe veranderingen:

Update van 1 december 2005:
• Weapons and armour refining are now in game
• Dealer's gem cutting skills are now available
• 3 new items are now in game to drill sockets on items
• The new Luna Dungeon “Forgotten Temple” is now open
• 22 new deadly monsters will be added into the game
• With the second seat on Carts you can now give your friends a lift
• Battle Carts are now implemented in game so that you can fight without dismounting
• Current Field Resurrection option and Return Scrolls are now in game
• Bow Mastery skill bug fixed
• ROSE Online logo has been changed to Winter style
• Initial cart cooldown introduced
Meer info >>

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Rose Online Fansite van GoT

/me Momenteel is de fansite even offline gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Systeemeisen

De systeemeisen zijn:

Systeemeisen van Rose Online
MinimumAanbevolen
CPU:P3 800 MHzPentium 3 1GHz
Geheugen:128 MB256 MB
Grafische kaart:Geforce MX 400/ Radeon 7000Geforce 3 TI 200

Als je hoger hebt dan in de bovenstaande tabel, dan mag ik vanuit gaan dat je wel snapt dat je geen zorgen moet maken over je systeem. Dan is hij namelijk goed genoeg om Rose mee te spelen. :)

En als je lager hebt dan het minimum...... Ja, dan zal je toch een computer moeten zoeken die wel aan de eisen voldoen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Game Downloads

Aangezien er nog regelmatig gevraagd wordt waar het spel gedownload kan worden, is dit onderdeel alsnog toegevoegd.
Zoals al beschreven is, zijn er 2 versie die internationaal gespeeld worden. Dit zijn naRose en eRose.

De gameclients:
eRose client > Download pagina
Registreren kan op Gamesrouter.com

naRose client > Download pagina
Registreren kan op naRose website

Verder staan er nog enkele tooltjes voor dit spel:

/me Momenteel zijn er nog geen tools

Aangezien sommige tools illegaal zijn kan niet alles hier komen te staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Filmpje

Indien je erg geinterreseert bent, nog niet begonnen bent of gewoon verslaafd in het spel

Hier enkele mooie filmpjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Player list

Aangezien veel mensen graag het level van mensen willen weten werden er van lijsten gemaakt. Doordat het veel posts in beslag nam is er inmiddels door OkkE een website gemaakt waar alle levels en classes te bekijken zijn. Deze lijst is achterhaald en ondertussen zijn Rakkerzero, Evo18 en Calamor deze website aan het uitbreiden, deze versie is hier en hier te bewonderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Voorgaande topics

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Links?

Officiele sites over Rose Online:
GoT sites over Rose:
Andere handige Rose websites:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > !!! Attentie !!!

/me !!! Geen Warez !!! Onthoud dit goed !!!

Enkele topics geleden werd er een keylogger aangeboden Dit is hier absoluut niet gewenst. Mocht je een "exceeded helper" gebruiken, kijk dan eerst of die connectie maakt met internet (d.m.v. een firewall bijvoorbeeld), mocht het wel het geval zijn, dan kan je er zeker van zijn dat het om een keylogger gaat.
Crash schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:46:
/me Meisjes en jongens, het is niet nodig om hier telkens massaal te komen melden dat er een server plat ligt. Dit merkt de rest vanzelf, en het draagt verder niets nuttigs bij aan dit topic ;)

Gelieve dergelijke reacties voortaan achterwege te laten a.u.b. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Laatste woord

Zou je graag nog meer info in de topicstart willen zien, laat het me weten. via mail, te vinden in me profiel. ;)

Met dank aan Rakkerzero (layout), Dutch-Hane (TS code) voor het meehelpen aan deze topicstart. Eveneens wil ik Haan bedanken voor het maken van de Refine Guide en NitroX infinity voor de stats info

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/bottom.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 02-12-2005 11:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39
w00t eerste post :D

anywayz, zojuist cart-quest gedaan op Broozer welke toch heeel stuk makkelijker ging dan mijn eerste keer. Kreeg Lemon een fairy, was hij 5 minuten later pleite :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Arg ik kan nog steeds niet spelen doordat ik mijn account moet top-uppen ofzo :(

Heb al een ticket aangemaakt en mail verstuurd.

Ik vermaak me in de tussentijd met het spelen van nfs:mw

Ik hoop dat ze er snel iets aan doen, want zo loop ik nog sneller achter op de rest van LoT ...

BTW wie gingen er nou zaterdag nog naar de HCC dagen ? Ik ben er iig als er meer gaan misschien leuk om een kleine meeting te houden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Local Host op 22-11-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

^^ Nieuw deeltje :)
Zal me screeny hier maar even posten.
Dit persoon werd lichtelijk gek toen ze me zag. "Your one of the most famous EuRose players" zo als zij zij.
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/2931/omg0qd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:31:
^^ Nieuw deeltje :)
Zal me screeny hier maar even posten.
Dit persoon werd lichtelijk gek toen ze me zag. "Your one of the most famous EuRose players" zo als zij zij.
[afbeelding]
hehehe

je moest eens weten hoevaak ik word aangesproken met eej ben jij de rose server ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:33:
[...]

hehehe

je moest eens weten hoevaak ik word aangesproken met eej ben jij de rose server ? :+
Is af en toe best onhandig... Wil ik naar bed kom ik in junon staan er meteen weer 10 mensen om me hen van alles en nog wat te vragen en tegen me aan te lullen. Was gister dus nogal erg, maar kip en ik hadden er wel lol om. :P
Het aantal wispers en mensen die me added is echt te erg... Af en toe kom ik na dag werk thuis staan er echt 15 mensen die me geadd hebben en een rij wispers waar je niet goed van word.
Artisian is af en toe best leuk, maar als je graag naar bed wild omdat je moe bent en nog shopje op moet zetten kan het behoorlijk iritand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

ooit gehoord van negeren :+

gewoon gaan slapen als je moet bent... op t erose forum was er ook zon sufkop die in slaap was gevallen tussen de crawfys was ie constant gerevived tot hij zijn 168% helemaal kwijt was >:)
en nu geeft hij alle muses de schuld... :|

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 08-06 16:25
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:10:
[...]
Artisian is af en toe best leuk, maar als je graag naar bed wild omdat je moe bent en nog shopje op moet zetten kan het behoorlijk iritand zijn.
The price of beiing famous. Denk dat het meeste door het forum komt, daar wordt je wel ongeveer als beste artisan aangedragen. (niet onterecht dacht ik zo)
Maar daardoor, en een hoop supercrafts, kennen mensen je naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dommerick schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:16:
ooit gehoord van negeren :+

gewoon gaan slapen als je moet bent... op t erose forum was er ook zon sufkop die in slaap was gevallen tussen de crawfys was ie constant gerevived tot hij zijn 168% helemaal kwijt was >:)
en nu geeft hij alle muses de schuld... :|
Dat negeren ben ikniet zo goed in, vind ik niet zo sociaal, dat verwacht je van anderen tegen jou ook niet. Maar de tijd dat ik alle pispers beandwoorde licht wel al tijdje achter me.
Amafi schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:19:
[...]

The price of beiing famous. Denk dat het meeste door het forum komt, daar wordt je wel ongeveer als beste artisan aangedragen. (niet onterecht dacht ik zo)
Maar daardoor, en een hoop supercrafts, kennen mensen je naam :P
De Craft thread op erose forum is ooit bedoelt zo dat alle artisian's hun leuke craft posten. Jammer genoeg ben ik de bijna de enigste die het echt doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heeft iemand toevallig een mask met (minimaal) +3 strength te leen? ;(
Nu heb ik zo'n hele mooie saint nogwat hammer geloot, maar ik kom 3 str te kort (dus 2 lvls)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 07-06 09:17

4th

heb wel nog brilletje met +2str, misschien heb je daar wat aan, scheelt weer een lvl ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:51
Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:44:
Heeft iemand toevallig een mask met (minimaal) +3 strength te leen? ;(
Nu heb ik zo'n hele mooie saint nogwat hammer geloot, maar ik kom 3 str te kort (dus 2 lvls)
Ik heb wel iets van str als het goed is. Alleen kan ik nu niet in me account(ik heb al een mailtje gestuurt er over).Als het goed is een wing met 3of4str ff te leen.

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 22-11-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik een brilletje met +1 str... samen met die van 4th op heb je dan 3 str :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 02:50:
w00t eerste post :D

anywayz, zojuist cart-quest gedaan op Broozer welke toch heeel stuk makkelijker ging dan mijn eerste keer. Kreeg Lemon een fairy, was hij 5 minuten later pleite :(
Ja, ik was pleite. Moest ff dit nieuwe topic lanceren ;).
Toen ik terugkwam was ge dc'ed en dus fairy weg :'(
Het was mn 2de fairy van die dag :D

EDIT:
_/-\o_
GR gaat eindelijk mn 'expired' account probleem van me oplossen.
Ik kreeg net een email binnen dat ik mn payment confirmation email van de extra betaalde maand nar hun moest toe sturen. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 10:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mocht je mijn emailtje ervan ook nodig hebben, ben vanaaf weer ingame ;) Ik krijg altijd het mailtje van de payment zelf, je zit iig tot januari dan gebakken (2x betaald nu :P).
Ik hou 4th en dommz dan wel aan voor vanavond, dan maar tijdelijk een +2 str necklage erbij uit Zant (heb ik nu een 4dex zitten van die ghost quest), mijn ring (13acc) en earing (13dodge) kan ik toch niet missen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

@ lemon
bij mij zegt de helpdesk van GR enkel dat ik opnieuw moet betalen dat het probleem dan zou zijn opgelost... nou daar was ik zelf nog niet opgekomen |:(
gelukkig dat ik dezelfe mail ook gewoon direct naar support@gamesrouter.com had gemaild... daar hadden ze in me account gekeken en gezien dat me account niet was verlopen 8)7 logisch als ik net weer heb betaald... dat hadden ze dan weer niet gezien dus gaven ze een response dat het was opgelost... nu heb ik maar weel mailtje gestuurd en hoop dat het helemaal goed komt :+

@ sinergy
is goed ;) en nu snel lvlen dan kan ik nog eens meepartyen :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nou email is verstuurd hoor. Nu kijken of daadwerkelijk iets met mn email gaan doen :P
Dear Gamesrouter,

Last friday My account was expired. And because i didn't want lose any gametime by this problem i decided to pay for an extra month. A friend of my helped me to use his creditcard for paying.
His creditcard data is:
- name: Sinergy
- address: xxx
- postal code: xxx
- city: xxx
- country: xxx

In an email i received this morning you asked to send a copy of that conformation e-mail that i recieved after paying for gametime. I copy/paste it here below.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Copy of Payment Cormation email from 18th november
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi,

You have successfully puchased extra game time for your subscription.
Game : R.O.S.E Online (Rush On Seven Episodes)
Game Account : [xxxxxxxxxxxxxx]
Purchase Date : 18 November 2005
------------------------------------------------

Amount : 7.99 (GBP)
Our Reference : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Barclays Reference : xxxxxxxxxxxxx

GamesRouter Limited
http://www.gamesrouter.com

This is an automated Email. Please do not reply to this Email.

Can i may expect while i'm playing that you fix my account and that i can play till 17th of January 2006?
I hope i have given enough information in this email.

Yours sincerely,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:45:
mocht je mijn emailtje ervan ook nodig hebben, ben vanaaf weer ingame ;) Ik krijg altijd het mailtje van de payment zelf, je zit iig tot januari dan gebakken (2x betaald nu :P).
Ik hou 4th en dommz dan wel aan voor vanavond, dan maar tijdelijk een +2 str necklage erbij uit Zant (heb ik nu een 4dex zitten van die ghost quest), mijn ring (13acc) en earing (13dodge) kan ik toch niet missen :9
Zou ik graag dat mailtje hebben want ik moet het ook op sturen naar hun. Heb er al over gestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dear Gamesrouter,
De mooiste openingsregel die ik ook heb gezien!! :D :D
Ik wordt nog bekend bij die GR gasten ;)
@Calamor
Zoals elke doordeweekse dag.. ben ik pas om 6 uur thuis. :X

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ hierboven
Ja ik wil gewoon beleefd blijven. Misschien helpt het 8)7

en nog een picje van mn soldier nu op lvl 55

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/lemonlvl55.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
ziet er goed uit lemon, btw.... is die hamer niet wat traagjes? dacht dat je zo op snelheid gesteld was?

ow en ik zal ws vandaag en morgen niet spelen, lig op bed met flinke griep momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

@calamor
die mail krijg je zelf ook... dus als je je inbox niet al te vaak leegmaakt heb je zelf alle gegevens

@ lemon
ziet er duidelijk puik uit :D

@yokidrink
ik heb al 100k van de 270 >:) geeft me mooi ff de tijd om bij te sparen en beterschap :+

vandaag maar weer ff laf en ldf hunten... jammer dat er zo weinig spawnen van die elder bloodbats... en ze droppen ook niet al te veel laf en ldf... gisteren een anderhalf uur al aan t hunten geen feathers dropt er opeens een darkchrome armor... de tweede bat daarna een demon chrome helm en daarna 2 ldf... De aanhouder wint ;)
Yokidrink schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:46:

txs domms, en yep je moet geduld hebben, ik heb totaal denk ik zo'n 40 feathers (laf/ldf) daar gehaald en goed verkocht die dingen, een van de redenen waardoor ik in staat was geld uit te lenen :D

ps... dat dark chrome armor, wat zijn de stats?
ik heb nu 3 ldf en 4 laf... nog maar ff doorsparen ik wil iig me eigen devil wings bij elkaar sparen... vliegje zou jij zo vriendelijk willen zijn ff te posten wat voor mat je nodig hebt ervoor? :+

en de stats van dat armor en helm weet ik nog niet... ik zit nog in de cave ga niet trug voor me cannon balls op zijn vind het anders zonde van de tijd, maar de komende week ben ik heel de tijd in b3 _/-\o_ ik ruik geld >:)

[ Voor 41% gewijzigd door dommerick op 22-11-2005 11:50 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
dommerick schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:43:
@calamor
die mail krijg je zelf ook... dus als je je inbox niet al te vaak leegmaakt heb je zelf alle gegevens

@ lemon
ziet er duidelijk puik uit :D

@yokidrink
ik heb al 100k van de 270 >:) geeft me mooi ff de tijd om bij te sparen en beterschap :+

vandaag maar weer ff laf en ldf hunten... jammer dat er zo weinig spawnen van die elder bloodbats... en ze droppen ook niet al te veel laf en ldf... gisteren een anderhalf uur al aan t hunten geen feathers dropt er opeens een darkchrome armor... de tweede bat daarna een demon chrome helm en daarna 2 ldf... De aanhouder wint ;)
txs domms, en yep je moet geduld hebben, ik heb totaal denk ik zo'n 40 feathers (laf/ldf) daar gehaald en goed verkocht die dingen, een van de redenen waardoor ik in staat was geld uit te lenen :D

ps... dat dark chrome armor, wat zijn de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
dommerick schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:43:
ik heb nu 3 ldf en 4 laf... nog maar ff doorsparen ik wil iig me eigen devil wings bij elkaar sparen... vliegje zou jij zo vriendelijk willen zijn ff te posten wat voor mat je nodig hebt ervoor? :+
Sorry Vliegje als ik voor je post, verveelde me

Devil wings mats
50 little devil feathers
100 cloth (twill bijvoorbeeld)
30 platinum threads

Angel wings
45 little angel feathers
90 cloth (twill bijvoorbeeld)
20 gold threads

*Spam alert :P
Oja, ik koop een hoop materialen momenteel in in junon chan 1.
Verkoop me je Tiar, Chromium, manaoil en manaheats
Ik kan best mijn shopje overdag laten draaien als ik toch aan het werk ben om geld te verdienen /uit te geven dacht ik zo.
*Spam alert

#verbeterd naar aanleiding van Vliegje.
En ik nog zo denken dat ik het wel wist O-) sta je dan met je goede gedrag :P
Uiteindelijk wordt het wel duidelijk. Tis gewoon tijd dat ze die zeveur site updaten met nieuwe craft recepten.

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 22-11-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:00:
[...]

Sorry Vliegje als ik voor je post, verveelde me

Devil wings mats
45 little devil feathers <---- 50 Little Devil feathers
100 cloth (twill bijvoorbeeld)
30 platinum threads

Angel wings
45 little angel feathers
100 cloth (twill bijvoorbeeld) <---- 90 Cloth
30 gold threads <---- 20 Gold Thread

*Spam alert :P
Oja, ik koop een hoop materialen momenteel in in junon chan 1.
Verkoop me je Tiar, Chromium, manaoil en manaheats
Ik kan best mijn shopje overdag laten draaien als ik toch aan het werk ben om geld te verdienen /uit te geven dacht ik zo.
*Spam alert
In het dik verbeterd

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 22-11-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mocht iemand ingame zijn, welke shields kan je kopen in luna? :D (tower shield hopelijk :P)
Ik heb nog geen toegang tot Luna en Junon heeft als beste die kite shield, welke ik erg erg lelijk vind.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:12:
mocht iemand ingame zijn, welke shields kan je kopen in luna? :D (tower shield hopelijk :P)
Ik heb nog geen toegang tot Luna en Junon heeft als beste die kite shield, welke ik erg erg lelijk vind.
alleen craftbaar, in luna kan je geen shilden kopen.
Als je zegt wat je wild kan ik het altijd voor je craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

Mijn char gaat ook cker goed!! :D nog 2 lvls voor lvl 60 :D

pic van mu char :

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/3888/zabuza6yx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:12:
Idd kite shield is erg lelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:15:
alleen craftbaar, in luna kan je geen shilden kopen.
Als je zegt wat je wildt ;) kan ik het altijd voor je craften :)
Fijn is dat :( Ik zag dat alle shields die thick insect shells nodig hadden en ik ben weer zo dom om nagenoeg alles wat ik loot te verkopen aan een NPC (incl hoge kwaliteit metal).
Ik wil gaan voor de Tower shield welk volgens roseguru 114 str nodig heeft, die Mytrill is 128 str en dat haal ik de komende 5 lvls nog niet. Het scheelt ook maar 1 defence en dacht dat alleen de dodge kan veranderen met craften (de basis stats dan).

Metal(30), Tough Leather(9), Thick Insect Shell(7)
Heb jij hier iets van wat ik kan kopen van je? Anders vanavond een flinke "mep je rot" sessie gaan houden, dropt metal van specifieke mobs?

edit, hier heb je wel lvl4 subitem craft voor nodig, heb jij dat? :>

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:00:
[...]

#verbeterd naar aanleiding van Vliegje.
En ik nog zo denken dat ik het wel wist O-) sta je dan met je goede gedrag :P
Uiteindelijk wordt het wel duidelijk. Tis gewoon tijd dat ze die zeveur site updaten met nieuwe craft recepten.
De Zereur database is al beetje aangpast, Wings staan daar nu corect op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:26:
[...]

Fijn is dat :( Ik zag dat alle shields die thick insect shells nodig hadden en ik ben weer zo dom om nagenoeg alles wat ik loot te verkopen aan een NPC (incl hoge kwaliteit metal).
Ik wil gaan voor de Tower shield welk volgens roseguru 114 str nodig heeft, die Mytrill is 128 str en dat haal ik de komende 5 lvls nog niet. Het scheelt ook maar 1 defence en dacht dat alleen de dodge kan veranderen met craften (de basis stats dan).

Heb jij hier iets van wat ik kan kopen van je? Anders vanavond een flinke "mep je rot" sessie gaan houden, dropt metal van specifieke mobs?
Metal heb je wat meer van nodig, maar silver iron van npc is goed zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-03 17:06

Gamo

Research Before You Buy

Anoniem: 136756 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:16:

pic van mu char :
Wat een prachtig plaatje :) Mooi zwaard :) en outfit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:27:
Metal heb je wat meer van nodig, maar silver iron van npc is goed zat :)
Goed om te horen.. kom ik je vanavond ff lastigvallen nadat ik een spam sessie heb gehouden in zant voor wat thick insect shells (mischien breezing hills ook ff, daar zitten die mobs).

* SinergyX gaat vast duimen voor mooie lieve blingbling stats op mijn shield :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yokidrink schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:38:
ziet er goed uit lemon, btw.... is die hamer niet wat traagjes? dacht dat je zo op snelheid gesteld was?
Hamer is traag klopt. Maar mn Eq heeft aardig wat attackspeed wat er dus voor zorgt dat ik alsnog snel kan meppen met mn hammer. nogmaals thanx sinergy voor het vinden ervan :)
ow en ik zal ws vandaag en morgen niet spelen, lig op bed met flinke griep momenteel
:'( beterschap

@ dommz
Ik was gisternacht ook nog ff bij elder bloodbats bezig. Gelijk bij de eerste elder bloodbat een Butterfly wing :D

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:31:
[...]
Goed om te horen.. kom ik je vanavond ff lastigvallen nadat ik een spam sessie heb gehouden in zant voor wat thick insect shells (mischien breezing hills ook ff, daar zitten die mobs).

* Amafi gaat vast duimen voor mooie lieve blingbling stats op mijn shield :Y)
Het kan ook snel zijn om een shopje op te zetten in zant die die materialen inkoopt.
Thick insect shells droppen alleen als de mobs die ze droppen geel voor je zijn.
Als je een te hoog level daarvoor hebt droppen ze niets meer voor je.
Denk dat als je een kite shield aankan, dat je te hoog bent voor die mobs.

Maar als je nog een low lvl char hebt happy hunting ^__^

LOL@vliegje op eurose forum
Ik denk dat je de meest misspelde naam hebt nu al op dat forum.
Namen die je tegenkomt zoal:
vleigje (met stip op 1)
vleijge (nominatie voor dislecticus van de eeuw)
vleije (analfabeet van het jaar)

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 22-11-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Hoe werkt dat een plaatje neerzetten vet vfreemd :?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 22-11-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 161022 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:16:
code:
1
2
3
4
5
normaal:
[img]urlhier[/url]

clickable met thumbnail
[url=urlGROOTplaatje][img]urlKLEINplaatje[/img][/url]

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:16:
Lees het FaQ man :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ fly
Kun jij een mythrill shield voor me craften??
IK probeer zelf aan materialen te komen. Alleen hard insect shell is moeilijk. OF is dat gewoon thick insect shell nu???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Sinergy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:26:
[...]

edit, hier heb je wel lvl4 subitem craft voor nodig, heb jij dat? :>
Ik heb nog Tick Insect Shell. Volgens mij stuk of 20 dacht ik. En ik heb ook nog bark en heel veel Insect Skin.

Dan moet ik wel eerst online kunnen. Dus als dank voor dat je die mail kan vinden van de betaling want ik kan het echt niet vinden maar volgens mij heb ik het ook niet gekregen. Maar als dank voor je moeite krijg je ze allemaal van me.

[ Voor 16% gewijzigd door Calamor op 22-11-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:23:
De Craft thread op erose forum is ooit bedoelt zo dat alle artisian's hun leuke craft posten. Jammer genoeg ben ik de bijna de enigste die het echt doet.
Hey vliegje, ign: Mephesto hier :P Ik zal proberen de coole crafts ook in die thread te gaan posten. Dan ben je niet zo alleen hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:25:
@ fly
IK probeer zelf aan materialen te komen. Alleen hard insect shell is moeilijk. OF is dat gewoon thick insect shell nu???
ja doet dan maar, neem ik hem later weer van je over _/-\o_

@calamor: ook jij gaat worden lastiggevallen vanavond ;)

* SinergyX duimt nog steeds & krijgt kramp.. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ calamor
Ik koop de thick insect shells van je voor 1,5k per stuk ;)

Laat maar, ik heb er al geneog nu :)

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:37:
[...]

Hey vliegje, ign: Mephesto hier :P Ik zal proberen de coole crafts ook in die thread te gaan posten. Dan ben je niet zo alleen hehe ;)
:) voel me zo eenzaam op me mooie craft topicje. :P ... Dank je
Amafi schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:07:
[...]

Het kan ook snel zijn om een shopje op te zetten in zant die die materialen inkoopt.
Thick insect shells droppen alleen als de mobs die ze droppen geel voor je zijn.
Als je een te hoog level daarvoor hebt droppen ze niets meer voor je.
Denk dat als je een kite shield aankan, dat je te hoog bent voor die mobs.

Maar als je nog een low lvl char hebt happy hunting ^__^

LOL@vliegje op eurose forum
Ik denk dat je de meest misspelde naam hebt nu al op dat forum.
Namen die je tegenkomt zoal:
vleigje (met stip op 1)
vleijge (nominatie voor dislecticus van de eeuw)
vleije (analfabeet van het jaar)
Ja mijn naam blijk heel erg moeilijk te zijn :P
Kijk er steets van op hoe famous ik daar ben..
Rakkerzero schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:25:
@ fly
Ik kan dat zeker doen :), vanavond als ik van me werk weer thuis ben. Uit me hooft dacht ik Thick sheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

omg.... ben ik ff genaaid door GR (en neej ik heb er niet van genoten)

heb ik daar voor de 2de maand betaald... alles goed heb ik eindelijk voor elkaar dat er bij mijn gr sectie staat

Account Registered
08/10/2005 10:46:23

Account Expires
27/01/2005 12:46:19

dus nu heb ik waar voor mijn geld... wil ik inloggen zegt ie dat ik naar www.roseeurope.com moet gaan to top up ur account... duidelijk BS!!!

ik snap er niks van en ik wil gewoon gaan spelen ff |:(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@Domm, kan ook zijn dat de server gewoon je account wijziging nog niet heeft overgenomen. Blijven proberen zou ik zeggen.
Mocht het gedurende lange tijd niet lukken zou ik even bellen, of maar weer mailen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dommerick schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:29:
omg.... ben ik ff genaaid door GR (en neej ik heb er niet van genoten)

heb ik daar voor de 2de maand betaald... alles goed heb ik eindelijk voor elkaar dat er bij mijn gr sectie staat

Account Registered
08/10/2005 10:46:23

Account Expires
27/01/2005 12:46:19

dus nu heb ik waar voor mijn geld... wil ik inloggen zegt ie dat ik naar www.roseeurope.com moet gaan to top up ur account... duidelijk BS!!!

ik snap er niks van en ik wil gewoon gaan spelen ff |:(
Lastig hoor acountjes beheren ^^
GR heeft wel veel pech met de Erose uitrol of zo.... Is echt altijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 136756 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:16:

pic van mu char :

[afbeelding]
dat zwaard ziet er erg koel uit met een mannetje. mijn char had dit zwaard altijd achter haar rug, zal ff plaatje opzoeken.

In actie:

Afbeeldingslocatie: http://www.bruinleeuwtje.com/pixs/oot/screen074_s.jpg

Poserend:

Afbeeldingslocatie: http://www.bruinleeuwtje.com/pixs/oot/screen084_s.jpg

Mn nieuwe wapen (Grand deathspear):

Afbeeldingslocatie: http://www.bruinleeuwtje.com/pixs/oot/screen111_s.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Yokidrink op 22-11-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:26:
[...]

dat zwaard ziet er erg koel uit met een mannetje. mijn char had dit zwaard altijd achter haar rug, zal ff plaatje opzoeken.
Zwaart mooier bij man, Bij jou vrouwtje staat senior pakje weer leuker, ^^ elke char heeft zijn voordelen kwa mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat houd dit mooie licht in bij de deur.
Ik ben hier bij elderbats in de T-spitsing in B2

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/licht-wat.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:44:
[...]

Zwaart mooier bij man, Bij jou vrouwtje staat senior pakje weer leuker, ^^ elke char heeft zijn voordelen kwa mode
yeh, ik zei ook niet dat het zwaard bij vrouwtje niet mooi is hoor. 't is best leuk gedaan.
ik vind zowieso dat er goed rekening gehouden wordt hoe items gedragen worden, senior look is daar een erg goed voorbeeld van.

btw, als je het nog niet wist, vrouwtje gaat normaal zitten met haar benen opzij maar als ze soldaat is (met zwaard bijv) dan neemt ze een mannen pose aan (wat sux imho). dit kun je veranderen door het zwaard af te nemen, gaan zitten en dan weer het zwaard uitrusten^^

@rakker.... niks momenteel ;) tenzij het een "beam me up scotty" is O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Yokidrink op 22-11-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoe een vrouwlijk char gaat zitten is op basis van het wapen. Een single-hand wapen (wand, blunt, sword etc) gaat ze benen opzij zitten, met een 2handed gaat ze dus "als een man" zitten (staff, spear, mace etc etc), dus niet alleen puur soldier ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Jesus , wat maakt het uit ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik verveel me op het werk, moet wat te zeuren hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

lol ik ben er net achter waarom me spel het niet doet... erover heen gekeken hebben ze mij een de maanden gegeven waar ik voor betaald had komen ze nu met een noob fout... gaan ze me expire datum januari 2005 doen |:(
stelletje MF >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
:D

deze wallpaper had ik nog niet gezien :P

Afbeeldingslocatie: http://www.roseonline.ph/images/wallpaper/scrn_xmastn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159

nice picje :P

hopen dat er veel special xmas event items komen (slee=> kart enzo :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Anoniem: 160159 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:05:
nice picje :P

hopen dat er veel special xmas event items komen (slee=> kart enzo :9 )
iig het santa suit :)
is te krijgen door een quest dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zo ook ff het mailtje gestuurd naar GR. Hopelijk kan ik morgen gelijk weer spelen. Ik mis het wel een beetje. Zie in eens dat ook je Chars+lvl bij je game account staan bij GR.

Nu kan ik wel de serie Firefly kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Calamor op 22-11-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gotver kolere hoeren Gamesrouter :( :( :(

WIl ik ff van channel switchen krijg ik gelijk weer een melding dat ik mn account weer expired is.
Nu is weer heel mn avond naar de klote omdat GR blijkbaar niet eens een simpel databeesje onder controle kan houden. Geef die medewerkers daar eens gotverdomme een cursus "juiste datums invoeren in databases".
Nu ga ik echt de engelse consumentenbond inschakelen denk ik.
Ik heb heb godverdomme 2x betaald en nu flikken ze het weer.
Account Expires
25/01/2005 21:21:42
Ze vinden het blijkbaar erg moeilijk om ipv 2005 het jaartal 2006 in te vullen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
maw.... ik moet maar zorgen dat ik mijn account verleng zodat ie op de 31e van december expired zodat ik zeker weet dat het jaar nog correct is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:22:
[...]Account Expires
25/01/2005 21:21:42[...]

Ze vinden het blijkbaar erg moeilijk om ipv 2005 het jaartal 2006 in te vullen :/
Omg dat is wel erg amateuristisch :X
Er is toch wel een systeem te maken dat dat automatisch doet, btw bij mij was het gelijk bijgeschreven, dus is het automatisch. Jammer, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat een riddler jellie was, had hij al een zwaard door zijn lichaam gehad van mij, kom maar hier met die 5k exp })

Edit - Uber typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 136756 op 22-11-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* zucht * :O :O :O
Dear Gamesrouter,

Probably I had to remove that "dear" word. Let me explain. Last friday my account was expired. And because i didn't want lose any gametime by this problem i decided to pay for an extra month. I payed and was able to play again.

Today, Tuesday 22th of November, you sent me an email with the question to send you my received payment confirmation email of my 2nd payment. I've sent that email to you and you did change my data in your administration system and it would be fine for now. At least you thought it would be fine.

That evening when i was playing Rose Online i wanted to switch a channel ingame and guess what i got? Right, i got a popup window with the message that my account is expired AGAIN!!!. Maybe you understand now that i'm really mad at you. I apologize for that right away.
So i had to close Rose Online cause i can't play for now. So i went to check some data in my "My Account" on your website. And find the following information:

Game Account 1 : [xxxxxxxxxxxxx]

Account Expires: 25/01/2005 21:21:42.

As you can see, the expire date is changed to what i have payed. But it's not right. The date changed to 25th of January 2005. It has to be 2006 instead of 2005.

Can you please fix this mistake as soon as possible?
I really don't want miss any gametime.
Hopelijk schud dit ze weer wakker. 8)7

EDIT:
:D
IK heb wel tijd nu om Coyote ugly te kijken op tv :P
maargoed dat terzijde

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:31:
* zucht * :O :O :O

[...]

Hopelijk schud dit ze weer wakker. 8)7
Lijkt me duidelijk genoeg ja, ik duim voor je :)
alleen bestaat sended niet :+ =>sent, maar dat zal ze er niet van weerhouden de fout te herstellen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Rooster op 22-11-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als morgen mn account nog steeds expired is dan wil ik ff gaan werken aan de onze GoT rose website. :)

Het wordt hoog tijd dat ie eens af komt. Ook al is de boel down nu, maar dat gaat allemaal goed komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 22-11-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Denk dat ik maar eens Silkroadonline gaat kijken hoe het is. Zag dat er ook een paar van rose spelen. Als het net zo leuk is als rose dan ga ik maar dit spelen.
[rml][ MMORPG] Silkroadonline (gratis)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:11
Ik ben vandaag aangeland bij lvl 51 :D

Afbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/9237/me514yz.jpg

Deze legend purple vest of witch dropte vandaag in cave. Standaard 40 def en +10 def statted. Verder nog +70 mp en wat dex ofzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:41
Ben net lvl 65 geworden en kan dus eindelijk men black pirate look aandoen :)

Nu ben ik nog op zoek naar black pirate hat, shoes en gloves met high dodge.

Iemand van jullie die nog wat heeft liggen ???

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
als ik morgen wat tijd vrij op mijn werk heb zal ik proberen een mailtje te sturen "uit naam van de betaler", gezien ik toch voor een groot aantal mensen hier betaal ;)

Edit: dan nog een dank voor vliegje voor mij (w00t) dodge shield, het was het wachten toch zeker waard :D

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2005 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

_/-\o_ _/-\o_ Vliegje _/-\o_ _/-\o_

Om je nog maar eens in de hemel te prijzen dankzij je geweldige crafts

Als ik jou was zou ik door je crafts eens een vast bedrag vragen voor de crafts :P I see a market ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

hallo mennekes,

weer tijdje gelden dat ik post :P heb zelfs opening van nieuwe deel gemist :O maja ik ben toch wel op de hoogte gehouden ingame door een aantal mesnen, en daarom ook al de komst van bot meegemaakt, (hebben die nou al hetzelfde logo als Oot en Lot trouwens, zou wel moeten eik, heb al tijdje scaradus of zo niet meer gezien)

verder ben ik nu zelf lvl 86 en heb me mighty spul aan :D heb helaas geen pic, zal van de week nog wel eentje maken met alle stats etc, erbij.

en vanmiddag WD hunt ^^, hoop voorzondag wel de 50 scales te hebben dan kan ik weer rustig lvlen tot de 95

P.S. ik ben nu wel zwaar aan het twijfelen of ik champ of knight word, beide hebben voordelen en nadelen en hoorde van axe dat een raider ook al aardig goed kan tanken in deze versie dus ik kijk eerst wel in hoeveere andere mesnen het doen met knight of champ, ik hoef 2nd job niet perse op lvl 100

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 23-11-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grr klote gamesrouter :(, krijg me lvl's niet terwijl ik op de 9e betaald heb, majah zij hebben het niet op de 9e binnengekregen dus krijg ik me lvl/150K niet:(, echt zonde want de fout ligt opzich bij hun of bij dat paybycash bedrijf, ik kan er niets aan doen dat het traag verwerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ scriptkiddy
paybycash via de bank duurt 4 tot 8 dagen tot zo'n transactie binnen is bij Gamesrouter. HEt klopt dus dat jij geen geld en lvl krijgt.

Erg jammer, maar het is nu eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol het duurde 1 dag (internet bankieren hé, niet zo'n trage hardcopy :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
en plus 1 dag voor te verwerken bij PbC, zelfs mischien nog 1 dag voor overschrijving naar GR.
Denk idd gevalletje van net buiten de boot :>

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jup klopt :( NET buiten de boot, 't was op de 10e binnen, maar had ze dus SS gestuurd van me internetbankieren, dat het op de 9e was overgemaakt, mjah accepteerde ze dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
LOL 8)7

Wil ik ff gaan kijken op de site van PayByCash. Dus ik vul gegevens in. klik op ok, want de laatste keer ik daar kreeg nog een andere pagina daarna.
Krijg ik nu ineens dat het invulproces voltooid is en er een mail onderweg is |:(

Jeeeej, krijg net een mail terug dat mn probleem is opgelost :D :D :D

Account Expires
25/01/2006 21:21:42

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 23-11-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren had ik 50k gedoneerd, voor het maken van de clan, op voorwaarde dat ik lid zou worden. Sacardus had hierom gevraagt. Nadat de clan een paar uur later gemaakt is, werd ik gewoon lid gemaakt. Een tijdje later werden er een paar mensen, die volgens mij ook geld gedoneert hadden, gekickt. Het ging mij eigenlijk niet veel aan. Maar een half uurtje later, werd iemand genaamt WhiteUll (Denkik, weet zijn naam niet meer precies) co-leader gemaakt. Vervolgens werd ik gekickt omdat ik niet bekend ben op tweaker forums.
Gaat lekker daar in die clan :P
* SinergyX is tevreden in DeathGods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 07-06 09:17

4th

fuck krijg ik een fairy, 1min later heb ik mijn dc... log in en ben fairy kwijt, gvd

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:00:

Jeeeej, krijg net een mail terug dat mn probleem is opgelost :D :D :D

Account Expires
25/01/2006 21:21:42
lekker rakker :D dus geen site gaat nog wel ff duren;)

maar krijg wel snel me 50K nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:08:
[...]

* Yokidrink is tevreden in DeathGods
ehm... van wie was die quote? want da's wel beetje vaag inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
vond ik hier, gepost door StealthCow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Sinergy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:08:
[...]

* Anoniem: 135104 is tevreden in DeathGods
WhiteUlty is Kaytjuh uit OrderOfTweakers, hij had even een nieuwe char aangemaakt om 'BoT' nieuwe clan op te starten omdat Sacardus nog geen lid was van GoT :P... Maar het is inderdaad vaag dat mensen gekickt worden die wel hebben betaald, ff het geld teruggeven zou ik zeggen...
*Yoshi download silkroadonline... O-) *

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 23-11-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
heb ingame shots van die skillroad gezien, het is identiek aan martial hero's - gratis game-design programma ofzo.. :? - dus voor mij 100% flutspel ;)

Vanavond maar weer eens gaan lvl'en, gister helemaal niks gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:41
Sinergy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:54:
heb ingame shots van die skillroad gezien, het is identiek aan martial hero's - gratis game-design programma ofzo.. :? - dus voor mij 100% flutspel ;)

Vanavond maar weer eens gaan lvl'en, gister helemaal niks gedaan :P
Idd, meer tegen elkaar staan blaten in junon dan iets anders :p
Nuja, deze avond ga ik ook maar es wat vechten, momenteel belangrijkere dingen aan het hoofd.
Zoals zien dat ik de job vastkrijg waar ik net voor gaan ben soliciteren bijvoorbeeld :)

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

We hadden wat problemen met het idee van dat die mensen die kaytjuh en ik hebben gekickt niet van GoT was en ik ook nog nie (kon niet aanmelden) we hebben ze allemaal afgelost van hun geld en ik heb me excuses aan geboden aan die mensen ze vonden het niet erg :) ik hoop dat ik vrijdag een henkie icoontje kan maken., Dit is nu BoT:
:(
1- Sacardus lvl 56 hawker/raider
2- Sirnightmare lvl 62 muse
3- ax32 lvl 38 soldier
4- Aggressor lvl 60 soldier
5- Doominator lvl 62 soldier
6- WhiteUlty lvl ?? ??
7- Makksjuh lvl 44 ??

Inmiddels heeft GzG clan verlaten :'(
Mensen die nog willen joinen PM me ff 8)

Moet nu gaan werken :( laters vanavond ben ik online rond een urr of twaalf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sir nightmare zie ik nooit op Got
ax32 ken ik ook niet van GoT
OF die mensen zijn bij mij wel bekend en leven onder een adnere nickname
OF jij gaat ze van GoT account voorzien
OF je gaat ze kicken uit de clan

Dus alleen GoTters in een GoT clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lord RakkerZero has spoken! :Y)

De manier van oprichting en info erover op GoT vond ik al vrij raar, dus ik heb die clan zowiezo nooit gezien als echte "got" clan.

(ax32, is dat niet gewoon ax3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Jep dat is Axe.
en SirNightmare is me broertje (zal nog ff een email adres aanmaken dan kan hij registreren)

en BoT gaan we echt niet opheffen, vergeet dat maar.
Sacardus heeft 1mil in de clan gestopt, en de mensen die nu hebben gejoint hebben betaald.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 23-11-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik zeg toch helemaal niks over opheffen (danwel rakkerZ), daarom zeg ik ook.. "ik heb..". Voor mij hoeft niet iedereen in L/O/BoT ook hier een accountje te hebben, zoals mijn vriendin hier vrij weinig te zoeken heeft ;) Het ging/gaat mij puur over de oprichting, ik en mn vriendin zaten er al 2x naast (O/LoT) en nu hadden we niet eens de kans er bij te zijn. Ik ga echt geen 26 forums nakijken of er toevallig een GoT clan bijkomt, zou ik hier toch genoeg moeten kunnen vinden.

Daarbij heeft deathgods ook wat engels-pratende mensen zodat mn vriendin niet nonstop naar nederlands hoeft te kijken.

ergo, ik vind het best :) vanaaf gewoon weer lekker lvl'en.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Aggressor
Ik wil niet lullig zijn voor jou hoor, want jij voldoet aan alle eisen voor een GoT clan
Alleen sacardus heeft dat niet gedaan en heeft zomaar zonder overleg een paar mensen geinvite.
Als hij van te voren had overlegd dat ie BandOfTweakers wilde starten had ie dat gewoon ff kunnen melden. En wel hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Ermm je bedoel lvl 40 muse nu :P.

Ja das me 2e char puur bedoeld om ff cf te zien en om later wat low refines te farmen. Is ff wat anders dan steeds weer die riders. En aangezien eldeon ook wel lang nog op zich zal laten wachten en luna cf. Kan ik mooi soms wat anders doen. Deze char bouw ik ook meer de cha kant op. Mijn bedoeling is deze ff op de 50 te zetten en dan pas weer verder denk ik waanneer de refines er zijn.

Gewoon muse weer gekozen omdat ik dat nu weet hoe snel te lvl'en. Soldier al te vaak gezien, Hawker niet mijn ding en Bourgh lijkt mij te langzaam lvl'en en teveel kosten met pots/bullets/cannons whatever :D.

Wanneer Bot te vol wordt kan die er best ook wel uit dat zien we dan wel.

Laten we nu maar ophouden over wel niet stoppen van clan en gewoon kijken hoe het loopt. Ik wist verder van niks heb al tijdje niet gekeken hier.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:40

Haan

dotnetter

Ik vind trouwens weinig verschil tussen niet lid zijn van GoT of speciaal voor rose hier een account aanmaken. Dat laatste is natuurlijk wel praktisch om hier ook te kunnen posten, maar in iRose zat ook soms iemand in de clan die niet van GoT was. Ik zie het probleem niet helemaal, zeker omdat de laatste clan nu maar half vol zit.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Argh mn verbinding knalt er regelmatig uit. Sorry vlieg en psy. Maar moest toch zo weg en kom daarom nie terug.

Bijna lvl 80, kan ik eindelijk hunters eens uitproberen :) + paar nieuwe eq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:49:
Argh mn verbinding knalt er regelmatig uit. Sorry vlieg en psy. Maar moest toch zo weg en kom daarom nie terug.

Bijna lvl 80, kan ik eindelijk hunters eens uitproberen :) + paar nieuwe eq :)
NP we hebben nu toch afk party leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan van een vriend van me een TeamSpeak of ventrilo srver krijgen, zijn er hier mensen geintreseerd in voicechat voor tijdens het rose spelen? en zo ja, wat willen jullie liever TeamSpeak of Ventrilo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

There shall be a scheduled weekly reboot of our servers at 12PM GMT, on Thursday (24th Nov).

The servers will be down for approximately 2 hours.

During the course of the reboot, the following changes will take place:-

Stats Resets will no longer be free.
Instead you can reset your stats at any level, for the following charges:

Level 1~10 30,000 Zulie
Level 11-20 90,000 Zulie
Level 21-30 150,000 Zulie
Level 31-40 210,000 Zulie
Level 41-50 300,000 Zulie
Level 51-60 390,000 Zulie
Level 61-70 480,000 Zulie
Level 71-80 570,000 Zulie
Level 81-90 660,000 Zulie
Level 91-100 900,000 Zulie
Level 101-110 1,008,000 Zulie
Level 111-120 1,116,000 Zulie
Level 121-130 1,224,000 Zulie
Level 131-140 1,332,000 Zulie
Level 141-150 1,440,000 Zulie
Level 151-160 1,540,000 Zulie
Level 161-170 1,656,000 Zulie
Level 171-180 1,764,000 Zulie
Level 181-190 1,872,000 Zulie
Level 191-200 1,980,000 Zulie
"Wrong Planet Ressurrection" fixed. Players will now be able to resurrect at the nearest town, even if they have just changed planets.
It is now possible to take a screenshot of the in-game loading screen.

OMFG wat een bedragen xD. Nouja in ieder geval wel goed dat je het kan blijven doen kan je tenminste altijd nog bijvoorbeeld van con mage naar cha mage overstappen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dus het is nu nog wel voor het verlaagd tarief? (tot morgen dus?)
Dan ga ik eerst Mace resetten als ik thuis kom (dex muse :P)

It is now possible to take a screenshot of the in-game loading screen.
De update van de eeuw :/

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.