niet dat dat goedkoop is mjah 
liever toch in 1x de goeie keuze maken <of als je graag wil resetten het voor de update snel ff doen>
liever toch in 1x de goeie keuze maken <of als je graag wil resetten het voor de update snel ff doen>
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Pfew, koste me een paar dagen terug nog 15k (niet gratis zoals daar staat, maar ik mag niet klagenWilliam/Ax3 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:30:
Stats Resets will no longer be free.
Instead you can reset your stats at any level, for the following charges:
Level 51-60 390,000 Zulie
[ Voor 13% gewijzigd door Rooster op 23-11-2005 17:03 ]
Verwijderd
Event02_carolVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:02:
Best duur ja..
Hebben jullie dit nummer al keer geluisterd:
In je rose map:
Triggersoft\Rose Online\Sound\BGM
En dan: Town_good to be me ....
Vraag me af voor welke stad dat is, echt lekker nummertje.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 21:12 ]
Verwijderd
Wat is de aanleiding? en wat heb je van te voren tegen hem gezegd?Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:06:
of je word ff met de dood bedreigt
[afbeelding]
het was zo'n gastje van de clan die we in cf gekilled hadden omdat hij onze monsters (en jellybean) stal
njah tis niet me echte adres(natuurlijk!) dus bang ben ik niet:P
maar vind het wel iritante mensen
die gozer zat in Shinobi btw
(--=) Peace For Everybody (=--)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zal wel voor een of ander Eldeon town zijn denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:02:
Best duur ja..
Hebben jullie dit nummer al keer geluisterd:
In je rose map:
Triggersoft\Rose Online\Sound\BGM
En dan: Town_good to be me ....
Vraag me af voor welke stad dat is, echt lekker nummertje.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Reporten bij gamesrouter zou ik zeggen, niet normaal wat die gozer allemaal zegt..Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:06:
[afbeelding]
het was zo'n gastje van de clan die we in cf gekilled hadden omdat hij onze monsters (en jellybean) stal
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 24-11-2005 00:40 ]
Verwijderd
Volgens mij is het niet voor Eldeon.Rakkerzero schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:34:
[...]
Zal wel voor een of ander Eldeon town zijn denk ik.
Er zijn volgens mij 2 towns in Eldeon
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 01:08 ]
Verwijderd
je quest ging idd lekker snel, 20 min ofzijip_86 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:25:
Vandaag is officieel heel OoT voorzien van cart + license.
Ik in mn cart:
[afbeelding]
Moest ff wat in mn dashboardkastje zoeken
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Wow lijkt Irose welVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:06:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 08:59 ]
Vliegje is die lijst ergens openbaar, in clannotice ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:58:
[...]
Wow lijkt Irose wel
PS, effe added op KoS list
[ Voor 37% gewijzigd door Amafi op 24-11-2005 09:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 09:41 ]
[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2005 10:04 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 69% gewijzigd door Calamor op 24-11-2005 10:28 ]
Verwijderd
met buslijn 22Sinergy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:56:
KoS = Kill on Sight
Vanaaf denk maar eens die CF gaan bekijken. Hoe kom je daar eigelijk?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 10:14 ]
Verwijderd
KoS lijst is beetje lastig iets. Ik wil duidelijk dat alleen clanleaders en dep daar wat op zetten, die bepalen of het echt nodig is iemand op kos te zetten. Wil niet hebben dat iedereen er maar mensen op gooit die kun 1 keer geKS't heeft, en veel problemen kunnen gewoon opgelost woorden met clanleader van de clan waar zo iemand in zitten. Pas als je alles geprobeert hebt om alles vredig op te lossen en alles gevaalt heeft komt iemand op KoS.. En dood's bedrijgingen mogel wel meteen op KoS trouwens ::P. Meld dit trouwens ook Bij GR, wand dit kan echt niet.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:12:
[...]
met buslijn 22![]()
Neej je gaat naar de clanowner Burt, zit in junon als je junon binnen rijdt aan de rechter kant.
En calamor opzich kunnen we daar best die lijst publiceren, kan je ook makkelijk editten in startpost lijkt me... zo Fly?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb geen zin om heel die thread te lezenSinergy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:25:
Hier mijn post over het probleem waar ik gister een aantal mensen mee lastig viel, mischien dat EVO/Psychoot hier wat licht op kunnen laten schijnen (beide hebben verschillende weapons 2 vs 1handed dacht ik).
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 24-11-2005 13:00 ]
Dat komt door je opbouw. Wand heeft veel meer aan int en een beetje sen staff is str en int. Ook al heb je een schild er bij met att power en een wand met meer att power zal altijd minder sterk zijn.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:53:
dat is met veel 2handed weapons lijkt het, met staff doe ik veel meer damage dan met wand ookal zegt alt+a dat ik dezelfde atk power heb
kan ook aan mijn build liggen (ik add ook str)
[ Voor 29% gewijzigd door Calamor op 24-11-2005 13:51 ]
Verwijderd
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
`Amafi schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:06:
Gradmin
Administrator
--------------------------------------------------------------------------------
This is the last *minor* maintenance before next big update due next week. Official announcement to come soon!
Dus volgende week waarschijnlijk het gemmen en de refines terug in rose.
Altijd mooi.
Hoewel prose nu wel een heel ander refine systeem heeft. Kregen/krijgen zij met de patch vandaag.
Het stond nog een beetje vaag omschreven, maar dat wordt aan het einde van de dag waarschijnlijk wel duidelijker.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 14:36 ]
Verwijderd
Same prob, psykoman, zabuza en scriptkiddy hebben ook zelfde probleemPeGys schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:55:
Ik krijg sinds die belachelijke update na een 5 minuten spelen steeds foutmeldingen van bepaalde bestanden in de rose folder.
Best wel irritant om zo te spelen.
Ben trouwens niet de enige. VirusSM en LinaSama of whetever hun namen zijn klagen van identiek dezelfde problemen.
Schijnt minder te zijn als je niet in een party zit.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:22:
[...]
Same prob, psykoman, zabuza en scriptkiddy hebben ook zelfde probleem
[ Voor 47% gewijzigd door Haan op 24-11-2005 15:28 ]
Verwijderd
Klopt, solo heb je vrijwel geen last vanAmafi schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:25:
[...]
Schijnt minder te zijn als je niet in een party zit.
Maarja ben niet thuis kan dit dus niet mer 100% zekerheid zeggen.
btw, wat een prutsweer
[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2005 15:40 ]
Ten eerste ben ik PsykoMan, ten tweede blijkt de HP bug nu nog erger geworden te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:22:
[...]
Same prob, psykoman, zabuza en scriptkiddy hebben ook zelfde probleem
[ Voor 8% gewijzigd door PeGys op 24-11-2005 16:04 ]
Verwijderd
Volgens mij hebben we geen muses die wand gebruiken ^^Rakkerzero schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:38:
Maaruh.
Niemand interesse???
[afbeelding]
60k voor de tweakertjes
80k voor buitenstaanders
Verwijderd
je mag ze terug hoor (al zei je dat je ze niet hoefde...)PeGys schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:03:
[...]
Ik zat met ScriptKiddy bij de golem spawn in Kenji, lekker golem killen, 90% hp, opeens zonder geraakt te worden dood, nuja, Kiddy heeft het wel leuk, hij kilt men golem verder en krijgt elven black redfield gloves. Pech voor mij dus.
Verwijderd
Wie heeft er nou magic craft ??Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:08:
denk het niet .. zijn genoeg die het gratis willen maken
Ik houd ze goedkoop, maar ik 100k kan ik er nog wel van maken. Echt veel hoger moet ik niet gaan. Dit omdat de materials erg makkelijk aan te komen is. (90 metal, 5 green crystel, 26 oak wood).Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:04:
[...]
Volgens mij hebben we geen muses die wand gebruiken ^^
Maar 80Kdat kan meer hoor is bijna nerger in game te koop.
Als ik dat zei wil dat toch zeggen dat ik ze niet moet ? Staat trouwens bij "Pech voor mij"Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:13:
[...]
je mag ze terug hoor (al zei je dat je ze niet hoefde...)
[ Voor 30% gewijzigd door PeGys op 24-11-2005 16:24 ]
Verwijderd
Tja.. Die bug's wel jammer. Maar bederft mijn plezier niet zo erg hoor. Ik heb er gewoon lol in. Als ik eens in de zoveel tijd een keer dood ga door bug, ag jammer dan het leven gaat door.PeGys schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:23:
[...]
Als ik dat zei wil dat toch zeggen dat ik ze niet moet ? Staat trouwens bij "Pech voor mij"
Nuja, zolang dat de bugs niet worden gefixed zie je me nimeer in rose, 'k lees wel op't forum hier wanneer het opgelost is.
En die fairy die ik net had toen is besloot om te stoppen kan men rug op, nuja, daar zat ze al.
wel, ik heb 2 uur mams gejaagd solo en 't is pas nu dat k merk dat er problemen zijnPeGys schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:16:
'k weet niet echt wat doen, langs de ene kant steken de huidige bugs me zo hard tegen, langs de andere kant wil ik verder kunnen lvlen, zit nu net op 136% dus is niet veel meer.
Misschien gewoon wat minder harde mobs gaan doen...
Jah, die HP bug wasser idd, maar dat was zo es 50 hp hier en 20 hp daar, maar 100% hp ??? Da's 1K+ HP in een misser weg....Yokidrink schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:29:
[...]
wel, ik heb 2 uur mams gejaagd solo en 't is pas nu dat k merk dat er problemen zijn
dat van die party is irritant maar me dunkt dat een party binnenshuis (Xot) geen problemen zou mogen geven wbt loot
ow.... en bugs zijn er sinds dag 1. 't is irri maar echt storen doet het me niet
Verwijderd
Yup, krijg die dingen veel van krawfy, 300 wordt echter wel wat sparen.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:59:
me "animal leg bone" zijn op, Is er iemand in het lvl dat hij ze nog vind??
Zo ja verzorg er effe stuk of 300 voor me ^^
Koop ze voor ap als dat goed is.
Verwijderd
ben met alles blijPeGys schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:06:
[...]
Yup, krijg die dingen veel van krawfy, 300 wordt echter wel wat sparen.
Is wel een oudere screenshot, aangezien babz nu 2nd job is al.Rakkerzero schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:25:
Voor degene die op de 21ste hebben betaald en nog niks hebben gekregen. Er is nog hoop
Check de anounchment in de screenshot:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
klopt en hogere dura is ook gekopelt aan meer hitrate/dodgemaxjuh schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:53:
meschien een domme vraag maar wat houd durability precies in bij EQ. Gaat je wapen dan minder snel stuk ofzo?
Hoe hoger de durability, hoe minder snel dat de lifespan daalt. Je EQ gaat dus idd minder snel stuk gaan.maxjuh schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:53:
meschien een domme vraag maar wat houd durability precies in bij EQ. Gaat je wapen dan minder snel stuk ofzo?
Verwijderd
Normaal gezien niet.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:16:
daadt de kracht van je wapen naarmate de lifespawm daalt ??
babz is raider en gister lvl 102 (zal nu wel 103 zijn )
en zoals het er nu uitziet wordt ik bathle cleric
waarom ik hoef geen charm of con te adden duzz kan gewoon op de int - str build blijven en ik kan jullie een beetje support geven
Dan gaat de att acc of dodge naar beneden.. Dus ook je durability.PeGys schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:25:
[...]
Normaal gezien niet.
Dacht wel dat het daalt als je gaat herstellen met een rapair hammer...
[ Voor 38% gewijzigd door Calamor op 24-11-2005 22:23 ]
Verwijderd
Je weet dat ik gezegd heb dat battle cleric niet gaat werken he?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:16:
daadt de kracht van je wapen naarmate de lifespawm daalt ??
babz is raider en gister lvl 102 (zal nu wel 103 zijn )
en zoals het er nu uitziet wordt ik bathle cleric
waarom ik hoef geen charm of con te adden duzz kan gewoon op de int - str build blijven en ik kan jullie een beetje support geven
Ze gaan het snel aanpassen als het goed isRakkerzero schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:41:
Gelukkig ligt het dit keer niet aan GR dat er een kut bug in Rose zit.
Hoop dat Triggersoft snel met de patch komt, zodat GR die de zelfde dag nog kan toepassen.
Het kán dus welUPDATE- an emergency patch for this will applied in the next 24 hours, we will not wait for next weeks server maintenance.
[ Voor 2% gewijzigd door Rooster op 24-11-2005 23:00 . Reden: link ]
Verwijderd
uh ja daar kwam ik achteraf pas achter. LOLHaan schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:45:
[...]
Is wel een oudere screenshot, aangezien babz nu 2nd job is al.
Hmm lekkere bug dan. Wist niet dat die bestondAmafi schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:03:
Ben niet clanloos hoor. Had een fairy op mijn shop. Dan lijkt het alsof ik sta en geen clan heb.
Maar zit nog lekker in LoT. Gelukkig nog net 30 min van die fairy gebruik kunnen maken.
En een hoop oils en heats binnen, altijd leuk voor cart aanverwante crafts.
[ Voor 17% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 03:04 ]
Ja ik heb ook veel meer HP dan eerstVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 07:02:
Nice GR,
Heb opeens 3 x zo veel hpdas nou aardig
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 09:02 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
Als je geluk hebt staat er nog 1 in me shop 7def/3dex zo niet moet je wachten tot vanvond tot ik weer ga craftendommerick schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:07:
@ vliegje als je dan toch mass mask gaat craften... ik koop er nog wel 1 met + 7/8/9/10 def
Zo je zal nu wel veel shells krijgen. Ik koop ze ook voor je in. Ik koop zo in voor de ietsje boven de npc prijs. Alleen dan in zant. Heb er al heel wat gedropt bij je shop. Wat doe je met de andere mask? Want ik zag alleen maar dure mask in je shop staan of krijg je geen zonder extra stats?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:25:
Ik had ook wel belagelijk weinig HP had 1096 nu 2846, +360HP van me gun ^^
Eindelijk tijd om te rennen als ik door veel mobs word aangevallen zonder meteen doodte zijn
PS, iedereen die Legbones voor me heeft, u kunt ze droppen in de Buy tab van me shop.
Zag dat Exp visiual bug ook weg was ???
Niet echt opgelet wand vanochtend snel me shopje op gezet en naar werk gegaan (klote weer)
[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 25-11-2005 09:20 ]
Verwijderd
THXCalamor schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:13:
[...]
Zo je zal nu wel extra shells krijgen. Ik koop ze ook voor je in. Ik koop zo in voor de ietsje boven de npc prijs. Alleen dan in zant.
Great, gaan ze de raider builds nog wat meer verneuken.Dutch-Hane schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:02:
[...]
Ja ik heb ook veel meer HP dan eerstEerst zo'n 850 nu 1320.
Exp bug zou ook gefixt zijn als ik de lui op GR forum moet geloven![]()
En dex add nu geen m-spd meer
bron
[ Voor 21% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 09:38 ]
Verwijderd
Jullie hebben toch zoon ren skill om hard weg te rennen, en Atack speed en dodge blijft toch zelfde ??? Dus voor hunten veranderd er niet echt veel.PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:25:
[...]
Great, gaan ze de raider builds nog wat meer verneuken.
Eerst beginnen ze met die int/str crap voor de skills, dan komen ze hiermee af. Ze zouden beter es aan de muse builds gaan schroeven, die zijn veel teveel in't voordeel qua kracht/lvl verhouding imho.
Een raider moet het imho hebben van zen snelheid en criticals, nu kan ik weer even snel als een visitor door de wereld gaan slenteren![]()
Teven van Triggersoft kunnen toch ook niets goed doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq