[PC MMORPG] ROSE Online deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:25:
[...]
Eerst beginnen ze met die int/str crap voor de skills, dan komen ze hiermee af. Ze zouden beter es aan de muse builds gaan schroeven, die zijn veel teveel in't voordeel qua kracht/lvl verhouding imho.
En nog steeds kunnen raiders tanken als gekken op hogere levels.
STR crap voor skills zou ik imho niet zo erg vinden, dat is een stat waar je nog wat aan hebt.
Dual raiders hebben zowieso al str
Tja INT, ook pruts
Kracht van de muses wordt ingedamd op hogere levels door CON of CHA requirements.
Ze zijn misschien wel krachtig, maar net als dealer zijn ze ook zwak(ker) van dichtbij.
Maar een deel van de kracht van de muses komt ook doordat ze door "ervaren" rose gebruikers worden gespeeld. Weten welke skills en welke volgorde de meeste kracht etc geeft. EQ zoeken die extra kracht geeft, en ervoor betalen. De juiste stats uizoeken voor je speelstijl dan is je muse tov een andere job sterker.

Maar ben zeer blij met de patch, hier zat ik een poosje al op te wachten. heb nog niet gespeeld vannochtend. Alleen ingelogd om te zien wat mijn HP en exp nu was. 2,6k HP, kijk daar kan ik weer wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=2593

OMG.. hoop dat dit niet bij mij zo is :/..
Word ik nog slapper als ik al was :////

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:34:
[...]

Jullie hebben toch zoon ren skill om hard weg te rennen, en Atack speed en dodge blijft toch zelfde ??? Dus voor hunten veranderd er niet echt veel.
En dat int moet je niet veel zeggen wand mage moet con of cha....
Als je kijkt dat lvl 5x hits doen van 700 ~ 900 met mana bolt op monsters waar je als lvl 66 maar een damage doet van een 400, denk je toch 2x na hoor.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:25:

Iemand die me eventueel wil sponsoren voor een cart ? Zit namelijk erg krap bij kas :'(
ligt eraan hoeveel je nog nodig hebt... maar je kan wel wat geld lenen (200k heb ik te leen)... mits je het redelijk snel kan trugbetalen
;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:41:
[...]

ligt eraan hoeveel je nog nodig hebt... maar je kan wel wat geld lenen (200k heb ik te leen)... mits je het redelijk snel kan trugbetalen
;)
Ik kan wel uit lenen.. Heb denk ook wat meer zuly uit te lenen.
Maar wil de grantie dat ik het echt terug krijg.. Niet zo als met doominater bij iruja gegaan is :/

PS... ik ren straks sneller als hawker ^^, vind wel dat ze ook wat aan die belaglijke mspd van mobs moeten doen... een elder mammoth ren even hard als mij cart :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
dommerick schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:41:
[...]

;)
Snel terugbetalen is momenteel niet echt een optie. Terugbetalen doe ik echter zeker en vast.
'k zit momenteel met 66k waar ook nog es food moet worden van afgetrokken en heb enkel nog een dodge 18 lion backshield te koop.

Moet echt wel zien dat ik wat degelijke parties weet te vinden. Gisteren ben ik bijvoorbeeld in anderhalf uur van 80k -> 200k gegaan. Veel komt dat echter niet voor.

@vliegje, heb je die backbones nu nodig of enkel de legbones ? En dat van die sprint, die heb ik in't begin met opzit meteen weggedaan door een skill reset aangezien die maar 10 sec duurt. Dat wordt dus ff nieuwe skill toevoegen, heb ik net al men sp opgebruikt en mag ik dus weer 4 lvl's wachten :(

En eurm, als muse dan toch hoge con moeten gaan hebben, wat is't nut van men dodge dan nog ?

[ Voor 29% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:44:
[...]

@vliegje, heb je die backbones nu nodig of enkel de legbones ?
enkel legbones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:44:
[...]
En eurm, als muse dan toch hoge con moeten gaan hebben, wat is't nut van men dodge dan nog ?
Ehm... Magic atk an muse dodge je toch niet ;/

(klote soldiers zijn er ook alleen maar weer beter op geworde.. of die het nog niet goed genoeg hadden ;/ )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:40:
[...]
Als je kijkt dat lvl 5x hits doen van 700 ~ 900 met mana bolt op monsters waar je als lvl 66 maar een damage doet van een 400, denk je toch 2x na hoor.
Tja dat deel klopt, een mage doet nu eenmaal meer damage.
Het punt is alleen dat de build er dan ook voor zorgt dat je niet veel klappen kan incasseren.
Een skill gebruiken als manabolt is echter ook iets anders. Normaal gesproken heb ik 294 atk op lvl73, daarvoor gebruik ik +10atk eq (2 stuks) en nog wat +int en +str eq en een bril met 3str +7atk.
Oja, en als muse gebuffed wordt door een soldier worden ze stukken sterker.

Bij een hawker werkt die attack gewoon anders.
Het beste verschil in bouw kan je misschien wel zien in het verschil tussen champ en knight. Champ doet hoge damage maar kan niet zo goed tanken. Knight doet minder damage maar kan goed tanken. En raiders kunnen behoorlijk tanken, dus zal de damage ook minder zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:51:
[...]

Ehm... Magic atk an muse dodge je toch niet ;/

(klote soldiers zijn er ook alleen maar weer beter op geworde.. of die het nog niet goed genoeg hadden ;/ )
Tja, maar deze HP boost had ik in pvp echt nodig.
Nu begon de soldier met een faint skill. 2 super skills eroverheen, en zonder dat ik iets kon doen was ik dood. Zelfde met hawker, die skill dat je hem niet kan targetten + een faint en ik was weer dood voor ik hem maar kon aanvallen.
Maar soldiers zijn inderdaad sterk, en met meer HP en die def die ze hebben zullen ze weinig doodgaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
omg, 2200 hp, met watvoor food moet ik dat gaan vullen, heb 3 mango's nodig en dan is het amper vol... :/
Dodge doet het trouwens nog steeds niet zoals het hoort. Hiernet een krawfy king gesolo't en denk dat er maar een stuk of 10 van zen aanvallen misses waren. Was wel es leuk om 10 mango's nodig te hebben voor een monster te killen :X

Nuja, Sinergy, sorry maar die senior met 25 dodge gaat echt wel buiten, heb het geld meer dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:05:
omg, 2200 hp, met watvoor food moet ik dat gaan vullen, heb 3 mango's nodig en dan is het amper vol... :/
Dodge doet het trouwens nog steeds niet zoals het hoort. Hiernet een krawfy king gesolo't en denk dat er maar een stuk of 10 van zen aanvallen misses waren. Was wel es leuk om 10 mango's nodig te hebben voor een monster te killen :X

Nuja, Sinergy, sorry maar die senior met 25 dodge gaat echt wel buiten, heb het geld meer dan nodig.
Krawy king is een KING, die dodge je niet zomaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Mijn nieuwe HP nog niet gezien, maar goeie actie van GR :)
Had gister nog een discussie met ene missiripi (ofzo) over de balans in het spel, uiteindelijk beide tot de conclusie dat het toch best goed in balans is (buiten dealers bullets), de meeste mensen kijken maar in 1 lijn terwijl je het in "the whole picture" moet zien. En die mspd, veranderd toch niks aan hun bizarre "tankability", dus ik zie het hele probleem daar niet. a-spd nerf had leuker geweest ;)

@psykoman: ben hard op weg je dodge in te halen ;) Maar ben het eens dat dodge niet 100% werkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
@BlueForce word nu zeker wel een cart nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:08:
[...]

Krawy king is een KING, die dodge je niet zomaar :P
Jah, duh, dat weet ik wel, maar dat je konstant gehit wordt door blauwe en grijze monsters is nu ook wel redelijk bizar hoor.

En sinergy, men dodge is gedaalt (kom van 250) vanwege nieuwe equip, men def en str zijn echter wel omhoog gegaan.

Dat hawkers goed kunnen tanken is zo abnormaal niet.

Als je kijkt naar dex, gaat zowel de atk power, dodge en m-speed (vroeger toch) omhoog, maar om de x-aantal dex gaat ook de def mee omhoog.

@Sinergy, als je die 25 dodge senior nog steeds wil, moet je snel zijn en goed betalen :p

En over dat inhalen, dit is met men oude gear:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/olddodge.jpg

En dit met men nieuwe:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/na.jpg

Best nog goeie compensaties :)
Calamor schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:24:
@BlueForce word nu zeker wel een cart nemen?
Als je ff vorige posts leest kom je tot die conclusie ja. heb er dan ook expliciet over bezig geweest.

[ Voor 54% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die 25 dodge moet ik toch weer even kijken welke gear ik nog heb klaar staan, heb nu dacht ik soldier 21dodge versies. Even snel uit mijn hoofd zit ik op 234def/182dodge @ lvl53, in principe is het nonstop taunt gebruiken terwijl mika skills spamt ;) Zal niet veel omhoog gaan de komende lvl's, pas op lvl65 heb ik nieuw arsenaal aan dodge/def EQ klaar staan.

Leukste is nu nog 7 krafties verzamelen, piercing howl doen en mika permafrost, 7 krafties minder :)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2005 10:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sinergy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:43:
Die 25 dodge moet ik toch weer even kijken welke gear ik nog heb klaar staan, heb nu dacht ik soldier 21dodge versies. Even snel uit mijn hoofd zit ik op 234def/182dodge @ lvl53, in principe is het nonstop taunt gebruiken terwijl mika skills spamt ;) Zal niet veel omhoog gaan de komende lvl's, pas op lvl65 heb ik nieuw arsenaal aan dodge/def EQ klaar staan.

Leukste is nu nog 7 krafties verzamelen, piercing howl doen en mika permafrost, 7 krafties minder :)
Kan je me dan ff laten weten of je em nog moet of niet ? Ben momenteel offline op rose (shop + alt tab blijkt terug d/c te geven) en ben ff silkroad online aan't installeren (gewoon es kijken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

lol me HP is nu 4000+ die kan ik wel mooi gebruiken :+
Ben rond 15-15:30u ingame, nu nog ff een lesje Designing Webpages :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees net dat de party bug verholpen is, dus vandaag weer lekker partyen :P proberen lvl 88 te halen en richting een lvl 50 party te gaan. ben in game vanaf 14:00

@psy das idd lekker ja die hp, ik heb het nog niet gezien maar ik zal ook wel rond die koers zitten aangezien we ogneveer gelijk zijn. heerlijk :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:49:
Kan je me dan ff laten weten of je em nog moet of niet ? Ben momenteel offline op rose (shop + alt tab blijkt terug d/c te geven) en ben ff silkroad online aan't installeren (gewoon es kijken :+ )
hoeveel wil je ervoor hebben? ;)

Edit, die repairtool blijkt dus idd winst tegeven op normal weapon drops :D bull sword gaf 10.374 zulie en na repairtool 14.185 :D goeie 3,5k extra :P (wie het kleine niet eert.. :P)

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan bevestingen dat party bug eruit is
lvl up is op 100 %
en hp omhoog maar dat was al bekent

@ psykoman doet sprint ook nog iets met atk of kun je ff snel lopen ??, als het nix aan atk doet zou ik er geen sp aan verspillen die kun je dan beter in atk skill stoppen ( kill je sneller meer drops , sneller geld)

ik ben nu ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Psychoot schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:50:
lol me HP is nu 4000+ die kan ik wel mooi gebruiken :+
Ben rond 15-15:30u ingame, nu nog ff een lesje Designing Webpages :*)
Damn, das inderdaad wel behoorlijk wat HP.
Vraag me af hoeveel HP Iruja momenteel als mage heeft. Zal ook wel flink hoog zijn denk ik met zijn build. Kwam de volgende screenshot tegen op het eroseforum, van iemand in prose
Check zijn/haar HP http://img475.imageshack.us/img475/3499/mak2yo0247ht.jpg

Maar misschien is voor muses nu die %extra HP buff ook wel een interessante optie. Een 10% van 4000 geeft toch 400HP extra, altijd makkelijk om te hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sinergy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:58:
[...]

hoeveel wil je ervoor hebben? ;)

Edit, die repairtool blijkt dus idd winst tegeven op normal weapon drops :D bull sword gaf 10.374 zulie en na repairtool 14.185 :D goeie 3,5k extra :P (wie het kleine niet eert.. :P)
Wat zijn die dingen waard ? De ene zegt 100k, de ander zegt 250k, 'k zou het echt niet meer weten.
Nuja, eerlijk gezegd, 't is wel mooie dodge en heb der nog maar 1 gezien met dezelfde dodge rate.

Aangezien ik momenteel wat krap bij kas zit ben ik van het principe "hoe meer hoe beter" ;)

Stel maar iets voor.

Ohja, mijn conclusie voor silkroad online: übergay

@Vliegje, Evo etc: mag ik ook es mee in party op luna met spoekiebees enzo ??? Kan de exp en drops zeker en vast goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:51:
ik lees net dat de party bug verholpen is, dus vandaag weer lekker partyen :P proberen lvl 88 te halen en richting een lvl 50 party te gaan. ben in game vanaf 14:00

@psy das idd lekker ja die hp, ik heb het nog niet gezien maar ik zal ook wel rond die koers zitten aangezien we ogneveer gelijk zijn. heerlijk :P
Hou een plaatje in party voor mij pls..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:06:
[...]

Vraag me af hoeveel HP Iruja momenteel als mage heeft. Zal ook wel flink hoog zijn denk ik met zijn build. Kwam de volgende screenshot tegen op het eroseforum, van iemand in prose

Maar misschien is voor muses nu die %extra HP buff ook wel een interessante optie. Een 10% van 4000 geeft toch 400HP extra, altijd makkelijk om te hebben toch?
damn wat een screen idd en dat is een muse rond lvl 120+, kan je nagaa neen sold rond dat lvl :D:D

en word jij nu lot\s support clreic ;) hahaha ideejte :P

@vlieg , komt goed.
@spoekie jou verwacht ik ook :P we hebben je nodig voor party lvl :P
@psy rond half 4 ook maar vrij houden dan

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:06:
[...]

ook wel nodig zulke enorme hp's :P
High lvl king doen AOE die gewoon 2000 damage doen dus heb je wel wat hp nodig :)
denk hier bij aan astroth en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
:'(

Ik krijg mn Mana Stone niet verkocht. Iedereen zegt dat ik hem veelst te duur in shop zet.
75k vind ik niet veel overigens :?

Ik denk ook weer iets leukst te hebben 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 25-11-2005 11:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:24:
:'(

Ik krijg mn Mana Stone niet verkocht. Iedereen zegt dat ik hem veelst te duur in shop zet.
75k vind ik niet veel overigens :?

Ik denk ook weer iets leukst te hebben 8)7
jammer zeg zoon mooi ding :(
Mijn masks lopen wel aardig voor. Dus geld is er wel ingame... Denk dat iedereen gewoon staff gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:08:
Wat zijn die dingen waard ? De ene zegt 100k, de ander zegt 250k, 'k zou het echt niet meer weten.
Nuja, eerlijk gezegd, 't is wel mooie dodge en heb der nog maar 1 gezien met dezelfde dodge rate.
Aangezien ik momenteel wat krap bij kas zit ben ik van het principe "hoe meer hoe beter" ;)
pittige prijzen :P zal ik toch vanaaf moeten kijken of het veel gaat schelen qua stats, die soldier boots had ik voor 25k :>

Weet iemand trouwens na krafties wat je dan moet gaan meppen? Doonga's in gorge of silence?

voor die HP buff, 10sp voor "slechts" 10% meer hp, vind ik het nog steeds niet waard (gevalletje balans :Y) ) Maarja, dat is eigelijk met alle buffs die muse kan geven, goed zijn ze niet.

Edit: voor die magic stone ding, veel zitten inderdaad op staff. Degene die wand gebruiken gaan (zo ver ik weet) of voor shield of voor een +atkpwr/atkspd geval, de +MP doet ze niet al te veel.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:26:
[...]
Weet iemand trouwens na krafties wat je dan moet gaan meppen? Doonga's in gorge of silence?

voor die HP buff, 10sp voor "slechts" 10% meer hp, vind ik het nog steeds niet waard (gevalletje balans :Y) ) Maarja, dat is eigelijk met alle buffs die muse kan geven, goed zijn ze niet.

Edit: voor die magic stone ding, veel zitten inderdaad op staff. Degene die wand gebruiken gaan (zo ver ik weet) of voor shield of voor een +atkpwr/atkspd geval, de +MP doet ze niet al te veel.
Na crawfi's geven de doonga leaders/caps nog een flinke boel exp. Te vinden in gorge voornamelijk, of op clanfield. Stone golems geven niet zoveel exp en hebben een flinke bak hp en def, maar droppen wel mana oil en high grade metals.
En ook luna is leuk. Met zijn 2en zijn slags wel goed te doen denk ik. Of met meer mensen in een party de wolven/lunar wolven.
Zou er heen gaan als crawfis en de doonga's echt je strot uitkomen of je gewoon eens wat anders wilt of ze groen zijn.

Tja, weet de % niet van die HP buff, en kan de sp nog niet echt missen daarvoor, maar wordt wel aantrekkelijker dan het was.

Magic stone ding, het is de enige. Maar dat komt omdat niemand die dingen gebruikt. Wel zonde, maar doe je niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i just read this on pROSE forums ^^ and it seems with the implention of Luna Dungeon there is new items.

ito ang list ng wepon drops:
blood mace
grand blood mace
dual katana
assassin katar
legend assassin katar
burning launcher
grand burning launcher
claymore
grand claymore
golden claymore
holy staff
grand holy staff
windstorm wand
justice canon
grand justice canon
dark flame axe
ice axe
grand dual brilliant wield
legend dragon knuckle

EDIT: Theres probably more items but this is some of them.

looks nic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:53:
i just read this on pROSE forums ^^ and it seems with the implention of Luna Dungeon there is new items.

ito ang list ng wepon drops:
blood mace
grand blood mace
dual katana
assassin katar
legend assassin katar
burning launcher
grand burning launcher
claymore
grand claymore
golden claymore
holy staff
grand holy staff
windstorm wand
justice canon
grand justice canon
dark flame axe
ice axe
grand dual brilliant wield
legend dragon knuckle

EDIT: Theres probably more items but this is some of them.

looks nic
Stond al op erose forum ook :P
Maar eindelijk komt mijn favo gun dan
De grand justice canon ^^
Die wilt vliegje zo graag :P
PS klote werk, ik wil lvllen, morge Piet Spelen (vrijwillig)
Dus gaat weer niet hard :( Hoop op dikke party vanavond en morge avond en zondag, als ik heel fijne party heb haal ik meschien dan 95 zondag avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:26:
[...]

jammer zeg zoon mooi ding :(
Mijn masks lopen wel aardig voor. Dus geld is er wel ingame... Denk dat iedereen gewoon staff gebruikt
De materials koste me 60k dus echt lager dan dat ga ik echt niet.
Verder vind ik het ook prima dat als een tweaker is die een wand gebruikt het in bruikleen neemt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:11:
[...]

damn wat een screen idd en dat is een muse rond lvl 120+, kan je nagaa neen sold rond dat lvl :D:D

en word jij nu lot\s support clreic ;) hahaha ideejte :P

@vlieg , komt goed.
@spoekie jou verwacht ik ook :P we hebben je nodig voor party lvl :P
@psy rond half 4 ook maar vrij houden dan
Very nice die Muse idd. Ennuh als het kan graag een plaatsje vrij houden in party. Als alles goed gaat ben ik rond 1530u maximaal ingame en dan vandaag lvl 89 proberen te halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand in junon kan die dan effe kijken in me buy tap of ik al veel mats heb binnen gehaald :P
Kocht 1000 legbones en van skins en shells ook 1000, hersian 100 ink 100 en 44 dragon scales ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik wilde gister nog een berg legbones aan je verkopen, was je pleite (kon je niet vinden). Toen maar verkocht aan de NPC ;) (dacht 114 stuks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:12:
ik wilde gister nog een berg legbones aan je verkopen, was je pleite (kon je niet vinden). Toen maar verkocht aan de NPC ;) (dacht 114 stuks)
.... tjonge die had je best een dag kunnen bewaren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik heb diverse malen gevraagt voor een lijst oid wat mensen steeds zoeken, voor mij is alles wat niet blauw is NPC-voer. Ik verkoop alles direct om mijn Z-saldo beetje hoog te houden. Toen ik eerder keek had je er nog maar een x-aantal nodig en ik kan ook niet ruiken dat je er de volgende dag weer zit.
sim-pel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:10:
Als iemand in junon kan die dan effe kijken in me buy tap of ik al veel mats heb binnen gehaald :P
Kocht 1000 legbones en van skins en shells ook 1000, hersian 100 ink 100 en 44 dragon scales ^^
@Vliegje, als je echt snel veel legbones wil verzamelen. Shopje een dagje/uurtje neerzetten bij de aquaking in elverloon. Komen stapels low levels met veel van die dingen. Ook steel kan je daar het beste verzamelen.
Handige tip, zie eruit als rijke stoere sterke high level en ze drommen om je heen.
Helaas ben je geen muse die zijn kracht kan laten zien met een AoE, maar coole eq doet ook al een boel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Amafi op 25-11-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
@vliegje hier je huidige buylist:

hersian: 100
limpid skin: 878
thin insect shell: 852
insect wing: 988
animal legbone: 731 (heb der nog 29 maar je koopt je in je shop onder AP :p)
dragon scale: 40

@evo: mag ik mee in party ? ben nog net iets lager dan spoekie :p
Als je psy zegt denk ik altijd dat je mij bedoelt aangezien men ign PsykoMan is, maarjah, psy = Psychoot

[ Voor 18% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
ben nu lvl 46 maar geen idee waar ik mijn 5 skill points in zal besteden?????

nu:
Defense Training MAX
Bludgeon Mastery MAX

Battle Cry MAX
Leaping Strike MAX
Crushing Impact lvl6

Absorptive Assault lijkt me niks en hoorde ook dat deze niet zo geweldig was omdat de cool down rate erg lang was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
maxjuh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:52:

nu:
Defense Training MAX
Bludgeon Mastery MAX

Battle Cry MAX
Leaping Strike MAX
Crushing Impact lvl6

Absorptive Assault lijkt me niks en hoorde ook dat deze niet zo geweldig was omdat de cool down rate erg lang was...
Zal ik maar zwijgen over men charging beat lvl 5, dat kreng duurt pokkelang qua cooldown, en kan em pas naar lvl 6 brengen op lvl 85 :/

Nuja, dacht dat permafrost een cooldown van 1:30 a 2 minuten had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06

nu:
Defense Training MAX
Bludgeon Mastery MAX

Battle Cry MAX
Leaping Strike MAX
Crushing Impact lvl6

neem:
1> abs assault --> lvl4 bij mij en geeft regelmatig 1300 damage en stun, hit een captain etc met abs assault, dan crush en dan leap and yr happy :D
2> neem 2/3 levels spiritual, trust me... je hebt mp nodig
3> waar is je physical training?????

1 en 2 niet direct nodig maar 3 moet je echt wel maxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Yokidrink schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:57:
[...]

neem:
1> abs assault --> lvl4 bij mij en geeft regelmatig 1300 damage en stun, hit een captain etc met abs assault, dan crush en dan leap and yr happy :D
2> neem 2/3 levels spiritual, trust me... je hebt mp nodig
3> waar is je physical training?????

1 en 2 niet direct nodig maar 3 moet je echt wel maxen
3 maxen vind ik wel heel erg zonde voor mijn skill points. 1730HP vind ik toch wel zat at lvl46
MP vind ik eigenlijk ook wel goed zitten (269). Ik ondervind geen problemen met hp en mp dus om dat nou te maxen vind ik erg zonde (vind dat wel genoeg zo)

abs assault zal wel heel erg veel damage doen mar de cooldown rate is dus zo lang :(

Nu eerst maar is ff een crackshot ring kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
maxjuh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:01:
[...]

3 maxen vind ik wel heel erg zonde voor mijn skill points. 1730HP vind ik toch wel zat at lvl46
MP vind ik eigenlijk ook wel goed zitten (269). Ik ondervind geen problemen met hp en mp dus om dat nou te maxen vind ik erg zonde (vind dat wel genoeg zo)

abs assault zal wel heel erg veel damage doen mar de cooldown rate is dus zo lang :(

Nu eerst maar is ff een crackshot ring kopen :)
tja, 't mag leuk zijn op jouw level maar wacht tot je 60+ bent. uiteindelijk is het je eigen keuze maar als je ziet dat al mijn skills al 50+ mp kosten dan is je pot snel leeg en trust me, het is niet leuk als je moet meppen zonder skills omdat je continue je HP moet opladen en dus geen tijd hebt om MP te laden... beetje een een circeltje waarin je komt dan...... relatief weinig HP ---> eerder potje ---> geen tijd voor MP ----> MP leeg ----> geen skills ---> minder dam ----> duurt langer voor monster dood dus meer HP drinken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Yokidrink schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:05:
[...]

tja, 't mag leuk zijn op jouw level maar wacht tot je 60+ bent. uiteindelijk is het je eigen keuze maar als je ziet dat al mijn skills al 50+ mp kosten dan is je pot snel leeg en trust me, het is niet leuk als je moet meppen zonder skills omdat je continue je HP moet opladen en dus geen tijd hebt om MP te laden... beetje een een circeltje waarin je komt dan...... relatief weinig HP ---> eerder potje ---> geen tijd voor MP ----> MP leeg ----> geen skills ---> minder dam ----> duurt langer voor monster dood dus meer HP drinken :P
jap... maar nu nog geen 60+ he :) ... Quick Step ziet er ook wel nice uit (maar dacht dat ik las dit erg zonde was voor je skill points)

[ Voor 8% gewijzigd door maxjuh op 25-11-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jij hebt over, ik kom tekort ;( (ik heb ook taunt en piercing howl).
Ik mis inderdaad physical training, maxed geeft die 20% permanent extra HP. Abs. assault blijft wel een twijfel power, hoge mp/recharge maar compenseert toch de dmg maar met name de stun. Mocht je even zwaar laag op HP zitten geeft die 4sec stun je genoeg tijd op HP potje te gebruiken.
piercing howl is best lekker power, weinig damage maar lekker debuff (rank 6 = 12% dodge/def down 45 seconden - erg leuk bij grunter-king) echter is beetje bugged als je die gebruikt samen met impact.

Die spiritual skill, geeft die een beetje hoge MP-recovery? (of was het max MP?)

btw, battle cry kan je weer verder gooien vanaf lvl52 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:54:
[...]
Nuja, dacht dat permafrost een cooldown van 1:30 a 2 minuten had...
Voelt aan als zeker 3 minuten maar heb het nooit echt getimed. Wat mensen ook voor het gemak soms vergeten, ondanks al mijn mp-decrease skills kost dat ding nog steeds 300mp om te casten. Maar dat neem ik voor lief omdat ie zo verdomd veel damage doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Sinergy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:07:
[...]
btw, battle cry kan je weer verder gooien vanaf lvl52 dacht ik.
lvl 50 dacht ik... Dat vind ik toch wel de beste skill die er is kan niet wachten om die te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Hmz, tot nu toe altijd gehoord dat er geen blauwe spike knuckles ingame waren.

Kwam ik net een duitse kerel tegen die me dit liet zien (screen uit men wishlist :+ )

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/legendspikes.jpg

Zitten er dus wel degelijk in, en nog lekkere stats ook, met de dex en ap die derop zitten issie even sterk als een saint crescent imho.

Iemand die ééntje heeft liggen of moet ik in b2 gaan hakken (tegen men zin) ?

[ Voor 6% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet een hawker hier toevallig welke power aoe damage/accuracy debufft? Gister kort in party bij grunter king deed een hawker deze power, icm met piercing howl bevalt dat toch enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sinergy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:16:
Weet een hawker hier toevallig welke power aoe damage/accuracy debufft? Gister kort in party bij grunter king deed een hawker deze power, icm met piercing howl bevalt dat toch enorm.
Dacht dat het dodge en critical was die debuffed werden bij weaken threat. Dus de "munt" boven je hoofd en de cirkels rond het lichaam (ken je wel van dodge up skill) in't blauw...

[ Voor 4% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th en ik zijn party begonnen lvl 16 is het nu 4th is ff eten en moet so weg duzz ik w8 op zijn aflossing ..

nog ff een vraagie ik heb hier een eq die ik wil laten craften daar staat bij ...... leather Q46 mag het dan ook van een hogere Q zijn ??of moet het egt die zijn ??

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:22:
4th en ik zijn party begonnen lvl 16 is het nu 4th is ff eten en moet so weg duzz ik w8 op zijn aflossing ..

nog ff een vraagie ik heb hier een eq die ik wil laten craften daar staat bij ...... leather Q46 mag het dan ook van een hogere Q zijn ??of moet het egt die zijn ??
me dunkt dat het minimaal 46 moet zijn. ik zou zeggen, gooi 2 verschillende qualities in je craft en zie wat voor slagins % het geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
maxjuh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:10:
[...]

lvl 50 dacht ik... Dat vind ik toch wel de beste skill die er is kan niet wachten om die te upgraden
Battlecry idd zo snel mogelijk maxen, is geweldige skill
ip moet je b.cry, leap en impact zo vlug mogelijk maxen.
ik heb ook nog die skill wat je HP recharge/loopsnelheid geeft, ff kwijt wat de naam is. doet niet vreselijk veel maar 't is toch lekker.

@sinergy het geeft max MP, niet recharge en voor zover ik weet gebruiken de meeste hogere levels deze skill omdat je echt om mp verlegen zit (ik drink meer MP dan HP soms)

wbt absorb, tja recharge is lang maar het is dan ook niet iets dat je op een gewone mob los laat. in party kun je het gebruiken als een king bijv op het punt staat de halve party overhoop te vegen, 4 sec stun lijkt weinig maar is genoeg tijd voor een ieder om weg te komen of te drinken.
Solo is het gewoon een killer van een opening op een king/captain mob en zelfs als je mist doet ie nog steeds een stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:43:
@vliegje hier je huidige buylist:

hersian: 100
limpid skin: 878
thin insect shell: 852
insect wing: 988
animal legbone: 731 (heb der nog 29 maar je koopt je in je shop onder AP :p)
dragon scale: 40

@evo: mag ik mee in party ? ben nog net iets lager dan spoekie :p
Als je psy zegt denk ik altijd dat je mij bedoelt aangezien men ign PsykoMan is, maarjah, psy = Psychoot
Iedereen NPC't legbone dus meer als AP geven leek me niet nodig :P (PS is niet onder AP het is AP)
Maar dan toch al 270 + 220 van gister avond :) al weer zoon 500 dus :) en zamen met die insect shell en limpid skin kan ik toch wel weer heel wat masks maken :) gaat best goed eigenlijk me shopje. Bedank dat je het effe posten. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:31:
[...]

me dunkt dat het minimaal 46 moet zijn. ik zou zeggen, gooi 2 verschillende qualities in je craft en zie wat voor slagins % het geeft?
Zins update kan je % niet meer zien bij craften (BUG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
we kunnen ook altijd eens een weekendje organiseren waarbij eenieder een nieuw char aanmaakt en in dat weekend we overal gaan meppen voor al die low level troep. zie het als een donatie pot naar onze crafter(s) :D

doe dat met een man of 6 of zelfs 12 zodat je 2 parties kan doen en dan gaat het heel rap

@vliegje: that sux :(

[ Voor 4% gewijzigd door Yokidrink op 25-11-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:39:
[...]

Iedereen NPC't legbone dus meer als AP geven leek me niet nodig :P (PS is niet onder AP het is AP)
Maar dan toch al 270 + 220 van gister avond :) al weer zoon 500 dus :) en zamen met die insect shell en limpid skin kan ik toch wel weer heel wat masks maken :) gaat best goed eigenlijk me shopje. Bedank dat je het effe posten. _/-\o_ _/-\o_
Nou ik zal ze in men shop aan AP zetten, dan verdien ik er meer aan dan dat jij ze AP koop :+
Nee hoor, zal ze straks ff in je shopje smijten.

Je zit nu trouwens op legbones: 618 :9
Die komen snel binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door PeGys op 25-11-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:44:
[...]

Nou ik zal ze in men shop aan AP zetten, dan verdien ik er meer aan dan dat jij ze AP koop :+
Nee hoor, zal ze straks ff in je shopje smijten.

Je zit nu trouwens op legbones: 618 :9
Die komen snel binnen.
Darom dus niet meer als AP ^^
En trouwens 1000 x 198Zuly is best veel geld hoor dus wil meetje rustig doen met prijzen.
Yokidrink schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:42:
we kunnen ook altijd eens een weekendje organiseren waarbij eenieder een nieuw char aanmaakt en in dat weekend we overal gaan meppen voor al die low level troep. zie het als een donatie pot naar onze crafter(s) :D

doe dat met een man of 6 of zelfs 12 zodat je 2 parties kan doen en dan gaat het heel rap

@vliegje: that sux :(
Dat % is nu geen probleem weet wel met welke mats ik hoeveel % haal, probleem komt pas als ik carts ga craften en ik niet kan zien :P
maar ga er van uit dat dan wel opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ermm ff over de lvl lijst staan weer is 2 neppers in:

ssafasf ssafasf AoT 2147483647 Dealer Bourgeois
b b - 2147483647 -

Kan iemand dat ff deruit gooien samen met Ax32 want password klopt op de een of andere manier niet meer echt weird had hetzelfde wachtwoord als Ax3 daarvoor genomen maar die werlt niet xD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

@sinergy, kun je nog keer helpen met betalen dit weekend? doe heb liever halve maand van tevoren zodat als der problemen zijn het bijtijds verholpen kan worden ;)

vanavond hopelijk iets van half 12 afgewerkt en dan gaan we weer door tot 4u he mense :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:08:
en dan gaan we weer door tot 4u he mense :P
IK wil wel tot 4 uur gamen, maar ik heb nog broer(tje) waarmee ik mn kamer moet delen. :/
Hopelijk gaat ie stappen. Dan kan ik wel tot 4 uur blijven. Anders is 2 uur het maximum O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Voor de Soldiers onder ons, ikzelf heb nog geen Abs. Assault en heb er nog geen spijt van. Kheb nu alle skills die ik wil gemaxxed en ben nu SP ah sparen, op lvl 98 heb ik 19SP die ik kan verdelen. Ik ga wel Abs. Assault nemen ivm 2nd job skill. Maar die pak ik dus later, heb die skill niet gemist tot nu toe. Okay hij geeft hoge dmg maar die kun je niet op iedere mob loslaten ivm hoge cooldown rate. En voor Kings, tjah in parties is ie toch zo dood dus dan scheelt die attack ook niet veel imho.

PS: ik ben zo ingame :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Psychoot op 25-11-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

Absoritve zijn maar 5 skillpoints ...
dan wil ik wel eens weten welke skills jij allemaal hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik gok ipv abs.assault een overhead pumpel of die leaping strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:17:
lol

Absoritve zijn maar 5 skillpoints ...
dan wil ik wel eens weten welke skills jij allemaal hebt :)
Maar 5 skillspoints die ik later meteen kan gebruiken om bijvoorbeeld Leap of passive skill te upgraden als ik het lvl heb wat vereist is. Ik zeg ook niet dat ik de skill niet neem maar ik neem hem op een hoger lvl omdat ik persoonlijk het nut er niet van inzie op low lvl. In PvP is die skill natuurlijk perfect om mee te beginnen, maar dat is ook nog niet echt rendabel op lager lvl imho. Het is je eigen keuze maar ik had liever andere active skills eerder max met een snellere cooldownrate.

edit: ik post later me skills wel, nu ga ik ingame 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Psychoot op 25-11-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ben benieuwd naar jou skill keuze 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Ik heb ff mijn soldier stats hier
Poes gaat champ worden en is lvl67

Passive Skills

Defense Training lvl10
Physical Training lvl10
Bludgeon Mastery lvl10
Spiritual Training lvl3
Metabolic High lvl2

Active Skills
Crushing Impact lvl10
War Cry lvl 10
Vaulting Strike lvl9
Absorptive Assault lvl4

Ik ga absorp nog naar 5 doen en vaulting strike naar 10. hierna weet ik het nog niet. ws taunt en mss piercing scream maar daarna waarschijnlijk niks tot 2nd job dus eh ff rekenen... ja dat gaat me nog stuk of 10 sp kosten. dus dat is 2 levels. maw... op lvl78 ben ik klaar.
op lvl 100 heb ik dan als het goed is 6*5sp = 30sp..... waarom heb jij er dan maar 19?

Afbeeldingslocatie: http://www.bruinleeuwtje.com/pixs/oot/poes_67_s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Dacht altijd con = lvl... Maar waarom zie ik dan bij jouw dat con veel lager is als je lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:46:
[...]

Dacht altijd con = lvl... Maar waarom zie ik dan bij jouw dat con veel lager is als je lvl
Ja die hit van hem is wel dramatich laag als je et aan mij vraagt :P Ik Heb nu 33X hit :) maar ja ik ben ook dealertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:56:
[...]

Ja die hit van hem is wel dramatich laag als je et aan mij vraagt :P Ik Heb nu 33X hit :) maar ja ik ben ook dealertje
ik moet zeggen... heb weinig last van missers ookal mis ik ongeveer 33% in elk geval gaan volgende levels mijn con weer omhoog

en con=lvl is eeuwig debat geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou con ongeveer 5 levels lager dan me level :)
zal vanavond wel een screenshot posten van mijn soldier ..

en ik heb je wat leg bones verkocht vliegje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hier een pic van mn solderi inclusief stats/skills

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/statslemon.JPG

Die berserk is echt een totale flut skill. Daar ga ik ook geen SP's meer in stoppen. :/

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 25-11-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heb je in godsnaam charm genomen? of komt het van equip?
en zoveel sen? ik neem aan dat je voor charmp gaat?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sen geven wel lekker criticals
charm geeft wel aardige drops.

Ik weet nog niet wat ik ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charm geeft geen drops .. met equip heb ik 120 charm.
drops zijn hetzelfde als met standaard charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
zeg, nu we het toch over hitrate hebben.... 't ging lekker tot nu.... lijkt wel of ik 't merendeel mis sinds de patch van vandaag. andere soldiers hier ook last van?

btw..... heeft champ echt sen nodig dan? ik dacht dat je ook kon volstaan met str/con ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik houd er trouwens maar 18 ipv 19 over op lvl 98 als ik niks meer uitgeef.
Hier me stats op het moment.

Passive Skills:
Defense Training: lvl 10
Bludgeon Mastery: lvl 10
Physical Training: lvl 10
Spiritual Training: lvl 10
Metabolic High: lvl 10

Active Skills:
Melee Triple Attack: lvl 10
Crushing Impact: lvl 10
War Cry: lvl 10
Vaulting Strike: lvl 10

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/psy88-stats.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Psychoot schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:38:
Ik houd er trouwens maar 18 ipv 19 over op lvl 98 als ik niks meer uitgeef.
Hier me stats op het moment.

Passive Skills:
Defense Training: lvl 10
Bludgeon Mastery: lvl 10
Physical Training: lvl 10
Spiritual Training: lvl 10
Metabolic High: lvl 10

Active Skills:
Melee Triple Attack: lvl 10
Crushing Impact: lvl 10
War Cry: lvl 10
Vaulting Strike: lvl 10

[afbeelding]
kun je vertellen waarom je melee triple hebt? is dat een goede skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Yokidrink schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:02:
[...]

kun je vertellen waarom je melee triple hebt? is dat een goede skill?
Ik heb Triple zelf pas genomen nadat ik Leap en Focused gemaxxed had.
Andere Soldiers nemen Triple eerder ipv Focused. Triple heeft een hele snelle cooldownrate, je kunt hem praktisch achterelkaar doen.

edit: owjah Triple kost je ook maar 15MP, (bijna) altijd te gebruiken dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Psychoot op 25-11-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoeveel attack heeft tripple op lvl 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Psychoot schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:16:
[...]

Ik heb Triple zelf pas genomen nadat ik Leap en Focused gemaxxed had.
Andere Soldiers nemen Triple eerder ipv Focused. Triple heeft een hele snelle cooldownrate, je kunt hem praktisch achterelkaar doen.

edit: owjah Triple kost je ook maar 15MP, (bijna) altijd te gebruiken dus :)
Dat klinkt best interesant... Weinig mp (veel dmg denk) en snelle cooldownrate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
klinkt idd interessant.
mss dat iemand de stats heeft voor die skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Da's hetzelfde tss kiezen tss double slash/triple slash en charging beat bij hawkers.

double/triple slash heeft extreem snelle cooldown, charging beat geeft echter een shitload aan damage en stun maar duurt enorm lang om af te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus pak ik tussendoor mistical slach en triple atack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Yokidrink schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:43:
klinkt idd interessant.
mss dat iemand de stats heeft voor die skill?
Op lvl 10 geeft Triple Attack "Weapon Attack (250)" en een snelle cooldown rate "skill > hit > skill". Daarbij komt dat de skill maar 15MP kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iedereen mischien ff in zijn warehouse willen kijken of er wolfs steel in zit

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:37:
zou iedereen mischien ff in zijn warehouse willen kijken of er wolfs steel in zit

alvast bedankt :)
Dat is een 'otherwordly metal' (of zoiets). Ik geloof niet dat die metals nu droppen op luna. Dus ik ben bang dat je lang kunt zoeken daarnaar..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:31:
[...]

Op lvl 10 geeft Triple Attack "Weapon Attack (250)" en een snelle cooldown rate "skill > hit > skill". Daarbij komt dat de skill maar 15MP kost.
250 maar? vind ik niet echt veel ..
en het kost 10 sp points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jeej, mn Mana Stone is eindelijk verkocht. Het ging voor 75k de deur uit.
Verder heb ik nog een Rune Stone gecraft en ook al weer verkocht voor 130k.
Dat waren weer flinke centen voor mij vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees dat party dood is :(

ik kan maandag pas weer valop spele want in het wiekend heb ik meestal andere dingen te doen

@ vliegje bedankt voor de wings :) (angel wings) dodge 20 def 7 (gemaakt met twill)

mischien tot straks anders zondag en anders wel maandag

bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:59:
Ermm ff over de lvl lijst staan weer is 2 neppers in:

ssafasf ssafasf AoT 2147483647 Dealer Bourgeois
b b - 2147483647 -

Kan iemand dat ff deruit gooien samen met Ax32 want password klopt op de een of andere manier niet meer echt weird had hetzelfde wachtwoord als Ax3 daarvoor genomen maar die werlt niet xD.
Is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 00:37:
[...]

250 maar? vind ik niet echt veel ..
en het kost 10 sp points
idd 250 lijkt me ook niet veel maar sinds het triple is neem ik aan dat je 3x250 in super fast doet of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Yokidrink schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:44:
[...]

idd 250 lijkt me ook niet veel maar sinds het triple is neem ik aan dat je 3x250 in super fast doet of zo?
Dan zou je een attack van 750 hebben, dat is wel erg veel vind je niet ;)
Ik heb nu lvl 9 triple attack, dat doet ongeveer dubbel zoveel damage als een normale hit. Opzich niet veel, maar mp verbruik is natuurlijk ook maar weinig, en een skill raakt veel sneller dan normale hit, dus dat vind ik eigenlijk het grootste voordeel nog.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
wel, ik wilde nog een 3e attack skill erbij dus 't wordt triple attack. ben nu lvl68 dus duurt nog wel ff voor ie maxed is lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem niet nemen :) vanavond post ik mijn char wel ff ...
En ik heb onze clanleader Sacardus al 4 dagen niet meer online gezien ...
mischien is het verstandig dat er een 2e leader bijkomt? (als dat kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow was gister weer even wennen met de nieuwe patch :) Lvlen lijkt dan nog langzamer maar weet je wel waar je aan toe bent :)

Morgenvroeg(zondagmorgen 10:00) ben ik weer van de partij, aangezien voetbal toch afgelast wordt :P Dan maar eens naar lvl82 toegaan.

Zoek deze weeken nog iemand van lvl 72-80 om nog te farmen op high qualities mats.. mocht iemand zich geroepen voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik zonet Rose gaan doen, download ie nog ff een nieuwe patch.
Wil ik inloggen, krijg ik ineens dit gezijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.xg-clan.nl/img/7493_1133015449.jpg
Wat betekend dat nou weer? Ik had al gekeken op roseeurope.com maar ik snap nou niet echt
wat ze willen dat ik doe? Weet iemand dus wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je niet betalen?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.