En nog steeds kunnen raiders tanken als gekken op hogere levels.PeGys schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:25:
[...]
Eerst beginnen ze met die int/str crap voor de skills, dan komen ze hiermee af. Ze zouden beter es aan de muse builds gaan schroeven, die zijn veel teveel in't voordeel qua kracht/lvl verhouding imho.
STR crap voor skills zou ik imho niet zo erg vinden, dat is een stat waar je nog wat aan hebt.
Dual raiders hebben zowieso al str
Tja INT, ook pruts
Kracht van de muses wordt ingedamd op hogere levels door CON of CHA requirements.
Ze zijn misschien wel krachtig, maar net als dealer zijn ze ook zwak(ker) van dichtbij.
Maar een deel van de kracht van de muses komt ook doordat ze door "ervaren" rose gebruikers worden gespeeld. Weten welke skills en welke volgorde de meeste kracht etc geeft. EQ zoeken die extra kracht geeft, en ervoor betalen. De juiste stats uizoeken voor je speelstijl dan is je muse tov een andere job sterker.
Maar ben zeer blij met de patch, hier zat ik een poosje al op te wachten. heb nog niet gespeeld vannochtend. Alleen ingelogd om te zien wat mijn HP en exp nu was. 2,6k HP, kijk daar kan ik weer wat mee.