[PC MMORPG] ROSE Online deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.796 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:28:
als je op kracht gaat is een diamond bter voor arti denk ik :P
of natuurlijk (sinds je alles kunt slotten) een paar saphire's(con - altijd goed voor dealer) wat emeralds (sen - lkkre critics, en critic is in euRose zwaar overpowered) en een paar diamonds (dikke atk boost)

ben nu lvl 63 - iemand die vnaaf gemquest met me wil doen?
Mjah, wil ik gerust nog wel es doen.
'k ga zo meteen wel ff clanfield induiken.
En dan moeten we wel zien dat we een degelijke spot hebben die vrij is voor die junon's dingen.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ey mensen, hoe gaat het.
Ik heb nog wat problemen met internet en dat is waarschijnlijk pas over 2-3 weken opgelost. :(
En mijn betaling is ook niet goed gegaan maar die ga ik eind deze week doen zo dat ik niet betaal voor de tijd dat ik niet speel :). Betaal via de bank dus duurt wel een weekje voor de betaling er door is.
Ik hoop jullie dan weer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:54:
[...]

die gast is zelfs mar af en toe ingame laat staan hier op het forum, ik denk dat je beter de depudy kan beanderen ik weet niet eens iw e dat mag zijn eigenlijk.

BTW xm

enno ik denk dat je beter in deathgods kunt gaan die clan lijkt me fijner is ook van mesnen van hier.

@vlieg, GR heeft altijd van die one liners, heb ik ook al 5 of 6 x gehad mailen moe tje echt niet doen bij die gasten je kunt met GR echt niet meer doen dan afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
moest daar niet een comment bij of so sacardus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik doen? allemaal onzin mails sturen?
Volgens mij hebben jullie allemaal de pik op me.
Ik wil de clan best verlaten als jullie dat vinden dat dat moet maar dan wel op 1 VOORWAARDE ik wil me 500k terug dan. :( Jmmr dat jullie zo triest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:38:
Ik wil de clan best verlaten als jullie dat vinden dat dat moet maar dan wel op 1 VOORWAARDE ik wil me 500k terug dan. :( Jmmr dat jullie zo triest doen.
Denk dat het eerder het feit is dat er amper iets vermeld is geweest. OK, misschien wel op het laura forum, maar niet op got zelf.
Had je nu ff eerst geregged en een weekje ofzo gewacht met het oprichten en eerst hier alles besproken denk ik niet dat er zoveel negatieve reacties zouden zijn.

't is gewoon de gedachte van "een niet goter die een got clan opricht" die bij de goters speelt.

Ik zeg niet dat je het slecht doet, maarjah, een beetje meer bespreking had leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:01:
[...]

Denk dat het eerder het feit is dat er amper iets vermeld is geweest. OK, misschien wel op het laura forum, maar niet op got zelf.
Had je nu ff eerst geregged en een weekje ofzo gewacht met het oprichten en eerst hier alles besproken denk ik niet dat er zoveel negatieve reacties zouden zijn.

't is gewoon de gedachte van "een niet goter die een got clan opricht" die bij de goters speelt.

Ik zeg niet dat je het slecht doet, maarjah, een beetje meer bespreking had leuk geweest.
Daar heb je geleik in maar ik kon niet anders dan op laura link te regelen ik kon me nog niet aanmelden op GoT ivm mail probleem :'( Ik vind dat BoT het niet slecht doet maar er moeten cker wel meer members bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:11:
[...]

Daar heb je geleik in maar ik kon niet anders dan op laura link te regelen ik kon me nog niet aanmelden op GoT ivm mail probleem :'( Ik vind dat BoT het niet slecht doet maar er moeten cker wel meer members bij :)
Welja, had je gewoon ff moeten wachten tot je je wel kon reggen. Op die paar dagen zou het niet echt aangekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik ben mss blind maar weet iemand welk monster de grand blackfield suit dropped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Yokidrink schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:10:
ik ben mss blind maar weet iemand welk monster de grand blackfield suit dropped?
King kong.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ons welkomst avondje voor Lots nieuwe lid :

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen124.jpg

en dit is een vrij vreemde spot voor een mini jelly bean :S:

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen113.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

WHEEEE..... waarom kom ik er nu pas achter dat dit GEWELDIGE spel bestaat.....

Speelt echt heerlijk... Jammer dat de test fase over een paar dagen is afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo kan hier de screenshots niet zien(zit acher proxy) Maar ben wel nieuwsgierig wie het is... so... Wie? :P :P

Gister totaal niet aan rose kunnen toekomen :( Vanavond na 6en ben ik er weer voor aantal uren :)

Die redfield suit is echt irri om gedropt te krijgen. Ik zou zeggen hele dag king kong hunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:05:
ons welkomst avondje voor Lots nieuwe lid :

[afbeelding]

en dit is een vrij vreemde spot voor een mini jelly bean :S:

[afbeelding]
LoT weer een muse rijker. Die hebben daar samen met de soldiers echt wel de overhand :p

Der is wel één job class die een beetje opzij gelaten wordt in lot imho ;)

Nuja, profi spoekiebees :)

Die mini jelly, wtf, waarschijnlijk een migrant

[ Voor 5% gewijzigd door PeGys op 29-11-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Hey vlieg kunnen wij niet een keer een tijdstip afspreken dat je een keer in luna bent te vinden? Ik loop geloof ik al een week achter je aan om wings te laten craften. Jij word het vast zat en ik ook wel een beetje ;)

Ben benieuwd naar donderdag lijkt me wel mooie update :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
PeGys schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:19:
LoT weer een muse rijker. Die hebben daar samen met de soldiers echt wel de overhand :p
Der is wel één job class die een beetje opzij gelaten wordt in lot imho ;)
Nuja, profi spoekiebees :)
Die mini jelly, wtf, waarschijnlijk een migrant
Zitten inderdaad een flink aantal muses in LoT, heerlijk. Samen met de soldier atk-up zijn het geweldige duo's voor een party. Welkom Spoekiebees
Heb trouwens sinds gisteren een gemengd gevoel aan CF over gehouden. Als je in een veld met gele-oranje-rode-paarse mobs gemobbed wordt ga je snel dood.
Toen kreeg ik last van lag, kon niet meer wegrennen. Dood, entreetijd verlopen.... kansloos

Oja, heeft iemand toevallig een +int necklace of earring? Kom net weer 1 int tekort voor een geleende golden staf. Beetje jammer, weer verkeerd zitten uitmikken :'(

Oke, vanaaf clanfield. Om de drukte een beetje te ontwijken chan2. Kan ook zijn dat ik erin ga en dan even snel ga eten en weer terug kom.
Wie nog meer mee? Spoekie? Kip, 4th? Meer is iig beter dan minder, is nogal druk met mobs :P

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 29-11-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoekie dus. Aha leuk :) nouja welkom dan!

Amafi klopt van cf. Maarja het is gewoon een must om met een man of 4 of meer daar heen te gaan. Liefst met 2 of meer muses voor het reviven. Zo kan je een hele avond heerlijk daar bezig zijn. Valt me idd ook op dat er vreselijke lag is op cf :( Bij vlagen soms maar toch...

Ik zou haast zeggen regel een party vanaaf voor op cf. Ik doe iig mee :)

Clanisland vanavond:

Bluepanther
Evo
Psychoot (als je erin kan :P,hoop het..)
Amafi? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:44:
Spoekie dus. Aha leuk :) nouja welkom dan!

Amafi klopt van cf. Maarja het is gewoon een must om met een man of 4 of meer daar heen te gaan. Liefst met 2 of meer muses voor het reviven. Zo kan je een hele avond heerlijk daar bezig zijn. Valt me idd ook op dat er vreselijke lag is op cf :( Bij vlagen soms maar toch...

Ik zou haast zeggen regel een party vanaaf voor op cf. Ik doe iig mee :)
cf vanaaf? klinkt goed, count me in, 1 van die gmg\s daar is me ene blue lightning spear verschuldigd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik moet vandaag ook maar eens weer gaan lvlen. Das erg lang geleden. Hang nu al een paar dagen op lvl 55.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ik doe vanavond ook wel mee met CF. Of kan ik er met lvl 90 net niet meer in?
Noujah iig vanavond de gem quest doen :) Een G3 Ruby (2) scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz psy. nieuw mijlpaaltje weer :) lvl 90

Weet niet of je nu in cf kan komen of niet... hoop het wel zou wel keer stoer zijn met mooie party erheen. Heb je in me vorige post ff in lijstje gezet :) Zal deze ook wel even editten voor degene die in LoT mee willen :). Waarom ik dit doe? Omdat er anders nooit van komt om met leuke groep in cf te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:38:
Oke... Me haren gaan nu overeind staan...
WIJ DOEN TRIEST>> Zoon verwijt moet je niet nog een keer geven....
JIJ loopt als niet GoT member gotclan te maken zonder iemand op de hoogte te tellen (laura forum is geen got forum)
en verwacht dan dat wij allemaal lopen te springen om te helpen... Jij heb het fout aangepakt daar ben jij verandwoordelijk voor en niemand anders.. en zie niet warom ik of ander got lit 500K moet betalen voor jou verkeerd handellen.

Groet Vliegje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:10:
Gratz psy. nieuw mijlpaaltje weer :) lvl 90

Weet niet of je nu in cf kan komen of niet... hoop het wel zou wel keer stoer zijn met mooie party erheen. Heb je in me vorige post ff in lijstje gezet :) Zal deze ook wel even editten voor degene die in LoT mee willen :). Waarom ik dit doe? Omdat er anders nooit van komt om met leuke groep in cf te gaan :P
Max lvl in cf is 89 :(
Dus woord moeilijk daar leuke party's te bouwen...
Ben er 1 keer geweest daarna was ik te hoog ;/

Dit is wel grappig
Link <--

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dit nu niet escaleren vliegje... Als hij nu gewoon leader wil blijven en zich van zijn goede kant laat zien(active zijn, klaar staan voor 1 ieder) Dan maken we er gewoon een mooie 3e clan van bij GoT.

Hij laat zn kop iig zien op got forum nu, dat vind ik belangrijkste. Het begin is ff niet goed, wil niet meteen zeggen dat dit allemaal fout hoeft te gaan :)

@dub

Leuk dat je ff van je laat horen, jammer dat je nog even weg blijft :( Ik zal niet te veel lvlen dan :P (mooie smoes ghehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@ LOT

Ik ben happy voor spoekie dat ze een nieuwe clan heeft maar persoonlijk vind ik het niet fair dat jullie gewoon ff OOT members lopen te kapen onder het mom van "ze leveled sneller" en "ze partied voornamelijk met ons" 't is waar dat ze in de top 3 stond van OOT en dat een deel van OOT minder snel leveled dan jullie maar moet dat een reden zijn om van clan te switchen? Ik dacht dat we gewoon 1 familie waren en imho zou het dus niet uitmoeten maken of iemand nu in LOT of OOT zit.

begrijp me niet verkeerd, ik gun het Spoek maar ik vind het gewoon jammer dat het zo gedaan wordt.

wbt Kingkong.... waar zit dat kreng. ik heb lopen zoeken maar vind alleen supreme en doongoliaths?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz spoekie :) maar nu ben ik weer solo in cf :(
niemand van oot is mijn lvl :( en dus niet in het zelfde cf hehe

nou donderdag grote update dus ben benieuwd of het er allemaal beter op word
of alles weer supper bugged is hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:25:
[...]

Max lvl in cf is 89 :(
Dus woord moeilijk daar leuke party's te bouwen...
Ben er 1 keer geweest daarna was ik te hoog ;/
dat word dan ook mijn laatste x op cf vanaaf aangezien ik bijna 89 ben.

en ik denk wel dat spoekie ook mee komt misschien kip nog het komt wel goed denk vanaaf :D en daarna gem quest bij gmg :D kan psy er ook weer bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Yokidrink schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:29:
@ LOT

Ik ben happy voor spoekie dat ze een nieuwe clan heeft maar persoonlijk vind ik het niet fair dat jullie gewoon ff OOT members lopen te kapen onder het mom van "ze leveled sneller" en "ze partied voornamelijk met ons" 't is waar dat ze in de top 3 stond van OOT en dat een deel van OOT minder snel leveled dan jullie maar moet dat een reden zijn om van clan te switchen? Ik dacht dat we gewoon 1 familie waren en imho zou het dus niet uitmoeten maken of iemand nu in LOT of OOT zit.

begrijp me niet verkeerd, ik gun het Spoek maar ik vind het gewoon jammer dat het zo gedaan wordt.

wbt Kingkong.... waar zit dat kreng. ik heb lopen zoeken maar vind alleen supreme en doongoliaths?
Entrance naar Forest of Wisdom in beach, meteen de heuvel op aan de linkerkant (met je neus richting de gate) Hij spawnd zeer traag. Maar kan ook zijn dat ie nu doongoliath heet. Als ie niet paars is heb je een goede kans dat dat hem is.

@blue, ga graag mee zelfs. Jammer dat Psychoot niet mee kan, klote lvl caps...
Het liefst met zoveel mogelijk man tegelijk je wordt nl. snel gemobbed daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 29-11-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Amafi schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:35:
[...]

Zitten inderdaad een flink aantal muses in LoT, heerlijk. Samen met de soldier atk-up zijn het geweldige duo's voor een party. Welkom Spoekiebees
Heb trouwens sinds gisteren een gemengd gevoel aan CF over gehouden. Als je in een veld met gele-oranje-rode-paarse mobs gemobbed wordt ga je snel dood.
Toen kreeg ik last van lag, kon niet meer wegrennen. Dood, entreetijd verlopen.... kansloos

Oja, heeft iemand toevallig een +int necklace of earring? Kom net weer 1 int tekort voor een geleende golden staf. Beetje jammer, weer verkeerd zitten uitmikken :'(

Oke, vanaaf clanfield. Om de drukte een beetje te ontwijken chan2. Kan ook zijn dat ik erin ga en dan even snel ga eten en weer terug kom.
Wie nog meer mee? Spoekie? Kip, 4th? Meer is iig beter dan minder, is nogal druk met mobs :P
Ik heb wel een oorbel met 2 int als het goed is andere een fwing met 1 int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ LOT

Sry als het over komt dat ik members "kaap"
Das niet de bedoeling, zal uit leggen :P Spoekie party altijd met LoT mensen en zo.
En altijd al die chat schermpjes.. moeilijk te berijken mensen en zo.. is gewoon niet zo handig
Dit voor spoek handiger en voor ons.

PS// the love vliegje thread http://www.roseeurope.com...d.php?t=2764&page=5&pp=10

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Calamor schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:37:
[...]
Ik heb wel een oorbel met 2 int als het goed is andere een fwing met 1 int.
Woei, ben dan geinteresseerd in die oorbel.
Ben je vanavond/ tegen 17.00 ingame?
Wil hem het liefste nl. hebben voor ik cf induik. Dan kan ik namelijk een golden golden staf gebruiken ipv dark shadow staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jip_86 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:31:
Hey vlieg kunnen wij niet een keer een tijdstip afspreken dat je een keer in luna bent te vinden? Ik loop geloof ik al een week achter je aan om wings te laten craften. Jij word het vast zat en ik ook wel een beetje ;)

...
Fly? ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ik ga deze avond ook naar cf, maar laat me wel in leven aub :)
Zit dan mb in DeathGods maar ben nog steeds got member :p

@Yoki: Je moet de doongoliath dus hebben. Die droppen trouwens ook de golden gloves of ijugi of whatever ze ook heten.

Spawn is echt mega traag maar ze spawnen ook aan doorgang naar gorge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Volgens mij is zelfs luckyjan overgestapt naar erose... of iemand heeft zijn nick gejat :)

En dat terwijl hij zo vol was van NArose... ik liep gister door junon en ik zag zijn shopje staan ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM me vanavond maar ben of in luna of bij GMG of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

channelhoppen in de ochtend wil ook wel vaak goed lukken :) voor Donngagoliath (snap niet waarom ze veranderd hebben trouwens, Ping Pong was imo leuker)

Amafi ok toppie dan :) Hoop dat spoekie in dat geval ook mee gaat, 2 muses = revive :) en 4 man is al aardig hakken daar. Dan gaan die GMG's en wormpjes snel genoeg neer. aangezien ze ook nog zwakker zijn dan in normale wereld :)
Jammer psy :( Ben je niet iets te ver gelvld :(

lijst nu:

Bluepanther(met Arie)
Evo
Amafi
Spoekie (edit ja dus :))
Kip(w00t)

Wordt gezellig vanavond :)

Voorstel was ch. 3 trouwens, recent vaak geziend at ch 1 aardig vol was.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor deze late post.
ik wil ff 1 ding duidelijk maken ,en dat is dat ik niet naar lot moest, maar het begon als grapje dat vliegje zij dat er 1 spot vrij was en toen gingen we de voor en nadelen ff bekijken en kwamen we tot de conclusie dat ik in lot wat beter op mijn plek zit .
ik hoop dat het hiermee een beetje duidelijk is

ik gaa wel mee naar cf

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

@ LOT

Doongoliaths moet je dus hebben. "Vroeger" heette die nog King Kong nl.

En wat Spoekie betreft, ik gun het Spoekie van harte maar ik ben van mening dat LoT meer heeft aan een hogere lvl Hawker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Amafi schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:42:
[...]

Woei, ben dan geinteresseerd in die oorbel.
Ben je vanavond/ tegen 17.00 ingame?
Wil hem het liefste nl. hebben voor ik cf induik. Dan kan ik namelijk een golden golden staf gebruiken ipv dark shadow staff.
Ik heb ook die ketting en als het kan heb ik liever dat je dan die ketting leen. En die dark staff. Wil ik misschien wel over nemen. Het liefst voor 17:00 want om die tijd gaan we eten.

[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 29-11-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even wat domme n00b vraagjes :

- op welke server zitten de meeste Tweakertjes? ik veronderstel eRose?
- is ROSE gratis? Ik bedoel dan volledig gratis?
- is de registratie open nu?

Alvast bedankt ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Rose is niet gratis en de registratie is open. Kosten ong 12 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:07:
[...]

Doongoliaths moet je dus hebben. "Vroeger" heette die nog King Kong nl.

En wat Spoekie betreft, ik gun het Spoekie van harte maar ik ben van mening dat LoT meer heeft aan een hogere lvl Hawker.
GoT heeft geen High lvl hawkers :( Heb dar naturlijk aangedacht :P
En ga er van uit dat er vast wel iemand stoopt rond 17 dec als er weer betaalt moet woorden en er wel een plats vrij komt, en meschien komt Clanpoints dan is er weer ruimte zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:17:
[...]

GoT heeft geen High lvl hawkers :( Heb dar naturlijk aangedacht :P
En ga er van uit dat er vast wel iemand stoopt rond 17 dec als er weer betaalt moet woorden en er wel een plats vrij komt, en meschien komt Clanpoints dan is er weer ruimte zat :)
wozzie is zover ik weet lvl 7x daarna komt geloof ik kaytjuh is lvl 6x, daarachter weet ik het zo niet. Het is idd waar dat we weinig hawkers hebben, denk eerder dat we er maar mee moeten leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:15:
Misschien even wat domme n00b vraagjes :

- op welke server zitten de meeste Tweakertjes? ik veronderstel eRose?
- is ROSE gratis? Ik bedoel dan volledig gratis?
- is de registratie open nu?

Alvast bedankt ;)
Rose WAS gratis.
Nu krijg je een 7 day trial, daarna moet je een kleine 12 euro de maand betalen.
Registratie is al een hele tijd open.

@al de rest: Ik wil graag wat parties doen met lot aangezien die op luna me erg bevallen is. Wordt tijd dat ik es wat sneller lvl want DeathGods is wel een leuke clan, maar veel zijn ze de laatste tijd niet online buiten BroozerX (sinergy) dan.

Ben momenteel lvl 67 hawker (met lvl 10 hit support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:53:
Volgens mij is zelfs luckyjan overgestapt naar erose... of iemand heeft zijn nick gejat :)

En dat terwijl hij zo vol was van NArose... ik liep gister door junon en ik zag zijn shopje staan ;)
hij is inderdaad overgestapt, ik sprak hem gister ff, hij is een lvl 38 sold en was afgelopen zaterdag in Eurose begonnen, nog steeds clan dus miss toekomstig bot lid

@blueforce, je bent welkom hoor als we weeres mams doen, is goed voor party lvl :P met jou erbij.
persoonlijk hoef ik een tijdje geen mam meer te zien :P ik moet bijna dringend wd hunten

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Count me in voor party op cf vanavond >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap eigenlijk persoonlijk niet dat jullie bij Deathgods zitten, maar jullie zijn vrij te gaan en staan waar je wilt natuurlijk. Zoals high lvl Hawkers zijn welkom in GoT :) En zoals Evo zei je bent welkom om keer iets te hunten om party lvl omhoog te jagen :) En hitsupport is altijd welkom :)

edit: Kip w00t

@local We kunnen proberen beetje te knutselen met de party. Amafi en Spoekie zijn ook lager dan mij. dus denk dat misschien dat het kan lukken. Weet niet hoever spoekie is... al lvl 7x?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank aan jip_86 en BlueForce voor het snelle antwoord, dan blijf ik maar bij MAPLE. Toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

ik als lvl 58 hawker kan zeker niet mee in de party vanaaf :'(

LoT begint echt uit te lopen op mij ik kan alleen nog maar met 3 man in een party achja maakt ook niet uit eigenlijk ik vind het supergezellig. :7
Dus JJJJAAAAANNNNNN vanaaf gaan we op krabbenjacht ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Zo, hier ben ik lang niet geweest. Ik heb de beta nog gespeeld, is het spel erg geevolueerd sinds de betas? En, is het nog steeds even druk, of is het rustig?

En, zijn de characters nog available. Of zijn er resets geweest?

Bovendien, wat kost het nu om mee te doen?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:08:
Zo, hier ben ik lang niet geweest. Ik heb de beta nog gespeeld, is het spel erg geevolueerd sinds de betas? En, is het nog steeds even druk, of is het rustig?

En, zijn de characters nog available. Of zijn er resets geweest?

Bovendien, wat kost het nu om mee te doen?
Lees de SP....

resets geweest, 7 dagen trial, daarna p2p. En het 1 en ander is van het begin veranderd... Probeer het eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Het probleem is dus dat ik pas over 2 weken weer internet thuis heb, en het dus op school niet kan installeren. (Logisch, want school is niet om te gamen. Maar dat terzijde.)

Drukte, valt dat mee of niet?

Er zijn, zoals ik zie, verschillende methodes om te betalen. Nu is de meest voor de hand liggende methode waarmee ik zou betalen surfpin, maar daar kan je 'slechts' 10 dagen speeltijd voor kopen.

Nu heb ik de vraag of je met een Neteller ATM kaart een transactie kan doen om gametime te kopen.
11,55 voor een maand is natuurlijk vrij weinig :).

[ Voor 46% gewijzigd door Virgil op 29-11-2005 12:22 ]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Qua drukte valt het erg mee. Exceephelpers zijn erg overbodig geworden.
Alleen de plaatsen zoals King spawns wil het weleens druk zijn, maar het is goed te doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@spoek, was geen aanval op je hoor, ik moest ff mijn ei kwijt erover.
@et all... txs voor de kingkong. was dus idd doongoliath dus komende tijd ben ik puur daarop aan het hakken aangezien ik een grand suit wil :D ik wil namelijk op lvl76 volledig pak met mijn dwings aan, is gewoon erg koel met een Poes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:23:
[...]

hij is inderdaad overgestapt, ik sprak hem gister ff, hij is een lvl 38 sold en was afgelopen zaterdag in Eurose begonnen, nog steeds clan dus miss toekomstig bot lid

@blueforce, je bent welkom hoor als we weeres mams doen, is goed voor party lvl :P met jou erbij.
persoonlijk hoef ik een tijdje geen mam meer te zien :P ik moet bijna dringend wd hunten
Da's voor mij ook wel een uitdaging hoor ;)
Als ik mee mag doen bij wd, krijg je alle scales die ik verdien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:27:
[...]

Da's voor mij ook wel een uitdaging hoor ;)
Als ik mee mag doen bij wd, krijg je alle scales die ik verdien :D
straks vanaf half 5 tot ongeveer tot etenstijd (half 6) doe ik altijd wd, ik kan je hlaas niet toevoegen in friends list omdat die vol is en zoals je weet niemand verwijderd kan worden, dus ik zal je wel via via benaderen.

edit: wat is je ign ik wisper wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:36:
[...]

straks vanaf half 5 tot ongeveer tot etenstijd (half 6) doe ik altijd wd, ik kan je hlaas niet toevoegen in friends list omdat die vol is en zoals je weet niemand verwijderd kan worden, dus ik zal je wel via via benaderen.

edit: wat is je ign ik wisper wel
Lijkt erop dat het voorstel je aanstaat :D

Men ign is PsykoMan.
Ik ben normaalgezien rond 6u30 pas terug actief in rose. in tussentijd zal ik waarschijnlijk zitten idlen in junon ofzo (ch 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

ik heb het vroeger (in tijde van de beta) echt veel gespeeld en vond het uiteindelijk maar een saai en eentonig spel wat weinig verrassende dingen had. Weinig quests en dergelijke. Hoe is dat op dit moment ? Is het al een afwisselend spel geworden? Of is het nog steeds alleen maar rondlopen en een beetje monsters afslachten?

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Paxlie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:53:
ik heb het vroeger (in tijde van de beta) echt veel gespeeld en vond het uiteindelijk maar een saai en eentonig spel wat weinig verrassende dingen had. Weinig quests en dergelijke. Hoe is dat op dit moment ? Is het al een afwisselend spel geworden? Of is het nog steeds alleen maar rondlopen en een beetje monsters afslachten?
Momenteel zit de episode quest der zelfs nog niet in en is het aantal quests erg beperkt. Maarjah, zie het verschil niet met andere mmorpg's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:45:
@local We kunnen proberen beetje te knutselen met de party. Amafi en Spoekie zijn ook lager dan mij. dus denk dat misschien dat het kan lukken. Weet niet hoever spoekie is... al lvl 7x?
Je mist helaas nog een belangrijk puntje blue,
Dat is, helaas voor LocalHost, het cf zelf.
<lvl 70 spawn je in een ander clanfield dan wij in zitten.
70-89 is een ander clanfield.
In gewone party's moet het ook met knutselen maar dat is nog wel te doen. Is het alleen nog de vraag of local iets kan hitten })

misschien nieuw stukje voor in de startpost?

Nieuw in ROSE?

Hoi, ik ben nieuw in Rose. Maar wat is Rose precies? En hoe kan ik beginnen?
Allereerst welkom.
Rose is pay to play geworden, en dus dient ervoor betaald te worden. Een maand speeltijd kost tegen de 12 euro. De eerste 7 dagen kan je het spel wel gratis uitproberen.
De tweakers die Rose spelen zijn bijna zonder uitzondering in http://www.roseeurope.comeuRose te vinden. Deze versie wordt gehost door http://www.gamesrouter.com bij dat bedrijf kun je ook betalen.
Wil je meer weten over wat Rose is? Lees even de startpost verder door, ook op http://www.roseeurope.com/forum/ (engels) is veel informatie te vinden.

Maar ik heb Rose al gespeeld in beta:
Ah de kenners, er is sinds de open beta wel wat veranderd in Rose. Verschillen zijn:
- Minder hacks
- Geen exeeded servers
- Ander skillsysteem!
- 2nd job op lvl 100
- Meer HP en meer crits van Mobs
- Unions ontbreken nog
- Clanfield is veranderd
- Er zijn minder quests, episode quest ontbreekt

Kijk maar even, een stujke speciaal voor de mensen die Rose nog niet kennen lijkt me wel handig, ontbreekt nog even volgens mij

[ Voor 50% gewijzigd door Amafi op 29-11-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:58:
[...]

Momenteel zit de episode quest der zelfs nog niet in en is het aantal quests erg beperkt. Maarjah, zie het verschil niet met andere mmorpg's...
heb juist een hekel aan alleen maar qeusten ala WOW kan je niet goed zelf bepalen hoe jou verhaal in die mmorpg loopt... hier kan je gewoon lekker je gang gaan . Het is maar wat je zelf leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:13:
[...]

Je mist helaas nog een belangrijk puntje blue,
Dat is, helaas voor LocalHost, het cf zelf.
<lvl 70 spawn je in een ander clanfield dan wij in zitten.
70-89 is een ander clanfield.
In gewone party's moet het ook met knutselen maar dat is nog wel te doen. Is het alleen nog de vraag of local iets kan hitten })
good point Bram :P

Dan vraag ik me wel af of spoekie mee kan>? Denk het wel ofnie... Daarnaast had me geen bal uitgemaakt of hij wel of niks kan raken. Dan kunnen we hem een beetje omhoog lvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:45:
Snap eigenlijk persoonlijk niet dat jullie bij Deathgods zitten, maar jullie zijn vrij te gaan en staan waar je wilt natuurlijk.
Ach, heb intijd een kleine aanvaring met OoT gehad waardoor ik der niet in zit, is voor zover ik weet ondertss al van de baan. Daarom was ik dus bij deathgods gejoined...
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:17:
[...]

good point Bram :P

Dan vraag ik me wel af of spoekie mee kan>? Denk het wel ofnie... Daarnaast had me geen bal uitgemaakt of hij wel of niks kan raken. Dan kunnen we hem een beetje omhoog lvlen :)
Spoekie is voor zover ik weet 70+ hoor, dus die zal wel meekunnen, ik spawn dus nog in het <70 cf :(

Pech voor mij dus.

Ze beginnen trouwens echt te overdrijven met die supremes hoor:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/overdreven.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door PeGys op 29-11-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 70 40% ik speel straks pas weer nu eerst ff lere
heb net stiekem wel ff gespeeld maar dat was omdat ik fairy had :P
maar dat was maar 40 min omadt ik er wat laat achterkwam maar toch ff 17 % omhoog
mocht er iets zijn ik ben wel bereikbaar ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
PeGys schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:23:
[...]

Ach, heb intijd een kleine aanvaring met OoT gehad waardoor ik der niet in zit, is voor zover ik weet ondertss al van de baan. Daarom was ik dus bij deathgods gejoined...

[...]

Ze beginnen trouwens echt te overdrijven met die supremes hoor:

[afbeelding]
We hebben plaats hoor ;)

btw... die supremes daar is nix nieuws, ik heb nog ergens een snapshot van 4 van die apen boven op de poort, 't is waardeloos imho aangezien je er wel 1k exp van krijgt als je er een killed en nooit drops :(
laten ze gewoon weer normaal kings enzo spawnen... veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supreme zijn er ook niet om voor -100lvls te killen. zijn voor quest he...

partyboosten kan je beter in Luna doen :P mobs hoeven dan alleen maar rood of erger zijn. iig niet diep paars :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:51:
[...]

We hebben plaats hoor ;)

btw... die supremes daar is nix nieuws, ik heb nog ergens een snapshot van 4 van die apen boven op de poort, 't is waardeloos imho aangezien je er wel 1k exp van krijgt als je er een killed en nooit drops :(
laten ze gewoon weer normaal kings enzo spawnen... veel leuker.
ze zijn ook om party lvl te boosten, op party lvl 1 is zo\n ding 50% als je hem killed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een stukje internet hebbem om screenshots te kunnen plaatsen op Forum kan het ook op een andere manier? ik wil graag een screenie posten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:21:
Je moet een stukje internet hebbem om screenshots te kunnen plaatsen op Forum kan het ook op een andere manier? ik wil graag een screenie posten :/
www.imageshack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:21:
andere manier is als je zelf een webserveurtje hebt, image chak is ook goed en meest gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:13:

misschien nieuw stukje voor in de startpost?

Nieuw in ROSE?

Hoi, ik ben nieuw in Rose. Maar wat is Rose precies? En hoe kan ik beginnen?
Allereerst welkom.
Rose is pay to play geworden, en dus dient ervoor betaald te worden. Een maand speeltijd kost tegen de 12 euro. De eerste 7 dagen kan je het spel wel gratis uitproberen.
De tweakers die Rose spelen zijn bijna zonder uitzondering in http://www.roseeurope.comeuRose te vinden. Deze versie wordt gehost door http://www.gamesrouter.com bij dat bedrijf kun je ook betalen.
Wil je meer weten over wat Rose is? Lees even de startpost verder door, ook op http://www.roseeurope.com/forum/ (engels) is veel informatie te vinden.

Maar ik heb Rose al gespeeld in beta:
Ah de kenners, er is sinds de open beta wel wat veranderd in Rose. Verschillen zijn:
- Minder hacks
- Geen exeeded servers
- Ander skillsysteem!
- 2nd job op lvl 100
- Meer HP en meer crits van Mobs
- Unions ontbreken nog
- Clanfield is veranderd
- Er zijn minder quests, episode quest ontbreekt

Kijk maar even, een stujke speciaal voor de mensen die Rose nog niet kennen lijkt me wel handig, ontbreekt nog even volgens mij
Ehm zie nu pas dit stukje die je geedit had :P Maar vind dit wel een lekker stukje. Moet toch heel wat vragen voorkomen weer.. Rakker??
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:53:

Ik zal er eens iets moois van maken :)
Zoiets moest er inderdaad nog in. Zelf zat ik er ook al te denken.
Hulde aan Amafi _/-\o_ :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:48:
[...]

Ehm zie nu pas dit stukje die je geedit had :P Maar vind dit wel een lekker stukje. Moet toch heel wat vragen voorkomen weer.. Rakker??
Ik zal er eens iets moois van maken :)
Zoiets moest er inderdaad nog in. Zelf zat ik er ook al te denken.

Done

• Beginnen met Rose Online
• Veranderingen sinds iRose
Zijn toegevoegd aan de startpost

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 29-11-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32
PeGys schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:21:
[...]
@al de rest: Ik wil graag wat parties doen met lot aangezien die op luna me erg bevallen is. Wordt tijd dat ik es wat sneller lvl want DeathGods is wel een leuke clan, maar veel zijn ze de laatste tijd niet online buiten BroozerX (sinergy) dan.
Ik ben die clan gewoon ingegaan omdat het gratis was :Y) CF heb ik alweer vaarwel gezegt, wat een bagger duitsers. 1tje kon het dus niet hebben dat een lvl58 soldier een lvl65+ hawker totaal neermaaide ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn char op lvl 66 :)

Maar na de update van donderdag ga ik met een nieuwe char beginnen ;)
misschien een muse ofzo

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/2842/char0jp.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als ze a.s. donderdag ook de nieuwe haarstylen enzo integreren in de game dan ga ik ook een nieuwe char beginnen. Tenminste ik vervang mn nieuwste char Winky met een nieuwe.

offtopic:
Damn, wat is nitroduck lelijk irl |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 29-11-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/%5BURL=http://imageshack.us%5D%5BIMG%5Dhttp://img217.imageshack.us/img217/9779/sjors0ph.jpg%5B/IMG%5D%5B/URL%5D Hoop dat die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img217.imageshack.us/img217/396/sjors5tk.jpg[/IMG][/URL][/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt nie echt super |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/9779/sjors0ph.jpg
Hier heb je hem :)
En zo moet je het doen
code:
1
[img]http://img217.imageshack.us/img217/9779/sjors0ph.jpg[/img]

[ Voor 49% gewijzigd door -Mike- op 29-11-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ sacardus
Bij image shack staat ook een mooie UBB regel. Speciaal om een pic op forums te plaatsen.
scheelt een hoop ge-etter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Het topic op techzine gaat redelijk dood, dus zal ik me hier voorlopig wel vermaken :9
Ik heb zojuist ook te horen gekregen dat ik OoT kan joinen, dus zal velen van jullie al we spreken eer deze dagen.
De meesten van jullie zullen me wel kennen vanuit iRose (IGN Dodged, xErikx)
Ben na een dag of 3 spelen lvl 35 hawker. Zal later even screenshot posten van mijn EQ's die bijna allemaal dodgerate 9/10 als stats hebben :>

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd .. en je kan ook nog altijd je post wijzigen ;)
beetje overkill nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Ff een vraagje ik wil betalen met m'n vader zijn maestro kaart nu hebben we een vraag: uit de cards die je kan kiezen staat geen maestro iemand een idee hoe dat komt?
en wat moet je bij security code invoeren

me pa vertrouwd het allemaal niet :+

en wat zijn stap 2 en 3?
want hij wil dat het via de bank word overgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe ava gemaakt :D :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vashthestampede/hpbimg/Zabuza.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mijn sig nog niet gezien zeker :D

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/avatar/sig3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik al wel gezien! :D op eurose forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
syren schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:27:
Ff een vraagje ik wil betalen met m'n vader zijn maestro kaart nu hebben we een vraag: uit de cards die je kan kiezen staat geen maestro iemand een idee hoe dat komt?
en wat moet je bij security code invoeren

me pa vertrouwd het allemaal niet :+

en wat zijn stap 2 en 3?
want hij wil dat het via de bank word overgemaakt
Voor zover ik weet is betalen via maestro nog niet mogelijk. Anders was het wel makkelijk voor me geweest.

Beste manier is nog steeds visa of paybycash.

Voor de security code van visa, da's op de achterzijde van de kaart 2 cijfertjes ofzow. Kan je allemaal terugvinden op www.visa.com ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PeGys op 29-11-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
ff een vraag doet de paybycash site het niet?

Edit ik zie het al het is vergrendeld met SSL weet iemand hoe ik dat eraf haal?

[ Voor 48% gewijzigd door syren op 29-11-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
syren schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:54:
ff een vraag doet de paybycash site het niet?

Edit ik zie het al het is vergrendeld met SSL weet iemand hoe ik dat eraf haal?
Als je naar Gamesrouter.com gaat. Ga daar naar My account > My games > buy extra game time.

Kies voor paybycash en voila de site doet het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:04:
[...]

Als je naar Gamesrouter.com gaat. Ga daar naar My account > My games > buy extra game time.

Kies voor paybycash en voila de site doet het wel :)
Nope dan doet hij het nog niet raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik ken die uitrusting ergens van })

mooie sig m8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een middagje gelvld met damy 3 lvls hoger gegaan thnx _/-\o_ Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/9817/screen4468cd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
dommerick schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:53:

Nee ik was niet vol van NArose, kost alleen minder en was langer free. Verder is het hetzelfde als Erose. Maar ik wil volgend jaar dat miljoen winnen ;)
Ik miste iedereen daar in Amerika en met een Bow Hawker schiet het in deze Rose toch niet op :(
Verder was ik op de patch met refines e.d. aan het wachten voordat ik over zou stappen op p2p.
Dus zaterdag ben ik op Erose begonnen met een soldier build. Schiet een stuk harder op als mijn bow hawker :) Nu lvl 45. Dus dat wordt een mooi lvl voor de caves op donderdag. Dit weekend eerst naar een lanparty met o.a. wozzie en dan volgende week betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=2858
http://www.gamerzplanet.n...thread-t_1622-page_2.html

Zometeen vinden ze ook nog een manier om Credit Card nummer te vinden.

:|

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

luckyjan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 01:42:
Nee ik was niet vol van NArose, kost alleen minder en was langer free. Verder is het hetzelfde als Erose. Maar ik wil volgend jaar dat miljoen winnen ;)
Ik miste iedereen daar in Amerika en met een Bow Hawker schiet het in deze Rose toch niet op :(
Verder was ik op de patch met refines e.d. aan het wachten voordat ik over zou stappen op p2p.
Dus zaterdag ben ik op Erose begonnen met een soldier build. Schiet een stuk harder op als mijn bow hawker :) Nu lvl 45. Dus dat wordt een mooi lvl voor de caves op donderdag. Dit weekend eerst naar een lanparty met o.a. wozzie en dan volgende week betalen.
veel suc6 met het winnen van die miljoen ;)

Maar is een bowhawker echt zo slecht want op t moment lvl ik echt lkkr simpel... ik doe lkkr dmg heb me bowmastery max me hit support max (voor t moment) me eagle shot lvl 9 en thougness lvl 4... deze ga ik eerst maxen hierbij komt ook nog rousing :)

Maar welk lvl bowhawker was jij en werd het echt zo slecht? |:( (want ben begonnen met bowhawker omdat t me favo job is,maar ook omdat dealer al helemaal te zwak was)

Weet je trouwens wel of rapid fire goed is? (dat is waar je t voor doet als bowhawker Speedshot !! _/-\o_ )

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bow hawk is onder andre slecht door de slechte pijlen

verder had ik gister wel een lekker dagje rose, 2 g3 ruby 4 d scales erbij en wat gele eq drops.
voor het lvlen ga ik niet meer dat komt vanzelf wel goed, je hoeft hier toch niet proberen snel te lvlen want dan loop je vast.

P.S. @ de TZ-ers, al TZelite ook fait gaat pas jullie site dan aan als got site :D die van jullie ziet er beter uit als die van ons

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ben niet zo bang, sta daar niet eens tussen.
Maar heb zowel ooit op naRose als op euRose een account aangemaakt.
Alleen het naRose forum niet, dus misschien komt het daar wel van.
Zou zeggen kijk even of je er zelf tussenstaat. En neem ALTIJD andere wachtwoorden voor een forum en voor je email.
Email is iets lastiger massaal te kraken dan een forum, als ze mijn mails konden lezen wisten ze nog wel mijn "wachtwoord(onbegrijpelijke combinatie)" voor eRose

[ Voor 3% gewijzigd door Amafi op 30-11-2005 10:09 . Reden: Kip :+ Moet je maar sneller zijn ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Aan de reacties in die threads te zien valt het allemaal wel mee. Ik weet ook niet wat dat voor mail adressen zijn en waar ze vandaan komen, maar ik sta er niet tussen en ik heb ook een NaRose account.

edit:
amafi :w

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32
Doe eens een google search op aantal van die email adressen, weet je waar die lijst vandaan komt ;) (zoals ik zie is forum btw van vbb, zowiezo dus md5 encrypted).

Daarbij is iedere CC verzekerd tegen fraude/diefstal/misbruik.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.