vandaag , maar had geen geduldRayzman schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:10:
Heeft iemand die bij CDWOW gepreorderd had zijn special forces al binnen?
Ik heb hem nu nog niet terwijl vorige week woendag de status "send" was van de bestelling.
Ghehe.. dat zuigt inderdaad. Heb voor de lol ook nog maar ff 2x512MB DDR400 geheugen bij besteld. Zat er toch al een tijd aan te denken om dat te doen. Zijn mijn Dimm sloten meteen vol.Snow_King schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
Nou, net mijn 9800Pro geflashed naar een 9800XT, eens kijken of dat enig effect heeft.
Met 30fps is gamen niet echt leuk meer..
Kan dat flashen trouwens ook met dat ding van mij. (Club 3D Radeon 9800 Pro 128MB) ?
[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 30-11-2005 15:48 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
mijn club3d 9800 pro 256 is al meer dan een jaar geflashed naar xt. Kan zijn dat je dan de omega drivers alleen nodig heb met xt softmodjagermeister schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:46:
[...]
Ghehe.. dat zuigt inderdaad. Heb voor de lol ook nog maar ff 2x512MB DDR400 geheugen bij besteld. Zat er toch al een tijd aan te denken om dat te doen. Zijn mijn Dimm sloten meteen vol.
Kan dat flashen trouwens ook met dat ding van mij. (Club 3D Radeon 9800 Pro 128MB) ?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Heb je toevallig een linkje naar hoe je dat doet? Ennuh... voldoet de standaard koeler dan nog wel?evilpin0 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:56:
[...]
mijn club3d 9800 pro 256 is al meer dan een jaar geflashed naar xt. Kan zijn dat je dan de omega drivers alleen nodig heb met xt softmod
EDIT: heb al wel wat gevonden. FF kijken of me dat gaat lukken. Hmmm...
Heb geen andere cooler in huis en heb ook geen zin om dit allemaal uit te spoken. Komt over een tijd wel weer eens een nieuwe kaart.It is highly recommended that the stock 9800Pro cooler be replaced with a high performance video card cooling solution (e.g. VGA Silencer rev 3, Zalman ZM80D-HP, ATI Silencer 3, or a good, water cooling system, etc.)
[ Voor 40% gewijzigd door jagermeister op 30-11-2005 16:10 ]
gewoon in dos flashen werkt t beste, zorg wel dat je je Fastwrites disabled hebt.. ook bij t zoeken naar de juiste bios letten op wat voor memory je kaart gebruikt.. (hynix of samsung)(krijg meteeen flashbacks naar me oude 9800pro die wel elke mogelijke bios in zich heeft gehad...
)
ps: eerst moet je met ati tray tools of ati tool ff tjekken of je kaartje de xt speeds aankan, ff instellen op 412 en 370 en kijken met 'zoeken naar artifacts' als ie dan de snelheden aankan, en hij gaat geen fouten creeeren heb je geen betere koeling nodig, tis zelfs zo dat vaak de koelers op minimale snelheden draaien ) tot 60gr bv maar 15% en daarboven 20% en dan kan je instellen dat hij veel harder (en dus beter) koelt...
Wat ook leuk in t rijtje tweaks past( agp aperture aanpassen, renderer.allowallrefreshrates 1 ) is de pci-latency aan te passen.
Als je ATT traytools gebruikt ( en welke tweaker met een ATI kaart doet dit nu niet
) kan je dit onder hardware en dan general settings vinden, dit blijkt voor huidige vga kaarten op hele hoge waardes te worden ingesteld, waardoor de agp bus een hele stabiele behandeling van t mobo krijgt, deze hoge waardes (255 voor ati en 248 ofzo voor nvidia) mag gerust naar 64 of zelfs lager (32, maar niet lager) ingesteld worden, kan eventueel een paar fps max kosten, of 100punten in 3dmark, maar t zorg ervoor dat choppy gameplay veeel minder of zelfs helemaal vloeiend word.. Ook wordt gesteld dat dit ten goede van t geluid komt (popping crackling sounds)
mischien dat er in de TS een onderdeeltje Tweaking&Tuning bijgevoegd kan worden!?
ps: eerst moet je met ati tray tools of ati tool ff tjekken of je kaartje de xt speeds aankan, ff instellen op 412 en 370 en kijken met 'zoeken naar artifacts' als ie dan de snelheden aankan, en hij gaat geen fouten creeeren heb je geen betere koeling nodig, tis zelfs zo dat vaak de koelers op minimale snelheden draaien ) tot 60gr bv maar 15% en daarboven 20% en dan kan je instellen dat hij veel harder (en dus beter) koelt...
Wat ook leuk in t rijtje tweaks past( agp aperture aanpassen, renderer.allowallrefreshrates 1 ) is de pci-latency aan te passen.
Als je ATT traytools gebruikt ( en welke tweaker met een ATI kaart doet dit nu niet
mischien dat er in de TS een onderdeeltje Tweaking&Tuning bijgevoegd kan worden!?
[ Voor 18% gewijzigd door SAiN ONeZ op 30-11-2005 16:43 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
BF2 draaide prima maar SF draait echt waardeloos en de lol is er nu van af. Ik kan wel elk jaar 500 euro in mijn pc investeren maar daar heb ik dus geen zin meer in! denk dat ik maar eens ga denken over een xbox 360, ben je van dat gezeik af en hoef je ook niet tig keer te patchen om een game fatsoenlijk te kunnen spelen. Het einde van de pc als game platform komt volgens mij in zicht....
Life is what happens while your making other plans..
Heb mijn Extreme 3D Pro joystick gehaald so Beware
[ Voor 10% gewijzigd door DeluxZ op 30-11-2005 17:26 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Mss niet de juiste topic hiervoor, maar ik heb het inmiddels al zo vaak voorbij zien komen...
Er wordt hier gepraat over swapfile. Kan iemand mij kort en bondig uitleggen wat dit is en hoe je dit het beste instelt en wat de gevolgen zijn als je dit (goed of fout) veranderd?
Er wordt hier gepraat over swapfile. Kan iemand mij kort en bondig uitleggen wat dit is en hoe je dit het beste instelt en wat de gevolgen zijn als je dit (goed of fout) veranderd?
En dan heb je die prachtige resolutie van een TVwhite_rabbit schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:16:
BF2 draaide prima maar SF draait echt waardeloos en de lol is er nu van af. Ik kan wel elk jaar 500 euro in mijn pc investeren maar daar heb ik dus geen zin meer in! denk dat ik maar eens ga denken over een xbox 360, ben je van dat gezeik af en hoef je ook niet tig keer te patchen om een game fatsoenlijk te kunnen spelen. Het einde van de pc als game platform komt volgens mij in zicht....

HDTV is namelijk ook niet goedkoop.
juist haha, maarja ok ik vind de xbox ook niet bepaald indrukwekkend wat ik op de hcc heb gezien. En die hadden wel mooie monitoren!

das een gedeelte van je harddisk dat windows XP instelt, om te gebruiken als je niet voldoende hebt aan je eigen psysieke ram (2x512mb bv) zodra je hele geheugen vol zit, en er moet toch ruimte zijn om te gebruiken, gaat windows dat stuk gereserveerde harddisk gebruiken als extra geheugen, daar we allemaal met DDR geheugen zitten, en een hdd die maar op 7200 toeren draait is natuurlijk vééél langzamer met data af- en aanvoeren naar de CPU dan als je reepjes geheugen, met als gevolg dat je (vaak net in t begin, bij het binnenkomen in de map) heel stotterend traag beeld krijgt, waarin de fps inkakken, en je lampje van je HDD druk bezig is... Zou je dan bv via CTRL+ALT+DEL bij systeembeheer bij t tabblad prestaties kijkt hoeveel RAM er gebruikt wordt op t moment, en dan zie je vaak dat er meer memory gebruikt wordt dan je daadwerkelijk op je mobo hebt zitten, dan swapt ie, en merk je het in je gameplay.Oemfoefoe schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:37:
Mss niet de juiste topic hiervoor, maar ik heb het inmiddels al zo vaak voorbij zien komen...
Dmv settings te verlagen merk je dan dat je, zodra je max verbruik maar onder de 1.024 GB blijft, er perfecte gameplay overblijft, zonder maar een enkel haperingetje of gepruttel van je H-Disks..
[ Voor 18% gewijzigd door SAiN ONeZ op 30-11-2005 17:55 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Laten we hopen dat EA snel met een patch uitkomt om SF normaal te kunnen spelen...ik heb met die refreshrates op 1 en AGP aperture op 256Mb wel een hoop winst behaald...het is te spelen nu...maar ik heb dan wel 2Gb intern...
Maar ik raad mn vrienden al af om m nu te kopen als je een "mindere" pc hebt....helemaal als je BF2 zelf al niet top loopt...
En dan moet er bij EA/Dice toch ook wel een lichtje gaan branden...misschien moet de BF2 community ook maar gaan staken...net als de COD(2) community...hehe
Maar ik raad mn vrienden al af om m nu te kopen als je een "mindere" pc hebt....helemaal als je BF2 zelf al niet top loopt...
En dan moet er bij EA/Dice toch ook wel een lichtje gaan branden...misschien moet de BF2 community ook maar gaan staken...net als de COD(2) community...hehe
Het probleem is dat je daar helemaal niks mee oplost. Denk je dat ze sneller gaan werken? Denk je dat ze er ook maar iets om gaan geven? Nee, tuurlijk niet, het enige wie je ermee hebt, is jezelf, dan kan jij helemaal niks doen omdat alles servers down zijn, wat maakt het de makers uit, die hebben hun centjes al lang binnen gekregenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:04:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Kan je wel vergetenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:04:
Laten we hopen dat EA snel met een patch uitkomt
Zo te horen weet je meer
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
jep een hele lekkere onderbouwingwhite_rabbit schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:16:
de games voor jullie zijn zo in de 70 euro
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 19:12 ]
Huh ? was ik net een beetje blij, want ik lees dit : http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_113005
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Laat ik het zo zeggen: nog minimaal 4 wekenmikenl schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:24:
[...]
Huh ? was ik net een beetje blij, want ik lees dit : http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_113005
Mijn gok was en is nog steeds januari/februari
Verwijderd
Ik meende ergens gelezen te hebben eind december. Hoe dan ook, hoe sneller hoe beter. (das met veel dingen zo he)
eind december, 99,9% zeker van nietVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:41:
Ik meende ergens gelezen te hebben eind december. Hoe dan ook, hoe sneller hoe beter. (das met veel dingen zo he)
Verwijderd
He verdorie
Zou er nog een leuke mod uitkomen voor die tijd?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 19:45 ]
Zou wel leuk zijnVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:44:
He verdorieZou er nog een leuke mod uitkomen voor die tijd?
De grote mods krijgen of hebben inmiddels de nieuwe Mod Tool
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:09:
[...]
jep een hele lekkere onderbouwing
de games voor jullie zijn zo in de 70 euro
offtopic:
Niet vreemd opkijken als ik zeg dat ik je nog niet heb toegevoegd (lol wat een zin
). Eerst was me hele windows brak en nu xfire waar ik me wachtwoord kwijt ben
Zou nu een mailtje met me wachtwoord krijgen, we zullen zien 
Niet vreemd opkijken als ik zeg dat ik je nog niet heb toegevoegd (lol wat een zin
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:53:
[...]offtopic:
Niet vreemd opkijken als ik zeg dat ik je nog niet heb toegevoegd (lol wat een zin). Eerst was me hele windows brak en nu xfire waar ik me wachtwoord kwijt ben
Zou nu een mailtje met me wachtwoord krijgen, we zullen zien
By the way, hebben mensen nog meer hier xfire!
las toenstrax op me werk al de request om xfire, en je reply was precies wat ik ook dacht, vond t alleen een beetje flauw om te posten..
Ik heb ook Xfire (deluxz = username)
Btw vanmiddag joystick opgehaald alleen zijn mijn instellingen niet lekker, iig niet helemaal! als ik met de pook
naar voren ga gaat vliegtuig omhoog...dit wil ik niet
en heb al geprobeerd anders in te stellen maar nog niet gelukt
Iemand die een oplossing weet, het gaat om een Logitech Extreme 3D Pro 8P
Btw vanmiddag joystick opgehaald alleen zijn mijn instellingen niet lekker, iig niet helemaal! als ik met de pook
Verwijderd
Gewoon ff goed lezen in BF2 opties welke je aanklikt en ook DIE actie uitvoeren met de joystick...en anders draai je m om als ie t tegenovergesteld blijft doen? Om een vakje te clearen als je het verkeerde command hebt ingevoerd moet je gewoon op ESC drukken. Wat ook wel eens wil helpen is éérst je joystick naar voren duwen en daarna op het vakje nose down oid klikken. Heb je minder kans dat ie per ongeluk eerst een andere as registreerd.DeluxZ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:32:
Ik heb ook Xfire (deluxz = username)
Btw vanmiddag joystick opgehaald alleen zijn mijn instellingen niet lekker, iig niet helemaal! als ik met de pooknaar voren ga gaat vliegtuig omhoog...dit wil ik niet
en heb al geprobeerd anders in te stellen maar nog niet gelukt
Iemand die een oplossing weet, het gaat om een Logitech Extreme 3D Pro 8P
Ja, het tegenovergesteld van die actie doen heb ik geprobeerd
Ik zal ook is proberen joystick naar voren duwen en dan het vakje aanklikken
Nu ga ik plat ( slapen
)
Delux, anders moet je me ff aan msn adden dan paas ik mijn config file van bf2 wel ff, mijn stickie doet het iig perfect
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Worden jullie ook zo strontziek van die artillerie? Heb het helemaal gehad met die zooi 
Hoort gewoon niet in deze game thuis op de manier zoals het nu is.
Te vaak en veels te makkelijk om te gebruiken.djmantri schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:04:
nou het is niet zo erg, het is er alleen te vaak
Is het trouwens mogelijk om de commandermode te disablen in BF2? Zou wel lekker zijn... eens een potje waarbij je aanval niet wordt onderbroken. Als ik de artillerie hoor komen, dan zet ik het altijd op een lopen, maar om de een of andere duistere reden wordt ik in mijn vlucht altijd geraakt. Meestal is de 2de inslag echt psies op mij...

[ Voor 46% gewijzigd door jagermeister op 30-11-2005 22:11 ]
zet gewoon een extra helm op
maak er je missie van om de nmi's commander de pis lauw te maken, door steevast als SF te starten, buggie gappen en als de wiedeweerga naar die N00bcannons toe, and blow the f^%& hell out of them
zodra een commandor het moeilijk gemaakt krijgt, gaat ie zich ergeren en fouten maken, vaak als gevolgd dat ie maar zandhaas wordt...
zou tijdens de Gulf War als ali babi door de woestijn baggerde in je jeep, en er kwam zo een tv guided missele op em af, zou ie zich dan ook afvragen of het eruit te modden viel?!
ps met wat c1000 fratsen heb ik alle unlocks van bf2 SF in me vanilla BF2 en deze zijn te selecteren, maar heb dus niet BF2 SF, maar heeft deze addon ook een commandor functie met arti drops?
maak er je missie van om de nmi's commander de pis lauw te maken, door steevast als SF te starten, buggie gappen en als de wiedeweerga naar die N00bcannons toe, and blow the f^%& hell out of them
zodra een commandor het moeilijk gemaakt krijgt, gaat ie zich ergeren en fouten maken, vaak als gevolgd dat ie maar zandhaas wordt...
zou tijdens de Gulf War als ali babi door de woestijn baggerde in je jeep, en er kwam zo een tv guided missele op em af, zou ie zich dan ook afvragen of het eruit te modden viel?!

ps met wat c1000 fratsen heb ik alle unlocks van bf2 SF in me vanilla BF2 en deze zijn te selecteren, maar heb dus niet BF2 SF, maar heeft deze addon ook een commandor functie met arti drops?
[ Voor 20% gewijzigd door SAiN ONeZ op 30-11-2005 22:20 ]
wattefak is die bf2 vanilla waar jullie het over hebben
is dat een mod ofzo?

Lol... vind het juist weinig fun om als een gek op het speelgoed van de commander af te gassen... Niet mijn ding. Maar goed... ik zal er eens aan denken.sain onez schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:18:
zet gewoon een extra helm op![]()
maak er je missie van om de nmi's commander de pis lauw te maken, door steevast als SF te starten, buggie gappen en als de wiedeweerga naar die N00bcannons toe, and blow the f^%& hell out of them![]()
vanilla (standaard) BF2, ben maar niet bang, zodra we een goeie mod vinden, posten we direct een linkThe Widow Maker schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:31:
wattefak is die bf2 vanilla waar jullie het over hebbenis dat een mod ofzo?
@jagermeister:
Als dat niet je ding is, vorm een squad dmv uitnodigingen, en dan kan je ook een commando tot destroy object geven, zodat een squadmember je bevel opvolgt (zoals dat hoort...

Verwijderd
Soms is die irritant ja, ik trek de arty ook aan. Zeg dus ook tegen mensen loop maar niet bij mij in de buurt. Maare jagermeister op de een of andere manier kwamen we elkaar vaak tegen op Night Flightjagermeister schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:02:
Worden jullie ook zo strontziek van die artillerie? Heb het helemaal gehad met die zooi
precies.djmantri schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:04:
nou het is niet zo erg, het is er alleen te vaak
En je kunt wel zoals Saint Onez zegt er een squad op af proberen te sturen maar dat lukt niet altijd zo makkelijk om er bij te komen..
Arti is af en toe gewoon erg irritant.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ghehe.. je hebt me daar ff goed afgeslacht. Lekker rondje had je daar man. Op een gegeven moment was jij 0 x dood en ik al een stuk of 12Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:55:
[...]
Soms is die irritant ja, ik trek de arty ook aan. Zeg dus ook tegen mensen loop maar niet bij mij in de buurt. Maare jagermeister op de een of andere manier kwamen we elkaar vaak tegen op Night Flight

Tja... dat snap ik inderdaad. Maar goed.. je bent niet altijd squadleader bovendien niet altijd zin in. Eigenlijk bedoel ik ermee te zeggen dat het een brak systeem is. Iedere .. excuse my language.... mongool... kan Arty gericht gooien. Het had gewoon veel moeilijker moeten zijnsain onez schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:50:
[...]
vanilla (standaard) BF2, ben maar niet bang, zodra we een goeie mod vinden, posten we direct een link![]()
@jagermeister:
Als dat niet je ding is, vorm een squad dmv uitnodigingen, en dan kan je ook een commando tot destroy object geven, zodat een squadmember je bevel opvolgt (zoals dat hoort...) zo kan je ook repairpunten aangeven, zodra je zo een goed squad hebt lopen, kan een 6man squad een hele server aan (lees 16man nmi)
Zou leuk zijn als DJMantri bijvoorbeeld eens 1 dag het gebruik van Artillerie zou verbieden. Ben benieuwd hoe dat de gameplay ten goede komt.. of juist niet natuurlijk. Denk dat het in SF erg tof kan zijn als er geen arty aanwezig is.
[ Voor 54% gewijzigd door jagermeister op 30-11-2005 23:14 ]
een bunker helpt (wel gaan liggen) , precies langs een gebouw af, de inslag zou het dak moeten treffen, waardoor de kans dat een inslag exact langs de muur of bovenop je (extra helm) kleiner wordt. elke vorm van shelter werkt toch wel, bomen en zelfs langs containers, bankjes en dergelijke....
en besef dat een commander toch ook moet aimen, en je vaak kan bepalen waar ie ongeveer zal mikken, en dan juist niet terugvluchten maar verder rennen......
het maakt mij niet uit, maar al voor je eigen gemaakte map, rapte je al over die irri arti ( nieuwe bami schotel bij de afhaal chinees bij ons 'bami irri arti, die valt zwaar op de maag..
) ik heb me er nooit druk om kunnen maken, tis nu eenmaal een nieuwe feature die bij de commandor mode hoort....
moet er wel bij vertellen dat ik na +500hrs pas 46sec commander geweest ben, dus t doet me weinig.... maar t is r nu eenmaal, live with it...
en besef dat een commander toch ook moet aimen, en je vaak kan bepalen waar ie ongeveer zal mikken, en dan juist niet terugvluchten maar verder rennen......
het maakt mij niet uit, maar al voor je eigen gemaakte map, rapte je al over die irri arti ( nieuwe bami schotel bij de afhaal chinees bij ons 'bami irri arti, die valt zwaar op de maag..
moet er wel bij vertellen dat ik na +500hrs pas 46sec commander geweest ben, dus t doet me weinig.... maar t is r nu eenmaal, live with it...
Verwijderd
spyware?¿Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:59:
Nee ik hou niet zo van spyware
hoe kom je daar bij
2,4 GB lz bij mij maar een paar megabyte messchien niet verkeerd gelezen GB ipv MBVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:20:
Ik heb xFire eraf gegooid...ik kwam erachter dat ie 2,4Gb!!!! van mn C:\ in beslag nam!![]()
Eigenlijk is BF SF wel ziek. had in een ronden 5 basic bages
en daarna nog 2 in de volgende ronden

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 23:29 ]
Ik probeer ook altijd wel dekking te zoeken enzo... maar toch haal ik het vaak net niet. Af en toe is het vrij frustrerend.... zeker als je net met een paar man in een dik vuurgevecht zit. Beetje spelbrekend af en toe.sain onez schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:06:
een bunker helpt (wel gaan liggen) , precies langs een gebouw af, de inslag zou het dak moeten treffen, waardoor de kans dat een inslag exact langs de muur of bovenop je (extra helm) kleiner wordt. elke vorm van shelter werkt toch wel, bomen en zelfs langs containers, bankjes en dergelijke....
het maakt mij niet uit, maar al voor je eigen gemaakte map, rapte je al over die irri arti ( nieuwe bami schotel bij de afhaal chinees bij ons 'bami irri arti, die valt zwaar op de maag..) ik heb me er nooit druk om kunnen maken, tis nu eenmaal een nieuwe feature die bij de commandor mode hoort....
Uiteraard is het een nieuwe feature, maar goed... niet alles wat nieuw is is goed natuurlijk. Overigens was het in BF1942 nog een kunst om je arty op de goede plek te krijgen.
Zou het leuker hebben gevonden als de squads ook daadwerkelijk verantwoordelijk waren voor het spotten van een target. Denk daarbij aan de squadleader.... Indien hij niet spot... jammer, maar geen arty voor de commander. Zo is het allemaal net ff wat uitdagender lijkt me.
In mijn eigen gemaakte map heb ik er voor gekozen om geen arty toe te voegen... maar goed.. nooit goed uit kunnen testen.
Dan had je zeker zo'n filechannel (ofzo) gejoind. Zwaar irritant, gaat die automatisch alle bestanden die in dat channel gereleased worden. Deze optie staat bij mijn xfire dus mooi uitVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:20:
Ik heb xFire eraf gegooid...ik kwam erachter dat ie 2,4Gb!!!! van mn C:\ in beslag nam!![]()
Verwijderd
Heb dezelfde pook als jij en hier doet ie het gewoon primaDeluxZ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:47:
Ja, het tegenovergesteld van die actie doen heb ik geprobeerdIk zal ook is proberen joystick naar voren duwen en dan het vakje aanklikken
Nu ga ik plat ( slapen
)
Ik heb het helemaal gehad met het niet hebben van Special Forces.. Ik had besloten om deze uitbreiding niet te kopen, aangezien mijn clanmates hetzelfde doen. Ik vind het alleen een slechte beslissing van EA om de mogelijkhijd te stellen dat mensen met SF ook op niet-SF servers kunnen spelen (samen met de wapens die wel in SF zitten, en niet in de normale versie).
Hierdoor is het spel ongebalanceerder geworden, omdat de mensen met SF voordeel hebben qua wapens. Gister ook een clanmatch: gebruikten ze SF Unlocked weapons.. Vindt je het gek dat we verloren?
* PeterSelie gaat dus óf met BF2 stoppen, of SF kopen.. Eens zien bij mijn volgende salaris
Hierdoor is het spel ongebalanceerder geworden, omdat de mensen met SF voordeel hebben qua wapens. Gister ook een clanmatch: gebruikten ze SF Unlocked weapons.. Vindt je het gek dat we verloren?
* PeterSelie gaat dus óf met BF2 stoppen, of SF kopen.. Eens zien bij mijn volgende salaris

Psies.. + er wordt geteamkilled voor de SF wapens. Men gooit flashbangs om als eerste bij een heli of jet te zijnSoaDmaggot schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:10:
Ik heb het helemaal gehad met het niet hebben van Special Forces.. Ik had besloten om deze uitbreiding niet te kopen, aangezien mijn clanmates hetzelfde doen. Ik vind het alleen een slechte beslissing van EA om de mogelijkhijd te stellen dat mensen met SF ook op niet-SF servers kunnen spelen (samen met de wapens die wel in SF zitten, en niet in de normale versie).
Hierdoor is het spel ongebalanceerder geworden, omdat de mensen met SF voordeel hebben qua wapens. Gister ook een clanmatch: gebruikten ze SF Unlocked weapons.. Vindt je het gek dat we verloren?![]()
* jagermeister gaat dus óf met BF2 stoppen, of SF kopen.. Eens zien bij mijn volgende salaris :x
Laten we het hopen dat het zo blijftjagermeister schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:26:
[...]
Psies.. + er wordt geteamkilled voor de SF wapens. Men gooit flashbangs om als eerste bij een heli of jet te zijnKortom... slechte beslissing van EA. Marketingtechnisch natuurlijk een hele goede zet, want ook jij gaat straks de expansion kopen.
Net als ik al gedaan heb... en vele andere met mij. Maar goed... 1 troost... SF is erg leuk (voorlopig).

dacht dat je met clanwars een account moest pakken waarbij je niet op ranked had gespeeld ofzo want het is nu idd oneerlijk 
maar goed, op zich wel logisch want ze willen gewoon geld zien en hoe doe je dat? zorg ervoor dat een extra hard nodig is!?!
btw, vind het zoiezo stom dat je voor bv wars niet gewoon alle guns kunt kiezen (of juist helemaal niets), is nl wel mogelijk dacht ik zo (iig uitzetten)
btw ik kan wel zeggen dat er geen arti gebruikt mag worden maar dat doen ze toch wel
maar goed, op zich wel logisch want ze willen gewoon geld zien en hoe doe je dat? zorg ervoor dat een extra hard nodig is!?!
btw, vind het zoiezo stom dat je voor bv wars niet gewoon alle guns kunt kiezen (of juist helemaal niets), is nl wel mogelijk dacht ik zo (iig uitzetten)
btw ik kan wel zeggen dat er geen arti gebruikt mag worden maar dat doen ze toch wel
Weer wat nieuws van EA en DICE!
Hooguit dat ze wat aan de ingezonden bugs doen.. Maar goed.. toch attent van ze...
Patch is dus in de maak. Zal nog wel ff duren voor ie uitkomt.
Ik geloof geen ruk van het feit dat ze zeggen naar de community te luisterenCommunity Update 11/30/05
BF2 v1.12 Update
We at DICE and EA are committed to on-going support for Battlefield 2. We're pleased to see that so many of you are still playing the game on a regular basis and continue to support it and the community with some great mods and movies (We're big fans of the machinimas, so keep them coming guys, and MINE, you guys rock!).
We wanted to let you know that we're already hard at work on a post 1.12 update. While we can't go into details about it, yet, rest assured that we're checking the forums, listening to our customer support teams and working hard on the features that YOU'VE asked for. As soon as we can give more concrete details, we will. Just know that we're all 100% into making Battlefield 2 the very best that it can be.
Mod Tool Update
As part of our ongoing support for Battlefield 2 and the community, we're going to be releasing a new version of the Battlefield 2 Mod editor. This is a beta version of the editor and as such comes unsupported. However, we're sure you'll be happy with the additional functionality this tool provides for you eager modders.
We will be releasing the updated Mod Tool to a few individual Mod teams prior to getting it out to everyone else. This will be closely followed by a public release in a few weeks' time. We're really excited about being able to release this and look forward to seeing some great Mods out there.
The guys at DICE and EA
Bron: klik
Patch is dus in de maak. Zal nog wel ff duren voor ie uitkomt.
[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 01-12-2005 01:22 ]
hehe das hun "Kiss Ass (Up), and make out....' reactie op de COD2 ban de servers voor één dag...
Netzo als Infinity Ward een of andere chick een PR reactie liet uitbrengen, hoe goed ze ook wel niet zouden luisteren, maar ondertussen nog niets concreets stelden.....
Nu willen ze zich van hun goede kant laten zien, maar zelfs die kant is foney.....
maar ach, we all buy this crapp...

Netzo als Infinity Ward een of andere chick een PR reactie liet uitbrengen, hoe goed ze ook wel niet zouden luisteren, maar ondertussen nog niets concreets stelden.....
Nu willen ze zich van hun goede kant laten zien, maar zelfs die kant is foney.....
maar ach, we all buy this crapp...

hehe, hoeist, luisteren ze niet naar t baasje!?djmantri schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:34:
[ Voor 72% gewijzigd door SAiN ONeZ op 01-12-2005 00:55 ]
LoL, zo goed als alle official bf2 competities hebben als regel geen unlocks. Alleen de eb2l heeft de optie om ze te gebruiken als beide teams akkoord gaan. Maar over het algemeen speel je je wedstrijden dus altijd zonder unlocks.SoaDmaggot schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:10:
Gister ook een clanmatch: gebruikten ze SF Unlocked weapons.. Vindt je het gek dat we verloren?
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Nee echt niet verkeerd gelezen...het was bij mij het verschil tussen wel en niet kunnen patchen (bij 1.03 al)Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:21:
2,4 GB lz bij mij maar een paar megabyte messchien niet verkeerd gelezen GB ipv MB
Eigenlijk is BF SF wel ziek. had in een ronden 5 basic bages
en daarna nog 2 in de volgende ronden
Maw...jullie zijn genaaidTubby schreef op donderdag 01 december 2005 @ 07:17:
[...]
LoL, zo goed als alle official bf2 competities hebben als regel geen unlocks. Alleen de eb2l heeft de optie om ze te gebruiken als beide teams akkoord gaan. Maar over het algemeen speel je je wedstrijden dus altijd zonder unlocks.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 08:34 ]
dat wel maar ik heb geen zin om elke 3 minuten een commander te moeten kicken...sain onez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:52:
[...]
hehe, hoeist, luisteren ze niet naar t baasje!?
bovendien vind ik het flauw om zoiets te doen want dan zou je bv ook als spec ops je c4 niet mogen gebruiken (dies toch om de arty enzo op te blazen?)
dan krijg je weer gezeur van iedereen dus het is een slecht plan (helaas)
dat van die patch klinkt goed net als de eerdere aankondegingen van de patch en daarna vergeten ze toch de helft weer, maar wat wel positief is, is dat ze bf2 dus nog niet opgeven!
Ok , add me maarThe Widow Maker schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:48:
Delux, anders moet je me ff aan msn adden dan paas ik mijn config file van bf2 wel ff, mijn stickie doet het iig perfect
In je BF2 controlsDeluxZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:05:
[...]
Ok , add me maardelta _ clan[at]hotmeel[punt]com
Iemand die ook weet hoe je je joystick minder gevoelig in kan stellen ?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nee hoor, wedstrijden zijn een stuk leuker met gelijk materiaal
Ranking is leuk, voor publics
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Gisteravond was ik aan het snipen en toen liep BF2 vast ... moest een reset doen. Terug na reboot weer spel in en na een minuut of 5...vette reboot plots
. Weer gereboot ...WEER het spel in gegaan en geen probleem meer
....en nog een half uur gespeeld.
Temps waren na reboot 42C van mijn GPU en CPU 38C. Tijdens de laatste keer spelen ff ge-ALT-TABed naar desktop en GPU draaide op 59 graden. dus dat mag denk ik niet het probleem zijn.
Ik heb dit spel nu zo'n week en heb zo'n 5 uur gespeeld zonder probs met die nieuwe 1.12 patch. Ik maak gebruik van forceware 81.95 drivers en voor mijn specs zie sig.
EDIT:
Typefoutje 1.2 patch = bf2_v1_12update.exe (dus 1.12)

Temps waren na reboot 42C van mijn GPU en CPU 38C. Tijdens de laatste keer spelen ff ge-ALT-TABed naar desktop en GPU draaide op 59 graden. dus dat mag denk ik niet het probleem zijn.
Ik heb dit spel nu zo'n week en heb zo'n 5 uur gespeeld zonder probs met die nieuwe 1.12 patch. Ik maak gebruik van forceware 81.95 drivers en voor mijn specs zie sig.
EDIT:
Typefoutje 1.2 patch = bf2_v1_12update.exe (dus 1.12)
[ Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 01-12-2005 13:52 ]
Ik heb ook een leuke computer..
niuwste 1.12 patch installeren ?
Is het mogelijk om met een mobile intel(r ) 915GM/GMS, 910GML Expres Videokaart (128mb) BF2 te spelen?
Een vriend van me heeft dat in zijn HP laptop en vroeg zich dat af.
Ik denk van wel, ik speel BF2 met een Radeon X600 (ook 128 MB) dus qua systeemeisen zal dit wss wel goed zitten. Ik vraag me alleen af of de videokaart wel de goede chipset heeft om dit spel te ondersteunen. Hier was op de site van EA niet veel over te vinden (behalve dan dat je chipset NVIDIA GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 of hoger nodig hebt om te spelen). Dus dit zal gewoon proberen worden imo..achterop23 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:07:
Is het mogelijk om met een mobile intel(r ) 915GM/GMS, 910GML Expres Videokaart (128mb) BF2 te spelen?
Het is zeker niet noodzakelijk, aangezien er nog genoeg servers zijn die patch 1.03 draaien. Dit zal in de toekomst met de komst van nieuwere patches zeker afnemen. Nu zal je dus lekker met deze patch door kunnen spelen, maar over een tijd zal je echt wel een nieuwe moeten installerenachterop23 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:14:
Die nieuwe update is dat echt noodzakelijk? Ik speel heerlijk met 1.3 (of was dat 1.03) die ene met Wake erbij.
[ Voor 41% gewijzigd door PeterSelie op 01-12-2005 16:26 ]
Bedankt voor je duidelijke uitleg!sain onez schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:53:
[...]
das een gedeelte van je harddisk dat windows XP instelt, om te gebruiken als je niet voldoende hebt aan je eigen psysieke ram (2x512mb bv) zodra je hele geheugen vol zit, en er moet toch ruimte zijn om te gebruiken, gaat windows dat stuk gereserveerde harddisk gebruiken als extra geheugen, daar we allemaal met DDR geheugen zitten, en een hdd die maar op 7200 toeren draait is natuurlijk vééél langzamer met data af- en aanvoeren naar de CPU dan als je reepjes geheugen, met als gevolg dat je (vaak net in t begin, bij het binnenkomen in de map) heel stotterend traag beeld krijgt, waarin de fps inkakken, en je lampje van je HDD druk bezig is... Zou je dan bv via CTRL+ALT+DEL bij systeembeheer bij t tabblad prestaties kijkt hoeveel RAM er gebruikt wordt op t moment, en dan zie je vaak dat er meer memory gebruikt wordt dan je daadwerkelijk op je mobo hebt zitten, dan swapt ie, en merk je het in je gameplay.
Dmv settings te verlagen merk je dan dat je, zodra je max verbruik maar onder de 1.024 GB blijft, er perfecte gameplay overblijft, zonder maar een enkel haperingetje of gepruttel van je H-Disks..
Stotterend beeld bij het binnenkomen in de map komt wel bekend voor ja.
Hoe verander ik de settings? En wat denk je dat de ideale waarden zijn voor P4 2,4 | 2 gB dual channel | 6800GT 256 mB?
Verwijderd
Rechtermuis op "My computer" ->properties -> advanced-> performance -> advance.Oemfoefoe schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:43:
[...]Hoe verander ik de settings? En wat denk je dat de ideale waarden zijn voor P4 2,4 | 2 gB dual channel | 6800GT 256 mB?
Dan staat er onderin Virtual Memory met een button "change", aanklikken en je kan het veranderen.
Wat betreft die ideale waarden, geen flauw idee. heb daar al zoveel (tegenstrijdigs) over gelezen dat ik um gewoon laat staan op de standaard. Als iemand een beter idee heeft dan hoor ik het graag
Hoe zit het widow ?DeluxZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:05:
[...]
Ok , add me maardelta _ clan[at]hotmeel[punt]com
Iemand die ook weet hoe je je joystick minder gevoelig in kan stellen ?
Heb hem na verschillende instellingen maar door windows laten beheren.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:00:
[...]
Rechtermuis op "My computer" ->properties -> advanced-> performance -> advance.
Dan staat er onderin Virtual Memory met een button "change", aanklikken en je kan het veranderen.
Wat betreft die ideale waarden, geen flauw idee. heb daar al zoveel (tegenstrijdigs) over gelezen dat ik um gewoon laat staan op de standaard. Als iemand een beter idee heeft dan hoor ik het graag
Stond eerder op minimaal 1500mb en max 3000 ofzo(Niet door mijzelf ingesteld btw, denk XP zelf) en dat draaide bagger. Continu swappen en stotteren.
Gister agp op 256mb gezet en Nvidia service uitgezet. Draait nu weer als een klokje op 1280x1024 alles op medium en 2x aa. Zit nu op gemiddeld 60 fps.
met jullie specs kun om binnen je 1 gb ram te blijven, de bovenste 3 , en onderste setting high, de rest med, en ikzelf zet er zelfs 6xaa bij aan 4x moet volgens mij ook wel dan lukken. In je driver (eigenschappen-buroblad en dan geavanceerd) moet je AA op app controlled laten staan, en AF ook..
Dan heb je nog redelijke fps en max eye cany....
ps mis toch wel djM's server, nudat ie SF draait, op veel andere servers is t ver zoeken naar teamplay..
ps mis toch wel djM's server, nudat ie SF draait, op veel andere servers is t ver zoeken naar teamplay..
[ Voor 16% gewijzigd door SAiN ONeZ op 01-12-2005 17:45 ]
idd Dat de server ook maar weer is Vanilla gaat draaien mis hem ook wel 
dus DJMantri je weet wat je te doen staat
dus DJMantri je weet wat je te doen staat
Toch maar ff SF kopen dan hesain onez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:39:
Ik kwam net thuis, ik werk tot 5 uur namelijk
Inderdaad, gisteren ook nog gemerkt. Dan is het spelletje toch een heel pak minder plezant om spelen.sain onez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:39:
Gelukkig kan'k deze avond overschakelen naar SF. Van mij mag ie nu dus nog even op SF blijven staan
Nou, ik ga dan toch maar SF kopen
, morgen maar even naar de stad.
Dus DJ Mantri, blijf maar lekker af en toe SF draaien, anders heb ik ook niks meer aan de add-on aangezien ik toch liever op de GoT server wil blijven spelen
En nou maar hopen dat m'n performance niet achteruit gaat als ik SF heb
Dus DJ Mantri, blijf maar lekker af en toe SF draaien, anders heb ik ook niks meer aan de add-on aangezien ik toch liever op de GoT server wil blijven spelen
En nou maar hopen dat m'n performance niet achteruit gaat als ik SF heb
Haha, en ik hoop dat ik morgen de loterij winSideshowbobbie schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:58:
En nou maar hopen dat m'n performance niet achteruit gaat als ik SF heb![]()

Je bf2 zal niet trager worden, special forces is wél trager dan BF2
De BF engine is niet gemaakt voor grote object volgens mij, meer voor grote velden.
Zo merk je dat The Iron Gater or Serge traag worden door het vliegdekschip en die grote raket.
Zo merk je dat The Iron Gater or Serge traag worden door het vliegdekschip en die grote raket.
Verwijderd
Ehm volgens mij was er gezegd dat de tegenpartij wél unlocked wapens had en zij niet...en dat ze verloren hadden. Dus zijn ze genaaid omdat je geen unlocks mag gebruiken tijdens een match. Dus nix gelijk materiaal!!Tubby schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:10:
[...]
Nee hoor, wedstrijden zijn een stuk leuker met gelijk materiaalBovendien worden wedstrijden ook nooit op ranked servers gespeeld en dat zou betekenen dat je als frequente wedstrijdspeler nooit een rank zou opbouwen omdat je niet op pubs komt.
Ranking is leuk, voor publics
Inderdaad, en daar stoor ik me mateloos aan. Ik kan niet wachten tot EA hier een fix voor uitbrengt oid.Snow_King schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:40:
De BF engine is niet gemaakt voor grote object volgens mij, meer voor grote velden.
Weet wat je het nou is...BF2 Vanilla draait gewoon super strak bij mij, alleen SF heeft het moeilijk. Alsof 'ie constant op z'n max draait zeg maar. Af en toe een beetje stotteren.sain onez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:39:
met jullie specs kun om binnen je 1 gb ram te blijven, de bovenste 3 , en onderste setting high, de rest med, en ikzelf zet er zelfs 6xaa bij aan 4x moet volgens mij ook wel dan lukken. In je driver (eigenschappen-buroblad en dan geavanceerd) moet je AA op app controlled laten staan, en AF ook..
Er is op zich wel mee te spelen, maar het blijft k*t.
Ik vertik het om m'n settings te veranderen als ik een keer SF gaat spelen (en deze dan weer terug te zetten wanneer ik weer BF2 Vanilla gaat spelen)
Ik vind het gewoon raar dat Vanilla en SF wat dat betreft niet gelijkwaardig zijn.
Er zit zo weinig verschil tussen medium en high settings dat ik alles maar op medium heb gezet.Just to be safe.sain onez schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:39:
Hier staan wat sceenshots met de verschillen. http://www.tweakguides.com/BF2_5.html
Heb 4xaa of hoger nog niet geprobeerd vond het met 2 x eigenlijk wel mooi genoeg.
Morgen maar eens ff testen als ik tyd heb.
Verwijderd
heb net mijn SF snipe-vet badge gehaald ... met moeite een 30 min die kit gebruikt. Blijkt dus dat de tijdlimit op die badges is weggevallen, enkel een stuk of 17 kills halen ... kan iemand die verifiëren ? Of tellen de sniper-uren van BF-vanille hier ook mee ... dan kan het wel kloppen
Met lighting op Low spelen geeft je wel een dik voordeel aan die screens te zien. Je ziet gewoon geen schaduw op het eerste screenshot. Betekend dat je je enemy veel eerder spot als ie denkt zich in de schaduw schuil te houden.fryskmantsje schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:20:
[...]
Er zit zo weinig verschil tussen medium en high settings dat ik alles maar op medium heb gezet.Just to be safe.
Hier staan wat sceenshots met de verschillen. http://www.tweakguides.com/BF2_5.html
Heb 4xaa of hoger nog niet geprobeerd vond het met 2 x eigenlijk wel mooi genoeg.
Morgen maar eens ff testen als ik tyd heb.
Maar je ziet ook geen schaduw van iemand als hij om een hoekje staat of andere mogelijkheden maar door je iemand's schaduw eerder ziet dan hemzelf. Ik let best veel op schaduwen in het spel, vadaar dat ik alles op medium heb (ook al trekt mijn PC high) en alleen shadows op high.jagermeister schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:28:
[...]
Met lighting op Low spelen geeft je wel een dik voordeel aan die screens te zien. Je ziet gewoon geen schaduw op het eerste screenshot. Betekend dat je je enemy veel eerder spot als ie denkt zich in de schaduw schuil te houden.
Iig vandaag SF maar eens gekocht, en ik vind het wel leuk, paar maps die ik heb gespeelt waren erg leuk, iig veel meer infantarie ipv vehicles, en daar houd ik wel van. Loopt iig ook goed, alleen nu nog dat optimizing shaders weghalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Albinoraptor op 01-12-2005 23:33 ]
Gister met nieuwe Joystick gespeeld
(instellingen is gelukt
) Ging al best goed voor eerste avond
15 kills 1 death op Wake Island
in 5-7 min. Nog wat beter leren bomben
en ik pwn jullie
Ik heb net even gezocht op GoT maar ik weet niet helemaal waar ik op moet zoeken om goede resultaten te vinden.
Ik speel best regelmatig BF2. Een van de weinige spellen zelfs. Echter, ik kan alleen spelen als ik VoIP uit laat. Zodra ik dat aanvink in de options dan kan ik niet meer verbinden want dan geeft ie 'Connection problems' gelijk bij het geladen hebben van de server. En dan plemt ie terug naar her main menu en kan ik niet meer die server pingen/bereiken.
Ik heb ook al geprobeerd om EAX uit te zetten, software en hardware geluid en DMZ naar mijn werkstation aan te zetten. Zelfs een nieuwe windows instal geprobeerd.
Iemand de oplossing/idee?
Ik speel best regelmatig BF2. Een van de weinige spellen zelfs. Echter, ik kan alleen spelen als ik VoIP uit laat. Zodra ik dat aanvink in de options dan kan ik niet meer verbinden want dan geeft ie 'Connection problems' gelijk bij het geladen hebben van de server. En dan plemt ie terug naar her main menu en kan ik niet meer die server pingen/bereiken.
Ik heb ook al geprobeerd om EAX uit te zetten, software en hardware geluid en DMZ naar mijn werkstation aan te zetten. Zelfs een nieuwe windows instal geprobeerd.
Iemand de oplossing/idee?
Ik ook, jij niet?
Iron Gater (vliegdekschipveldje in SF) zuigt echt enorm. MEC wordt elke keer afgeslacht.
Verder is het voor mijn gevoel geen BF2-SF maar eerder BF2-DeltaForce gezien mapjes. Veel stadjes en kamers. Nachtmappen hadden er meer van mogen zijn.
Mis in het water wel de optie om te schieten met minimaal een pistooltje. Die waterscooters zijn wel leuk, maar schieten ho maar.
Krijg bij het opstarten van SF elke keer een melding (na de filmpejs) dat de nieuwste videokaartdrivers van NVIDIA geinstalleerd moeten worden, zou in het hoofdmenu een optie staan zegt ie voor installeren nvidia-drivers. Nou heb ik zelf al de allerlaatste 81.95 erop gezet, dus ben ik benieuwd of iemand die optie ziet, of weet waar dit vandaan komt?
Verder is het voor mijn gevoel geen BF2-SF maar eerder BF2-DeltaForce gezien mapjes. Veel stadjes en kamers. Nachtmappen hadden er meer van mogen zijn.
Mis in het water wel de optie om te schieten met minimaal een pistooltje. Die waterscooters zijn wel leuk, maar schieten ho maar.
Krijg bij het opstarten van SF elke keer een melding (na de filmpejs) dat de nieuwste videokaartdrivers van NVIDIA geinstalleerd moeten worden, zou in het hoofdmenu een optie staan zegt ie voor installeren nvidia-drivers. Nou heb ik zelf al de allerlaatste 81.95 erop gezet, dus ben ik benieuwd of iemand die optie ziet, of weet waar dit vandaan komt?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Waarom heeft iedereen zon hekel aan the iron gator.
Ik vind het persoonlijk de beste map in heel SF. Lekker in de carrier gewoon man tot man gevechten. Is eens wat anders dan tank en chopper zooi.
Als je MEC bent moet je in het begin even goed je best doen maar daarna is het gewoon een geweldig level.
En dat MEC altijd wordt afgeslacht is wel overdreven. Gister 2 x 100+ als MEC.
Ik vind het persoonlijk de beste map in heel SF. Lekker in de carrier gewoon man tot man gevechten. Is eens wat anders dan tank en chopper zooi.
Als je MEC bent moet je in het begin even goed je best doen maar daarna is het gewoon een geweldig level.
Gister met Bondt ff goed gelachten
Zaten met zijn 2en in een server en kon bijna op een plane springen. Bondt dus in plane gaan zitten en vleugel schuin gehouden kon ik er zo opspringen
Daarna een stukje gevlogen op de vleugel van Bondt
Moesten eigenlijk een screenie maken Bondt
Ik vind Gator maar twee nadelen hebben:Kid_E schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:05:
Waarom heeft iedereen zon hekel aan the iron gator.
- Soms ben je hele tijd aan het lopen voor je bij de actie bent.
- Die choppers zouden er uit moeten. De hele tijd dat gespam bij de hangarbay....
PC Specs
ja de kit tijden uit normale BF2 tellen (gelukkig) gewoon mee voor SF, als je tijdje speelt zie je ook dat de kit times gewoon bij de normale kit times worden opgeteld.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:27:
heb net mijn SF snipe-vet badge gehaald ... met moeite een 30 min die kit gebruikt. Blijkt dus dat de tijdlimit op die badges is weggevallen, enkel een stuk of 17 kills halen ... kan iemand die verifiëren ? Of tellen de sniper-uren van BF-vanille hier ook mee ... dan kan het wel kloppen
dan heb je slecht team, of het andere team is erg goed. The Iron Gator is mijn favoriete map, Eindelijk map waar je echt goed kan ownen met shotguns.RFVR schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:58:
Iron Gater (vliegdekschipveldje in SF) zuigt echt enorm. MEC wordt elke keer afgeslacht.
Dan is de bedoeling van BF2 SF gelukt lijkt me, want Delta Force is ook een Special ForceVerder is het voor mijn gevoel geen BF2-SF maar eerder BF2-DeltaForce gezien mapjes. Veel stadjes en kamers. Nachtmappen hadden er meer van mogen zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Lord op 02-12-2005 13:44 ]
10100111001
iron gater is opzich wel een vette map. alleen die attackchoppers verneuken de hele map imo.. horen er ok helemaal niet thuis. ok wordt je schijtziek van dat gespam met grenades bij die lift.. daar campt meestal ok de helft van de server. echte gevechten binnen het vliegdekschip heb ik nog niet gezien
de choppa's eruit?? zeker niet vooral niet die overpowerd apache met ze super accuraat en super high dmg raketjes. Heerlijk eindelijk eens mass murder te kunnen doen met raketenHelp!!!! schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:14:
[...]
Ik vind Gator maar twee nadelen hebben:
- Soms ben je hele tijd aan het lopen voor je bij de actie bent.
- Die choppers zouden er uit moeten. De hele tijd dat gespam bij de hangarbay....
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Jah, vind ik ookDeluxZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:32:
Gister met Bondt ff goed gelachtenZaten met zijn 2en in een server en kon bijna op een plane springen. Bondt dus in plane gaan zitten en vleugel schuin gehouden kon ik er zo opspringen
Daarna een stukje gevlogen op de vleugel van Bondt
Moesten eigenlijk een screenie maken Bondt
Nouja, nog genoeg tijd
Die MOC assault heli (hind) moet eruit en in plaats daarvan artilery gevenevilpin0 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:58:
de choppa's eruit?? zeker niet vooral niet die overpowerd apache met ze super accuraat en super high dmg raketjes. Heerlijk eindelijk eens mass murder te kunnen doen met raketen
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
true trueMr. Bondt schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:20:
[...]
Jah, vind ik ook
Nouja, nog genoeg tijdkomt vanzelf wel een keer goed
Heb nog maar paar keer SF gespeeld en heb liever de mappen met daglicht dan die in het donker.
Elke keer dat gewissel met nightvision kan me niet echt boeien.
Vond Iron Gator eigenlijk een verassing. Had al verscheidene verhalen gehoord over hoe slecht ie was maar viel mij mee.
Offtopic. Ik mis Epitome en Hielko hier op het topic. Uitgekeken op BF2?
Elke keer dat gewissel met nightvision kan me niet echt boeien.
Vond Iron Gator eigenlijk een verassing. Had al verscheidene verhalen gehoord over hoe slecht ie was maar viel mij mee.
Offtopic. Ik mis Epitome en Hielko hier op het topic. Uitgekeken op BF2?
[ Voor 15% gewijzigd door Fryskmantsje op 02-12-2005 20:07 ]
Zal ik je wat vertellen? The Iron Gator is mijn favoriete map van Special Forces!fryskmantsje schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:32:
Mits ik de Navy SEALs ben
Net ook weer drie ronden gewonnen in de Apache
Zouden wat tweakers mij willen helpen? We hebben enkele nieuwe scripts op een ranked server geplaatst die we willen uittesten. Enige wat je hoeft te doen is op de server even spelen 
IP: 84.244.131.130, binnen 5-10 minuten weet ik genoeg
IP: 84.244.131.130, binnen 5-10 minuten weet ik genoeg
Dit topic is gesloten.