Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXIV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 889 views sinds 30-01-2008

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20-09 10:41
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:13:
Zouden wat tweakers mij willen helpen? We hebben enkele nieuwe scripts op een ranked server geplaatst die we willen uittesten. Enige wat je hoeft te doen is op de server even spelen ;)
IP: 84.244.131.130, binnen 5-10 minuten weet ik genoeg :)
offtopic:
Helaas barst ik van de koppijn 8)7
Teveel gebattlefield de laatste tijd.
Ik moet nu echt stoppen, ik ga wel naar Crocodile Dundee kijken :D :'( :D

Maar anders was ik zeker wel even gekomen >:)
Laat je wel ergens weten wat voor scripts er draaien? B)

Mr. Bondt wijzigde deze reactie 02-12-2005 21:26 (14%)
Reden: Dit is geheel off-topic...

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:36
idd, wat voor scripts?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
Zouden wat tweakers mij willen helpen? We hebben enkele nieuwe scripts op een ranked server geplaatst die we willen uittesten. Enige wat je hoeft te doen is op de server even spelen ;)
wat voor scripts?¿

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Dark Lord
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-04-2018
quote:
Ik had er even op gespeeld, de hele server was vol dus dat testen zal wel gelukt zijn.

10100111001

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:12
Jep, en nog geen crash of error gezien 8)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Widow
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:45
FYI, ik zit atm aan een klote stageverslag dat ongeveer 5x zo dik moet worden als dat het nu is, dus jullie zullen het even zonder mij moeten doen. Of dat goed of slecht nieuws is, hangt af van welke kant je zit ;) .

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• The N Man
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:39
Misschien is het al gemeld,

maar: de problemen met de stats van bf2s.com (mensen die special forces hadden gedaaan werden niet meer geupdate enzo), zijn voorbij :)

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:43
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:52:
Nog geen crash, maar bijna iedereen werd teruggegooid naar zijn desktop.
alexanderthegreat

• Dark Lord
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-04-2018
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:52:
Dat is mooi om te horen, wat voor scripts had je er dan opgezet?
quote:
The N Man schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:01:

maar: de problemen met de stats van bf2s.com (mensen die special forces hadden gedaaan werden niet meer geupdate enzo), zijn voorbij :)
You are #2,823 of 3,024 in the queue. Approximate wait time is: 1h 34m 06s. B)

10100111001

• Stewie!
quote:
ali-a schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:21:
[...]

Nog geen crash, maar bijna iedereen werd teruggegooid naar zijn desktop.
alexanderthegreat
Jep, zag het gebeuren 8)7

GameBlocks Anti-Cheat

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
The N Man schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:01:

Ik krijg nog steeds deze melding:

Some SpecialForces player's profile page will not be updating for the time being due to a bug in the EA XML feed. More...

Dusssss...

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 19-10 18:21
Net heerlijk potje op DJMantri's server gespeeld.
Oemfoefoe ff flink op z'n ballen gegeven. Joystick moet nog wennen zeker. })
Nou ja jij ownt me met chopper.

Zat op gegeven moment op Dalian Plant bij Chinese en waren dik aant winnen.
Waren wel baserapers bij die elke keer met choppers en 1 plane vliegdekschip aan het bestoken waren. Andere plane was ik. O-)
Word ik op een gegeven ogenblik overgezet naar USMC keerde het tij. (komt vast door mij ;) ).
Eindstand 27-0 voor chinese, maar wat een comeback voor USMC.

He Oemf dankzij jou Ribbon of good conduct gehaald. Bedankt.

Specs

• whyz
  • Niet online

whyz

Heh?!

quote:
PhoeniXProjects schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:59:
[...]

Ik krijg nog steeds deze melding:

Some SpecialForces player's profile page will not be updating for the time being due to a bug in the EA XML feed. More...

Dusssss...
Hier ook dezelfde ervaring, zullen gewoon wat langer moeten wachten :)

Being right for all the wrong reasons.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Hey mensen, ik vroeg mij iets af over die ribbons.
Als ik op die site kijk van ubar zie ik bijvoorbeeld dat je voor de Meritorious Unit Ribbon in 1 ronde 26 min in een squad moet zitten en 40 teampunten moet halen.

Nou weet ik bijna zeker dat ik beide wel eens gehaald heb in een ronde, mis ik dan toch iets of waren het dan mischien toch geen 26 minunten?

Denk dat er flink wat zijn die hem al hebben dus mischien wordt het me duidelijk of ik iets mis..

• TallManNL
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-10 22:44

TallManNL

+31 TallManNL

quote:
fryskmantsje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:15:

Zat op gegeven moment op Dalian Plant bij Chinese en waren dik aant winnen.
Waren wel baserapers bij die elke keer met choppers en 1 plane vliegdekschip aan het bestoken waren. Andere plane was ik. O-)
Word ik op een gegeven ogenblik overgezet naar USMC keerde het tij. (komt vast door mij ;) ).
Eindstand 27-0 voor chinese, maar wat een comeback voor USMC.

Was idd een fijn potje om op die carrier te moeten spawnen, 2 planes en 2 choppers die er bezig bleven. Maargoed, teams stonden nogal scheef 5-9. En ik geloof dat iemand ff via bf2cc had aangegeven dat er mensen moesten worden overgezet ofzo. Toen de teams eenmaal gelijk waren draaiden we wel lekker ja. Alleen die chinese jetjes zijn irri dingen. Ik ben zelf ook nog aan het oefenen met joystick, een loaner. Wacht maar tot ik een linkshandige heb >:)

Ow, en mensen, join de TS van Heinrich.nl eens een keer, makkelijker kletsen.

TallManNL wijzigde deze reactie 03-12-2005 01:34 (5%)

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• goherjo
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Vandaag al 3x keer hetzelfde meegemaakt op een ranked 24/7 Strike @ Karkand server.
Ben je als MOC net lekker die amerikanen aan het terugdrijven,
kom je bij Hotel aan, staat (hangt) de vlag op Neutral, wij als team (6 man),
willen de vlag overnemen, ja ho maar, niet dus.....
Er moet dus ergens een groep amerikanen zijn, wat blijkt na een UAV-scan, zitten er dus meerdere
mensen op het Hotel........ (met dank aan de commander die een Arti nadien op hun hoofd gaf _/-\o_ )

Heeft iemand dit al meer meegemaakt? Ik bedoel, dit is een ranked server.
Zal wel een cheat zijn, maar had deze nog niet ondervonden...tot nu. :(

goherjo wijzigde deze reactie 03-12-2005 01:48 (8%)

PSN: Klussertt (GTA V)

• PeterSelie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 10:41
quote:
KaDaVeR107th schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:46:
Vandaag al 3x keer hetzelfde meegemaakt op een ranked 24/7 Strike @ Karkand server.
Er moet dus ergens een groep amerikanen zijn, wat blijkt na een UAV-scan, zitten er dus meerdere
mensen op het Hotel........ (met dank aan de commander die een Arti nadien op hun hoofd gaf _/-\o_ )

Kan het niet gewoon met de graplehook uit Special forces gedaan zijn? Als het goed is is deze ook gewoon op normale servers te gebruiken (door mensen die wél SF hebben), net als de flashgrenade.. En een cheat door meerdere mensen tegelijk lijkt me sterk (en te riskant om uit te voeren) aangezien het dan zo opgemerkt wordt, en je geband wordt (met kans op geband te worden van PunkBuster).

PeterSelie wijzigde deze reactie 03-12-2005 02:05 (50%)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-10 17:26
quote:
Vertel dan ook gewoon even waar het voor was, dan weten wij ook even waarom we aan het testen zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Fryskmantsje
quote:
TallManNL schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:34:
[...]

Was idd een fijn potje om op die carrier te moeten spawnen, 2 planes en 2 choppers die er bezig bleven. Maargoed, teams stonden nogal scheef 5-9. En ik geloof dat iemand ff via bf2cc had aangegeven dat er mensen moesten worden overgezet ofzo. Toen de teams eenmaal gelijk waren draaiden we wel lekker ja. Alleen die chinese jetjes zijn irri dingen. Ik ben zelf ook nog aan het oefenen met joystick, een loaner. Wacht maar tot ik een linkshandige heb >:)

Ow, en mensen, join de TS van Heinrich.nl eens een keer, makkelijker kletsen.
Hoho... 1 plane he. Ik zat in de andere. Ben wel paar x overgevlogen vlak voor mijn teamgenoten langs om te laten merken dat dat niet kon. Boodschap kwam niet echt over geloof ik :r
Heb later wel paar x Chinese basis aangevallen omdat zij het ook deden op vliegdekschip.

Zou opzich wel eens via teamspeak willen werken maar ik zit op zolder te gamen en vlak daaronder slaapt mijn kleine dochter. En om die nou elke keer wakker te schreeuwen werkt ook niet echt.

Fryskmantsje wijzigde deze reactie 03-12-2005 09:42 (5%)

Specs

• whyz
  • Niet online

whyz

Heh?!

quote:

Op sommige ranked servers ken je gewoon c4 jumpen, zoek de i3d.nl kharkand only server maar eens op 16 players. Dacht dat het daar mogelijk was.

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
stat server weer down ?

8)7

Vanacht mijn bet-pistol gehaald en zie dat ie er nog steeds niet bijstaat ... Ik krijg de pleuris als ik 'm nu weer misloop, moet er echt wel lang voor modderen |:(

Webwiper wijzigde deze reactie 03-12-2005 11:01 (80%)

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-10 12:02

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hoi, ik heb sinds gisteren BF2 SF, als ik online speel heb ik bij niemand een grijphaak/boog.... hoe kan dit? ook draait het spel voor geen meter (BF2 draaide al voor geen meter, maar dit slaat echt alles)

Leuk, koop je een exp.pack voor de extra functies.. doen ze het online niet (in de SP kan ik wel grijphaak enz. kiezen en in de SP draait het ook normaal) en ja, mijn ping is goed online.....

RMB wijzigde deze reactie 03-12-2005 11:13 (33%)

• Oemfoefoe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01:31

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

quote:
fryskmantsje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:15:

....

Blij dat ik je kon helpen O-) enne ik moet idd nog ff wennen aan de joystick O-).
Ik meld me bij deze aan voor vliegles bij jou, want de tegenstander neerhalen met dogfights lukt me niet zo goed (lees: vaak) zoals jij bij mij hebt gedaan.
Die groundtargets is het probleem niet, maar het ontwijken en het neerhalen van de NME kan ik best nog wel wat tips gebruiken.

Oemfoefoe wijzigde deze reactie 03-12-2005 11:24 (21%)

31gaming.nl

• Stewie!
quote:
FnF schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 08:23:
[...]

Vertel dan ook gewoon even waar het voor was, dan weten wij ook even waarom we aan het testen zijn.
Dat was gewoon iets anders.Die crash to desktop kwam vergezeld met 50 punkbuster foutmeldingen voor evenzoveel spelers 8)7

GameBlocks Anti-Cheat

• Webwiper
Niemand anders stat-problemen ?

- Ik krijg geen enkele statpagina up to date
- in BF2 crasht de game als ik op 'rankings' klik

Ik lees nergens anders meldingen hierover ... What's going on ?

• Phyxion
quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:02:
[...]

Dat was gewoon iets anders.Die crash to desktop kwam vergezeld met 50 punkbuster foutmeldingen voor evenzoveel spelers 8)7
Aah, nu wordt het me helemaal duidelijk waar het om ging :+

In ieder geval, het valt me op dat de grote mods nog steeds erg ver weg zijn, maar goed, beter een goede versie dan versie 1.0 die EA heeft uitgebracht ;)

• Stronkie
  • Laatst online: 19-10 23:24

Stronkie

Where wind is Trouble

Het loopt weer lekker op onze Ranked Server van Jag (Clanhost.nl) Die gastjes doen echt goed hun best. De server is lagvrij en is vrijwel gelijk vol zodra warlord gedraait word. Ik denk dat we snel aantal plaatsen zullen stijgen in nederland , we zitten nu op plek 50
(plaats 48) correctie... kijk net op de server lijst en we zijn weer twee plekken gestegen)
.

Voor de gene die eens willen kijken om te zien of ik niet lieg :) hier is het IP

80.84.250.58 standaard poort.

We draaien zelfs zo goed dat zelfs clanhost ons op hun site gezet heeft :)

http://www.clanhost.nl/news.php?id=46

Blijft lachen :)

Maar ik heb nu in de gaten dat eigenlijk maar twee SF mappen het goed doen

dat zijn:

Surge en Warlord.

Zodra de nightmaps komen is het afhaken geblazen :(

We hebben ook een goede freubel server , daar draaien we testmappen van mensen . Nu draait oa de map van jagermeister er op en twee anderen gemaakt door alffx

De Ip van deze server is:

81.206.157.124

Wil je mappen testen op een goede server laat het me weten , www.worldofjag.nl zijn op zoek naar nieuwe leuke mappen. Ik ben daar wel niet actief , maar ken de mensen daar goed... Dus ik kan een goed woordje doen

Stronkie wijzigde deze reactie 03-12-2005 13:22 (29%)

• marcel1968
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2011
quote:
Stronkie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:12:
Het loopt weer lekker op onze Ranked Server van Jag (Clanhost.nl) Die gastjes doen echt goed hun best. De server is lagvrij en is vrijwel gelijk vol zodra warlord gedraait word. Ik denk dat we snel aantal plaatsen zullen stijgen in nederland , we zitten nu op plek 50. Dus dat schiet op.

Voor de gene die eens willen kijken om te zien of ik niet lieg :) hier is het IP

80.84.250.58 standaard poort.

We draaien zelfs zo goed dat zelfs clanhost ons op hun site gezet heeft :)

http://www.clanhost.nl/news.php?id=46

Blijft lachen :)

:(
Viel ons ook op toen we afgelopen week SF draaiden, zelfs een keer zo erg dat toen devils perch kwam we van 32 naar 8 gingen. Duurde 20 minuten voordat die weer vol zat. Het zal wel aan mij liggen maar ik snap dat niet, ik heb ook mappen die ik minder vindt, maar je speelt wat je voorgeschoteld krijgt. Ene Devils Perch en Iron gate zijn topmappen, samen met surge en warlord.

GOF ging van 40 naar 15 in de ene week dat we sf draaiden :) Nu weer 1 week BF2 normaal ben benieuwd.

marcel1968 wijzigde deze reactie 03-12-2005 13:34 (10%)

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=marcel1968 ::::: BF2 GOF at 84.244.130.112 : 16567 32 slots RANKED ::::::

• FireFoz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-10 00:59
Volgensmij zijn dr weer server problemen :(

Weet er ff geen

• Nap
  • Laatst online: 07-10 21:56
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk; hoe slecht willen ze Battlefield maken :

Ik heb het zo'n twee weken niet gespeeld, nogal druk, dus ik start het op, wacht uren tot ik ben ingelogd en zie dat er een nieuwe patch is.
Ik downloaden, installeren en weer inloggen, dat nog steeds enorm lang duurt. Dus ik ga spelen (slecht trouwens dat de SF-maps erbijstaan terwijl ik die -nog- niet heb gekocht). Ik kom de map binnen en zie tot mijn verbazing dat de icoontjes voor de unlockable wapens waarschijnlijk degene zijn die in de uitbreiding zitten, beetje raar. Ik wil uiteindelijk disconnecten, duurt echt enorm lang (+-2 minuten) en het laden van het BFHQ duurde ook zo lang maar m'n geduld was op.
CTRL+ALT+DEL dan maar.

Slecht gedaan!

• Sickmind
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19-04-2006
Meer mensen die niet kunnen inloggen??
Volgens mij ligt de server weer plat

Sickmind

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 20-09 10:41
quote:
bertenernie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:41:
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk; hoe slecht willen ze Battlefield maken :

Ik heb het zo'n twee weken niet gespeeld, nogal druk, dus ik start het op, wacht uren tot ik ben ingelogd en zie dat er een nieuwe patch is.
Ik downloaden, installeren en weer inloggen, dat nog steeds enorm lang duurt. Dus ik ga spelen (slecht trouwens dat de SF-maps erbijstaan terwijl ik die -nog- niet heb gekocht). Ik kom de map binnen en zie tot mijn verbazing dat de icoontjes voor de unlockable wapens waarschijnlijk degene zijn die in de uitbreiding zitten, beetje raar. Ik wil uiteindelijk disconnecten, duurt echt enorm lang (+-2 minuten) en het laden van het BFHQ duurde ook zo lang maar m'n geduld was op.
CTRL+ALT+DEL dan maar.

Slecht gedaan!
Waarschijnlijk duurde het zo lang omdat de servers bij EA weer eens plat schijnen te zijn 8)7

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• Webwiper
quote:
Mr. Bondt schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:09:
[...]

Waarschijnlijk duurde het zo lang omdat de servers bij EA weer eens plat schijnen te zijn 8)7
Dit gaf ik toch al 15 posts geleden aan ? |:( Leuk is dat ik dus weer maar eens een badge misloop hierdoor ... grmbl :(

• The_Cure
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15:21
quote:
Sickmind schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:45:
Meer mensen die niet kunnen inloggen??
Volgens mij ligt de server weer plat
Ah een lotgenoot, toch handig GoT :)

Lukt me ook niet om in te loggen, na een tijd staat er in windows "Bf2.exe reageert niet meer" ;(

• Sickmind
  • Laatst online: 19-04-2006
quote:
The_Cure schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:23:
[...]

Ah een lotgenoot, toch handig GoT :)

Lukt me ook niet om in te loggen, na een tijd staat er in windows "Bf2.exe reageert niet meer" ;(
Bij mij precies hetzelfde.
Zal wel iets plat liggen ofzo

Sickmind

• Jack Flushell
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06-10 16:35
me 2

gelikkig d8 dat het aan mij lag

• wildweazel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09-06-2006
same here, 2 keer geprobeerd
moest rebooten en me BT was daardoor $%$%ed up

Playing on: A64 X2 @4900+ | Ultra 6800| | DTS-Connect | Cambridge Azur 540R | Kef Q5 serie | 50Inch SAGEM HD50 1280x720 HDTV | PDR10 SUB| diNovo BT

• FireFoz
Echt zo verschikkelijk irritant, heb speciaal mn middag vrij gemaakt om bf2 te kunnen spelen, gehaast vanmorgen e.d. om vervolgens niet te kunnen spelen :(

Weet er ff geen

• Jack Flushell
heb je eens vrij om te spelen, moet je focking offline mode met die achterlijke bots

• FireFoz
quote:
Jack Flushell schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:00:
heb je eens vrij om te spelen, moet je focking offline mode met die achterlijke bots
Wat ik overigens ook zwaar idioot vind, is dat je dus lang niet alle levels volledig kunt spelen met bots :/ Ik wil bijv mn helicopter skills gaan verbeter nu in het level Iron Gator, maar die zit er dus niet in (of wel, maar dan zonder heli's) |:(

FireFoz wijzigde deze reactie 03-12-2005 16:05 (10%)

Weet er ff geen

• LosGieros
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-10 22:17

LosGieros

White Ninja

grmbl kan ook niet inloggen...

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• siren
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:39
ik kom net uit een game het duurde wat langer als normaal maar ik kwam er wel in. Misschien komt het omdat ik een asia pacific key heb (heb sf vorige week maandag in bangkok, thailand gehaald). Prijs was 26 euro had er ook een voor 16 euro kunnen kopen maar daarmee kon ik alleen op thaise servers.

siren wijzigde deze reactie 03-12-2005 16:27 (22%)

• Zjemm
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:52
ik kan de ene keer wel inloggen en de andere keer niet....baggerzooi

...

• uploader26
  • Laatst online: 28-03-2009
Niet zo zeuren hoor na maanden goed te zijn gegaan ff paar uurtjes problemen, al begrijp ik het wel als je speciaal op je vrije zaterdag middagje zat te verheugen op een lekker potje knallen. Hopelijk is alles snel weer gefixed :)

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

• FireFoz
Maar toch blijft het stom vind ik dat je dus niet tegen bots alle maps kunt spelen, of alleen in de kleinere versie... :/

Weet er ff geen

• Ghost68
  • Laatst online: 14-03-2008
Oh hier ook gelukkig dacht aan mn firewall ofzo :P

• PatrickS
  • Laatst online: 07-02-2009
Zelfde probleem hier! Verbinden met de accountserver gaat niet en na een tijdje loopt ie vast :(

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 18-10 13:05

GurbY{nl}

GurbY{nl}

ah.. gelukkig!! Ik ben vanmiddag met vrouw en kinders naar de kerstmarkt geweest; heb niks gemist dus!! Vanochtend overigens alles prima, maar nog steeds lange laadtijden. Wat dus niet aan de servers ligt, want die zaten er gewoon in. Maar SF begint me wel op mijn zenuwen te werken. De enorme lag die er optreedt is niet normaal. Heb wel wát verbeteringen met o.a. agp naar 256, maar verder is het drama alom. Idee 9, uitvoering 4. Gek genoeg heb ik in BF2 wél de SF weapons én de flashbang, maar níet de gasgranaatwerper en ook geen grapplehooks. Wonderlijke strategie, daar bij EA. Mogelijk vanavond, als de kinders voldaan op bed liggen na de pakjes, weer even lekker knallen. Werd gister helemaal niks, Oemf, in de chopper op ik dacht Fushe pass... Ik had opgestart met SF maar ook dat blijkt niet verstandig. De hele rommel gaat dan opnieuw starten als je een niet SF map wil joinen en daar bleek de lag vandaan te komen. Helemaal eruit, en plain BF2 opstarten was het weer OK, maar toen zat je al met een ander in de chopper. We halen het wel weer in!

• Oemfoefoe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01:31

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

quote:
gyedema schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:04:
...

Werd gister helemaal niks, Oemf, in de chopper op ik dacht Fushe pass... Ik had opgestart met SF maar ook dat blijkt niet verstandig. De hele rommel gaat dan opnieuw starten als je een niet SF map wil joinen en daar bleek de lag vandaan te komen. Helemaal eruit, en plain BF2 opstarten was het weer OK, maar toen zat je al met een ander in de chopper. We halen het wel weer in!
Ik dacht al wat doet 'ie weinig...ik ben van jou wel anders gewend. ;)
Maarre komt zekers weer goed! :Y)

31gaming.nl

• OzBoz
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01:15

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

quote:
Deze en deze
Had ze al es gepost, lekker lame :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
Ik kan ook niet inloggen, maar wat ik vreemd vind is dat er wel nog steeds mensen bijkomen op de NOD server. Sommigen kunnen dus wel inloggen??

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-10 14:48
AARGRH EA kl*tebedrijf ... had ik dit draadje nou net ff eerder gelezen ... kom net weer terug van de mediamarkt met m'n nieuwste aanwinst : de uitbreiding ... die ik dus nu niet kan spelen, omdat ik niet kan inloggen ... hahaha erg leuk .. NOT!

Ook grappig is : de handleiding is in het Nederlands, het hoesje in het Engels en de DVD zelf is in het Frans : "Disque Additionnel : Forces Speciales" ... das opzich best wel krom.... 8)7

Creative Director - The Virtual Dutch Men

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
FireFoz schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:02:
[...]

Wat ik overigens ook zwaar idioot vind, is dat je dus lang niet alle levels volledig kunt spelen met bots :/ Ik wil bijv mn helicopter skills gaan verbeter nu in het level Iron Gator, maar die zit er dus niet in (of wel, maar dan zonder heli's) |:(
Vind ik ook idioot maar ach ik zit toch niet te wachten op nog een helopiloot die bij de hangarbay lift wil gaan lopen spammen..... ;)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Tenesmia
  • Laatst online: 06-07 22:22

Tenesmia

First Sergeant

misschien domme vraag, maar hoe log je offline in ? ( om tegen bots te spelen ) ...

Ad Astra Per Aspera

• jcvjcvjcvjcv
quote:
OzBoz schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:18:
[...]

Deze en deze
Had ze al es gepost, lekker lame :)
A, ja, die zijn echt lame. Op servers waar je niet jezelf kunt killen zie je die vaak; stapel C4 op de grond, opblazen en in het gebouwtje gaan zitten. Zeer irritant.

Is die trouwens nog steeds niet gefixed? Met die SF touwen kun je er nu altijd opkomen lijkt me?

• jcvjcvjcvjcv
quote:
Kuijpmans schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:21:
misschien domme vraag, maar hoe log je offline in ? ( om tegen bots te spelen ) ...
Extra offline account maken?? Hij staat er standaard wel bij. Na een tijdje bij mij niet meer.

• Tenesmia
  • Laatst online: 06-07 22:22

Tenesmia

First Sergeant

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:24:
[...]

Extra offline account maken?? Hij staat er standaard wel bij. Na een tijdje bij mij niet meer.
ahh bedankt, heb geen offline account gezien ooit, staat er ook niet, maar zal d'r ff een maken dan maar ...

Ad Astra Per Aspera

• Jack Flushell
Handige tip:

1 - maak een offline account aan in bf2
2 - ga bf2 uit
3 - ga naar de bf2:\profile\002 dir en kopieer alle bestanden BEHALVE profile.bla naat de 001 dir

Zo heb je dezelfde instellingen als online en het scheelt bakken met werk

• Webwiper
Ze lijken zich nog niet te hard te haasten ... :X

• Righteye
  • Laatst online: 18-02 13:50

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Kan nog steeds niet inloggen...jullie wel weer ?

Iamand anders nog een website waar we kunnen zien offie weer online is ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 10:14

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dit komt vaker voor, maar gewoon geduld hebben, na min of 10-12 gaat bf2 logo over in pijltje en uiteindelijk kom je erin.....

Heb BF2 SF vandaag gehaald, en heb zojuist kunnen testen, en ook vanilla BF2 logt (na verloop van tijd) ook gewoon in.....

heb es geduld :>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• genestealer|IA
  • Laatst online: 17-08-2006
fantastisch, ik kon dus ook niet inloggen. Ik dacht dus dat het aan mijn pc ligt (die is de laatste tijd sloom door een of ander virus) Ik ben hem nu dus opnieuw aan het installeren... :(

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 06-09 11:25
Gister even BF2 SF geïnstalleerd (2x zelfs. eerste keer begon ie te zeuren dat m'n serial niet klopte wanneer ik een server wou joinen |:( . Dus allebei maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd > dikke pret kan ik je vertellen)
Maar ook bij mij duurde daarna het inloggen erg lang; zeker een paar minuten. Straks maar even SF gaan spelen en kijken of het me bevalt 8), mits je kan inloggen natuurlijk...

• kousje
  • Laatst online: 17-10 10:50
log net even in, al mijn stats weg !!!

Hoe los ik dit op?

• Phyxion
quote:
kousje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:05:

Hoe los ik dit op?
Nog harder spelen dan je ooit gespeeld hebt, zodat je weer snel op je oude score zit :+

• PeterSelie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 10:41
quote:
kousje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:05:

Hoe los ik dit op?
Niet? \o/

Tnx EA... -.-

PeterSelie wijzigde deze reactie 03-12-2005 19:08 (7%)

• PhoeniXProjects
quote:
SoaDmaggot schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 02:04:
[...]

Kan het niet gewoon met de graplehook uit Special forces gedaan zijn? Als het goed is is deze ook gewoon op normale servers te gebruiken (door mensen die wél SF hebben), net als de flashgrenade.. En een cheat door meerdere mensen tegelijk lijkt me sterk (en te riskant om uit te voeren) aangezien het dan zo opgemerkt wordt, en je geband wordt (met kans op geband te worden van PunkBuster).
Of met C4 als teamdamage uit staat...Volgens mij zitten de flashbangs wel in BF2 vanilla maar de haak en de zip niet. Of heeft iemand m wel al kunnen gebruiken?

Echt irri man die stat server. Ik heb wel de hele dag kunnen spelen. Ik was al om 12u ingelogd en toen duurde het al 2 min ofzo. En ik heb echt goed werk verricht vandaag...balen als het allemaal niet geregistreerd is. K had wel gewoon mn rank terwijl andere dat niet hadden. T ging allemaal goed totdat k een tk te veel maakte en ik uit de server lag. Toen kwam ik nergens meer in. :(

En net mn legion of merit ribbon gehaald :( :( :(

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 03-12-2005 19:24 (35%)

• jorisw86
  • Laatst online: 30-09 12:08
ik kan niet inloggen emt bf2 hij blijft op connecting to account server staan wtf is dit man:S:S:S

• Dirtyharry
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11-10 10:26
quote:
jorisw86 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:26:
ik kan niet inloggen emt bf2 hij blijft op connecting to account server staan wtf is dit man:S:S:S
Hetzelfde probleem hiero in Arnhem. :(

• PhoeniXProjects
Gaan miloenen om in dit soort bedrijven en ze kunnen niet eens een server fixen in 10 uur ofzo?

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:05
ja vanmiddag ook al :( Moest net om half negen eigenlijk trainen, gelukkig geen war vandaag anders was het helemaal een hell geweest...

MaTr1x wijzigde deze reactie 03-12-2005 20:39 (9%)

π

• 26685
  • Registratie: oktober 2019
  • Niet online
quote:
PhoeniXProjects schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:35:
Gaan miloenen om in dit soort bedrijven en ze kunnen niet eens een server fixen in 10 uur ofzo?
Mja, waarschijnlijk zal er ook wel hoop bureaucratie zijn bij zulke bedrijven. En Gamespy beheert weer de accounts servers, dus EA zal weer doorsturen naar Gamespy en dan moeten zij het weer voor elkaar maken. Helaas, maar zo werkt dat nu eenmaal.

• ajampaniki
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 08:06
quote:
MaTr1x schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:39:
ja vanmiddag ook al :( Moest net om half negen eigenlijk trainen, gelukkig geen war vandaag anders was het helemaal een hell geweest...
En met trainen bedoel je een sport oid hoop ik

• KiLL4FuN
  • Laatst online: 25-11-2011
OMG ik heb nu echt helemaal genoeg van EA!
Elk spel wat EA uit brengt is zwaar buggy en ook altijd problemen met inloggen :(
Eerst volgende keer dat EA weer een leuk spel uit brengt zal ik er eerst 1 maand over slapen voordat ik de beslissing neem om em te kopen!

• BugsBunny1942
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10-01-2014
Wil ik ff lekker BF2'n kan ik niet connecten to server. Kennelijk viert EA Sinderklaas-avond. Eigenlijk zouden we als gamers alle EA-games moeten boycotten. Bij BF1942 en BFV kon je gewoon een andere server opzoeken, bij BF2 ben je gebonden aan EA.
EA - jullie zijn een stelletje prutsers. Voor mij geen EA-games meer. Wanneer iedereen weer gewoon teruggaat naar BF1942 of BFV, wordt het toch weer leuk online. :( :( :(
Misschien toch COD2 aanschaffen?

amd athlon 2200+, msi kt4v, 2x512mb pc3200/400, sapphire ati 9800 pro 128mb ddr, creative sb audigy player, creative inspire 6.1 6700, maxtor 160+80gb, iiyama pro 454, winxp home sp2, @planet comfort

• whyz
  • Niet online

whyz

Heh?!

Jemig wat kunnen mensen toch zeuren, denk je niet dat EA/GAmespy er alles aan doen om het gefixd te krijgen. Overigens is dit de eerste keer na lange tijd dat het spul langop zun gat ligt/traag is naar ik weet. Verder hoor je ook niemand positief zijn over de stats servers, even voor de duidelijkheid. Over het algemeen wordt dat spul best snel geupdate. En dan ligt er er weer uit, en dan roepen mensen al weer boycotten dit boycotten dat/ea zuigt oid. Doe je dat ook met je ISP als je er een dagje uitligt?? Er zijn ook andere dingen in het leven dan alleen BF2 hoor.

Zie dit meer als een algemene reactie

• mrFoce
  • Laatst online: 16:54
Hou het ook hier nuttig

Terr wijzigde deze reactie 03-12-2005 21:27 (82%)

• KiLL4FuN
quote:
whyz schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:04:
Jemig wat kunnen mensen toch zeuren, denk je niet dat EA/GAmespy er alles aan doen om het gefixd te krijgen. Overigens is dit de eerste keer na lange tijd dat het spul langop zun gat ligt/traag is naar ik weet. Verder hoor je ook niemand positief zijn over de stats servers, even voor de duidelijkheid. Over het algemeen wordt dat spul best snel geupdate. En dan ligt er er weer uit, en dan roepen mensen al weer boycotten dit boycotten dat/ea zuigt oid. Doe je dat ook met je ISP als je er een dagje uitligt?? Er zijn ook andere dingen in het leven dan alleen BF2 hoor.

Zie dit meer als een algemene reactie
Er is idd meer in het leven dan BF2 maar jij zou niet balen en zeuren als je honderden euro's hebt uitgegeven aan EA spellen?!!
Als ik een spel koop en veel geld ervoor neerleg verw8 ik ook dat ik kan spelen en het is echt niet erg dat het een keer niet kan maar het is altijd feest met spellen van EA!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

quote:
KiLL4FuN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:16:
[...]

Er is idd meer in het leven dan BF2 maar jij zou niet balen en zeuren als je honderden euro's hebt uitgegeven aan EA spellen?!!
Als ik een spel koop en veel geld ervoor neerleg verw8 ik ook dat ik kan spelen en het is echt niet erg dat het een keer niet kan maar het is altijd feest met spellen van EA!
Je komt hier toch niet alleen maar om te mopperen he, groentje :P ! Heb zelf ook meerdere EA spellen en over het algemeen gaat het heel aardig, ook online.

Righteye wijzigde deze reactie 03-12-2005 21:23 (9%)

• PhoeniXProjects
quote:
KiLL4FuN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:16:
[...]

De statservers liggen er regelmatig uit...en niet alleen honderden euro's uitgeven aan spellen maar ook nog eens honderden euro's uitgeven aan hardware om het te kunnen spelen. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die betalen om een server te draaien. Krijg je je geld terug van EA voor die dag dat je niet hebt kunnen spelen op je duur betaalde server?

En dit keer ligt de server al de hele dag plat...maar dan ook PLAT. Niet dat je geen puntjes krijgt maar je kan heel BF2 niet in...Je kan niet eens een single player level doen omdat je daarvoor zelfs moet inloggen... :( :(

En ik zie het nog niet snel opgelost zijn omdat het weekend is....

• KiLL4FuN
LoL @ groentje :)
Dat ik me net pas geregd hebt maakt me een groentje?
Whatever!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Snap het niet hoor, ik kan er gewoon in, moet wel 10 minuten wachten (Verbinden met accountserver), maar kan daarna gewoon op een server spelen.

Ga alleen niet in je options of BFHQ want dat gaattie weer verbinding zoeken met de accountserver en zit je weer 10 minuten te wachten. Meteen naar Muliplay dus.

Verder gewoon relax, we hebben allemaal voor BF2 betaald en we vinden het allemaal kl#te, maar om nou hier gigantisch te gaan zeiken.....nee....daar schiet niemand wat mee op. Ik zou zeggen stuur een boze mail naar EA, daar ligt tenslotte de oorzaak.

• dr snuggles
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
PhoeniXProjects schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:22:
De statservers liggen er regelmatig uit...en niet alleen honderden euro's uitgeven aan spellen maar ook nog eens honderden euro's uitgeven aan hardware om het te kunnen spelen. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die betalen om een server te draaien. Krijg je je geld terug van EA voor die dag dat je niet hebt kunnen spelen op je duur betaalde server?

En dit keer ligt de server al de hele dag plat...maar dan ook PLAT. Niet dat je geen puntjes krijgt maar je kan heel BF2 niet in...Je kan niet eens een single player level doen omdat je daarvoor zelfs moet inloggen... :( :(

En ik zie het nog niet snel opgelost zijn omdat het weekend is....
Ik dacht bij een van de vorige storingen ook dat je dan geen single player meer kunt doen. Het kan wel via een omweg: Nieuwe account maken voor "offline" gebruik. Als je geen gezeik wil met opnieuw alles instellen, kun je in je mydocuments\bf2 folder even profiel 0001 naar 0002 kopieren. Ach...EA he ;).

• Fryskmantsje
Om de pijn iets te verzachten hier nog leuk filmpje gebaseerd op BF2.

Nog steeds inlogproblemen?
Wou vanaf uurtje of 10 nog ff gamen maar word nix als ik dat zo lees.

Specs

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

quote:
KiLL4FuN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:26:
LoL @ groentje :)
Dat ik me net pas geregd hebt maakt me een groentje?
Whatever!
Ik wil alleen maar zeggen 'relax' en wacht gewoon geduldig af. Wat betreft dat groentje, je bent hier nieuw, dus groentje leek mij wel een leuk 'koosnaampje' en was absoluut niet beledigend bedoeld.

Righteye wijzigde deze reactie 03-12-2005 21:32 (15%)

• Martinspire
  • Laatst online: 15:36
toch mooi dat ik moest werken vandaag en dadelijk maar weer es naar de lunenburg ga (god das lang geleden :X )

wel klote voor iedereen en ea heeft hun reputatie die ze miss hadden opgebouwd met SF ofzo weer helemaal de grond in geboord!

Martinspire - PC, PS4, X1

• jefjef
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:24

jefjef

ReLAX mAn

quote:
djmantri schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:31:
toch mooi dat ik moest werken vandaag en dadelijk maar weer es naar de lunenburg ga (god das lang geleden :X )

wel klote voor iedereen en ea heeft hun reputatie die ze miss hadden opgebouwd met SF ofzo weer helemaal de grond in geboord!
Lunenburg!! je bedoeld in Loosbroek? kwam ik ook (back in the 80s)

• KiLL4FuN
quote:
Righteye schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:31:
[...]

Ik wil alleen maar zeggen 'relax' en wacht gewoon geduldig af. Wat betreft dat groentje, je bent hier nieuw, dus groentje leek mij wel een leuk 'koosnaampje' en was absoluut niet beledigend bedoeld.
Ik ben relaxt en zit niks anders op dan afw88..
En wie zegt dat ik hier nieuw ben :z

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

quote:
KiLL4FuN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:36:
[...]

Ik ben relaxt en zit niks anders op dan afw88..
En wie zegt dat ik hier nieuw ben :z
je profiel... "Geregistreerd op 24 november 2005"...vrij nieuw dus.

Anyway, weet er nou iemand een site waar we de status van die accountserver realtime kunnen bekijken ? Wat handiger als BF2 elke keer opnieuw opstarten. Heb al een tijdje gezocht maar kan niets vinden.

Righteye wijzigde deze reactie 03-12-2005 21:40 (7%)

• uploader26
Lool dat filmpje!! Was ff leuk om te bekijken.

Anyway, er zou tog niet weer een DOS aanval zijn he zoals de vorige keer!!!

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

• Kid_E
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:16
Wie zegt dat hij al niet jaren hier komt zonder een account te hebben.

Magoed er is zover ik weet geen site met informatie over de accountserver. Gewoon blijven proberen of w88 tot je hier leest of alles weer ok is :)

Het is inderdaad vervelend. Magoed niks aan te doen. Zal morgen weer wel ok zijn.

Kid_E wijzigde deze reactie 03-12-2005 21:46 (18%)

• Stewie!
quote:
uploader26 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:44:
Lool dat filmpje!! Was ff leuk om te bekijken.

Anyway, er zou tog niet weer een DOS aanval zijn he zoals de vorige keer!!!
Volgens Gamespy niet, er was een service op een server gecrashed waardoor het hele systeem plat lag / op minimale capaciteit (=zeer traag) werkte. De laatste keer dat dit gebeurde kwam door onvoldoende capaciteit doordat de statswebsites massaal rankings aan het opvragen waren. Premium sites hebben nu een directe XML feed gekregen, dus kans is klein dat het weer door statswebsites komt.

GameBlocks Anti-Cheat

• jefjef
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:24

jefjef

ReLAX mAn

Ook ik heb dus nu last van inloggen, maar heel vreemd lijkt wel of er een prog mee wordt geinstalleerd? de comp sluit af, start zich zelf op, herkent de HD's niet meer, start zich zelf weer op, zelfde verhaal als hier boven, na 4 (!) keer wel weer een gewone opstart...

vreemd... ik denk dat ik maar de remake van battlestar Galactica ga kijken......

//pizzadoos is signing off//

• PhoeniXProjects
ENEMY WHEELBARREL SPOTTED!! :+

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-10 14:17

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
fryskmantsje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:27:

Nog steeds inlogproblemen?
Wou vanaf uurtje of 10 nog ff gamen maar word nix als ik dat zo lees.
OMG dit is echt machtig filmpje :9 :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Collega's gezocht, product development C# .NET Core ASPNet Core DM voor info. ]|[

• PhoeniXProjects
Volgens mij liggen diversen EA sites ook plat...ik wilde net ff op een EA forum kijken...niets!

HTTP/1.1 500 Server Error

• uploader26
Ok dan is dat duidelijk DaMorpheus :)

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 06-09 11:25
quote:
fryskmantsje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:27:
Meesterlijk _/-\o_

• Tjark
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18-10 14:10

Tjark

DON'T PANIC

grrrr... ik vind het zooooo iritant vinden dat als je een BF2 vanilla server wil joinen terwijl je met SF bent opgestart, dan ie dan weer helemaal opnieuw moet opstarten en inloggen: EA, WTF??? 't is toch een expansion en geen compleet ander spel... :|

* TjarkVerhoeven wacht nog maar verder tijdens 't inloggen.....

-edit :)

Tjark wijzigde deze reactie 04-12-2005 00:38 (8%)

*insert signature here

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True