[PC] Battlefield 2 - Deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142377

RMB schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:42:
Ach, waarom zou EA zich druk maken um hun servers? terwijl ze vrijwel monopolie hebben op het gebied van een shooter als BF2!
concurrentie is ver te zoeken, dus ach who cares denken zij :) zolang iedereen SF maar koopt....

mijn SF gaat maandag mooi terug naar de winkel :)
Zo denk ik er nu ook over jah ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 22:14

RMB

Nee, geen right mouse button!

Misschien moeten we met BF2 zoiets doen als afgelopen week met CoD(2) is gebeurt :D
zou dat helpen?
(maar dan ondernemen wij wel hardere actie, we gaan met z'n allen de game retour naar de winkel brengen... als EA schrikt en de probs. fixed... kopen we het weer :D)

[ Voor 46% gewijzigd door RMB op 03-12-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RMB schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:44:
Misschien moeten we met BF2 zoiets doen als afgelopen week met CoD(2) is gebeurt :D
zou dat helpen?
?? heb ik iets gemist ? vertell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Gamers in opstand: CoD(2) community pikt het niet meer
;)

Toch denk ik dat EA het gaat fixen, maar dan nog.....
Ik vind dat ze ons wel heel wat goed te maken hebben!
een extra map ofzo... of misschien toch niet, want dan liggen de servers weer plat :D!!!

[ Voor 55% gewijzigd door RMB op 03-12-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Vindt het nu echt wel knap irritant worden zeg. Nog net geen afkickverschijnselen zeg maar |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 03-12-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RMB schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:47:
Gamers in opstand: CoD(2) community pikt het niet meer
;)

Hmm, ik denk dat dit niet veel gaat helpen. Zo was het bij COD 1 ook al toch ?

----------------------------------------------
Toch denk ik dat EA het gaat fixen, maar dan nog.....
Ik vind dat ze ons wel heel wat goed te maken hebben!
een extra map ofzo... of misschien toch niet, want dan liggen de servers weer plat :D!!!
Nouja, ik wacht wel af tot maandag.

Het is trouwens niet de schuld van de gamedesigners, het is de schuld van de directie van EA .. die ziet geen gamers, die ziet geld.
Ik wou dat ze eens naar zichzelf keken, en naar hoe EA in 1998 was. Een coole zeer gerespecteerde developer die praktisch bovenaan stond in de Top 5. Helaas staan ze nu ergens op nummer 139 qua image, en verliezen ze overal fans. De verkopen van NFS MW vallen zéér tegen, en van de verkoopresultaten van BF2 waren ze ook niet erg gecharmeerd. Ik zou dat graag eens willen zien. Ik beleef een hoop plezier met ons hele clan aan BF2, maar nu met die SF add-on .. wat een troep ... 't spel is leuk, maar het inloggen .. wat een zooi ..

--------

Dat het zo slecht gaat trouwens, zou dit de reden zijn dat http://www.eagames.nl/ er al dagen, zo niet weken uit ligt ?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 142377 op 03-12-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

EA is heus niet failliet als je dat veronderstelt ;)
Ze brengen namelijk vele games op de Xbox360 uit, en Bill Gates spekt de kast van EA vast wel grandioos :P

[ Voor 53% gewijzigd door RMB op 04-12-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RMB schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:06:
EA is heus niet failliet als je dat veronderstelt ;)
Ze brengen namelijk vele games op de Xbox360 uit, en Bill Gates spekt de kast van EA vast wel grandioos :P
Wie heeft het hier over Faillisement ??

Ik zeg alleen dat ze eagames.nl eruit hebben gehaald (ook het forum), omdat er hier meer klachten op stonden over BF2: SF, dan positieve reacties ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

in dat geval, zouden ze alleen het forum stopgelegd hebben.... lijkt mij sterk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

snap dat gebazel van jullie niet, ipv hier onzin verkopen, log es in en wacht es 5-10min dan zit je erin en kan je elke server joinen 8)7

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ik klaag graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:59
sain onez schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:13:
snap dat gebazel van jullie niet, ipv hier onzin verkopen, log es in en wacht es 5-10min dan zit je erin en kan je elke server joinen 8)7
al een paar keer geprobeerd. 1x erin gekomen.. Daarna niet meer.. Zelfs een keer 30min+ aan laten staan :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sain onez schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:13:
Nou nee, ik heb hem nu op mijn gamePC lopen, hij loopt inmiddels alweer 12 minuten in te loggen op de accountserver van EA.

Heb net van het ofiiciële Betatesters's Teamspeak Channel vernomen (ja, ik ben betatester geweest voor BF2), dat er nog maar 7 accountservers operationeel zijn .. van de 50. Geen wonder dat 3-kwart van de wereld niet of nauwelijks kan inloggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 142377 op 04-12-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Anoniem: 142377 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:20:
[...]

Nou nee, ik heb hem nu op mijn gamePC lopen, hij loopt inmiddels alweer 12 minuten in te loggen op de accountserver van EA.

Heb net van het ofiiciële Betatesters's Teamspeak Channel vernomen (ja, ik ben betatester geweest voor BF2), dat er nog maar 7 accountservers operationeel zijn .. van de 50. Geen wonder dat 3-kwart van de wereld niet of nauwelijks kan inloggen.
Waarom wordt er zo gezeurt ga gewoon spelen, ik was in 10 min ingelogd en heb weer een leuke avond met bf2 gehad. SF is super, ja je systeem heeft het zwaar, maar de game blijft leuk. Dus kop op wees positief en knallen met die handel.

ps zit windtalkers te kijken dus wordt gelijk weer aggresief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Anoniem: 139872 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:33:
[...]

Waarom wordt er zo gezeurt ga gewoon spelen, ik was in 10 min ingelogd en heb weer een leuke avond met bf2 gehad. SF is super, ja je systeem heeft het zwaar, maar de game blijft leuk. Dus kop op wees positief en knallen met die handel.

omdat sommige mensen niet na 10 min zijn ingelogd.. Lezen is ook een kunst |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38
Anoniem: 139872 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:33:
[...]

Whehe jij ook al :P Kga zo ff lekker potje CoD2 doen om de handel af te reageren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

gideon82 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:43:
[...]

omdat sommige mensen niet na 10 min zijn ingelogd.. Lezen is ook een kunst |:( |:(
En altijd klagen ook :) Tot nu toe alle vast mensen op de server gezien. Jij zal wel net de uitzondering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit er nog steeds niet in hoor .. hij laadt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Net een meesterlijk rondje Wake gespeeld op DutchGaming Community...107 puntjes 53 kills in de F-35B..whOOt 8) 8)

Inloggen duurde een minuutje of 3 a 4...daarna liep alles prima...maar in BFHQ kom je niet...dan loopt de boel vast...plezier mensen...ik ga mn luiken sluiten voor vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Het werkt weer :)

Wat nu wel duidelijk is geworden is dat dit spel over een x aantal jaar niet meer speelbaar is online. ( als EA besluit dat het spel onvoldoende aanhang meer heeft).. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, heb hem maar afgesloten een half uur geleden .. hij werkte niet bepaald meer :S .. moest PC rebooten, want hij keerde na nog een half uur niet terug naar windows :S .. denk dat ik maar eens overstap op linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

grmbl ... en elke keer de server er uitklapt loop ik dus inderdaad een badge mis :( Mijn vet-pistol die ik om 2.u vorige nacht behaalde kan ik naar fluiten. Screentje volstaat waarschijnlijk niet voor EA ?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/pistol_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Anoniem: 127429 schreef op zondag 04 december 2005 @ 05:34:
grmbl ... en elke keer de server er uitklapt loop ik dus inderdaad een badge mis :( Mijn vet-pistol die ik om 2.u vorige nacht behaalde kan ik naar fluiten. Screentje volstaat waarschijnlijk niet voor EA ?

[afbeelding]
Helaas, mensen die blijven zeuren over onderscheidingen lopen de kans dat ze geband worden van de officiële EA-rating servers zo las ik vanmiddag ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Hij doet het weer ! Log net in in minder als 30 seconden !! Veel gameplezier :D

P.s. en mijn ranked statistieken zijn er ook nog, incl. wat ik gister met veel pijn en moeite behaald heb.

[ Voor 42% gewijzigd door Righteye op 04-12-2005 09:17 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Stewie!

Keen must die!

Digibilly schreef op zondag 04 december 2005 @ 06:49:
[...]

Helaas, mensen die blijven zeuren over onderscheidingen lopen de kans dat ze geband worden van de officiële EA-rating servers zo las ik vanmiddag ergens.
'T is hier niet de moppentrommel 7(8)7
Bij (pogingen tot) zware cheats wordt je account gedisabled, bij statspadden gereset, bij klagen gebeurdt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 127429 schreef op zondag 04 december 2005 @ 05:34:

[afbeelding]
BOEIE

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mn behaalde legion of merit ribbon van gister ook gewoon gehad...samen met mn medailles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier is nog een private bf2 sf server 100mbit colocated in amsterdam
Server IP: server.dffclan.com of 80.69.83.29
Meer info kan je vinden op www.dffclan.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Mr Bondt sorry dat ik ineens weg ging (Crossfire) maar me internet flipte en kwam er achter dat me firewal het probleem veroorzaakte met die connection probs, terwijl ik nooit er last van heb gehad :/

maar ik heb je toegevoegd want je lijkt me gewoon een goeie speler! mij msn is samuelgi[apestaartje]hotmail[punt]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Mijn BF2 is ook onstabiel. Tis echt vervelend, zit je lekker te spelen gaat ie raar doen en vliegt ie eruit. Of het nou komt door patch 1.12 of de servers van ea weet k niet, maar k denk t eerste, daarvoor had ik het echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821 schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:21:
Mijn BF2 is ook onstabiel. Tis echt vervelend, zit je lekker te spelen gaat ie raar doen en vliegt ie eruit. Of het nou komt door patch 1.12 of de servers van ea weet k niet, maar k denk t eerste, daarvoor had ik het echt nooit.
iik zag in me traffic log dat me firewall ineens bepaald connecties blockte terwijl ik bf2 de rechten heb gegeven.....
bug in de netwerkcode of zo?¿ dit had ik niet in de voorgaande patches :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 18:40

jefjef

learning by doing

ben ik nu echt de enige op DJ's server? (13:56 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jefjef schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:56:
Dat zie je toch in de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

ja..weet ik alleen het verbaasd me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-03 16:34
Ik heb een probleem met het verbinden naar een server. Als ik voor de eerste keer een map laad, kan ik op join klikken en dan hangt bf2 voor 10 seconden en dan zegt hij connection lost with server . Zodra ik dan weer gewoon een connectie maak gaat alles goed. Dit probleem heb ik met alle BF2 en BF2 SP servers. Iemand een idee?? Als ik eenmaal aan het spelen ben loopt het als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
jefjef schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:56:
Kzal je dadelijk gezelschap komen houden :D (als der dan nog 2 andere GoTters bereidt zijn om hetzelfde te doen kunnen we tenminste een kaartje leggen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Blacksnak schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:12:
[...]

Kzal je dadelijk gezelschap komen houden :D (als der dan nog 2 andere GoTters bereidt zijn om hetzelfde te doen kunnen we tenminste een kaartje leggen ;))
ja toepen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lt_cmd_data schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:06:
Hier is nog een private bf2 sf server 100mbit colocated in amsterdam
Server IP: server.dffclan.com of 80.69.83.29
Meer info kan je vinden op www.dffclan.com
Kan ik je sterk afraden...dat zijn een stel kleuters van hier tot tokyo...Serverrules gelden voor iedereen behalve DFF en anders verzinnen ze de regels ter plekke...

Ik werd gebanned samen met iedereen die in mijn clan zat omdat IK ze confronteerde met hun eigen rules..geen main base rape...en wat doen ze zelf...juist 3 snipers in onze (uncappable) main base..zeg je er wat van...ban aan je broek...en er werd gezegd dat iedereen uit mn clan een ban kreeg die nog op die server zou komen...post je je beklag op hun forum word je post gedelete...

Je moet het zelf weten maar je bent gewaarschuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat een ranked server ??

Anders speel ik er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108159

Ik heb een probleempje met het Controls Menu. Ik kan namelijk de functie Crouch niet meer aan de L-SHIFT-key binden. Er wordt dan gezegd dat de L-SHIFT al in Helicopter-menu aan een functie is gebonden, terwijl dit niet zo is. Hoe krijg mijn L-SHIFT toch aan Crouch gebonden, want met een andere key gaat het vaak niet echt van een leien dakje, omdat ik de SHIFT key ben gewend.

Iemand die hetzelfde probleem heeft en/of een oplossing weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
je kan in je bf2 instal dir het keyconfig bestand veranderen, gewoon openen met kladblok en dan handmatig je keys assignen. ik weet uit mijn hoofd even niet zo snel de juiste bestandsnaam maar het is al eerder genoemt in het bf2 topic, dus even zoeken en je hebt het :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Ff vraagje: bij co-pilot in plane, moet je daar wachten tot je lock hebt of kun je al eerder schieten?

Ik heb daarstraks paar potjes meegevlogen met Crossfire (bent best goede piloot trouwens ;)) maar 70% van de rockets die ik afvuur missen hun doel :? Heb dus duidelijk nog een paar aanwijzingen nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:42
Blacksnak schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:21:
Ff vraagje: bij co-pilot in plane, moet je daar wachten tot je lock hebt of kun je al eerder schieten?

Ik heb daarstraks paar potjes meegevlogen met Crossfire (bent best goede piloot trouwens ;)) maar 70% van de rockets die ik afvuur missen hun doel :? Heb dus duidelijk nog een paar aanwijzingen nodig :)
Je kunt natuurlijk eerder schieten (is wel eens handig om zomaar op een basis te schieten, wie weet dat je iemand raakt)
Als je co-piloot bent, moet je kijken naar de vierkantjes die dus aangeven of het bijv. een vijandige tank is probeer zoveel mogelijk met je cursor te focussen op het vierkantje en je krijgt op tijd een lock > schieten en je hebt een kill :+

NB: je piloot moet ook wel een beetje kunnen vliegen om zo ook jou een kans te geven om iemand te killen

[ Voor 7% gewijzigd door Sideshowbobbie op 04-12-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ging niet zo goed !! maar vloog ik te snel of zo,want voor die lock heb je 3 seconden nodig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Anoniem: 109640 schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:59:
[...]
nee ging niet zo goed !! maar vloog ik te snel of zo,want voor die lock heb je 3 seconden nodig!!
Zou kunnen, waren altijd redelijk dichtbij vooraleer ik lock had. Maar goed, volgende keer nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het ook vaak dat ik denk van...schiet nou! Soms gooi ik dan maar zelf bommen..maar volgens mij op het moment dat je bommen gooit gaat die raket de andere kant op en/of breekt hij de lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:32
Ik ben in voorgaande topics heel duidelijk geweest: zeuren over gedoe op bepaalde servers doe je maar bij de admins van die server, of een fora als ze dat hebben. Maar _niet_ hier.

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
^^^ geldt ook voor jou.

[ Voor 105% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:32
Zie ^^^

[ Voor 134% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
^^^ dus

[ Voor 155% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147265

spoiler:
*bookmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamepower2005
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12-2020
Hey,
Ik heb misschien een beetje een n00b vraag. Hoe kan je (in singleplayer als commander) instellen dat de bots alleen in sommige voertuigen gaan zitten? Onderaan het commander scherm zie een een balk die hiervoor schijnt te dienen, maar veel heb ik er niet mee berijkt.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Stewie!

Keen must die!

De laatste pagina van het topic :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:08

nexhil

BAM!

een mooie afsluiter:

http://img451.imageshack.us/img451/5645/nexhil9yo.jpg

Kon mooier :P
Hint: resizen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crash je bent lekker bezig zou ik dan iets zinnigs plaatsen

S-o-S heeft AvPTK verslagen (open cup) Fourth League groep E we zitten met Exp ingedeeld B)
map zatar watlands!

ik probeer morgen een verslagje neer te plaatsen :D maar nu ga ik slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 18-05 13:52

Ik heb wel eens dat een raket voor de lock geschoten doel raakte, echter als je meevliegt, kijk zoveel mogelijk kort onder de neus, de raketten willen niet echt ver afbuigen van hun oorspronkelijke richting. Je raketten willen ook wel eens een friendly voertuig dat rechter in het pad staan uitkiezen ipv het geselecteerde doel.
En als je piloot iets met zijn wapens doet, kun jij bij afvuren raket je lock kwijt zijn -> miss.

Probeer ook vanuit plane te spotten zodat je piloot weet waar nog iets te vernielen is. En vlieg mee met een piloot die ook voor jouw raketjes tijd neemt met een mooie rechte run.

Ik zit namelijk ook wel eens in een vliegtuig mee te vliegen dat de piloot alleen aant fighteren is of met dusdanig korte bochten overal bommen dumpt dat ik toch niets kan raken. Zit je echt 5 minuten uit je neus te vreten.

Ik heb voor mezelf een lijstje piloten waarmee je heel mooi kunt meevliegen. Die hebben door dat een raket van mij die een volle apc raakt voor hun ook punten is.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
TallManNL schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:36:
[...]
Ik heb wel eens dat een raket voor de lock geschoten doel raakte
Inderdaad, had ik ook aan de hand. Vooral bomen durven wel eens vervelend doen.
, echter als je meevliegt, kijk zoveel mogelijk kort onder de neus, de raketten willen niet echt ver afbuigen van hun oorspronkelijke richting.
Dat doe ik meestal ook. Heb camera zo gericht dat ik onderkant van neus net nog zie (anders wor ik zeeziek van al het draaien }:O 8)7 )
Ik heb voor mezelf een lijstje piloten waarmee je heel mooi kunt meevliegen. Die hebben door dat een raket van mij die een volle apc raakt voor hun ook punten is.
Zal ik ook eens een lijstje gaan samenstellen :9

Conclusie > techniek is ongeveer goed, gewoon nog veel meer oefenen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

is eer weer iets mis met de server browser? Na installatie SF + patch kan ik wel browsen, maar afgelopen 2 dagen ineens is de serverlijst helemaal leeg :(

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Blacksnak schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:07:
Dat doe ik meestal ook. Heb camera zo gericht dat ik onderkant van neus net nog zie (anders wor ik zeeziek van al het draaien }:O 8)7 )

Zal ik ook eens een lijstje gaan samenstellen :9

Conclusie > techniek is ongeveer goed, gewoon nog veel meer oefenen dus :)
Echt heel veel techniek heb je niet nodig, gewoon logisch denken. Belangrijkste is je piloot zijn skills en kennis van het nut van die raketten.

TS of eventueel voip met je piloot is overigens zeer nuttig, wat ik vaak doe als er een lock op ons komt is mijn rocket view verlaten en met F11 achter ons kijken, kan ik de piloot mooi vertellen wat er achter ons gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
TallManNL schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:21:
[...]
TS of eventueel voip met je piloot is overigens zeer nuttig, wat ik vaak doe als er een lock op ons komt is mijn rocket view verlaten en met F11 achter ons kijken, kan ik de piloot mooi vertellen wat er achter ons gebeurt.
Inderdaad wel handig die VOIP ja, sinds dit weekend ook aangeschaft. Werkt best goed, had alleen af en toe probleem om Crossfire te verstaan, kwam de helft van de tijd maar heel stil door.

Wel nog niet aan gedacht om ook achter het vliegtuig de boel een beetje te verkennen. Ga'k in de toekomst wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Laatst online: 16-01 22:36
GrittyKitty schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:16:
is eer weer iets mis met de server browser? Na installatie SF + patch kan ik wel browsen, maar afgelopen 2 dagen ineens is de serverlijst helemaal leeg :(
Check de filter instellingen eens. Zet desnoods alle instellingen uit. BF2 wil nog wel eens van slag raken door die filters...

Is BF SF nou eingenlijk die 20 a 30 euro waard? Ik denk er aan om het te kopen maar ik weet het niet zeker. Heb al met een paar wapens geschoten maar zo geweldig zijn die nou ook weer niet. Wat dat betreft blijf ik denk ik wel bij m'n G36C en M4. Zijn die mappen echt een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK vind het wel een verbetering, want het is meer op de spec ops gericht.
Maar ze moeten wel snel een patch uitgeven tegen de onverklaarbare lag en schokkingen, waar iedereen, en dus ik ook, last van heeft. Dat is gewoon té erg.

--

Trouwens, ik hoor verscheidene mensen die beweren dat ze met BFSF wapens in BF2 kunnen schieten, maar ik krijg het niet voor mekaar. Gaat dit dan alleen om de unlocks ? of om alle wapens ? Want met de unlocks krijg ik het ook niet voor mekaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 142377 op 05-12-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

Beste mensen....

Nadat ik Patch 1.12 heb toegepast start battlefield niet meer op.....
Ik krijg eerst een zwart scherm voor een paar seconden waarna hij terug naar mijn desktop schiet..
Ik heb gelezen dat meerdere mensen hier last van hebben, heb alleen nog geen oplossing kunnen vinden.

Ik heb al mijn drivers verder up to date, en mijn radeon 9800 XT met een p4 3,4 zou dit prima moeten trekken lijkt mij. Voor de update werkte alles nog goed trouwens.

Iemand een idee wat het kan zijn?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
ajampaniki schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:40:
[...]

En met trainen bedoel je een sport oid hoop ik
Waar slaat dit nou weer op :? Dit is het BF2 topic hoor, wel eens gehoord van trainen in clanverband? :+

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:26:
Beste mensen....

Nadat ik Patch 1.12 heb toegepast start battlefield niet meer op.....
Ik krijg eerst een zwart scherm voor een paar seconden waarna hij terug naar mijn desktop schiet..
Ik heb gelezen dat meerdere mensen hier last van hebben, heb alleen nog geen oplossing kunnen vinden.

Ik heb al mijn drivers verder up to date, en mijn radeon 9800 XT met een p4 3,4 zou dit prima moeten trekken lijkt mij. Voor de update werkte alles nog goed trouwens.

Iemand een idee wat het kan zijn?

bedankt!
Ik heb hier ook van gehoord. Vele mensen hebben de patch opnieuw uitgevoerd.

Je moet dan het volgende doen.

Voer de patch nog eens uit, doe verder niets in windows, start windows opnieuw op, en kijk dan of het werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142377 op 05-12-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
als er nog clans zijn die behoefte hebben aan een goed heli duo om te mercen. Op 8vs8 maps gegarandeerde win ! Het begint een beetje saai te worden op publics, tijd voor meer uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Blacksnak schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:07:
[...]

Inderdaad wel handig die VOIP ja, sinds dit weekend ook aangeschaft. Werkt best goed, had alleen af en toe probleem om Crossfire te verstaan, kwam de helft van de tijd maar heel stil door.

Wel nog niet aan gedacht om ook achter het vliegtuig de boel een beetje te verkennen. Ga'k in de toekomst wel rekening mee houden.
Ik heb ook moeite met Crossfire te verstaan in TS, maargoed, hij heeft ook moeite met mij (te verstaan hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Laatst online: 16-01 22:36
Anoniem: 142377 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:25:
IK vind het wel een verbetering, want het is meer op de spec ops gericht.
Maar ze moeten wel snel een patch uitgeven tegen de onverklaarbare lag en schokkingen, waar iedereen, en dus ik ook, last van heeft. Dat is gewoon té erg.

--

Trouwens, ik hoor verscheidene mensen die beweren dat ze met BFSF wapens in BF2 kunnen schieten, maar ik krijg het niet voor mekaar. Gaat dit dan alleen om de unlocks ? of om alle wapens ? Want met de unlocks krijg ik het ook niet voor mekaar.
Dat klopt. Op die manier heb ik ook kunnen schieten in BF2 met SF wapens. Gewoon de kit van iemand jatten als diegene overhoop is geschoten.

Ik heb trouwens nog een 32 slots BF2 server staan. Ik wilde eerst met iemand een clan oprichten voor BF2 maar dat is nogal misgelopen, maar die server is al betaald. Iemand misschien interesse om een clan op te richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:15
hier nog wat nieuws over de server die ik heb bij i3d,
server draaid vanavond weer SF, hoezee hoezee.
voorop aangenomen,
dat piet weer is langsgekomen.
lekker vanavond Sf'fen,
hopenlijk zal ik er nu wat meer aantreffen.
want hoe leuk het ook is,
niet iedereen heeft het en dat is geen kattepis.
erg jammer vind de sint,
maar voor SF begint,
moet deze jongeman eerst naar huis gaan.
en dan staat ie aan!
waarschijnlijk tot dinsdagnacht,
tot er genoeg is afgeslacht.
ik ga nu verder met school,
ik zie jullie nog wel, via de console!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier me verslagje (8>

The battle at zatar wetlands S-o-S vs AvPTK

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/8176/zatar161iv.th.jpg

S-o-S begon aan de umsc zeiden met 1 man te kort 8vs8
helaas hadden veel mensen voor de match (gelukkig) CTD(crash to the deskopt) en niet in de match

Het begon gelijk lekker bij de middelste vlag, we kwamen daar als eerste aan met ze 3e en 2,5 seconden later de enemy. Maar had geen kans door dat
er 2 At hun stonden op te wachten en dus gelijk one shot 3kills

in die tussentijd kwam onze apc versterken net zoals die van de enemey die met 1 persoon extra waren gevuld
de vlag was ingenomen en de heli en apc spwanden

2 van ons bemande de chopper maar helaas konden we onze eigen apc niet te pakken krijgen door dat de apc spwan plaats werd verdedigd door hun tank
Mean while zaten 2 mensen in een buggy naar hun main om druk te zetten
maar de battle focuste vooral op het midden gedeelte, door dat onze apc was opgeblazen, en zij dus ineens 2 apc en 1 tank en 2a3 mannetjes onze middelste bease zat te rapen
dit kwam snel te einden door wij het air overwicht hadden en dus waren snel alle amor voertuigen uitgeschakeld.
deze vreugde nam een abrupt een einde door dat ik ineens lag had Grmmblll, geen lag stoot maar gewoon 4a3 seconden kon je gewoon niks doen :S
zo verloren ook nog is onze base in het midden

maar de infrantry had niet stil gezeten probeerde eerst hun heli uit de lucht te halen voor we onze kaarten zouden openleggen.
en na een aantal mislukte pogingen. Legde onze kaarten op hun main base want merendeel van hun voertuigen en mannetjes bevonden zich in het midden
dus direct na het uitschakelen van de heli ging er kleine groep over de rechtse kant. En gingen ervan door.
En door lekkere timing kwam de artillery nog eens goed op de helipad terecht en dit nam gaf ons een groot voordeel daar door konden we gerust de overige mannetjes uitschakelen bij hun main en de vlag pakken maar we kregen gelijk de enemy weer op ons dak
door dat hun nog een tank hadden en apc, spwanden dus ook nog geen tank&apc

dus we kregen de vollen laag en er werd zowat iedereen uitgemoord op eentje na en de vlag werd eventjes wit maar wat ik zeggen wat kan je doen tegen 4 at's :D
nu zou je denken we hadden we deze ronden zouden winnen niet echt.
de heli van hun ging vooral op defensief wijzen werken en dus toch hoog irritant om maar zelfs bij de middelste vlag te komen en ook om niet te vergeten dat er bij elke ingang wel een at rondliep

deze potje verloren we ook met 170-64 dit door dat zij grotendeels de overmacht hadden in het begin!

2 ronden en we kregen versterking van ons late member en we vochten nu gelijk met
8 tegen 8

nu waren wij mec en gebeurde juist het omgekeerde en kwamen wij iets later aan
wij verloren deze spwan maar we zaten ze heel lang in de weg door het continu switchen van squadleader en dus zij hadden geen mogelijkheid om hun heli of iets anders dergelijks te pakken tot ze ons allemaal had uitgemoord.

Door dat zij zich zo focuste was hun mainbease zowat onbeschermd, en zat alleen de commander te commanden. Het ging van een leien dakje we namen hun spwan in en bliezen hun al de raders en artillery op toen dit gebeurde verloren ook onze laaste mannetje bij de middelstevlag maar het belangrijkste we hadden nu de overhand

We verdeelde onze mensen in 2 groepen om zo veel mogelijk druk te houden!
Ze boden veel tegenstand doordat de heli weer op de zelfde manier te werk ging maar een maal uit de lucht geschoten kon een tank van een leuke grote afstand de heli uitschakelen en na een klein 3a5 minuutjes werd hun laatste vlag ingenomen maar ze hadden nog niet verloren

Want op dat moment waren er 2 mannetjes door geslipt naar onze eigen main en onze vlag aan het pakken en door dat iedereen zowat naar de andere vlag was behalve 1 mannetje.
Maar door een quik respons van de commander kregen ze nog een mooi afscheid cadeau

Einde

deze ronden werd gewonnen met 213-0

resultaat 277:170 S-o-S vs AvPTK

ClanBase Open Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TallManNL schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:50:
[...]

Ik heb ook moeite met Crossfire te verstaan in TS, maargoed, hij heeft ook moeite met mij (te verstaan hoop ik).
GG geen probleem bij me clan leden met TS maar wel met voip! ik zou dat in even wat beter instellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lawrentium schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:54:
[...]

Ik heb trouwens nog een 32 slots BF2 server staan. Ik wilde eerst met iemand een clan oprichten voor BF2 maar dat is nogal misgelopen, maar die server is al betaald. Iemand misschien interesse om een clan op te richten?
voeg me maar toe samuelgi@hotmail.com :7
evilpin0 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:39:
als er nog clans zijn die behoefte hebben aan een goed heli duo om te mercen. Op 8vs8 maps gegarandeerde win ! Het begint een beetje saai te worden op publics, tijd voor meer uitdaging :)
voeg me maar toe samuelgi@hotmail.com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@ ace lightning

Erg leuk zo'n verslag over een war van BF2,
Maar doe eens wat aan je ABC.
Bij zo'n grote lap tekst is het lastig lezen,
Soms twijfel ik, wat zou dat wezen?.
Ik ken het spel natuurlijk wel erg goed,
Van rennen tot een hoop bloed.
Helaas is het verslag wel erg lang,
Niet iedereen vind het dan nog interessant ben ik bang.
Misschien een linkje of wat ingekort,
Niet dat er veel aan schort.
Maar dat is mijn mening hoor,
Ik hoop dat ik het niet te erg stoor.
Met dat rijmen, je ziet het al,
Rijmpjes maken, weer zo'n geval.
Ik zou ook liever gamen,
Maar dan zonder flamen!

greets, djpiet

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:28:
@ ace lightning

Erg leuk zo'n verslag over een war van BF2,
Maar doe eens wat aan je ABC.
Bij zo'n grote lap tekst is het lastig lezen,
Soms twijfel ik, wat zou dat wezen?.
Ik ken het spel natuurlijk wel erg goed,
Van rennen tot een hoop bloed.
Helaas is het verslag wel erg lang,
Niet iedereen vind het dan nog interessant ben ik bang.
Misschien een linkje of wat ingekort,
Niet dat er veel aan schort.
Maar dat is mijn mening hoor,
Ik hoop dat ik het niet te erg stoor.
Met dat rijmen, je ziet het al,
Rijmpjes maken, weer zo'n geval.
Ik zou ook liever gamen,
Maar dan zonder flamen!

greets, djpiet
probeert uw een nieuwe xbox360 krijgen van de sint of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Er lopen 2 terroristen van MEC door de woestijn, zegt de een tegen de ander:
"Ik kan net als DJPiet rijmen en dichten, zonder me hempje op te lichten....'
Waarop die andere terrorist zegt:
"Ik douw een m203 n00btube shell in je hol!"

Zegt de ander (en ik zie djpiet al :? ) "Maar dat rijmt toch niet!?"

"Ja,dat kan wel zijn, maar dat dicht wel....."

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
xbox 360 heb ik niet nodig
ik heb SF en de rest is overbodig
helaas zit ik nu wel op school
ik leer er bij deze les toch geen hol
kan net zo goed naar huis gaan voor dat leuke spel
mits inloggen lukt anders trek ik aan de bel
want het moet wel leuk blijven
anders gaat er een klacht naar die appelwijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Anoniem: 109640 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:14:
[...]
GG geen probleem bij me clan leden met TS maar wel met voip! ik zou dat in even wat beter instellen dan :)
Zou wel eens kunnen helpen ja. Ik weet niet of ik goed verstaanbaar was maar ik heb alles ingesteld mbv het progje dat je kunt opstarten vanuit BF2-directory. Instellingen die je in het spel zelf kunt doen lijken mij niet echt voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:36

Tubby

or not to be

Anoniem: 109640 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:08:
Hier me verslagje (8>

The battle at zatar wetlands S-o-S vs AvPTK

[afbeelding]
Het begon gelijk lekker bij de middelste vlag, we kwamen daar als eerste aan met ze 3e en 2,5 seconden later de enemy. Maar had geen kans door dat
er 2 At hun stonden op te wachten en dus gelijk one shot 3kills
Leuk dat je alsnog hebt gewonnen, maar hoe lang doen jullie over het uitstappen? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tubby op 05-12-2005 14:01 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Anoniem: 109640 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:14:
[...]

Ik had het over de TS van Heinrich. Op een of andere manier klink je erg zacht waar ik met de rest daar geen problemen mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160946

Hee mensen
ik heb gister eindelijk BF2 in mijn bezit gekregen, alleen nu had ik me er op verheugd om online te beginnen, doet hij het niet...
Ik heb mijn firewall uitgezet, maar elke keer als ik een server uitkies in het multiplayer menu schiet hij weer terug naar de server lijst???? Ik heb overal geprobeerd te zoeken wat dit nu nog kan zijn ipv iets met de firewall dat ik nu toch wel een beetje zenuwachtig begin te worden.
heeft iemand enig idee hoe ik hem werkend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 160946 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:23:
Hee mensen
ik heb gister eindelijk BF2 in mijn bezit gekregen, alleen nu had ik me er op verheugd om online te beginnen, doet hij het niet...
Ik heb mijn firewall uitgezet, maar elke keer als ik een server uitkies in het multiplayer menu schiet hij weer terug naar de server lijst???? Ik heb overal geprobeerd te zoeken wat dit nu nog kan zijn ipv iets met de firewall dat ik nu toch wel een beetje zenuwachtig begin te worden.
Misschien versie verschil met servers... Check je filter opties ff en vink "Same version only" ff aan :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Hee mensen
Eerste vraag: Heb je patch 1.12 geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Laatst online: 02-04 23:48
Hee mensen
Krijg je een melding? Heb je de nieuwste patches geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb geen patches gedownload, ik heb hem gister gekocht dacht dat ik dan wel de nieuwste versie zou hebben. Wel heb ik de zelfde versie aangevinkt in het menu.
Ik probeer de patch te downloaden hopelijk helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

Patch 1.12 geeft alleen maar problemen zoals ik dus heb.... crap!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Anoniem: 110378 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
En welke problemen zijn dat? Bij mij doet ie het pima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heb eindelijk eens een Joystick aangeschaft... en vliegen met de vliegtuigen gaat wel. Tgaat wel erg snel :p en iets bombarderen is nog vrij lastig. maar dat is gewoon oefenen. Maar, het vliegen met een heli is nog done !! hoe doen jullie dit? als ik opstijg... en dan de neus naar voren... gaat dat even goed... daarna gaat hij direct schuin naar beneden en ga ik ontzettend scheef / waggelen / naar voren/achter / raar draaien... dat ding is niet te hanteren !! hoe doen jullie dit ? ik hem mijn joystick, zelfde ingesteld als mijn vliegtuigen... leek me wel zo makkelijk, of zit daar dan juist de fout in? iemand tips?

edit: en ik speel nog met de demo haha moet bf2 nog maar eens aanschaffen...

edit2: @hieronder, waarom dan de muis? had ik net zogoed niet dat ding kunnen kopen.... ?

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 05-12-2005 14:46 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Aap schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:38:
Heb eindelijk eens een Joystick aangeschaft... en vliegen met de vliegtuigen gaat wel. Tgaat wel erg snel :p en iets bombarderen is nog vrij lastig. maar dat is gewoon oefenen. Maar, het vliegen met een heli is nog done !! hoe doen jullie dit? als ik opstijg... en dan de neus naar voren... gaat dat even goed... daarna gaat hij direct schuin naar beneden en ga ik ontzettend scheef / waggelen / naar voren/achter / raar draaien... dat ding is niet te hanteren !! hoe doen jullie dit ? ik hem mijn joystick, zelfde ingesteld als mijn vliegtuigen... leek me wel zo makkelijk, of zit daar dan juist de fout in? iemand tips?

edit: en ik speel nog met de demo haha moet bf2 nog maar eens aanschaffen...
gebruik je muis in de heli's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Anoniem: 160946 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
ik heb geen patches gedownload, ik heb hem gister gekocht dacht dat ik dan wel de nieuwste versie zou hebben. Wel heb ik de zelfde versie aangevinkt in het menu.
Om online te kunnen spelen moet je de 1.12 patch downloaden en installeren:
http://files.i3d.nl/downl...3d_nl__BF2_1_12_patch.exe
Anoniem: 110378 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
Zoals?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
evilpin0 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:40:
[...]

gebruik je muis in de heli's :)
Voor vliegen in een jager is een joytstick geweldig. Voor de chopper gebuik ik alleen het toesenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Bij je joystick moet ie zo staan dat als je je stick naar voren doet, de neus naar beneden gaat en andersom, dat als je je stick naar links doet hij naar links rolt en als je de stick draait op de derde as moet de chopper om zijn as draaien.

Zo heb ik ze iig staan:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/helicontrols.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

The Widow Maker schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:51:
Bij je joystick moet ie zo staan dat als je je stick naar voren doet, de neus naar beneden gaat en andersom, dat als je je stick naar links doet hij naar links rolt en als je de stick draait op de derde as moet de chopper om zijn as draaien.

Zo heb ik ze iig staan:

[afbeelding]
Ik ook :9 alleen flares gewoon tobo en eject ook :) Gaat echt goed nu met joystick bomben enzo :9 paar keer in 1 keer bomben (2 bommetjes) 4 mensen dood :9 Dan schiet je score wel op :D En hele tijd in plane zitten en niet doodgaan in een map 8)7

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
blablable schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:51:
[...]

Voor vliegen in een jager is een joytstick geweldig. Voor de chopper gebuik ik alleen het toesenbord.
alleen toetsenbord lijkt niet mogelijk, of je moet vliegen zonder rolls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:08

nexhil

BAM!

Lawrentium kun je me even mailen over dat clan gebeuren, ik ben namelijk met iets bezig:

www.eikelbyte.nl misschien heb je intresse :)

nexhil at gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
DeluxZ schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:09:
[...]

Ik ook :9 alleen flares gewoon tobo en eject ook :) Gaat echt goed nu met joystick bomben enzo :9 paar keer in 1 keer bomben (2 bommetjes) 4 mensen dood :9 Dan schiet je score wel op :D En hele tijd in plane zitten en niet doodgaan in een map 8)7
Die gebruik ik ook @ keyboard, linkerhand altijd op tobo en rechterhand voor muis/joystick, ze staan alleen geassigned omdat ik het vroeger wel gebruikte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160946 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
ok ik heb net de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd en nu gaat het helemaal mis, hij schiet na het selecteren van een server direct terug naar de desktop? wat ik ook doe, met filters/zonder filters andere accounts.
heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Graag hier verder gaan :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
zie next topique

[ Voor 96% gewijzigd door BasieP op 05-12-2005 15:31 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 11:51
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.