[PC] Battlefield 2 - Deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hebben julie al gemerkt dat de voertuigen nu ook sneaky beetje bij beetje langzaam stuk gaan door bobbels? vooral de tanks.
ik nam aan dat de M1A1 zo hightech was dat hij geen dammage krijgt door een bultje (discovery channel)
nu is het bijna zoals BF1942 als je over een spoor reed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ja niet normaal.. als je in bijvoorbeeld Gulf of Oman fullspeed van de mec basis naar de kust rijdt, bent je al een kwart van je health kwijt.. het is een fucking tank.. kom op zeg
wel naar trouwens, die SF wapen in BF2 vanilla. Je merkt dat je er soms toch wel onder te lijden hebt. niet extreem maar ze zijn, net als met de normale unlocks, op sommige punten net iets sterker, nauwkeuriger e.d.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Hoe bevalt Special Forces jullie eigenlijk? Ik kijk de aap een beetje uit de boom wat betreft het kopen van een add-on, zeker van EA, maar is het wat?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
rac-on schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:32:
ja niet normaal.. als je in bijvoorbeeld Gulf of Oman fullspeed van de mec basis naar de kust rijdt, bent je al een kwart van je health kwijt.. het is een fucking tank.. kom op zeg
wel naar trouwens, die SF wapen in BF2 vanilla. Je merkt dat je er soms toch wel onder te lijden hebt. niet extreem maar ze zijn, net als met de normale unlocks, op sommige punten net iets sterker, nauwkeuriger e.d.
ik had het vooral in songhua stallmate (oid)
The Widow Maker schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:40:
Hoe bevalt Special Forces jullie eigenlijk? Ik kijk de aap een beetje uit de boom wat betreft het kopen van een add-on, zeker van EA, maar is het wat?
ik heb hem wel gekocht, maar nog niet veel gespeeld.
maar voor de troost zit er ook nog een catalogus bij zodat je nog meer kan kopen :+

verder over de unlocks kreeg je die ook als je SF niet had? want ik kreeg ineens 3 unlocks erbij, en nu weet ik niet of het aan de patch (1.12) ligt of aan dat ik de expansion heb.,..

[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 26-11-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:42:
hebben julie al gemerkt dat de voertuigen nu ook sneaky beetje bij beetje langzaam stuk gaan door bobbels? vooral de tanks.
ik nam aan dat de M1A1 zo hightech was dat hij geen dammage krijgt door een bultje (discovery channel)
nu is het bijna zoals BF1942 als je over een spoor reed
Ja dat vind ik gewoon echt belachelijk, tanks in BF2 zijn gebouwd om over de weg te rijden blijkbaar :P Wat ik trouwens ook zo vervelend is met die voertuigen is dat ik vaak heb dat als iemand tegen me aanrijdt ik "Team vehicle damage" krijg.
Nu we het toch over rare dingen hebben, ik kreeg vanmiddag een teamkill punish zonder dat ik ook maar 1 schot gelost had en ik had maar iets van 5 stappen gezet :/
Dus ik stond -4 en toen ging ik vlag cappen maar daar kreeg ik geen punten voor :S
Hoe langer ik het speel hoe leuker ik het ga vinden. Ik vond het de 29,99 euro wel waard. Alleen jammer dat je elke paar meter op night maps je nvg aan en uit moet zetten omdat je vaak niks ziet omdat het te licht is en ff iets verder is het weer te donker :/
Maar voorderest vind ik het erg leuk :)
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:47:
verder over de unlocks kreeg je die ook als je SF niet had? want ik kreeg ineens 3 unlocks erbij, en nu weet ik niet of het aan de patch (1.12) ligt of aan dat ik de expansion heb.,..
Die unlocks krijg je alleen als je tenminste 1 ronde met SF hebt gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Lord op 26-11-2005 21:52 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
oh ik heb wel gespeeld maar niet de ronde uit, want ik zat te kutten met de controls die F'd-up waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat een kut fps!!
had eerst minimaal 24 op zieke stukken met dirver settings op quality en alles op high met 2xAA
Nu heb ik drops naar 15 met settings op performance en lightnig op medium rest alles high...
Ik heb in de tussentijd mn kaart ook nog overgeklokt naar ultra speeds..
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Patch probleempje...

Als ik de patch bf2_v1_12update.exe probeer krijg ik de foutmelding dat ik niet aan de hdd space eisen voldoe van 3000mb voor de patch. Ten 1e heb ik dik 6gb vrij op mijn game partitie en 11gb vrij op de partitie waar bf2_v1_12update.exe staat. 8)7

Hierdoor kan ik ook niet Battlefield 2 Special Forces Addon installeren omdat die patch 1.1 wil toepassen met dezelfde foutmelding. |:(

iemand gelijknamig probleem of de oplossing?

[ Voor 20% gewijzigd door DJ Chicken op 27-11-2005 00:18 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DJ Chicken schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:16:
Patch probleempje...

Als ik de patch bf2_v1_12update.exe probeer krijg ik de foutmelding dat ik niet aan de hdd space eisen voldoe van 3000mb voor de patch. Ten 1e heb ik dik 6gb vrij op mijn game partitie en 11gb vrij op de partitie waar bf2_v1_12update.exe staat. 8)7

Hierdoor kan ik ook niet Battlefield 2 Special Forces Addon installeren omdat die patch 1.1 wil toepassen met dezelfde foutmelding. |:(

iemand gelijknamig probleem of de oplossing?
Ja maar hoevel heb je vrij op C: ??

De oplossing(en) Staan hierboven/pagina terug.

bv system restore ff uitzetten

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

ROFLASTC schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:19:
[...]

Ja maar hoevel heb je vrij op C: ??

De oplossing(en) Staan hierboven/pagina terug.

bv system restore ff uitzetten
Ja tnx, zag het net wat te laat.
Lomp van die installer........

pfffff patchen duurde zowat 10min :/

[ Voor 7% gewijzigd door DJ Chicken op 27-11-2005 00:36 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:48

nlboy

Alles kitz?

Pfff die nieuwe patch is kut!
Steeds als ik bij Battlefield 2 een map aan het laden ben en als ie dan klaar is met laden en druk dan op Ready, dan crasht ie en dan kom ik weer terug op het bureaublad. En als ik de 'kuch' Special Forces niet instaleer dan wilt ie niet eens Battlefield 2 opstarten. :{

Ik heb Battlefield 2 al 3x opnieuw geinstaleerd. En ook 5x de patch opnieuw geinstaleerd.
De patch heb ik gedownload van de EA site.

Herkent iemand dit probleem? Zo ja, wat kan het zijn?

Please help me! ;(

Oplossing:
BF2 installeren + Patch v1.03 + Patch v1.12 . _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door nlboy op 27-11-2005 01:46 . Reden: opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
sjeempie... ik lees allemaal dingen die HIER thuishoren.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de 1.12 patch bedoeld die kun je t beste van www.battlefield2.nl afhalen....
Staat als t goed is op de frontpage....
kameraden van mij hadden ook een verkeerde patch van EA waarmee ze maar op 1 server konden spelen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ik zowel BF2 als BF2:SF kan spelen met enkel de SF-DVD in de lade ... Nu vraag ik me af ... Kan ik nu 'tegelijkertijd' op '2 verschillende pc's' en met '2 verschillende accounts' spelen ? (eentje met de BF2 DVD en eentje met de SF DVD) ? Is je account verbonden aan je serial-nr of IP ? Zou graag eens met mijn neefje een potje op dezelfde server doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:54:
[...]

Jammer van die mines,
Jep ik ben Crossfire was leuk spelen man...
je had veel goeie spelers.

Alleen het ergste was dat ik pas na ronden drie , 4de eindigde :o
Over een laat inkomertje! veder kwam ik niet hoger :P
Best wel knap van mezelf, als je vanuit ga dat dit pas me derde keer in heel me bf2 carriere op een 64 players server zit O+

maar veder ging het best wel redelijk/lekker
Er wordt waarschijnlijk weer eentje in de kerst vakantie gehouden O-)

[afbeelding]
je staat jouw:P boven me

Heb jij ook SF messchien een keer lekker infrantry spelen, lijkt me gezzelig
bfguru (ik) heb gewonnen :D
ben er echt blij mee..
ik dacht ik doe voor de lol ffkes mee, ff kijke hoe goed ik nou ben.
win ik nog ook.
naja altyd leuk natuurlijk :)

magoed, ik heb dus die patch geinstalleerd, wat is er nou eigenlijk verandert?
ik zie alleen die sf dingen verandert, voor de rest geen nieuwe levels ofzo?
er zouwen toch nieuwe levels kome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:54:
Ik merk dat ik zowel BF2 als BF2:SF kan spelen met enkel de SF-DVD in de lade ... Nu vraag ik me af ... Kan ik nu 'tegelijkertijd' op '2 verschillende pc's' en met '2 verschillende accounts' spelen ? (eentje met de BF2 DVD en eentje met de SF DVD) ? Is je account verbonden aan je serial-nr of IP ? Zou graag eens met mijn neefje een potje op dezelfde server doen :p
serial-nr, anders had je ook wel zo'n dvd mini-image kunnen downloaden. Dat had ik sowieso al voor BF2 want ik heb liever niet continu die dvd in me speler :P
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:56:
[...]

bfguru (ik) heb gewonnen :D
ben er echt blij mee..
ik dacht ik doe voor de lol ffkes mee, ff kijke hoe goed ik nou ben.
win ik nog ook.
naja altyd leuk natuurlijk :)

magoed, ik heb dus die patch geinstalleerd, wat is er nou eigenlijk verandert?
ik zie alleen die sf dingen verandert, voor de rest geen nieuwe levels ofzo?
er zouwen toch nieuwe levels kome?
Je krijgt alleen nieuwe levels als je Battlefield 2: Special Forces koopt en installeert.

Hebben jullie ook weleens die bug dat je iemand continu hoort schieten, terwijl hij eigenlijk niet echt schiet. Echt heel vervelend, dat schiet geluid blijft maar doorgaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Lord op 27-11-2005 01:17 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wij kijken katten uit de boom en laten apen uit de mouw komen :P

Maaruh.. ik vind SF steeds beter worden. Vanavond een aantal vette battles meegemaakt. Begin zelfs de nightmaps te waarderen met "Devils Perch" als favoriet. Eigenlijk zijn alle maps wel leuk ... ja zelfs die op dat vliegdekschip (wel met 32 man of minder). Heb hem gisteren dus ook maar gekocht en tot nu toe is ie iedere cent waard. Jammer van de patch though... had beter gekund. Maar goed... zoiets is wel te verwachten he.

Overigens loopt de map "Warlord" bij mij niet echt lekker. In de buurt van het paleis dropt m'n fps. Nog wel speelbaar, maar wel super vervelend. Heb ik niet echt in BF2 vanillesmaak ervaren.

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 27-11-2005 02:15 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja het had geen expansion pack moeten heten, maar een expansion patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:24:
Shit hé normaal was m'n FPS in BF2 rond de 70, nou ik kom nu nauwelijks hoger dan de 40, met drops tot 20... vreselijk dit ...

Heeft hier niemand anders last van? Want dit is echt niet speelbaar op vele SF maps ... :(
Ik in ieder geval wel...echt té vervelend gewoon...ik heb ook mn SF nog amper gespeeld...voornamelijk daarom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here dude. Best waardeloos als je het mij vraagt. En wat is er nou wezenlijk veranderd ten opzichte van BF vanilla? Nightview?? Hmm zou dat dan zo'n performance hit teweeg brengen? Lijkt me stug.

Ja ok ik mag niet klagen met een 7800GTX, maar voor de mensen met een iets mindere kaart is het natuurlijk helemaal dramatisch kan ik me zo indenken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 03:41:
Same here dude. Best waardeloos als je het mij vraagt. En wat is er nou wezenlijk veranderd ten opzichte van BF vanilla? Nightview?? Hmm zou dat dan zo'n performance hit teweeg brengen? Lijkt me stug.

Ja ok ik mag niet klagen met een 7800GTX, maar voor de mensen met een iets mindere kaart is het natuurlijk helemaal dramatisch kan ik me zo indenken.
Dan mag ik echt niet klagen ...

Ik heb alles op high met uitzondering van 'dynamic lights' (medium) en 'shadows' (medium) op 1280x1024 en draai constant tussen de 45 en de 65 fps online. Laagste dat ik 'm zien droppen heb was 38, dus ...

De laadtijden daarintegen zwieren wel uit de pan !! Voor mijn nieuwjaar toch een x2 cpu'tje erin met een extra gigje ram ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:54:
[...]

Heb jij ook SF messchien een keer lekker infrantry spelen, lijkt me gezzelig
jah is goed, lijkt me leuk. Gebruik jij xfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:12

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 03:41:

Merk vrij weinig van een performance hit hoor. Wat de update overigens wel doet is je videoinstellingen terugzetten naar default. Heb je daar al naar gekeken?

Maar verder kan het zo zijn dat de maps/textures van de nieuwe SF maps misschien groter zijn. Maar ik merk in de standaard bf2 geen performance verlies.

btw: zou we vet zijn als ze die grappling hook ook naar de standaard brengen: Strike at Karkand will never be the same!

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:04:
[...]

jah is goed, lijkt me leuk. Gebruik jij xfire?
Terroser is my name at xfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
ben ik de enigste of ligt www.eagames.nl er gewoon uit... probeerde te kijken of dat helpdesknummer ook op zondag open was (zal wel niet) maar wat anders de tijden waren :o

maar nu ligt ie er dus uit?
kan iemand anders me dan ff helpen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Ik heb gister SF binnen gehad.
Ik vandaag pas geïnstalleerd, had er gister geen tijd voor.
Nu heb ik patch 1.12 nog niet geïnstalleerd. Als ik SF opstart gaat alles goed, maar zodra ik in een level zit (Single Player) dan gaat het een minuut goed en daarna loopt alles vast.
Kan dit komen omdat ik patch 1.12 nog niet geïnstalleerd heb? :?

Voor de rest heb ik gister heel m'n pc opnieuw geïnstalleerd voordat ik BF2 SF weer installeerde.
Heb overal de nieuwe drivers van geïnstalleerd.
Daarna BF2 geïnstalleerd en daarna patch 1.03, daarna BF2: SF. En toen ben ik gaan spelen met de boven genoemde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
probeer het zou ik zeggen

niemand die ff eagames.nl kan kijken of ie werkt?

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

djmantri schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:00:

Werkt hier ook niet.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_G-nius schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:59:
Ik heb gister SF binnen gehad.
Ik vandaag pas geïnstalleerd, had er gister geen tijd voor.
Nu heb ik patch 1.12 nog niet geïnstalleerd. Als ik SF opstart gaat alles goed, maar zodra ik in een level zit (Single Player) dan gaat het een minuut goed en daarna loopt alles vast.
Kan dit komen omdat ik patch 1.12 nog niet geïnstalleerd heb? :?

Voor de rest heb ik gister heel m'n pc opnieuw geïnstalleerd voordat ik BF2 SF weer installeerde.
Heb overal de nieuwe drivers van geïnstalleerd.
Daarna BF2 geïnstalleerd en daarna patch 1.03, daarna BF2: SF. En toen ben ik gaan spelen met de boven genoemde problemen.
Zou best eens kunnen.
Ik heb ook alles opnieuw geinstalleerd na 2 maanden niet meer gespeeld te hebben.

Eerst BF2, toen BF2 SF en als laatste de 1.12 patch. Vervolgens heb ik nog de HD gedefragmenteerd en het loopt als een tiet. De enigste map waar mijn pc het zwaar begint te krijgen is Warlord.

Wel krijg ik de F2000 niet geunlocked. Ik had de G3 nog niet dus die heb ik eerst gedaan, maar verder kan ik voor de Assault kit niks meer unlocken terwijl ik wel nog 1 unlock heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Net tot de conclusie gekomen dat mijn framerate regelmatig dropt naar 15 ofzo.. Echt irritant. Zelfs wanneer ik alles op medium heb staan en AA uit staat. Doet zich voor in de nachtmaps als ik de NVG op heb en er meer dan 1 tegenstander zichtbaar is. Verder dus ook in Warlord in en rond dat paleis.

Beetje jammer aangezien in BF2 de boel gewoon goed te spelen was (eerste 3 opties op high en AA 2x). Ik hoop dat er snel een patch komt die dit verhelpt want ik heb echt geen zin om 400 a 500 Euro's te trekken voor een nieuwe videokaart.

Overigens wel vaag aangezien ik het idee heb dat ik hier gisterenavond en vannacht minder last van had. Vermoed dat het komt doordat we nu net in een volle squad bezig waren en je dus continu veel man om je heen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:52:
[...]

Merk vrij weinig van een performance hit hoor. Wat de update overigens wel doet is je videoinstellingen terugzetten naar default. Heb je daar al naar gekeken?

Maar verder kan het zo zijn dat de maps/textures van de nieuwe SF maps misschien groter zijn. Maar ik merk in de standaard bf2 geen performance verlies.

btw: zou we vet zijn als ze die grappling hook ook naar de standaard brengen: Strike at Karkand will never be the same!
Nee in standard BF2 heb ik ook geen performanceverlies. Altijd 70+ op 1280/1024 Ultra high 4aa/8af, enkel af en toe met SF performanceverlies.

Over die laadtijden: dat is enkel maar als ik de eerste map laadt, bij een mapchange lijkt het wel of ie zelfs nog iestje sneller laadt als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heeft er iemand ervaring met personen/winkels die alleen de CD key's te koop aanbieden op internet ?
Weet iemand hoe EA erover denkt ?
en is dat legaal ? (ga ik wel vanuit eigenlijk voor die prijzen en 't is toch ebay, te goeder trouw toch?)

http://search.ebay.nl/battlefield-2-cd-key

[ Voor 31% gewijzigd door Righteye op 27-11-2005 14:58 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Righteye schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:43:
Heeft er iemand ervaring met die lui de CD key's te koop aanbieden op internet ?
Weet iemand hoe EA erover denkt ?
en is dat legaal ? (ga ik wel vanuit eigenlijk voor die prijzen, te goeder trouw toch?)

http://search.ebay.nl/battlefield-2-cd-key
wie zegt dat ze niet opgescreven zijn, en dat je eerst kan spelen maar dan ineens CD-Key in use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Oja.. misschien kun je wel wat performance winst halen met de volgende tweak:

Open je VideoDefault.con file met een texteditor. Meestal hier te vinden:

C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Settings

zoek
code:
1
 renderer.allowAllRefreshRates 0
en verander dit in
code:
1
 renderer.allowAllRefreshRates 1
Doe dit ook voor specialforces (C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\Settings)

Ik ga eens kijken of het effect heeft.

EDIT: Bij mij heeft dit zeker 80 tot 90 % performance winst opgeleverd. Als voorbeeld.. Bij de kerk in 'Devils Perch' zat ik op zo'n 15 tot 20 fps... na de tweak zit ik rond de 32 fps... Niet slecht dus.

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 27-11-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb de zelfde VGA als jij jaeger, ik ga het ook testen.

Welke drivers gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

djmantri schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:00:

Je moet gewoon naar battlefield.com > support link

dan op de support page op de advanced search zoeken op onderwerp battlefield 2 expension. Dan komt er een tabje bij Ask a Question. Dan kan je met je EA account inloggen.

Vervolgens een case aanmaken en melden dat je de cdkey problemen hebt met SF. Dan krijg je een fix + cdkey toegemaild van EA.

Het staat zelfs al op de website:
http://www.eagames.com/of...rial.jsp?src=eadownloader

[ Voor 14% gewijzigd door Shuriken op 27-11-2005 15:24 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Snow_King schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:22:
Ik heb de zelfde VGA als jij jaeger, ik ga het ook testen.

Welke drivers gebruik je?
Laatste nieuwe omega drivers.

http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Shuriken schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:22:
[...]
Je moet gewoon naar battlefield.com > support link
dan op de support page op de advanced search zoeken op onderwerp battlefield 2 expension. Dan komt er een tabje bij Ask a Question. Dan kan je met je EA account inloggen.
Vervolgens een case aanmaken en melden dat je de cdkey problemen hebt met SF. Dan krijg je een fix + cdkey toegemaild van EA.
Het staat zelfs al op de website:
http://www.eagames.com/of...rial.jsp?src=eadownloader
dat heb ik dus al 2x gedaan (1x woensdag ofzo, nix van gehoord, en 1x gister) maar als ik bel dan is het binnen een half uurtje gefixed en dat heb ik toch iets liever
maar vind het gewoon raar dat eagames.nl down is :S
iig baggere support van zowel EA als dice (patch maken zij toch? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes gedaan Jagermeister. Ik zal ook is kijken, hoewel bij mij wel volstaat met aa en af een tandje lager te zetten, maar het is altijd meegenomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze uitbreiding is wel extreem slecht als je t mij vraagt, normaal alles op high en 2xaa, minimaal 24fps....
Ik heb net alles op medium gezet en een resolutie lager en op dat grote vliegdekschip gewoon drops naar de 13 fps!!!!!!!!!!
Dit is toch pure frustratie dit, een onspeelbaar spel gewoon.
Wie heeft zelfde kaart als mij (6800gt)? Welke instellingen gebruik je en wat voorn fps? Als iemand dat ff kan zeggen kan ik een beetje vergelijken, en weet ik of het aan mn systeem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Zit er bij special forces nou ook een andere sniper? Want assault heeft de f2000 nu, maar zit er toevallig een m82 in ofzo :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:59:
Deze uitbreiding is wel extreem slecht als je t mij vraagt, normaal alles op high en 2xaa, minimaal 24fps....
Ik heb net alles op medium gezet en een resolutie lager en op dat grote vliegdekschip gewoon drops naar de 13 fps!!!!!!!!!!
Dit is toch pure frustratie dit, een onspeelbaar spel gewoon.
Wie heeft zelfde kaart als mij (6800gt)? Welke instellingen gebruik je en wat voorn fps? Als iemand dat ff kan zeggen kan ik een beetje vergelijken, en weet ik of het aan mn systeem ligt.
Paar post boven je heb ik een tweak gepost... doe dat en je hebt weer wat performancewinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renderer.allowAllRefreshRates 1 zorgt er toch alleen maar voor dat je een hogere refresh rate dan 60 Hz kunt instellen. Het levert mij totaal geen performance winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:13

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

The Widow Maker schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:59:
Zit er bij special forces nou ook een andere sniper? Want assault heeft de f2000 nu, maar zit er toevallig een m82 in ofzo :P ?
Nee, jammerlijk niet.

Maar ik heb het ook gekocht (had nog een waardebon liggen :P ), dus ik starte het op en ik mog gelijk 3 unlocks kiezen. heb ongeveer 15000 punten. Hoort dat, niet dat ik het zo erg vind maar zo gaat het wel heel snel :/ ? (heb nooit bij een unlock chose later genomen).

En nog een vraag, nu zit mijn harde schijf propvol en zag ik de demo van bf2 nog ergens rondzwerven, maar als ik die uninstal gaan er dan ook registersetting van bf2 verloren?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:19:
renderer.allowAllRefreshRates 1 zorgt er toch alleen maar voor dat je een hogere refresh rate dan 60 Hz kunt instellen. Het levert mij totaal geen performance winst op.
Waar het precies voor zorgt weet ik niet... maar goed... bij Snow King heef het ook effect gehad.Jammer dat het bij jou geen winst oplevert :)

Overigens: http://www.forumplanet.co...fid=14627&tid=1788493&p=1
Ben niet de enige dus waarbij het de fps omhoog stuwt.

[ Voor 25% gewijzigd door jagermeister op 27-11-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

Zjemm

...

ligt het nou aan mij of heb je de dvd alleen nodig voor het installeren .. als ik bf sp op wil starten vraagt hijnamelijk om de bf2 dvd ipv de bfsp dvd.

??

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:53:
Is er iets bekend over het niet kunnen installeren van SF m.b.t de DVD-speler? Die van mij probeert up te spinnen, maar dat lukt niet... Staat me iets van bij dat dat bij BF2 ook zo was. Kan het alleen niet meer vinden. Of zit ik GVD met een slechte DVD hiero. :( Of hebben ze er e.o.a fucked-up copy-protection opgezet? Die niet compatible is met sommige DVD-spelers?
Gisteren gemeld dat een firmware update hielp met dit probleem. Niet dus. Als ik de pc opstart met de DVD erin komtie niet voorbij de boot...
Dus maar even een no-DVD-patch gedllt op gamecopyworld. Werd nu uitstekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:55:
[...]

Gisteren gemeld dat een firmware update hielp met dit probleem. Niet dus. Als ik de pc opstart met de DVD erin komtie niet voorbij de boot...
Dus maar even een no-DVD-patch gedllt op gamecopyworld. Werd nu uitstekend. :)
Voor hoelang :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkte bij BF2 ook goed. Had daar hetzelfde probleem ook al. Lekker koop je een game en dan start je computer niet eens op :? Met BF2 dus nooit problemen gehad, en hoe illegaal is het? Ik heb het origineel, moet EA maar zorgen dat ze goeie compatible DVD's leveren.
Hoe zit het nou met die flashbangs? Zijn die wel of niet in BF2 beschikbaar? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:07:
[...]

Paar post boven je heb ik een tweak gepost... doe dat en je hebt weer wat performancewinst.
Heb ik vanzelfsprekend geprobeerd, maar kreeg geen merkbare verbetering...
Als ik een uitbreiding koop ga ik ervan uit dat de systeemeisen min of meer hetzelfde zijn, ik heb ondertussen posts gelezen van mensen met een 7800gt die de boel op medium moeten zetten...dat is toch schandalig van EA.
Heb t gevoel dat deze uitbreiding weer zo'n Sinterklaas-versie is , die ze snel hebben afgemaakt zodat sinterklaas er heel veel van aan de kindjes kan geven. Doe mij dan maar de roe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:35:
[...]

Heb t gevoel dat deze uitbreiding weer zo'n Sinterklaas-versie is , die ze snel hebben afgemaakt zodat sinterklaas er heel veel van aan de kindjes kan geven. Doe mij dan maar de roe!
Eerder een Thanksgiving-editie dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sindskort ook sf, maar als ik multiplayer wil spelen krijg ik steeds deze melding na het laden van het level:

Afbeeldingslocatie: http://img499.imageshack.us/img499/4774/bat28nc.th.jpg

iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb sinds vandaag weer eens battlefield 2 geinstalleerd en gelijk een ISO ervan gemaakt, want mijn cd-rom is niet echt perfect meer.

Nou heb ik v1.03 + v1.12 erop gezet, maar hij wil niet starten, als ik dubbelklik op bf2.exe dan zie je de splashscreen en daarna gebeurt er niks. :'(

Heeft iemand een oplossing?

Ik heb de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd trouwens

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten enkel de daylight maps te spelen van SF, die zijn eigenlijk tog wel zeer bruut. Die nachtmaps vindt ik tog niks aan, maar ja dat is een persoonlijke mening ( klinkt niet echt logisch van mij, omdat special forces bij vookeur snachts opereren, maar ok ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eheh eindeljk kom niet meer onder de 25 fps in nachlevels! moest daarvoor me AMD64 3800@4020 2,4 naar 2,62 O+

alles op high behalve texturen naar med

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:59:
Ik heb besloten enkel de daylight maps te spelen van SF, die zijn eigenlijk tog wel zeer bruut. Die nachtmaps vindt ik tog niks aan, maar ja dat is een persoonlijke mening ( klinkt niet echt logisch van mij, omdat special forces bij vookeur snachts opereren, maar ok ).
Dan moet je wat vaker spelen nachtmaps spelen dan ga je ze zeer waarderen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 17:48

nlboy

Alles kitz?

De oplossing voor het crashen (naar bureaublad) van Battlefield 2!

BF2 installeren + Patch v1.03 + Patch v1.12.

Bij mij werkte Battlefield 2 weer door deze stappen te doen.
Volgens mij moet je na BF2 installeren Special Forces installeren en daarna de patches.
(weet niet zeker, want ik heb namelijk geen SF)

Veel succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
nlboy schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:22:
De oplossing voor het crashen (naar bureaublad) van Battlefield 2!

BF2 installeren + Patch v1.03 + Patch v1.12.

Bij mij werkte Battlefield 2 weer door deze stappen te doen.
Volgens mij moet je na BF2 installeren Special Forces installeren en daarna de patches.
(weet niet zeker, want ik heb namelijk geen SF)

Veel succes. :)
Dit heb ik gedaan, maar levert niks op :(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Bij mij is Battlefield 2 (+ Special Forces) op dit moment geinstalleerd:
[list=1]
• Battlefield 2
• Patch 1.02
• Patch 1.03
• Patch 1.12
• Special Forces
• Patch 1.12

En het werkt als een zonnetje. Misschien heeft iemand er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:56:
ik heb sindskort ook sf, maar als ik multiplayer wil spelen krijg ik steeds deze melding na het laden van het level:

[afbeelding]

iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Had ik ook. Gewoon ff de patch (1.12) nog een keer er overheen.
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:35:
[...]

Heb ik vanzelfsprekend geprobeerd, maar kreeg geen merkbare verbetering...
Als ik een uitbreiding koop ga ik ervan uit dat de systeemeisen min of meer hetzelfde zijn, ik heb ondertussen posts gelezen van mensen met een 7800gt die de boel op medium moeten zetten...dat is toch schandalig van EA.
Too bad idd. Ben wel met je eens dat deze add-on erg zwaar is vergeleken bij de normale versie. Maar goed..ik ben blij dat ik nog wat extra frames eruit heb weten te persen.

[ Voor 49% gewijzigd door jagermeister op 27-11-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

* Vuurvoske doet lam:
moet je nou perse special fores hebben om nog online te kunne spelen of zijn er ook nog gewone bf2 serverts?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg gewone BF2 serverts te vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem met BF2.
Als ik in een vliegtuig achter de vijand aan zit, is ie voor mij onraakbaar met AA missiles.
Ik moet elke keer weer de guns gebruiken voor ik iemand uit de lucht krijg.

De grap is dan... als iemand achter mij zit, ben in binnen 1 seconde na de pieptoon dood, terwijl ik vol in een megascherpe bocht zit.

Is er een of andere truc voor of zo? Ik heb geprobeert pas te schieten als de vijand recht vooruit vliegt, geprobeert te schieten met en zonder target lock, en geprobeert te schieten op heeeeeel korte afstand.

Is er een goede piloot die mij een paar pointers kan geven over hoe en wanneer ik een AA missile afschiet?

ps ik vlieg meestal in de fighter dan.
Thnx !

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mr. Bondt schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:31:
Bij mij is Battlefield 2 (+ Special Forces) op dit moment geinstalleerd:
[list=1]
• Battlefield 2
• Patch 1.02
• Patch 1.03
• Patch 1.12
• Special Forces
• Patch 1.12

En het werkt als een zonnetje. Misschien heeft iemand er wat aan.
Bij mij:
BF2
Patch 1.01
Patch 1.02
Patch 1.03
Special Forces
Patch 1.12

Werkt ook perfect ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
gewoon 1.03 installeren dan special forces en patch 1,12

en over de POTD niet heel speciaal dat de round een draw was is gewoon na mapvote :O

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 27-11-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:49:
Ik heb een vreemd probleem met BF2.
Als ik in een vliegtuig achter de vijand aan zit, is ie voor mij onraakbaar met AA missiles.
Ik moet elke keer weer de guns gebruiken voor ik iemand uit de lucht krijg.

De grap is dan... als iemand achter mij zit, ben in binnen 1 seconde na de pieptoon dood, terwijl ik vol in een megascherpe bocht zit.

Is er een of andere truc voor of zo? Ik heb geprobeert pas te schieten als de vijand recht vooruit vliegt, geprobeert te schieten met en zonder target lock, en geprobeert te schieten op heeeeeel korte afstand.

Is er een goede piloot die mij een paar pointers kan geven over hoe en wanneer ik een AA missile afschiet?

ps ik vlieg meestal in de fighter dan.
Thnx !
Ik heb BF2 na de 1.03 update niet echt meer gespeeld puur vanwege deze verandering.. echt klote als je et mij vraagt.. Ik zie echt niet in waarom dit in godsnaam veranderd moest worden.. de ground AA missle kan ik begrijpen omdat je daar echt geen hond mee raakte, maar air to air missles waren prima! Wat ik dus echt niet begrijp is dat EA/Dice in een update lijst juist aangegeven had dat het moeilijker zou worden AA missles te ontwijken omdat dit kennelijk te makkelijk was, maar zoals de praktijk het laat zien is dit dus regelrechte onzin en is het alleen nog maar makkelijker geworden om deze te ontwijken!! Je raakt na de 1.03 patch iemand echt nog op puur geluk met AA missles, terwijl dit in een Jet Fighter dus totaal niet het geval hoord te zijn.. Zodra je een lock hebt en een missle op een jet afvuurd dan moet de gelockte persoon gewoon geluk hebben om deze af te schudden en niet andersom!! spelletje of geen spelletje.. het is gewoon onzin om dit te veranderen en noobs hun zin te om makkelijker AA missle te ontwijken.. erg zwakke zet van Dice..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2
Special Forces
1.12

Geen probleem hiero, of het moet de belabberde performance zijn die ik nog steeds niet kan uitstaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Wou me ervaring toch effe kwijt (zie mijn post pagina 22).

Heb dus op E-bay een cd key gekocht, BF2 gedownload + patch 1.12.
In mijn Deamon geladen, geinstalleerd, patch erover heen, aanmelden bij EA en ben inmiddels een ranked player :D en dat zonder ook maar 1 originele cd.

Kortom een supergeodkope oplossing, BF2 incl perfecte online play voor 19 Euro.
EA heeft er volgens Ebay geen problemen mee als mensen het zo doen :D

Zit al te dubben over een BF SF key toch leuk voor 15 euro :p

Hoop dat ik hier geen GOT-regels mee overtreedt, maar aangezien Ebay zegt dat het mag handel ik te goeder trouw, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
net weer een paar lekkere rondjes gespeelt @ djmantri server, als ik een keer in een bomber zit dan ben ik niet meer te stoppen :P .

valt me wel op dat de linebacker en tunguska enorm verbetert zijn tov van wat ze waren. Ook is het locken wat verandert, maar aan het einde lukte het redelijk om een beetje in te schatten wanneer mijn copilot em kon raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Righteye schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:19:
Wou me ervaring toch effe kwijt (zie mijn post pagina 22).

Heb dus op E-bay een cd key gekocht, BF2 gedownload + patch 1.12.
In mijn Deamon geladen, geinstalleerd, patch erover heen, aanmelden bij EA en ben inmiddels een ranked player :D en dat zonder ook maar 1 originele cd.

Kortom een supergeodkope oplossing, BF2 incl perfecte online play voor 19 Euro.
EA heeft er volgens Ebay geen problemen mee als mensen het zo doen :D

Zit al te dubben over een BF SF key toch leuk voor 15 euro :p

Hoop dat ik hier geen GOT-regels mee overtreedt, maar aangezien Ebay zegt dat het mag handel ik te goeder trouw, lijkt me.
allemaal leuk en aardig. Maar je heb nu gewoon een illegale versie van BF2.

Maar ik vraag me af waar die cd-keys toch vandaan komen.. Neem aan dat zulke keys geactiveerd moeten worden enzo door EA voor online play.. Worden die keys in bulk verkocht ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
@gideon82:
illegaal waarom??? Ik koop een BF2 legale versie, verkoop de cd key door, laat de koper de cd downloaden via internet en flikker het origineel weg??

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
rac-on schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:35:
@gideon82:
illegaal waarom??? Ik koop een BF2 legale versie, verkoop de cd key door, laat de koper de cd downloaden via internet en flikker het origineel weg??
Je hebt wel een enorm probleem als de verkoper zelf gaat spelen met deze key, of hem nog een keer verkoopt... Jij kan niet bewijzen dat je deze key/game gekocht hebt en krijgt dus geen nieuwe van EA.

Dit is sowieso een probleem bij het 2ehands aanschaffen games, als de verkoper ook blijft spelen met de key wordt deze bestempeld als invalid key. Is het later dan 90 dagen dan aankoop moet jij bewijsmateriaal en $10,- naar EA sturen voor een nieuwe key. Had je hem beter nieuw kunnen kopen... :/

[ Voor 3% gewijzigd door wimpie op 27-11-2005 21:40 ]

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ace Lightning; wat is de rest van je systeem??

@gideon82; de manier waarop jij het zooitje hebt is nog steeds illegaal! Trouwens, ik heb SF voor 27 euro, gewoon bij de FRS. Als je er 3 koopt krijg je 10% korting (als je er om vraagt). Laat ik nu net die andere 2 doorverkocht hebben voor 30,- en voila; mijn exemplaar kostte toen nog maar 21euro !

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:41:
@Ace Lightning; wat is de rest van je systeem??

@gideon82; de manier waarop jij het zooitje hebt is nog steeds illegaal! Trouwens, ik heb SF voor 27 euro, gewoon bij de FRS. Als je er 3 koopt krijg je 10% korting (als je er om vraagt). Laat ik nu net die andere 2 doorverkocht hebben voor 30,- en voila; mijn exemplaar kostte toen nog maar 21euro !
hallo, ga jij even zeggen dat mijn zooitje illegaal is.. Kom anders langs me huis . Zal ik je even mij play.com bon laten zien en het product zelf ( :Z )

en als het meezit komt Dinsdag een nieuw pakketje van play.com binnen met BF2 : SF .. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat mijn zooi illegaal is ofzo maar misschien bedoel je de illegale zooi van die poster een paar posts hierboven O-)

[ Voor 18% gewijzigd door mrFoce op 27-11-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
@WidowMaker > wil wel eens een keer als co-piloot fungeren met je. In chopper lukt het al redelijk goed, wil dat nu ook eens proberen in plane. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nog iets dat misschien kan helpen om wat meer FPS eruit te persen. Ik heb mijn AGP Aperture size aangepast naar 256MB (stond op 64MB). Het lijkt allemaal net ff wat lekkerder te lopen, maar goed.. het kan ook psychisch zijn natuurlijk :P

Nog geen crashes gehad iig. Heb er net ff een kwartiertje mee gespeeld. Hoger gooi ik hem niet..
AGP Aperture Size: This setting determines the allocation of physical RAM for use by your graphics card, should it become necessary. A better description can be found in this AGP Aperture Size FAQ. To decide how big it should be keep in mind the following: (1) keep it above 32MB, as an Aperture Size below 32MB will disable AGP texturing - reducing your performance greatly in games; (2) the greater the amount of Video RAM on your graphics card, the smaller this setting should be; (3) Values between 64MB and 256MB show no real performance difference; and (4) Using larger values can result in more crashes such as General Protection Faults and potential texture corruption. So with all of these in mind, I recommend an Aperture Size of 128MB for most modern graphics cards. If you have an older 32MB graphics card, set the Aperture to 256MB. If you experience a large number of crashes or texture glitches, try lowering the Aperture to 64MB regardless of your Video RAM amount.[url]BRON[/url]

[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 27-11-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
jagermeister schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:40:
Nog iets dat misschien kan helpen om wat meer FPS eruit te persen. Ik heb mijn AGP Aperture size aangepast naar 256MB (stond op 64MB). Het lijkt allemaal net ff wat lekkerder te lopen, maar goed.. het kan ook psychisch zijn natuurlijk :P

Nog geen crashes gehad iig. Heb er net ff een kwartiertje mee gespeeld. Hoger gooi ik hem niet..

[...]
wat nou als je PCI-E hebt? daar heet het nogsteeds AGP aperture size :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:55:
[...]

wat nou als je PCI-E hebt? daar heet het nogsteeds AGP aperture size :?
Goeie vraag :) Geen idee eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:03:
[...]

Goeie vraag :) Geen idee eerlijk gezegd.
Had ik ook al naar gezocht, maar daar heb ik geen optie voor kunnen vinden in mijn bios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ook maar gelijk ff de nieuwste update voor mijn mobo's chipset gedownload en geïnstalleerd. Wie weet verbeterd dat ook nog iets.

EDIT: Met alle wijzigingen die ik heb doorgevoerd moet ik zeggen dat ik er stukken op vooruit ben gegaan. Hou het hier nu ff bij. Is wel acceptabel zo. Speel nu op 1024x768@60Hz, eerste 3 opties op High en AA x2. Oja..viewdistance heb ik ook op 100% staan.

[ Voor 53% gewijzigd door jagermeister op 27-11-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
jagermeister schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:13:
Ook maar gelijk ff de nieuwste update voor mijn mobo's chipset gedownload en geïnstalleerd. Wie weet verbeterd dat ook nog iets.

EDIT: Met alle wijzigingen die ik heb doorgevoerd moet ik zeggen dat ik er stukken op vooruit ben gegaan. Hou het hier nu ff bij. Is wel acceptabel zo. Speel nu op 1024x768@60Hz, eerste 3 opties op High en AA x2. Oja..viewdistance heb ik ook op 100% staan.
Bij mij draait het op een vergelijkbaar systeem goed bijna dezelfde settings. Heb geen drivers voor mobo of chipset geinstalleerd.

P4@3.3, 1024 mb, 9800pro, SB audigy 2 zs, settings: 1024x768@85hz, quality high, 2xAA

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@Wimpie.. Hmm... en je hebt geen slechte FPS (lees: <20) in bijvoorbeeld het paleis in "Warlord"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
Nope, zal eens exacte fps meten. Schone install (format) met de laatste Catalyst scheelt vaak wel wat!

Ik draai waarschijnlijk op een hogere FSB, dat zou nog wat kunnen schelen.

Asus P4P800
PIV 2.8c @ 3.33 GHz (14*238)
2x 512MB (5/4*238)
Club3D Radeon 9800 Pro
Creative SB Audigy 2 ZS

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

@ jagermeister... Bedoel je agp aperture size in mobo config??

[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 28-11-2005 09:04 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:03:
@ jagermeister... Bedoel je agp aperture size in mobo config??
Die bedoelt hij inderdaad.. ik heb hem ook van 64Mb naar 256Mb vergroot.. Ik heb niet zitten meten, maar volgens mij heeft Jager wel gelijk.. voelde een stuk soepeler aan.. zeker met mijn 128Mb 6600gt..

Mijn advies.. bekijk wat het voor jou doet.. hoewel ik denk dat mensen met een 512Mb kaart er minder van zullen merken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb het volgende probleem.

4 SF unlocks i.p.v. 5 SF unlocks. ('assault: Flashbang' niet unlocked)

Terwijl ik toch al een kleine maand 'Sergeant Major' ben en in BF2 alle 7 unlocks heb.

Weet iemand waarom ik de laatste FS unlock niet heb ? Mijn volgende rang kan ik namlijk pas over +/- 140.000 punten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 13:07
Ik heb vorige week mijn PC opnieuw geinstallerd en daar boven op BF2 + 1.03 en daarna 1.12.

Als ik aangeschoten ben of er is een ontploffing in de buurt dan wordt mijn beeld "wazig" en reageert de muis beweging "langzamer" (niks mis mee, dit hoort ook zo).

Echter, voor mijn gevoel duurt dit nu een stuk langer en heftiger dan met de 1.03 patch, zelfs zo erg dat dit doorgaat tot in het spawn menu (schijnbaar hebben anderen hier minder last van, zodat ik wel in het spawn menu terecht kom).

Ben ik nou aan het zeuren of hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
jagermeister schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:13:

jezus wat een hogeinstelling ik heb bijna hetzelfde systeem en alles op medium met shadows uit en geen aa. Fps is goed en komt meestal niet onder 30 maar echt superdraait het allemaal niet.

Die nieuwe wapens zijn erg leuk alleen van afstand erg onaccuraat vooral die p2000 die alleen al een te groot vizier heeft voor een afstand. Verder met de scar een super wapen van dichtbij en midrange.
Weet iemand in welke levels de apache zit? heb hem alleen in iron gator gezien en dan voordat die helaas voornamelijk tegen mannetjes gebruikt. Leuk me erg leuk de apache terug te zien in een "normale" map, vooral die raketjes zijn super

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar lui die een stukje gameplay naspelen
http://video.google.com/v...009363332&q=battlefield+2

vond het wel grappig gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer dat ik BF2 speel ben ik daarna al mijn browserinstellingen kwijt (Avant browser) Blijkbaar overschrijft/verwijderd BF2 iets in mijn 'my documents'map. Vanmiddag maar eens uitzoeken....Behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

wimpie schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:39:
[...]

Je hebt wel een enorm probleem als de verkoper zelf gaat spelen met deze key, of hem nog een keer verkoopt... Jij kan niet bewijzen dat je deze key/game gekocht hebt en krijgt dus geen nieuwe van EA.

Dit is sowieso een probleem bij het 2ehands aanschaffen games, als de verkoper ook blijft spelen met de key wordt deze bestempeld als invalid key. Is het later dan 90 dagen dan aankoop moet jij bewijsmateriaal en $10,- naar EA sturen voor een nieuwe key. Had je hem beter nieuw kunnen kopen... :/
Eeehhh...nou...voorzover ik kan overzie is het gewoon helemaal legaal.
Heb dus een account bij EA gecreeerd met mijn 'echte' gegevens en daarop het serienummer van BF2 geregistreerd. Aangezien dat lukte, ben ik volgens EA de eerste en dus rechtmatige eigenaar.
Ik kan niet 2 x hetzelfde serienummer bij EA registreren.

Verder heb ik ook nog een aankoopbewijs van E-bay en handel ik verder te goeder trouw, dus geen probleem lijkt me. Ook het feit dat de betreffende aanbieder inmiddels geen BF2 keys meer te koop heeft vindt ik erg bemoedigend. Je moet natuurlijk wel even kijken naar feedback van andere kopers, om een inschatting te maken van de betrouwbaarheid van de verkoper.

Anyway....mochten er nog vervelende zaken omtrent mijn Ebay BF2 key opduiken dan maak ik er uiteraard melding van in dit/volgende BF2 topic. Lees je niets meer, dan gaat het dus helemaal toppie.

[ Voor 42% gewijzigd door Righteye op 28-11-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

evilpin0 schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:03:
[...]

jezus wat een hogeinstelling ik heb bijna hetzelfde systeem en alles op medium met shadows uit en geen aa. Fps is goed en komt meestal niet onder 30 maar echt superdraait het allemaal niet.
Valt wel mee hoor. Willempie draait het nog hoger :) Zorg gewoon dat je de nieuwste drivers voor je gfx-card en je chipset hebt. Defragmenteer je schijven. Voer die tweak uit in je VideoDefault.con files en verhoog eventueel nog je AGP aperture size in je BIOS. Verder is het natuurlijk vanzelfspreken dat je overbodige achtergrondprocessen uit zet. Denk bijvoorbeeld aan resource vretende virusscanners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:05:
[...]

Ik heb BF2 na de 1.03 update niet echt meer gespeeld puur vanwege deze verandering.. echt klote als je et mij vraagt.. Ik zie echt niet in waarom dit in godsnaam veranderd moest worden.. de ground AA missle kan ik begrijpen omdat je daar echt geen hond mee raakte, maar air to air missles waren prima! Wat ik dus echt niet begrijp is dat EA/Dice in een update lijst juist aangegeven had dat het moeilijker zou worden AA missles te ontwijken omdat dit kennelijk te makkelijk was, maar zoals de praktijk het laat zien is dit dus regelrechte onzin en is het alleen nog maar makkelijker geworden om deze te ontwijken!! Je raakt na de 1.03 patch iemand echt nog op puur geluk met AA missles, terwijl dit in een Jet Fighter dus totaal niet het geval hoord te zijn.. Zodra je een lock hebt en een missle op een jet afvuurd dan moet de gelockte persoon gewoon geluk hebben om deze af te schudden en niet andersom!! spelletje of geen spelletje.. het is gewoon onzin om dit te veranderen en noobs hun zin te om makkelijker AA missle te ontwijken.. erg zwakke zet van Dice..
daar heb ik helemaal geen last van. heb eigenlijk nooit problemen om jets neer te halen en zelf word ik bijna nooit neergehaald. wat ik altijd doe is wachten tot je vlak achter de andere jet zit en dan overschakelen naar AA ratten en gelijk 2 afvuren wanneer ik lock heb. dan weer snel terugschakelen naar bommen zodat degene voor me weer rustig gaat vliegen. vervolgens weer hetzelfde herhalen.. werkt voor mij perfect.

bij heli's is het wel een ander verhaal.. ik raak NOOIT meer een heli mn raketten. ook al schiet ik ze er recht op af en de vijand gebruikt geen flares... je ziet ze gewoon onnatuurlijk een bocht van 90 graden naar links of rechts maken. heel erg irritant. gelukkig lukt het met de gewone gun ok prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Pred87 schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:05:
[...]

daar heb ik helemaal geen last van. heb eigenlijk nooit problemen om jets neer te halen en zelf word ik bijna nooit neergehaald. wat ik altijd doe is wachten tot je vlak achter de andere jet zit en dan overschakelen naar AA ratten en gelijk 2 afvuren wanneer ik lock heb. dan weer snel terugschakelen naar bommen zodat degene voor me weer rustig gaat vliegen. vervolgens weer hetzelfde herhalen.. werkt voor mij perfect.

bij heli's is het wel een ander verhaal.. ik raak NOOIT meer een heli mn raketten. ook al schiet ik ze er recht op af en de vijand gebruikt geen flares... je ziet ze gewoon onnatuurlijk een bocht van 90 graden naar links of rechts maken. heel erg irritant. gelukkig lukt het met de gewone gun ok prima.
de jets bewegen daarin tegen super natuurlijk :)
En inderdaad aa raketen zijn het laatste waar ik me zorgen over maak. Als me lock geluidje zo gaat piepen dat er een raket aan komt gewoon ff vaag bewegen en hij missed in 14 van de 15 gevallen. ALs ik geraakt wordt sta ik alktijd raar te kijken :) ik beweeg me voornamelijk voort per heli :)
erg grappig ik zie dat ik rond de 10000 driver assist kills heb terwijl ik zelf maar 9000 kills ofzo heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 28-11-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:05:
[...]

My thoughts exactly. Ik doe:

(1) Op afstand achter hem gaan vliegen en af en toe AA aan zetten zodat-ie lockt. De vijand zal dan op afterburner proberen weg te vliegen, maar omdat je ver achter hem zit is-ie goed te volgen zonder zelf afterburner te gebruiken.
(2) Als zijn afterburner op is en hij heeft flares gegoiod zorg je dat je dicht achter hem komt (met bommen ingesteld zodat-ie niet lockt) en knal je hem voor 30% neer met je boordkanon.
(3) Overstappen op raketten en de boel af maken. :) De kunst is wel om er recht achter te vliegen en te zorgen dat de tegenstander niet scherp aan het sturen ism want dan mis je.

Ik word trouwens echt vrijwel nooit geraakt door ground AA. Even after burner indrukken, looping maken, heen en weer sturen, draaien, ground AA stelling bombarderen en weer bommen halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
bij mij duurt dat "'verifying client data" oid echt zoooooooooooooooooooooooooo lang :{
Wel 2 minuten ofzo :| Das toch niet normaal meer? Weet iemand waarom dit zo lang duurt en wat ik er aan kan doen? Volgensmij is het na de patch langer gaan duren...hoewel het altijd al redelijk lang geduurt heeft. Maar nu dus echt idioot lang :'(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
In bf2 lijkt het verifying client data juist een stuk sneller te gaan. maar sf gaat nog steeds erg sloom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:19:
bij mij duurt dat "'verifying client data" oid echt zoooooooooooooooooooooooooo lang :{
Wel 2 minuten ofzo :| Das toch niet normaal meer? Weet iemand waarom dit zo lang duurt en wat ik er aan kan doen? Volgensmij is het na de patch langer gaan duren...hoewel het altijd al redelijk lang geduurt heeft. Maar nu dus echt idioot lang :'(
Laatste patch installeren (1.12) en dan zul je zien dat het een stuk sneller zal gaan, het is ook afhankelijk van hoe hoogs je settings staan.

Ik heb dan wel alles max staan en dan duurt het nog 2/3 sec, daarvoor was dat 20 sec....kan dus aanzienlijk schelen, op tragere systemen zal dat nog groter verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Wat ook vooral helpt is een geheugen optemizer progje
my fysieke geheugen is gewoon nu 800MB :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister