[PC] Battlefield 2 - Deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Die SCAR-l is idd een lekker wapen, ook ben ik te spreken over die mp7 van de engineer. Nu kan je op een medium range ook nog eens een beetje schade aanrichten. Leuk geluidje maakt dat ding overigens ook :) (snel)

Die van de medic G36E is ook lekker, alleen jammerlijk genoeg niet volautomatisch. single shot en 3 schoten :| sproeien is af en toe nog best eens handig :P

[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 25-11-2005 12:20 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:18:
[...]

Iedereen heeft helaas dit probleem lijkt wel :/
Nog een maandje of 2-3 wachten, dan komt de nieuwe patch :Y)
Das wel erg snel hoor, denk niet dat EA dat gaat redden, reken maar op juni/juli voor de volgende patch dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.
Ben benieuwd of er dan eindelijk eens verbetering waarneembaar is na een patch! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:15:
tja, ik let normaal ook niet echt op aantal fps, maar het verschil viel me gewoon op, en dus ben ik ens gaan testen. hij scheelt bij mij dus 20 tot 25 frames in het nadeel van special ops, eigenlijk ongeacht of het nou druk is of niet op de maps. ik vind het een beetje vreemd.
Klopt...ik heb al mn settings al een stapje terug gezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:44:
[...]

Das wel erg snel hoor, denk niet dat EA dat gaat redden, reken maar op juni/juli voor de volgende patch dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.
Ben benieuwd of er dan eindelijk eens verbetering waarneembaar is na een patch! :(
Waarom zou dat snel zijn? Ze zijn er al vanaf oktober mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
call me stupid maar waren halen jullie die spec-ops unlocks vandaan :?
als ik naar BF HQ ga, zie ik gewoon de BF2 unlocks e.d. staat maar geen nieuwe wapens..

-edit- o nee ik keek weer eens scheel 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door FireFoz op 25-11-2005 13:15 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de nieuwste patch wel geïnstalleerd? Als het goed is heb je dan bij engineer, spec ops en medic een nieuw wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 07:54:
[...]

Ok, nou snap ik het even niet meer, je hebt geen Special Forces maar na het installeren van patch 1.12 heb je er wel meerdere unlocks bijgekregen?? :? Over hoeveel unlocks praten we dan en hoeveel heb je er nu in totaal, iedereen had toch al veel unlocks gekregen door patch 1.03??? :?
Please explain, ik heb de patch nog niet geïnstalleerd omdat onze clan server nog niet was gepatched, maar ik snap jouw verhaal nu even niet!
Ok, wederom verdere uitleg (of liever gezegd ff opnieuw):

Ik bezit dus alleen de BF2 en niet de Special Forces addon.
Bij BF2 heb je standaard 7 wapens die je kunt unlocken door het behalen van een bepaald aantal global points oftewel rang.
Na de 1.03 update is dat uiteraard helemaal aangepast (gaps tussen de rangen zijn wat aangepast), dus kreeg je opeens wel wat unlocks erbij natuurlijk.
Maar nu heb ik de 1.12 update over mn BF2 heen geknikkerd, en nu zie ik dus in mn BFHQ dat ik weer nieuwere wapens erbij heb gekregen die ik zou kunnen unlocken (volgens mij zijn dit de level 2 unlocks ofzo).
Maar wanneer krijg je die level 2 unlockable nou unlocked dan? Want ik weet haast zeker dat je eerst de level 1 unlock moet openen om daarna pas de level 2 te kunnen unlocken. Dat is mijn vraag dus, aangezien ik uitga van het feit dat je bij het behalen van bepaalde rangen een wapen kunt unlocken, maar dat kan je maar 7 keer doen namelijk.

Volgens mij snap niemand me meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Spel ook maar eens besteld, gelijk met de uitbreidig.

Es kijken of ik hier menig loos uurtje mee kan vullen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

CHeff schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:27:
you bet 'ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:17:
[...]

Ok, wederom verdere uitleg (of liever gezegd ff opnieuw):

Ik bezit dus alleen de BF2 en niet de Special Forces addon.
Bij BF2 heb je standaard 7 wapens die je kunt unlocken door het behalen van een bepaald aantal global points oftewel rang.
Na de 1.03 update is dat uiteraard helemaal aangepast (gaps tussen de rangen zijn wat aangepast), dus kreeg je opeens wel wat unlocks erbij natuurlijk.
Maar nu heb ik de 1.12 update over mn BF2 heen geknikkerd, en nu zie ik dus in mn BFHQ dat ik weer nieuwere wapens erbij heb gekregen die ik zou kunnen unlocken (volgens mij zijn dit de level 2 unlocks ofzo).
Maar wanneer krijg je die level 2 unlockable nou unlocked dan? Want ik weet haast zeker dat je eerst de level 1 unlock moet openen om daarna pas de level 2 te kunnen unlocken. Dat is mijn vraag dus, aangezien ik uitga van het feit dat je bij het behalen van bepaalde rangen een wapen kunt unlocken, maar dat kan je maar 7 keer doen namelijk.

Volgens mij snap niemand me meer :/
Ik snap je wel en nu je het zegt snap ik het ook niet (hoe je die dingen zou moeten unlocken). Ik krijg nog 1 unlock bij de 50.000 en dan is het op, terwijl ik dan nog niet alle wapens unlocked heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat bedoel ik dus het klopt op een of andere manier niet met dat hele unlock systeem zeg maar .... tenminste als ik uitga van het "originele" unlock systeem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:32:
[...]

Ik snap je wel en nu je het zegt snap ik het ook niet (hoe je die dingen zou moeten unlocken). Ik krijg nog 1 unlock bij de 50.000 en dan is het op, terwijl ik dan nog niet alle wapens unlocked heb.
Hoeveel second level unlocks heb je in SF dan?

Toch ook gewoon 7 en werkt het dan niet als volgt? :

BF2
7 Standaardwapens (want 7 klassen, medic etc)
7 Unlocks

SF
7 Standaardwapens
7 Unlocks

Volgensmij krijg je dus als je ook SF hebt elke nieuwe BF2 unlock ook gelijk je SF unlock.
Maw bij elke nieuwe rang krijg je nu dus twee unlocks. Daarom krijg je, als je in BF2 4 unlocks had, bij installatie van SF gelijk 4 extra unlocks.

Alleen als je in BF2 de sniperunlock kiest, krijg je in SF dan ook automatisch de Sniperunlock of kun je daar dan bijv voor AT kiezen?

[ Voor 40% gewijzigd door Help!!!! op 25-11-2005 13:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Jep, als ik alle uren van de laatste maanden bij de stats zie :S.

En de tijd die vanavond nodig heb om ff dit topic door te lopen om te zoeken waarom het spel elke keer weer opnieuw de shaders moet laden en ik elke keer mijn nick weer moet retrieven :(.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Help!!!! schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:49:
[...]

Hoeveel second level unlocks heb je in SF dan?

Werkt het niet als volgt?:

BF2
7 standaardwapens
7 unlocks

SF
7 Standaarwapens
7 Unlocks

Als je ook SF hebt krijg je dus bij elke nieuwe BF2 unlock ook gelijk je SF unlock?
Anti-Tank en Sniper hebben geen unlock in SF. Maar wat ik me nu afvraag is of ik bij de volgende keer dat ik promoveer twee unlocks krijg of één.
Maar hoe het zit met de standaard wapens in SF is beetje raar. SAS heeft bv al de wapens die je kan unlocken maar als je dan Rebels speelt heb je alleen de standaard BF2 wapens + standaard BF2 unlocks en geen BF2: SF unlocks. Op de Iron Gator bv heb je weer allemaal andere wapens als SEAL, assault SCAR-H en specops SCAR-L.

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Lord op 25-11-2005 13:55 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGH! Leuk dat EA er ook lekker duidelijk over is allemaal :(
Want geef nou toe wat heb ik aan die nieuwe level 2 wapens als ik ze niet eens kan unlocken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dark Lord schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:53:
[...]

Anti-Tank en Sniper hebben geen unlock in SF. Maar wat ik me nu afvraag is of ik bij de volgende keer dat ik promoveer twee unlocks krijg of één.
Maar hoe het zit met de standaard wapens in SF is beetje raar. SAS heeft bv al de wapens die je kan unlocken maar als je dan Rebels speelt heb je alleen de standaard BF2 wapens + standaard BF2 unlocks en geen BF2: SF unlocks. Op de Iron Gator bv heb je weer allemaal andere wapens als SEAL, assault SCAR-H en specops SCAR-L.
Nu ben ik ook ff los..... :P

Ik heb beetje tegen mijn principes in SF toch maar gehaald bij Dynabyte. Vanavond maar ns kijken wat er gebeurt.

Ik hoop wel dat je je unlocks nog kunt "uitstellen" zoals bij BF2 want het lijkt me zonde om de "verkeerde" te kiezen.... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESP_Explorer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik heb een klein vraagje over bf2:

ik heb onlangs bf2 verkocht omdat het toch niet echt mijn soort spel bleek te zijn. Nu kan degene die 'm heeft gekocht niet online gamen omdat de serial al in gebruik is. Kennelijk koppelt EA je username aan je serial (denk ik). Dus ik wil mijn account verwijderen, is dat mogelijk?? Ik heb echter 1 probleem, ik weet niet meer onder welke naam ik ben geregistreerd (kan ook niets online vinden om obv je e-mail adres je account gegevens op te vragen). Ik heb het spel ook niet meer geinstalleerd staan.

Iemand enig idee hoe ik die jongen die het spel van me heeft overgenomen kan helpen??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij snap ik het ook pas weer als ik het zelf heb gezien, moet ik dan toch maar Sf gaan kopen??? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:07:
Volgens mij snap ik het ook pas weer als ik het zelf heb gezien, moet ik dan toch maar Sf gaan kopen??? :? 8)7
Is het beste denk ik ja :P

Die extra unlocks komen enkel beschikbaar als je SF hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Help!!!! schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:03:
Ik hoop wel dat je je unlocks nog kunt "uitstellen" zoals bij BF2 want het lijkt me zonde om de "verkeerde" te kiezen.... :+
Ja het is gewoon precies hetzelfde kies-unlock-wapen-scherm als bij BF2, ik had in het begin ook "Choose later" gedaan :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Een erg mooi filmpje (mét mooie muziek!):

http://files.i3d.nl/downl...%20Sharqi%20Peninsula.avi

Veel kijkplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar even een paar drivers testen! messchien werkt SF niet optimaal met 5.11 van Ati :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:33:
Een erg mooi filmpje (mét mooie muziek!):
dat mag ook wel voor 180Mb.. nou vooruit dan.. ff sponzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen SF wil bij mij niet installeren :?
Zodra ik op install druk zo gebeurt er helemaal niks. Ik heb BF core plus 1.12 patch. ik heb 20 gig vrije ruimte op C. Ik zie staan dat ik ook 3GB of meer beschikbare ruimte nodig heb op een windows partitie? Iemand die mij kan vertellen waar ik dat even kan checken? Ben net trug van de Dixons met mijn 2e exemplaar SF maar helaas zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:56:
Mensen SF wil bij mij niet installeren :?
Zodra ik op install druk zo gebeurt er helemaal niks. Ik heb BF core plus 1.12 patch. ik heb 20 gig vrije ruimte op C. Ik zie staan dat ik ook 3GB of meer beschikbare ruimte nodig heb op een windows partitie? Iemand die mij kan vertellen waar ik dat even kan checken? Ben net trug van de Dixons met mijn 2e exemplaar SF maar helaas zonder succes.
8)7
De zoveelste die dit probleem heeft. Aantal posts terug vindt je wel wat mogelijke oplossingen. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Grappig die heb ik net bekeken, alleen heb ik 'm zelf gevonden op die plaats.

Opzich wel mooi filmpje met mooie muziek, maar in het begin laten ze paar keer te korte scenes zien.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CHeff schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:27:
Spel ook maar eens besteld, gelijk met de uitbreidig.

Hangt er vanaf. Persoonlijk vind ik het best tegenvallen namelijk. Het is een kwestie van verwachting denk ik. Ik had een erg vernieuwende game verwacht, net als 1942 in die tijd was. Dat is het helaas absoluut niet geworden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Eerlijk gezegd vind ik het filmpje niet echt boeiend.
Er gebeurt niets waarvan ik zeg: wauw, niet te geloven

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:56:
[...]

Hangt er vanaf. Persoonlijk vind ik het best tegenvallen namelijk. Het is een kwestie van verwachting denk ik. Ik had een erg vernieuwende game verwacht, net als 1942 in die tijd was. Dat is het helaas absoluut niet geworden.
Nou.. het is toch best vernieuwend. Commander + squads vergeten? Of je dat wat vindt is een tweede natuurlijk.

Graphics zijn ook best vernieuwend voor een MP game imho. Wel jammer dat ze die gamemode 'Supply line' niet hebben toegevoegd. Had het geheel nog net ff iets vernieuwender gemaakt. Dat idee hebben ze voor BF3 gereserveerd denk ik. EA kennende gaan ze deze titel echt uitmelken... dus ze moeten niet alle briljante ideeën ineens implementeren he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrknowitall schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:51:
[...]

Jep, als ik alle uren van de laatste maanden bij de stats zie :S.

En de tijd die vanavond nodig heb om ff dit topic door te lopen om te zoeken waarom het spel elke keer weer opnieuw de shaders moet laden en ik elke keer mijn nick weer moet retrieven :(.
Dat nick retrieve probleem heb ik ook sinds de laatste patch (Unable to load profile oid). Bij mij was het verdwenen toen ik in plaats van mijn domain account (met redirected My Documents folder) onder een lokaal account inlogde, ofwel het lijkt sterk op een profiel gerelateerd probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:02:
[...]

Nou.. het is toch best vernieuwend. Commander + squads vergeten? Of je dat wat vindt is een tweede natuurlijk.

Graphics zijn ook best vernieuwend voor een MP game imho. Wel jammer dat ze die gamemode 'Supply line' niet hebben toegevoegd. Had het geheel nog net ff iets vernieuwender gemaakt. Dat idee hebben ze voor BF3 gereserveerd denk ik. EA kennende gaan ze deze titel echt uitmelken... dus ze moeten niet alle briljante ideeën ineens implementeren he O-)
Commander en squads zijn opzich wel nieuw voor de BF serie maar over het algemeen vind ik de game niet vernieuwend genoeg. Aan het eind van de dag blijft er voor mij niet veel over dan "weer een FPS" shooter". Dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

Graphicsverbeteringen vind ik normaal voor een opvolger, dat wil ik dus niet echt een vernieuwing noemen. Het gaat mij daarbij namelijk vooral om vernieuwing in gameplay.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 25-11-2005 16:18 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:18:
[...]
8)7
De zoveelste die dit probleem heeft. Aantal posts terug vindt je wel wat mogelijke oplossingen. :)
Pff my bad. Lag niet aan BF2maar aan mijn DVd speler, die deed beetje vaag.

Anyway: nu ik alles weer opniew moet gaan installeren, wat is nu de beste volgorde zeg maar: BF2 core, BF:SF, en dan patch 1.12 tog? Ik heb tog die vorige patches ook niet meer nodig?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Bor de Wollef schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:56:
[...]

In de tijd dat 1942 actueel was, heb ik er jammergenoeg weinig van kunnen genieten. Van het multiplayer gedeelte dan in ieder geval.

Maar nu kan ik er hard tegenaan en vol genieten van het multiplayer geweld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ok, ik heb geld bijelkaar gesprokkeld, en ga proberen Special Forces morgen te halen bij de Interzooi in de stad.
Ik ben benieuwd.

Over die patch: ik heb er geen problemen mee eigenlijk.
Wat me wel opviel nadat ik de patch had geïnstalleerd, was dat je prefix nu wel blijft staan in dat vakkie, en de knoppen in de commanderscreen zien er gelikter uit en kapotte artillery zie je nu op de 3d map :)
Vind ik toch goede verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
@jagermeister:

Ik heb van het weekend een kleine LAN, 20-25 personen en zat te denken dat jouw map wel een welkome variatie op de standaard mappen zou zijn.

Heb jij de laatste versie van jouw map nog ergens online staan?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Zo, vanmiddag maar eens BF2 Special Forces wezen kopen (in dit bagger weer ja, 1 uur fietsen naar Arnhem :()

Thuis blij geinstalleerd maar kreeg alweer melding dat ik 3gb vrij moest hebben (wat ik had maarja) dus ff nog wat extra dignen verwijderd. Komt er ineens fijn te staan datie gaat patchen naar 1.1, maar ik had de nieuwste er al opstaan. Wazige installer :/

Anyways, na een tijdje online spelen vind ik de expansion maar niets :|. Weinig actie tot nu toe gehad, als ik in een chopper vlieg krijg in om de 4 sec. zo'n lag stoot. Wapens vind ik niet echt iets vernieuwends, en de maps zijn té 'EA-like', hoop tralala erop maar je raakt onderhand wel verdwaald in de countless steegjes waar je je in begeeft.

Nee, als je SF actie wilt kun je beter America's Army gaan spelen dan, ook al heb je geen tanks en jeepjes. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

TheJoker schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:32:
@jagermeister:

Ik heb van het weekend een kleine LAN, 20-25 personen en zat te denken dat jouw map wel een welkome variatie op de standaard mappen zou zijn.

Heb jij de laatste versie van jouw map nog ergens online staan?
Ah.. leuk :)

Check mijn sig voor een link. Dat is de meest recente versie. Gewoon uitpakken in je '..\EAGAMES\Battlefield 2\mods\BF2\Levels' folder.

Uiteraard is het nog een beta, maar ik denk dat ie opzich wel speelbaar is. Kijk maar ff. Ennuh.. een verslag naderhand zou ik wel waarderen ;)

@Bor... tja.. shooters blijven shooters he. Daar zal niet al te veel aan veranderen denk ik. Anders ga je toch al gauw weer richting andere genres. Wellicht zie je in de toekomst combinaties van verschillende genres.

Overigens was BF1942 wel vernieuwend ja, maar ook verre van af en verre van perfect. Forgotten Hope deed het goed.. gewoon autentieke rommel in het spel proppen. Is altijd veel leuker vind ik. Nadat je FH gespeeld had, was '42 vanilla ineens maar een bagger spel. Is mijn mening dan he ;)
EyeWitness schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:39:
Zo, vanmiddag maar eens BF2 Special Forces wezen kopen (in dit bagger weer ja, 1 uur fietsen naar Arnhem :()

Thuis blij geinstalleerd maar kreeg alweer melding dat ik 3gb vrij moest hebben (wat ik had maarja) dus ff nog wat extra dignen verwijderd. Komt er ineens fijn te staan datie gaat patchen naar 1.1, maar ik had de nieuwste er al opstaan. Wazige installer :/

Anyways, na een tijdje online spelen vind ik de expansion maar niets :|. Weinig actie tot nu toe gehad, als ik in een chopper vlieg krijg in om de 4 sec. zo'n lag stoot. Wapens vind ik niet echt iets vernieuwends, en de maps zijn té 'EA-like', hoop tralala erop maar je raakt onderhand wel verdwaald in de countless steegjes waar je je in begeeft.

Nee, als je SF actie wilt kun je beter America's Army gaan spelen dan, ook al heb je geen tanks en jeepjes. ;(
Als je actie wilt moet je eens zoeken naar een server met + 40 spelers. Dan is het toch echt wel lachen hoor. In het begin heb je even de tijd nodig om de maps te leren kennen. Ghost Town is bijvoorbeeld erg tof...offuh.. had ik dat al gezegd? :+

Maaruh... deze expansion is niet geweldig. Gewoon een leuk tussendoortje + even weg van de BF2 sleur.

[ Voor 49% gewijzigd door jagermeister op 25-11-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
jagermeister schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:48:
[...]
Ah.. leuk :)

Check mijn sig voor een link. Dat is de meest recente versie. Gewoon uitpakken in je '..\EAGAMES\Battlefield 2\mods\BF2\Levels' folder.

Uiteraard is het nog een beta, maar ik denk dat ie opzich wel speelbaar is. Kijk maar ff. Ennuh.. een verslag naderhand zou ik wel waarderen ;)
Aha, thnx O+

sig's lezen blijft moeilijk hé ;)
Uiteraard zal ik onze ervaringen posten na de LAN.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

TheJoker schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:09:
[...]

Aha, thnx O+

sig's lezen blijft moeilijk hé ;)
Uiteraard zal ik onze ervaringen posten na de LAN.
Hoop dat je een beetje fun hebt. Succes iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, weet iemand hoe je bf2 en SF automatisch de hoogste prioriteit zet¿?
want is best wel irrie als ik dat continu handmatig moet doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik vind dat SF echt een addon is die je steeds leuker/beter gaat vinden naar mate je het speelt. Als je het net installeerd dan klik je ff snel rond en dan denk je "is dit het nou :?" maar in-game is het toch wel allemaal een stukje cooler, vind ik dan persoonlijk :)

Btw, de flashbeng bij assault staat bij mij ook als een unlock :? Overigens heb ik nog 1unlock over, maar daar staat de flashbeng weer niet bij :/

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap!!
Dat je bij de engelse kan alleen uit je 2 unlocks kiezen :S F2000 de 2 bonus en de 1ste bonus maar niet de gewone wapen m16.

Maar die infrantry mappen zijn geweldig..... echt iets voor mij!! met de tanks en apc toppie, krijg je ook niet alleen infrantry against infrantry

maar het blijft gwoon grotendeels infrantry.. vooral met veel spelers O+
alleen het is zo easy om met de f2000 te schieten. 2 kogels en hij is eraan als je het goed doet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Die extra unlock zoals de f2000 zijn dus alleen voor de Spec Forces versies?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:32:
Ok, ik heb geld bijelkaar gesprokkeld, en ga proberen Special Forces morgen te halen bij de Interzooi in de stad.
Ik ben benieuwd.

Over die patch: ik heb er geen problemen mee eigenlijk.
Wat me wel opviel nadat ik de patch had geïnstalleerd, was dat je prefix nu wel blijft staan in dat vakkie, en de knoppen in de commanderscreen zien er gelikter uit en kapotte artillery zie je nu op de 3d map :)
Vind ik toch goede verbeteringen.
+ ook het progressie balkje naar de volgende rang (BFHQ) werkt weer :p

Wel gaar dat ie weer mijn shaders diende bij te werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
FireFoz schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:59:
Ik vind dat SF echt een addon is die je steeds leuker/beter gaat vinden naar mate je het speelt. Als je het net installeerd dan klik je ff snel rond en dan denk je "is dit het nou :?" maar in-game is het toch wel allemaal een stukje cooler, vind ik dan persoonlijk :)
Ja idd, nadat ik het nu een tijdje gespeeld hebt vind ik het veel leuker. In het begin vond ik die nachtmaps nogal vervelend maar nu vind ik ze wel geinig met die nvg. Alleen af en toe draait het wel erg om voertuigen, dat vind ik wel jammer.
Btw, de flashbeng bij assault staat bij mij ook als een unlock :? Overigens heb ik nog 1unlock over, maar daar staat de flashbeng weer niet bij :/
Is denk foutje, die Flashbang had de F2000 moeten zijn denk ik :/

ik hoop dat bf2s.com ook weer snel gaat werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 25-11-2005 19:30 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Krijg echt de schijt van die kut patches met hun, je hebt 3.0Gb nodig aan hardeschijf ruimte. #@$!#$ op, daarom heb ik partities, dat ik lekker kleine overzichtelijke C: schijf heb. Argh

Ziet er dus na uit dat ik de patch niet eens kan installeren, of ik moet opeens haleft van mijn programma's er af gooien. Ja daaaag.

[ Voor 27% gewijzigd door Albinoraptor op 25-11-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Je hebt nu dubbele ribbons :/ Ik had nog geen armored service ribbon in BF2 maar toen ik vanmiddag SF aan het spelen was had ik de SF versie van de armoed service ribbons gehaald en toen meteen de BF2 normal versie ervan gekregen :)

Hebben jullie er ook last van dat zodra je in de heli stapt en beetje gaat rondvliegen dat de framerate nogal erg omlaag gaat :/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het samenspel tussen SF en BF nu eigenlijk ?

- Speel je in SF verder op je zelfde ranking ? (unlocks, ribbons, medals, ...)

- Kun je vanuit SF de BF mappen spelen (tegen BF ventjes ?)

- Kun je ingame switchen tussen BF en SF ?

- ...

Ik zie het echt niet voor me ... linkje of wat verduidelijking plse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Ik heb vandaag ook SF gehaald.
Ik vind het op zich wel aardig, maar wel geld klopperij. Je krijgt maar 6 maps ozfo, de vuurwapens zijn ook op 1 hand te tellen, en die nieuwe apc met rupsbanden stuurt zóóó kut he!
Wat wel cool is vind ik de Apache (woosh, woosh, woosh, dag tank >:) ) die hind daarentegen heeft een hele irritant cockpit view, maar kan er ook wel mee door. Net die map op dat vliegdekschip gespeeld, en ik heb nu al een hekel aan die teargas grenades :X , al die team mates lopen dat in het rond te schieten, en ik was niet van plan om de hele tijd met die gasmask op te gaan lopen.
Die nvg zijn errug wennen, te donker naar mijn mening. Ook zijn bij mij ineens een paar (nederlandse) servers van de favorieten lijst verdwenen, bij de normale browser kan ik ze wel zien, maar niet toevoegen aan m'n favorites :? 8)7 . Bovendien voelt het geheel veel laggy' er aan dan bij BF2.

Zo dat is eruit, nu ff uitvogelen wat ik ga unlocken... een nieuw SF wapen of nog een "normale".

CU Online :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:16:
Hoe zit het samenspel tussen SF en BF nu eigenlijk ?

- Speel je in SF verder op je zelfde ranking ? (unlocks, ribbons, medals, ...)
Ja.
- Kun je vanuit SF de BF mappen spelen (tegen BF ventjes ?)
Je kan met de SF unlocks in BF spelen.
- Kun je ingame switchen tussen BF en SF ?
Volgens mij niet. Maar ik heb eigenlijk alleen nog SF gespeeld en toen ik ff gewoon BF2 ging doen had ik die via de gewone BF2 shortcut opgestart.
- ...
ja dat ook.
Ik zie het echt niet voor me ... linkje of wat verduidelijking plse ?
http://forum.bf2s.com staat aardig wat uitgelegd.

@huig over die teargas, het is toch niet je teammates hun schuld dat jij het gasmasker niet wilt opzetten. Ik vind het juist heel handig dat teargas als de vlag helemaal in de rook staat en de vijand spawnt daar kan ie je niet meteen neerschieten :P
Je krijgt maar 6 maps ozfo, de vuurwapens zijn ook op 1 hand te tellen, en die nieuwe apc met rupsbanden stuurt zóóó kut he!
mp7 (engineer unlock)
SCAR-H (assault op iron gator)
SCAR-L (specops unlock)
MG36 (support unlock)
G36E (medic unlock)
F2000 (assault unlock)
of mis ik nog iets?
zijn er toch 6? beetje misvormde handen? :P
Maar die nieuwe apc is echt waardeloos hij is vet snel kapot en vet traag.

[ Voor 18% gewijzigd door Dark Lord op 25-11-2005 20:39 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SF: tja wat moet je er van zeggen......

Ik kijk het nog even een paar weken aan maar ik heb iig niet gelijk een hoesanna stemming.

- Flashbangbug : ipv de F2000 kan ik een flashbang gaan unlocken.... (krijg ik dan toch de F2000 ?)
- Veel meer lag
- Bij elke mapwissel shaderoptimizing..... (ja heb de oude shaders al ns gedelete)
- Onduidelijkheid unlocks enzo
- BF2 vanilla start apart op
- Geen gedeelde mapcycle met SF
- Wapens ook SF ook in BF2vanilla. Beetje vervelend voor BF2 vanilla only buyers.
- Het zijn geen mappen maar doolhoven en je moet overal een teringend lopen

Wat zijn nu eigenlijk een beetje de goede unlocks? De F2000 en de SCAR-L zijn wel goed geloof ik?

mp7 (engineer unlock)
SCAR-L (specops unlock)
MG36 (support unlock)
G36E (medic unlock)
F2000 (assault unlock)

Nou nog maar ns een ronde proberen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 25-11-2005 20:58 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Die flashbang bug die je noemt is niet echt een bug denk, meer een schoonheidsfoutje. Want in het unlock scherm staat wel gewoon de F2000.
Ik heb zelf de F2000 (eerst de G3) en de G36E geunlocked.
F2000 is eigenlijk best wel geweldig en de G36E weet ik nog niet echt, maar 1 ronde mee gespeeld :P Maar de burst is jammer ik had liever full-auto gehad :)
Maar wat vind je onduidelijk aan de unlocks?

Ik vind het alleen raar dat je de unlocks niet in SF zelf kan gebruiken behalve alsj e natuurlijk SAS speelt want dat zijn hun standaard guns.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik ben ooknog niet echt in een hoera stemming. Dit betreft dan vooral de performance in mijn geval, het loopt echt veeeeeeeeel slechter als de normale BF ( met een 7800GTX verdorie ).

Ik ga de komende dagen is even goed spelen, er is nu vrij weinig over te zeggen nog in mijn geval, afgezein van de slechtere performace dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu 3 dagen gespeeld en de gameplay wordt steeds mooier. Als je de mappen kent en tactisch weet om te gaan met de zipwire/grablinghook wordt de meerwaarde echt duidelijk. Het is moeilijker dan bf2 en dat maakt het gelijk beter. Van mij hoeft de "oude" bf2 nu even niet meer.

Helaas zitten er in verschillende mappen veel en veel te veel helicopters. Enige andere minpuntjes zijn de langeeeeeeeee laadtijden en het feit dat mijn gforce 7800 op zijn knieen moet op high setting.

Kortom SF is gaaf

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:02:
Mja ik ben ooknog niet echt in een hoera stemming. Dit betreft dan vooral de performance in mijn geval, het loopt echt veeeeeeeeel slechter als de normale BF ( met een 7800GTX verdorie ).

Ik ga de komende dagen is even goed spelen, er is nu vrij weinig over te zeggen nog in mijn geval, afgezein van de slechtere performace dan.
hoeveel ram heb jij ? 1,5 gb is een vereiste als je alleen al op medium wilt spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt er echt geen fuck aan tot nu toe. Die map met die carrier als tragisch dieptepunt. En waarom is die performace zo omlaag gegaan??? Nu moet ik elke keer weer alles gaan veranderen als ik wil switchen tussen BF2 en SF, met als gevolg die vreselijk irritante shader optimalisatie. Ja ik weet het je zou kunnen zeggen dan laat je het tog lekker op medium. Nou nee ik heb niet voor niets een GTX en BF2 core draait als een tiet.

Nee, ik ga het nog wel ff spelen en me er is even goed in verdiepen, maar in de tussentijd wacht ik met smart op de eerste grote mods die zullen gaan verschijnen.

Edit: 2 gig ram. Alles high 4aa/8af betekent soms framedrops tot 24fps in SF. Nog nooit meegemaakt in BF2 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Dark Lord schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:35:
mp7 (engineer unlock)
SCAR-L (specops unlock)
MG36 (support unlock)
G36E (medic unlock)
F2000 (assault unlock)
of mis ik nog iets?
Er is ook nog een G36K :P

Ik zag op het forum van bf2s.com een topic over hoe je de SF unlocks kan krijgen ook al heb je het niet gekocht, ik weet niet hoe legaal het is maar lees maar:
BF2s.com forum: Want the SF unlocks without buying SF??
You want the Special Forces unlocks with Battlefield 2 without buying Special Forces?

Just let someone with Special Forces log in with your account, play for a round until he can choose the unlocks (if you have enough points for at least 1 unlock).

Let him unlock this weapons for you and you will be able to choose them with BF2.

I haven't seen any rule against this, so when you are too addicted to BF2 and you have a friend or anything that has the Special Forces expension,, and you have enough points (you probably will), to get a a unlock.
Ask them to unlock them for you.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dark Lord schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:00:
Die flashbang bug die je noemt is niet echt een bug denk, meer een schoonheidsfoutje. Want in het unlock scherm staat wel gewoon de F2000.
Ik heb zelf de F2000 (eerst de G3) en de G36E geunlocked.
F2000 is eigenlijk best wel geweldig en de G36E weet ik nog niet echt, maar 1 ronde mee gespeeld :P Maar de burst is jammer ik had liever full-auto gehad :)
Maar wat vind je onduidelijk aan de unlocks?

Ik vind het alleen raar dat je de unlocks niet in SF zelf kan gebruiken behalve alsj e natuurlijk SAS speelt want dat zijn hun standaard guns.
nou ik begrijp even niet hoe het zit.

Stel ik heb de G3 geunlockt dan zie ik als volgende unlock die flashbang en nergens de F2000. Maar krijg je dan samen met die flashbang ook de F2000 :?

Want ik wil eigenlijk die F2000 :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
Voor mensen die problemen hebben met die patch installen ivm de 3000MB free space requirement:
Apparently the installer checks the registry to see where your Program files directory is (not where the game is installed) and proceeds to do a disk space check on that drive.

I discovered that if I changed the registry value under "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTW ARE\Microsoft\Windows\Cur rentVersion\ProgramFilesD ir" to a drive which has sufficient space such as “D:\Program Files” I was then able to install the patch.

Lousy Installshield build I would say.

Directions:
1) Go to Start Menu and select "run".
2) Type "regedit" and hit enter.
3) Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWA RE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\ProgramFilesDi r and change the value to a drive which has more than 3GB (i.e. D: \Program Files)
4) Install the patch.
5) Change the registry value back to C:\Program Files
hah!, nou ff snel die patch installen. :)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik alles goed heb doorgenomen moet ik, na het installen van BF : SF de laatste patch er NOG eens overheen gooien ?

Nieuwe medals en ribbons : http://www.bf2.be/~nieuws/334b/view.htm

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enigste voordeel van SF tot nog toe voor mij is dat ik ff heerlijk het huisgehouden met die FS2000 op karkand net. Uber-wapen gewoon >:)

Morge weer is ff naar SF kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Help!!!! schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:07:
[...]

nou ik begrijp even niet hoe het zit.

Stel ik heb de G3 geunlockt dan zie ik als volgende unlock die flashbang en nergens de F2000. Maar krijg je dan samen met die flashbang ook de F2000 :?

Want ik wil eigenlijk die F2000 :P
Ja, als je de G3 unlocked kan je de F2000 unlocken. Ik voordat ik SF gekocht had de G3 nog niet geunlocked. Toen ik SF opstarte krijg ik 3 unlocks, 1 voor G3, 1 voor F2000 en 1 voor G36E. Maar als de je F2000 unlocked krijg je dus die flashbang erbij. In BFHQ staat bij Kit unlock wel de flashbang maar in het schermpje waar je echt de unlocks aanklikt om te kiezen staat wel de F2000.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:39:
Dus als ik alles goed heb doorgenomen moet ik, na het installen van BF : SF de laatste patch er NOG eens overheen gooien ?

Nieuwe medals en ribbons : http://www.bf2.be/~nieuws/334b/view.htm
Ja want SF patched BF2 naar versie 1.1 dus dan moet je het daarna (weer) patchen naar 1.12
Ik ken geen frans :)
Ik heb al wel alle basic badges + paar veteran en 1 ribbon, de armoured service.
Hier is een UBAR look-a-like met alle badges/medals/ribbons, BF2 en SF: http://www.7thregiment.us...ex.php?page=Basic%20Badge
Ik had ook nog een goede link naar een bf2s.com forum topic met alle info maar bf2s is nu down oid.

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Lord op 26-11-2005 02:46 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Dark Lord schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 02:41
Ja want SF patched BF2 naar versie 1.1 dus dan moet je het daarna (weer) patchen naar 1.12
Ik ken geen frans :)
Ik heb al wel alle basic badges + paar veteran en 1 ribbon, de armoured service.
Hier is een UBAR look-a-like met alle badges/medals/ribbons, BF2 en SF: http://www.7thregiment.us...ex.php?page=Basic%20Badge
Ik had ook nog een goede link naar een bf2s.com forum topic met alle info maar bf2s is nu down oid.
Leuk ... nu nog een mooie stats-pagina die dit alles kan combineren ... lijkt me een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind het maar vreemd dat hij bij de SF installatie eers weer naar patch 1.1 geup(down)dated wordt
terwijl ik al 1.12 had. (die moet ik zometeen zeker opnieuw uitvoeren)

geldklopperij indeed, en om er nog een schep boven op te doen, zit er een catalogue bij (zodat je nog meer kan kopen)

------------------------------------e-d-i-t-----------------------------------------------

en ik kan na patch 1.1 en daarna 1.2 ineens spatiebalk niet meer binden.
terwijl hij in mijndokumenten mapje nog juist is ingedeeld.
alleen heb je nu ook settings in de mod dir zitten (BF2 en xpack)

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
ik heb elke al eens geprobeerd maar zonder resultaat
(misschien ga ik wel alle keysettings compleet wissen, zodat ik alles zelf helemaal naar smaak instel)

[ Voor 90% gewijzigd door Bulls op 26-11-2005 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

djmantri schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 01:31:
ik vind die ea downloader eigenlijk ook best ruk, maar dat komt ook mede dankzij de ontiegelijk slechte support van EA!!

weet iemand een mailadres van EA waar je wel meteen mee geholpen wordt?
Ik heb een supportcase geopend voor dit probleem via de EA website. Ik had de volgende dag een cdkey en link naar fix in mijn mailbox.

http://files.ea.com/downl...Fix.zip?sssdmh=dm24.78500

Dat is de fix. Alleen zonder een cdkey heb je er niet zoveel aan.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sinds 1.12 heb ik trouwens continu de melding 'there is a problem with your connection'...en vervolgens hangt de game 4-5 seconden. Word er niet goed van...heb 8/1mbit DSL, alle downloads etc uitgeschakeld...en nog zeurt BF2. Maar ja....het blijft een leuk spelletje.

Als 't goed is komt mijn SF vandaag door de bus....tenminste...dat hoop ik, hoe zijn de levertijden van cd-wow? Heb dinsdag op de order tracking gezien dat hij verzonden is, pakketten die ik zelf verstuur zijn altijd in 2-3 dagen over uit UK->NL en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ FnF, ik had een paar delen terug een kleine voorbeschouwing opgezet wat betreft Battlefield 2: Special Forces, zie hier... Zou je die kunnen overnemen en verwerken in de Topicstart?

Bij voorbaat dank alvast, ik denk namelijk dat het best wel nuttig en leuk is om erbij te zetten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf hebben ze met die mijnen gedaan? Was net aan het spelen op karkand en normaal gesproken gebruik ik dan de mijnen als barriere voor tanks en apc's. Ik weet dat je sinds de 1.03 patch, claymore en mijnen kan laten ontploffen met een nade. Maar wist niet dat de vijand dit ook kon. Zelfs door alleen al met een apc of tank op de mijnen te schieten verdwijnen ze al. Of je legt er twee naast elkaar 1 ontploft dan gaat de ander ook mee.

Wat heeft het dan nog voor nut om ze neer te leggen? Ben altijd graag engineer, maar het heeft nu helemaal geen meerwaarde meer. Mijnen zijn voor verdediging, om ze op afstand te houden. Niet zo zeer voor kills. EA lijkt het zo wel op te vatten. Kan je net zo goed c4 op die plek plakken, valt nog minder op ook.

Ze zijn dit spel steeds meer aan het verknoeien, eerst die ranks die en nu dit. Wat is dat voor achterlijk gedoe. Ze hebben toch zelf ook wel door dat het dan niet meer klopt.... |:(

SF is op zich een leuke addon, maar erg summier. Een paar nieuwe wapens, 8 (?) nieuwe maps, een paar andere stemmen, die haken. Maar hadden ze daar nou daadwerkelijk een half jaar voor nodig? Het dan ook nog afleveren met bugs en met veel zwaardere systeemeisen. Zucht....ik wil mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:12:
wtf hebben ze met die mijnen gedaan? Was net aan het spelen op karkand en normaal gesproken gebruik ik dan de mijnen als barriere voor tanks en apc's. Ik weet dat je sinds de 1.03 patch, claymore en mijnen kan laten ontploffen met een nade. Maar wist niet dat de vijand dit ook kon. Zelfs door alleen al met een apc of tank op de mijnen te schieten verdwijnen ze al. Of je legt er twee naast elkaar 1 ontploft dan gaat de ander ook mee.

Wat heeft het dan nog voor nut om ze neer te leggen? Ben altijd graag engineer, maar het heeft nu helemaal geen meerwaarde meer. Mijnen zijn voor verdediging, om ze op afstand te houden. Niet zo zeer voor kills. EA lijkt het zo wel op te vatten. Kan je net zo goed c4 op die plek plakken, valt nog minder op ook.

Ze zijn dit spel steeds meer aan het verknoeien, eerst die ranks die en nu dit. Wat is dat voor achterlijk gedoe. Ze hebben toch zelf ook wel door dat het dan niet meer klopt.... |:(

SF is op zich een leuke addon, maar erg summier. Een paar nieuwe wapens, 8 (?) nieuwe maps, een paar andere stemmen, die haken. Maar hadden ze daar nou daadwerkelijk een half jaar voor nodig? Het dan ook nog afleveren met bugs en met veel zwaardere systeemeisen. Zucht....ik wil mods.
Als vijand kon je altijd al mines en claymores vernietigen behalve c4, verbaad me dat je er nu pas achter komt! :>

Je moet die mines ook zo onopvallend neer zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 02:07:
Het enigste voordeel van SF tot nog toe voor mij is dat ik ff heerlijk het huisgehouden met die FS2000 op karkand net. Uber-wapen gewoon >:)

Morge weer is ff naar SF kijken.
Ja dat klopt. Je moet als je Alleen Battlefield 2 hebt geïnstalleerd eerst patchen naar 1.12 dán Special Forces installeren en dan weer de 1.12 overheen gooien. Deze informatie komt rechtstreeks van de mailinglist voor Trusted Partners van EA medewerker dus dat zal wel kloppen :).

Wat ik wel een vervelende bug vind is dat ik bij de eerste keer connecten zodra ik BF2 heb opgestart ik de melding krijg dat connection naar de server lost is. En het laden duurt al zoveel langer dan bij normale BF2 :/.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 02:51:
[...]

Leuk ... nu nog een mooie stats-pagina die dit alles kan combineren ... lijkt me een uitdaging.
Als jij me verteld hoe ik zorg dat getplayerinfo.aspx goede data teruggeeft ipv een error als ik me pid invul:
code:
1
2
E   108 
$   4   $

Het maakt niet uit of ik bij info iets opgeef of niet ik krijg altijd die error terug. Maar een awards pagina kan al wel want die geeft nog wel data.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf2_patch_112.exe ..Ik kan niet patchen? ....too little space available you need atleast 3000mb error...ik heb heb C: meer dan 3gig vrij en op de games hd meer dan 50 gig...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nou ik heb me een weg geworstled uit de eeuwige key is in use shit.
na 1.1 (door SF) en ik had 1.12 weer geinstalleerd, had hij alles veranderd.
en kon ik spatiebalk niet meer instellen (duplicate foud in common controls)
maakte niet uit of of ik het in het controls.con betandje veranderde.
(trouwens stond het daar nog goed ingesteld)
eerst had ik alle controls compleet gewist, maar toen bleek dat je esc niet meer kon gebruiken om naar menu te gaan }:O
toen had ik (na en backup) alleen infantry gewist. maar nogsteeds bleek dat ik spatiebalk niet kon instellen.
toen nog weer naar controls.con gegaan, en heb spatiebalk alsnog een keer verwijderd (de hele regel waar hij instond)
en toen kon ik eindelijk ingame spatie balk toewijzen.

wat een onzin zeg, waarom krijg je niet gewoon een melding "key already in use by ..... are you sure you want to rebind it?" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:15:
bf2_patch_112.exe ..Ik kan niet patchen? ....too little space available you need atleast 3000mb error...ik heb heb C: meer dan 3gig vrij en op de games hd meer dan 50 gig...????
wat raar de hele BF2 dir is niet groter als 2,699 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij gebruikt c:\ om te patchen ..als je geen 3,3 gig vrij kunt maken..dan kun je het patchen wel vergeten...zucht... EA denkt blijkbaar niet echt na! Ik denk dat veel mensen het patchen wel kunnen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:15:
Nevermind...

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 26-11-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:20:
nou ik heb me een weg geworstled uit de eeuwige key is in use shit.
na 1.1 (door SF) en ik had 1.12 weer geinstalleerd, had hij alles veranderd.
en kon ik spatiebalk niet meer instellen (duplicate foud in common controls)
maakte niet uit of of ik het in het controls.con betandje veranderde.
(trouwens stond het daar nog goed ingesteld)
eerst had ik alle controls compleet gewist, maar toen bleek dat je esc niet meer kon gebruiken om naar menu te gaan }:O
toen had ik (na en backup) alleen infantry gewist. maar nogsteeds bleek dat ik spatiebalk niet kon instellen.
toen nog weer naar controls.con gegaan, en heb spatiebalk alsnog een keer verwijderd (de hele regel waar hij instond)
en toen kon ik eindelijk ingame spatie balk toewijzen.

wat een onzin zeg, waarom krijg je niet gewoon een melding "key already in use by ..... are you sure you want to rebind it?" :/
je mag mij con file gebruiken als je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nee het is al geregeld, ben gister nog tot 4 uur bezig geweest :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:41:
nee het is al geregeld, ben gister nog tot 4 uur bezig geweest :O
(8> OMg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:29:
[...]

Als vijand kon je altijd al mines en claymores vernietigen behalve c4, verbaad me dat je er nu pas achter komt! :>

Je moet die mines ook zo onopvallend neer zetten!
das niet waar, je kon ze weghalen met je repair dingest :9 maar je kon ze niet laten ontploffen door er simpelweg op te schieten.... Tot en met 1.02 was dit zo. Iig als je toen twee mijnen naast elkaar legde en de één ontplofde. Dan bleef de ander gewoon liggen. Kan ook herinneren dat ik weleens op een mijn heb geschoten, maar hij gewoon bleef liggen. Sinds 1.03 is dit niet meer zo.

Reden waarom ik er nu pas achter kom is, omdat ik pas sinds kort weer bf2 aan het spelen ben. Daarbij komt nog dat niet elke map zich even goed leent voor engineer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:02:
[...]

das niet waar, je kon ze weghalen met je repair dingest :9 maar je kon ze niet laten ontploffen door er simpelweg op te schieten.... Tot en met 1.02 was dit zo. Iig als je toen twee mijnen naast elkaar legde en de één ontplofde. Dan bleef de ander gewoon liggen. Kan ook herinneren dat ik weleens op een mijn heb geschoten, maar hij gewoon bleef liggen. Sinds 1.03 is dit niet meer zo.

Reden waarom ik er nu pas achter kom is, omdat ik pas sinds kort weer bf2 aan het spelen ben. Daarbij komt nog dat niet elke map zich even goed leent voor engineer.
LZ was jij trouwens niet op de GAMERT server gister?¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SF vlotjes kunnen installeren en patchen ... fps valt nog mee, hoewel laadtijden uit de pan zwieren. Welke unlocks zijn aan te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
waar kun je de nightvision key instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:18:
SF vlotjes kunnen installeren en patchen ... fps valt nog mee, hoewel laadtijden uit de pan zwieren. Welke unlocks zijn aan te raden ?
Zeker de F2000, als je van engineer houd dan is de mp7 ook erg goed. De SCAR-L is ook wel een kleine verbetering. MG36 (support) is niet echt veel beter maar heeft wel burst en is iets nauwkeuriger. De G36E voor medic is een goede combo tussen de L85A1 en de M16, hij kan single en burst schieten maar hij heeft wel een iron sight.
Hier is allemaal info over de guns: Gun spreadsheet
link direct naar het plaatje
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:28:
waar kun je de nightvision key instellen?
op bf2s.com: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=5326
In the general (infantry) controls rebind "Weapon 7" to something like V or C. Weapon 8 is the gas mask, btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Lord op 26-11-2005 14:02 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja ik had de manual nog niet doorgenomen. en ik heb trouwens alle numeric keys voor plaats verwisseling ipv de "F" toetsen. (omdat ik dat gewend ben van BF1942 en BFV, en als je dus snel wilt wisselen in voertuigen is het ineens anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:08:
[...]

LZ was jij trouwens niet op de GAMERT server gister?¿
klopt jah. Kon het alleen niet erg winnen. Jij was crossfire (ik zie tenminste in je sig S_o_S staan)??

Had jij nog wat gewonnen? Na ronde 3 was ik weg. Ik werd gekicked, doordat een of andere idioot over een mijn van me heen reed. Daarvoor nog twee andere stomme foutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:23:
[...]

klopt jah. Kon het alleen niet erg winnen. Jij was crossfire (ik zie tenminste in je sig S_o_S staan)??

Had jij nog wat gewonnen? Na ronde 3 was ik weg. Ik werd gekicked, doordat een of andere idioot over een mijn van me heen reed. Daarvoor nog twee andere stomme foutjes.
Jammer van die mines,
Jep ik ben Crossfire was leuk spelen man...
je had veel goeie spelers.

Alleen het ergste was dat ik pas na ronden drie , 4de eindigde :o
Over een laat inkomertje! veder kwam ik niet hoger :P
Best wel knap van mezelf, als je vanuit ga dat dit pas me derde keer in heel me bf2 carriere op een 64 players server zit O+

maar veder ging het best wel redelijk/lekker
Er wordt waarschijnlijk weer eentje in de kerst vakantie gehouden O-)

Afbeeldingslocatie: http://img2.postimage.org/88194/bf.jpg
je staat jouw:P boven me

Heb jij ook SF messchien een keer lekker infrantry spelen, lijkt me gezzelig

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je alles bij bf2 op high wil zetten voldoet dan een nvidia 6800 kaartje (256mb), 2000mb werkgeheugen en een snel processortje(amd?). dan weet ik wat ik min nodig heb, wil wel alles op high kunnen spelen! dank alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja moet waarschijnlijk wel lukken. Die 2 gig heb je zeker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarcast schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:16:
Voor mensen die problemen hebben met die patch installen ivm de 3000MB free space requirement:

[...]

hah!, nou ff snel die patch installen. :)
thnx dude!! had alweer partition magic uit de kast getrokken hehehehe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Shit hé normaal was m'n FPS in BF2 rond de 70, nou ik kom nu nauwelijks hoger dan de 40, met drops tot 20... vreselijk dit ...

Heeft hier niemand anders last van? Want dit is echt niet speelbaar op vele SF maps ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van me heeft een probleempje.. Ooit voor de demo een accountje gemaakt, waar hij nu nog mee speelt (met dat account, niet meer met de demo :) ).. Per ongeluk heeft hij bij het aanmaken van dat account ergens laten staan dat ie in Panama woont.. Nu krijgt hij bij aanmelden op sommige servers de mededeling dat hij z'n continent moet aanpassen, en wordt vervolgens gekicked..

Ik ga ervan uit dat desbetreffende servers een script oid. draaien om potentiele high-pingers te weren.

Nou is dit meestal niet zo'n probleem; maar wat als een nederlandse server iets dergelijks doet? Hoe kan hij z'n account bijwerken met de goede info? Ik vermoed dat er niks anders op zit dan EA te mailen en te hopen op antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

EyeWitness schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:24:
Shit hé normaal was m'n FPS in BF2 rond de 70, nou ik kom nu nauwelijks hoger dan de 40, met drops tot 20... vreselijk dit ...

Heeft hier niemand anders last van? Want dit is echt niet speelbaar op vele SF maps ... :(
Ik heb vandaag ook even sf gespeeld, heb ook behoorlijk last van framedropt. Vooral in die onderste map, heb het idee dat het vooral komt als je mist zie......
Ik draaide hem eerder 1280*1024 met alles high, 4*aa en 8*af maar dat gaat niet goedkomen met sf denk ik :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Tortelli schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:58:
[...]

Ik heb vandaag ook even sf gespeeld, heb ook behoorlijk last van framedropt. Vooral in die onderste map, heb het idee dat het vooral komt als je mist zie......
Ik draaide hem eerder 1280*1024 met alles high, 4*aa en 8*af maar dat gaat niet goedkomen met sf denk ik :(.
Mja, niet alleen de mist maar ook het aantal dingen die je ziet, zoals in het vliegdekschip van The Iron Gator, veel stuff staat daar (vliegtuigen etc.). Dan heeft het weinig nut om bij mij alle settings op low te zetten want ik krijg hooguit 5 FPS extra, zelfs zonder AA ...

En om nou 800x600 te draaien op een 19 inch scherm doe ik niet :X.

'DE OORSPRONKELIJKE SYSTEEMEISEN BLIJVEN VAN KRACHT'
staat er nog wel achterop het dvd-doosje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:10:
[...]

Mja, niet alleen de mist maar ook het aantal dingen die je ziet, zoals in het vliegdekschip van The Iron Gator, veel stuff staat daar (vliegtuigen etc.). Dan heeft het weinig nut om bij mij alle settings op low te zetten want ik krijg hooguit 5 FPS extra, zelfs zonder AA ...

En om nou 800x600 te draaien op een 19 inch scherm doe ik niet :X.

'DE OORSPRONKELIJKE SYSTEEMEISEN BLIJVEN VAN KRACHT'
staat er nog wel achterop het dvd-doosje ...
wat bij mij heft geholpen is texturen naar medium te zetten
maar dan loop ik nog steeds 15fps mis, maar me fps was wel stabieler met de drivers van ati 5.10, een keertje 5.9 proberen

wat ik wel merk dat me fps weer naar normalen hoogte schiet als ik aan het vliegen ben, naar 80-60fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:39:
[...]

maar dan loop ik nog steeds 15fps mis, maar me fps was wel stabieler met de drivers van ati 5.10, een keertje 5.9 negen proberen

wat ik wel merk dat me fps weer naar normalen hoogte schiet als ik aan het vliegen ben, naar 80-60fps
Mja inderdaad, met vliegen verdwijnen ook meer objecten waardoor je vga minder te doen heeft. Helaas draai ik met BF2 alles al op medium, maar in BFSF lukt dat dus niet... Ik zal straks eens ff nieuwe drivers proberen want ik zit nog met een oudere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets bekend over het niet kunnen installeren van SF m.b.t de DVD-speler? Die van mij probeert up te spinnen, maar dat lukt niet... Staat me iets van bij dat dat bij BF2 ook zo was. Kan het alleen niet meer vinden. Of zit ik GVD met een slechte DVD hiero. :( Of hebben ze er e.o.a fucked-up copy-protection opgezet? Die niet compatible is met sommige DVD-spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:39:
[...]

maar dan loop ik nog steeds 15fps mis, maar me fps was wel stabieler met de drivers van ati 5.10, een keertje 5.9 proberen

Als ik ga vliegen heb ik juist framedrops.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:53:
Is er iets bekend over het niet kunnen installeren van SF m.b.t de DVD-speler? Die van mij probeert up te spinnen, maar dat lukt niet... Staat me iets van bij dat dat bij BF2 ook zo was. Kan het alleen niet meer vinden. Of zit ik GVD met een slechte DVD hiero. :( Of hebben ze er e.o.a fucked-up copy-protection opgezet? Die niet compatible is met sommige DVD-spelers?
dan zou je even een anti-blacklist programma kunnen draaien als het te maken heeft met copy-protection. Maar ik heb dit nog niet gehoord dus mischien ligt het wel gewoon aan je dvd, dus ik hoop voor je dat je hem bij een winkel in de buurt hebt gekocht dan :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook last van. Ff mijn DVD speler uitgezet in apparaatbeheer en weer aan en opniew opstarten, daarna las ie hem wel weer goed.

Weet niet of dat het was of omdat ik deamon tools er ff af had gegooid, het werkte iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:56:
[...]

dan zou je even een anti-blacklist programma kunnen draaien als het te maken heeft met copy-protection. Maar ik heb dit nog niet gehoord dus mischien ligt het wel gewoon aan je dvd, dus ik hoop voor je dat je hem bij een winkel in de buurt hebt gekocht dan :P
okee dan... firmware-update voor mijn Samsung DVD-writer was de trick... ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.