Ik gebruik hem zelf ook, ik heb de RS6F (zonder mic), maar de versie MET mic is gewoon een loshangend micje die je ergens aan je kleding moet bevestigen. Niet echt ideaal..FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:39:
[...]
Hmmmm die ziet er wel vet uit zegjammer genoeg hebben ze die alleen nergens hier in de buurt (arnhem)... moet ik weer een dag wachten
(wil vanavond SF'n
)
Eens even naar de specs kijken...Heeft iemand overigens ervaring met deze?
Vraag me alleen af waar die mic zit
Verwijderd
met welke link ? heb hem op usa staat maar doet nog niets ..ik log gewoon in bij eadjmantri schreef op donderdag 24 november 2005 @ 01:37:
hoe je hem nu al kunt spelen? verander je account lokatie es in US ipv NL en dan start de installatie
helaas loopt die installatie bij mij dus vast, ik heb dus ff hulp nodig:
Help DJMantri BF2SF installeren!!!
bij je personal info en bij je billing info (1 van de 2 zal wel werken denk ik
) en dan bedoel ik dat je hier in moet loggen: ea account
of iig dat is waar ik denk dat het lukt aangezien hier cookies liggen te fucken en hij telkens doorlinkt
of iig dat is waar ik denk dat het lukt aangezien hier cookies liggen te fucken en hij telkens doorlinkt
Gaat jouw server ook over naar SF of hou je het bij BF2 vanilla?djmantri schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:35:
bij je personal info en bij je billing info (1 van de 2 zal wel werken denk ik) en dan bedoel ik dat je hier in moet loggen: ea account
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb net even SF gespeeld maar die badges zijn echt easy. De "zipline" badge, je hoeft alleen 10x zo'n zipline te schieten en klaar. 5 kills voor de basic combat badges.
Die nvg zijn trouwens niet al te best, jammer dat je de brightness (ik weet niet of het zo heet op nvg) niet kan instellen want af en toe is het zo dat het net te licht is voor nv en net te donker om alles goed te zien
edit: voor de F2000 moet je toch eerst de G3 unlocken? Want ik zie de F2000 niet bij BFHQ daar rechtsonder staan alleen de G3 en een flashbang. Het zal waarschijnlijk wel niet te zien zijn omdat ik G3 nog niet unlocked hebt maar ik wil ff zekerheid voordat ik een unlock verpest
Die nvg zijn trouwens niet al te best, jammer dat je de brightness (ik weet niet of het zo heet op nvg) niet kan instellen want af en toe is het zo dat het net te licht is voor nv en net te donker om alles goed te zien
edit: voor de F2000 moet je toch eerst de G3 unlocken? Want ik zie de F2000 niet bij BFHQ daar rechtsonder staan alleen de G3 en een flashbang. Het zal waarschijnlijk wel niet te zien zijn omdat ik G3 nog niet unlocked hebt maar ik wil ff zekerheid voordat ik een unlock verpest
[ Voor 29% gewijzigd door Dark Lord op 24-11-2005 13:00 ]
10100111001
Verwijderd
De patches stonden er vlot. Waren de I3D servers maar net zo vlot online gepatched en al....
mijn server zal vast wel een paar x in de week overstappen naar SF maar wanneer dat weet ik nog niet precies en hoe vaak ook niet
maar aangezien ie nog niet werkt zal dat nog wel ff duren want ik heb zo'n donkerbruingoudglans vermoeden dat EA nogal langzaam is met dit soort dingen...
maar helemaal overstappen dat doe ik niet want de oude maps e.d. zijn ook nog erg vet!
maar aangezien ie nog niet werkt zal dat nog wel ff duren want ik heb zo'n donkerbruingoudglans vermoeden dat EA nogal langzaam is met dit soort dingen...
maar helemaal overstappen dat doe ik niet want de oude maps e.d. zijn ook nog erg vet!
Ter info: je kan naar Special Forces overstappen via BF2CCdjmantri schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:04:
mijn server zal vast wel een paar x in de week overstappen naar SF maar wanneer dat weet ik nog niet precies en hoe vaak ook niet
(alleen geen 'mixed' maplisten maken, bugje in de client laat dat toe, maar de daemon vind dat minder leuk)

Helaas niet, is een andere afdeling 
Werkt die helemaal niet of alleen op jouw pc niet?
Werkt die helemaal niet of alleen op jouw pc niet?
Moet je op http://support.ea.com even een ticket aanmaken, duurt max 72 uur oid, maar ze fixen wel allesdjmantri schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:04:
ik heb hier maar 1 pc staan die het uberhaupt aankan
maar dat gaat dus via die ea downloader (geen doosje of nix...) en ik krijg dus een foutmelding bij de cdkey check, of noujah een geheugen error, maar daarvoor moeten zij bij EA iets fixen maar ze zijn nogal langzaam
klinkt wel als een lokale fout... mss proberne bij iemand anders te downloaden?
Ik heb zo juist ff getest met mn sennheiser HD 202 (gewone koptelefoon) en m'n webcam (logitech nogwat) als mic, en dat ging nog best goed
Dus ik denk dat ik dat vanavond maar is goed ga testen of dat mss wat is
Ik heb zo juist ff getest met mn sennheiser HD 202 (gewone koptelefoon) en m'n webcam (logitech nogwat) als mic, en dat ging nog best goed
Dus ik denk dat ik dat vanavond maar is goed ga testen of dat mss wat is
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Naar aanleding van mailtje van I3D dat ik kreeg, wil ik het volgende toevoegen op mijn post: Waren wat technische problemen die toch relatief snel zijn opgelost door effort van I3D.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:02:
[...]
De patches stonden er vlot. Waren de I3D servers maar net zo vlot online gepatched en al....
Mijn post was misschien meer een uiting van frustratie over communicatie dan over de effort van I3D om de servers online te brengen.
Verwijderd
Ben een paar dagen weg geweest ... moet er gepatcht worden of zo ?
Ben ook nog hevig op zoek naar high-ticket servers ...
ik ben nu bf sf aant downloaden via ea maar jezus wat gaat dat sloom, hooguit 120 kb en hij zakt af naar 50. Wil je aan de anderehand een trailer zien dan krijg je hem binnen met fullspeed
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ik ben samen met de admins trouwens nog in discussie over wanneer ik SF aanzet en wanneer niet
ikzelf zit te denken aan bv 3 dagen per week (verspreid) SF of gewoon om de week
maar dan zit je weer met mensen die niet weten wanneer welke nou aanstaat (al kan er miss wel makkelijk een scriptje uitgedraaid worden, het blijft jammer)
wat ik me btw afvraag, mijn bf2SF unlocks werken dus gewoon in een bf2 spel? dan kan in principe ook minder vaak BF2SF aangezet worden, al moet je die unlocks dus wel eerst halen
ik zal zoiezo tot sinterklaas/kerst niet zo heel vaak bf2SF aanzetten aangezien het voor een hoop mensen/gotters een cadeau "zal" zijn en ik ze niet wil teleurstellen met een andere game op de server...
maar ideeen zijn welkom (al kun je die ook op mijn eigen forum bespreken)
ikzelf zit te denken aan bv 3 dagen per week (verspreid) SF of gewoon om de week
maar dan zit je weer met mensen die niet weten wanneer welke nou aanstaat (al kan er miss wel makkelijk een scriptje uitgedraaid worden, het blijft jammer)
wat ik me btw afvraag, mijn bf2SF unlocks werken dus gewoon in een bf2 spel? dan kan in principe ook minder vaak BF2SF aangezet worden, al moet je die unlocks dus wel eerst halen

ik zal zoiezo tot sinterklaas/kerst niet zo heel vaak bf2SF aanzetten aangezien het voor een hoop mensen/gotters een cadeau "zal" zijn en ik ze niet wil teleurstellen met een andere game op de server...
maar ideeen zijn welkom (al kun je die ook op mijn eigen forum bespreken)
Ja er moet gepatched worden, naar versie 1.12Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:40:
Ben een paar dagen weg geweest ... moet er gepatcht worden of zo ?
i3d 1000mbit mirror
voor high tickets server moet je gewoon ff alle servers langsgaan en kijken of ze 64 player map draaien op een 16 player server (32 kan ook).
ja je SF unlocks werken in gewone BF2djmantri schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:23:
Die F2000 is trouwens wel erg goed vind ik. Lijkt wel alsof die nade launcher ook ff iets meer damage doet. Die flashbangs zijn ook grappig op gewone BF2 servers
[ Voor 34% gewijzigd door Dark Lord op 24-11-2005 17:43 ]
10100111001
Verwijderd
best wel lollig hoe sommigen mensen reageren.
!! Nog erger is, ik wordt neer gehaald , spwan carrier ,iemand wacht ook. gooi na 10 seconden een flashbang! en na 3 seconden spwan vliegtuig
Ja raad maar wie er vandoor ging met die plane

Verwijderd
maakt niet uit de release is toch vanavond om 2400evilpin0 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:06:
ik ben nu bf sf aant downloaden via ea maar jezus wat gaat dat sloom, hooguit 120 kb en hij zakt af naar 50. Wil je aan de anderehand een trailer zien dan krijg je hem binnen met fullspeed
hehe ja dat is wel grappig om ff paar keer te doen. Maar hebben mensen in voertuig er ook last van?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:48:
wat ik niet kon laten in het begin was gewoon even expres een flashbang voor me team mate te gooien!!
best wel lollig hoe sommigen mensen reageren.
!! Nog erger is, ik wordt neer gehaald , spwan carrier ,iemand wacht ook. gooi na 10 seconden een flashbang! en na 3 seconden spwan vliegtuig![]()
Ja raad maar wie er vandoor ging met die plane
eerste keer maar ook laaste keer, denk ik!
Jeep iig wel maar tank en apc etc. ook? Ik gooide wel een flashbang voor een friendly heli en die bleef toen een aardig tijdje op de grond staan
10100111001
je kan al spelen door je zip code te veranderenVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:55:
[...]
maakt niet uit de release is toch vanavond om 2400
zie aan aantal post terug
Ik zat vandaag in de cobra helo als gunner, en toen zag ik dat mijn tv-missle scherm nogal blurry/wazig was. Ik kon ineens niets meer raken
. Is dit een nieuwe functie met de nieuwe patch ofzo
? ( het kan ook zijn dat het mij nu pas opvalt..... )
Gebruik gewoon bf2 met de nieuwe patch.
Screenie :

Zie de container en de bomen.
Screenie :

[ Voor 18% gewijzigd door Basti504 op 24-11-2005 18:09 ]
...
Verwijderd
iemand die hem bij gcshop heeft besteld?
Er staat bij mij nu al sinds dinsdag dat hij verzonden is, maar heb nog steeds niks ontvangen.
Er staat bij mij nu al sinds dinsdag dat hij verzonden is, maar heb nog steeds niks ontvangen.
Verwijderd
dat lukt me nietevilpin0 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:57:
[...]
je kan al spelen door je zip code te veranderen
zie aan aantal post terug
ik kom niet op de link
Verwijderd
Ik probeer te patchen naar 1.12, echter hij geeft de melding dat ik onvoldoende schijfruimte heb. Kennelijk probeert ie het bestand uit te pakken op c:\ Maar daar heb ik natuurlijk net te weinig ruimte en ook niet echt de mogelijkheid om hier meer ruimte op vrij te maken. Heeft iemand een tip om dit op een andere manier te doen? (Ja ik heb zat andere partities met genoeg ruimte)
he op de site van DJ 0 (zero) deelnemers en dit om 19:16?
Volgens mij was dit altijd al zoBasti504 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:02:
Ik zat vandaag in de cobra helo als gunner, en toen zag ik dat mijn tv-missle scherm nogal blurry/wazig was. Ik kon ineens niets meer raken. Is dit een nieuwe functie met de nieuwe patch ofzo
Screenie :
plaatje
na de ze fijne patch weer is mn beeld van de hellfire raketten helemaal gaar in een attackchopper
Rapapa...
Misschien kan je een folder van een ander spel of programma dat groot is (sim city ofzo) gewoon ff cut / pasten uit program files naar een andere partitie en na de patch weer terug copieren?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:22:
Ik probeer te patchen naar 1.12, echter hij geeft de melding dat ik onvoldoende schijfruimte heb. Kennelijk probeert ie het bestand uit te pakken op c:\ Maar daar heb ik natuurlijk net te weinig ruimte en ook niet echt de mogelijkheid om hier meer ruimte op vrij te maken. Heeft iemand een tip om dit op een andere manier te doen? (Ja ik heb zat andere partities met genoeg ruimte)
Wat overigens ook lachen is is om dat traangas gewoon direct bij het spawnen (als het leven net begint) af te schieten
Verwijderd
hoezo leedvermaakFireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:50:
[...]
Misschien kan je een folder van een ander spel of programma dat groot is (sim city ofzo) gewoon ff cut / pasten uit program files naar een andere partitie en na de patch weer terug copieren?
Wat overigens ook lachen is is om dat traangas gewoon direct bij het spawnen (als het leven net begint) af te schieten
btw, ik heb wel zin om zo ff een goed potje SF te spelen met een goed team enzo. ik heb nu ook een mic en een koptelefoon dus ik kan ook goed in een squad spelen 
stiekem via een grote omweg aan de achterkant aanvallen enzo
server anyone?
stiekem via een grote omweg aan de achterkant aanvallen enzo
server anyone?
Had ik gisteren ook! Vond het ook heel vreemd. Heb het echter niemeer kunnen controleren vermits der andere kinderachtige spelertjes waren die het nodig vonden om de chopper op te eisen voor hun alleen.Basti504 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:02:
Ik zat vandaag in de cobra helo als gunner, en toen zag ik dat mijn tv-missle scherm nogal blurry/wazig was. Ik kon ineens niets meer raken. Is dit een nieuwe functie met de nieuwe patch ofzo
*knip*
Verwijderd
FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:50:
[...]
Misschien kan je een folder van een ander spel of programma dat groot is (sim city ofzo) gewoon ff cut / pasten uit program files naar een andere partitie en na de patch weer terug copieren?
Ik was er al bang voor....Partition magic maar eens uit de kast rukken, aangezien ik de windhoos partitie slechts 9Gig groot heb gemaakt en er verder niets af kan. Bedankt in ieder geval!djmantri schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:44:
@ maximus, het enigste wat je kunt doen is je C partitie (tijdelijk) groter maken want om een 1 of andere vage reden hebben ze besloten dat je 3gb ofzo vrij moet hebben
Verwijderd
aaaaaaaarrrrrrhhh ... Dat f*cking vliegenierslintje wordt de nagel aan mijn doodskist ... Iemand hints voor het bombarderen ? (met dat verticale streepje, hoe doe je dat ?) Dogfights dien ik ook al niet aan te beginnen, liever te vermijden. grmbl ...
Verwijderd
zorg dat je net als je bommen hebt gedropt dat je die rear view cam gebruikt. zo leer je vanzelf hoe je moet mikken (en is ook leuk om te zien hoe je ze killed)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 20:26 ]
Pas op met Partition Magic en resizen... hij is bij mij ooit is blijven hangen wat 5 lege partities tot gevolg hadVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:22:
[...]
[...]
Ik was er al bang voor....Partition magic maar eens uit de kast rukken, aangezien ik de windhoos partitie slechts 9Gig groot heb gemaakt en er verder niets af kan. Bedankt in ieder geval!

wel klein trouwens, 9 gb
Je mag wel een rondje met me meevliegenVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:23:
aaaaaaaarrrrrrhhh ... Dat f*cking vliegenierslintje wordt de nagel aan mijn doodskist ... Iemand hints voor het bombarderen ? (met dat verticale streepje, hoe doe je dat ?) Dogfights dien ik ook al niet aan te beginnen, liever te vermijden. grmbl ...
Dan laat ik alles aan jou over
Verwijderd
Het is inderdaad een tijdje oefenen voordat je wat raakt. Of je pakt gewoon zo'n bomber erbij die 5 bommen laat vallen. Dan is het eerder een kunst om een tank te missen.
Als je duikt en dan je bommen laat vallen dan vallen ze dichter bij elkaar en kun je beter mikken. Die rear view cam is ook wel een goed idee, alleen het is een aardige kunst om je vliegtuig in de lucht te houden met die rear view cam soms
Als je duikt en dan je bommen laat vallen dan vallen ze dichter bij elkaar en kun je beter mikken. Die rear view cam is ook wel een goed idee, alleen het is een aardige kunst om je vliegtuig in de lucht te houden met die rear view cam soms
Ik kan niet patche naar de 1.12 patch
Hij installeerd alles wel leuk en aardig maar zodra ik BF2 opstart heb ik gewoon de oude versie. In ieder geval dat geeft die aan als ik DJ Mantri's server wil joinen

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Ik laat het maar lekker even zitten die patch. Ik ben geloof ik naast de kortere "verifying client data" tijd nog niet echt een voordeel ben tegengekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 21:02 ]
Mjah, zou wel willen maar wil @ DJMantri's server spelen. Bijna al mijn favo's zijn geupdate..en ik krijg mijn client dus niet geupdate 
edit:
gek dat die het niet doet hé.Heb patch 1.03 gedownload van de link vanaf bf2.nl
Lekker foutje 
gek dat die het niet doet hé.Heb patch 1.03 gedownload van de link vanaf bf2.nl
edit:
Ik keek ook niet goed naar de namen van de bestanden
Ik keek ook niet goed naar de namen van de bestanden
[ Voor 49% gewijzigd door DeluxZ op 24-11-2005 21:19 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
dat "verifying client data" is bij mij juist alleen maar langer geworden

Ghost Town is echt een vette map, maar die heli's verpesten het. Tering wat wordt ik gek van die dingen op dit moment zeg.
Verwijderd
Op mijn systeem wordt het spel onspeelbaar traag wanneer het beeld wazig wordt van een schot of van een rookbom. Met welke instelling voorkom ik dat het best?
Verwijderd
Ja dat zou best kunnenVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:24:
Op mijn systeem wordt het spel onspeelbaar traag wanneer het beeld wazig wordt van een schot of van een rookbom. Met welke instelling voorkom ik dat het best?
edit--
ohh met een rookbom, geen idee maar dan moeten we wel je instellingen weten
high, medium,low??
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 22:02 ]
de unlock die zijn toegevoegd in de patch voor special forces, kun je die ook gebruiken in vanilla BF2?
Bij mij is juist het laden van de map langer geworden
, dat verifiëren duurt nog steeds evenlang, dus ik ben er op achteruit gegaan

Verwijderd
Mijn naam begint met een r, dan heb je grote kans dat het bij mij juist weer korter duurt
Heb ik nou terecht het idee dat die F35B van de Amerikanen wendbaarder is dan de jager van de MEC en China?

Heb ik nou terecht het idee dat die F35B van de Amerikanen wendbaarder is dan de jager van de MEC en China?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 22:38 ]
Geen idee of dit al tig X voorbij gekomen is:
Voor diegenen die na de 1.12 patch bij het starten van BF2 elke keer het "optimising shaders" te zien krijgen (en evt. daarna terug belanden op de desktop, zoals bij mij) :
leeg de map "xx:\Mijn Documenten\Battlefield 2\mods\bf2\cache"
en start BF2 opnieuw op. Als het goed is bouwt BF2 wederom de shaders op maar nu eenmalig. Daarna zou je weer moeten kunnen draaien.
Voor diegenen die na de 1.12 patch bij het starten van BF2 elke keer het "optimising shaders" te zien krijgen (en evt. daarna terug belanden op de desktop, zoals bij mij) :
leeg de map "xx:\Mijn Documenten\Battlefield 2\mods\bf2\cache"
en start BF2 opnieuw op. Als het goed is bouwt BF2 wederom de shaders op maar nu eenmalig. Daarna zou je weer moeten kunnen draaien.
1 op de 10 posts van de laatste 600 posts bevat het antwoord op jouw vraagWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:29:
de unlock die zijn toegevoegd in de patch voor special forces, kun je die ook gebruiken in vanilla BF2?
Ja dat zijn ze en ja, deze vraag is al tientallen malen voorbij gekomen inclusief de
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 24-11-2005 23:08 ]
Heerlijk om met traangas te spammen
Verwijderd
Denk niet dat ik met die guided misiles aan 19 kills in een rondje kom, dus volgens mij lost dat niks op ?Mr. Bondt schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:35:
[...]
Je mag wel een rondje met me meevliegen
Dan laat ik alles aan jou over
Net weer twee uur gespeeld maar noppes. Wat een teringlintje

In BF2 schrikt eigenlijk niemand van een chopper die overvliegt of je aanvalt, maar in Special Forces, pfft, als daar een Hind over komt vliegen dan is het wegrennen en duiken, hopen dat je niet wordt gezien 
Goede rockets schiet ie, lekker sterk
ROFL
Gotta love those flashbangs!
Gooide net een flashbang voor iemand in een hummer, rijd hij zn team maat omver!
Gotta love those flashbangs!
Gooide net een flashbang voor iemand in een hummer, rijd hij zn team maat omver!
Het beroerdste in SF is toch wel de rocketlauncher van de rebels 
1. Dat ding is gewoon te groot, je steek door alle muren heen als je met dat ding loopt en wordt dus uitermate snel opgemerkt.
2. De raket is NIET stuurbaar en vliegt in een boogje ala de oude rocketlauncher in BF1942, ofwel het is bijna onmogelijk om fatsoenlijk met dat ding om te gaan, bij sturen tegen heli's/rijdende tanks...
1. Dat ding is gewoon te groot, je steek door alle muren heen als je met dat ding loopt en wordt dus uitermate snel opgemerkt.
2. De raket is NIET stuurbaar en vliegt in een boogje ala de oude rocketlauncher in BF1942, ofwel het is bijna onmogelijk om fatsoenlijk met dat ding om te gaan, bij sturen tegen heli's/rijdende tanks...
User Error -- Please Replace User
Lol... idd. Kan overigens echt irritant zijn. Die Apache ook... Net in Ghost Town werd ik continu afgeslacht vanuit de lucht.DaMorpheus schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:10:
In BF2 schrikt eigenlijk niemand van een chopper die overvliegt of je aanvalt, maar in Special Forces, pfft, als daar een Hind over komt vliegen dan is het wegrennen en duiken, hopen dat je niet wordt gezien
Zat op een server waar ik nu inmiddels vanaf gekicked ben. Server had 56 slots en draaide alleen Ghost Town. Vette map!! Erg kick om met een paar man al traangas en flashbang spammend een vlag over te nemen. Maar goed.... het kan ook irritant zijn. Iedereen liep op een gegeven moment traangas te schieten. Heel die stad stond vol rook
Gaf wel een leuk sfeertje.... al slachtend met je gassmask door de gaswolken rennen. Maar goed.. was iets te enthousiast met mijn granaten. Paar keer teamkill en toen... whoepakee... mazzels..
Verwijderd
oefenen baart kunstIkke_Niels schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:19:
Het beroerdste in SF is toch wel de rocketlauncher van de rebels
Verwijderd
Hoezo kunnen jullie die SF al (online) spelen dan ? Hij komt toch pas over een uurtje uit in .EU ?
Verwijderd
Sommigen mensen letten echt niet opVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:28:
Hoezo kunnen jullie die SF al (online) spelen dan ? Hij komt toch pas over een uurtje uit in .EU ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 23:30 ]
Die links brengen mij bij een lege pagina dus schiet ook weinig op. En EA kan niet tellen want zegt dat ik nog 1:26:20 moet wachten om te spelen. Sletten zijn hetVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:29:
Sommigen mensen letten echt niet opal vanaf dinsdag
Duurder, geen DVD, geen hoesje, geen boekje, akelig trage server.. en maar denken dat het een succes gaat worden. Naja, misschien éénmalig.
[ Voor 18% gewijzigd door OzBoz op 24-11-2005 23:35 ]
gewoon naar Free Record shop rennen, Freebees pasje laten zien (zijn toch de baas z'n liters),
eh voila, gaan met die banaan...
Apache is super makkelijk te vliegen, moet alleen wennen aan de maps,
loop me de tering te zoeken af en toe
eh voila, gaan met die banaan...
Apache is super makkelijk te vliegen, moet alleen wennen aan de maps,
loop me de tering te zoeken af en toe

[ Voor 3% gewijzigd door goherjo op 24-11-2005 23:55 ]
PSN: Klussertt (GTA V)
Dat EA maar mag branden in de hel enzo. Echt heb het met ze gehad. Wat een incompetente prutsers zijn het. Nog 53 minuten.. retards, dat zijn het.. wankers.
[ Voor 20% gewijzigd door OzBoz op 25-11-2005 00:07 ]
Pff ben ik ff blij dat ik niet via EA heb gekocht 
Btw, op www.bf2tracker.com worden mijn stats helemaal niet mere bijgewerkt... ik speel nu alleen nog SF... komen die stats daar niet bij te staan
Ik zat net op een 64 persoons server die map met dat grote schip te spelen...waren ook een paar gasten met traangas en ook flashbangs, je zag echt geen ruk meer en het was 1 grote lag partij en team killing
Maar wel lachen

Btw, op www.bf2tracker.com worden mijn stats helemaal niet mere bijgewerkt... ik speel nu alleen nog SF... komen die stats daar niet bij te staan
Ik zat net op een 64 persoons server die map met dat grote schip te spelen...waren ook een paar gasten met traangas en ook flashbangs, je zag echt geen ruk meer en het was 1 grote lag partij en team killing
Maar wel lachen
Verwijderd
Ok, misschien een vage vraag hoor, maar ik heb dus die 1.12 update over mn BF2 heen geknikkerd en zie opeens in mn bfhq dat ik opeens meerdere unlocks erbij heb gekregen...
Maar is het niet gewoon zo dat je maar een max van 7 unlocks hebt (uitgaande dat je unlocks alleen maar krijgt bij het behalen van bepaalde rangen)? Of krijg je nu ook unlocks bij het behalen van een bepaald aantal global points om die xtra unlocks van de 1.12 update te kunnen unlocken?
Of moet je nu gewoon nog echt gaan nadenken welke gun je nu eigenlijk wilt unlocken? Of krijg je gaande weg alle unlocks unlocked (ok, wtf zoveel unlock in 1 post heb ik nog nooit gezien
)
Maar is het niet gewoon zo dat je maar een max van 7 unlocks hebt (uitgaande dat je unlocks alleen maar krijgt bij het behalen van bepaalde rangen)? Of krijg je nu ook unlocks bij het behalen van een bepaald aantal global points om die xtra unlocks van de 1.12 update te kunnen unlocken?
Of moet je nu gewoon nog echt gaan nadenken welke gun je nu eigenlijk wilt unlocken? Of krijg je gaande weg alle unlocks unlocked (ok, wtf zoveel unlock in 1 post heb ik nog nooit gezien
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 01:13 ]
Verwijderd
Das nieuw!Basti504 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:02:
Screenie :
[afbeelding]
Ik kreeg er meteen 4 bij in SF...ik denk dat het komt omdat ik 4 unlocks heb in BF2 en dat die ook gelden in SF ofzo...anders weet ik ook niet waarom ik meteen 4 unlocks heb gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 01:11:
Ok, misschien een vage vraag hoor, maar ik heb dus die 1.12 update over mn BF2 heen geknikkerd en zie opeens in mn bfhq dat ik opeens meerdere unlocks erbij heb gekregen...
Of moet je nu gewoon nog echt gaan nadenken welke gun je nu eigenlijk wilt unlocken? Of krijg je gaande weg alle unlocks unlocked (ok, wtf zoveel unlock in 1 post heb ik nog nooit gezien)
Nope China is het wendbaarste...J-10 is uber wat dat betreftVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:38:
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 01:23 ]
Verwijderd
Net patch gestart ... krijg ik na een minuut een foutmelding, klik op ok en zie 'patch succesvol geïnstalleerd' ... bij opstarten BF komt ie gewoon terug naar z'n bureaublad ...
Wat een klooiers zijn dit toch !
Hoe los ik dit op ?
- Het uitvoeren van een herstelpunt werkt niet
- Het proberen uitvoeren van de patch via de cmd-box (zie vorige patch) werkt evenmin
Wat een klooiers zijn dit toch !
Hoe los ik dit op ?
- Het uitvoeren van een herstelpunt werkt niet
- Het proberen uitvoeren van de patch via de cmd-box (zie vorige patch) werkt evenmin
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 02:13 ]
Verwijderd
Als aanvulling voor mijn post 4 posts hierboven: ik heb geen Special Forces alleen de gewone BF2...
Verwijderd
80.84.250.58:16567 Clanhost.nl - World of JAG - RankeddCY schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:48:
Zijn er al servers in de lucht met de nieuwe versienummer..?
(ranked)
Nog een IP om aan het lijstje toe te voegen. Wordt goed beheert door leuke clan. Begint rond 15:00 vol te stromen en rond 02:00 is die leeg. Op dit moment draait er Special Forces Ranked. Ik ben wel te spreken over Special Forces alleen de laadtijden zijn een beetje aan de hoge kant. Overigens installatie van de patch en SF moet als volgt.
- Eerst je huidige BF2 installatie patchen naar 1.12
- Special Forces installeren
- Weer de 1.12 patch eroverheen gooien
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 02:08 ]
Verwijderd
Heb em dus ook gedownload via EA, niks geen serie nummer te zien, moestik ook niet invullen tijdens de installatie wil ik een sf server joinen bad serial code go purchase a real copy...ea.com
Dat geloof je toch niet!!!!!!!!!
Wat moet je daar nou weer mee
Dat geloof je toch niet!!!!!!!!!
Wat moet je daar nou weer mee
Verwijderd
Ok, nou snap ik het even niet meer, je hebt geen Special Forces maar na het installeren van patch 1.12 heb je er wel meerdere unlocks bijgekregen??Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 01:41:
Als aanvulling voor mijn post 4 posts hierboven: ik heb geen Special Forces alleen de gewone BF2...
Please explain, ik heb de patch nog niet geïnstalleerd omdat onze clan server nog niet was gepatched, maar ik snap jouw verhaal nu even niet!
Hmm gaat lekker met die patch zo te zien.
Misschien dat ik SF..(bijna tegen mijn principes in) dit weekend ff aanschaf. Heb me gisteren best vermaakt. Jammer alleen van die nightmaps. Daar vind ik echt geen kont aan. Met goggles zie je nog minder als zonder.. Ook jammer dat de Russen geen nieuwe wapens hebben op de extra equipment na dan.
Misschien dat ik SF..(bijna tegen mijn principes in) dit weekend ff aanschaf. Heb me gisteren best vermaakt. Jammer alleen van die nightmaps. Daar vind ik echt geen kont aan. Met goggles zie je nog minder als zonder.. Ook jammer dat de Russen geen nieuwe wapens hebben op de extra equipment na dan.
Zijn er al mensen die hebben opgemerkt dat special forces een stuk trager loopt dan de gewone bf2?
ik heb gisteren even zitten kijken met fraps, en het valt me op dat met precies dezelfde settings (1280x1024, alles high, 2x aa, eaxuit, sound op medium hardware) battlefield 2 gemiddeld op 70 fps loopt, met dipjes naar 50 fps, terwijl special forces op 50 fps loopt, met in sommige gevallen dips naar 25 fps.
ik snap niet echt hoe dit komt. het meest viel het me op op dat level met die boot in special forces (geen idee hoe die map heet), daar zakt de framerate echt gigantisch in, terwijl ik op de boten in gewoon bf2 daar geen last van heb (niet zo extreem tenminste), volgens mij er er behalve dat de boot iets groter is niets anders aan de textures of geometrie of belichting wat deze framedrops zou moeten kunnen verklaren.
even ter info, ik heb de cache zooi weggegooid in de map mods bf2, en de map special forces, beiden zijn dus fresh geoptimized.
ik speel op een amd 64 3200, met een 6800gt, 2 gig ram. alles op stock speeds. in 3dmark 2005 haal ik rond de 5000 punten, lijkt me dus niks mis met m'n setup.
meer mensen die dit ervaren of is het weer een vaag probleem dat alleen ik heb?
ik heb gisteren even zitten kijken met fraps, en het valt me op dat met precies dezelfde settings (1280x1024, alles high, 2x aa, eaxuit, sound op medium hardware) battlefield 2 gemiddeld op 70 fps loopt, met dipjes naar 50 fps, terwijl special forces op 50 fps loopt, met in sommige gevallen dips naar 25 fps.
ik snap niet echt hoe dit komt. het meest viel het me op op dat level met die boot in special forces (geen idee hoe die map heet), daar zakt de framerate echt gigantisch in, terwijl ik op de boten in gewoon bf2 daar geen last van heb (niet zo extreem tenminste), volgens mij er er behalve dat de boot iets groter is niets anders aan de textures of geometrie of belichting wat deze framedrops zou moeten kunnen verklaren.
even ter info, ik heb de cache zooi weggegooid in de map mods bf2, en de map special forces, beiden zijn dus fresh geoptimized.
ik speel op een amd 64 3200, met een 6800gt, 2 gig ram. alles op stock speeds. in 3dmark 2005 haal ik rond de 5000 punten, lijkt me dus niks mis met m'n setup.
[ Voor 1% gewijzigd door milenko79 op 25-11-2005 10:44 . Reden: typetyfus geprobeerd te minimaliseren ]
wat jje maar een goede server vindt, wordt gekicked op iron gator omdat ik als gunner van hind 10 kills maakte ofzo. reden: spawn killing. lolVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 01:57:
[...]
80.84.250.58:16567 Clanhost.nl - World of JAG - Ranked
Nog een IP om aan het lijstje toe te voegen. Wordt goed beheert door leuke clan. Begint rond 15:00 vol te stromen en rond 02:00 is die leeg. Op dit moment draait er Special Forces Ranked. Ik ben wel te spreken over Special Forces alleen de laadtijden zijn een beetje aan de hoge kant. Overigens installatie van de patch en SF moet als volgt.Geloof dat het ook zo op de website van EA staat, maar op de mailinglist voor ranked providers werd benadrukt dat mensen dit goed moeten weten, vandaar nog even de herhaling
- Eerst je huidige BF2 installatie patchen naar 1.12
- Special Forces installeren
- Weer de 1.12 patch eroverheen gooien
.
Heb het zelfde probleem heb al wat settings lager gezet want de fps is echt een stuk lager dan in bf2. Een vriend heeft hetzelfde probleemmilenko79 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:42:
Zijn er al mensen die hebben opgemerkt dat special forces een stuk trager loopt dan de gewone bf2?
Dat level op die boot is idd echt ernstig. Maar dat komt volgensmij meer omdat er zo veel spelers op een erg klein stukje map tegelijk bezig zijn...
ik zat daar gister op een 64-server, en er was echt 40 man tegelijk in die grote ruimte in het schip met traangas, flashbangs en gewone granaten aan het gooien...een grote lag partij
Maar daar had iedereen last van. Kweenie of dat nou door je videokaart komt of door je cpu...
ik zat daar gister op een 64-server, en er was echt 40 man tegelijk in die grote ruimte in het schip met traangas, flashbangs en gewone granaten aan het gooien...een grote lag partij
raketjes doen onderhand letterlijk dubbel dmg of hebben een veel grote splash dmg bereik. in gewoon bf kill ik alleen iemand met raketjes als ik op hem spam in sf gaat iedereen na een paar raketjes neer. Erg groot verschilDaMorpheus schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:10:
Verwijderd
Ik ben zo slecht dat zelfs spawnkilling een uitdaging isevilpin0 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:45:
[...]
wat jje maar een goede server vindt, wordt gekicked op iron gator omdat ik als gunner van hind 10 kills maakte ofzo. reden: spawn killing. lol
Dat level met die grote boot vind ik echt drie keer niets. Als eenmaal die anti-aircraft installatie naar de knoppen is en één van de twee partijen alle helikopters heeft dan is het over en uit. Je kunt niet meer op het flight-dek lopen en die hangar wordt continue bestookt met raketten. En net op het moment dat je met je anti-tank wapen voldoende damage hebt gedaan vliegen ze snel even omhoog voor snelle reparatie.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:16 ]
Van de 8 maps zijn er sowieso al 4 waardeloos. Alle nightmaps + die Iron Gator. Kan me natuurlijk wel voorstellen dat er veel mensen zijn die de nightmaps wel kunnen waarderen. Ik heb dat gewoon nooit zo leuk gevonden. In geen enkele game.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:14:
[...]
Ik ben zo slecht dat zelfs spawnkilling een uitdaging is
Dat level met die grote boot vind ik echt drie keer niets. Als eenmaal die anti-aircraft installatie naar de knoppen is en één van de twee partijen alle helikopters heeft dan is het over en uit. Je kunt niet meer op het flight-dek lopen en die hangar wordt continue bestookt met raketten. En net op het moment dat je met je anti-tank wapen voldoende damage hebt gedaan vliegen ze snel even omhoog voor snelle reparatie.
trueVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:14:
[...]
Ik ben zo slecht dat zelfs spawnkilling een uitdaging is
Verwijderd
Mja, ik ben echt een buitenmensevilpin0 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:28:
[...]
truetotaal oneerlijk. Ik hang ergens, spam raketjes kill mannetjes en krijg een rpg tegen me aan. Strafe 20 meter naar links en wordt alweer gerepareerd
erg unbalenced maargoed je kan ook uit hetzicht van de helis blijven door binnen te blijven
Verwijderd
Mensen ik zit er sterk aan te denken om dit spel te kopen maar ik kan nergens vinden wat nu een goede internet snelheid is. Overal op google vond ik wel dat je nodig had (duh) maar neit hoeveel.
Mijn verbinding is niet zo snel, zo'n 100kb/s.
Gaat dit lukken?
Gaat dit lukken?
Verwijderd
Makkelijk, online gaming heeft niet zoveel bandbreedte nodig hoor. Battlefield 2 kun je al spelen met een ADSL lite abonnement. De kwaliteit van je speelervaring hangt voornamelijk af van de kwaliteit van je ISP. Beetje kort door de bocht maar met providers als @home of Planet Internet hebben wij als gameserver hoster vaak problemen. Klanten van ons die dan last hebben van packetloss omdat @home weer eens een verbinding vol heeft naar een groot knooppunt. Ik heb zelf 3 jaar XS4ALL ADSL gehad (inmiddels Direct ADSL van KPN) maar XS4ALL was echt top. Nooit geen last van lag of packetloss.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:36:
Mensen ik zit er sterk aan te denken om dit spel te kopen maar ik kan nergens vinden wat nu een goede internet snelheid is. Overal op google vond ik wel dat je nodig had (duh) maar neit hoeveel.
Gaat dit lukken?
"Je bent onderscheiden met: Lintje voor dienst in vliegtuig." Dat klinkt echt afgezaagdVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:38:
[afbeelding]
Zelden zo gelukkig geweest in mijn BF2-carrière
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:48 ]
Verwijderd
Oké. Wanadoo heb ik weinig problemen mee dus dat zal wel goed gaan. (hoop ik)Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:41:
[...]
Makkelijk, online gaming heeft niet zoveel bandbreedte nodig hoor. Battlefield 2 kun je al spelen met een ADSL lite abonnement. De kwaliteit van je speelervaring hangt voornamelijk af van de kwaliteit van je ISP. Beetje kort door de bocht maar met providers als @home of Planet Internet hebben wij als gameserver hoster vaak problemen. Klanten van ons die dan last hebben van packetloss omdat @home weer eens een verbinding vol heeft naar een groot knooppunt. Ik heb zelf 3 jaar XS4ALL ADSL gehad (inmiddels Direct ADSL van KPN) maar XS4ALL was echt top. Nooit geen last van lag of packetloss.
Verwijderd
Meld zich hier ook voor aan!evilpin0 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:46:
[...]
Heb het zelfde probleem heb al wat settings lager gezet want de fps is echt een stuk lager dan in bf2. Een vriend heeft hetzelfde probleem
Verwijderd
Ik weet niet of ik een lagere FPS heb maar het schokt soms wel bij mij. Ik heb 1 GB geheugen in mijn PC en zag dat BF2 wel tot 700 MB wil gaan. Wat ik nu doe voordat ik ga gamen is wat onnodige dingen uitzetten zoals MSN enz. En dan als ik BF2 gestart heb het proces 'High Priority' geven. Nu ga ik de game in met ongeveer 200 MB bezet geheugen en alles loopt soepel dan. FPS meter zet ik niet aan want daar ga ik me toch alleen maar aan storen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:58 ]
Ok, als expert in het vliegtuiggebeuren mag je dan vanaf nu m'n piloot zijn zodat ik voor m'n plane-badge kan gaanVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:38:
[afbeelding]
Zelden zo gelukkig geweest in mijn BF2-carrière
[ Voor 4% gewijzigd door Blacksnak op 25-11-2005 12:05 ]
Verwijderd
Ik heb gisteren een Scar-l opgeraapt van iemand die ik neergeschoten had. Darndidlee! Wat een wapen! Het heeft de impact van een G3 en de accuracy van een G36c. Heerlijk. Ik moet snel even 16000 puntjes scoren voor de volgende unlock. Ik ben ook wel benieuwd naar de G36E van de medic. Dat zal ook wel een leuke gun zijn.
Ik hoop wel dat je niemand geteamkilled hebt voor dat wapenVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:08:
Ik heb gisteren een Scar-l opgeraapt van iemand die ik neergeschoten had. Darndidlee! Wat een wapen! Het heeft de impact van een G3 en de accuracy van een G36c. Heerlijk. Ik moet snel even 16000 puntjes scoren voor de volgende unlock. Ik ben ook wel benieuwd naar de G36E van de medic. Dat zal ook wel een leuke gun zijn.
Verwijderd
Jups ... heb ik ook gehoord ... oops, finger slipped ...jagermeister schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:11:
[...]
Ik hoop wel dat je niemand geteamkilled hebt voor dat wapenSchijnt nu dus al weer aan de orde te zijn dat mensen gaan teamkillen voor de nieuwe wapens.
Gisteren trouwens meermaal door teamleden gekilled toen ik in het vliegtuig klom. Met een snipergeweer knalden ze me er gewoon uit vooraleer ik kon vertrekken

tja, ik let normaal ook niet echt op aantal fps, maar het verschil viel me gewoon op, en dus ben ik ens gaan testen. hij scheelt bij mij dus 20 tot 25 frames in het nadeel van special ops, eigenlijk ongeacht of het nou druk is of niet op de maps. ik vind het een beetje vreemd.
Verwijderd
Ik had ineens een daling van 30fps moest me texturen naar medium verzetten om weer een redelijk framerate te krijgen! en heb gemmideld 60-50 fps met uitschieters naar 100-80fpsVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:57:
[...]
Ik weet niet of ik een lagere FPS heb maar het schokt soms wel bij mij. Ik heb 1 GB geheugen in mijn PC en zag dat BF2 wel tot 700 MB wil gaan. Wat ik nu doe voordat ik ga gamen is wat onnodige dingen uitzetten zoals MSN enz. En dan als ik BF2 gestart heb het proces 'High Priority' geven. Nu ga ik de game in met ongeveer 200 MB bezet geheugen en alles loopt soepel dan. FPS meter zet ik niet aan want daar ga ik me toch alleen maar aan storen.
Zelf heb ik 1 GB, AMD64 3800, ati 800XL en het verbaasd me dat door SF niet alles op high kan spelen!
jaik maar 200mb gebruik,
ik heb 400MB of meer
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 12:19 ]
Verwijderd
Ik teamkill nooit opzettelijk. Dat vind ik lame. Maar voor zo'n gun is het wel verleidelijk moet ik zeggen 

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 12:17 ]
Iedereen heeft helaas dit probleem lijkt welevilpin0 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:46:
[...]
Heb het zelfde probleem heb al wat settings lager gezet want de fps is echt een stuk lager dan in bf2. Een vriend heeft hetzelfde probleem

Nog een maandje of 2-3 wachten, dan komt de nieuwe patch
Dit topic is gesloten.