[PC] Battlefield 2 - Deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:19

Stewie!

Keen must die!

FireFoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:23:
Ik heb nu de patch geinstalleerd maar ik zie nog niks van ladders oid hoor :? Dat zou toch ook in de gewone Bf2 moeten zitten nu, zonder SF?
Ladders zitten er al vanaf versie 0.0000001 :P
Je bedoelt het "tokkeltouw" en de grijphaak? Dat is voor Special Forces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Blacksnak schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:21:
[...]

Dan moet je het ook andersom bekijken! Welk voordeel hebben de wel-kopers van de expansion dan ten opzicht van de niet-kopers?
meer snufjes??
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:25:
[...]

Ladders zitten er al vanaf versie 0.0000001 :P
Je bedoelt het "tokkeltouw" en de grijphaak? Dat is voor Special Forces :)
Dat staat dan eigenlijk verkeerd op jullie site...:
UPDATE OMSCHRIJVING GRIJPHAAK EN TOKKELTOUW.

GRIJPHAAK
- De GRIJPHAAK is een onderdeel van de aanvaller- en antitankkits. Je gooit hem met de toetsen voor het primaire wapen of het secundaire wapen. Druk op 'E' om het touw vast te pakken en los te laten. Je klimt met de richtingstoetsen. Je kunt het touw bevestigen aan alle vaste voorwerpen in de wereld en dus niet aan terrein of voertuigen. Met alle aanvallerkits en antitankkits kun je elke grijphaak oppakken, zelfs die van het andere team, zolang je niet al een grijphaak in je bezit hebt.

TOKKELTOUW
- Het TOKKELTOUW is een onderdeel van de elitetroepen- en de sluipschutterkits. Je schiet het touw weg met de toets voor het primaire wapen. Met de toets voor het secundaire wapen controleer je of het doelwit een geschikt bevestigingspunt is. Als het touw vast zit, kun je erin klimmen met 'E'. Je glijdt automatisch naar beneden. Met alle elitetroepenkits en sluipschutterskits kun je elk tokkeltouw oppakken, zelfs die van het andere team, zolang je niet al een tokkeltouw in je bezit hebt.

==================
SPECIFIEKE KENMERKEN VAN BATTLEFIELD 2(tm): SPECIAL FORCES
==================
(...)
Het tokkeltouw en grijphaak staan niet bij "SPECIFIEKE KENMERKEN VAN BATTLEFIELD (tm): SPECIAL FORCES" maar dr boven,vandaar dat ik dacht dat het voor iedereen was :)

En als ik nou SF zou hebben (krijg hem vanavond :D) kan ik dan bijv op strike @ kharkand ook een tokkeltouw e.d. gebruiken of is dat dan weer alleen voor SF maps ook?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:21:
[...]

Dat is een goed punt. Aan de andere kant lijken ze de mod community totaal niet echt te supporten door het hele ranking systeem en het niet ontwikkelen van een auto download mechanisme voor nieuwe / custom maps.
Precies.... wat heb je aan die tools als het gebruik ervan niet wordt gestimuleerd en zelfs tegen gewerkt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 117053 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:06:
Ach ik vindt het allemaal terrecht. Je koopt de addon niet dan mag je verwachten dat je de content van die addon ook niet kan gebruiken. Dat je benadeeld wordt is bullshit de orginele wapens worden er niks slechter op. Ik speel er niet slechter op. Dat het spel weer zwaarder is geworden met deze nog verder verbeterde engine noem ik ook niet verwonderlijk. Nouja we blijven natuurlijk Nederlanders gieren tot het eind!
Je koopt de add-on niet, dus dan wil je ook niet dat content uit die add-on jouw versie die je wel gekocht hebt komt vervuilen. Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Waarom nu zaken uit Special Forces in de standaard game opnemen? Flash bangs vind ik persoonlijk niet thuishoren in BF2....Als je SF content wilt moet je gewoon de add-on kopen.. wil je dit niet, dan moet dat ook gewoon kunnen en moet het niet als het ware door je neus geboord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
idd heb je wel gelijk in, ze moeten de content apart houden. Kan me er best iets bij voor stellen dat sommige het helemaal niks aanspreekt. Of een andere oplossing is dan dat ze speciale special :9 forces servers maken met daarbij de nieuwe mappen en de oude. Maja EA heeft beslist en je zal er maar aan moeten wennen. Misschien als EA nog een beetje medelijden heeft ze het eruit halen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer dat ik die server niet kan faken, zo dat hij denkt dat ik SF heb, en toch de kits kan op pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FireFoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:33:
[...]

Dat staat dan eigenlijk verkeerd op jullie site...:
Dat is een letterlijke copy/paste van de releasenotes van patch 1.12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:55:
jammer dat ik die server niet kan faken, zo dat hij denkt dat ik SF heb, en toch de kits kan op pakken
JE KAN DE KITS ALTIJD OPPAKKEN, is toch al 14x vermeld in de laatste 250 posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 20:45

Tubby

or not to be

Gelukkig staat tijdens wars al die unlock troep uit _/-\o_

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nevermind....

[ Voor 97% gewijzigd door whyz op 23-11-2005 13:03 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik heb het idee dat iedereen loopt te gissen.

Kan men de nieuwe wapens ook ook unlocken zonder de SF addon..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:00:
[...]

JE KAN DE KITS ALTIJD OPPAKKEN, is toch al 14x vermeld in de laatste 250 posts :X
lz waarom lukte het mijn dan vorige keer niet :S
of me toetsen zijn verot, of ik heb oop de verkeerde toets zitten rammen
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGearloose
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik zat het volgende te lezen en meen mij te herinneren dat het 2de getal niet het gemiddelde aantal fps is maar de tijd tussen de frames in milliseconden. (zie topic start)

Consolecommands:

renderer.drawfps 1 – laat de FPS linksboven in het rood zien, eerste getal is de actuele fps en de tweede getal is het gemiddelde fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

dCY schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:08:
Ik heb het idee dat iedereen loopt te gissen.

Kan men de nieuwe wapens ook ook unlocken zonder de SF addon..?
Ik gis van niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:00:
[...]

EA had het anders moeten doen naar mijn mening, SF content helemaal uit standaard BF2 houden of voor iedereen beschikbaar moeten maken en niet dmv oppakken van een kit!
Ben het eens met eerdere stellingen hierover, als je de add-on niet koopt hoef je die content kennelijk niet maar hou het dan ook uit mijn game waar ik al 50€ voor heb betaald! :(
Zorg er maar voor dat het origineel eindelijk eens wat beter gaat draaien ipv zakken vullen met dit soort grappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 128025 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:18:
[...]

EA had het anders moeten doen naar mijn mening, SF content helemaal uit standaard BF2 houden of voor iedereen beschikbaar moeten maken en niet dmv oppakken van een kit!
Ben het eens met eerdere stellingen hierover, als je de add-on niet koopt hoef je die content kennelijk niet maar hou het dan ook uit mijn game waar ik al 50€ voor heb betaald! :(
Zorg er maar voor dat het origineel eindelijk eens wat beter gaat draaien ipv zakken vullen met dit soort grappen!
Exactly my thoughts. Maar goed... zelf ben ik wel redelijk geinteresseerd in SF hoor, maar ze hadden het gescheiden moeten houden. Net zoals je billen gescheiden zijn zeg maar...

Valt me nog mee dat ze de Apache niet door Karkand laten vliegen en dat je, als Niet-SF eigenaar, gewoon niet kunt instappen in dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 15:44
[b]

Nog ff wat bugs? die ik heb in SF:

* Iedere ronde gaat ie weer shaders optimizen alsof ik mn instellingen heb verandert.
* No kit bug alweer gehad na revive.
* Regelmatig een aantal keer een spawnpoint selecteren en op Done klikken en maar niet spawnen.
* Behoorlijk laggy bij lage ping..zelfs op een 16 player server.

Meer mensen last van zoiets...of andere dingen? En waar kon ik dat nou melden?
Iedere ronde shaders optimizen heb ik ook..

problemen met spawnpunt selecteren ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

htf99 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:56:
[...]

Iedere ronde shaders optimizen heb ik ook..

problemen met spawnpunt selecteren ook trouwens.
- Ik merkte dat als je in het water schiet... het niet meer opspat. Constateerde dit in Mass Destruction en Devils nogwat. Betrof dan wel de "Demo".
- Je lijkt door te ademen wanneer je wordt afgeschoten terwijl je een gasmasker op hebt :?
- Liep allemaal een stuk zwaarder.
- Ook last van het iedere keer opnieuw bijwerken van de shaders. Kan aan "Demo" liggen natuurlijk.

- Verder werd ik erg pissig van die Flash bangs. Had voor mij echt niet gehoeven...
- Die Zip-line wordt te veel gebruikt zal op een gegeven moment alleen maar mannetjes voorbij zoeven. Net een speeltuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:59:
[...]

Dat is een letterlijke copy/paste van de releasenotes van patch 1.12 :)
nofi, maar dan staat het er nog steeds verkeerd :P

Weet iemand of ik met SF bijv op strike @ kharkand ook een tokkeltouw e.d. gebruiken of is dat dan weer alleen voor SF maps ook? Of geldt dat alleen voor wapens, dat je die in elke map kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:07:
[...]

- Ik merkte dat als je in het water schiet... het niet meer opspat. Constateerde dit in Mass Destruction en Devils nogwat. Betrof dan wel de "Demo".
- Je lijkt door te ademen wanneer je wordt afgeschoten terwijl je een gasmasker op hebt :?
- Liep allemaal een stuk zwaarder.
- Ook last van het iedere keer opnieuw bijwerken van de shaders. Kan aan "Demo" liggen natuurlijk.

- Verder werd ik erg pissig van die Flash bangs. Had voor mij echt niet gehoeven...
- Die Zip-line wordt te veel gebruikt zal op een gegeven moment alleen maar mannetjes voorbij zoeven. Net een speeltuin.
Ach moet je ze toch straffen dat ze niet met die Zip-Line moeten spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:07:
[...]
Alle nieuwe dingen zijn leuk. Het overdadig gebruik zal straks vanzelf weer afnemen denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

gizzmo4u schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:14:
Ik zat het volgende te lezen en meen mij te herinneren dat het 2de getal niet het gemiddelde aantal fps is maar de tijd tussen de frames in milliseconden. (zie topic start)

Consolecommands:

renderer.drawfps 1 – laat de FPS linksboven in het rood zien, eerste getal is de actuele fps en de tweede getal is het gemiddelde fps.
Zou zomaar kunnen, het is in ieder geval niet hetgenen wat de TopicStart beweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 19:16

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 120284 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:21:
[...]

Zou zomaar kunnen, het is in ieder geval niet hetgenen wat de TopicStart beweerd.
Ik weet niet waarom maar ik dacht altijd dat het de FPS tot 100 was :o. Mijn FPS is meestal 60 en daarnaast staat 40?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Om ook nog iets positiefs te noemen aan de add-on:

+ Mass Destruction, Surge, Ghost Town
+ Rebellenlegers en Russen. Britten klinken daarentegen ontzettend lame.
+ RPG
+ Nieuwe voertuigen
+ Apache en Hind uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:22
Is patch 1.12 eigenlijk cumulatief? Kan me voorstellen dat niet iedereen die SF inclusief 1.11 update installed. Dus kan je van 1.03=>1.12?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Eh ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Nog een keer:

Ik heb gisteren SF gespeeld en had gelijk 5 unlocks in SF. Deze wapens kan ik allemaal in BF2 regular gebruiken. Mensen die niet SF hebben kunnen mijn kit gewoon oppakken.
De score is per account en die is hetzelfde voor BF2 en BF2SF... kortom score telt door. In bfhq kun je kiezen tussen awards voor bf2 of bf2 sf. Ranking systeem is niet aanngepast.

Ik heb (nog) geen extra unlock voor de sniper en antitank

Welke kits neem je over:
Alle primaire wapens van SF
Secundare wapens alleen de flashbang bij de assult kit, je bent dan wel je handgranaten kwijt!
Dus NIET de zipwire, grabling hook, teargas.

Zelf vindt ik de nieuwe unlock voor de engineer super, geen close range wapen maar meer lange afstand. De andere ga ik vanavond mee klooien.

::::SF::::
De nieuwe mappen zijn superleuk maar extreem druk qua gameplay. Elk dak, huis is een potienteel gevaar omdat men met de grabblinghook en zipwire overal kan komen. Voordat je alle hoeken en gaatjes kent ben je wel even bezig. Denk wel dat het "vak"sniper weer aan zal trekken vanwege eerder genoemde :(
Waar helicopters zijn zijn nu ook mobiele AA voertuigen. Voor de rest veel en veel te veel tanks en apc's. Denk aan een sharqi map met 4 apc's 2 tanks, 2 AA, 2 choppers op de 64 player map.

Tacktiek was al belangrijk in bf2 maar in deze mappen met deze kits is het maken of breken. Gisteren al kennisgemaakt met een team wat samenwerkt. 1 schiet zipware en hele sqaud zipped er achter aan. Voordat je het weer staan er 6 man achter je.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 23-11-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 139872 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:37:
Nog een keer:

Ik heb gisteren SF gespeeld en had gelijk 5 unlocks in SF.
8)7 Goed man dat rankingsysteem. Het houdt het echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Apache en Hind zijn niks nieuws, gewoon zelfde als Cobra... Alleen andere textures deropgeplakt en geluidjen zijn wat zachter... van de raketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:11:
[...]

Ach moet je ze toch straffen dat ze niet met die Zip-Line moeten spelen :+
Overigens... spelers die dus aan de zip-line hangen kun je niet raken. Tenminste...volgens mij heb ik een aantal keer op die gasten geschoten, maar raken.... ho maar.

Iemand die dit kan bevestigen?
Hidde schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:57:
Apache en Hind zijn niks nieuws, gewoon zelfde als Cobra... Alleen andere textures deropgeplakt en geluidjen zijn wat zachter... van de raketten.
Sja.. als je zo bekijkt dan zijn de army's, tanks en wapens ook allemaal het zelfde. Tuurlijk zijn ze nieuw. Het zijn de Apache en de Hind... die zaten er nog niet in namelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door jagermeister op 23-11-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:58:
[...]

Overigens... spelers die dus aan de zip-line hangen kun je niet raken. Tenminste...volgens mij heb ik een aantal keer op die gasten geschoten, maar raken.... ho maar.

Probeer eens met wat groter kaliber op ze te schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:59:
[...]

Probeer eens met wat groter kaliber op ze te schieten :P
Hoezo? Heb jij het ook geconstateerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Bor de Wollef schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:15:
[...]

Alle nieuwe dingen zijn leuk. Het overdadig gebruik zal straks vanzelf weer afnemen denk ik.
Zeker als er straks servers komen die als serverrules hebben het niet mogen gebruiken van tokkeltouwen.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:58:
[...]

Nee hoor gisteren er zat afgeschoten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 14:45
Uhm ik heb niet alle bladzijden doorgespit van deze tread, maar wat ik me afvraag.
Meerdere mensen praten al over ingame zaken, zoals: "ik heb al 5 wapens geunlockt".

Maar in mijn programmatje staat dat SFj pas over 2 dagen geunlockt wordt...
Dus hou kunnen sommige al spelen??? Demo gehackt of zit het fout bij mij?

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:06:
[...]

Nee hoor gisteren er zat afgeschoten :9
_/-\o_

hmm messchien een leuke addon maar EA/Dice mogen zich nu echt wel even op de bugfixen focussen met 2 mooie mappen erbij!

Oh ooit ga ik SF halen,maar voor mij mochten ze toch eerst patchen en daarna een addon
ach messchien krijg ik hem wel in me schoen :P
ja en vooral omdat ik een urban terrorist ben dus :o
kan ik SF moeilijk laten liggen }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 23-11-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:16:
[...]
Vandaar dat EA ook weer voor BF2 de editor, guides en pre-fab mappacks gratis verspreidt :z
Yeah right….

Alsof het leveren van genoemde zaken “het” bewijs is dat EA de moddingcommunity “actief en goed” ondersteunt.

Jij weet heus ook wel dat het gebrek aan succesvolle mods het gevolg is van het Ranked system waar de mods geen toegang toe hebben.

Dus waarom zo’n wijze slaapsmilie posten….. |:(

EA heeft er heus wel over nagedacht waarom hun addons geen echt grote successen werden.
Nu wil ik het rankedsystem geen vooropgezet plan noemen om uiteindelijk hun addons beter te verkopen maar het komt nu wel heel prettig uit. Vind je ook niet?

Als EA het echt goed voor zou hebben met de moddingcommunity dan stellen ze niet alleen genoemde hulpmiddelen ter beschikking maar komen ze ook met een systeem waarbij de mods toegang tot het ranked system kunnen krijgen… B)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:26:
[...]

Yeah right….

Alsof het leveren van genoemde zaken “het” bewijs is dat EA de moddingcommunity “actief en goed” ondersteunt.

Jij weet heus ook wel dat het gebrek aan succesvolle mods het gevolg is van het Ranked system waar de mods geen toegang toe hebben.

EA heeft er heus wel over nagedacht waarom hun addons geen echt grote successen werden.
Nu wil ik het rankedsystem geen vooropgezet plan noemen om uiteindelijk hun addons beter te verkopen maar het komt nu wel heel prettig uit. Vind je ook niet?

Als EA het echt goed voor zou hebben met de moddingcommunity dan stellen ze niet alleen genoemde hulpmiddelen ter beschikking maar komen ze ook met een systeem waarbij de mods toegang tot het ranked system kunnen krijgen… B)
klopt en hadden ze auto download map er niet uitgesloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:26:
[...]

Yeah right….

Misschien even kijken op een site als http://www.battlefield2.nl/index.php?p=mods . Daar worden een paar zeer goede mods wekelijks gevolgd en geupdate (inclusief screens). Een mod bouwen duurt wel iets langer dan één map in elkaar flansen (wat al lang duurt). Geef het wat tijd, de grote mods zullen binnen enkele weken allemaal uitkomen :)
En mensen die mods spelen moeten nog altijd BF2 aanschaffen. Dus jouw hele redenering klopt al niet meer. Ranking systeem of niet, expansion packs worden bij alle games een stuk slechter verkocht dan het origineel

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 23-11-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:19:
[...]

_/-\o_

hmm messchien een leuke addon maar EA/Dice mogen zich nu echt wel even op de bugfixen focussen met 2 mooie mappen erbij!

Oh ooit ga ik SF halen,maar voor mij mochten ze toch eerst patchen en daarna een addon
ach messchien krijg ik hem wel in me schoen :P
ja en vooral omdat ik een urban terroist ben dus :o
kan ik SF moeilijk laten liggen }:O
Urban is gewoon leip :)
Denk dat ik SF ook amar ga kopen of sint moet eens aardig doe...maar de laatste jaren niete echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:32:
[...]
Misschien even kijken op een site als http://www.battlefield2.nl/index.php?p=mods . Daar worden een paar zeer goede mods wekelijks gevolgd en geupdate (inclusief screens). Een mod bouwen duurt wel iets langer dan één map in elkaar flansen (wat al lang duurt). Geef het wat tijd, de grote mods zullen binnen enkele weken allemaal uitkomen :)
En mensen die mods spelen moeten nog altijd BF2 aanschaffen. Dus jouw hele redenering klopt al niet meer. Ranking systeem of niet, expansion packs worden bij alle games een stuk slechter verkocht dan het origineel
Op TotalBF2 dus ook, maar goed daar gaat het niet om. De mods komen er wel... de vraag is alleen... gaat het publiek de ommezwaai maken zonder dat EA het wat meer probeert te stimuleren? Als het publiek de rankings straks niet interessant meer vindt... dan wel misschien. Maar iedereen blijft vooralsnog geilen op nietszeggende scores en lintjes. Voor de unlocks hoef je ook niet meer te blijven spelen op ranked servers omdat iedereen zo'n beetje alle unlocks wel heeft behaalt in een paar weken tijd.

Er zijn echt wel veel custom maps gemaakt. Als EA alleen al officiëel een map pack met goede custom maps had gereleased, dan was dat al een stimulans voor veel mappers. Bovendien een toevoeging voor iedere BF speler aangezien ze dan konden kiezen uit meer dan 12 maps..... Die default maps hangen mij iig al goed de keel uit.

Nee wat doet EA... ze komen met 1 gratis map. Wake Island... de meest grijs gespeelde map ever. Wake past ook totaal niet binnen het concept van BF2... Maar goed.. dat past Special Forces ook niet naar mijn bescheiden mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Het zou mooi zijn moest EA om de zoveel tijd custom-maps toevoegen aan de officiele mapcycle. Maw ranked maken. Maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren

Ik zie dat ze dmv de nieuwe patch het progress-balkje gefixed hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 13:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke_Niels schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:17:
Uhm ik heb niet alle bladzijden doorgespit van deze tread, maar wat ik me afvraag.
Meerdere mensen praten al over ingame zaken, zoals: "ik heb al 5 wapens geunlockt".

zie mijn oude post:

En tip van het EA forum voor de mensen die hem via de downloader binnen hebben en moeten wachten.

for those that have downloaded it and dont want to wait until friday do this!

log in here with your account details:

https://ea.pogo.com/login...=eacom&parsid=4376800

go to account details change your local to usa and zipcode to 49721 save and exit then log into ea installer and it`ll be ready & waiting to install.

IK ben hem nu aan het installeren !!!! Als ik GOF naar SF kan omzetten dan gaan we van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:54:
[...]
Op TotalBF2 dus ook, maar goed daar gaat het niet om. De mods komen er wel... de vraag is alleen... gaat het publiek de ommezwaai maken zonder dat EA het wat meer probeert te stimuleren? Als het publiek de rankings straks niet interessant meer vindt... dan wel misschien.
Dat zal voor een groot deel ook afhangen van de kwaliteit van de mods en hoe vernieuwend ze zijn. Erg goede nieuwe maps zouden voor mij al reden genoeg zijn om een mod te gaan spelen. De maps uit de vanilla versie ben ik nu al spuugzat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:32:
[...]
Eens, alleen denk ik dat het zonder de ranked status nooit populair zal worden, hoe mooi ook. Hopelijk krijg ik ongelijk.
Mijn redenering:
Omdat mensen ranked willen spelen en dat niet met mods kan wordt de modding community niet actief gesteund. Omdat er niet veel maps in BF2 zitten en mensen toch nieuwe maps willen spelen zijn mensen eerder geneigd "dan maar" de SF add-on aan te schaffen.
Dit terwijl de maps van de moddingcommunity lekker gratis waren en vaak van betere kwaliteit werden bevonden.

Het gaat er dus om dat mensen die BF2 al hebben om extra maps te spelen nu “gedwongen” worden om extra SF aan te schaffen terwijl ze vroeger de gratis mods hadden.

Ik zie even niet hoe mij redenering niet zou kloppen… :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Help!!!! schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:28:
[...]
Mijn redenering:
Omdat mensen ranked willen spelen en dat niet met mods kan wordt de modding community niet actief gesteund. Omdat er niet veel maps in BF2 zitten en mensen toch nieuwe maps willen spelen zijn mensen eerder geneigd "dan maar" de SF add-on aan te schaffen.
Dit terwijl de maps van de moddingcommunity lekker gratis waren en vaak van betere kwaliteit werden bevonden.

Het gaat er dus om dat mensen die BF2 al hebben om extra maps te spelen nu “gedwongen” worden om extra SF aan te schaffen terwijl ze vroeger de gratis mods hadden.

Hier sluit ik mij bij aan. EA.. you sneaky you! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vond dit altijd nog wel een leuke banner

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/481a8a51efeadb33aaa9388abd0336d6/full.jpg

Heel veel van de beloofde fixes zaten uberhaupt niet in de patch dus EA/DICE kan mooi de pot op met z'n expansion packs.

het hele ranking systeem kan me gestolen worden inmiddels en een goede mod (Forgotten Hope anyone?) kan misschien mn spel plezier weer terug brengen

[ Voor 56% gewijzigd door Gunner op 23-11-2005 16:43 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:22
Uhm ja en het werkt ook nog, dat kan niet :+

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gunner schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:40:

[afbeelding]

Heel veel van de beloofde fixes zaten uberhaupt niet in de patch dus EA/DICE kan mooi de pot op met z'n expansion packs.

het hele ranking systeem kan me gestolen worden inmiddels en een goede mod (Forgotten Hope anyone?) kan misschien mn spel plezier weer terug brengen
_/-\o_

Forgotten Hope 2... :9~ Kan niet wachten tot die uitkomt. Is er al een datum bekend waarop ze een Alpha of Beta versie releasen? Volgens mij vlot het nog niet zo met FH2 aangezie ze eest nog de laatste hand hebben gelegd aan een update voor FH1 waardoor het team feitelijk in 2-en is gesplitst. Nu werken ze wel met volle capaciteit aan FH2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Help!!!! schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:28:
[...]

[...]

Mijn redenering:

Je redenering klopt niet omdat hij ten eerste niet voor alle mensen geldt. ik zelf heb echt schijt aan of het nu ranked of unranked is, helemaal hilarish vindt ik altijd post hier waarin iemand vloekt dat die 2 uur heeft gespeelt en ze score niet gesaved is.
Zelf de meeste diehard ranked boys zullen het wel een keer zat worden en mods gaan spelen.
Al met al heeft ea/dice een hele goede constructie gemaakt om spelers te binden. Als ea eenmaal genoeg verkocht hebt gaan ze zich wel concentreren op de mod community om de hun klantjes langer te binden

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

evilpin0 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:01:
[...]

Je redenering klopt niet omdat hij ten eerste niet voor alle mensen geldt. ik zelf heb echt schijt aan of het nu ranked of unranked is, helemaal hilarish vindt ik altijd post hier waarin iemand vloekt dat die 2 uur heeft gespeelt en ze score niet gesaved is.
Zelf de meeste diehard ranked boys zullen het wel een keer zat worden en mods gaan spelen.
Al met al heeft ea/dice een hele goede constructie gemaakt om spelers te binden. Als ea eenmaal genoeg verkocht hebt gaan ze zich wel concentreren op de mod community om de hun klantjes langer te binden
Hmm... maar geldt dat ook voor de custom maps? Ik zie redelijk wat servers die custom maps draaien. Hoeveel spelers zie ik daar echter ... psies... nul, zero, zilch, nakko, nada, niente. Blijkbaar toch de oorzaak van de rankgeilheid die er heerst. Er zijn altijd mensen die de maps willen proberen, maar als die op iedere Non-ranked server 0/16, 0/32, 0/40, 0/64 zien... tja.. dan gaan deze mensen ook maar weer naar de ranked servers. En zo blijft het cirkeltje zich herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:40:

[afbeelding]

Sorry maar ik kan het niet boycotten als infrantry terrorist :P
ja ik baal ook dat het niet eerst wordt gepatch maar ik heb volle hoop op Dice en niet EA
alleen EA is overgrotendeel eigenaar geworden van DICE :(

:o maar ik vertrouw er op net als bf1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:46:
_/-\o_

Forgotten Hope 2... :9~ Kan niet wachten tot die uitkomt. Is er al een datum bekend waarop ze een Alpha of Beta versie releasen?.
Geen idee wat de status is, het enige is dat ik af en toe wat veelbelovende screenshots voorbij zie komen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10712

Anoniem: 139872 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:07:
[...]

zie mijn oude post:

En tip van het EA forum voor de mensen die hem via de downloader binnen hebben en moeten wachten.

for those that have downloaded it and dont want to wait until friday do this!

log in here with your account details:

https://ea.pogo.com/login...=eacom&parsid=4376800

go to account details change your local to usa and zipcode to 49721 save and exit then log into ea installer and it`ll be ready & waiting to install.

IK ben hem nu aan het installeren !!!! Als ik GOF naar SF kan omzetten dan gaan we van start
PERFECTE TIP!

Installatie loopt :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

O man nou moet ik 3GB vrij hebben voor de jongste patch. Stond ergens niet een tip om de installatie op een andere partitie dan C: te laten plaatsvinden? Ik heb nml mijn C: al vol met Windows enzo.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

Beste Gamers,

Tijdens het online spelen slaat soms battlefield vast en sluit het programma af...
iemand hier ook last van ?? en misschien een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 110378 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:35:
Beste Gamers,

Tijdens het online spelen slaat soms battlefield vast en sluit het programma af...
iemand hier ook last van ?? en misschien een oplossing??
Kan van alles zijn. Bijvoorbeeld je Hardware of een driverprobleem. Moet je dus met meer info komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Vind wel dat je MOD's en custom-maps voor battlefield2 niet met elkaar mag vergelijken. Ik speel idd nooit op custom-maps omdat er a) niemand op zit en b) omdat ze unranked zijn (als ik de keuze heb speel ik toch liever op ranked servers ...). Maar dat betekent niet dat ik geen MOD's ga spelen 'omdat deze niet ranked zijn'. Ik kijk zeker uit naar FH2 en PoE en ga deze zeker spelen omdat het gewoon een ander spel is en totaal niets met de ranks te maken heeft.

DJM draait btw op 1.1.2554-356.0

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 23-11-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Hebben andere mensen ook het rpobleem dat je je niet kan aanmelden?

Als ik online wil spelen dan druk ik op inloggen met me account, en soms zegt hij dat me wachtwoord fout is, terwijl er gewoon er gewoon een vinkje voor wachtwoord onthouden staat.

En anders blijf ik heeeel lang naar een schermpje te kijken dat hij aan het connecten is, en dan loopt battlefield vast.

Ik heb trouwens nog niet eens de kans gehad om het online te spelen door deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:35

R-B

Blokkert

dus ik begrijp

BF 2 : SF moet je apart opstarten en apart spelen: Buiten BF 2 zelf om? Dus het zit niet door elkaar ;(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

grom Nou heb ik 3,13GB vrij op C en nog zeurt patch over te weinig ruimte :?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
weet iemand nog die bf2 tweak site? nadat ik SF heb geinstalleerd zijn al mn video settings weer default namelijk en nou loopt ie weer voor geen meter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

FireFoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:36:
weet iemand nog die bf2 tweak site? nadat ik SF heb geinstalleerd zijn al mn video settings weer default namelijk en nou loopt ie weer voor geen meter :/
http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
@damorpheus:

www.totalbf2.com is een betere nieuwssite wat betreft mods ed.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Heeft iemand enig idee hoe het komt dat SF zoveel meer resources gebruikt? Ik merk dat ie veel langzamer is, vooral in gebouwen enzo.
Iemand een suggestie om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz

Ik vind SF tot nu toe wel cool. Maar er zijn wel wat dingen die beter hadden gekunt...het zou me cool lijken om karkhand te kunnen spelen als SF zijnde, met traangas enzo :)
Helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 27-06 15:07

Zjemm

...

hmmm klinkt allemaal wel negatief.....heb hem al wel besteld....hopen maar dat ze met een nieuwe patch komen om de boel juist te laten lopen.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Uhm, Ik heb vandaag opeens in BF2 de medaile 'navy cross' mogen ontvangen. Nou kan ik het me voorstellen dat ik 2 van de 3 eisen wel gehaald heb maar een global speeltijd van 4500 uur, zit er toch wel +/- 4150 uur naast. Heb vandaag wel voor het eerst 2 potjes SF gespeeld, maar kan me niet voorstellen dat het daar wat mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

Anoniem: 10712 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:37:
[...]

PERFECTE TIP!

Installatie loopt :) :) :)
het werkt niet bij mij ....of ben ik te ongeduldig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Anoniem: 93195 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:14:
het werkt niet bij mij ....of ben ik te ongeduldig ?
Ik krijg hier ook Invalid URL.. beetje wazig :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158554

ROFLASTC schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:27:
O man nou moet ik 3GB vrij hebben voor de jongste patch. Stond ergens niet een tip om de installatie op een andere partitie dan C: te laten plaatsvinden? Ik heb nml mijn C: al vol met Windows enzo.
probeer om tijdelijk systeem herstel uit te zetten en meteen alle herstelpunten behalve de laatste verwijderen. daardoor kwam bij mij 4 gig vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 158554 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:01:
[...]

probeer om tijdelijk systeem herstel uit te zetten en meteen alle herstelpunten behalve de laatste verwijderen. daardoor kwam bij mij 4 gig vrij.
Jeuj gelukt. Ik kreeg al met al 3,22GB vrij en t werkt allemaal

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:> Conclusie goeie urban maps en wapens, de nacht mappen zijn redelijk, maar ook weer niet slecht moet alleen nog wat meer tijd aan besteden!.
:( alleen de performence is baar slecht geworden ,ik had ineens een fps van onder de 25 :S
moet texture op mid zetten om het weer fantsoenlijk te laten draaien weet iemand hoe dat komt of hebben er mensen er meer last van.

En voor het eerst weer geluid ( achtergrond muziek van BF2) na het afsluiten van Bf2 zo 20 seconden, dit had ik nooit meer sinds patch 1.03 of eerder ( is zo lang geleden)

:*) maar heb ook geen lagspikes meer (ping ineens naar 300 of meer)

pff zeer raar.. terug gegaan naar een ouwere versie of iets dergelijks :9
want aa flipt ook niet meer!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 23-11-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Ikke_Niels schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:17:

Ben ik blij dat ik m gewoon in de winkel heb gekocht en niet gedownload..hahaha...en dan heb je nog niet eens fysiek een DVD in je handen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 123536 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:05:
Het zou mooi zijn moest EA om de zoveel tijd custom-maps toevoegen aan de officiele mapcycle. Maw ranked maken. Maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren

Ik zie dat ze dmv de nieuwe patch het progress-balkje gefixed hebben :)
En wat ze wat mij betreft ook mogen doen is INCREMENTAL patches erbij uitbrengen...voordat je t weet zit je 2-3 patches verder 1Gb te downloaden ofzo.

• Martinspire
  • Laatst online: 14:00
hoe je hem nu al kunt spelen? verander je account lokatie es in US ipv NL en dan start de installatie

helaas loopt die installatie bij mij dus vast, ik heb dus ff hulp nodig:

Help DJMantri BF2SF installeren!!!

Martinspire - PC, PS4, X1

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Lol Het is al gezegd maar ik doe ff een duit in het zakje

Ik heb SF niet maar ik heb nu wel de scar-L gejat van een gevallen tegenstander :) Ik denk dat ik wel meer op kits ga letten.

And it goes BRAAAAAPP!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 15:12
ROFLASTC schreef op donderdag 24 november 2005 @ 03:11:
Lol Het is al gezegd maar ik doe ff een duit in het zakje

Ik heb SF niet maar ik heb nu wel de scar-L gejat van een gevallen tegenstander :) Ik denk dat ik wel meer op kits ga letten.
Ik zag gister een teammaat met een F2000 en dat is me favo wapen sinds Splinter Cell :P dus ik wou hem graag even proberen dus ik achter die gozer aanrennen, gaat ie uiteindelijk dood en ik pak ze kit alleen na 5 seconden was ik toen ook dood :+
Maar vandaag even kijken of ze SF verkopen bij e-plaza of dixons hier in de buurt.

10100111001

• R-B

R-B

Blokkert

ligt server nu plat?

duurt 5 min voor het inloggen
en zegt dat hij geen servers kan vinden, en dat klopt ook :P

Kan wel gewoon alle STATS bekijken

(Dit voor SF)

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 24-11-2005 07:56 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:25
Wel leuk SF, maar ik had hem net gekocht, kon ik nog een patch downloaden van bijna 300MB duurde ook 1,5 uur door die kut servers, maar goed kon eindelijk gaan spelen...loopt die voor geen meter meer op dezelfde settings als bij BF2 dus ik maar alles op medium gezet i.p.v high. Eindelijk lopen, alleen dat controleren duurde weer 2 minuten terwijl dat met BF2 maar 10 sec duurde door me 1,5GB pc3200...
Eindelijk in een game, wel leuk, ik kon al meteen 4 nieuwe wapens unlocken, kreeg al mijn elite-troepen badge, komt er een nieuwe level, nacht wel te verstaan. Wel lache maar ik zie geen klote door die nightvision hun zien mij eerder dan ik :+. Dat is denk ik een kwestie van wennen, maar voor de rest zag het er wel leuk uit maar mij voorkeur gaat nu nog naar gewoon bf2.
Die jetski's en quad's zijn wel strak, rijden erg hard :*). Ook die hook en die kabelbaan zijn wel lache, flash bangs zijn nog steeds (heb altijd Counterstrike gespeeld) erg irritant, en traangas is het beeld wel vers alleen vergeet ik steeds mijn gasmasker op te doen :X.

Al met al wel een leuke expansion pack, ik denk dat ik hem nog wel een paar weekjes gaat spelen, maar uiteindelijk kom ik gewoon bij het orgineel terug omdat die in mijn ogen nog steeds beter speelbaar in tegenstelling tot het soms vage Special Forces......to be continued...

offtopic:
Zo dat lucht op.... :P !!!

• FireFoz
Gister nog een poosje zitten spelen :)
Ik vind het na het een poosje gespeeld te hebben eigenlijk wel leuker worden. Dit ook vooral omdat je alles veel beter gaat zien en weet hoe je het moet gebruiken, zoals traangas e.d.

Alleen is het traangas wel een beetje nutteloos.... dit omdat je dus zo'n granaat vuurt, die vliegt dan even over de grond, stopt, dan duurt het nog 1 seconde ofzo en dan ontploft ie pas. Je moet dus als je de vijand ziet zo'n 2 seconden hebben, raak schieten, en ze mogen jou niet eerder zien.
Als je dat dus allemaal lukt, moet je switchen naar je gun, in prone houding gaan en schieten, maar dan moeten ze nog wel in je range zijn. Beetje lastig dus... ik vind het meer een wapen dat je eigenlijk alleen goed kunt gebruiken als je echt in een team speelt.

Die flashbang daarintegen is wel handig.
De touwladder is wel erg cool :) Je kan het op best veel plekken goed gebruiken (om sneaky ergens naar binnen te gaan oid). Het maakt het spel een stuk dynamischer vind ik :)

M'n favo map is tot nu toe die ene met dat grote vliegdekschip waar je helemaal in kan enzo. Geweldig om als MEC zijnde daar met een goed team naar toe te gaan en aan te vallen, en achtervolgingen op zee e.d. heb ik ook al meegemaakt, erg cool :D

De guns zelf vind ik niet echt anders... ik zie ze meer als een andere skin dan echt een andere gun. Vind het ook wel jammer dat de commander geen nieuwe features heeft gekregen... een hele grote traangasbom ofzo zou wel cool zijn (8>

• FireFoz
Nog even wat anders, ik wil toch graag een headset kopen. Maar ik wil eigenlijk wel gewoon mn geluid via mn boxen blijven horen.
Als ik nou bijv zo'n headset zou kopen; Afbeeldingslocatie: http://www.dynabyte.nl/image.php?i=16468&w=175

dus met mic, hoor ik dan alleen teammates die praten via m'n headset, of alles? Of niks, en alles via m'n boxen?

• jagermeister

jagermeister

FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:40:
Nog even wat anders, ik wil toch graag een headset kopen. Maar ik wil eigenlijk wel gewoon mn geluid via mn boxen blijven horen.
Als ik nou bijv zo'n headset zou kopen; [afbeelding]

dus met mic, hoor ik dan alleen teammates die praten via m'n headset, of alles? Of niks, en alles via m'n boxen?
Dat kan wel, want meestal hebben die dingen 2 jack's. 1 voor mic en 1 voor geluid. Dan laat je dus gewoon die voor het geluid er naast bungelen...

Raad het je alleen niet aan aangezien je last gaat krijgen van Echo en het ook nog eens hartstikke irritant is voor mensen aan de andere kant van de lijn.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

jagermeister schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:54:
[...]

Dat kan wel, want meestal hebben die dingen 2 jack's. 1 voor mic en 1 voor geluid. Dan laat je dus gewoon die voor het geluid er naast bungelen...

Raad het je alleen niet aan aangezien je last gaat krijgen van Echo en het ook nog eens hartstikke irritant is voor mensen aan de andere kant van de lijn.
Idd, kan je sowieso net zo goed een goedkope mic kopen incl standaard?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Anoniem: 23299

Nou.. vannacht ook maar es SF zitten installen.. mijn eerste ervaringen:

- 3Gb+ vrij moeten hebben op C: voor installatie op F: is gewoon dom geregeld.. maar heeft me wel gedwongen om eens goed schoon te maken.. Met bijna 4G vrij op m'n 10G C:-partitie verliep de installatie van SF en de 1.12 patch vlekkeloos, hoewel langzaam.. (15-20 min leek het wel, heb niet zitten klokken)
- Alle settings behalve video waren netjes overgenomen.
- Opstarten van BF2:SF single-player levels ging VEEL sneller dan BF2 1.03 en eerder.
- Opstarten van BF2 1.12 online ging VEEL sneller dan BF2 1.03.. vooral dat 'verify' gedoe is nu aanzienlijk sneller.

De bedoeling was om ff online BF2:SF te doen maar kon zo snel geen SF server vinden (3:00 uur, geen zin meer in zoeken), dus dat doen we vanavond maar eens..

ps.. koop en gebruik een redleijke headset als je wil VOIP-en.. van dat gekut met speakertjes en een losse mic krijgt iedereen heel veel spijt, niet alleen de eigenaar van de mic.. feedback galore!!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 24-11-2005 10:13 ]

• FireFoz
jagermeister schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:54:
[...]

hmm, dus ik krijg dan alles via mn koptelefoon? das wel jammer...

Dus in dat geval kan ik beter wat extra geld uitgeven voor een senheiser oid dan een trust kopen van 5.95 bij dynabite of niet? (ik dacht alleen voor de mic dus)

Overigens hebben veel van die headsets alleen een USB aansluiting!

FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:11:
[...]

Dus in dat geval kan ik beter wat extra geld uitgeven voor een senheiser oid dan een trust kopen van 5.95 bij dynabite of niet? (ik dacht alleen voor de mic dus)

Ik heb deze:
http://www.sennheisercomm...NT05_VBLG?ProductId=PC130
lekker licht.. goede kwaliteit, ook van de mic.. de moeite van het geld zeker meer dan waard.. niet alleen voor jou maar ook voor je gesprekspartners..

• FireFoz
Anoniem: 23299 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:18:
[...]

Ik heb deze:
http://www.sennheisercomm...NT05_VBLG?ProductId=PC130
lekker licht.. goede kwaliteit, ook van de mic.. de moeite van het geld zeker meer dan waard.. niet alleen voor jou maar ook voor je gesprekspartners..
Daar zat ik net naar te kijken :) 29.95 bij paradigit. Alleen op de foto lijkt het alsof de "speakers" die je op je oren zet helemaal plat zijn (niet gevormd)... gaat dat niet irriteren aan je oren na een uurtje? dat heb ik vaak met gewone koptelefoons namelijk...

FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:20:
[...]

Daar zat ik net naar te kijken :) 29.95 bij paradigit. Alleen op de foto lijkt het alsof de "speakers" die je op je oren zet helemaal plat zijn (niet gevormd)... gaat dat niet irriteren aan je oren na een uurtje? dat heb ik vaak met gewone koptelefoons namelijk...
Heb ik geen last van, maar als jij daar vaker last van hebt zou ik voor de 135 gaan denk ik dan.. ietsje duurder, maar dan heb je ook wat.. de 135 is ook qua specs nog iets beter..

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:11:
[...]

Wat hij bedoelt, is dat jouw geluid via je speakers, via je mic weer uitgezonden wordt waardoor je gaat echo-en.

• FireFoz
hmmm wat een dilemma zeg :D
Ik heb overigens al wel een goede sennheiser koptelefoon, de HD-202...maar ja daar zit weer geen mic op :/
Een losse mic zou ik kunnen kopen maar dan kan ik net zo goed de sennheiser 130 kopen... ik denk dat ik gewoon ff bij paradigit ga kijken voor die 130 dan, en als het me bevalt en hem veel gebruik koop ik evt nog wel een echte goede ofzo. Voor 29.95 is het nog wel te proberen :)
Die 135 kan ik overigens nergens vinden hier via internet... (pricewatch niet en paar losse sites geprobeerd)

• jagermeister

jagermeister

Las net ff op een ander forum een post van iemand die zich af vroeg waarom ze in vredesnaam de sniperclass van een zip-line hebben voorzien. Leuk als je als sniper zijnde van de gebouwen kunt afzoeven, maar hoe kom je dan bovenop die gebouwen? 8)7 Via de ladders zul je zeggen... maar goed.... neem aan dat er ook gebouwen zijn waar geen ladders zijn.

Sniper hadden ze dus beter de Grappling hook kunnen geven imho.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

jagermeister schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:55:
Las net ff op een ander forum een post van iemand die zich af vroeg waarom ze in vredesnaam de sniperclass van een zip-line hebben voorzien. Leuk als je als sniper zijnde van de gebouwen kunt afzoeven, maar hoe kom je dan bovenop die gebouwen? 8)7 Via de ladders zul je zeggen... maar goed.... neem aan dat er ook gebouwen zijn waar geen ladders zijn.

Sniper hadden ze dus beter de Grappling hook kunnen geven imho.
ja ben opzich wel met je eens, maar dan zitten die idioten echt overal.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:53:
hmmm wat een dilemma zeg :D
Ik heb overigens al wel een goede sennheiser koptelefoon, de HD-202...maar ja daar zit weer geen mic op :/
Een losse mic zou ik kunnen kopen maar dan kan ik net zo goed de sennheiser 130 kopen... ik denk dat ik gewoon ff bij paradigit ga kijken voor die 130 dan, en als het me bevalt en hem veel gebruik koop ik evt nog wel een echte goede ofzo. Voor 29.95 is het nog wel te proberen :)
Die 135 kan ik overigens nergens vinden hier via internet... (pricewatch niet en paar losse sites geprobeerd)
Wat vind je van de Zalman?
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix//prodpic/450x450/k/kh-z03.jpg

€ 39,- :)

• R-B

R-B

Blokkert

O, na mijn vorige bericht word de oplossing gegeven lol. Ik moet dus als ik thuis ben even de patch installeren 1.12.. Dom maja..

• FireFoz
Royz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:01:
[...]

Wat vind je van de Zalman?
[afbeelding]

€ 39,- :)
Hmmmm die ziet er wel vet uit zeg :) jammer genoeg hebben ze die alleen nergens hier in de buurt (arnhem)... moet ik weer een dag wachten :P (wil vanavond SF'n :D)

Eens even naar de specs kijken... :) Heeft iemand overigens ervaring met deze?
Vraag me alleen af waar die mic zit :?

[ Voor 5% gewijzigd door FireFoz op 24-11-2005 11:42 ]

• prutsger
  • Laatst online: 25-06 12:55
Gekkenhuis schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:00:
[...]

ja ben opzich wel met je eens, maar dan zitten die idioten echt overal.
In Sharqi laat ik me nog wel eens door de chopper op het hotel af zetten. Als je daar ligt te snipen own je echt. Als je het goed doet is je munitie eerder op dan je dood bent. Munitie is bijna je enige zorg...

• Oemfoefoe
  • Nu online

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

FireFoz schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:40:
Als ik nou bijv zo'n headset zou kopen; [afbeelding]

Ik gebruik gewoon zo'n cheapass USB-headset die bij Socom (PS2) zat...en ik heb het zo ingesteld dat alleen Teamspeak over de headset gaat en het spel via de speakers.
Dus als je teamspeak gebruikt maakt het in principe niet uit welke (USB?-)headset je gebruikt.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.