Nog een keer:
Ik heb gisteren SF gespeeld en had gelijk 5 unlocks in SF. Deze wapens kan ik allemaal in BF2 regular gebruiken. Mensen die niet SF hebben kunnen mijn kit gewoon oppakken.
De score is per account en die is hetzelfde voor BF2 en BF2SF... kortom score telt door. In bfhq kun je kiezen tussen awards voor bf2 of bf2 sf. Ranking systeem is niet aanngepast.
Ik heb (nog) geen extra unlock voor de sniper en antitank
Welke kits neem je over:
Alle primaire wapens van SF
Secundare wapens alleen de flashbang bij de assult kit, je bent dan wel je handgranaten kwijt!
Dus NIET de zipwire, grabling hook, teargas.
Zelf vindt ik de nieuwe unlock voor de engineer super, geen close range wapen maar meer lange afstand. De andere ga ik vanavond mee klooien.
::::SF::::
De nieuwe mappen zijn superleuk maar extreem druk qua gameplay. Elk dak, huis is een potienteel gevaar omdat men met de grabblinghook en zipwire overal kan komen. Voordat je alle hoeken en gaatjes kent ben je wel even bezig. Denk wel dat het "vak"sniper weer aan zal trekken vanwege eerder genoemde

Waar helicopters zijn zijn nu ook mobiele AA voertuigen. Voor de rest veel en veel te veel tanks en apc's. Denk aan een sharqi map met 4 apc's 2 tanks, 2 AA, 2 choppers op de 64 player map.
Tacktiek was al belangrijk in bf2 maar in deze mappen met deze kits is het maken of breken. Gisteren al kennisgemaakt met een team wat samenwerkt. 1 schiet zipware en hele sqaud zipped er achter aan. Voordat je het weer staan er 6 man achter je.
[
Voor 48% gewijzigd door
Anoniem: 139872 op 23-11-2005 14:46
]