[PC] Battlefield 2 - Deel XXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:12

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:
Patch 1.12 staat al op Usenet. Weet alleen niet of dit gemeld mag worden. Edit het wel weer weg als het niet mag ;)
Hij is sinds vanochtend al via EA Korea te downloaden
Don't ask why 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Lekker vaag, maar goed.... downloaden maar ... zeg ik. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

ik heb gelezen dat die patch enkel ervoor zorgt dat special forces spelers samen kunne spelen met bf2 spelers en enkel fixes voor special forces , de battlefield 2 spelers zonder special forces hebben er helemaal niets aan en het ziet er naar uit dat we nog heel lang gaan mogen wachten voor nog een patch voor ons ...

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Pesticide schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:05:
ik heb gelezen dat die patch enkel ervoor zorgt dat special forces spelers samen kunne spelen met bf2 spelers en enkel fixes voor special forces , de battlefield 2 spelers zonder special forces hebben er helemaal niets aan en het ziet er naar uit dat we nog heel lang gaan mogen wachten voor nog een patch voor ons ...
En waar heb je dat gelezen? :)

Nieuwe BF2 patch zal overigens binnen enkele maanden komen (wat relatief snel is geplaatst in historisch perspectief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kan best idd, maar goed... nog ff geduld en dan komen de eerste goede mods uit. Ben bang dat het origineel dan door mij niet meer gespeeld wordt. Alleen nog maar mods dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

DaMorpheus schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:01:
[...]

Hij is sinds vanochtend al via EA Korea te downloaden
Don't ask why 8)7
binnen via de nieuwsgroepen, nu afwachten tot jullie onze server patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Wat een goede vergelijking maken jullie toch met maandelijkse MMORPG kosten en een FPS... not.

Ze kunnen nu net zo goed elk spel alleen speelbaar maken dmv een abo. We kunnen het die arme EA toch niet aandoen om een statservertje op eigen kosten bij te houden 8)7

Mijn conclusie is dat sommigen hier graag meer betalen voor dingen want anders zouden ze het wel aan een snack oid kwijt zijn. Niet echt een economische instelling (behalve voor EA's portemonnee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:34

Rayzman

+31 Rayzman

Je kan hem ook al via largedownloads ftp van ea downloaden.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

Rayzman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:20:
Je kan hem ook al via largedownloads ftp van ea downloaden.
Waarom post je ook niet gelijk even de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:17:
Wat een goede vergelijking maken jullie toch met maandelijkse MMORPG kosten en een FPS... not.

Ze kunnen nu net zo goed elk spel alleen speelbaar maken dmv een abo. We kunnen het die arme EA toch niet aandoen om een statservertje op eigen kosten bij te houden 8)7

Mijn conclusie is dat sommigen hier graag meer betalen voor dingen want anders zouden ze het wel aan een snack oid kwijt zijn. Niet echt een economische instelling (behalve voor EA's portemonnee).
Idd.

Elke gameontwikkelaar wil graag toe naar een model dat EN een verkoopprijs van EUR 50 oplevert EN ook nog eens maandenlang een fee oplevert.....

De hamvraag is of dit model noodzakelijk is voor een gezonde bedrijfsvoering of alleen om zoveel mogelijk geld uit onze zakjes te persen...... B)

Op zich heb ik best wat geld over voor een goed spel maar mij irriteert het behoorlijk dat BF2 zo buggy gereleased is, de patchhistorie een farce is en dan nu ook nog ns een add-on eerst wordt uitgebracht alvorens BF2 zelf verder te tunen en de bugs er uit te halen. :/

Verder is dmv het rankedsystem, wat ik op zich best een leuke impuls vind, de hele moddingscene eigenlijk de nek omgedraait. Dat speelt de verkopen van hun eigen, wel ranked add on, wss behoorlijk in de hand.

Wat bovendien ook aardig onhandig is, is dat SF en BF2 mappen niet indezelfde maproulatie kunnen.....

Ik kijk het voorlopig even aan met SF ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Zal wel aan mij liggen maar als ik op die link klik gaat ie gewoon downloaden.

Anders ff naar ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/ gaat en ff zoeken naar

bf2_v1_12update.exe

Kan Battlefield 2 m dan ook niet gelijk online gooien zodat er meer mensen sneller aan de slag kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thx!

maar houdt t nog ff stil dan kan ik tennminste genieten van volledige bandbreedte .... ;) Over een kwartiertje zal t wel 10KB/sec zijn..... 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 22-11-2005 19:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:34:
[...]

Zal wel aan mij liggen maar als ik op die link klik gaat ie gewoon downloaden.

Anders ff naar ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/ gaat en ff zoeken naar

bf2_v1_12update.exe

Kan Battlefield 2 m dan ook niet gelijk online gooien zodat er meer mensen sneller aan de slag kunnen??
Als je hem bij EA niet kan zien komt dat doordat je op een trage mirror zit (die nog niet bijgewerkt is). Die FTP site bestaat namelijk uit tientallen servers wereldwijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
shiiiiit net een vette POTD door de neus geboord. ik was op wake island op de heli pad op het vliegdekschip door de grond gedrukt en hing met mn armen (als aan een kruis) tussen 2 balken.
was mn printscreen knop ineens anders (nee ook niet meer in paint kunnen plakken)

nouja volgendekeer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 11:22
Hmmm, Spec Forces komt vrijdag officieel uit, toch? Zou er niet een leuk launch aanbod komen op de HCC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

nou ik heb hem dus gedownload bij ea en nu maar wachten tot ze hem vrijgeven. lijkt me eerder dan over 2 dagen en nog wat uur daar hij nu al overal te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik zag SF overigens ook al in de schappen van de FRS liggen vanmiddag. + dat dynabyte me had gebeld om em op te komen halen. Mag er wel vanuit gaan dattie bij andere zaken ook wel te vinden is. oftewel hijs gewoon uit :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de UK ftp heb ik een user en pass nodig en de tweede link timed-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 18:40

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:01:
[...]

En ze bannen voor elk wissewasje.... :X :X
tja als je de lagereschool hebt overgeslagen, je kunt dus niet zo goed lezen }:O dan weet je inderdaad niet dat er server regels zijn .... :+ ( komt ook maar om de 1min in beeld of zo 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 40719 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:59:
[...]

Voor de UK ftp heb ik een user en pass nodig en de tweede link timed-out
Leuke provider heb jij dan, die 2e link is namelijk alleen voor providers die op de ams-ix of de-ix zitten :P
De eerste link is nu gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:01:
[...]

Leuke provider heb jij dan, die 2e link is namelijk alleen voor providers die op de ams-ix of de-ix zitten :P
De eerste link is nu gefixed :)
Dunno, 10mbit verbinding via universiteit. De 1e link werkt nu, mijn dank daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

weet iemand of als je de download sf hebt of deze nu ook eerder gerleased word... Ik kan de datum wel verder zetten dan kun je hem installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:01:
[...]

tja als je de lagereschool hebt overgeslagen, je kunt dus niet zo goed lezen }:O dan weet je inderdaad niet dat er server regels zijn .... :+ ( komt ook maar om de 1min in beeld of zo 8)7 )
Weet jij uberhaupt wel waar t om ging? En elke halve seconde komt er nog meer van die rommel in beeld. Alsof ik daar op ga letten als ik aant vliegen ben met 2 vijandelijke vliegtuigen in de lucht.

En dan nog...een admin word geacht zich volwassen te gedragen. Een ban is wat dat betreft wel erg drastisch omdat ik toevallig één keer de admin van de runway afknalde (met guns) toen hij aant opstijgen was terwijl ik achterna gezeten werd door een vijandelijke Mig....Goh goh...das toch wel een perm ban waard niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:07:
weet iemand of als je de download sf hebt of deze nu ook eerder gerleased word... Ik kan de datum wel verder zetten dan kun je hem installeren
Nope, die releasen ze niet eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Patch gaat hier via de EA FTP mooi snel, helemaal geen problemen mee :)
Hopelijk worden de servers even snel geupdate, dan kunnen we weer snel online :9

En hoe zit het nou precies met de BF2SF weapons, moet je die net zoals met de BF2 manier Unlocken om ze te kunnen gebruiken op BF2 maps, of kan je gewoon altijd de weapons gebruiken als soort van extra?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 20:36
Zijn er al meerdere mensen die SF hebben en de patch hebben geprobeert te draaien,
krijg problemen met het patchen, heb al 2x de patch gedownload 8)7

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
KaDaVeR107th schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:49:
Zijn er al meerdere mensen die SF hebben en de patch hebben geprobeert te draaien,
krijg problemen met het patchen, heb al 2x de patch gedownload 8)7
Patch ging vlekkeloos hier (Ook al duurde het weer de bekende EA tijd :().

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel hem nu ranked op een Koreaanse server, de eerste badges zijn al binnen

http://img.photobucket.co...4/escape_nl/screen000.jpg

http://img.photobucket.co...4/escape_nl/screen002.jpg

http://img.photobucket.co...4/escape_nl/screen003.jpg

Re-si-zen! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 22-11-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

En tip van het EA forum voor de mensen die hem via de downloader binnen hebben en moeten wachten.

for those that have downloaded it and dont want to wait until friday do this!

log in here with your account details:

https://ea.pogo.com/login...skin=eacom&parsid=4376800

go to account details change your local to usa and zipcode to 49721 save and exit then log into ea installer and it`ll be ready & waiting to install.

IK ben hem nu aan het installeren !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 09:54
OMG, moeten we weer helemaal opnieuw beginnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Leuk he die Ranks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik krijg een install fout (1 van 3) een rare nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:12:
[...]

Weet jij uberhaupt wel waar t om ging? En elke halve seconde komt er nog meer van die rommel in beeld. Alsof ik daar op ga letten als ik aant vliegen ben met 2 vijandelijke vliegtuigen in de lucht.

En dan nog...een admin word geacht zich volwassen te gedragen. Een ban is wat dat betreft wel erg drastisch omdat ik toevallig één keer de admin van de runway afknalde (met guns) toen hij aant opstijgen was terwijl ik achterna gezeten werd door een vijandelijke Mig....Goh goh...das toch wel een perm ban waard niet? 8)7
Ja ik was toen ook in die server die map met die dam als ik t goed heb, ik weet dus inderdaad waar t om ging, zat toen ook in de teamspeak server van de GoF ( is erg leuk, zelfs noodzakelijk voor echte vette teamplay zondag met 15/20 man of zo ) en je was al een paar x aangesproken, maar goed een ban is misschien wel wat veel van t goede.

Als je wilt kan ik aan marcel vragen of die ban eraf mag ! ( ik ben gek op vliegtuigen uit de lucht t schieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:30:
[...]

Ja ik was toen ook in die server die map met die dam als ik t goed heb, ik weet dus inderdaad waar t om ging, zat toen ook in de teamspeak server van de GoF ( is erg leuk, zelfs noodzakelijk voor echte vette teamplay zondag met 15/20 man of zo ) en je was al een paar x aangesproken, maar goed een ban is misschien wel wat veel van t goede.

Als je wilt kan ik aan marcel vragen of die ban eraf mag ! ( ik ben gek op vliegtuigen uit de lucht t schieten 8)
Ban is al lang weg, was namelijk voor 1 ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 16:26

immetjes

HIER is BERN-E

Spec. ops 2 proberen te nstalleren.

Krijg ik bij het installeren van patch 1.1 de melding dat een of andere .dll file (geloof RendDX9x2.dll) invalid is, terwijl BF2 het altijd goed gedaan heeft (patch 1.03).

Dat kun je dan alleen maar negeren of de installatie afbreken. Voor negeren gekozen dan maar, waarna de installatie door liep.

Het resultaat is nu alleen dat zowel spec ops als BF2 het niet doet. Het BF2 logo komt in beeld, dan zwart scherm en weer terug naar de desktop.

Iemand dit ook al mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Zijn er al servers in de lucht met de nieuwe versienummer..?
(ranked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg net 5 nieuwe wapen unlocks, heb ze dus weer allemaal, gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:01:
[...]

En ze bannen voor elk wissewasje.... :X :X
Nou ik zie wel als het me bevalt
als het maar uitdagend is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 16:26

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik vanmiddag BF2 SF geinstalleerd, merktte daarna al dat ik DJM. al niet meer opkwam, nu ben ik de patch binnen aan t halen, maar heb eigenlijk net weer alles verwijdert, om weer opn te installeren met 1.03, sswl clanmembers zitten al daar, en merk dat ik geen dag zonder kan... 8) :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:01:
En tip van het EA forum voor de mensen die hem via de downloader binnen hebben en moeten wachten.

for those that have downloaded it and dont want to wait until friday do this!

log in here with your account details:

https://ea.pogo.com/login...skin=eacom&parsid=4376800

go to account details change your local to usa and zipcode to 49721 save and exit then log into ea installer and it`ll be ready & waiting to install.

IK ben hem nu aan het installeren !!!!
Thanks! Ben hem nu aan het installeren, ff kijken of het gaat werken! :D

[ Voor 12% gewijzigd door GoTyce op 22-11-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Leuk die patch, nog steeds opend dat gare bericht van EAgames :j

Kan nog steeds niet direct via xfire joinen bij anderen. |:(

[ Voor 34% gewijzigd door LosGieros op 22-11-2005 23:29 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 10:38

jefjef

learning by doing

nou ja, heb de patch eindelijk op mijn schijf staan (let wel nog zeker 5 gig over!) kan ik deze niet installeren omdat ik minimaal 3000mb vrije ruimte moet hebben? heb de patch ook op andere schijven gezet, zelfde probleem. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01
Tot dusver nogal wat irritatie:

-1.11 patch wil 2.4 gig vrij op m'n c: schijf, 1.12 maar liefst 3. Knap voor een patch van 200 mb. Krijg met geen mogelijkheid dat stomme ding naar een andere temp map gepoint met environment settings
- Servers voor SF zijn er nog amper
- Nacht levels vallen me een beetje tegen
- Assault heeft geen grenade launcher meer :(

Maar goed:

- Traangas _/-\o_
- Hind heli _/-\o_

en wat mooie nieuwe dag levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138928

wat een schijtpatch wacht nou al een kwartier... krijg bezig met patchen moment... w8 nou al te lang.had hiervoor bf2 herinstalleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 20:36
mhmmm, dit zuigt goed, zat net ff op een ranked 24/7 Strike 2 karkand (oude BF2 style), worden we alleen maar geowend door van die gasten met SCAR-L's, en dus niet kunnen pakken hé die kit's als ze al een keer doodgaan... :( ik vindt dat eenmaal SF geinstalled je wel mag BF2 joinen, maar dan niet komen met die nieuwe unlocks die door EA je strot worrden doorgedrukt........ :(

[ Voor 6% gewijzigd door goherjo op 23-11-2005 00:05 ]

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KaDaVeR107th schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:04:
mhmmm, dit zuigt goed, zat net ff op een ranked 24/7 Strike 2 karkand (oude BF2 style), worden we alleen maar geowend door van die gasten met SCAR-L's, en dus niet kunnen pakken hé die kit's als ze al een keer doodgaan... :( ik vindt dat eenmaal SF geinstalled je wel mag BF2 joinen, maar dan niet komen met die nieuwe unlocks die door EA je strot worrden doorgedrukt........ :(
Ik heb de patch nog niet online geprobeerd, maar toen ik in de BFHQ de nieuwe wapens zag dacht ik aan zo'n situatie als die van jouw. :) Niet zo mooi dus. ;)

Als ik weer tijd heb, ga ik het ook eens proberen. Moet ook nodig eens vaker spelen om een wapen te kunnen unlocken. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:30:
[...]

Nou het zal allemaal wel....ik ben toen helemaal niet aan die kant van de dam geweest totdat ik die ene kill maakte...ik ben echt wel mans genoeg om toe te geven dat ik die base aant rapen was ALS dat zo geweest zou zijn. Ik had alleen maar airkills gemaakt totdat marcel toevallig voor mn loop kwam. En die had ik toen snel meegepakt terwijl ik de lock van de Mig probeerde te breken. Dus het was niet eens zo dat ik daar expres en op mn gemak iemand van de baan knalde. Maar goed...iedereen heeft wat dat betreft een bord voor zn kop en zit er waarschijnlijk tot de schouders in bij de admins daar...ik vind het wel leuk geweest zo...k ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Misschien dat ik nog wel een keer kom kijken daar...en reken er maar niet op dat je me ff uit de lucht knalt cluc cluc... :9

Nog ff wat bugs? die ik heb in SF:

* Iedere ronde gaat ie weer shaders optimizen alsof ik mn instellingen heb verandert.
* No kit bug alweer gehad na revive.
* Regelmatig een aantal keer een spawnpoint selecteren en op Done klikken en maar niet spawnen.
* Behoorlijk laggy bij lage ping..zelfs op een 16 player server.

Meer mensen last van zoiets...of andere dingen? En waar kon ik dat nou melden?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 23-11-2005 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:37:
[...]

* Iedere ronde gaat ie weer shaders optimizen alsof ik mn instellingen heb verandert.
* Regelmatig een aantal keer een spawnpoint selecteren en op Done klikken en maar niet spawnen.

Hoe zit het nu met die unlocks in SF??
Krijg je daar die nieuwe wapens als standaard wapens ofzo en kan je die dan ook meteen gebruiken in BF2?? :? Ik heb SF (nog) niet maar als die unlocks beter blijken te zijn dan misschien toch eens proberen of er met een omweg aan die unlocks te komen valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 15:12
ik zag net deze pic op bf2s forum staan:
http://img.photobucket.co.../lothgardotcom/basics.jpg
alle SF basic badges kan je hier zien (BFHQ shot)

edit: ik zag net nog dit topic: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=5336
hier heeft iemand alle nieuwe awards beschreven.
lol, nightvision badge en zipline badge :/

[ Voor 36% gewijzigd door Dark Lord op 23-11-2005 07:58 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:32:
nou ja, heb de patch eindelijk op mijn schijf staan (let wel nog zeker 5 gig over!) kan ik deze niet installeren omdat ik minimaal 3000mb vrije ruimte moet hebben? heb de patch ook op andere schijven gezet, zelfde probleem. Iemand een oplossing?
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was het met de BF2 patches niet zo dat je die vrije ruimte op C: moest hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 128025 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:12:
[...]

Was het met de BF2 patches niet zo dat je die vrije ruimte op C: moest hebben???
ik heb dus op c: nog zeker 5 gig over!
BF heb ik op een andere schijf staan waar nog 17gig te vullen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, dan heb ik eerlijk gezegd geen idee, tot nu toe zelf gelukkig geen problemen ondervonden met de "bijzondere" patches van EA, maar als je de ruimte hebt en toch niet kan installeren klinkt wel heel erg vaag, heb je al geprobeerd de patch opnieuw te downloaden en misschien van een andere bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 128025 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:23:
Hmmm, dan heb ik eerlijk gezegd geen idee, tot nu toe zelf gelukkig geen problemen ondervonden met de "bijzondere" patches van EA, maar als je de ruimte hebt en toch niet kan installeren klinkt wel heel erg vaag, heb je al geprobeerd de patch opnieuw te downloaden en misschien van een andere bron?
ik zal dat maar es proberen,. had nu de patch van i3D gedownd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weiger het spel te kopen tot bf2 fansoenlijk is geupdate tot die tijd is een image genoeg!!!
pfff ja zeer irrie dat je hun wapens niet op kan pakken en ze zeiden nog wel dat ze de community niet wouden scheiden, dit zijn een van die dingen dat juist de community scheiden, en snel een addon uitbrengen, ga maar eerst foccusen op de bugs. En met weer zo weinig mappen pfff met als een excuse 16&32&64, 1 map is voor mij een andere speelveld.

:> Tot die tijd ga ik me vermaken met het afschieten van SF gasten zonder de speciale bonussen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:45:
pfff ja zeer irrie dat je hun wapens niet op kan pakken
Van horen zeggen of zelf ondervonden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
[...]

shaders optimizen heb ik geen last van. No kit bug ook nog niet opgemerkt en dat van die spawnpoint ook niet.

Dat hij laggy is komt waarschijnlijk omdat je te weinig geheugen hebt. SF gebruikt enorm veel geheegen met 1 gig moest ik alles al op normal zetten, met zelfs nog een paar dingen op low. Om zo onder de limiet te blijven 8)7

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:05:
[...]

Van horen zeggen of zelf ondervonden? :?
een unrankend:P
iedergeval :S kon ik ineens geen wapen op pakken
Dus was waarschijnlijk een SF gastje

of ik lag er niet goed voor maar dat lijkt me onwaarschijnlijk

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 23-11-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Misschien als je de illegale sf installeerd, dat je ze dan wel kan oppakken? Blijf je gewoon bf2 spelen, maar met de wapens van sf. Lijkt me geen probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 23-11-2005 10:24 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 13:31
Ik ga dan toch maar even langs een paar winkels vanmiddag om te kijken of ze 'm al hebben.
dikki dik schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:12:
Dat hij laggy is komt waarschijnlijk omdat je te weinig geheugen hebt. SF gebruikt enorm veel geheegen met 1 gig moest ik alles al op normal zetten, met zelfs nog een paar dingen op low. Om zo onder de limiet te blijven 8)7
Das niet zo best, misschien dat dat nog wordt opgelost in een volgende patch, anders moet ik ook maar even extra geheugen bijkopen (heb ook 1 gig) Nog meer mensen hier last van dan?

BTW, dit kwam ik laatst tegen > dacht dat ik alles gezien had 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/7302/screen0048yx.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Ik heb BF2 vanilla, wat moet je doen om die nieuwe wapens unlocked te krijgen.?
(die wel in de BFHQ staan gelocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 19:25
Sideshowbobbie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:27:
Ik ga dan toch maar even langs een paar winkels vanmiddag om te kijken of ze 'm al hebben.

[...]

Das niet zo best, misschien dat dat nog wordt opgelost in een volgende patch, anders moet ik ook maar even extra geheugen bijkopen (heb ook 1 gig) Nog meer mensen hier last van dan?

[afbeelding]
Yup, same here, bij mij trekt ie SF ook niet op high. Heel erg stotteren, heb nog geen lagere settings geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

dCY schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:36:
Ik heb BF2 vanilla, wat moet je doen om die nieuwe wapens unlocked te krijgen.?
(die wel in de BFHQ staan gelocked)
BF2 Vanilla?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zeer naar van EA dat ze BF2 nog meer hebben vernaggelt. Hoe halen ze het in hun hoofd om de expansion bij het origineel op een dergelijke manier te betrekken. De spelervaring van de mensen zonder deze addition is gewoon gewijzigd doordat je nu ineens bepaalde kits niet meer kunt oppakken. Lekkere marketing strategie zeg... Zo dwing je BF2 spelers als het ware om SF te kopen. Spelers van de retail versie zijn nu ineens in het nadeel t.o.v. de spelers met SF.

Way to go EA :(

Laat ze GVD maar een opschieten met Forgotten Hope 2. :P

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 23-11-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahah ik blij!! Dat ik SF niet heb gekocht (en dat gaat een heletijdje duren) ... Het is op dezelfde engine gebouwd en dan hoor ik van sommigen mensen dat het lagt maar andersom bij Bf2 niet met dezelfe instellingen. Ze hadden van mij die addon in maart of zo uit kunnen brengen.

gewoon zakken vullenrij van EA

Ik blijf lekker bij BF2 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

BF2 orgineel.. GEEN Special Forces erop..

[ Voor 5% gewijzigd door dCY op 23-11-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:57:
Zeer naar van EA dat ze BF2 nog meer aan hebben vernaggelt. Hoe halen ze het in hun hoofd om de expansion bij het origineel op een dergelijke manier te betrekken. De spelervaring van de mensen zonder deze addition is gewoon gewijzigd doordat je nu ineens bepaalde kits niet meer kunt oppakken. Lekkere marketing strategie zeg... Zo dwing je BF2 spelers als het ware om SF te kopen. Spelers van de retail versie zijn nu ineens in het nadeel t.o.v. de spelers met SF.

gewoon niet de addon kopen
dan merken ze het wel aan hun zakken.
ik hou het bij een andere versie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Sideshowbobbie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:27:
...

[afbeelding]
Ik heb dit ook een aantal keer gezien...volgens mij waren ze allemaal inderdaad op dat moment gerevived. Het ziet er iig heel maf uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil mensen niet op stoute dingen brengen, maar als SF gasten met zulke wapens rond kunnen lopen moeten wij ze toch ook kunnen gebruiken?

Ik bedoel je staat bij het mannetje je ziet zijn wapen dus!! alleen ben je gelockd om dat wapen niet op te kunnen pakken! :>

Dus unlocken?? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 23-11-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-06 13:12

JohnD

Bernd

Jij hebt echt een diepe haat tegen SF of niet Ace Lightning?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 19:16

Royz

Kleurenblind!!

SunStorms_sletje schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:28:
Hoe je het ook bekijkt, hij heeft een punt. Het kan nooit zo zijn dat je door 30 euro extra te betalen in het voordeel zou kunnen zijn op het originele spel waar anderen toch ook 50 euro voor hebben betaald.

Over unbalance gesproken :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SunStorms_sletje schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:28:
Ja daar heb ik verschillende redenen voor: &Vietnam(makers Dice canada)&Bugs&geheugen gebruik&Sf wel op BF2 maar niet andersom&De oh zo vele mappen& Wat in de addon zit zou eigenlijk in Bf2 moeten zitten maar wegens tijd gebrek wordt dit maar in een addon gestopt
want het is best wel snel gedaan!

En je kent EA beleid onderhand toch wel?¿

By the way!! messchien willen wat map modders de map remaken van SF dat zou pas hard aan komen :P of een Mod :+

oh way waarom heeft Dice zich ooit laten omkopen door EA

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 23-11-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:38:
[...]
By the way!! messchien willen wat map modders de map remaken van SF dat zou pas hard aan komen :P of een Mod :+
Ghehehe... ik wil alleen met je wedden dat die maps niet gespeeld gaan worden. Zoals iemand al eerder aangaf... EA heeft met de invoer van het Rankingsysteem de moddingcommunity kapot gemaakt. Iedereen wil alleen nog maar badges, punten en ranks ... :r

En trouwens... denk niet eens dat het een kwestie van tijd gebrek is. Puur marketing. It's all about the money... dum dadumdum duh duh duh dum...

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 23-11-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Royz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:37:
[...]

Hoe je het ook bekijkt, hij heeft een punt. Het kan nooit zo zijn dat je door 30 euro extra te betalen in het voordeel zou kunnen zijn op het originele spel waar anderen toch ook 50 euro voor hebben betaald.

Over unbalance gesproken :X
Die wapens zijn echt niet stukken beter. Het zijn gewoon andere wapens, schieten anders, laden sneller maar minder patronen, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:47:
[...]

Die wapens zijn echt niet stukken beter. Het zijn gewoon andere wapens, schieten anders, laden sneller maar minder patronen, etc :)
Zitten er nu ook Flashbangs en/of traangas in BF2 Vanilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:42:
[...]
Ghehehe... ik wil alleen met je wedden dat die maps niet gespeeld gaan worden. Zoals iemand al eerder aangaf... EA heeft met de invoer van het Rankingsysteem de moddingcommunity kapot gemaakt. Iedereen wil alleen nog maar badges, punten en ranks ... :r

En trouwens... denk niet eens dat het een kwestie van tijd gebrek is. Puur marketing. It's all about the money... dum dadumdum duh duh duh dum...
mij boeit het eigenlijk niet meer zo...
voor mij de fun maar toch leuk om je rankings te zien, vind ik .

Maar ik denk van juist niet, als je aan kondigt op grote Bf2 sites dat er leuke remakes van BF SF er zijn, dan zijn er genoeg mensen die het gaan spelen, want ja .Je hebt zat mensen als mij die uitbreiding toch niet gaan kopen !

hier een leuk bezigheidje >:) en nee ik heb niet gecheat

Afbeeldingslocatie: http://img400.imageshack.us/img400/1580/screen0145uz.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 08:16

DeluxZ

Livin' the good life

[...]
Dit heb ik bij gewoon BF2 ook :(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 27-06 19:16

Royz

Kleurenblind!!

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:47:
[...]

Ja idd laden ze sneller, als ik kijk naar die RPG van SF en de anti-tank van BF vanilla dan schiet je met SF echt 2 raketten af tegenover 1 in BF vanilla hoor!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:57:
Zeer naar van EA dat ze BF2 nog meer hebben vernaggelt. Hoe halen ze het in hun hoofd om de expansion bij het origineel op een dergelijke manier te betrekken. De spelervaring van de mensen zonder deze addition is gewoon gewijzigd doordat je nu ineens bepaalde kits niet meer kunt oppakken. Lekkere marketing strategie zeg... Zo dwing je BF2 spelers als het ware om SF te kopen. Spelers van de retail versie zijn nu ineens in het nadeel t.o.v. de spelers met SF.

Laat ze GVD maar een opschieten met Forgotten Hope 2. :P
Ik heb gisteren even getest maar mensen die SF niet op de PC hadden konden mij SF kits gewoon oppakken. Gevolg was dat ik een prime target werd :)

Maar ben met je eens dat bf2 regular wel anders wordt nu er inees flash bang bij karkand in die gangen wordt gegooid. Maare ook wel jammer dat de support geen teargas heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:57:
[...]

Ik heb gisteren even getest maar mensen die SF niet op de PC hadden konden mij SF kits gewoon oppakken. Gevolg was dat ik een prime target werd :)

Maar ben met je eens dat bf2 regular wel anders wordt nu er inees flash bang bij karkand in die gangen wordt gegooid. Maare ook wel jammer dat de support geen teargas heeft :)
Was dit dan niet voor die patch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:53:
[...]

mij boeit het eigenlijk niet meer zo...
voor mij de fun maar toch leuk om je rankings te zien, vind ik .
Mwoah.. hele rankingebeuren is mij geen drol waard. Meer uren spelen = hogere rang. Heeft dus vaak weinig met skills te maken. Hooguit de medals en badges die wat met skills te maken hebben.
Maar ik denk van juist niet, als je aan kondigt op grote Bf2 sites dat er leuke remakes van BF SF er zijn, dan zijn er genoeg mensen die het gaan spelen, want ja .Je hebt zat mensen als mij die uitbreiding toch niet gaan kopen !
Er zijn genoeg custom maps met potentie. Zie jij spelers op servers die de maps draaien? Ik niet iig. Er zijn ook al maps als El Alamein e.d. nagemaakt. Ook die worden niet gespeeld terwijl ze wel op de grote sites bekend zijn gemaakt. Kortom... zolang mensen rankinggeil blijven zal de modding community nog verder doodbloeden.

Precies wat EA wil volgens mij. Denk dat ze niet hebben kunnen verkroppen dat DC op een gegeven moment wel erg populair werd. Bijna nog populairder dan 42 waardoor men niet of minder geïnteresseerd was in de expansions voor 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Ach ik vindt het allemaal terrecht. Je koopt de addon niet dan mag je verwachten dat je de content van die addon ook niet kan gebruiken. Dat je benadeeld wordt is bullshit de orginele wapens worden er niks slechter op. Ik speel er niet slechter op. Dat het spel weer zwaarder is geworden met deze nog verder verbeterde engine noem ik ook niet verwonderlijk. Nouja we blijven natuurlijk Nederlanders gieren tot het eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 23:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

dCY schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:02:
[...]

BF2 orgineel.. GEEN Special Forces erop..
Yep, BF vanilla is de originele Battlefield 1942. Let dus wel op dat er echt BF2 vanilla staat in tegenstelling tot sommige posts hier >:)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:04:
[...]

Mwoah.. hele rankingebeuren is mij geen drol waard. Meer uren spelen = hogere rang. Heeft dus vaak weinig met skills te maken. Hooguit de medals en badges die wat met skills te maken hebben.

[...]
Er zijn genoeg custom maps met potentie. Zie jij spelers op servers die de maps draaien? Ik niet iig. Er zijn ook al maps als El Alamein e.d. nagemaakt. Ook die worden niet gespeeld terwijl ze wel op de grote sites bekend zijn gemaakt. Kortom... zolang mensen rankinggeil blijven zal de modding community nog verder doodbloeden.

Precies wat EA wil volgens mij. Denk dat ze niet hebben kunnen verkroppen dat DC op een gegeven moment wel erg populair werd. Bijna nog populairder dan 42 waardoor men niet of minder geïnteresseerd was in de expansions voor 42.
daar heb je wel gelijk in!

Maar ik heb zowat alle cumstom map packs !! en die zijn soms beter dan de normale maps!!
waarom, je hoeft geen 10km te lopen!!
en nog nadeel heb je eindelijk de vlag wordt de vlag weer gepakt van de andere kant pfff
dus echt een close combat feeling!

en wat ik me afvraag, waarom hebben ze niet een 2 stoeren tank mappen er in kunnen doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:57:
[...]

Dus kits kunne wel opgepakt worden en er zitten nu ineens flashbangs en teargas in standaard BF2?? :? :X Wat is dat dan K*T gedaan zeg door EA, ik vind dat ze die wapens uit SF ook beschikbaar moeten maken voor de standaard BF2 dmv een patch oid, anders is er toch een verschuiving in gameplay, als sommigen ineens flashbangs hebben waardoor je niks meer ziet is toch vervelend en geeft een oneerlijk voordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:04:
[...]
Vandaar dat EA ook weer voor BF2 de editor, guides en pre-fab mappacks gratis verspreidt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:06:
Ach ik vindt het allemaal terrecht. Je koopt de addon niet dan mag je verwachten dat je de content van die addon ook niet kan gebruiken. Dat je benadeeld wordt is bullshit de orginele wapens worden er niks slechter op. Ik speel er niet slechter op. Dat het spel weer zwaarder is geworden met deze nog verder verbeterde engine noem ik ook niet verwonderlijk. Nouja we blijven natuurlijk Nederlanders gieren tot het eind!
Je mist de point..
nog verder verbeterde engine?¿ ja oke en wat is eraan verbeterd de nacht mappen pff daar heb je al een Mod voor!

je wordt benadeeld want hun kunnen wel met zulke wapens rond lopen maar jij niet!
de vele bugs die zelf nog in bf2 zitten of loop jij met ogen dicht?? :>

ect ect ect :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:12:
[...]

shaders optimizen heb ik geen last van. No kit bug ook nog niet opgemerkt en dat van die spawnpoint ook niet.

2Gb met bijna alles op medium..lijkt me niet...trekt nog meer dan BF2 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
(jarig!)
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:13:
[...]

Dus kits kunne wel opgepakt worden en er zitten nu ineens flashbangs en teargas in standaard BF2?? :? :X Wat is dat dan K*T gedaan zeg door EA, ik vind dat ze die wapens uit SF ook beschikbaar moeten maken voor de standaard BF2 dmv een patch oid,
Dan moet je het ook andersom bekijken! Welk voordeel hebben de wel-kopers van de expansion dan ten opzicht van de niet-kopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:16:
[...]
Vandaar dat EA ook weer voor BF2 de editor, guides en pre-fab mappacks gratis verspreidt :z
Dat is een goed punt. Aan de andere kant lijken ze de mod community totaal niet echt te supporten door het hele ranking systeem en het niet ontwikkelen van een auto download mechanisme voor nieuwe / custom maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Blacksnak schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:21:
[...]

Dan moet je het ook andersom bekijken! Welk voordeel hebben de wel-kopers van de expansion dan ten opzicht van de niet-kopers?
Nieuwe maps bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb nu de patch geinstalleerd maar ik zie nog niks van ladders oid hoor :? Dat zou toch ook in de gewone Bf2 moeten zitten nu, zonder SF?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeluxZ schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:54:
[...]

Dit heb ik bij gewoon BF2 ook :(
Ja ik ook soms...laten ze dat eerst eens oplossen voordat ze nog meer software gaan uitbrengen die alleen maar voor meer ellende kan zorgen....beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Hmmmmm wat een bout addon als ik dat zo lees. Ik voel me verplicht hem te kopen als ik de pakjes anders van sp gebruikers niet oppakken. Heel slimme marketingstruck vraag me alleen af of het legaal is.

Iemand ervaringing met de Hind en apache?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.