[PC]Football Manager 2006 - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Zoeken in FM kan geen kwaad, maar hij speelt hij Sparta Praag. Kost wel 5 miljoen geloof ik, maar bij een beetje topclub is dat meestal wel beschikbaar.

@TomGiethoorn:
Je verdediging lijkt sowieso dik in orde. Maar spelers als Aborah en Vermaelen vind ik te beperkt om wat toe te voegen aan jouw Ajax. Gooi ze in het 2e of verkoop ze. VdV en Sneijder zijn prima, Huntelaar had ik zelf niet gekocht maar met een beetje training kan dit zeker een prima aanwinst worden. Je aanval heeft meer diepte nodig, ook nu heb je last van blessures bij belangrijke spelers. In de Nederlandse competitie kun je kijken naar spelers als Landzaat en Barreto, maar ook zul je een degelijke spits nodig hebben. Kijk eens naar Delgado en Wilhelmsson. Misschien kan een van de spelers die ik in mijn lijstje noemde je ook wel bekoren.

Probeer ook minstens 4 sterren op elk trainingsonderdeel te halen, een goede staf en een uitgebalanceerd trainingsschema zijn ook belangrijk. Anders boeken je spelers geen progressie. Mag ik tenslotte vragen welke tactiek je gebruikt, wat misschien wel het belangrijkste is?

[ Voor 77% gewijzigd door hershel op 14-01-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 16:52
sjakietrekhakie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:47:
Misschien een idee om wat FM legendes (die in het echt misschien weinig voorstellen of niet zo bekend zijn, maar in het spel altijd schitteren) in de openingspost te zetten om mensen op weg te helpen. Zo had in je in FM2005 ook Guarin en Roncatto etc... die het altijd goed deden.

Met deze spelers zit je altijd goed:
Vincent Kompany (geweldige DC)
Anthony Vanden Borre
Kerlon
Gladstone (solide verdediger)
Tomas Sivok (goede DMC)
Javier Mascherano (beste DMC in het spel, veel goedkoper dan Xabi en Gatusso)
Carlos Tevez (super spits, redelijk betaalbaar)
Hedwiges Maduro (geweldig in FM, misschien wat overrated)
Iraola (top verdediger)
Diego (die van Porto)
Freddy Adu (word een geweldige speler)
Heb m'n scouts aan het werk gezet ;).
Alleen zijn sommige (nog) niet betaalbaar voor mijn ajax.

Verder gaat het nu wel goed.
Speel een: 4 - 1 - 1 - 3 - 1 opstelling, en ik doe weer mee om de titel _/-\o_.
Ik sta 3e met 1 punt achter de nummer 1 & 2, spannend dus :P.

Ik ben wel uitgeschakeld in ge Gatorade Cup & CL, maar ach, volgende jaar dan maar ;).

Edit: Woot, Ajax heeft me een nieuw contract gegeven :D.
(Wel weinig geld als transferbudget ;( )

[ Voor 6% gewijzigd door .Tom op 14-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Sommige zijn aardig aan de prijs, maar daar krijg je dan ook een hoop voor terug. :P
Zie ook mijn vorige post met enkele tips die misschien nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:47:
Misschien een idee om wat FM legendes (die in het echt misschien weinig voorstellen of niet zo bekend zijn, maar in het spel altijd schitteren) in de openingspost te zetten om mensen op weg te helpen. Zo had in je in FM2005 ook Guarin en Roncatto etc... die het altijd goed deden.

Met deze spelers zit je altijd goed:
Vincent Kompany (geweldige DC)
Anthony Vanden Borre
Kerlon
Gladstone (solide verdediger)
Tomas Sivok (goede DMC)
Javier Mascherano (beste DMC in het spel, veel goedkoper dan Xabi en Gatusso)
Carlos Tevez (super spits, redelijk betaalbaar)
Hedwiges Maduro (geweldig in FM, misschien wat overrated)
Iraola (top verdediger)
Diego (die van Porto)
Freddy Adu (word een geweldige speler)
Voeg daar Lebohang Mokoena (AM/FC) en Cesar Delgado (FC) maar aan toe. Beide zijn imho heftig overrated, en zijn gegandeerd goed voor zeer veel goals.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ja klopt, Benedict Vilakazi moest er eigenlijk ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Shit, ik zie net dat in mijn nieuwe contract m'n loonlast laag ligt.
Ik zit nu bijna precies op het randje 8)7.

Maar wat ik nu dus voor probleem heb: Maxwell zijn contract loopt over 3 maanden af, dus ik bied hem nu een nieuwe (dat wilde hij eerst niet, nu wel) maar ik heb te weinig geld voor een contract wat ie wil :'(.
Dus ik vroeg het aan het bestuur: nope, niet meer geld :/.
Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Geld vrijmaken door een/meerdere spelers eruit te kicken. Maxwell moet je behouden.

[ Voor 19% gewijzigd door hershel op 14-01-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
sjakietrekhakie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:18:
Geld vrijmaken door een/meerdere spelers eruit te kicken. Maxwell moet je behouden.
Ben ik al mee bezig ja, ik wil ze alleen wel verkopen als ze weg gaan, niet ontslaan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomGiethoorn schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:28:
[...]

Ben ik al mee bezig ja, ik wil ze alleen wel verkopen als ze weg gaan, niet ontslaan ofzo...
Lijkt me logische, om geld vrij te maken voor nieuw loon hoef je niet jeugdspelers van de hand te doen (die je gewoon kan ontslaan), maar zul je net-niet spelers moeten verkopen met een behoorlijk loon (ontslaan zou je bakken met geld kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Net met Northwich de 2e ronde van de FA Cup gehaald door met 1-2 uit bij Hartlepool (L1) te winnen. _/-\o_ _/-\o_. Odds dat ik zou winnen was 15 tegen 1. Ik moet nu nog 1 ronde overleven en dan kan ik met een gelukkige loting uit de rode cijfers komen.

Grmbll:
Ik moet in de 2e ronde thuis tegen Gillingham en die staan dus 2e in League One.

[ Voor 16% gewijzigd door PirE op 14-01-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:32:
[...]

Lijkt me logische, om geld vrij te maken voor nieuw loon hoef je niet jeugdspelers van de hand te doen (die je gewoon kan ontslaan), maar zul je net-niet spelers moeten verkopen met een behoorlijk loon (ontslaan zou je bakken met geld kosten).
Ik wil van Galasek af, maar die krijg ik niet weg.
Ik wilde hem dus ontslaan, maar dat kost me 5,5 miljoen 8)7.
Dus toen dacht ik maar in overleg, maar dat wilde ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
TomGiethoorn schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:42:
[...]

Ik wil van Galasek af, maar die krijg ik niet weg.
Ik wilde hem dus ontslaan, maar dat kost me 5,5 miljoen 8)7.
Dus toen dacht ik maar in overleg, maar dat wilde ie ook niet.
Galásek is in FM bij Ajax één van de eerste spelers die aftakelt als ouwe garde en daarna krijg je hem nauwelijks verkocht. Als ik in een game Ajax heb zet ik zijn transfersom altijd gelijk op 0 euro, dan heb je tenminste nog enigszins interesse van andere clubs en ben je van zijn salariskosten af (anders kun je hem vrijwel niet verkopen en zit je dus met 2 jaar salariskosten).

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
MarkvE schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:06:
[...]

Galásek is in FM bij Ajax één van de eerste spelers die aftakelt als ouwe garde en daarna krijg je hem nauwelijks verkocht. Als ik in een game Ajax heb zet ik zijn transfersom altijd gelijk op 0 euro, dan heb je tenminste nog enigszins interesse van andere clubs en ben je van zijn salariskosten af (anders kun je hem vrijwel niet verkopen en zit je dus met 2 jaar salariskosten).
Had uiteindelijk toch niet zo veel zin in Ajax meer, dus het een ultimatum gesteld :+.
En ja, dan word je ontslagen.
Maar een nieuwe game starten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen even een enorme noob vraag van mijn kant maar ik kom er echt niet achter. :P

Hoe moet je in vredesnaam wisselen in een wedstrijd? Ik zet het spel dan even op pauze en ga zoeken maar ik kan nergens die optie vinden. Dus als er een speler iets geblesseerd is dan moet hij maar doorspelen tot de rust dan kan ik hem wel wisselen.

Desondanks dat ik niet weet hoe ik moet wisselen ben ik wel mooi kampioen geworden in mijn 1ste jaar bij Feyenoord en heb ik de beker gewonnen. :) Tevens Kalou doorverkocht aan Barcelona voor 11 miljoen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Tijdens een wedstrijd linksonder, Tactics -> Detailed.. (zoiets) en dan kun je wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:18:
Tijdens een wedstrijd linksonder, Tactics -> Detailed.. (zoiets) en dan kun je wisselen
Kijk dank dat zal vast wel eens van pas komen. 8)7

Echt waar heb me rotgezocht het hele seizoen. :D

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
schnumi schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:43:
[...]

Kijk dank dat zal vast wel eens van pas komen. 8)7

Echt waar heb me rotgezocht het hele seizoen. :D
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif

nofi uiteraard, maar dit vroeg erom :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Benotti schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:12:
[...]

[afbeelding]

nofi uiteraard, maar dit vroeg erom :7
Ja weet het snapte er zelf ook geen bal van waarom ik het niet kon vinden. :D Maarja toch nog kampioen worden en de beker winnen dus ach ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56
In het kader overgewaardeerde spelers, zie hier, Ugur Yildrim:
Afbeeldingslocatie: http://xs63.xs.to/pics/06026/overgewaardeerd.JPG.xs.jpg

Ik geef toe, Yildrim is een van de betere spelers van Heerenveen, en misschien wel in de eredivisie, maar dit, toch redelijk overdregen in mijn ogen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ondanks de onwaarschijnlijke 67 miljoen die concurrent Ajax investeerde in nieuwe spelers ben ik redelijk fluitend met 6 punten voorsprong kampioen geworden. Daarnaast heb ik ook de Johan Fruitschaal en de Beker gewonnen. En dat terwijl ik zelf maar voor 2.5 miljoen had ingekocht, en verder een paar transfervrije spelers heb weten over te nemen. Ik heb nog wel in de winterstop Vonlanthen verkocht voor 9 miljoen en Porcellis gekocht voor 7 miljoen (mijn duurste aankoop ooit). Porcellis wilde ik eigenlijk nog niet halen (ik heb met Vennegoor, Robert en Eddie Johnson al drie topspitsen) maar Juventus deed een bod, en dat kon ik niet over me heen laten gaan natuurlijk :)

Nu maar eens op Europees succes gaan mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Mooi spel :o ik verkoop een spits van me (een regen) voor 63M cash en 30M in 12 maanden + 20% van toekomstige transfer aan Chelsea. 8)7

Ik zat al goed in het geld met Emmen, maar nu kan ik er in zwemmen ;). Krijgt mijn bankzitter ook een x een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:25:
Mooi spel :o ik verkoop een spits van me (een regen) voor 63M cash en 30M in 12 maanden + 20% van toekomstige transfer aan Chelsea. 8)7

Ik zat al goed in het geld met Emmen, maar nu kan ik er in zwemmen ;). Krijgt mijn bankzitter ook een x een kans.
WTF :X in totaal dan 83M + ...M :|
93M dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

63+30 = € 93M + 20% ej, slimmeke ;)

Ik ga zo aan m'n tweede seizoen Cobh Ramblers beginnen. De seizoenen lopen gelijk met het jaar dus de 'zomerstop' is van november t/m februari. Heb een lange voorbereiding gehad met veel oefenwedstrijden/toernooien om geld binnen te krijgen. Die verliepen ook nog redelijk met mooie overwinningen op oa Salzburg, Portadown, Dinamo Tblisi en St Gallen. De nederlagen (oa AGF, Vojvodina) waren krap en vaak onverdiend, dus ik heb goede hoop voor het komende seizoen. Ik heb er zo'n € 600.000 mee verdient waardoor ik mooi uit de licht rode cijfer ben. Alleen jammer dat m'n loon/transfer-budget niet worden bijgesteld, ook niet na mekkeren bij de board.

Ik heb helaas geen grote aankopen kunnen doen, want niemand die ik goed genoeg vind wil. De enige basis-aankoop is de Nederlander Silvan Inia, part-time. Zegt genoeg, denk ik....

Heb verder wel wat jong Iers talent binnengehaald op free transfer, allemaal 15, 16 jaar dus veel spelen zullen ze nog niet. Eentje heeft behoorlijke stats maar die presteerde niets in de paar wedstrijden die ik m heb laten spelen. Domme penalty veroorzaken en in een andere wedstrijd een '3' krijgen. Dus eerst maar even laten rijpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:42:
Heb verder wel wat jong Iers talent binnengehaald op free transfer, allemaal 15, 16 jaar dus veel spelen zullen ze nog niet. Eentje heeft behoorlijke stats maar die presteerde niets in de paar wedstrijden die ik m heb laten spelen. Domme penalty veroorzaken en in een andere wedstrijd een '3' krijgen. Dus eerst maar even laten rijpen.
Even los van de leeftijd die je noemt, dat heb je best vaak in FM. Sommige spelers hebben het, andere gewoon duidelijk niet. Een kerel kan nog zulke leuke stats hebben, maar op 2D scherm zie je hem de lelijkste capriolen uithalen (als verdediger bijv vaak mistasten, penals veroorzaken, balletjes breed etc.). Andersom weet je na een half seizoen bij bepaalde spelers gewoon dat als zij een duel aangaan - als voorbeeld maar weer even een achterhoedespeler - de bal veroveren én er daarna ook wat goeds mee doen. Die 'onzekerheidsfactoren' doe ik dan ook altijd direct weg, want daar win je absoluut geen prijzen mee. Maargoed, als klein team probeer je wat met de middelen die je hebt en dan grijp je wel eens naast de boot. Geen punt, winterstop/zomerstop dump je hem weer en probeer je het opnieuw. Ik wil safe achter mijn computer zitten, en niet zwetend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 23:43:
[...]

Even los van de leeftijd die je noemt, dat heb je best vaak in FM. Sommige spelers hebben het, andere gewoon duidelijk niet. Een kerel kan nog zulke leuke stats hebben, maar op 2D scherm zie je hem de lelijkste capriolen uithalen (als verdediger bijv vaak mistasten, penals veroorzaken, balletjes breed etc.). Andersom weet je na een half seizoen bij bepaalde spelers gewoon dat als zij een duel aangaan - als voorbeeld maar weer even een achterhoedespeler - de bal veroveren én er daarna ook wat goeds mee doen. Die 'onzekerheidsfactoren' doe ik dan ook altijd direct weg, want daar win je absoluut geen prijzen mee. Maargoed, als klein team probeer je wat met de middelen die je hebt en dan grijp je wel eens naast de boot. Geen punt, winterstop/zomerstop dump je hem weer en probeer je het opnieuw. Ik wil safe achter mijn computer zitten, en niet zwetend :)
Als een speler met goede stats slecht speelt moet je even geduld hebben. Hij kan uit vorm zijn en dat kan best een paar maanden duren. Bovendien moeten nieuwe spelers altijd een tijdje "wennen" voordat ze een beetje gaan presteren, vooral jonge spelers die de taal niet spreken, dit kan tot een half jaar duren. Het is niet zo dat sommige spelers zonder reden slecht zijn, er vanuitgaande dat de stats goed bij de postitie passen. Ik heb in ieder geval nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:23:
[...]

Als een speler met goede stats slecht speelt moet je even geduld hebben. Hij kan uit vorm zijn en dat kan best een paar maanden duren. Bovendien moeten nieuwe spelers altijd een tijdje "wennen" voordat ze een beetje gaan presteren, vooral jonge spelers die de taal niet spreken, dit kan tot een half jaar duren. Het is niet zo dat sommige spelers zonder reden slecht zijn, er vanuitgaande dat de stats goed bij de postitie passen. Ik heb in ieder geval nog niet meegemaakt.
Even niet in vorm zijn of moeten wennen is wat anders dan blunders maken en een laag gemiddelde scoren, dat verschil weet ik wel te onderscheiden. Maargoed, ik heb het dan voornamelijk over de lagere niveau's (onder de nationale leaques). Daar komen dit soort dingen vaak voor, hoe hoger het niveau hoe minder natuurlijk (dan koop je ook minder spelers op de gok en goede hoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:42:
Misschien heeft hij lage stats voor pressure of voor important matches, stats die je niet kan zien maar wel een belangrijke rol spelen. Valt niet veel aan te doen, gewoon kijken hoe het gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:43:
[...]

Even niet in vorm zijn of moeten wennen is wat anders dan blunders maken en een laag gemiddelde scoren, dat verschil weet ik wel te onderscheiden. Maargoed, ik heb het dan voornamelijk over de lagere niveau's (onder de nationale leaques). Daar komen dit soort dingen vaak voor, hoe hoger het niveau hoe minder natuurlijk (dan koop je ook minder spelers op de gok en goede hoop).
In de lage competeties zijn de wedstrijden echt een fouten festival, het doet soms pijn aan je ogen. Vooral dat eeuwige mis schieten van spitsen met finishing onder de 15, 3 meter voor het doel. Maar jue tegenstanders hebben er ook last van :Y). Als je niet wilt gokken met kopen moet je je spelers op 1 of 2 stats kopen, bijv dribbling en speed en een beetje crossing voor een vleugel speler. De rest van de stats mag dan rond de 10 zijn. Het voordeel van conference is wel dat je uit heel veel spelers kan kiezen met een aflopend contract, dus er zal altijd wel een geschikte speler zijn en je hoeft nooit te kopen eigenlijk. (krijg eigenlijk gelijk weer zin om met een laag team te beginnen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:14:
[...]

In de lage competeties zijn de wedstrijden echt een fouten festival, het doet soms pijn aan je ogen. Vooral dat eeuwige mis schieten van spitsen met finishing onder de 15, 3 meter voor het doel. Maar jue tegenstanders hebben er ook last van :Y). Als je niet wilt gokken met kopen moet je je spelers op 1 of 2 stats kopen, bijv dribbling en speed en een beetje crossing voor een vleugel speler. De rest van de stats mag dan rond de 10 zijn. Het voordeel van conference is wel dat je uit heel veel spelers kan kiezen met een aflopend contract, dus er zal altijd wel een geschikte speler zijn en je hoeft nooit te kopen eigenlijk. (krijg eigenlijk gelijk weer zin om met een laag team te beginnen :P )
Hehe, ik ben al blij als 2 dingen boven de 10 hebben. Net ook weer op de 2d pitch. Een spits van mijn team krijgt een 1 op 1 kans tegenover de keeper.
Commentaar zegt dit:
- He tries to chip the ball over the keeper
Beeld wat je ziet is een bal die richting cornervlag vliegt :D :D.
- Byrne's effort was way off target _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje hoe geil het is als je diezelfde spelers ook echt beter ziet worden in de loop der jaren, je houdt meestal wel 1 of 2 spelers die een 'emotionele' waarde hebben (en die kwalitatief ook goed zijn). Zo had ik met Nuneaton bv een topscoorder, die heeft nog met mij in de Championship gespeeld en gescoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irritableskillz schreef op zondag 15 januari 2006 @ 02:30:
[...]

Misschien heeft hij lage stats voor pressure of voor important matches, stats die je niet kan zien maar wel een belangrijke rol spelen. Valt niet veel aan te doen, gewoon kijken hoe het gaat. ;)
Als je speler fatsoenlijke stats heeft komt ie nog wel een eind wanneer die 'verborgen' stats laag zijn. In ieder geval wel op dit niveau. :) Hij moet gewoon in vorm komen, z'n leeftijd speelt uiteraard ook mee, 15 jaar, dan heb je gewoon geen ervaring. Heb 'm bij de U21 gezet en daar zit ie nu op een 6,88 rating, dus gaat niet slecht. En ik mag 'm toch pas opstellen als ie 16 is.

Ik heb inmiddels 5 wedstrijden gespeeld in de Ierse Premiership, 3 gewonnen, 2 verloren en een 5e plaats, niet slecht voor een promovendus. Alleen is m'n topscoorder steeds vaker geblesseerd en z'n maatje voorin hopeloos uit vorm (is nu even een maand bij de U21 waar ie er elke wedstrijd 2 inschiet) dus heb ik 2 andere spitsen erin staan, een Colombiaans talent van 19 en een B-keus die het verassend goed doet.

Ik ben verder bezig met wat spelers op nieuwe posities te trainen. Ik merkte dat de stats wel terugzakken dus ik doe nu alleen de meest nodige, een AM/F C -> M C, M C->AM C en een D,WB L -> ML. Verder m'n 15jarige talentjes, heb 3 DR en 3 DL van 15, dus dat worden DC of middenvelders. Even kijken hoe dat uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:27:
[...]

Hehe, ik ben al blij als 2 dingen boven de 10 hebben. Net ook weer op de 2d pitch. Een spits van mijn team krijgt een 1 op 1 kans tegenover de keeper.
Commentaar zegt dit:
- He tries to chip the ball over the keeper
Beeld wat je ziet is een bal die richting cornervlag vliegt :D :D.
- Byrne's effort was way off target _/-\o_ _/-\o_
Ik had ook effe een confrence opgestart, had eigenlijk alleen maar ervaring met 4e divisie. Maar het is toch wel een heel erg groot verschil. Ik ga het zeker een keer proberen als ik men huidige spel zat ben. En dat gaat snel gebeuren want topteams gaan behoorlijk snel vervelen. Ik dacht een keertje "carreer" te gaan en zit nu bij PSV, maar zit nog steeds een beetje verdrietig te kijken hoe men eerste divisie ploegje om zeep geholpen wordt. Het is toch leuker om zelf wat op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Northwich Victoria Seizoen 2005/2006

Mijn eerste seizoen bij het nietige Northwich zit erop en het was geen slecht seizoen. De verwachtingen van het bestuur waren hoog maar ik heb ze niet teleurgesteld. De doelstelling, promotie naar Conference National, werd gehaald en ik had een goede FA Cup run.

Ik heb 4 spelers transfervrij gehaald en heb redelijk geluk gehad met blessures. De grootste golf kwam nadat ik al kampioen was. Ik wil voor volgend seizoen zo'n 5 of 6 spelers halen om de selectie wat breder te maken. Er is genoeg budget omdat ik van mijn aankopen verkocht heb voor 700k (+50% sell on-clause).

League:
Afbeeldingslocatie: http://xs63.xs.to/pics/06020/northwich-ECN.jpg.xs.jpg

Ik begon het seizoen met een gelijkspel maar ik stond vanaf speeldag 7 op de 1e plaats. Uiteindelijk ongeslagen kampioen geworden met een ruime voorsprong op de concurrentie.

In de FA Cup ben ik tot de 3e ronde gekomen. In de replay verloor ik van Birmingham. Ik had thuis de beste kansen om te winnen en heb die wedstrijd onnodig verloren.

Selectie:
Afbeeldingslocatie: http://xs63.xs.to/pics/06020/Northwich-team.jpg.xs.jpg
De selectie, slechts 18 spelers groot. 1 speler Ben Chapman heeft alle 54 wedstrijden gespeeld.

Beste speler (rating):
Afbeeldingslocatie: http://xs63.xs.to/pics/06020/Charnock.jpg.xs.jpg
Veruit de beste verdediger in mijn team. Zorgt voor rust in mijn defensie en lost ook de fouten op van de andere wat minder getalenteerde verdedigers.

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://xs63.xs.to/pics/06020/Brayson.jpg.xs.jpg
Brayson werd gekroond tot topscoorder van de ECN met 24 League-goals.

Beste speler (qua stats):
Afbeeldingslocatie: http://xs63.xs.to/pics/06020/Wilkie.jpg.xs.jpg
Ik ken hem nog van mijn Morton games. Komt uit de Liverpool-jeugd en was beschikbaar op een free transfer. Ik heb geen idee hoe lang hij nog bij Northwich blijft, maar voor minder dan 1 mln. GBP verkoop ik hem niet.

Ik ben hard op zoek naar een nieuwe rechtsback en een extra centrale middenvelder. Vooral op rechtsback heb ik weinig goede optie's. Dit team was veel te sterk voor ECN. Ik hoop dus dat ik gelijk kan meedoen voor de play-off plekken in CON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje:
Ik ben nu manager van Argentinië, nu wil ik Leo Messi oproepen (was namelijk nog niet toegevoegd), doe ik dus 'nationaal elftal => oproepen', komt der eneens op: Leo Messi kan niet geselecteerd worden. Je selectie bevat al het maximum aantal toegelaten spelers.
Nu heb ik al een paar spelers verwijderd (stuk of 5) en wil het nog niet gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:13:
Probleempje:
Ik ben nu manager van Argentinië, nu wil ik Leo Messi oproepen (was namelijk nog niet toegevoegd), doe ik dus 'nationaal elftal => oproepen', komt der eneens op: Leo Messi kan niet geselecteerd worden. Je selectie bevat al het maximum aantal toegelaten spelers.
Nu heb ik al een paar spelers verwijderd (stuk of 5) en wil het nog niet gaan :(
Zit hij niet in U21 of U23? En dat die toevallig een wedstrijd hebben die dag of één dezer dagen? Heb ik ook eens gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Grmmbll. 2 post hiervoor wist ik blij te melden dat Wilkie niet wegging voor minder dan 1 mln. GBP. De clubs staan / stonden in de rij en 2 clubs wilden 1 mln. GBP +(50% clause) betalen voor Wilkie. Hij kiest voor Portsmouth en dan wordt de transfer afgeblazen omdat Portsmouth geen geld geeft :( :(.

Denk je dat je de jackpot hebt, gaat het allemaal niet door.

edit: Ik ben wel Professional nu en de training facilities zijn Average na de upgrade.

[ Voor 12% gewijzigd door PirE op 16-01-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
PirE schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:59:
Grmmbll. 2 post hiervoor wist ik blij te melden dat Wilkie niet wegging voor minder dan 1 mln. GBP. De clubs staan / stonden in de rij en 2 clubs wilden 1 mln. GBP +(50% clause) betalen voor Wilkie. Hij kiest voor Portsmouth en dan wordt de transfer afgeblazen omdat Portsmouth geen geld geeft :( :(.

Denk je dat je de jackpot hebt, gaat het allemaal niet door.

edit: Ik ben wel Professional nu en de training facilities zijn Average na de upgrade.
Gewoon aanbieden aan clubs voor 1 miljoen +50%, komen vanzelf wel boden binnen en dan weiger je die van Portsmouth (die bieden wel weer, heb er ervaring mee dat clubs die een speler niet kunnen betalen gewoon weer bieden |:( )

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:25:

Das toch onmogelijk? Wat voor speler was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:14:
[...]

Gewoon aanbieden aan clubs voor 1 miljoen +50%, komen vanzelf wel boden binnen en dan weiger je die van Portsmouth (die bieden wel weer, heb er ervaring mee dat clubs die een speler niet kunnen betalen gewoon weer bieden |:( )
Het is gelukt, Portsmouth kwam weer met een bod. Ik heb het verhoogd naar 1.3 mln. GBP (50% clause) & friendly. 7 andere clubs kwamen met een bod en ik heb alles op dat bod gezet en Portsmouth trok zich gelukkig al snel terug. Rangers ging uiteindelijk accoord met mijn eisen en ze hebben de funds. Ik heb dus een mega-klapper gemaakt. 1.3 mln. GBP voor een speler in Conference National _/-\o_. Ik moet nu nog wel even een vervanger halen, dat zal lastig worden. Maar ik kan genoeg salaris bieden.

edit: Ik heb gelukkig een goede vervanger gevonden (1 op loan en 1 zelf vastgelegd). Ik ben alleen nog op zoek naar een goede keeper die ik op loan kan halen.

Ik ben de competitie lekker begonnen. 1 van de degradanten van vorig seizoen, Shrewsbury, werd met 5-1 van de mat gespeeld :).

[ Voor 15% gewijzigd door PirE op 17-01-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat is jullie hoogstscorende speler die geen spits is (en ook niet in de spits speelt :P)?

Bij mij is dat Frank Lampard by a country mile 8)

http://www.imghosted.com/image.php?i=g0FT84rA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Benotti schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 01:56:
Wat is jullie hoogstscorende speler die geen spits is (en ook niet in de spits speelt :P)?

Het is gewoon gruwelijk als je met dat kl*te Chelsea speelt.
Veel leuker om kleine ploegen omhoog te krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:46:
[...]

Das toch onmogelijk? Wat voor speler was het?
Was een striker...voor strikers betalen ze vaak het meest he. Maar alsnog belachelijk. Heb voor een AM RLC ook eens 90M ontvangen van ManU. Waren beiden regens en in 2011 ofzo.
Deze spits was een belg van 23 jr. Had hem 4 jr terug voor 500k gekocht ofzo en gooide hem in het 2e. Door blessures stelde ik hem een x op en hij scoorde lekker en bleef zodoende staan. Hij was meen ik rond de 12M waard, is best veel voor een speler in de Nederlande competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benotti schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 01:56:

Damn das veel voor een AMC haha. Hij kan ook wat rust gebruiken zie ik ;).

Vind het wel jammer dat Ronaldinho in het spel eigenlijk helemaal niet zo heel goed is. Heb hem zelf ook eens gehad bij Sampdoria, maar viel em wel tegen eigenlijk. Nu in mijn Emmen game haalt hij bij Barca gemiddeldes van laag in de 7 of hoog in de 6 :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:01
wat is zo ongelooflijk jammer vind is als je een man verliest in een wedstrijd dat je dan gewoon niet kan winnen |:( Tackties zou ik ze gewoon aan moeten kunnen maar zij scoren alleen :r

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Vos schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:48:
[...]

Damn das veel voor een AMC haha. Hij kan ook wat rust gebruiken zie ik ;).
Valt wel mee. Hij heeft dit pas sinds de laatste drie wedstrijden van het seizoen. Daarna de world cup en vervolgens een paar weekjes rust en hij kan weer :D (scoren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:
wat is zo ongelooflijk jammer vind is als je een man verliest in een wedstrijd dat je dan gewoon niet kan winnen |:( Tackties zou ik ze gewoon aan moeten kunnen maar zij scoren alleen :r
King Nothing heeft dat ook al eens aangekaard, bij rood is de wedstrijd over.

Ik heb daar echt nooit last van, win geregeld wedstrijden met 10 man, verlies ze ook wel eens (van 10). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
weet dat het veel is aangekaart maarja... Stond met 2-0 voor > Rode kaart > 2-1 > blessure nadat ik 3x had gewisselt> gewonnen met 9 man 2-1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:44:
[...]

Was een striker...voor strikers betalen ze vaak het meest he. Maar alsnog belachelijk. Heb voor een AM RLC ook eens 90M ontvangen van ManU. Waren beiden regens en in 2011 ofzo.
Deze spits was een belg van 23 jr. Had hem 4 jr terug voor 500k gekocht ofzo en gooide hem in het 2e. Door blessures stelde ik hem een x op en hij scoorde lekker en bleef zodoende staan. Hij was meen ik rond de 12M waard, is best veel voor een speler in de Nederlande competitie.
Ik heb echt nog nooit zulke absurde bedragen ontvangen. Het hoogste was 15M + 50% voor Eddie Gaven aan Ajax.

Daar was ik toen al helemaal in de wolken mee. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben men conference game gestart :*) . Ik heb de meest kansloze ploeg uitgezocht, de vauxhall motors, een degredatie candidaat uit conference north. Geen geld, niemand die bij men team wilt (als je de assistent unrealistic targets laat filteren blijven er 4 spelers over), maakt niet uit, want geld is er toch niet, ik heb nu iets van 10k in de plus na 2 maanden, maar dat gaat beter worden, eerts waren er thuis gemiddeld 170 toeschouwers, maar dit loopt nu op naar 1500 :P . Gaat eigenlijk best goed, vooral omdat de ai in de conference op zijn zachts niet agressief is (speelt altijd 442 attacking), promoveren gaat wel lukken, ik maak me alleen een beetje zorgen over de spelers die niet willen komen, wordt nog lastig na promotie. Premiership wordt een beetje een te hoog gegrepen doel vrees ik (er vanuitgaande dat ik geen 10 seizoenen vol ga maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt wel een hele grote uitdaging om daar iets van te maken :)
Maar wel een stuk leuker dan met een grote club spelen.
Ik ben MVV maar dat is eigenlijk niet echt een uitdaging, dit aangezien er voldoende kwaliteitsspelers willen komen (transfervrij). Tweede seizoen gepromoveerd.

Ga binnenkort ook maar eens zo'n uitdaging aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:26:
Maar wel een stuk leuker dan met een grote club spelen.
Ik speel met Willem II. Dat is een eredivisie club, maar toch is het een uitdaging. Je streeft er dan naar steeds net een stapje verder te komen.

Mijn resultaten tot nog toe:
Seizoen..........Competitie...........Beker............Europees
1e...................6e......................nb.................eerste ronde na groepsfase uefa
2e...................5e......................nb.................nvt
3e...................4e......................kwartfinale.....eerste ronde na groepsfase uefa
4e...................2e......................winnaar.........tweede ronde na groepsfase uefa
5e...................2e......................kwartfinale.....tweede ronde na groepsfase uefa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn zeker mooie resultaten en het heeft ook wel wat om elke keer een stapje verder te gaan, dat ga ik met MVV ook doen. Maar ik bedoelde het meer van dat je met waarschijnlijk ook Willem II spelers kan halen die je team echt beter maken.

Bij MVV heb ik redelijk wat goeie spelers uit weten aan te trekken voor niks of heel weinig.
Tjeerd Korf, Dion Esajas, Santi Kolk, Alfred Schreuder, Kenneth Vermeer(gehuurd), Gregoor van Dijk en Sergey Kislyak
En dan nog aardig wat spelers die bij hun club niet zo goed waren maar met goeie training duidelijk sterker worden. 850k uitgegeven aan spelers, 8,25 miljoen binnengehaald :)

Ik bedoelde eigenlijk maar te zeggen als je echt een slechte club bent dan is het nooit mogelijk om dit soort spelers te halen en dan moet je wel heel goed gaan scouten / opleiden en misschien wel echt een tactiek gaan bepalen voor je huidige spelers.
Dat maakt eigenlijk het spel naar mijn mening interessanter om te doen dan ik nu doe met MVV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:38:
[...]

Ik heb echt nog nooit zulke absurde bedragen ontvangen. Het hoogste was 15M + 50% voor Eddie Gaven aan Ajax.

Daar was ik toen al helemaal in de wolken mee. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik doe de vraagprijs ten eerste al op 30M ofzo. Dan gaan er af en toe clubs bieden, ik gooi steeds het bedrag omhoog. Vaak haken ze dan af, maar na een aantal keren (kan ook jaar later zijn) bieden ze steeds hoger. Ik zet steeds hoger in en dan is het soms raak. Meestal is het dat ik een speler niet kwijt wil en dan vraag ik voor 'de grap' 60M....en als ze dat dan ook nog gaan bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:31:
[...]

Ik doe de vraagprijs ten eerste al op 30M ofzo. Dan gaan er af en toe clubs bieden, ik gooi steeds het bedrag omhoog. Vaak haken ze dan af, maar na een aantal keren (kan ook jaar later zijn) bieden ze steeds hoger. Ik zet steeds hoger in en dan is het soms raak. Meestal is het dat ik een speler niet kwijt wil en dan vraag ik voor 'de grap' 60M....en als ze dat dan ook nog gaan bieden...
Als je de vraagprijs zo hoog stelt. Zijn er dan opeens clubs geinteresseerd die anders nooit interesse hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Inter bood voor een spits van 19 > 61M O+ . Dat was wel een erg goede regen maar goed. ( zn waarde was 12.750.000 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:14:
Inter bood voor een spits van 19 > 61M O+ . Dat was wel een erg goede regen maar goed. ( zn waarde was 12.750.000 )
Op dezelfde manier als Vos?

Ennuh...
Hoe krijg je je regens zo sterk? Heb je een bepaalde methode daarvoor? Bij mij zijn ze allemaal bagger, terwijl ik wel een jeugdopleidingscentrum heb gebouwd. Ik laat ze dan maar weer vertrekken wanneer ze zeventien zijn.

Soms houd ik ze nog een paar jaar, maar ze worden eigenlijk nooit goed genoeg om in mijn eerste team te spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:14:
Ben men conference game gestart :*) . Ik heb de meest kansloze ploeg uitgezocht, de vauxhall motors, een degredatie candidaat uit conference north. Geen geld, niemand die bij men team wilt (als je de assistent unrealistic targets laat filteren blijven er 4 spelers over), maakt niet uit, want geld is er toch niet, ik heb nu iets van 10k in de plus na 2 maanden, maar dat gaat beter worden, eerts waren er thuis gemiddeld 170 toeschouwers, maar dit loopt nu op naar 1500 :P . Gaat eigenlijk best goed, vooral omdat de ai in de conference op zijn zachts niet agressief is (speelt altijd 442 attacking), promoveren gaat wel lukken, ik maak me alleen een beetje zorgen over de spelers die niet willen komen, wordt nog lastig na promotie. Premiership wordt een beetje een te hoog gegrepen doel vrees ik (er vanuitgaande dat ik geen 10 seizoenen vol ga maken).
Succes met je challenge :). Ik had geluk met de random team generator en werd gekoppeld aan Northwich Victoria (1 van de 4 beste teams in ECN). Als je eenmaal gaat promoveren willen er vast wel spelers komen en goed presteren in de Cups is ook goed voor je reputatie. Maar de echt grote spelers zullen nooit komen, maar daar moet je ook niet achteraan gaan.

Ik scout zelf heel veel in Wales / Schotland en ik let goed op welke spelers vertrekken uit de jeugdteams van de grotere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:17:
[...]

Op dezelfde manier als Vos?

Ennuh...
Hoe krijg je je regens zo sterk? Heb je een bepaalde methode daarvoor? Bij mij zijn ze allemaal bagger, terwijl ik wel een jeugdopleidingscentrum heb gebouwd. Ik laat ze dan maar weer vertrekken wanneer ze zeventien zijn.

Soms houd ik ze nog een paar jaar, maar ze worden eigenlijk nooit goed genoeg om in mijn eerste team te spelen.
Het zijn eigenlijk nooit eigen regens, maar regens die ik opspeur in voornamelijk Brazilië en Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:32
Vos schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:45:
[...]

Het zijn eigenlijk nooit eigen regens, maar regens die ik opspeur in voornamelijk Brazilië en Argentinië.
Brazilië stikt van het talent, echt gek veel, overige landen zijn er gewoon niets bij vergeleken..
Wel jammer, mocht wel wat meer verspreid zijn..

Tenminste is bij mij zo, ik neem aan dat iedereen dit wel heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
kaat17 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:12:
[...]

Brazilië stikt van het talent, echt gek veel, overige landen zijn er gewoon niets bij vergeleken..

In mijn oost-europese game komen er ook veel wonderkids uit Oekraine en Rusland brengt meestal ook een behoorlijk aantal supersterren voort. Maar Brazilië heeft toch wel de meeste talenten. Maakt ook niks uit welke leagues je wel of niet selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook meeste talent uit Brazilië, en heb die league ook niet geselecteerd.

Ik sta ondertussen 2e na 12 wedstrijden:
1. Shelbourne 11 - 31
2. Cobh Ramblers 12 - 28
3. Drogheda Utd 11 - 24
4. Bohemians 12 - 23

En Shelbourne heeft net zijn topscoorder verkocht aan NAC, maar die zijn eigenlijk ongenaakbaar dus ik denk niet dat ik die in kan halen. Het gaat boven verwachting goed. Na de 2 nederlagen in de eerste 3 wedstrijden heb ik slechts 1x punten verspeelt door gelijk te spelen in de derby tegen Cork City. Hoewel ik ze alle hoeken van het veld liet zien. M'n spitsen moeten nog wel beter worden in het afmaken van kansen, want ik zit iets te vaak op getallen als: 15 schoten, 4 op doel. Maar aan de andere kant, zolang ik blijf winnen is er niets aan de hand. :) Ondanks slechts 3 verdedigers heb ik nog maar 5 tegentreffers geincasseerd.

In Europa zijn er wel leuke ontwikkelingen want daar is nu 05/06 afgelopen en het WK begonnen: Ajax heeft de dubbel gewonnen. Hoezo overrated, ik ben een ajax-supporter maar wel een realistische :S Vervolgens 2. PSV 3. NEC en 4 Feyenoord. AZ 6e..... Rijkaard heeft het een half seizoen volgehouden bij Barça, die 4e werden, Real werd kampioen. Inter won de CL na een 0-0p van Juventus (andere halve finalisten: AC Milan en Man Utd). Lyon won de UEFA cup van Schalke die kampioen van Duitsland werden. En Chelsea werd natuurlijk met een straatlengte voorsprong kampioen.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:15
Speelt een van jullie welles fm via netwerk?

Dat is zeer leuk, alleen lang wachten... vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee waren/zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
kaat17 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:12:
[...]

Ja en aangezien je niet mag kopen in Brazilie onder de 18 :s zijn ze altijd al weer wat duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, nooit gedaan. Ik heb er wel eens over gedacht, om met m'n broertje te doen, die speelt 't ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Misschien een idee om met iedereen heer op GoT of in ieder geval de mensen die willen samen netwerkspel te doen? Of duurt dat te lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:33:
[...]

Succes met je challenge :). Ik had geluk met de random team generator en werd gekoppeld aan Northwich Victoria (1 van de 4 beste teams in ECN). Als je eenmaal gaat promoveren willen er vast wel spelers komen en goed presteren in de Cups is ook goed voor je reputatie. Maar de echt grote spelers zullen nooit komen, maar daar moet je ook niet achteraan gaan.

Ik scout zelf heel veel in Wales / Schotland en ik let goed op welke spelers vertrekken uit de jeugdteams van de grotere clubs.
ik ben weer helemaal opnieuw gestart (voorgaande game crashte dus een uninstall en install op me laptop gedaan)

Dus nog meer starten met een Conference team :) ipv de grote jongens te pakken.

Ikzelf heb nu Southport onder men hoede en vooraf betiteld als een degradatie kandidaat, momenteel sta ik gewoon 4e en veel kans op kampioenschap en promotie. Januari krijg ik er 11 spelers bij als de transfer markt weer open gaat, vooral gratis weggehaald bij amateurclubs uit Frankrijk en Nederland (kocht in begin 2 amateurs van Ado 21 en die 2 zijn vaste waarde en elke week in Conference sterrenteam).

kijken wat dat brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:14:
Nee, nooit gedaan. Ik heb er wel eens over gedacht, om met m'n broertje te doen, die speelt 't ook vaak.
voordeel is dan dat je em een tik op zun schouder kunt geven alst niet snel genoeg gaat met hem;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:23:
Misschien een idee om met iedereen heer op GoT of in ieder geval de mensen die willen samen netwerkspel te doen? Of duurt dat te lang?
Dat is geen optie, je moet elkaar gewoon kennen, want er gaat echt heel veel tijd in zitten.
Het is niet even een schietspelletje zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

doesburg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:54:
Speelt een van jullie welles fm via netwerk?

Dat is zeer leuk, alleen lang wachten... vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee waren/zijn
Al heel veel gedaan. Ik doe het meestal met 1 extra persoon. Ook wel eens met toaal 3 man gedaan, maar dan is het soms al frustrerend dat je te lang moet wachten. Als je van tevoren wat afspraken maakt, zoals rommelen in je selectie en spelers zoeken tijdens andersmas wedstrijden dan is het wel te doen. Met 2 man is het sowieso goed te doen, is erg leuk zelfs.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:55:
[...]

Dat is geen optie, je moet elkaar gewoon kennen, want er gaat echt heel veel tijd in zitten.
Ik doe het altijd met bekenden ja, is ook leuker. Kom je mekaar in echt tegen en dan gaat het direct over FM ;). Ook wel eens ventrilo erbij gehad, ook erg leuk.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 18-01-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me tof om te doen. Maar het lastige is dat iedereen tegelijk beschikbaar moet zijn. Das vaak erg lastig.

Btw: Ik zit als Willem II in een CL-poule met Arsenal, Juventus en Villareal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ja, ik heb een vriend die FM speelt, maar die is er bijna nooit, dus dacht, mschien is het leuk om met zijn een paar man van hier te doen.

Spoiler:
Braziliaans talentje, spits.
Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/7784/tiui4nm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zou graag een keer een netwerkgame doen. Heb in eerdere versie's een aantal multi-player games gedaan (maar dan met 3 man achter 1 pc :D).

Maar met mij zal het niet echt werken op het moment. Ik speel soms met vlagen heel veel en ook heel lang en dan speel ik weer weken niet. Had graag meegedaan met een multiplayer-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorige verslag [rml]Peter_o in[ PC]Football Manager 2006 - Deel 2[/rml] is al weeer een tijdje geleden maar ik heb neit stil gezeten :P.

Karpaty Lviv

Seizoen 1: promotie naar UHL
Seizoen 2: plaats 5 in UHL, Runer-Up beker
Seizoen 3: plaats 5 in UHL, 1e ronde Uefa
Seizoen 4: plaats 3, Runner-Up beker
Seizoen 5: Ontslag (ze zijn uiteindelijk weer 5e geworden en tot 3e ronde van Uefa .)

Heart of Midlothian

Seizoen 5: 3e plaats.
Seizoen 6: Hier was ik gebleven :)

In 't kort. Ik ben Rangers voorbij gegroeid maar Celtic is nog een maatje te groot. Ik ben wel 21 (!) wedstrijden ongeslagen gebleven, maar Celtic was weer goed, beter, best met 29 oid..
Eindstand seizoen 6 2010/2011:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/vorig.jpg

Seizoen 7:
Er moest dus wederom een flinke kwaliteitsinjectie plaats vinden om Celtic dit jaar wel bij te kunnen benen en hopelijk er over heen te gaan. En na het vertrek van mijn beste spelers (lee Miller en Al-Habsi) werd dat nog best moeilijk. Maar natuurljik is het mij gelukt om een leuk team samen te stellen en warempel, we konden Celtic bij benen! Sterker nog, we stonden af en toe zelfs eerste :D. Maar ook bij de Cups ging het goed, ik heb zelfs de Leageu Cup gewonnen in een finale tegen Rangers :9.In de nationale Cup ben ik er na een replay uitgeknikkerd door Celtic :/...

Het einde van het seizoen was inzicht, ondertussen stond Celtic nog 1 punt voor mij met nog 3 wedstrijden te gaan. Maar mijn programma: Thuis tegen Rangers, Celtic en dan als laatste uit bij Patrick. Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/eindsprint.jpg
Kampioen!!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/kampioen.jpg
Om het stuivertje wisselen nog even duidelijker te maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/stuivertje.jpg
Mijn team 8) :
Keeper
Back - centre back 1 - centre back 2 - back
Winger - Mid - Mid - Winger
Spits - Spits
Bank:
Alles kunner Taulo
Bell, mijn topscorer in de CL
Talent Lynch
(klikbaar)

In de Champions Leageu (die ik behaalde na een kwalificatie rondje gewonnen te hebben van Dynamo Kiev :P) zat ik in een poule met:
Milan (kampioen van Italië)
Bayern München (beker houder)
Nantes (Uefa Cup Runner-Up)

Mission impossible dus :').. En dat bleek ook zo te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/CL.jpg
Hoewel ik niet eens weggespeeld werd, sterker nog heb vaak voorgestaan, maar de goals vlogen ons ook om de oren (check doelsaldo :+, hoewel ik nooit met meer dan 1 goal verschil heb verloren :Y)).

Ik heb mijn contract hier niet verlengd, ik wil nu naar een leukere competitie. Ik schijt op Celtic met die kutspelers die nooit vertrekken.

Colombia
Na mijn avontuurtje op de WK met Oekraïne (halve finale) was het tijd voor wat anders. Colombia wilde mij wel hebben en ik zag Zuid-Amerika wel zitten. Voorlopig nog alleen nog maar kwalificatie voor WK in 2014 gehad.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/colombia.jpg

En dat alles resulteert in deze stats bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Hearts/ik.jpg
Dat ambitie slaat nergens op. En de rest was ook 20 maar omdat ik wat solliciteer bij anderen en in de pers zei dat ik waarschijnlijk weg ging is er wat gezakt :+.

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Die stats die Peter hebt, heb ik ook ongeveer.
Maar ik heb een 1 voor ambitie :+.
Een vriend zei dat je hieraan wat kan doen:
In de pers bv. zeggen dat je 100% zeker weet dat je eltal kampioen wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:55:
[...]

Ik speel FM online met 5 anderen, 2 NL'ers, 2 Engelsen en een Wit Rus. We "kennen" elkaar via het LLM forum op SI Gamesforum.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:50:
[...]

Lijkt me tof om te doen. Maar het lastige is dat iedereen tegelijk beschikbaar moet zijn. Das vaak erg lastig.
Afspraak maken. In die clan waarin ik speel spelen we gewoon elke zondag vanaf 20.00 uur tot 24.00 uur. Als je niet kan ga je op holiday, zijn er 3 of minder spelers gaat de sessie niet door.

Ik heb best wel zin om ook via hier een netwerkspel te doen, maar ik speel altijd via de LLM "regels" (alleen halen na aanraden van scouts, alleen laagste speelbare divisie in een land, geen gedownloade tactiek/training enz enz) en volgens mij ben ik de enige hier die dat zo speelt.
En de speeldag is ook lastig. Meest ideale avond is zondagavond, maar dan ben ik al bezet :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

1x in de week 2 uurtjes met totaal 6 man schiet niet op lijkt me? Hoeveel FM dagen speel je dan gemiddeld?

[edit]4 uur ja :p

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 18-01-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Vos schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:37:
1x in de week 2 uurtjes met totaal 6 man schiet niet op lijkt me? Hoeveel FM dagen speel je dan gemiddeld?
4 Uur ;)
1e keer hebben we 10 dagen gedaan dacht ik, maar dat was de 1e keer en dus is iedereen bezig met scouts op weg sturen, team bekijken, staff inhuren, vriendschappelijke wedstrijden regelen.
Vanaf zondag wordt het een week of 3 tot 4 per avond denk ik.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, een netwerk-game. /me meldt zich alvast aan. (onder voorbehoud naturlijk :p)

Ik speel trouwens soms ook een soort van LLM: ik hoef alleen niet per sé in de laagste competitie te gaan zitten, en in het eerste seizoen mag ik player search/fm scout gebruiken van mezelf (ja, het vlees is zwak ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik gebruik de search alleen voor spelers die algemeen bekend zijn. Iedere manager kent spelers zoals Cavenaghi, Gerard, Eto'O enzo wel. Zelfs als je Lower League speelt ken je al een behoorlijk aantal spelers (TV, kranten e.d.). Als ik een speler ken dan mag ik hem van mezelf ook searchen :) een een contract aanbieden zonder tussenkomst van de scout. Ik begin overigens zelden in de hoogste divisie van een land, eigenlijk alleen maar mijn eerste game zodat ik kan wennen aan de nieuwe functies, daarna begin ik in een lage divisie bij een club die ik op gevoel kies.

Het is zowieso onzin dat je club of je scout geen shortlist heeft terwijl elke andere club al kan bieden. Iedere club heeft wel een lijst van spelers waarin ze interesse hebben, het is aan de nieuwe manager of hij die spelers ook nodig heeft. Dan mag ik van mezelf ook wel 1 of 2 spelers aantrekken met search :). Voor de rest gebruik ik mijn scouts voordat ik een speler aantrek.

Ik heb meestal 3/4 scouts in dienst, met de volgende taken:
1- Next opposition
2- 6 month search naar divers jong talent
3- 2 month searches (voor specifieke positie's)
4- 1 scout (om opvallende spelers van de tegenpartij uitgebreid te bekijken)

Bij kleine clubs is 3 en 4 dezelfde scout. Bij grote clubs heb ik soms nog 2 of 3 extra scouts om sneller te kunnen handelen.

Voor staff vertrouw ik op de advertisements en kies ik de beste kandidaat uit de sollicitanten.

Trainings-schema heb ik zelf gemaakt. Deze trainingsmodule is redelijk simpel in vergelijking met FM2005

Tactic: Ik lees het tactics/training forum wel en die info gebruik ik wel voor mijn eigen tactiek. Een tactiek downloaden werkt zowieso minder goed vind ik. Ieder team / tegenstander is toch anders en daar moet je continu op inspelen. Ik pas mijn tactiek ook aan naar het land waarin ik speel. In Roemenie / Rusland spelen ze veel op de counter en dan maak ik ook een counter-tactiek (je hebt er al spelers voor, dus dat scheelt veel aankopen) en in Engeland speel ik gewoon 4-4-2 met de instructie's aangepast aan de spelers die ik heb.

FMScout gebruik alleen voor het exporteren van data zodat ik, veel sneller, kan zien of mijn training goed werkt. Ik heb ook alleen de visible/attributes aanstaan in FMScout.

Ik "cheat" dus wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
k*t k*t en nog us ..., sorry maar dit is echt niet te geloven:

Ben bezig met carriere met psv, vorig jaar halve finale champions league bereikt toen uitgeschakelt door juventus, eerder al wel arsenal (achste finale) en ac milan (kwartfinale) uitgeschakeld..

Nu dus dit, 2de seizoen achtste finale tegen chelsea ik denk gelijk dus dat ik eruit lig, thuis dus 0-0 (chelsea veel en vele malen beter) en was klaar voor de afslachting in Engeland zelf, maar dit ging dus tegen verwachting erg goed, ik stond op 0-2 ik sprong van de stoel en gelijk werd er dus 1-2 gescoord, en ik d8 al dit kan togh niet waar zijn en ja hoor 2-2 en stille hoop dus, --------> 4 minuten blessuretijd en verdome het geschied 3-2 ARGH, ben hier egt ziek van.. Dit geeft wel hoop voor volgend jaar, Cocu is over zijn beste jaren heen en Ooijer begint al af te takelen..

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.bosch5/Psvverlieschelsea.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.bosch5/Psvverlieschelsea2.JPG

Dik in blessuretijd hoezo ik mocht dus echt niet winnen :(

[ Voor 4% gewijzigd door NLoldebroek op 19-01-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:11:
[...]

Ik speel FM online met 5 anderen, 2 NL'ers, 2 Engelsen en een Wit Rus. We "kennen" elkaar via het LLM forum op SI Gamesforum.

[...]

Afspraak maken. In die clan waarin ik speel spelen we gewoon elke zondag vanaf 20.00 uur tot 24.00 uur. Als je niet kan ga je op holiday, zijn er 3 of minder spelers gaat de sessie niet door.

Ik heb best wel zin om ook via hier een netwerkspel te doen, maar ik speel altijd via de LLM "regels" (alleen halen na aanraden van scouts, alleen laagste speelbare divisie in een land, geen gedownloade tactiek/training enz enz) en volgens mij ben ik de enige hier die dat zo speelt.
En de speeldag is ook lastig. Meest ideale avond is zondagavond, maar dan ben ik al bezet :P
op die manier is het ook veel mooier dan met teams als Chelsea, Man Utd, Juve, Milan en noem maar op waar je budgetten van meer dan 120mil krijgt om spelers te halen.
Laatste keer online spelen was met een groepje en was CM4, speelden 1e divisie maar mochten geen Emmen nemen :)
binnenkort maar eens kijken of der nog ergens een game online bezig gaat. Iets met regional liga ofzo of conference

mijn southport info
nog 4e strijdend om promotie bestuur en supporters blij win en verlies me potjes maar meesten toch gelijk ondanks een nog english 3-4-3 systeem. Geen cent meer om spelers te halen maar helaas wel ff iets te ver boven me loon budget dus heb er een paar te koop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hier weer een voorbeeld van de lekkere vertaling naar het Nederlands in FM.

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/6265/nederlandsss8zk.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

1992 keer de CL gewonnen, mochten ze willen bij Udinese :P

En Liverpool die tegen zichzelf speelt? Lekkere vertaling idd weer....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Het is bij die 1992 zowiezo Barça die ze bedoelen, want daar moet udinese dan tegen. Want Udinese zakt af naar het eigen stadion voor die wedstrijd :? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:11:
[...]

[...]

I know, maar daar vind ik persoonlijk dus niets aan :) Als ik MP game speel, wil ik het ook spelen zoals in SP (daarom speel ik FM, niet om mijzelf zoveel mogelijk te beperken). Ik wil het spel op een zo realistisch mogelijke manier spelen, en geen variant waarin je beperkt wordt. Daarnaast, wil een MP game echt wat worden, dan gaat er echt heel veel tijd in zitten. Het is daarnaast ook (in mijn ogen) het leukst met iemand die je kent uit het "echte leven". Het kwam hierboven al even voorbij, je hebt altijd een gespreksonderwerp zal ik maar zeggen ;) Nee, dat komt het net over alsof Peter en ik alleen maar over FM lullen :+ (maar je begrijpt het wel). Zo'n MP-game neemt ontzettend veel tijd in beslag wil je het een beetje serieus aanpakken, en niet een maand over een seizoen doen. Het is gewoon niet leuk als je een uur moet wachten op een wedstrijd, het moets lekker soepel lopen, en vooral je frustraties op MSN tegen elkaar kwijt kunnen ;) Je vertelde ook al dat je je laptop ernaast had staan waarop je dan je SP-game speelde, dus je zit wat dat betreft niet een uur uit je neus te peuteren, maar dan nog.

Schietspelletjes kan prima met onbekende, maar FM niet. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Hey,

Ik ben van plan om FC Groningen naar de sub-top te gaan bregen :+.

Er lopen hier veel ervaren gamers rond.
Dus is m'n vraag:
Kennen jullie goede transfervrije spelers, die ook naar kleine clubs willen komen?
Hiermee zullen jullie mij, en veel anderen goed op weg helpen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomGiethoorn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:01:
Hey,

Ik ben van plan om FC Groningen naar de sub-top te gaan bregen :+.

Er lopen hier veel ervaren gamers rond.
Dus is m'n vraag:
Kennen jullie goede transfervrije spelers, die ook naar kleine clubs willen komen?
Hiermee zullen jullie mij, en veel anderen goed op weg helpen ;).
Come on, luie donder :+
Doe ff een beetje zelf je best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:04:
[...]

Come on, luie donder :+
Doe ff een beetje zelf je best :)
Doe ik ook, maar bijna niemand wil komen :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot mijn grote verdriet heb ik de laatste tijd geen tijd meer om te spelen. Hoop binnen kort weer eens wat tijd te vinden om verder te spelen met Vitesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb ook al een tijdje niet meer gespeeld door tijdgebrek, ben gisteren weer begonnen waar ik gebleven was met mijn Real Oviedo-game :)

Helaas gisteren alleen maar bezig geweest met het doorworstelen van bijna 3 maanden zomerstop...... vanavond weer echt spelen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Heb het ook gehad.
Veel dingen moeten doen. Dacht ik eindelijk weer te kunnen spelen.
Is m'n HD kapot :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

TomGiethoorn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:07:
[...]

Doe ik ook, maar bijna niemand wil komen :O.
Als je bij zoeken aanvinkt: "ask assistent to filter out blabla..." dan heb je spelers die wel interesse hebben. Dan heb je al een begin :).

Er wordt flink getrokken aan mijn spits, ook niet verwonderlijk :p
Die Brazilianse regens zijn echt ziek goed, heb ook 2 backs die ik voor een schijntje gekocht heb en nu ±5M waard zijn en al paar caps hebben. Heb één ervan (Thiago) ook voor 5M een seizoensheflt verhuurt aan Milan :).

Afbeeldingslocatie: http://dionysus.nl/ramon.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dionysus.nl/thiago1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dionysus.nl/thiago2.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 19-01-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Kan je een speler eigenlijk ook op zijn andere voet trainen?
Posities kan wel maar ik vraag me dus nu af als je ze ook beetje de voeten kan leren trainen..

Lijkt me vast wel te moeten kunnen, maar weet niet waar, vast niet door bijv een centrale verdediger met rechtsbenig als linksback op te stellen en te laten trainen.. 'k denk niet dat zijn linkervoet daardoor ook beter word.

Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

kaat17 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:37:
Kan je een speler eigenlijk ook op zijn andere voet trainen?
Posities kan wel maar ik vraag me dus nu af als je ze ook beetje de voeten kan leren trainen..

Lijkt me vast wel te moeten kunnen, maar weet niet waar, vast niet door bijv een centrale verdediger met rechtsbenig als linksback op te stellen en te laten trainen.. 'k denk niet dat zijn linkervoet daardoor ook beter word.

Iemand tips? :)
Naar mijn weten kan dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Vos schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:27:
[...]

Als je bij zoeken aanvinkt: "ask assistent to filter out blabla..." dan heb je spelers die wel interesse hebben. Dan heb je al een begin :).

Er wordt flink getrokken aan mijn spits, ook niet verwonderlijk :p
Die Brazilianse regens zijn echt ziek goed, heb ook 2 backs die ik voor een schijntje gekocht heb en nu ±5M waard zijn en al paar caps hebben. Heb één ervan (Thiago) ook voor 5M een seizoensheflt verhuurt aan Milan :).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je die Ramon echt heel goedkoop gekocht?, hij is 4,4 Miljoen waard :o.
En die Thiago kan ik nergens vinden }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

TomGiethoorn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:50:
[...]

Heb je die Ramon echt heel goedkoop gekocht?, hij is 4,4 Miljoen waard :o.
En die Thiago kan ik nergens vinden }:O.
Ramón heb ik voor 7M gekocht. Die 2 backs (waaronder Thiago) heb ik voor 70k en en de ander voor 0. Je kan hem niet vinden want het is een regen ;). (regenerated players)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ik speel het spel in het Nederlands.
En ik ben niet zo goed in Engels.

Dus ik snap niet wat regens zijn ;).
Kan iemand me dat uitleggen?

[ Voor 12% gewijzigd door .Tom op 19-01-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Spelers die niet vanaf het begin af aan in het spel zitten. Ze worden dus later aangemaakt. Kijk maar bij Thiago die pas vanaf 2008 in het spel zit. Deze 'regens' worden bij iedereen aangemaakt maar de namen en stats verschillen dus zodoende kan je deze speler ook niet vinden. Deze speler bestaat in het echt dus ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 19-01-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ah, ok.
Dat wist ik niet ;).

Ik ben nu een paar wedstrijden verder, nog niet aan het seizoen begonnen.
Iedereen is in topvorm.
Uitslagen:
6-0
6-0
8-0
10-0
10-0
:D.
Zijn wel allemaal amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is wel goed voor het moraal in ieder geval. Houd ons op de hoogte van Grunn :).

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.