Vos, waar zit jij inmiddels?
Imo ben je onverslaanbaar in de Eredivisie?
Of zit ik er naast
.
Of zit ik er naast
Ow jammer dat ze niet andere voet kunnen trainen, dat is dan een tip voor volgend jaar dat ze dat er nog in gooien
Verwijderd
Ook mijn meningKing Nothing schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:11:
[...]
Ik heb best wel zin om ook via hier een netwerkspel te doen, maar ik speel altijd via de LLM "regels" (alleen halen na aanraden van scouts, alleen laagste speelbare divisie in een land, geen gedownloade tactiek/training enz enz)
2012...heb met de titel in de eredivisie vrij weinig moeite nu jaTomGiethoorn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:23:
Vos, waar zit jij inmiddels?
Of zit ik er naast.
Verwijderd
Aan het begin van het spel zijn er geen goede transfervrije spelers, dat komt wel aan het eind van het seizoen. Een goede spits is Paul Jans (VVV), maar daar zul je toch ongeveer 750K € voor moeten neertellen. Dus das waarschijnlijk niet wat je zoekt. Het beste is denk ik het eerste seizoen rustig houden op de transfermarkt wat betreft de aankoop van spelers (Natuurlijk wel spelers verkopen om extra geld in het laatje te krijgen). Op de helft van het eerste seizoen kijken wat er beschikbaar is transfervrij. Dat doe ik altijd. Volgens mij moet het met groningen ook mogelijk zijn om binnen een paar jaar mee te doen in de top trouwens.TomGiethoorn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:01:
Hey,
Ik ben van plan om FC Groningen naar de sub-top te gaan bregen.
Er lopen hier veel ervaren gamers rond.
Dus is m'n vraag:
Kennen jullie goede transfervrije spelers, die ook naar kleine clubs willen komen?
Hiermee zullen jullie mij, en veel anderen goed op weg helpen.
Verwijderd
Welk team?Vos schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:13:
[...]
2012...heb met de titel in de eredivisie vrij weinig moeite nu ja
In de CL blijft het pittig.
Verwijderd
Tip: De De Nooijer's zijn allebei te huur bij Dordrecht'90 en behoorlijk goed. Vertrekken bij mij elke keer op huurbasis naar een eredivisieploeg (Twente oid).Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:17:
[...]
Aan het begin van het spel zijn er geen goede transfervrije spelers, dat komt wel aan het eind van het seizoen. Een goede spits is Paul Jans (VVV), maar daar zul je toch ongeveer 750K € voor moeten neertellen. Dus das waarschijnlijk niet wat je zoekt. Het beste is denk ik het eerste seizoen rustig houden op de transfermarkt wat betreft de aankoop van spelers (Natuurlijk wel spelers verkopen om extra geld in het laatje te krijgen). Op de helft van het eerste seizoen kijken wat er beschikbaar is transfervrij. Dat doe ik altijd. Volgens mij moet het met groningen ook mogelijk zijn om binnen een paar jaar mee te doen in de top trouwens.
Waarin word ik beperkt dan? Er bestaat geen lijst op internet waarop alle spelers staan die te koop zijn en die je kan filteren door je assistent tenslotte. IRL worden spelers gehaald nadat ze gescout zijn en/of op proef zijn geweest. Een tactiek bedenkt een manager ook zelf (behalve bij Ajax) op de kwaliteiten van z'n spelers.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:54:
[...]
I know, maar daar vind ik persoonlijk dus niets aanAls ik MP game speel, wil ik het ook spelen zoals in SP (daarom speel ik FM, niet om mijzelf zoveel mogelijk te beperken). Ik wil het spel op een zo realistisch mogelijke manier spelen, en geen variant waarin je beperkt wordt.
IRCDaarnaast, wil een MP game echt wat worden, dan gaat er echt heel veel tijd in zitten. Het is daarnaast ook (in mijn ogen) het leukst met iemand die je kent uit het "echte leven". Het kwam hierboven al even voorbij, je hebt altijd een gespreksonderwerp zal ik maar zeggenNee, dat komt het net over alsof Peter en ik alleen maar over FM lullen
(maar je begrijpt het wel). Zo'n MP-game neemt ontzettend veel tijd in beslag wil je het een beetje serieus aanpakken, en niet een maand over een seizoen doen. Het is gewoon niet leuk als je een uur moet wachten op een wedstrijd, het moets lekker soepel lopen, en vooral je frustraties op MSN tegen elkaar kwijt kunnen
Da's wel opletten hoor, 2x FM spelen en dan op nog een andere pc IRC aan hebben staanJe vertelde ook al dat je je laptop ernaast had staan waarop je dan je SP-game speelde, dus je zit wat dat betreft niet een uur uit je neus te peuteren, maar dan nog.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Klopt. Das waar. Je kunt ze ook kopen voor 0 euro meestal. En ze zijn nog behoorlijk goed.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:41:
[...]
Tip: De De Nooijer's zijn allebei te huur bij Dordrecht'90 en behoorlijk goed. Vertrekken bij mij elke keer op huurbasis naar een eredivisieploeg (Twente oid).
Verwijderd
Bedoel je dat je niet de search optie gebruikt in FM? Enkel de lijsten van je scouts?King Nothing schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:51:
[...]
Waarin word ik beperkt dan? Er bestaat geen lijst op internet waarop alle spelers staan die te koop zijn en die je kan filteren door je assistent tenslotte. IRL worden spelers gehaald nadat ze gescout zijn en/of op proef zijn geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 11:24 ]
Verwijderd
hmm ga ik dan eens checken vanavond kijken of ze interesse hebben in een half seizoen of seizoen Southport (mits ik niet op de aanbieding inga van Southend(middenmoot league one of blackpool ook league one maar op degradatie koers (dus misschien uitdaging die erin te houden) )Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:20:
[...]
Klopt. Das waar. Je kunt ze ook kopen voor 0 euro meestal. En ze zijn nog behoorlijk goed.
Verwijderd
Verwijderd
Bekend probleemVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:04:
Verslavend spel is FM 2006. Elke keer denk ik er over na om toch maar effe niet meer te spelen. Dag later ga ik dan toch weer even verder.![]()
Weet iemand nog een team uit The Championship met een beetje mogelijkheden qua loon?
Yup. Alsof jij weet welke spelers goed zijn in 2013 en die naar een Conferenceclub willen komen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:23:
[...]
Bedoel je dat je niet de search optie gebruikt in FM? Enkel de lijsten van je scouts?
Zou best kunnen, maar je kan niet je assistent even de lijst laten filteren met wie wel en wie niet haalbaar is, je kan ze niet op prijs sorteren en je ziet geen cijfertjes voor hun kop, pass of manddekkings kwaliteiten. Daarvoor zul je de betreffende spelert toch eerst moeten bekijken. Of ken jij trainers die spelers halen zonder dat die spelers ooit bekeken zijn door een scout, trainer, assistent of whatever? Ja, Ball ging naar PSV op aanraden van Waterreus en zo heb je nog wel wat, maar die zijn dus ook op 1 of andere manier gescout.Btw: Volgens mij bestaan er wel lijsten voor clubs irl
Beste vrind wette dat
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Scorito: FC Bal op ons dak
Dat zou ik ook willenSpike-man schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:58:
is het ook mogelijk om invloed uit te oefen op de periode wanneer je squad met vakantie gaat? Ik zou mijn elftal graag in juni vrij willen geven ipv juli.....
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
hmmm, als het niet mogelijk is ga ik maar op continue klikken
Scorito: FC Bal op ons dak
Toen ik nog met Ajax speelde was dat ook zo.Ep0ss schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:57:
ADO
.
13de in de competitie, ik sta met Ajax 1ste, maar toch, ADO is een tegenstander die te hoog is beoordeeld.
Net dus met 3-1 verloren van hun. 1ste goal was een pegel van Den Ouden, je weet wel, die wereldspits van hun. Daarna knalt vrijetrappen koning Saveedra van 25 meter ff doodleuk de bal in de kruising. Rosenberg schiet dan de 2-1 binnen, maar het mocht niet baten, Geert Den Ouden kreeg het op de heupen en schoot doodleuk de 3-1 binnen
![]()
.
Die verdedigers van hun zijn echt belachelijk goed want heb maar 7 schoten gehad, waarvan 2 op doel.
Tot dusver mijn frustratie, lucht op zeg.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 18:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik bij chelsea in een nieuwe game heb deze 2 over de streep weten te trekken en daarbij ook Javier Saviola en moet zeggen die 10,5mil die ik voor Saviola neer telde is die meer dan waard. Liverpool wou eerst Alsonso niet van de hand doen maar na uiteindelijk 45mil en paar extra's geboden had wouden ze hem wel van de hand doen, hetzelfde gold voor Vieira.TomGiethoorn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:07:
Als je echt geld uit wilt geven ken ik een paar goede:
- Xabi Alonso (Liverpool)
- Patrick Vieira (Juventus)
Lobont?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:55:
[...]als iemand nog een leuke Keeper weet niet te duur en daarna tevreden met een rol als stand in van Cudicini en Cech
eH Costîl van Caen( 2de divisie Frankrijk )Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:55:
[...]
ik bij chelsea in een nieuwe game heb deze 2 over de streep weten te trekken en daarbij ook Javier Saviola en moet zeggen die 10,5mil die ik voor Saviola neer telde is die meer dan waard. Liverpool wou eerst Alsonso niet van de hand doen maar na uiteindelijk 45mil en paar extra's geboden had wouden ze hem wel van de hand doen, hetzelfde gold voor Vieira.
Maar Alonso heeft voor mij 2 wedstrijden gespeeld en nu kan ik hem een 4maand missen wegens een zware blessure. Vieira heeft alweer een 2e schorsing aan zn kont hangen...... leuke 90mil vergooit terwijl mijn nog geen 11mil kostende saviola er lustig met drogba op los scoort. Saviola 3x tegen West Ham en Drogba 4x tegen Villa en beide 2x tegen Wigan.
Bijkomend probleem is dat en Cudicini en Cech beide geblesseerd zijn terwijl ik nog Bayern moet bezoeken in de Championne liga en Man Utd op bezoek krijgheb ik me reserves keeper, vage Belg van Congo afkomst en 19jaar die ik op moet stellen
als iemand nog een leuke Keeper weet niet te duur en daarna tevreden met een rol als stand in van Cudicini en Cech
[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 23-01-2006 17:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 19:59 ]
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of ben je helemaal niet nieuw ?Persoonlijke gegevens
Echte naam: Tom Giethoorn
Verwijderd
Damn, truuk mislukt...Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:56:
@ Hierboven :
[...]
Ligt het nou aan mij of ben je helemaal niet nieuw ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 19:58 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:58:
[...]
Damn, truuk mislukt...
Nja, stond een beetje bekend met slordige posten enal. Dus effe opnieuw begonnen.
En m'n nickname was zo saai.
Verwijderd
Verwijderd
Eigelijk wel ja, maar als ik nu iets verander in de editor, moet ik opnieuw beginnen met FM.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:02:
Ik vind dat je als je Kromkamp bij Liverpool zet dat je dan ook zo eerlijk moet zijn om Zenden een blessure te geven, maar dat is mijn mening
Beste vrind wette dat
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 22:40 ]
Verwijderd
Kritiek: wordt je middenveld niet overlopen zo in wedstrijden?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:03:
Ik was eerst TomGiethoorn, maar m'n nick was zo saai, daarom een nieuwe.
Ben net met een nieuwe game begonnen. Met m'n lievelingsclub uit heb buitenland, Liverpool.
Heb direct 2 nieuwe spelers gekocht:
- Ryan Babel
- Tomas Sivok
Ben nog aan het onderhandelen met:
- VD Borre
In de toekomst wil ik nog:
- Kompany
- Leo Messi.
En ik krijg nog (in editor ingesteld zoals ik het echte leven):
- Jan Kromkamp, dan gaat Josemi (gelukkig) weg.
Een screen van m'n selectie:
[afbeelding]
Graag veel kritieken, eventuele versterkingen op posities enal.
Schiet maar raak!
Verwijderd
Als ik in 2013 zou leven en op dat moment manager zou zijn binnen de conference leage? uh... ja dusKing Nothing schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:15:
[...]
Yup. Alsof jij weet welke spelers goed zijn in 2013 en die naar een Conferenceclub willen komen.
Als je een scout ergens opaf stuurt krijg je ook geen lijst met cijfertjes terug.[...]
Zou best kunnen, maar je kan niet je assistent even de lijst laten filteren met wie wel en wie niet haalbaar is, je kan ze niet op prijs sorteren en je ziet geen cijfertjes voor hun kop, pass of manddekkings kwaliteiten. Daarvoor zul je de betreffende spelert toch eerst moeten bekijken.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 15:30 ]
Verwijderd
Ajax is zelf ook te sterk.TomGiethoorn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:19:
[...]
Toen ik nog met Ajax speelde was dat ook zo.
Ado te sterk.
En ik verloor ook met 3 - 1
[rml]Benotti in "[ PC]Football Manager 2006 - Deel 2"[/rml]Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:25:
Wie zei er dat je na een rode kaart nooit kon winnen.
Verwijderd
Nee, mijn middeveld is zelfs heel sterk.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:32:
[...]
Kritiek: wordt je middenveld niet overlopen zo in wedstrijden?
Versterking voor de verdediging is altijd wel karl Svensson, aan het begin van het spel voor een paar ton aan te schaffen. Speelt in mijn spel nu bij Barcelona.
Ik ben zelf MVV dus echte topspelers kan ik niet echt adviseren aangezien ik hier niet naar kijk/zoek in mijn spel.
Verwijderd
Is ook niet verkeerd.Benotti schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:30:
[...]
[rml]Benotti in "[ PC]Football Manager 2006 - Deel 2"[/rml]
Vind ik toch wel ff sterker
Verwijderd
Die is heeeel sterkBenotti schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:30:
[...]
[rml]Benotti in "[ PC]Football Manager 2006 - Deel 2"[/rml]
Vind ik toch wel ff sterker
Verwijderd
Die Blondel moet je zuinig op zijn, bij mij in de game is die echt vet goed geworden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 16:42 ]
[ Voor 47% gewijzigd door JanW op 25-01-2006 19:55 ]
D'oh. Maar je leeft nu in 2006 en jij weet niet welke speler er over 7 jaar goed genoeg is voor jouw teamVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:24:
[...]
Als ik in 2013 zou leven en op dat moment manager zou zijn binnen de conference leage? uh... ja dus
Nee, maar je weet wel globaal of die speler kan koppen, mandekken en hoe zijn passing in het algemeen is. Dat kan jij op een lijst niet zien als die dus IRL zou bestaan.[...]
Als je een scout ergens opaf stuurt krijg je ook geen lijst met cijfertjes terug.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Heb ik zelf nog nooit gehad.Anyways, is er bij iemand al een wedstrijd afgelast vanwege slecht weer of slecht veld? Dat gebeurde in CM01/02 nog regelmatig, maar dat heb ik in FM05 en 06 nog nooit gezien.
Verwijderd
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, met dit verschil dat ik wel gewoon moest spelenVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:09:
[...]
Heb ik zelf nog nooit gehad.
Ik heb wel eens gehad dat er te veel internationals weg waren, en daarom hoefde ik niet te spelen.
Ja das leuk met Zuid-Amerikaanse spelers...waar ik er een flink aantal van heb. Waren er 9 op interland avontuur. Sta je daar in een CL wedstrijd met 4 spelers van 16 jaar op de bank uit mijn U21 team.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:08:
[...]
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, met dit verschil dat ik wel gewoon moest spelen
Verwijderd
even op door borduren, ik heb voor zometeen als de engelse transfermarkt weer open gaat een hele lading spelers die komen gaan (aantal brasaas, Woodgate, Beckham, Alfonso, Mexes, Schneijder, Bonita etc) maar van een aantal Brasaas heb ik eigenlijk het idee dat die het toch niet zullen redden bij Chelsea kwa het spelen van het aantal wedstrijden om die verblijfsvergunning te behouden, maar ze kosten per stuk wel 7mil, kan ik dan op dat moment ook nog dat contract cancellen, ze zijn nog niet weg ja bij hun club dan toch?Benotti schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:21:
Annuleren kan ook niet, net zoals in het echt.
Verwijderd
Als ze geen verblijfsvergunning krijgen dan wordt de transfer automatisch gecancelled. Hoe kom je trouwens in godsnaam bij de uitdrukking 'brasaas'? Ik moest 10 keer lezen voordat ik snapte dat je Brazilianen bedoelt. Neem ik aan. Brazis had ik nog kunnen snappen, maar brasaas? Klinkt als Bras-AapVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:37:
[...]
even op door borduren, ik heb voor zometeen als de engelse transfermarkt weer open gaat een hele lading spelers die komen gaan (aantal brasaas, Woodgate, Beckham, Alfonso, Mexes, Schneijder, Bonita etc) maar van een aantal Brasaas heb ik eigenlijk het idee dat die het toch niet zullen redden bij Chelsea kwa het spelen van het aantal wedstrijden om die verblijfsvergunning te behouden, maar ze kosten per stuk wel 7mil, kan ik dan op dat moment ook nog dat contract cancellen, ze zijn nog niet weg ja bij hun club dan toch?
Verwijderd
Direct proberen te verkopen?Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:37:
[...]
even op door borduren, ik heb voor zometeen als de engelse transfermarkt weer open gaat een hele lading spelers die komen gaan (aantal brasaas, Woodgate, Beckham, Alfonso, Mexes, Schneijder, Bonita etc) maar van een aantal Brasaas heb ik eigenlijk het idee dat die het toch niet zullen redden bij Chelsea kwa het spelen van het aantal wedstrijden om die verblijfsvergunning te behouden, maar ze kosten per stuk wel 7mil, kan ik dan op dat moment ook nog dat contract cancellen, ze zijn nog niet weg ja bij hun club dan toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 18:06 ]
[ Voor 30% gewijzigd door JanW op 26-01-2006 19:35 ]
Blijven.PirE schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:10:
Hmm, ik zit nu met een groot dilemma. Ik ben net met Northwich gepromoveerd naar League 2 (moet nog 2 wedstrijden en FA Trophy finale) en ik heb al een aantal aanbiedingen gehad die niks voorstelden, maar ik heb nu een aanbieding op zak van Wrexham om daar manager te worden. Ik ga 3x zoveel verdienen daar(300 i.p.v. 100 per week
).
Beide ploegen spelen volgend seizoen in dezelfde competitie dus het is niet echt een stap hoger maar Wrexham heeft een stadion met 15500 zitplaatsen (Northwich maar 5294 (1294 seated) en dat is vooral handig als je een paar keer promoveert.
Wat andere verschillen:
Wagebudget: Wrexham 20k (finance insecure) - Northwich 15k (finance secure)
Transferbudget: Wrexham 0k - Northwich 1,5mln GBP
Selectie: Wrexham veel oudere spelers, maar geen slecht elftal - Northwich heeft heel veel jong talent en een iets zwakkere selectie.
Ik kan dus kiezen om Wrexham helemaal op te bouwen en ze uit de schulden te halen of ik ga verder met Northwich en probeer te overleven in League 2. Het zijn allebei leuke uitdagingen.
Ik slaap er maar een nachtje over, maar wat zouden jullie doen? Blijven of kiezen voor het grote geld
Verwijderd
Verwijderd
zeg
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:03:
Ik was eerst TomGiethoorn, maar m'n nick was zo saai, daarom een nieuwe.
Ik zag het ook, maar denk dat TomVistaGiethorn gewoon schizofreen is of zoVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:57:
hehe scherp ziggy
Verwijderd
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 27% gewijzigd door FDMK op 28-01-2006 14:37 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
je kan Freddy Adu proberen die kan je wel voor 6M halenVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:57:
Ben net opnieuw begonnen met Ajax, en dat gaat goed.
Ik heb alleen een probleem qua spitsen.
M'n basis spitsen (Charisteas, Rosenberg) leggen er genoeg in, maar ik heb geen reserves.
Babel is geblesseerd (2 maanden), dus ik heb iemand nodig.
Heb er zo'n 5 á 6 miljoen voor over...
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Rodrigo Tiui, jonge talentvolle spits die er meer dan genoeg inlegt, had hem in de basis staan met Charisteas. Delgado heb ik ook ooit in een vorige game geprobeerd, maar die kon zijn draai niet echt vinden en tevens vind ik zijn stats voor koppen te laag, Tiui had hier 14 ongeveer voor.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:57:
Ben net opnieuw begonnen met Ajax, en dat gaat goed.
Ik heb alleen een probleem qua spitsen.
M'n basis spitsen (Charisteas, Rosenberg) leggen er genoeg in, maar ik heb geen reserves.
Babel is geblesseerd (2 maanden), dus ik heb iemand nodig.
Heb er zo'n 5 á 6 miljoen voor over...
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 20:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
VDBorre deed het bij een vriend ook ja, heel snel pikt ie het op.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:02:
Gewoon zien bij posities of het groen aan het worden is.![]()
Anyway, das toch hoe ik het doe. (Heb ik ook met Vanden Borre gedaan, getraint op MR, nu al op AMR)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 22:17 ]
Je kunt maximaal één positie hertrainen. Zodra je ermee stopt zal het die positie weer verliezen (tenzij hij er natural voor heeft gekregen, maar dat zal zelden gebeuren.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:02:
Gewoon zien bij posities of het groen aan het worden is.![]()
Anyway, das toch hoe ik het doe. (Heb ik ook met Vanden Borre gedaan, getraint op MR, nu al op AMR)
Verwijderd
Ja ? Aaah, dat verklaard waarom die AMR maar oranje blijftBenotti schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:16:
[...]
Je kunt maximaal één positie hertrainen. Zodra je ermee stopt zal het die positie weer verliezen (tenzij hij er natural voor heeft gekregen, maar dat zal zelden gebeuren.
Narcisme? Schizofrenie?Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:57:
[afbeelding]
Iemand een zinnige uitleg hiervoor ?
[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 29-01-2006 00:21 ]
Verwijderd
Tweelingbroer?Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:57:
[afbeelding]
Iemand een zinnige uitleg hiervoor ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq