[PC]Football Manager 2006 - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waar de backup van de database van de editor staat? :/
Ik kan eneens geen carriere meer opstarten. :|
edit: post 400 >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:32:
Met 2 penalty's kan zelf San Marino tegen Brazilië winnen :P
Zoiets dwing je af natuurlijk :P.

Ik ga zo even de halve finale van het WK spelen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:22:
[...]

[...]

Zoiets dwing je af natuurlijk :P.

Ik ga zo even de halve finale van het WK spelen :Y).
Vertel je ze ook even hoe dat afgelopen is? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:45:
[...]

Vertel je ze ook even hoe dat afgelopen is? :Y)
Je bedoeld in een anti-climax :')?

Halve finale dus verloren van Rusland notabene..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winnen van Brazilië en dan verliezen tegen Rusland !?!? :/ :| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:01:
Winnen van Brazilië en dan verliezen tegen Rusland !?!? :/ :| :X
He that's FM he, winnen van de toppers en verliezen van de degradanten (in comp verband dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hmmm, had ik toch bijna verteld dat ik manager ben geworden van Manchester United, maar dat gebeurt in Fm2005 ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, seizoen 2007/2008 is ook weer done voor Lobos BUAP.

Moet zeggen, liep allemaal superieur allemaal. Kreeg ondanks dat mijn positie insecure was, toch een mooi nieuw aanbod voor een nieuw contract, met een (voor deze club) forse transfersom van 1.1 miljoen eurotjes. Geaccepteerd uiteraard :)

De competitie verliep super. In de Opening Stage vlogen de goals erin alsof het hete koekjes waren. Opvallend was dat mijn grootste talent op spitsengebied het niet één keer voor elkaar kreeg om te scoren. En één van mijn twee (eigenlijk overbodige) backupspitsen legde ze erin alsof het niks was. De wereld op zijn kop dus...

In de Playoffs kwam ik vrij eenvoudig door de kwartfinale heen (1-0 en 3-1 overwinningen), maar in de halve finale werd ik toch uitgeschakeld door San Luis (3-0 overwinning thuis, maar 4-0 verlies uit).

In de Closing Stage werd dit zelfs nog iets duidelijker... nu scoorde de ex-topscorer slechts drie goals, terwijl de ander (Arias) ze er maar in bleef ketsen... alleen jammer dat een wedstrijd of 3-4 voor het einde er opeens weer een vrij zware blessuregolf de kop opstak...

In de Playoffs won ik de finale, hoewel het erg, erg moeizaam ging allemaal.
Door naar de Promotion Playoffs dus, waar ik tegen San Luis moest. Thuis wist ik ze met pijn en moeite op een 1-1 te houden, uit werd het een 2-1 overwinning. Wederom gepromoveerd dus! Nu maar eens kijken of ik me deze keer wél kan handhaven....

Op transfergebied is het vrij rustig gebleven, twee nieuwe aankopen slechts. Een redelijke keeper (Garza) ter vervanging van mijn tweede keeper die nog slechter was dan mijn 89-jarige oma, en een getalenteerde 17-jarige (inmiddels 18 geworden) AMLC (Ramos). Verder behalve die GK, nog een AMRL/ST en een ML verkocht, die toch niet aan spelen toekwamen.

Ook mooi was dat ik twee super-regens erbij kreeg in mijn Youth Squad: een 16-jarige AMR (Daniel Lopez, de beste van de twee), en een 15-jarige DM (Jesus Hernandez). Beide hebben nu al voor hun positie belangrijke stats van rond de 12 tot 15, echt goed dus.

Zo langzamerhand moet ik wel gaan denken aan wat nieuwe aankopen, want veel van mijn spelers zijn nu zo rond de 30-32 jaar... en da's niet makkelijk, als je minimaal 5 U23's in je matchsquad moet hebben.

Competitie Opening Stage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos9a.JPG

Competitie Closing Stage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos9b.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos10.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos11.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos12.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Nah, geef ik Norton (de keeper uit m'n vorige post) nog een paar kansen in de Conference, krijgt'ie 9 schoten tegen in 3 wedstrijden en 7 goals. En als je 2x met 3-1 verliest terwijl je veel en veel beter bent dan ontsla je de keeper maar gewoon. Wat een ongelovelijke waardeloze keeper zeg :/

Heb ondertussen ene Emile Heskey in de spits lopen 8)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:25:
en een getalenteerde 17-jarige (inmiddels 18 geworden) AMLC (Ramos).
van dordrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nope, andere Ramos. Deze kwam van Durango, een ander team in de Primera Division A van Mexico :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Krijgen jullie ook allemaal portugese regens erbij. Ik heb nu al 2 seizoenen achter elkaar net zoveel portugesen erbij gekregen als nederlanders 8)7 bij ajax

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el-jorge schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:06:
Krijgen jullie ook allemaal portugese regens erbij. Ik heb nu al 2 seizoenen achter elkaar net zoveel portugesen erbij gekregen als nederlanders 8)7 bij ajax
Ik in belgie met RC Mechelen veel italianen en spanjaarden :?

kijk als je bij AJAX nou turken en marokkanen krijgt ...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img471.imageshack.us/img471/6931/marseille7pf.jpg
check die rode kader, 2 keer een transfer met dezelfde speler ?
kwist al langer dat marseille een maffia-ploeg was, maar dit :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:51:
http://img471.imageshack.us/img471/6931/marseille7pf.jpg
check die rode kader, 2 keer een transfer met dezelfde speler ?
kwist al langer dat marseille een maffia-ploeg was, maar dit :P
Kutuzov is co-owned door Milan en Sampdoria. Logisch dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk, 17 wedstrijden ongeslagen zijn en dan verliezen met 1-4 van de nummer laatst |:( FM _/-\o_

Wat wel leuk is, met 0-2 de rust ingaan, en met 6-2 winnen 8) FM _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Of in de 93e minuut Arsenal met 1-0 terug naar huis sturen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ben weer begonnen aan een nieuw seizoen met Steaua. Ik ga weer voor het kampioenschap maar ik wil me natuurlijk ook weer kwalificeren voor de Champions Cup. Dit zal heel wat makkelijker worden omdat ik seeded ben voor alle kwalificatie ronden. Ik moet nog met Brondby af rekenen in de 3e kwalificatie-ronde.

Ondanks een topseizoen heb ik de selectie bij elkaar kunnen houden. Er was geen enkele interesse vanuit west-europa voor 1 van mijn spelers. Normaal wordt een "kleine"club toch wel leeggekocht als ze ineens vanuit het niets een grote europese prijs winnen. Ik heb wat overbodige spelers kunnen verkopen en heb me zelf nog versterkt op de transfermarkt.

Fernando Genro (18, ST) komt van Gremio naar Steaua. transfersom was 2,2mln. GBP & Carlao (19, MC) gaat naar Gremio toe als wisselgeld. Ik wilde Carlao niet kwijt (hele goede stats) maar ik wilde Genro erg graag wegkapen voor de neus van Barcelona en Real Madrid en dat is dan ook gelukt >:). Ik hoop dat hij zich kan aanpassen, aangezien ik maar 3 buitenlanders in de selectie heb (1 Wit-Rus, 1 Colombiaan en 1 Braziliaan)
Florin Cernat (26, AMC) komt over van Dinamo Kiev als vervanger van Cernat.
Adrian Ilie (24, DLC) komt de verdediging versterken. Ik heb nu 3 goede centrale verdedigers.

En het bestuur ging in op mijn eis om een jeugdopleiding te starten zodat er meer roemeens talent door kan breken.

edit: de competitie is trouwens uitgebreid van 16 naar 18 clubs. Vandaar de vreemde verhouding tussen promotie en degraditie :D.

[ Voor 6% gewijzigd door PirE op 27-12-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op het FM Belgium Forum een zgn trainings-cheat' tegen waardoor de stats van je spelers omhoog zouden vliegen: Er is uitgedokterd welke training nodig is om alle stats van je spelers het beste te laten groeien. Ik heb 'm wel gedownload, maar ik ga er vanavond pas eens naar kijken, denk ik. Heeft iemand hier ervaring mee? En vinden jullie het een cheat om de 'ideale' training setup te gebruiken om je spelers beter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Die cheat is letterlijk een cheat :) Is bij gehacked zodat je spelers op intensive training, maar een lage workload hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Benotti schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:13:
Of in de 93e minuut Arsenal met 1-0 terug naar huis sturen 8)
Of in de 93e minuut de 0-1 tegen krijgen terwijl je 213863 schoten on target heb gehad en de tegenstander 0 :r
Wel weer leuk is dan winnen in de 2e ronde van de FA Cup bij een team die 2 divisies boven je spelen :) En nee, niet een sneaky 0-1 met 1 schot on target, maar een verdiende 0-1 na een gelijkopgaande wedstrijd.
Benotti schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:03:
Die cheat is letterlijk een cheat :) Is bij gehacked zodat je spelers op intensive training, maar een lage workload hebben.
Hmm, klinkt goed :+ Van de week maar eens gaan testen bij m'n Harrogate team.

Trouwens, kunnen jullie winnen als er een spelert van jullie uitgestuurd wordt? Is mij nog nooit gelukt. Ik laat de wedstrijd maar gaan als ik met 10 man kom te staan, het boeit me dan niet eens meer. Tactiek aanpassen helpt niet, enige wat ik nu nog doe is mentaliteit op ultra defensief, passes op direct en tijdrekken zo hoog mogelijk om te zorgen dat we niet te dik verliezen.

Oh ja, als de tegenstander met 10 man staat is winnen ook bijna onmogelijk.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai ik volgde jullie topic over fm05 al wekelijks en nu dacht ik dat ook maar is mee ga doen.
ik heb al een hele tijd ervaring met cm/fm en daarvoor nog speelde ik Football Master ook een briljant spel.

Ik en een vriend van mij zijn maar is met een topclub begonnen
ik heb chelsea en hij heeft de spurs.
Na chelsea een beetje te hebben bekeken vond ik dat het spitsenduo te mager was voor een topclub.
Dus vervolgens heb ik Crespo er uitgeknikkerd (heb het sowiezo niet echt op hem) en Martins van Inter gekocht. Voor de rechts achter positie heb ik belletti gehaald om dat ik die plaats te zwak vond.
Voor de rest heb ik messi gehaald (van barca c :? ) en eddie johnson gekocht en verhuurd.
ook heb ik cesar delgado gehaald en om vervolgens te verhuren aan de spurs van mijn vriend.

De competitie start was prima stond al gauw stijf boven aan en ook het europese voetbal gaat goed.
een erg leuke poul

Ac Milan
Benfic
Chelsea
Olympiakos.

volgende keer horen jullie meer B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer, seizoen 2008/2009 zit er op.

Het liep niet erg lekker met Lobos BUAP. Na 12 wedstrijden slechts één punt, kan je wel samenvatten als teleurstellend. Toch had zowel board als supporters nog wel vertrouwen in me, maar ik zelf niet meer... ik heb dus de eer aan me zelf gehouden en ben opgestapt.

Na wat driftig rondsollicteren kon ik beginnen bij Bloemfontein Celtic, in de Zuid-Afrikaanse Castle Premiership (de hoogste divisie).

Ze waren vorig seizoen gepromoveerd vanuit de First Division, en de missie was dus 'fight bravely against relegation'. Ok, we zullen zien...

De selectie was erg, erg breed (5 GK's bijvoorbeeld), maar veel spelers die er waren waren van een niet al te best niveau. Heb dus eerst maar eens grote schoonmaak gehouden, plus een paar aankopen gedaan (met name een DC/DM, een DLC en een AML). Toch waren er ook wel een paar hele leuke spelers aanwezig (Batabaire, Guselli, Andonis, Davids, Ngubana, Chivuta). Nu was dat aanschaffen niet echt makkelijk, want werkelijk geen hond wilde komen....

In de Coca-Cola Cup werd ik al in de eerste ronde naar huis gestuurd...

In de BobSave Superbowl had ik in de eerste rondes (Young Master, 5-0) en tweede (Roses United, 8-0) erg weinig moeite. Daarna moest ik tegen het in vorm zijnde Orlando Pirates, en dat was met 2-0 toch iets te sterk voor me....

In de competitie ging het, zoals je mocht verwachten, vrij moeizaam. Wel wist ik van de meeste van mijn mede-degradatiekandidaten te winnen, dat helpt natuurlijk wel. Uiteindelijk dus wel mooi degradatie kunnen ontlopen, en vrij ruim zelfs. Hopen dat we dit volgend jaar kunnen uitbouwen tot minimaal een subtop positie. Dieptepunt was het 8-0 verlies bij Supersport United, hoogtepunt de 4-1 overwinning op Zulu Royals.

Financieel zit alles ook wel snor, zo'n 9000 euro per week onder het wagebudget, en er zit ongeveer 900.000 euro in kas, en dat blijft vrij stabiel.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bloem1.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bloem2.JPG

Beste speler (met representatief aantal wedstrijden dan):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bloem3.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bloem4.JPG

Verder ben ik ook bondscoach geworden van Venezuela, maar ik heb daar nog geen wedstrijden mee gespeeld, dus daar kan ik nog niets over melden. Ze verwachten iig dat ik competitief ben voor de kwalificatie van het WK2010. Zal niet meevallen... ze staan na 11 wedstrijden één na laatste in de groep...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik heb het weer getroffen met de loting voor de Champions Cup. Ik zit in een groep met FC Barcelona, FC Bayern en Benfica (allemaal first seeds). Er zijn 6 groepen met minimaal 3 waardeloze clubs en 2 lastige groepen en waar kom ik in.....

Dan maar weer voor een 3e plaats gaan om zo de Euro Cup te verdedigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
PirE schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:14:
Ik heb het weer getroffen met de loting voor de Champions Cup. Ik zit in een groep met FC Barcelona, FC Bayern en Benfica (allemaal first seeds). Er zijn 6 groepen met minimaal 3 waardeloze clubs en 2 lastige groepen en waar kom ik in.....

Dan maar weer voor een 3e plaats gaan om zo de Euro Cup te verdedigen..
Heb je 6.0.2 geinstalleerd? De CL loting *lijkt* daar in orde te zijn.

Bovendien wordt de loting verricht aan de hand van de uefa coefficienten, niet welke clubs first seeds zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Benotti op 28-12-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Benotti schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:08:
[...]

Heb je 6.0.2 geinstalleerd? De CL loting *lijkt* daar in orde te zijn.

Bovendien wordt de loting verricht aan de hand van de uefa coefficienten, niet welke clubs first seeds zijn.
Dan zal het wel kloppen. Ik zal dan wel pot 3 zijn ofzo. Barcelona staat 3e, FC Bayern 16e. Ik sta 33e en Benfica staat nog onder mij (39e). Ik heb blijkbaar gewoon pech.

Heb net op zijn Duits Bayern verslagen >:). Thuis 5-4-1 ultra-defensive spelen. 2 schoten op doel en 2 doelpunten >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben ook net weer opnieuw begonnen met Vitesse (na installatie 6.02). Wil nog een keer proberen om een carriere op te bouwen vanuit Arnhem, mocht dat niet lukken dan begin gewoon zonder club. Maar we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:18:
Zo ik ben ook net weer opnieuw begonnen met Vitesse (na installatie 6.02). Wil nog een keer proberen om een carriere op te bouwen vanuit Arnhem, mocht dat niet lukken dan begin gewoon zonder club. Maar we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
Dan laat je Amoah wel eerst ff 9x scoren voordat ie (eventueel) vertrekt he :+
(bij mij ging hij namelijk transfervrij naar Man City nadat ik hem in de winterstop wou verkopen, wat mislukte omdat hij een blessure van 2maanden opliep...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Conference loop je niet zo maar even door :) Ben 16e geworden in mijn debuutseizoen, de hoogste eindpositie van Harrogate Town ooit :D

Ben eigenlijk nooit echt in de problemen geweest. In het begin ging het moeizaam en verloor ik te vaak, dus heb ik mijn 4-4-2 tactiek maar vervangen door een laffe 5-3-2 counter. Dat was de goeie zet, we begonnen zowaar aan een serie waarin we ongeslagen bleven enzo :+
In de bekers kwamen we een keer lekker ver. FA Trophy 2e ronde, dat boeide me niet zo, maar de 3e ronde van de FA Cup kon natuurlijk een finacieel aantrekkelijke loting opleveren. We kregen de zwaar gehoopte uitwedstrijd, maar het was helaas tegen een tegenstander met een "klein" stadion, Brighton and Hove Albion, capaciteit 22.000. Er kwamen maar liefst 9500 mensen kijken :/ De FA Cup heeft me uiteindelijk 400k opgeleverd, genoeg om meer dan een jaar de salarissen te betalen :)

Eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fbbb99c892cc16cac53bfa953ccb1709/thumb.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1b968fe68cf44a4852392a387578bded/thumb.jpg

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c71261b6ec18c0167f53d31465a6ec91/thumb.jpg

Heskey stopt als voetballer, maar blijft als assistent aan de club verbonden (voor 4400 euro per maand, 9x mijn maandsalaris :X )
Volgend seizoen maar kijken of ik in de bovenste helft kan eindigen. Handhaving blijft echter de belangrijkste doelstelling.

Oh ja, mijn gemiddelde toeschouwers aantal zakte van 980 naar 460.

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 28-12-2005 23:10 ]

Beste vrind wette dat

Verwijderd

Hey ,
Nadat ik bij Ajax (het eerste seizoen ) ben ontslagen , wouden ze me wel aannemen bij RC Genk .
Een super team (in de voorbereiding),maar net als bij ajax in de competitie gaat het mis .
Scordend vermogen is er genoeg er wordt ook wel gescoord maar als het bijv 1-0 voor sta gelijk daarna valt altijd de gelijkmaker ??
Wat kan ik daar aan doen ?

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:35
wat zeg je in de rust tegen je spelers? Het wil wel eens helpen als je ze een uitbrander geeft :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

Ja tuurlijk, beginnen ze derna te zeike in de media dat ze je toespraak niet goed was en dat je het niet goed weet :P

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43

Sherlock

No Shit

Ik laat de half time team talks over aan de assistent, vind het persoonlijk niet echt een toegoevoegde waarde. Zie nu af en toe wel een berichtje in het wedstrijdverslag zoals: "He certainly looks a different player in the second half" of iets dergelijks.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je moet iig nooit zeggen dat je pleased of delighed bent in de half-time teamtalks (in de final talks kan het wel), anders worden ze complacent. Altijd gaan voor óf Encourage (als ze matig tot normaal presteren) of 'don't let you perfomance drop' als ze buitengewoon goed spelen. Angry of Disappointing kan uiteraard ook.

Ook nooit meer dan 4 spelers een 'aparte' talk geven die afwijkt van die van je team, anders word het effect minder.

Bron hiervoor is overigens Marc Vaughans Tips&Trics guide.

En over die 1-0 voorsprong die opeens een achterstand word: als je voorstaat moet je je tactiek aanpassen: meer time-wasting, defensiever etc. Dat scheelt.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Dat is idd al meerde malen gezegd, veel tijdens de wedstrijd met je tacktiek klooien. Het is misschien wel wat werk, maar wel realistisch, irl spelen ze ook niet 90min op dezelfde manier :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:52:
Dat is idd al meerde malen gezegd, veel tijdens de wedstrijd met je tacktiek klooien. Het is misschien wel wat werk, maar wel realistisch, irl spelen ze ook niet 90min op dezelfde manier :)
Ja, het klinkt ook logisch dat als je met 2 of 3-0 voorstaat je niet meer vol op de aanval gaat spelen, ik had ook twee taktieken (voor aanval 1 voor verdediging 1) maar juist als ik defensive ging spelen verloor ik de controle over de wedstrijd, en werd ik alsnog overlopen...ik had de bal nooit :)

• PirE
wildhagen schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:16:
Je moet iig nooit zeggen dat je pleased of delighed bent in de half-time teamtalks (in de final talks kan het wel), anders worden ze complacent. Altijd gaan voor óf Encourage (als ze matig tot normaal presteren) of 'don't let you perfomance drop' als ze buitengewoon goed spelen. Angry of Disappointing kan uiteraard ook.

Ook nooit meer dan 4 spelers een 'aparte' talk geven die afwijkt van die van je team, anders word het effect minder.

En over die 1-0 voorsprong die opeens een achterstand word: als je voorstaat moet je je tactiek aanpassen: meer time-wasting, defensiever etc. Dat scheelt.
Als ik met 4-0 voorsta wil ik nog weleens zeggen dat ik Thrilled of dat het geweldig is. Meestal blijft de score dan ook 4-0 :D. Met een 1-0 voorsprong doe ik Encourage en dat lukt ook wel.

Ik speel al defensive met counterattack aangevinkt, dus zo heel veel verander ik niet als ik voorsta, soms nog een blokje naar achteren en iets meer time-wasting.

Team-talks zijn wel leuk, maar het voegt niet echt veel toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:26:
[...]

Ja, het klinkt ook logisch dat als je met 2 of 3-0 voorstaat je niet meer vol op de aanval gaat spelen, ik had ook twee taktieken (voor aanval 1 voor verdediging 1) maar juist als ik defensive ging spelen verloor ik de controle over de wedstrijd, en werd ik alsnog overlopen...ik had de bal nooit :)
Je moet ook niet omslaan van aanvallend naar verdedigend, dat is onnodig. Als je voorstaat ga je de wedstrijd gewoon degelijk uitspelen, niet met je kont tegen de 16 hangen. Zet hem bv gewoon op normal.

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Heb eindelijk weer een FM06 waardige pc/laptop, dus ik kan m'n uurtjes weer vullen. Ik wilde dit keer bij een écht kleine club buiten Europa beginnen, simpelweg omdat ik dat nog bijna nooit heb gedaan. Via Frank kwam ik bij de club met de prachtige naam Volta Redonda FC uit. Deze Braziliaanse club speelt in het Rio de Janeiro State Championship/Third Division Group 13. Al met al een behoorlijke club met een nog groter aantal spelers. 90 spelers, allemaal Braziliaan en maarliefst 17 strikers 8)7. M'n board kwam met de volgende mededeling:

[img=http://img430.imageshack.us/img430/1959/fm060003lm.jpg]

Na een snelle keuring van de selectie denk ik dat het wel mogelijk is. De volgende spelers heb ik weten aan te trekken:

[img=http://img426.imageshack.us/img426/2443/fm060038kk.th.jpg]

[img=http://img426.imageshack.us/img426/937/fm060048xn.th.jpg]

[img=http://img426.imageshack.us/img426/7451/fm060059zj.th.jpg]

[img=http://img426.imageshack.us/img426/8691/fm060069qt.th.jpg]

[img=http://img426.imageshack.us/img426/505/fm060075sr.th.jpg]

[img=http://img426.imageshack.us/img426/544/fm060081yr.th.jpg]

Het versterken gaat beetje bij beetje, ik weet m'n weg nog niet helemaal te vinden, komt waarschijnlijk omdat ik nog amper in deze competitie gespeeld heb. Het systeem was/is me wat onduidelijk, maar met behulp van Google begrijp ik nu het e.e.a. :). Ik hoop de nodige punten te pakken om iig niet onderaan te eindigen, m'n doel is dan ook om een veilige (onder-)middenmoot positie te behalen. De eerste wedstrijd (tegen het machtige Vasco) begon iig niet slecht:

[img=http://img426.imageshack.us/img426/7836/fm060098bs.th.jpg]

Jammergenoeg een nipte 1-2 nederlaag tegen Vasco. Niet slecht voor een 3e divisionist. Wedstrijd geeft mij iig hoop op een goede afloop :).

Edit: Volgende keer zal ik de pics wat beter hosten :/

Verwijderd

@ Bob_HenK: ik denk dat je je tags moet aanpassen :)
maar wtf, 90 spelers ? :X

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

90 spelers (of iig in de buurt) heb ik wel vaker gezien toen ik een tijd geleden in Brazilie actief was (Gremio destijds).

Klinkt leuk, alleen is het merendeel van die 90 spelers over het algemeen nog niet goed genoeg voor de 25e divisie in Verweggistan. Over het algemeen houd je een vrij normale squad over met bruikbare spelers.

Virussen? Scan ze hier!

• BoB_HenK
wildhagen schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:56:
90 spelers (of iig in de buurt) heb ik wel vaker gezien toen ik een tijd geleden in Brazilie actief was (Gremio destijds).

Klinkt leuk, alleen is het merendeel van die 90 spelers over het algemeen nog niet goed genoeg voor de 25e divisie in Verweggistan. Over het algemeen houd je een vrij normale squad over met bruikbare spelers.
Dat is ook hier het geval. Ik bemoei me dan ook wat meer met het al dan niet verlengen van de contracten van de spelers. M'n doel is wat jong talent te vinden/aantrekken/trainen om zo vroeg of laat in de 2e divisie te eindigen. Een echt doel heb ik niet, wil gewoon de competitie is wat beter leren kennen :).

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Braziliaanse competitie is best leuk en er loopt enorm veel talent rond. Tegenwoordig zijn er minder teams (20 geloof ik?) dan vorig seizoen, toen er nog 24 ofzo waren, dat waren wel érg veel wedstrijden, als je de staatskampioenschappen en de cups nog daarbij moet tellen.

Nadeel is dat veel van je spelers door Europese clubs gescout worden en er ook vaak op ingaan.

Virussen? Scan ze hier!

• BoB_HenK
wildhagen schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:10:
Braziliaanse competitie is best leuk en er loopt enorm veel talent rond. Tegenwoordig zijn er minder teams (20 geloof ik?) dan vorig seizoen, toen er nog 24 ofzo waren, dat waren wel érg veel wedstrijden, als je de staatskampioenschappen en de cups nog daarbij moet tellen.

Nadeel is dat veel van je spelers door Europese clubs gescout worden en er ook vaak op ingaan.
Daar heb ik gelukkig -nog- niet mee te maken. Heb wel een aantal spelers waarvan ik verwacht dat ze doorgroeien en het uiteindelijk goed zullen doen in hogere competities, maar échte supertalenten heb ik nog niet kunnen vinden/aantrekken. Gláuber (21 jaar, MC) is op het moment uitgeleend aan Botafogo, hopelijk nemen ze hem ook over, hij kost €2.100.000, dus daar moet ik leuk aan kunnen verdienen :). M'n 1 na duurste speler is Jonílson (26 jaar, DM) à €1.400.000, dus ook voor hem geldt dat ik een aardig bod niet zal afslaan. Ook Alemão zou een slordige €500.000 op moeten kunnen leveren. Die 3 spelers zijn echter allemaal uitgeleend aan -veel- hogere clubs, dus ik ben bang dat de prijzen drastisch zullen terugvallen na hun leenperiode :(. Maar goed, miss wordt 1 van de 3 voor het einde van z'n periode verkocht :).

Edit: Net m'n 2e pot gespeeld tegen mede 3e klasser AD Cabofriense, 1-4 (winst). Ik begon met 4-4-2, maar m'n DL viel uit en ik had geen reserve, dus besloot ik een aanvallende 3-4-3 te gebruiken. Pakte al met al prima uit. Élson, Wennedy (2x) en Fabío (met een prachtige volley over de keeper vanaf de rand van de 16) scoorden, waardoor deze wedstrijd dik verdiend gewonnen werd.
Al met al na een redelijk resultaat tegen Vasco best hoopgevend, dus wie weet :)

[ Voor 16% gewijzigd door BoB_HenK op 29-12-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vandaag geprobeerd te spelen met 4 verdedigers in plaats van 3 , dat gaat alleen iets beter maar nog steeds wordt het 1-1 misschien dat ik een betere verdediger moet aantrekken ?
Waar zou ik dan op moeten letten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zucht... ik haat SI :r :(

En de melding dat hij een savegame niet kan laden haat ik ook :(

Niet dat het nu zo fantastisch ging, maar het was wel een carriere-game...

edit: hmm? De savegame is 0 bytes groot??? :? Ja, niet zo raar dat-ie hem dan niet kan laden...

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 30-12-2005 11:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:25:

edit: hmm? De savegame is 0 bytes groot??? :? Ja, niet zo raar dat-ie hem dan niet kan laden...
Dat is klote ja, heb ik ook 1 keer gehad en sindsdien heb ik altijd 2 savegames's voor mijn carriere-game. Als het dan mis gaat ben ik maximaal 1 maand kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:25:

Zeker computer uitgezet/uitgevallen net na 't saven of tijdens :+. Dat geintje ken ik iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Computer was niet uitgevallen tijdens saven nee... gisteravond rond 21:00 heb ik hem opgeslagen, maar verder niet meer naar omgekeken (wie doet dat nou?)...

Had nog wel een oudere kopie van deze game, maar die is van ruim 2 seizoenen terug, dus wel erg oud...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Het gaat redelijk met m'n Volta Redonda game. Ik ben nét onder Flamengo en Vasco -nota bene 2 divisies hoger- geeindigd. Flamengo was onbereikbaar met 15 uit 5. Vasco haalde echter 'maar' 10 uit 5, terwijl ik 9 uit 5 haalde. Wat echer wel gelukt is is om Cortiba (hoogste divisie, net als Flamengo en Vasco) uit te schakelen in de Brazilian Cup. Thuis werd het erg ongelukkig 0-1, maar uit werd het dankzij Ricardo Boiadeiro en Tassio 1-2 (het had 1-3 kunnen zijn, Aílson miste echter weer een penalty), dus ben ik door naar ronde 2 :). Op het moment staat Rio State Close voor de deur, hopelijk weet ik me daar wel bij de bovenste 2 te plaatsten, maar dan zal ik het wel beter moeten doen dan Vasco of Flamengo, kortom, een hele opgave.

Op het moment m'n beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/7683/fm060129pz.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van, ik heb een talentje een nieuw contract aangeboden maar nu zie ik hem nergens meer :? . Als ik dan op hem klik (hij kwam in een nieuwsbericht) staat er als ik op move to klik dat hij in het eerste speelt, maar daar zie ik hem nergens. Ook kan ik hem niet naar de reserves/u21 sturen, dus nu kan ik niet met hem spelen. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:41:
Ik snap er niks van, ik heb een talentje een nieuw contract aangeboden maar nu zie ik hem nergens meer :? . Als ik dan op hem klik (hij kwam in een nieuwsbericht) staat er als ik op move to klik dat hij in het eerste speelt, maar daar zie ik hem nergens. Ook kan ik hem niet naar de reserves/u21 sturen, dus nu kan ik niet met hem spelen. Weet iemand hoe dit kan?
Is je talent toevallig geblesseerd en heb je "Unavailable" spelers aangevinkt zodat je zeniet meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is niet geblesseerd en ik zie wel andere geblesseerden uit mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee savegames per carrière zijn de 4 toverwoorden.

Kampioen met Helsingborg trouwens _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/9637/wallerstedt1wh.jpg

Mogen jullie drie keer raaien wie de topscoorders titel heeft gewonnen, de beste spelers van Zweden was, en de favoriet bij de supporters van Helsingborg :*)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je dat? Kan je het uitleggen en zeggen hoe ik er vanaf kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:41:
Probeer hem eens een nieuw contract aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:09:
[...]

Probeer hem eens een nieuw contract aan te bieden.
Bedanlt, hij is er weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik had dit een keer met Crespo in de beta demo, zodoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Hier ben ik dan nog een keer vanuit 2018-2019 >:)

Competitie stand :
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/5775/stand0is.jpg

Selectie :

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/3732/selectie8uj.jpg

Beste speler
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/5229/bestespeler8kl.jpg

Erelijstje >:) :

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/2544/erelijst0hx.jpg

Nou spyros hoeveel tijd heb je erin gestoken B) :

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/1129/tijdteveel8br.jpg

Overzicht :

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/1418/overzicht0bk.jpg

Overzicht manager :
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/8813/informatiemanager9im.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig tijd zeg, daar ben ik al dik overeen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je ook alweer iemand omtrainen? Een AM R naar AM L bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:10:
Waar kan je ook alweer iemand omtrainen? Een AM R naar AM L bv.
Op de speler klikken en dan bij training -> overview kan je een new position invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

wildhagen schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:16:

Ik ben het hiermee niet eens, ik gebruik pleased echt wel halverwege! als ze goed gespeeld hebben, en ik zeg pleased is er een behoorlijke kans dat ze lekker doorgaan in de 2e helft! Dit moet je idd niet te vaak doen, maar af en toe is die echt wel handig!

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
spyros schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:52:

*knip*
Je doet ons clubje trots, maar begint de saaiheid er nog steeds niet in te kruipen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Benotti schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:19:
[...]

Je doet ons clubje trots, maar begint de saaiheid er nog steeds niet in te kruipen? :P
echt niet...Als je ff niet in de gaten hebt dat de contracten van 3 sterspelers afloopt en deze daarom transfervrij vertrekken, :'( En er word constant gekocht en verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

spyros schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:52:

Nou spyros hoeveel tijd heb je erin gestoken B) :

[afbeelding]
Maar 7 dagen, mijn spel staat op 10 dagen, maar ben pas in mijn 5e seizoen. Ik laat FM trouwens wel vaak aanstaan, maar ik denk dat ik van die 10 dagen nu effectief op zo'n 2,5 a 3 dagen zit!

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ik ben dankzij deze wedstrijd:

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/9518/fm060137lb.th.jpg
Humberto doet het prima met z'n 38 jaar, meestal een 1/2-3/4 wedstrijd.

als 2e geplaatst voor tijden de closing fase:
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/8302/fm060148pr.th.jpg

en 5e in de algehele state championship, achter de 4 teams van het hoogste niveau, best netjes dus:):
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/7637/fm060150wp.th.jpg

Fixtures tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/8519/fm060161rd.th.jpg

Het gaat al met al best redelijk, wel wat partijen verloren maar ook verdiend gewonnen van teams uit de hoogste divisie. Nu afwachten wat de halve finale van het state championship brengt en daarna op naar "Third Division Grp 13".

Edit: Heerlijk FM :P Ik moet uit tegen Fluminese in de halve finale van het state championship. Vrij weinig kans, dacht ik. Dus ik gebruik een voor mij hoogst ongebruikelijke 5-3-2 Counter (met een Sweeper nota bene) om toch nog wat kans te maken. In de 19e minuut spring ik op vanuit m'n stoel: 0-1 door Joao Rodrigo door een schitterende lob. Een minuut later krijg ik echter alweer een doelpunt tegen door een kopbal vanuit een corner:(. In de 36e minuut scoort Adriano Felicio de 1-2, wat tevens de eindstand wordt. 1 gele kaart, wat unfitte spelers, 2 schoten op doel/2 doelpunten en 47% en weer persoonlijke felicitaties van de voorzitter :D

[ Voor 24% gewijzigd door BoB_HenK op 30-12-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BoB_HenK schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:05:

Het gaat al met al best redelijk, wel wat partijen verloren maar ook verdiend gewonnen van teams uit de hoogste divisie. Nu afwachten wat de halve finale van het state championship brengt en daarna op naar "Third Division Grp 13".
Alvast sterkte gewenst ;)

Er strijden 128 teams (over heel veel groepen) om precies 2 promotieplaatsen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
wildhagen schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:13:
[...]

Alvast sterkte gewenst ;)

Er strijden 128 teams (over heel veel groepen) om precies 2 promotieplaatsen ;)
Ik verwacht er niet al te veel van. Heb alvast alle spelers die ik wil behouden een nieuwe contract aangeboden. Ik schat dat ik volgend jaar nog +- 55 spelers overhoud van de 90, bijna m'n complete under 20 loopt leeg. Ben nu op weg naar de State Championship finale, tegen Botafogo of Vasco, het zal me benieuwen :).

Edit: Botafogo it is. Vorige keer werd dat uit 1-1, dit keer op neutrale grond en met een counter taktiek, dus wie weet :)
Net even een pauze gehouden en daarna de finale gespeeld. Na 30 minuten was het 0-2, daarna 1-2 maar in de 62e minuut kwam de bevrijdende 1-3 (ook de eindstand) _/-\o_.

Nog veel vreemder. Ik win 1-3 in die finale, krijg ik nu opeens te horen dat ik tegen Botafogo speel in een 2 legged finale :? Waar slaat dat op, ik heb zojuist die finale gewonnen! Wildhagen, heb jij een idee?

Inmiddels wel allebij de legs gespeeld (1-0 en 3-1), dus ben ik State Champion _/-\o_ Brengt toch een 800k in het laatje waardoor m'n saldo van -35k naar 765k stijgt :). In de cup bevind ik me op het moment in de kwartfinale tegen Vitória. De 2e leg wordt thuis gespeeld; uit werd het 2-2. Zo langzamerhand wordt ik een heuse reuzendoder :9. Nu nog een speler tegen een leuk bedrag verkopen om wat transfer budget te maken en dan kan ik er volgend seizoen volop tegenaan (ik ga er niet vanuit dat ik dit jaar promoveer).

[ Voor 56% gewijzigd door BoB_HenK op 30-12-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Net weer heerlijk op z'n Duits gewonnen >:)

16e minuut, 1-0 achter
1e kans die we krijgen, 45.09 1-1 (blessuretijd dus)
Aftrap, bal veroveren en voila, 1-2 :D
Aftrap, rust.

Na rust tegenstander laten komen, tactiek beetje aangepast. Vrij makkelijk stand gehouden. 85e Minuut begint tegenstander meer te drukken, spits eraf, DC erbij, ultra defensief spelen. 92e minuut 1-3 na een geslaagde counter :D

Nu staan we 7e in de Conference, zo hoog heb ik nog niet gestaan _O_ Helaas moeten we nog 41 wedstrijden :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Het seizoen 2006/2007 zit erop voor Steaua. Nationaal was het wederom een topseizoen. Ik ben ongeslagen kampioen van Roemenië geworden, maar dat is niet echt een prestatie om trots op te zijn. Het niveau-verschil tussen de top en de rest is zo groot. De hele competitie barst trouwens van de buitenlanders omdat er bijna geen roemeens talent doorbreekt, ik scout me rot maar ik kan echt geen geschikte spelers vinden :|.

Eindstand competitie.
Afbeeldingslocatie: http://xs61.xs.to/pics/05525/league2007.jpg.xs.jpg

De Nationale beker werd ook geworden. Ik moest het zonder mijn 7 internationals doen maar ik won toch nog redelijk makkelijk met 2-0 van FC National Bucharest.

De europese campagne was na de groepsfase van de Champions Cup al afgelopen. Een domme fout van mijn keeper (terugspeelbal die hij recht in de voeten van een benfica-spits schoot) zorgde ervoor dat de cruciale wedstrijd Steaua - Benfica in een 2-2 gelijkspel eindigde. Bij winst was ik zeker 3e geworden. Benfica won daarna gelukkig van Barcelona zodat ik ineens 4e stond en dus directe uitschakeling.

De selectie die dit allemaal mogelijk gemaakt heeft:
Afbeeldingslocatie: http://xs61.xs.to/pics/05525/selectie2007.jpg.xs.jpg

Ik ben overigens erg populair bij mijn spelers. 70% van de spelers heeft mij als favourred personal :*). Weinig nieuwe gezichten. Ik heb nog wat colombianen gekocht door het gebrek aan roemeens talent. De colombianen zijn erg populair in Roemenië, iedere ploeg heeft er wel een paar rondlopen.

Mirel Radoi was wederom mijn beste speler dit seizoen, helaas ontbrak hij in de sleutelwedstrijden tegen FC Bayern en Barcelona (beide verloren).
Afbeeldingslocatie: http://xs61.xs.to/pics/05525/Mirel-Radoi.jpg.xs.jpg

Fernando Genra was mijn doelpuntenmachine:
Afbeeldingslocatie: http://xs61.xs.to/pics/05525/Fernando_Genro.jpg.xs.jpg
Past perfect in mijn systeem, snelle en een goede afmaker (ook met het hoofd). Is ook mijn cash-cow. Ik vrees dat ik hem deze zomer al kwijtraak aangezien hij op de shortlist van Zaragoza en Roma staat. De vraagprijs is minimaal 4.5mln GBP omdat ik anders geen winst maak op de transfer (30% gaat naar Gremio en hij heeft ruim 2.5 mln GBP gekost)

Talent van het jaar:
Afbeeldingslocatie: http://xs61.xs.to/pics/05525/alvaro-leon.jpg.xs.jpg
Vorig seizoen transfervrij gehaald en heeft toen een jaar met de reserves meegespeeld (om de taal te leren). Heb hem dit seizoen bij de selectie gehaald omdat ik nogal veel blessure's heb gehad. Erg nuttige speler voor het middenveld met een fantastische pass.

De selectie voor volgend seizoen is ook al rond. In januari heb ik 3 colombianen gekocht en ik heb al een jonge roemeense keeper vastgelegd voor de positie van reservekeeper (na een zoektocht van 6 maanden). Mijn 1e keeper is top, maar de rest is ronduit waardeloos. Voor de rest wacht ik af wie er vertrekt en ik zit zelf nog te azen op een andere baan in Rusland of Oekraine, maar dat schiet niet echt op. Een aantal positie's zijn dan weer wel insecure dan weer niet. Maar er wordt niemand ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik ontslagen was bij ajax en het in de competitie weer fout ging bij RC Genk , wou ik maar met 4 verdegigers gaan spelen inplaats van 3 .
Kan het daar aan liggen ?
En nu wil ik een nieuw talent kopen ( verdediger ) waar moet ik dan op letten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze Granqvist of Agger heten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granqvist bestaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zo, ik ben weg bij Steaua. Heb alles gewonnen wat ik wilde winnen (1 Euro Cup, 2 landstitels en 2 nationale bekers). Ik kreeg een aanbod van Lokomotiv Moscow en dat heb ik geaccepteerd. Ik heb weinig zin in een nog een seizoen Roemenië. Steaua is een leuke ploeg zolang je europees speelt.

Ze staan op dit moment 7e in de competitie en de selectie is niet echt je van het, maar ik probeer een paar Steaua-spelers mee te nemen naar mijn nieuwe club. Transferbudget is ruim 7 mln. GBP.

edit: Smeerlappen, beloven ze een transferbudget van 7 mln. Na het tekenen van het contract is dat nog maar 1.3 mln.
Selectie is ook een grote rotzooi. Weinig spelers die geschikt zijn voor mijn systeem. Ik gebruik geen Wingbacks dus ik moet ze eerst allemaal gaan omtrainen wat tijd kost en dat heb ik niet want ik zit midden in het seizoen. Heerlijk zo'n nieuwe uitdaging.

[ Voor 29% gewijzigd door PirE op 30-12-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd :? Ik heb 2 potjes gespeeld, en in beide games bestond ie. Het is een Zweud en hij speelde bij Helsingborg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar moet ik op letten als ik een goede verdediger wil kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:32:
Maar waar moet ik op letten als ik een goede verdediger wil kopen ?
Ik let op:

- Heading
- Marking
- Tackling
- Anticipation
- Concentration
- Determination
- Positioning

en hoge physical attributes. Alles het liefst zo hoog mogelijk en niets onder de 10. Maar het ligt ook aan je systeem. Ik speel erg compact en defensief (countervoetbal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:59
Hoe kan ik op een snelle manier aan de Nederlandse taal komen? Heb em opnieuw geinstalleerd alleen heb ik Patch 6.0.1 overgeslagen waar die dus schijnbaar in zat. Maar die kan ik niet erna installeren. Wil graag weer Nederlands, vind engels te veel wennen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ep0ss schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:15:
Hoe kan ik op een snelle manier aan de Nederlandse taal komen? Heb em opnieuw geinstalleerd alleen heb ik Patch 6.0.1 overgeslagen waar die dus schijnbaar in zat. Maar die kan ik niet erna installeren. Wil graag weer Nederlands, vind engels te veel wennen :/ .
Options -> Preferences

En dan bij Language op Nederlands zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
PirE schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:24:
[...]

Options -> Preferences

En dan bij Language op Nederlands zetten???
Ja, daar staat ie dus niet bij . Heb hem besteld bij play.com, maar nederlandse taal kon ik bij clean install ook niet kiezen, pas na patch 6.0.1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ep0ss schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:26:
[...]

Ja, daar staat ie dus niet bij . Heb hem besteld bij play.com, maar nederlandse taal kon ik bij clean install ook niet kiezen, pas na patch 6.0.1 .
Dan kan ik je ook niet helpen. Ik ken FM alleen in het engels en zou het dus nooit in het Nederlands kunnen spelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
al dat kromme nederlands wil je ook niet hoor B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
* JanW probeert dan maar te wennen aan het engels :)
O+ Nederlands in FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:57:
/me probeert dan maar te wennen aan het engels :)
O+ Nederlands in FM
Je kan even de demo downloaden en het juiste bestandje dan op zoeken, (Data\Languages\Dutch.ltc)
Of iemand moet het even uploaden, het is 15mb. Ik heb geen upload ruimte.. Msn zou ook nog wel kunnen als het echt moet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Als het zo makkelijk is.

http://www.xs4all.nl/~pire/dutch.rar

Is iets van 1,6MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dankuwel. Moet nog ff kijken of ie t doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:40:
[...]

Ik let op:

- Heading
- Marking
- Tackling
- Anticipation
- Concentration
- Determination
- Positioning

en hoge physical attributes. Alles het liefst zo hoog mogelijk en niets onder de 10. Maar het ligt ook aan je systeem. Ik speel erg compact en defensief (countervoetbal).
Kan je dat vertalen want ik speel in nederlands ?
En ik speel 3-1-2-4 dat speel ik dus 3 verdedigers en 1 verdedigende middenvelder 2 centrale 2 centrale spittsen en 2 vleugels.
Andere mogelijkheden met RC Genk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 21:24:
[...]

Kan je dat vertalen want ik speel in nederlands ?
En ik speel 3-1-2-4 dat speel ik dus 3 verdedigers en 1 verdedigende middenvelder 2 centrale 2 centrale spittsen en 2 vleugels.
Andere mogelijkheden met RC Genk ?
- Heading (Koppen)
- Marking (zal wel markeren ofzo zijn)
- Tackling (Tackelen)
- Anticipation (Anticiperen)
- Concentration (Concentratie)
- Determination (Doorzettingsvermogen :X )
- Positioning (positiespel )

Ik snap nu weer waarom ik het in het Engels speel.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Alles gaat met Volta Redonda boven verwachting goed; Ik heb Rio State en de Braziliaanse Cup gewonnen. In de competitie (Third Division Grp 13) sta ik met 7 gespeeld, 6x winst en 1x gelijk bovenaan met 19 punten. Nummer 2, Rio Branco (SP) volgt met 16 punten en Portuguesa Santista met 15.

Ook de reserves staan ruim boven aan; 16 gespeeld, 14 winst, 1 gelijk en 1 verlies. Dat maakt een totaal van 43 punten, de nummer 2 volgt op 32 (nummer 3 op 29).
Net zoals de reserves gaat ook het Under 20 team lekker. 16 gespeeld, 15 winst en 1 keer verloren. Dat maakt een totaal van 45 punten, de nummers 2 en 3 volgen op respectievelijk 33 en 28 punten. Het succes van deze teams maakt wel dat ik uit een hoop spelers kan kiezen die het goed doen. Wat het succes is ben ik echter nog niet helemaal achter, ik gebruik nog altijd de standaard training en coach de teams niet zelf. Ik ben er wel achter dat er een aantal zeer goede spelers in m'n reserves/U20 spelen, die zo nu en dan ook mogen opdraven in het eerste. Ik probeer echter zoveel mogelijk spelers uit het 1e op te stellen om toch enigzins een basiself te vormen.

Absolute topper op dit moment is Rafael, 21 jaar, AM/FC en aangetrokken met een vrije transfer en tevens topscorer (10 uit 27).Moet zeggen dat het team nogal gevarieerde scoorders heeft, waardoor de topscorer een vrij laag aantal doelpunten heeft.

In dit tempo maak ik echter wel kans op de Grp 13 titel en misschien promotie. Stiekem hoop ik echter wel dat ik miss na dit seizoen bij een Europese club aan de slag kan, maar nog een seizoen Volta Redonda vind ik ook niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marking is mandekking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waarook, jij bent ook zo'n vuile Nederlander :r. Je mist het hele goede oude cm/fm gevoel daardoor O+.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 00:06:
[...]

Dat is waarook, jij bent ook zo'n vuile Nederlander :r. Je mist het hele goede oude cm/fm gevoel daardoor O+.
neuroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands klinkt/leest echt niet bij FM. Ik hou het ook lekker bij engels, dat doe ik al jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/3977/naamloos7zy.jpg
Na 5jaar in de 2e divisie nu eindelijk derbys tegen grote broer KV Mechelen in de Jupiler Leaque _/-\o_

En voor de mensen die denken, wat een kneus, 5jaar in de 2e divisie van Belgie...
Ik ben wel diegene die Nuneaton Borough van de Conference North naar de Premier Leaque bracht!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:40:
[afbeelding]
Na 5jaar in de 2e divisie nu eindelijk derbys tegen grote broer KV Mechelen in de Jupiler Leaque _/-\o_

En voor de mensen die denken, wat een kneus, 5jaar in de 2e divisie van Belgie...
Ik ben wel diegene die Nuneaton Borough van de Conference North naar de Premier Leaque bracht!
Teren op oude successen, zo kan ik het ook }).

Ik ben met Hearts 2e geëindigd achter Celtic.. Kut Celtic :+. Zal later wel wat screens ed posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Het wordt toch verder spelen in het engels. De nederlandse taal komt er wel bij te staan, kan em aanklikken en instellen, maar het blijft engels ;( . Ach ja, het zal wel wennen :) .
Ben ff begonnen maar met Ajax. Ajaxh03r? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:40:

Pfff, ik heb met Charlton 4x achter elkaar de CL gewonnen, ben landskampioen geworden met Emmen en Willem II en heb Redbridge naar League Two gebracht. Ik ben beter :+

Wordt wel schijtziek van dat de tegenstander in 98% van de wedstrijden uit hun 1e kans scoren. Dan heb je een schoten on target verhouding van 4-1 en sta je 0-1 achter :/ Waar koop je spitsen die aan 1 kans genoeg hebben? Of: waar koop je keepers die een bal tegen kunnen houden?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
King Nothing schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:49:
[...]

Pfff, ik heb met Charlton 4x achter elkaar de CL gewonnen, ben landskampioen geworden met Emmen en Willem II en heb Redbridge naar League Two gebracht. Ik ben beter :+
Ik heb met Chelsea de league cup gewonnen, ik ben de best 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
met ajax 11x de CL gewonnen :Y) 13x landskampioen

ohja ben ook overgestapt op engels, tis even wennen B)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.