[PC]Football Manager 2006 - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.944 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:30
moet ik m nog een keer uploaden via rapid?

8.2minute @ 87kb/s up

[ Voor 34% gewijzigd door FDMK op 19-12-2005 22:33 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als dat mogelijk is is dat wel fijn ja.
Deleted by uploader of is er daar gewoon een systeem wat té populaire files meteen blokt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
http://www.throw-in.com/downloads/submitted/422.rar schijnt een link te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Benotti op 19-12-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is ook overbelast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik zoek morgen wel, alles is nu toch overbelast omdat 100.000+ die patch willen hebben.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankbaar... nog 30sec wachten en zoefffff :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Merci!
Meteen al melding to many downloaders, Refresh werkte wel.
Snelheid loopt wel snel terug van 400 naar 50 ofzo, maar ik wacht wel een kwartiertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnen! THNX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Had um daarna ook nog geupload, maar pas na het volledig uploaden zegtie dat iemand anders het bestand ook al heeft geupload.
De link die je daarna krijgt te zien was al 169 keer gedownload, dus dan zal mijn upload wel voor niks zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O+

290kb/sec ,not bad :)
edit: al 5 min binnen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, eerste ervaringen zijn positief, hij is voor het gevoel toch een stukje sneller, en de eerste match leek ook iets vloeiender te gaan (minder schokkerig), maar dat kan tussen mijn oren zitten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt op mij wat realistischer over.(kan ook tussen mijn oren zitten) Win nu bv. toch ondanks een rode kaart tegen een laag geklaseerd team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:43:
Ok, eerste ervaringen zijn positief, hij is voor het gevoel toch een stukje sneller, en de eerste match leek ook iets vloeiender te gaan (minder schokkerig), maar dat kan tussen mijn oren zitten.
Snelheid valt mij ook op. Menu is nog weer more responsive tov 6.0.1 waar het al weer flink beter was dan in 5.0.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Patser :P .

Vanmiddag ook maar eens ff gaan downloaden dan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
cool, thanx mate!
ik haal op werk zelfs 1100kB/s :9~
ff op m'n domeintje gooien, kank em vanaaf daarvan plukken en installeren!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Voor de liefhebbers:
www.vinnyb.nl/fm2006/FM_Patch_602.rar

Staat er tot vanavond op. Graag de mirror nergens aan doorgeven, is alleen voor de lezers van dit topic! (anders gaat mijn 50GB datalimiet eraan ;))

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
vinnyb schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:35:
Voor de liefhebbers:

Staat er tot vanavond op. Graag de mirror nergens aan doorgeven, is alleen voor de lezers van dit topic! (anders gaat mijn 50GB datalimiet eraan ;))
zo dat ding is bloed snel :9 820 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Vanavond als ik thuis kom moet ik die ook gelijk binnen halen :D

Nu even een andere vraag, ik zie vaak screenshots waar mensen hun ranglijst verloop zien, maar die kan ik nergens terug vinden in de verschillende menu's? Kan iemand me helpen (zou het trouwens aan mijn skin kunnen liggen, ik gebruik de elegance skin)

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

vinnyb schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:35:
Voor de liefhebbers:

toch wel tot vanavond laat he? kben pas om 8uur thuis ;)

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

el-jorge schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:32:
Vanavond als ik thuis kom moet ik die ook gelijk binnen halen :D

Nu even een andere vraag, ik zie vaak screenshots waar mensen hun ranglijst verloop zien, maar die kan ik nergens terug vinden in de verschillende menu's? Kan iemand me helpen (zou het trouwens aan mijn skin kunnen liggen, ik gebruik de elegance skin)
Klikken op je positie :)

(Dus als je 5e staat, op het 5-je klikken)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik zie overal van die mooie skinns waar kan je die downloaden en gebruiken? want ik ben die kameleon en matalic wel een beetje zat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
spyros schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:58:
ik zie overal van die mooie skinns waar kan je die downloaden en gebruiken? want ik ben die kameleon en matalic wel een beetje zat >:)
ik zal er vanavond een stel online zetten... Zijn zeer aan te raden, veel mooier dan die standaard dingen!

vanaaf zallie tot een uurtje of 21.00/22.00 online staan (de patch that is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
spyros schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:58:
Ik kan zelf al niet zonder mijn Aurora-skin. Turnstyle is trouwens ook een erg mooie skin. Meestal haal ik ze van sortitoutsi.net, maar die is nogal snel slecht bereikbaar. Indien nodig wil ik ze wel hosten. Dat lukt wel op mijn xs4all webspace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Patch heb ik nu geinstalleerd, maar als ik bij het zoeken naar spelers m'n filters wil aanpassen en bijvoorbeeld "transfer status" kies, krijg ik geen drop down box meer, alleen het bolletje om het uit/aan te zetten :x. Maakt het zoeken niet bepaald makkelijker. Iemand dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
BoB_HenK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:37:
Patch heb ik nu geinstalleerd, maar als ik bij het zoeken naar spelers m'n filters wil aanpassen en bijvoorbeeld "transfer status" kies, krijg ik geen drop down box meer, alleen het bolletje om het uit/aan te zetten :x. Maakt het zoeken niet bepaald makkelijker. Iemand dezelfde problemen?
wild guess, maar probeer eens een andere skin, zou daar wel eens aan kunnen liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

PirE schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:48:
[...]

Ik kan zelf al niet zonder mijn Aurora-skin. Turnstyle is trouwens ook een erg mooie skin. Meestal haal ik ze van sortitoutsi.net, maar die is nogal snel slecht bereikbaar. Indien nodig wil ik ze wel hosten. Dat lukt wel op mijn xs4all webspace.
Die twee vind ik ook erg mooi, ik had die samen met de elegance skin gedownload, en uiteidenlijk dus voor de laatste gekozen om die te gebruiken!

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://img417.imageshack.us/img417/2923/untitled0gn.jpg

En dit zegt mijn scout, met 19 19 voor judging, over vrijwel alle spelers met een PA van 170< :O

De beta van FMscout is trouwens uit (werkt met 6.0.2) :) : http://www.nygreen.net/downloads/FMScout-v3.30b4.exe

[ Voor 32% gewijzigd door Benotti op 20-12-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
vinnyb schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:54:
[...]

wild guess, maar probeer eens een andere skin, zou daar wel eens aan kunnen liggen? :?
Zal het nu even proberen, heb wel altijd de classic skin gebruikt :/

Bij nader inzien stond FM06 op cappuccino, terwijl ik eigenlijk classic had (lang niet gespeeld, op patch gewacht), vond het al zo raar dat ik me geen wegwijs meer wist 8)7

Iig bedankt voor de tip, alles werkt weer naar behoren :)

[ Voor 31% gewijzigd door BoB_HenK op 20-12-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Okay, ik heb de skins Turnstyle en Aurora 2006 op mijn webspace gezet.

http://www.xs4all.nl/~pire/turnstyle06.zip
http://www.xs4all.nl/~pire/aurora2006_v3-3.zip

Hopelijk bevalt 1 van de skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Soms is FM wel eens aardig :P Na 3 kwalificatieronden te hebben doorgewerkt komt de loting voor de 1e ronde van de FA Cup en dan hoop je of een tegenstandert te krijgen met een redelijk groot stadion of je wilt een slecht team bij jou thuis krijgen om nog een ronde verder te komen. Ik volg de loting dan ook met spanning (automatic draw aan, biertje in de hand) en zie gelukkig veel L2 en Conference clubs tegen elkaar loten. En jawel, Harrogate wordt geloot en jippie, een uitwedstrijd naar een club met een GROOT stadion, Sunderland AFC. Stadium of Light met 49.000 plaatsen, de jackpot in de 1e ronde. 1 Wedstrijd levert me meer dan een half miljoen op 8)

En ja, Sunderland speelt in L2. 2006 uit de EPL, 2007 uit de Championship en 2010 uit L1 gedegradeerd :D Leuke uitdaging als ze hun manager ontslaan.

/edit
Oh ja, kansloos met 3-0 verloren.

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 20-12-2005 19:43 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxte skins:) Gebruik aurora flow blue left maar wat ik me afvraag is bij nieuwberichten zie je de hele tijd die filter ook als je verbergen drukt(ja hij is dan wel even weg maar komt daarna weer terug).

Ook een vraag er is ergens een patch die de echte namen van europese competities enz weer geeft ipv euro cup enz. Is het daarbij nodig om een nieuw spel te starten want daar heb ik weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:50:

Ook een vraag er is ergens een patch die de echte namen van europese competities enz weer geeft ipv euro cup enz. Is het daarbij nodig om een nieuw spel te starten want daar heb ik weinig zin in.
Ja, de Realnames-fix, te downloaden op http://thedugout.net/down...d.php?cmv=12&cat=4&id=402

En je hoeft geen nieuwe game te starten daarvoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hele domme vraag maar in welke map moetik die patch neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
PirE schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:25:
Okay, ik heb de skins Turnstyle en Aurora 2006 op mijn webspace gezet.

http://www.xs4all.nl/~pire/turnstyle06.zip
http://www.xs4all.nl/~pire/aurora2006_v3-3.zip

Hopelijk bevalt 1 van de skins.
dammit, heb ik ze ook net ge-upload... naja, ook goed zo.... kep mijn patch mirror trouwens verwijderd!

edit: ik heb de 'e2' skin ook... misschien is dat een alternatief voor sommigen...?
downloaden op http://www.vinnyb.nl/fm2006/e2.zip !

[ Voor 14% gewijzigd door vinnyb op 20-12-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben weer een nieuwe game aan het opstarten. Huge database, 27 comp's in 16 landen, uit oa Argentinië, Brazilië, alle grote Europese competities, Nederland, België, Oekraine en Schotland en een hele hoop extra spelers.

Ik ga waarschijnlijk beginnen in de Regional Liga, weet nog niet welke club. RW Essen, Fortuna Düsseldorf of Stuttgarter Kickers. En misschien dat ik nog switch naar Darlington, las ergens dat die een idioot nieuw en groot stadion hebben voor zo'n klein clubje. Da's altijd interessant. Maar ik geloof dat die in de League Two zitten, en ik heb maar t/m One, dus dan gaat het feest niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Is FM makkelijker geworden met de 6.0.2 patch? Ik heb opeens een ongeslagen reeks in de Conference North van 14 wedstrijden en win van tegenstanders die beter zijn dan mij. Sinds de installatie van de patch heb ik 10 wedstrijden gespeeld, 7x winst, 2x gelijk en 1 verloren, doelsaldo 20-9.

Oh ja, die ene verliespot was in een beker.

[ Voor 8% gewijzigd door King Nothing op 21-12-2005 00:08 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug paar nachtjes gespeeld en jezus wat is dit spel verandert sinds de CM3 reeks (die ik echt heel intensief gespeeld heb). Het winnen op zich is zoveel complexer geworden dan een goede taktiek uitzoeken en daar 5 seizoenen mee spelen. Het is veel uitdagender en vraagt veel meer interactie.

Maar tis weer erg leuk. Tis momenteel nogal zoeken naar juiste taktieken en wat goed draait en wat niet maar ik hoop dat ik over een maandje terug wel weer wat kan gaan winnen. Middenmoot bevalt me niet goed. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:08:
Is FM makkelijker geworden met de 6.0.2 patch? Ik heb opeens een ongeslagen reeks in de Conference North van 14 wedstrijden en win van tegenstanders die beter zijn dan mij. Sinds de installatie van de patch heb ik 10 wedstrijden gespeeld, 7x winst, 2x gelijk en 1 verloren, doelsaldo 20-9.

Oh ja, die ene verliespot was in een beker.
Lijkt er bij mij ook zo op. Ben kampioen geworden met feyenoord in het eerste seizoen en had een reeks van 10 Winst partijen en daarna 15 wedstrijden zonder verlies. Wat ik wel minder vindt is dan heb ik daarna een reeks van 3 wedstrijden en krijg je als bericht. Feyenoord heeft een reeks van 3 wedstrijden winst. Dit is een nieuw record. (of iets in deze bedoeling)

Ook heb ik het nieuw bericht van Van der herik over het hoofd gezien dat ik een topper mocht kopen die hij mee zou finacieren om de status van de club omhoog te tillen. Met het gevolg dat ik niemand gekocht had en dat van der herik boos werd en mijn transfergeld in nam.

Heb echt een goede speler in mijn bezit.(Weet niet of ie op meeste lijstjes voor komt want had hem bij juventus in 2011 toen ik daar de leiding overnam in een ander opgeslagen spel.)

Kerel heeft er genoeg gemaakt en natuurlijk kuyt. Bod gehad van 29 miljoen van inter maar heb dat afgewezen. Het is nu ook makkelijker spelers te verkopen. Als je ze aanbiedt komt er bijna altijd een club die intresse heeft.

Smetje op mijn seizoen was uitscheling in europa(eerste ronde al). Ook de finale van de beker verloren vanwege rode kaart:(. Was wel tegen psv dus geen schande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Culina na de patch nog steeds niet bij PSV zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
De match-engine is anders, misschien hebben de veranderingen een positief effect op de tactiek die jullie gebruiken.

Ik verloor mijn eerste wedstrijd met patch 6.0.2 kansloos Moest voor de Champions Cup uit naar Ajax maar heb maar 4 kansen gekregen in de hele wedstrijd, maar ik ga gelukkig wel door naar de Uefa Cup.

Ik speel met Steaua in europese wedstrijden zwaar op de counter (4-5-1) met een snelle spits en 2 snelle buitenspelers, die snel omschakelen tussen aanval en verdediging (Chelsea-systeem, maar dan defensiever). In de roemeense competitie speel ik 4-3-2-1. De 2 buitenspelers zijn dan echt aanvallende middenvelders i.p.v opkomende middenvelders.

De competitie is nu halverwege en ik heb nu ruim 2 maanden geen wedstrijden vanwege de winterstop. Ik heb dus maar 2 oefenwedstrijden ingepland omdat ik europees moet spelen 3 weken voordat de competitie weer hervat wordt, niet echt ideaal dus, maar het is een leuke uitdaging. Ik heb al wat jonge roemeense spelers aangetrokken en mijn doel is om het Roemeense voetbal weer op niveau te brengen, het bestuur gaat dan hopelijk ook de trainings-faciliteiten verbeteren zodat ik betere talenten krijg.Heb daar ook 4,3mln. GBP transferbudget voor (was 400k GBP)eEn mijn wagebudget is verhoogd van 30,000 GBP (per week) naar 90,000 GBP (per week), maar een groot deel zal opgaan aan verbeterde contracten om de huidige selectie bij elkaar te houden (60% wil een sterk verbeterd contract).

Ik heb trouwens wel 2 spelers met aflopende contracten die eerst willen afwachten (waiting for other options) voordat ze bijtekenen. Beide spelers hebben Steaua als favoriete club en er zijn geen andere clubs geinteresseerd (op dit moment). Heeft iemand een idee wanneer deze jongens besluiten of ze wel of niet willen bijtekenen, kan ik ze een deadline geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
PirE schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:34:
Ik heb trouwens wel 2 spelers met aflopende contracten die eerst willen afwachten (waiting for other options) voordat ze bijtekenen. Beide spelers hebben Steaua als favoriete club en er zijn geen andere clubs geinteresseerd (op dit moment). Heeft iemand een idee wanneer deze jongens besluiten of ze wel of niet willen bijtekenen, kan ik ze een deadline geven???
Het is mij nog niet gelukt (met feyenoord) om dit soort mensen te houden.. aant begin wilde niemand ze hebben, aant eind waren ze gesigned door real madrid (greene) en Juventus (ono)... beide gratis verdwenen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Bij mij had Bodde hetzelfde, die kon ik toen ongeveer een maand voor het aflopen zijn contract laten bijtekenen, toen wou hij wel tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:12

Cis

vinnyb schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:57:
[...]

Het is mij nog niet gelukt (met feyenoord) om dit soort mensen te houden.. aant begin wilde niemand ze hebben, aant eind waren ze gesigned door real madrid (greene) en Juventus (ono)... beide gratis verdwenen :'(
De reden voor mij om altijd een jaar van te voren een nieuw contract aan te bieden. Hebben ze geen interesse, dan verkoop ik ze voor een flinke duit en haal ik weer nieuwe talenten binnen.
Ik heb nu ene Ederson en Carlinhos, beide Zuid Amerika. Allebei spelers die ik heb binnengehaald voor max 300.000, vervolgens een contract laten tekenen van 5 jaar voor 1.000 per week :) . Ze zijn nu 4M waard, en willen no way bijtekenen (Ik speel met AGOVV :+ ). Ik verkoop ze nu voor 4M aan Ajax, met "30% of next sale". :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje over de netwerkgames. Ik speel met iemand vaak FM online maar ik maak me een beetje zorgen over het trafiek dat dat veroorzaakt. Als je ziet dat een savegame op zich al 100 MB groot is. :|

Iemand een idee hoeveel je upload en download bij een sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:05
Zitten in de nieuwe patch ook de fixes die in 6.0.1 zaten of moet ik ze allebei installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Alleen 6.0.2 is voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:05
Volgende vraag...
Alles geinstalleerd probeer ik de editor te openen krijg ik een popup met:
Did not find font resource: vag rounded bt
Ik neem aan dat het iets te maken heeft met lettertype, wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:56
Heeft iemand nog ergens die shortlist met talenten? Ik heb al 3x het topic doorgelezen maar kan niks terugvinden...De link was geloof ik gepost door Ep0ss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
-GuRu- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:41:
Heeft iemand nog ergens die shortlist met talenten? Ik heb al 3x het topic doorgelezen maar kan niks terugvinden...De link was geloof ik gepost door Ep0ss.
Ok, spyros was eerder. Kon em zelf ook al niet meer vinden, en vergeten om weer op het DugOut forum te kijken 7(8)7.

Nou maak ik me trouwens iets mee. Ik wou met Ajax Barreto kopen van NEC. Ik bied 7 Miljoen, maar toen had ik het ingetrokken omdat ik aan sneijder en pienaar eigenlijk wel genoeg aanvallende middenvelders heb. Krijg ik nu een aanbieding van NEC om Barreto te kopen voor 5 miljoen. Ja, dan is de keus toch iets minder moeilijk al :9 .

Je kunt ook dit bestand in je mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2006/Shortlists gooien en dan in FM importeren.

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 21-12-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Jeuj, m'n hele team is over de zeik omdat ik spelers een waarschuwing geef nadat ze rood hebben gekregen in een wedstrijd :/ Ik zal ze de volgende keer maar ophemelen in de media denk ik :?

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 21-12-2005 22:30 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Ep0ss schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:59:
[...]

Ok, spyros was eerder. Kon em zelf ook al niet meer vinden, en vergeten om weer op het DugOut forum te kijken 7(8)7.

Nou maak ik me trouwens iets mee. Ik wou met Ajax Barreto kopen van NEC. Ik bied 7 Miljoen, maar toen had ik het ingetrokken omdat ik aan sneijder en pienaar eigenlijk wel genoeg aanvallende middenvelders heb. Krijg ik nu een aanbieding van NEC om Barreto te kopen voor 5 miljoen. Ja, dan is de keus toch iets minder moeilijk al :9 .

Je kunt ook dit bestand in je mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2006/Shortlists gooien en dan in FM importeren.
wel jaar? aangezien ik in 2015-2016 zit :P

• JanW
spyros schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:46:
[...]

wel jaar? aangezien ik in 2015-2016 zit :P
1ste seizoen.

• FDMK
ok :9 als ik overnieuw ga beginnen zal ik hem herinneren

Verwijderd

Vraagje he. Sommige spelers klagen als ze niet spelen maar helpt het ook als ik ze wedstrijden bij de reserves laat spelen? Of maakt dat helemaal niet uit en gaat het hun om wedstrijden in het eerste?

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:40:
Vraagje he. Sommige spelers klagen als ze niet spelen maar helpt het ook als ik ze wedstrijden bij de reserves laat spelen? Of maakt dat helemaal niet uit en gaat het hun om wedstrijden in het eerste?
Dat helpt niet, ze willen in het eerste spelen. Ze klagen namelijk alleen wanneer jij ze hebt belooft ze te laten spelen in het eerste (bij contract aanbieden: First team of key player).

Vormkracht10

Verwijderd

Bij mij is iets vreemds gebeurd. Er is een speler boos op een andere speler. Maar hij is tegelijkertijd boos dat ik hem op de transferlijst heb gezet :?

Weet iemand trouwens hoe je zo'n ruzie oplost en wat voor effect het heeft in je team?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:50 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Echt een afdoende middel om zo'n ruzie op te lossen is er niet...

Wat wel een beetje wil helpen naar mijn ervaring is dat je beide spelers een tijdje een basisplaats moet geven als dat kan. Ook het praisen van die spelers (en dan beide) na een goede wedstrijd lijkt enig effect te hebben.

Maar ja, soms wil het gewoon niet overgaan, en dan zal je vaak één speler moeten verkopen, omdat-ie anders toch problemen blijft houden (of ondermaats gaat spelen).

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

MarkvE schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:48:
[...]

Dat helpt niet, ze willen in het eerste spelen. Ze klagen namelijk alleen wanneer jij ze hebt belooft ze te laten spelen in het eerste (bij contract aanbieden: First team of key player).
Bij mij zijn de spelers in mijn tweede team allemaal boos, omdat ze niet spelen. Terwijl ze wel een reserve contract hebben. Dan denk ik: Ja je hebt er zelf voor getekend. Zwaar irritant dus. Eigenlijk moet het spel de optie hebben iemand een contract aan te bieden voor het tweede team zodat de reserves echt eerste reserve zijn. Dit lijkt mij logisch.

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:55:
Wat wel een beetje wil helpen naar mijn ervaring is dat je beide spelers een tijdje een basisplaats moet geven als dat kan. Ook het praisen van die spelers (en dan beide) na een goede wedstrijd lijkt enig effect te hebben.

Maar ja, soms wil het gewoon niet overgaan, en dan zal je vaak één speler moeten verkopen, omdat-ie anders toch problemen blijft houden (of ondermaats gaat spelen).
Het zijn beide basisspelers. Ik wil ze nu niet meer samen laten spelen, maar ik weet niet of dit echt nut heeft. Verkopen lijkt inderdaad een betere oplossing. Ik denk dat er meer mogelijkheden zouden moeten zijn om individueel met iemand te praten. Om dit soort dingen op te lossen bijvoorbeeld. Anders moeten ze dit ook niet in het spel doen.

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:58:
[...]

Het zijn beide basisspelers. Ik wil ze nu niet meer samen laten spelen, maar ik weet niet of dit echt nut heeft. Verkopen lijkt inderdaad een betere oplossing. Ik denk dat er meer mogelijkheden zouden moeten zijn om individueel met iemand te praten. Om dit soort dingen op te lossen bijvoorbeeld. Anders moeten ze dit ook niet in het spel doen.
De slechtste van de twee verkopen ;). Dat doe ik meestal. Als iemand ruzie heeft met een basisspeler terwijl hij zelf een rotation-speler is dan vliegt hij gewoon op de transferlist. Zijn het allebei dan toppers, dan kijk ik welke positie ik belangrijker vind. Ik verkoop bijvoorbeeld sneller een SC dan een DMC, omdat de DMC veel belangrijker is in mijn systeem en er zijn meer dan genoeg goede spitsen.

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:07:
[...]

De slechtste van de twee verkopen ;). Dat doe ik meestal. Als iemand ruzie heeft met een basisspeler terwijl hij zelf een rotation-speler is dan vliegt hij gewoon op de transferlist. Zijn het allebei dan toppers, dan kijk ik welke positie ik belangrijker vind. Ik verkoop bijvoorbeeld sneller een SC dan een DMC, omdat de DMC veel belangrijker is in mijn systeem en er zijn meer dan genoeg goede spitsen.
Ik verkoop ze alletwee waarschijnlijk ;)
Een van de twee is erg gewild en de ander is al op leeftijd.

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:05:
[...]

Ik verkoop ze alletwee waarschijnlijk ;)
Een van de twee is erg gewild en de ander is al op leeftijd.
Straks gaan er weer andere spelers klagen dat je teveel goede spelers verkoopt ;) :D

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:15:
[...]

Straks gaan er weer andere spelers klagen dat je teveel goede spelers verkoopt ;) :D
Je moet altijd wat te klagen hebben, toch?

Ik heb een vraag over iets anders nog. In het spelersprofiel zie ik alleen balkjes en ik ben beter met cijfertjes. Is er een manier om ipv balkjes cijfertjes te voorschijn te toveren?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:31:
[...]

Ik heb een vraag over iets anders nog. In het spelersprofiel zie ik alleen balkjes en ik ben beter met cijfertjes. Is er een manier om ipv balkjes cijfertjes te voorschijn te toveren?
In de preferences het vinkje voor 'Display graphic attributes in profile' weghalen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:40:
[...]

In de preferences het vinkje voor 'Display graphic attributes in profile' weghalen.
Geweldig, dankjewel! Over het hoofd gezien. Dit is beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, eerste 6.02-seizoen zit er op.

Wist bij god niet bij welke club ik moest beginnen, dus ik ben maar eens bij Frank te raden gegaan. Die gaf me Lobos BUAP in de Mexicaanse Primera Division A, de tweede divisie, en tevens laagst speelbare. Ik kende de club niet, net als zowat het hele Mexicaanse voetbal overigens, dus heb het maar gedaan :)

De competitie zit hier wat vaagjes in elkaar. Je hebt een opening en een closing fase, waarbij je in elke fase 19 wedstrijden speelt (één keer tegen elke andere team). De competitie is verdeeld in 4 groepen van ieder 5 teams. De beste twee van elke groep spelen een playoff voor een promotieplaats. Dit gaat via een two-legged knockout-systeem, waarbij de nummers één van de groepen een ronde later instromen dan de nummers twee. Dit levert dus uiteindelijke twee ploegen op (één per fase). Deze twee ploegen spelen aan het eind van het seizoen een onderlinge two-legged Promotiom Playoff. De winnaar promoveert. De onderste ploeg over de gehele competitie (38 wedstrijden) degradeert, de één-na-laatste speelt een relegation/promotion-playoff met de nummer 2 van de (onspeelbare) derde divisie.

Verder is er een rule dat de match-squad (11 + 7 spelers) minimaal 5 spelers moet hebben van 23 jaar of jonger. Er mogen 6 niet-Mexicanen in je squad zitten. Tevens moeten alle spelers geregistreerd worden (net als in Spanje), niet-geregistreerde spelers kan je niet opstellen.

De wens van zowel board als supporters (die overigens very disgusted waren met mijn benoeming) was 'stay clear of relegation', hetgeen ik een beetje raar vond, want de selectie was toch redelijk aardig. Wel vrij oud, gemiddelde leeftijd zat ergens rond de 31/32 ofzo, met een paar spelers van 35, en zelfs één van 37 jaar (een DC, Cruz).

De competitie liep wel goed, ik haalde de promotie-playoffs als nummer 1 in de group van de openings-fase, thuis verloor ik kansloos in de kwartfinale tegen Tampico Madero met 3-1, uit werd het wel een 4-4 (ware thriller), maar dat was dus niet genoeg....

In de closing fase was ik eerste in mijn groep, dus wederom playoffs. Hier moest ik in de kwartfinale wederom tegen Tampico Madero. Uit werd met 1-0 gewonnen, thuis bleef het 0-0. Door naar de halve finale, waar Correcaminos op me wacht. Uit werd met 1-2 verloren, thuis werd met 3-0 gewonnen. Door naar de finale, waar ik Mexiquense tref. Helaas waren mijn beide beste spitsen hier gebleseerd, en mijn overige spelers zwaar vermoeid, maar toch wist ik uit nog met 2-0 te winnen. Thuis bleef het 0-0, dus ik mag door naar de Promotion Playoff, waar Oaxaca mijn tegenstander zal zijn. Helaas nu nog veel meer blessures en nog veel vermoeider spelers... thuis krap met 3-2 gewonnen. Uit met 1-0 gewonnen. In andere woorden: gepromoveerd! :) :) :) Nu volgens jaar me proberen te handhaven....

Een Cup schijnt hier niet te zijn, dus daar hoef ik niet over uit te wijden.

Over transfers is wel wat te melden: verkocht werd een net-niet-goed-genoeg SC, en een ronduit matige DL. Aangeschaft werden een zeer getalenteerde SC (De Santiago), alsmede een super-DC (Mosquera) en een sterke DRC (Alfaro). Daarnaast nog wat spelers voor de diepte en de toekomst. Dit zijn op één na (34 jaar) allemaal wat jongere spelers, om de komende pensioen-golf alvast voor te zijn.

Voor volgend jaar wil ik iig twee nieuwe DC's erbij halen, omdat Cruz (37) met pensioen gaat, en Velasquez (34) ook niet echt de jongste meer is. Helaas wil mijn bijna-topscorer (Sosa) ook weg, dus ik vrees dat ik ook een nieuwe SC moet aan gaan schaffen...

Competitie Opening Stage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos1a.JPG

Competitie Closing Stage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos1b.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos2.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos3.JPG

Topscorer en tevens groot talent (let op stats + leeftijd):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos4.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 23-12-2005 00:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GuRu- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:41:
Als je het dan toch niet zelf wil uitzoeken, neem dan FM Scout. Dan weet je zeker dat je talenten binnenhaalt. Ik gebruik 'm ook regelmatig, niet helemaal eerlijk maar bijv. in het begin van een game heeft de AI wel alle shortlists al klaar terwijl je zelf nog moet beginnen met scouten, dat vond ik altijd behoorlijk irritant, vond je een talent heeft ie net getekend bij een ander omdat de AI 'm al kende. Een idee zou ook zijn om je scouts al wat spelers op hun lijstje te laten hebben als de game opstart. Irl kom je ook niet bij een club binnen en hebben de scouts nog geen idee wat er rond loopt. En verder ik ben ook nog niet echt onder de indruk van de berichten van de scouts in FM'06 net als in FM'05.

Mexicaanse competitie is best een leuke om te spelen lijkt het zo. Het duurt wel een eeuwigheid met al die play-offs. :) Ik ben inmiddels opgestart met RW Essen in de Regional Liga in Duitsland. Daar heb ik als beste speler Stijn Haeldermans aangetroffen. Verder is het een beetje middelmatig zootje en met € 99.999 aan budget zijn ze ook niet rijkelijk bedeelt. Gelukkig wel € 30.000 onder het loon-budget dus ik kan wel wat transfervrij halen.

Verder gelden ook in de Regional Liga verplichtingen aan het opstellen van jonge Duitse spelers, ik geloof minimaal 3 U21 en minimaal 6 U24 (ik neem aan dat als je er 3 U21 in hebt staan dat je dan nog maar 3 U23 hoeft toe te voegen). Aangezien ik niet eens mag huren kan dat nog lastig worden want m'n selectie is niet al te breed, maar misschien dat het eind van het seizoen lukt om wat Duits talent transfervrij te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik ben zelf net met de tweede competitiehelft begonnen.Aan het einde van het jaar post ik wel wat plaatjes met statistieken, maar tot nog toe gaat het erg goed met Steaua Boekarest. In de competitie sta ik 11 punten voor op de nummer 2. Ik zit in de halve finale van de Roemeense Cup en ik zit in de kwartfinale van de Uefa Cup.

1e knock-out ronde:
Palermo - Steaua 1-3
Steaua - Palermo 3-0

2e knock-out ronde:
Monaco - Steaua 3-5 (rust 1-3)
Steaua - Monaco 1-2.

In de kwartfinale moet ik tegen Schalke 04 en ik vrees dat die een maatje te groot zijn voor mijn team. Ik ben ook druk aan het scouten voor jong talent en om een aantal spelers te vervangen die salarissen vragen die buiten mijn budget vallen.

Leuk weetje. De roemeense 2e divisie bestaat uit 3 groepen met 16 clubs en uit iedere groep degraderen de onderste 6 :o (in totaal dus 18 degradanten). De nummers 1 promoveren (3 stuks) en er zijn maar 2 degradatie-plaatsen uit de Roemeense 1e divisie 8)7. Ik ben erg beniewd hoe ze dat gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PirE: heeft de 1e divisie dan geen 3e plek die een relegation-playoff ofzo moet spelen?

Of die 3 nummers-één moeten misschien een play-off spelen voor de twee promotieplaatsen ofzo?

Anders zou het wel vaag zijn ja...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:12:
PirE: heeft de 1e divisie dan geen 3e plek die een relegation-playoff ofzo moet spelen?

Of die 3 nummers-één moeten misschien een play-off spelen voor de twee promotieplaatsen ofzo?

Anders zou het wel vaag zijn ja...
Ik wacht wel af wat er aan het eind van de competitie gebeurd.

First Division heeft 2 degradatieplaatse volgens de rules.

Second Division (Group 1 t/m 3) hebben deze rules:

- Top team wins promotion to division 1
- Team in 2nd qualifies for playoff
- Team in 10th qualifies for relegation playoff
- Bottom 6 teams are relegated

Ik denk dus dat er een play-off is waarna je uiteindelijk 2 teams overhoudt die promoveren, hoe dat allemaal geregeld is weet ik op dit moment nog niet, maar een boel van de teams in de 2nd division zijn B-teams van 1st Division teams. Ik ga ervan uit dat deze niet kunnen promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een nieuw spel begonnen. Dit omdat mijn vorige save-game is gecrashed. Mijn vriendin sloot het spel af voordat hij klaar was met saven. (programma beeindigen? JA; blond he?)

Nu ben ik dus manager van Willem II. Aardig cluppie. Inmiddel is het eerste seizoen voorbij. Ik ben zesde geeindigd, genoeg voor Uefa cup volgend jaar. Prima resultaat, aangezien de verwachtingen waren uit de gevarenzone te blijven. In de Uefa cup dit jaar (vanwege het bekerresultaat vorig jaar irl) ging het ook erg aardig. We werden tweede in de groepsfase. Daarna werden we helaas uitgeschakeld door dinamo kiev via penalties. Penalties win ik bijna nooit. Jullie?

Ik heb aardig wat transfers gedaan. Redan en Bobson mochten onder andere vertrekken (voor 4.6 en 2 M). Danny Koevermans, Dennis de Nooijer, Eddie Gaven en Paul Jans kwamen ervoor in de plaats. Volgend jaar komt er nog meer, oa: Freddy Guarin (bekend van 2005 :)) , Edrissa Sonko (roda), Alfred Schreuder (feyenoord) en nog een paar. Ik probeer ook Jan Paul Saijs aan te trekken, maar dat wil nog niet lukken. Nu moet ik nog belissen wie er moeten vertrekken, om te voorkomen dat ik een asociaal grote selectie krijg waarin iedereen gaat zitten zeiken. Weten jullie trouwens of ongelukkige spelers in de selcetie buiten de basis de resultaten van het team beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bij Dordrecht zitten een paar goede oudjes. Ben er verder nog een paar tegengekomen die op 37jarige leeftijd nog supergoed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

In 2010 'even' Frankrijk wereldkampioen gemaakt:
- poule match Australië 2-0
- poule match Columbia 2-0
- poule match Duitsland 0-1
Resultaat: 1e in de poule (op doelsaldo)

2e ronde:
Servie & Montenegro 2-1

Kwart-finale:
USA 2-0

Halve finale:
Noorwegen 3-0

Finale:
Argentinië 2-0

Ik daarna resignen om vervolgens door Nederland gevraagd te worden...maar wie heeft Frankrijk als opvolger op het oog?

Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/france-coach.jpg

Adrie Bogers: RKC (reputation local)
Johan Boskamp: Stoke City (reputation national)
Hendrie Kruzen: Fortuna Sittard (net gepromoveerd)
Andre Wetzel: KV Mechelen (reputation local)

8)7

Uiteindelijk vroegen ze mij weer, maar ik koos dus voor Nederland. Ben benieuwd wie er nu uiteindelijk gaat komen :).

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 24-12-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:28:
[...]

Ja, bij Dordrecht zitten een paar goede oudjes.
Inderdaad. De Nooijer kan makkelijk meekomen met 37, al moet hij soms wel wat extra rust krijgen.

Vos:
Bij het managen van een nationaal elftal, kun je er dan ook voor kiezen alleen het volwassen-elftal te doen en niet de jonkies? Dat vond ik namelijk erg irritant toen ik Zwitserland had. Later kreeg ik toen aanbiedingen van Turkije en Kroatie, maar die wees ik af. Ik vond het een beetje vervelend al die wedstrijden. Ik wilde alleen gewoon mijn eigen teampje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, het eerste seizoen in de Primera Division zit er op voor Lobos BUAP.

Zoals al verwacht werd, werd het een zeer zware klus om niet meteen weer te degraderen.

In de Opening Stage had ik erg veel moeite, en werd nog eens geplaagd door een fenomeen waar ik vorig jaar gelukkig voor gespaard bleef: twee blessure-golven. Op een gegeven moment lag mijn hele middenveld in het ziekenhuis... toch nog een aardige 15e plek kunnen bereiken, op zich niet slecht :)

In de Closing Stage ging het zo mogelijk nog lastiger, ondanks dat ik mijn tactiek toch enkele malen licht heb aangepast wilde het maar niet lukken. Hier werd ik 18e en laatste ... mede debet hieraan was een nieuwe blessuregolf, maar dit keer in mijn verdediging... dat was dus nog vervelender...

In de average points table stond ik helaas helemaal onderaan, dus helaas toch meteen weer gedegradeerd :'(

Nadeel is dat mijn positie nu dus insecure is, dus ik hoop dat ik niet ontslagen word...

Op transfergebied zijn er wat spelers aangeschaft, een DM, een DLC/DM/MLC, een DC (Hernandez, talentje), een AMRL/ST en een ST. De eerste drie voldoen prima, de twee laatsten vallen helaas wat tegen...

Zoals gezegd wilde er vorig jaar een spits weg, die heb ik kunnen verkopen voor 2.1 miljoen euro, dat zorgde er meteen voor dat ik uit de (lichte) rode cijfers kwam, en nu 2.0 mijoen in kas heb zitten.

Competitie Opening Stage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos5a.JPG

Competitie Closing Stage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos5b.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos6.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos7.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lobos8.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:36:
[...]

Inderdaad. De Nooijer kan makkelijk meekomen met 37, al moet hij soms wel wat extra rust krijgen.

Vos:
Bij het managen van een nationaal elftal, kun je er dan ook voor kiezen alleen het volwassen-elftal te doen en niet de jonkies? Dat vond ik namelijk erg irritant toen ik Zwitserland had. Later kreeg ik toen aanbiedingen van Turkije en Kroatie, maar die wees ik af. Ik vond het een beetje vervelend al die wedstrijden. Ik wilde alleen gewoon mijn eigen teampje hebben.
Ja, neem een assistent en laat die de u21 en u19 wedstrijden doen.

Het is trouwens Adrie Bogers geworden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de nederlandse coaches zijn nu al hot, kun je nagaan hoe dat over 4jr. Verbaast me dus ook geenszins dat Adrie Bogers in 2010 bondscoach van Frankrijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit geen dream-team ?
--------------------------Dida
-----Salgado----Puyol----Terry---Zambrotta
-----Joaquin----Lampard---Ronaldinho---Nedved
---------------Henry------Eto'o

Met op de bank : Morgan De Sanctis, Belletti, Roberto Carlos, Gerrard, Kaka, Robben, Adriano, Shevchenko.
:P :P :P
(niet dat ik dit team heb, spijtig genoeg :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Puyol deruit, Lucio erin :p. Wel aardig teampie in echt (of fm) ja...moet je wel knaken hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:29:
[...]

Ja, neem een assistent en laat die de u21 en u19 wedstrijden doen.
Dat werkte dus niet bij mij. Op een of andere manier bleef die optie grijs en kon ik het niet veranderen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:32:
Is dit geen dream-team ?
--------------------------Dida
-----Salgado----Puyol----Terry---Zambrotta
-----Joaquin----Lampard---Ronaldinho---Nedved
---------------Henry------Eto'o

Met op de bank : Morgan De Sanctis, Belletti, Roberto Carlos, Gerrard, Kaka, Robben, Adriano, Shevchenko.
:P :P :P
(niet dat ik dit team heb, spijtig genoeg :+ )
Alleen Terry, Joaquín en Lampard zou ik willen hebben. Doe mij verder maar Cech, Kaka, Robben, Adriano en Zlatan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, een flinke poos geleden dat ik gepost heb, wat heb je het als student toch druk he :*)

Maargoed, ik ben dus bij aanschaf van FM06 begonnen met Vitesse en RC Mechelen.
Vitesse: 3 seizoenen gespeeld, nooit een prijs
Mechelen: seizoen 1 gepromoveerd uit de 3e divsie, 2 seizoenen in de 2e divisie zonder promotie

De doelstelling voor seizoen 4 kwam er op neer: met beiden voor de prijzen/titels/promotie.

VERSLAG 1
VERSLAG 2
VERSLAG 3

MECHELEN

seizoen 4

Om het verhaal kort te houden, weer geen promotie. Het begint hopeloos te worden. Ik heb te lang op mijn training vertrouwd en te weinig vernieuwingen doorgevoerd. Qua stats kan alles er nog zo mooi uitzien, maar op het veld kwam ik daardoor telkens te kort. Seizoen 4 scheelde niet veel, maar eindigde toch net achter de kampioen: eindstand seizoen 4. Maargoed, ik had iig een kans op promotie in de wacht gesleept, play offs. Daar wil ik het wat betreft de play offs bij laten :>

seizoen 5

Zoals ik al aangaf, ik moest mijn team grondig gaan vernieuwen. Alle spelers die qua stats wel aardig waren, maar in het veld nog niet (echt) gepresteerd hadden gingen weg. Van al dat geld kocht ik twee toppers, mijn eerste exotische aankopen: Vinambres & Torres. En toen was het geld op. Jammer, want met deze twee ben ik wel beter geworden, maar ook dit jaar zit een titel er niet in (voor de oplettende ziggy volgers: idd, dat wordt een 5e seizoen in de 2e divisie). Tussenstand seizoen 5. Zoals begrijpelijk ga ik voor play offs, mijn team kan wel aardig pieken dit seizoen dus wie weet...

In de zomerstop zal ik iig nog wel slagvaardig op de transfermarkt moeten zijn, want ik wil nou toch wel is uit de 2e divisie weg :Z Toch vermaak ik mij prima met Mechelen, ik speel FM maar enkele avonden in de week, gewoon voor de afleiding, niet eens meer voor die-hard record successen. Mijn tijd met Mechelen komt nog wel :Y)

leuk feitje: in de beker heb ik tegen grote broer KV gespeeld (Jupiler Leaque). 0-3 gewonnen 8)

VITESSE

Seizoen 4

Ik heb er 3 seizoenen gezeten, een vet tof leip gaaf talentvol cool geweldig geil team bij elkaar weten te sprokkelen, maar ook in het 4e seizoen kon ik geen potten breken. Sterker nog, als gevolg van een extreme vorm van griep miste ik in het begin van het seizoen zo ontzettend veel spelers dat ik onderin begon te bungelen (en dat in het seizoen van alles of niets - mijn laatste contractjaar). Uiteindelijk heb ik de eer maar aan mijzelf gehouden en ben opgestapt ;(
>> Ron Jans nam de leiding over, en ze presteren nu naar behoren O+

HELSINGBORG

Tsjah, ik had in feite geen echt succes geboekt dus een echte status had ik niet. Ik kon toch wel naar enkele subtoppers uit Duitsland of Frankrijk (de écht grote competities hoefden mij niet), maar koos uiteindelijk voor Zweden. Eerst daar maar is prijzen pakken, en dan naar een comp als Ita, Spa of Eng.

Nou, het leuke is. In de zomerstop bij Mechelen speel ik met Helsingborg de nationale comp, en in de zomerstop bij Helsingborg (winterstop eigenlijk) speel ik met Mechelen gewoon comp. Dat maakt het een stuk leuker, niet weer een hele avond een zomerstop moeten doorkomen :O

Ik kwam daar toen het seizoen 2008 was afgelopen. Seizoen 2009 zou ik dus mijn debuut maken :)
(in seizoen 2008 zijn ze trouwens via de nacompetitie in de 'eredivisie' gebleven)

Eindstand seizoen 2009: zodat ik mij kwalificeerde voor de Royal Leaque (en UEFA Cup)
>> Wat is de Royal Leaque??
Geen idee. Een Scandinavische CL oid. Hetzeflde systeem, alleen dan met Scandinavische clubs.

De selectie, ik speel 442:
-------------------------------------- Keeper---------------------------------

Rechtsback----Verdediger 1--------Verdediger 2----Linksback

Rechtsbuiten--Middenvelder 1--Middenvelder 2--Linksbuiten

---------------------Spits 1-------------------Spits 2------------------------

Dit is mijn basis11 in mijn tweede seizoen bij Helsingborg, en voor seizoen 2009 dus. Het is in twee seizoenen bij elkaar gebracht dmv aankopen, eigen spelers trainen etc.

En dan heb ik ook nog eens een evenzogoede reservebank, voor Zweedse begrippen een topploeg _/-\o_

Doel seizoen 2009: zoveel mogelijk prijzen in de wacht slepen, same in seizoen 2010 en dan weg :) .

VERENIGDE NATIES

In mijn zelfde carrière als Vitesse/Helsingborg werd ik gevraagd Amerika te trainen. Wie ben ik om te weigeren?

>> CONCACAF Gold Cup 2009 (whatever it may be) ben ik in de finaleuitgeschakeld.
>> WK 2010 Kwalificatie: eindstand
>> Poule op het WK 2010 - daarna stap ik ook op en probeer een ander land.

Selectie is niet zo bijzonder, heb maar weinig VS spelers in de game geladen dus alleen de bekende toppers.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En nu jij petter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verenigde Naties? moet dat niet Verenigde Staten zijn? ;)

En de CONCACAF Gold Cup is een tweejaarlijks toernooi voor alle deelnemers van de CONCACAF (Noord- en Midden-Amerika, het Caraïbisch gebied en een gastland).

En de Royal League staat hier uitgelegd: http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_League :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Het eerste volledige seizoen van Steaua zit erop en het was geen slecht seizoen.

In de competitie ging het het hele seizoen redelijk makkelijk. De meeste wedstrijden werden redelijk makkelijk in winst omgezet en een slechte run van de grootste concurrent Dinamo zorgde ervoor dat de titel bij Steaua bleef.

Eindstand competitie:
Afbeeldingslocatie: http://xs60.xs.to/pics/05516/league2006.jpg.xs.jpg

Maar dit was zeker niet het hoogtepunt van het seizoen, dat was toch wel het bereiken, en winnen, van de Euro Cup finale. In de kwartfinale kwam ik met pijn en moeite, totaal onverdiend, langs Schalke 04. Thuis won ik met 2-0 (2 kansen) en uit bleef de schade beperkt 0-1 voor Schalke. Betis was de tegenstander in de halve finale en ik begon met een uitwedstrijd. Steaua speelde fantastisch en ik won verdiend met 3-2. De wedstrijd in Boekarest was niet om aan te zien. Ik speelde ultra-defensive (Betis moest minimaal 2x scoren) en ik kwam halverwege de eerste helft ook nog op voorsprong dankzij een snelle counter. Eindstand 1-0 en dus door naar de finale in Rome tegen Leverkusen.

Afbeeldingslocatie: http://xs60.xs.to/pics/05516/Steaua-Euro.jpg.xs.jpg

Eindelijk weer europees succes voor Steaua :). Grote namen zoals Hagi en Lacatus konden het niet geloven dat Steaua gewonnen had (ik was zwaar underdog).

De Roemeense Cup werd ook nog gewonnen, er kan dus gesproken worden van een treble.

De selectie:
Afbeeldingslocatie: http://xs60.xs.to/pics/05516/League-rom.jpg.xs.jpg

Ondanks een behoorlijk aantal kleine blessures was mijn DMC Mirel Radoi de beste speler van het seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://xs60.xs.to/pics/05516/Mirel-Radoi.jpg.xs.jpg

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://xs60.xs.to/pics/05516/Victoras-Iacob.jpg.xs.jpg

Het manageroverzicht met alle statistieken:
Afbeeldingslocatie: http://xs60.xs.to/pics/05516/manager-stats.jpg.xs.jpg

Het zal moeilijk worden om volgend seizoen nog succesvoller te zijn. Ik ga in ieder geval weer proberen om me te kwalificeren voor de Champions Cup, daarnaast hoop ik dat er een manager in Rusland (iets in Moskou) of Oekraine (Kiev of Shaktar) wordt ontslagen zodat ik daar aan de slag kan. Maar eerst even 60% van de selectie een verbeterd contract aanbieden voordat ze boos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:35:
Verenigde Naties? moet dat niet Verenigde Staten zijn? ;)

En de CONCACAF Gold Cup is een tweejaarlijks toernooi voor alle deelnemers van de CONCACAF (Noord- en Midden-Amerika, het Caraïbisch gebied en een gastland).

En de Royal League staat hier uitgelegd: http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_League :)
Verenigde Naties :o

Achja, ik studeer politicologie :P

Dat Royal Leaque is trouwens wel tof, want je hebt idd 5 maand winter (in nederland zomer) stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vooruit roodbergen

Karpaty Lviv

Dat was dus mijn clubje in Oekraine. WAS, want na 5 seizoenen ben ik na 10 potjes vertrokken. Met pijn in mijn hart liet ik mijn talenten achter in het koude Lviv. In de steek lieten zij mij echter eerst, want opeens werd er niet veel meer gewonnen en was ik gedoemd tot simpele middenmoter :(. Terwijl dit nu eindelijk het jaar moest worden waarin ik de toppers moest doen vergeten.. Een resign was voor ij en de club de enigste oplossing.

Seizoen 1: promotie naar UHL
Seizoen 2: plaats 5 in UHL, Runer-Up beker
Seizoen 3: plaats 5 in UHL, 1e ronde Uefa
Seizoen 4: plaats 3, Runner-Up beker
Seizoen 5: Ontslag (ze zijn uiteindelijk weer 5e geworden en tot 3e ronde van Uefa O+.)

Het hoofdstuk Karpaty is dus gesloten en ik tekende meteen bij Hearts :P.

Hearts of Midlothian

Dit team stond onderaan te bungelen in de SPL. 12e en laatste om precies te zijn. Het team wat ze hadden was opzich best leuk, niet heel breed en weinig talent maar om daar nou mee onderaan te staan :? Vorig jaar zijn ze trouwens wel netjes 3e geworden.
Ik arriveerde bij Hearts als gastarbeider na 15 potjes en met nog wat aankopen in de winter (2) ging het eigenlijk best lekker :).
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/1ecat.jpg
Niet slecht dacht ik toch zo :). In de beker kwam ik ook tot de halve finale waar ik in een bloedstollende replay ben uitgeschakeld door de Rangers..

Wat gozerts uit Schotland:
Lee Miller, mijn doelpunten machine 8)
Bryson, een van de weinigen talenten die ze hadden.
Ja, wat kan ik zeggen. Het is onze Ali en Ali kan best goed keepen :P.
En één van mijn twee aankopen, als we het toch over talentvolle Zweden hebben, Johansson.

Volgend jaar Uefa Cup. Dat heb ik wel nodig voor mijn financieel gebeuren, dat is namelijk flink bagger. De oliemagnaat uit het Oost-blok was er blijkbaar vandoor. Ik had nog wel zo gehoopt om nog een klein beetje van de Oost-Europese cultuur terug te kunnen vinden.. ;). Ik ben ook niet van plan om hier heel lang te blijven, een leuke club in Engeland is nu nog maar een kleine stap. Toch heb ik al weer 4 nieuw spelerts voor de deur staan, even een wk-tje spelen met Oekraine en dan kan ik ze binnenlaten :+.

Oekraine
Wat een geniaal bruggetje toch weer :/

Aan mijn avontuur bij Karpaty heb ik wel een baan als bondsoach overgehouden bij Oekraine. En dat was ook mijn plan :P. Één keer presteren met dat team op een WK. De kwalificatie verliepen voorspoedig met een 13-1 (!) winst op San Marino (ahum) en een nette 0-2 winst uit bij Frankrijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/kwali.jpg
En het gevolg:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/gevolg.jpg
Laat Ali nou net uit Oman komen :P. Ik ga minstens voor een kwartfinale met Oekraine. Zoals Johan Cruijff al zei, die poule kom je sowieso al door 8) en dan is vanalles mogelijk. Met natuurlijk good-old Sheva als vedette.

Alstu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:06:
[...]

Verenigde Naties :o

Achja, ik studeer politicologie :P
Dan moet jij als geen ander het verschil weten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:15:
[...]

Dan moet jij als geen ander het verschil weten! ;)
Ik wou het als excuus aanvoeren, van "ik raak in de war", maar je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/hellyeah.jpg
:9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 2 penalty's kan zelf San Marino tegen Brazilië winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een rode kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, je moet ze nog altijd erin schieten :Y) (EK '00 - halve finale italie: de boer en kluivert missen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Zo, seizoen 2010/11 zit er ook weer op. Het Harrogate bestuur verwachtte dat ik in de middenmoot zou eindigen, ik wilde proberen om de play-offs te halen.
We begonnen met een nederlaag, daarna klommen we gestaag op naar de top van de ECN. Direct na installatie van de 6.0.2 patch bleven we een wedstrijd of 20 ongeslagen en stonden we 10 punten los van de concurentie. De goede vorm zakte helaas weg en we stonden met nog 4 wedstrijden te gaan 3e. Altrincham was 1e en Worcester 2e. Altrincham had 3 punten voorsprong op de de 2 achtervolgers. Ik was 3e op 1 doelpunt verschil. Altrincham werd kampioen, wij eindigden nog net boven Worcester (zij verloren op de laatste dag) en we gingen lekker de play-offs in.
Daarin troffen we eerst Yeading, de nr 5 van de eindstand. Dat was redelijk makkelijk, 2-1 en 3-1 en we stonden in de finale tegen Worcester. Een gelijk opgaande wedstridj waarin mijn keeper lekker in vorm was en we wonnen _O_ met 2-0. Woo-hoo, Conference National here we come \o/ :P

Eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f6e814af05c11335bc3565be6257548a/thumb.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f50172d6eace48c8a934d7cd63ab0003/thumb.jpg

Norton is een veel betere keeper maar die kan op 1 of andere manier de "druk" niet aan. Of ik heb geen geduld met hem O-)

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5c78bea206828a0576c4e3d97fcaf143/thumb.jpg

_O_

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterend ook, die beste speler bij zulke clubs :+

Petero en ik beginnen in de lente wel ons verplichte MP game onderin Engeland.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.