Tja, de naam Champions League is ook krom aangezien het niet (meer) alleen de kampioenen zijn die spelen, maar dat is toch echt de schuld van de UEFA die die naam heeft bedacht.wildhagen schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:58:
MrRudi: o, dat geloof ik best hoor
Maar deze vertaler heeft gewoonweg niet in de gaten wat er met sommige teksten word bedoeld, zo lijkt het althans. En sommige dingen moet je gewoon niet vertalen.
Zoals dat "Beker van Landskampioenen" (de CL dus). Dat is geen kromme vertaling, maar een ronduit verzonnen vertaling, want in de CL spelen (uiteraard) niet alleen landskampioenen, maar soms wel 3 of 4 teams uit één land.
In afwachting van de patch die hopelijk nog voor kerst uitkomt heb ik toch nog maar een nieuw spel gestart om wat tactieken te testen. Ik ben maar eens begonnen in Roemenie (Ik draai Rusland, Oekranie, Roemenie en Bulgarije). Niet echt veel geld te spenderen daar, maar dat ben ik wel gewend omdat ik meestal met een obscure club begin. Deze keer dus een iets andere tactiek maar ik ben ook niet van plan om heel lang met deze game te doen.
Ik moet kampioen worden van het bestuur. Spelersgroep valt helemaal niet tegen. Ik moet alleen 2 centrale middenvelders hebben aangezien ik nu 2 17-jarigen heb voor die positie.
Ik moet kampioen worden van het bestuur. Spelersgroep valt helemaal niet tegen. Ik moet alleen 2 centrale middenvelders hebben aangezien ik nu 2 17-jarigen heb voor die positie.
Hoe heet de club waar je begonnen bent?PirE schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 15:08:
In afwachting van de patch die hopelijk nog voor kerst uitkomt heb ik toch nog maar een nieuw spel gestart om wat tactieken te testen. Ik ben maar eens begonnen in Roemenie (Ik draai Rusland, Oekranie, Roemenie en Bulgarije). Niet echt veel geld te spenderen daar, maar dat ben ik wel gewend omdat ik meestal met een obscure club begin. Deze keer dus een iets andere tactiek maar ik ben ook niet van plan om heel lang met deze game te doen.
Zo, het eerste seizoen in de Scottish Premier League zit er op.
Doelstelling was uiteraard niet te degraderen.
Om te beginnen met de cups: in zowel de CIS Cup als de Scottisch Cup had ik de pech al in de 1e ronde tegen zware clubs te moeten (respectievelijk Rangers en Celtic), dus daar lag ik meteen uit...
In de competitie begon het vrij lekker, paar leuke overwinningen. Ik ben eigenlijk nooit echt in degradatiegevaar geweest, getuige ook dit seizoensoverzicht:

Sterker nog: ik heb me voor Europa gekwalificeerd! Ook, 'slechts' Intertoto Cup, maar toch. Wie weet haal ik de UEFA Cup-fase wel
Heb wel flink wat transfers gedaan weer. De belangrijkste zijn Panagi (talentvolle Cypriotische spits), Tyrone Loran (goede Antiliaanse centrale verdediger), Jamal Jouhar (goede rechtervleugelspeler uit Qatar (!)) en Damiano Tomassi (veteraan op het middenveld, tevens assistant-manager).
Het complete lijstje transfers:

Leukste transfer was trouwens dat een club 1.015.000 euro bood voor een speler met een value van 24.000 euro. En nee, da's geen typo, en dat was hij echt niet waard iig....
Er komt volgend jaar één speler bij (een Algerijnse AML ter vervanging van Manolo, die met pensieon gaat).
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:

Weet iemand wat die raar-gekleurde balk op de Competitie-screenshot betekend? Ook de sortering lijkt daar crazy te gaan?
Heb het nog nooit gezien eigenlijk, en in de rules-sheet van deze competitie zie ik ook niets dat dit beschrijft...
Doelstelling was uiteraard niet te degraderen.
Om te beginnen met de cups: in zowel de CIS Cup als de Scottisch Cup had ik de pech al in de 1e ronde tegen zware clubs te moeten (respectievelijk Rangers en Celtic), dus daar lag ik meteen uit...
In de competitie begon het vrij lekker, paar leuke overwinningen. Ik ben eigenlijk nooit echt in degradatiegevaar geweest, getuige ook dit seizoensoverzicht:
Sterker nog: ik heb me voor Europa gekwalificeerd! Ook, 'slechts' Intertoto Cup, maar toch. Wie weet haal ik de UEFA Cup-fase wel
Heb wel flink wat transfers gedaan weer. De belangrijkste zijn Panagi (talentvolle Cypriotische spits), Tyrone Loran (goede Antiliaanse centrale verdediger), Jamal Jouhar (goede rechtervleugelspeler uit Qatar (!)) en Damiano Tomassi (veteraan op het middenveld, tevens assistant-manager).
Het complete lijstje transfers:
Leukste transfer was trouwens dat een club 1.015.000 euro bood voor een speler met een value van 24.000 euro. En nee, da's geen typo, en dat was hij echt niet waard iig....
Er komt volgend jaar één speler bij (een Algerijnse AML ter vervanging van Manolo, die met pensieon gaat).
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua stats:
Topscorer:
Weet iemand wat die raar-gekleurde balk op de Competitie-screenshot betekend? Ook de sortering lijkt daar crazy te gaan?
Heb het nog nooit gezien eigenlijk, en in de rules-sheet van deze competitie zie ik ook niets dat dit beschrijft...
Virussen? Scan ze hier!
Bedoel je de rode onderaan? Da's de degradantwildhagen schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:43:
Zo, het eerste seizoen in de Scottish Premier League zit er op.
[...]
Weet iemand wat die raar-gekleurde balk op de Competitie-screenshot betekend? Ook de sortering lijkt daar crazy te gaan?![]()
Nee, je bedoelt die onder St Johnstone neem ik aan. Da's de competitiescheiding na 33 wedstrijden. Na 33 wedstrijden wordt de SPL opgedeeld in een kampioens- en degradatiepoule. Je speelt dan als nr 6 nog een halve competitie tegen de nrs 1 t/m 5. De nrs 7 t/m 12 spelen ook nog een halve competitie. Alleen kan je als je 7e bent geworden en je wint 5x niet meer stijgen in de SPL zelf, zelfde dat jij als nr 6 niet meer kan zakken.
Oh ja, ervaring mee gehad in CM01/02 toen ik 15 seizoenen ofzo manager van Rangers ben geweest.
[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 17-12-2005 18:57 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ahh..... dat verklaart waarom ik idd tegen de 5 bovenste moest... vond de loting al zo toevalligNee, je bedoelt die onder St Johnstone neem ik aan. Da's de competitiescheiding na 33 wedstrijden. Na 33 wedstrijden wordt de SPL opgedeeld in een kampioens- en degradatiepoule. Je speelt dan als nr 6 nog een halve competitie tegen de nrs 1 t/m 5
Dat ik niet meer kan zakken was ik al achter ja, gelukkig maar, anders had ik Europa niet in gemogen (6e is laatste Europese plek)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hey jongens , hoe weten jullie waar talenten spelen (bijv wat ik las Zuid-Afrika).
Kijk Luca Toni is goed maar niet betaalbaar voor ajax .
Hoe weten jullie waar die talenten spelen ?
hoezo niet betaalbaar? Je verdient echt goed op die gozer...Hij maakt echt veel doelpunten..Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:19:
Hey jongens , hoe weten jullie waar talenten spelen (bijv wat ik las Zuid-Afrika).
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Scouten?Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:19:
Beste vrind wette dat
Club>Zoeken>Scouten>scout seleteren>nieuwe opdracht > je eisen
Verwijderd
Zie spyros...maar ik doe het bijna altijd wel handmatig...trek ik om de zoveel potjes (meestal een half seizoen) even een uurtje uit om in een land zelf te gaan zoeken. Club selecteren die je uit dat land kent, spelers bekijken (evt scout op afsturen), volgende club etc. Heeft me toch al behoorlijk wat leuke spelers opgeleverdVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:53:
Hoe kan je scouten , want om nou ald ie spelers af te gaan dat duurt ff te lang
Zelf gebruik ik daar de 'Players Search'-optie voor, dan kan je iig al wat minimum vereist parameters opgeven (zodat je geen defenders met een tackling/marking/heading van 1 krijgt etc, of spelers die toch geen workpermit krijgen).
Als je dan een speler tegenkomt die interessant zou kunnen zijn, stuur ik vaak mijn scout er alsnog op af, om te kijken wat-ie te melden heeft. Ook bij de club van betreffende speler kijk ik altijd ff of er nog wat interessante spelers rondhobbelen.
Zo gaat het iets sneller dan de methode die hierboven word beschreven. In FM06 werkt dit redelijk, omdat je scouts beter zijn dan in FM05, daar werkte dit dus niet zo goed door brakke scouting. Hoewel er nog steeds behoorlijk wat te verbeteren valt...
Met deze methode is het overigens aan te raden om minimaal twee scouts te hebben, voor een zo optimaal mogelijke rapportage. Soms wil namelijk de ene scout iemand wel eens als waardeloos benoemen, terwijl een andere in dezelfde speler een nieuwe Maradona of Pele ziet...
Als je dan een speler tegenkomt die interessant zou kunnen zijn, stuur ik vaak mijn scout er alsnog op af, om te kijken wat-ie te melden heeft. Ook bij de club van betreffende speler kijk ik altijd ff of er nog wat interessante spelers rondhobbelen.
Zo gaat het iets sneller dan de methode die hierboven word beschreven. In FM06 werkt dit redelijk, omdat je scouts beter zijn dan in FM05, daar werkte dit dus niet zo goed door brakke scouting. Hoewel er nog steeds behoorlijk wat te verbeteren valt...
Met deze methode is het overigens aan te raden om minimaal twee scouts te hebben, voor een zo optimaal mogelijke rapportage. Soms wil namelijk de ene scout iemand wel eens als waardeloos benoemen, terwijl een andere in dezelfde speler een nieuwe Maradona of Pele ziet...
[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 17-12-2005 21:30 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik snap niet wat er een moeite word gedaan over Kalou. In mijn Vitesse-game heeft net het debut van Maxwell plaats gevonden in het Nederlands elftal.
dat is dit ^^spyros schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:33:
Club>Zoeken>Scouten>scout seleteren>nieuwe opdracht > je eisen
dan geef je een paar eisen op en aan de hand daarvan gaat die zoeken. Het gaat dus neit op naam
Verwijderd
Mijn manier van scouten:
Meestal speel ik met een club met weinig financiele mogelijkheden. Dan pak de zoek module en zoek ik op spelers waarvan het contract bijna afloopt. (Met de optie niet haalbare spelers uitluiten aan.) Deze spelers ga ik een voor een langs om te kijken of het wat is. Meestal zie je niets tot weinig van de stats, dus stuur ik een scout. Wanneer de scout zijn werk heeft gedaan bekijk ik de speler. Dan zet ik hem een jaar in mijn verlanglijst. Wanneer de speler dan een half jaar van zijn contracteinde af is, krijg je een bericht. Dan benader ik hem en probeer ik hem te verleiden bij mij te spelen.
Ik moet toegeven dat dit in de huidige versie minder goed werkt dan eerder, want de andere clubs gaan nu ook achter de talenten aan die bijna einde contract zijn. Wat dat betreft is het spel verbetered. Mee eens?
Meestal speel ik met een club met weinig financiele mogelijkheden. Dan pak de zoek module en zoek ik op spelers waarvan het contract bijna afloopt. (Met de optie niet haalbare spelers uitluiten aan.) Deze spelers ga ik een voor een langs om te kijken of het wat is. Meestal zie je niets tot weinig van de stats, dus stuur ik een scout. Wanneer de scout zijn werk heeft gedaan bekijk ik de speler. Dan zet ik hem een jaar in mijn verlanglijst. Wanneer de speler dan een half jaar van zijn contracteinde af is, krijg je een bericht. Dan benader ik hem en probeer ik hem te verleiden bij mij te spelen.
Ik moet toegeven dat dit in de huidige versie minder goed werkt dan eerder, want de andere clubs gaan nu ook achter de talenten aan die bijna einde contract zijn. Wat dat betreft is het spel verbetered. Mee eens?
Verwijderd
ik koop meestal spelers waarvan hun contract afloopt, ofwel spelers uit zuid-amerika 
PS:
Als je Rotated Logo's nodig hebt van over heel europa, deze vindt je hier:
http://downloads.fmbelgiu...ogos_Superpack_Europe.rar
Breng ook eens een bezoek je aan de makers er van: http://www.fmbelgium.com en ook het forum
Daar vindt je ook veel goeie spelers
PS:
Breng ook eens een bezoek je aan de makers er van: http://www.fmbelgium.com en ook het forum
Verwijderd
Beetje laat, maar ja:Ep0ss schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:40:
[...]
Is dat niet redelijk saai om 7 keer![]()
achter elkaar de Champions League te winnen???
Lijkt me echt super saai

Onder Manager en dan Player Search...Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 10:44:
Waar staat die player-search optie ??
Virussen? Scan ze hier!
ik vind het nog vrij spannend hoor..omdat ik het geld ECHT nodig heb anders ligt mn team in het water...Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:52:
[...]
Beetje laat, maar ja:
Lijkt me echt super saai
en ik moet talenten zelf zoeken omdat elk talent van nu toch al 30 jaar is
Verwijderd
Wel een uitermate mooie prestatie natuurlijk!spyros schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:04:
[...]
ik vind het nog vrij spannend hoor..omdat ik het geld ECHT nodig heb anders ligt mn team in het water...
en ik moet talenten zelf zoeken omdat elk talent van nu toch al 30 jaar is
Het eerste succes met Steaua is binnen. Heb me in een superspannende wedstrijd tegen Celtic gekwalificeerd voor de Champions Cup
.
Ik had thuis met 2-1 gewonnen (was ook al close) en speelde dan ook behoorlijk defensief in de uitwedstrijd (Ultra-defensive, slow passing, time wasting) en hopend op een counter. Ik heb de perfecte spelers voor countervoetbal, dus dat helpt wel. Na de 1-0 van Celtic ging ik wat aanvallender spelen (en minder compact omdat Celtic maar 10 man had) en dat hielp wel. De 1-1 lag er snel in en ik dacht toen dat is in de pocket, maar Celtic kwam nog terug diep in blessuretijd
.
Ik scoorde gelukkig al vroeg in de verlenging zodat Celtic minimaal 2 goals moest maken en dat lukte ze niet.

De begroting is ook gelijk rond (Steaua werkt met een begroting van 2 mln GBP per jaar). De GBP 2,7 mln. en de 1,8 mln gate receipts (komt zeker van Celtic) zorgen voor wat lucht en dan heb ik nog gate receipts van de groepswedstrijden
.
Ik zit in een groep met Milan, Ajax en Dinamo Kiev.
Ik had thuis met 2-1 gewonnen (was ook al close) en speelde dan ook behoorlijk defensief in de uitwedstrijd (Ultra-defensive, slow passing, time wasting) en hopend op een counter. Ik heb de perfecte spelers voor countervoetbal, dus dat helpt wel. Na de 1-0 van Celtic ging ik wat aanvallender spelen (en minder compact omdat Celtic maar 10 man had) en dat hielp wel. De 1-1 lag er snel in en ik dacht toen dat is in de pocket, maar Celtic kwam nog terug diep in blessuretijd

Ik scoorde gelukkig al vroeg in de verlenging zodat Celtic minimaal 2 goals moest maken en dat lukte ze niet.

De begroting is ook gelijk rond (Steaua werkt met een begroting van 2 mln GBP per jaar). De GBP 2,7 mln. en de 1,8 mln gate receipts (komt zeker van Celtic) zorgen voor wat lucht en dan heb ik nog gate receipts van de groepswedstrijden
Ik zit in een groep met Milan, Ajax en Dinamo Kiev.
Omdat Maxwell in jouw spel 6 (?) jaar in Nederland werkt en Kalou nog niet....Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:37:
Ik snap niet wat er een moeite word gedaan over Kalou. In mijn Vitesse-game heeft net het debut van Maxwell plaats gevonden in het Nederlands elftal.![]()
![]()
Jemig zeg, kan je ook iets zelf uitproberen?Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:55:
Hoe kan je in die zoekoptie dan je wensen opgeven ??
manager => player search........en dan staat er rechts FILTER
dan doe je customize en kan je allerlei eigenschappen (weg)filteren
de map EUROPA moet in de data\graphics\pictures\logos\clubs maps?Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:50:
ik koop meestal spelers waarvan hun contract afloopt, ofwel spelers uit zuid-amerika
PS:
dus clubs/europa? werkt hiet niet echt...
[ Voor 66% gewijzigd door Vos op 18-12-2005 14:14 ]
Drommels...
Heb ik een seizoen uitgespeeld met Harrogate Town, vergeet ik screens te maken van de selectie
Anyways, we moesten strijden tegen degradatie. Om erin te blijven heb ik 16 spelers gehaald en 11 weggedaan (van die 11 waren een aantal van de 16 die ik gehaald had
). In het begin zat ik nog teveel te kloten met de tactiek waardoor we na 10 wedstrijden op een 20e plaats stonden. Daarna overgestapt naar een plain-simple 4-4-2 met aanvallende impulsen via de flanken en een spelverdelert op het middenveld. In de 1e poging deed ik het met een ruit op het middenveld, dat hielp wat maar niet goed genoeg, dus maar een vlakke 4-4-2 gepakt. Wel het eea aangepast aan de spelers. Dat werkte een stuk beter.
In het begin van het seizoen teveel "gezeur" met de FA Cup en FA Trophy. De FA Cup ging tot de 1e ronde vrij makkelijk, 3x een non-league team getroffen, 2x thuis gespeeld. Alleen de 3e QR had ik een replay nodig na een 1-1 gelijkspel in een uitwedstrijd. In de 1e Ronde had ik pech om thuis tegen een Conferenceclub te loten. Uit naar een league One of Two club was beter voor de $$$ geweest
In de FA Trophy verloor ik in de 3e QR van een non-league team.
Tegen het einde van de competitie, in een heerlijk ongeslagen serie, veegden we de toenmalige nr 3 met 7-1 van het veld
Die club zakte daarna nog ver af
Ben uiteindelijk als 9e geeindigd, niet slecht voor een club die zeker was voor de degradatie volgens de media
Heb ik een seizoen uitgespeeld met Harrogate Town, vergeet ik screens te maken van de selectie

In het begin van het seizoen teveel "gezeur" met de FA Cup en FA Trophy. De FA Cup ging tot de 1e ronde vrij makkelijk, 3x een non-league team getroffen, 2x thuis gespeeld. Alleen de 3e QR had ik een replay nodig na een 1-1 gelijkspel in een uitwedstrijd. In de 1e Ronde had ik pech om thuis tegen een Conferenceclub te loten. Uit naar een league One of Two club was beter voor de $$$ geweest
Tegen het einde van de competitie, in een heerlijk ongeslagen serie, veegden we de toenmalige nr 3 met 7-1 van het veld
Ben uiteindelijk als 9e geeindigd, niet slecht voor een club die zeker was voor de degradatie volgens de media
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Wat nep zeg, in bijna elk land die ik geselecteerd heb zitten magere subtoppers nu bovenaan, en topclubs die al jaren meegaan (Barcelona, Juventus, Milan, Ajax, Psv, Bayern Munchen) in het rechterrijtje. Ik hoop dat dit verholpen word met de nieuwe patch, want dit is wel heel onrealistisch. Ook zijn in mijn game Heerenveen en NEC gedegradeerd in het eerste jaar.

Verwijderd
Zeg kameraad, ga jij eerst de handleiding es lezen, en kom dan nog maar een keer terug ok?Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:55:
Hoe kan je in die zoekoptie dan je wensen opgeven ??
Verwijderd
Wie heeft hier al een keer met PSV gespeeld? Bij mij wil het maar niet lukken om met PSV goed te spelen.
Op het SI forum beweerd iemand dat hij van Dan Atkinson via email gehoord heeft dat het de bedoeling is dat de patch morgen uitkomt.
Dan Atkinson is betatester van de 6.0.2 patch. Lets hope for the best
Verwijderd
Ik heb met PSV het 1e seizoen gespeeld (05-06 dus). Meestal was de opstelling bij meVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:06:
Wie heeft hier al een keer met PSV gespeeld? Bij mij wil het maar niet lukken om met PSV goed te spelen.
-----------------Gomes--------------
Ooijer--------Alex-------------Ball (snel vervangen voor iets goeds
---------Cocu--------Simons------
----------------Afellay----------------
Beasley---------------------Farfan
-----------Kone-------VoH----------
De 2 DMC's hadden beide een pijlte naar beneden (verdedigend dus) om met zijn 5'en te zone verdedigen achterin. Die opstelling werkte voor mij redelijk goed.
Harrow Boro - Harrogate 0-3
18e minuut: verdedigert van Harrogate krijgt rood
2e Helft. Spits van Harrogate krijgt de 2e kans van de wedstrijd, 0-1
Mooie wedstrijd
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Vraagje. Ik zit met een widescreen laptopje. En zou graag windowed spelen. Als ik nu naar windowed gaan via ofwel opties of alt+enter geeft ie een opmerking dat het niet ondersteund wordt door men scherm/resolutie ondanks hij wel windowed staat op dat moment. Het is mij in het verleden al gelukt om dit in orde te krijgen maar ik wist nooit hoe. Hogere beeldschermresoluties aannemen is geen optie.
Maw, hoe krijg ik het spel windowed op men widescreen?
Weer geweldig spel overigens. Ik ben weer helemaal verslaafd!
Maw, hoe krijg ik het spel windowed op men widescreen?
Weer geweldig spel overigens. Ik ben weer helemaal verslaafd!
Hier zit ook Gomes en Alex (van PSV) bij het Nederlands Elftal... mooi nederlands elftal... gomes op doel, maxell DL, Alex DC...Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:37:
Ik snap niet wat er een moeite word gedaan over Kalou. In mijn Vitesse-game heeft net het debut van Maxwell plaats gevonden in het Nederlands elftal.![]()
![]()
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Maar Ter (officiele SI-medewerker) zegt dan weer dat dat niet zo is (dat Atkinso voor hun werkt, bedoel ik):Benotti schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:17:
Op het SI forum beweerd iemand dat hij van Dan Atkinson via email gehoord heeft dat het de bedoeling is dat de patch morgen uitkomt.
Maar Joe O'Reilly (ook SI-medewerker) zegt dan weer dit:Dan Atkinson does not and never has worked for Sports Interactive
Bron voor beide opmerkingen: http://community.sigames....22026261/m/4142023371/p/2lads, sorry for the delay in the patch, but we did not want to release it with serious bugs still in it. You guys dont want to download it and have your save game messed up for christmas do you? We have quite a large beta test team testing the patches at home and they keep fining serious issues [and we keep fixing them]
The change list of whats fixed is very impressive, you will all be blown away when you see it Smile
All I'll say for now is that it will be out very very very very soon
Uit het vetgedrukte stukje denk ik dat je kan concluderen dat het idd vandaag of uiterlijk morgen zal zijn
Mooi, dan start ik vanavond wanneer ik thuiskom meteen een nieuwe game
Virussen? Scan ze hier!
Dat kan hij wel leuk zeggen, maar feit is dat Dan Atkinson wel de 6.0.2 patch heeft getest, dus connecties zijn er zekerwildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:42:
[...]
Maar Ter (officiele SI-medewerker) zegt dan weer dat dat niet zo is (dat Atkinso voor hun werkt, bedoel ik):
Dat stukje van Joe is natuurlijk wel ff beter dan een van horen zeggen, mooi
Geen competitieve wedstrijden in het "grote" usa team?Vos schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:47:
[...]
Hoe kan dat dan? Die heeft toch al interlands gespeeld voor de VS?
Verwijderd
Geen A interlands is een makkelijkere manier om het te zeggenBenotti schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:53:
[...]
Geen competitieve wedstrijden in het "grote" usa team?
inderdaad... wel frappant dat aan het eind van mijn 1e seizoen Kalou een Nederlands paspoort kreeg... hattie net z'n 1e interland voor ivoorkust gespeeld....Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:55:
[...]
Geen A interlands is een makkelijkere manier om het te zeggenNet zoals dat Affelay nu nog steeds voor Marokko uit zou kunnen komen, ook al heeft ie in Jong Oranje gespeeld. Zelfde geldt voor Ugur Yilderim en Turkije, die heeft alleen nog maar een vrriendschappelijke interland gespeeld.
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Verwijderd
Dan laat ik m'n huidige Antwerpen-game lekker rusten nu. Kan ik mooi nog even een seizoen afmaken in FM'05. Van de week weer een nieuwe FM'06-game opstarten.wildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:42:
[...]
Bron voor beide opmerkingen: http://community.sigames....22026261/m/4142023371/p/2
Uit het vetgedrukte stukje denk ik dat je kan concluderen dat het idd vandaag of uiterlijk morgen zal zijn
Mooi, dan start ik vanavond wanneer ik thuiskom meteen een nieuwe game
De FM'06 Scout komt overigens ook spoedig uit. Oké tis een cheat natuurlijk maar komt soms wel van pas. (In FM'05 sloeg de scouting iig nergens op, heb '06 nog niet lang genoeg gespeeld om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen.)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 13:23 ]
Verwijderd
Godver...
Wil ik met Germinal Beerschot Paul Kpaka (RC Genk, uitgeleend aan RBC) kopen, ik doe een bod, bod aanvaard, contract aangebode, contract geaccepteerd, zie ik in mijn inbox een bericht staan met : transfer paul kpaka afgeblazen, raakt niet door de medische controle
Iemand een idee voor het wel te laten doorgaan ?
Wil ik met Germinal Beerschot Paul Kpaka (RC Genk, uitgeleend aan RBC) kopen, ik doe een bod, bod aanvaard, contract aangebode, contract geaccepteerd, zie ik in mijn inbox een bericht staan met : transfer paul kpaka afgeblazen, raakt niet door de medische controle

Iemand een idee voor het wel te laten doorgaan ?

Verwijderd
Juist na ik hem gecontacteerd had wel, 4 tot 9 maanden met gescheurde kruisbandeBenotti schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:07:
Is hij toevallig geblesseerd?
Iemand een vervanger voor hem ? Heb maar 2 (echte) spitsen
edit2: kom nou niet af met adriano en eto'o hé
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 13:54 ]
Ik heb tot nog toe geen problemen met mijn Steaua-game (even afkloppen). Als de patch vandaag of morgen uitkomt start ik misschien wel een nieuwe game. Maar Oost-europa is best wel een leuke regio om te managen. Spelers uit west-europa zullen niet snel oostwaarts gaan, maar een braziliaan of afrikaan is redelijk makkelijk te halen. Of ik doorga met deze save hangt wel af van het resultaat van Steaua - Dinamo Kiev, ik moet winnen om nog 3e te kunnen worden. In Milan werd ik compleet weggespeeld maar kwam ik toch nog terug tot 3-2. In Boekarest was ik de betere ploeg maar verloor door een smerige counter van Milan (goal Gilardino na een voorzet Shevchenko). Milan speelde gewoon 90 minuten lang met 9 man achter de bal
. Stand is nu:
1. Ajax 4-8
2. Milan 4-7
3. Dinamo Kiev 4-3
4. Steaua 4-2
Laatste wedstrijd is uit tegen Ajax. Ik ga dus maar voor een derde plek. Winterstop in Roemenie is trouwens van 12 december tot en met 4 maart (dus een seizoen gaat lekker snel)
1. Ajax 4-8
2. Milan 4-7
3. Dinamo Kiev 4-3
4. Steaua 4-2
Laatste wedstrijd is uit tegen Ajax. Ik ga dus maar voor een derde plek. Winterstop in Roemenie is trouwens van 12 december tot en met 4 maart (dus een seizoen gaat lekker snel)
6.0.2 is uit
Gaat wel ze traag als stront door een rietje, dus laten we hopen dat er vanavond nog mirrors komen.
Gaat wel ze traag als stront door een rietje, dus laten we hopen dat er vanavond nog mirrors komen.
Woei, meteen downen 
72 MB @ 6 kB/sec schiet idd niet echt op...
Changelist is wel formidabel lang zo te zien...
Zitten hier ook data-updates in overigens, of niet?
72 MB @ 6 kB/sec schiet idd niet echt op...
Changelist is wel formidabel lang zo te zien...
Zitten hier ook data-updates in overigens, of niet?
Virussen? Scan ze hier!
Komt hier met 11kb/s binnenBenotti schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:13:
6.0.2 is uit
.
[ Voor 98% gewijzigd door Benotti op 19-12-2005 19:24 ]
De Changelist in een wat meer leesbaar formaat is trouwens te vinden op http://community.sigames....m/1432013681/r/9632013681
hehe:
hehe:
+ Updated Emmen, Go Ahead Eagles and Sparta Rotterdam logos
[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 19-12-2005 19:26 ]
Virussen? Scan ze hier!
Snelheid is idd niet te pruimen, zoals altijd.
Mag toch hopen dat ze spoedig wat mirrors hebben. En waarom nog altijd geen torrent?

Ik wacht ook wel op de mirrors, download is nu gestopt @ 1.4 MBBenotti schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:27:
Snelheid is idd niet te pruimen, zoals altijd.Mag toch hopen dat ze spoedig wat mirrors hebben. En waarom nog altijd geen torrent?
Virussen? Scan ze hier!
Mirrors schijnen eraan te komen. Ik raad ze aan om een volgende keer eerst de mirrors in orde te krijgen. Zo heeft het geen zin. Iedereen dl @2kb/s wat dus nog uren kan duren 
Achja, heb de changelog alvast doorgenomen
Zitten een aantal fix in die ik heb gemail naar PaulC

Achja, heb de changelog alvast doorgenomen
Verwijderd
Noem eens een paar goeie fix die ze gemaakt hebben. Heb wel een paar dingen door gelezen maar wat vinden jullie een hele goeie? ik zit op 2% en ook maar te wachtten op mirrors.
Hier staan ze allemaal: http://community.sigames....m/1432013681/r/9632013681Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:51:
Noem eens een paar goeie fix die ze gemaakt hebben. Heb wel een paar dingen door gelezen maar wat vinden jullie een hele goeie? ik zit op 2% en ook maar te wachtten op mirrors.
De meesten (zo niet alle
Virussen? Scan ze hier!
Tis natuurlijk allemaal goed, maar ik ben erg blij dat ze de transferprijzen die worden gevraagd en betaald hebben getuned
Verwijderd
ja dat snap ik. Heb grotendeels de lijst ook wel door gelezen. Maar vroeg me af wat jullie ECHT goeie fix vonden.
Verwijderd
Sorry als ik nu 2 maal achter elkaar post. Speel het spel heel vaak voor de rest weinig verstand;).Benotti schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:55:
Tis natuurlijk allemaal goed, maar ik ben erg blij dat ze de transferprijzen die worden gevraagd en betaald hebben getuned
Wat bedoel je dan dat je nu eerder tot een akoord komt ipv veel meer moet bieden dan dat hij eigenlijk waard is?
Verwijderd
De patch is savegame-compatible.
Van SI-mods. Altijd fijn om te weten dat de mirrors eraankomen. Ondanks het savegame-compatible zijn zal het waarschijnlijk toch beter zijn een nieuwe game te starten, toch?Still waiting on the mirror's guys.. will post as soon as we have em!
Het beste is om idd een nieuwe game te starten ja.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:59:
[...]
[...]
Van SI-mods. Altijd fijn om te weten dat de mirrors eraankomen. Ondanks het savegame-compatible zijn zal het waarschijnlijk toch beter zijn een nieuwe game te starten, toch?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
edit:
Laat maar. Er was een torrent op een bekende torrentsite, maar de tracker is overbelast en er lijken voorlopig geen seeders te komen.
Laat maar. Er was een torrent op een bekende torrentsite, maar de tracker is overbelast en er lijken voorlopig geen seeders te komen.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 20:37 ]
PirE: kan je hem mirroren ofzo, of heb je daar geen gelegenheid toe? Schiet zo niet op...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Uit http://community.sigames....21102691/m/6242013681/p/4OK
** Official **
DOwnloading Patch
WIll Upload it To Host !
Will Post URL Mirror When UPLOADED. Will Keep in touch !
Ik dl de patch morgen of woensdag wel 
Fijn dat het Emmenlogo is veranderd, zie ik die fucking lelijke driehoek iig niet meer in het spel

Fijn dat het Emmenlogo is veranderd, zie ik die fucking lelijke driehoek iig niet meer in het spel
Beste vrind wette dat
Ik heb helaas geen webspace meer en ik kan maar 50MB kwijt bij XS4all. Ik kan hem wel hosten op FTP maar dat zal max 50kb/s zijn ofzo als er 2 tegelijk op zitten. Ik wil hem best naar 1 persoon toe sturen als die hem dan ergens kan hosten (ik heb 1mbit up)wildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:22:
PirE: kan je hem mirroren ofzo, of heb je daar geen gelegenheid toe? Schiet zo niet op...
[ Voor 12% gewijzigd door PirE op 19-12-2005 21:58 ]
rapidshare.de graag 
uploaden @ 1mbit zou +- 12 minuten moeten duren en downloaden van rapidshare gaat bij mij altijd at full speed (1mbit)
uploaden @ 1mbit zou +- 12 minuten moeten duren en downloaden van rapidshare gaat bij mij altijd at full speed (1mbit)
[ Voor 74% gewijzigd door Benotti op 19-12-2005 22:00 ]
Mooi, kan ik hem daarna in 12 minuten downloaden
Heb hem zelf net ook met het zelfde bestand geinstalleerd, dus neem aan dat ie het dan ook goed. (Nog 3,2 minuut. Gaat niet zo hard met maar 70 kb per seconde.wildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:01:
Woei, zou ik hem dan toch nog vóór 2009 kunnen downloaden, en wel zonder dat-ie corrupt is?
Stelletje knuppels bij SI... dit /.-effect hadden ze kunnen voorzien, is niet direct de 1e keer.....
Linkje
[ Voor 10% gewijzigd door Cannotwin op 19-12-2005 22:07 . Reden: Link toegevoegd. ]
Verwijderd
Wie is dat?Someone from a Dutch forum is almost done uploading it to rapidshare. Will post the link ofcourse Smile
Benotti
maar wacht ff met posten van die rapidshare-link op SI-forum tot wij hem allemaal binnen hebben, anders schiet het nog niet op.....
Virussen? Scan ze hier!
beetje vaag dat ze nu een patch uitgaan brengen met het begin van de transferperiode in zicht..
Maar goed denken jullie dat deze patch nog positieve bijwerkingen gaat geven met een game in het seizoen 2015-2016
Maar goed denken jullie dat deze patch nog positieve bijwerkingen gaat geven met een game in het seizoen 2015-2016
Misschien een overbodige vraag, maar jullie hebben de patch wel getest? (geinstalleerd)
Dat we niet straks een bestand downloaden die niet wil extracten omdat hij corrupt is

Zal het ook niet posten als degene dat niet wil, maar dat lijkt me stug?
Dat we niet straks een bestand downloaden die niet wil extracten omdat hij corrupt is
Check
Zal het ook niet posten als degene dat niet wil, maar dat lijkt me stug?
[ Voor 40% gewijzigd door Benotti op 19-12-2005 22:09 ]
dp
[ Voor 100% gewijzigd door Benotti op 19-12-2005 22:08 ]
Verwijderd
Wacht ff 5 minuten, dan hebben wij allemaal een ticket; dan mag de meute wel in de rij gaan staan 
/edit: ik download nu @ 270 kB/s Dankjewel uploader!
/edit: ik download nu @ 270 kB/s Dankjewel uploader!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 22:10 ]
Je kan ook mijn link op SI-forum gooienwildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:06:
[...]
Benotti
maar wacht ff met posten van die rapidshare-link op SI-forum tot wij hem allemaal binnen hebben, anders schiet het nog niet op.....
Patch werkt hier. Ben weer druk bezig met Steaua
[ Voor 8% gewijzigd door PirE op 19-12-2005 22:11 ]
Woei, downloading van Rapidshare met ongeveer 80-85 kB/sec, da's beter...
Virussen? Scan ze hier!
wildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:10:
Woei, downloading van Rapidshare met ongeveer 80-85 kB/sec, da's beter...

Uiteraard mijn grote dank
113kb/s aardig
[ Voor 15% gewijzigd door FDMK op 19-12-2005 22:13 ]
Will do, al zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn aangezien rapidshare wel een stevige verbinding heeft, zeg maarwildhagen schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:06:
[...]
downloading @ 90KB/s, nog 10 minuten, dankje
[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 19-12-2005 22:14 ]
Zit nu op 45 procent, met zo'n 75 kB/sec redelijk stabiel nu
Virussen? Scan ze hier!
Geen dank. Wilde hem zelf ook zo snel mogelijk hebben (erg verslaafdVerwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:14:
Ik heb 'm binnen. Nogmaals dank.
Rapidshare geeft hem dezelfde link als de andere. Nou ja maakt niet uit. Hij is in ieder geval beschikbaar voor de rest.
Ik heb net met 4-2 van Dinamo Kiev gewonnen. Met een beetje mazzel stroom ik door naar de UEFA Cup. Mits Dinamo niet van Milan wint
.
Als ik uit van Ajax win wordt ik zelfs nog tweede. Het wordt dus hopen op een smerige counter
Ik heb net met 4-2 van Dinamo Kiev gewonnen. Met een beetje mazzel stroom ik door naar de UEFA Cup. Mits Dinamo niet van Milan wint

Als ik uit van Ajax win wordt ik zelfs nog tweede. Het wordt dus hopen op een smerige counter
[ Voor 17% gewijzigd door PirE op 19-12-2005 22:20 ]
File /files/9473398/FM_Patch_602.exe.html has been deleted.
Reason: Deleted by uploader.
Zag ik net bij die link van hierboven. Die van mij is gelukkig bijna klaar

[ Voor 28% gewijzigd door FDMK op 19-12-2005 22:23 ]
spyros schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:22:
File /files/9473398/FM_Patch_602.exe.html has been deleted.
Loopt hier gewoon door (83 procent nu, 70 kB/sec).... wellicht site wat overbelast ofzo?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
bij mij gaat ie nog gewoon door(wel na een onderbreking) en nou staat ie al op dat si forum. Jij hebt hem wel maar had nog ff op ons gewacht(80%).
En ik ben dus net te laat
Beste vrind wette dat
geinstalleerd nu .. ga morgen ff kijken wat voor veranderingen er zijn in mn oude savegame ( '15)
Zo, heb hem nu binnen... meteen ff installen en een nieuwe game beginnen, kijken hoe het bevalt... helaas niet veel tijd meer, moet weer vroeg naar mijn werk morgen....
Overigens nogmaals dank voor alleen die hem hebben willen sharen
Overigens nogmaals dank voor alleen die hem hebben willen sharen
[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 19-12-2005 22:27 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.