https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
GoTII wordt op dit forum belachelijk gemaakt en zo te lezen doen ze niet veel voor hun leden.
KLopt dit, wat doet een alliantie eigenlijk voor elkaar?
Je eruit flikkeren als je commentaar hebtVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:12:
is het wel slim voor mij om lid te willen worden van GoTII?
GoTII wordt op dit forum belachelijk gemaakt en zo te lezen doen ze niet veel voor hun leden.
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
als je hoog geranked staat en niet in een alliantie zit heb je over het algemeen sowieso een hoger risico op een aanval. Dan hoeft de tegenstander ook geen tegenactie te verwachtenVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:12:
is het wel slim voor mij om lid te willen worden van GoTII?
oftwel eerst nadenken dan pas posten.
ik heb veel makkelijkere strategie:
op mijn verdedigde hoofdplaneet is nniet veel te halen
op mijn kolonien laat ik regelmatig redelijk wat liggen omdaty ik lui ben, maar daar is geen verdediging, dus als ze willen kunnen ze zo vrachtschepen langs sturen. (nog maar 1x gebeurd),. wat verlies ik dan? dagopbrengst van een kolonie, lekker belangrijk.
ook ben ik te lui om mijn vloot snachts weg te sturen, maar die is toch relatief klein, dus een aanval voor het schroot zit er niet in omdat mijn defense meer afknallen dan dat je ophaalt. kom je wel met een hele grote vloot langens om alles af te schieten? in minder dan een week kan ik makklijk mijn complete vloot vervangen. Hoe ik aanval? eerst mogelijke verdediging met ip's platwalsen, dan lukt de vloot meestal ook wel.
Verwijderd
En boosten dan is dus helpen.
Ok maar zou ik bij GoTIi kunnen dan?
Ik ben nog maar heel kort echt actief hier op tweakers.
De criteria (GoT II forum):
- Minimale hoeveelheid (tech) posts: 50
- Minimale tijd geregistreerd : 2 weken
Uitzondering:
- 200 postings, 1 week geregt: geen toegang.
- 10 postings, 0,5 jaar, of langer geregt: wel toegang.
Ik weet niet of dit ook geldt voor GoT I, sleutelman your turn.
en devian. Kritiek op de alliantie kan je ook op ons forum posten, en ja we zijn al een heletijd bezig om vijandelijkheden te voorkomen. Dit gebeurt meestal op de achtergrond, zoals de NaP met de vriendelijk tja, dit kan niet in het openbaar, aangezien de gesprekpartners zich dan niet kunnen uitlaten zonder een lading commetaar overzich heen te krijgen. Dus voornamelijk op de achtergrond.
Als laatste advies, post eens een oproep op ons forum, er zullen vast wel leden die je willen helpen.
edit, sorry voor enige typo's ik begrijp dat deze voor sommige mensen zeer terleurstellend zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door spider op 10-12-2005 23:48 ]
"Is your mother proud of you ?"
Verwijderd
En hoe werkt spionage in Ogame nou weer?
(wat een vreemd spel is het eigenlijk, het begint meer en meer op het echte leven te lijken, spelen er ook spionnen mee
Maar als ik op zoeken druk dan zie ik geen milosovisch, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
Verwijderd
* Henkie|IA mompelt iets over trui breienVerwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 01:17:
Oh maar aan de vijfitg posts kom ik beinnenkost wel ik kijk hier al jaren rond en heb me enkel pas geregt, maar ik kan wel zinnige dingen zeggen soms
En hoe werkt spionage in Ogame nou weer?
(wat een vreemd spel is het eigenlijk, het begint meer en meer op het echte leven te lijken, spelen er ook spionnen mee)
Maar als ik op zoeken druk dan zie ik geen milosovisch, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn

Verwijderd
En ik snap iets niet, ik heb 1 stelsel verderop iets gezien dat helemaal niet kan, 1:15:2 daar is geen planeet, maar er staat wel een T (en dat staat zo te zien voor 300 kristal.
Hoe kan dat nou?
(en zou iemand 1:15:7, 1:15:11 willen spioneren voor mij, ik heb nog geen sondes en ze zijn inactief dus ik zou ze zonder verdediging kunnen raiden met mn vrachtschepen. Alvast bedankt!)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 02:45 ]
aaaaaaaaaaaaaaarghspider schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:42:
en devian. Kritiek op de alliantie kan je ook op ons forum posten, en ja we zijn al een heletijd bezig om vijandelijkheden te voorkomen. Dit gebeurt meestal op de achtergrond, zoals de NaP met de vriendelijk tja, dit kan niet in het openbaar, aangezien de gesprekpartners zich dan niet kunnen uitlaten zonder een lading commetaar overzich heen te krijgen. Dus voornamelijk op de achtergrond.
Als laatste advies, post eens een oproep op ons forum, er zullen vast wel leden die je willen helpen.
edit, sorry voor enige typo's ik begrijp dat deze voor sommige mensen zeer terleurstellend zijn.
en hoe lang moet ik nou blijven aangeven dat ik niet op dat forum komen kan?
Verwijderd
dan kan ik voor het slapen gaan mn vlootjes nog even wat grondstoffen laten halen.
Ik ga ff wat inlichtingen verzamelen en ga je PM'en indien mogelijk. Ingame nickname?Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 03:01:
Devian wil jij ajb 1:15:4 en 1:15:7 en 1:15:11 scannen met een sonde?
dan kan ik voor het slapen gaan mn vlootjes nog even wat grondstoffen laten halen.
Melkweg 1 is buiten bereik van mijn sondes in melkweg 3.
Raiders gaan op planeten met ofwel uitzonderlijk veel resources ofwel uitzonderlijk goed crashbare vloot:
1) Resources beperken, als je ff spaart voor:
Dan doe je dat niet op je hoofdplaneet, wel de resources spreiden over je kolonies, 72k metaal en 36 kristal op elke kolonie is heel wat beter dan alles op 1 planeet. Wanneer je de benodige resources hebt, dan transporteer je ze allemaal naar de planeet in kwestie en er zal max 5 min lang veel resources staan. Geen enkele vloot is snel genoeg om dat te kunnen raiden.Kristal Mijn (Niveau 20 )
Benodigd: Metaal:580.284 Kristal:290.142
Productie tijd: 2 dagen 1u 44m 19s
2) Fleetsaven en nog eens fleetsaven:
Als ik niet over mijn vloten kan waken, dan laat ik mijn vloot lang genoeg rondjes vliegen totdat ik terug ben. En de resources moeten ofwel opgebruikt worden ofwel ergens heen gestuurd worden, ookal timing.
[ Voor 70% gewijzigd door rapture op 11-12-2005 03:32 ]
Verwijderd
Ik heb er maar lichte gevechtschepen naar toe gedaan. Als ze terugkomen dan kan ik er een vlootje met een klein vrachtschip acheraan sturen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 03:31 ]
Ik ga ff die sondes erdoor pushen, ik ga nog aan de spionage rapporten geraken.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 03:27:
Jammer rapture maar bedankt! mn ingame naam is dragonder80.
Ik heb er maar lichte gevechtschepen naar toe gedaan. Als ze terugkomen dan kan ik er een vlootje met een klein vrachtschip acheraan sturen.
Verwijderd
3:98:10
Verwijderd
Hij heeft een oorlogsverklaring aan GoT1 & GoT2 op het Ogame forum geplaatst...Devian schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:44:
wat is het nu weer voor gedoe met oorlog dan? zou iemand mij ook even kunnen inlichten?
Hier moet niet gepraat worden over een oorlog, dat doen we op ons forum !Devian schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:44:
wat is het nu weer voor gedoe met oorlog dan? zou iemand mij ook even kunnen inlichten?
3::
Dit is harstike openbaar. Bovendien is het denk ik een grapje van Cyez.
[ Voor 44% gewijzigd door spider op 11-12-2005 17:02 ]
"Is your mother proud of you ?"
Verwijderd
Kwas gewoon ff nieuwsgierig hoor.spider schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:07:
Hier moet niet gepraat worden over een oorlog, dat doen we op ons forum !
Dit is harstike openbaar. Bovendien is het denk ik een grapje van Cyez.
Zoals je weet maak ik geen deel uit van GoT 1 of 2 en derhalve kom ik ook niet op jullie forum.
access denied als ik thuis ben
Lekker bezig jullie!
Gaan jullie nou echt iedereen eruit kanalen?
LOL
Verwijderd
Ze gaan zeker fuseren en dumpen de surplus-leden ?Silent7 schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:58:
hahahahahahahahahahaha
Lekker bezig jullie!
Gaan jullie nou echt iedereen eruit kanalen?
LOL

Stel je hebt 100 kruisers. en 5 planeten. Is het dan verstandiger om op elk planeet 20 kruisers te dumpen of al die 100 kruisers op 1 planeet?
[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 11-12-2005 19:33 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik verwacht geen vijandigheden tegen mij vannavond... vooral omdat ik nog steeds niet gescand ben door ze bijvoorbeeld. Ook zullen ze dan een ongelovelijk verlies lijden, dus laat maar komen.
Nergens last van gehad... Niet eens gescand...
[ Voor 12% gewijzigd door Banjy op 12-12-2005 09:26 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:14:
bah, saai die oorlog
ik moet zelf het avontuur opzoeken ben ik bang
Het is wel jammer dat er voor mij niet veel te doen is, ik zit ver weg van alles en er zit binnen 10 uur vliegen niks bij mij dus heeft het weinig zin om aan te vallen, tegen de tijd dat je er dan bent is alles al lang en breed gefleetsaved enzo
Wat mag ik trouwens met een inactief GoT lid doen, mag ik die raiden zodat de grondstoffen binnen onze allianties blijven, zonde om anderen er mee aan de haal laten gaan. Het gaat om T-lor van planeet Tral. Aangezien hij toch inactief is maakt het volgens mij niet zoveel uit, hij verdwijnt straks en das zonde
[ Voor 17% gewijzigd door Steffy op 12-12-2005 17:54 ]
Iid.. aanmelden is toch simpel ?furby-killer schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:18:
heb je ook gepost in welkoms gedeelte?
In ogame als op het forum.. ?
Op het forum .. registeren.. reageren op het mailtje (zodat je actief bent >> je account).
Dan posten in het welkoms forum .. autorisatie krijgen.. en klaar
*.de gebanned (zoals op de helft van de nederlandse sitesDevian schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:48:
ik woon in dld, die server staat klote ingesteld. allene mensen uit nl kunnen erop.
access denied als ik thuis ben
Ik woon in belgië en ik kan er wel op
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

daarbij weet de helft van de leden van de allianties die bij FAGoT zitten niet eens iets af van een oorlog
Precies. Ik word wel aardig wat gescand door spelers ver weg. Ik vermoed omdat ik een erg verdediging georienteerde hoofdplaneet heb en daardoor dus ook spionage niveau 8. De gewone spelers zien gewoon te weinig en vragen de betere spelers mij te scannen. Wat ze dan zien is denk ik niet zo fijn voor ze.Steffy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:32:
Zodra ie begonnen is denk ik, ik weet niet precies wat er gaande is maar volgens mij niks
Ik moet ze echter eens gaan terug scannen maar door al dat fleet saven heb ik nooit eens een spionage sonde beschikbaar...

Ik heb het idee dat ik in mn eentje al meer schade heb aangericht dan die hele FAGOT en hun oorlog bij elkaar
Verwijderd
Ze blijven de kleintjes aanvallen in de hoop dat een van de andere allianties jullie grote jongens komt crashen.
Ik betwijfel ten zeertse of er en degelijke overlegsstructuur is.
Volgens mij doen de losse allianties die zich in FAGoT hebben verenigd maar wat.
Ik kan mij (op dit moment) niet voorstellen dat er een vastomlijnd plan achter schuilt.
Verwijderd
Dat zit er dik in.SlideR NL schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:09:
Ik word telkens als 'kleintje' aangevallen. Durven ze de grote niet aan te vallen ofzo?
Al die allianties denken "een ander valt de groten wel aan", zo lopen ze zelf zo weinig mogelijk risico.
Dat bedoel ik dus met het gebrek aan coordinatie.
Ben jij ook slider ingame toevallig?SlideR NL schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:09:
Ik word telkens als 'kleintje' aangevallen. Durven ze de grote niet aan te vallen ofzo?

zit bij mij een irritant gosertje van pg zeg. ik en andere got'er hebben zzijn verdediging al 20x gemold, hij heeft geen vloot, maar wel lvl 22 metaal, en blijft steeds weer verdediging bouwen. gelukkig geen ab raketten ook al kan ie dat wel, maar het is zo kansloos, we vernietigen het steeds weer zonder verliezen
Vandaag zal ik trouwens wat acties ondernemen, kijken wie ik allemaal kan plunderen
Aanvaller Demonfreak ( X:XXX:X )Devilion schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:31:
volgens mij doet GoT meer schade aan de andere allianties (FAGoT -_-) dan zij aan ons
daarbij weet de helft van de leden van de allianties die bij FAGoT zitten niet eens iets af van een oorlog
Wapens: XX % Schilden: XX % Romp beplating: XX %
G.Vrachtschip 10
Kruiser 20
Slagschip 20
Verdediger Praeox ( X:XXX:X )
Wapens: XX % Schilden: XX % Romp beplating: XX %
G.Vrachtschip 2
Slagschip 58
Raketten 50
Gauss 1
K.Koepel 1
After battle...
Aanvaller Demonfreak ( X:XX:X )
Vernietigd!
Verdediger Praeox ( X:XXX:X )
G.Vrachtschip 1
Slagschip 57
Raketten 19
Gauss 1
K.Koepel 1
Hij steelt
- Metaal, - Kristal en - Deuterium.
De aanvaller heeft een totaal van 1.860.000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 134.000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 391.800 Metaal en 187.800 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 5 %.
Sorry dit moet even
Vind het opzich wel positief, alleen de puinruimoptie werkt niet echt 100% en ik vind dat ze een optie moeten toevoegen. Zoiets als "grondstoffen ophalen op planeet X"
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ben het totaal met je eens, ben ook van mening dat je niet echt snel punten scoort... Tenzij je aanvalt heb ik de indruk...theshatter3 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:51:
Zijn er niet meer mensen die vinden dat er eigenlijk veel te veel tijd in dit spel gaat zitten voordat je een beetje leuk mee kunt doen ?
Het kost mij nogal wat tijd om elke dag meerdere keren mijn resources te beheren, planeetjes te scannen en vloten aan het werk zetten. 2 à 3 uren per keer, minstens 1 keer in de ochtend en 1 keer voor de nacht.theshatter3 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:51:
Zijn er niet meer mensen die vinden dat er eigenlijk veel te veel tijd in dit spel gaat zitten voordat je een beetje leuk mee kunt doen ?
Aanvaller Blackhawk (2:323:13)
Slagschip 115
Bommenwerper 10
Verdediger Loque (2:345:7)
Vernietigd!
Hij steelt
35460 Metaal, 9424 Kristal en 28836 Deuterium.
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1862000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 61200 Metaal en 40200 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %.
160 Raket lanceerder, 111 Kleine laser, 19 Grote laser, 3 Ion kanon, 10 Gauss kanon, 1 Kleine planetaire schildkoepel, 1 Grote planetaire schildkoepel kon worden gerepareerd.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Vaag, vernietigd, maar toch gerepareerd?Loque schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:38:
Vernietigd!
160 Raket lanceerder, 111 Kleine laser, 19 Grote laser, 3 Ion kanon, 10 Gauss kanon, 1 Kleine planetaire schildkoepel, 1 Grote planetaire schildkoepel kon worden gerepareerd.
Ja, je verdediging kan nóóit volledig worden vernietigd. 70% maximaal ofzo?GJ-tje schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:56:
[...]
Vaag, vernietigd, maar toch gerepareerd?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Van wat vernietigd is wordt ongeveer 70% weer opgebouwd.YellowNeck schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:43:
[...]
Ja, je verdediging kan nóóit volledig worden vernietigd. 70% maximaal ofzo?
Verwijderd
tja, dat hoort erbijLoque schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:38:
auw, ben hard aangevallen :x
ik hoop dat ie een keertje bij mij op bezoek komt
ik heb nog wel een leuke verrassing voor hem
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 14:52 ]
Ben bezig met defence (Hoofdplaneet) op te zetten, heb nu:
Raket lanceerder ( 200 beschikbaar )
Kleine laser ( 90 beschikbaar )
Grote laser ( 10 beschikbaar )
Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Speler ****** verstuurde het volgende rondgaande bericht naar jou:
Zoals de meeste van jullie weten heeft .P.G. GOT de oorlog verklaart. Maar aangezien .P.G. niet alleen tegen ons durfde te stijden, hebben ze allies gezocht, en is GOT nu in oorlog met de volgende allianties:
* Polianen
* The Borg
* B.of.S
* ConquerW
* B of B
* AGC
* HOOP
* H V
Wat kun jij nu als got II member doen voor de alliantie?
Het beste kun je kijken of er iemand van een vijandige alliantie bij je in de buurd zit, en die aanvallen. (Bij voorkeur iemand van AGC [zwak] of van .P
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
hahaha ik heb em bij het kerstfeest uitgenodigd12-15 20:55:42 grooster [1:440:6] Re:Re:Re:Re:Doodbeantwoord
oja nOOb die attack die je strax ove je heen krijgt is maar een voorproefje van mij maar ik wil neit al me schepe aan je verspille by the way mijn alliantie gaat je ook afmake en om het af te maken krijg je 2 sterren des doods over je heen van de hoofdalliantie een kerstcadeaudtje oeps nu heb ik de verrasing verraden.....
Das wel zeker, 50 Gaus kanonnen is niet eens bijzonder, laat staan dat maar als hij verder niks op zijn planeet laat liggen snachts maakt het weinig uit en kan het zo prima, misschien dat ze je verdediging willen plat gooien en gaan bashen ofzo maar ach, zolang er niks te raiden valt dan ben je redelijk veiligfurby-killer schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:52:
@lord salo die verdedeging is er zo aan
Zo een verdediging had ik ook met nog enkele gaus kanonnen ... tot ik op een dag 100 slagschepen op m'n dak kreeg. Daar gaat je verdedigingLord_Salo schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:09:
Eindelijk hebben we oorlog, begon al een beetje saai te vinden hehe![]()
Ben bezig met defence (Hoofdplaneet) op te zetten, heb nu:
Raket lanceerder ( 200 beschikbaar )
Kleine laser ( 90 beschikbaar )
Grote laser ( 10 beschikbaar )
Verwijderd
Nu pas?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:14:
Ik ga eens die AGC'er bij mij in de buurt aanpakken
Ik heb alles bij me in de buurt inmiddels al kapotgeschoten, op een paar maffe borg na met 200 slagschepen en 15 destroyers

Weet die wel hoe traag "sterren des doods" verplaatsen?Devilion schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:52:
quotes zijn vaak erg grappig, ik crashte 5 sondes in 1 ConquerW gast zen kolonie, krijg ik oa dit bericht van hem:
hahaha ik heb em bij het kerstfeest uitgenodigd![]()
Ik heb niet eens een uitzonderlijke verdediging maar als iemand 300 slagschepen stuurt is hij er wel 23 kwijt en een zootje deutHacku schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:17:
[...]
Zo een verdediging had ik ook met nog enkele gaus kanonnen ... tot ik op een dag 100 slagschepen op m'n dak kreeg. Daar gaat je verdediging
Verwijderd
Ik had al eens een vloot gestuurd met kruisers, maar die vloot is weggevaagdVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:18:
[...]
Nu pas?
Ik heb alles bij me in de buurt inmiddels al kapotgeschoten, op een paar maffe borg na met 200 slagschepen en 15 destroyers
Ik van de week ook. Grootste gedeelte van de verdediging in een keer weg. Maar goed ik heb vandaag even wat IP's op iemand zn verdediging getest. Dat werkt ook best leuk. En geen 70% rebuildHacku schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:17:
[...]
Zo een verdediging had ik ook met nog enkele gaus kanonnen ... tot ik op een dag 100 slagschepen op m'n dak kreeg. Daar gaat je verdediging
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
same here. Net voor de grap eens gezocht. Ik ben 3 agc leden tegen gekomen. 1tje had beginners bescherming en de andere 2 waren in vakantie mode (misschien door andere GOT II leden daarin gepusht, ze zaten wel in de buurt namelijk...)Steffy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:38:
Ik heb een ConquerW op het oog maar wacht nog ff, verder zit er bij mij niks in de buurt. Oorlog merk ik ook geen hol van maar goed. Voor de gene die midden in de actie zitten is het vast leuk om steeds te raiden en te bashen
Maar ach op mijn hoofdplaneet kunnen ze niet break even spelen (bij lange na niet) dus ik vermoed dat ik wel veilig zit. Ook de scan activiteit is weer een stuk minder geworden.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Uni2: http://ogame307.de/game/reg/login.php
Uni3: http://ogame315.de/game/reg/login.php
Uni4: http://ogame340.de/game/reg/login.php
Maar uni1 doet het bij mij ook niet via die link.
Kijk, het is dus niet alleen GoT die sloopt in de war , P.G. powerLoque schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:38:
auw, ben hard aangevallen :x
Aanvaller Blackhawk (2:323:13)
Slagschip 115
Bommenwerper 10
Vernietigd!
Hij steelt
35460 Metaal, 9424 Kristal en 28836 Deuterium.
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1862000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 61200 Metaal en 40200 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %.
Het is niet zo dat P.G. niet alleen durfde te strijden, er waren gewoon vele allianties die graag mee wilden doenLord_Salo schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:09:
Speler ****** verstuurde het volgende rondgaande bericht naar jou:
Zoals de meeste van jullie weten heeft .P.G. GOT de oorlog verklaart. Maar aangezien .P.G. niet alleen tegen ons durfde te stijden, hebben ze allies gezocht,

De mindere van pg die aangevallen worden en niet slim spelen zullen misschien wel raar reageren als ze weer is gesloopt worden
Ik ben nog steeds niet aangevallen in de oorlog, maar heb jammer genoeg ook nog weinig kunnen slopen, maar wat niet is .... kan nog komen
http://80.237.182.2/portal/?go=team&lang=nljustice_strike schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:29:
heeft iemand toevallig een ander linkje dan ogame.nl of http://ogame168.de/portal/?go=team&lang=nl om in te loggen? ik had er vanochtend een om in te loggen op universe 2 maar ben nu op werk
Die deed het bij mij wel goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Aapenootjes op 16-12-2005 17:18 ]
Wabbawabbawabbawabba
Kleine laser ( 500 beschikbaar )
Grote laser ( 40 beschikbaar )
Gauss kanon ( 10 beschikbaar )
Ion kanon ( 40 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 20 beschikbaar )
Houdt deze verdediging een beetje stand tegen grote aanvallen? Oftewel, is de kans groot dat ze op deze verdediging geen winst halen waardoor ze het niet proberen?
[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 22-12-2005 18:46 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Maar gelukkig had ik gefleetsaved en al mn grondstoffen meegestuurd
Wat versta je onder groot?LuPo schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:44:
Raket lanceerder ( 250 beschikbaar )
Kleine laser ( 500 beschikbaar )
Grote laser ( 40 beschikbaar )
Gauss kanon ( 10 beschikbaar )
Ion kanon ( 40 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 20 beschikbaar )
Houdt deze verdediging een beetje stand tegen grote aanvallen? Oftewel, is de kans groot dat ze op deze verdediging geen winst halen waardoor ze het niet proberen?Dan ga ik deze verdediging op elke kolonie toepassen namelijk..
100 slagschepen met enkele bommenwerpers breken er zo door
Mja, dan moet het het voor hem wel waard zijn toch? Als er verder nooit meer dan 200K op de planeet aanwezig is, acht ik die kans klein..Hacku schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:31:
[...]
Wat versta je onder groot?
100 slagschepen met enkele bommenwerpers breken er zo door
Raket lanceerder ( 360 beschikbaar )
Kleine laser ( 1400 beschikbaar )
Grote laser ( 54 beschikbaar )
Gauss kanon ( 17 beschikbaar )
Ion kanon ( 120 beschikbaar )
Plasma kanon ( 9 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 40 beschikbaar )
Ik ben eens gaan rekenen, daarbij heb ik gespeedsimt met zowel Kleine Lasers als Plasma kanonnen.
Kosten kleine laser:
1500 metaal - 500 kristal (totaal 2000 aan grondstoffen)
Kosten Plasma kanon:
50000 metaal - 50000 kristal - 30000 deuterium (totaal 130.000 aan grondstoffen)
Dat is een gemiddelde verhouding van 65 op 1. Dus voor elke plasma kanon kan ik 65 kleine lasers bouwen. Welnu, aangezien de meeste, let op! meeste slagen met slagschepen worden gedaan zal je voor dezelfde grondstoffen aanzienlijk beter uit zijn met kleine lasers. Slagschepen hebben namelijk geen snelvuur tegen kleine lasers. Zodra men met Vernietigers aankomt wordt het een heel ander verhaal, maar gezien alle gevechtsrapporten is het slagschip het voornaamste oorlogswapen. Verder kost het fabriceren van 30k deut voor een plasma kanon ook aardig veel tijd.
Ik heb nu 9 plasma kanonnen, er komt nog 1 bij, en daarna focus ik me voornamelijk op kleine lasers en ook op Ion kanonnen.
je kan daarvoor ook Gaussjes neerpompenfurby-killer schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 07:39:
tot ze met bommenwerpers komen en weg verdediging, dat is de reden dat ik nu juist plasmakanonnen vooral neerzet (heb er pas 3)
Ik zie toch echt iets anders hoorSnowwie schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 03:00:
Wat vinden jullie van mijn defense....:
Raket lanceerder ( 360 beschikbaar )
Kleine laser ( 1400 beschikbaar )
Grote laser ( 54 beschikbaar )
Gauss kanon ( 17 beschikbaar )
Ion kanon ( 120 beschikbaar )
Plasma kanon ( 9 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 40 beschikbaar )
Ik ben eens gaan rekenen, daarbij heb ik gespeedsimt met zowel Kleine Lasers als Plasma kanonnen.
Kosten kleine laser:
1500 metaal - 500 kristal (totaal 2000 aan grondstoffen)
Kosten Plasma kanon:
50000 metaal - 50000 kristal - 30000 deuterium (totaal 130.000 aan grondstoffen)
Dat is een gemiddelde verhouding van 65 op 1. Dus voor elke plasma kanon kan ik 65 kleine lasers bouwen. Welnu, aangezien de meeste, let op! meeste slagen met slagschepen worden gedaan zal je voor dezelfde grondstoffen aanzienlijk beter uit zijn met kleine lasers. Slagschepen hebben namelijk geen snelvuur tegen kleine lasers. Zodra men met Vernietigers aankomt wordt het een heel ander verhaal, maar gezien alle gevechtsrapporten is het slagschip het voornaamste oorlogswapen. Verder kost het fabriceren van 30k deut voor een plasma kanon ook aardig veel tijd.
Ik heb nu 9 plasma kanonnen, er komt nog 1 bij, en daarna focus ik me voornamelijk op kleine lasers en ook op Ion kanonnen.
Grondstoffen op Xanadu [2:266:6] op 12-23 10:00:04
Metaal: 49218 Kristal: 34331
Deuterium: 228 Energie: 4642
Vloten
Recycler 14
Verdediging
Kleine laser 1 Ion kanon 5
Gebouwen
Metaal Mijn 22 Kristal Mijn 19
Deuterium fabriek 16 Zonne-energie centrale 22
Fusie centrale 9 Robot fabriek 10
Nanorobot fabriek 1 Werf 9
Metaal opslag 7 Kristal opslag 6
Deuterium tank 5 Onderzoeks lab 9
Raket silo 4
Onderzoek
Spionage techniek 8 Computer techniek 10
Wapen techniek 8 Schild techniek 9
Pantser techniek 8 Energie techniek 8
Hyperruimte techniek 6 Verbrandings motor 7
Impuls motor 6 Hyperruimte motor 4
Laser techniek 10 Ion techniek 6
Plasma techniek 7
Kans op contraspionage:1%
Ja lol.... ik wist dat het eens zou komen
Dus verzamelden Preaox en Eggius ip-raketten...Gelijk een stuk of 100 of zo werden afgevuurd.
Raket silo's zijn erg duur, dus je daar proberen tegen te wapenen is dweilen met de kraan open.