Deze firmware is beter, niet in de zin van snelheid dit maakt bij mij niks uit maar bij toolbox game&application sharing staan er zoveel portmaps voorgeprogrammeerd voor specifieke programma's (ABC MSN messenger, zelfs mijn xboxlive staat er voorgeprogrameerd!!) dat het heel makkelijk is om deze NAPT dingen (Portmappings) toe te wijzen aan een ip-adres.dannyreuser schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:09:
[...]
Klopt, modem moet je opnieuw instellen, ik krijg met deze firmware maar niet voor erlkaar om een port te forwarden om de een of andere manier. Maar goed je kan het even proberen met deze firmware en om te testen of het invloedt heeft op de snelheid. Ik kreeg overigens met die firmware betere signale.
Je kan zelf een "a new game or application (bv spel1) " aanmaken en daar de poorten instellen. Vervolgens kan je deze spel1 koppelen aan een user defined adress (je interne ip adres) en klaar is DannyReuser.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...