Waar zeggen ze dat 70% van de adsl centrales
nu al naar ads2+ geupgrade is? En hoezo kan je daaruit concluderen dat op 1 jan alle centrales
naar adsl2+ appratuur geupgrade zijn? Je blijft maar met vage "feiten" komen en je blijft er maar vage conclusies uit trekken en het wordt vermoeiend om het je aan je verstand te krijgen hoe het wel zit.
De upgrade van de fast abonnementen is wat bijzonderder, omdat daar niet alleen de snelheid omhoog moet, maar ook de apparatuur (zowel bij klant als bij kpn) geschikt gemaakt moet worden voor adsl2+. En daarnaast is adsl2+ niet op elke centrale beschikbaar en gaat kpn het ook niet voor 1 jan beschikbaar maken (ga vanaf nu maar zoveel redeneren als je zelf wil, ik ga er verder niet op in).
En zo niet toch wel minimaal 80 a 90%??? Zo niet.. gaan de klanten het niet leuk vinden. En aangezien KPN gebasseerd is op klanten vertrouwen en service wat tegenover de hoge prijs staat.. Denk ik wel dat ze er voor gaan zorgen dat bijna 100% geupgrade is. En zo niet echt zo snel mogenlijk.
De fast abonnee's die op een centrale aangesloten zitten die geen adsl2+ apparatuur heeft,
kunnen niet geupgrade worden. Die mogen (zoals ik al zei) waarschijnlijk downgraden naar een basic abonnement.
En mja natuurlijk eerst de lite en basic abbo's omdat de grootste doelgroep die heeft.
Maar als nog de klanten en alle providers die bij KPN aangesloten zijn gaan het echt niet leuk vinden als de snelheid niet doorgevoerd is..
Dat is niet omdat dat de meeste klanten zijn, dat is omdat daarvoor niet nieuwe apparatuur geinstalleerd moet worden.
Snap je het verschil tussen de upgrades van go, lite en basic abonnee's en dat van fast abonnee's nu? Bij de laatste groep moet er dus apparatuur vervangen worden en dat zal niet overals gegarandeerd voor 1 jan gebeurd zijn en zal ook niet bij elke centrale heel snel (als in binnen 2 maanden) gebeuren, simpelweg omdat dat niet rendabel is.
[
Voor 3% gewijzigd door
JvS op 14-12-2005 12:20
]