[Multiplatform] Prince of Persia: The Two Thrones

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.432 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:46:
Eigenlijk vind ik dat ze de titel Prince of Persia niet meer mogen gebruiken...
het kan wel een fantastisch spel zijn... maar ik vind het echt helemaal geen Prince of Persia meer... dat was The Sands of Time nog wel.
Waarom niet? Het is de de 'prince of Persia'? Dat 'ie nu ergens anders vertoeft maakt niet zo veel uit.

Ik snap ook dat gemeut over Warrior Within niet zo, vond het een topspel. Ja, andere sfeer dat Sands of Time, maar dat is naar mijn idee goed geweest. Echt heerlijk spel om te spelen, de gameplay zat goed in elkaar .... juist die donkere sfeer stond me wel aan eerlijk gezegd.

Dit nieuwe deel spreek me ook erg aan. Ben nog niet zo ver, pas bij savepoint 3 of zo, maar ben dan ook nog met Warrior Within bezig, ben nu bij de Griffin aangekomen, best pittig .... weet alleen niet hoe ik die windvlaag ontwijk.

Anyway, over de gameplay valt in geen enkel deel te klagen. Deze serie is echt vele malen beter dan Tomb Raider (maar ja, ik vond zelfs die 2 India Jones games ebter dan die serie, hoewel TR niet slecht is of zo, ik vind de platforming en combat gewoon veel beter uitgewerkt in PoP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:20:
[...]

Dit nieuwe deel spreek me ook erg aan. Ben nog niet zo ver, pas bij savepoint 3 of zo, maar ben dan ook nog met Warrior Within bezig, ben nu bij de Griffin aangekomen, best pittig .... weet alleen niet hoe ik die windvlaag ontwijk.
De griffin, is dat die grote vogel? Zoja:

spoiler:
gewoon aan de rand van de arena gaan hangen, dan kan ie je niet raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:53:
[...]

De griffin, is dat die grote vogel? Zoja:

spoiler:
gewoon aan de rand van de arena gaan hangen, dan kan ie je niet raken
spoiler:
had ik gedaan, maar dan laat onze prins toch los .... en achter hem kan ik vaak niet meer komen, ik ga vanmiddag weer proberen .... en ja, da's die grote vogel ;). Helaas heeft onze prins niet net als Dante ook luchttuig, ik kan me herinneren dat er in DMC ook een Griffin zat, gevecht lijkt er een beetje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Een griffin is een griffioen (half leeuw, half adelaar), geen vogel :)

En:
spoiler:
Zodra hij op je afvliegt, koprol koprol koprol totdat hij over je heen is. En met slow motion afmaken natuurlijk.

Het probleem met WW is trouwens dat het geen Prince of Persia is. Ja, het is een tof spel, maar scheurende gitaren hebben gewoon niets te maken met het oude mystieke oosten.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat juist wel lekker ;). Ik had daar niet veel op aan te merken. Gaf de duistere sfeer ook iets extra's, maar wat duistere Oosterse muziek had ook wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zo, toch maar even uitgespeeld. Ge-wel-dig einde _o_

spoiler:
Most people think time is a river ... :D

En dat nummer aan het einde is ook wel tof. Doet me denken aan Blackmore's Night :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Ik vind dat ze een heleboel verbeterd hebben in TTT, maar die Dark Prince hadden ze er net zo goed uit mogen laten. Het geeft wel een aparte twist aan het verhaal, maar het leuke van PoP vond ik altijd het adventure gebeuren, namelijk dat je rustig op je gemak kunt kijken hoe alles in elkaar zit. Als Dark Prince ben je echter gedwongen overal doorheen te rushen.

Als je dan moet vechten als de Dark Prince kan ik daar nog inkomen. Maar laat me dan in the name of god geen (klim/klauter)puzzels met hem doen, dat werkt niet! Je moet steeds rondkijken hoe je verder komt en daar heb je tijd niet voor. :X Het is ongelovelijk irritant dat je af en toe totaal geen idee hebt waar je heen moet terwijl je je levensbalk ziet leegsijpelen :(

Speedkills zijn heel erg leuk, ziet er vet uit, is bij de bosses vet om te zien dat ze echt afgemaakt worden in plaats van het gebruikelijke hakken tot het metertje leeg is en ze plotseling opeens dood zijn :) bij de meeste bosses zie je nu dat je ze echt verwond.

Bovendien kun je nu, mits goed uitgevoerd, de meeste gevechten omzeilen :*) een paar gevechten zijn leuk, honderd keer dezelfde vijand niet, dus dat is wel een dikke plus tegenover WW.

Het einde van TTT is leuk, maar geeft een stuk minder voldoening dan toen ik WW en SoT had uitgespeeld, toen dacht ik echt van wow, vet... nu was het meer van hmm leuk gedaan, maar had beter gekund. De cirkel word wel weer mooi rond gemaakt :)

Conclusie, leuke afsluiter, maar had veel en veel beter gekund! Ik was een beetje teleurgesteld... :|

jezus wat een lap tekst op dit tijdstip :/

[ Voor 55% gewijzigd door Vyo op 31-12-2005 02:38 . Reden: Er een normaal leesbare tekst van gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik jammer vind tot nu toe aan The Two Thrones, wat ik nog niet wist .... want ik heb gisteren pas Warrior Within uitgespeeld is ....

spoiler:
Het spel begint met volgens mij de afloop van het alternatieve einde .... best vreemd moet ik zeggen. Ik heb dat alternatieve einde zelf nog niet gespeeld, had niet alle life upgrades en had na het eindfilmpje .... het spel gesaved over mijn laatste savegame, AUW, had niet echt zin om er nog een keer heen te werken. Boss fight was wel cool tegen the empress.

Maar zoals ik al zei, ik denk dat de gemiddelde 'normale' gamer die een spel na uitspelen laat voor wat het is, is The Two Thrones toch een vreemd begin. Goh dacht ik, dat mens heb ik toch net afgemaakt?

Beetje vreemd vind ik het wel eerlijk gezegd. Het zal verhaaltechnisch wel beter uitkomen .... weet iemand trouwens ergens het filmpje te vinden van het 2e einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

spoiler:
Daarom zegt Kaileena ook dat de meeste mensen dachten dat de Prince haar vermoord heeft. Het blijft idd krom, maar echte bikkels zorgen dat ze alle life upgrades hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op maandag 02 januari 2006 @ 08:29:
spoiler:
Daarom zegt Kaileena ook dat de meeste mensen dachten dat de Prince haar vermoord heeft. Het blijft idd krom, maar echte bikkels zorgen dat ze alle life upgrades hebben ;)
spoiler:
Klopt, maar ik speel het nog wel een keer uit ;). Eerst TTT. Had ik 'm maar niet moeten saven over mijn laatste save. Als ik dat savepunt laadde namelijk, laadde 'ie het laatste filmpjes. Oops.

Wil zowieso nog wel een keer dat andere boss gevecht aangaan.

Maaruh, staat dat laatste filmpje niet online ergens? Ik neem aan dat beide eindes met een ander filmpje worden afgesloten? 'k Heb helaas niet de PC versie, maar de Cube versie .... dus ik kan niet ff online een save game van iemand overnemen.

Wie weet koop ik de PC versie nog wel tzt voor een prikkie, met alle 3 de PoP games erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:20:
[...]

Ik snap ook dat gemeut over Warrior Within niet zo, vond het een topspel. Ja, andere sfeer dat Sands of Time, maar dat is naar mijn idee goed geweest. Echt heerlijk spel om te spelen, de gameplay zat goed in elkaar .... juist die donkere sfeer stond me wel aan eerlijk gezegd.
For a start: de moeilijkheidsgraad. Ik heb genoten van SoT en een keer of 5 moeite gehad met het spel en een punt meer dan 5x moeten proberen.

Bij WW heb ik alleen al die griet in het begin meer dan 5x moeten doen voordat ik er langskwam. Daarna wordt het er niet makkelijker op. Als ik elk stuk van een spel meer dan 5x moet proberen omdat het of te moeilijk of te onduidelijk is (trial&error gehalte in WW is veeeel te hoog), dan vergaat bij mij snel de lol.
Dat gezeik over de sfeer, vind ik ook gelul, de sfeer spreekt me zeker aan en daarom wil ik heb best boven gemiddeld vaak proberen, maar ik heb nu gewoon al geen zin meer om WW alleen al op te starten |:( |:(

ps. ik ga ook niet aan TTT beginnen voordat ik WW heb uitgespeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de enigste hoor die 'm moeilijk vondt, de antivloekbond had met zijn oren staan klapperen als ze hier op de stoep stonden ;). Op gamespot staat ie ook aangegeven als hard en ik kwam in een walkthrough (ja af en toe ff spieken voor een tacktiekje (al heeft dat weinig nut bij prince) ) tegen (CCC) dat voordat je verder ging lezen je eerst/ook maar een mail moest sturen naar UBI soft met de klacht/vraag waarom het spel zo verdomde moeilijk is! Ik heb me ook (degene die zegt van niet liegt) scheel gezocht in dat spel en idd dingen te vaak opnieuw moeten proberen/doen. Het is dat TTT op de plank lag te wachten anders had ik hem uit pure frustratie niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:25:
[...]

For a start: de moeilijkheidsgraad. Ik heb genoten van SoT en een keer of 5 moeite gehad met het spel en een punt meer dan 5x moeten proberen.

Bij WW heb ik alleen al die griet in het begin meer dan 5x moeten doen voordat ik er langskwam. Daarna wordt het er niet makkelijker op. Als ik elk stuk van een spel meer dan 5x moet proberen omdat het of te moeilijk of te onduidelijk is (trial&error gehalte in WW is veeeel te hoog), dan vergaat bij mij snel de lol.
Dat gezeik over de sfeer, vind ik ook gelul, de sfeer spreekt me zeker aan en daarom wil ik heb best boven gemiddeld vaak proberen, maar ik heb nu gewoon al geen zin meer om WW alleen al op te starten |:( |:(

ps. ik ga ook niet aan TTT beginnen voordat ik WW heb uitgespeeld O-)
oh oh, ik vond 't juist leuker dat 'ie moeilijker was ;). Ik hou wel van 'n uitdaging, het zat qua moeilijkheid nog niet aan Devil May Cry, maar het was al stukke beter.

Eindbaas van Sands of Time vond ik namelijk echt tegenvallen, ik had bijna mijn ogen dicht. Deze laatste 2 bazen in WW heb ik wel per stuk iets van 10 keer geprobeerd, op een gegeven moment weet je wel hoe je moet reageren.

Ik vind het trial & error gehalte overigens wel meevallen. Eerst goed kijken om je heen voor je wat gaat doen, een paar stukjes waren meer van 't caliber snel reageren, dat kon je niet van een afstand zien, maar dat hoort nu eenmaal bij een spel, maar ik wist van te voren wel wat ik deed.

Misschien die achtervolgingen, dan moest je snel reageren, lukte over het algemeen wel. Wat wel bij old skool games hoort, is dat je stukken meerdere keren speelt en ze zo uit je hoofd kunt, en dat zit in deze serie ook wel. Maar echte trial&error onder het motto we doen maar wat, dat viel wel mee, was niet meer of minder dan in SoT.

TTT zitten ook wat nieuwe dingen in, o.a. dat je via 2 muren dicht op elkaar naar boven/beneden kunt bewegen. Maar ook hier zitten stukken in waar je zelf snel beslissingen moet nemen, ik hou daar wel van eigenlijk, houdt je scherp. En ik vind het ook niet erg sommige stukken vaker te doen, ook dat hoort bij old skool. Het is toch niet de bedoeling dat je overal langsloopt zonder dingen over te doen omdat ze te makkelijk zijn? ;).

Maar nu hebben ze het helemaal goed bekeken, net als in Devil May Cry eindelijk moeilijkheidsgraden, easy / normal / hard .... ikzelf heb normal gekozen, neem nooit easy (hoewel ik games asl Resident Evil 0 & 1 op de Cube in Easy mode nog moeilijk vond ;)).

En als ik een spel uitspeel, dan is een spel niet te moeilijk, dat is 'ie echt niet. Koop en PS2, koop Devil May Cry, en we praten verder!!! Die game is f****** moeilijk, zelfs Ninja Gaiden vond ik makkelijk. Ik was juist blij dat het spel moeilijker was!!!

Anti-vloekbond mag bij mij ook langskomen, ook dat hoort erbij .... heerlijk toch ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clements
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 06:00
Ik heb m ook gekocht dit spel. is wel gaaf maar soms ook verschrikkelijk irritant. de automatische focus werkt zeer klote. ik heb het stukje van de twins al 30* gedaan en elke keer gaat het fout omdat de prins een andere kant opgaat als dat ik wil.
heeft iemand voor mij de savegame van na de twins? ik had m een keer gehaald en dan kapt het spel er opeens mee. gewoon naar windows zonder melding of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledig eens met wat de anderen hier (ook) over WW zeggen, alleen "Farting Bob", WW heeft echt veel meer trial&error dan SoT, dat kom je in veel reviews ook weer tegen. Het gaat vooral om de situatie dat je in een nieuwe ruimte komt en je dus bijv. een bepaalde hendel moet bereiken of wat dan ook en dat het overzicht vaak veel slechter is dan in SoT.
Dit kan te maken hebben met het feit dat WW minder lineair is, in het opzicht dat je in SoT vaak echt maar 1 kant uit kon en er geen foute (lees:dodelijke) sprong kon maken (alleen in het eind van SoT komt dit iets meer), tenzij je gewoon een fout begaat.

Ik heb gewoon het idee dat je in WW soms maar wat moet springen in de hoop dat 't een beetje in de goede richting is |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoT is makkelijker ja, daar ben ik 't mee eens ;). Ik hou van een uitdaging en had er over het algemeen echt geen moeite mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:54
snapt iemand hoe je verder moet bij THE ROYAL WORKSHOP? ik snap dat stuk echt niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Je moet dat beeld naar de overkant krijgen.
Maar natuurlijk zitten er steigers in de weg, dus je moet hem af en toe draaien, terugdraaien, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
kenneth schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:27:
Je moet dat beeld naar de overkant krijgen.
Maar natuurlijk zitten er steigers in de weg, dus je moet hem af en toe draaien, terugdraaien, enz.
maar ik was op het eind, (het beeld) wat moet je dan ermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:45:
[...]

maar ik was op het eind, (het beeld) wat moet je dan ermee doen?
Het beeld naar voren blijven bewegen totdat het door de houten poort knalt.

[ Voor 4% gewijzigd door Westlake op 03-01-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En als dat niet lukt, staat hij verkeerd om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er mooi uit dit spel ..
Veel beter als zijn voorganger ..
Morgen maar eens naar de winkel .. en dit meesterlijke spel gaan halen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Hoe kom je eigenlijk verder na die race met die paarden. Je moet die twee monsters verslaan in een vuurring :? Hoe versla je die monsters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:29:
Ik heb gewoon het idee dat je in WW soms maar wat moet springen in de hoop dat 't een beetje in de goede richting is |:(
Dat is niet zo imo... Bij SoT was het gwoon veel duidelijker waarheen je moest, of het was een glanzende metalen buis of een witte stenen pilaar... Bij WW is het allemaal meer "ingeblend" in de omgeving...

offtopic:
BTW, weet iemand hoe je de sound kan uitpakken? het zijn ".big" files... Ik vind de muziek in WW best wel goed :)

[ Voor 16% gewijzigd door Elvis op 05-01-2006 16:26 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:20:
Hoe kom je eigenlijk verder na die race met die paarden. Je moet die twee monsters verslaan in een vuurring :? Hoe versla je die monsters?
Dat zijn de Axe & Sword Twins. Daar staat al aardig wat over in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het een tijd gespeeld te hebben, moet ik zeggen, goed spel. Leuke omgevingen, leuke actie .... speed kill is wel cool, ook bij de boss fights, who cares dat het van God of War is afgekeken, het werkte goed (hoewel het daar iets beter uitgewerkt was, meer knoppen). Stukjes met je wagentje rijden vond ik ook wel erg leuk om te doen. Zitten echt wel goeie gameplay elementen in. Jammer alleen dat het uitzoomen van de omgeving alleen in bepaalde stukken zit, maar het heeft ook wel weer iets. Het platformen vind ik uitstekend gedaan tot nu toe, ook met de Dark Prince, het is echt wel te doen, goh en dan zul je een stukje over moeten doen, dat hoort erbij .... spellen die dat niet hebben, vind ik juist minder, dan kan mijn moeder 't ook zal ik maar zeggen. Eest boss fight gehad, en leek inderdaad ook weer op God of War, maar het zijn wel leuke boss fights, hoop wel dat ze net als in GoW moeilijker worden. Maar de actie is dus wel een stuk interessanter, vooral door die speed kill, dat is echt cool te noemen, wel goed dat je naarmate de vijanden moeilijker worden, sneller moet drukken. Waardige afsluiter van de reeks dus, ik vond alle 3 de delen wel hun eigen charme hebben, maar moet zeggen dat ik uiteindelijk dit toch de coolste versie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
IK ZIT NU AL 3 WEKEN VAST BIJ DIE SWORD TWINS EN IK KOM GEWOON NIET VERDER! HET IS ECHT ZOOOOOOO KUT GEMAAKT, EN DE REST VAN HET SPEL IS ZOOOOOOOO VEEL MAKKELIJKER! HET LIJKT WEL EEN BUG!! WAT EEN KUTGAME

[ Voor 6% gewijzigd door JSTPS op 20-01-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nou, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 weken is wel lang, ik pas 1 dag ;)

Geen bug denk ik, moet gewoon ff een taktiek bepalen. Je kunt ze niet gewoon meppen, dus zal het iets anders zijn. Ik had wel iets gezien, ff kijken hoe je dat precies triggert.

Maaruh, moet een spel dan makkelijk zijn of zo? Denk 't niet. Games als Devil May Cry hebben echte grote mensen bosses, begin daar maar niet aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de speed kill tijdens een boss fight zoals de twins ....

spoiler:
moet je alleen op B drukken als je zo'n vertragingsstukje hebt? Moet je dagger dan schijnen of zo? Het is niet zoals met reguliere monsters, dat je dan een closeup krijgt, moeilijk te zien van afstand. Maar om nu random maar wat knoppen in te drukken. Bij die grote trol was het heel duidelijk namelijk. Ik krijg die Axe gast in ieder geval wel klein tot het speed kill gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:10:
Even een vraag over de speed kill tijdens een boss fight zoals de twins ....

spoiler:
moet je alleen op B drukken als je zo'n vertragingsstukje hebt? Moet je dagger dan schijnen of zo? Het is niet zoals met reguliere monsters, dat je dan een closeup krijgt, moeilijk te zien van afstand. Maar om nu random maar wat knoppen in te drukken. Bij die grote trol was het heel duidelijk namelijk. Ik krijg die Axe gast in ieder geval wel klein tot het speed kill gedeelte.
W88 tot je dagger blauw wordt ja. En zoals ik 2 reacties terug al zei, in de 2de ronde is de speedkill nogal trickie en is het fijn als je wat sandstanks over hebt om het nog eens te proberen als je niet goed getimed hebt, goodluck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nou, voor de HOOFDLETTERTYPENDE EN EMOTIONEEL OP COMPUTERSPELLEN REAGERENDE gebruikers:

Hoe verslag ik de Axe & Sword Twins :?
Blijf inhakken op Mr. Sword (met blokken en ontwijken natuurlijk) totdat het camerastandpunt verandert, en je Mr. Axe op je af ziet springen. Ontwijk hem, en zijn bijl blijft vastzitten in de grond. Ga vervolgens als een gek op Mr. Axe staan inhakken, tot hij zijn bijl losheeft.
Herhaal dit totdat je een speedkill kan doen.
Klaar.

EIGENLIJK BEST MAKKELIJK ALS JE EENMAAL WEET HOE HET MOET MAAR HET IS INDERDAAD WEL STOM DAT HET ANDERS IS DAN DE REST VAN HET SPEL ZE ZOUDEN HET MOETEN VERBIEDEN DIT SOORT STOMME LEVELS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 12:00
kenneth schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:
Nou, voor de HOOFDLETTERTYPENDE EN EMOTIONEEL OP COMPUTERSPELLEN REAGERENDE gebruikers:

Hoe verslag ik de Axe & Sword Twins :?
Blijf inhakken op Mr. Sword (met blokken en ontwijken natuurlijk) totdat het camerastandpunt verandert, en je Mr. Axe op je af ziet springen. Ontwijk hem, en zijn bijl blijft vastzitten in de grond. Ga vervolgens als een gek op Mr. Axe staan inhakken, tot hij zijn bijl losheeft.
Herhaal dit totdat je een speedkill kan doen.
Klaar.

EIGENLIJK BEST MAKKELIJK ALS JE EENMAAL WEET HOE HET MOET MAAR HET IS INDERDAAD WEL STOM DAT HET ANDERS IS DAN DE REST VAN HET SPEL ZE ZOUDEN HET MOETEN VERBIEDEN DIT SOORT STOMME LEVELS!!!
idd!!!! Dit level had er als eerste uit gemogen van mij!! :( ben nu al 1,5 uur bezig en ben nog geen steek verder!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
joeri-slots schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:08:
[...]

idd!!!! Dit level had er als eerste uit gemogen van mij!! :( ben nu al 1,5 uur bezig en ben nog geen steek verder!! :(
ben nu ook eindelijk daar, net ff 6 x geprobeerd, ik vind het spel tot nu toe nog steeds supergoed, en ik versla ze heus wel. het is alleen ff tricky idd. Beetje trial & error, maar daar leer je van :)

wou ff hier spieken of ik het wel goed deed, maar dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
hmmpf komt dus niet goed, ik wordt afgemaakt door mr Sword... die smijt je op de grond, en op een gegeven moment raken je tanks gewoon op. Wat ik voornamelijk jammer vind van dit stukje is dat dit geen savepoint is, je zult eerst die chariot moeten besturen, en dat wil soms ook nog wel s mislukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan mij verder helpen met de bekende areana-baas. Ik ben die lelijke oetlul nu wel zo zat! Bah! :) Ik kan dus op beide platformen klimmen om oog-in-oog met de reus te komen. Welk platform moet ik eigenlijk hebben? En dan? Dan sta ik op zo'n platform... moet ik dan springen? En welke knop (xbox) moet ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Klim op een platform, gebruik de speed kill, let op de hints (het lemmet van je dagger gaat gloeien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 13:56
SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:42:
Weet je wat pas kut is bij dit spel?! als je het spel op pause zet, en weer verder wilt gaan, hangt de muis gewoon! :? zoooo vaag en me toetsenbord ook!!! ;( ik ben nu iets van 3 kwartier bezig, en ben nog geen save point tegengekomen, en nu gebeurt dit!!!!! JEZUS voor iedereen die deze prince of persia 3 nog niet heeft gekocht, NIET KOPEN! je word echt helemaal para van dit spel, want sommige dingen willen gewoon maar niet lukken!
Dit heb ik dus ook!!! Heel irritant...maarrrr heb je al een oplossing?

smile an everlasting smile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
RooN schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Dit heb ik dus ook!!! Heel irritant...maarrrr heb je al een oplossing?
Dat was echt bijna een jaar geleden ;) Ik heb geen oplossing nee, ik heb het sindsdien niet echt meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Hello,

Ik zit vast, al een paar dagen dus als iemand me kan helpen.
Ik ben nu bij AREA: THE ARENA, THE BUTCHER.

Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem maar niet dood, ik kan hem niet eens raken. Ik ben al een paar keer op zijn nek geweest maar dan gebeurd er nog niks, ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik las dat je hem met speedkills kan verslaan maar hoe doe je een speedkill want ik heb echt al alle knoppen geprobeerd tegne hem.

http://faqs.ign.com/articles/673/673546p1.html

[ Voor 15% gewijzigd door Wackmack op 04-10-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de eerste Boss die je tegenkomt? Die is redelijk simpel, staat hierboven ergens hoe je die moet aanpakken.

Ikzelf zit nog steeds vast (maar ben niet meer verder gegaan, komt nog wel (nu ff cisco troep in mijn hoofd aan 't stampen ;)) ... bij die 2 gasten ... ik krijg ze redelijk ver, tot het laatste stuk (die 2 zwaarvechters die je tegenkomt als nadat je crasht met je karretje). Zal wel op timing of zo neerkomen, ik word tot nu toe nog steeds afgeslacht ;). Wel apart, ik zit met Devil May Cry 3 in precies zo'n zelfde boss fight vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Ik heb het idd. gelezen maar het lukt me echt niet. Als ik spring en dan lukt het me heel soms om hem 1 x te raken in zijn schouder maar dan moet ik dus weer wachten totdat ik E kan indrukken maar dat gebeurd dus niet. Om een speedkill te starten druk je toch eerst E in en dan de linker muisknop?
Pagina: 1 2 3 Laatste