[Multiplatform] Prince of Persia: The Two Thrones

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.432 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

warchaser schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:35:
gvd, met dat grote standbeeld, die puzzel.. waar hij om ze vader roept fzo..probeer het nu al 3x en 40 minute mee bezig, ik heb hem helemaal bij die ventjes, maar dan ? toren naar die ventjes toe ( dat platform dus of er vanaf ) , daar ging ik 2x dood, maar wat dan als de toren er is ?
spoiler:
Je moet het beeld door het gebouw heen gooien ;). Met het platform naar voren gericht.

Ok, ik was dus 2 seconden te laat :X.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 09-12-2005 19:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
en die 2 dudes daarna ? die lukken ook niet ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:01:
en die 2 dudes daarna ? die lukken ook niet ? :S
Lol gewoon veel oefenen, attack diegene met de het zwaar eerst, dan probeer die dude met die hakbijl je te hakken, die ontwijk je dan met een koprol.
Derna hak je op de dude met hakbijl in, doe dit 2 x, derna bij de 3e x kan je speedkill doen, en dan is al de helft van beide dudes health eraf. En ga zo door :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien al enige malen gepost, maar kan iemand een link geven naar het alternatieve eind van WW, aangezien T2T vanaf daar verder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

Weet iemand waar ik verder moet? Zit al 2 dagen vast :?

Afbeeldingslocatie: http://www.dennahz.nl/pics/Screenshot0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dennahz.nl/pics/Screenshot0003.jpg

Probeer tussen die 2 dingen te komen zodat ik omhoog kan... maar lukt niet :? Kan echt nergens verder of zie ik wat over het hoofd..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
Dennahz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:14:
Weet iemand waar ik verder moet? Zit al 2 dagen vast :?

[afbeelding]

[afbeelding]

Probeer tussen die 2 dingen te komen zodat ik omhoog kan... maar lukt niet :? Kan echt nergens verder of zie ik wat over het hoofd..
Wat is de naam van de savegame? Dan kan ik het ff voor je naspelen. Want zo zie ik het ook niet...lijkt me niet dat de oplossing zit, waar jij nu bent.

Overigens, in je 2e plaatje. Zit er tegenover je geen spleet in de muur? Als je een wallrun doet kan je die vastpakken, en wellicht ergens naartoe springen ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 10-12-2005 16:17 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 21-09 21:41
ik heb al eens lopen zoeken naar een paar mooie wallpapers, ook op de site van ubisoft zelf, maar ik zoek er eentje met de dark prince en light prince in 1 en dan van die vlammen er rond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:42
Zo, deze PoP ook weer uitgespeeld.

Ik vond hem wel erg kort deze keer, een kleine 7 uurtjes. Hadden jullie daar ook last van?
De eindbazen vind ik erg leuk gedaan, allemaal hadden ze een speciale tactiek. Ik had het meeste moeite met die lui met de bijl en het zwaard.

De game was kort, maar krachtig _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Shailesh schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:34:
[...]

Wat is de naam van de savegame? Dan kan ik het ff voor je naspelen. Want zo zie ik het ook niet...lijkt me niet dat de oplossing zit, waar jij nu bent.

Overigens, in je 2e plaatje. Zit er tegenover je geen spleet in de muur? Als je een wallrun doet kan je die vastpakken, en wellicht ergens naartoe springen ofzo.
Ik zal morgen nog eens kijken, sorry voor m'n late reactie had internet probs :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Shailesh schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:34:
[...]

Nope, nergens iets te vinden waar ik kan wallrunnen ofzo. De save heet "Ruined palace".. zal wel iets heel simpels over het hoofd zien :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet gewoon die gang inlopen achter de prince op het eerste plaatje. Je komt als het goed is linksboven uit die smalle richel naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Gisteren binnen gekregen.. Ik helemaal blij.. totdat ik Starforce zag maarja,, keertje rebooten.. interessant ubi soft logotje... interessant intro muziekje en loading scherm.. en hey! Interessant BSODje.. ouch... na reboot #3 heb ik maar gekapt voor de avond. straks dus maar eens effe kijken wat er aan te doen valt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scrapinggoat schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:07:
Ik ben nu met de dark prince in de arena tunnel, opgegeven moment kom ik bij een deur met sandboxes die blijkbaar open moet met een switch.
Ik heb al een walkthrough gevonden die zegt dat je de deur moet openen met het leeuwenhoofd dat je ziet als je onderaan de trap hangt net voor die deur.
Maar ik krijg met geen mogelijkheid die switch zover..... :S frustrerend is dit spel af en toe
Heb je een walktrhough??

Ik zit nl. vast in de arena. Hoe vaak moet ik die reus raken voordat ik zijn ogen eruit pik???
Mijn dolk licht op en kan ook aanvallen alleen nooit in de ogen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dennahz schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:54:
[...]

Nope, nergens iets te vinden waar ik kan wallrunnen ofzo. De save heet "Ruined palace".. zal wel iets heel simpels over het hoofd zien :?
Ja inderdaad, je ziet iets heel simpels over het hoofd :? . Op het eerste plaatje staat rechts een uitgang, loop daar naar toe, en vanaf daar ga je verder? Niks bijzonders dat je hindert daar...enkel een paar van die draaiende palen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:56:
[...]

Heb je een walktrhough??

Ik zit nl. vast in de arena. Hoe vaak moet ik die reus raken voordat ik zijn ogen eruit pik???
Mijn dolk licht op en kan ook aanvallen alleen nooit in de ogen :S
Kijk, zo doe je het:

spoiler:
Aan de zijkant van de Arena zitten uitsteeksels en gaten in de muur (voor je dolk). Slinger hieraan naar het volgende platform, en klim zo steeds hoger. Je komt dan bij een balk ter hoogte van zijn hoofd. Spring nu, en voer de Speedkill uit (3 correcte slagen). Je hebt nu 1 van zijn ogen eruit. Doe dit nog een keer voor het andere oog. Daarna sla je de reus een paar keer op zijn benen. Hij zakt door zijn knieën, waarna je op hem kunt klimmen, en de laatste speedkill ten uitvoer kunt brengen.

Succes ermee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Shailesh schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:11:
[...]

Ja inderdaad, je ziet iets heel simpels over het hoofd :? . Op het eerste plaatje staat rechts een uitgang, loop daar naar toe, en vanaf daar ga je verder? Niks bijzonders dat je hindert daar...enkel een paar van die draaiende palen.
Vaag dan, dacht dat ik daar vandaan kwam 8)7 :?... heb die gang al eens teruggelopen maar kwam me nogal bekend voor enzo :{

Ik zal nog wel ff kijken dan.

Thx beide die gereageerd hebben :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth88 schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:20:
[...]

Kijk, zo doe je het:

spoiler:
Aan de zijkant van de Arena zitten uitsteeksels en gaten in de muur (voor je dolk). Slinger hieraan naar het volgende platform, en klim zo steeds hoger. Je komt dan bij een balk ter hoogte van zijn hoofd. Spring nu, en voer de Speedkill uit (3 correcte slagen). Je hebt nu 1 van zijn ogen eruit. Doe dit nog een keer voor het andere oog. Daarna sla je de reus een paar keer op zijn benen. Hij zakt door zijn knieën, waarna je op hem kunt klimmen, en de laatste speedkill ten uitvoer kunt brengen.

Succes ermee ;).
Daar was ik ook achter gekomen maar bij die speedkills wil het niet lukken. De 1e lukt, in zijn schouder, maar dan bij de andere licht mijn dolk niet op :S. Hier word ik dus telkens weer op de grond gesmeten door die lelijkerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 24-09 22:35
Ik zit vast... Ik zit nu bij dat standbeeld waar hij tot zijn vader roept om kracht ofzo. Dus ik helemaal op die paal klimmen van het standbeeld en uiteindelijk sta ik nu OP het standbeeld. Ik heb de 2 switches al omgezet zodat je er op kunt springen. Maar als je op dat platform van het beeld staat.. wat dan? Groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

thecompany schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:34:
Ik zit vast... Ik zit nu bij dat standbeeld waar hij tot zijn vader roept om kracht ofzo. Dus ik helemaal op die paal klimmen van het standbeeld en uiteindelijk sta ik nu OP het standbeeld. Ik heb de 2 switches al omgezet zodat je er op kunt springen. Maar als je op dat platform van het beeld staat.. wat dan? Groetjes..
spoiler:
Gooi dat beeld door het hout aan het einde van de lopende band ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

ik zou het eigenlijk vetter vinden als er een soort "collectors edition" box uit zou komen, die dan voor bv 50 tot hooguit 60 euro dan alle drie de delen zou bevatten in APARTE hoesjes :) staat toch wel een stuk mooier in je verzameling ;) misschien zelfs een ultimate edition met een complete verzameling van alle PoP's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Dat is nog wel een geklooi zeg.. Maar uiteindelijk dankzij de aanwijzing gehaald! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:12:
[...]

Daar was ik ook achter gekomen maar bij die speedkills wil het niet lukken. De 1e lukt, in zijn schouder, maar dan bij de andere licht mijn dolk niet op :S. Hier word ik dus telkens weer op de grond gesmeten door die lelijkerd..
Had ik tijdje geleden al gepost. Maar dat is dus een bug :) . Maar vertraagd het scherm dan ook niet? Ik kan me voorstellen dat het niet blauw oplicht, maar dan wel vertraagd toch? Dus dan moet je wellicht gewoon snel reageren. Zonder het blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Wat is dit frustrerend zeg! Hoe versla je die 2 superguys eigenlijk? Je staat dus in die cirkel en dan moet je wachten tot het zwaard van een superguy blijft zitten.. Maar hoe doe je dat??

Edit: Ik had het geluid niet aan dus ik kon niet naar de aanwijzingen luisteren.. Ik heb ze gelukkig verslagen...

@soedarkmaster: Je kan dus niet zelf veranderen in de light prince.. daarvoor heb je water nodig en dat kom je vanzelf een keer tegen..

[ Voor 41% gewijzigd door thecompany op 13-12-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:54
met de dark prince loopt je leven achteruit, hoe los je dit op? of hoe verander je weer in de normale prins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Je moet dan vijanden verslaan, van die kratten, vazen etc kapotslaan om van dat zand (ofzo) te pakken waardoor je levens erbij gaan. Wel irritant trouwens.. als je soms even niet snel genoeg bent dan ben je dus dood :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:45:
met de dark prince loopt je leven achteruit, hoe los je dit op? of hoe verander je weer in de normale prins?
Vijanden doden en inderdaad vazen en kruiken (als er zand in zit) kapotslaan geeft je nieuwe levenskracht. En als je goed oplet zul je merken dat je telkens weer terugveranderd als je in water terechtkomt...
spoiler:
behalve de laatste keer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:00:
[...]

Vijanden doden en inderdaad vazen en kruiken (als er zand in zit) kapotslaan geeft je nieuwe levenskracht. En als je goed oplet zul je merken dat je telkens weer terugveranderd als je in water terechtkomt...
spoiler:
behalve de laatste keer ;)
Ja inderdaad, viel me bij de 2de keer al op :p Echt gaaf spel tot nu toe echt mooie moves enzo 8)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Kan je dit ff uitleggen? Ik heb het spel al uitgespeeld, maar kan me niet echt iets speciaals herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ik heb net een handige Mission Guide gevonden.. Daarmee is het me gelukt om die 3 platformen omhoog te krijgen...

[ Voor 83% gewijzigd door thecompany op 14-12-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 16:08

BaT

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:12:
[...]
Na 20 keer geprobeerd te hebben, lees gefaald :P , heb ik dan ook ff gekeken op internet ... wat blijkt bij die eerste level boss .... je moet als je in de arena bent op geklommen naar zijn hoogte ... een speedkill doen .... en dan komt het : je springt door de speed kill automatisch op zijn linker schouder dan zie je even je dolk oplichten (het eerste speed kill moment, zover was je al); ipv je linker muis ff 1 keer in drukken (wat logisch was geweest) houd je hem ingedrukt tot je automatisch een volgend speed kill shot krijgt (je dolk licht weer ff op). Doe je dit niet ; dan krijg je gewoon geen volgende speed kill shot te zien en flikker je dus automatisch op de grond (met hulp van de lelijkerd). Ik ervaarde het als een bug, maar het kan als puzzel element bedoelt zijn, overigens speel ik de PC versie, en deze oplossing heb ik van iemand die hem speelde op de PS, dus het zit in alle platformen verwerkt.

Kort samengevat : je klimt boven op de arena, doet een speed kill : zodra de dolk oplicht doe je ipv "tappen" je muisknop ingedrukt houden; tot het volgende speed kill moment : dan moet je heel snel je muisknop los laten en meteen weer indrukken (en ingedrukt houden !!) tot het volgende speed kill moment ... ik hoop dat je het een beetje begrijpt ...

[ Voor 20% gewijzigd door BaT op 14-12-2005 21:25 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, ik heb die baas net gehad en het gaat prima om je attacks 'gewoon' te timen op het oplichten van je dagger hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

IceStorm schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:49:
Uhm, ik heb die baas net gehad en het gaat prima om je attacks 'gewoon' te timen op het oplichten van je dagger hoor.
Juist ja ... ik heb het level net door iemand anders laten doen om te laten zien hoe debiel het wel niet was ... werkt het in een keer wel :? DIT SPEL IS ZOOOO BUGGY ALS HET MAAR KAN : want; mensen zowel op een Playstation als PC hebben er last van ..

Product Owner - Connec2

• The Zep Man
  • Laatst online: 01-10 23:13

The Zep Man

🏴‍☠️

Het klopt dat de eerste baas, genaamd
'Klompa' (grote dude met giga zwaard en die zijn tong uit de restanten van zijn bek heeft hangen) een bug heeft met de Speed Kills.

Voor iedereen die deze bug maar niet opgelost krijgt, lees de FAQ van Karma_Hunter is op GameFAQs. Hij beschrijft de Speed Kill-scenes zodat je niet van het blauw-oplichten gebruik hoeft te maken. Zoek in de FAQ naar de tekst "To beat Klompa" en begin vanaf daar met lezen. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• BaT

BaT

The Zep Man schreef op donderdag 15 december 2005 @ 07:33:
'Klompa' (grote dude met giga zwaard en die zijn tong uit de restanten van zijn bek heeft hangen) een bug heeft met de Speed Kills.

Voor iedereen die deze bug maar niet opgelost krijgt, lees de FAQ van Karma_Hunter is op GameFAQs. Hij beschrijft de Speed Kill-scenes zodat je niet van het blauw-oplichten gebruik hoeft te maken. Zoek in de FAQ naar de tekst "To beat Klompa" en begin vanaf daar met lezen. :)
Ik heb net boven je uitgelegd hoe je de bug omzeilt ALS je er last van hebt, je kan de "dagger" gewoon laten oplichten als normaal... mits je tijdens de speed kills de "attack-knop" ingedrukt houdt ipv "tapt".

[ Voor 10% gewijzigd door BaT op 15-12-2005 14:36 ]

Product Owner - Connec2

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:59:
[...]

spoiler:
Kan je dit ff uitleggen? Ik heb het spel al uitgespeeld, maar kan me niet echt iets speciaals herinneren :P
spoiler:
De laatste keer dat de prins van dark naar light veranderd, bij z'n dode vader, dat doet 'ie dan zonder water. Het moment waarop hij dus beseft dat 'ie steeds erg egoïstisch bezig geweest is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 14:46 ]

• Muramasa
The Zep Man schreef op donderdag 15 december 2005 @ 07:33:
Nergens last van gehad. Zodra ik wist wat ik moest doen, waren de speedkills als normaal uit te voeren.

Verwijderd

Morgoth88 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:46:
[...]

Nergens last van gehad. Zodra ik wist wat ik moest doen, waren de speedkills als normaal uit te voeren.
Zelfde hier.

Heeft iemand tips voor het derde deel van het eindgevecht tegen de Vizier?
Eenmaal daar aangekomen heb ik niet heel veel health en sand tanks over; hij schiet me helemaal lek voordat ik ook maar in de buurt kom.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm.. PoP T2T ziet mijn Xbox 360 controller niet :?
In Warrior Within doet ie het gewoon. Kon daar in het menu gewoon alle knoppen toewijzen aan bepaalde acties.
In T2T ziet hij helemaal niet dat ik die knoppen indruk zegmaar

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 22:28
Dit spel owned, echt een fan.

Ik heb een probleem met slowmotion. Er stond tap R1 twice, dan krijg ik kort slowmotion, maar dat duurd maar 2 seconden? Ik krijg hem niet langer en gaat me sand gelijk weg. iemand?

En gebruik AUB meer [*spoiler] [*/spoiler] tags. ( zonder *)

Over die speedkills heb ik geen problemen mee gelukkig. Je hoeft ook niet per se op het licht te wachten. Wanneer de prince de dagger hoog houd net voordat ie gaat slaan kan je ook alvast slaan ipv op het light te wachten. Timen :9

(PS2 versie)

[ Voor 33% gewijzigd door Cabo op 15-12-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:14:
[...]

Zelfde hier.

Eenmaal daar aangekomen heb ik niet heel veel health en sand tanks over; hij schiet me helemaal lek voordat ik ook maar in de buurt kom.
Je moet simpelweg heel snel zijn, als zo'n beetje meteen van platform naar platform springt dan is het bijna onmogelijk voor hem om je te raken.. als je bang bent dat ie je gaat raken blijf dan even op een wat breden platform staan, dan val je niet naar beneden.

Zorg dat je nog redelijk wat health hebt voor het 3e deel van het gevecht door de eerste delen te oefenen en dan zou het echt geen enkel probleem moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Caboman schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:23:
Dit spel owned, echt een fan.

Ik heb een probleem met slowmotion. Er stond tap R1 twice, dan krijg ik kort slowmotion, maar dat duurd maar 2 seconden? Ik krijg hem niet langer en gaat me sand gelijk weg. iemand?

En gebruik AUB meer [*spoiler] [*/spoiler] tags. ( zonder *)

Over die speedkills heb ik geen problemen mee gelukkig. Je hoeft ook niet per se op het licht te wachten. Wanneer de prince de dagger hoog houd net voordat ie gaat slaan kan je ook alvast slaan ipv op het light te wachten. Timen :9

(PS2 versie)
Twice, ben je gek man :P . Dan schakel je slowmotion in, en vervolgens gelijk weer uit. Gewoon 1 keer indrukken en hakken maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 22:28
Ohh, R1 ingedrukt is terugspoelen, R1 1 keer indrukken is slowmotion, okeej ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld,
spoiler:
wat is Farah toch lekker in het filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 04:42:
Uitgespeeld,
spoiler:
wat is Farah toch lekker in het filmpje!
spoiler:
Hmm, geef mij maar Shahdee uit het openingsfilmpje van Warrior Within :9, alhoewel Farah er in het unlockte artwork er ook zeker goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:14:
[...]

Zelfde hier.

spoiler:
Wat je moet doen, is zorgen dat hij het sand projectiel op je afgooit wanneer je naar de eerste paal springt. Ga daar snel op zitten, en spring naar het volgende blok. De rest is vrij makkelijk. Als je op een goede bodem staat, gewoon één zo'n sand projectiel incasseren, die dingen doen weinig schade, en hij zal je niet raken in je volgende sprong. Zorg dat je bij de volgende palen in 1 keer verder springt, dus geen rondjes blijft draaien. En verder zo vaak mogelijk het sand projectiel incasseren.

Zodra je die eerste paal voorbij bent is het echt heel goed te doen ;). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:35:
[...]

Ik heb net boven je uitgelegd hoe je de bug omzeilt ALS je er last van hebt, je kan de "dagger" gewoon laten oplichten als normaal... mits je tijdens de speed kills de "attack-knop" ingedrukt houdt ipv "tapt".
Ik doe precies wat jij zegt maar het lukt mij maar steeds niet.
Als ik de eerste speedkill krijg druk ik op E zodat die op hem springt dan als die oplicht hou ik linkermuisknop in zonder lostelaten maar krijg geen 2e oplichting tezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

BaT schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:35:
[...]

De eerste keer gaat prima, licht op.. ga ik naar de andere kant en hij doet niks meer en smijt ie me dus op de grond. Ik hou de knop gewoon ingedrukt zoals je zei.. of moet ik misschien vanaf dat ik op E druk (Dus naar hem toe spring) de muisknop al indrukken :?

Echt super irritant weer want zo kom je dus niet verder :z

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 17-12-2005 11:34 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:52
volgens mij is het gewoon de bedoeling dat ie je op de grond smijt, of je mist een speedkill moment op het gooi moment

je moet iig meerdere speedkills doen om m neer te krijgen, gewoon doorgaan zou ik zeggen dus... en gewoon 1 keer klikken ipv muisknop ingedrukt houden ofzoiets, dat is echt onzin

edit: bekijk ook de filmpjes in deze thread, je kunt n speedkill doen op het moment dat je in z'n hand zit

http://forums.ubi.com/gro...f/6471096873/m/6121049483

[ Voor 34% gewijzigd door dribbel op 17-12-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ah ! Zal dat dan eens proberen... pff onduidelijk spel soms :(

Afbeeldingslocatie: http://www.dennahz.nl/pics/kutspel.jpg

Dus op dat moment... zal zien dan. Thx :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eindelijk die klote boss verslagen.
ik heb goed naar die filmpjes gekeken op dat forum.
je moet eerst naar rechts en dan de linkse pakken dan krijg je die oplichtingen wel andersom niet:O.
maar goed ben er eindelijk vanaf en de rest van het spel spelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik kom niet bij rechts :? Jezus.. heeft iemand een save net _na_ die baas? Ben het echt alweer zat :(

[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 17-12-2005 17:03 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:42:
[...]

spoiler:
De laatste keer dat de prins van dark naar light veranderd, bij z'n dode vader, dat doet 'ie dan zonder water. Het moment waarop hij dus beseft dat 'ie steeds erg egoïstisch bezig geweest is.
:P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:03:
Ik kom niet bij rechts :? Jezus.. heeft iemand een save net _na_ die baas? Ben het echt alweer zat :(
als je in het begin komt bij die boss dan duik je weg omdat hij met die zwaard op de grond slaat.
dan moet je gewoon naar rechts lopen want je moet op 2 plekken naar boven want bij de enen kom je op de linkerschouder en op die andere de rechter.

als het niet lukt geef je email maar en stuur je de savegame wel:) heb hem net gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb al een savegame gedownload en gewoon 1 save verder gedaan. Dus naar rechts lopen... ah ik liep dus naar links! Dat zal het geweest zijn :)

Maar thx iig. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 17-12-2005 18:05 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:20:
[...]

Na 20 keer geprobeerd te hebben, lees gefaald :P , heb ik dan ook ff gekeken op internet ... wat blijkt bij die eerste level boss .... je moet als je in de arena bent op geklommen naar zijn hoogte ... een speedkill doen .... en dan komt het : je springt door de speed kill automatisch op zijn linker schouder dan zie je even je dolk oplichten (het eerste speed kill moment, zover was je al); ipv je linker muis ff 1 keer in drukken (wat logisch was geweest) houd je hem ingedrukt tot je automatisch een volgend speed kill shot krijgt (je dolk licht weer ff op). Doe je dit niet ; dan krijg je gewoon geen volgende speed kill shot te zien en flikker je dus automatisch op de grond (met hulp van de lelijkerd). Ik ervaarde het als een bug, maar het kan als puzzel element bedoelt zijn, overigens speel ik de PC versie, en deze oplossing heb ik van iemand die hem speelde op de PS, dus het zit in alle platformen verwerkt.

Kort samengevat : je klimt boven op de arena, doet een speed kill : zodra de dolk oplicht doe je ipv "tappen" je muisknop ingedrukt houden; tot het volgende speed kill moment : dan moet je heel snel je muisknop los laten en meteen weer indrukken (en ingedrukt houden !!) tot het volgende speed kill moment ... ik hoop dat je het een beetje begrijpt ...
Bedankt, ben er al wel een tijdje voorbij :9

Het bleek dat ik de speedkills idd niet goed heb getimed. Ik heb op internet een filmpje gezien hoe het moest. Ik zag dus niet dat mijn zwaard oplichtte maar na goed opletten en timen ging het soepeltjes.

Nu ben ik net voorbij die 2 bazen met zwaard en bijl. Ik verander weer in de dark prince, knalt het spel eruit 8)7 . Kan ik die bazen weer opnieuw doen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 10:43:
[...]

Bedankt, ben er al wel een tijdje voorbij :9

Het bleek dat ik de speedkills idd niet goed heb getimed. Ik heb op internet een filmpje gezien hoe het moest. Ik zag dus niet dat mijn zwaard oplichtte maar na goed opletten en timen ging het soepeltjes.

Nu ben ik net voorbij die 2 bazen met zwaard en bijl. Ik verander weer in de dark prince, knalt het spel eruit 8)7 . Kan ik die bazen weer opnieuw doen.... |:(
Hmm, dan baal je goed, kvond hen de moeilijkste baas om te leren. Die reus had ik na 1 keer proberen dood, en die vrouw is ook heel eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ook ik heb sinds gisteren de PoP Special Edition binnen.. :)
Ben gisteravond dan ook begonnen met SoT (ja, ben van plan ze chronologisch één voor één uit te spelen. Al had ik SoT al een keer uitgespeeld en WW al een stuk gespeeld.) en ben nu alweer op 43%. Wat een heerlijke game is het ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kwas ook eerst erg enthousiast, en had er zin in, maar ben hem gaan spelen, en viel zonder rewind de hele tijd te pletter, irriteerde me erg, dus speel hem nu niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik ben nu bij de 3de baas volgens mij. Ook zo'n groot beest waar je achter moet zien te komen, op de poten moet hameren met je zwaard waarna je een speedkill moet doen als je op hem klimt :? Dat laatste lukt me dus niet. Iemand tips :? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Hmm daar Starforce mijn sowieso al niet erg stabiele systeem nogal eens wat problemen bezorgd ben ik SoT maar weer gaan spelen :P

Mijn God wat is dat stuk met dat draaiende platform dat door zo'n soort doolhof heenmoet (jeweettoch :P ) irritant ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:17:
Hmm.. PoP T2T ziet mijn Xbox 360 controller niet :?
In Warrior Within doet ie het gewoon. Kon daar in het menu gewoon alle knoppen toewijzen aan bepaalde acties.
In T2T ziet hij helemaal niet dat ik die knoppen indruk zegmaar
Installeer de directx 9 die op je cd/dvd staat. Dan werkt het wel :) Of je downloadt de xinput driver van Microsoft.

Verwijderd

Net ook deze aangeschaft ... alvast onder de indruk van de gfx ... probeer het met mijn Logitech analoge gamepad en dit loopt als een tiet. Eindelijk ff een afwisseling van BF2 :p

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 01:02:
Net ook deze aangeschaft ... alvast onder de indruk van de gfx ... probeer het met mijn Logitech analoge gamepad en dit loopt als een tiet. Eindelijk ff een afwisseling van BF2 :p
Ah, kan jij s'nachts spellen kopen dan ? :+ >:)

Twitter

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:55:
[...]

Installeer de directx 9 die op je cd/dvd staat. Dan werkt het wel :) Of je downloadt de xinput driver van Microsoft.
DAMn...geprezen zijt gij!!!
_/-\o_

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Ik hoop echt dat ik mezelf nog zover krijg me door WW heen te werken, wat een k*t spel tov SoT zeg. De actie, etc is erg leuk, maar in het begin (waar ik ben iig) zijn de savepoints echt heel kut! Heb je je net door het moeilijkste stuk heengewerkt of een tussenbaas verslagen, denk je te kunnen saven, moet je eerst nog langs allerlei traps waar je dan natuurlijk aan doodgaat |:(

Is dit beter in TT?

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:54:
Ik hoop echt dat ik mezelf nog zover krijg me door WW heen te werken, wat een k*t spel tov SoT zeg. De actie, etc is erg leuk, maar in het begin (waar ik ben iig) zijn de savepoints echt heel kut! Heb je je net door het moeilijkste stuk heengewerkt of een tussenbaas verslagen, denk je te kunnen saven, moet je eerst nog langs allerlei traps waar je dan natuurlijk aan doodgaat |:(

Is dit beter in TT?
Jup, je krijgt nu vanzelf een save schermpje te zien als je een baas hebt verslagen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• dribbel
mwah, ik vind dat in TT de savepoints soms wel erg ver uit elkaar staan hoor... de ene keer ben je 20 minuten aan het lopen tot het volgende savepoint, de andere keer kun je na 20 seconden alweer saven.... ik heb wel erg vaak gedacht van "ffs, komt er nog een keer een save point?", maar in plaats daarvan krijg je dan weer een nieuwe batch vijanden, terwijl je healtbar al bijna op het nulpunt staat

wat dat betreft vond ik warrior within een stuk prettiger, dat vond ik trouwens ook een beter spel dan two thrones

[ Voor 14% gewijzigd door dribbel op 22-12-2005 12:53 ]

• Dennahz

Dennahz

Dennahz schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:15:
Ik ben nu bij de 3de baas volgens mij. Ook zo'n groot beest waar je achter moet zien te komen, op de poten moet hameren met je zwaard waarna je een speedkill moet doen als je op hem klimt :? Dat laatste lukt me dus niet. Iemand tips :? :)
Iemand?

Twitter

• IceStorm

IceStorm

spoiler:
Bedoel je dat enorme beest dat een beetje op een boom/ent lijkt? Als je die neergeslagen hebt kun je op zijn rug klimmen en prik je je dagger in zijn nek, vanaf dan gaat hij rennen en kun jij sturen (net als een chariot ;)). Kost even wat tijd voordat ik dat doorhad ;).

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 20:59
Ik kan dus niet spelen op 1280x1024. Die optie heb ik gewoonweg niet (ook niet 1280x960). Weet iemand hoe dit kan? In hardware.ini staat wel dat ik in principe op 1280x1024 zou moeten kunnen spelen. Ik heb een 6800gt.

Bla

• Chester
  • Niet online
Vuilnisbak schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:02:
Ik kan dus niet spelen op 1280x1024. Die optie heb ik gewoonweg niet (ook niet 1280x960). Weet iemand hoe dit kan? In hardware.ini staat wel dat ik in principe op 1280x1024 zou moeten kunnen spelen. Ik heb een 6800gt.
Klopt, je videokaart ondersteund dit wel. Maar het spel niet :p
PP ondersteund alleen 4:3 resoluties, vandaar dat je wel voor 1280x960 kunt kiezen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Dennahz

Dennahz

IceStorm schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:21:
[...]
spoiler:
Bedoel je dat enorme beest dat een beetje op een boom/ent lijkt? Als je die neergeslagen hebt kun je op zijn rug klimmen en prik je je dagger in zijn nek, vanaf dan gaat hij rennen en kun jij sturen (net als een chariot ;)). Kost even wat tijd voordat ik dat doorhad ;).
spoiler:
Ik kan dus niet in z'n nek prikken :? Krijg zoals de vorige baas weer geen speedkill moment.. en hele tijd tappen helpt ook niet :(

Twitter

• Chester
  • Niet online
Dennahz schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:46:
[...]

spoiler:
Ik kan dus niet in z'n nek prikken :? Krijg zoals de vorige baas weer geen speedkill moment.. en hele tijd tappen helpt ook niet :(
spoiler:
Je moet zn rug ook niet slaan, je moet er tegen op springen/lopen zodra hij geknield zit.

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 20:59
Chester schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:13:
[...]

Klopt, je videokaart ondersteund dit wel. Maar het spel niet :p
PP ondersteund alleen 4:3 resoluties, vandaar dat je wel voor 1280x960 kunt kiezen.
Maar ik kan dus ook niet voor 1280x960 kiezen. Die optie is er ook niet. Ik heb her en der gelezen dat meer mensen resolutie issues hebben. Heeft er iemand wellicht toch een oplossing?

Bla

Verwijderd

Ik zit vast en kom niet meer verder:S
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Hier ben ik nu.
http://img312.imageshack....909/screenshot00074fm.jpg

Daarvoor was je nog de darkprince maar omdat ik in dat water stapte ben ik weer gewoon geworden.
Het is net daarna als je die 2e boss moet verslaan dat vrouwtje.
Ik heb goed gekeken of ik wat kon en wat geprobeerd maar kom niet meer verder, mischien heel simpel ik hoop dat iemand mij hiermee wilt helpen :)

• Jelte
  • Niet online
spoiler:
Zie je die schrammen op de muur net naast dat T-stuk? Klim op dat blok en doe een wallrun naar rechts en spring dan op het balkon. Daar wordt het vast duidelijk :)

Verwijderd

Jelte schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:05:
spoiler:
Zie je die schrammen op de muur net naast dat T-stuk? Klim op dat blok en doe een wallrun naar rechts en spring dan op het balkon. Daar wordt het vast duidelijk :)
bedankt m8.
toch iets simpels wat ik over het hoofd heb gezien |:(
maargoed kan weer verder spelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver de goder de godver wat een irritant kutventje is die prince eigenlijk met dat irritante gerol van hem steeds, hij moet springen en niet rollen!!! Ook moet ie niet automatisch achter de vijanden aangaan echt enorm enorm enorm irritant :( :( :(

Zit nu bij de axe en sword twins, ff me gal spuwen hoor, ben geneigd om het spel uit me xbox te scheuren en er op te gaan slaan met een hamer, pissed off ben ik 7(8)7 ;)

Edit: Jesus wat een lame spel, denk ik slim te zijn ff die paardjes opnieuw doen zodat ik al me sandtanks tot beschikkinkg hebt werken die dingen niet, zodra je zo'n gast slaat loopt de tijd weer snel/standaard. Dit soort eindbazen verpesten games, het hele verhaal gaat naar zijn moer door zo'n shit eindbaas :( !!!

Edit2: WWWOEEEHAAAAAAAAAA eindelijk na dik een uurrrrrr, maar ik blijf erbij eindbazen zijn spel verpesters.

Tip voor degene die er ook moeite mee hebben, sla bijl mans nadat hij vast zit 2 keer spring over hem heen en sla hem dan nog 2 keer enz enz zo word je niet zo vaak geraakt door die zwaard mans! Hou ook een paar sandtanks over omdat bij de 2de keer de timing voor de (2de ook) speedkill erg uh hoe zeg je dat optijd moet zijn!!!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik HAAT gewoon het feit dat je tussendoor niet kan saven ... zo steekt het echt snel tegen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Weet je wat pas kut is bij dit spel?! als je het spel op pause zet, en weer verder wilt gaan, hangt de muis gewoon! :? zoooo vaag en me toetsenbord ook!!! ;( ik ben nu iets van 3 kwartier bezig, en ben nog geen save point tegengekomen, en nu gebeurt dit!!!!! JEZUS voor iedereen die deze prince of persia 3 nog niet heeft gekocht, NIET KOPEN! je word echt helemaal para van dit spel, want sommige dingen willen gewoon maar niet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:08
Eigenlijk vind ik dat ze de titel Prince of Persia niet meer mogen gebruiken...
het kan wel een fantastisch spel zijn... maar ik vind het echt helemaal geen Prince of Persia meer... dat was The Sands of Time nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ik weet niet wat "jullie hebben"
maar ik vind dit nog steeds een supermooi spel/reeks. Meeslepend verhaal, leuke uitdagende gameplay en superstoer :D

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 24-12-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik ben eindelijk weer bij een save point :)
wat duurde dat lang zeg! anderhalf uur :P maarja sommige dingen die ik eerder over die game had gezegt zijn niet egt waar natuurlijk, ik was beetje geirriteerd door die game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Dat je niet op tijd een save-point tegenkomt en je dan al dood bent ofzo ligt meer aan jezelf...

en die bazen vind ik juist een leuke afwisseling van het rondklimmen en vechten met simpele vijanden. Jullie zeuren gewoon omdat het je niet lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Uhm 1,5 uur voor een savepoint? Jij loopt op een aparte manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jelte schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 10:57:
Dat je niet op tijd een save-point tegenkomt en je dan al dood bent ofzo ligt meer aan jezelf...
Volledig mee eens. Vind überhaupt dat er extreem veel savepoints aanwezig zijn, veel meer dan in Warrior Within in ieder geval. Je komt al een savepoint tegen na een klein beetje geklauter.

Ik vond normal difficulty eigenlijk qua vijanden(wellicht muv bosses) veel te makkelijk. Pas op hard sla je ze niet meer in een keer dood met een special move. Ben je in ieder geval niet na 2 seconden al klaar met ze. Jammer dat ze de choke-move eruit hebben gehaald(muv dark prince speedkill). Zo maakte ik altijd die irritante springende ninja vrouwtjes af. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gaaf spel hoor! Speelt fijner dan WW, heeft veel meer sfeer dan SoT en WW (dat laatste was niet moeilijk, met die non-Oosterse score :/). Alweer twee vastlopers gehad (PS2), maargoed, ik save als ene gek.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westlake schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:45:
*knip
Volledig mee eens. Vind überhaupt dat er extreem veel savepoints aanwezig zijn, veel meer dan in Warrior Within in ieder geval. Je komt al een savepoint tegen na een klein beetje geklauter.
*knip
Ik speel de xbox versie en ik weet niet of de savepoints bij bijv. de pc versie op andere punten staan (was vroeger met bijv tombraider wel altijd verschillend), maar iig heeft two thrones op de xbox een stuk minder savepoints als warrior within. Ik heb deze laatste namelijk uit de kast getrokken voordat ik aan two thrones begon dus ik ben zeker van mijn zaak. Niet dat ik persoonlijk problemen heb met het aantal save points maar het valt wel op dat na een gebeurtenis je bij WW altijd kon saven en bij TT zeer zeker niet. Wel is het zo dat als je af gaat je wel weer begint na een 'spannende gebeurtenis', maar dan moet je wel doorspelen tot het volgende savepoint (wat af en toe echt een half uur spelen is), want als je de box uitzet begin je weer voor het hele gebeuren!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

spoiler:
Whehehe, ik loop nu rond met een rood-geel-blauwe opblaashamer :D

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:24:
[...]

Lol gewoon veel oefenen, attack diegene met de het zwaar eerst, dan probeer die dude met die hakbijl je te hakken, die ontwijk je dan met een koprol.
Derna hak je op de dude met hakbijl in, doe dit 2 x, derna bij de 3e x kan je speedkill doen, en dan is al de helft van beide dudes health eraf. En ga zo door :Y)
ik zit hier ook vast
de geest zegt ook al dat je je aandacht op de gast met zwaard moet richten maar ik heb alleen de dahaka en het lijkt wel of het helemaal geen effect heeft als ik op de kerel met de zwaard beuk :(
en ook al verdedig je die lui hebben zulke zware wapens dat ze toch schade aanrichten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dahaka? Dan speel je Warrior Within, geen Two Thrones :P. Het is idd een kutstukje, maar ga er anders morgen met een frisse kop weer tegenaan. Ik heb het ook een avond/nacht gefrustreerd zitten proberen en de volgende dag lukte het me in een keer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
dagger of time bedoelt ie

spoiler:
je kan die gast ook niet neerslaan ofzo, t punt is dat die andere gast z'n bijl in de grond mept, daardoor kan je die bijlmans dus wel aftuigen :p... en dan n paar speedkills doen en je bent er al weer vanaf. Serieus, als je zo'n eindbaas niet haalt heb je of geen idee wat je aan het doen bent, of je beheerst de controls niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gatver Ubisoft .... ik had wel beter verwacht ... nóg meer vastlopers dan in WW :/
En af en toe slechte reacties op input, of ubervage veranderen van viewpoint, waardoor je totaal iets anders doet dan je net wilde :/

Laten we het maar houden op een extra moeilijkheidsgraad :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:57:
Gatver Ubisoft .... ik had wel beter verwacht ... nóg meer vastlopers dan in WW :/
En af en toe slechte reacties op input, of ubervage veranderen van viewpoint, waardoor je totaal iets anders doet dan je net wilde :/

Laten we het maar houden op een extra moeilijkheidsgraad :z
Mmm waar ik in WW nog veranderde in the sandwraith ergens ver voordat ik het masker te pakken had en vervolgens ook nog opgesloten zat in een kamer waar de deur dicht stond terwijl hij open hoorde te zijn heb ik geen enkel maar dan ook geen enkel probleem ondervonden in TT!

Edit: Ja ok de Axe and Sword twins, maar dat hoort geloof ik zo :D ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Die twins heb ik dus net gehad :) heel simpel, ware het niet dat je bewegingen soms niet goed geinterpreteerd worden.
Ook vaag: Save point - kort stukje klimmen (en life upgrade) - Save point.
Versus: Save point - Dukes of Hazzard paardrijden - A&S Twins - gevecht op binnenplaats - Savepoint.

Nee, lekker goed verdeeld die save points 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:55:
Die twins heb ik dus net gehad :) heel simpel, ware het niet dat je bewegingen soms niet goed geinterpreteerd worden.
Ook vaag: Save point - kort stukje klimmen (en life upgrade) - Save point.
Versus: Save point - Dukes of Hazzard paardrijden - A&S Twins - gevecht op binnenplaats - Savepoint.

Nee, lekker goed verdeeld die save points 8)7
Heel simpel....nou niet overdrijven hé, voor die twins moest je echt wel je best doen (the vizier is een watje vergeleken bij hun)! En wat bedoel je precies met dat je bewegingen soms niet goed geinterpreteerd worden!? Bedoel je misschien de nare eigenschap van prins dat ie zich richt op zijn vijand? Ik kon me daar persoonlijk flink aan irriteren. Ik bedoel dan wil je weglopen en dan gaat ie achteruit lopen omdat ie zijn vijand aan het bekijken is en das best lastig als je net ergens op wil springen ofzo. Tja en die savepoints zijn idd een beetje kansloos verdeeld. Was idd 2 of 3 keer in het spel dat er 2 vlak achter elkaar stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Laatst online: 24-11-2023
nou net ook genoeg geprobeerd maar ik kom maar niet verder :(
Jullie hebben over speedkills maar enige wat ik kan doen is de slagen van die lui ontwijken. hoe krijgen jullie een speedkill moment dan?
Je kan de gast met de bijl wel nerslaan pas als hij op een bepaalde stuk van het veld zijn bijl inslaat ma ja ondertussen ben je ook nog bezig met die zwaarden lullo :(

tips graag voordat ik gek word 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
kadikoylu schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:31:
nou net ook genoeg geprobeerd maar ik kom maar niet verder :(
Jullie hebben over speedkills maar enige wat ik kan doen is de slagen van die lui ontwijken. hoe krijgen jullie een speedkill moment dan?
Je kan de gast met de bijl wel nerslaan pas als hij op een bepaalde stuk van het veld zijn bijl inslaat ma ja ondertussen ben je ook nog bezig met die zwaarden lullo :(

tips graag voordat ik gek word 8)7
spoiler:
Gast met zwaard beuken. Na een tijdje valt de gast met de bijl je aan en blijft zn bijl in de grond steken. Begin dan de gast met de bijl te beuken. Als je last hebt van die gast met de zwaard, gewoon over de gast met de bijl heen springen, je kunt hem ook van de zijkant raken. Na een tijdje is zn bijl weer los en dan gewoon hetzelfde doen. Na een paar keer krijg je pas een speedkill moment waarmee je de gast met de zwaard ook kunt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 01-10 00:41
Da's ook lekker.

TT uitgespeeld zonder alle life upgrades. Kijk ik op internet, schijnt er net als ww een alternatief einde te zijn als je aan het einde komt met alle life upgrades.

Vergeet het maar. Ik heb net pcies hetzelfde einde voor de 2e keer mogen zien. }:O

ff dat je het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat je hem uitgespeeld krijgt zonder life upgrades :o
Ik ben halverwege opnieuw begonnen, ik kwam gewoon niet verder. Nu heb ik ze alle zes, en ben ik op het einde, en heb ik geen zin meer om het laatste stuk te doen, al een week niet 8)7

Pagina: 1 2 3 Laatste