Godver de goder de godver wat een irritant kutventje is die prince eigenlijk met dat irritante gerol van hem steeds, hij moet springen en niet rollen!!! Ook moet ie niet automatisch achter de vijanden aangaan echt enorm enorm enorm irritant
Zit nu bij de axe en sword twins, ff me gal spuwen hoor, ben geneigd om het spel uit me xbox te scheuren en er op te gaan slaan met een hamer, pissed off ben ik
Edit: Jesus wat een lame spel, denk ik slim te zijn ff die paardjes opnieuw doen zodat ik al me sandtanks tot beschikkinkg hebt werken die dingen niet, zodra je zo'n gast slaat loopt de tijd weer snel/standaard. Dit soort eindbazen verpesten games, het hele verhaal gaat naar zijn moer door zo'n shit eindbaas

!!!
Edit2: WWWOEEEHAAAAAAAAAA eindelijk na dik een uurrrrrr, maar ik blijf erbij eindbazen zijn spel verpesters.
Tip voor degene die er ook moeite mee hebben, sla bijl mans nadat hij vast zit 2 keer spring over hem heen en sla hem dan nog 2 keer enz enz zo word je niet zo vaak geraakt door die zwaard mans! Hou ook een paar sandtanks over omdat bij de 2de keer de timing voor de (2de ook) speedkill erg uh hoe zeg je dat optijd moet zijn!!!
[
Voor 54% gewijzigd door
Verwijderd op 23-12-2005 23:22
]