[Multiplatform] Prince of Persia: The Two Thrones

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.432 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/89e2f782fa2ffd378c01e064ff39d8bf/full.jpg

Het derde deel van de Sands of Time-trilogie uit de Prince of Persia-serie heet The Two Thrones. Deze game is begin december 2005 uit voor de PC, Gamecube, Playstation 2 en Xbox uitgekomen. De game scoort goede cijfers in verschillende reviews, over het algemeen tussen een 8.5 en een 9.0.

» Verhaal
Het begon allemaal toen de Prins in The Sands of Time per ongeluk tijdens een staatsbezoek aan een bevriende sultan het uurglas (bedoeld als kado) met de Sands of Time opende en een koninkrijk verwoestte, terwijl iedereen veranderde in bloeddorstige demonen. Uiteindelijk kreeg de Prins samen met Farah, de dochter van de sultan, het voor elkaar om zijn fout te herstellen en de zanden weer terug in het uurglas te krijgen, waardoor alles werd teruggedraaid en alleen hij weet wat er (of eigenlijk: niet) gebeurd was.

Toen onze Prins in Warrior Within terugkeerde naar Babylon kwam hij er achter dat zijn avontuur nog niet was afgelopen. Toen hij de Sands of Time losliet op de wereld had hij moeten sterven, en dat deed hij niet. Het mythische monster Dahaka, de bewaker van de tijd, zit nu achter de Prins aan om dit foutje alsnog recht te zetten. Onze Prins reist naar het Island of Time om daar Kaileena, de Empress of Time, te vermoorden. Zijn plan lukt, maar uiteindelijk blijken zijn acties juist tot de creatie van de Sands of Time te zorgen. Met behulp van het Wraith-masker reist hij nog verder terug in de tijd, om zichzelf tegen te houden en niet weer dezelfde fout te maken. Uiteindelijk verslaat hij de Dahaka en gaat hij samen met Kaileena terug naar Babylon.

In The Two Thrones hoopt de Prins in Babylon eindelijk rust te kunnen vinden, maar zodra ze daar aankomen blijkt de stad in een oorlog verwikkeld te zijn. Kaileena wordt gekidnapped en vermoord, en wederom worden de Sands of Time losgelaten op de wereld. In tegenstelling tot de eerste keer komt de Prins niet met de schrik vrij, de zanden tasten ook hem aan en geven geboorte aan een duister alter ego van de Prins, die steeds meer bezit van hem neemt.

» Features
Het free-form vechten, acrobatische stunts, puzzels, platform actie en natuurlijk de mogelijkheid om de tijd te beheersen uit de vorige twee delen zijn vernieuwd en in The Two Thrones terug te vinden. Nieuw is onder andere de mogelijk om met paard en strijdwagen door de straten van Babylon te rijden, en van bovenaf op nietsvermoedende vijanden springen om ze in een keer af te maken (speed kill). Verder zal Farah, de dochter van de maharadja uit het eerste deel, terug komen in The Two Thrones.

Ook de verschillen tussen de Prins en zijn duistere zijde komen naar voren: naast een ander uiterlijk hebben ze ook allebei andere vechtstijlen en voorkeuren voor wapens. De Prins gebruikt de Dagger of Time in combinatie met een ander wapen (bijv. zwaard of bijl) die hij eventueel weg kan gooien. De Dark Prince prefereert zijn Daggertail, een soort kettingzweep. Verder hebben de developers toegezegd dat spelers meer vrijheid hebben om Babylon te verkennen, zowel de hoge daken als de duistere straten van de stad. Het beklimmen van de toren van Babel zal ook in de game zitten.

» Systeemeisen PC
CPU: 1 GHz Pentium® III or AMD Athlon™ processor (1.5 GHz Pentium 4 or Athlon recommended)
RAM: 256 MB (512 MB recommended)
Video Card: DirectX® 9.0c-compliant graphics card (see supported list*)
Sound Card: DirectX 9.0c compliant. PC audio solution containing Dolby® Digital Live required for Dolby Digital audio.
DirectX Version: DirectX 9.0c or higher (included on disc)
DVD-ROM DRIVE: 4x DVD-ROM
Hard Drive Space: 1.5 GB minimum
Peripherals Supported: Windows-compatible gamepad
*Supported Video Cards at Time of Release: NVIDIA® GeForce™ 3/4/5/FX/6/7 series (GeForce 4 MX not supported) - ATI® Radeon® 7500/8500/9000/X families

» Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/127/1275586/prince-of-persia-the-two-thrones-20051010024148550_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/127/1275595/prince-of-persia-the-two-thrones-20051010024209033_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/127/1275588/prince-of-persia-the-two-thrones-20051010024149722_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/126/1268549/prince-of-persia-the-two-thrones-20051004074610601_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/110/1100425/prince-of-persia-3-working-title-20050425102401233_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/127/1275590/prince-of-persia-the-two-thrones-20051010024150941_thumb.jpg

Dit is slecht een greep uit de collectie, meer screenshots kan je vinden op de officiële website, GameSpot en IGN. Penny Arcade maakt in opdracht van Ubisoft een strip waarin het verhaal over de twee Prinsen wordt vertelt. Deze strip kan je hier vinden.

» Filmpjes
Op de officiële website zijn trailers, gameplay video's waarin verschillende aspecten van de gameplay uit de doeken wordt gedaan, en developer diaries waarin developers laten zien hoe het spel tot stand is gekomen te downloaden.

» Help, ik zit ergens vast! :?
Als je even niet weet waar je heen moet is het een goed idee om landscape view (Q op de PC) en first-person view (F) te gebruiken om de omgeving goed te bekijken. Waarschijnlijk heb je ergens een richel waar je aan kan hangen of een gat in de muur waar je aan kan hangen door je dagger erin te slaan over het hoofd gezien. Als je nog sandtanks over hebt kan je altijd een gokje wagen om te kijken of je de sprong haalt, de tijd is immers net zo makkelijk weer teruggedraaid :Y).

Als je problemen hebt met bosses te verslaan (en je weet meteen wanneer je er tegen een vecht ;)): je hebt altijd meerdere speedkills nodig om ze te verslaan, hak dus met beleid. Zijn ze te groot of vliegen ze hoog boven je hoofd: gebruik dan de omgeving om bij ze te komen. Het is verder een beetje proberen om te kijken wat je een kans geeft op een speedkill, maar gelukkig is dat niet heel moeilijk. Verder kan het stemmetje in je hoofd van de Dark Prince je ook van tips voorzien.

Mocht je er nog niet uitkomen kan je natuurlijk in dit topic proberen te zoeken (rechtsboven zit de quicksearch), op het PoP:TTT Help & Support forum van Ubisoft, of kijken op sites als GameFAQs (tekst walkthroughs) en StuckGamer (video walkthroughs).

[ Voor 20% gewijzigd door Rafe op 05-12-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nice.. ik kan niet wachten tot ’ie uit komt.
Ik hoop alleen wel dat ’ie wat meer in de geest van Sands Of Time is ipv Warrior Within.
Er zit toch een stuk minder sfeer in WW dan SOT had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 22:28
Ik heb pas deel 1 uitgespeeld, en wil deel 2 ook nog uitspelen voordat deze dus uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
echt een goede spellen reeks, weet nog dat ik het ooit nog speelde tijdens computer les en dat ik niet eens wist hoe het spel heette, en nu jarenlater kwamen ze met pop sot en toen ww en nu ttt. dus het gaat de goede kant op.
maar hij is inderdaad meer in de sfeer van sot voor zover ik er wat heb gezien, zoals zij eht noemen: the best of both worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Nu er twee Prinsen zijn is er idd een mooie mogelijkheid om de sfeer uit SoT en de grimmigheid (wat ook een sfeer is) uit WW te combineren in een spel. Ik zag overigens net dit op Wikipedia:
Also, Yuri Lowenthal is confirmed to reprise his role as voice actor for the light prince. Yuri was also the voice actor for the prince in Prince of Persia: The Sands of Time. The dark prince's voice actor will not be Robin Atkin Downes, who replaced Yuri Lowenthal as the voice of the prince in the sequel to The Sands of Time, Warrior Within, but will be Rick Miller. Stuart Chatwood, the composer from Sands of Time, returns to compose the game's score, which has been described as "having Persian influences, but being much more epic than Sands of Time".
Ook heb ik net de tweede developer diary bekeken. Het viel me op dat de transformatie van de light naar dark Prince vrij veel lijkt op de transformatie die de Prins onderging toen hij het masker van de Sand Wraith opzette in WW. Misschien dat dat wat met elkaar te maken heeft, misschien niet :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En dan dit...
Prince of Persia The Two Thrones™ Has Gone Gold

--------------------------------------------------------------------------------

Today, Ubisoft announced that Prince of Persia The Two Thrones™ has gone gold for the PlayStation®2 computer entertainment system, the Xbox® video game system from Microsoft, the Nintendo GameCube™ and the PC-CD Rom. Reserve the PlayStation®2 and Xbox™ versions of Prince of Persia The Two Thrones™ and get the official Prince of Persia trilogy soundtrack for free. The soundtrack includes music from Prince of Persia The Sands of Time, Prince of Persia Warrior Within, and Prince of Persia The Two Thrones™, along with a color artbook pamphlet and bonus downloads. This special preorder is available now at EB Games, GameStop, and Game Crazy -- princeofpersiagame.com.

Prince of Persia The Two Thrones launches Thursday, December 1, 2005. The game is rated “M” for Mature and has an MSRP of $49.99.

About Prince of Persia The Two Thrones:
The Prince of Persia makes his way home to Babylon, bearing with him Kaileena, the enigmatic Empress of Time, and unspeakable scars from the Island of Time. But instead of the peace he longs for, he finds his kingdom ravaged by war and Kaileena the target of a brutal plot. When she is kidnapped, the Prince tracks her to the Palace – only to see her murdered by a powerful enemy. Her death unleashes the Sands of Time, which strike the Prince and threaten to destroy everything he holds dear. Cast to the streets, hunted as a fugitive, the Prince soon discovers that the Sands have tainted him, too. They have given rise to a deadly Dark Prince, whose spirit gradually possesses him …
Bron: Gamershell

Niks zeggen, alleen juichen enzo, ik ben maffen. Voor complimenten, zie Myreact voor mail :+

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan niet wachten om weer een nieuwe PoP te kunnen spelen. Ik hoop wel dat het verhaal wat verder uitgebreid wordt, maar ik heb hier alle vertrouwen.

De 1 december die hierboven genoemd wordt is de US release date? of gewoon hier in Europa. Ik had mij nml ingesteld op 8 december.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Leuke reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LOL :P @ reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Die reclame is echt goed. 8)

Dit spel gaat volgens mij wel goed worden, heb PoP SoT & WW alletwee wel gespeeld maar niet uitgespeeld. Puur omdat ik destijds teveel games had. (Mooi discussie punt trouwens, games niet uitspelen omdat je teveel games hebt.. :/ )

Maargoed, dit is typisch zo'n spel wat ik moet kopen. (Weer een discussiepunt, spellen die je koopt speel je eerder/sneller uit dan gedownloade spellen.)

[ Voor 3% gewijzigd door endless op 02-12-2005 20:26 . Reden: SoT & WW dan ipv 1 & 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
nou gekochte spellen eerder uitspelen?

heb nog steeds Call of duty UO, Medal of Honor, Pacific Assault, en Ravenshield nog niet uitgespeeld
terwijl t wel gave spellen zijn

tis idd wat je zegt "Teveel games"

we zijn gewoon te verwend met het grote aanbod (en de manier hoe je er aan kan komen) qua games.

SoT heb ik zelf wel uitgespeeld
WW heb ik uitbundig gespeeld, zeeer gaaf, mss nog wel beter als SoT door de sfeer en zekerr de spanning door die chase scenes.

ik denk dat dit deel een combi gaat worden van deze twee. Ben benieuwd of ze de sfeer en de gameplay kunnen bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb deze maand pop 1 uitgespeeld, en heb geen tijd voor deel 2 want ik wil gelijk deel 3 spelen.

Alleen nu mis ik een deel van het verhaal. In deel 1heeft pop alles teruggespoeld en alles was weer normaal. Wat gebeurt er in deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

SoT en WW allebei gespeeld.. nu wel ff genoeg gezien van hetzelfde (vond WW al bijna teveel worden, had bijna een expansion pack kunnen zijn).

Noem ze liever SoT/WW dan pop1/2.. want het zijn eigenlijk deel 4 en 5 :P En TT is deel 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:53

The Legend

*Plop*

@ Caboman:

Dat staat toch gewoon in de TS :?

[ Voor 18% gewijzigd door The Legend op 30-11-2005 14:01 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
HyperTrophy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:02:
zekerr de spanning door die chase scenes.
.
Daar werd/wordt ik vreselijk nerveus van. Sands of time heb ik overigens nauwelijks gespeeld. Ik had hem op de PC en vond de besturing vreselijk. Warrior Within heb ik toen toch gekocht op de gamecube (goede deal) en die beviel, op de bugs na, erg goed. Die heb ik overigens nog lang niet uitgespeeld...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik speel het spel op de XBOX en ik kan wel free look inverten, maar niet de verticaal inverten als ik gewoon rondloop. Ik kan wel de X-as inverted tijdens het lopen (invert rotation). DIt is toch belachelijk??

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Laatst online: 11-08-2021
Dit lijkt toch op de verste verte niet meer op pop1 en 2 ?
Dit is gewoon Tombraider in een mooier jasje geworden.

Ik betwijfel of het het haalt bij het origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
??? Waar heb je het over? dit is een combinatie van sands of time en warrior within.
Zit jij nog met je hoofd bij de 286 ? bij het platform spel in EGA? LOL

[ Voor 13% gewijzigd door Sneak[3G] op 02-12-2005 17:21 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
alsof wolfenstein3d lijkt op RTCW :P LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Caboman schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:04:
Ik heb deze maand pop 1 uitgespeeld, en heb geen tijd voor deel 2 want ik wil gelijk deel 3 spelen.

Alleen nu mis ik een deel van het verhaal. In deel 1heeft pop alles teruggespoeld en alles was weer normaal. Wat gebeurt er in deel 2?
't schijnt dat oa Bart Smit alleen de SE verkoopt, voor 40 euro (PC). Dan krijg je TTT, SoT en WW!

Koopje zeg ik je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:29:
[...]

't schijnt dat oa Bart Smit alleen de SE verkoopt, voor 40 euro (PC). Dan krijg je TTT, SoT en WW!

Koopje zeg ik je!
yep dat klopt je krijgt ze alle 3 dan heb ik ze nu geiedergeval allemaal legaal:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Laatst online: 11-08-2021
Bosmonster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:21:
.....

Noem ze liever SoT/WW dan pop1/2.. want het zijn eigenlijk deel 4 en 5 :P En TT is deel 6.
Kijk, die opmerking heb ik over het hoofd gezien!
veel duidelijker! als iem. het over pop 1 en 2 heeft denk ik inderdaad aan die versie van 10 jaar terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LOL, die reclame, die is echt nice :D

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
POP1 , POP2, POP 3 (eerste 3D game van pop), POP4 (sands of time) POP5 (warrior within), POP6 (Two Thrones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
De devs hebben het zelf ook over PoP 2 en 3, ik denk dat je SoT/WW/TTT ook als een losse trilogie moet zien van de vorige games. Het hele Sands of Time gebeuren zit namelijk niet in de vorige games.

Maar goed, de game is inmiddels uit in de US of A en de game scoort goeie cijfers in de reviews :). GameSpot heeft de de game op de PS2 getest en geeft de het een 8.6, hun conclusie is als volgt:
The Good: Same great environmental puzzles you loved from the first two games; lengthy, well-paced campaign; speed kills keep the action moving; fun and challenging boss fights; prince lost the baditude.
The Bad: Certain scenes rely too much on trial and error; start of the story may cause confusion.
IGN heeft de Xbox-versie gespeeld en geven de game een 8.8, de lezers een 9.2. Conclusie:
Two Thrones is great. The story is cool, the heroes are likable, the weak are pitiable, the villains are bastards, the major plot points are exciting, the art is grand, the sound is wonderful...and then the gameplay comes. The established Prince platforming is terrific! The new emphasis on acrobatics as a means to extend combat (and vice versa) is exactly where the series needs to go, too. But there can't be so much light without touches of darkness.

On paper, the Dark Prince is a nice way of establishing the real Prince as a character. The darkness's personality highlights the changes the real Prince has undergone throughout the series and elaborates on his motivations, while at the same time contrasting our boy's princely nature with identifiable human failings. It's a fun way of making players feel like champions when they do something heroic. But the gameplay that comes along with his sandy highness works against the overall experience. At times it feels like every bit of wonder is always followed or preceded by the Dark Prince, which represents the sum of Warrior Within's faults -- a reluctant admission that Prince of Persia still aspires to be a simple action game when it's so much more than goblin chopping.

Still, this game is great...damn great. It's a terrific end to a satisfying series.
Klik op de linkjes boven de quote om de hele reviews te lezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even tot de eerste save gespeeld, ziet er weer erg mooi uit, spel loopt goed en soepel, dit keer echt weer eens een goede engine :) Erg mooie intro, je ziet weer even terug waar de vorige delen geeindigd zijn, mooi gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Idd :) ben net begonnen en het ziet er strak uit. Ik moest alleen 1152x864 als resolutie kiezen om strak beeld op mijn 17"-tft te krijgen, op 1280x1024 en 1280x720 krijg ik allemaal dansende pixels :?.

Het speedkill systeem is vrij simpel van wat ik er tot nu toe (en ik zit nog in het eerste tutorial level :P) heb gezien. Sneak achter een vijand en zodra je een soort gloed aan het rand van je scherm ziet moet je op linkermuisknop drukken. De Prins springt op de vijand af en je moet op de juiste momenten, als je zwaard gloeit en de tijd bijna stil staat, weer op linkermuisknop drukken om de speedkill goed af te maken. Wel aardig.

Het verhaal tot nu toe:
spoiler:
De Prins en Kaileena komen aan in Babylon. Er wordt teruggeblikt op de vorige delen, hoe de Prins in onschuld de Sands of Time losliet en hoe hij uit alle mogelijke toekomsten uiteindelijk met Kaileena van het Island of Time is vertrokken, en haar heeft losgemaakt van haar lot (=vermoord worden door de Prins en de Sands of Time worden). In Warrior Within is dit het alternatieve einde, het gewone einde waarin de Dahaka het amulet van de Prins op zijn borstkas verpulvert wordt afgedaan als gerucht.

Zodra de Prins en Kaileena aankomen in Babylon worden ze aangevallen en een steen gelanceerd uit een katapult hakt de boot in tweeën. Kaileena en de Prins spoelen beide aan op het strand, maar zij wordt meegenomen en onze held mag weer, tot zijn grote ongenoegen zonder fatsoenlijk zwaard, aan de slag om de wereld te redden.

Je merkt overigens wel dat de originele voice actor uit SoT weer de stem van de Prins doet. Hij klonk een stuk jonger en vriendelijker als in WW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rafe schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:20:
Idd :) ben net begonnen en het ziet er strak uit. Ik moest alleen 1152x864 als resolutie kiezen om strak beeld op mijn 17"-tft te krijgen, op 1280x1024 en 1280x720 krijg ik allemaal dansende pixels :?.

Het speedkill systeem is vrij simpel van wat ik er tot nu toe (en ik zit nog in het eerste tutorial level :P) heb gezien. Sneak achter een vijand en zodra je een soort gloed aan het rand van je scherm ziet moet je op linkermuisknop drukken. De Prins springt op de vijand af en je moet op de juiste momenten, als je zwaard gloeit en de tijd bijna stil staat, weer op linkermuisknop drukken om de speedkill goed af te maken. Wel aardig.

Het verhaal tot nu toe:
spoiler:
De Prins en Kaileena komen aan in Babylon. Er wordt teruggeblikt op de vorige delen, hoe de Prins in onschuld de Sands of Time losliet en hoe hij uit alle mogelijke toekomsten uiteindelijk met Kaileena van het Island of Time is vertrokken, en haar heeft losgemaakt van haar lot (=vermoord worden door de Prins en de Sands of Time worden). In Warrior Within is dit het alternatieve einde, het gewone einde waarin de Dahaka het amulet van de Prins op zijn borstkas verpulvert wordt afgedaan als gerucht.

Zodra de Prins en Kaileena aankomen in Babylon worden ze aangevallen en een steen gelanceerd uit een katapult hakt de boot in tweeën. Kaileena en de Prins spoelen beide aan op het strand, maar zij wordt meegenomen en onze held mag weer, tot zijn grote ongenoegen zonder fatsoenlijk zwaard, aan de slag om de wereld te redden.

Je merkt overigens wel dat de originele voice actor uit SoT weer de stem van de Prins doet. Hij klonk een stuk jonger en vriendelijker als in WW.
Jep, ik ben nu bij het tweede savepoint, en je ziet de princes dan nog wat verder gesleept worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
spoiler:
Even een tip voor iedereen die het gaat spelen, zoek even op het forum van ubi de location van alle life upgrades (http://forums.ubi.com/gro...f/6471096873/m/8591099283), doe je dit niet dan wordt het spel heel erg taai (wellicht niet uit te spelen). Ik speel op de XBOX op medium en heb zelfs met alle upgrades HEEL erg veel moeite met de derde mini-baas.
Als ik niet alle upgrades had gehad, was ik waarschijnlijk nu gekapt met het spel vanweg die gore klote minibaas.
Overigens vind ik het zwaar absurd dat je een game maakt die ten eerste amper uit spelen is op medium en al helemaal niet als je een health upgrade mist ergens. Ik heb er geen woorden voor hoe slecht ik zoiets vind van de programmeurs. Van mij kunnen ze er in zakken (en blijven). Zonde van het geld (als ik hem gekocht had).

[ Voor 77% gewijzigd door Sneak[3G] op 04-12-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
Poeh zit volgens mij ergens in de buurt van het einde maar kom er niet uit :P
spoiler:
Dat stukje waarbij je het standbeeld van je vader kan draaien en naar voor en achter bewegen. Wat is je doel nou? Helemaal naar voren ofzo. Want dit lukt me niet, heb volgens mij alle combinaties al uitgeprobeerd.

Poeh lama, toch gelukt. Mocht iemand het willen weten, vraag maar.
Heb hem inmiddels ook uitgespeeld, erg leuk :)

[ Voor 18% gewijzigd door B-Bandit op 04-12-2005 22:23 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel net ook gespeeld, tot de 2e save.
Ik vind dat de graphics t.o.v warrior within het zelfde zijn gebleven.
Ik denk ook dat de zelfde engine is gebruikt als WW, maargoed, 1ding waar ik mij zwaar aan irriteer is de CAMERA! mijn god!
Totaal bagger, speedkill is wel goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Hij is toch nog niet uit? :?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:53

The Legend

*Plop*

De Xbox & PC versie zijn iig al via minder legale wegen te krijgen :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Shailesh schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:52:
Poeh zit volgens mij ergens in de buurt van het einde maar kom er niet uit :P
spoiler:
Dat stukje waarbij je het standbeeld van je vader kan draaien en naar voor en achter bewegen. Wat is je doel nou? Helemaal naar voren ofzo. Want dit lukt me niet, heb volgens mij alle combinaties al uitgeprobeerd.

Poeh lama, toch gelukt. Mocht iemand het willen weten, vraag maar.
Heb hem inmiddels ook uitgespeeld, erg leuk :)
Ben je dan al bijna bij het einde? Damn :o

spoiler:
Ik heb atm moeite met die twee bruten te verslaan zodra ik van mijn paard en wagen af ben gesprongen (hoofdstuk: The King's Road ofzo). Ik snap daat de eerst op die zwaarddude moet inhakken en daarna de bijldude moet ontwijken (naar links lijkt het beste te zijn) zodat hij vastzit in de grond. Maar als ik op de bijlgast ga inhakken komt die ene met het zwaard me in stukken hakken, en die speedkill-kans krijg ik bijna niet. Iemand tips?

Edit: ah ik heb 'm al. 3x aanvallen drukken op die met het zwaard, daarna op de bijlgast ontwijken zodat hij vastzit. Op hem inhakken en die met het zwaard proberen te ontwijken. Zodra je die met de bijl genoeg schade heb gedaan krijg je de kans op een speedkill bij hem. Daarna herhalen en na de tweede succesvolle speedkill moet het als het goed is afgelopen zijn :).

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 04-12-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Rafe schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:33:
[...]

Ben je dan al bijna bij het einde? Damn :o
Ik dacht dat ik dicht bij het einde was omdat ik alle sand tanks al had :P . Maar dat zegt dus niks blijkt. Ik heb over begin-->dat stukje dat ik net beschreef ongeveer 8-9 uur gedaan. En vanaf daar tot aan einde nog eens 5 uur. Dat is tov de vorige games langer denk ik.

Overigens Sneak[3G]. Die bazen zijn best wel te doen hoor (@medium). Alleen moet je het systematisch aanpakken. Ik zat bij dat gevecht dat jij beschreef de eerste 2 keer ook helemaal te kloten. 3e keer snapte ik wat ik moest doen, maar was ik er nog niet zo handig mee, en 4e keer ging het met gemak. En dat gaat bij alle gevechten zo'n beetje hetzelfde. En blij toe, want anders zou het helemaal niet uitdagend zijn.

Voor de rest is het spel echt helemaal in orde. Ga hem ook zeker kopen, dat is ie wel waard. Vind het echt een goede mix tussen eerste deel en tweede deel. Het oosterse sfeertje van de eerste is meegekomen, en het lekkere vechtsysteem uit het tweede deel is ook meegenomen, maar wel enigszins optioneel gemaakt dmv de speedkills die écht geweldig zijn. Vooral in de baasgevechten is dat een geweldige manier om de baas te finishen.

En had ik het al over het verhaal gehad? Ik zal niks verklappen, maar het is weer mooi bedacht. Het is de reden dat ik deze reeks altijd in 1 ruk uit speel. Prachtig verhaal gecombineerd met geweldige gameplay maken voor mij dit wederom zoals in voorgaande jaren het spel van het jaar. Hulde aan Ubisoft _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door B-Bandit op 04-12-2005 23:28 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:17
Ik heb de andere 2 pop's ook, maar heb deze nooit echt gespeeld. Deze ga ik maar eens proberen.

Ik heb alleen nog een probleempje met het instellen v/d resolutie. Ik wil 'm nl graag hebben op 1920*1200, alleen deze optie kan ik in het spel niet instellen.

In de hardware.ini file staat deze resolutie echter wel, dus het zou mogelijk moeten zijn

Edit: Die reclame is inderdaad wel grappig ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Henkus op 05-12-2005 08:36 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat wordt het spel toch ongelovelijk vet!
Heb by the way de camera instellingen aangepast : bij cam options on! En draait nu weer als vanouds! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik heb de pc versie donderdag al gekocht bij dynabyte. Voor 38,25 euro heb je de special edition die bestaat uit de dvd versies van zowel TTT, WW en SoT.

Top spel moet ik weer zeggen maar net als Ashvind zegt de camera is bagger. In WW en SoT resette de camera zich telkens keurig maar nu kun je dat steeds handmatig doen. Lekker irritant vooral als je ergens weinig tijd voor hebt en zeker in gevechten op een klein stukje oppervlakte.
Daarnaast is het handmatig bedienen van de camera met je muis ook niet zoals het was. In SoT kon je met een muisbeweging 360 graden draaien maar in TTT heb je minstens 20 rukjes aan je muis nodig. Hoop dat het wordt opgelost met een patch want kan me niet voorstellen dat het een driverprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig niet meer zo'n last van de camera, went wel! En zeker met de 2 opties aan bij options:Free look ofzo en vertical nogwat.

Maar nu het volgende ,ben dus de eerste mini baas , kan je wel noemen:P. Maar heb nu al last van dat ik niet alle health upgrades heb.
Terug gaan heb ik geen zin in,dus wel minder dat ik nu geneigd ben een trainer te gaan gebruiken!

Dus tip voor als je nog met het spel moet beginnen, neem alle healthupgrades! correctie vind ze allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 01-10 21:17
Hoe spelen jullie dit spel. Met muis en toetsenbord of met een analoge controler??

Ik meen nl iets gezien te hebben bij de installatie dat een analoge controler geadviseerd word.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 3 delen met toetsenbord en muis gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dracul schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:05:
[...]

Ik heb de pc versie donderdag al gekocht bij dynabyte. Voor 38,25 euro heb je de special edition die bestaat uit de dvd versies van zowel TTT, WW en SoT.
Sodeju, das ook goedkoop zeg. Ga hem denk ik ook maar kopen dan. Wou WW toch nog hebben, en dit is dan een mooie kans. Heb helaas SoT al, maar daar heb ik in de tijd maar 7.50 voor betaald dus maakt me ook niet zoveel uit. Zit hij in een mooie verpakking oid? Of zijn het gewoon 3 dvddoosjes bij elkaar geramd?

Overigens, ik heb alle 3 de delen ook met een analoge controller uitgespeeld. Zonder vind ik het niet te doen. Het voelt voor mij nogal choppy, en vooral de camera is een echte pain in the ass. Maar met een controller voelt het soepeler. Tis voor mij de ideale combinatie. De besturing van een console gemixt met de graphics en het geluid van een pc :)

[ Voor 24% gewijzigd door B-Bandit op 05-12-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dracul schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:05:
Is er nog meer 'special' aan die edition? Ik kan er op internet eigenlijk niks over vinden qua inhoud.
Op zich wel een erg mooie deal natuurlijk. Voor SoT en WW betaal je los toch nog wel 20 euro dus dan heb je voor nog eens 20 euro een gloednieuw spel in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Nee, verder niets speciaals. Alleen dus dat je alle drie de delen op 3 dvd's hebt ipv van op cdrom.
Ik had de eerste twee(lees deel 4 en 5) delen van de serie al maar dynabyte had alleen de speciale editie dus heb ik die dan maar gekocht. Toch wel relax dat ik WW en SoT nu ook op dvd heb want ik hou niet zo van installaties van meer dan twee cdroms.

Ik heb overigens alle delen met muis en toetsenbord gespeeld. Ga het straks echter weer eens met gamepad proberen. Heb namelijk toch nog 4 gamepads liggen waaronder de Thrustmaster Firestorm Dual Power 2 die tijden lang verkocht is met SoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik word al helemaal gek van de 1ste miniboss, wat ik ook doe, bij speedkill slaat ie altijd op z;n arm? :S
Is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:35:
spoiler:
Ik word al helemaal gek van de 1ste miniboss, wat ik ook doe, bij speedkill slaat ie altijd op z;n arm? :S
Is dit een bug ofzo?
spoiler:
Das toch die grote gozer waarbij je de ogen moet uitsteken? Weet je zeker dat je wel de knoppen op het juiste moment drukt? Als je te vroeg drukt wordt je weggesmeten. En je moet overigens wel van boven op hem springen. Maar dat is volgens mij ook de enige manier om de speedkill te krijgen.

Mocht het een bug zijn, dan kan je altijd ff je savegame naar mij sturen, en dan save ik wel ff tot na die baas, maar het lijkt me sterk, aangezien zo'n bug zich niet blijft herhalen als je weer herlaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:35:
De Xbox & PC versie zijn iig al via minder legale wegen te krijgen :p
ik heb hem gewoon orgineel hoor.
2 december lag die hier in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik ben nu ook bij die eerste miniboss, en krijg het (nog) niet voor elkaar om hem te verslaan. Ik heb hem al een paar keer geraakt en daar kwam ook bloed bij, maar dan grijpt ie me van z'n schouder en vlieg ik weer weg...
Klopt het trouwens wel dat er maar 2 van die balken zijn om vanaf te springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Geweldig vette game, wederom :)

Ben erg blij dat de nadruk vooralsnog meer op het platformen ligt dan op het vechten :) Leveldesign is erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bepaald nuttig voor dit topic ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Crash op 05-12-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:30:
PC versie gebruikt StarForce protection :/ geen pop3 voor mij i guess
pop6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe naja de 3e in nieuwe reeks zeg maar ;) Jammer, heb niet zo'n goede ervaringen met starforce. Vind PoP serie wel top, echt vermaakt met de 2 voorgaande delen en heb gehoord dat deze t ook goed doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:18:
spoiler:
Ik ben nu ook bij die eerste miniboss, en krijg het (nog) niet voor elkaar om hem te verslaan. Ik heb hem al een paar keer geraakt en daar kwam ook bloed bij, maar dan grijpt ie me van z'n schouder en vlieg ik weer weg...
Klopt het trouwens wel dat er maar 2 van die balken zijn om vanaf te springen?
spoiler:
Heb het net weer ff voor Ashvind gespeeld dus ik kan het je zo vertellen. Ja er zijn maar 2 van die balken, maar dat is meer dan genoeg, hij heeft immers slechts 2 ogen! Ik neem aan dat de eerste keer goed gaat, je steekt dus zijn eerste oog dood.
2e keer gaat het wat anders, dat klimmen zal je ongetwijfeld gelukt zijn, maar vervolgens moet je speedkill 1 doen, waarmee je hem in de schouder steekt, vervolgens pakt hij je van zijn schouder zoals je zei, en dan moet je ff wachten. Dan komt namelijk een nieuw speedkill moment aan, en dan kan je hem in zijn arm steken. Vervolgens doe je ergens nog een speedkill en is zijn 2e oog ook eraan.

Vervolgens is ie blind en kan je gaan hakken in benen tot ie neervalt en je nog wat speedkillattacks moet doen.

Oftewel, time die speedkills! Niet op aanvallen gaan rammen als hij je vastpakt, maar wacht op het juiste moment.
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:46:
[...]

Hehe naja de 3e in nieuwe reeks zeg maar ;) Jammer, heb niet zo'n goede ervaringen met starforce. Vind PoP serie wel top, echt vermaakt met de 2 voorgaande delen en heb gehoord dat deze t ook goed doet :)
Mwah, zo erg is starforce niet. Ik moet hem momenteel spelen door mijn IDE kabels er uit te trekken, maar ik krijg 1 deze dagen het originele spel binnen dus dan ben ik daar ook weer vanaf. Maar ik heb SCCT ook (origineel), dat is ook met starforce, en geeft opzich ook geen problemen hoor. Tis gewoon een goede beveiliging voor de game industrie die de drempel van het kopieren zwaar verhoogd :P

[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 05-12-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als koper van legale software vraag je niet om die troep op je pc. Maja, ben iig geen starforce fan :p
Ik vind dat ze tegenwoordig te ver gaan. Ben grote fan van 'Quake' series. Als Q4 starforce zou hebben gehad had ik m misschien niet eens gekocht. Vind t zo'n onzin altijd. Vooral omdat starforce soms nogal problemen veroorzaakt.
Anyway, laat dit topic maar gaan over deze game eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Wat is de 1ste mini boss toch easy!
Zo gaat ie dood: Spring op een pilaar helemaal bovenop, activeer speedkill e! Dan wacht je op het blauwe highlight gedeelte, linkermuisknop!-> SLA JE z;n arm!
Dan wacht je tot hij je beet pakt, en op moment dat de dagger BLAUW wordt, linkermuisknop,
dan wordt je naar z;n oog verplaatst, wacht tot de dagger BLAUW WORDT en dan linkermuisknop.

2e oog hetzelfde, 1,5 minuut is die d00d. Easy
CLUE WACHT BIJ DE SPEEDKILL TOTDAT JE DAGGER BLAUW WORDT GEHIGHLIGHT.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de instructies Shailesh en Ashvind. Ik heb tot nu toe veel moeite om die speedkills te timen in het algemeen, dus nu zal ik er eens beter op letten :) :P
Ik speel het op de xbox trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:45:
Bedankt voor de instructies Shailesh en Ashvind. Ik heb tot nu toe veel moeite om die speedkills te timen in het algemeen, dus nu zal ik er eens beter op letten :) :P
Ik speel het op de xbox trouwens.
Geen dank, had ik ook, totdat ik er echt op ging letten , dan wordt het easy!
Concentratie wel nog altijd vereist:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
spoiler:
Heb het spel net uitgespeeld. Ik snap dat ie Farah nooit gekend heeft (deel 1: Sands of time), maar die Keilena die is dus nu dood? Of heeft dat allemaal in een dimensie gespeeld die nu niet meer bestaat? Ik vind overigens sands of time verreweg het beste verhaal hebben, fantastisch. Mooi dat het daar nu weer mee eindigt ook :"time is like an ocean...."

[ Voor 36% gewijzigd door Sneak[3G] op 05-12-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

iemand hier enig idee hoe je voorbij het stuk komt met 2 ingestorte torens? het is vlak nadat je dat meisje ontmoet en via die bel naar binnengaat.. na wat gespring kom je dan bij 2 van die zandeetbeesten... ik ga constant dood door die *(($&!(&@$(!&@$!. kzie prima waar ik heen moet.. alleen zie ik niet hoe ik er moet komen

plaatje voor de duidelijkheid

Afbeeldingslocatie: http://www.thewired.nl/eendje/Screenshot0000.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 05-12-2005 21:40 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik die SE versie dan maar ga kopen. Als ie echt 40 euro kost tenminste, het budget houdt niet over de laatste tijd. Ik heb WW nooit origineel gehad. Ik vond SoT veel te kort voor het geld, dus ik had al gauw zoiets van 'laat maar, ik bekijk het wel een keer'. Maar ik heb me kostelijk vermaakt met de demo en de roep van het origineel roept toch onweerstaanbaar :).
Ik heb er wel zin in, ik hoop overigens dat dit niet het laatste is wat we zien van de prins. De sfeer in de serie blijft naar meer smaken. Als ze vernieuwend en conservatief tegelijkertijd weten te zijn(ik zie het logische probleem ook, maar jullie weten wat ik bedoel) dan zie ik toch echt een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
eendje schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:18:
iemand hier enig idee hoe je voorbij het stuk komt met 2 ingestorte torens? het is vlak nadat je dat meisje ontmoet en via die bel naar binnengaat.. na wat gespring kom je dan bij 2 van die zandeetbeesten... ik ga constant dood door die *(($&!(&@$(!&@$!. kzie prima waar ik heen moet.. alleen zie ik niet hoe ik er moet komen

[afbeelding]
Ik dacht dat je in een van die 2 torens ergens omhoog kon klimmen. De tweede als ik het me goed herinner, maar de eerste zou ook kunnen :P

.
@T1nuz. Bij gcshop.nl is ie voor 34.50 :9 . En dan nog 2 euro verzendkosten, en heb je 3 prachtige games waarvan 1 nieuwe, voor de prijs van nog niet 1 nieuwe game.

[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 05-12-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 22:35
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:37:
spoiler:
Wat is de 1ste mini boss toch easy!
Zo gaat ie dood: Spring op een pilaar helemaal bovenop, activeer speedkill e! Dan wacht je op het blauwe highlight gedeelte, linkermuisknop!-> SLA JE z;n arm!
Dan wacht je tot hij je beet pakt, en op moment dat de dagger BLAUW wordt, linkermuisknop,
dan wordt je naar z;n oog verplaatst, wacht tot de dagger BLAUW WORDT en dan linkermuisknop.

2e oog hetzelfde, 1,5 minuut is die d00d. Easy
CLUE WACHT BIJ DE SPEEDKILL TOTDAT JE DAGGER BLAUW WORDT GEHIGHLIGHT.
Ik heb het enkele duizenden keren geprobeerd en toen zag ik jouw manier staan. Nog 3x geprobeerd en ik heb het voor elkaar gekregen dat ik hem nu 2x aanval maar nu is hij nog LANG niet dood.. hij is weer helemaal hersteld en de camera is echt K*T! Je krijgt nu alleen een beeld vanuit een hoekje dus je kunt de prince bijna niet zien! Weet iemand hoe je hem wel kunt verslaan??

[ Voor 4% gewijzigd door thecompany op 05-12-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

2x goed aanvallen via boven is beide ogen eruit.. dan gewoon z'n enkels aangort meppen en dan kan je een special doen om em af te maken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
eendje: linkertoren op de screenshot moet je geloof ik in, dan kan je rechts aan de binnenkant een wallrun doen en dan moet je van de muur afspringen als ik het me goed herinner. Anders moet je even zeggen hoe je laatste savegame heet en dan kijk ik morgen hoe het ook al weer precies ging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 24-09 22:35
Thanks eendje! Ik heb de miniboss nu verslagen maar nu zit ik weer vast.. Na dat je de miniboss verslagen hebt wordt je de dark prince en ik zit dus vast bij dat stuk als je bij die grote deur bent en daar via een ladder kunt komen.. Maar nu de vraag.. hoe gaat die deur los want er zit wel een grafering in de stenen maar daar kun je alleen aan hangen.. Heel vaag.. Iemand?

Edit: Ik heb het al voor elkaar!

[ Voor 5% gewijzigd door thecompany op 06-12-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
40 euro voor pop 4 - 6? Dat is een goeie deal. Ik denk dat ik maar weer eens een origineel spel ga kopen sinds een hele lange tijd :)

En verder ga ik dit topic natuurlijk volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Damn, ik heb me niet in kunnen houden en de special edition besteld bij GCshop.nl :) Moest Warrior Within toch ook nog hebben (ondanks het feit dat ik die duidelijk minder vond dan deel 1) en het is toch een goedkope maand (oh nee :X).

Die special edition, is die wel gewoon helemaal engels (dus ook hoesje ed?). Want anders moet ik er nog even over nadenken.

[edit]"Taal Engelstalige sofware en Nederlandstalige handleiding"... crap moet dat nou?

[ Voor 12% gewijzigd door IceStorm op 06-12-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
IceStorm schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:49:
Damn, ik heb me niet in kunnen houden en de special edition besteld bij GCshop.nl :) Moest Warrior Within toch ook nog hebben (ondanks het feit dat ik die duidelijk minder vond dan deel 1) en het is toch een goedkope maand (oh nee :X).

Die special edition, is die wel gewoon helemaal engels (dus ook hoesje ed?). Want anders moet ik er nog even over nadenken.

[edit]"Taal Engelstalige sofware en Nederlandstalige handleiding"... crap moet dat nou?
Ubisoft doet er gewoon goed aan de prijzen laag te houden en zulke geweldige bundels te maken :P Ik heb zelf ook in geen jaren een origineel spel gekocht, maar deze koop ik wel. Ondanks dat ik alle 3 de delen al (illegaal) heb en uitgespeeld. Het spel is gewoon zó goed en de prijs zo laag, dat ik hem wel koop. En volgens mij is er nog wel een handjevol mensen in dit topic die hetzelfde denken. Zo zie je maar, als de prijs laag genoeg is, compenseert de extra omzet het weer :)

offtopic:
Ja ik doe het ook een beetje omdat het laatste deel wel erg goed is beveiligd, maar niettemin zou ik ditzelfde niet gedaan hebben voor een EA game...gewoon omdat die prijzen zo absurd hoog zijn, en de kwaliteit van de games meestal crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 24-09 16:27
eendje schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:18:

[afbeelding]
ja hier heb ik ook een tijd vast gelopen.;

heel dom maar dat zit hem dus in het spel.
je moet die honden afmaken
daarna heb je rechts van waar je nu staat een soort van muur die een circel is eigenlijk als je van boven zou kijken, daar meot je tegen aan rennen en op een gegeven moment springen en heb je zo'n stangvast waaraan je kan slingeren en die switch die rechts van je op de pic staat acctieveren.

er gaat een platvorm omhoog waar je op kan klimmen en en dat weer tegen de mur lopen en weer een stang pakken. uiteindiljk kom je op het stukje muur boven de switch terecht en moet je dus helemaal naar rechts springen... (naar de afgrond.) het lijkt ver maar je komt dus gewoon goed aan op h een stuk grond daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Shailesh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:00:
Ubisoft doet er gewoon goed aan de prijzen laag te houden en zulke geweldige bundels te maken :P Ik heb zelf ook in geen jaren een origineel spel gekocht, maar deze koop ik wel. Ondanks dat ik alle 3 de delen al (illegaal) heb en uitgespeeld. Het spel is gewoon zó goed en de prijs zo laag, dat ik hem wel koop. En volgens mij is er nog wel een handjevol mensen in dit topic die hetzelfde denken. Zo zie je maar, als de prijs laag genoeg is, compenseert de extra omzet het weer :)

offtopic:
Ja ik doe het ook een beetje omdat het laatste deel wel erg goed is beveiligd, maar niettemin zou ik ditzelfde niet gedaan hebben voor een EA game...gewoon omdat die prijzen zo absurd hoog zijn, en de kwaliteit van de games meestal crap
Oh ik vind dat ook absoluut prijzenswaardig hoor van Ubisoft, deel 1 was bij Play.com ook belachelijk goedkoop binnen no time (€ 15) somehow (daarna weer iets duurder maar nog steeds goedkoop). Dat is ook de reden dat ik hem gekocht heb (oa).
Ik vind het ook ergens wel zo netjes om te laten zien dat normale prijzen ook 'kunnen'. Met als tegenargument dat ik principeel tegen StarForce rommel ben (de reden dat ik Worms 4 bijv niet gekocht heb). Maar ja, toch maar over heen zetten dan maar.

Overigens jammer dat er alleen in NL een special edition uitkomt, ik had hem graag 'helemaal' in het engels gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ben nu bij de een tweeling baas, die dudes zijn echt super goed, lukt me nog net niet om ze af te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
Deel drie is een stuk beter dan deel 2.
Hoewel dit deel erg rechtlijnig is, was deel 2 veel te verwarrend en chaotisch.
Dat heeft deel 3 dan wel weer kort gemaakt :(
( Nee, heb het nog niet helemaal uit, moet nog de eindbaas verslaan voor 30% ofzo :+ )

Zonder meer een goed spel, met een vreselijk irritante beveiliging.
Eens in de zoveel tijd laat dat Starforce m'n PC crashen tijdens het checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ben benieuwd! Warrior Within vond ik al super.. nog even wachten... ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
SH4D3H schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:36:
Deel drie is een stuk beter dan deel 2.
Hoewel dit deel erg rechtlijnig is, was deel 2 veel te verwarrend en chaotisch.
Dat heeft deel 3 dan wel weer kort gemaakt :(
( Nee, heb het nog niet helemaal uit, moet nog de eindbaas verslaan voor 30% ofzo :+ )

Zonder meer een goed spel, met een vreselijk irritante beveiliging.
Eens in de zoveel tijd laat dat Starforce m'n PC crashen tijdens het checken.
Idd, dat bedacht ik me net ook toen ik jouw reactie las. Dit deel is eigenlijk in 1 rechte lijn door gaan, en (gelukkig) heel weinig backtracken. Daar ben ik erg blij over, want ik zat bij WW maar al te vaak als een gek te zoeken waar ik naar toe moest. Of dat ik in de huidige kamer een uitgang moest zoeken, of dat ik terug moest en daar iets moet doen. Dat heeft mij flink wat ergernis gescheeld. Maar het maakt het spel uiteraard korter, maar ik heb er alsnog dik 14 uur over gedaan, en dat vind ik best veel.

Oh en btw Ashvind. Jij had problemen met die eerste baas tijdje terug. Dat blijkt dus toch een bug te zijn. Schijnt dat de dolk niet oplicht wanneer je moet aanvallen op dat moment.
spoiler:
op zijn rechterschouder
Weet niet of jij dat had, maar dan weet je het iig.

[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 07-12-2005 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Shailesh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:25:
[...]

<knip>
Oh en btw Ashvind. Jij had problemen met die eerste baas tijdje terug. Dat blijkt dus toch een bug te zijn. Schijnt dat de dolk niet oplicht wanneer je moet aanvallen op dat moment.
spoiler:
op zijn rechterschouder
Weet niet of jij dat had, maar dan weet je het iig.
Nou, ik kom er dus ook niet langs. Al twee dagen geprobeerd.
spoiler:
Keer op keer beland ik op zijn schouder, en ik weet zeker dat ik de speedkill goed time.

Kan je mij de savegame toesturen van NA de arena? (Arjen _ Veenhuizen AT hotmail.com) want ik verlies op deze manier teveel de lol in dit verder fantastische spel.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al op het einde, vandaag speel ik hem zeker uit! })
En de mini bosses zijn idd lastig, ik ben meestal ook 14 x bezig om 1tje af te maken.:P
Gewoon doorzettingsvermogen hebben dan lukt het wel!
Want de filmpjes derna zijn de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Appie_NL schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:00:
[...]

Nou, ik kom er dus ook niet langs. Al twee dagen geprobeerd.
spoiler:
Keer op keer beland ik op zijn schouder, en ik weet zeker dat ik de speedkill goed time.

Kan je mij de savegame toesturen van NA de arena? (Arjen _ Veenhuizen AT hotmail.com) want ik verlies op deze manier teveel de lol in dit verder fantastische spel.
Ja das het lastige met bugs. Je weet niet of je het niet haalt omdat je iets fout doet, of omdat er gewoon iets fout gaat in het spel zelf. Zou zeggen, laad nog 1 keer de savegame van de arena die ik je net stuur, en probeer het dan, en anders laad je gewoon het level erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Shailesh schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:27:
[...]

Ja das het lastige met bugs. Je weet niet of je het niet haalt omdat je iets fout doet, of omdat er gewoon iets fout gaat in het spel zelf. Zou zeggen, laad nog 1 keer de savegame van de arena die ik je net stuur, en probeer het dan, en anders laad je gewoon het level erna.
Je bent mijn held :> ;)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
ik zit met het probleem dat ik mijn spel niet meer kan saven nadat ik de 2e boss (die paarse vrouw) heb verslagen. Alle savegames erna verdwijnen gewoon. Ik save, en als ik weer kijk is die van vlak voor de 2e bos de laatste.
Zelf was ik al tot de 2e paardenrace gekomen, maar toen ging het even mis.
Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
welk platform speel je? zijn je saveslots vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
PC, en ik heb zelfs wat savegames weggegooid, maar geen resultaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Ik ben nu met de dark prince in de arena tunnel, opgegeven moment kom ik bij een deur met sandboxes die blijkbaar open moet met een switch.
Ik heb al een walkthrough gevonden die zegt dat je de deur moet openen met het leeuwenhoofd dat je ziet als je onderaan de trap hangt net voor die deur.
Maar ik krijg met geen mogelijkheid die switch zover..... :S frustrerend is dit spel af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Betse.. Je hebt toch wel de retail-versie ?
Anders is het niet conform de Tweakers policy.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
scrapinggoat schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:07:
Ik ben nu met de dark prince in de arena tunnel, opgegeven moment kom ik bij een deur met sandboxes die blijkbaar open moet met een switch.
Ik heb al een walkthrough gevonden die zegt dat je de deur moet openen met het leeuwenhoofd dat je ziet als je onderaan de trap hangt net voor die deur.
Maar ik krijg met geen mogelijkheid die switch zover..... :S frustrerend is dit spel af en toe
Je moet ertegenover hangen, en dan drukken op de knop waarmee je normaal een speedkill activeert. Geen idee welke knop het is, want ik speel met analoog, maar je weet het vast wel. Dus niet de knop waarmee je tijdens de speedkill je mes gebruikt (mk1 zal het wel), maar de knop waar je het mee activeert. driehoekje voor de ps2 versie. En dan ingedrukt houden, en dan gebruikt ie zijn kettinkjes om dat ding te trekken.
.KeN. schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:43:

;)
Waarom zou hij niet de retail versie hebben? Hij is al te koop in sommige winkels hoor, gcshop ed versturen hem ook al ondanks dat hij pas de 8e hoort uit te komen. Heb tot nu toe nog geen reden gehad om te twijfelen aan de legaliteit van zijn game. Bovendien is het probleem daar niet aan gerelateerd, aangezien er alleen nog maar een clone versie uit is ;)

offtopic:
gcshop heeft de prijs met 1 euro verhoogd. Dat bespaar ik me dan toch weer lekker met mijn preorder :D

[ Voor 29% gewijzigd door B-Bandit op 08-12-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
dankudankudanku:D, was helemaal vergeten dat je met de darkprince z'n ketting voor dergelijke dingen kon gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Shailesh schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:58:
[...]

Waarom zou hij niet de retail versie hebben? Hij is al te koop in sommige winkels hoor, gcshop ed versturen hem ook al ondanks dat hij pas de 8e hoort uit te komen. Heb tot nu toe nog geen reden gehad om te twijfelen aan de legaliteit van zijn game. Bovendien is het probleem daar niet aan gerelateerd, aangezien er alleen nog maar een clone versie uit is ;)
Let’s just say I know something you don’t ;)
Nee, maar ik zit Betse maar te dollen.
Ik ken ’m buiten GoT om namelijk.

*zwaait naar Betse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
.KeN. schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:54:
[...]

Let’s just say I know something you don’t ;)
Nee, maar ik zit Betse maar te dollen.
Ik ken ’m buiten GoT om namelijk.

*zwaait naar Betse :D
Ah oui }:O . Zal hij leuk vinden als hij straks een OW heeft, omdat jij nu soort van bevestigt dat hij een warez versie heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik bevestig niets, ik insinueer slechts ;)

Maar goed, back on topic shall we ? :)
Is er ergens een vergelijkings-review te vinden die de GC en de XBOX versie naast elkaar legt ?
Ik heb SOT en WW op de Cube, maar ik wil toch even zien of er veel verschil is in deze titel.
Zal ’m uiteindelijk toch voor de Gamecube kopen, maar ik ben gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

Spel draait perfect op m'n Acer Aspire 5024Wlmi met de x700 videokaart! AA op 6x en hij hapert een beetje, op 2x en het is perfect ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 08-12-2005 09:25 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Het laatste gedeelte van het spel wordt behoooooooorlijk pittig, ben er al nu 2 dagen intensief mee bezig, kap er ook nu maar weer mee:P.

Kerstvakantie speel ik maar uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Zit ik weeeeer vast :(
Ben nu op het begin van de Temple Rooftops, wanneer je voor het eerst die onzichtbare mannetjes tegenkomt.
Ik zit nu boven op dat "dakterras" waar je die bel moet verschuiven zodat je kan komen bij een switch waar je aan moet hangen zodat de deur opengaat. Maar ik heb geen idee hoe ik op tijd bij die deur moet komen, voordat die dicht gaat.
De enigste route naar de deur die ik weet is veeeels te lang.

Somebody?????

laat maar... ik heb hem al :+
Ik zal wel wat inzicht niet hebben, want heb de eerste 2 delen niet gespeeld:P

[ Voor 13% gewijzigd door scrapinggoat op 08-12-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
.KeN. schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:43:

;)
Jelte schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:51:
40 euro voor pop 4 - 6? Dat is een goeie deal. Ik denk dat ik maar weer eens een origineel spel ga kopen sinds een hele lange tijd :)

En verder ga ik dit topic natuurlijk volgen :)
En ik denk dat ik maar gewoon opnieuw ga beginnen ofzo. Zal wel wat sneller gaan dan eerst ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jelte op 08-12-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaNe88521
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Weet iemand hoe ik het spel op 1280x1024 kan spelen?
In het optie menu kan ik maar tot 1280x960 gaan. En aangezien ik op een TFT scherm speel wil ik het liefst op de optimale resolutie spelen.
Of licht het aan mn specs? (staan in mn signature)

[ Voor 12% gewijzigd door ZaNe88521 op 08-12-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
ZaNe88 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:13:
Weet iemand hoe ik het spel op 1280x1024 kan spelen?
In het optie menu kan ik maar tot 1280x960 gaan. En aangezien ik op een TFT scherm speel wil ik het liefst op de optimale resolutie spelen.
Of licht het aan mn specs? (staan in mn signature)
Nope kan niet. Voor zover ik weet zijn alle POP's 1280*960 geweest, en zit je daar ook aan vast. Maar zo erg is het toch niet? Ik speel het ook op een 17" tft, en dat ziet er gewoon goed uit. Hij wordt immers alleen in de lengte gerekt, dus dat merk je amper. Tenzij je heel groot scherm hebt.

Ah, mijn origineel versie'tje komt net over de deurmat aangezet :) . Tijd voor een nieuwe poging op hard, met het bonus wapen dat ik heb unlockt door het de eerste keer uit te spelen }) .
Tis trouwens wel een erg goedkope special edition. Alle 3 de dvd's in een hoesje gepropt :P , maja voor 36 euro ben ik blij O+

[ Voor 21% gewijzigd door B-Bandit op 08-12-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Jelte schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:55:
En ik denk dat ik maar gewoon opnieuw ga beginnen ofzo. Zal wel wat sneller gaan dan eerst ;)
Nu saved hij gelukkig wel weer :)
scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het vetste blijft toch het springen en het oplossen van puzzels (imo).
Het vechten zouden ze voor mij zo weg mogen laten. Ik loop toch meestal maar te button-bashen :X.
Gelukkig hebben ze die speedkills erbij gehaald daardoor hoef ik weinig te vechten :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 20:20

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

In het optie menu kan ik maar tot 1280x960
Nu is het zo dat juist 1280*1024 een afwijkende resolutie is.. :))

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 16:58
MaxBurn schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:03:
[...]
Nu is het zo dat juist 1280*1024 een afwijkende resolutie is.. :))
Op een CRT zou 1280x1024 inderdaad een afwijkende resolutie zijn maar op TFT's echt niet hoor, die verhoudingen verschillen fysiek (4:3 op een CRT en 5:4 op een TFT).

En aangezien op TFT's tegenwoordig erg goed te spelen valt...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:34:
Het vetste blijft toch het springen en het oplossen van puzzels (imo).
Het vechten zouden ze voor mij zo weg mogen laten. Ik loop toch meestal maar te button-bashen :X.
Gelukkig hebben ze die speedkills erbij gehaald daardoor hoef ik weinig te vechten :).
Grotendeels ben ik het wel met je eens, maar die moves zien er gewoon zo vet uit :9
Ik heb eens die combo list bekeken, en daar zitten hele vette moves tussen. De wallrun + attack vind ik zelf een hele handige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 21-09 21:41
gvd, met dat grote standbeeld, die puzzel.. waar hij om ze vader roept fzo..probeer het nu al 3x en 40 minute mee bezig, ik heb hem helemaal bij die ventjes, maar dan ? toren naar die ventjes toe ( dat platform dus of er vanaf ) , daar ging ik 2x dood, maar wat dan als de toren er is ?

edit: al gehaald dus, gewoon met het platform door de deur heen beuken

[ Voor 15% gewijzigd door warchaser op 09-12-2005 19:51 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste