[ALDI] Medion Titanium MD 8800 Design PC [Dual Core]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 79.791 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Batty
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 18:31
Ok, het lijkt opgelost. Ik had executable vanaf de rar-file opgestart en daar kan hij in dit geval niet goed tegen. Heb alles ge-deinstalled, rar uitgepakt en opnieuw geinstalleerd. Werkt nu weer (ook de nview desktop manager). :)

In het config-scherm zit ook een NVIDIA control panel. Deze doet echter niets. Bij jullie ook?

en nu.....NFS Most wanted :P

Kijken wat ie doet...

"We're not computers, Sebastian. We're physical."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• video1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 11:02
[quote]Roy Batty schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:17:
Werkt nu weer (ook de nview desktop manager). :)

In het config-scherm zit ook een NVIDIA control panel. Deze doet echter niets. Bij jullie ook?

[quote]

Bij mij werktie ook niet.
En het tabblad "Vensters" van de nView Desktop Manager ook niet trouwens.
En het tabblad "GeForce 6700 XL" van Beeldscherm>Instellingen>Geavanceerd loopt ook vast.

Ik heb twee beeldschermen aangesloten in dualview. Als ik een filmpje afspeel met de mediaplayer in het linkerscherm krijg hetzelfde filmpje (ongevraagd) full screen in het rechterscherm.
Upgrade van de driver naar 81.85 helpt niet. Upgrade naar 81.95 (van de nVidia site op advies van de Medion helpdesk) eindigt in: "Het NVIDIA installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware."

Is niet leuk niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door video1 op 03-12-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vreemd, bij mij werken alle configuraties wel.
De driver is natuur wel op eigen risico, maar ik draai Windows XP Pro en alles werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Batty
  • Laatst online: 10-09 18:31
[quote]video1 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:56:
[quote]Roy Batty schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:17:
Werkt nu weer (ook de nview desktop manager). :)

[quote]

Bij mij werktie ook niet.
En het tabblad "Vensters" van de nView Desktop Manager ook niet trouwens.
En het tabblad "GeForce 6700 XL" van Beeldscherm>Instellingen>Geavanceerd loopt ook vast.

Doet het prima bij mij

"We're not computers, Sebastian. We're physical."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• video1
  • Laatst online: 21-08 11:02
Nog maar eens helemaal terug gegaan naar de 'uitleveringstoestand' en dan met 1 monitor. Dan werken die tabbladen inderdaad wel.

Het NVIDIA control panel trouwens nog steeds niet.

Ergo conclusio: hij (de 6700) kan niet overweg met twee beeldschermen.

Pfffffff.

Herstel : Bij nieuwe installatie vanaf fabrieksinstellingen met beide schermen direct aangesloten en de laatste Medion driver werkt het nu alsnog.

:)

[ Voor 25% gewijzigd door video1 op 08-12-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik willen weten of de behuizing voor de betreffende externe harde schijf van medion ook los te koop is. Heb nog een perfect harde schijf uit mijn vorige pc en deze zou ik het liefst mooi weggewerkt willen hebben in de data bay. Ik kan helaas geen losse behuizing vinden van medion of weet iemand of er andere passende externe hardeschijf behuizingen zijn??

Thnks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:39:
Graag zou ik willen weten of de behuizing voor de betreffende externe harde schijf van medion ook los te koop is. Heb nog een perfect harde schijf uit mijn vorige pc en deze zou ik het liefst mooi weggewerkt willen hebben in de data bay. Ik kan helaas geen losse behuizing vinden van medion of weet iemand of er andere passende externe hardeschijf behuizingen zijn??

Thnks ;)
Zoals eerder gepost,
De Externe HD was in Duidsland tekoop 2 weken geleden.
Helaas niet in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:26:
[...]

Zoals eerder gepost,
Helaas niet in NL.
Ik wilde ook weten of er een andere type externe behuizing ook zou kunnen passen of dat je min of meer verplicht bent om de medion extene hd te nemen (al dan niet uit duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zefram66
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:26:
[...]

Zoals eerder gepost,
Helaas niet in NL.
Week 2 2006 te verkrijgen bij uw lokale aldi medion dealer.
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:40:
[...]

Ik wilde ook weten of er een andere type externe behuizing ook zou kunnen passen of dat je min of meer verplicht bent om de medion extene hd te nemen (al dan niet uit duitsland)
Die van mij staat er in (met zijn voet) 8)7

zefram66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan vraag ik het nóg een keer...
waarom staan de FSB en het geheugen niet op dezelfde snelheid? als dat wel zo is draait de boel toch veel sneller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zefram66
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:01:
[...]

Nou dan vraag ik het nóg een keer...
waarom staan de FSB en het geheugen niet op dezelfde snelheid? als dat wel zo is draait de boel toch veel sneller :?
En veel duurder.
Geheugen 667 is max voor deze computer.

[ Voor 7% gewijzigd door zefram66 op 04-12-2005 17:07 ]

zefram66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zefram66 schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:04:
[...]

En veel duurder.
Geheugen 667 is max voor deze computer.
Dat zal best, maar het geheugen loopt juist sneller dan de fsb, dus het geheugen kan je dus trager laten lopen (op dezelfde snelheid als de fsb). dan kunnen de timings ook nog een stuk omlaag...

of mis ik iets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:38:
[...]

Dat zal best, maar het geheugen loopt juist sneller dan de fsb, dus het geheugen kan je dus trager laten lopen (op dezelfde snelheid als de fsb). dan kunnen de timings ook nog een stuk omlaag...

of mis ik iets :?
Die logica zou ik ook volgen. DDR op 200MHz in een DC configuratie kan net genoeg aanleveren om de quad pumped 200MHz FSB van de processor vol te krijgen (6400MB/s).

Met het geheugen op 266MHz krijg je synchronisatieproblemen tussen de FSB en het geheugen waardoor er soms gewacht moet worden om alles terug netjes synchroon te krijgen. Voor die reden loopt het geheugen van de familie PC hier ook op PC2700 omdat er een Sempron met 166MHz (DDR) FSB inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansvanzet schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:16:
Iemand trouwens al Paint Shop Pro 9 of X geinstalleerd op dit systeem? Als hij bijna klaar is met installeren nokt hij ermee en gebeurt er niks meer. De enige manier om dat schermpje weg te krijgen is door opnieuw op te starten. Ook als je daarna weer iets wil installeren geeft dat problemen. Iemand enig idee/ervaring?
Heb dezelfde problemen zoals jij. Zowel met Paint Shop Pro 9 als Corel Paint Shop Pro X versie 10.
Paint Shop Pro 8 doet het wel.

Heb hier wat info gevonden:

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=8458

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]zefram66 schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:57:
[...]

Week 2 2006 te verkrijgen bij uw lokale aldi medion dealer.

[...]

Hoe kom je aan deze info en wat zijn de koste..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ja dat vind ik idd een hele goed vraag, hij ligt dus vanaf 11 jan 2006 bij de ali?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SithWarrior schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:42:
Ja dat vind ik idd een hele goed vraag, hij ligt dus vanaf 11 jan 2006 bij de ali?
Die vraag ik me dan voor men verjaardag, 750 GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zefram66
SithWarrior schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:42:
Staat op de medion site bij nieuws md8800, prijs is niet vermeld.

zefram66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het programma power cinema linux(dus opstarten met linkse knop).

Bij het onderdeel muziek wil ik luisteren naar liedjes die onder "mijn documenten/mijn muziek" staan. Maar als ik klik op harde schijf staan er twee mappen: 'all users' en 'Niek'. Onder 'niek' zou dan normaal de map mijn documenten moeten zitten, maar als ik klik op 'niek' komt er een map met niets in... Ook bij onder 'all users' zit er niets.

Bij het onderdeel met foto's heb ik hetzelfde probleem.

'k Denk dat het wel mogelijk zou moeten zijn om naar de map: mijn documenten te gaan. Ik vond niet echt veel info over het programma ook niet op de website van medion. Weet iemand raad?
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Bij mij werkt dualview wel na wat kutten, uninstall de drivers eens en instaleer dan de nieuwe opnieuw (die van 1 pagina oid terug) en sluit de tv nog niet aan als je opnieuw opstart. Als je dat doet boot hij bij mij nieteens door :P

Daarna moet je hem aansluiten en dan pas naar de tabbladen gaan en de tv wizard uit voeren en kiezen voor pal B of pal G en dan kan je daar de aansluit mogelijkheid kiezen zoals scart of svideo enzo. Kies hier geen automatisch want dan doet hij helemaal niets :)

Zo is het gelukt bij mij om via de rgb scart perfect beeld te krijgen :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Admiral Freebee schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:47:
[...]

Die logica zou ik ook volgen. DDR op 200MHz in een DC configuratie kan net genoeg aanleveren om de quad pumped 200MHz FSB van de processor vol te krijgen (6400MB/s).

Met het geheugen op 266MHz krijg je synchronisatieproblemen tussen de FSB en het geheugen waardoor er soms gewacht moet worden om alles terug netjes synchroon te krijgen. Voor die reden loopt het geheugen van de familie PC hier ook op PC2700 omdat er een Sempron met 166MHz (DDR) FSB inzit.
hoe kan ik dit instellen? Is hier een grote prestatie winst mee te bereiken? Ik vind het systeem vaak traag aanvoelen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook geinstalled, krijg de volgende boodschap:

Can't create overlay surface: 88760168 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Trouwens waar ik net achterkom... Bootvis geeft de melding dat er tijdens het opstarten geen disk writing cache aanstaat, in windows is dit wel gewoon aangezet (aparaatbeheer en dan de harde schijf) Hoe kan dit dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond allen,

Ook sinds een week de eigenaar van de MD 8800 en onder windows werkt alles prima.
Nu het volgende, onder power cinema linux wordt er maar 1 analoog signaal herkent en verder helemaal niets, en ook zeer slecht beeld. Onder windows worden er 25 kanalen met een acceptabel beeld gevonden!! Hoe kan dit, heeft iemand raad...

Een ander euvel, ik heb met ghost partities onder windows gemaakt op de harde schijf, maar onder power cinema (linux, starten met linker zwarte knop) worden al deze partities niet herkent alleen maar de standaard c d en e partitie die er op stonden bij aanschaf.... Is dit op een of andere manier wel in te stellen, zo ja hoe??? en zo nee, moet ik het programma herinstalleren en dan hoe en welk programma (ben helemaal niet thuis in linux)....

Vind het wel prettig om zonder pc te hoeven opstarten mijn muziek of mijn foto`s kan kijken (laten zien)

Kun je trouwens onder linux dan ook die zaken op je TV (JVC breedbeeld) zien of werkt dit alleen onder windows???

Veel vragen maar hoop dat jullie me kunnen helpen, ik vind het namelijk verder een beest van een machine maar zou zo graag alle functies willen benutten die er op zitten....maar kan helaas erg weinig op inet terug vinden over het linux stukje...

Dank en groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook sinds een week in het bezit van de md 8800

het eenigste probleem wat ik nou heb is dat het geluid wat uit mijn koptelefoon is heel erg verdraaid is....

weet iemand waar dat aan kan liggen...

verder ben ik erg tevreden, ook de update voor de software van de video-kaart is hier goed ontvangen!

alvast bedankt

ZZII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 14:45
De machine draait nu een een tijdje maar helaas bij mij erg instabiel. Als ik de machine continu aanlaat dan hangt de machine soms zo maar in één keer. Hij reset niet, maar hangt c.q. bevriest. Ik moet de machine echt uitzetten.

Dit begint echt heel irritant te worden! Ik heb er tot nu toe geen spannende mee gedaan. Wel een hoop data geplaatst maar geen applicaties. Wel alle bijgewerkte drivers geprobeerd die via de Medion site zijn te downloaden. Helaas blijft hij onstabiel.

Twee vrienden hebben hetzelfde euvel... :|

Meer mensen met deze problemen?

Ramon Smits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyll schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:51:
De machine draait nu een een tijdje maar helaas bij mij erg instabiel. Als ik de machine continu aanlaat dan hangt de machine soms zo maar in één keer. Hij reset niet, maar hangt c.q. bevriest. Ik moet de machine echt uitzetten.

Dit begint echt heel irritant te worden! Ik heb er tot nu toe geen spannende mee gedaan. Wel een hoop data geplaatst maar geen applicaties. Wel alle bijgewerkte drivers geprobeerd die via de Medion site zijn te downloaden. Helaas blijft hij onstabiel.

Twee vrienden hebben hetzelfde euvel... :|

Meer mensen met deze problemen?
yep, net hetzelfde meegemaakt maar na het uninstallen van DScaler was dat probleem weer opgelost. Denk dat het de combinatie DScaler/Zoomplayer de boosdoener was want dit gebeurde steevast wanneer Zoomplayer in gebruik was. Voor de rest geen enkel instabiliteitsprobleem hier.
Wel enorm spijtig dat ik deze PC zo aantrekkelijk vond omwille van de TV functionaliteiten maar dat ik deze niet gebruik omdat de kwaliteit EN functionaliteit om bij te huilen is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 19:37
Ik ben van plan om waarschijnlijk ook deze pc te gaan halen bij de aldi zodra hij weer komt (iemand enig id wanneer?)...
Maar ik heb hier nog 2 IDE Hard disks liggen en eventueel nog een IDE brander..
Zijn deze dan toch nog te gebruiken in samenwerking met deze pc?? Of is er geen plek meer voor IDE.

Want een IDE naar SATA verloop is er niet voor zover ik weet :?

[ Voor 16% gewijzigd door Exterminator op 11-12-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Ergens tussen gister en vandaag in kan ik opeens geen dvds meer branden, het toerental loopt heel erg op bij de lead in, begint dan met branden en stopt opeens. Altijd bij 1% schrijffout! Er staat in nero ook continu dat ik alleen maar 6x kan kiezen :S echt zo raar! De dvds doen het wel in de pc van mijn broertje (branden)!

Ikh eb al een normale cdr gebrand dit ging echter wel vlekkeloos! Hoe kan dit nu weer? Ik heb de drive al opnieuw geinstaleerd en nero ook! Zelfs geprobeerd te branden met clonecd met een ander brand engine maar weer het zelde.

wtf?

Edit:

Firmware update helpt ook niets :(

Edit2:

oke ander merk dvds brand hij wel. Ik kan dus geen philips dvd+r 8x schijfjes meer branden, 16keer wel en alle andere merken ook. Mijn brander alergisch voor philips 8x? 10 verschillende schijfjes van 3 verschillende 50verpakkingen... Geen een gelukt!

Kan iemand anders even een philips schijfje bakken of zelfde probleem gehad?

[ Voor 27% gewijzigd door Zucht388 op 12-12-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Kurvers schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:00:
Ik ben van plan om waarschijnlijk ook deze pc te gaan halen bij de aldi zodra hij weer komt (iemand enig id wanneer?)...
Zijn deze dan toch nog te gebruiken in samenwerking met deze pc?? Of is er geen plek meer voor IDE.

Aanbiedingen zijn meestal maar eenmalig bij de Aldi dus verwacht dit systeem met deze configuratie niet meer bij de Aldi. Echter is het wel mogelijk dat ze weer een systeem met een andere configuratie aanbieden. De kans is groot dat die ook nog maar één IDE poort heeft waardoor je dus slechts twee IDE apparaten kan aansluiten. Je zal dus of een HD via een externe behuizing of IDE->Sata converter aansluiten. Of je moet een simpele PCI IDE controller in je PC steken. Dan kun je meestal weer 4 extra IDE apparaten aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ag zeg nooit nooit hoor, je hebt best kans dat als ze nog over hadden ze nog een keer aanbiedingkje tegen aangooien. Hebben ze met vorige model na 3 maanden toen ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 19:37
Hmja t lijkt me ook stom als ze week 2 die "externe" HDD's gaan verkope maar geen computer erbij, zou stom zijn van de Aldi vooral omdat die dingen best goed verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die externe HDD's kan je ook via de Medion-site bestellen voor 199 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Virus.NL schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:00:
Die externe HDD's kan je ook via de Medion-site bestellen voor 199 euro.
Ja maar, dat is niet die boven in de bay past van de MD8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twannie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-09 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:04:
[...]

Ja maar, dat is niet die boven in de bay past van de MD8800
Deze wel? : http://www.medion.com/nl/flash/md8800/databay.html

twannie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik ben nieuw hier... Ik was opzoek naar info over de door jullie veel besproken PC...

Na dat men oude PII het allemaal niet meer aan kon, ben ik naar de aldi deze T MD 8800 gaan halen. Wat een weelde was dat voor mij, eindelijk was ik van men 1Ghz - 512MB pc'tje af.

OK, de nieuwe PC dus, op het eerste zicht was ik heel tevreden. Maar nu sinds een week ofzo heb ik het gevoel dat hij niet zo krachtig is dan in het begin. En dan heb ik het vooral op gameplay... Bij RCT3 bevoorbeeld... Nu ik de packs Soaked en Wild! erop staan heb, is hij soms echt mega traag... zeker bij nacht-modus in het spel... dan spreek ik over 2 of 3 frames per seconde... en als ik klik duurt het een paar seconden (in het spel) tot dat hij de klik ook werkelijk uitvoert...

Nu ken ik niet zo heel erg veel van PC's maar als je ziet de het spel maar een 733MHz nodig heeft om goed te werken, frons ik toch sterk mijn wenkbrouwen bij het zien van de prestaties op deze MD8800 ...

Heeft iemand ook zo'n game-probleem met deze PC ?

PS: het enige wat wel super is aan deze PC is, toen ik hem voor het eerst opstarte kwam er en xp-ballonnetje dat er een "onbeveiligd draadloos netwerk" in de buurt was... :*) Een van men buren is dus niet echt slim ... hehe, good to know for big files ....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyspoz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:10:
[...]

Aanbiedingen zijn meestal maar eenmalig bij de Aldi dus verwacht dit systeem met deze configuratie niet meer bij de Aldi. Echter is het wel mogelijk dat ze weer een systeem met een andere configuratie aanbieden. De kans is groot dat die ook nog maar één IDE poort heeft waardoor je dus slechts twee IDE apparaten kan aansluiten. Je zal dus of een HD via een externe behuizing of IDE->Sata converter aansluiten. Of je moet een simpele PCI IDE controller in je PC steken. Dan kun je meestal weer 4 extra IDE apparaten aansluiten.
Niet exact hetzelfde, maar in maart kan je weer een nieuwe verwachten met waarschijnlijk zelfde kast & vrijwel gelijke specs....misschien wat betere videokaart, grotere HDD of snellere processor, maar voor de rest hetzelfde...

Dat is standaard bij de A-L-D-I :)

• SithWarrior

SithWarrior

Ja die wel, dat is die HDdrive 2 go, maar dies nog niet leverbaar. Wel veel via e-bay vindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlandse site voor drivers: http://www.medion.com/nl/dutch/service/frame/top.htm => Stuurprogramma's en updates.

Bij powercinema krijg ik alleen de gids te zien van "TV1, Kanaal2 en VTM". (ik gebruik gratis abonnement versie) ik maak gebruik van analoge kabeltv.
Als ik zou betalen krijg ik dat ook deze te zien: (http://www.epgdata.com/in...edion&iCountry=be&popup=0)
Club RTL
Kanaaltwee
RTBF1 - La une
RTBF2 - La deux
VRT Ketnet / Canvas
VRT TV1
VT4
VTM

Als ik de premium versie uitprobeer voor 90 dagen (dit gaat via powercinema) dan krijg ik Duitse gidsen en ik weet niet hoe de regio te veranderen, als dit gaat.

Ik heb de search functie gebruikt en ben op een andere mediacenter aangestoten, een open source vrsie en deze bood veel meer gidsen aan en had ook een mooi uiterlijk, helaas vond het mijn TV tunes niet. (http://mediaportal.sourceforge.net/)

Wat gebruiken jullie als gids? (in belgië)
Kan ik een zender opnemen en tegelijk naar een andere zender kijken? (hier ben ik toch nog niet in geslaagd geweest)
Waar kan ik de versies zien van mijn drivers? Ik zoek een prgrammatje als AIDA32 (nu lavalys) dat de hardware controlleert en kijkt of er een nieuwere versie beschikbaar is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Windows Xp Media Center Edition 2005 geïnstalleerd, iemand vermelde in dit topic dat het niet mogelijk was om ermee TV te kijken, is dit echt zo? Ik ben er iig nog niet in geslaagd geweest. "hij vindt geen services".

Ik ben erachter gekomen dat hij standaard "Antenne kiest", ik kan nergens analoge kabeltelevisie kiezen. Het enige wat ik kan kiezen is of ik 1 of 2 tuners wil configureren.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:36:
Ik heb ook Windows XP pro geïnstalleerd.
Mijn afstandbediening heb ik aan de praat gekregen met de drivers die op je harde schijf te vinden zijn of op de CD.
D:\DRIVER\Remote Control\Others.
Als je de "setup standaard" uitvoert moet deze het gewoon weer doen.
Bij mij doet hij dus niets als ik dit probeer uit te voeren.

Edit: hij doet niets van setup, maar de afstandbediening werkt wel.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bump*

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Nou ik ken iemand die de pc heeft gekocht, ik kan je zeggen: het viel me meteen op dat ik hem quasi niet hoorde!!(misschien komt het omdat ik een stofzuigerpc heb:p) Alleen is de windowsinstallatie bagger })zit vol onnodige brol... Hij wilde ook al counterstrike source spelen, maar die werkt niet, hij krijgt gwn een blauw scherm |:( Drivers updaten van de videokaart gaat om de een of andere reden niet met de officiele drivers(nadat ik de oude eerst had geuninstalled)

http://specs.tweak.to/16567

• SithWarrior

SithWarrior

skelleniels schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:46:
Drivers updaten van de videokaart gaat om de een of andere reden niet met de officiele drivers(nadat ik de oude eerst had geuninstalled
Dan moet je even terug lezen in dit topic, daar staat de oplossing ergens genoemd.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
SithWarrior schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:15:
[...]

Dan moet je even terug lezen in dit topic, daar staat de oplossing ergens genoemd.
Heb het idd gevonden intussen, ga strax met de oplossing naar mijn maat:)

http://specs.tweak.to/16567

• cyspoz

cyspoz

Nou ik ken iemand die de pc heeft gekocht, ik kan je zeggen: het viel me meteen op dat ik hem quasi niet hoorde!!(misschien komt het omdat ik een stofzuigerpc heb:p)
Wacht maar totdat hij begint te Counter Striken. Dan wil die PC best gas gaan geven met zijn ventilators. Maar in idle toestand hoor je hem nouwelijks. Alleen HD hoor je wat stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:00:

als nog geintereseert bent, heb gezien dat de aldi in ekeren er nog drie had staan.
mischien komen halen of vragen of ze hem kunnen laten overkomen

sorry van de lata reactie...eerste keer dat ik deze topic lees voor info....maar ik moet een betere videokaart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lijken ze toch weer EXACT hetzelfde als de Dell systemen maar dan echt geen enkel verschil.
Zowiezo vind ik dat je beter er zelf 1 kan bouwen omdat dit allemaal spul is wat je qua hardware niet in de echte winkels kan krijgen.
Ik stel liever me systeem samen naar eigen voorkeur.
Maar als standaard internet pctjuh is het niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:39

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:56:
Maar als standaard internet pctjuh is het niet slecht.
Ehm...een dual core internet pc. Oke, zelfbouwen is slimmer, ik ben het met je eens...Maar dit is toch zeker geen internet pc...Weet niet waarom je "neerbuigend" erover wil praten maar dit is toch een zeer volwassen systeem op de spec's beoordeeld. Heb er geen ervaring mee maar...

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DualDevil schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:05:
Weet niet waarom je "neerbuigend" erover wil praten maar dit is toch een zeer volwassen systeem op de spec's beoordeeld. Heb er geen ervaring mee maar...
Dat was idd wat overdreven het is idd een pctjuh waarmee je wel leuke dingen mee kan doen.
Maar ben gewoon van mening dat je met een zelf samen gestelde bak qua perfomance en mogelijkheden veel meer kan en lekker kan doen en laten wat je wilt.
Want je word niet vrolijk als je een aldi pc wilt upgraden want dat was bij mijn vorige pc (aldi pc) wel zo.
Het zijn gewoon goede pc's als je verder niets aan hardware changes wilt doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik ben erg tevreden met deze pc, de eerder geposte update voor de videokaart werkt perfect. Bedankt hiervoor.

1 klein punt van irritatie is dat ik mijn koptelefoon en microfoon voor skype en voipbuster aan de voorzijde moet inpluggen. Omdat ik beide programma's permanent gebruik wil ik het liefst deze kabels aan de achterzijde kwijt maar waar? Ik zie geen microfoon ingang

Hoe lossen jullie dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:18:
[...]

Dat was idd wat overdreven het is idd een pctjuh waarmee je wel leuke dingen mee kan doen.
Maar ben gewoon van mening dat je met een zelf samen gestelde bak qua perfomance en mogelijkheden veel meer kan en lekker kan doen en laten wat je wilt.
Want je word niet vrolijk als je een aldi pc wilt upgraden want dat was bij mijn vorige pc (aldi pc) wel zo.
Het zijn gewoon goede pc's als je verder niets aan hardware changes wilt doen :)
Ben ik het niet mee eens, mijn vorige toen medion (5 jaar oud) heb ik meerder malen kunnen upgraden, extra geheugen andere videokaart, extra grotere hd etc geen probleem. Snap niet waar je het over hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz

cyspoz

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:56:
...omdat dit allemaal spul is wat je qua hardware niet in de echte winkels kan krijgen...
Daarom kun jij hem dus niet zelf bouwen. En zeker niet voor die prijs. Want in die prijs moet jij ook software en support aan de voordeur mee rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iemand de ingebouwde tv tuner in combinatie met digitale televisie van de kpn?

Ik kan alleen maar zappen met de afstandsbediening van de decoder van KPN, ergens wel logisch maar kan je hier iets aan veranderen?

Beeld is niet echt ideaal, van de week eens aan de slag met de aanbevolen signaal versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ken iemand die de pc heeft gekocht, ik kan je zeggen: het viel me meteen op dat ik hem quasi niet hoorde!!(misschien komt het omdat ik een stofzuigerpc heb:p) Alleen is de windowsinstallatie bagger })zit vol onnodige brol... Hij wilde ook al counterstrike source spelen, maar die werkt niet, hij krijgt gwn een blauw scherm |:( Drivers updaten van de videokaart gaat om de een of andere reden niet met de officiele drivers(nadat ik de oude eerst had geuninstalled)
De preciese stappen dat je moet doorlopen om je video drivers up te daten.
1. Download de nieuwste driver van nvidia.com voor een geforce/TNT2 kaart.
2. Pak de bestanden uit en vervang nv4_disp.inf door deze.
3. Installeren maar!

Beetje uitleg:
In de andere nv4_disp.inf staat er een regel(s) toegevoegd zodat de installatie ook 6700 XL ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik probeer Dscaler te gebruiken maar dat lukt niet helemaal. :'( Komt waarschijnlijk omdat ik niet precies weet wat ik in moet stellen in het begin. Er wordt gevraagd wat voor merk tv kaart er in zit en wat voor chipset. Daarna wordt er nog gevraagd naar het geluid. Kan iemand mij vertellen wat jullie daar in hebben gesteld ??? :*)

Big THNX !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:21:
Hoi,

ik ben erg tevreden met deze pc, de eerder geposte update voor de videokaart werkt perfect. Bedankt hiervoor.

1 klein punt van irritatie is dat ik mijn koptelefoon en microfoon voor skype en voipbuster aan de voorzijde moet inpluggen. Omdat ik beide programma's permanent gebruik wil ik het liefst deze kabels aan de achterzijde kwijt maar waar? Ik zie geen microfoon ingang

Hoe lossen jullie dit op?
Er is toch een line in-ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 02:09
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:57:
[...]

De preciese stappen dat je moet doorlopen om je video drivers up te daten.
1. Download de nieuwste driver van nvidia.com voor een geforce/TNT2 kaart.
2. Pak de bestanden uit en vervang nv4_disp.inf door deze.
3. Installeren maar!

Beetje uitleg:
In de andere nv4_disp.inf staat er een regel(s) toegevoegd zodat de installatie ook 6700 XL ondersteunt.
Helaas ondervind ik hartnekkige problemen bij de installatie van de nieuwste drivers versie 81.98. Constant beland ik in een harde power cycle down, waarna hij reboot en opnieuw 'nieuwe hardware vindt. Ben dus weer teruggegaan naar versie 8.1.8.2. Herkent iemand dit?

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezonator
  • Laatst online: 20:13
Helaas ondervind ik hartnekkige problemen bij de installatie van de nieuwste drivers versie 81.98. Constant beland ik in een harde power cycle down, waarna hij reboot en opnieuw 'nieuwe hardware vindt. Ben dus weer teruggegaan naar versie 8.1.8.2. Herkent iemand dit?
Ja hoor. Net geprobeerd, net hetzelfde probleem als jij hebt beschreven.

Om nog wat meer problemen aan te halen:
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken naar een instelling in de nvidia-software om mijn tv aan te sturen via RGB langs de scartuitgang. Volgens mij krijg ik enkel een composietsignaal.
Om van Powercinema Linux (opstarten via linkerknop op naast het frontdisplay) maar te zwijgen. Hiermee krijg ik helemaal geen signaal op mijn tv. Ook is het niet mogelijk om, zoals eerder op dit forum vermeld, te browsen op de harde schijf.

Is het trouwens nog niemand opgevallen dat de usb-bussen 1.1 zijn ipv. 2.0? Dit wordt toch aangegeven door de POST, en bevestigd als ik mijn mp3-speler aansluit. Waarschijnlijk is enkel het kaartgedeelte usb 2.0? Erg belangrijk is het niet, maar ik had toch een hogere snelheid verwacht dan met mijn oude pc met usb 1.0.
De motor van de harde schijf is veel stiller, maar de zoekkop ratelt verdorie even erg als hd van mijn oude pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Rezonator op 26-12-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
Ik heb inmiddels wel beeld op mijn tv middels s-video out. Helaas geen kleur, maar zwart wilt...

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe de afstandsbediening aan de praat krijgt met winlirc?

Verwijderd

nog een vraagje: ik heb windows xp pro er op gezet (dus een format van de C). Heb alle drivers geinstalleerd en alles werkt zoals het hoort. Maar: in powerdvd kan ik geen hardware decoding aanvinken, dus heb ik een wat blokkerig beeld. Hoe komt dit?
Weet eigenlijk niet of dit kan bij de originele installatie. Maar ik zou graag wat beter beeld hebben. Enige tips?

• Rezonator
  • Laatst online: 20:13
Royalpieter schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:48:
[...]

Op dit forum heb ik een werkende 81.98 gevonden.
Directe link naar de download: hier.

Hierbij lukt de installatie zonder ernstige systeemfout _/-\o_

• hansvanzet
  • Laatst online: 18-08 20:47
Rezonator schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:33:
[...]

Op dit forum heb ik een werkende 81.98 gevonden.
Directe link naar de download: hier.

Hierbij lukt de installatie zonder ernstige systeemfout _/-\o_
De installatie is ook mij gelukt zonder enige problemen! NFS:MW loopt nu als een speer op de hoogste resolutie zonder af en toe te haperen. Maar ik krijg Paint Shop Pro X nog steeds niet geinstalleerd :(
Hij blijft hangen bij het registreren van de modules (zoals hij ook bij de eerdere versies).

Iemand hier al een oplossing voor gezien?

Canon EOS 350D - 17-70 Sigma - 70-300 Sigma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
INstallatie gelukt, lijkt prima!
Nog steeds zwart wit beeld op TV. Ra Ra? Ligt het aan de tv? Is een Phillips van ca 10 jaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enkele posts naar boven vroeg ik mij af of de afstandsbediening aan de praat te krijgen was via winlirc. Lukt niet dus aangezien de afstandsbediening niet via IR werkt :p
Maar met het programma Girder (zie www.promixis.com) lukt het zonder problemen. Ik kan nu na wat prutsen met Girder allerlei programmas bedienen in windows. Heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dus volgende week maar eens bij de Aldi gaan kijken :)
HDDrive 2 go externe harde schijf
(leverbaar vanaf week 2 2006)

• Snelle gegevensoverdracht via USB 2.0 aansluiting
• Hoogwaardige aluminium behuizing
• 250 GB geheugen
• 8 MB Cache
• 7200 rpm
• inclusief: USB kabel, software-CD, netadapter en voetsteun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Tja tja ik heb me twijfels of ze nou wel bedoelen verkrijgbaar bij de aldi, misschien bedoelen ze verkrijgbaar via Medion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheChris
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2024
Weet iemand of je zo`n scart uitgang ook los kan kopen voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oude vhs band omgezet mbv deze pc, ik twijfel of ik mijn oude Leadtek Winfast tv-2000 XP-RM tv-kaart de deur uit moet doen want deze werkte verders ook prima. Voor ik de boel weer
ga openslopen en aansluiten wilde ik graag weten wat voor prestaties de kaart in deze pc geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:12:
Heeft iemand al een oude vhs band omgezet mbv deze pc, ik twijfel of ik mijn oude Leadtek Winfast tv-2000 XP-RM tv-kaart de deur uit moet doen want deze werkte verders ook prima. Voor ik de boel weer
ga openslopen en aansluiten wilde ik graag weten wat voor prestaties de kaart in deze pc geeft
Heb ik laatst gedaan, was er zeer tevreden over.

Echter heb ik met de nieuwe Nvidia drivers het probleem dat ieder spoor van de dual-view mogelijkheid ontbreekt.
iemand die dit ook heeft.?
Met de oude driver werkt dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm ik heb net eens in de aldi krant van volgende week gekeken, of het moet een combo zijn met een brood bak machine maar anders geen HDDrive 2 go HD daar volgende week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:54:
Hmm ik heb net eens in de aldi krant van volgende week gekeken, of het moet een combo zijn met een brood bak machine maar anders geen HDDrive 2 go HD daar volgende week :(
Hij zal in ieder geval verkocht worden in januari, de actie van de HDDrive 2 go HD werd namelijk postponed omdat er in België al eerder een regionale actie was (een actie mag nooit te kort op een andere actie volgen als het gaat om hetzelfde soort product). Dus nog eventjes geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:27

derx666

mecker ende blaet

Is iemand nog verder gekomen met dat info display? Ik heb volgens mij al alle programma's die ik kon vinden geprobeerd, maar er is er eigenlijk geen 1 die fatsoenlijk functioneert.
Hetgeen wat ik eigenlijk wil is cpu temp, fan rpm enz., die op een bepaalde positie van het schermpje staan, maar wel continue geupdate worden. Er zijn wel programma's die dit evt. zouden kunnen, maar daar wordt het medion display nog niet ondersteund. Meestal komt de tekst dan gewoon scrollend voorbij, of je krijgt allerlei fijne garbage gratis op je schermpje erbij :)

Ik zag dat Dommel een eerste probeersel had geschreven hier, en het produceert ook tekst op het scherm, maar is helaas nog niet wat ik zoek (evengoed goed bezig Dommel _/-\o_ )

Misschien dat jullie nog een goed idee hebben over een programma dat werkt.

derx

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag deze pc laatst staan, en denk eraan om hem te kopen.
En begin nu niet over "zelf bouwen is beter" en bla bla bla, deze PC staat namelijk in de ALDI bij ons in de buurt. En dat is heel wat makkelijker om die te kopen dan helemaal te gaan bestellen en dan wachten tot het pakketje een paar honderden kilometers heeft afgereisd etc...

Omdat ik geen OEM XP install wil hebben, zou ik graag de schijf formatteren en een retail versie van XP eropzetten. Heeft iemand hier ervaring mee ? Zijn alle drivers goed op het net te vinden ?

(Wel spijtig trouwens dat die zijden van de case niet zwart zijn, dat had er wat mooier uitgezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wie kan mij helpen ?
Als ik mijn koptelefoon achter in mijn PC stop krijg ik alleen bij de rechter speaker geluid.
Dit is het zelfde als bij mijn PC speakers.

Wanneer ik ze voor in plug is het geluid wel goed.

Wie weet hoe ik dit moet oplossen ?

Gr Miquel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:11:
Ik zag deze pc laatst staan, en denk eraan om hem te kopen.
En begin nu niet over "zelf bouwen is beter" en bla bla bla, deze PC staat namelijk in de ALDI bij ons in de buurt. En dat is heel wat makkelijker om die te kopen dan helemaal te gaan bestellen en dan wachten tot het pakketje een paar honderden kilometers heeft afgereisd etc...

Omdat ik geen OEM XP install wil hebben, zou ik graag de schijf formatteren en een retail versie van XP eropzetten. Heeft iemand hier ervaring mee ? Zijn alle drivers goed op het net te vinden ?

(Wel spijtig trouwens dat die zijden van de case niet zwart zijn, dat had er wat mooier uitgezien)
Sorry hoor, wetend dat flamen 'not done' is, en zovéél
heb ik in de tijd dat ik hier lid ben niet gepost, maar dit bericht is grote onzin. Het is een prima pc, ik heb hem ook!, punt uit!. OEM, Retail, etc zwart wit... bla bla bla bla..... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh ? Heb ik dan gezegd dat het geen goede pc is ?
Ik vroeg alleen of iemand wist of ik de drivers die nodig waren voor de hardware makkelijk op het net kon vinden, want in sommige gevallen is dat moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Royalpieter schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:17:
[...]

Sorry hoor, wetend dat flamen 'not done' is, en zovéél
heb ik in de tijd dat ik hier lid ben niet gepost, maar dit bericht is grote onzin. Het is een prima pc, ik heb hem ook!, punt uit!. OEM, Retail, etc zwart wit... bla bla bla bla..... :Z
Volgens mij is deze reactie niet echt zo bedoelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:08:
Huh ? Heb ik dan gezegd dat het geen goede pc is ?
Ik vroeg alleen of iemand wist of ik de drivers die nodig waren voor de hardware makkelijk op het net kon vinden, want in sommige gevallen is dat moeilijk.
On topic : meestal te vinden op de Medion website ofwel moet je het GSC forum in de gaten houden, die zijn er meestal vlug bij om nieuwe drivers te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met voipbuster en deze pc. Als ik de headset en microfoon van deze pc gebruik hoor ik zelf alles perfect, maar zelfs met de speakers uit (dus alleen geluid over de koptelefoon) horen de mensen die ik bel een enorme echo. Heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen.

IEMAND ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:53:
Heeft iemand ervaring met voipbuster en deze pc. Als ik de headset en microfoon van deze pc gebruik hoor ik zelf alles perfect, maar zelfs met de speakers uit (dus alleen geluid over de koptelefoon) horen de mensen die ik bel een enorme echo. Heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen.

IEMAND ?????
Is het dan niet zo dat die mensen hun speakers aan hebben én hun microfoon aan? Dat lijkt me eerder het probleem...

Dan had ik zelf nog een vraag:

Is iemand er al achter hoe je de tv kanalen kunt ordenen in dat Homecinema gebeuren? Bij mij staan alle zenders doorelkaar en sommige staan er 2 of 3 keer in!
Of is er een alternatief programma dat ook werkt voor de tv tuner?

[ Voor 57% gewijzigd door Menesis op 17-01-2006 20:35 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:02:
[...]

Hij zal in ieder geval verkocht worden in januari, de actie van de HDDrive 2 go HD werd namelijk postponed omdat er in België al eerder een regionale actie was (een actie mag nooit te kort op een andere actie volgen als het gaat om hetzelfde soort product). Dus nog eventjes geduld ;)
Vanaf vandaag verkrijgbaar bij ALDI. 250GB voor 139 euri!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Wat, waarom staat dat niet in de folder of waar dan ook?

En is dat bij elke aldi zo? zo ja dan ga ik morgen even langs :)

[ Voor 125% gewijzigd door SithWarrior op 18-01-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
SithWarrior schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:09:
Wat, waarom staat dat niet in de folder of waar dan ook?

En is dat bij elke aldi zo? zo ja dan ga ik morgen even langs :)
Staat wel in de folder, of in de krant..
Hier iig wel (Drenthe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Laatst online: 04-09 20:21

fjs

PSN: ftltc

Heb hem zonnet even opgehaald. Past mooi in de bay. 250 gig voor 139 euro. Kan ik even weer vooruit.

Oja en voor de liefhebbers. Op de Medion shop kost hij 199 euro. Ook nog een leuk bijkomstigheid is dat ik hem niet hoor. Dus vrij stil.

[ Voor 42% gewijzigd door fjs op 19-01-2006 10:21 ]

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ik heb hem net ook opgehaald, hij stond wel in de krant advertentie maar niet in de folder die bij aldi ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de afmetingen doorgeven?
Met name de breedte is voor mij belangrijk. Mag niet meer dan 22 cm zijn.
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

20 cm lengte en 12 breedte, ruim genomen.
Trouwens hij werkt ook perfect op OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, kleine verwarring denk ik.
De HD zal 20x12 zijn.
Ik bedoelde eigenlijk de afmeting van de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Pc is 19 cm breed. Houd wel rekening met de koelgaten in de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm dat ding wordt wel warm zeg in die bay, zou dat wel helemaal goed zijn voor je computer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Ach kun je een eitje bakken tijdens het computeren :P

Inderdaad wordt hij wel warm. Zal wel goed komen en anders zit er toch 3 jaar garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang houden jullie oplaadbare batterijen het vol in de draadloze muis? Bij mij maar een paar dagen, pc staat wel de hele dag aan. Niet oplaadbare batterijen houden het ook nog geen week vol. Is dit normaal? Wat zijn jullie ervaringen?

Mzzl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel herkenbaar. Niet alleen bij deze computer. Alleen een draadloze muis met cradlle werkt beter.

Wat helpt is de muis "uit" te zetten als je hem langere tijd niet gebruikt.
Beide muisknoppen, tegelijkertijd indrukken voor 5 seconden en de muis/laser gaat uit.
Hetzelfde ritueel om in te schakelen. Is even wennen maar goed werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degoe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:15:
Hallo,

Wie kan mij helpen ?
Als ik mijn koptelefoon achter in mijn PC stop krijg ik alleen bij de rechter speaker geluid.
Dit is het zelfde als bij mijn PC speakers.

Wanneer ik ze voor in plug is het geluid wel goed.

Wie weet hoe ik dit moet oplossen ?

Gr Miquel
Hey Miquel,

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad toen ik wat aand videokaart heb gepriegeld.
Je kan het oplossen door de zijkant van de pc af te halen en het schuimkussenstje
tussen de videokaart en de scart aansluitingen vandaan te halen.

Op een of ander manier maken deze 2 samen sluiting tussen het geluidssysteem.

Mzzls,
Rogier

Blog E6600@4ghz, 8800GTS 320MB@631/927mhz, 2gb xms2 C4, 3D mark 06= 10.458

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Rogier,

Helemaal gelukt ! Thanks voor de hulp !!!

Gr Miquel
degoe schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 05:06:
[...]

Hey Miquel,

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad toen ik wat aand videokaart heb gepriegeld.
Je kan het oplossen door de zijkant van de pc af te halen en het schuimkussenstje
tussen de videokaart en de scart aansluitingen vandaan te halen.

Op een of ander manier maken deze 2 samen sluiting tussen het geluidssysteem.

Mzzls,
Rogier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk programma kan ik vhs films overzetten naar de pc, kom er nog niet echt uit help 8)7

Ik heb bv met power producer iets van vhs omgezet maar het is nu een ppp-bestand wat moet ik hier verder mee doen, ik wil gewoon rippen naar mpg 8)7

Power director opstarten

Vastleggen

Apparaat instellen en dan de video selecteren

De rest is duidelijk

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje..
met de Medion 8800 is er dan plek en aansluiting voor een nieuwe video-kaart?
kan ik de koeling en/of de videokaart er gewoon zo uithalen om er dan een betere koeling/videokaart in te stoppen?

Laatste vraag:
Hoeveel geld is de NVIDIA GeForce 6700 XL waard?
Ik heb namelijk te weinig geld voor een topnotch videokaart maar 128 mb is toch wel aan de kleine kant.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net toevallig het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.pcwelt.de/imgserver/bdb/43100/43128/original.jpg

Dit is de foto die ook in TS staat, als je goed naar ATX aansluiting kijkt zie je dat er een 20 pins is aangesloten op een 24 pins mobo ??? :/
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:03:
..
Is er dan plek en aansluiting voor een nieuwe video-kaart?
Hoeveel geld is de NVIDIA GeForce 6700 XL waard?
Deze kaart zal niet meer dan 150 euro waard zijn, je kan hem vast wel vervangen maar niet verstandig als je toch geen dure kaart gaat kopen aangezien de verschil niet zo heel erg zal zijn. Die 128 MB is niet zo belangrijk, core snelheid en dergelijke zijn belangrijker ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 23:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste