Hallo, Ik ben nieuw hier... Ik was opzoek naar info over de door jullie veel besproken PC...
Na dat men oude PII het allemaal niet meer aan kon, ben ik naar de aldi deze T MD 8800 gaan halen. Wat een weelde was dat voor mij, eindelijk was ik van men 1Ghz - 512MB pc'tje af.
OK, de nieuwe PC dus, op het eerste zicht was ik heel tevreden. Maar nu sinds een week ofzo heb ik het gevoel dat hij niet zo krachtig is dan in het begin. En dan heb ik het vooral op gameplay... Bij RCT3 bevoorbeeld... Nu ik de packs Soaked en Wild! erop staan heb, is hij soms echt mega traag... zeker bij nacht-modus in het spel... dan spreek ik over 2 of 3 frames per seconde... en als ik klik duurt het een paar seconden (in het spel) tot dat hij de klik ook werkelijk uitvoert...
Nu ken ik niet zo heel erg veel van PC's maar als je ziet de het spel maar een 733MHz nodig heeft om goed te werken, frons ik toch sterk mijn wenkbrouwen bij het zien van de prestaties op deze MD8800 ...
Heeft iemand ook zo'n game-probleem met deze PC ?
PS: het enige wat wel super is aan deze PC is, toen ik hem voor het eerst opstarte kwam er en xp-ballonnetje dat er een "onbeveiligd draadloos netwerk" in de buurt was...

Een van men buren is dus niet echt slim ... hehe, good to know for big files ....
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 14-12-2005 21:38
]