Ik gebruik hem nu al bijna 2 jaar als media center (met bijgeleverde PowerCinema software) en dat werkt gewoon prima. Bedenk wel dat je met de tv een slechtere beeld kwaliteit krijgt dan een monitor. Je moet gewoon even kijken wat het beste beeld geeft, scart of s-vhs of een van de andere aansluitingen. Als dit je bevalt dan zul je daarna willen investeren in een LCD tv of grote widescreen monitor. Dat is echt de moeite waard want dan krijg je een mooie beeldje. Ook de tv-kwaliteit wordt beter.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:06:
Ik heb net een nieuwe pc gekocht en wil nu mijn 'oudere' MD8800 gebruiken als mediacenter om aan te sluiten op mijn tv...
Kan dit me de standaard configuratie ?
Ik zou er graag MediaPortal op gebruiken als open source mediacenter, maar ben niet zeker dat de tvtuner compatibel is met de software...
Zijn er mensen die hetzelfde deden met deze pc ?
Tips ?
thnx !
Voordeel van powercinema is dat deze goed overweg kan met de dubbel tuner. Dus een kanaal opnemen en een ander kijken/timeshiften. Het is niet zeker dat dit gaat met ander mediacenter software.