Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

en heb een nieuwe ben weer terug uit de stad.. :) de man bij BC concludeerde dat hij niet meer deed en kreeg een nieuwe mee.. morgen heb me RS MCC DV 512MB van kingston.. :)
ik ga hem nu ff lekker stress testen :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
K heb sinds vorige week N70 gekocht.
Super telefoontje vind het alleen erg jammer dat i zo lang laad bij het opstarten en afsluiten(had voorheen een 6230).

K heb inmiddels een aantal thema's en spelletjes geinstalleerd.
Zag zelfs dat je doom op de N70 kan spelen _/-\o_

De site lijkt mij legaal dus hier is de link:

http://koti.mbnet.fi/mertama/index.html

[ Voor 3% gewijzigd door Reset2003 op 21-02-2006 20:35 ]

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Weet iemand waar ik het standaard thema van de N70 kan downloaden?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Is het eigenlijk mogelijk een videobestand (3GP of mp4) als ringtone in te stellen?
Want dat krijg ik niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier even een lans breken voor het Nokia Service Point
P.H.C. telecom in Eindhoven (Eindhoven Airport).

Ik was met mijn N70 naar Bombeeck in Eindhoven gegaan (ander
Nokia Service Point) om hem te laten updaten. De beste meneer
ging met mijn N70 naar achteren maar kwam even later terug met
de mededeling dat mijn N70 niet te updaten was, er was een usb
error of zoiets en hij zou moeten worden opgestuurd naar Nokia
en ik zou hem ca. 2 weken kwijt zijn.
Nou dat leek me niets, dus ik met mijn toestel de winkel uit en
direct naar PHC gereden. Daar hebben het toestel in ontvangst
genomen en een uurtje later kreeg ik hem netjes geupdated terug.
Niets aan het handje, kon ook haast niet, toestel was 3 dagen oud.

PHC bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ankh schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:57:
Zo vanochtend naar de Nokia Store in Alkmaar (TBA geweest, meteen om kwart voor 9 al. Mijn net nieuwe nokia N70 vertoonde wat rare problemen, het openen van gallerij ging traag en liep soms vast, bij het innemen van me telefoon typte ze de code in voor het opzoeken van de IMEI. En resoluut crashde me mobiel en ging ineens zijn eigen leven leiden... Dus ze had snel een probleem vast gesteld (hoefde ik zelf ook geen ergere problemen voor te doen, perfect dacht ik...)
Na een halfuurtje gezeten te hebben, belde ze even om te vragen of het lukte. Op dat moment kwam er net iemand naar beneden met een slechte mededeling voor me :'( me N70 kwam niet eens door de hardware controle heen! Die van mij zat dus een grote hardware fout in werd me verteld, ze waren dan ook al aan het bellen met Nokia Nederland.. Dus heb me mobiel er achter moeten laten en hopelijk hoor ik er snel wat van.. :D

Dit is de mobiel die bij de 1 jaar knaller van T-mobile en belcompany zat :)

[update]
Net gebeld met TBA, om me werk nummer door te geven. En hoorde van de werknemer daar dat er echt iets goed fout en hij naar Nokia verstuurd moest worden. Dus kwam hij met het briljante oplossing om naar de Belcompany te gaan om een nieuwe te vragen (om te ruilen dus).. Omdat hij simpel weg niet te gebruiken was.

Dus ik ga zo weer naar alkmaar toe:)
Hij is mij :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17
Heb een N70 gekregen omdat ik wat hulp gegeven had met computer problemen (ok, was een lastig probleem dus de N70 was niet eens zo'n duur kado ervoor).
Maar goed. Ik heb dus zelf nog een simmetje erin gedaan van mn oude gratis Postbank telefoon (prepaid telfort geloof ik). Maar wat ik wil is heeeel af en toe (echt waar, niet meer) eens een fotootje verzenden. Emailtje. Ffff web-paginaatje checken.
Aangezien ik ook een zakelijke telefoon heb (6021) wil ik de N70 dus alleen prive gebruiken, met een heeeeeel goedkoop abo'tje.
Weet iemand wat voor soort abonnement dat moet zijn dan?

Overigens: ik vind de foto kwaliteit echt waardeloos, 1 op de 6 is scherp, de rest niet. Maar dat ter zijde.

(overigens: als mijn vraag niet in dit topic hoort; mn excuses dan verwijder ik m. Maar ik vind het wat onzinnig om daarvoor een nieuwe te openen)

[ Voor 8% gewijzigd door ArnieNFW op 22-02-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb vandaag mn Oasis bluetooth GPS ontvanger binnen gekregen maar krijg dit ding niet werkend.

Heb tom tom mobile 5.2....
Deze blijft aangeven dat er geen bruikbaar GPS signaal is....
Er is wel verbinding tussen de ontvanger en de N70 want bluetooth led knippert iedere seconde...

Heb dit getest met tomtom 5.0 en 5.2

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_DD op 22-02-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:33
Heb ik weer. Vanmiddag een N70 gekocht, zit er een dode-pixel in! Ik ga morgen op vakantie, dus kan ook niet meer terug naar de winkel... Hoe staat Nokia daar tegenover?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Verwijderd

Ik heb vandaag ook de N70 gekocht en gekregen.

Het is na de 7650 de 2e Symbian telefoon die ik gebruik, ik schakel over van een SE K750i dus het is wel een beetje wennen moet ik eerlijk bekennen.

Ik heb inmiddels alles ingesteld en overgezet maar blijf met één vaag probleem.
De achtergrond verlichting van het toetsenbord lijkt willekeurig uit en aan te gaan? Soms ben ik bezig op de telefoon en dan gaat ineens de achtergrond verlichting van het toetsenbord uit. Hij blijft dan een tijdje uit en gaat dan soms ineens weer aan of ik moet wachten totdat de backlight van het display uit gaat. Als ik daarna een knop indruk gaan zowel het backlight van het display en toetsenbord weer aan. Een erg raar probleem en kon er met de search niets over vinden in dit topic.
Ook de handleiding doorgebladerd en daar kon ik ook niets in vinden. Heeft het misschien te maken met die lichtsensor die erop zit? Dat hij daardoor de backlight van het toetsenbord uitschakeld automatisch?

edit: Ik heb het net getest en het ligt inderdaad aan de lichtsensor in het apparaat!
Als je hem in het pikdonker houdt gaat het backlight meteen aan, houd je hem bij een lamp dan gaat het weer uit. Slim apparaat :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 00:31 ]

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Dr0pSHoT schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:15:
Ik heb vandaag mn Oasis bluetooth GPS ontvanger binnen gekregen maar krijg dit ding niet werkend.

Heb tom tom mobile 5.2....
Deze blijft aangeven dat er geen bruikbaar GPS signaal is....
Er is wel verbinding tussen de ontvanger en de N70 want bluetooth led knippert iedere seconde...

Heb dit getest met tomtom 5.0 en 5.2

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Aan TomTom, heb er zelf ook vaak last van. Kun je in de instellingen bij gps informatie kijken hoeveel satellieten ie (gedeeltelijk) ziet?
Wat helpt is; opnieuw aanmelden, gps verbinding weggooien in bluetooth menu. Bt uitzetten voor tomtom starten en bij vragen pas aanzetten. Opnieuw instellen bij instellingen. Gewoon proberen totdat het werkt... Bij mij werkt de software echter steeds maar korte duur, ik ben overgestapt op route 66 want ik word er echt helemaal gek van.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Nogmaals, zet je Nuttige plaatsen uit op het scherm bij TomTom, dan is het grootste deel van de problemen opgelost. Je kan eventuele flitsers laten waarschuwen wanneer je in de buurt bent.

Je hebt daarna hoofdzakelijk nog het probleem dat hij de GPS module soms niet kan vinden bij het opstarten, voor de rest werkt het verder goed. Maar Route 66 is een stuk stabieler inderdaad.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Mr_DD
McLatey schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:31:
[...]

Aan TomTom, heb er zelf ook vaak last van. Kun je in de instellingen bij gps informatie kijken hoeveel satellieten ie (gedeeltelijk) ziet?
Wat helpt is; opnieuw aanmelden, gps verbinding weggooien in bluetooth menu. Bt uitzetten voor tomtom starten en bij vragen pas aanzetten. Opnieuw instellen bij instellingen. Gewoon proberen totdat het werkt... Bij mij werkt de software echter steeds maar korte duur, ik ben overgestapt op route 66 want ik word er echt helemaal gek van.
Ik heb t eindelijk aan de praat, heb 10 minuten rond gereden in de auto en toen pakte ie m eindelijk.

Als ik m nu aanzet duurt t nog wel een minuut voordat er een gps signaal is, deze valt dan ook weer om de minuut voor 10 seconden weg.... Is inderdaad frustrerend...
Ik kijk t nog even aan en anders misschien toch ook maar Route66 overwegen.

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Macer schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 07:44:
Tomtom werkt bij mij nu wel goed.. Belangrijkste blijft om de POI's uit te zetten en je telefoon even opnieuw op te starten voor je auto instapt.. (dit moet ik meestal bij Route66 ook).

Voordeel van Tomtom zijn toch wel de flitspalen.. Als je die als waarschuwingssignaal laat weergeven werkt het wel goed.
Er schijnt op de tomtom-site een update te zijn met o.a. een ge-update GPS-driver (v1.21); heb op andere forums gelezen dat na deze update, merendeel van de problemen verholpen zijn . . .
Kan het zelf (helaas) niet uittesten, omdat ik geen TomTom heb!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
ProgrammerX schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:51:
Ik heb sinds gister ook een N70 maar ik heb er nogal problemen mee moet ik zeggen :( Ik heb nu misschien in totaal een dik half uur ff met de telefoon gespeeld, maar zodra ik bijvoorbeeld m'n algemene profiel ga aanpassen (andere beltoon bijv.) dan begint te rebooten na een paar wijzigingen. Dit rebooten gebeurt ook op veel andere plekken, kortom is ie zo instabiel als maar kan :'(

Zolang ik hem op standby laat gaat het goed, maar zodra ik wat in de menu's zit te neuzen ofzo gaat ie weer rebooten. Ik bedoel 6x opnieuw booten in een half uur is toch niet normaal.

Herkent iemand dit probleem ?

P.S. Ik heb firmware versie 3.0546.2.3, 18-11-05. Is er nog nieuwere firmware te krijgen en kan ik zoiets zelfs installeren zonder dat m'n garantie vervalt ?
Was dit ZONDER persoonlijke geïnstalleerde programma's? Anders terug naar de winkel en omruilen!

De firmware die er bij jou opstaat is de meest recente; en: NEE, je kan de firmware zelf NIET updaten!

Succes!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Verwijderd

heb een n70 en tomtom mobile 2005
nu heb ik een rs-mmc kaartje voor mn n70 besteld van 1 gb
mijn vraag is nu, kan ik de tomtom software geheel in een map kopieren genaamd tomtom?
de opzet is dus alsvolgt:

tomtom\
\2577\
\benulux map navigator
\licensies
\POI
\POI\belgium\ met onderliggende mappen van hotels enzo
\POI\benelux\ met onderliggende mappen van hotels enzo
\POI\luxemburg\ met onderliggende mappen van hotels enzo
\POI\netherlands\ met onderliggende mappen van hotels enzo
\system
\system\apps
\system\apps\dvdplayer
\system\apps\ttmobile
\system\apps\ttnavcontacts
\system\data
\system\data\AHLE
\system\install
\tomtom
\zip

kan ik dit zo compleet kopieren naar mn rs-mcc geheugenkaart?
of moet dit in een speciale map komen bijvoorbeeld System/apps/? In welke map moeten deze komen staan op de geheugenkaart?
en staat de applicatie dan gelijk in mn nokia n70 of moet ik hem via bestandsbeheer oproepen?

dank je

• Ankh

Ankh

|true

als je 4 keer in een minuut post dan is het niet gek dat niemand nog een antwoord heeft voor je :)

maar ik heb ook wel intresse hoe ik dit werkende kan krijgen op me n70 + tomtom mobile 5 :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heeft iemand een idee of je er een tool bestaat die het mogelijk maakt om direct vanuit je logboek mensen terug te bellen. (logboek | tikje naar rechts). Hierin staan alle laatste contactpogingen (smsjes, geplaatst, ontvangen, gemist.

Ik vind het een mooi overzicht en wil eigenlijk vanuit dat scherm mensen direct terugbellen c.q. sms-en

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ankh

Ankh

|true

terug bellen doe ik altijd via groene knop en dan tikje naar rechts (of links) en selecteren wie je wilt sms'en / bellen :)

Verwijderd

maar iemand n idee hoe ik tomtom op de juiste manier op de geheugenkaart krijg, en ik wilde nog wat veranderen daarom ging t mis met t plaatsen van de posten, maar helaas kan je die niet verwijderen

maar iemand n idee?

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Reezer schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:28:
[...]

weet echt niemand hoe t zit?
de mappen die je daar hebt moeten allemaal op de ROOT van je geheugenkaart komen. hoe je dit doet mag je zelf kiezen, card-reader of usb whatever you like.
als je de kaart een keer in je telefoon gebruikt hebt zal hij waarschijnlijk al een keer een verborgen map genaamd 'system' hebben aangemaakt. als je deze mappen naar system NIET kopieerd heb je geen snelkoppelingen om TomTom op te starten, dus deze zijn zeker belangrijk.
maar samengevat, als je alles wat je daar hebt naar de ROOT kopieerd moet het gewoon werken, ga naar je menu, Persoonlijk en dan staan onderaan 2 nieuwe TomTom icoontjes.

succes :*)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ankh schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:44:
terug bellen doe ik altijd via groene knop en dan tikje naar rechts (of links) en selecteren wie je wilt sms'en / bellen :)
Dat kan dus niet ;) In elk ander scherm kan je iemand terugbellen, behalve in dat overzichts-scherm. Jammer dat ik geen printscreen kan maken, maar het gaat dus om het scherm waar alle contacten zichtbaar zijn (sms / calls / video / gemist / gemaakt / ontvangen / etc) in 1 scherm.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:25:
Ik heb vandaag ook de N70 gekocht en gekregen.

Het is na de 7650 de 2e Symbian telefoon die ik gebruik, ik schakel over van een SE K750i dus het is wel een beetje wennen moet ik eerlijk bekennen.

Ik heb inmiddels alles ingesteld en overgezet maar blijf met één vaag probleem.
De achtergrond verlichting van het toetsenbord lijkt willekeurig uit en aan te gaan? Soms ben ik bezig op de telefoon en dan gaat ineens de achtergrond verlichting van het toetsenbord uit. Hij blijft dan een tijdje uit en gaat dan soms ineens weer aan of ik moet wachten totdat de backlight van het display uit gaat. Als ik daarna een knop indruk gaan zowel het backlight van het display en toetsenbord weer aan. Een erg raar probleem en kon er met de search niets over vinden in dit topic.
Ook de handleiding doorgebladerd en daar kon ik ook niets in vinden. Heeft het misschien te maken met die lichtsensor die erop zit? Dat hij daardoor de backlight van het toetsenbord uitschakeld automatisch?

edit: Ik heb het net getest en het ligt inderdaad aan de lichtsensor in het apparaat!
Als je hem in het pikdonker houdt gaat het backlight meteen aan, houd je hem bij een lamp dan gaat het weer uit. Slim apparaat :D
linksbovenaan zit een vierkantje, dat bevat een lichtsensor, die aan de hand van het omgevingslicht de verlichting op het toestel regelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaydecop schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:51:
[...]

linksbovenaan zit een vierkantje, dat bevat een lichtsensor, die aan de hand van het omgevingslicht de verlichting op het toestel regelt!
Ja, dat wist ik. Maar ik wist niet dat deze ook de toetsenbordverlichting regelde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 7650 had toch ook toetsenbordverlichting afhankelijk van een sensor? Hij heeft iig een lichtsensor, of het wat doet kan ik niet testen want m'n ouwe 7650 is kapot :+/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

BtM909 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:29:
[...]

Dat kan dus niet ;) In elk ander scherm kan je iemand terugbellen, behalve in dat overzichts-scherm. Jammer dat ik geen printscreen kan maken, maar het gaat dus om het scherm waar alle contacten zichtbaar zijn (sms / calls / video / gemist / gemaakt / ontvangen / etc) in 1 scherm.
bij "de groene knop" kan je toch terug bellen of sms'en?

Weet iemand hoe je die Adapt 300 BT Muis kan koppelen aan de N70?
Ik kan hem wel gewoon koppelen, maar dan wordt hij niet gezien door Tomtom? Dus ik moest wel een bepaalde handeling doen volgens mij? Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Ankh op 24-02-2006 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Goed laat maar! het werkt..

heb bij voorkeur instellingen oid, ingesteld dat ik een andere GPS wilde gebruiken en heb me BT GPS muis aangegeven.. duurde ff een minuut (in het huis) en hij had een fix gevonden.. :) ik ga straks ff rondje rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
in het logboek dus niet (staat in menu persoonlijk), tja het zou wel handig zijn, maar over het algemeen kom je toch wel toe met de gewone loggegevens van bellers en gebelden? alleen de sms nr's staan er dan niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Woei, eerste testrondje :Y dat werkt goed :D
alleen na het afsluiten en dan terug proberen te rijden geeft het kreng nu weer aan dat er geen gps apparaat gevonden is :( hopeloos geval is het ook.. maar er zijn geloof ik wat BT problemen (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 13:48
Yeps... De enige manier die helpt volgens mij is je telefoon even restarten..
Het zou wel handig zijn als er een programma zou zijn waar mee je kan rebooten. (net als je van GSM naar dual (3g) gaat, dan start de telefoon opnieuw op zonder pincode te vragen).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupolev
  • Laatst online: 15:17
Macer schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:47:
Het zou wel handig zijn als er een programma zou zijn waar mee je kan rebooten.
Volgens mij zit die optie in FExplorer

Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

heb vroeger een SE k750i gehad, deze telefoon had een functie dat je de flitser van de camera als lampje kon gebruiken

ik heb wel iets gelezenn een softflashlight ofzo, maar is dat wat ik bedoel want ik ga de software natuurlijk niet kopen als ik niet zeker weet dat het niet is wat ik zoek.

hopelijk weet 1 van jullie het want ik wil op mn N70 ook zon lampje hebben das makkelijk in het donker

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ik ben opzoek naar die Tomtom GPS update, eens zien of dat wat helpt..
Hij staat niet op de website van tomtom zelf.. iemand een idee waar ik dat kan vinden.. mijn GPS stuurprogramma is v1.20
en ik zal eens restart proberen alleen hij is daar zo traag mee met opstarten ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Laatst online: 11-09 18:37

FutureCow

(C) FutureCow

Het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen, maar hoe is het mogelijk om op je geheugenkaart verborgen mappen te bekijken, en bestanden te kopieren.(Met FEexplorer kun je alleen op de telefoon bekijken en niet op de PC.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik heb sinds gister ook deze telefoon icm een orange abbonoment echt een pracht telefoontje alleen jammer dat orange NOG geen umts ondersteund...

@future cow, als ik me mmc kaartje (met het adaptertje) in mijn card reader stop zie ik hem gewoon staan als een verborgen map, vanaf daar kan ik gewoon knippen en plakken.
(als je geen verborgen mappen kan zien ga in je explorer ff naar mapopties --> weergave, maar het lijkt me dat je dat wel weet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Ankh schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:44:
Woei, eerste testrondje :Y dat werkt goed :D
alleen na het afsluiten en dan terug proberen te rijden geeft het kreng nu weer aan dat er geen gps apparaat gevonden is :( hopeloos geval is het ook.. maar er zijn geloof ik wat BT problemen (toch?)
Het probleem met het gps apparaat dat niet gevonden kan worden wordt toch opgelost met de firmwareupdate van de N70?
Ben van plan dat vandeweek uit te laten voeren maar moet daar een dag voor vrijnemen. Als het probleem dan nog niet opgelost is vind ik dat een beetje zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
miles schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:39:
[...]

Het probleem met het gps apparaat dat niet gevonden kan worden wordt toch opgelost met de firmwareupdate van de N70?
Ben van plan dat vandeweek uit te laten voeren maar moet daar een dag voor vrijnemen. Als het probleem dan nog niet opgelost is vind ik dat een beetje zonde..
Ik zit er ook aan te denken om mn fw te upgraden, is 3.0546.2.3 nog steeds de nieuwste?
Heb nu 2.0539.1.2

Hoop dat t met een upgrade opgelost is en ik prettig kan navigeren met TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ik heb nu 0,0 problemen met TomTom, heb het volgende gedaan:
- heb me telefoon "gereboot".
- heb de oude BT GPS verwijderd
- heb hem opnieuw gekoppeld met "non-geautoriseerd" (oid)
- Tomtom opgestart en die vroeg meteen om de code. Binnen 5sec had hij een lock op mijn plaats.
- Tomtom heb sluit ik af via: menu -> applicatie beeindigen.
- me BT GPS uit zetten.
Dit heb ik als eerste keer gedaan.
Nu zet ik me GPS gewoon aan en daarna tom tom en het werkt perfect! :D

Ik heb trouwens die oude firmware gewoon nog en 0,0 problemen er mee :) raar.. tis ff uitzoeken misschien..

sowieso wil ik nog m'n firmware flashen want hij is heeeeeel traag met openen van de gallerij.. daarna laat ik wel even weten of het beter werkt en of het een dag vrij nemen is :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ankh op 25-02-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen de N70.

Ik heb het problemen dat mijn agenda niet goed wordt gesyncd. Items met een tijd worden niet gesyncd . de rest eigenlijk wel. Heeft iemand dit probleem ook al gehad of ben ik de enige?

Groet,
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ankh schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:05:

sowieso wil ik nog m'n firmware flashen want hij is heeeeeel traag met openen van de gallerij.. daarna laat ik wel even weten of het beter werkt en of het een dag vrij nemen is :)
Als je de gallerij alleen voor het bekijken van foto's gebruikt (wat bij mij het geval is), dan is het misschien een idee om hiervoor het programma beeldbeheer te gebruiken. Dat zat standaard op mijn 6681 geïnstalleerd, neem aan ook nog op de N70. Dit werkt echt 10x sneller dan de gallerij. Maar, je kan er dus wel alleen foto's mee bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:27:
Ik heb een paar dagen de N70.

Ik heb het problemen dat mijn agenda niet goed wordt gesyncd. Items met een tijd worden niet gesyncd . de rest eigenlijk wel. Heeft iemand dit probleem ook al gehad of ben ik de enige?

Groet,
Alex
OPGELOST: Datum niet goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beeldbeheer heb ik niet kunnen vinden. Wel beeldbewerken maar dat ie niet hetgeen je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:15
K*t :(
Ik heb net een bestandje geinstalleerd en nu kan ik niet meer het menu inkomen?
Nu wil ik dan me Geheugenkaartje ff formateren maar hoe kan ik dit nu doen ?? :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs ook zo'n N70 gekocht, en ben er over het algemeen wel tevreden over.
1 klein dingetje wil nog niet echt lukken, als ik m'n N70 met de USB-kabel aansluit op mn pc, dan wordt de telefoon helemaal niet herkend.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivers van je cd installeren. Wel heb ik het probleem dat hij hem af en toe niet vind maar dat ligt volgens mij aan de kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja okay, dat had ik ook al gedaan, en nu issie wel verbonden, maar kan ik helemaal niks doen...
Bestandsbeheer werkt niet, en ik kan niets van mn telefoon downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Laatst online: 29-05 01:29
laatste pc suite van nokia downloaden... + de laatste set drivers voor de datakabel (zoek typenummer ff op op de datakabel).

Heb ik al eerder gepost, enkele pagina's terug (voor mij hooguit 2 pagina's maja, ik laat dan ook 100 berichten per pagina tonen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Nog 10 Daagjes en dan mag ik hem ook vasthouden 8)7

Heb het hele symbian software plaza al gedouwnload dus mij zie je 2 weken niet meer.

Thanks voor alle goede informatie van iedereen.

Ik ben nu een beetje aan het uitzoeken naar welke GPS reciever ik wil, heeft iemand toevalig ergens een review van die dingen. of een roundup???? Vooralsnu ga ik toch echt voor de TOMTOM (ziet er mooier uit :X ) Maar ik loop met regelmaat een tochtje in de bergen in de middle of f*c*ng nowhere, dus hij moet wel een beetje bereik hebben.

Ik heb hier al goede ervaringen gezien met de,
Oasis en de CK7W (Mischien werken die ook goed in de bergen????)

(Decon trouwens dom ----> 2 jaar €25.00 + €99.00 voor n70) wel 3 mnd half geld + €10 extra tegoed)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Bron: wwws60.com
S60 3rd Edition, Feature Pack 1 introduces new features such as Firmware upgrade Over The Air (FOTA)
Heeft iemand dit in de N70 terug zien komen

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:30:
Ja okay, dat had ik ook al gedaan, en nu issie wel verbonden, maar kan ik helemaal niks doen...
Bestandsbeheer werkt niet, en ik kan niets van mn telefoon downloaden..
Heb ik ook af en toe...
Wat bij mij werkt: Eerst aansluiten op de telefoon, dan pas de USB kabel erin.

Soms zegt ie dan dat hij het USB-apparaat niet herkent maar nogmaals eruit en erin pluggen, dan doet ie het meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

De zilveren lak van m'n navigatietoets begint nu al los te laten aan de zijkanten :( .
Ben er altijd super zuinig op (hoesje!) en nu begint dat gezanik al... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zie alweer allerhande vage problemen opkomen als ik dit zo lees en ik straks m'n N70 heb.. Dacht dat ze sinds de 6600 toch wel het een en ander gefixed hadden...

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:42:
[...]

Heb ik ook af en toe...
Wat bij mij werkt: Eerst aansluiten op de telefoon, dan pas de USB kabel erin.

Soms zegt ie dan dat hij het USB-apparaat niet herkent maar nogmaals eruit en erin pluggen, dan doet ie het meestal.
Juist, dat is eigenlijk wel vreemd, maar dat heb ik dus.
Dus.. de verbinding is er, ik kan contactpersonen synchroniseren enzo .. maar als ik bijvoorbeeld bestandsbeheer open, dan gebeurt er niks, krijg ik een error :/ dus ik kan m'n foto's er niet af halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ik wil graag de standaard snowboard game verwijderen, en dat is aardig gelukt via FExplorer... Alleen is het icoontje blijven staan. Zit er in Symbian ook gewoon een soort map waarin de icoontjes voor de programmas staan zoals bij Windows > Startmenu ook het geval is? Of is dit totaal niet mogelijk?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~voge0688/error.jpg

dat krijg ik dus verdomme elke keer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las even verkeerd, daarom de edit...

Wel erg vreemd.. Geeft hij ook een fout als je hem aansluit? Bij mij geeft ie soms meteen bij het inpluggen 'Het USB apparaat wordt niet herkend" als popup rechtsonder in de taakbalk zeg maar.. Dan doet niets het dus, ook niet syncen en maakt Nokia PC Suite ook niet automatisch connectie.

Heeft de telefoon bij jou wel altijd automatisch verbinding met Nokia PC Suite als je hem aansluit?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:04:
Ik las even verkeerd, daarom de edit...

Wel erg vreemd.. Geeft hij ook een fout als je hem aansluit? Bij mij geeft ie soms meteen bij het inpluggen 'Het USB apparaat wordt niet herkend" als popup rechtsonder in de taakbalk zeg maar.. Dan doet niets het dus, ook niet syncen en maakt Nokia PC Suite ook niet automatisch connectie.

Heeft de telefoon bij jou wel altijd automatisch verbinding met Nokia PC Suite als je hem aansluit?
Ja okay, soms wordt 'ie bij mij ook niet herkend, maar na wat gekloot werkt het dan wel. en dan in Nokia PC Suite staatie wel aangegeven als connected, maar als ik dus mn foto's wil browsen werkt t niet .. maar ik kan wel n back-up maken, en syncen enzo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb nu een Nokia 6600 en ik wil/moet een nieuwe: Nokia N70 of Sony Ericcson W800i.

Mijn voorkeur gaat uit naar een N70 omdat er betere software voor is. De Sony zou ik fijn vinden omdat er 512MB stick bijgeleverd wordt en hij voor muziek volgens mij beter geschikt is.

Tov de 6600 vraag ik mij af hoe veel sneller de telefoon is (ook icm veel software en een grote volgeschreven MMC kaart).
Tevens vraag ik mij af of de SMSers onder ons die ooit een 6600 bedient hebben de bediening op de N70 ook lekker werkt. Het leek of de toetsen kleiner waren, maar een demo model heeft van die fake toetsen, en dus kun je niet goed testen.

Als iemand me hierover nog wat info kan geven... tnx. En ja, ik heb het hele topic doorgelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 13:59
oZner schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:03:
...
Tevens vraag ik mij af of de SMSers onder ons die ooit een 6600 bedient hebben de bediening op de N70 ook lekker werkt. Het leek of de toetsen kleiner waren, maar een demo model heeft van die fake toetsen, en dus kun je niet goed testen...
De toetsen van de N70 zijn idd (iets) kleiner t.o.v. de 6600 en sommige toetsen zitten nét op een andere plek. Het vereist even wat gewenning en handigheid, maar dat is in mijn ogen bij elke verandering van telefoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:26
oZner schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:03:
Ik heb nu een Nokia 6600 en ik wil/moet een nieuwe: Nokia N70 of Sony Ericcson W800i.

Mijn voorkeur gaat uit naar een N70 omdat er betere software voor is. De Sony zou ik fijn vinden omdat er 512MB stick bijgeleverd wordt en hij voor muziek volgens mij beter geschikt is.

Tov de 6600 vraag ik mij af hoe veel sneller de telefoon is (ook icm veel software en een grote volgeschreven MMC kaart).
Tevens vraag ik mij af of de SMSers onder ons die ooit een 6600 bedient hebben de bediening op de N70 ook lekker werkt. Het leek of de toetsen kleiner waren, maar een demo model heeft van die fake toetsen, en dus kun je niet goed testen.

Als iemand me hierover nog wat info kan geven... tnx. En ja, ik heb het hele topic doorgelezen ;)
Na mijn 6600 had ik dezelfde keuze. Ben toen eerst voor de W800I gegaan, omdat deze op het moment van mijn keuze in de aanbieding was.

Daarna heb ik echter ook nog een abonnement afgesloten met een N70, omdat ik meer zelf wil kunnen met een telefoon en het scherm van de W800 net wat te klein is. daarnaast wilde ik navigatie kunnen draaien en dat gaat niet zo makkelijk met een W800.

Ik sms voornamelijk met mijn N70, waarbij het me opvalt dat de toetsen vrtij klein zijn voor mijn redelijk grote vingers. Heb al een aantal keer halve smsjes verzonden doordat ik per ongeluk de verkeerde toets indrukte...Dit gebeurde me echter vooral in het begin en na wat gewenning is het nu, voor mij, een stuk eenvoudiger smsen met mijn N70 dan met mijn W800.

Het geheugen dat bij de W800 wordt geleverd is wel een groot voordeel tov de N70, je kan meteen aan het werk/luisteren zonder extra kosten te hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Voor wie problemen heeft dat de datakabel niet herkend word;
download de laatste (engelse) versie van pc suite van de Nokia-site.

Op zowel mijn laptop als desktop werkt de datakabel nu.

als je al een versie van pc suite geinstalleerd hebt, hoef je die niet eerst te deinstalleren. Dat doet de nieuwe versie zelf voor je.

[ Voor 22% gewijzigd door Artwido op 01-03-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Zoals ik al zij komt mijn N70 ook binnen een aantal dagen binnen. kan nie wachte......
Dit is mijn eerste smartphone hiervoor had ik een nokia 6510. Voor mij gaat er dus een wereld open aan mogenlijkheden, dat betekend dat ik daar ook gebruik van wil maken. Na een dag of 3 het internet afgezocht te hebben, Nokia plat heb gemailed en het Symbian forum geteroriseerd weet ik nu wel wat de mogenlijkheden zijn.

Ik concludeer nu het volgende.
- Nokia is een GSM fabrikant
- Symbian heeft een core geschreven doelend op mobiele apparatuur
- S60 is een GUI (Graphical User Interface) op Sysmbian
- Symbian bepaald wat de eigenschappen van S60 zijn
- Nokia koopt de S60 software, maakt een telefoon die aan de eisen van Symbia voldoen.

Nokia heeft dus geen zeggenschap (of weinig) in wat de mogenlijke specificaties van hun GSM's zijn. Of voegd nokia een nieuw element aan hun GSM toe en past Symbian hun software daar op aan ????

even over Symbian
de S60 software heeft een aantal Features die ik nog niet terug heb zien komen op het internet. Dus waarvan ik niet weet of die terug te vinden zijn op de N70.
Ik had gehoopt dat ik jullie ervaring daarvoor mocht gebruiken.

1. Multiple E-mail clients.
2. FOTA - Firmware Upgrade Over The Air (spreekt voorzich)
3. PoC - Push tot talk over Cellular (Walki Talki zonder afstand limiet) (zo ja, kost dit belminuten?)
4. Flash Lite player (Macromedia Flash player - Lite versie)
5. Kun je helemaal niks op WIFI (802.11b) Aangezien er geen wifi kaart in zit 8)7 (echt jmr)
6. Als je in de brouwser een pagina inzoomed, Download je dan dat stuk opniew of zoomed de telefoon lokaal in?
7. Weet iemand hoeveel ruimte de vodafoon software inneemd? er worden namenlijk een heleboel pagina's, links en contents lokaal op de Telefoon opgeslagen.
8. Voor de GPRS'ers hier. Werkt EDGE een beetje naar behoren of kan ik dit beter vergeten.
9. Volgen Symbian kun je de telefoon als MassStorrage device gebruiken. volgens mij niet (zonder drivers, tools ed.)
10. Symbian zegt Bluetooth V1.1 Nokia en menig forum's zegt V2 ?????

Tip voor iedereen zoek niet alleen op N70 op het internet maar verdiep je ook een in Symbian S60. We moeten niet vergeten dat dit een operatingsystem net als op een PC is. Je koopt hardware en instaleerd dan "Windows" om het te gebruiken. Nokia heeft er alleen voor gekozen om Symbian direct mee te leveren. uiteraard worden er wel wat aanpasingen aan gedaan zodat deze op het desgewenste model werkt. Je mobiele OS is dus stiekem belangrijker als je Mobiel. Je mobiel kun je niks meer aan veranderen. Maar je software wel !!.
Kijk ook een op het nokia forum www.forum.nokia.com en zoek "Theme Studio" een leuk programa voor je theme's Ik heb al ware kuntwerkjes voorbij zien komen, en stiekem geeft een juiste skin veel elegance aan je telefoon :9~

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Allen,

Ik had twee vragen:

1. Kan iemand mij ervaringen vertellen over het gebruik van de N70 als mp3 speler?

2. Is fullscreen video mogelijk? En kan je deze fullscreen ook in landscape mode bekijken?

Alvast mijn dank!

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

Raenius schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:32:
Allen,

Ik had twee vragen:

1. Kan iemand mij ervaringen vertellen over het gebruik van de N70 als mp3 speler?

2. Is fullscreen video mogelijk? En kan je deze fullscreen ook in landscape mode bekijken?

Alvast mijn dank!
1. de oordopjes zitten echt niet lekker. En het koordje is van touw, dus zit niet lekker :P
Je kan er een verloopstukje voor kopen zodat je normale oordopjes in kan doen.
De speler zelf.. tja wel ok dunkt mij :P Je kan er anders vast een ander stukje software voor installeren.

[ Voor 10% gewijzigd door admiral866 op 01-03-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Ik kwam het abbonement tegen van 27,50 en dan nog 90 euro bijbetalen (1jr) voor de Nokia N70
Het abbonement is via Debitel (vodafone)
Lijkt mij wel een leuke aanbieding

Heeft iemand hier ervaringen mee?
En kan ik mijn tegoed status opvragen, wat ik voorheen met vodafone wel kon?

Bedankt,
Marc

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik heb het toestel nu ook bijna 2 weken en het bevalt verbazingwekkend goed. Ik mis alleen optie. Hoe kun je met de toetsenblokkering erop even het scherm laten oplichten om in het donker de tijd te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Raenius schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:32:
Allen,

Ik had twee vragen:

Alvast mijn dank!
1. MP3 speler werkt uitstekend, zoals al eerder gezegd zitten de oordopjes niet echt comfortabel maar ook daar wen je aan.

2. fullscreen is mogelijk en zelfs in landscape mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Rox_NL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:06:
Ik heb het toestel nu ook bijna 2 weken en het bevalt verbazingwekkend goed. Ik mis alleen optie. Hoe kun je met de toetsenblokkering erop even het scherm laten oplichten om in het donker de tijd te kijken?
Op mijn 6681 werkt het door even op de aan/uit knop te drukken als de toetsenblokkering erop staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decon Frost schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:47:
Zoals ik al zij komt mijn N70 ook binnen een aantal dagen binnen. kan nie wachte......
Dit is mijn eerste smartphone hiervoor had ik een nokia 6510. Voor mij gaat er dus een wereld open aan mogenlijkheden, dat betekend dat ik daar ook gebruik van wil maken. Na een dag of 3 het internet afgezocht te hebben, Nokia plat heb gemailed en het Symbian forum geteroriseerd weet ik nu wel wat de mogenlijkheden zijn.

Ik concludeer nu het volgende.
- Nokia is een GSM fabrikant
- Symbian heeft een core geschreven doelend op mobiele apparatuur
- S60 is een GUI (Graphical User Interface) op Sysmbian
- Symbian bepaald wat de eigenschappen van S60 zijn
- Nokia koopt de S60 software, maakt een telefoon die aan de eisen van Symbia voldoen.

Nokia heeft dus geen zeggenschap (of weinig) in wat de mogenlijke specificaties van hun GSM's zijn. Of voegd nokia een nieuw element aan hun GSM toe en past Symbian hun software daar op aan ????

even over Symbian
de S60 software heeft een aantal Features die ik nog niet terug heb zien komen op het internet. Dus waarvan ik niet weet of die terug te vinden zijn op de N70.
Ik had gehoopt dat ik jullie ervaring daarvoor mocht gebruiken.

1. Multiple E-mail clients.
2. FOTA - Firmware Upgrade Over The Air (spreekt voorzich)
3. PoC - Push tot talk over Cellular (Walki Talki zonder afstand limiet) (zo ja, kost dit belminuten?)
4. Flash Lite player (Macromedia Flash player - Lite versie)
5. Kun je helemaal niks op WIFI (802.11b) Aangezien er geen wifi kaart in zit 8)7 (echt jmr)
6. Als je in de brouwser een pagina inzoomed, Download je dan dat stuk opniew of zoomed de telefoon lokaal in?
7. Weet iemand hoeveel ruimte de vodafoon software inneemd? er worden namenlijk een heleboel pagina's, links en contents lokaal op de Telefoon opgeslagen.
8. Voor de GPRS'ers hier. Werkt EDGE een beetje naar behoren of kan ik dit beter vergeten.
9. Volgen Symbian kun je de telefoon als MassStorrage device gebruiken. volgens mij niet (zonder drivers, tools ed.)
10. Symbian zegt Bluetooth V1.1 Nokia en menig forum's zegt V2 ?????

Tip voor iedereen zoek niet alleen op N70 op het internet maar verdiep je ook een in Symbian S60. We moeten niet vergeten dat dit een operatingsystem net als op een PC is. Je koopt hardware en instaleerd dan "Windows" om het te gebruiken. Nokia heeft er alleen voor gekozen om Symbian direct mee te leveren. uiteraard worden er wel wat aanpasingen aan gedaan zodat deze op het desgewenste model werkt. Je mobiele OS is dus stiekem belangrijker als je Mobiel. Je mobiel kun je niks meer aan veranderen. Maar je software wel !!.
Kijk ook een op het nokia forum www.forum.nokia.com en zoek "Theme Studio" een leuk programa voor je theme's Ik heb al ware kuntwerkjes voorbij zien komen, en stiekem geeft een juiste skin veel elegance aan je telefoon :9~
veel oud nieuws. Als je nog iets verder verdiept had, had je vastgesteld dat Nokia, samen met SnoyEricsson, grootaandeelhouders zijn bij Symbian, dus wel degelijk invloed uit kunnen oefenen op het beleid bij de ontwikkeling van de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Hartelijk dank voor de antwoorden op mijn voorgaande vragen, nog eentje voordat ik mijn abbo verleng bij T-Mobile (1 jr , Flex25 +70 euro): ik hoor op veel forums dat het schuifje achterop toch wel erg irritant kan worden. Hoe zijn de ervaringen hier op korte en lange termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Raenius schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:16:
Hartelijk dank voor de antwoorden op mijn voorgaande vragen, nog eentje voordat ik mijn abbo verleng bij T-Mobile (1 jr , Flex25 +70 euro): ik hoor op veel forums dat het schuifje achterop toch wel erg irritant kan worden. Hoe zijn de ervaringen hier op korte en lange termijn?
Het klopt inderdaad dat deze door de tijd heen idd wel losser gaat zitten ja, maar ik zie weinig echte alternatieven voorhanden dusja...
Bovendien is het geheugenkaartklepje echt fragiel en bij mij 'vervelt' de navigatietoets al, maar moest ik opnieuw kiezen zou ik de telefoon toch opnieuw kiezen aangezien ik altijd zou kiezen voor Nokia en dit de beste symbian telefoon is nu verkrijgbaar (met normale afmetingen). Eenmaal symbian, nooit meer iets anders.

DonCorleone; debitel?! Zou ik persoonlijk niet doen (hoor veel verhalen dat je er niet meer vanaf komt). Pak dan Vodafone zelf, of misschien is T-Mobile Flex iets? Zelfde tarief buiten als binnen de bundel, ik zou het wel weten (vooral met het maandtarief dat je in gedachten hebt!)..
Vind het zelf erg jammer dat het maximale tarief flex 40 euro is aangezien mn huidige abo 60 euro is (en ik niet terug mag stappen!)

Voor de vraag van de video's: Je kunt idd fullscreen landscape kijken, weet niet hoe/of het werkt met grote bestanden maar kleine videootjes lukt het zeker.
Moet wel zeggen dat ik afbeeldingen kijken (zelfs met nieuwste firmware) nog steeds in vergelijking met de 6680 erg traag vind (laadtijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet zoiets als bij de SE k750i? Bij deze telefoon kan men dmv van software het cameralampje laten branden. En dit is makkelijk in het donker.

Is er voor de N70 ook iets qua software dat ik het lampje kan laten branden zonder verder fotos of video te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
De bedoeling is een 1 GB kaart te kopen dan afleveringen van series te kijken tijdens mijn reis naar het werk, afleveringen zijn 200 / 400 mb stuk. Heeft hier iemand dit al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Raenius schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:05:
De bedoeling is een 1 GB kaart te kopen dan afleveringen van series te kijken tijdens mijn reis naar het werk, afleveringen zijn 200 / 400 mb stuk. Heeft hier iemand dit al eens gedaan?
Daar heb je geen kaart van 1gig voor nodig (die gruwelijk zeldzaam zijn). Met het programma Smartmovie (helaas niet gratis) kun je ze op de pc converten naar het juiste (postzegel)formaat. Dan worden series van 350 mb zo'n 40 mb groot. Dan is 512mb meer dan genoeg volgens mij, want je kijkt een serie 1 keer en verwijdert em. En ik neem aan dat je niet een dikke 4 uur op 1 dag reist? Ik kan je aanraden om het geluid wel harder te zetten, zeker in de bus is het moeilijk om ze op standaard geluid goed te verstaan.

@Reezer, dat is niet echt wat ik bedoelde, maar hierboven staat daarvoor het antwoord al (even snel uitknopje indrukken). Hoe je je telefoon als lamp gebruikt, geen idee

[ Voor 11% gewijzigd door Rox_NL op 02-03-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
hehehe nee inderdaad...hmm dat is dan wel een erg goede tip ja! Mijn dank is groot! Nu nog de definitieve keuze maken want de w800i spreekt me ook erg aan. Enige wat me nog stopt voor de N70 te nemen zijn de berichten dat hij toch wat gammel is... (wat overigens op weer andere forums wordt tegengesproken) :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Effe een vraagje aan de mensen die in het bezit zijn van een nokia N70. Ik heb vanmorgen een software update gedaan. (laatste versie met een 3) Maar nu werkt mijn snelkeuze niet meer. Ik wil een contact snelkeuze toewijzen. Maar doet helemaal niets meer. ;( Met de eerste software versie had ik er geen last van. Waar kan het aan liggen dat de snelkeuze niet meer werkt? Wie o wie kan me helpen?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:06:
Daar heb je geen kaart van 1gig voor nodig (die gruwelijk zeldzaam zijn). Met het programma Smartmovie (helaas niet gratis) kun je ze op de pc converten naar het juiste (postzegel)formaat.
- :? gruwelijk zeldzaam? Weet niet hoe je daar bij komt? Wel eens op Ebay en in webshops gekeken? Je wordt er mee dood gegooid. Voor ongeveer 60 euri heb je er al eentje.

Edit: Ebay link Kijk hier eens even, verkocht voor GBP12,49 + GBP15,00 wereldwijde verzending + GBP10,00 verplicht verzekerde verzending = GBP 37,49. In euro's is dit €55,11. Inclusief verzenden. Geen gekke prijs hoor!

- Even googlen en Smartmovie is ineens wel gratis hoor ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het aan/uit knopje even indrukken. Werkte bij al m'n vorige Nokia's ook al zo.

Heeft er iemand nog een tip voor waar je goedkoop geschikte screenprotectors kan kopen? Ik loop nu nog met het plasticje erop dat er in de doos al op zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
Heeft er iemand nog een tip voor waar je goedkoop geschikte screenprotectors kan kopen? Ik loop nu nog met het plasticje erop dat er in de doos al op zat :)
* KnoppenSpook says same here

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Raenius schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:07:
hehehe nee inderdaad...hmm dat is dan wel een erg goede tip ja! Mijn dank is groot! Nu nog de definitieve keuze maken want de w800i spreekt me ook erg aan. Enige wat me nog stopt voor de N70 te nemen zijn de berichten dat hij toch wat gammel is... (wat overigens op weer andere forums wordt tegengesproken) :\
Ik heb voor de N70 een SE T630 gehad, maar die nokia zit nog even iets beter in elkaar dan de SE. weet niet hoe het met de nieuwe modellen is.

@Bounzer. Ik heb voor de voorjaarsvakantie de nodige winkels bezocht en daar is ie nooit op voorraad eigenlijk. Toen wat webshops gekeken, maar levertijden van meer dan week vind ik nou niet echt normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:29:
Kijk hier even ;) --> link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip! Ik heb er zojuist een besteld. De N70 staat er (nog) niet tussen, dus ik heb er maar een oor de 6680 besteld. Deze heeft dezelfde schermgrootte, toch..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Decon Frost schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:43:
Ik heb hier al goede ervaringen gezien met de,
Oasis en de CK7W (Mischien werken die ook goed in de bergen????)
Niets dan probs met de Oasis & TTM 5.2, dus heb 'm omgeruild voor de TT-Sirf-III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:21:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik heb er zojuist een besteld. De N70 staat er (nog) niet tussen, dus ik heb er maar een oor de 6680 besteld. Deze heeft dezelfde schermgrootte, toch..? :?
Volgens mij kan dat gewoon idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:58:
@Bounzer. Ik heb voor de voorjaarsvakantie de nodige winkels bezocht en daar is ie nooit op voorraad eigenlijk. Toen wat webshops gekeken, maar levertijden van meer dan week vind ik nou niet echt normaal...
Wat is nou 1 weekje wachten? Als ik iets graag wil hebben dan neem ik dat wel op de koop toe hoor. Spullen die ik op Ebay bestel uit het verre Oosten doen er soms 3 weken over om hier te komen, maar dan heb ik het ook veel en veel goedkoper dan dat ik het hier moet kopen. Maarja dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:16:
[...]

Wat is nou 1 weekje wachten? Als ik iets graag wil hebben dan neem ik dat wel op de koop toe hoor. Spullen die ik op Ebay bestel uit het verre Oosten doen er soms 3 weken over om hier te komen, maar dan heb ik het ook veel en veel goedkoper dan dat ik het hier moet kopen. Maarja dat is persoonlijk.
1 Week wachten is wel veel als je over 2 dagen op vakantie gaat ;). En voor de rest is het natuurlijk wat subjectiever. Ik heb het liefst dingen zo snel mogelijk, daar wil ik eventueel ook wel extra voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:38:
1 Week wachten is wel veel als je over 2 dagen op vakantie gaat ;)
Daar heb je een punt ;) Voor de rest; wat jij ook al zegt, is heel persoonlijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

connos schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:56:
[...]

Niets dan probs met de Oasis & TTM 5.2, dus heb 'm omgeruild voor de TT-Sirf-III.
Werkt het nu dan wel goed? Zit zelf met hetzelfde probleem :7

Ik baal wel dat ik de oasis nu niet meer kan ruilen :r, misschien in de toekomst een update van tomtom waar ie wel goed in werkt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
McLatey schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:45:
[...]

Werkt het nu dan wel goed? Zit zelf met hetzelfde probleem :7

Ik baal wel dat ik de oasis nu niet meer kan ruilen :r, misschien in de toekomst een update van tomtom waar ie wel goed in werkt? 8)7
Ben ook heel benieuwd. Ik heb ook de N70 met Oasis BT GPS en TomTom 5. Bij mij loopt ie trouwens alleen vast als ik er ook flitspalen in heb gezet. Als ik zonder POI's rij, is TomTom wel stabiel, tenminste bij de ritjes die ik heb gedaan. Ik heb hem ook wel eens op de demomode gezet waarbij ik wist wanneer tomtom zou vastlopen als ik de flitspalen aan had staan en diezelfde route heb ik ook gepland zonder flitspalen of andere POI's en toen deed tomtom het wel goed.

Is het inderdaad met de originele ontvanger helemaal weg? Het lijkt me wel heel raar dat dit probleem aan de GPS ontvanger ligt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de Nokia N70 per post ontvangen! Ik ga morgen naar wintersport en wil daar foto's maken alleen heb ik niet genoeg aan de 64MB geheugen kaartje die standaard erbij geleverd wordt

Nu hoor ik van iedereen dat je zo' n rc-mmc kaart moet bestellen bij een online winkel maar dat is voor mij dan al te laat. Weet iemand of je zo'n kaart ook in een gewone winkel kan kopen .. bv. nokia winkel of mycom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 01:31:
Ik heb vandaag de Nokia N70 per post ontvangen! Ik ga morgen naar wintersport en wil daar foto's maken alleen heb ik niet genoeg aan de 64MB geheugen kaartje die standaard erbij geleverd wordt

Nu hoor ik van iedereen dat je zo' n rc-mmc kaart moet bestellen bij een online winkel maar dat is voor mij dan al te laat. Weet iemand of je zo'n kaart ook in een gewone winkel kan kopen .. bv. nokia winkel of mycom??
Bij de belcompany kan je een kingston rs dualvoltage geheugenkaartjes kopen. Die kosten 45 euro. (512MB)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 01:31:

Bij Mycom alleen 128 mb. Heb net gebeld Viel me tegen van Mycom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Wat betreft GPS modules, Ik ben nu aan het proberen van zoveel mogenlijk mensen user ervaringen te zoeken die gps muizen hebben aangesloten aan hun N70. Er blijkt een hoop verkeerd te gaan. Maar als je ze dan helpt met het aansluiten dan komen ze meestal al 3 stappen verder. Ikzelf ga denk ik toch gewoon voor die van TOMTOM zelf, Deze blijkt probleemloos te werken (bij juiste instalatie) . Ik kreeg bij D*... "Winkel" een Leadtech voor mijn neus geschoteld, waarvan ze zeiden dat die niet stuk te krijgen was, en mega ontvangst. blijkt dat volgens de meeste eigenaaren toch niet zo te zijn.
Let dus goed op welke muis je aanschaft. De meeste muisen met een Syrius III Chipset werken wel.

(mijne komt vandaag 12:00 ---> nog 40 min 8)7 )

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:08:
[...]

Bij de belcompany kan je een kingston rs dualvoltage geheugenkaartjes kopen. Die kosten 45 euro. (512MB)
Jammer dat hij er zo snel om verlegen zit, voor een tientje meer heb je op ebay een 1gb rs dv mmc, incl. verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Hier nog een bedrijf voor Screen protectors voor de N70: http://www.durasec.com/sc...ctor.php?lang=nl&site=pro Ze hebben ook een Ebay winkel...

Heb die van mij gister besteld dus hopelijk volgende week binnen!

Ik ben nu aan het zoek voor een houder voor aan je bureau zodat je hem tegelijk kan opladen en syncen via de PC. Iemand al zoiets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21
ik wil deze N70 i.c.m met een T-mobile abbo....

Maar weet iemand een site/aanbieding waar deze 't goedkoopste is :? Of kan ik beter een losse N70 kopen (op marktplaats bijvoorbeeld) en een Sim-only van T-mobile :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Iemand die al een idee heeft om het apparaat als mass storage te gebruiken? Zou ik erg fijn vinden! :)

En maakt snelheid iets uit qua grootte van het mmc kaartje? Als bovenstaande optie echt makkelijk kan, dan is een 1 gig kaartje wel uiterst fijn (met muziek en video erbij), maar als het ding zo traag wordt als een overvolle 6600.... :(

En is het eigenlijk ook nog mogelijk om je pc als router te gebruiken voor je mobiele telefoon? Zodat je een verbinding in je telefoon hebt via bluetooth naar je pc zodat je het internet via je pc kan gebruiken?

[ Voor 24% gewijzigd door iAR op 03-03-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

oZner schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:54:
Iemand die al een idee heeft om het apparaat als mass storage te gebruiken? Zou ik erg fijn vinden! :)

En maakt snelheid iets uit qua grootte van het mmc kaartje? Als bovenstaande optie echt makkelijk kan, dan is een 1 gig kaartje wel uiterst fijn (met muziek en video erbij), maar als het ding zo traag wordt als een overvolle 6600.... :(
Ik heb in de specifiecaties van Symbian S60 zitten neuzen en daaruit blijkt dat het wel ondersteund zou moeten worden. Ik heb het alleen nog niet op de N70 terug zien komen. Ook nog nergens van gehoord. Ik vertrouw er op dat iemand met de kennis darr wel iets op verzint _/-\o_

(TPG Crap :( )

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Baarn (pda-wereld) hebben ze ook kaartjes te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Zou het inderdaad echt uitmaken of je een 512 mb hebt of een 1 GB hebt?

Is wel handig om te weten daar ik nog moet gaan bestellen :-)

Memoryshop.nl is volgens mij tot nu toe de goedkoopste: 78 euro inc verzenden voor 1 GB.

[ Voor 26% gewijzigd door Raenius op 03-03-2006 21:32 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.