http://www.catalogged.net/
Wat er ook nog eens geweldig uitziet op de N70! (Om het N70-related te houden :-)
Nieuws? muziekclips? funclips? etc.
Verwijderd
dit vind ik een zeer goede vraag! Hier moet toch een antwoord op zijn? Want ze maken zulke frontjes niet stof dicht jammer genoegSanderTje! schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:47:
Weet iemand ook hoe je de cover aan de voorzijde losmaakt van de N70? Ze hebben mijn toestel gerepareerd maar daarbij is er stof onder het scherm gekomen. Iemand een idee?
Nou dat zijn al 3 mensen met dezelfde vraag. Nu nog een antwoord...Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:52:
[...]
dit vind ik een zeer goede vraag! Hier moet toch een antwoord op zijn? Want ze maken zulke frontjes niet stof dicht jammer genoeg
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Haal eerst de achterkant van het toestel af

Ga dan met een hard stukje plastic voorzichtig langs de snapslots van de cover.

Haal dan de voorkant van je N70 af

Mocht je je vingers er niet aan willen branden of het lukt nog niet, ga dan even langs een service-point!
don't worry, be happy...
[ Voor 108% gewijzigd door World Citizen op 24-03-2006 15:25 ]
FreeReef.nl
Merk Apacer
Type Secure Digital Super Hi-Speed
Capaciteit 512 MB
Lees / schrijf beveiliging Ja
Schrijfsnelheid 15 MB/s
Leessnelheid 23 MB/s
Ah thanks, waar heb je die info vandaan? Want volgens mij heb je die foto's gewoon op je eigen webspace gezet even voor hierRaimon schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:21:
Om de voorkant van de N70 af te halen dien je het volgende te doen.
Haal eerst de achterkant van het toestel af
[afbeelding]
Ga dan met een hard stukje plastic voorzichtig langs de snapslots van de cover.
[afbeelding]
Haal dan de voorkant van je N70 af
[afbeelding]
Mocht je je vingers er niet aan willen branden of het lukt nog niet, ga dan even langs een service-point!
*Tijd voor deeltje 2?!*
Fraai... wilde ook die player (lekker een stream kijken via BT ofzo), krijg ik nu dit op die pagina na registratie:MasterJR schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:35:
[...]
Oplayer2 geprobeerd, en de standaard realplayer op mn N70, en ook nog een realplayer voor de nokia 7650 geloof ik.
/edit
Het is me gelukt!![]()
Via https://symbian.helixcommunity.org/ even registreren, en dan HelixPlayer-Symbian-Series60-v1.0 downloaden en instaleren!
Permission Denied.
This project's administrator will have to grant you permission to view this page.
Verwijderd
niemand....?Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:16:
bij mij vind'ie de webserver niet als ik mail wil ophalen
heb nu gewoon mail.chello.nl als inkomende en uitgaande
niet goed?
jep.. staat gewoon in de handleiding hoor..Raenius schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:02:
Klopt het nu dat je met de N70 een hard reset kan uitvoeren en dan alle oorspronkelijke software weer van de ROM (?) wordt geinstalleerd?
[edit: 1000e post in dit topic!]
Ik heb laatst 2 van die dingen uit hongkon laten komen.. werden ze in beslag genomen door de douaneApOE schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:09:
Mooi, gaan ze nu ook andere covers maken voor de N70? ik was al bang voor krassen op het display! Ik had stiekem al geprobeerd om de cover los te maken, zonder suc6.
*Tijd voor deeltje 2?!*
Wise enough to play the fool
Ontopic: De N70, wat zijn de grootste nadelen eraan?...niet om negatief te zijn, maar wat zijn voor jullie de draw-backs? Ik twijfel nog en met alleen positieve berichten is een keuze zo lastig.
Het enige wat mij in het begin tegenviel was de snelheid van de menu's. Maar aangezien het mn eerste Symbian foon is, kan ikdara niet over oordelen. Hij moet sneller zijn als de eerdere Symbian foon's. Standbye tijd valt mij persoonlijk ook erg mee. Er werd gezegd dat je maar 1, 1-1/5 dag met de accu deed. Maar ik haal ook wel 4 dagen met redelijk gebruik.nomad85 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:13:
Heeft niemand tijd om deel 2 te maken?....er moeten niet veel posts meer bij hierzo, dus als iemand tijd heeft?
Ontopic: De N70, wat zijn de grootste nadelen eraan?...niet om negatief te zijn, maar wat zijn voor jullie de draw-backs? Ik twijfel nog en met alleen positieve berichten is een keuze zo lastig.
Maar idd. Deeltje 2? Iemand?
Verwijderd
Ik krijg hem vrijdagSkype schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:36:
[...]
Het enige wat mij in het begin tegenviel was de snelheid van de menu's. Maar aangezien het mn eerste Symbian foon is, kan ikdara niet over oordelen. Hij moet sneller zijn als de eerdere Symbian foon's. Standbye tijd valt mij persoonlijk ook erg mee. Er werd gezegd dat je maar 1, 1-1/5 dag met de accu deed. Maar ik haal ook wel 4 dagen met redelijk gebruik.
Maar idd. Deeltje 2? Iemand?
Over deel2, misschien kan TYNOz hem wel maken? Hij heeft immers deel 1 ook gemaakt
Verwijderd
Ik ga hem ook krijgen met een verleninging via Hi, is telefonisch geregeld.. maar bij mij werd gezegd dat ik hem binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Hoe weet jij dan dat je hem vrijdag gaat krijgen?Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:01:
[...]
Ik krijg hem vrijdagGratis bij mijn KPN Hi, heb hem verlengd was een aanbieding dus ben er maar op in gegaan. Kan niet wachten tot ik hem heb!
Over deel2, misschien kan TYNOz hem wel maken? Hij heeft immers deel 1 ook gemaakt
http://members.home.nl/da...Symbian-Series60-v1.0.zipSanderTje! schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:15:
[...]
Fraai... wilde ook die player (lekker een stream kijken via BT ofzo), krijg ik nu dit op die pagina na registratie:
Permission Denied.
This project's administrator will have to grant you permission to view this page.
Met dit progje kun je dus alle realplayer streams bekijken op je N70!
Goed,nomad85 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:13:
- loopt wel eens vast
- gallery traaaaaaag met grote kaart (met bijv tomtom erop)
- klepje camera schuift wel eens open = batterij leeg
- houdt niet zo lekker vast tijdens bellen
- lastig andere frontjes voor te krijgen
- door de vele mogelijkheden flink vogelen waar alle opties zitten
- dit toestel moet je niet een paar keer laten vallen heb ik het idee
- opstarten duurt dik 40 seconden.
- blijft wel eens een prog hangen op de achtergond = batterij leeg.
Wise enough to play the fool
- Opstarten duurt lang
- Problemen met bluetooth
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Nou ik had afgelopen donderdag gebeld. En ben toen in gegaan op de aanbieding. De medewerker melde mij dat ik hem vrijdag zou krijgen. Dus neem ik het aan.Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:13:
[...]
Ik ga hem ook krijgen met een verleninging via Hi, is telefonisch geregeld.. maar bij mij werd gezegd dat ik hem binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Hoe weet jij dan dat je hem vrijdag gaat krijgen?
Trouwens! Ik zag op verschillende site's dat je Doom, Heretic, Wolfenstein 3D en Duke Nukem 3D er op kunt spelen! Dat lijkt me echt vet! Jeugd sentiment!
Verwijderd
Is dit niet allemaal met een firmware/software update te verhelpen?Macer schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:21:
De nadelen die ik tot nu toe heb gevonden..
- Opstarten duurt lang
- Problemen met bluetooth
Ik denk trouwens dat de voordelen van de telefoon zwaarder wegen dan de nadelen! Elke telefoon heeft negatieve elementen
teacher schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:56:
[...]
Goed,
- loopt wel eens vast nog geen problemen mee gehad
- gallery traaaaaaag met grote kaart (met bijv tomtom erop) ook hier weer geen problemen, ik heb Tomtom en route66 mobile 7 erop staan
- klepje camera schuift wel eens open = batterij leeg niet me batterij leeg, maar wel gehad dat klepje open ging.. wil een eigenlijk een soort klik systeem hebben om het klepje open te doen
- houdt niet zo lekker vast tijdens bellen ligt misschien aan de maat van je sloffen, ook hier weer geen problemen
- lastig andere frontjes voor te krijgen ze zijn er wel, op de bazaar al gezien.. ik laat het zo snel mogelijk weten
- door de vele mogelijkheden flink vogelen waar alle opties zitten te veel opties en troep erop geinstalleerd... REALplayer bijvoorbeeld wat moet ik er mee![]()
- dit toestel moet je niet een paar keer laten vallen heb ik het idee al een paar keer gestuiterd, op een plavuizen vloer.. nog 1 enkel crashje op me cover
- opstarten duurt dik 40 seconden. tis en blijft een soort pc hoor.. ik hoef nooit te rebooten dus dat scheelt
- blijft wel eens een prog hangen op de achtergond = batterij leeg.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Geweldig dat je hem even wilt uploaden, maar als ik je Zip file probeer te openen krijg ik een helaas weer een error dat ie corrupt is. Zowel met WinRAR als WinZIP.MasterJR schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:33:
[...]
http://members.home.nl/da...Symbian-Series60-v1.0.zip
Met dit progje kun je dus alle realplayer streams bekijken op je N70!
En ik wil best een nieuw topic aanmaken en de Startpost bijwerken enzo, maar daar heb ik pas maandag de tijd voor. Dus als iemand anders zich nog geroepen voelt, "go your gang"
[ Voor 19% gewijzigd door SanderTje! op 25-03-2006 21:34 ]
.
- Creëer een nieuw toegangspunt voor i-mode
Het toegangspunt is het "adres" dat gebruikt wordt om de informatie op te vragen. Dit stel je als volgt in:
ga naar het menu
kies: instrumenten en dan instellingen.
kies: verbinding
kies: toegangspunten en daarna nieuw toegangspunt
kies: standaardinst. gebr.
vul bij naam verbinding in: "i-mode"
kies bij drager gegevens "gprs"
vul bij toegangspunt in: "portalmmm.nl"
vul bij gebruikersnaam niets in (laat hem dus op "leeg" staan)
vraag om wachtw. "nee"
vul bij wachtwoord niets in
verificatie "normaal"
homepage in: "http://imenu"
kies opties
kies Geavanc. instell.
ip-adres telefoon: automatisch.
Primaire en secund.: 0.0.0.0
proxy serveradres: 010.010.100.010
Proxy-poortnummer: 5080
Kies: terug, net zolang tot dat je in het hoofd scherm bent.
Start je browser en geef aan dat je met 'i-mode' wilt surfen.
Verwijderd
- zet het loggen van bel- en sms-gedrag enzo op 1 dag ipv op de standaard 30 dagen
- bewaar SMSjes en foto's op je MMC, niet in het telefoongeheugen
- installeer nooit iets naar het telefoongeheugen
- defragmenteer je MMC nu en dan met een cardreader. Je kan ook alles eraf copieren en dan er weer opzetten, dat heeft hetzelfde effect.
Wat betreft de ontzettend slome gallery: gebruik Zensis Photorite viewer (niet gratis), die is wel snel.
Ik heb trouwens ook een paar frontjes uit HK besteld, een zwarte en een zilveren. Ik ben benieuwd..
Verwijderd
Ik heb 'm aangeschaft om af en toe met mijn Axim X50v dmv bluetooth over gprs/umts te kunnen internetten. Ik heb hier een artikel gevonden met de settings. Ik heb echter al 10x opnieuw deze settings ingevoerd (voor T-Mobile), maar werken ho maar.
Ik vraag mij af of er iemand is die deze combinatie van hardware werkend heeft gekregen ? Ten tweede zou ik willen vragen of er iemand is die ervaring heeft met PDA/Mobiel/Bluetooth/UMTS/GPRS en tips heeft voor me, of dingen die ik misschien over het hoofd zie ?
Verwijderd
Tip van de dag, ook voor non-symbian toestellen: http://m.gmail.com. Handig om je mail te checken en ook te sturen. Je kan alleen geen attachments meesturen
Verwijderd
Dit krijg ik iedere keer: "Unable to establish a connection. Please make sure the device is enabled and in range. Also verify that the service is available."Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:37:
Wat gaat er precies mis dan? Foutmelding?
Ik ben daar dit weekend mee bezig geweest, en ik moet zeggen dat is erg leuk!
Breedband internet (Adsl) op de GSM.
Ik ben nu nog op zoek naar programmatje als "AgileMessenger" deze is helaas niet gratis, ik zoek een soort gelijk programmatje die gratis is
Verwijderd
Hebbie ze al gepaired in je bluetooth-instellingen?Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:12:
[...]
Dit krijg ik iedere keer: "Unable to establish a connection. Please make sure the device is enabled and in range. Also verify that the service is available."
Verwijderd
ook geen thumbnails meer of eigen ringtones.
weet iemand hoe dit komt, ik heb de nummers van de kaart al opnieuw in het telefoongeheugen gezet maar dit hielp niet
Dat Pairen met de livebox is me nl. al gelukt, maar hoe kom ik het web op zonder dat M-router op mijn computer te moeten instaleren?
American Express vraagbaak
Zou nu moeten werken..SanderTje! schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:33:
[...]
Geweldig dat je hem even wilt uploaden, maar als ik je Zip file probeer te openen krijg ik een helaas weer een error dat ie corrupt is. Zowel met WinRAR als WinZIP.
En ik wil best een nieuw topic aanmaken en de Startpost bijwerken enzo, maar daar heb ik pas maandag de tijd voor. Dus als iemand anders zich nog geroepen voelt, "go your gang"
Inderdaad, nu werkt ie wel!
Het kijken van streams werkt nu ook prima, kan helaas alleen maar Smallband streams kijken, anders meldt de telefoon dat de CPU te traag is.
Ik zal morgen (maandag) ook even een nieuwe start post maken (als niemand anders/Tynoz zich niet meldt). Heb nu al veel info bij elkaar gesprokkeld uit dit topic wat handig kan zijn voor de volgende.
[ Voor 28% gewijzigd door SanderTje! op 27-03-2006 00:18 ]
De problemen die teacher hierboven opnoemt geldt volgens mij voor vrijwel alle Symbian telefoons
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Mogelijk heb je voor meerdere namen eenzelfde telefoonnummer in het geheugen staan. Ik zelf had namelijk voor iemand zowel het huis telefoonnummer als ook zijn gsm nummer erin staan. Van zijn vrouw hetzelfde (dus hetzelfde huisnummer) en haar gsm nummer. Als ze nu vanaf huis belden dan kreeg ik het nummer te zien want het huisnummer staat zowel onder zijn als onder haar naam opgeslagen.Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:05:
Help, mijn N70 geft geen namen meer weer als iemand mij belt, ik zie alleen nog de telefoonnummers.
ook geen thumbnails meer of eigen ringtones.
weet iemand hoe dit komt, ik heb de nummers van de kaart al opnieuw in het telefoongeheugen gezet maar dit hielp niet
Verder over het voorkomen dat je camera klepje open schuift en je batterij leeg raakt: Ikzelf heb tussen het nokje van de sensor van het klepje en de behuizing van de telefoon een stukje ijzerdraad gezet. Hierdoor blijft het nokje naar beneden staan ook al is het klepje open/dicht. De camera moet ik nu starten middels een aangewezen knop of via het menu. Voordeel is dat het klepje alleen dienst doet voor bescherming en niet meer als aan/uit knop EN dan de toetsenblokkering erop blijft staan mocht het klepje eens per abuis open en dicht gedaan zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 12:52 ]
Als je weten wilt wat je huidige versie is dan moet je *#0000# invoeren.
Dan komt de
- Versie
- Datum
- Type
In beeld!
maar niet welke land (NL of EU),
de toestel komt!
Nokia N70 New features in MCU SW 5.0609.2.0.1:
Known issues
• Intermittent ringtone issue
Bluetooth
• A note implemented to the end user when activating Bluetooth from “Settings” menu, if the Bluetooth profile is set to hidden.
Music Player Improvements
• Scanning both phone & MMC memory.
• Better playlist support.
• Active Idle plugin support.
• Improve supported media.
• Better support for Albums & Artist meta data.
Browser
• The X-Oma-Drm-SD header implemented.
Changes/improvements made from
MCU SW v 3.0546.2.3 to 5.0609.2.0.1:
User Interface
• Sensitivity of Brightness Modification in Image Editor increased.
• Flash lite support in Media Gallery reintroduced.
• Speed of Returning from sequence post-capture view with many images increased.
• Active Standby icon for e-mail correctly aligned.
• Autolock/Anykey relationship realigned.
• Night mode icon modified.
• PIN code request sequence set correctly. Sleep mode behavior now appropriate.
Camera
• Camera StartUp time improved.
• Camera behavior in relation to “keypad lock” improved.
• Switching to secondary camera in video mode when burst is enabled.
• Sequencing improved.
• Sequence capture behavioral improvements when application closes.
• Closing Left Navi Key no longer adversely affects saving sequence images.
• Long sequence capture retains images.
• Error note handling improved.
Gallery
• Inserting MMC will not close Gallery.
• When adding thumbnails from folder - images now shown.
• Added Image resolution is correctly aligned.
• Slide show with music. Improvements in audio level settings and call handling behaviour.
• Image counter updated when memory card is replaced.
• Music Player allows battery low warnings to be displayed.
• JPEG decoding improved.
Applications
• Notepad now opens large text files.
• Creating audio-only clip in high quality mode (MP4) allowed.
• MMS postcard name entering improved.
• Access point configurator application and database improvements.
• Chinese language FM radio: Selecting profile sequence corrected.
DRM
• View certificate details for DRM content displayed correctly.
• Opening OMA DRM protected audio/mp3 files in Browser facilitated.
MMC
• Handset stability improved when using SAT menu originated SMS services.
• 'Memory card not available' note disappears when appropriate after closing embedded app.
Messaging
• When search label is used for selecting the attachment to MMS, correct sequence takes place.
• Wrongly formatted SIP addresses no longer cause handset to freeze.
Bluetooth
• Reliability of Bluetooth connectivity improved.
• Audio quality of voice command with BT headsets improved.
Video Sharing/Streaming
• VS Cancel sequence correctly aligned.
• Real player closing sequence after ISHO realigned.
• “Video Sharing" prompts now appear when appropriate.
Call Processing
• Correct response to MO when MT ignores an invite in place.
• Emergency number update according to regulations.
• Alternative “Ringtone” issue resolved.
• Simultaneous Video call and SMS receipt prompts correct ring tones.
Cellular Signaling
• Video telephony Inter Operability optimized.
• RSSI measurements in 2G re-evaluated.
•
Radio
• Performance has been maximized by improving the 2G > 3G reselection algorithm.
[ Voor 22% gewijzigd door Artwido op 27-03-2006 14:00 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
De nieuwe vind je hier: Nokia N Series - N70 - Deel 2
Voor dit topic heb ik nu een TR gedaan dat ie dicht mag.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.