Nokia N Series - N70

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 18:21

World Citizen

FreeReef.nl

Eggy schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:43:
[...]

Ik zei ook niet dat het niet zou werken. Ik zei dat men je niet graag zou helpen. De zojuist door mij geciteerde post bevestigd mijn vermoeden. Je snapt mijn punt echter. Wanneer je deze discussie wilt voortzetten kan dat per e-mail, niet in dit topic.
Lieve admin je hebt de verkeerde post gequote..... ik ben wel lief en sociaal hor :)

Heeft iemand nu toevalig al een andere virusscanner geprobeerd. ik wil/durf die van symantec niet te gebruiken, heb er echt te veel slechte ervaring op de pc mee. Ik gebruik nu op mijn pc NOD32 maar die hebben zie niet voor op symbian60. Iemand enig idee

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605

* Anoniem: 18605 gelooft niet in virusscanners voor telefoons

Er zijn geen echte virussen voor Symbian, alleen dingen die je zelf moet installeren. Dat is dus alleen voor mensen die zo dom zijn om dingen te installeren waarvan ze zouden kunnen weten dat ze niet te vertrouwen zijn. De beste, goedkoopste virusscanner, die het minste vraagt van je telefoon is dus gewoon je gezond verstand.

Overigens heb ik al sinds de komst van de 7650 Symbian telefoons gehad, heel veel geëxperimenteerd, en nog nooit problemen gehad. Op IRC heb ik wel eens mensen gezien die iets verkeerds hadden geïnstalleerd, maar dat kwam dan ook door het eerder genoemde (gebrek aan) gezond verstand.

Ik heb een vraag waar waarschijnlijk niemand een antwoord op heeft, maar ik probeer het lekker toch =p. Wireless IRC kan DCC'en, via een DCC relay. Nu werd die gehost door de maker, Mobileways. Die is er echter mee gestopt. Ze bieden ter download een DCC-relay voor Java aan die je op je eigen computer kan draaien, maar die krijg ik niet aan de praat. Is er toevallig iemand die een oplossing heeft voor het DCC'en met WIRC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Ik ben sinds vandaag ook inbezit van een N70.
Ik had voorheen een 7250 dus dit is een behoorlijke stap voor uit! Ik moet zeggen, gaaf telefoontje leuke functies die ik allemaal nog moet ontdekken.
Alleen lees ik veel berichten dat deze telefoon snel is, ik vind die van mij alles behalve snel!
Als ik mn telefoon aanzet kan ik zeker 30/45seconden wachten totdat ik mn PIN in kan voeren, en ook het wissellen van menu's gaat ik niet echt rap. Mischien komt het doordat mijn 7250 vrij wijnig functies heeft en dat hij daardoor sneller werkt, of kan het ook aan mn toestel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 00:14

Nyana

Who?!

ApOE schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:52:
Ik ben sinds vandaag ook inbezit van een N70.
Ik had voorheen een 7250 dus dit is een behoorlijke stap voor uit! Ik moet zeggen, gaaf telefoontje leuke functies die ik allemaal nog moet ontdekken.
Alleen lees ik veel berichten dat deze telefoon snel is, ik vind die van mij alles behalve snel!
Als ik mn telefoon aanzet kan ik zeker 30/45seconden wachten totdat ik mn PIN in kan voeren, en ook het wissellen van menu's gaat ik niet echt rap. Mischien komt het doordat mijn 7250 vrij wijnig functies heeft en dat hij daardoor sneller werkt, of kan het ook aan mn toestel liggen?
Voor een Symbian foon is ie wel snel. Die 30/45 sec is zn boot time. tis een O.S. hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik hoorde net dat iedereen de N70 traag vond, nu ik hem heb vind ik dat niet ik vind hem lekker snel. tuurlijk moet je ff wachte in menuutjes ed maar zoals al gezegd het is een OS.

En oke dan maar geen virus scanner want ik geloof dat ik wel gezond verstand heb :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Okeej, nou ik wen er wel aan :D
Ik begin al wat handiger te worden met dit toestel, ben nu wat Theme's aan het downlaoden.. Maar hoe verwijder je die weer? Ik instaleer ze op mn Storage-card, is er ergens een Remove progams menutje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ApOE schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:39:
Okeej, nou ik wen er wel aan :D
Ik begin al wat handiger te worden met dit toestel, ben nu wat Theme's aan het downlaoden.. Maar hoe verwijder je die weer? Ik instaleer ze op mn Storage-card, is er ergens een Remove progams menutje ofzo?
Ja, dan moet je naar 'Beheer' gaan, daar staat alle software die je hebt geinstalleerd.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 23:27
heeft iemand de hs-6 van nokia op de n70? zo ja, wat zijn de ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171356

Ik kon het wachten niet meer aan. Het vlees is zwak, ik weet het. Ik heb toegegeven, dus geen N80 voor Fimo......maar een N70. En man wat een toestel is dat! Kan ook niet echt anders want mijn vorige toestel (een V3) kon echt helemaal niets.

Ik heb hem gisteren aangeschaft en (tot ergernis van het vrouwtje) er het hele weekend mee zitten spelen.

Jammer dat er voor en achter T-Mobile op staat, die simlock interesseert me niet. Maar op een BMW M3 plak je toch ook geen stickers???? 8)7

Gelukkig heb ik ik alle T-Mobile-meuk aan software logo's weg kunnen krijgen.

Verder bevalt ie uitstekend. Nu maar hopen dat mijn geheugenkaartje een beetje rap binnenkomt. Want die 64MB is natuurlijk never nooit niet genoeg niet, dus.

Verder loop ik wel tegen een probleempje aan. Ik kan wel m'n mail tsjekken maar geen mail sturen.
M'n instellingen zijn:

server uitg. mail: smtp.gmail.com
gebruikersnaam : ***** a gmail.com
beveiliging: 993/995 (das volgens mij voor de POP)

Nu krijg ik een foutmelding met de strekking; er is wel verbinding met internet maar je mail instellingen kloppen niet.

Nu staat er op de site van gmail dat de SMTP een SSL verbinding heeft en dat het gaat om poort 465. Maar dat kan ik nergens invullen..... Ik heb het al geprobeerd door achter smtp.gmail.com:465 te plakken, maar ook dat hielp niet.

Iemand toevallig in het verleden tegen dezelfde problemen aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 14:09

Dax

Anoniem: 171356 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:31:
Verder loop ik wel tegen een probleempje aan. Ik kan wel m'n mail tsjekken maar geen mail sturen.
M'n instellingen zijn:

server uitg. mail: smtp.gmail.com
gebruikersnaam : ***** a gmail.com
beveiliging: 993/995 (das volgens mij voor de POP)

Nu krijg ik een foutmelding met de strekking; er is wel verbinding met internet maar je mail instellingen kloppen niet.

Nu staat er op de site van gmail dat de SMTP een SSL verbinding heeft en dat het gaat om poort 465. Maar dat kan ik nergens invullen..... Ik heb het al geprobeerd door achter smtp.gmail.com:465 te plakken, maar ook dat hielp niet.

Iemand toevallig in het verleden tegen dezelfde problemen aangelopen?
Heb ik ook last van! Als ik de beveiliging op "uit" zet verzend hij wel, maar kan ik weer geen email ophalen.. 8)7

offtopic:
Ook een PIT T-mobile abbo? :9

[ Voor 5% gewijzigd door Dax op 20-03-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BtM909 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 01:58:
[...]

Zoals ik al zei, Nederland geeft dezelfde tijd als Milwaukee aan :+ Ik weet wel dat het 7 uur verschil is, maar het is toch handig dat de tijd kan zien ;)

Overigens lijkt het erop dat de telefoon hardcoded (of ergens instelbaar) ingesteld staat op homebase: Nederland...
Ok Got IT :D

Als je automatisch tijd aanpassen uitzet, kan je (finally) je huidige stad instellen (dat doe je dan weer in het overzicht waar je meerdere steden kan toevoegen). Nadien kan je eventueel je tijd weer op auto-aanpassen zetten. Raar dat je in die modus je huidige stad niet kan aangeven :?

Opgelost dus!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102173

Ik heb sinds vorige week donderdag ook de N70. Nu heb ik de sims 2 erop gezet (engels) maar het spel loopt in het begin vast heeft iemand dit ook al eerder gehad? Misschien heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MasterJR schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:04:
[...]

Heb ik ook last van! Als ik de beveiliging op "uit" zet verzend hij wel, maar kan ik weer geen email ophalen.. 8)7
Ik heb precies hetzelfde. Ik kan trouwens niet zenden via de smtp van gmail, maar wel via die van t-mobile. Met het programma Profimail schijn je dit op te kunnen lossen, omdat je daar bij pop en smtp apart poorten in kan stellen. Morgen ga ik het eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 18605 op 20-03-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Is er een mannier om het journaal op je N70 te zien?
Dit is de link van de realstream: rtsp://streams.omroep.nl/tv/nos/journaal/sb.laatste.rm
Als ik deze probeer af te spelen krijg ik alleen maar geluid (via verschillende progjes)
Iemand een werkende oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gykm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Na lang wachten en veel bellen heb ik eindelijk mijn n70!
Heb jammer genoeg wel de branded vodafone versie, maar ik moet niet zeuren..

Heb hiervoor de SX1 gehad, en deze symbian versie is een enorme vooruitgang als ik eerlijk ben.
Ik heb wel een probleem met mijn camera, de foto's zitten namelijk vol met vage pixels, heb dit bij alle foto's..
Hier even een voorbeeld van het probleem;

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/8215/pixxels0cy.th.jpg]

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen, firmware? Of is dit echt hardwarematig een fout? :?

Edit:
Het gaat hierbij om de 2mp camera, en zoals je ziet zie je een soort raster patroon van pixels in de foto.

[ Voor 44% gewijzigd door gykm op 20-03-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Athan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:40:

Heb hiervoor de SX1 gehad, en deze symbian versie is een enorme vooruitgang als ik eerlijk ben.
Ik heb wel een probleem met mijn camera, de foto's zitten namelijk vol met vage pixels, heb dit bij alle foto's..

klik

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen, firmware? Of is dit echt hardwarematig een fout? :?
Je plaatje doet niet, krijg een 403. En dat lijkt hardwarematig ja! We hebben het nu wel over de 2MP camera toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Laatst online: 08-07 23:27
ik krijg net een dienstbericht van een of andere dienst met de naam "genoveva" met als "lokker'' gratis ringtone! zijn er meer die dit gekregen hebben? bij google vind ik er niks over... en ik vertrouw het eigenlijk niet! maar aan de andere kant, het is wel gratis. de link die er in staat heb ik nog niet geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-07 18:46
weet iemand hoe je Opera kan updaten icm T-Mobile? als ik het probeer werkt mijn mobiel internet niet meer... is het iemand hier wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19616

Ben ook inmiddels een tijdje bezitter van dit apparaatje en dr ook erg blij mee maar....

Iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen om via blauwe tand en te navigeren en een een oortje tegelijkertijd aan de praat te houden?
Bij mij loopt niet bepaald wat je zegt erg soepel, dacht toch ergens gelezen te hebben dat er bij de N70 twee connecties mogelijk waren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MasterJR schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:04:
offtopic:
Ook een PIT T-mobile abbo? :9
offtopic:
Nog niet, eerst maar eens kijken of ik wel zoveel gebruik ga maken van internet op mijn mobiel. Zit meestal in de auto of achter een comp, dus ja.....

Ik wordt gek.......waar vind ik in hemelsnaam een smtp die werkt icm gmail? smtp.gprs.t-mobile.nl gaat ookal niet akkoord met de instellingen. |:( 8)7 Als dit zo door gaat, ga ik ook snel profimail gebruiken!

Verder blijf ik hopen dat mijn giga-kaartje een beetje rap binnen komt want mijn tomtom ligt te wachten.......en daarbij moet ik ook echt wat mp3's erop zetten want de ringtones die ik nu heb daar reageer ik niet eens op. (Tsja, ik luister al tijden enkel naar clocks, op iets anders reageer ik niet eens meer!)

Kan je tomtom ook gebruiken zonder de muis.....enkel als kaart dus???? Ik weet niet waarom ik dat zou willen, maar kan het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Volgens mij is dit half mogelijk, als het goed is dan kan je wel je wegen en route laten analyseren zodat je ongeveer kan zien hoe je moet rijden. Maar dat is een kwestie van proberen.

Ik wacht ook nog steeds op mijn 1 GB kaartje van Alternate. Nog steeds niet binnen...

Voor de rest ben ik nog super tevreden over het toestel, enige negatieve punt is inderdaad het plastic lens covertje...deze is echt te fragiel gemaakt vind ik...

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254

kaydecop schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:39:
ik krijg net een dienstbericht van een of andere dienst met de naam "genoveva" met als "lokker'' gratis ringtone! zijn er meer die dit gekregen hebben? bij google vind ik er niks over... en ik vertrouw het eigenlijk niet! maar aan de andere kant, het is wel gratis. de link die er in staat heb ik nog niet geopend.
ja heb dit ook gehad je moet je de tone niet accepteren dadelijk zit je aan zoiets vast dat je iedere week zon tering ringtone krijgt in ruil voor veel geld zonder dat je er om vraagt, zoiets als jamba ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
SanderTje! schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:22:
[...]

Ja, dan moet je naar 'Beheer' gaan, daar staat alle software die je hebt geinstalleerd.
Ik zie daar geen theme's tussen staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
ApOE schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:11:
[...]

Ik zie daar geen theme's tussen staan :?
Themes kun je gewoon verwijderen door bij de themes op de c-knop te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

[afbeelding]]

Edit:
Het gaat hierbij om de 2mp camera, en zoals je ziet zie je een soort raster patroon van pixels in de foto.
omruilen, deze is niet goed.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01
Hoewel ik mijn digicam prefereer vanwege meer mogelijkheden vind ik dat de kwaliteit van de foto's die ik met de n70 neem best goed!
Vandaag een paar foto's genomen van één van mijn honden:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

de foto's zijn geresized naar 600 x 800.

[ Voor 7% gewijzigd door Artwido op 21-03-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet iemand of het mogelijk is om op de main page het agenda item te verbergen. Ik wil wel graag de actieve standby toepassingen zichtbaar hebben, maar alleen dat agenda-item verbergen.

Heeft iemand een idee?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 02-07 16:56
Ik zie dat nog vrij veel mensen de N70 aangeschaft hebben ook al is deze een paar maanden oud. Nou wil ik deze telefoon ook maar dan is de vraag, kan je hier nog 2 jaar mee vooruit?

Als ik bijvoorbeeld op www.telecom.nu kijk kan ik hem voor 27euro krijgen als ik mijn Hi 25 met 2jaar verleng, maar op andere sites moet je er al 150+ euro voor bijbetalen! Is telecom.nu wel echt? Of kloppen die prijzen niet? Of zijn ze echt zo goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

GrooV schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:23:
Ik zie dat nog vrij veel mensen de N70 aangeschaft hebben ook al is deze een paar maanden oud. Nou wil ik deze telefoon ook maar dan is de vraag, kan je hier nog 2 jaar mee vooruit?

Als ik bijvoorbeeld op www.telecom.nu kijk kan ik hem voor 27euro krijgen als ik mijn Hi 25 met 2jaar verleng, maar op andere sites moet je er al 150+ euro voor bijbetalen! Is telecom.nu wel echt? Of kloppen die prijzen niet? Of zijn ze echt zo goedkoop?
Ligt eigk aan jezelf he... Als jij er niet op uitgekeken raakt kun je er idd 2 jaar mee vooruit. Ik weet van mezelf dat ik na 1 jaar er genoeg van heb, en ik denk dat ik dan voor een N80 ga.

Btw, die winkelprijzen kunnen best kloppen want de T-mobile prijzen zijn even duur als bij andere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online

[afbeelding]]
Maar inderdaad, dit is een gevalletje RMA.

offtopic:
Hmm, volgens mij woon jij wel leuk als dat je huis is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096

ik heb ergens 50 java games gevonden ik weet dus niet hoe ik dit naar me tel via nokia suite moet senden zit in winrar per spelletje alles uitpakken oke... en dan iemand idee???

als je nog meer spelletjes of beltonen ergens heeft of veel info hie dingen moeten kan alles naar me mail gestuurd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104029

Is het mogelijk om de N70 als modem te gebruiken, om met mijn PDA via bluetooth te internetten ??

Ik wil daar T-mobile (PIT) voor gebruiken, en een Fujitsu Siemens N560 (die komt binnenkort uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 171096 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:36:
ik heb ergens 50 java games gevonden ik weet dus niet hoe ik dit naar me tel via nokia suite moet senden zit in winrar per spelletje alles uitpakken oke... en dan iemand idee???

als je nog meer spelletjes of beltonen ergens heeft of veel info hie dingen moeten kan alles naar me mail gestuurd worden
Misschien wordt het eens tijd om de verschillende handleiding en helpfiles van de Nokia Suite door te lezen :?

En mail-requests doen we niet aan op GoT. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 21-03-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171356 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:46:
[...]

<knip>
Ik wordt gek.......waar vind ik in hemelsnaam een smtp die werkt icm gmail? smtp.gprs.t-mobile.nl gaat ookal niet akkoord met de instellingen. |:( 8)7 Als dit zo door gaat, ga ik ook snel profimail gebruiken!
<knip>
aaargh......ik kan nu mail ontvangen en versturen......moet tussendoor wel de hele tijd de instellingen veranderen. Toch dat Profimail maar geinstalleerd krijgt dat programma geen verbinding met i-net.

!@#$%^&*

Echt ik ben er zo klaar mee! Het meest frusty aan het hele verhaal is nog dat je gewoon zeker weet dat je zelf iets fout doet. Die telefoon doet namelijk precies wat jij hem opdraagt.

Verder ben ik ook heel blij met het feit dat ik vergeten was om mijn huisnummer te vermelden bij het bestellen van mijn geheugen kaart. 8)7 Kan ik gelukkig nog langer wachten..... :X

Weet overigens iemand een ander mailprogje? Dat profimail ziet er namelijk niet echt mooi uit......zeg eigelijk maar gewoon; echt niet mooi.

edit:
laatste vraag toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 171356 op 22-03-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vraag alleen wat ik ermee moet doen elk spel zit in winrar bestand (meerfdere bestanden)ik weet niet wat ik ermee moet doen is tgog ewoon een normale vraag....
ik hoop dat iemand me dit kan vertelle
BtM909 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:49:
[...]

Misschien wordt het eens tijd om de verschillende handleiding en helpfiles van de Nokia Suite door te lezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171580

weet iemand of het mogelijk is, en zo ja hoe, om wachtwoord in te stellen op sms, mms enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Was iemand anders het ook al opgevallen dat als je toestel een beetje schuinhoudt je de 3 lampjes van de verlichting aan de bovenkant van het scherm kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Raenius schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:18:
Was iemand anders het ook al opgevallen dat als je toestel een beetje schuinhoudt je de 3 lampjes van de verlichting aan de bovenkant van het scherm kan zien?
De lampjes zelf heb ik nog niet gezien, maar ik zie wel de 3 'straaltjes'. Die heb ik op m'n 6600 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Vandaag de AD-15 adapter binnen gekregen. Best aardig geluidje moet ik zeggen. i.v.m. ipod video zit er veel meer bass in (volgens mij niet aan te passen met eq in de standaard audio player). Dus als je van bass houd is het cker goed. hele geluidsbereik is wel minder heb ik het idee. Althans i.c.m. de Creative in ear doppies. Het volume gaat ook hard genoeg, harder als de ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De midden en hoge tonen zijn echter niet het sterke punt van deze foon. Als je de middentonen ietsje verminderd (met Viking mp3, Powermp3 of Alon mp3player), is het zeker goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BtM909 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:49:
[...]

ik vraag alleen wat ik ermee moet doen elk spel zit in winrar bestand (meerfdere bestanden)ik weet niet wat ik ermee moet doen is tgog ewoon een normale vraag....
ik hoop dat iemand me dit kan vertelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170966

Misschien een rare vraag, en mss hoort ie ook niet helemaal hier thuis maar toch.

Als een foto maak met mijn N70 maak, krijg ik gewoon een standaard 1600x1200 foto. Niks spannends.

Het rare vind ik dat als ik mijn camera een kwartslag draai terwijl ik de foto schiet, dat ik dan een foto van 1200x1600 (langwerpige foto) krijg. Opzich lijkt dit heel logisch omdat je dan voor het oog ook een normale foto krijgt (bv. een boom in de lengte, die rechtop staat).
Ik kan er alleen niet bij hoe mijn N70 nou weet dat ik mijn toestel gedraaid heb of niet. Dus hoe weet mijn N70 nou of hij een foto van 1600x1200 moet maken, en wanneer een foto van 1200x1600.

Vergeet ik iets? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Anoniem: 170966 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:57:
Misschien een rare vraag, en mss hoort ie ook niet helemaal hier thuis maar toch.

Als een foto maak met mijn N70 maak, krijg ik gewoon een standaard 1600x1200 foto. Niks spannends.

Het rare vind ik dat als ik mijn camera een kwartslag draai terwijl ik de foto schiet, dat ik dan een foto van 1200x1600 (langwerpige foto) krijg. Opzich lijkt dit heel logisch omdat je dan voor het oog ook een normale foto krijgt (bv. een boom in de lengte, die rechtop staat).
Ik kan er alleen niet bij hoe mijn N70 nou weet dat ik mijn toestel gedraaid heb of niet. Dus hoe weet mijn N70 nou of hij een foto van 1600x1200 moet maken, en wanneer een foto van 1200x1600.

Vergeet ik iets? 8)7
Mijn god, de lens draait? Chip draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gebruik je de twee verschillende knopjes om foto's te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

bij mij vind'ie de webserver niet als ik mail wil ophalen

heb nu gewoon mail.chello.nl als inkomende en uitgaande

niet goed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170966

Anoniem: 110299 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:11:
[...]

Mijn god, de lens draait? Chip draait?
Ik zal echt wel iets missen, maar als het hele toestel draait, dan weet de telefoon toch niet dat ik hem draai. hehe....uhm? Of wel?
BtM909 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:12:
[...]

Gebruik je de twee verschillende knopjes om foto's te nemen?
Nee ik gebruik altijd de knop midden in de 'vierpunts-druktoets'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Denk eens logisch na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Anoniem: 170966 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:51:
[...]

Ik zal echt wel iets missen, maar als het hele toestel draait, dan weet de telefoon toch niet dat ik hem draai. hehe....uhm? Of wel?

[...]

Nee ik gebruik altijd de knop midden in de 'vierpunts-druktoets'
Mijn Canon A520 doet dat ook gewoon hoor. De rotatie van een object is met een heeeel klein en simpel componentje makkelijk te bepalen. Iets dergelijks zal wel gewoon in de N70 ingebakken zijn.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:58

wasco

brightest crayon in the box

Een andere vraag: namelijk garantie.
Als ik de telefoon ergens aankoop, bv. nederland, maar ik ben zelf uit belgië. Hoe verloopt een garantieprocedure dan? Hoe is dit geregeld bij Nokia? Stuur je een telefoon terug naar de leverancier? Of is garantie gewoon naar een algemene RMA-dienst van Nokia?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
SanderTje! schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:00:
[...]

De lampjes zelf heb ik nog niet gezien, maar ik zie wel de 3 'straaltjes'. Die heb ik op m'n 6600 ook.
Ahh ja dat bedolede ik eigenlijk...ik zie niet de lampjes zelf maar wel de verschillende lichtstraaltjes alleen bovenaan voor de rest niks.

Overigens is vandaag mijn 1 GB binnengekomen vanmiddag ophalen en vanavond eens testen met die Lathe dvd player en wat series! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171580

die irritante t-mobile screensaver die steeds in beeld komt als je je tel een paar minuten niet gebruikt, hoe krijg je die weg. of is dat niet mogelijk?
et licht gaat daarbij steeds aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

MasterJR schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:17:
Dit is de link van de realstream: rtsp://streams.omroep.nl/tv/nos/journaal/sb.laatste.rm
Als ik deze probeer af te spelen krijg ik alleen maar geluid (via verschillende progjes)
Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MasterJR schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:17:
Enige info over welke programma's dit zijn ? dan kan ik er thuis even mee gaan klooien en kijken wat het misschien is :Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Biobakker schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:10:
[...]

Enige info over welke programma's dit zijn ? dan kan ik er thuis even mee gaan klooien en kijken wat het misschien is :Y)
Oplayer2 geprobeerd, en de standaard realplayer op mn N70, en ook nog een realplayer voor de nokia 7650 geloof ik.

/edit
Het is me gelukt! _/-\o_
Via https://symbian.helixcommunity.org/ even registreren, en dan HelixPlayer-Symbian-Series60-v1.0 downloaden en instaleren!

[ Voor 20% gewijzigd door Dax op 23-03-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Weet iemand ook hoe je de cover aan de voorzijde losmaakt van de N70? Ze hebben mijn toestel gerepareerd maar daarbij is er stof onder het scherm gekomen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:41

Ankh

|true

dat vroeg ik me vandaag ook al af.. bij mij zit er sinds vandaag ook stof onder de cover.
en ik kwam ergens een andere kleur tegen.. dus misschien eens verwisselen.. alleen nergens een info erover te vinden :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Klopt het nu dat je met de N70 een hard reset kan uitvoeren en dan alle oorspronkelijke software weer van de ROM (?) wordt geinstalleerd?

[edit: 1000e post in dit topic!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Wie weet er nog een aantal leuke/mooie/nette/interresante sites die streaming media aanbieden?
Wat er ook nog eens geweldig uitziet op de N70! (Om het N70-related te houden :-)
Nieuws? muziekclips? funclips? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154446

SanderTje! schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:47:
Weet iemand ook hoe je de cover aan de voorzijde losmaakt van de N70? Ze hebben mijn toestel gerepareerd maar daarbij is er stof onder het scherm gekomen. Iemand een idee?
dit vind ik een zeer goede vraag! Hier moet toch een antwoord op zijn? Want ze maken zulke frontjes niet stof dicht jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 154446 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:52:

[...]

dit vind ik een zeer goede vraag! Hier moet toch een antwoord op zijn? Want ze maken zulke frontjes niet stof dicht jammer genoeg :(
Nou dat zijn al 3 mensen met dezelfde vraag. Nu nog een antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Om de voorkant van de N70 af te halen dien je het volgende te doen.

Haal eerst de achterkant van het toestel af
Afbeeldingslocatie: http://www.nokiaweb.nl/tweakers/n70_openen.jpg

Ga dan met een hard stukje plastic voorzichtig langs de snapslots van de cover.
Afbeeldingslocatie: http://www.nokiaweb.nl/tweakers/n70_openen1.jpg

Haal dan de voorkant van je N70 af
Afbeeldingslocatie: http://www.nokiaweb.nl/tweakers/n70_openen2.jpg

Mocht je je vingers er niet aan willen branden of het lukt nog niet, ga dan even langs een service-point!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

is ie mij net voor met zijn handleing

[ Voor 108% gewijzigd door World Citizen op 24-03-2006 15:25 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
_/-\o_ hahaha sorry ;)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk aan zulk informatie hebben we wat ;)

Dit scheelt me een hoop zorgen!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:40
Heeft het ook nut om een Super Hi Speed geheugen kaartje erin te stoppen? Zat aan deze te denken:

Merk Apacer
Type Secure Digital Super Hi-Speed
Capaciteit 512 MB
Lees / schrijf beveiliging Ja
Schrijfsnelheid 15 MB/s
Leessnelheid 23 MB/s

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Raimon schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:21:
Om de voorkant van de N70 af te halen dien je het volgende te doen.

Haal eerst de achterkant van het toestel af
[afbeelding]

Ga dan met een hard stukje plastic voorzichtig langs de snapslots van de cover.
[afbeelding]

Haal dan de voorkant van je N70 af
[afbeelding]

Mocht je je vingers er niet aan willen branden of het lukt nog niet, ga dan even langs een service-point!
Ah thanks, waar heb je die info vandaan? Want volgens mij heb je die foto's gewoon op je eigen webspace gezet even voor hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Mooi, gaan ze nu ook andere covers maken voor de N70? ik was al bang voor krassen op het display! Ik had stiekem al geprobeerd om de cover los te maken, zonder suc6.

*Tijd voor deeltje 2?!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
MasterJR schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:35:
[...]

Oplayer2 geprobeerd, en de standaard realplayer op mn N70, en ook nog een realplayer voor de nokia 7650 geloof ik.

/edit
Het is me gelukt! _/-\o_
Via https://symbian.helixcommunity.org/ even registreren, en dan HelixPlayer-Symbian-Series60-v1.0 downloaden en instaleren!
Fraai... wilde ook die player (lekker een stream kijken via BT ofzo), krijg ik nu dit op die pagina na registratie:

Permission Denied.
This project's administrator will have to grant you permission to view this page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Anoniem: 51455 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:16:
bij mij vind'ie de webserver niet als ik mail wil ophalen

heb nu gewoon mail.chello.nl als inkomende en uitgaande

niet goed? :?
niemand....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Raenius schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:02:
Klopt het nu dat je met de N70 een hard reset kan uitvoeren en dan alle oorspronkelijke software weer van de ROM (?) wordt geinstalleerd?

[edit: 1000e post in dit topic!]
jep.. staat gewoon in de handleiding hoor..
ApOE schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:09:
Mooi, gaan ze nu ook andere covers maken voor de N70? ik was al bang voor krassen op het display! Ik had stiekem al geprobeerd om de cover los te maken, zonder suc6.

*Tijd voor deeltje 2?!*
Ik heb laatst 2 van die dingen uit hongkon laten komen.. werden ze in beslag genomen door de douane :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 16:28

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Heeft niemand tijd om deel 2 te maken?....er moeten niet veel posts meer bij hierzo, dus als iemand tijd heeft?

Ontopic: De N70, wat zijn de grootste nadelen eraan?...niet om negatief te zijn, maar wat zijn voor jullie de draw-backs? Ik twijfel nog en met alleen positieve berichten is een keuze zo lastig.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

nomad85 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:13:
Heeft niemand tijd om deel 2 te maken?....er moeten niet veel posts meer bij hierzo, dus als iemand tijd heeft?

Ontopic: De N70, wat zijn de grootste nadelen eraan?...niet om negatief te zijn, maar wat zijn voor jullie de draw-backs? Ik twijfel nog en met alleen positieve berichten is een keuze zo lastig.
Het enige wat mij in het begin tegenviel was de snelheid van de menu's. Maar aangezien het mn eerste Symbian foon is, kan ikdara niet over oordelen. Hij moet sneller zijn als de eerdere Symbian foon's. Standbye tijd valt mij persoonlijk ook erg mee. Er werd gezegd dat je maar 1, 1-1/5 dag met de accu deed. Maar ik haal ook wel 4 dagen met redelijk gebruik.

Maar idd. Deeltje 2? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skype schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:36:
[...]

Het enige wat mij in het begin tegenviel was de snelheid van de menu's. Maar aangezien het mn eerste Symbian foon is, kan ikdara niet over oordelen. Hij moet sneller zijn als de eerdere Symbian foon's. Standbye tijd valt mij persoonlijk ook erg mee. Er werd gezegd dat je maar 1, 1-1/5 dag met de accu deed. Maar ik haal ook wel 4 dagen met redelijk gebruik.

Maar idd. Deeltje 2? Iemand?
Ik krijg hem vrijdag :D Gratis bij mijn KPN Hi, heb hem verlengd was een aanbieding dus ben er maar op in gegaan. Kan niet wachten tot ik hem heb!

Over deel2, misschien kan TYNOz hem wel maken? Hij heeft immers deel 1 ook gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654

Anoniem: 154446 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:01:
[...]

Ik krijg hem vrijdag :D Gratis bij mijn KPN Hi, heb hem verlengd was een aanbieding dus ben er maar op in gegaan. Kan niet wachten tot ik hem heb!

Over deel2, misschien kan TYNOz hem wel maken? Hij heeft immers deel 1 ook gemaakt ;)
Ik ga hem ook krijgen met een verleninging via Hi, is telefonisch geregeld.. maar bij mij werd gezegd dat ik hem binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Hoe weet jij dan dat je hem vrijdag gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

SanderTje! schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:15:
[...]

Fraai... wilde ook die player (lekker een stream kijken via BT ofzo), krijg ik nu dit op die pagina na registratie:

Permission Denied.
This project's administrator will have to grant you permission to view this page.
http://members.home.nl/da...Symbian-Series60-v1.0.zip
Met dit progje kun je dus alle realplayer streams bekijken op je N70! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

nomad85 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:13:

Goed,
- loopt wel eens vast
- gallery traaaaaaag met grote kaart (met bijv tomtom erop)
- klepje camera schuift wel eens open = batterij leeg
- houdt niet zo lekker vast tijdens bellen
- lastig andere frontjes voor te krijgen
- door de vele mogelijkheden flink vogelen waar alle opties zitten
- dit toestel moet je niet een paar keer laten vallen heb ik het idee
- opstarten duurt dik 40 seconden.
- blijft wel eens een prog hangen op de achtergond = batterij leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 14:54
De nadelen die ik tot nu toe heb gevonden..

- Opstarten duurt lang
- Problemen met bluetooth

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:13:
[...]

Ik ga hem ook krijgen met een verleninging via Hi, is telefonisch geregeld.. maar bij mij werd gezegd dat ik hem binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Hoe weet jij dan dat je hem vrijdag gaat krijgen?
Nou ik had afgelopen donderdag gebeld. En ben toen in gegaan op de aanbieding. De medewerker melde mij dat ik hem vrijdag zou krijgen. Dus neem ik het aan.

Trouwens! Ik zag op verschillende site's dat je Doom, Heretic, Wolfenstein 3D en Duke Nukem 3D er op kunt spelen! Dat lijkt me echt vet! Jeugd sentiment! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macer schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:21:
De nadelen die ik tot nu toe heb gevonden..

- Opstarten duurt lang
- Problemen met bluetooth
Is dit niet allemaal met een firmware/software update te verhelpen?

Ik denk trouwens dat de voordelen van de telefoon zwaarder wegen dan de nadelen! Elke telefoon heeft negatieve elementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:41

Ankh

|true

teacher schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:56:
[...]

Goed,
- loopt wel eens vast nog geen problemen mee gehad
- gallery traaaaaaag met grote kaart (met bijv tomtom erop) ook hier weer geen problemen, ik heb Tomtom en route66 mobile 7 erop staan
- klepje camera schuift wel eens open = batterij leeg niet me batterij leeg, maar wel gehad dat klepje open ging.. wil een eigenlijk een soort klik systeem hebben om het klepje open te doen
- houdt niet zo lekker vast tijdens bellen ligt misschien aan de maat van je sloffen, ook hier weer geen problemen
- lastig andere frontjes voor te krijgen ze zijn er wel, op de bazaar al gezien.. ik laat het zo snel mogelijk weten ;)
- door de vele mogelijkheden flink vogelen waar alle opties zitten te veel opties en troep erop geinstalleerd... REALplayer bijvoorbeeld wat moet ik er mee :r
- dit toestel moet je niet een paar keer laten vallen heb ik het idee al een paar keer gestuiterd, op een plavuizen vloer.. nog 1 enkel crashje op me cover :o
- opstarten duurt dik 40 seconden. tis en blijft een soort pc hoor.. ik hoef nooit te rebooten dus dat scheelt ;)
- blijft wel eens een prog hangen op de achtergond = batterij leeg.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
MasterJR schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:33:
[...]

http://members.home.nl/da...Symbian-Series60-v1.0.zip
Met dit progje kun je dus alle realplayer streams bekijken op je N70! _/-\o_
Geweldig dat je hem even wilt uploaden, maar als ik je Zip file probeer te openen krijg ik een helaas weer een error dat ie corrupt is. Zowel met WinRAR als WinZIP.

En ik wil best een nieuw topic aanmaken en de Startpost bijwerken enzo, maar daar heb ik pas maandag de tijd voor. Dus als iemand anders zich nog geroepen voelt, "go your gang" :)

[ Voor 19% gewijzigd door SanderTje! op 25-03-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Heb hier nog handige info voor diegene die gprs (i-mode) willen instellen op hun N70:
.

- Creëer een nieuw toegangspunt voor i-mode
Het toegangspunt is het "adres" dat gebruikt wordt om de informatie op te vragen. Dit stel je als volgt in:
ga naar het menu
kies: instrumenten en dan instellingen.
kies: verbinding
kies: toegangspunten en daarna nieuw toegangspunt
kies: standaardinst. gebr.
vul bij naam verbinding in: "i-mode"
kies bij drager gegevens "gprs"
vul bij toegangspunt in: "portalmmm.nl"
vul bij gebruikersnaam niets in (laat hem dus op "leeg" staan)
vraag om wachtw. "nee"
vul bij wachtwoord niets in
verificatie "normaal"
homepage in: "http://imenu"
kies opties
kies Geavanc. instell.
ip-adres telefoon: automatisch.
Primaire en secund.: 0.0.0.0
proxy serveradres: 010.010.100.010
Proxy-poortnummer: 5080
Kies: terug, net zolang tot dat je in het hoofd scherm bent.
Start je browser en geef aan dat je met 'i-mode' wilt surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat betreft het langzaam opstarten (en werken) van je Symbian telefoon:
- zet het loggen van bel- en sms-gedrag enzo op 1 dag ipv op de standaard 30 dagen
- bewaar SMSjes en foto's op je MMC, niet in het telefoongeheugen
- installeer nooit iets naar het telefoongeheugen
- defragmenteer je MMC nu en dan met een cardreader. Je kan ook alles eraf copieren en dan er weer opzetten, dat heeft hetzelfde effect.

Wat betreft de ontzettend slome gallery: gebruik Zensis Photorite viewer (niet gratis), die is wel snel.

Ik heb trouwens ook een paar frontjes uit HK besteld, een zwarte en een zilveren. Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796

Lekker toestelletje, net iets te zwaar voor het mooie.

Ik heb 'm aangeschaft om af en toe met mijn Axim X50v dmv bluetooth over gprs/umts te kunnen internetten. Ik heb hier een artikel gevonden met de settings. Ik heb echter al 10x opnieuw deze settings ingevoerd (voor T-Mobile), maar werken ho maar.
Ik vraag mij af of er iemand is die deze combinatie van hardware werkend heeft gekregen ? Ten tweede zou ik willen vragen of er iemand is die ervaring heeft met PDA/Mobiel/Bluetooth/UMTS/GPRS en tips heeft voor me, of dingen die ik misschien over het hoofd zie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat gaat er precies mis dan? Foutmelding?

Tip van de dag, ook voor non-symbian toestellen: http://m.gmail.com. Handig om je mail te checken en ook te sturen. Je kan alleen geen attachments meesturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796

Anoniem: 18605 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:37:
Wat gaat er precies mis dan? Foutmelding?
Dit krijg ik iedere keer: "Unable to establish a connection. Please make sure the device is enabled and in range. Also verify that the service is available."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Zijn er al mensen die via Bijv. Bluetooth internetten via hun thuis netwerk?
Ik ben daar dit weekend mee bezig geweest, en ik moet zeggen dat is erg leuk! :)
Breedband internet (Adsl) op de GSM.

Ik ben nu nog op zoek naar programmatje als "AgileMessenger" deze is helaas niet gratis, ik zoek een soort gelijk programmatje die gratis is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:12:
[...]

Dit krijg ik iedere keer: "Unable to establish a connection. Please make sure the device is enabled and in range. Also verify that the service is available."
Hebbie ze al gepaired in je bluetooth-instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44739

Help, mijn N70 geft geen namen meer weer als iemand mij belt, ik zie alleen nog de telefoonnummers.
ook geen thumbnails meer of eigen ringtones.
weet iemand hoe dit komt, ik heb de nummers van de kaart al opnieuw in het telefoongeheugen gezet maar dit hielp niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 11:03
Weet iemand hoe of je de N70 met de Bluetooth op de Wanadoo Livebox kan pairen en dan kan internetten?

Dat Pairen met de livebox is me nl. al gelukt, maar hoe kom ik het web op zonder dat M-router op mijn computer te moeten instaleren?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

SanderTje! schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:33:
[...]

Geweldig dat je hem even wilt uploaden, maar als ik je Zip file probeer te openen krijg ik een helaas weer een error dat ie corrupt is. Zowel met WinRAR als WinZIP.

En ik wil best een nieuw topic aanmaken en de Startpost bijwerken enzo, maar daar heb ik pas maandag de tijd voor. Dus als iemand anders zich nog geroepen voelt, "go your gang" :)
Zou nu moeten werken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Inderdaad, nu werkt ie wel!

Het kijken van streams werkt nu ook prima, kan helaas alleen maar Smallband streams kijken, anders meldt de telefoon dat de CPU te traag is.

Ik zal morgen (maandag) ook even een nieuwe start post maken (als niemand anders/Tynoz zich niet meldt). Heb nu al veel info bij elkaar gesprokkeld uit dit topic wat handig kan zijn voor de volgende.

[ Voor 28% gewijzigd door SanderTje! op 27-03-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:36
Heeft iemand een site waar de standaard N70 thema's te downloaden zijn? Die thema's zijn veel mooier (vooral de iconen, 3d style) dan de series 60 2.0 (Nokia 6681) thema's.

De problemen die teacher hierboven opnoemt geldt volgens mij voor vrijwel alle Symbian telefoons :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:40
www.zedge.net staan er heel veel

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11681

Anoniem: 44739 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:05:
Help, mijn N70 geft geen namen meer weer als iemand mij belt, ik zie alleen nog de telefoonnummers.
ook geen thumbnails meer of eigen ringtones.
weet iemand hoe dit komt, ik heb de nummers van de kaart al opnieuw in het telefoongeheugen gezet maar dit hielp niet :'(
Mogelijk heb je voor meerdere namen eenzelfde telefoonnummer in het geheugen staan. Ik zelf had namelijk voor iemand zowel het huis telefoonnummer als ook zijn gsm nummer erin staan. Van zijn vrouw hetzelfde (dus hetzelfde huisnummer) en haar gsm nummer. Als ze nu vanaf huis belden dan kreeg ik het nummer te zien want het huisnummer staat zowel onder zijn als onder haar naam opgeslagen.

Verder over het voorkomen dat je camera klepje open schuift en je batterij leeg raakt: Ikzelf heb tussen het nokje van de sensor van het klepje en de behuizing van de telefoon een stukje ijzerdraad gezet. Hierdoor blijft het nokje naar beneden staan ook al is het klepje open/dicht. De camera moet ik nu starten middels een aangewezen knop of via het menu. Voordeel is dat het klepje alleen dienst doet voor bescherming en niet meer als aan/uit knop EN dan de toetsenblokkering erop blijft staan mocht het klepje eens per abuis open en dicht gedaan zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 11681 op 27-03-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Er is nieuwe firmware uit voor de n70: 5.0609.2.0.1
Als je weten wilt wat je huidige versie is dan moet je *#0000# invoeren.
Dan komt de
- Versie
- Datum
- Type
In beeld!
maar niet welke land (NL of EU),
de toestel komt!
Nokia N70 New features in MCU SW 5.0609.2.0.1:

Known issues
• Intermittent ringtone issue

Bluetooth
• A note implemented to the end user when activating Bluetooth from “Settings” menu, if the Bluetooth profile is set to hidden.

Music Player Improvements
• Scanning both phone & MMC memory.
• Better playlist support.
• Active Idle plugin support.

• Improve supported media.
• Better support for Albums & Artist meta data.

Browser
• The X-Oma-Drm-SD header implemented.

Changes/improvements made from
MCU SW v 3.0546.2.3 to 5.0609.2.0.1:

User Interface
• Sensitivity of Brightness Modification in Image Editor increased.

• Flash lite support in Media Gallery reintroduced.
• Speed of Returning from sequence post-capture view with many images increased.
• Active Standby icon for e-mail correctly aligned.
• Autolock/Anykey relationship realigned.
• Night mode icon modified.
• PIN code request sequence set correctly. Sleep mode behavior now appropriate.

Camera
• Camera StartUp time improved.
• Camera behavior in relation to “keypad lock” improved.

• Switching to secondary camera in video mode when burst is enabled.
• Sequencing improved.
• Sequence capture behavioral improvements when application closes.
• Closing Left Navi Key no longer adversely affects saving sequence images.
• Long sequence capture retains images.
• Error note handling improved.

Gallery
• Inserting MMC will not close Gallery.

• When adding thumbnails from folder - images now shown.
• Added Image resolution is correctly aligned.
• Slide show with music. Improvements in audio level settings and call handling behaviour.
• Image counter updated when memory card is replaced.
• Music Player allows battery low warnings to be displayed.
• JPEG decoding improved.

Applications
• Notepad now opens large text files.

• Creating audio-only clip in high quality mode (MP4) allowed.
• MMS postcard name entering improved.
• Access point configurator application and database improvements.
• Chinese language FM radio: Selecting profile sequence corrected.

DRM
• View certificate details for DRM content displayed correctly.
• Opening OMA DRM protected audio/mp3 files in Browser facilitated.

MMC
• Handset stability improved when using SAT menu originated SMS services.
• 'Memory card not available' note disappears when appropriate after closing embedded app.

Messaging
• When search label is used for selecting the attachment to MMS, correct sequence takes place.
• Wrongly formatted SIP addresses no longer cause handset to freeze.

Bluetooth
• Reliability of Bluetooth connectivity improved.
• Audio quality of voice command with BT headsets improved.

Video Sharing/Streaming
• VS Cancel sequence correctly aligned.
• Real player closing sequence after ISHO realigned.
• “Video Sharing" prompts now appear when appropriate.

Call Processing
• Correct response to MO when MT ignores an invite in place.

• Emergency number update according to regulations.
• Alternative “Ringtone” issue resolved.
• Simultaneous Video call and SMS receipt prompts correct ring tones.

Cellular Signaling
• Video telephony Inter Operability optimized.
• RSSI measurements in 2G re-evaluated.

Radio
• Performance has been maximized by improving the 2G > 3G reselection algorithm.

[ Voor 22% gewijzigd door Artwido op 27-03-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik ben nu Deel 2 aan het klaarmaken. Will be up in 30 minutes or so...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 14:54
Hopen dat Vodafone wel iets met deze firmware doet..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik heb de nieuwe klaar. Heeft iets langer geduurd, maar denk dat dat het wel waard was.

De nieuwe vind je hier: Nokia N Series - N70 - Deel 2

Voor dit topic heb ik nu een TR gedaan dat ie dicht mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.