Ik kon het wachten niet meer aan. Het vlees is zwak, ik weet het. Ik heb toegegeven, dus geen N80 voor Fimo......maar een N70. En man wat een toestel is dat! Kan ook niet echt anders want mijn vorige toestel (een V3) kon echt helemaal niets.
Ik heb hem gisteren aangeschaft en (tot ergernis van het vrouwtje) er het hele weekend mee zitten spelen.
Jammer dat er voor en achter T-Mobile op staat, die simlock interesseert me niet. Maar op een BMW M3 plak je toch ook geen stickers????
Gelukkig heb ik ik alle T-Mobile-meuk aan software logo's weg kunnen krijgen.
Verder bevalt ie uitstekend. Nu maar hopen dat mijn geheugenkaartje een beetje rap binnenkomt. Want die 64MB is natuurlijk never nooit niet genoeg niet, dus.
Verder loop ik wel tegen een probleempje aan. Ik kan wel m'n mail tsjekken maar geen mail sturen.
M'n instellingen zijn:
server uitg. mail: smtp.gmail.com
gebruikersnaam : ***** a gmail.com
beveiliging: 993/995 (das volgens mij voor de POP)
Nu krijg ik een foutmelding met de strekking; er is wel verbinding met internet maar je mail instellingen kloppen niet.
Nu staat er op de site van gmail dat de SMTP een SSL verbinding heeft en dat het gaat om poort 465. Maar dat kan ik nergens invullen..... Ik heb het al geprobeerd door achter smtp.gmail.com
:465 te plakken, maar ook dat hielp niet.
Iemand toevallig in het verleden tegen dezelfde problemen aangelopen?