Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Artwido schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:00:
[...]

Bij Mycom alleen 128 mb. Heb net gebeld Viel me tegen van Mycom. :)
Bij Mycom in Den Haag heb ik de mijne gekocht, 512 mb voor 43 Euro..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er voor de N70 Windows media player, of een andere media player waarbij je een playlist voor video kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aquaarius
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 14:31
MaStar schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:22:
ik wil deze N70 i.c.m met een T-mobile abbo....

Maar weet iemand een site/aanbieding waar deze 't goedkoopste is :? Of kan ik beter een losse N70 kopen (op marktplaats bijvoorbeeld) en een Sim-only van T-mobile :?
Ik heb vorige week bij T-Mobile mijn abonnement omgezet en verlengd (Flex-15) en kreeg daarbij de N70 gratis :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is een abbo bij t-mobile idd op dit moment het goedkoopst. Bij contracten van 1 jaar is datgene wat je dan bij zou moeten betalen bij t-mobile het minst... Telfort vind ik wat dat betreft opvallend duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
DonCorleone schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:15:
Ik kwam het abbonement tegen van 27,50 en dan nog 90 euro bijbetalen (1jr) voor de Nokia N70
Het abbonement is via Debitel (vodafone)
Lijkt mij wel een leuke aanbieding

Heeft iemand hier ervaringen mee?
En kan ik mijn tegoed status opvragen, wat ik voorheen met vodafone wel kon?

Bedankt,
Marc
eh... ga niet naar debitel.

ze naaien je waar je bij staat.

Heb zelf ook wat leuks meegemaakt: contract afsluiten in januari, maar nummerportering en het eigenlijk ingaan van het abonnement kon pas in maart... (tja, 3 maanden opzeg termijn bij orange toen...)

Algemene voorwaarden gelezen: ah, mooi, 1 maand opzeg termijn, en na 1 jaar stilzwijgende verlenging met 3 maanden opzeg termijn.

Ik ga ze ruim maand van te voren bellen met een vraag over omzetten naar prepaid "ja, dat kan, maar dan heb je wel 3 maanden opzeg termijn" "Pardon? Waar staat dat?" "algemene voorwaarden" "welke?" "die van 31 januari 2005" "Goh, leuk, maar daar ben ik niet van op de hoogte gesteld toen ik mijn abonnement afsloot" "ja maar uw abonnement staat op 6 maart 2005" "Ja lul niet".

afijn, had geen zin er tijd en moeite in te steken, maar ze hadden dus doodleuk de AV aangepast, zonder mij op de hoogte te brengen...... laat staan de nieuwe te overhandigen bij het ophalen van m'n sim.

Anyways, voor een relaxte N70 aanbieding, kijk gewoon eens bij de vodafone shop? Of bij elke andere provider dan Debitel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

He, wat jou (bovenstaande post) is overkomen is niet uniek. Orange is in 2005 ook over gegaan van 2 naar 3 maand. Ik kreeg ook zonder te weten de nieuwe regels mee, terwijl ik in december in de winkel de handtekening eronder zette. Tja, hun verwerking was pas in januari en was niet meer in het systeem te veranderen bla bla. :(

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Hier een kleine tutorial om te kunnen internetten met je N70 via een bluetooth connectie naar je PC:

http://crazylittleworld.c...okia-n70-part-2/#more-224

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Ik heb ff een vraagje over het adresboek.
In Outlook staan mijn adressen zoals ik ze wil, als iemand De Vries heet staat dat in Outlook als Vries de. Zo wil ik het hebben. Als ik m'n adressen nu met m'n N70 synch zet 'ie de namen zelf als de Vries neer, dus begint met een (kleine letter) d.
Wie weet hoe ik dit kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:58
iemand al ervaring met het pairen met een wanadoo livebox? bij mij vraagt hij om het paswoord maar geeft daarna aan dat het mislukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Raenius schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:37:
Hier een kleine tutorial om te kunnen internetten met je N70 via een bluetooth connectie naar je PC:

Interessant! Dank je voor het posten van de link. Volgende week krijg ik de N70 en dan zal ik hiermee direct gaan experimenteren :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een T-Mobile N70 wie het T-Mobile logo van de telefoon eraf hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McLatey schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:06:
Ja, club nokia kan best bagger zijn maar een gratis BT-headset mogen ze mij wel toesturen toch.
Wie wat waar?? Als ik me inschrijf krijg ik dan een BT headset?
Wat moet u doen?
U koopt deze trendsetter tussen 17 november en 17 december 2005. U vult vervolgens uw persoonlijke voordeelpagina in voor 17 december 2005 middernacht en u krijgt de Nokia Bluetooth hoofdtelefoon HDW-3 hoofdtelefoon cadeau.
Hmm lamaar

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aquaarius schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:53:
[...]

Ik heb vorige week bij T-Mobile mijn abonnement omgezet en verlengd (Flex-15) en kreeg daarbij de N70 gratis :P .
ik ook, met 1 jaar verlenging 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:52:
Iemand met een T-Mobile N70 wie het T-Mobile logo van de telefoon eraf hebben gekregen?
het logo wat je te zien krijgt als je de telefoon opstart?
dat is me nog niet gelukt

de rest kan bewerken via je profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Raenius schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:17:
Zou het inderdaad echt uitmaken of je een 512 mb hebt of een 1 GB hebt?

Is wel handig om te weten daar ik nog moet gaan bestellen :-)

Memoryshop.nl is volgens mij tot nu toe de goedkoopste: 78 euro inc verzenden voor 1 GB.
Volgens mij is One2Remember (uit de shop dinges van Tweakers.net de goedkoopste)

Ik zou het ook wel willen weten, T-Mobile heeft mijn N70 vandaag al (!) bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:26:
[...]

het logo wat je te zien krijgt als je de telefoon opstart?
dat is me nog niet gelukt

de rest kan bewerken via je profielen
De logo's op de telefoon. Dus op het achterkleppie en voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZner schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:35:
Volgens mij is One2Remember (uit de shop dinges van Tweakers.net de goedkoopste)

Ik zou het ook wel willen weten, T-Mobile heeft mijn N70 vandaag al (!) bezorgd!
Tip: 1gb rs dv mmc is bij interngeheugen.com het goedkoopste in Nederland. Daar heb je een Transcend voor 60 euro excl. verzendkosten.

Echter het loont ook wel om even een Ebay accountje aan te maken en er eentje uit HongKong te halen. Heb er gister eentje gewonnen daar voor €53,50 inclusief verzendkosten. Dat was een Kingston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 21-07 11:59
Is een Vodafone simlocked N70 gaar? Of maakt het weinig uit... Niet dat je opeens andere menu opties hebt enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:38:
[...]

De logo's op de telefoon. Dus op het achterkleppie en voorkant.
Er zitten geen T-mobile logo's op (bij mij tenminste)...er is alleen 1 knopje iets anders dan de niet-tmobile versie.....verder kun je aan de buitenkant niet zien dat ie t-mobile branded is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Raenius schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:37:

GE-WEL-DIG!
Thx!

Werkt super goed....Kan nu gewoon via mn bluetooth internetten op mn N70....!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:54:
[...]

Er zitten geen T-mobile logo's op (bij mij tenminste)...er is alleen 1 knopje iets anders dan de niet-tmobile versie.....verder kun je aan de buitenkant niet zien dat ie t-mobile branded is....
Hmm, dat heb ik dus wel...op het kapje van de camera en voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Werkt voor het verwijderen van het logo het suikerklont truukje niet?

Deze gedetailleerde tutorial van Mex beschrijft hoe je het logo van je device kunt verwijderen met behulp van een suikerklontje:
-Koop doos willekeurige suikerklonten
-Neem 1 suikerklont ter hand
-Plaats suikerklont op te verwijderen logo
-Beweeg suikerklont langzaam op en neer over het te verwijderen logo
-Schrik niet wanneer er krassen op lijken te komen
-Beweeg op en neer tot het logo verdwenen is, er lijkt nu een diepe kras op te zitten
-Maak een doekje vochtig met water
-Veeg met vochtige doekje over de plek waar de kras lijkt te zitten
-Zie daar, de kras verdwijnt als sneeuw voor de zon
-Ruim doek op, leg overige 199 suikerklonten in kelder oid
-Enjoy!
Natuurlijk geheel op eigen risico, ik of diegene die de tut geschreven heeft accepteren geen enkele verantwoordelijkheid. Voor ervaringen van mensen die dit al gedaan hebben verwijs ik naar de verschillende topics over de HTC Wizard.

[ Voor 88% gewijzigd door Raenius op 04-03-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ik ben sinds een week in het bezit van de N70... Geweldig toestel, kan niks anders zeggen. Alleen ik ben weer eens de lul. Ik koop 1 van de miljoenen toestellen, en ik heb er eentje met een FELLE pixel. Dus niet dood, maar eentje die heel vel oplicht. En dit is net zoals bij een pc tft monitor erg irriterend. Vooral omdat het zo'n klein scherm is in verhouding met een pc monitor.

offtopic:
Want ja, je raad het al, ik heb ook kapotte pixels op de 2 tft schermen die ik gekocht heb. Heb er zelfs eentje mogen omruilen. In de winkel gechecked en was goed. Thuis na een week gebruik valt mijn oog ineens op een dode subpixel :(. Ik kon wel een soort aantrekking hebben voor dode pixels :)

Iemand enig idee hoe ze daar bij Nokia over denken? Of kan ik het proberen bij de "Vodafone shop" waar ik hem gekocht heb?

Ook valt me bij het scherm op dat bepaalde lijnen in het scherm doorlekken in de rest van het scherm.
Bijvoorbeeld bij een donkere achtergrond waain een witte lijn zit van het menu. Waar de witte lijn hoort te stoppen lekt hij bij mij in het grijs door over het hele scherm. Ook iets wat ik erg jammer vind. Is dit bij iedereen zo, of komt het er op neer dat ik een kapot scherm heb?

[ Voor 5% gewijzigd door Saeverix op 05-03-2006 22:29 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Ik overweeg ook om een N70 te gaan kopen i.c.m. met een nieuw abbonement.. Heb alleen nog m'n twijfels over de grootte van het toestel.. Ik heb nu een Nokia 7610 en die is al redelijk groot, heb vergeleken en bleek dat de N70 niet veel groter te zijn..

Nu is mijn vraag, blijft de software een beetje snel!? (mischien moeilijk te zeggen omdat hij nog niet zooo lang uit is?!!) Want ik heb/had bij mijn 7610 dat de Symbian software af en toe retetraag wordt.. Iemand al ervaringen met de snelheden??

[ Voor 1% gewijzigd door the-edge op 05-03-2006 22:39 . Reden: typooo0oo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Na het lange wachten op de 6280 en het faillissement van Gsmhuis.nl heb ik afgelopen vrijdag ook de N70 besteld bij 2call.nl. Deze is iig gelijk leverbaar en jah N-series zijn toch wel :9~ Ik overwoog ook op de N80 te wachten maar die is ook uitgestelt naar q2 of later. En jah de tijdelijke 5210 :r is wel op. Dus de N70 lijkt me atm wel een goeie keuze ;)

Nu nog mn geld van Gsmhuis.nl terug zien te krijgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Nog steeds vraag ik me af of ik een 512 of 1024 MB kaartje moet kopen. Kan iemand nagaan of de snelheid van de telefoon is verminderd met 1024 MB volgeschreven op z'n MMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon voor 1024MB gaan, kan hij makkelijk aan. Zolang je het telefoongeheugen ontlast, kun je de MMC redelijk volplempen met software. Mijn ervaring is dat Nokia's erg gevoelig zijn voor het volgooien van het telefoongeheugen, een volle MMC trekt ie prima.

En zoals ik al vaker heb geroepen; een 1024MB rs dv heb je voor ruim 50 euro op ebay, inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zaterdag heb ik ook m'n N70 ontvangen! :7 Supertoestel, lekker snel vergeleken met de 6600.

Ik vroeg mij alleen af, wanneer is die oordopjes gebruik dan mis ik eigenlijk de bas. Toen ik het net uit de doos had gehaald en radio ging luisteren met de oordopjes, toen veranderde het geluid in volume/vermogen. Ik kon hem niet op het beste geluid houden wat ik kreeg door aan dat touwtje te prutsen.

Nu verandert het geluid helemaal niet meer, maar ik vraag mij af of het geluid van het ding zo wel goed is. Ik hoor dus niet veel bas, zelfs niet als ik ze diep in m'n oren druk..

Klopt dat? Kan iemand daar wat meer over zeggen misschien hoe het geluid bij hem/haar klinkt? Anders wil ik z.s.m. Vodafone weer bellen om te kijken of ze de dopjes kunnen ruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:09:
En zoals ik al vaker heb geroepen; een 1024MB rs dv heb je voor ruim 50 euro op ebay, inclusief verzendkosten.
Indien iemand intresse heeft gezamelijke te bestellen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulldog schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:52:
[...]

Indien iemand intresse heeft gezamelijke te bestellen.. :)
Ik heb hem net 3 dagen terug besteld... Maar gezamelijk bestellen is idd wel een optie, zo kun je de verzendkosten mooi drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:09:
Gewoon voor 1024MB gaan, kan hij makkelijk aan. Zolang je het telefoongeheugen ontlast, kun je de MMC redelijk volplempen met software. Mijn ervaring is dat Nokia's erg gevoelig zijn voor het volgooien van het telefoongeheugen, een volle MMC trekt ie prima.

Als ik op Ebay zoek op "rs dv" dan zie ik ze ook wel voor 25 dollar. Misschien niet compatible :?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:00:
[...]

Als ik op Ebay zoek op "rs dv" dan zie ik ze ook wel voor 25 dollar. Misschien niet compatible :?
Zoek op ebay met de zoekcode: "1gb rs dv"

Bekijk vervolgens de advertentie even aandachtig. Sommige zijn te mooi om waar te zijn. Waar je even op moet letten bij een lage prijs: hoeveel zijn de verzendkosten naar Nederland en veel aanbieders bieden een object aan die je verplicht moet verzekeren voor verzending. Goedkoper dan 50 tot 55 euro inclusief verzenden en verzekeren vind je ze niet. Maar is dan ook een hele nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:21
Ik heb ook wel interesse in een 1gb RS MMC kaartje. Heb ook even op ebay zitten kijken en je bent dan voor €58,nogwat klaar.
Heb ook wel interesse in een gezamelijke bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

1 gb @ alternate ? 49+9.50= 58.50 Sandisk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
inkoopacties.net? Valt vast wel wat op te zetten daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
ik heb voor 70,90 een 1gb SD RS DV (dual voltage) kaartje gekocht incl. verzendkosten. Heb er even wat muziek op gezet klinkt best aardig, en natuurlijk een voordeel dat je je telefoon echt altijd bij je hebt en niet een extra last is ook al is het geheugen met een 1GB kaartje natuurlijk wel veel minder dan een ipod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 11-09 13:30
Saeverix schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:29:
Ik ben sinds een week in het bezit van de N70... Geweldig toestel, kan niks anders zeggen. Alleen ik ben weer eens de lul. Ik koop 1 van de miljoenen toestellen, en ik heb er eentje met een FELLE pixel. Dus niet dood, maar eentje die heel vel oplicht. En dit is net zoals bij een pc tft monitor erg irriterend. Vooral omdat het zo'n klein scherm is in verhouding met een pc monitor.

offtopic:
Want ja, je raad het al, ik heb ook kapotte pixels op de 2 tft schermen die ik gekocht heb. Heb er zelfs eentje mogen omruilen. In de winkel gechecked en was goed. Thuis na een week gebruik valt mijn oog ineens op een dode subpixel :(. Ik kon wel een soort aantrekking hebben voor dode pixels :)

Iemand enig idee hoe ze daar bij Nokia over denken? Of kan ik het proberen bij de "Vodafone shop" waar ik hem gekocht heb?

Ook valt me bij het scherm op dat bepaalde lijnen in het scherm doorlekken in de rest van het scherm.
Bijvoorbeeld bij een donkere achtergrond waain een witte lijn zit van het menu. Waar de witte lijn hoort te stoppen lekt hij bij mij in het grijs door over het hele scherm. Ook iets wat ik erg jammer vind. Is dit bij iedereen zo, of komt het er op neer dat ik een kapot scherm heb?
Niemand die een tip heeft? Of iemand die kan bevestigen dat het laatste probleem wat hierboven staat ook bij alle andere N70 toestellen zo is?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Saeverix schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:27:
[...]

Niemand die een tip heeft? Of iemand die kan bevestigen dat het laatste probleem wat hierboven staat ook bij alle andere N70 toestellen zo is?
Mijn advies: ruilen dat toestel. Het is niet zuiver in ieder geval en het is in ieder geval niet normaal, mijn N70 doet dat bijv. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
ja, ik wil ook wel een 1 Gb kaartje kopen.
Inkopen is misschien wel wat, als het echt goedkoper is.

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een GPS muis kopen voor Tomtom op m'n N70 en ik zit aan de Syson Smart Blue mini GPS te denken.

Heeft iemand deze toevallig werkend met Tomtom mobile 5.2 op een N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ben ik gek, maar waar kan ik de beltonen instellen? 8)7

Daarnaast lukt verbinding via kabel met m'n PC niet, waarschijnlijk doordat ik een te oude service pack heb. Lekker dan...

Verder erg mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een 1 GB kaartje, maar ik wil hem zelf wel graag hebben dus niet een paar weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:10:
Misschien ben ik gek, maar waar kan ik de beltonen instellen? 8)7

Daarnaast lukt verbinding via kabel met m'n PC niet, waarschijnlijk doordat ik een te oude service pack heb. Lekker dan...

Verder erg mooi toestel.
voor beltonen zie handleiding..... bij profielen denk ik (heb geen N70, maar dat is standaard bij Symbiantoestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Kingston 1GB kaartje is niet op voorraad :(

In principe kunnen alle merken in de telefoon? Nokia zegt alleen haar eigen te ondersteunen, doh. Ik vroeg me af of Trencend of Sandisk, ... ook gewoon werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZner schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:56:
Kingston 1GB kaartje is niet op voorraad :(

In principe kunnen alle merken in de telefoon? Nokia zegt alleen haar eigen te ondersteunen, doh. Ik vroeg me af of Trencend of Sandisk, ... ook gewoon werken! :)
tuurlijk, Nokia maakt ze echt niet zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik laat vrijdag mijn v2.0539.1.2 N70 even firmware updaten naar de nieuwste firmware. Niet dat ik zo gek veel problemen ondervind, maar ik ben in de buurt vaan een servicepoint waar je kan wachten op update (waar ik dus totaal niet in de buurt woon), dus laat het toch maar even doen.

Nou vroeg ik me af of iemand kan uitleggen of een link heeft naar een "step by step tutorial" waarin wordt uitgelegd hoe je de complete Nokia kan backuppen.
Dan neem ik m'n laptop namelijk even mee en kan ik na de fw-flash meteen de boel even recoveren opdat ik de telefoon gewoon kan gebruiken.

Tomtom staat op de geheugenkaart, dus dat zal geen probleem vormen neem ik aan (want die heb ik perse nodig, anders vind ik de weg nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik ontving vandaag deze mail (nadat ik al telefonisch op de hoogte gebracht was):
Je hebt heel wat enthousiaste Nokia-fans achter je gelaten. Gefeliciteerd! Zoals we hebben afgesproken aan de telefoon, mag je de Nokia N70 tot het uiterste testen. Slaag je in je missie, dan mag je hem houden!
:P

Dat wordt testen dus :D Iemand nog ideeën wat ik zeker moet proberen en wat ik eventueel kan op of aanmerken op dit toestel? Ik moet tenslotte een zo'n compleet mogelijk testrapport terug sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dit!

Heb een USB Bluetooth dongle gehaald en nu herkent hij de N70 wel, maar als ik dan bijv. bestanden wil overbrengen zegt'ie dat er geen verbinding is....

heb zowel in Nokia PC Suite als N70 zelfde password ingevoerd
ook zonder firewall geprobeerd

snap er geen reet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 00:38:
Lekker dit!

Heb een USB Bluetooth dongle gehaald en nu herkent hij de N70 wel, maar als ik dan bijv. bestanden wil overbrengen zegt'ie dat er geen verbinding is....

heb zowel in Nokia PC Suite als N70 zelfde password ingevoerd
ook zonder firewall geprobeerd

snap er geen reet van
- Heb je de laatste (engelse) versie van PC suite? (zie mijn post iets terug in dit topic)
- staat in je n70 Bluethooth op AAN en weegeven op ON?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Witlof schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:59:
Ik ontving vandaag deze mail (nadat ik al telefonisch op de hoogte gebracht was):

[...]

:P

Dat wordt testen dus :D Iemand nog ideeën wat ik zeker moet proberen en wat ik eventueel kan op of aanmerken op dit toestel? Ik moet tenslotte een zo'n compleet mogelijk testrapport terug sturen :)
Mazzelaar!

Ik zou vooral melden (als punten van kritiek): lak die loslaat (van nav. button), cameraschuifklepje dat 'lossig' gaat zitten, zeer fragiele geheugenklepje, camera-eigenschappen moeten beter ingesteld worden voor foto's in het donker (6680 maakt mooiere foto's in donker), lader met kleine aansluiting is te fragiel (bij mij al beetje krom), ratelend/piepend geluid van display. Dat was het wel :D.

Voor de mensen die twijfelen, N70 heeft ook veel goede eigenschappen hoor :*), lees daarvoor rest van het topic maar door.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
McLatey schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:11:
[...]

Mazzelaar!

Ik zou vooral melden (als punten van kritiek): lak die loslaat (van nav. button), cameraschuifklepje dat 'lossig' gaat zitten, zeer fragiele geheugenklepje, camera-eigenschappen moeten beter ingesteld worden voor foto's in het donker (6680 maakt mooiere foto's in donker), lader met kleine aansluiting is te fragiel (bij mij al beetje krom), ratelend/piepend geluid van display. Dat was het wel :D.

Voor de mensen die twijfelen, N70 heeft ook veel goede eigenschappen hoor :*), lees daarvoor rest van het topic maar door.
Thanx _/-\o_ Ga het zelf zeker ook even 'testen' en meenemen in 'mijn' beoordeling. Hopelijk krijg ik hem vandaag en anders morgen zodat ik eens kan kijken of het mijn 6630 overtreft. Denk het wel. Zat zelf laatst te kijken voor zo'n 9300i of 9500 met wifi wat toch nog beter zou zijn :P Maar ja, een gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen ;)

Als er nog meer mensen zijn die wat te melden hebben mag het ook via de mail. Ben te bereiken op Witlof78 (apestaartje) gmail (puntje) com. Wil het verslag eventueel ook hier nog wel posten maar dat zie ik wel als het klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een ander vraagje. Ik eb gelezen over de Orange gratis internet truuk. De instellingen mbt de toegangspunten (wijziging ipadres:poortnr en soort verbinding) is wel gelukt. Maar daarna moet ik in IE ook iets veranderen. Dit kan ik niet vinden. Is er ergens een hulp over hoe ik dit op de N70 moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ik heb vandaag mn N70 ontvangen en hij is cker mooi. Niet zo snel als ik gehoopt had (software) maar dat went wel. Is mn eerste Symbian phone dus.

Ik had bij Alternate dus een 512 Mb RS-MMC besteld van Sandisk. Deze heb ik ook ontvangen alleen nou heeft deze veel minder contactpunten als de 64 Mb die bij het toestel zat. Zijn er verschillende soorten RS-MMC? Want het is hetzelfde formaat en het past ook. Het wordt alleen niet herkent. :|

Edit:

Volgens de site moet het wel in de N70 kunnen

[ Voor 7% gewijzigd door Nyana op 08-03-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:13
Dan heb je vast geen dual voltage rs-mmc. Een normale rs-mmc past hier idd niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

jobcohen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:10:
Dan heb je vast geen dual voltage rs-mmc. Een normale rs-mmc past hier idd niet in...
Das lekker ruk dan. www.sandisk.com zegt dat het kan. dan bestel je het. en dan is het opeens niet compatibel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Voor degene die nog een kaartje willen, ik heb hem bij one2remember gekocht.

http://www.one2remember.n...?cPath=51&products_id=376
Zie hier, 44,95 euro en ze versturen per briefpost dus maar 1,50 euro verzendkosten.
Goed kaartje, werkt prima in mijn N70.

Good luck :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Bloederig schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:10:

Zie hier, 44,95 euro en ze versturen per briefpost dus maar 1,50 euro verzendkosten.

Klinkt goed, ga ik misschien ook maar doen.

Zat ie wel in z'n bubbeltjesenvelop trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 08-03-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
sphere schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:10:
Heb ik iets gemist, of staan ze in onze egien PW nog veel goedkoper?

pricewatch: MultiMedia Card RS DV 1GB (Kingston, Mobile)
Nou daar staan ze wel goedkoper misschien, maar daar heb je alleen wat aan als je in de buurt woont.. Verzendkosten maken het al snel duurder.

Ik las laatst dat iemand een adapter heeft om gewone oordopjes (3.5 mm) met de N70 te kunnen gebruiken.. Nu zag ik op de Nokia site deze staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_ad-15_pop.jpg

Het lijkt me haast niet, maar is hier misschien nog een uitvoering van mét microfoon?

@ Hieronder: Je hebt gelijk, daar had ik even niet aan gedacht :)

[ Voor 38% gewijzigd door SanderTje! op 08-03-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Dat zal allemaal best, maar dan snap ik niet dat mensen het bestellen voor 50-60 euro op ebay.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 05:25:
[...]

- Heb je de laatste (engelse) versie van PC suite? (zie mijn post iets terug in dit topic)
- staat in je n70 Bluethooth op AAN en weegeven op ON?
yep, allemaal
nu ook weer met datakabel geprobeerd, maar dan blijft'ie verbinden

ongelooflijk dit! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:09:yep, allemaal

ongelooflijk dit! 8)7
Ik heb net ook een tijdje lopen stoeien om datatransfer aan de gang te krijgen. Met de meegeleverde versie van CD lukte het compleet niet. Vervolgens PC Suite geupdate, en nu werkt het op zich aardig, maar niet van harte. Kabeltje zit brakjes onderin de telefoon, en ik denk dat dat soms wel eens een probleem is. Als je een klein beetje tegen het kabeltje duwt, dan hoor je Windows XP een gezellig deuntje spelen. Ik vind het een gemiste kans dat ze geen mini-USB aansluiten hebben gekozen. Ik denk dus dat ik behalve een 1gb kaartje ook nog een BT dongle voor mijn vriendin ga bestellen.

Verder is het klepje om de mmc kaart te verwijderen een leuk idee, maar dat wil je niet meer dan 10 keer doen denk ik, voelt een beetje fragiel aan. Dus toch maar weer BT :Y) Moet ik nog letten op specifieke dingen met BT (voor de dongle): zijn er bijv. snellere versies, of is het allemaal een pot nat?

Naja in ieder geval blij dat ik er -iets- op heb kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik ga 'm binnenkort oko bestellen, ik heb alleen een vraagje: van m'n werk krijg ik een vergoeding als ik vodafone of kpn neem. Vodafone wil ik niet omdat je dan dat Live gebeuren door je strot geduwd krijgt. Een vriend van me heeft dat ook en kan dus zelf bepaalde dingen niet instellen (email, internet, dat soort dingen). Ik wil dit wel gewoon kunnen, volgens mij kan dat met KPN wel gewoon? Daar hebben ze toch niet zo'n Live-achtig iets?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:00:
[...]

Nou daar staan ze wel goedkoper misschien, maar daar heb je alleen wat aan als je in de buurt woont.. Verzendkosten maken het al snel duurder.

Ik las laatst dat iemand een adapter heeft om gewone oordopjes (3.5 mm) met de N70 te kunnen gebruiken.. Nu zag ik op de Nokia site deze staan:

[afbeelding]

Het lijkt me haast niet, maar is hier misschien nog een uitvoering van mét microfoon?

@ Hieronder: Je hebt gelijk, daar had ik even niet aan gedacht :)
werkt deze gps ontvanger samen met tomtom mobile en n70?
en waar is die ergens te verkrijgen in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sig69 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:26:
Ik ga 'm binnenkort oko bestellen, ik heb alleen een vraagje: van m'n werk krijg ik een vergoeding als ik vodafone of kpn neem. Vodafone wil ik niet omdat je dan dat Live gebeuren door je strot geduwd krijgt. Een vriend van me heeft dat ook en kan dus zelf bepaalde dingen niet instellen (email, internet, dat soort dingen). Ik wil dit wel gewoon kunnen, volgens mij kan dat met KPN wel gewoon? Daar hebben ze toch niet zo'n Live-achtig iets?
Daar hebben ze Imode en volgens mij werkt dat hetzelfde als Live!, als in de zin dat alles van te voren ingesteld staat op Live.

Maar ik ben een orange klant dus zeker weten doe ik ook niet.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Bij KPN hoef je geen i-mode te nemen als data bundel. En als je het al neemt (Kan alleen icm I-mode toestellen, dus zeer ws niet relevant) kun je alles zo instellen en gebruiken als hoe jij wil.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ParagonEnschede schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:44:
Bij KPN hoef je geen i-mode te nemen als data bundel. En als je het al neemt (Kan alleen icm I-mode toestellen, dus zeer ws niet relevant) kun je alles zo instellen en gebruiken als hoe jij wil.
Top, bestelling is de deur uit. Nu maar wachten...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Weet iemand of het mogelijk is om de N70 te synchroniseren met thunderbird ipv met outlook?

ik ben sinds een jaar over naar thunderbird en hoop dat ik niet weer terug moet naar die MS ellende

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:57:
[...]

werkt deze gps ontvanger samen met tomtom mobile en n70?
en waar is die ergens te verkrijgen in nederland?
Der zijn mensen die écht niet lezen he ;) Waar ik het over had was geen GPS ontvanger maar een adapter om het mogelijk te maken dat je een 3.5 mm jack op het toestel kunt aansluiten; dus met gewone dopjes kan luisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Als het goed is heb ik morgen ook een Nokia N70 in mijn bezit alleen nu wil ik alvast een Bluetooth-dongle halen. Nu heb ik hier bij de winkels in de buurt gekeken en bij Paradigit hebben ze er 3. MSI (14,95), Sitecom (19,95) en een Pen Drive (12,95). Welke adviseren jullie mij? Zijn er met bepaalde types problemen? Of werkt het altijd en kan ik gewoon de goedkoopste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Witlof schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:06:
Als het goed is heb ik morgen ook een Nokia N70 in mijn bezit alleen nu wil ik alvast een Bluetooth-dongle halen. Nu heb ik hier bij de winkels in de buurt gekeken en bij Paradigit hebben ze er 3. MSI (14,95), Sitecom (19,95) en een Pen Drive (12,95). Welke adviseren jullie mij? Zijn er met bepaalde types problemen? Of werkt het altijd en kan ik gewoon de goedkoopste nemen?
Ik heb zelf de Sitecom (Class 1). Werkt top, mits je niet die drivers installeert die erbij geleverd zitten, daar had ik heel veel problemen mee. Ik gebruik gewoon de standaard Win XP SP2 BT drivers en dat gaat prima.

In principe zouden de goedkopere varianten dus ook gewoon moeten werken, maar van die Sitecom weet ik dus in ieder geval dat ie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Witlof schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:06:
Leuke vraag, ik ben me ook aan het verdiepen in de verschillende classes en BT 1.1 of 1.2, wat is het verschil eigenlijk :? Weet dus nog niet wat het moet worden. Aangezien de kast onder het bureau staat wordt de dongle hier wel aan een usbdraad gehangen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

SanderTje! schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:37:
[...]

Klinkt goed, ga ik misschien ook maar doen.

Zat ie wel in z'n bubbeltjesenvelop trouwens?
yup, zat netjes geadressseerd in zon dikke bubbeltjes verpakking.
factuur en een klein doosje erin, toppie geregeld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze week ook een nokia n70 gekregen!
Zijn er nog enkele leuke spelletjes voor de n70? Zoals worms?
En kan je de foon ook als webcam gebruiken?
En wat zijn nu echt leuke thema's voor de foon?
Want heb er al behoorlijk wat geprobeerd maar allemaal zijn ze lelijker dan het standaard thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
ParagonEnschede schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:44:
Met de n70 kun je dus ook i-mode gebruiken,
Ik moet nog twee maanden mijn HI-abbo blijven gebruiken en daar heb ik i-mode bij.
En dat werkt perfect. Alleen ik heb een limiet van 10 mb/maand dus ik heb in de browser ingesteld dat ik geen afbeelingen wil weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Eindelijk heb ik ook mijn N70, en zoals ik al had verwacht ben ik er helemaal verliefd op. Echt weer een staaltje oldschool nokia design waar ik van moet :9~

Weet iemand hoe je die leuke Vodafoon screensaver kunt verwijderen, elke keer als ik men phono weg leg begint er na 20 sec een Vodafoon screensaver die dan 1 min duurd. kost een beetje veel batterij.

En is er nog iets anders als symantec beveiliging. ik ben niet zo'n liefhebber van symantec.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 13:48
Bij de themes kan je de screensaver veranderen (ook de tijd)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bloederig schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:10:

Bedankt voor de tip. Gelijk maar 1tje besteld.

De N70 blijft een geweldige telefoon. Enige wat ik eigenlijk nog mis/zou willen is dat ik m'n e-mail vanuit Outlook ook kan synchroniseren met de telefoon. Maar lijkt me niet te kunnen. Of ik zie iets gruwelijk over het hoofd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Heb hem ook binnen! :-)

SmartMovie werd genoemd als converter voor het juiste formaat. Welk programma is dan het beste om het te converteren naar .mp4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ik gebruik Nero Recode van Nero Digital. Ook voor iPod enzo. werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik heb hem nu ook binnen _/-\o_

Wel een vet toestel. Moet er wel even aan wennen want het is toch wel weer anders dan mijn 6630. Zal straks eens kijken of ik doom erop kan zetten. Welke moet ik eigenlijk hebben want je kan verschillende versies downloaden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C2 Doom draait als een zonnetje :+]

Ik heb nog een gieg besteld bij Brugman Computers. Gammele site, ik hoop dat ze het echt opsturen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het vragen om hulp bij het gebruik van illegale software is uiteraard ook niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door Eggy op 12-03-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Nee, dat is niet mogelijk.

Verder.. Je vraagt 'ons' of we willen helpen om jouw illegale software aan de praat te krijgen. Dat is hier op GoT niet echt de bedoeling.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 11-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raenius schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:10:
Heb hem ook binnen! :-)

SmartMovie werd genoemd als converter voor het juiste formaat. Welk programma is dan het beste om het te converteren naar .mp4 ?
ik gebruik zelf DVDplayer van Viking http://www.viking.tm/product.php?id=23
en het omzetten van de files doe ik met Lathe http://www.viking.tm/download/Lathe_Viking.exe

kwaliteit is perfect en het afspelen gaat perfect :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen of ik m`n N70 kan gebruiken als webcam?

Zo jah, wat heb ik daar voor nodig

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:48:
Kan iemand mij zeggen of ik m`n N70 kan gebruiken als webcam?

Zo jah, wat heb ik daar voor nodig

Dank!
Voor het geval je stuit op Remote S60, wat claimt een webcam functie te hebben voor S60 toestellen, dit werkt niet voor de N70. Dan weet je alvast dat je dat niet meer hoeft te proberen. Voor m'n oude 6600 werkte het wel. Het heeft te maken met het feit dat de N70 een andere kleurenindeling heeft (veel méér kleuren) dan de 6600.

Ik heb de heren (of mevrouwen) van Mobileways (de makers van Remote S60) hier al over gemaild, maar tot op heden geen respons ontvangen.

[ Voor 12% gewijzigd door SanderTje! op 12-03-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Macer schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:56:
Bij de themes kan je de screensaver veranderen (ook de tijd)
WOW Dude bedankt man!!!!!!!! dat koste me al veel ergenis. _/-\o_

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.
is er eigenlijk een FM radio in deze toestel of enkel de visual radio???
de meeste site's spreken elkaar tegen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:33:
vraagje.
is er eigenlijk een FM radio in deze toestel of enkel de visual radio???
de meeste site's spreken elkaar tegen daarover.
Hij ondersteunt Visual Radio. Er zit dus ook FM radio op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
ik denk persoonlijk dat het geen grote hit gaat worden dat visual radio...

maar ff wat anders, weet iemand waar een goede virusscanner te vinden is? heb al bij google gesmurft maar vind alleen betaal scanners, en dat mag niet! ons bent zuunig namelijk.

en heeft iemand de headset HS-6 al? wil weten of het een goed ding is namelijk.thnx

[ Voor 15% gewijzigd door kaydecop op 13-03-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maar kan je met een Bluetoothheadset ook mp3tjes luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupolev
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:36:
Stomme vraag misschien maar kan je met een Bluetoothheadset ook mp3tjes luisteren
Ja dat kan wel, maar ik denk niet dat je erg vrolijk wordt van de kwaliteit.

Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:09:
[...]

yep, allemaal

ongelooflijk dit! 8)7
het is gelukt, toch na installeren van nieuwe Nokia Suite en via de datakabel
Bluetooth dongle heb ik dus voor niks gehaald

maar hoe zit het nou met die radio?
ik heb T-Mobile Flex30, ondersteunt mijn 'netwerkoperator', zoals het in het boekje staat, dat Visual Radio gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:35:
[...]

het is gelukt, toch na installeren van nieuwe Nokia Suite en via de datakabel
Bluetooth dongle heb ik dus voor niks gehaald
Ach voor wat kleine bestandjes overbrengen is het wel handig hoor.
Want ik heb gemerkt dat wanneer je de kabel in de pc laat zitten en alleen de telefoon eraf haalt hij niet meer opnieuw herkend word wanneer je de telefoon weer inplugt.
Als je de telefoon aan de kabel aangesloten laat en eerst de usb eruit trekt dan kun je later wel weer de kabel inpluggen en de verbinding gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^^ Mij ook opgevallen. Daarom dan ook eerst de kabel aan de telefoon en dan in de juiste usb poort prikken. Gebruik zelf altijd dezelfde usb poort, anders werkt het soms vreemd genoeg ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
Weet iemand ofdat de CP-71 hoesje met zo'n draagclip aan je broeksriem kan worden gehangen? Ben namelijk een beetje aan het twijfelen welk hoesje ik zou nemen voor mijn N70.

Overigens ben ik nu aan het testen met die Lathe software. Het ziet er veel belovend uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Over die visual radio:

Je hebt een gewone FM radio aan boord. Wil je nu extra bling bling info (artiest, logo enzo), dan kan je visual radio gebruiken. Alle extra info wordt wel over een datalijn gedownload, dus het kost je dataverkeer.

Meer info:
http://www.visualradio.com/

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teacher schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:30:
Over die visual radio:

Je hebt een gewone FM radio aan boord. Wil je nu extra bling bling info (artiest, logo enzo), dan kan je visual radio gebruiken. Alle extra info wordt wel over een datalijn gedownload, dus het kost je dataverkeer.

Meer info:
http://www.visualradio.com/
Hoe gebruik ik die normale radio dan? Zodra ik naar radio ga, moet ik een ID Visuele dienst invoeren.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.