Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17
Ik heb hier TomTom 5.2 geïnstalleerd, werkt prima in combinatie met een Oasis Media BT GPS ontvanger.

Quote van een andere gebruiker, waar ik graag ook een antwoord op wil hebben:
"Wat wel irritant is is dat de stem door mijn radio heen komt (nokia carkit 7w..) zowel als ik bluetooth als de aansluiting gebruik..
Dat de stem over de boxen komt is niet zo'n probleem, maar vervolgens komt mijn radio niet terug en blijft het op 'phone' staan
Heeft iemand hier ook ervaring mee.. is dat uit te schakelen ofzo..."

update: helaas werkt het toch niet zo goed als gedacht...

[ Voor 13% gewijzigd door NokiaFan op 28-01-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb plaatjes gezien mensen thema gemaakt??

net als de sonyericsson voor K750 etc...

ik zie starttopic geen programma. voor Thema maken??

heeft iemand hier een programma om thema maken voor Nokia N70?? want vind het leuk om thema's te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hoeft niet dezelfde post meerdere keren te posten hoor ;) En kan je proberen wat duidelijker Nederlands te typen?
Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:56:

edit:
Owja! Ik had nog een vraag. Als de telefoon op toetsblokkering staat en je schuift het cameraschuifje open dan reageert de N70 alsnog. Is het mogelijk dit uit te zetten zodat hij niet per ongeluk van toetsblokkering af kan gaan door de camera?
Ik gebruik nu de blokkeringsfunctie waarbij je een code in moet typen, maar toetsblokkering is toch iets prettiger.
Weet niet of je met een externe tool (zoals autoLock) dat kan regelen. Hoe heb jij trouwens die blokkeringsfunctie ingesteld? B)

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 19-01-2006 19:06 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Wat betekent nou dat 3G links boven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

menu->instrumenten->instellingen->beveiliging->telefoon en sim->blokkeringscode

heb hem ook op automatisch blokkeren na 2 minuten ingesteld, moet je wel iedere keer 5 cijfers intypen als je hem weer wilt gebruiken maar daar valt goed mee te leven :) Hij gaat tenminste niet meer op camera staan wanneer het schuifje per ongeluk opengaat in mn broekzak

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Achmedd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:09:
Wat betekent nou dat 3G links boven ?
Dat je een UMTS verbinding hebt, en niet een GSM verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:18:
[...]

Dat veroorzaakt toch geen GPRS-kosten ofzo? Hoort die 3G daar gewoon te staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BtM909
ik bedoel: bestaat er een programma voor N70 om Thema's te maken???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
NokiaFan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:10:
Ik heb hier TomTom 5.2 geïnstalleerd, werkt prima in combinatie met een Oasis Media BT GPS ontvanger.

Quote van een andere gebruiker, waar ik graag ook een antwoord op wil hebben:
"Wat wel irritant is is dat de stem door mijn radio heen komt (nokia carkit 7w..) zowel als ik bluetooth als de aansluiting gebruik..
Dat de stem over de boxen komt is niet zo'n probleem, maar vervolgens komt mijn radio niet terug en blijft het op 'phone' staan
Heeft iemand hier ook ervaring mee.. is dat uit te schakelen ofzo..."
Wat dat betreft is die 7W carkit echt een drama.. Had dit ook al bij mijn 6230i als ik maar iets aanraakte ging de mute van mijn radio aan.. In dit geval wordt het dus nog erger.. Ik denk dat, wanneer ik mijn N70 binnen heb, de mute draad maar van mijn radio afgaat. Dan draai ik de knop wel even naar 0 als ik telefoon krijg.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Achmedd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:23:
[...]

Dat veroorzaakt toch geen GPRS-kosten ofzo? Hoort die 3G daar gewoon te staan? :)
Als je een vodafone umts abo hebt afgesloten ( of iets soortgelijks) dan is er helemaal niets aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:30:
[...]

Als je een vodafone umts abo hebt afgesloten ( of iets soortgelijks) dan is er helemaal niets aan de hand :)
Geen umts abo gewoon Vodafone 22,50 bel/sms :/ ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

vaag? misschien kan je inloggen op my.vodafone.nl (of account aanmaken) en daar kijken of je wat meer info kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:49:
vaag? misschien kan je inloggen op my.vodafone.nl (of account aanmaken) en daar kijken of je wat meer info kan vinden?
Mailtje gestuurd naar klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:18:
[...]

3G wil niet zeggen dat je UMTS verbinding hebt, maar dat je UMTS dekking hebt. Niets aan de hand dus, geen extra kosten! Het wil enkel zeggen dat je binnen het UMTS gebied valt op dat moment en dat je de mogelijkheid hebt om eventueel gebruik te maken van UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:56:
[...]

3G wil niet zeggen dat je UMTS verbinding hebt, maar dat je UMTS dekking hebt. Niets aan de hand dus, geen extra kosten! Het wil enkel zeggen dat je binnen het UMTS gebied valt op dat moment en dat je de mogelijkheid hebt om eventueel gebruik te maken van UMTS.
Ow, oke duidelijk :)

Ik heb gemailed waarom ik extra kosten heb volgens My Vodafone verbruik. Dat terwijl ik vandaag alleen op de Vodafone Live! Site ben geweest met mijn telefoon...(heb Vodafone Live! Voordeel)..
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:56:
[...]

weet je dat zeker? ik heb wel een umts abbo, maar zag vandaag ook tussendoor de 'normale' antenne staan bij mn bereikindicatie, ipv het 3g teken.

quote handleiding pag. 116 (netwerk)
"Het apparaat kan automatisch schakelen tussen GSM- en UMTS-netwerken. Het GSM-netwerk wordt in de standby-modus aangegeven met ψ. Het UMTS-netwerk wordt aangegeven met 3G."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 'normaal' gsm abo van T-Mobile. Ik zie het regelmatig gebeuren dat wanneer ik in het centrum van een grote stad loop ik 3G linksbovenin heb staan. Val ik weer buiten de UMTS dekking, dan krijg ik weer de gewone antenne. Nog nooit een extra cent bij 'extra kosten' op mijn factuur gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:07:

Ik heb gemailed waarom ik extra kosten heb volgens My Vodafone verbruik. Dat terwijl ik vandaag alleen op de Vodafone Live! Site ben geweest met mijn telefoon...(heb Vodafone Live! Voordeel)..
:(
Misschien is dit topic ook wat voor jou. Het topic was al in het archief beland maar ik heb gevraagd of ze hem weer wilde openen omdat ik nu ongeveer hetzelfde probleem heb als in het starttopic staat. En mogelijk ook hetzelfde probleem als jij nu hebt?

Mailen naar vodafone schieten niet echt op trouwens, vaak krijg je standaard/automatische mails terug en voor persoonsgebonden vragen moet je meestal bellen naar de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:22:
[...]

Misschien is dit topic ook wat voor jou. Het topic was al in het archief beland maar ik heb gevraagd of ze hem weer wilde openen omdat ik nu ongeveer hetzelfde probleem heb als in het starttopic staat. En mogelijk ook hetzelfde probleem als jij nu hebt?

Mailen naar vodafone schieten niet echt op trouwens, vaak krijg je standaard/automatische mails terug en voor persoonsgebonden vragen moet je meestal bellen naar de klantenservice.
Ha dank je, had nog niet gekeken op FOK!.
Maar over dat mailen, ik kreeg binnen 1 dag mail terug, en niet een automatische ofzo :)

Sorry voor Off-topic trouwens :X

[ Voor 3% gewijzigd door Ahmi op 20-01-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb de n70 vanavond aangeschaft en ben er nu al zeer tevreden over!

Ik krijg alleen 1 ding niet geheeld voor elkaar!

Als ik connectie met mijn telefoon via bestands beheer wil doen krijg ik deze foutmelding:

De bewerking kan niet worden voltooid.

Ik kan wel synchronyseren voor de rest helemaal niets!

Moet je wat op de telefoon zelf instellen om de connecties van je computer via USB te accepteren?

groeten, Roland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 08-09 13:19
NokiaFan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:10:
Wat ik me dus afvroeg (en al is gevraagd heb), hoe ziet dat navigeren er uit op zo een klein scherm? Is dat wat doenbaar? En hoe gezond is dat voor de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafz0r schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:34:
[...]

Wat ik me dus afvroeg (en al is gevraagd heb), hoe ziet dat navigeren er uit op zo een klein scherm? Is dat wat doenbaar? En hoe gezond is dat voor de batterij?
Ziet er heel behoorlijk uit. Ik moet zeggen dat de info (tijd, verwachte aankomsttijd, snelheid enz.) die rechtsonderin staat wel erg klein is. Maar waar het om gaat; de kaart dus is goed af te lezen. Ook de spraakaanwijzingen komen luid en duidelijk door.
Batterijduur veel mij reuze mee. Afgelopen wintersport heeft ie bij mij voor het eerst echt lang achtereen gedraaid en dit ging zeker voor 5 tot 5,5 uur goed op een nokia accu. Waarschijnlijk nog wel langer, maar toen heb ik tijdens een stop bij een tankstation van accu gewisseld om uitvallen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Misschien een domme vraag. Maar wie kan me zeggen wat de nieuwste softwareversie van de nokia N70 is? Ik heb de software versie: V 2.0536.0.2 12-09-05 RM-84. Ik heb de nokia sinds 17-01-2006. Wie o wie kan me helpen?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
pinokkia schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:54:
Misschien een domme vraag. Maar wie kan me zeggen wat de nieuwste softwareversie van de nokia N70 is? Ik heb de software versie: V 2.0536.0.2 12-09-05 RM-84. Ik heb de nokia sinds 17-01-2006. Wie o wie kan me helpen?
WietBoer in "Nokia N Series - N70"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17
Heeft iemand toevallig al een betere rekenmachine dan die standaard wordt meegeleverd. Die is wel heel erg simpel, ik ben nog op zoek naar een meer uitgebreid programma. Moet toch wel ergens te vinden zijn.

Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevKev738 schreef op donderdag 19 januari 20 06 @ 20:38:
@BtM909
ik bedoel: bestaat er een programma voor N70 om Thema's te maken???
Ga naar forum nokia en download theme studio for Symbian S60 v2.0. Deze versie is speciaal ontwikkeld voor Symbian OS S60 v8.1 (N70 en N90 mocht het nie weten wat v8.1 is)

Ge kunt ook de nieuwste afhalen: v3.0, die zal ook werken maar die heeft functies die uw N70 niet zal ondersteunen zaols highresolutionscreen, landscapemode etc etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al specs over de processor in de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:52:
[...]

Ga naar forum nokia en download theme studio for Symbian S60 v2.0. Deze versie is speciaal ontwikkeld voor Symbian OS S60 v8.1 (N70 en N90 mocht het nie weten wat v8.1 is)

Ge kunt ook de nieuwste afhalen: v3.0, die zal ook werken maar die heeft functies die uw N70 niet zal ondersteunen zaols highresolutionscreen, landscapemode etc etc etc...
TOPPIE _/-\o_ bedankt :)

vanavond word thema maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik zit er aan te denken om deze telefoon te kopen. Ik heb nu een Q-Tek 9090 en een Samsung E370. De Q-Tek is te groot en te instabiel en de Samsung is net iets te klein en te onhandig. Ik heb ervaring met de Nokia 7650. Op de grootte en batterijduur na vond ik dat een heerlijk toestel. De N70 ziet er qua menu redelijk hetzelfde uit dus ik denk dat die telefoon op functioneel vlak me zeer zal bevallen. 1 ding is heel belangrijk, de batterijduur. Want die is bij de Nokia 7650, Q-Tek 9090 en de Samsung E730 om te huilen. Ik wil niet om de 2 dagen mijn telefoon moeten opladen. Bij normaal gebruik (gewoon bellen/smsen/agenda) wil ik minimaal vier dagen met de telefoon doen. Kan iemand, met ervaring met de N70, mij vertellen wat gemiddeld de batterijduur is?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mog schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:40:
Ik zit er aan te denken om deze telefoon te kopen. Ik heb nu een Q-Tek 9090 en een Samsung E370. De Q-Tek is te groot en te instabiel en de Samsung is net iets te klein en te onhandig. Ik heb ervaring met de Nokia 7650. Op de grootte en batterijduur na vond ik dat een heerlijk toestel. De N70 ziet er qua menu redelijk hetzelfde uit dus ik denk dat die telefoon op functioneel vlak me zeer zal bevallen. 1 ding is heel belangrijk, de batterijduur. Want die is bij de Nokia 7650, Q-Tek 9090 en de Samsung E730 om te huilen. Ik wil niet om de 2 dagen mijn telefoon moeten opladen. Bij normaal gebruik (gewoon bellen/smsen/agenda) wil ik minimaal vier dagen met de telefoon doen. Kan iemand, met ervaring met de N70, mij vertellen wat gemiddeld de batterijduur is?
Ik heb het toestel nog niet, wel veel ervaring met Symbian toestellen. 4 dagen ga je waarschijnlijk niet halen. Ik denk dat je er om de 2-3 dagen zéker aan moet geloven. Met intensief gebruik staat vast dat je hem elke dag mag opladen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Daar was ik dus al bang voor :( Ik heb net de recensie van GSMArena.com gelezen en de beste man daar doet er zo'n 2-3 dagen mee. De reden dat ik een lange batterijduur wil is omdat ik doordeweek op kamers zit en in het weekend bij mijn ouders thuis. Ik heb geen zin om steeds mijn adapter mee te nemen omdat ik die 9 van de 10 keer vergeet :) En dan zit ik een week zonder telefoon. Maar van Nokia heb ik nog 3 opladers liggen. Werken de 'oudere' Nokia opladers (van de 6230i, 6210 etc) op de N70?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Mog schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:45:
Daar was ik dus al bang voor :( Ik heb net de recensie van GSMArena.com gelezen en de beste man daar doet er zo'n 2-3 dagen mee. De reden dat ik een lange batterijduur wil is omdat ik doordeweek op kamers zit en in het weekend bij mijn ouders thuis. Ik heb geen zin om steeds mijn adapter mee te nemen omdat ik die 9 van de 10 keer vergeet :) En dan zit ik een week zonder telefoon. Maar van Nokia heb ik nog 3 opladers liggen. Werken de 'oudere' Nokia opladers (van de 6230i, 6210 etc) op de N70?]
Je krijgt bij de N70 een verloopstukje om hem op te laden via de 'oude' laders :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ahmi op 21-01-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Achmedd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:06:
[...]

Je krijgt bij de N70 een verloopstukje om hem op te laden via de 'oude' laders :)
Ik heb er geen verloopstukje erbij gekregen. Is dat standaard erbij of hangt dat af waar je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:18:
[...]

Ik heb er geen verloopstukje erbij gekregen. Is dat standaard erbij of hangt dat af waar je hem besteld?
Ik dacht dat het er standaard bij zit. Het gaat om de CA-44 laderverloopstukje. Hijs niet groot dus je ziet het snel over het hoofd. Misschien nog eens goed in de doos kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:52:
[...]

Ik dacht dat het er standaard bij zit. Het gaat om de CA-44 laderverloopstukje. Hijs niet groot dus je ziet het snel over het hoofd. Misschien nog eens goed in de doos kijken?
Inderdaad niet goed gekeken. Het verloopstukje lag helemaal onderin de doos onder de handleidingsboekjes. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
is dit toestel eigenlijk ook als usb stick te gebruiken dus zonder de software van nokia maar gewoon plug & play.

overigens zit ik erg te twijfelen tussen de nokia N70 en de samsung D600. weet iemand of de schermkwaliteit overeen komen? want bij de samsung was het scherm erg mooi, van de N70 heb ik hem niet gezien.

weet iemand een plek waar ze een vergelijking hebben gemaakt?

[ Voor 56% gewijzigd door Avvd op 21-01-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Spacejam schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:06:
is dit toestel eigenlijk ook als usb stick te gebruiken dus zonder de software van nokia maar gewoon plug & play.

overigens zit ik erg te twijfelen tussen de nokia N70 en de samsung D600. weet iemand of de schermkwaliteit overeen komen? want bij de samsung was het scherm erg mooi, van de N70 heb ik hem niet gezien.

weet iemand een plek waar ze een vergelijking hebben gemaakt?
Vraag 1: Nee (usb stick). Je bedoelt zeker bluetooth stick. Ik heb zelf een stecom bluetooth stick. En ik kan het zonder de software bestanden overbrengen. Alleen weet ik niet of het met applicaties ook kan.

Vraag 2: Scherm van de samsung D600 is veel mooier en helder dan van de nokia N70. Dus het is waar je voor kiest. En je kan ze vergelijken op www.nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
De helderheid kun je ook omhoog zetten, maar veel scheelt het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:07:
[...]

Vraag 1: Nee (usb stick). Je bedoelt zeker bluetooth stick. Ik heb zelf een stecom bluetooth stick. En ik kan het zonder de software bestanden overbrengen. Alleen weet ik niet of het met applicaties ook kan.

Vraag 2: Scherm van de samsung D600 is veel mooier en helder dan van de nokia N70. Dus het is waar je voor kiest. En je kan ze vergelijken op www.nieuwemobiel.nl
Ik dacht van niet! Nokia N70 heeft ook een heel mooi scherm, alleen jammer dat het toestel niet het nieuwe S60 highresolutionscreen heeft zoals de N90 en de N80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mog schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:40:
Ik denk dat een smartphone met lange batterijduur moeilijk te vinden is, de éne is mss wel wat beter dan de andere maar het zal niet ver uit elkaar liggen. Smartphones verbruiken meer energie dan gewone telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik heb een klein probleempje... iedereen die naar mij belt die hoort een echo. Dus ze praten en een halve second later hoort die zichzelf opnieuw.

Iemand hier nog last van ? of een idee wat ik daaraan kan doen ?

En kan je die functie uitschakelen die ervoor zorgt dat je toetsbeveiliging uitvalt en camera begint te werken elke keer als het klepje naar beneden gaat ? Das toch redelijk irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:05:
[...]

Ik dacht van niet! Nokia N70 heeft ook een heel mooi scherm, alleen jammer dat het toestel niet het nieuwe S60 highresolutionscreen heeft zoals de N90 en de N80...
Nokia N70 heeft geen heldere en mooiere scherm dan de samsung D600. En hoe kan je over een scherm oordelen van de nokia N80. Terwijl het toestel niet eens verkocht wordt!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
pinokkia schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:10:
[...]

Nokia N70 heeft geen heldere en mooiere scherm dan de samsung D600. En hoe kan je over een scherm oordelen van de nokia N80. Terwijl het toestel niet eens verkocht wordt!!! 8)7
Ik denk dat hij dat heel simpel kan, het is een feit dat de N80 een high-res scherm heeft en de N70 niet. Meer dan feiten vertelt ie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
[...]

Gewoon een kwestie van de resoluties naast elkaar houden... Daar heb je de N80 zelf helemaal niet voor nodig.. De N70 heeft niet echt een hoge resolutie, zeker in vergelijking met de N80 en de E60

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ooit de trappen van vgl geleerd op school? ;) Ik heb niet gezegd dat de N70 een beter scherm heeft dan de D600, ik zei enkel dat het ook een mooi scherm is...

Over de N80: Hebt ge de specs van dat toestel al eens onder de loep genomen? Die heeft exact hetzelfde scherm als de N90. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
pinokkia schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:07:
[...]

ik bedoel dat je de D600 ook als massaopslagapparaat kan gebruiken. dus usb kabel in de telefoon en in de pc en dat hij dan herkend wordt als opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets meer van, ik heb het idee dat ik alales geprobeert heb maar het gewoon niet werkt.

Op mijn vaders pc en de laptop kan ik moeiteloos mijn mobiel aansluiten i.c.m. pc suite.
Bij mijn p.c. werkt het niet terwijl ik het zelfde moederbord als mn vader heb.

Het enige wat niet werkt is de mmc kaart, hij herkent deze niet op mijn computer. voor de rest kan ik wel verbinding maken met de telefoon.

Ik heb een p4 2.8 ghz 1024 ddr en windows xp prof sp2

Nog een vraag wat is de grootste mmc kaart die je voor deze telefoon kan kopen.. Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een RS MMC dual voltage gekocht van Kingston van 1GB. Deze werkt goed in een N70.

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Is er ergens software waarmee ik een word of exceldocument dat op m'n geheugenkaart staat kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miles schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:42:
Is er ergens software waarmee ik een word of exceldocument dat op m'n geheugenkaart staat kan lezen?
Dit stond standaard op de nokia mmc die bij mijn 6680 geleverd werd. Denk dat dit bij de N70 ook wel et geval is!

Kijk anders hier en download quickoffice voor de N70 ;) Link naar quickoffice N70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Ik had in eerste instantie problemen met m'n mmc kaart, die heb ik dus vervangen (voor een groter exemplaar)
Hiervoor al aantal keer geformatteerd, vandaar.

Bestaat er ook software om bv word en excel aan te passen op je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb de resoluties van een aantal telefoons langs elkaar gelegd:
nokia 6230: 128*128 65.536 kleuren
Samsung E730 176*220 262.144 kleuren
Nokia N70: 176*108 262.144 kleuren
Samsung D600: 240*320 262.144 kleuren

nou heb ik de schermen van deze telefoons allemaal in het echt gezien behalve de N70.
volgens de specificaties zou het scherm dus overeen moeten komen met die van een samsung E730
nou vroeg ik me dus af of dit ook daadwerkelijk het geval is, hiermee doel ik dus op de kleurechtheid e.d. want dit wil ondanks de specificaties wel eens verschillen.

en is de flits van de N70 ook als zaklamp te gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door Avvd op 23-01-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu ook binnen, mooi telefoontje hoor. Foto en video doen het best leuk, vodafone live leverd ook genoeg "gratis" informatie, zoals, weer en filenieuws, altijd handig.

mp3's afspelen werkt ook goed, alleen is dan 64mb niet al te groot, ff een nieuw kaartje erbij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:59
Ik heb sinds enkele dagen ook dit fantastische toestel, maar zit eigenlijk nog met een vraagje/probleempje:
ik heb in de instellingen de tijd dat de verlichting uitgaat ingesteld op 10 seconden, maar deze blijft veel langer aanstaan... ook instellen op 5 seconden heeft geen effect... nog meer mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaborGardens schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:55:
Ik heb sinds enkele dagen ook dit fantastische toestel, maar zit eigenlijk nog met een vraagje/probleempje:
ik heb in de instellingen de tijd dat de verlichting uitgaat ingesteld op 10 seconden, maar deze blijft veel langer aanstaan... ook instellen op 5 seconden heeft geen effect... nog meer mensen die dit ook hebben?
Heb ik met mijn 6680 ook, vraag me niet hoe je het op kunt lossen, ben ik ook erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaborGardens schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:55:
Er is een verschil tss een verduisterd scherm en het licht volledig aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:41:
[...]

Er is een verschil tss een verduisterd scherm en het licht volledig aan!
Klopt, na een paar seconden wordt het scherm iets minder licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:52:
[...]

Klopt, na een paar seconden wordt het scherm iets minder licht.
Daar merk ik anders niet echt veel van... :/

edit:
vanavond bij kunstlicht is het me wel opgevallen dat het scherm na een aantal seconden minder fel gaat branden...

[ Voor 23% gewijzigd door LaborGardens op 23-01-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Laatst online: 14-07 15:42
Nieker schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:16:
Ik heb een klein probleempje... iedereen die naar mij belt die hoort een echo. Dus ze praten en een halve second later hoort die zichzelf opnieuw.

Iemand hier nog last van ? of een idee wat ik daaraan kan doen ?

En kan je die functie uitschakelen die ervoor zorgt dat je toetsbeveiliging uitvalt en camera begint te werken elke keer als het klepje naar beneden gaat ? Das toch redelijk irritant :)
Ik heb daarnet ontdekt dat het probleem tijdelijk opgelost is als ik hem uitzet en dan opnieuw aanzet. Kan ik hieruit besluiten dat dit softwarematig is ?

Op het nokia forum heb ik ook al enkele posts gevonden hierover, maar niemand die een oplossing weet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09 10:28
Inmiddels heb ik ook een N70 en naar aanleiding van dit topic en de diverse "TomTom" topics hier ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met TomTom Mobile 5.2.

De Oasis Media Bluetooth GPS receiver was vrijdag al binnen en m'n Kingston 1GB RS-MMC kaartje vandaag.
TomTom erop gezet en alles werkte in één keer. Fantastisch! :9~
Hopelijk blijft de boel aan de gang en krijg ik geen last van 'vastlopers' zoals sommige anderen hier.

BTW: Ik merk ook dat de verlichting langer aan blijft en er een of ander irritant T-Mobile screensavertje op het scherm verschijnt als het displaylicht allang uit is. (Daardoor gaat het licht weer aan).
ff dit topic in de gaten houden en hopen dat er iemand een oplossing heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

welk 1GB kaartje heb je gekocht? En waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
priens schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:48:
Inmiddels heb ik ook een N70 en naar aanleiding van dit topic en de diverse "TomTom" topics hier ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met TomTom Mobile 5.2.

De Oasis Media Bluetooth GPS receiver was vrijdag al binnen en m'n Kingston 1GB RS-MMC kaartje vandaag.
Hopelijk blijft de boel aan de gang en krijg ik geen last van 'vastlopers' zoals sommige anderen hier.

BTW: Ik merk ook dat de verlichting langer aan blijft en er een of ander irritant T-Mobile screensavertje op het scherm verschijnt als het displaylicht allang uit is. (Daardoor gaat het licht weer aan).
Gaaf, dus TomTom pakt jouw GPS gewoon...

Over die screensaver: via 'Thema's' kun je je screensaver veranderen, dus ook T-mobile screensaver uitzetten. Ik heb die ook op m'n 6600 en het is vrij irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
admiral schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:01:
welk 1GB kaartje heb je gekocht? En waar? :)
Bij MNM-Computers. Redelijke prijs en het was 1 van de weinige winkels die ze op voorraad had. Gelijk ook ff zo'n Bluetooth USB ding besteld daar.
SanderTje! schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:28:
[...]

Gaaf, dus TomTom pakt jouw GPS gewoon...

Over die screensaver: via 'Thema's' kun je je screensaver veranderen, dus ook T-mobile screensaver uitzetten. Ik heb die ook op m'n 6600 en het is vrij irritant inderdaad.
Inderdaad. Voor de zekerheid had ik het apparaat even "TomTom Wireless GPS" genoemd. Dat had ik ook weer ergens gelezen. Of het nu daardoor komt dat ie meteen werkt, dat zou ik niet weten.
Tnx voor de tip met die screensaver, dat was em inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
priens schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:48:

ik merk uit je post op dat je de t-mobile versie hebt.
welke kleurstelling heeft die?
Ivory/Pearl
of
silver/black

EDIT: ik zie nou op de t-mobile site dat als je op de n70 klikt dat hij dan naar de nokia 6111 gaat. en hij wordt ook niet meer weergegeven in de lijst.

[ Voor 10% gewijzigd door Avvd op 24-01-2006 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
Ik heb de silver/black versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
kheb hem nou ook bij t-mobile besteld met een verlenging (duurd 15 werkdagen voordat je hem krijgt :()
of die site was gewoon een foutje wat nou al weer verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook andere kleuren kiezen of alleen silver/black versie?

en is die Tmobile teken makkelijk te verweideren??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:16:
[...]

weet je dat zeker? ik heb wel een umts abbo, maar zag vandaag ook tussendoor de 'normale' antenne staan bij mn bereikindicatie, ipv het 3g teken.

quote handleiding pag. 116 (netwerk)
"Het apparaat kan automatisch schakelen tussen GSM- en UMTS-netwerken. Het GSM-netwerk wordt in de standby-modus aangegeven met ψ. Het UMTS-netwerk wordt aangegeven met 3G."
Geen UMTS netwerkdekking betekent ook geen mogelijkheid tot bijv. ontvangen van videotelefonie.

Het gaat puur om de mogelijkheid die je hebt (en niet autmatisch gebruikt). Je weet dat wanneer je 3G ziet staan, je mogelijkheid hebt umts netwerk te gebruiken, en wanneer een antenne dat je dat niet hebt. Het maakt niet uit of je UMTS abonnement hebt, gewoon abonnement, prepaid etc.. Bovendien is Vodafone niet de enige met UMTS dekking, ook T-Mobile en KPN bieden UMTS.

Wanneer je nog niet genoeg bent overtuigd ga je toch gewoon naar instellingen -> netwerkinstellingen -> netwerkmodus en zet je deze ipv op dual mode op gsm. Dan schakel je UMTS gewoon uit. Maar zoals ik al zei; gebruik je het niet, kost het je niets.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:30:
[...]

kan je ook andere kleuren kiezen of alleen silver/black versie?

en is die Tmobile teken makkelijk te verweideren??? :)
Weet ik niet. Het T-mobile teken in het display is eenvoudig te verwijderen, maar op het toetsenbordje staat een tekentje van T-mobile T-zones. Ik neem aan dat je - wanneer je een ander frontje koopt - er ook een nieuw setje toetsen bij krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
er staat fysiek op de telefoon toch alleen maar t-mobile tussen het scherm en de toetsen zoals hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.de/T-D1/img/display_image/0,3465,78024,00.jpg

@priens: hoe lang duurde het voordat je hem binnenhad bij van t-mobile?
en hoe heb je het logo verwijderd wat onder het scherm staat?

[ Voor 3% gewijzigd door Avvd op 24-01-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Heb nog steeds de oude firmware 2.0536.0.2 en TomTom (5.0) wil bij mij nog steeds niet langere duur werken. Nog geen tijd gehad de firmware te vernieuwen, dus hopelijk wil het dan wel werken. De Oasis media ontvanger werkt overigens wel goed (onder 6600) dus die kan ik wel aanbevelen. Gebruik nu een tijdje route 66, dit is opzich ook geen verkeerd programma, jammer dat alleen het detail op straatniveau ipv huisnummer is.

Ik snap niet dat mensen hier de Samsung D600 aan het vergelijken zijn met de Nokia N70 door te kijken naar de resolutie van het scherm. De D600 is een compleet andere telefoon, en ik vind het niet waardig te zeggen dat de samsung een beter display heeft en daarom een betere telefoon is.

N70 heeft VEEL meer opties, symbian opties (eenmaal gewend, je wil nooit iets anders meer).
D600 is gewoon een plastic geval, Nokia voelt kwaliteit en straalt dit uit. D600 heeft geen status.
Scherm lijkt/is groter, resolutie dan wellicht niet maar dat maakt mijns inziens weinig uit aangezien je weet dat je met een klasse telefoon te maken hebt.

@Spacejam: plaatje klopt niet helemaal, multimediatoets is ook veranderd in t-zones toets.

[ Voor 5% gewijzigd door Harrie_ op 24-01-2006 18:30 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
als je toevallig op mij doelt wilde ik gewoon weten wat ik van het scherm kan verwachten aangezien ik de D600 wel in het echt met scherm aan heb gezien :)

valt de functie van die toets wel aan te passen?

[ Voor 15% gewijzigd door Avvd op 24-01-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

priens schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:04:
[...]

Weet ik niet. Het T-mobile teken in het display is eenvoudig te verwijderen, maar op het toetsenbordje staat een tekentje van T-mobile T-zones. Ik neem aan dat je - wanneer je een ander frontje koopt - er ook een nieuw setje toetsen bij krijgt. :P
Eerst en vooral: N70 werkt niet met covers/"frontjes"
Ten tweede: voor toestellen die wel een cover hebben: Je krijgt geen nieuw setje toetsen bij een nieuwe cover! Je kan dat wel afzonderlijk bestellen... maar zal heel wat geld kosten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejam schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:20:
er staat fysiek op de telefoon toch alleen maar t-mobile tussen het scherm en de toetsen zoals hier:

[afbeelding]

MIJN MENING: Als ge geen geld hebt voor een unbranded telefoon te kopen moet ge dat logo van tmobile der ook nie af proberen te prutsen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
goed waarom 250 euro extra gaan uitgeven als dat logo er misschien makkelijk af te halen is. je bent toch een nederlander of niet.

een orginele frontcover (alleen de front) is 35 euro.
maar ik kan misschien een volledig zwarte zoals aan het begin van dit topic genoemd aankomen :*)

[ Voor 38% gewijzigd door Avvd op 24-01-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McLatey schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:27:
Heb nog steeds de oude firmware 2.0536.0.2 en TomTom (5.0) wil bij mij nog steeds niet langere duur werken. Nog geen tijd gehad de firmware te vernieuwen, dus hopelijk wil het dan wel werken. De Oasis media ontvanger werkt overigens wel goed (onder 6600) dus die kan ik wel aanbevelen. Gebruik nu een tijdje route 66, dit is opzich ook geen verkeerd programma, jammer dat alleen het detail op straatniveau ipv huisnummer is.

Ik snap niet dat mensen hier de Samsung D600 aan het vergelijken zijn met de Nokia N70 door te kijken naar de resolutie van het scherm. De D600 is een compleet andere telefoon, en ik vind het niet waardig te zeggen dat de samsung een beter display heeft en daarom een betere telefoon is.

N70 heeft VEEL meer opties, symbian opties (eenmaal gewend, je wil nooit iets anders meer).
D600 is gewoon een plastic geval, Nokia voelt kwaliteit en straalt dit uit. D600 heeft geen status.
Scherm lijkt/is groter, resolutie dan wellicht niet maar dat maakt mijns inziens weinig uit aangezien je weet dat je met een klasse telefoon te maken hebt.

@Spacejam: plaatje klopt niet helemaal, multimediatoets is ook veranderd in t-zones toets.
Met uw eerste puntje ben ik niet akkoord: Route66 werkt wel tot op huisnummers maar dit is niet voor alle wegen het geval net als bij tomtom.

Wat D600 en N70 betreft heb je 200% gelijk! Het probleem is dat niet iedereen weet wat jij en ik weten over symbian... Ik volg Symbian, vooral S60 al 4 jaar en weet er ongeveer alles van. Bijgevolg wil ik ook nooit meer iets anders ;) Ik sta te poppelen om de N80 uit te testen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:13
heeft iemand al een foto van een branded vodafone N70 ? is die hetzelfde als die van t-mobile (zoals hierboven die foto)
vraag 2: is het upgraden van de firmware bij een nokia shop gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Ik heb een paar tips voor de startpost

Correctie

Bluetooth : 2.0 = Bluetooth : 1.2

Blijkt uitendelijk toch 2.0 te zijn. maar geen stereo BT headset ondersteuning

Kan je ook fotos toevoegen van de paarse versie en de branded versies?

een antwoord op een veel gestelde vraag

Vraag: Mijn verlichting doet zus of zo
Antwoord: De verlichting van de N70 is lichtgevoelig en zal zich dus continu aanpassen aan de lichtomstandigheden van de ruimte waarin het zich bevind.

En dan nu een vraag, is het iemand gelukt, om zonder de garantie kwijt te raken, een Tmobile branded versie helemaal Tmobile vrij te maken?

ik neem aan dat themes gewoon werken ?

[ Voor 8% gewijzigd door Tetsuo55 op 24-01-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
geen foto van, maar neem maar van mij aan dat ie maar één verschil heeft naast de simlock met de originele versie:
de multimediaknop (rechtsonder, boven de c(lear) toets) heeft een vodafone teken ipv het originele ruitfiguurtje

(en natuurlijk de software, maar bij de laatste firmware update heb ik een originele nokia software en geen vodafone software erop gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

priens schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:20:
[...]

Bij MNM-Computers. Redelijke prijs en het was 1 van de weinige winkels die ze op voorraad had. Gelijk ook ff zo'n Bluetooth USB ding besteld daar.
ah thanks :) ook besteld.
En naast dat BT usb ding ook een usb hub. Dat werkt wel gewoon neem ik aan met BT etc? Heb nogal schaarste aan usb poorten met slechts 4 atm namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

StanTheMan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:21:
geen foto van, maar neem maar van mij aan dat ie maar één verschil heeft naast de simlock met de originele versie:
de multimediaknop (rechtsonder, boven de c(lear) toets) heeft een vodafone teken ipv het originele ruitfiguurtje

(en natuurlijk de software, maar bij de laatste firmware update heb ik een originele nokia software en geen vodafone software erop gekregen)
Waar heb je die update gedaan?, simlock zit er nog wel op nbeem ik aan?
ik zou het wel fijn vinden om een tmobile brand+locked phone te laten flashen naar standaard firmware, die simlock boiet me niet, want ik gebruik toch tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
is de bluetooth chip die in de N70 zit een class 1 of een class 2? (10 of 100 meter)

[ Voor 58% gewijzigd door Avvd op 24-01-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
10 meter naar mijn weten, zou anders ook een batterijvretende functie zijn..

Verder heb ik de firmware update bij NeXT telecom in Roosendaal laten doen, maar of ze dat standaard doen weet ik niet (zodra de branded firmware er wel is zullen ze die wel gewoon erop zetten, maar de dame achter de balie was wel aardig).
Simlock zit er inderdaad nog op (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier een Samsung D600 liggen die ik kan inruilen voor een N70.

Nu lees ik in dit topic allemaal verhalen over een lagere schermresolutie van de N70, vergeleken met de D600. Maar ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken in hoeverre het beeld slechter zou moeten zijn. Ik heb ook ervaring met de SE W800i en K750i, is het daarmee te vergelijken?

M'n besluit staat min of meer al vast vanwege het feit dat de N70 een smartphone is, maar ik wil wel graag weten waar ik aan begin wat betreft de lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
hier kan je een beetje zien hoe het scherm eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/nokia_n70/foto43.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spacejam schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:45:
hier kan je een beetje zien hoe het scherm eruit ziet:
[afbeelding]
Ik heb via Google afbeeldingen ook al een aantal foto's gevonden. Maar ik begrijp niet wat die mensen lopen te zeuren over de lage schermresolutie. Voor zover ik het aan de hand van die foto's kan beoordelen, ziet het er prima uit. Vandaar dat ik me er niet goed een voorstelling van kan maken wat er dan "slechter" zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
het is ook niet slechter maar de D600 heeft een beter scherm. ik zat er ook lang over te twijfelen maar toen ik o.a. deze foto zag vond ik het toch wel mee vallen en ben ik voor de N70 gegaan want ik dacht eerst dat de N70 een brak scherm had. ook is mijn keuze op de N70 gevallen omdat deze de naam smartphone mag dragen en dus veeeeeeel meer functies heeft :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Avvd op 25-01-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Tja, het is absoluut geen "brak" scherm te noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pries

kan jij een foto maken van je Tmobile versie N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, brak scherm! Jullie weten echt niet waarover jullie praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
wel lezen wat er staat he. ik DACHT dat het een brak scherm was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zo, heb net mijn N70 gekregen van de baas... Ik heb de Vodafone versie. Dit betekend een Vodafone theme (is al weg) en vodafone op de voor en achterkant.. Het is verder de zilvere versie.

Erg mooi toestel, opstarten duurt wel wat lang (is mijn eerste smartphone). Nu maar alle functies proberen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Ik heb hem ook net binnen, postbode stond voor de deur.
Vodafone op de voorkant stoort mij totaal niet, maar dat vodafone op de achterkant is een beetje jammer..
Nu eens even kijken wat het beestje allemaal kan :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik moet zelfs zeggen dat het Vodafone op de voorkant wel netjes staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
oh bij mij stond het er nog niet... (alleen dat tekentje op dat knopje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook vodafone maar geen logo's op mijn tel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
Spacejam schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:20:

[afbeelding]

Ik heb hem bij een winkel gekocht, dus ik kon hem zo meenemen. 8)
De Nederlandse T-mobile versie heeft voor zover ik weet geen logo onder het scherm, de mijne althans niet. Alleen in plaats van het "ruitje" van de verticale toets rechtsboven staat er zo'n t-tje van T-zones. Verder geen logo's op de telefoon.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:40:
Eerst en vooral: N70 werkt niet met covers/"frontjes"
Ten tweede: voor toestellen die wel een cover hebben: Je krijgt geen nieuw setje toetsen bij een nieuwe cover! Je kan dat wel afzonderlijk bestellen... maar zal heel wat geld kosten!!
Ah, ik had er op ebay een paar zien staan. Ben zelf niet zo "frontje-minded", dus ik weet er het fijne ook niet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
een keypad is 8 euro maar ik weet niet of ik de winkel mag noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Even een kort vraagje, heb er dus die cd bij zitten met nokia pc suite.. Nu wil ik graag mijn agenda, contactpersonen etc. opslaan op mijn computer en kunnen bijwerken vanaf mijn computer, maar als ik op synchroniseren druk kan ik alleen kiezen uit outlook express, outlook en een antal lotus dingen.
Ik heb outlook express erop staan.
Heeft nokia daar niet een eigen programma voor, of zie ik wat over het hoofd?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
is er eigenlijk een programma voor de N70 die er voor zorgt dat de N70 als massaopslag apparaat gebruikt kan worden.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.