Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
dsonnaville schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:13:
kijk de N80 komt pas uit in 2e kwartaal geloof ik, vanaf April dus en waarschijnlijk zal dat nog wel later worden dus dan wordt dat pas in eind Mei/begin Juli. bovendien komt er straks weer CeBIT en daar zie je ook weer waarschijnlijk mooiere toestellen dan de N80 die dan ook weer later uitkomen. en de prijs van de N80 wordt 570 exl BTW dus dat zal ruim 600 euro gaan worden. Bovendien is de N70 ook een prima toestel dus waarom niet?
Hoop dat ze de N80 wel op tijd af hebben invm productie zal denk ook wel weer te laat worden netzoals de N70.

maar als je nog kan wachten kan je de N80 nemen maar ik ben zeer tevreden met deze machtige N70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Eerder poste ik dat TomTom 5 mobile perfect werkt met de N70.
Nu had ik 'm afgelopen zaterdag langere tijd nodig en wat blijkt? De fout die veel mensen al ondervonden hebben blijkt ook bij mij aanwezig, na zo'n 1 uur continu gebruik stopt tomtom er gewoon mee en blijft de tel. hangen.
Het is alleen op te lossen door de tel. te rebooten maar daarna zal deze ook weer snel blijven hangen. Ik heb toen maar m'n 6600 gepakt maar deze is zo irritant langzaam (je moet aan de kant vd weg gaan staan om te wachten totdat ie bijgewerkt is) dat ik nu toch maar naar een andere oplossing ga kijken. Hebben hier meer mensen last van gehad?

Over de degelijkheid van de tel. ben ik nog zeer tevreden op dat cameraklepje na (en dat piepende geluidje). Ik vind het lijken alsof dit klepje steeds losser gaat zitten (en kraken), maar ja ik zie het allemaal wel..

Ook binnenkort maar eens kijken voor een firmware upgrade, maar lees ik dat er een zaak is die het gratis doet? :P. Of geldt dat voor alle NSPs?

Nog voor mensen die twijfelen over aankoop: symbian phones zijn gewoon het allerfijnst in gebruik en de N70 heeft ook zeer veel status, dus ondanks al deze knulligheden gewoon kopen.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88352

Maar ik wil graag een telefoon waar Tomtom prima op draait. Dan moet ik de N70 dus niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Anoniem: 88352 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:49:
Maar ik wil graag een telefoon waar Tomtom prima op draait. Dan moet ik de N70 dus niet hebben?
Ik weet niet hoe het met de rest zit maar bij mij (firmware 2.0536.0.2, tomtom mobile 5.0nogwat) werkt het niet goed nee. Ik heb sowieso vaak last van blijven hangen met bluetooth. Het kan zijn dat het met nieuwe firmware opgelost wordt hoor, maar op dit moment werkt het dus niet goed nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

@ TYNOz & McLatey

Ik ga niet vertellen welk service point dat is, want als ik deze week die kant op ga om
mijn N70 te laten updaten staat er straks een rij met N70 collega's tot aan de straat. 8)7

Maar als je gewoon zegt dat je toestel fouten heeft, bijv. dat ie soms/vaak vastloopt.
Check mijn lijst van de nieuwe firmware, en kies een bug uit zou ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

McLatey schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:03:
[...]

Ik weet niet hoe het met de rest zit maar bij mij (firmware 2.0536.0.2, tomtom mobile 5.0nogwat) werkt het niet goed nee. Ik heb sowieso vaak last van blijven hangen met bluetooth. Het kan zijn dat het met nieuwe firmware opgelost wordt hoor, maar op dit moment werkt het dus niet goed nee.
Heeft TomTom niet toevallig nieuwere versie dan de TT die je nu gebruikt?
Of misschien hebben ze wel een update of patch voor de N70, ik denk dat
je bij TomTom zelf moet zijn als het niet goed werkt op je N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Laatst online: 24-01 00:42
Ik heb voorlopig geen problemen met de tomtom. Heeft je tomtom ook de nieuwste firmware ? Versie 5.420. Die heeft namelijk ondersteunig voor meer gsm's dan zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

admiral schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:35:
oh, ik had gehoopt dat je zelf je telefoon gewoon kon flashen via de computer :(
Je moet dus perse naar zo'n service punt?
Ja dat kan wel, je moet alleen een zogenaamde "Box" oftewel een dongle aanschaffen
en die kosten rond de €400,- en daarbij moet je ook nog eens kennis van zaken hebben
zoals de verschillende firmwares en de bronnen voor de firmwares, want je zou je mooie
Nokia zomaar eens dood kunnen flashen, en dan heb je ook geen garantie meer.

Sony-Ericsson heeft volgens mij nu wel een service waarmee je je GSM legaal kan updaten
via hun website, ik hoop dat Nokia dit ook gaat doen binnekort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
WietBoer schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:04:
@ TYNOz & McLatey

Ik ga niet vertellen welk service point dat is, want als ik deze week die kant op ga om
mijn N70 te laten updaten staat er straks een rij met N70 collega's tot aan de straat. 8)7
er zijn gelukkig ook iets van 80932403942 duizend mensen die dit topic bekijken en er zijn ook echt heel veel mensen die de N70 al hebben..... yeah right

egoist....

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

TYNOz schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:22:
[...]

er zijn gelukkig ook iets van 80932403942 duizend mensen die dit topic bekijken en er zijn ook echt heel veel mensen die de N70 al hebben..... yeah right

egoist....

:P
Jongen, ik bedoel alleen maar dat ieder Nokia service point je GRATIS moet helpen binnen de
garantie periode als je telefoon kuren vertoont. Ik "zei" dat er bugs inzaten, maar dit is niet het geval, mijn phone doet het perfect, alleen ik wil altijd de nieuwste firmwares op mijn apparaten hebben.
En daar natuurlijk niks voor hoeven te betalen. :P
En aangezien de nieuwe firmware beter performance geeft, waarom probeer je het niet bij je
lokale Nokia Service point. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

@WietBoer: Niet iedereen heeft een lokale NSP, daarom dat ik het vroeg. Maar goed, ik vind het zelf wel uit, beetje rare reactie mijns inziens; je weet dat wanneer je zoiets meldt er dan vragen komen. Ik zou dan ook zeggen wanneer je die informatie niet wil delen of je deze in de toekomst gewoon voor je wil houden. De reacte van TYNOz lijkt mij dan ook niet vreemd...

Ik heb geen nieuwere versie van TomTom en ik ben bang dat updaten niet lukt :P, ik zal niet in details treden waarom.

@Nieker: Welke firmwareversie heeft je tel., nieuwer dan 2.05..? Want ik hoorde dat hier idd ook een aantal BT probleempjes inzitten nog. Er zijn hele topics, waar in eerdere posts al naar gerefereerd wordt, die geweid zijn aan het tomtom-n70 probleem.
Heb je TomTom al langere tijd gebruikt? Ik kwam er ook pas achter na een dik uur (missch. wel twee uur) gebruiken dat deze vast ging lopen, eerder deed ie dat niet. M'n bijbaantje is koerier dus ik heb afgelopen zat. denk ik wel eerst een adresje of 20 achter elkaar gehad/ingevoerd.

Bovendien vind ik het raar dat TomTom op de website meldt dat deze gewoon met de N70 zou moeten werken maar er dan toch klaarblijkelijk zoveel fouten nog rondzwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
@ ts heb ff je puntjes gejat voor mijn eigen topic :P De nieuwe Motorola RAZR V3I

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 02-01-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-07 15:08
Anoniem: 111759 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 08:43:
[...]

De Softtoets-instelingen en die van het bureaublad kun je toch wijzigen bij instrumenten, tel/standby instellingen ( er zit een handleiding bij het toestel hoor)
bij instrumenten - instellingen - telefoon - standby modus zet je actief standby zet je aan, dan kies je opties en wijzig je de instellingen die je op je scherm wilt hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158916

Heb vandaag de N70 gekocht en ben er heel tevreden mee. Dit is mijn eerste telefoon met het Symbian besturingsysteem en het werkt wel goed. Mijn vorige telefoon was een 7250. Dat waren in der tijd ook één van de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
McLatey schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:02:
@Nieker: Welke firmwareversie heeft je tel., nieuwer dan 2.05..? Want ik hoorde dat hier idd ook een aantal BT probleempjes inzitten nog. Er zijn hele topics, waar in eerdere posts al naar gerefereerd wordt, die geweid zijn aan het tomtom-n70 probleem.
Heb je TomTom al langere tijd gebruikt? Ik kwam er ook pas achter na een dik uur (missch. wel twee uur) gebruiken dat deze vast ging lopen, eerder deed ie dat niet. M'n bijbaantje is koerier dus ik heb afgelopen zat. denk ik wel eerst een adresje of 20 achter elkaar gehad/ingevoerd.
Hm, ik heb hem inderdaad maar een klein uurtje gebruikt dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Tis nu blok dus ik kan mij niet permitteren om uren rond te rijden. Maar zal het over een kleine 2 weken eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
DaannO schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:00:
offtopic:
@ ts heb ff je puntjes gejat voor mijn eigen topic :P De nieuwe Motorola RAZR V3I
offtopic:
# boeiend :P
ik heb ze ook van een sony dingetje gejat volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:25
ik liet altijd in haarlem mijn telefoon voorzien van nieuwe software en daar kon ik er op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141642

WietBoer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:40:
[...]

Dat is mooi, want ik heb voor de zekerheid ook maar die Kingston 512MB bestelt,
voor maar €36,15 inclusief verzending. :P

Linkje
Bij jou werkt die kaart goed? En bestellen bij die winkel is prima?

Zoja dan denk ik dat ik je ga na-apen...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Wilde net wat mp3s over blauwstralen en BT bleef hangen bij mp3 nummero 3. Ik moet dan BT uitzetten en weer aanzetten. Hebben hier meer mensen last van? Het gebeurt mij regelmatig (maak geen gebruik van pc suite)...

[ Voor 9% gewijzigd door Harrie_ op 03-01-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 23:27
kingston 512 werkt zeker goed! jammer dat huj alleen al weer goedkoper word aangeboden... ik had hem voor 46,90.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Kan iemand al verifiëren dat het daadwerkelijk niet werkt met een 1GB mmc? Zoiets moet toch makkelijk op te lossen zijn met een firmware update ? Als ze een mp3 speler integreren lijkt het mij raar dat ze maar tot 512mb ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Op een ander forum heeft iemand een bericht gepost die 1Gb Kingston gebruikt, zal dus wel werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 07:50
Ik heb vandaag de 'gok' gedaan en 1GB Kingston besteld bij een zaak die ze voorradig zou hebben, dus hopelijk kan ik snel duidelijkheid hierover geven. 512GB Kingston doet het wel prima.

Op buitenlandse sites zoals mobymemory wordt gewoon geadverteerd met N70 'up to 1GB support'. De Kingston memory-wizard geeft echter ondersteuning tot 512MB aan, maar misschien is die site niet bijgewerkt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Baalmoment:

Was ik zonet met een vriend even bij een Vodafone City Point hier, vroeg ik even na of alles goed ging met de afhandeling van m'n nieuwe abonnement, ik ga over van T-Mobile (waar ik een 6600 bij had) naar Vodafone voor de N70...

Ik moet nu tot midden maart wachten, terwijl men eerst midden februari had gezegd... Een maand extra wachten dus.

Tevens heb ik hem nu ook even als dummy gezien en hij is kleiner dan ik had gedacht...! En dat vind ik niet erg eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 04-01-2006 16:15 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Heb net bijna alle servicepoints in NH opgebeld, er is niemand die die firmware kan updaten!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143949

SanderTje! schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:05:
Baalmoment:

Ik moet nu tot midden maart wachten, terwijl men eerst midden februari had gezegd... Een maand extra wachten dus.

Tevens heb ik hem nu ook even als dummy gezien en hij is kleiner dan ik had gedacht...! En dat vind ik niet erg eigenlijk.
Moet je zolang wachten omdat die telefoon niet op voorraad is of heeft het een andere reden. ik heb hem maandag j.l. besteld, dus ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.

En inderdaad, ik had hetzelfde toen ik die dummy zag, hij is kleiner dan je zou verwachten, en ik vind dat ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 143949 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:21:
[...]

Moet je zolang wachten omdat die telefoon niet op voorraad is of heeft het een andere reden. ik heb hem maandag j.l. besteld, dus ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.

En inderdaad, ik had hetzelfde toen ik die dummy zag, hij is kleiner dan je zou verwachten, en ik vind dat ook niet erg.
Vanwege de opzegtermijn moet ik langer wachten. Vodafone had eerst dus februari gezegd, maar bij navraag werd het écht 3 maanden opzegtermijn. Kan ze niets maken, maar vind het nogal vervelend dat mij eerst een andere datum door Vodafone is gemeld, waarschijnlijk hadden ze toen nog niet geïnformeerd bij T-mobile, mijn huidige provider, of dat wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Vraagje, ik vond niet direct een groot vodafone live topic dus zet ik het hier maar. Als ik met mijn N70 naar de vodafine live portal zou gaan zou ik daar de rubriek "mobiel tv en film" of zoiets moeten terugvinden. Maar dat is dus niet zo. Is dat een instelling in mijn n70 die ontbreekt of kijk ik ergens over ? Of moet ik op een andere mnier gebruik maken van mobieltv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieker schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:51:
Vraagje, ik vond niet direct een groot vodafone live topic dus zet ik het hier maar. Als ik met mijn N70 naar de vodafine live portal zou gaan zou ik daar de rubriek "mobiel tv en film" of zoiets moeten terugvinden. Maar dat is dus niet zo. Is dat een instelling in mijn n70 die ontbreekt of kijk ik ergens over ? Of moet ik op een andere mnier gebruik maken van mobieltv ?
Precies die rubriek krijg ik ook niet maar als ik naar vodafone live ga en dan tweede tabblad "menu" dan staan daar wel "Live TV & Video" en "Film & TV".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 22:59
hebben jullie wel UMTS ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
BellySM schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:14:
Ik heb vandaag de 'gok' gedaan en 1GB Kingston besteld bij een zaak die ze voorradig zou hebben, dus hopelijk kan ik snel duidelijkheid hierover geven. 512GB Kingston doet het wel prima.
...
Draai inmiddels 2 dagen met 1GB MMC DV van Kingston. Geen problemen ondervonden van zowel N90 als N70. Na formatteren geeft de telefoon onder geheugenbeheer 995MB als capaciteit aan. Toepassingen zijn ook overgezet vanaf 512MB kaart. Dus hopelijk is dit bruikbaar info voor de nog 'twijfelaars'... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
BellySM schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:42:
[...]

Draai inmiddels 2 dagen met 1GB MMC DV van Kingston. Geen problemen ondervonden van zowel N90 als N70. Na formatteren geeft de telefoon onder geheugenbeheer 995MB als capaciteit aan. Toepassingen zijn ook overgezet vanaf 512MB kaart. Dus hopelijk is dit bruikbaar info voor de nog 'twijfelaars'... :7
Merk je ook niets m.b.t. opstarttijd en performance? Dat is bij de 6600 wel het geval, grote datakaarten maken de telefoon trager. Anders bestel ik er straks ook mooi een, als ik het toestel eindelijk heb :)

[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 06-01-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Maite schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:42:
hebben jullie wel UMTS ontvangst?
Er staat 3G onder mijn ontvangstbalkje dus ik vermoed van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165133

SanderTje! schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:57:
[...]

Merk je ook niets m.b.t. opstarttijd en performance? Dat is bij de 6600 wel het geval, grote datakaarten maken de telefoon trager. Anders bestel ik er straks ook mooi een, als ik het toestel eindelijk heb :)
Wilde deze vraag ook nog een keer stellen. Dus of je echt niets merkt van het langzamer gaan lopen van deze toestel met een 1Gb kaartje van het merk Kingstone?

Heb het op een ander forum ook een keer al gevraagd en heb van een persoon te horen gekregen dat hij er positief over is, dus niets van merkt van het trager worden van de N70. Wilde het dus nog een keer vragen aan de mensen hier, wat hun ervaringen ermee zijn, voordat ik het 1Gb kaartje ook bestel.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Anoniem: 141642 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:40:
[...]

Bij jou werkt die kaart goed? En bestellen bij die winkel is prima?

Zoja dan denk ik dat ik je ga na-apen...
Yep, de kaart werkt uitstekendt zelfs, ook heb ik het gevoel dat mijn telefoon een stuk sneller is met
deze kaart.
En die winkel is ook goed, ik had hem bestelt, en de volgende dag hing die in de brievenbus. :P
In de Tweakers Pricewatch staat deze winkel met een groen duimpje aangeduidt, teken van kwaliteit.

En dan nog een tip, omdat je vaak bestanden heen en weer zet naar je MMC kaartje raakt deze op den duur gefragmenteerdt. Dus af en toe een beetje onderhoud kan geen kwaad, en je kaart draaidt
weer een stuk sneller.

Benodigdheden:
1) Windows XP
2) Een MMC card-reader

Hoe werkt het:
1) Sluit je card-reader aan, prik je MMC kaartje erin, en open in Windows Deze computer.
2) Klik met de rechter-muis-knop op je Memory card en kies dan Eigenschappen.
3) Ga dan naar het tabje waar Extra staat.
4) Voer nu een Foutcontrole uit, klik op Nu controleren... vink de 2 hokjes aan, en klik op starten.
5) En als laatste voeren we de Defragmentatie uit, klik op Nu defragmenteren... en
klik dan op Defragmenteren.

Als je bij de Defragmentatie erg veel rode stukken ziet, dan boek je zeker een snelheids winst.
p.s. haal eerst het wachtwoord van je MMC kaart af voordat je aan de slag gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 13:20

IJsrace

null

BellySM schreef op Friday 06 January 2006 @ 12:42:
[...]

thnx :)
weet ik tenminste dat ik die 1GB kingston kan bestellen.

helaas moet ik alleen nog 1,5 maand wachten op de telefoon :(
heb hem besteld bij Typhone.nl en gevraagd met nummerbehoud, vanaf mijn huidige orange verbinding.
deze loopt tot 28 februari, maar ze verzenden mijn nieuwe abo/telefoon niet voor 4 dagen voor de overzetting...
de prijs van de telefoon blijft maar dalen icm met mijn abonnement dus hier is het laatste woord niet over gesproken, ga namelijk geen 104 euro betalen als ik em pas binnen krijg als die nog 50 euro kost.
beetje jammer :( had gehoopt dat ik gewoon mijn nieuwe vodafone zou krijgen, en dat dan 28 februari mijn nummer verandert. niet dus :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126385

Wie weet hoe je NGAGE games kan installeren op de Nokia N70
Want ik heb ergens gelezen dat dit mogelijk zou zijn >?
younes0807@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Anoniem: 165133 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:35:
[...]

Wilde deze vraag ook nog een keer stellen. Dus of je echt niets merkt van het langzamer gaan lopen van deze toestel met een 1Gb kaartje van het merk Kingstone?

[...]
Geen indruk dat ie sneller wordt, maar zeker niet langzamer dan met een kleiner kaart. In beide gevallen waren de kaarten nog vrij recent in gebruik genomen en dus nauwelijks gefragmenteerd, wat volgens WietBoer de snelheid zou beinvloeden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Dat kun je beter even weghalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158916

Ik zou graag TomTom Mobile op mijn N70 willen zetten. Ik had nog een paar vraagjes:
1. Hoe groot is de geheugenkaart dat bij het pakket zit van de BeNeLux. Is dit 128 of 256 Mb of nog meer?
2. Hoe zit het met de telefoonverlichting van de telefoon, blijft deze continu aan tijdens de navigatie of gaat deze na een tijd uit?
3. Hoe zit het met andere Europese landen? Kan je deze in een bundel bijkopen zoals bij de pocket pc versie of moet je elk land apart aankopen?

Graag had ik wat antwoorden gehad
Mvg

Je kan me ook iets laten weten via mail: bigwillfan@telenet.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Snif... Zaterdag de postbode net gemist met m'n N70 ;(

En vandaag natuurlijk de hele dag aan het werk, dus dat word ook niet eerder dan morgen dat ik hem kan halen op het postkantoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 12-07 22:25
net voor een update geweest.. krijg ik gewoon dezelfde firmware terug! Uiteraard even gemeld, maar ze hadden denk ik nog geen nieuwe vodafone firmware??
irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Volgens de Nokia Servicepunt Medewerkers die ik aan de lijn heb gehad (allemaal in het westen van het land) is er nog geen firmwareupdate beschikbaar.
Enige manier om te updaten is hem terug sturen naar de fabriek, en dat vind ik allemaal veel te lang duren (en ik heb geen zin in de kosten van het verzekerd vervoer) Ik koop potverdorie een nieuw toestel dat dus goed niet functioneerd. Weet niet of ik hierna ooit nog wel een Nokia neem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

StanTheMan schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:56:
net voor een update geweest.. krijg ik gewoon dezelfde firmware terug! Uiteraard even gemeld, maar ze hadden denk ik nog geen nieuwe vodafone firmware??
irritant
Yep, ik wou ook gaan updaten, maar de Vodafone firmware is nog niet uit. Volgens die
NSP medewerker zou het 4 a 6 weken gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Als je een Vodafone toestel hebt, kun je toch ook wel de originele Nokia Firmware erop laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Ik heb gebeld met een NSP in Eindhoven, deze kunnen al wel (gratis) upgraden (gewone firmware). Ben je je tel. wel 24 uur kwijt.

Wat ik net toch tegen kom; IK KAN WEL JANKEN.
Ik heb de tel. aangeschaft met t-mobile 400 1jr, moest iets van 140 euro bijbetalen.
Is ie nu op de website van t-mobile zelf; 1 jarig 400web voor 49,95 bijbetalen!

Dat scheelt dus 90 euro + 15,-/maand (want 400web kost 30,- en gewoon 400 45,-).
Totaal verschil van 270 euro!

Wrm moet ik dan ook altijd METEEN de nieuwste tel. hebben! :( |:( ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Harrie_ op 09-01-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110918

Ik kan sinds vandaag m'n abbo verlengen bij T-mobile. Heb ik ze gebeld, en ze hebben me een mooi aanbod gedaan. Ik krijg m'n toestel nl gratis vanaf 150 belminuten. Alleen... d'r staad zo'n lelijk logo op de voorkant van de N70 die ze leveren. Nu ben ik misschien een zeikerd maar dat wil ik niet. Ben ik bij de PhoneHouse geweest om 'm daar te halen is ie daar €100.- duurder, en bij T for telecom zelfs €150.-. Daar komt bovenop dat m'n maadelijkse belkosten nog eens €9.- goedkoper zijn als ik m'n contract rechtstreeks bij T-Moblie verleng.

Nu wisten ze bij T for telecom te vertellen dat die telefoon van T-Mobile een SIM-lock heeft (boeien), en dat ie softwarematig aangepast is. Dat wil zeggen dat als er zich een probleem voordoet met de tel. dat ie dan allen bij T-Molbile gefixt kan worden. Wat weer langere wachttijden zal opleveren.

Weet iemand of dit waar is? Ik denk nl dat ik toch bij T-Moblile ga bestellen en als ik me echt erger aan 't logootje er desnoods een ander frontje op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Had het ding nog niet in het echt gezien toen ik hem bestelde :X, maar toen ik hem net uit de doos haalde was ik toch wel erg verbaasd over de grootte van de N70. Wat een geweldig ding O+

Hangt nu thuis aan de lader, vanavond na het werk maar ff speuluh :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Anoniem: 110918 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:27:
Ik kan sinds vandaag m'n abbo verlengen bij T-mobile. Heb ik ze gebeld, en ze hebben me een mooi aanbod gedaan. Ik krijg m'n toestel nl gratis vanaf 150 belminuten. Alleen... d'r staad zo'n lelijk logo op de voorkant van de N70 die ze leveren. Nu ben ik misschien een zeikerd maar dat wil ik niet. Ben ik bij de PhoneHouse geweest om 'm daar te halen is ie daar €100.- duurder, en bij T for telecom zelfs €150.-. Daar komt bovenop dat m'n maadelijkse belkosten nog eens €9.- goedkoper zijn als ik m'n contract rechtstreeks bij T-Moblie verleng.

Nu wisten ze bij T for telecom te vertellen dat die telefoon van T-Mobile een SIM-lock heeft (boeien), en dat ie softwarematig aangepast is. Dat wil zeggen dat als er zich een probleem voordoet met de tel. dat ie dan allen bij T-Molbile gefixt kan worden. Wat weer langere wachttijden zal opleveren.

Weet iemand of dit waar is? Ik denk nl dat ik toch bij T-Moblile ga bestellen en als ik me echt erger aan 't logootje er desnoods een ander frontje op zet.
Het klopt inderdaad dat er aparte software op zit (volgens mij is firmware wel hetzelfde). Ik heb een Nokia 6600 en daar hebben ze dat ook mee geflikt. Er zit echter geen simlock op, dus ik kan gewoon m'n Vodafone simkaart erin doen en hij werkt met de T-mobile software. Weet niet of dat met N70 hetzelfde is maar goed, een simlock kun je makkelijk laten verwijderen of je wacht een jaartje en vraagt het dan gratis aan.

Voor 100,- prijsverschil en nog eens een verschil in maandlasten zou ik gewoon die T-Mobile versie pakken. Heb in het verleden m'n 6600 paar keer op moeten sturen maar die service van T-Mobile is wel ZOO snel. Ik kreeg als ik de telefoon mee gaf aan de koerier 'm steeds binnen 3 dagen gerepareerd terug. Bovendien wordt de telefoon niet gerepareerd door T-Mobile zelf maar door een van de nederlandse servicecentra, dus of je 'm bij reparatie nou terugbrengt naar T for Telecom of je laat 'm ophalen door een koerier, dat maakt niks uit. Bovendien ben je 'm bij een winkel vrijwel zeker langer kwijt dat drie dagen.

Nou vraag ik me ook af waarom je voor een tweejarig abo kiest, bij 1 jarig moet je wel wat bijbetalen maar je kunt volgend jaar of weer een nieuwe telefoon uitkiezen, of je kiest volgend jaar een simonly waarmee je dus nog meer bespaart. Als je geluk hebt zijn de simonly's dan extra laag geprijsd en heb je helemaal een voordeel op je liquide middelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Harrie_ op 10-01-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:35
McLatey schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:03:
[...]

-knip-

Nou vraag ik me ook af waarom je voor een tweejarig abo kiest, bij 1 jarig moet je wel wat bijbetalen maar je kunt volgend jaar of weer een nieuwe telefoon uitkiezen, of je kiest volgend jaar een simonly waarmee je dus nog meer bespaart. Als je geluk hebt zijn de simonly's dan extra laag geprijsd en heb je helemaal een voordeel op je liquide middelen.
Ik kreeg laatst een mail van studentmobiel.nl waar in stond dat de abonnementsvorm T-Mobile SIM only na 14 januari in z'n geheel verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Nu zal ik wel heeeeeeeeeeeeeel erg blond zijn, maar hoe krijg ik bijv. de rekenmachine onder m'n favorieten? Heb de handleiding, maar snap er geen zak van... :X Of kan dat gewoon niet?

Verder top ding. T'is in het begin alleen wel flink zoeken naar hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Laatst online: 08-07 23:27
pjlgt schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:11:
Nu zal ik wel heeeeeeeeeeeeeel erg blond zijn, maar hoe krijg ik bijv. de rekenmachine onder m'n favorieten? Heb de handleiding, maar snap er geen zak van... :X Of kan dat gewoon niet?

Verder top ding. T'is in het begin alleen wel flink zoeken naar hoe en wat...
menu- instrumenten-instellingen-telefoon- stand by modus- actief stand by aan, linker/rechter selectie toets wijzigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Thx, maar zover was ik al. Bedoel dus snelkoppelingen toevoegen aan de favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

LaborGardens schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:48:
[...]

Ik kreeg laatst een mail van studentmobiel.nl waar in stond dat de abonnementsvorm T-Mobile SIM only na 14 januari in z'n geheel verdwijnt.
Het lijkt me best kunnen dat dit zou kunnen verdwijnen maar dan lijkt het me alleen voor de gewone winkels en niet voor T-Mobile zelf gelden.
Het is zo dat ook die relax web bundels alleen bij t-mobile zelf af te sluiten zijn. Als je op de site kijkt kun je zien dat ook t-mobile zelf goedkope belminuten aanbiedt.

Een vriend van me werkt in een telefoonwinkel en hij zegt dat t-mobile vaak probeert klanten bij hun zelf te laten verlengen zodat ze zelf korting kunnen opstrijken.

Volledig verdwijnen lijkt me nogal vreemd gezien de concurrentie die het wel aanbiedt.
Het klopt idd wel dat winkels geen directe korting meer mogen geven (vroeger had je van die bedragen [cashback] die je direct terug kreeg van winkel zodat je vrijwel voor niets per maand kon bellen).

Verder wanneer je nu een klein bedrag bijbetaalt kun je volgend jaar wel een nieuwe tel. uitzoeken. Per saldo scheelt het nogal of je 1 jarig of 2 jarig pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:13
N70 besteld bij gsmeasy, staat in backorder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 11-07 23:18
Ik ben dus in de markt voor een GSM, GPS, PDA maar liefts geen 2 toestellen en bellen met iets ter grootte van een PDA vind ik persoonlijk dwaas staan :)
Ik vroeg me dus af, valt navigeren in de auto met de n70 (hoeveel inch is dat schermpie?) wat te doen? Of moet je de helft van de tijd je ogen toe te knijpen om wat duidelijk te lezen?
Origineel ging men voorkeur uit naar een n80 + gps muis maar die zal nog maanden op zich laten wachten lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102861

Kan iemand mij mss helpen..

Ik heb dat MMC kaartjes dat erbij zit met dat verlengstukje in mijn cardreader gedaan van mn laptop ik heb een paar foto's van het kaartje naar mn comp gekopieerd en en liedje naar het kaartje toe

maar nu is het kaartje opeens stuk er staat alleen nog maar een mapje met system/mg2/DB/E/0.dat

dat is het ALLES is weg!!!!

hoe kan dat in godsnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 19:34

Tux

Ik heb sinds gisteren een Nokia N70.
Ik probeer er nu een programma op te installeren om vanaf mijn telefoon via bluetooth winamp aan te sturen. Het heet Bemused, en ik moet een sis bestand naar op de telefoon installeren. Als ik met Nokia Application Installer het bestand naar mijn MMC kaartje over wil zetten krijg ik op het scherm van mijn N70 de error dat:
Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren.

Ik heb hetzelfde probleem bij een ander sis bestand.

Weet iemand hoe ik het programma er wel op krijg (java programma's kan ik trouwens wel installeren).

EDIT:

Menu > Instrum. > Beheer > Opties > Instellingen > Software installatie op Aan zetten did the trick :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tux op 11-01-2006 19:42 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe werkt de flight mode eigenlijk? Die zit er wel op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 16:25

admiral866

The King Personality Disorder

bovenste knopje drukken (aan knopje) en dan offline kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Anoniem: 102861 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:08:
Kan iemand mij mss helpen..

Ik heb dat MMC kaartjes dat erbij zit met dat verlengstukje in mijn cardreader gedaan van mn laptop ik heb een paar foto's van het kaartje naar mn comp gekopieerd en en liedje naar het kaartje toe

maar nu is het kaartje opeens stuk er staat alleen nog maar een mapje met system/mg2/DB/E/0.dat

dat is het ALLES is weg!!!!

hoe kan dat in godsnaam
Probeer het eens met een file recovery tooltje zoals Easy Recovery of Get Data Back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Hele handleiding door geworsteld, maar heb toch nog wat vraagjes.

Ten eerste kan ik het woordenboek niet activeren. Wanneer ik in een sms op het potlood/pennetje ding druk, krijg ik alleen cijfermodus ed. Geen woordenboek dus. Heb het woordenboek wel aangezet in de instellingen. Zie ik wat over het hoofd?

En zoek eigenlijk software waarmee je al je meest gebruikte programma's onder de linker of rechter toets kunt zetten. Is zoiets er? Of de mogelijkheid om meer dan 5 apps in de standby-modus te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Heb de N70 nu bijna een week, vanaf dag 1 viel de ietwat schuine navigatie toets op. Hij staat net iets te veel naar links. Heeft één van jullie dat ook, of moet ik hem maar om gaan ruilen (het is tenslotte toch weer een toestel, waar ik van plan ben om 2 jaar tegen aan te kijken)

Had ook direct na 1 dag al krasjes op de chroom laag, niet normaal eigenlijk. Lijkt wel op het iPod nano verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
pjlgt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 07:51:
Hele handleiding door geworsteld, maar heb toch nog wat vraagjes.

Ten eerste kan ik het woordenboek niet activeren. Wanneer ik in een sms op het potlood/pennetje ding druk, krijg ik alleen cijfermodus ed. Geen woordenboek dus. Heb het woordenboek wel aangezet in de instellingen. Zie ik wat over het hoofd?
gebruik eens het hekje..

[ Voor 20% gewijzigd door StanTheMan op 12-01-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 16:25

admiral866

The King Personality Disorder

hekje inhouden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Verspringt alleen van 123 -> Abc -> abc :?

Heb toch echt in Menu -> Intrumenten -> Instellingen -> Telefoon -> Algemeen -> Woordenboek: Aan staan :/

Als vervanger van de favorieten heb ik nu trouwens smartlauncher geinstalleerd. 1 knop met daaronder alle apps etc. Erg handig 8)

[ Voor 17% gewijzigd door pjlgt op 12-01-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
En nu wel een 3.0546.2.3 firmware..
Geen vodafone troep, alhoewel vodafone live en mms wel meteen goed staan ingesteld...

Relaxed bij Next telecom in Roosendaal

[ Voor 31% gewijzigd door StanTheMan op 13-01-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Kan het zijn dat je ondanks dat je de laatste firmware hebt, toch niet het juiste woordenboek hebt omdat het bijv. een engels toestel is?

Anders ga ik morgen direct ff ergens bij een servicepoint m'n toestel met nederlandse firmware laten flashen...

* pjlgt mist z'n T9 woordenboek ;(

[ Voor 6% gewijzigd door pjlgt op 13-01-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
pjlgt schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:53:
Kan het zijn dat je ondanks dat je de laatste firmware hebt, toch niet het juiste woordenboek hebt omdat het bijv. een engels toestel is?
...
* BellySM mist z'n T9 woordenboek ;(
Een Nokia toestel kiest standaard de taal van de simkaart die er op dat moment in het toestel zit. Het toestel moet dan wel de taal hebben die bij de simkaart past, anders wordt gewoon Engels in het toestel gekozen. Als het toestel niet uit een land komt waar de voertaal engels is, (toestel komt bijvoorbeeld uit Jordanie ofzo) dan is er veelal geen T9 woordenboek voor engels. Alleen voor de talen uit de regio waar het toestel via officiele kanalen wordt verkocht zitten er de woordenboeken ingebakken. Waar het toestel ter wereld ook gekocht is, er zit altijd een engelstalige menu bij inbegrepen.

Voor Nederlandse T9 moet dus een Nederlandse (Benelux) firmware én talenpakket worden geflashed in het toestel. Dat laatste is niet kosteloos omdat het niet onder garantie valt. Het is dus een modificatie, geen reparatie. Officiele servicepoints doen dit denk ik niet, omdat er niks mis is met het toestel, maar je kan het altijd proberen.

8)7 BellySM, een ex-nokia-flasher 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door BellySM op 13-01-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
meestal flashen ze buiten garantie wel voor 15-30 euro, wel op eigen risico zeggen ze er dan bij (dwz, gaat de flash om de een of andere reden mis, dan zijn ook de extra kosten voor het opsturen naar nokia en de reparatie voor jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Werkt Video call bij iemand met UMTS?
Ik heb orange en als ik video call kies dan zegt hij:
Video call not supported bij network.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
heeft orange al umts actief dan?

ik heb het nog niet geprobeerd aangezien ik nog niemand ken die ook een umts met videotoestel heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 30-06 15:58
Juup schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:29:
Bij mij werkt het. Ik heb wel Vodafone UMTS en volgens mij kan het inderdaad alleen met KPN en Vodafone. Als ik handmatig zoek naar netwerken, dan komt er alleen bij KPN en Vodafone 3G bij te staan en bij de overige niet. Tenzij videobellen natuurlijk ook via GPRS kan (???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102861

Juup schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:29:
Orange heeft geen UMTS, Alleen vodafone en het kost echt handen vol met geld!! ik heb het even gedaan, heeeel leuk maar wel duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
He ik zie net dat bij Vodafone Prepaid videotelefonie gratis is tot 31 jan 2006.
http://vodafone.nl/Prive/...o_Telefonie/Wat_kost_het/

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 102861 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:33:
[...]

Orange heeft geen UMTS, Alleen vodafone en het kost echt handen vol met geld!! ik heb het even gedaan, heeeel leuk maar wel duur!
KPN ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:39
Anoniem: 158916 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 01:27:
Ik zou graag TomTom Mobile op mijn N70 willen zetten. Ik had nog een paar vraagjes:
1. Hoe groot is de geheugenkaart dat bij het pakket zit van de BeNeLux. Is dit 128 of 256 Mb of nog meer?
2. Hoe zit het met de telefoonverlichting van de telefoon, blijft deze continu aan tijdens de navigatie of gaat deze na een tijd uit?
3. Hoe zit het met andere Europese landen? Kan je deze in een bundel bijkopen zoals bij de pocket pc versie of moet je elk land apart aankopen?

Graag had ik wat antwoorden gehad
Mvg

Je kan me ook iets laten weten via mail: bigwillfan@telenet.be
1. De software inclusief Benelux is ongeveer 103 mb groot.
2. Kun je instellen, automatisch staat deze continu aan.
3. Je kiest de versie van jouw regio (in ons geval Benelux) kost 299,- bij tomtom inclusief software, gps module etc. Wil je meer kaarten hebben dan kun je deze voor 149,- erbij kopen.

For rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb deze telefoon sinds afgelopen weekend (jaja, heb eens een keer m'n Vodafon abootje verlengd na 7 jaar :P). Ben erg onder de indruk van de vormgeving en de performance. Helaas zit er nog niet de nieuwste firmware op, maar dat gaat geen probleem opleveren.

Wat ik overigens heel vaag vind: ik mis in de handleiding twee belangrijke, doch simpele dingen. 1. Technische gegevens (wat is (ongeveer) de standby tijd) en 2 een simpel overzicht wat welke knop doet. Ik kan bijv. niet achterhalen wat die knop rechts aan de zijkant doet. Ik heb inmiddels al aardig wat technische specificaties kunnen achterhalen, maar het verbaast me dat dat tegenwoordig niet meer in de handleidingen staat. Enige wat ik dus niet weet, is wat die knop aan de zijkant doet?

Wellicht een hele stomme vraag en ik beken meteen dat ik het boekje nog niet helemaal heb doorgelezen :)

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 16-01-2006 16:54 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

BtM909 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:53:
Heb deze telefoon sinds afgelopen weekend (jaja, heb eens een keer m'n Vodafon abootje verlengd na 7 jaar :P). Ben erg onder de indruk van de vormgeving en de performance. Helaas zit er nog niet de nieuwste firmware op, maar dat gaat geen probleem opleveren.

Wat ik overigens heel vaag vind: ik mis in de handleiding twee belangrijke, doch simpele dingen. 1. Technische gegevens (wat is (ongeveer) de standby tijd) en 2 een simpel overzicht wat welke knop doet. Ik kan bijv. niet achterhalen wat die knop rechts aan de zijkant doet. Ik heb inmiddels al aardig wat technische specificaties kunnen achterhalen, maar het verbaast me dat dat tegenwoordig niet meer in de handleidingen staat. Enige wat ik dus niet weet, is wat die knop aan de zijkant doet?

Wellicht een hele stomme vraag en ik beken meteen dat ik het boekje nog niet helemaal heb doorgelezen :)
Je bedoelt vast dat zilvere knopje naast je MMC gleufje?
Daarmee kan je ook foto's maken, dus dan kun je je telefoon als een echte camera vast houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

WietBoer schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Je bedoelt vast dat zilvere knopje naast je MMC gleufje?
Daarmee kan je ook foto's maken, dus dan kun je je telefoon als een echte camera vast houden. ;)
Held _o_. Ik ga deze week maar eens kijken wat voor software er allemaal beschikbaar is voor deze telefoon.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sites waar ik veel aan heb voor theme's, wallpapers, games en software ed. zijn:

Mobile9

Mobango

Zedge

Modbreak:Links naar sites met cracks en/of andere illegale content zijn hier niet toegestaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Eggy op 18-01-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

@ Coldplayer

Ik zou die link van gsmhacks maar weg halen, ik denk niet dat je hier links met cr@cks mag
plaatsen, anders heb ik er ook nog zat voor jullie. :7

Maar uhh weet iemand of er een applicatie bestaat die je stem veranderdt tijdens het bellen???
Dat zou wel cool zijn dacht ik zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu al 3 weken op mijn N70 te wachten bij Vodafone en ze vertelden mij vandaag dat het nog wel eens 3 weken zou kunnen duren voordat hij binnen is. Populair toestel dus, helaas . . ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113

Goedemiddag!

Ik heb het volgende vraagje.
Wat is nou een "must have" voor de N70 qua applicaties, games, etc?
Dus echt specifieke dingen?

Is misschien een lastige vraag en erg persoonsgebonden, maar je hebt zoveel en wat is nou handig en wat werkt er nu goed op de N70?

Iemand?

Alvast bedankt!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat wellicht ook in de TS opgenomen zou kunnen worden.

AutoLock(It) is zo'n soort tool idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113

Is dit hetzelfde:

Mobango > lockme.sis.sis ???? :?

hmmm....heb al iets van mobile9 > autolock, is freeware?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 123113 op 18-01-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Ik heb ergens nog zo'n mmc card liggen van mijn 6600:
http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=96938&productType=1

Past die in een N70? Of alleen Reduced Size MMC Card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Alleen de reduced, aangezien er ook maar ruimte is voor een halve kaart :) Daarnaast moet je kaart ook dualVolt kunnen draaien, wat deze niet lijkt te kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
BtM909 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:00:
Alleen de reduced, aangezien er ook maar ruimte is voor een halve kaart :) Daarnaast moet je kaart ook dualVolt kunnen draaien, wat deze niet lijkt te kunnen ?
Dacht ik al... :) Maar toch bedankt. Van het weekend deze halen http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=96971&productType=1 :Y)

Edit: Nergens staat dat die Dualvolt kan draaien....... :/ oops

[ Voor 8% gewijzigd door Ahmi op 18-01-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Nog een vraagje:

Welke video-bestanden kan de N70 afspelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Achmedd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:19:
[...]

Dacht ik al... :) Maar toch bedankt. Van het weekend deze halen http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=96971&productType=1 :Y)

Edit: Nergens staat dat die Dualvolt kan draaien....... :/ oops
Ga er dan ook maar niet van uit. Zelfs niet als er de opschrift "For Mobile" op de verpakking staat. De duovolt versie kan met werkspanningen vanaf 1.8V werken en je ziet 2 rijen koperen kontakten ipv 1 rij van de "reguliere" rs-mmc-versie. Kortom, erg verwarrend, ook voor winkeliers die de dv-versie niet hebben, maar door de "for mobile" opschrift denken deze wel te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
BellySM schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:57:
[...]

Ga er dan ook maar niet van uit. Zelfs niet als er de opschrift "For Mobile" op de verpakking staat. De duovolt versie kan met werkspanningen vanaf 1.8V werken en je ziet 2 rijen koperen kontakten ipv 1 rij van de "reguliere" rs-mmc-versie. Kortom, erg verwarrend, ook voor winkeliers die de dv-versie niet hebben, maar door de "for mobile" opschrift denken deze wel te hebben...
Heb er eentje besteld bij 4launch, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

kheb plaatjes gezien mensen thema gemaakt??

net als de sonyericsson voor K750 etc...

ik zie starttopic geen programma. voor Thema maken??

heeft iemand hier een programma om thema maken voor Nokia N70??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mobile serie van apacer zijn dual volt
quote van hun website:

MMCmobile

Compliant with MMC specification version 4.1
The first small form factor memory card standard to offer dual-voltage operation at both 3V and 1.8V
Compatible with next generation mobile phone system specifications and meets the toughest space saving and low power consumption requirements of mobile phones and small consumer electronics devices
Fully pin-compatible with standard MMC format
Capacity Support: from 128MB~512MB
Dimensions: 24mm(W) x 32mm(L) x 1.4mm(H), Weight: 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:53

azteke

King

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een N70 via vodafone, en heb een vraagje :)

De radio is een zgn. Virtual Radio, waar je blijkbaar voor moet betalen om gebruik van te maken. De 'gewone' FM radio werkt alleen wanneer ik mn headset erop aansluit, dan kan ik evt. ook de luidspreker aanzetten. Maar gewone radio luisteren zonder headset, dus over de luidspreker, krijg ik niet voor elkaar..

Iemand een oplossing?

PS. V 2.0539.1.2

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:24:
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een N70 via vodafone, en heb een vraagje :)

De radio is een zgn. Virtual Radio, waar je blijkbaar voor moet betalen om gebruik van te maken. De 'gewone' FM radio werkt alleen wanneer ik mn headset erop aansluit, dan kan ik evt. ook de luidspreker aanzetten. Maar gewone radio luisteren zonder headset, dus over de luidspreker, krijg ik niet voor elkaar..

Iemand een oplossing?

PS. V 2.0539.1.2
In de headset zit een antenne voor de fm radio, dus vandaar dat je niet kan luisteren zonder je headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Azteke schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:24:

Iemand een oplossing?

PS. V 2.0539.1.2
Kan het ook Visual Radio zijn ipv Virtual Radio? Ik begrijp niet 100% wat je allemaal bedoelt maar volgens mij is het heel simpel. In de headset zit de antenne dus die moet altijd aangesloten zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141642 op 19-01-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Anoniem: 141642 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:17:
[...]

Kan het ook Visual Radio zijn ipv Virtual Radio? Ik begrijp niet 100% wat je allemaal bedoelt maar volgens mij is het heel simpel. In de headset zit de antenne dus die moet altijd aangesloten zijn...
Hoe werkt dat Visual Radio dan eigenlijk? Als ik via opties kies voor 'Vis. dienst opstarten', dan krijg ik de melding dat een ID vereist is. Deze kan ik dan vervolgens ophalen via toegangspunten van Vodafone. Mijn N70 is geen 'branded' toestel van Vodafone en ik gebruik 'm met een Telfort abo. Wat is het voor een functionaliteit. Is het zoiets als RDS op analoge radio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:53

azteke

King

tis inderdaad visual radio, mijn fout :)
Jammer dat je headset als antenne werkt, zou handig zijn als die ingebouwd was..

Hoe visual radio zelf werkt ben ik ook nog niet achter, maar je zal er ongetwijfelt voor moeten betalen (zal wel iets van radio over UMTS zijn ofzo)

edit:

Owja! Ik had nog een vraag. Als de telefoon op toetsblokkering staat en je schuift het cameraschuifje open dan reageert de N70 alsnog. Is het mogelijk dit uit te zetten zodat hij niet per ongeluk van toetsblokkering af kan gaan door de camera?
Ik gebruik nu de blokkeringsfunctie waarbij je een code in moet typen, maar toetsblokkering is toch iets prettiger.

[ Voor 42% gewijzigd door azteke op 19-01-2006 18:12 ]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.