Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102861

jandorie om het maar even netjes te houden..

ik heb camerafx ofzo erop gedaan om te kijken hoe alles werke enzo met installeren maar het proggie werkt niet en wilt ook niet meer uninstallen:o wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

TYNOz schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:30:
[...]

tis een li-ion batterij hoor, die kan je opladen waanneer je wilt!
en 12 uur opladen kan volgens mij helemaal niet na 1,5 uur zegt die al dat die vol is!

en dat van dat 12 uur opladen is (volgens mij) echt zoooo 2000
vanmiddag dit advies gekregen bij aankoop van de N70, bij het SP waar ik hem gekocht heb, doe dus niet meer dan hun advies meegeven. Overigens kom je dit advies ook tegen bij de 8800, 6680, 6681 en de N90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kreeg te horen 24 uur opladen B) ben je hem ffies een dagje kwijt zei ie erbij :o maar volgens die kerel zat er ook al standaard 140 mb in 8)7 die mensen weten ook niet alles van elke telefoon natuurlijk

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 102861 op 16-12-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

24 uur opladen is echt dikke klets (net zoals 140mb!), net zoals je 'm tijdens het opladen niet gewoon kunt gebruiken..

Er wordt inderdaad gezegd (ook door Nokia) dat je de telefoon een keer helemaal op moet laden, helemaal leeg moet bellen/laten lopen/spelen etc. en dan weer helemaal vol tanken en dat dan de batterij het pas goed gaat doen. Gewoon effe die lithiumcelletjes wakker schudden laten we maar zeggen. Nou volledige capaciteit geeft ie na 3x opladen geloof ik...

Prog niet meer kunnen uninstalleren is vreemd (tel. al wel gereboot?), heb je geen bestanden verplaatst of iets dergelijks? Kun je 'm niet meer uninstalleren dan zou ik gewoon de fabrieksinstellingen terug zetten...

Voor degenen die het nog niet weten een tip: in het menu bij geheugen (instrumenten ->geheugen) kun je opties-> reservekopie doen. Dan gooit de tel. een bestandje op je mmckaartje waarmee je de telefoon in dit soort situaties makkelijk weer terug kunt zetten (incl adresboek en instellingen).

PS. mijn Nokia N70 is nu, in de week dat ik 'm heb, ongeveer 3-4x vastgelopen...
Genoeg werk dus nog voor de firmware schrijvers. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Harrie_ op 17-12-2005 00:16 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94650

Iemand een aanrader voor de beste 1Gig MMC?? Wil er eentje kopen binnenkort, maar zie er zoveel merken van. Smartmovieplayer op me N70 geinstalleerd en de converter op m'n pc :9 . Leuke proggie's vooor het afspelen en omzetten van filmpjes. Wil nu en hele film converten en afspelen op m'n phone vandaar dat ik die 1Gig MMC nodig hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94650 op 17-12-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 23:27
inderdaad, zijn er al lijstjes van ervaringen met die multimediakaarten in de N70? ik heb de naam Kingston al eens langs zien komen, maar er zijn vast nog wel meer merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141642

SanderTje! schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:01:
Even ter info voor de mensen die nog op zoek zijn naar de N70:

Zag in de Spits dat BCC de N70 in de aanbieding heeft.

2 jaar UMTS 25 bij Vodafone en het toestel gratis. Bij Vodafone moet je nu nog 99 euro voor dat toestel betalen dan.

Zo moet ik dat dus ook, want ik had hem verdorie van de week afgesloten via Vodafone... 13 februari kan ik daarmee gaan bellen.

(De bovenstaande alinea is tevens het bewijs dat ik niets te maken heb met die BCC... maar dacht dat de mensen er hier wel wat aan zouden hebben.)
Kan iemand me please een link geven waar ik de n70 bij BCC kan bestellen? Ik kan het echt niet vinden. Of is de actie al afgelopen? Ik vind het een superactie. 25 euro keer 24 maanden is 600 euro. 8 maanden 50% korting is 100 euro dus totale kosten wordt 500 euro. Delen door 24 maanden is gemiddeld 20,80 per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141642 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:06:
[...]

Kan iemand me please een link geven waar ik de n70 bij BCC kan bestellen? Ik kan het echt niet vinden. Of is de actie al afgelopen? Ik vind het een superactie. 25 euro keer 24 maanden is 600 euro. 8 maanden 50% korting is 100 euro dus totale kosten wordt 500 euro. Delen door 24 maanden is gemiddeld 20,80 per maand!
alleen jammer dat hij (volgens BCC Enschede) pas eind januari binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat zo? Ow dan gaat het voor mij over denk ik... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141642 op 17-12-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is oud nieuws, maar op de Nokia site staat een patchfile-tje (sis-bestand) wat een bugje in de beltonengenerator verhelpt. Soms duurt het lang voordat je een beltoon hoort (als het een groter bestandje is of zo). Door deze patch is dat verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44493

Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 15:51:
Misschien is oud nieuws, maar op de Nokia site staat een patchfile-tje (sis-bestand) wat een bugje in de beltonengenerator verhelpt. Soms duurt het lang voordat je een beltoon hoort (als het een groter bestandje is of zo). Door deze patch is dat verholpen.
Geld dit ook nog voor de laatste firmware? de 3.zoveel versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110603

Zo groot is t verschil niet tussen de acties van BCC en CityPoint.

Bij beiden krijg je 8 maanden 50% maar bij CityPoint krijg je ook nog eens 45 euro retour en bij BCC niet. Dus als je 25 euro abo wilt is het maar 55 euro duurder voor N70.

Overigens, als je 35 euro abo neemt krijg je m bij de CityPoint gratis en ook nog eens 45 euro retour dus dan is het zelfs voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44493 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:49:
[...]

Geld dit ook nog voor de laatste firmware? de 3.zoveel versie?
is die nieuwe sw ook al voor de nederlandse versie beschikbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110603 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:05:
Zo groot is t verschil niet tussen de acties van BCC en CityPoint.

Bij beiden krijg je 8 maanden 50% maar bij CityPoint krijg je ook nog eens 45 euro retour en bij BCC niet. Dus als je 25 euro abo wilt is het maar 55 euro duurder voor N70.

Overigens, als je 35 euro abo neemt krijg je m bij de CityPoint gratis en ook nog eens 45 euro retour dus dan is het zelfs voordeliger.
Je bedoelt Vodafone CityPoint? Is de internetsite van vodafone duurder dan duuder dan de winkel zelf? Want op je de vodafone betaal je voor toestel bij UMTS 25 abbo nog 99,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25
Ik heb de vodafone versie binnen! Gelukkig kun je hem nog wel gewoon op standaard terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Nou, de telefoon bevalt me vooralsnog prima! Moet nog wel veel uitzoeken, want dit is mijn eerste smartphone.

Wat ik wel een (klein) minpuntje vind aan deze telefoon is dat je telkens het extra clipje nodig hebt om de geheugenkaart in de tel. te stoppen en eruit te halen: dat ding is zo klein, volgens mij ga ik dat nog eens verliezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HetBiggie schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:46:
Nou, de telefoon bevalt me vooralsnog prima! Moet nog wel veel uitzoeken, want dit is mijn eerste smartphone.

Wat ik wel een (klein) minpuntje vind aan deze telefoon is dat je telkens het extra clipje nodig hebt om de geheugenkaart in de tel. te stoppen en eruit te halen: dat ding is zo klein, volgens mij ga ik dat nog eens verliezen!
eenmaal erin hoeft hij er toch nooit meer uit? of je doet het met een euromuntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94650

HetBiggie schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:46:

Jij hebt hele dikke vingers dan :/ Lukt het ook niet met je pink. Het lukt mij gewoon met me vinger om het eruit te krijgen. Gewoon even tegen aan duwen als ie erin zit en dan schiet ie er een stukje uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
zijn er al lijstjes van ervaringen met die multimediakaarten in de N70? ik heb de naam Kingston al eens langs zien komen, maar er zijn vast nog wel meer merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-07 19:03
Ik draai nu al een paar weken met een Apacer 512 MB zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Hier een Kingston 512MB geheugen kaart

je krijgt maximaal 489 MB om op te slaan.
heb er geen moeite mee werkt uitermate prettig :> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44493

Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:46:
[...]

is die nieuwe sw ook al voor de nederlandse versie beschikbaar dan?
Ik heb de n70 bij een nokia servicepoint netjes laten updaten naar de nieuwe firmware en alles gewoon nederlands hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ik heb zelf 2 rs/dv mmc kaartjes van Transcend, werkt prima. Weet alleen niet of Transcend al 1gb kaartjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Kan iemand mij ook vertellen hoeveel ruimte tomtom mobile 5 + nederlandse kaart in beslag neemt? Welke gpsmuizen worden hier gebruikt? Positieve/negatieve ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
McLatey schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:39:
Kan iemand mij ook vertellen hoeveel ruimte tomtom mobile 5 + nederlandse kaart in beslag neemt? Welke gpsmuizen worden hier gebruikt? Positieve/negatieve ervaringen...
tomtom 5 + benelux is ongeveer 102 mb.

gebruik de officiele tomtom muis en werkt zeer prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

TYNOz schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:40:
[...]

tomtom 5 + benelux is ongeveer 102 mb.

gebruik de officiele tomtom muis en werkt zeer prettig :)
Mjaa, is meteen wel de duurste...
Heb ook nog een pda met navigatie, originele tomtom-wired antenne maar die aansluiting was naar de klote dus die heb ik zelf geprobeerd te maken toenstraks (rj11 stekkertjes) wat er toe heeft geleid dattie nu helemaal rijp is voor de sloop. TomTom moet er nog 50 euro voor hebben om het te maken, dus dan ga ik nu maar meteen over op BT.

Heeft er al iemand ervaring met de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver? Zie dat zo op internet staan; concurrerende prijs en best goede specs. Dit zal toch ook gewoon goed werken icm met tomtom mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
McLatey schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:20:
[...]Heeft er al iemand ervaring met de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver? Zie dat zo op internet staan; concurrerende prijs en best goede specs. Dit zal toch ook gewoon goed werken icm met tomtom mobile?
Die Oasis is de x-ste incarnatie van de GPS met Nemerix chipset. Werkt prima met TomTom, alleen is niet de beste GPS om mee te gaan hiken. Zie ook www.gpspassion.com.

Overigens wordt TomTom nog niet ondersteund op de N70. Door veranderingen (bugs?) in het bluetooth gedeelte van de N70 valt TomTom vaak uit. En dat is tijdens navigeren niet zo handig kan ik je vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ook tomtom mobile 5.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Raka schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:17:
[...]

Overigens wordt TomTom nog niet ondersteund op de N70. Door veranderingen (bugs?) in het bluetooth gedeelte van de N70 valt TomTom vaak uit. En dat is tijdens navigeren niet zo handig kan ik je vertellen...
waar kan je dat op baseren ?? en welke versie van tomtom heb jij dan ???
werkt 100 % hierzo hoor! (versie App.-versie 5.000 (419))

de officiele tomtom is van me vader en werkt zeer goed!
ik gebruik zelf deze: Oasis media BLuetooth GPS
werkt imho zeer goed !

[ Voor 3% gewijzigd door TYNOz op 20-12-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Website TomTom
Series60

* Nokia
3230, 6260, 6600, 6630, 6670, 6680, 6681, 7610, N70, N90
Volgens officiële website zou het goed moeten werken.
Dat het niet werkt, eigen ervaring of van horen zeggen?
Misschien door oude firmware?

ps. bovendien heb ik nog een nokia 6600, het is makkelijk dat ik die dan ook evt. voor navigatie kan gebruiken

[ Voor 18% gewijzigd door Harrie_ op 20-12-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

TYNOz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:52:
[...]
ik gebruik zelf deze: Oasis media BLuetooth GPS
werkt imho zeer goed !
Heb 'm zojuist ook besteld, ze schrijven volgende dag al thuisbezorgd _/-\o_.
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Heb een nieuw probleem gehad; ik ontvang niet altijd m'n smsjes.
Wanneer ik telefoon opnieuw uit en aanzet krijg ik ze wel binnen (van versch. nl-netwerken).
Heeft hier iemand verder nog meer last van gehad?

Ik zal eens kijken of het probleem zich aan blijft houden of nu niet meer voorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
McLatey schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:21:
Wanneer ik telefoon opnieuw uit en aanzet krijg ik ze wel binnen (van versch. nl-netwerken).

Ik zal eens kijken of het probleem zich aan blijft houden of nu niet meer voorkomt...
wat is je provider dan ??
wat voor firmware heb je dan ??
details plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
McLatey schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:16:
[...]

Heb 'm zojuist ook besteld, ze schrijven volgende dag al thuisbezorgd _/-\o_.
Ben benieuwd...
Ik ook. :)

So, a small review of any of you would be nice ;)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
TYNOz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:52:
[...] waar kan je dat op baseren ?? en welke versie van tomtom heb jij dan ??? [...]
Kijk even op dit forum - en dan speciaal in deze thread. Dan zie je dat er meer mensen zijn die TomTom niet 100% kunnen draaien op de N70. Wellicht is het een kwestie van geluk?

Ik draai overigens versie 5.21 op de 2.05 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163799

McLatey schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:21:

TYNOz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:56:
[...]

wat is je provider dan ??
wat voor firmware heb je dan ??
details plz :)
Ja ik heb hetzelfde probleem, vond het al zo stil qua smsjes.

Ik zit bij T-mobile en draai versie 2.0536.0.2

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Ik heb ook maar eens dit dingetje gehaald, hij was maar €0,01 euro cent bij de BCC
met een 2 jarig Vodafone UMTS 25 abo. :P
Wat een ding zeg, ik ben echt helemaal verkocht! :D

Maar nu heb ik wat vraagjes:

1)
Ik zag op een gsm site dat je ook de frontjes kon vervangen?
Ik kan dit nergens terug vinden, is dit waar?

2)
Ik zag in de Pricewatch dat een 1GB MMC RS DV geheugen kaartje best betaalbaar is, rond de 50 eurotjes, maar toen kwam ik op deze site Klik en keek ik met de "Kingston Configurator" en die zei dat de Nokia N70 maar tot 512MB geheugen ondersteundt. :(
Is dit op waarheid gebaseert ?

3) (niet echt een vraag)
En hebben jullie ook zo'n Extended Warranty kaartje van Nokia erbij gehad?
Dus heb je in totaal 2 jaar fabrieks garantie. :9

Btw dit is mijn firmware versie: v 2.0539.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-07 15:08
op het forum van telecomvergelijkers staat een bericht van iemand die een 1Gb kaartje gebruikt.

Als TomTom op een geheugenkaartje staat, kan je daarnaast de ruimte die over is benutten om bv. mp3 tjes op te zetten.
(uit bovenstaand bericht maak ik op dat naast tomtom + kaarten benelux nog wel wat ruimte op een 512 kaartje overblijft.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Anoniem: 163799 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:21:
[...]

[...]

Yep, hier ook iets vaags meegemaakt, ik wou mijn Telefoon boek over zetten van mijn oude sim-kaart, hiervoor gebruikte ik een Sony-Ericsson T610, toen ik mijn nieuwe Vodafone sim erin deed kreeg ik een sms met de Vodafone MMS instellingen, en later nog een MMS, maarja nu ik
die settings op mijn T610 heb ontvangen, kan ik niet MMS'en op mijn Nokia. :(
Ik denk dat die settings maar 1 keer verstuurd worden, dit is wel balen, je zou toch wel verwachten
dat 1 van de hoofd functies van een telefoon het goed doen. Hoopelijk komt hier snel een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
WietBoer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:13:
1)
Ik zag op een gsm site dat je ook de frontjes kon vervangen?
Ik kan dit nergens terug vinden, is dit waar?

2)
Ik zag in de Pricewatch dat een 1GB MMC RS DV geheugen kaartje best betaalbaar is, rond de 50 eurotjes, maar toen kwam ik op deze site Klik en keek ik met de "Kingston Configurator" en die zei dat de Nokia N70 maar tot 512MB geheugen ondersteundt. :(

3) (niet echt een vraag)
En hebben jullie ook zo'n Extended Warranty kaartje van Nokia erbij gehad?
Dus heb je in totaal 2 jaar fabrieks garantie. :9

Btw dit is mijn firmware versie: v 2.0539.1.2
1) ebay hier

2) weet ik niet zeker
test het maar ;)

3) krijg je standaard volgens mij. Maar ik heb de spaanse/engelse gehad dus weet het niet zeker kan niet zo goed spaans :D

EDIT:
deze ziet er helemaal niet verkeerd uit:
Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/01/i/05/bd/50/dd_1_b.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door TYNOz op 21-12-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Raka schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:54:
[...]

Kijk even op dit forum - en dan speciaal in deze thread. Dan zie je dat er meer mensen zijn die TomTom niet 100% kunnen draaien op de N70. Wellicht is het een kwestie van geluk?

Ik draai overigens versie 5.21 op de 2.05 firmware.
mm zo te zien hebben de mensen op dat forum alleen problemen icm een BT-77..

maar ik heb FW-versie 3.0546 misschien heeft nokia ut al gefixt :)

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

WietBoer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:48:
[...]

Yep, hier ook iets vaags meegemaakt, ik wou mijn Telefoon boek over zetten van mijn oude sim-kaart, hiervoor gebruikte ik een Sony-Ericsson T610, toen ik mijn nieuwe Vodafone sim erin deed kreeg ik een sms met de Vodafone MMS instellingen, en later nog een MMS, maarja nu ik
die settings op mijn T610 heb ontvangen, kan ik niet MMS'en op mijn Nokia. :(
Ik denk dat die settings maar 1 keer verstuurd worden, dit is wel balen, je zou toch wel verwachten
dat 1 van de hoofd functies van een telefoon het goed doen. Hoopelijk komt hier snel een fix voor.
Ik dacht toch dat het zo was dat wanneer je een nieuwe telefoon gebruikt je opnieuw de instellingen doorgesmst krijgt (netwerk herkent nieuw imeinummer en zal je nieuwe instellingen smssen).
Toen ik m'n nieuwe telefoon in gebruik nam deed ik er eerst mn vodafone kaartje in, kreeg vervolgens automatisch nieuwe instellingen toegestuurd (niets aan abo. gedaan) en vervolgens m'n t-mobile kaart en kreeg daar ook nieuwe instellingen voor. Heb al 3.5 jaar T-Mobile en iedere keer werkt het zo, dus beetje vreemd...
Anoniem: 163799 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:21:
[...]

[...]

Ik heb OOK T-Mobile, en OOK dezelfde firmwareversie. Het is nu echter niet meer voorgekomen.. Ik zag ook dat de MMS instellingen opeens anders stonden :S. Nu terug gezet en verder geen last tot nu toe meer van gehad. Ik krijg trouwens bij MMS versturen geen statusrapport:afgeleverd meer, wat ik op m'n 6600 wel kreeg (nog wel bij smsjes).

Heb nu ook de gpsmuis getest icm TomTom. Werkt verder perfect, MAAR het geluid hapert (bij m'n 6600 ook maar daar nog erger). Ik gebruik TomTom Mobile 5.0nogwat maar volgens mij ligt het aan de snelheid waarmee de geluidsfiles van de geheugenkaart getrokken kunnen worden.
Bram (beste stem natuurlijk) zegt dus bijv.: 'Volg, volg, volgende straat rech, rechtsafslaan'. Bij de 6600 is het nog erger die doet: 'Vol, volg rechts. rech'.
Het werkt dus wel, maar spraakbestanden haperen vaak.

Hebben hier meer mensen last van? Ik gebruik trouwens een Kingston Mobile 512mb DV MMC kaartje. Geen last gehad van connecten trouwens, alhoewel soms wanneer BT al aanstaat, de tel. de muis niet direct ziet in TomTom zelf maar wanneer je BT uitschakelt en dan TomTom opstart, vervolgens instemt dat BT aangaat er geen problemen zijn.

Zit me nu echt te vragen of ik m'n tel. al zal laten updaten. Waarschijnlijk komt over een maand toch wel WEER een nieuwe versie uit en dan kan ik dus weer gaan schokken om die er dan weer op te gooien. Ik wacht denk ik nog even een half/driekwart jaartje dan zijn er missch. grote verschillen verholpen.

---
Duurt dat updaten trouwens lang en hoeveel kost het?
Is het dan slim om gewoon een NSP te zoeken (of andere gsmboer), of hoe hebben jullie dat gedaan?
Heeft iemand ervaringen met NSPs in Noord-Brabant (regio den Bosch liefst)?

[ Voor 33% gewijzigd door Harrie_ op 22-12-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Zeg TYNOz, heb je ook die BT dongle van inkoopacties? Goed aan de praat met Nokia PC Suite en de N70? Zo ja, welke drivers heb je gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
StanTheMan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:29:
Zeg TYNOz, heb je ook die BT dongle van inkoopacties? Goed aan de praat met Nokia PC Suite en de N70? Zo ja, welke drivers heb je gebruikt..
jah heb die idd van inkoop acties !
ik heb hem werken met: BlueSoleil ofzoiets.

maar weet niet zeker of die ook met PC suite werkt!
Ik kan in in ieder geval dingen verzenden via bluesoleil maar het gaat maar met met 40 kbps maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Gebruik je pc suite niet? Als je dat wel doet: fijn als ik zou kunnen horen of dat werkt.. Want wat ik ook doe, ik krijg het niet goed aan de gang.. Een wereld van verschil met de MSI dongle die ik eerst had, maar die wel aan vervanging toe leek gezien de BT 1.1....

Als het bij jou wel werkt, dan denk ik dat ik even langs een Nokia Service Pointje moet gaan (jij hebt wel de laatste FW als ik me niet vergis hè?)

[ Voor 23% gewijzigd door StanTheMan op 23-12-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 21:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

StanTheMan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:56:
Gebruik je pc suite niet? Als je dat wel doet: fijn als ik zou kunnen horen of dat werkt.. Want wat ik ook doe, ik krijg het niet goed aan de gang.. Een wereld van verschil met de MSI dongle die ik eerst had, maar die wel aan vervanging toe leek gezien de BT 1.1....

Als het bij jou wel werkt, dan denk ik dat ik even langs een Nokia Service Pointje moet gaan (jij hebt wel de laatste FW als ik me niet vergis hè?)
Alleen de mensen die vandaag langs een Nokia Service Point zijn geweest hebben de nieuwste firmware. Er is namelijk vandag een nieuwere versie uit gekomen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
StanTheMan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:56:

Firmware maak niet zoveel uit!
De versie van je pc suite wel ik kijken heb ik nog versie 6.6 !
Ik naar nokia site zie ik daar versie 6.7 ff kijken wat er allemaal nieuw is..
jaaah hooor ondersteuning voor BlueSoleil drivers!

Hij werkt nu als een trein!

dus gewoon nieuwe versie van PC suit downloaden
Dan op verbindingen beheren en ff instellen..

gil maar als je er niet uit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 13:20

IJsrace

null

Heb hem net besteld op Typhone.nl in combinatie een 2-jarig Vodafone 22,50 abo.
Morgen de papieren op de bus, hopen dat ie lekker snel binnen komt.
Nu nog een MMC kaartje bestellen, maar wat zal ik doen? 1GB of 512MB? (Zie post stuk terug ivm met max 512MB??)

Nokia N70 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de N70 ook gekocht met Vodafone UMTS 25 abbonement. Nu vraag ik me af wat ik nu gratis met Vodafone Live kan doen Welke sites kosten wel geld en welke niet? Of wordt het altijd aangegeven als je ergens nog voor moet betalen? Als ik op de Live toets druk kan ik verschillende dingen doen/opvragen (weer/tvgids/sportberichten) zonder dat hij aangeeft dat het geld kost. Bij sommige dingen (nieuwsberichten/ringtones/routeplanner) geeft hij aan dat je een abbonement moet afsluiten. Zijn dat de enige dingen die geld kosten? In mijn logboek staat wel dat ik ... kb gegevens verzonden en ... kb gegevens ontvangen heb. Maar dat kost mij geen geld toch omdat ik UMTS abbo heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Anoniem: 141642 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:48:
Ik heb de N70 ook gekocht met Vodafone UMTS 25 abbonement. Nu vraag ik me af wat ik nu gratis met Vodafone Live kan doen Welke sites kosten wel geld en welke niet? Of wordt het altijd aangegeven als je ergens nog voor moet betalen? Als ik op de Live toets druk kan ik verschillende dingen doen/opvragen (weer/tvgids/sportberichten) zonder dat hij aangeeft dat het geld kost. Bij sommige dingen (nieuwsberichten/ringtones/routeplanner) geeft hij aan dat je een abbonement moet afsluiten. Zijn dat de enige dingen die geld kosten? In mijn logboek staat wel dat ik ... kb gegevens verzonden en ... kb gegevens ontvangen heb. Maar dat kost mij geen geld toch omdat ik UMTS abbo heb?
daarvoor moet je even op de vodafone website kijken
Dit is een nokia N70 topic niet een "welke websites zijn gratis met vodafone UMTS topic" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Nou, ik had dus ook al de nieuwste versie van Nokia PC Suite.. Dus............ het lijkt er dan toch op dat ik een firmware updateje moet doen hè?

En Ginz, nieuwe firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TYNOz schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:09:
[...]

daarvoor moet je even op de vodafone website kijken
Dit is een nokia N70 topic niet een "welke websites zijn gratis met vodafone UMTS topic" ;)
Helemaal gelijk in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StanTheMan schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:15:
Nou, ik had dus ook al de nieuwste versie van Nokia PC Suite.. Dus............ het lijkt er dan toch op dat ik een firmware updateje moet doen hè?

er komt nog een tijd dat de SW-updates van Nokia eerder op de markt komen dan de toestellen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn nokia n70 wordt helmaal niet meer herkent door mijn computer.. eerst wel gewoon maar nu keeg ik onbekend apparaat en daarna detecteerde hij helemaal niks meer maar alle andere usb apparaten werken wel gewoon goed..

iemand nog mer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
wel een beetje zeurderig hoor, iemand vraagt het toch....kan er best normaal op gereageerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
sterker nog, Coldplayer vraagt t zelf en geeft hem gelijk....

oh hij staat op m'n broers account, dit is een bericht van StanTheMan...

[ Voor 39% gewijzigd door _Richie_ op 25-12-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja ik had gewoon een vraag over het abonnement dat ik op mijn N70 heb dus dacht stel hem hier gewoon. Maar bij nader inzien gaat het eigenlijk (meer) over het abonnement zelf en heeft het niet veel met de N70 te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
al goed, al goed... ik vind r toch een bepaalt toontje aanzitten...
maar goed, laten we ons bij t onderwerp houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

StanTheMan schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:15:

Ja, weet het niet uit mijn hoofd welke, maar is nogal wat veranderd dacht ik.... Het waren 3 files, van totaal ongeveer 150MB. Dus flink wat veranderingen lijkt me.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:20:
[...]

er komt nog een tijd dat de SW-updates van Nokia eerder op de markt komen dan de toestellen zelf.
Die tijd is er al...

Ik heb al firmware updates van de Nokia 7370

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
weet iemand of het mogelijk is om de songtitels en zo op je beginscherm te zeten, of kan dat niet meer? ik had een 6230, en daar zag je je alles staan. wel handig als je een naam van een nummer wilt weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Misschien kun je een andere MP3 speler gebruiken? Ik had voor de 6600 (die ik nog steeds heb in afwachting tot de N70) UltraMP3. Gratis, nooit lang gebruikt trouwens vanwege een slechte geluidsuitvoer door de 6600 zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 26-12-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-07 15:08
iemand toevallig ook ergens een beetje chique zakje of hoesje voor de n70 gezien?
Hij zit nu los in m'n broekzak, maar dat zal wel niet zo lang goed gaan. Ik wil niet zo'n hutkoffer aan m'n riem hebben hangen,
Wel jammer trouwens, bij de meest simpele phones (v3 ofzo) krijg je er een hoesje bij en bij dit toestel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
SanderTje! schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:19:
Misschien kun je een andere MP3 speler gebruiken? Ik had voor de 6600 (die ik nog steeds heb in afwachting tot de N70) UltraMP3. Gratis, nooit lang gebruikt trouwens vanwege een slechte geluidsuitvoer door de 6600 zelf.
heb eens rondgekeken voor ultra mp3, maar vind nergens dat de gegevens dan in het beginscherm staan, zgn. stand by modus. of is dit wel het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
kaydecop schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:23:
[...]

heb eens rondgekeken voor ultra mp3, maar vind nergens dat de gegevens dan in het beginscherm staan, zgn. stand by modus. of is dit wel het geval?
Sorry, had verkeerd gelezen 8)7

UltraMP3 is slechts een standalone MP3-speler die niet integreert in de standby-modus...

Excusez moi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:18
Een vraagje.... :)

Ik kan mijn contract verlengen bij Vodafone. Ik wil dat voor het nieuwe jaar doen, omdat ik dan de eerste 8 maanden 50% korting krijg op mijn abbo. Nu wil ik een Nokia N70 met een UMTS abbo.

Voor mijn werk/opleiding heb ik een laptop waarmee is soms voor b.v. het maken van presentaties, het internet ff snel op moet.

Kan ik doormiddel van het aansluiten van de N70 op de laptop internetten via UMTS? :?

Kan dit ook met andere UMTS toestellen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Ja, dit moet kunnen, er zit ook een USB kabel bij waardoor de verbinding tussen N70 en laptop niet de bottleneck zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Mr.David schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:21:
Een vraagje.... :)

Ik kan mijn contract verlengen bij Vodafone. Ik wil dat voor het nieuwe jaar doen, omdat ik dan de eerste 8 maanden 50% korting krijg op mijn abbo. Nu wil ik een Nokia N70 met een UMTS abbo.

Voor mijn werk/opleiding heb ik een laptop waarmee is soms voor b.v. het maken van presentaties, het internet ff snel op moet.

Kan ik doormiddel van het aansluiten van de N70 op de laptop internetten via UMTS? :?

Kan dit ook met andere UMTS toestellen? O-)

Tip: Regel je abo dan via hun telefoonnummer als je bij hun wilt blijven, krijg je net als ik 10 maanden korting i.p.v. 8. Wel even om vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
iemand ook enig idee hoe ik programmas erop kan zetten? krijg steeds dat hij niet geinstalleerd kan worden om beveiligingsredenen... probeer nl. autolock erop te zetten, zodat toetsenblokkering automatisch opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
goed zoeken bij de instellingen (ofwel algemene instellingen-menu, ofwel die van de toepassingen). Ik heb m nu even niet naast me liggen en heb geen zin om m te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
kaydecop schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:47:
iemand ook enig idee hoe ik programmas erop kan zetten? krijg steeds dat hij niet geinstalleerd kan worden om beveiligingsredenen... probeer nl. autolock erop te zetten, zodat toetsenblokkering automatisch opgaat.
Toevallig hier vanmiddag nog mee te maken gehad met de 6630 van m'n moeder. Dus neem aan dat het op de N70 ook zo werkt: ga naar Applicatiebeheer en kies dan voor instellingen. Dan kun je instellen of installaties wel of niet uitgevoerd mogen worden. Bij jou staat ie op 'Signed only'. Gewoon even op 'Yes' zetten en je bent klaar...

[ Voor 15% gewijzigd door SanderTje! op 27-12-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tijdje met een GSM en een PDA rond gelopen, maar vond dat toch niet echt geweldig. Gisteren dus maar een alles in 1 oplossing besteld in de vorm van de N70 (en gelijk overstap van Orange ivm slecht bereik naar Vodafone). Ben erg benieuwd. Als ik alle reviews en het topic hier lees, is het een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154696

Hallo,

Ik ben in het bezit van een i-mate sp5m. Nu vind ik de n70 ook een zeer aantrekkelijk telefoontje. Ik heb alleen een paar vragen. Het scherm van de sp5m is behoorlijk scherp, heb nog geen andere telefoon gezien die dicht in de buurt komt. Maar nu heb ik de n70 ook nog niet in het echt gezien dus vraag ik mij af of de n70 in de buurt van het scherm van de sp5m komt. iemand die deze twee kan vergelijken?

Er draait symbian op de n70, hoe zit het met installeren van applicaties en dergelijke, veel virussen in omloop of valt dat mee ? Kun je verder al je smsjes en afspraken en dergelijke synchroniseren met outlook of een ander programma ?

Hoe zit het verder met bluetooth? Mijn grootste probleem met de sp5m is dat ik niets kan versturen via bluetooth. En wat zijn de instelmogelijkheden.

Hopelijk stel ik niet te veel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaydecop schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:47:
Ik kreeg o.a. dit als antwoord in een mailtje van vodafone (op een overigens heel andere vraag ;) ) maar misschien dat het voor jou van hulp kan zijn, tenminste als je vodafone als provider hebt. Anders dat anderen hier er misschien wel iets aan hebben...

Bij Nokia toestellen, die met Vodafone software uitgeleverd worden, is
het standaard niet mogelijk om software te installeren die niet van
Vodafone afkomstig is (bijvoorbeeld een routeplanner, een thema van
symbianthemes.com, enz.).

U krijgt dan de foutmelding "Fout beveiliging bij installatie, kan
installatie niet uitvoeren".
Standaard is de optie geselecteerd om alleen door Vodafone goedgekeurde
software te installeren. U kunt de beveiliging van uw toestel zelf
in/uitschakelen via Menu>Instrumenten>Beheer>Toepassingsdownloads (niet
'Openen' , alleen 'Selecteren') >Opties>Instellingen>Software
Installatie>Wijzigen>Aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
yesss.. werkt door die genoemde instellingen!
nu kan hij wel op automatisch toetsenblokkering!!
_/-\o_

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 20:16
2)
Ik zag in de Pricewatch dat een 1GB MMC RS DV geheugen kaartje best betaalbaar is, rond de 50 eurotjes, maar toen kwam ik op deze site Klik en keek ik met de "Kingston Configurator" en die zei dat de Nokia N70 maar tot 512MB geheugen ondersteundt.
weet iemand al of dit klopt? wil namelijk geheugen aanschaffen voor mn N70 en het liefst zo groot mogelijk, maar als dit niet gaat werken schiet dat niet op...

Anoniem: 158597

hallo mensen... vraagje :)

Ik heb de nokia pc suite 6.6 en wil updaten naar 6.7. Dus ik naar de nokia site en gedownload. wilde het installeren maar krijg steeds een melding "het systeem is niet gewijzigd. Voer de installatie nogmaals uit op een later tijstip" Maar oudere versie van pc suite zat nog op me computer dus ik heb die verwijderd en het nogmaals geprobeerd maar kreeg weer dezelfde melding. Heeft iemand ook dit probleempje gehad?

Ik heb Windows Xp Sp2

Alvast Thanks. Verder vind ik dit een top toestel... raad iedereen het aan.. _/-\o_ (stiekem toch een beetje niet hehe anders zie je iedereen ermee lopen... voel ik me toch een beetje uniek whaha ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
sjdjong schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:07:
[...]

weet iemand al of dit klopt? wil namelijk geheugen aanschaffen voor mn N70 en het liefst zo groot mogelijk, maar als dit niet gaat werken schiet dat niet op...
ik heb op meerdere fora gehoord dat de n70 tot 512mb ondersteunt... heb zelf 'n kingston 512, en werkt overigens prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Kan iemand mij vertellen welke besturingsysteem er op de n70 draait? Ik weet dat het een symbian os met 60 series interface maar draait er nu symbian 60, 80 of 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op de N70 draait ook Symbian 60. Exacte versiegegevens weet ik niet, afgezien van de subversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81222

Vandaag is mijn Nokia N70 ook binnengekomen! Mooi toestel en niet zo groot dan je wellicht zou denken als je de plaatjes ziet. Voor mij in ieder geval geen last wanneer in je broekzak gedragen.
Ik vind wel dat de snelheid van het toestel gewenning vraagt; als je zoals ik van een 'gewone' gsm naar deze symbian smartphone gaat, is het verlies van snelheid in bv. menu's duidelijk merkbaar.

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien welke versie van de firmware ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 81222 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:29:

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien welke versie van de firmware ik heb?
Met *#0000# kun je dat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

kaydecop schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:02:
[...]

ik heb op meerdere fora gehoord dat de n70 tot 512mb ondersteunt... heb zelf 'n kingston 512, en werkt overigens prima!
Dat is mooi, want ik heb voor de zekerheid ook maar die Kingston 512MB bestelt,
voor maar €36,15 inclusief verzending. :P

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Mja laat ik maar eens wat up-to-date info posten over dit machtige toestel:

Wat info over de nieuwste firmware update:
Nokia N70 :: RM-84 MCU SW
v 2.0536.0.2 to 3.0546.2.3
09 December 2005

Nokia has released a new firmware version for Nokia N70.

Firmware 3.0546.2.3 will be available progressively in the next few days in the official Nokia Points and Nokia Service Points.

This release should improve the Nokia N70 performance as well as fixing known bugs and problems from previous versions.

Read more in short the bulletin of the changes issued from Nokia.

Changes/improvements from
MCU SW v 2.0536.0.2 to 3.0546.2.3:

Bluetooth

* Audio routing corrected for HS-4W , HS-26W & HS-11W headsets & HS-6W Car HF
* Audio distortion when connected to HS-4W & HS-11W has been corrected
* Pairing problem with Nokia 770 corrected
* PC Suite correctly identifies bluetooth name in phone after restoring backup

Camera (Still / Video Capture)

* Correction made to enable “Easy share” after image capture
* Erroneous memory full note removed after starting video capture
* Video capture quality menu: improved scrolling speed
* Sequence mode capture reliability improvements
* Reliability improvement to image sending via Bluetooth
* Option to reset user scenes now works
* Video recording audio quality in Night mode improved
* Minor video encoder improvements for colour capture
* Multimedia Key
* No longer disables security lock under certain conditions

Audio

* If system loading prevents user defined ringtone play then fall back now implemented to play backup ringtone
* Improvements to contact name matching with SIND
* Improvements to SIND performance following resynchronisation of contacts via Bluetooth from PC Suite
* Improvements to AAC decoding

Browser

* www.nokia.com no longer crashes browser application
* Browser no longer crashes when ROP closed when a streaming link is set on the homepage
* WAP push messages can now be deleted by using the C key
* Audio/MPEG MIME type now recognized for downloaded music +

Media Gallery

* Slideshow no longer stops if selected items include DRM expired images or animated GIFs
* Improved Chinese file name handling in Gallery

Email

* Improved reliability of reconnection to users mailbox
* Improvement in handling malformed email headers

SIM

* Fix to allow viewing of SIM stored messages on certain SIM card types
* Reset fixed with Ukrainen SIM
* Improved handling of StarHub & T-Mobile SIM cards

Cellular Signalling

* Location update improvements in 2G on Ericsson Infrastructure
* USSD alerting enabled

Java

* SD download improvements

Image printing

* Opening an image which is already opened in another application no longer crashes the phone
* Improved handling of large (several MBytes) images

Video

* Improvement in termination of RTVS session if MT caller session ended by 2G reselection
* Pause /resume usability improvements on video playback
* Idle screen draws correctly after video streaming ended
* Video Editor crash resolved when canceling MP4 conversion for MMS sending
* APAC variants: input method follows language selection previously input method remained in Arabic
* Phone reset when alarm activated during playing of Snakes game is now fixed
* Improvement such that following aborted USB reflash attempt, phone can be recovered by flashing via FPS-10
* General Binary compatibility improvements
* Handling of accented characters in filenames now more robust, especially seen in Movie Director application
* Visual content handling improvements in Visual Radio Application
* Message sending to multiple recipients now no longer shows corrupted UI
* Improvements to Data transfer application
Als ik het goed heb is deze bug gefixed in de nieuwste firmware,
als je nog de oude firmware hebt is het handig dat je deze patch installeert:
Nokia N70 Ring Tone patch file
7-Dec-2005

Sometimes your phone might not ring or vibrate when a call is received. There are a few reasons why this might occur:

1. If you have deleted your ring tone file or changed your MMC card, the phone may not be able to find the ring tone file and therefore cannot play it. Please ensure that your selected ring tone file still exists on the phone or the MMC card.

2. Complex ring tones (MIDI, AAC, MP3 or WAV files) can sometimes take a long time to load and play. Occasionally when this happens the phone uses a default ring tone setting which may be missing. To ensure this default ring tone is present you can download this patch file and then transfer and install it on your phone. This patch is recommended even if you have not experienced any problem with the ring tone. If your phone shows a security notification when you are installing the file, please ignore it and continue with the installation.

Download
p.s. paar berichten terug vroeg iemand om het progje AutoLock ;)
En hier staat een gratis Doom 3D spelletje, de echte oldskool Doom. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Laatst online: 24-01 00:42
Ik werk nu bijna 2 jaar met de nokia 6600 en die is aan zijn laatste levensweken toe denk ik. Hij valt geregeld uit, ringtones en vibratie werken in 50% van de gevallen niet meer en hij is énorm traag. Ik heb al geprobeerd met firmware updates en formats (voor zover dat gaat natuurlijk).
Daarom heb ik dus maar besloten over te schakelen op een nieuwe gsm, en waarom niet direct een smartphone ;) De N70 staat met voorsprong bovenaan mijn lijstje. Alleen heb ik enkele vraagjes.

-Is er een verschil in snelheid tov nokia 6600 ? SMS'jes typen gaat nu zenuwslopend traag :)
-Hoe lang gaat de batterij werkelijk mee ? Nokia beweert meestal iets anders, ik moet nu elke 3 dagen opladen.
-Is het makkelijk om te verbinden met de pc ? Ik heb hier enorm veel moeilijkheden mee, ik zit soms een halfuur te klungelen eer ik hem verbonden krijg.

Alleszins al bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WietBoer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 03:22:
En hier staat een gratis Doom 3D spelletje, de echte oldskool Doom. :7
Thnx! Ik heb het spelletje doom meteen geinstalleerd :) Ik snap alleen niet wat die WAD file precies inhoud. Hoe je heb jij dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 16:25

admiral866

The King Personality Disorder

SanderTje! schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:35:
[...]

Met *#0000# kun je dat zien.
klopt die code zeker weten?
Ik krijg dan namelijk "verzoek niet voltooid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Anoniem: 141642 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:12:
[...]

Thnx! Ik heb het spelletje doom meteen geinstalleerd :) Ik snap alleen niet wat die WAD file precies inhoud. Hoe je heb jij dat gedaan?
Goed spelletje hè :P
Die *.WAD files zijn er om direct met je telefoon te downloaden en te installen, dus als je met je gsm naar die site toe wap't heb je dus geen PC Suite nodig om te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

admiral schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:39:
[...]

klopt die code zeker weten?
Ik krijg dan namelijk "verzoek niet voltooid"
Ja die code klopt 100%, je hoeft alleen maar die code in te typen, verder geen bel toets indrukken etc.
Soms pakt ie de code bij mijn Nokia niet gelijk, maar na een paar pogingen laat ie de code wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Nieker schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:33:
Ik werk nu bijna 2 jaar met de nokia 6600 en die is aan zijn laatste levensweken toe denk ik. Hij valt geregeld uit, ringtones en vibratie werken in 50% van de gevallen niet meer en hij is énorm traag. Ik heb al geprobeerd met firmware updates en formats (voor zover dat gaat natuurlijk).
Daarom heb ik dus maar besloten over te schakelen op een nieuwe gsm, en waarom niet direct een smartphone ;) De N70 staat met voorsprong bovenaan mijn lijstje. Alleen heb ik enkele vraagjes.

-Is er een verschil in snelheid tov nokia 6600 ? SMS'jes typen gaat nu zenuwslopend traag :)
-Hoe lang gaat de batterij werkelijk mee ? Nokia beweert meestal iets anders, ik moet nu elke 3 dagen opladen.
-Is het makkelijk om te verbinden met de pc ? Ik heb hier enorm veel moeilijkheden mee, ik zit soms een halfuur te klungelen eer ik hem verbonden krijg.

Alleszins al bedankt!!
Ik heb zelf geen ervaring met de Nokia 6600, maar ik kan je wel zeggen dat je de Nokia N70 met een gerust hart kan aanschaffen, je zult er geen spijt van krijgen! SMS gaat erg rap bij de mijne.
Ikzelf had maar 2 uurtjes nodig om de Nokia N70 uit het bos der telefoons te kiezen.

Ook met PC Suite is het een fluitje van een cent, je krijgt er een USB kabel bij, ikzelf
heb ook nog een MSI Bluetooth ontvanger "BToes" bij gehaald, en dit werkt perfect mits je de nieuwste Nokia PC Suite v6.7 download van de Nokia site, ik kreeg mijn MSI Bluetooth niet aan de
praat met de meegeleverde Nokia PC Suite CD v6.6.

Mijn baterij is binnen 1 dag leeg als ik er veel mee speel, maar ik hoorde van mensen die hem al een week of 3 hebben dat de baterij een stuk langer mee gaat.

[beetje off-topic mode]
Ik was zelf een paar dagen terug bij een Nokia service point om de nieuwste software erin te laten zetten, en hij zou gelijk ook de baterij testen. Maar helaas had de medewerker zijn flash-files nog niet uitgezocht, want ik zou officieel de Vodafone software moeten hebben, maar die had ie nog niet uitgezocht, wel zou hij de originele Nokia software erin willen zetten, dus dan ben ik gelijk van de Vodafone zooi af. :P Mja maandag mocht ik terug komen om te kijken of hij de firmwares klaar had.
En gelijk mijn baterij laten testen.
[/beetje off-topic mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

WietBoer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:58:
[...]

Ja die code klopt 100%, je hoeft alleen maar die code in te typen, verder geen bel toets indrukken etc.
Soms pakt ie de code bij mijn Nokia niet gelijk, maar na een paar pogingen laat ie de code wel zien.
ok haha, ik deed 3 nullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164586

Fist post B)
Was me login kwijt

Ik heb sinds een dag ook de N70
Nu heb ik een paar vraagjes waar ik niet uit kom en zo snel even niet terug kan vinden.
Zelfs niet in de gebruiks aan wijzing

Alleer eerst hoe krijg je die irritante zelfstudie toets weg en/of kan je daar wat anders neer zetten?

Hoe kan ik in het eerste scherm ik noem het even "buroblad" de snel koppelingen veranderen?
(ik zit niet te wachten op een printknopje)

Als ik via Bleutooth de telefoon in wandel kan ik enkelt naar het geheugen van het toestel zelf hoe is dit te veranderen?
ivm grote bestanden overdracht zoals tomtom

En is het mogenlijk wma files af te speelen mbv een andere player

en waar kan ik leuke software vinden?

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 164586 op 31-12-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Ik heb em gisteren dan toch maar gekocht en het is idd een groot verschil met mijn oude 6600. Enorm veel sneller en hij typt ook veel vlotter. Verbinden met PC is helemaal geen probleem meer en de functie om gegevens van andere nokia toestellen over te zetten is subliem :) Het enige dat mij opvalt is dat het laden van het menu nog steeds niet heel snel gaat, net zoals de gallerij die toch nog een 10tal seconden nodig heeft om geladen te worden. En ook een beetje jammer dat er een nieuw soort oplader bijzit. Vroeger kon je met je nokia overal ter wereld terecht aangezien iedereen ergens wel een oplader liggen heeft. Nu dus niet meer.

Maar dat zijn slechts enkele details natuurlijk, die gsm is zijn geld meer dan waard. (voor zover ik daar nu al kan over oordelen)

O ja, die mobile castel site doet het niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Nieker schreef op maandag 02 januari 2006 @ 01:27:
Ik heb em gisteren dan toch maar gekocht en het is idd een groot verschil met mijn oude 6600. Enorm veel sneller en hij typt ook veel vlotter. Verbinden met PC is helemaal geen probleem meer en de functie om gegevens van andere nokia toestellen over te zetten is subliem :) Het enige dat mij opvalt is dat het laden van het menu nog steeds niet heel snel gaat, net zoals de gallerij die toch nog een 10tal seconden nodig heeft om geladen te worden. En ook een beetje jammer dat er een nieuw soort oplader bijzit. Vroeger kon je met je nokia overal ter wereld terecht aangezien iedereen ergens wel een oplader liggen heeft. Nu dus niet meer.

Maar dat zijn slechts enkele details natuurlijk, die gsm is zijn geld meer dan waard. (voor zover ik daar nu al kan over oordelen)

O ja, die mobile castel site doet het niet bij mij.
Over die lader, er zat bij mij een klein extra snoertje in de doos die je als verloop stukje kan gebruiken zodat je de oude Nokia laders ook kan gebruiken. ;)

En het menu laden duurt alleen de eerste keer vrij lang net nadat je de telefoon opstart, daarna
start het menu binnen 1 sec. bij mij.

Maar kijk eens met deze code *#0000# welke firmware je hebt, als het goed is
word de Nokia N70 een stuk sneller met de nieuwste firmware v3.0546.2.3 die
ik een stukje hierboven heb omschreven.
Als je bij een Nokia service point vertelt dat je Nokia af en toe vast loopt, en een paar
bugs heeft, dan zetten ze gratis de nieuwste firmware erin, duurt ongeveer 20 minutjes
en testen ze ook gelijk je baterij. Zorg wel dat je baterij vol is, en je een backup maakt
van je telefoon geheugen en gegevens, want die ben je kwijt na het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164586 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:40:
Fist post B)
Was me login kwijt

Ik heb sinds een dag ook de N70
Nu heb ik een paar vraagjes waar ik niet uit kom en zo snel even niet terug kan vinden.
Zelfs niet in de gebruiks aan wijzing

Alleer eerst hoe krijg je die irritante zelfstudie toets weg en/of kan je daar wat anders neer zetten?

Hoe kan ik in het eerste scherm ik noem het even "buroblad" de snel koppelingen veranderen?
(ik zit niet te wachten op een printknopje)

Als ik via Bleutooth de telefoon in wandel kan ik enkelt naar het geheugen van het toestel zelf hoe is dit te veranderen?
ivm grote bestanden overdracht zoals tomtom

En is het mogenlijk wma files af te speelen mbv een andere player

en waar kan ik leuke software vinden?

Alvast bedankt!
De Softtoets-instelingen en die van het bureaublad kun je toch wijzigen bij instrumenten, tel/standby instellingen ( er zit een handleiding bij het toestel hoor)

Via je pc kun je zo app's op je geheugenkaart plaatsen (of via kaart-reader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
WietBoer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:17:
[...]

[beetje off-topic mode]
Ik was zelf een paar dagen terug bij een Nokia service point om de nieuwste software erin te laten zetten, en hij zou gelijk ook de baterij testen. Maar helaas had de medewerker zijn flash-files nog niet uitgezocht, want ik zou officieel de Vodafone software moeten hebben, maar die had ie nog niet uitgezocht, wel zou hij de originele Nokia software erin willen zetten, dus dan ben ik gelijk van de Vodafone zooi af. :P Mja maandag mocht ik terug komen om te kijken of hij de firmwares klaar had.
En gelijk mijn baterij laten testen.
[/beetje off-topic mode]
welke Nokia Service Point was dat dan ?? (plaats?)
en doet die eht gratis voor jouw ??? of voor iedereen ?
dan moet ik daar ook maar eens heen :9

Je kan trouwens ook Ngage spelletjes spelen op je N70!
Ziet er erg slik uit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TYNOz op 02-01-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

oh, ik had gehoopt dat je zelf je telefoon gewoon kon flashen via de computer :(
Je moet dus perse naar zo'n service punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik zit te twijfelen of ik de N70 nu ga kopen, of dat ik wacht op de N80. Dit vooral omdat de N80 wel Wifi ondersteund. Meer mensen die deze twijfels hebben of kan iemand mij overtuigen toch nu de N70 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 18:43
kijk de N80 komt pas uit in 2e kwartaal geloof ik, vanaf April dus en waarschijnlijk zal dat nog wel later worden dus dan wordt dat pas in eind Mei/begin Juli. bovendien komt er straks weer CeBIT en daar zie je ook weer waarschijnlijk mooiere toestellen dan de N80 die dan ook weer later uitkomen. en de prijs van de N80 wordt 570 exl BTW dus dat zal ruim 600 euro gaan worden. Bovendien is de N70 ook een prima toestel dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Inderdaad, op iets als een gsm moet je niet wachten. There's always a bigger fish :)

Bedankt Just Chill, ik heb blijkbaar versie 2.0536.0.2. Ik zal dan maar zo snel mogelijk mijn firmware laten updaten zodat ik niet teveel gegevens verlies ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Nieker op 02-01-2006 12:38 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.