Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Anoniem: 85016
Het zat hem meer in de camera , en de N70 ondersteunde geen umts meer.
Kwa software zitten bij telefoons op de zelfde versie , sneller kan de 1 of de ander nauwelijks zijn zijn beide indentieke telefoons , dus het prijsverschil was te klein om voor een N70 te gaan.
Zijn de meningen denk over verdeeld? werd overigens in beide winkels zelfde gemeld.
Anoniem: 136100
Onzin, de N70 ondersteund wel degelijk UMTS:Anoniem: 85016 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:51:
link
Nah ok bij deze Vodafone utrecht en Total Phone(Woerden) ontbreekt dus de kennisAnoniem: 136100 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:09:
[...]
Onzin, de N70 ondersteund wel degelijk UMTS:
link
Ze zaten overigens wel op een telefoonvergelijkinssite te kijken. vaag majah
Bovendien heeft de N70 een andere versie van de symbian software en een snellere processor [mijn vraag eerder betrof echter of die verschillen groot waren]Anoniem: 85016 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:51:
Vandaag even in Utrecht geweest , even het 1 en ander navragen betreffen de 6680 en de N70 , de vodaphone store , en Total phone (woerden) wisten me beide te melden dat het verschil onwijs klein was tussen beide telefoon.
Kwa software zitten bij telefoons op de zelfde versie , sneller kan de 1 of de ander nauwelijks zijn zijn beide indentieke telefoons , dus het prijsverschil was te klein om voor een N70 te gaan.
Zijn de meningen denk over verdeeld? werd overigens in beide winkels zelfde gemeld.
Dus een beetje vreemd, maar die gegeven informatie klopt echt niet...
ps. ook heeft de N70 een radio en de 6680 niet.
Of ze proberen nu nog met alle moeite een 6680 te verkopen , maar zo zet je je zelf natuurlijk ook flink voor paal
Ze hebben toch echt beiden een 32-bit RISC CPU processor gebaseerd op de ARM-9 series hoor met kloksnelheid van 220 Mhz...McLatey schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:44:
[...]
Bovendien heeft de N70 een andere versie van de symbian software en een snellere processor [mijn vraag eerder betrof echter of die verschillen groot waren]
Dus een beetje vreemd, maar die gegeven informatie klopt echt niet...
ps. ook heeft de N70 een radio en de 6680 niet.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Nou ja, de N70 schijnt iig sneller te zijn. Wanneer ze dezelfde processor zouden hebben, draaien ze doch wel op verschillende versies van symbian software welke ook de snelheid beinvloedt.Eggy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:52:
[...]
Ze hebben toch echt beiden een 32-bit RISC CPU processor gebaseerd op de ARM-9 series hoor met kloksnelheid van 220 Mhz...
Voor verschillen kun je ook eens kijken op: http://mobile-review.com/review/nokia-n70-en.shtml
ps. Gister gesproken met medewerker telefoonwinkel en die zei dat de 6680s nog over de toonbank vliegen als warme broodjes...
N71 mag hier:
Nokia N Series - N71, N80, N91, N92
Dat ontkende ik ook nietMcLatey schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:21:
[...]
Nou ja, de N70 schijnt iig sneller te zijn. Wanneer ze dezelfde processor zouden hebben, draaien ze doch wel op verschillende versies van symbian software welke ook de snelheid beinvloedt.
Voor verschillen kun je ook eens kijken op: http://mobile-review.com/review/nokia-n70-en.shtml
@bounzer
Hij moest het van mij even recht zetten aangezien het een beetje door elkaar stond
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
maar wil ook even melden dat de N70 32 mb "werkgeheugen" heeft!
en dat vind ik echt wel een voordeel!
java apps sluit die echt heel snel (sluit tomtom af in 1 seconden).
weet niet hoe dat dat bij de 6680 is maar alles werkt snel op n70 en dat vind ik wel een groot voordeel
Tomtom afsluiten in 1sec is keurig, daar doet mijn 6680 beduidend langer over, ik schat een seconde of 7. Dit is het enige nadeel wat ik eigenlijk in de 6680 kan ontdekken, af en toe wat traag in de menu's. En het camera-klepje op de achterkant is van yokotoko kwaliteit, ze moesten zich schamen om op zo'n telefoon zo'n cheap-ass klepje te maken...TYNOz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:19:
java apps sluit die echt heel snel (sluit tomtom af in 1 seconden).
weet niet hoe dat dat bij de 6680 is maar alles werkt snel op n70 en dat vind ik wel een groot voordeel
hehe tjah daar hadden ze denk ik nog niet over nagedachtAnoniem: 136100 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:26:
[...]
Tomtom afsluiten in 1sec is keurig, daar doet mijn 6680 beduidend langer over, ik schat een seconde of 7. Dit is het enige nadeel wat ik eigenlijk in de 6680 kan ontdekken, af en toe wat traag in de menu's. En het camera-klepje op de achterkant is van yokotoko kwaliteit, ze moesten zich schamen om op zo'n telefoon zo'n cheap-ass klepje te maken...
Hierzo kan je zien dat de 2 ook gewoon een normale toets is en bij de 6680 een beetje apart is omdat de navigatie toets er een soort inzit
(nieuwe banner op TS)
[ Voor 4% gewijzigd door TYNOz op 06-12-2005 23:42 ]
Anoniem: 161900
Maar ik kan hem nergens vinden!
Ik had het ook al eerder gevraagd maar stel de vraag nog een keer:
Weet iemand of het mogelijk is om met het standaard mailprogramma hotmail te lezen?
Verder vroeg ik me af of iemand het al voor elkaar heeft gekregen Gmail te lezen. Gmail verzenden lukt me wel, maar het ophalen ervan niet.
Heeft iemand een tip??
Voor hotmail gebruik is als:
inkom. Server: pop3hot.com en als
uitgaande Server: smtp.orange.nl
Maar gmail nog niet. Wat heb je ingevuld bij 'server inkomende' en 'uitgaande mail' en hoe heb jij ' beveiliging (poorten) ingesteld?
Ik heb het volgende ingesteld:
- pop.gmail.com
- smtp.gmail.com
- aan (993/995)
- APOP beveil. inloggen: 'AAN'
dit heb ik ook zo. Alleen de APOP beveil. inloggen heb ik: uitAnoniem: 161900 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:51:
Oh geweldig, Hotmail doet het!![]()
Maar gmail nog niet. Wat heb je ingevuld bij 'server inkomende' en 'uitgaande mail' en hoe heb jij ' beveiliging (poorten) ingesteld?
Ik heb het volgende ingesteld:
- pop.gmail.com
- smtp.gmail.com
- aan (993/995)
- APOP beveil. inloggen: 'AAN'
Vreemd, ik dacht ik beide al opties al had gebprobeerd.
Ze doen het nu allebei. Duizend maal dank!
Anoniem: 162499
Volg al een tijdje dit forum en wil graag meer weten hoe ik Hotmail via mijn mobiele telefoon kan lezen, en emails kan versturen. Kan dit bij Orange en vodafone? Moet ik hiervoor een speciaal contract afsluiten? Wat kost het?Anoniem: 161900 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:38:
Nou, dat was de truc dus!
Vreemd, ik dacht ik beide al opties al had gebprobeerd.
Ze doen het nu allebei. Duizend maal dank!
Dit kan met Orange World, en kost 6 euro in de maand.Volg al een tijdje dit forum en wil graag meer weten hoe ik Hotmail via mijn mobiele telefoon kan lezen, en emails kan versturen. Kan dit bij Orange en vodafone? Moet ik hiervoor een speciaal contract afsluiten? Wat kost het?
Ik zou zeggen lees hier om te zien wat de mogelijkheden zijn.
Wel vreemd dat mobile-review dit meldt:TYNOz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:41:
[...]
hehe tjah daar hadden ze denk ik nog niet over nagedacht
[afbeelding]
Hierzo kan je zien dat de 2 ook gewoon een normale toets is en bij de 6680 een beetje apart is omdat de navigatie toets er een soort inzit
(nieuwe banner op TS)
We'll talk about the joystick in details. While the 5D navi button of the Nokia 6630/6680/6681 was one of the most comfortable, the Nokia N70's tough joystick can't be praised this way. It sometimes works incorrect and pressing its center is uncomfortable, one of the directions is pressed instead. In general we see an evident worsening of the keypad ergonomics, probably for the sake of the design.
Ze hebben hier blijkbaar een andere mening over de toetsen dan hier genoten wordt als je het mij zo vraagt... Wat vinden de N70 gebruikers van de stelling van mobile-revieuw, mee eens of oneens?The changes are not as principal... but the ergonomics got worse.
Ook zijn ze niet erg te spreken over de batterijcapaciteit. Nu moet ik ook m'n nokia 6600 iedere dag opladen maar hoe zijn de meningen hierover (capaciteit batterij N70)?
vannochtend 9 uur telefoon opgeladen toen naar werk radio geluisterd op werk ff me lopen kloten (fotos en 2 filmpjes gekeken +bluetooth aangezet bestand verstuurt/ontvangen bluetooth staat nog aan. naar huis ook radio aan thuis gekomen ding aan pc gepluerd filmpjes omgezet naar *.3gp en op telefoon gezet.McLatey schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:48:
[...]
Wel vreemd dat mobile-review dit meldt:
[...]
[...]
Ze hebben hier blijkbaar een andere mening over de toetsen dan hier genoten wordt als je het mij zo vraagt... Wat vinden de N70 gebruikers van de stelling van mobile-revieuw, mee eens of oneens?
Ook zijn ze niet erg te spreken over de batterijcapaciteit. Nu moet ik ook m'n nokia 6600 iedere dag opladen maar hoe zijn de meningen hierover (capaciteit batterij N70)?
*TYNOz kijkt nu op zen telefoon* batterij indicatie nog helemaal vol!
de eerste paar dagen vond ik ook dat de telefoon vrij snel leeg loopt merk er nu niks van!
en ik vind het oneens! vind het echt een goeie 5 nav padje imho
Ik heb nu nog een 6600, maar die gaat wat kuren vertonen met de toetsen: de 2 reageert soms 'dubbel' of niet, wisselt per periode. Voor de rest prima toestel, op z'n "traagheid" na.
Heb lang zitten denken over de 6680, maar toen kwam ineens de N70 (vandaag!) in me op en ben blij dat ik die heb gekozen, zeker nu ik lees wat mensen hier hebben gepost. Ook ik had de review op mobile-review.com al gelezen en het enige waar ik me een klein beetje 'zorgen' over maakte, was de joypad die daar als wat minder werd beschreven. Ik hoop dat dit in de praktijk meevalt en ben dan ook blij dat mensen hier andere dingen daarover neerzetten. Vond het ook wel toeval juist dát punt terug te zien hier...
Heb mij ongeveer ruim een week georiënteerd op een nieuw toestel en heb het nu zo geregeld dat Vodafone mij het toestel stuurt wanneer het abonnement ingaat, zodat de garantie niet al vandaag ingaat terwijl ik het toestel pas over 3 maanden kan gebruiken. Drie maanden is lang denk ik...
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
nah iemand had ook dat review gelezen en ging zich gelijk zorgen maken,SanderTje! schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:16:
. Vond het ook wel toeval juist dát punt terug te zien hier...
ik vind het tot nu toe perfect werken! heeft iemand anders andere mening post plz ff
perfect 5d pad voor the sims 2 mobile
[ Voor 7% gewijzigd door TYNOz op 08-12-2005 11:47 ]
Ik wacht zelf ook tot begin Januari, verwacht dat door de introductie van al die nieuwe telefoons dan (oa N80) de prijs nog wel eens flink kan gaan dalen. Bovendien verwacht ik ook dat er dan meer 'nederlandse toestellen' voorradig zijn ipv geimporteerde phones met nl firmware.SanderTje! schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:16:
...
Heb lang zitten denken over de 6680, maar toen kwam ineens de N70 (vandaag!) in me op en ben blij dat ik die heb gekozen, zeker nu ik lees wat mensen hier hebben gepost. Ook ik had de review op mobile-review.com al gelezen en het enige waar ik me een klein beetje 'zorgen' over maakte, was de joypad die daar als wat minder werd beschreven. Ik hoop dat dit in de praktijk meevalt en ben dan ook blij dat mensen hier andere dingen daarover neerzetten. Vond het ook wel toeval juist dát punt terug te zien hier...
Heb mij ongeveer ruim een week georiënteerd op een nieuw toestel en heb het nu zo geregeld dat Vodafone mij het toestel stuurt wanneer het abonnement ingaat, zodat de garantie niet al vandaag ingaat terwijl ik het toestel pas over 3 maanden kan gebruiken. Drie maanden is lang denk ik...
Weet alleen niet of ik het wel zo lang kan volhouden, laat staan dat je 3 maanden zou moet wachten..

met de andere n series (n70 n90 n91) zal het denk nog wel even duren.McLatey schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:06:
[...]
Weet alleen niet of ik het wel zo lang kan volhouden, laat staan dat je 3 maanden zou moet wachten..
kijk niet gek op als ze pas in maar in nederland zijn!
ze zullen denk ik wel dezelfde marketing truuk gebruiken!
Beetje rondkijken en je kunt nu al wel gewoon Nederlandse versies N70 aankomen hoor...TYNOz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:54:
[...]
met de andere n series (n70 n90 n91) zal het denk nog wel even duren.
kijk niet gek op als ze pas in maar in nederland zijn!
ze zullen denk ik wel dezelfde marketing truuk gebruiken!
http://www.goedkoopste.nu/
http://www.studentmobiel.nl/
http://www.2call.nl/ (afhankelijk van shipping nl modellen/nl-firmware modellen)
N90 is ook al gewoon verkrijgbaar, N80 (wifi 3mp camera!) staat gepland voor begin 2006.
ga trouwens zaterdag me telefoon "flashen" naar nl software
eindelijk nederlands woorden boek in me telefoon is toch wel fijn T9
[ Voor 54% gewijzigd door TYNOz op 08-12-2005 13:42 ]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar dat is vaak het probleem met Nokia helaas...TYNOz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:41:
tjah nu wel jah maar ze hadden hem begin oktober gepland.
ga trouwens zaterdag me telefoon "flashen" naar nl software
eindelijk nederlands woorden boek in me telefoon is toch wel fijn T9
Maar kan ik hieruit opmaken dat je me aanraadt de telefoon nu maar gewoon meteen te bestellen?
(wachten is niet m'n sterkste punt
tjah das dan idd wel slimMcLatey schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:47:
[...]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar dat is vaak het probleem met Nokia helaas...
Maar kan ik hieruit opmaken dat je me aanraadt de telefoon nu maar gewoon meteen te bestellen?
(wachten is niet m'n sterkste punt)
maar doe wel met nederlandse software!!!!
(vind persoonlijk engelse niet zo fijn ivm woordenboekje
Ja, wil 'm dan nu toch maar vandaag al gaan bestellen (nederlandse versie)....TYNOz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:00:
[...]
tjah das dan idd wel slim![]()
maar doe wel met nederlandse software!!!!
(vind persoonlijk engelse niet zo fijn ivm woordenboekje)
Maar mn abo verloopt begin Februari dus ik zou nog effe kunnen wachten. Denken jullie dat dat slim is in geval van vernieuwde firmware of heeft dat vrij weinig zin?
Waarschijnlijk heb ik 'm volgende week ook in huis hoorAnoniem: 136100 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:25:
In geval van vernieuwde firmware kun je m altijd nog laten flashen toch? Kwestie van een paar minuten bij de meeste NSP's, je kunt er vaak op wachten. Ik zou me daar niet door laten tegenhouden om hem pas in februari te kopen, gewoon nu doen (helemaal als je weinig geduld hebt, ik ben d'r ook zo een haha).
Maar de mensen die 'm al in bezit hebben, hebben jullie nog geen firmware fouten ontdekt (nedl. firmware)?
Ik lees op andere paginae dat ze de tel. langzamer vinden werken dan de 6680 hoewel dat in dit topic juist andersom gezegd wordt. Wat is hier jullie mening over?
Er wordt ook geklaagd over thumbnails toevoegen aan namen uit telefoonboek; een deel van de naam zou wegvallen omdat de foto eroverheen komt. Hier ook iets van gemerkt?
PS. Sorry dat ik zo mauw.. maar wil gewoon graag alles weten voordat ik tot aankoop overga
De N70 is echt niet trager dan de 6680, want hij is namelijk sneller!
Verder heb ik geen problemen met de thumbnails, terwijl ik aan mijn halve adressenboek een thumbnail heb toegevoegd. (dit heb ik overigens met Outlook gedaan, maar dat moet toch niets uitmaken?)
Wat ook een hele verbetering is t.o.v. de 6680: voicecommands.
Je hoeft namen en applicaties niet meer van te voren zelf in te spreken. Gaat helemaal automatisch. Dat betekent dat je je volledige adressenbook via voice command kunt benaderen. (terwijl dit bij de 6680 maar mogelijk was met een beperkt aantal namen).
Ook nog geen firmwarefouten geconstateerd. Het is dus met recht het volwassen broertje van de 6680 (had ik al gezegd....) en alle bugs zijn er zo'n beetje uitgehaald. (vooralsnog dan...)
Oké, tenx voor de moeite!Anoniem: 161900 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:25:
Nou, ik blijf het maar herhalen:
De N70 is echt niet trager dan de 6680, want hij is namelijk sneller!
Verder heb ik geen problemen met de thumbnails, terwijl ik aan mijn halve adressenboek een thumbnail heb toegevoegd. (dit heb ik overigens met Outlook gedaan, maar dat moet toch niets uitmaken?)
Wat ook een hele verbetering is t.o.v. de 6680: voicecommands.
Je hoeft namen en applicaties niet meer van te voren zelf in te spreken. Gaat helemaal automatisch. Dat betekent dat je je volledige adressenbook via voice command kunt benaderen. (terwijl dit bij de 6680 maar mogelijk was met een beperkt aantal namen).
Ook nog geen firmwarefouten geconstateerd. Het is dus met recht het volwassen broertje van de 6680 (had ik al gezegd....) en alle bugs zijn er zo'n beetje uitgehaald. (vooralsnog dan...)
Dan weet ik voldoende!
en heb je hem al besteld/binne ???McLatey schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:37:
[...]
Oké, tenx voor de moeite!
Dan weet ik voldoende!![]()
Dat zou wel HEEL snel zijn hè?!
Morgen gaak 'm bestellen, nu nog effe druk met studie etc.
Ik post nog wel wanneer ik 'm binnen heb.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door SietzeJBL op 09-12-2005 15:18 ]
Misschien een nieuwe map aanmaken en ze daar naar toe verplaatsen????SietzeJBL schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:18:
Ik heb sinds gister de Nokia N70 geweldig toestel!!! Ik heb gelijk tomtom geinstalleerd alleen nou krijg ik die plaatjes die tomtom gebruikt in m'n galerij te zien. Weet iemand of je dit kunt veranderen? en zo ja.. Hoe?!
Alvast bedankt!
Ik heb het nog niet geprobeerd hoor, maar zou dat tomtom dan niet in de 'war' raken als al die bestanden opeens op een andere plek staan?Anoniem: 161900 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:49:
[...]
Misschien een nieuwe map aanmaken en ze daar naar toe verplaatsen????
En het zijn er ook nogal veel, dus vandaar leek het me handiger als dat in 1 keer zou kunnen.
Anoniem: 81222
Het "probleem" is als je de gallerij opent dan scant die je memory card en je intern geheugen van je telefeoon het maakt niet uit waar die plaatjes staan. (denk ik).SietzeJBL schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:46:
[...]
Ik heb het nog niet geprobeerd hoor, maar zou dat tomtom dan niet in de 'war' raken als al die bestanden opeens op een andere plek staan?
En het zijn er ook nogal veel, dus vandaar leek het me handiger als dat in 1 keer zou kunnen.
En op ebay zijn al verschillende covers te koop voor de n70
V 3.0546.2.3
18 - 11 - 05
RM-84
plus puntje is dat de gallerij tumbnails veel sneller worden geladen echt hulde
Anoniem: 29544
Heb hem vandaag opgehaald bij de BC maar als ik mijn mmc kaart wil instellen als storage voor sms dan wordt deze wijziging niet doorgevoerd, hebben meerdere mensen hier last van?
Mijn batterij is om precies te zijn vier dagen mee gegaanMcLatey schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:48:
Anoniem: 141642
http://www.telecomvergeli...sm_abo_id=31&sms_abo_id=1
Ik denk dat dit mijn nieuwe telefoontje wordt...
Ik krijg bij dat zelfde abonnement hem [gratis]. Dat was een 1malige actie bij een webshop. Die webshop levert intotaal 8 nokia`s voor 0 euro.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
ik ga denk ik voor de N80. 3Mpixel hoge reso scherm en redelijk groot. weet iemand de datum al? en de prijs. mzzl
Ik betaal 15,95:6(maanden) -50% korting + 9,95x 18 maanden = 226,95 euro voor de nokia N70. Dit is exclusief belminuten. Want die heeft flexibel allround nml niet. Ik ga dit abonnement gebruiken voor videotelefonie.Iddefridde schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:17:
meestal kijk ik bij orange die geeft altijd flinke kortingen op mobiels als je een abbo van 32 eruo neemt. ik zou zeggen kijk ff want het scheelt echt enorm. 1 jaar lang met 32 euro in de maand voor een N90 betaal je kleine 200 euro op www.telecomadvies.nl en de N70 betaal je 170 op gsmeasy.nl ook 1 jaar lang. '
ik ga denk ik voor de N80. 3Mpixel hoge reso scherm en redelijk groot. weet iemand de datum al? en de prijs. mzzl
Tja de N80...ik ben ook helemaal verkochtIddefridde schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:17:
Mazzelaarpinokkia schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:06:
@ Coldplayer
Ik krijg bij dat zelfde abonnement hem [gratis]. Dat was een 1malige actie bij een webshop. Die webshop levert intotaal 8 nokia`s voor 0 euro.
Anoniem: 158597

Alvast thanks!
TYNOz schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:54:
Yeah ben net langs bij de telefoon boer geweest heb nederlandse firmware erop![]()
!!!!!!!
V 3.0546.2.3
18 - 11 - 05
RM-84
plus puntje is dat de gallerij tumbnails veel sneller worden geladen echt hulde
Dit keer heb ik gewoon mazzel.
Nu moet ik wachten tot de nokia N70 geleverd wordt.
moet je ff naar www.nokia.nl gaan en ff zoeken naar service points en dan ff kijken welke bij jouw er in de buurt is!!Anoniem: 158597 schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:47:
heb hem ook! Hij is echt supermooi.Nadeel alleen in inderdaad met oude firmware dat images in je gallery traag is met opladen. Weet iemand waar ik Firmware update kan laten doen?? (vraag aan Tynoz
)
Alvast thanks!![]()
[...]
koste mijn wel (eenmalig) 35 euro stelletje oplichters maar als er een nieuwe versie was mocht ik hem wel gratis komen update !!!
The sims 2 voor mobile is pas uit en ik heb een cheat ondenkt
druk op * en daarna # dan krijg je een miljoen
je hoort (volgens mij) elke telefoon wel trillen als ie op tril stand staat met beltoon uit.Anoniem: 158597 schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:00:
Hebben bij sommige het ook dat de trilfuctie een bepaald ritme heeft en dat je het ook echt hoort trillen???
weet niet precies of er een ritme in zit.
je heb wel een java progje waar je je telefoon kan gebruiken als vibo
Ik begreep dat er met de w800i geen tom tom mogelijkheden zijn, dat leek me wel handig om in je telefoon te hebben:) Werkt dat een beetje met de N70?
Verder hoor ik wel es dat symbian niet al te snel is wat OS betreft. Heeft men hier meningen over en dan vooral in vergelijking met de w800i
Eigenlijk ben ik dus op zoek naar wat punten die voor de een of de ander in het voordeel zijn.
Heb de telefoon ook sinds vrijdagavond en inderdaad trilt het trilalarm een beetje raar (anders dan normaal). Het voelt alsof een ander motortje dan normaal is gebruikt. Moeilijk uit te leggen maar als ze normaal 'vvvvvvvv' doen dan is het nu 'woohoowoohoo'.Anoniem: 158597 schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:00:
Hebben bij sommige het ook dat de trilfuctie een bepaald ritme heeft en dat je het ook echt hoort trillen???
Heb zelf ook nog de oudere firmwareversie (2.0536.0.2) maar ik wacht nog wel een half jaar met updaten; ik bedoel er verschijnen nu zoveel versies, als je van de week naar de winkel gaat is er volgende maand toch al weer een nieuwe versie. Bovendien vind ik die gallerij met roterende plaatjes toch maar kut, dus die gebruik ik toch niet. Zijn er verder eigenlijk ook nog meer verschillen met de firmwares?
Zoals ik eerder vroeg, en nu zelf zie is het bij mij WEL zo dat wanneer je een thumbnail toevoegt dat die een deel over de naam heenvalt maar ach het is en blijft een Nokia. Hij's ook al een keer vastgelopen na importeren van contacten (programma werkt wel goed!) maar ja, je moet voor dikke 500 euro ook geen wonderen verwachten.
Ze verkochten me in de winkel wèl een geïmporteerd model maar ingevoerd met nederlandse garantie dus dan zal het wel goed zijn (bijna geen ECHT nederlandse modellen te koop nu en winkel verzekerde me dat er geen verschillen zijn). Let bij aanschaf op dat je een telefoon koopt met garantie in Nederland (koop 'm dus niet in Dubai ofzo) want je kunt 'm niet meer laten repareren.
Dan heb je een vette telefoon, kun je er nergens mee bellen!Iddefridde schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:17:
meestal kijk ik bij orange die geeft altijd flinke kortingen op mobiels als je een abbo van 32 eruo neemt. ik zou zeggen kijk ff want het scheelt echt enorm. 1 jaar lang met 32 euro in de maand voor een N90 betaal je kleine 200 euro op www.telecomadvies.nl en de N70 betaal je 170 op gsmeasy.nl ook 1 jaar lang. '
Orange staat gewoon voor slecht bereik en veel te dure belminuten.
Zelf heb ik T-mobile en die geeft hogere kortingen dan Orange overigens (moest voor 1 jarig 145 bijbetalen).
Het mag dan niet het aller-aller snelste zijn. De opties zijn ongekend en eenmaal één gehad wil je nooit meer iets anders! Ik garandeer het je. Sms-wachtrij, contactopties, etc. schitterend.admiral schreef op maandag 12 december 2005:
Verder hoor ik wel es dat symbian niet al te snel is wat OS betreft. Heeft men hier meningen over en dan vooral in vergelijking met de w800i
Verder bevalt de telefoon me wel goed, vind alleen dat geheugenklepje echt belachelijk instabiel. Zo jammer dan ook weer...

Telefoon ziet er super gelikt uit en werkt ook goed (nu nog), maar ik vind dat je dat voor deze prijs ook wel mag verwachten. Ik ga er over 3/4 jaar wel een nieuwe firmware versie op laten gooien maar daar wacht ik nu nog even mee.
Het geluid is super (beltoontjes etc) en gaat ook lekker hard. De N70 speelt zowat alle formaten (die ik gebruik) af en ook op redelijke snelheid. Of de telefoon nu echt sneller en degelijker is dan de 6680 zou ik niet durven beweren, maar daar zijn de meningen natuurlijk ook over verdeeld.
Dat ze de lader hebben veranderd kan ik niet echt begrijpen omdat die kleine plug niet echt voordeel heeft dunkt me.
Dus mijn conclusie: Heb je 6680, zou ik 'm lekker houden, zoveel verschil is er niet. Wil je toch een nieuwe telefoon en heb je er een beetje meer geld voor over, gewoon doen. Koop iig geen Samsung ofzo want da's niks
PS. Ik gebruik een Kingston 512mb mobile dual voltage MMC card (rs-dv mmc) en die werkt prima met deze telefoon (dus ook sms opslaan etc.).
Puur softwarefout dacht ik. Dus zondagochtend terugegaan gekeken of het ook bij een ander toestel zo was en was inderdaad zo. Gaf wel functie aan maar deed niks. Dus maar gewoon naar huis gegaan en later laten updaten dan. Zondag middag nog een keer geprobeerd maar nog steeds niks.
ZOndag avond voor de laatste keer geprobeerd en ja hoor hij deed het!!!
Nog een keer telefoon uitgezet daarna nog een paar keer geprobeerd en hij deed het gewoon. Ook met de camera; ik kon gewoon kiezen op text of op datum
's Ochtend weer aangezet, kreeg smsje en zag dat hij het op tel.geheugen had opgeslagen! functie opslaan op geh.kaart wel aangegeven maar kon het niet kiezen!!!!!!!!!! Ik dacht WTF!!! moet mij weer gebeuren!
Meteen weer terug gegaan naar de winkel en alles voor de 10e keer uitgelegd. Kreeg een nieuwe, nog niet geopend... doe simkaartje in...geh.kaart. en ja hoor!! Hij sloeg het meteen op geh.kaart!!
Pffff....!!! Nu maar hopen dat alles gewoon blijf zoals het hoort!!!
Meerdere mensen hiervan ook last gehad??
Ik iig niet, bij mij deed ie het gewoon meteen (en nu nog).Anoniem: 158597 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:07:
Had zaterdagmiddag toestel gehaald en later die avond bleek dat ik smsjes niet kon opslaan op geheugenkaart terwijl hij wel functie aangaf en ook met de camera; kan je fotos opslaan op datum of text..nou text kon niet maar wel weer kon je het kiezen zeg maar.
Puur softwarefout dacht ik. Dus zondagochtend terugegaan gekeken of het ook bij een ander toestel zo was en was inderdaad zo. Gaf wel functie aan maar deed niks. Dus maar gewoon naar huis gegaan en later laten updaten dan. Zondag middag nog een keer geprobeerd maar nog steeds niks.
ZOndag avond voor de laatste keer geprobeerd en ja hoor hij deed het!!!![]()
Nog een keer telefoon uitgezet daarna nog een paar keer geprobeerd en hij deed het gewoon. Ook met de camera; ik kon gewoon kiezen op text of op datumecht bizar. Maar was al blij. Telefoon stond op stil en midden in de nacht telefoon uitgegaan, vergeten op te laden.
's Ochtend weer aangezet, kreeg smsje en zag dat hij het op tel.geheugen had opgeslagen! functie opslaan op geh.kaart wel aangegeven maar kon het niet kiezen!!!!!!!!!! Ik dacht WTF!!! moet mij weer gebeuren!
Meteen weer terug gegaan naar de winkel en alles voor de 10e keer uitgelegd. Kreeg een nieuwe, nog niet geopend... doe simkaartje in...geh.kaart. en ja hoor!! Hij sloeg het meteen op geh.kaart!!
Pffff....!!! Nu maar hopen dat alles gewoon blijf zoals het hoort!!!
Meerdere mensen hiervan ook last gehad??
Vibreert bij jou het trilalarm ook anders dan andere telefoons doen? (lekkere vraag ook
Zoals ik al zei ipv 'vvvvvv' meer van 'woohoowoohoo'?
En horen meer mensen als het echt heel stil is in de omgeving dat het display een zacht elektisch geluidje maakt (is dit normaal?)?
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie_ op 12-12-2005 21:43 ]
Wanneer ik in een stille ruimte ben, bijvoorbeeld slaapkamer en ik hou mijn 6680 stevig tegen mijn oor, dan lijkt het alsof ik het processortje hoor ratelen, heel zachtjes. Je hoort idd een soort onregelmatig electrisch geluidje. Heb ik ook dusMcLatey schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:40:
En horen meer mensen als het echt heel stil is in de omgeving dat het display een zacht elektisch geluidje maakt (is dit normaal?)?
Uhmm ja dat heb ik NU, bij de vorige hoorde ik het veel harder...vandaar dat ik het vroegMcLatey schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:40:
[...]
Ik iig niet, bij mij deed ie het gewoon meteen (en nu nog).
Vibreert bij jou het trilalarm ook anders dan andere telefoons doen? (lekkere vraag ook)
Hoe vinden jullie trouwens Videocall? het beeld dan?..is het bij sommige mensen ook het beeld traag? of is dat gewoon normaal...
Ja, je had dat 'woohoowoohoo' dus al met dat trilalarm maar nu dus nog steeds (alleen minder hard?)? Ik kan dus concluderen dat het normaal is?Anoniem: 158597 schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:00:
[...]
Uhmm ja dat heb ik NU, bij de vorige hoorde ik het veel harder...vandaar dat ik het vroeg![]()
Hoe vinden jullie trouwens Videocall? het beeld dan?..is het bij sommige mensen ook het beeld traag? of is dat gewoon normaal...
Net bij m'n pa zn phone gecheckt (6680) en die maakt ook zo'n buzzend geluidje (ik ben alleen veel preciezer dus hij had het nog niet opgemerkt). Dat geluid is overigens niet de processer die werkt maar het scherm+toetsenbord waar de stroom doorheenloopt. Heb een tijd lang pocketpc's gerepareerd en die hadden daar ook last van (maar meestal alleen als je de brightness lager dan het maximale zette).
Aan videobellen ga ik niet beginnen (heb tevens vodafone abo) want ik moet het wel op mn phone hebben zitten maar dat betekent niet dat ik het ooit ga gebruiken (alleen om op te scheppen tegen anderen).
heheh ja is wel leuk hoor... voor als je je liefje mist of effe wilt checken waar hij/zij isMcLatey schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:07:
[...]
Aan videobellen ga ik niet beginnen (heb tevens vodafone abo) want ik moet het wel op mn phone hebben zitten maar dat betekent niet dat ik het ooit ga gebruiken (alleen om op te scheppen tegen anderen).
Daarom, het is leuk dat het erop zit maar of je het vaak zal gebruiken...Anoniem: 158597 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:10:
[...]
heheh ja is wel leuk hoor... voor als je je liefje mist of effe wilt checken waar hij/zij ishahaha nee..beeld is alleen traag maar verder is het een leuke optie
Maar nog meer mensen last van dat buzzend/ratelend geluid dat het display maakt?
EDIT: Ik kwam dit net op een buitenlands forum tegen:
Screen dimensions:
N70 = 35 x 41mm
6280 = 33 x 44mm
Is er maar 3mm verschil?
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 141642 op 13-12-2005 13:37 ]
ze hebben :Anoniem: 141642 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:33:
EDIT: Ik kwam dit net op een buitenlands forum tegen:
Screen dimensions:
N70 = 35 x 41mm
6280 = 33 x 44mm
Is er maar 3mm verschil?
Resolutie: 176 x 208 pixels (n70)
Resolutie: 240 x 320 pixels (6280)
maar volgens mij zijn de beelschermen idd zo breed / hoog !
Anoniem: 94650
Help Help.
kijken waar de gouden pinnetjes in de telefoon zitten en dan kijken waar gouden vlakjes op de batterij zitten. en dan erin gooien met die hapAnoniem: 94650 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:12:
Heb de N70 gehaald, maar zit met een lompe probleem. Hoe krijg ik de batterij in.Wil niet aan forceren .
Help Help.
of je kijkt deze helemaal!!
^^ dies echt nice
oke mooi zoAnoniem: 94650 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:21:
Laat maar gevondne hoe het moet
Ok ik ga nu ff me espelen .
[ Voor 16% gewijzigd door TYNOz op 13-12-2005 15:23 ]
Anoniem: 109285
Ik heb wel ongeveer hetzelfde ja. Mijn telefoon stond vandaag helemaal stil, staan alsnog 5 mensen mij aan te kijken omdat ze me horen trillen! Hij maakt zeker meer geluid als mijn eerdere Nokia 6100. Maar ik vind het op zich niet heel erg hinderlijk ofzo.McLatey schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:40:
[...]
Vibreert bij jou het trilalarm ook anders dan andere telefoons doen? (lekkere vraag ook)
Ik vind het alleen wel jammer dat er niet echt normale, volwassen beltonen op het toetsel zijn ingebakken. Weet iemand een site waar je geluidsbestandjes/ring ring-geluidjes kan downloaden, zodat je die dan kan overzetten naar je telefoon?
wat versta je onder een normale volwassen beltoon ??Anoniem: 109285 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:16:
[...]Ik vind het alleen wel jammer dat er niet echt normale, volwassen beltonen op het toetsel zijn ingebakken. Weet iemand een site waar je geluidsbestandjes/ring ring-geluidjes kan downloaden, zodat je die dan kan overzetten naar je telefoon?
ik vind een mp3 tje wel leuk als beltoon maar als jij een crazy frog polymeuk liedje leuker vind gewoon erop gooien en selecteren als beltoon!
en de site voor dat soort dingen hokus spocus www.google.nl
Heeft iemand ervaring met de site: http://www.studentmobiel.nl/ ?
Hier verkopen ze nl. de N70 ook en als je de site moet geloven,
is ie bij een (for example) 2-jarig Vodafone €22,50 abbo. helemaal gratis.
Terwijl ie op de Vodafone site niet goedkoper dan 35euri p. maand te krijgen is (zonder die korting meegeteld).
Bij http://www.studentmobiel.nl/ zou je dus ook de kleur kunnen kiezen én je telefoon is volgens hun binnen 5 dagen geleverd.
volgens mij moet je dan altijd nog 35 euro bij betalen .....DJ MoRpHeus schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:32:
Geachte mede tweakers,
is ie bij een (for example) 2-jarig Vodafone €22,50 abbo. helemaal gratis.
edit:
+ 9.95 euro verzend kosten
[ Voor 8% gewijzigd door TYNOz op 14-12-2005 10:04 ]
Hoe kom jij aan die 35 euro bijbetalen? Of bedoel je dat je na 8 maanden gewoon op 35 euro gaat? (zoals op de vodafone site vermeld staat: http://onlinewinkel.vodaf...RD&art_id=mnn70s&avnu35v2)TYNOz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:03:
[...]
volgens mij moet je dan altijd nog 35 euro bij betalen .....
edit:
+ 9.95 euro verzend kosten
Kijk in het rijtje bij 2jr Vodafone 22,50 ---> staat 35,-. Dat betekent dus 35 euro bijbetalen bij een twee jarig 22,50 abonnement.DJ MoRpHeus schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:57:
[...]
Hoe kom jij aan die 35 euro bijbetalen? Of bedoel je dat je na 8 maanden gewoon op 35 euro gaat? (zoals op de vodafone site vermeld staat: http://onlinewinkel.vodaf...RD&art_id=mnn70s&avnu35v2)
Gebruik de N70 nu een aantal dagen en moet zeggen dat ik nog steeds heel blij ben met de telefoon. Het is wel zo dat die rand (metal look-a-like) om het scherm snel krasjes heeft maar ja ach...
Het enige nadeel vind ik toch het onstabiele geheugenklepje en het piepende (+ratelend) schermpje/toetsenbord. Is dit nu bij iedereen (piepend scherm)? Geluid dat lijkt op het geluid van een mug. Zou effe iedereen in een stille ruimte naar z'n toetsenbord/scherm willen luisteren?
[ Voor 9% gewijzigd door Harrie_ op 14-12-2005 19:16 ]
Anoniem: 102861
heb net een foto gemaakt van vuurwerk in het donker en stond ook niet op nachtstand ofzo dus kwaliteit moet nog wel beter kunnen toch?
morgen maar eens overdag foto's maken!
http://img307.imageshack.us/img307/6296/141220050080oh.jpg
ik heb geen piepend beeldscherm of toetsenbord trouwens..
vind ik wel goeie kwaliteit hoor als je die snachts maakt + beweging (=vuurwerk)Anoniem: 102861 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:46:
heb hem vandaag binnen! echt geweldig dingetje
http://img307.imageshack.us/img307/6296/141220050080oh.jpg
ik heb geen piepend beeldscherm of toetsenbord trouwens..
we zullen ons maar niet afvragen waar dat vandaan komt
Moet je eens als je bv savonds op bed ligt en een spelletje speel oid ding tegen je oor houden dan hoor ik het idd ook maar ik stoor me er totaal niet aan!
is juist een mooi teken dat die leeft
Ben met het eerste eens maar met dat mooie teken dattie leeft..TYNOz schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:56:
[...]
vind ik wel goeie kwaliteit hoor als je die snachts maakt + beweging (=vuurwerk)
we zullen ons maar niet afvragen waar dat vandaan komt
Moet je eens als je bv savonds op bed ligt en een spelletje speel oid ding tegen je oor houden dan hoor ik het idd ook maar ik stoor me er totaal niet aan!
is juist een mooi teken dat die leeft
HIJ IS CRAZY.

Zag in de Spits dat BCC de N70 in de aanbieding heeft.
2 jaar UMTS 25 bij Vodafone en het toestel gratis. Bij Vodafone moet je nu nog 99 euro voor dat toestel betalen dan.
Zo moet ik dat dus ook, want ik had hem verdorie van de week afgesloten via Vodafone... 13 februari kan ik daarmee gaan bellen.
(De bovenstaande alinea is tevens het bewijs dat ik niets te maken heb met die BCC... maar dacht dat de mensen er hier wel wat aan zouden hebben.)
[ Voor 19% gewijzigd door SanderTje! op 15-12-2005 18:18 ]
Anoniem: 94650
99 euro is toch veel
Hey waarom wil smartmovie player niet worden geinstalleren op mijn mobiel.
hij geeft aan beveilings fout bij installeren ........
Anoniem: 102861
puinhoopje wegens laminaat leggen
http://img44.imageshack.us/img44/671/151220050156gy.jpg
leuke drempel
http://img44.imageshack.us/img44/7523/151220050227on.jpg
ik hoor nu ook een mug in het beeldscherm als ik erg intiem ben met mn telefoon!
weet iemand waar ik thema's en alle reutemeteut kan dowloaden?
nog een vraagje..
ik heb tomtom mobile en dat wil ik op mn tel installeren maar moet ik daarvoor nog een gps zender of dergelijke in mn auto bouwen? en waar kan ik dat halen?
Je kunt beter een leuk buurmeisje op de foto zettenAnoniem: 102861 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:21:
ff overdag foto's.. met standaard instellingen dan
puinhoopje wegens laminaat leggen
http://img44.imageshack.us/img44/671/151220050156gy.jpg
leuke drempel(je moet toch wat..)
http://img44.imageshack.us/img44/7523/151220050227on.jpg
Wanneer het een beetje stil is, en je houdt je oor onderaan je toetsenbord (dus niet scherm) kun je het heel goed horen, zelfs zonder eerst intiem te wordenik hoor nu ook een mug in het beeldscherm als ik erg intiem ben met mn telefoon!
Zelf niet echt behoefte al aan gehad, ik zou gewoon zoeken op symbian stylesweet iemand waar ik thema's en alle reutemeteut kan dowloaden?
Je hebt een Bluetooth GPS-ontvanger nodig. Je tel. zal die herkennen en tomtom 'ziet' op deze manier de satellieten. Zo'n ontvanger is slechts een klein kastje (met accu) en je hoeft deze dus niet speciaal in je auto in te bouwen (zo kun je dus makkelijk je navigatie uit je auto moven).nog een vraagje..
ik heb tomtom mobile en dat wil ik op mn tel installeren maar moet ik daarvoor nog een gps zender of dergelijke in mn auto bouwen? en waar kan ik dat halen?
Let wel op bij aanschaf dat de ontvanger compatibel is met zowel tomtom als wel je telefoon.
Waar ze die dingen verkopen? Winkels die wat meer gespecialiseerd zijn op gebied van pda's, navigatie, etc. zoals bijvoorbeeld pdashop.nl.
Offtopic: Zijn er nog meer mensen die op het moment examens hebben? Nondeju, ik ben helemaal gestressed...

Geen examens, maar zag je eerdere post ook al... Veel sterkte!
SanderTje! schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 01:39:
offtopic:
Geen examens, maar zag je eerdere post ook al... Veel sterkte!
tenx
In de handleiding staat wel dat de batterij zijn 'volle' capaciteit pas bereikt na een keer of drie volledig opladen en leeggebruiken, maar niks over de eerste oplaadtijd. Die vond ik met < 1,5 uur toch wel aan de korte kant (als het wel klopt, vind ik dat extreem okee hoor!).
Yep klopt, gaat lekker snel. Een lege accu is met 1,5 uur weer vol.HetBiggie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:16:
Duurde nog geen anderhalf uur voordat hij aangaf dat de accu opgeladen was! Klopt dat wel?
Anoniem: 111759
wil je ten volle genieten van een goede accu is het advies om de eerste keer 12 uur te laden, dan helemaal leeg bellen en vervolgens weer laden. Daarna kun je naar behoeve laden en leegverbruiken.HetBiggie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:16:
Heb de N70 zaterdag bij Vodafone besteld en vandaag binnengekregen, dus meteen aan de oplader gelegd. Duurde nog geen anderhalf uur voordat hij aangaf dat de accu opgeladen was! Klopt dat wel? Ik had gedacht dat de eerste keer opladen een uur of acht zou duren, of vergis ik me nu?
In de handleiding staat wel dat de batterij zijn 'volle' capaciteit pas bereikt na een keer of drie volledig opladen en leeggebruiken, maar niks over de eerste oplaadtijd. Die vond ik met < 1,5 uur toch wel aan de korte kant (als het wel klopt, vind ik dat extreem okee hoor!).
tis een li-ion batterij hoor, die kan je opladen waanneer je wilt!Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:42:
[...]
wil je ten volle genieten van een goede accu is het advies om de eerste keer 12 uur te laden, dan helemaal leeg bellen en vervolgens weer laden. Daarna kun je naar behoeve laden en leegverbruiken.
en 12 uur opladen kan volgens mij helemaal niet na 1,5 uur zegt die al dat die vol is!
en dat van dat 12 uur opladen is (volgens mij) echt zoooo 2000
Dit topic is gesloten.