Kijk eens op pagina 1 of 2 van dit topic. Ik heb een uitgebreide review geschreven waarin ik ook lig te hannessen met deze instellingen. Misschien dat jij iets kunt met mijn instellingen.Sir_G-nius schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:46:
Ik zit nu al een tijdje moeilijk te doen met het instellen van m'n Contrast, Brightness en Gamma.![]()
Is er ezelsbruggetje of iets dergelijks waarmee ik dit makkelijk kan doen?
In Deel 8 van dit topic stond een link naar zo iets dergelijks, maar die link is dood...
Ik maak gebruik van de Samsung 930BF.
Edit: Ik bedoel niet MagicTune wat Samsung standaar mee leverd. Ik bedoel iets waar ik vanuit moet gaan. Dus iets waarmee ik aan de hand van dat het in kan stellen.
offtopic:
Owja, ik wilde trouwens een opmerking maken over het nederlandse taalgebruik in het algemeen op fora.....ik vind het echt schandalig als ik mensen hier een werkwoord in tegenwoordige tijd met een D zie typen....of ik wordt met DT.....Waar gaat het heen met de MSN jeugd
3 regeltjes:
1: Een werkwoord in tegenwoordige tijd na IK, moet altijd de STAM zijn: ik word
2: Een werkwoord in tegenwoordige tijd, waarvan de stam niet eindigt op D of T moet altijd met een T geschreven worden: Dat gebeurd niet -> Dat gebeurt niet.
3: gelijkwaardige trap = als, vergrotende trap = dan
vb: Hij is groter dan jij. -> vergrotende trap.
Just for the record
Owja, ik wilde trouwens een opmerking maken over het nederlandse taalgebruik in het algemeen op fora.....ik vind het echt schandalig als ik mensen hier een werkwoord in tegenwoordige tijd met een D zie typen....of ik wordt met DT.....Waar gaat het heen met de MSN jeugd
3 regeltjes:
1: Een werkwoord in tegenwoordige tijd na IK, moet altijd de STAM zijn: ik word
2: Een werkwoord in tegenwoordige tijd, waarvan de stam niet eindigt op D of T moet altijd met een T geschreven worden: Dat gebeurd niet -> Dat gebeurt niet.
3: gelijkwaardige trap = als, vergrotende trap = dan
vb: Hij is groter dan jij. -> vergrotende trap.
Just for the record
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar