Performance probleem NFS Most Wanted

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Renegade! schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:35:
hmm raar. Hier een 6800 en werkt perfect, heb het net uitgespeeld :P
Hebben jullie allemaal 1.3 patch al?
PARDON!? patch 1.3 :D nee ik heb 1.2.. tenminste dat staat rechts onder als ik opstart.. Link pls pls pls k thnx :D

>PC specs<

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
KappeNou schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:41:
[...]

PARDON!? patch 1.3 :D nee ik heb 1.2.. tenminste dat staat rechts onder als ik opstart.. Link pls pls pls k thnx :D
http://games.softpedia.co...d-Most-Wanted-Patch.shtml
Here you go ;)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• KappeNou
Ik heb net ff de nieuwe drivers en die patch installed.. Het is volgens mij wel iets beter geworden. Maja ik vondt het al goed genoeg met me nieuwe CPU dus ik merk het verschil niet echt :p

>PC specs<

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10 09:00
Ik heb de 1.3 ook al een paar dagen, maar loste het bij mij niet op. Laatst ook nog windows xp opnieuw geinstalleerd met recentste drivers, maar het probleem blijft.

• KappeNou
thesystem schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:09:
Ik heb de 1.3 ook al een paar dagen, maar loste het bij mij niet op. Laatst ook nog windows xp opnieuw geinstalleerd met recentste drivers, maar het probleem blijft.
nee idd ik heb even goed gekeken en het lost idd niet echt veel op :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WingsOfFury schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:16:
[...]

Ik heb ook 512 mb, merkloos zelfs, en bij mij werkt hij goed. Natuurlijk is meer geheugen fijner (512 is wel erg weinig tegenwoordig), maar als je het alleen koopt voor NFS MW zou ik het niet doen.
Dat was ook niet mijn bedoeling - alhoewel ik de 6600GT in eerste instantie ook vnl. voor Underground 2 heb gekocht. Maar er zijn ook andere spellen (Doom3, HalfLife2) die met 512MB niet echt 'vloeiend' verlopen. Nu is het minder irritant dan bij een racespel, omdat je daar natuurlijk veel meer de illusie van hoge snelheid moet kunnen hebben.
Overigens heb ik DDR SDRAM-geheugen. Hoe verhoudt dat zich tot overige geheugentypes (OT, misschien)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 17:49

Kortfragje

......

Bij lag het probleem in de hardware monitoring. Toen ik speedfan / dtemp uitzette had ik GEEN schokken meer..

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand de 82.12 Beta driver al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 22:00:
Heeft er iemand de 82.12 Beta driver al geprobeerd?
Ja gisteren even geprobeerd, geen verschil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het niet liggen aan SP2 of SP1 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:30:
Kan het niet liggen aan SP2 of SP1 geinstalleerd?
Ik heb service pack 2 niet geinstalleerd staan en werkt perfect hier.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Maar dat zegt dan weer niets, omdat je het mét SP2 niet hebt geprobeerd. Je kan net zo goed bij de gelukkigen horen die sowieso nergens last van heeft. Ik denk dat SP2 ondertussen wel oud genoeg is om voor spellen geen problemen meer op te mogen leveren. Underground 2 liep immers ook al vlekkeloos op SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Ik ben nu even sp2 aan het installen want men 3dmark scores zijn wat aan de lage kant, dus als het enig verschil maakt zeg ik het hier wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

81.98 en 7800GTX...Geen problemen hier...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
ik heb hier een laptop met Mobility 9700 en Athlon 64+. Ik had soms tijden dat hij perfect werkte maar soms ook dat als ik uit de garage kwam dat hij zo goed als stil stond (5 fps).

Nadat ik mn wisselbestand opnieuw ingesteld had werkte hij weer goed. Tenminste; veel beter, ik heb het nog niet erg lang getest.

[ Voor 11% gewijzigd door schaap2005 op 26-12-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
hoe heb je het nu ingesteld?
groot of klein? vast of variabel?

ik heb het zelf op variabel tussen 1536mb en 3072mb en er is 1536mb toegewezen. dit staat op mijn windows partitie en is zo zelf door windows ingesteld.

@darth malak, dit is het enige spel waar ik problemen mee heb, cod2 en quake4 draaien bijv. wel goed. heb dus eerder het idee dat er ergens iets met nfs:mw fout zit.

[ Voor 85% gewijzigd door thesystem op 26-12-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik begin zo langzamerhand te geloven dat erg veel performance problemen in heel veel verschillende games wel eens niet aan videodrivers of chipset drivers liggen maar aan de updates die Mr Gates uitbrengt. Er zijn gewoonweg teveel mensen die teveel problemen hebben met veel verschillende games... Inclusief moi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb exact dezelfde problemen:

dit heb ik gedaan:

-> nieuwe detonators geinstalleerd die NFS:MW probleem zouden oplossen(81.98)
-> PCI latency veranderd(later weer terug gezet)
-> patch 1.3 geinstalleerd

problemen blijven bestaan, in het begin ging het wat soepeler... maar na een tijdje spelen werden de haperingen steeds erger...
klein detail, na dat ik het spelen zat werd heb ik het spel afgesloten en keek ik het meteen naar de temperaturen van de GPU, en die waren over de 100, en zakten meteen weer snel.
kamertemperatuur is 18C, temp in kast is 57C vlak na spelen, ik heb chieftec kast met drie 80mm fans. :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 03:53:
ik heb exact dezelfde problemen:

dit heb ik gedaan:

-> nieuwe detonators geinstalleerd die NFS:MW probleem zouden oplossen(81.98)
-> PCI latency veranderd(later weer terug gezet)
-> patch 1.3 geinstalleerd

problemen blijven bestaan, in het begin ging het wat soepeler... maar na een tijdje spelen werden de haperingen steeds erger...
klein detail, na dat ik het spelen zat werd heb ik het spel afgesloten en keek ik het meteen naar de temperaturen van de GPU, en die waren over de 100, en zakten meteen weer snel.
kamertemperatuur is 18C, temp in kast is 57C vlak na spelen, ik heb chieftec kast met drie 80mm fans. :( :'(
Klein detail noem je dat? :P Volgens mij kan die temp bij jouw wel de dooddoener zijn, is er geen manier om die te laten zakken? Zet anders gewoon je pc eens open, van 57° in je kast is ook wel heel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Die temps zijn VEEL te hoog... ik zou meer eens serieus naar je systeem kijken want iets klopt er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Instellingen van mijn wisselbestand:
1304mb vast (dus minimaal en maximaal 1304mb)
bij 512mb ram.

Het loopt wel vlotter bij mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everest Ultimate Edition 2005 geeft deze temperaturen aan in dle toestand(internetten)

HD: 35C
GPU omgeving: 43C
GPU core: 69C
CPU temp: 33C
MB temp: 24C

ik heb er trouwens een hoop op gezocht op gathering.tweakers en ik vond 1 topic dat ging over een soortgelijk probleem en dat lag aan de stock cooling die op de 6800GT van de desbetreffende lag.
hij kwam erachter dat zijn koeler er wel goed op zat maar dat de koelpasta keihard en brokkelend was, en hij heeft een nieuwe koeler gekocht en sinds dien zijn de temperaturen wel normaal

ik kan er dus vanuit gaan dat het me stockkoeler is die het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:57:
Everest Ultimate Edition 2005 geeft deze temperaturen aan in dle toestand(internetten)

ik heb er trouwens een hoop op gezocht op gathering.tweakers en ik vond 1 topic dat ging over een soortgelijk probleem en dat lag aan de stock cooling die op de 6800GT van de desbetreffende lag.
hij kwam erachter dat zijn koeler er wel goed op zat maar dat de koelpasta keihard en brokkelend was, en hij heeft een nieuwe koeler gekocht en sinds dien zijn de temperaturen wel normaal

das vreemd.. nog nooit gehoord dat dat met een stock koeler het geval was.. alleen met een andere koeler met andere koelpasta die uitgedroogd was..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
KappeNou schreef op maandag 26 december 2005 @ 20:52:
[...]

das vreemd.. nog nooit gehoord dat dat met een stock koeler het geval was.. alleen met een andere koeler met andere koelpasta die uitgedroogd was..
Nou voor alles een eerste keer ;) Die temps zijn gewoon veel te warm, zelf heb ik een arctic silencer nv5 rev3 die ik morgen op mijn 6800gt zal plaatsen. Als alles goed lukt post ik hier wel even hoe warm ie dan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Renegade! schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:53:
[...]

Nou voor alles een eerste keer ;) Die temps zijn gewoon veel te warm, zelf heb ik een arctic silencer nv5 rev3 die ik morgen op mijn 6800gt zal plaatsen. Als alles goed lukt post ik hier wel even hoe warm ie dan komt.
mijn 6800GE wordt overgeclocked max iets van 60 graden het geheugen met zalman alcu koeler en de core iets van 55 max

>PC specs<

Verwijderd

Renegade! schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:53:
[...]

is het niet goed gelukt, want ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de temps aangezien ik ook misschien diezelfde koeler ga kopen voor op me 6800GT AGP8X

• Renegade!
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 05:48:
[...]

is het niet goed gelukt, want ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de temps aangezien ik ook misschien diezelfde koeler ga kopen voor op me 6800GT AGP8X
Het is idd niet goed gelukt, want de kaart zijn bios is messed up en dus wordt de kaart niet herkend. Nu moet ik wachten tot mijn pci kaartje binnen is voor dat ik aan de slag kan met mijn 6800GT.

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb een P4 3.06 Ghz met 2x 512 RAM en 128 MB Ati Radeon 9800XL.
Spel loopt heerlijk, alleen heb ik nu ook zoals andere mensen om de haverklap last van ontzettende framerate drops. Hij kakt helemaal in, op onverklaarbare momenten. Duurt meestal een paar seconden, dan gaat ie opeens weer helemaal soepel, dan zakt ie weer in. Soms ratelt de harde schijf. Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik neem aan dat nog niemand weet hoe dit komt?

Verwijderd

Zelfde probleem hier...
Ik heb een P2.8Ghz HT met Radeon 9800, winXp en 512 intern.

Tevens heb ik vanavond ineens problemen dat ie er na een busted direct uitvliegt (en terecht uiteraard ;)). Wel heb ik nu meer proggies draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 08:19

SLeddert

SLeddert

Ik merk wel dat het spel duidelijk inkakt als ik mijn Outlook Express nog open heb staan.
Om de minuut haalt ie mail binnen en als er dan een mail binnenkomt, gaat de virusscanner hiermee aan de slag. Op die momenten heb je duidelijke framedrops.
Ik sluit nu voor het starten alle proggies. Dat voorkomt dat het spel vaker inkakt.

Op mijn P4 2.4 (1Gb pc2700/ 6600GT) draait het spel trouwens altijd op 100% cpu belasting...
Aan 1Gb geheugen heb je meer dan genoeg. Ik heb altijd genoeg over en er wordt niet gepaged.

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:22:
Ik heb een P4 3.06 Ghz met 2x 512 RAM en 128 MB Ati Radeon 9800XL.
Spel loopt heerlijk, alleen heb ik nu ook zoals andere mensen om de haverklap last van ontzettende framerate drops. Hij kakt helemaal in, op onverklaarbare momenten. Duurt meestal een paar seconden, dan gaat ie opeens weer helemaal soepel, dan zakt ie weer in. Soms ratelt de harde schijf. Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik neem aan dat nog niemand weet hoe dit komt?
Start TaskManager eens op zou ik zeggen, en kijk wat je gemiddelde geheugenverbruik is. Als dat boven de 512 MB uitkomt (zoals bij mij) is het waarschijnlijk een geheugenprobleem. 512MB is voor dit spel eigenlijk te weinig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:41:
[...]

Start TaskManager eens op zou ik zeggen, en kijk wat je gemiddelde geheugenverbruik is. Als dat boven de 512 MB uitkomt (zoals bij mij) is het waarschijnlijk een geheugenprobleem. 512MB is voor dit spel eigenlijk te weinig. :'(
Ik heb 1024 he.. maar vandaag even gespeeld en nu bijna geen last.. vreemd!
Misschien heeft het idd iets te maken met virusscanners ofzo, ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
Ik heb het op een kaal winxp systeem, volledig geupdate en nieuwste drivers, zonder virusscan of firewall gespeeld, en het haperde. Nu speel ik met nod32 op de achtergrond en het hapert nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mensen ik wil echt geen bijdehante jongen uithangen maar hee kom op is het niet een héél klein beetje logisch als dat wanneer je gaat gamen, en zéker een best wel zwaar spel als NFSMW, je er handig aan doet om alles wat er op de achtergrond draait gewoon als het even kan lekker uitzet? Helemaal als je 512 tot 1024mb aan werkgeheugen hebt, want 1 gig ram lijkt veel maar tegenwoordig is het echt geen overbodige luxe om 2 gig in je bak te hebben zitten.

Edit: lol als ik de post hierboven kijk gaat mijn verhaaltje dus mooi niet op :z

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Een maal per paar pagina's moet het maar even herhaald worden :

Het ligt aan most wanted, het is rushed game die uit moest komen voor de kerst periode.

Als al je andere games (cod, nfsu2, quake4 enz) goed draaien, bespaar je dan de zoektocht die mokumouse en mijzelf hebben doorlopen. Wacht op een patch van EA of wie weet is nvidia zo goed om de bugs in de driver te compenseren.

Of koop een xbox, en dan niet de xbox360 want daar ziet nfsmw er ook niet al te best op uit (qua framerate dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:57:

probleem van temperatuur opgelost... net nieuwe ZALMAN VF-700Cu VGA koeler gekocht en erop gezet de temperaturen zijn nu als volgt:

HD: 29C
GPU omgeving: 28C
GPU Core: 35C(idle)/42+(NFSMW)
CPU: 33C
Moederbord: 24C

maar vet tof dat de temperaturen nu eindelijk goed zijn... maar NFSMW... ff wachten op update dus

edit... loopt nu op 400/1100 mhz... maar temperaturen veranderen nauwelijks

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 10:18
Zijn er al mensen die dit probleem opgelost hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Fraggler schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:33:
Ik heb er geen tijd meer aan besteed. NFS:MW staat niet eens meer geïnstalleerd hier, ik moest Razor nog verslaan, maar aangezien ie op filmpjes ook vastliep heb ik mezelf de frustratie aan het eind bespaard.
Jammer, want het is best een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10 15:04

mokumouse

LOLstoel User

Topicstarter
Fraggler schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:33:
heb hem uitgespeelt, dus kijk er praktisch niet mer naar om, heel af en toe een quick race, maar das het ook wel.

Oplossing ken me spreekwoordelijk gestolen worden ;)

[ Voor 1% gewijzigd door mokumouse op 27-01-2006 16:31 . Reden: Typo ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Heb hem ondertussen uitgespeeld op de xbox 1, daar stottert die tenminste niet.
De pc versie heb ik van mijn HD gewist, als EA ergens in 2007 met een patch komt dan hoor ik het wel.

off-topic : Vreemde markt pc games ; de laatste ati kaart (x1900xtx) kost bijna 700 euro en wat kan je er op spelen ? Bergen fps games en hier en daar een racer. De innovatie is compleet weg uit de hele games markt.

Waar zijn de Adventures, flight sims, tank sims, space games, enz gebleven ? Het enige wat de markt produceert is elke 2 weken een fps Bah.

[ Voor 1% gewijzigd door HaseMike op 28-01-2006 08:18 . Reden: Zpelvauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb ook last van het schokken in NFS Most Wanted, alleen sinds ik gisteren een Tagan 2force U22 480 watt in me kassie heb zitten, is het hele probleem weg.

Ik weet niet of het een standaard oplossing zou zijn om een zwaardere voeding te pakken, ik denk eerder dat het hier gaat om toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10 15:04

mokumouse

LOLstoel User

Topicstarter
Sjaakmeister schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:27:
Ik heb ook last van het schokken in NFS Most Wanted, alleen sinds ik gisteren een Tagan 2force U22 480 watt in me kassie heb zitten, is het hele probleem weg.

Ik weet niet of het een standaard oplossing zou zijn om een zwaardere voeding te pakken, ik denk eerder dat het hier gaat om toeval.
denk het ook, aangezien er bij mij een 550watt A-merk voeding in zit ;)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Sjaakmeister schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:27:

denk het ook, zie mijn specs ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Niet online
Wel verdacht vreemd vind ik

Tot gisteren had ik last van schokken, maakt niet uit wat je doet. Of je net opstart of al een paar uur bezig bent. Telkens blijft ie een halve seconde hangen ofzow.

Maar ik heb er gisteren dus die Tagan in gestopt, en het probleem is weg.

Heeft iemand enig idee, hoe dit kan ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 19:34
Ik denk eerder toeval.
Zelf heb ik een Enermax 465 watt steken en heb het probleem qua fps drops ook.
Al vanalles geprobeerd, niks schijnt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Het valt mij op dat ik niemand zie met een pentium 3.0Ghz of hoger die hier problemen mee heeft :? of heb ik dat fout? zijn er ook mensen met zo'n intel processor en een leuke videokaart mobo etc die ook dit probleem hebben?
Ik heb zelf ook een Tagan 480 watt, dus daar zal het niet aan liggen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 29-01-2006 03:43 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 19:34
Toch wel.
Ik heb een Pentium 4 - 2.8 Ghz, 1 GB ram en een 6800 GT en heb het ook.
Het rare is dat het spel veel beter speelt op m'n ander systeem ( Athlon 2000+/768 MB/9700 Pro).
Weliswaar in minder detail en resolutie maar daar heb ik geen last van framedrops.
Andere drivers, cpu1 afzetten via taakbeheer, fastwrite afzetten in forceware drivers, de 1.3 patch, niks heeft hier al geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het probleem dan nu opgelost??

ik wil het spel weer gaan spelen.... maar ik heb nog steeds die haperingen !
heb het nog niet uitgespeeld.. en zou het graag willen uitspelen

ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden...

dus ik hoop dat er nu dan mensen zijn die het opgelost hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
internaut schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:18:
Toch wel.
Ik heb een Pentium 4 - 2.8 Ghz, 1 GB ram en een 6800 GT en heb het ook.
Het rare is dat het spel veel beter speelt op m'n ander systeem ( Athlon 2000+/768 MB/9700 Pro).
Weliswaar in minder detail en resolutie maar daar heb ik geen last van framedrops.
Andere drivers, cpu1 afzetten via taakbeheer, fastwrite afzetten in forceware drivers, de 1.3 patch, niks heeft hier al geholpen.
9700 Pro ondersteund die shaders die het spel gebruikt niet, waardoor het daarop wel goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je NFS forceerd naar een lagere vertex shader dan loopt het wel goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Laatst online: 08-09 15:00
Forums staan vol van de stuttering bug. EA heeft een paar dagen geleden toegegeven hier niets aan te doen, omdat ze er geen tijd (lees: het brengt niet op) voor hebben.

Ik heb gisteren het spel gekocht toevallig (was totaal niet op de hoogte van deze bug). System specs: AMD X2 4400, X1900XTX, 2x 1Gb Corsair CAS2. Op vaste punten stopt het spel precies voor 0.5 seconden. Eerlijk gezegd is het gewoon zo niet te spelen. Tof hoor EA!

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:14

Entity

9000rpm

Catscratch schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:09:
Forums staan vol van de stuttering bug. EA heeft een paar dagen geleden toegegeven hier niets aan te doen, omdat ze er geen tijd (lees: het brengt niet op) voor hebben.

Ik heb gisteren het spel gekocht toevallig (was totaal niet op de hoogte van deze bug). System specs: AMD X2 4400, X1900XTX, 2x 1Gb Corsair CAS2. Op vaste punten stopt het spel precies voor 0.5 seconden. Eerlijk gezegd is het gewoon zo niet te spelen. Tof hoor EA!
Heb jij een bron van het nieuws dat EA hier niks aan gaat doen? Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar namelijk, wellicht kan ik dat gebruiken om wat druk op EA uit te oefenen vanuit de community, aangezien ik zelf admin ben op een grote NFS fansite en redelijk wat admins van andere fansites ken. Misschien dat we gezamelijk bij EA aan kunnen kloppen of op alle sites een nieuwsitem hierover plaatsen. Er zijn genoeg mensen die dit probleem hebben om een patch te rechtvaardigen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:43:
[...]

Heb jij een bron van het nieuws dat EA hier niks aan gaat doen? Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar namelijk, wellicht kan ik dat gebruiken om wat druk op EA uit te oefenen vanuit de community, aangezien ik zelf admin ben op een grote NFS fansite en redelijk wat admins van andere fansites ken. Misschien dat we gezamelijk bij EA aan kunnen kloppen of op alle sites een nieuwsitem hierover plaatsen. Er zijn genoeg mensen die dit probleem hebben om een patch te rechtvaardigen lijkt mij.
Als EA iets patched brengen ze alleen maar mer bugs mee, ook ziet EA liever geld en daarom besteden ze liever hun tijd aan nieuwe games/uitbreidingen.
Neem het voorbeeld Betafield 2, is zwaar onder de maat in de winkel terecht gekomen brengen ze een patch uit die een paar problemen fixed en 2 keer zoveel problemen meebrengt. Daarop volgt een hotfix en weer patch en weer een hotfix, en inmiddels zijn er al 3 uitbreidingen geweest op betafield 2 en nog steeds is er niets gedaan aan de bugs/exploits.
En nog mooier de nieuwe battlefield opvolger komt in deze herfst al uit, gg EA lekker geld trekken en spellen releasen die nog in beta fase zitten.

Dus veel succes met NFSmw, spel is al te oud en als er geen major BUGS in zitten wordt er gewoon niet gepatched, dus een paar mensen die performance problemen hebben is voor de klant omdat het gros geen problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:14

Entity

9000rpm

Mja, ik weet het, maar niet geschoten is altijd mis zeggen ze weleens... EA is veel te commercieel en veel te groot en daar is heel moeilijk iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Laatst online: 08-09 15:00
Sander Prinsen schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:43:
[...]

http://forums.ea.com/mboa...0&threadID=44064&start=45

Ik zou zeggen lees heel de thread er even op na .... dan op pagina 4 ... de voorlaatste reply lezen van "eacomsmoothie".

De winkel waar ik m'n game heb gekocht ruilt geen games om. 50 EUR down the drain :'(

Frank Lenaerts

Pagina: 1 2 3 Laatste