Mijn specs zijn al eerder voorbij gekomen in dit topic geloof ik, maar goed, ik heb een :
asus a8n sli premium, met een amd64 3200, 2 gig ddr400 geheugen en een gf6800gt. Mijn geluidskaartje is een alweer ouderwetse audigy, maar die zou het probleem niet mogen zijn.
AGP aperture size heb ik niet (pci express)
verder heb ik van alles de nieuwste drivers, en bij andere spellen niet echt problemen (behalve dan framedrops op sommige nieuwe battlefield 2 maps (special ops), maar da's ook een algemeen probleem, crappy niet optimized maps, weer van EA).
quake 4, f.e.a.r, hl2, cod2, d.o.d. source, WOW en vele anderen geven mij totaal geen problemen.
Ik vind zelf dat ik dus een redelijke pc heb, die nfsmw in ieder geval op 640x480 vloeiend moet kunnen spelen. aan het aantal frames ligt het dan niet, volgens fraps haal ik er gemiddeld 90 bij 640x480 en toch schokt het, lagt het. da's het probleem met dit spel. Ja, als je een crappy pc hebt, moet je niet zeuren of e settings lager zetten, maar als ik 90 fps haal, 100% zeker weet dat er geen andere processen draaien die het spel in de weg (zouden mogen) zitten en verder geen problemen heb met andere software, dan geef ik de schuld aan het spel. Aangezien ik niet de enige ben met deze problemen, dan ik dat die beschuldiging nog steeds terecht is.