HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 13.559 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:23:
Ik heb gister bij T-mobile hetvolgende gedaan:

Relax 150 2jr
+ Internet 9,50p.m.
+ Sms-bundel a 3,- p.m

Gekregen:
MDA Vario
512MB kaartje
60min HotSpot credit
Bluetooth oortje

en alles voor 't magische bedrag van 0,- euro !!

Alleen blijft mijn vraag nog:

Waar koop ik een goedkope maar goed werkende Bluetooth GPS ontvanger?
En
Ik was net ff in gesprek met collega, en die vroeg zich af bij PIT of je dan ook nog de verbindingstijd moet betalen.. ? ik d8 namelijk niet en dat je voor 9,50 ECHT ONBEPERKT kunt internetten zonder verdere kosten 8eraf of belminuten die van je abonnement afgaan. HELP ! ;)

Have Fun !
Das ook lekker dubbel op zeg... Bij je PIT abbo zit al ongelimiteerd Hotspot gebruik (zoals al eerder vermeld). Typisch geval blij maken met een dooie mus (en dan niet die uit Leeuwarden).

Met GPRS heb je geen belminuten overigens. Het gaat om de verzonden data. En omdat je toch al PIT hebt hoef je je helemaal nergens zorgen om te maken... Het is echt voor 9,50 in de maand ongelimiteerd internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah idd blij maken met een dode mus =P , zat bij mijn simkaart verpakt (standaard dingen he ;-))
Overigens heb ik nog gevraagd naar die 2 bioskoopkaartjes, maar t bleek dat je deze alleen bij verlening kreeg, is dat bij jullie ook zo geweest ? Nou vanmiddag lekker mijn Vario tweaken, ff die Gaybar onderin veranderen naar een leuker kleurtje, mooie 8ergrond erop enzo. Verder vind ik 't een mooi apparaat !! Batterij gaat trouwens wel stukje sneller leeg dan mijn Nokia 7250i (nu al 2jr oud :P) maargoed, dr zit ook een 200MHz processor in, dus dat klopt dan wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Is bij jullie pocketmusic 4 ook, euhmmm, ergens achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar achter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:40:
Is bij jullie pocketmusic 4 ook, euhmmm, ergens achter gekomen?
Dat is een bug in het programma, mensen die eerst de trial versie hadden geinstalleerd krijgen dat ook vaak na verloop van tijd terwijl ze het progr. gewoon gekocht hebben.
Je kunt het weer deinstalleren, alle keys uit het register slopen en opnieuw installeren en dan doet hij het weer een tijdje maar na verloop van tijd zul je weer dezelfde melding krijgen (is mijn ervaring).

Ik wilde het programma zelfs gaan kopen, maar nu ik gezien heb dat je dat gezeik zelfs met de gekochte versie kunt krijgen, heb ik pocketmusic er mooi afgeflikkerd en de gratis en prima GS player geinstalleerd.
GS player ziet er iets minder gelikt uit (is wel te skinnen), maar met alle functies die je nodig hebt, gratis, neemt veel minder ruimte in en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:35:
Hahah idd blij maken met een dode mus =P , zat bij mijn simkaart verpakt (standaard dingen he ;-))
Overigens heb ik nog gevraagd naar die 2 bioskoopkaartjes, maar t bleek dat je deze alleen bij verlening kreeg, is dat bij jullie ook zo geweest ? Nou vanmiddag lekker mijn Vario tweaken, ff die Gaybar onderin veranderen naar een leuker kleurtje, mooie 8ergrond erop enzo. Verder vind ik 't een mooi apparaat !! Batterij gaat trouwens wel stukje sneller leeg dan mijn Nokia 7250i (nu al 2jr oud :P) maargoed, dr zit ook een 200MHz processor in, dus dat klopt dan wel !
ik heb verlengd 150 2 jaar, alle gekregen, lollies, bluetrek S2 headset etc. maar geen bios kaartjes :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:05
Als ik morgen naar de T-Mobile shop in Enschede ga, neem een kopie van mijn ID mee en een kopie van een bankafschrift, krijg ik dan de Vario direct mee? En issie dan al direct geactiveerd. Of moet ik dan weer een keer terugkomen? Anders moet ik voor niets reizen en daar heb ik geen zin in! Hebben ze die dingen op voorraad dat iemand weet? Heb T-Mobile al gebeld maar als je de Vario via de site besteld krijg je en geen SD kaart en geen netwerkkorting en geen BT headset... En je moet € 39,95 betalen bij een relaxt 150... is het reizen naar Enschede nog wel ff waard dus (kheb OV _/-\o_ ) Maar dan moet ik de Vario eigenlijk wel direct mee kunnen nemen. Weet iemand dit of kan iemand die in Enschede woont dit mischien voor me uitzoeken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:40:
Als ik morgen naar de T-Mobile shop in Enschede ga, neem een kopie van mijn ID mee en een kopie van een bankafschrift, krijg ik dan de Vario direct mee? En issie dan al direct geactiveerd. Of moet ik dan weer een keer terugkomen? Anders moet ik voor niets reizen en daar heb ik geen zin in! Hebben ze die dingen op voorraad dat iemand weet? Heb T-Mobile al gebeld maar als je de Vario via de site besteld krijg je en geen SD kaart en geen netwerkkorting en geen BT headset... En je moet € 39,95 betalen bij een relaxt 150... is het reizen naar Enschede nog wel ff waard dus (kheb OV _/-\o_ ) Maar dan moet ik de Vario eigenlijk wel direct mee kunnen nemen. Weet iemand dit of kan iemand die in Enschede woont dit mischien voor me uitzoeken? O-)
Ik zou even bellen of ze het op voorraad hebben.. Ik had ook gebeld (Dixons, Den Bosch) en ze hadden er voor mij 1 apart gelegd. Bankpas en ID is genoeg. De Vario is dan meteen klaar om gebruikt te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zat vandaag op de trein te wachten, naja die stond op het punt om te vertrekken.
Komt er 'n jonge vent (denk 22 ofzo) aanrennen met iets in z'n hand wat op 'n mobieltje leek ofzo.
Naja pats valt uit z'n hand, zeilt over het station zo op het spoor. Ik kijken lag daar 'n: Vario

Hmm hij keek niet heel erg blij en is maar blijven wachten op de volgende trein :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

Even bellen naar de shop en je weet het, grote kans dat ze hem op voorraad hebben liggen, gaat wel heel hard met dit ding daar, de spreekwoordeljike broodjes/toonbank. Als ze hem hebben kan je zonder bijbetalen bellend/internettend de winkel uit lopen. Even heen en weer reizen is Enschede altijd waard.

Te laat :(
NO2 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:08:
Is er al iemand die de wlan verbinding op de campus van twente voor elkaar heeft? Ik heb securew2 geinstalleerd, maar het werkt nog niet. Misschien komt het omdat bij license nog staat : you license is invalid or has

dan kan ik op import license key klikken, maar wat moet ik dan?
Ik heb hier op het Windesheim in Zwolle het wel voor elkaar om te internetten met securew2. Loop even langs de help/service desk om te controlleren of jouw account gemachtigd is om verbinding te maken en of je instellingen goed staan. Herstart je Vario, gooi je instellingen weg (niet de securew2) en stel het opnieuw in. Herstart enz..

[ Voor 57% gewijzigd door neevedr op 16-11-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Ik zat vandaag op de trein te wachten, naja die stond op het punt om te vertrekken.
Komt er 'n jonge vent (denk 22 ofzo) aanrennen met iets in z'n hand wat op 'n mobieltje leek ofzo.
Naja pats valt uit z'n hand, zeilt over het station zo op het spoor. Ik kijken lag daar 'n: Vario

Hmm hij keek niet heel erg blij en is maar blijven wachten op de volgende trein :|
Laten we hier een wijze les uit trekken: vario's zeilen niet zo best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat bij transcriber 1.51 het niet werkt in landscape modus. Logisch eigenlijk omdat dit type schermindeling toen nog niet bestond. Eigenlijk ook niet zo erg omdat je gewoon het fysieke t'bord hebt dus eigenlijk is het een non-opmerking.

wou het alleen ff melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, is niet meer op voorraad, heb gister de laatste uit shop enschede meegekregen ;-), achter mij waren nog wat mensen die m ook wouden, maar helaas voor hun. A.s. vrijdag kwam er een nieuwe levering binnen hoorde ik de verkopers zeggen (populair mobieltje=), je kunt m iig reserveren !!)
Dus nog ff w8en =) daarnaast werd mij verteld niet direct te gaan bellen e.d. dit omdat de factuurdatum nog vastgesteld moet worden ofzo ? en dan val je buiten je bundel en kun je een apparte rekening verw8en zei de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Nog steeds niemand die weet hoe je bestaande themes moet aanpassen?

Themes haal je van bijvoorbeeld:
http://www.pocketthemes.com
http://www.pocketpcthemes.com
(tipje voor OP?)

Maar de themes met voornamelijk wit in de achtergrond, dan geeft het programmamenu problemen (wit op bijna wit lezen is moeilijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

bv met Theme Generator

Daarin kun je het bestaande theme laden en dan aanpassen

Ook kun je hele nieuwe thema's maken

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 16-11-2005 15:32 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Die was hiervoor ook al gesuggereerd, maar werkte bij mij niet... waarschijnlijk hier door:
*For Pocket PCs with Windows Mobile 2002 software only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:00:
Nee, is niet meer op voorraad, heb gister de laatste uit shop enschede meegekregen ;-), achter mij waren nog wat mensen die m ook wouden, maar helaas voor hun. A.s. vrijdag kwam er een nieuwe levering binnen hoorde ik de verkopers zeggen (populair mobieltje=), je kunt m iig reserveren !!)
Dus nog ff w8en =) daarnaast werd mij verteld niet direct te gaan bellen e.d. dit omdat de factuurdatum nog vastgesteld moet worden ofzo ? en dan val je buiten je bundel en kun je een apparte rekening verw8en zei de verkoper.
Nee hoor dit klopt niet. Ik had de Vario vrijdagavond gehaald en ik kon meteen bellen etc. Toen ik maandag op My T-Mobile keek naar de status van mijn bundel had ik nog maar veel te weinig over (zoveel had ik nog niet gebeld). Ik dus bellen naar de klantenservice.

Wat blijkt nou: voor de eerste paar dagen heb ik een paar minuten/sms gekregen (deze kleine bundel zal waarschijnlijk ook wel in rekening worden gebracht, maar is wel in verhouding met de gewone bundel). Elke maand op de 14e krijg ik mijn nieuwe bundel. Dus als je je Vario aanschaft kun je meteen alles doen. Het valt allemaaal binnen de bundel!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:00:
offtopic: weet iemand het telefoonnummer van T-Mobile Enschede dan? Kan um niet vinden op het internet een 118 schiet ook niet op (T-Mobile hoofdcentrale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
NO2 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:08:
Is er al iemand die de wlan verbinding op de campus van twente voor elkaar heeft? Ik heb securew2 geinstalleerd, maar het werkt nog niet. Misschien komt het omdat bij license nog staat : you license is invalid or has

dan kan ik op import license key klikken, maar wat moet ik dan?
Volgens mij heb jij een oude SecureW2 client? Eerst gebruikte ik version 1.1 of zo iets, en dat werkte voor geen meter. Nu gebruik ik 3.1.2 en dan werkt het ietsje beter. probleem is alleen dat er zo veel AP's hangen op één locatie. Bij mij lijkt WM5.0 niet automagisch de sterkste AP te selecteren, waardoor het connecten elke keer mislukt. Soms sta ik letterlijk naast een AP en dan nog kan hij niet connecten. Met WiFiFoFum kan je zien hoeveel AP's er bij je in de buurt zijn, en hun signaalsterkte. Helaas is dit tooltje niet 100% compatible met WM5 want je kan niet handmatig naar 1 bepaald AP connecten. Maar goed:
Ik gebruik de volgende instelling waarmee is dus van tijd tot tijd op het netwerk kan:
Klik bij Draadloos in het venster Netwerkkaarten op WLAN
Netwerksleutel: automatisch/WEP/Openen
802.1x: EAP type: SecureW2
Profile: Default
Configure->
Connection: Use alternate blah: Uit
Certificates: Uit
Authentication: PAP
User Account: Uname: sxxxxxx, pw: logisch, domain: utwente.nl
Knopje Advanced->
Uit, Uit, Aan
Succes. Ik denk dat ik morgen maar even langs de SNT huppel om details te vragen over het probleem van het connecten naar het verkeerder AP.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
Voor diegene die een Vario icm met Pocket Internet Totaal willen, overweeg de MDA Pro, want UMTS valt binnenkort binnen deze bundel, dus voor 9,50 p/m onbeperkt UMTS gebruik.
Check:

T-Mobile heeft gisteren via een persbericht laten weten als derde operator in Nederland haar UMTS netwerk beschikbaar te hebben gemaakt voor gebruik. Gebruikers van het Pocketinfo forum kwamen er gisteren achter dat er op hun UMTS geschikte devices een "U" op het scherm stond in plaats van een "G". Dit duid op een UMTS verbinding.

Lees meer op http://www.pocketinfo.nl/artikel/4571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een probleem met msn. Als ik via wifi op msn ga kan ik wel aanmelden maar ik zie niemand online. Ik ontvang ook helemaal geen berichten als iemand die verzend (bij de andere sta ik wel online). Hoe zou dit kunnen komen? Ik heb magic button geinstalleerd en laatst weer verwijderd. Zou het hier door komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

ohjaja1981 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:50:
Voor diegene die een Vario icm met Pocket Internet Totaal willen, overweeg de MDA Pro, want UMTS valt binnenkort binnen deze bundel, dus voor 9,50 p/m onbeperkt UMTS gebruik.
Check:

T-Mobile heeft gisteren via een persbericht laten weten als derde operator in Nederland haar UMTS netwerk beschikbaar te hebben gemaakt voor gebruik. Gebruikers van het Pocketinfo forum kwamen er gisteren achter dat er op hun UMTS geschikte devices een "U" op het scherm stond in plaats van een "G". Dit duid op een UMTS verbinding.

Lees meer op http://www.pocketinfo.nl/artikel/4571
Jammer dat de pro enorm veel groter is en onhandelbaar bij het bellen. Ik hou het wel mooi bij mijn MDA vario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb ook nog steeds problemen met MSN Pocket, ik krijg t maar niet aan de gang, zowel WiFi als GPRS niet... ?

Wie weet waar dit aan ligt ?

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:03:
Ik heb nu een probleem met msn. Als ik via wifi op msn ga kan ik wel aanmelden maar ik zie niemand online. Ik ontvang ook helemaal geen berichten als iemand die verzend (bij de andere sta ik wel online). Hoe zou dit kunnen komen? Ik heb magic button geinstalleerd en laatst weer verwijderd. Zou het hier door komen?
Ik heb dit ook... Heb Magic Button er wel gewoon op staan. Maar gister deed die het nog wel, dus daar ligt het niet aan....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, probeer ik die total commander te installeren, zegt ie nee, mag niet =S snap er nu niks meer van, mag niks installeren op mijn T-mobile Vario en ook geen msn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:43:
Damn, probeer ik die total commander te installeren, zegt ie nee, mag niet =S snap er nu niks meer van, mag niks installeren op mijn T-mobile Vario en ook geen msn... :(
MSN staat er toch al op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazekers, MSN staat er ook wel op, alleen deze wil niet aanmelden (aanmelden mislukt geeft ie dan weer) en andere programma's kan ik ook niet intstalleren... geeeeen idee waarom ? iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft MSN nou ook aan dat ik niet op MSN kan. Ik denk dat er bij de MSN server iets verkeerd zit (alhoewel ik wel via een gewone pc op MSN kan). Iemand nog problemen met MSN?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb al 1 programma weten te installeren, das dat Magic gebeuren was een .cab file en begreep hij blijkbaar wel... heeel appart ! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een maat van mij werkt msn ook al niet. Is gewoon landelijk blijkbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben nu echt ff goed bezig geweest !!
Heb Total Commander nu uiteindelijk toch wel kunnen installeren, 't probleem lag m aan dat ik t niet via Active Synch deed, maar gewoon kopieren plakken en willen installeren op de MDA hehe lekker slim dus van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
hoe krijg ik die keyboard indicator? iedere keer als ik reset dan verdwijnt mn registry key die ik heb toegevoegd.

ik dacht dat het al een keer voorbij was gekomen, maaar ik kon het ook niet in deel 1 & 2 vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

Welke registry key gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al worms world party fatsoenlijk kunnen spelen? Ik heb maar een heel klein schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T-shops zijn niet telefonisch bereikbaar. Je zult er echt zelf naartoe moeten gaan of even bellen met de klanten service.

Ik mijn vario ook in enschede gehaald, zat bij de eerste lichting :)

Gewoon even reserveren word je vanzelf gebeld dat je hem kan halen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:28:
Bij een maat van mij werkt msn ook al niet. Is gewoon landelijk blijkbaar.
Inmiddels werkt het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een hard reset wil doen, wat is dan de comm toets en wat zijn de beltoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:37:
Iemand al worms world party fatsoenlijk kunnen spelen? Ik heb maar een heel klein schermpje?
Bij mij werkt worms world party perfect. behalve dan wanneer de computer gaat schieten, dan is hij een enkele keer wat trager. Maar wel full screen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:55:
[...]

Bij mij werkt worms world party perfect. behalve dan wanneer de computer gaat schieten, dan is hij een enkele keer wat trager. Maar wel full screen :9
Welke versie heb jij?

Hmm ik zie dat ik nu de smartphone editie heb, dat zou het probleem wel zijn, toch maar even zoeken dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik versie 1.04 voor pocket pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
gewoon die uit de startpost, maar de registry key verdwijnt na de softe reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

doe je de editter wel normaal afsluiten? want volgens mij kunne sommige editters er niet tegen als je op het kruisje klikt.. probeer eens via file -> exit.. ofzo

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mad_Cow schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:04:
[...]

gewoon die uit de startpost, maar de registry key verdwijnt na de softe reset
Bij mij gebeurde dat idd ook. Een oplossing is geen directe soft-reset, maar de aan/uit knop 5 seconden in houden (bericht, wil je afsluiten oid). Daarna weer opstarten en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Ik kan het nergens vinden, maar dikke kans dat ik eventjes wat scheel ben. Hoe kan je het automatische popuppen van het On Screen Keyboard uitzetten? Bij mij komt ie altijd tevoorschijn als ik'm niet nodig heb, behalve op de momenten dat ik'm wel nodig heb... Ik wil'm alleen nog maar handmatig aan/uit zetten.
[edit] typo

[ Voor 6% gewijzigd door Bebob_NL op 17-11-2005 00:18 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Kafmees schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:08:
[...]

Bij mij gebeurde dat idd ook. Een oplossing is geen directe soft-reset, maar de aan/uit knop 5 seconden in houden (bericht, wil je afsluiten oid). Daarna weer opstarten en het werkt
thanks dat werkte idd. misschien wel goed om in de startpost te vermelden dat alle registry verandering verdewijnen na een soft reset en dat je inplaats daarvan dus een aan/uit moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dat gebeurt niet bij iedereen, Ik heb een K-Jam maar ook niet alle K-Jam's(? of hoe schrijf je dat met die nieuwe spelling ;)) hebben er last van. Welk model heb jij?

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Appie_NL schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:21:
Ik kan het nergens vinden, maar dikke kans dat ik eventjes wat scheel ben. Hoe kan je het automatische popuppen van het On Screen Keyboard uitzetten? Bij mij komt ie altijd tevoorschijn als ik'm niet nodig heb, behalve op de momenten dat ik'm wel nodig heb... Ik wil'm alleen nogmaar handmatig aan/uit zetten.
Inderdaad. Ik heb er al naar zitten zoeken, maar nog niks werkends gevonden.

Verwijderd

Wat een geluk, MSN doet 't weer, Total Commander geinstalleerd en ik kan nu die keys veranderen (leuk klusje voor vanmiddag na mijn werk) Alleen nu heb ik nog zon mooie TomTom dvd die niet legaal is. =D nu moet ik die nog zien te installeren, en ik ben een beetje lui aangelegd, dus wie heeft mischien de link naar de TomTom 5 install guide op de T-Mobile MDA Vario ?
Voor de vinder : Alvast bedankt ! =D

Groeten Wouter

• remcoXP
  • Laatst online: 17-09 12:53
http://pdashop.nl/downloa...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf tomtom @ pda zetten

is al eens langsgekomen in dit topic. misschien ff in begin post zetten?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• MichaelDell
  • Laatst online: 28-05-2024
Heb dit hele (en voorgaande) topic door zitten worstelen in de hoop te vinden hoe ik thema's uiteindelijk kan selecteren. Als ik Instellingen - Vandaag selecteer zie ik drie thema's. Ik heb er echter 30 op m'n sd-kaartje staan. Hoe kan ik die nu selecteren? Dubbelklikken op de bestandjes in de Verkenner zorgt er alleen voor dat het Vandaag scherm weer opent. Verder gebeurt er niets. Boehoe....... ;(

Tis Top in Tukkerland

• TheKeeper

TheKeeper

Je moet ze dan ook niet op SD-kaartje zetten, maar in de root van je gewone geheugen.

• MichaelDell
  • Laatst online: 28-05-2024
TheKeeper schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:09:
Je moet ze dan ook niet op SD-kaartje zetten, maar in de root van je gewone geheugen.
Dank je. Staat namelijk niet in de handleiding.....

Tis Top in Tukkerland

Verwijderd

Iemand een goeie site om thema's vanaf te halen??

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
TheKeeper schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:21:
Nog steeds niemand die weet hoe je bestaande themes moet aanpassen?

Themes haal je van bijvoorbeeld:
http://www.pocketthemes.com
http://www.pocketpcthemes.com
(tipje voor OP?)

Maar de themes met voornamelijk wit in de achtergrond, dan geeft het programmamenu problemen (wit op bijna wit lezen is moeilijk).
En deze werken dus ook allemaal? Dit is namelijk de reden dat ik ze (nog) niet uit m'n andere Magician startpost had overgenomen. Als ze werken zet ik ze er natuurlijk meteen in :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Mad_Cow
Kafmees schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:41:
Dat gebeurt niet bij iedereen, Ik heb een K-Jam maar ook niet alle K-Jam's(? of hoe schrijf je dat met die nieuwe spelling ;)) hebben er last van. Welk model heb jij?
Ik heb de MDA Vario

Maar een ander vraagje
Ik heb geen block recogniser en (die andere)
transcriber kan ik installeren, maar die vind ik niet zo fijn
phonepad en soft-keyboard heb ik wel

ik wil graag die block recogniser gebruiken omdat ik vroeger een PalmOS ding had en dus nogal gewend ben aan zo'n invoer.
weet iemand hoe ik dat erop kan krijgen? Ik heb mn MDA al ooit een keer ge-hard-reset.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Ik heb ook gewoon een andere theme vanuit Pocketthemes.com (van Puss in Boots - Shrek 2). Werkt prima!

Overigens heb ik vandaag m'n 1 gig Sandisk miniSD binnengehad (vanaf Ebay besteld, ongeveer 70 euro incl. verzendkosten). Werkt perfect!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• TheKeeper

TheKeeper

Eggy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:47:
[...]

En deze werken dus ook allemaal? Dit is namelijk de reden dat ik ze (nog) niet uit m'n andere Magician startpost had overgenomen. Als ze werken zet ik ze er natuurlijk meteen in :)
Op het probleempje met de kleur van het startmenu bij enkele themes na, werken deze allemaal

Edit:
Voor de mini faq?

Hoe krijg ik andere Themes op mijn telefoon?
Maak zelf een theme op je pc of download deze van een site, zoals bijvoorbeeld
http://www.pocketthemes.com of http://www.pocketpcthemes.com.
Zet ze via ActiveSync de .tsk bestanden in de root van je "mobiel apparaat".
Ga daarna op je telefoon naar:
"Start>Instellingen>Vandaag" en selecteer je theme. Druk rechtsbovenin op "ok" en je theme wordt geladen.

[ Voor 38% gewijzigd door TheKeeper op 17-11-2005 11:13 ]

Verwijderd

TomTom 5.2 is uit!

Iemand al gezien? Al ervaring mee? Lost dit nu alle eerder besproken problemen met poorten, BT etc op?

http://www.tomtom.com/sup...ID=50&Language=1&FID=3571

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:44:
TomTom 5.2 is uit!

Iemand al gezien? Al ervaring mee? Lost dit nu alle eerder besproken problemen met poorten, BT etc op?

http://www.tomtom.com/sup...ID=50&Language=1&FID=3571
dat is de mobile versie en dus niet de versie voor de vario

• JaMaaT
Kom nu net uit Enschede. Telefoon was niet op voorraad (wist ik al) maar ik heb um vast gereserveerd. Als ik geluk heb komen er morgen genoeg toestellen binnen want er waren er meerdere gereserveerd. Kheb er ook al even mee mogen spelen...
Kan niet wachten totdat ze bellen dat ie er is :*)

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
Ik kan het nergens vinden, maar dikke kans dat ik eventjes wat scheel ben. Hoe kan je het automatische popuppen van het On Screen Keyboard uitzetten? Bij mij komt ie altijd tevoorschijn als ik'm niet nodig heb, behalve op de momenten dat ik'm wel nodig heb... Ik wil'm alleen nog maar handmatig aan/uit zetten.
[edit] typo
Yep, zelfde probleem hier. Eenmaal dat toetsenbordje aangezet en weggeklikt popt die nog 100 keer op ... Als je hem dan 100 keer weggeklikt hebt blijft die daarna wel weg, maar eenmaal weer een keer aangezet.... :(

• Qris

Qris

Captain Obvious

JaMaaT schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:46:
Kom nu net uit Enschede. Telefoon was niet op voorraad (wist ik al) maar ik heb um vast gereserveerd. Als ik geluk heb komen er morgen genoeg toestellen binnen want er waren er meerdere gereserveerd. Kheb er ook al even mee mogen spelen...
Kan niet wachten totdat ze bellen dat ie er is :*)
fijn.. :?

[edit] sorry voor de reactie.. maareh, wat heb ik aan die informatie? in deel 1 kan ik me voorstellen dat mensen posten als ze hun toestel krijgen.. maar in deel 3 hoef ik echt niet te weten dat iemand het toestel krijgt, no offense.. dus

verder alvast veel plezier ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Qris op 17-11-2005 13:40 ]

Deze ruimte is te huur

• JaMaaT
Hahah sorry! Was ff helemaal blij... En omdat er meerdere mensen zijn die het toestel misschien wel in Enschede willen halen. Reizen ze niets voor niets... Kzal niet meer offtopic gaan lullen |:(

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Qris schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:24:
[...]
fijn.. :?

[edit] sorry voor de reactie.. maareh, wat heb ik aan die informatie? in deel 1 kan ik me voorstellen dat mensen posten als ze hun toestel krijgen.. maar in deel 3 hoef ik echt niet te weten dat iemand het toestel krijgt, no offense.. dus

verder alvast veel plezier ;)
Zo kunnen we natuurlijk wel blijven reageren op deze mensen die niet eens de topic start doorlezen, niet eerst even zoeken, operators vergelijken, over prijzen discussieren en hun verwachtingsdatum vermelden. Helaas bereiken we ook hier niks mee en heeft het meestal ook geen enkel tot amper effect op de toekomstige posts. Ik zou liever zelf ook geen lappen tekst over PIT willen doorlezen in dit topic maar we kunnen er nou eenmaal niets aan doen. We kunnen er misschien maar beter dus ook niet meer op reageren. Hiermee bedoel ik dus niet dat we deze mensen moeten negeren maar op ze zeiken gaat ook wat ver.

Meestal heeft dit zelfs alleen maar meer posts met zinloze informatie tot gevolg. Neem nu deze situatie als voorbeeld. Jij reageert door te vermelden dat deze member geen waardevolle informatie inbrengt waarop hij weer reageert met een verontschuldiging. Natuurlijk deze post ook niet te vergeten ;)

Om dan toch nog iets van enige 'waarde' toe te voegen aan deze post. De startpost is een klein beetje geupdate met vermelding van het soft reset probleem onder registry tweaks en met links naar sites met themes.

[ Voor 30% gewijzigd door Eggy op 17-11-2005 14:10 ]

• TheKeeper

TheKeeper

Mmm... het eerste probleem is er reeds:
Als ik op de groene call knop druk (en dan de dialer krijg), kan ik in het menu nog wel de "opties smart dialing" selecteren, maar opent er niets.

Ik heb wel de dialer van T-Mo disabled en de standaard dialer erop, zou dit wat uitmaken? de smartdialer .cab is dan toch wel geïnstalleerd? De extended rom is namelijk niet aangepast, alleen wat tweaks in het registry gemaakt.

Edit:
Even de skin van T-Mo er weer op gezet, alles weer koek en ei...

En nog een kleine aanpassing voor de OP misschien:
Na een registry tweak niet een soft reset, maar aan en uit via de aan/uit-knop. Dan slaat hij namelijk alle info op en met een soft-reset niet.

[ Voor 26% gewijzigd door TheKeeper op 17-11-2005 14:19 ]

Verwijderd

Heeft iemand bij de 9100 met AS 4.0 ook het probleem dat het toestel erg traag wordt?

Thuis heb ik 4.1 beta (als test) draaien en hierin lijkt het beter te gaan. Op mijn werk zal ik dit maar achterwege laten.

Het gebruik van Magic Button leidt bij mij tot een aantal problemen met de phone-applicatie. Deze lijkt vast te lopen indien ik wil gaan bellen en blijk niet gebeld te kunnen worden.

Tips en tricks welkom...

- Kan overigens niet wachten tot een aantal mooie games aan de startpost worden toegevoegd -

Complimenten voor het topic Eggy

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 15:58 ]

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik zal in het volgende deel wel iets in deze trant (net even geschreven) opnemen in de tweede post:
Beste GoT-ters,

In de voorafgaande delen werd er maar al te veel over operators gediscussiëerd en werden er volop diverse prijzen vergeleken. Men moet echter in acht nemen dat men zich op GoT vooral richt op de technische aspecten van diverse hardware & software. Vandaar dat een aantal bezoekers van dit forum deze berichten niet zo zeer op prijs stelden. Bij deze wil ik iedereen dan ook verzoeken om wanneer dit kan eerst even bij jezelf na te gaan of je echt iets bijdraagt aan dit topic.

Op deze manier kunnen wij allen bijdragen aan een overzichtelijk topic. Vergeet vooral niet eerst even de zoek functie te gebruiken voordat je je aan het stellen van een vraag waagt. Vele vragen worden herhaardelijk gesteld, meestal in de voorafgaande delen. De veel voorkomende vragen probeer ik natuurlijk meestal in de startpost op te nemen maar ook dit kan niet altijd gebeuren. Vragen over operators en hun services zoals Pocket Internet Totaal van T-Mobile kunnen in de hiervoor bedoelde topics gesteld worden.

Verder wil ik ook de vaste GoT bezoekers verzoeken niet te reageren op deze posts door de originele poster erop attent te maken van deze situatie. Meestal lijdt dit alleen maar tot een ophoping van meer posts die geen daadwerkelijke bijdrage leveren aan dit topic. Zo zal de originele poster zich vaak ook nog verontschuldigen en zal het ook vrijwel geen effect hebben op toekomstige inhoud van posts.

Natuurlijk ben ik geen moderator en probeer ik me ook niet zo te gedragen, zie dit dan ook vooral niet als een waarschuwing. Dit is puur en alleen een verzoek zodat hopelijk iedereen dit topic met plezier kan volgen en zodat alles overzichtelijk blijft.
@TheKeeper

Dit had ik net toegevoegd zoals ik al in mijn vorige post zei:
[Registry Hacks & Tweaks]

Je kunt je registry zowel bekijken als editen met een aantal alternatieve file explorers. Een voorbeeld hiervan is Resco Explorer, te vinden onder Software.

Bij een aantal mensen worden deze registry hacks niet ingeschakeld na het uitvoeren van een soft reset. Een soft reset wordt meestal als laatste uitgevoerd voor het activeren van de registry wijziging. Wanneer dit niet werkt moet je je Wizard geheel uitschakelen en vervolgens weer inschakelen. Dit doe je door de uit knop 5 seconden ingedrukt te houden en in plaats van een soft reset.
:)

@phonetic

[ Voor 29% gewijzigd door Eggy op 17-11-2005 14:54 ]

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:48
trigger808 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:54:
[...]

dat is de mobile versie en dus niet de versie voor de vario
Nee Het zal wel werken onder Windows 2005 Mobile. (geheel platform )

www.tiedragon.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:24:
Heeft iemand bij de 9100 met AS 4.0 ook het probleem dat het toestel erg traag wordt?

Thuis heb ik 4.1 beta (als test) draaien en hierin lijkt het beter te gaan. Op mijn werk zal ik dit maar achterwege laten.
Na nog wat 'field testing' lijkt het probleem hem te zitten in het unpluggen tijdens synchronisatie. Dit gebeurd mij op kantoor regelmatig, aangezien het toestel automatisch de wijzigingen sync't en ik ook nogal eens gebeld wordt. Het USB-kabeltje is net te kort om hem niet te unpluggen.

Iemand?

• TheKeeper

TheKeeper

Ik trek hem er ook regelmatig uit, maar niet tijdens het sync proces zelf. Geen problemen verder.
Kun je dat verder testen?

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

Dat heb ik ook gehad, tijdens het synchroniseren de kabel eruit trekken en de vario wordt heel traag, opnieuw inpluggen heeft geen zin, enige optie is een soft-reset. PC wil dan ook niet meer connecten, moet ik ook eerst herstarten. Wachten tot hij klaar is met synchroniseren en dan unpluggen is geen probleem.

Verwijderd

TheKeeper schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:58:
Ik trek hem er ook regelmatig uit, maar niet tijdens het sync proces zelf. Geen problemen verder.
Kun je dat verder testen?
Ik blijf aan het testen en loop tegen het volgende aan:
- Begin met aan/uit zetten (5sec aan/uit knop indrukken);
- 9100 werkt dikke prima;
- Sluit aan op PC met AS 4.0;
Scenario A:
- Voert (eerste of volgende) sync correct en volledig uit;
- Unplug 9100;
- 9100 werkt nog steeds dikke prima.
Scenario B:
- Voert (eerste of volgende) sync gedeeltelijk uit;
- Unplug 9100 tijdens sync-proces;
- 9100 reageert zeer traag (bij tijden onhandelbaar);
- Bij opnieuw inpluggen detecteert AS de 9100, maar weet geen goede verbinding op te bouwen.

Nogmaals, scenario B is een probleem bij inkomende oproepen (omdat ik het toestel dan moet unpluggen ivm kort snoer). Herstarten lijkt enige optie, het afsluiten van alle openstaande programma's biedt geen uitkomst.

Ter volledigheid, de volgende apps geïnstalleerd:
- Resco explorer
- Magic Button (inactief wegens probleem met phone-app)
- Total Commander
- Macromedia flashplayer
- WiFiFoFum

Reg-tweak: schermgeheugen

Het begint er op te lijken dat een aantal van mijn mailaccounts proberen mail binnen te halen als het toestel is aangesloten op de USB-kabel. Op zichzelf is dit niet erg, maar het lijkt alsof de Messaging app. misschien wel moeilijk doet over het wegvallen van de verbinding.

/edit
Zonder AS, kan ik alle programma's openen (met minimaal geheugen resterend) en toch vertraagt de 9100 niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 17:36 ]

Verwijderd

Hey mensen, nadat ik die mooie tomtom install guide bestudeerd heb, en aan de gang ben gegaan heb ik geprobeerd tom te installeren alles netjes gedaan totdat ik mijn 3e bestand (van de 4) moest installeren ( ttn.cab ) maar nou geeft hij iedere x "installatie mislukt"hoe kan dit ?

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Je hebt 5.0, je moet 5.1 van de tomtom site halen. Maar dat stond al beschreven in dit topic...

Verwijderd

Heb m'n Vario binnen!! Rielekst.

Twee vraagjes.

Ik heb al gezocht, maar (dit is dan de eerste vraag) kan niet goed zoeken.
Om geregeld vragen te voorkomen: Hoe zoek ik nou goed? Als ik in de quicksearch een woord in type (in dit geval converteren) geeft 'ie maar een pagina. Wat doe ik fout?

Vraag 2: Op welk formaat kan ik een film het beste converteren met PocketDivxEncoder voor de Vario? Ik heb ooit iets over 10/4 gelezen, maar wat dat is? Hoe groot wordt zo'n bestand ongeveer , een kwart?

Cheers

Verwijderd

Hoever is de wifi bereik ongeveer? 50 - 100 meter?

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:06:
Hoever is de wifi bereik ongeveer? 50 - 100 meter?
Bij mij staat het AP op de begane grond, en op zolder (tweede verdieping) heb ik nog net wel verbinding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:25:
Vraag 2: Op welk formaat kan ik een film het beste converteren met PocketDivxEncoder voor de Vario? Ik heb ooit iets over 10/4 gelezen, maar wat dat is? Hoe groot wordt zo'n bestand ongeveer , een kwart?
Bij PocketDivxEncoder kun je zelf instellen welke kwaliteit je wil hebben. De uitdrukking 10/4 staat dan voor beeldkwaliteit 10, geluidskwaliteit 4. Met de versie van PDE die ik heb krijg je dan ook meteen te zien hoe groot het bestand ongeveer gaat worden. (meestal is het minder als opgegeven). Op deze manier kun je dus door met die twee instellingen te spelen al redelijk bepalen hoe groot de bestanden worden en of je hier ruimte voor hebt op je SD kaart.

Verwijderd

Heb sinds een paar dagen ook de Vario en wil er nu TT op gaan zetten.

Kan iemand mij uitleggen wat je moet hebben?

TomTom MOBILE 5 of TomTom NAVIGATOR 5 ??

En wat is die update naar 5.1 waar eerder over is gesproken? Is dat een bestand wat je moet DL'en en op je Vario moet zetten?

Thnx alvast!!

(heb dit per ongeluk ook als een nieuw topic g-post, sorry...)

Grt,
Merky :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Je moet de Navigator versie hebben, deze is voor Pocket PC (Phone)s.

Hier is nog een eenvoudige tutorial die je wel kunt gebruiken omdat de huidge versie nog niet geoptimaliseerd is voor WM5:

http://pdashop.nl/downloa...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
zal ik jullie wat zeggen .....

ik heb tomtom mobile 4.430 (origineel), dus geen navigator 5, en als je het kaartje insteekt werkt die ook op mijn MDA VARIO :)
Hij installeert alles automatisch goed en maakt connectie met de tomtom BT muis.

Je kunt alleen het touchscreen niet gebruiken, invoer doe je met het toetsenbordje en hij geeft zelfs informatie weer van het aantal satellieten etc. bij de berekening.

Ik had dit nog nooit gezien, want ik heb tomtom vorige jaar gekocht i.c.m. met een SDA (werkt echt grandioos en alles is supercompact)

[ Voor 3% gewijzigd door danda op 18-11-2005 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transcriber werkt,
Alleen herkend hij mijn handschrift voor geen meter. Krijg je met eendoctors handschrift. Kent iemand een beter programma?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:

Je hebt 5.0, je moet 5.1 van de tomtom site halen. Maar dat stond al beschreven in dit topic...

Waar kan ik 5.1 nou nog vinden dan? Tomtom bied 5.2 al aan ?
en, ik heb tomtom5.0 nog niet eens geinstalleerd ? mischien domme vraag, maar is die updat gewoon het kale programma tomtom ? zonder kaarten e.d. ?

Nou k hoop dat er een oplossing is en dat ik vanmiddag verder kan met klooien aan die MDA Vario =P

Verder hoorde ik gister op een huisfeest dat je muziek/films kunt streamen naar je Vario (ik heb pit), maar heeft iemand hier al ervaring mee ? en kan die uitleggen wat waar en hoe je dat installeerd ?

Nou dat waren weer een hoop vraagjes !

Bedankt alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Is het iemand al gelukt om op een andere computer je MDA te laten herkennen als USBMassStorage device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:26:
Quote:
Verder hoorde ik gister op een huisfeest dat je muziek/films kunt streamen naar je Vario (ik heb pit), maar heeft iemand hier al ervaring mee ? en kan die uitleggen wat waar en hoe je dat installeerd ?

Bedankt alvast !
Ik zou zeggen lees het forum nog eens door, of check orb even, www.orb.com. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:12
Twee vraagjes;

Bestaat er een mogelijkheid om op podcasts te aboneneren die direct op m'n 9100 geladen worden? Liefst niet via m'n pc overpompen maar dat ie gaat downloaden als er een WiFi verbinding gevonden is. Dus niet via GPRS...

Ben ook zeer benieuwd naar jullie ervaringen met RSS reader. Ben hier nog niet zo in thuis (net als poscasts) maar zou graag een aantal rss-feeds bijhouden op m'n 9100....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:26:
Quote:

Waar kan ik 5.1 nou nog vinden dan? Tomtom bied 5.2 al aan ?
en, ik heb tomtom5.0 nog niet eens geinstalleerd ? mischien domme vraag, maar is die updat gewoon het kale programma tomtom ? zonder kaarten e.d. ?

Nou k hoop dat er een oplossing is en dat ik vanmiddag verder kan met klooien aan die MDA Vario =P

Bedankt alvast !
Dat werkt op zich best goed. Ook via GPRS. Alhoewel het dan wat langer duurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:53:
Is het iemand al gelukt om op een andere computer je MDA te laten herkennen als USBMassStorage device?
Volgens mij was het in eerste instantie wel de bedoeling dat WM5.0 er voor zou zorgen dat de devices herkend zouden worden als "MassStorage" devices. Maar voor zover ik heb kunnen lezen is dit niet het geval, en zal je dus net als op oudere devices AS moeten installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:51:
[...]

Volgens mij was het in eerste instantie wel de bedoeling dat WM5.0 er voor zou zorgen dat de devices herkend zouden worden als "MassStorage" devices. Maar voor zover ik heb kunnen lezen is dit niet het geval, en zal je dus net als op oudere devices AS moeten installeren :(
Hmmm lekker is dat, ik las eerst idd overal dat dit een van DE nieuwe features van WM5 zou worden. wel jammer, het zou erg makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke wie kan me eens vertellen hoe krachtig dit dingetje nu is. heb nu een S110. Die heeft dus 128 mb intern en 400mhz processor. De MD Vario heeft maar 200mhz. Lijkt me behoorlijk El Cheapo of zie ik het hier verkeerd? En als jullie zeggen dat ie even snel is wil ik wel een goede onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Weet iemand een programmatje voor de Pocket PC waardoor je als deze verbonden is met je pc je stats van je pc kan zien... zoals PalmOrb ongeveer alleen is die voor de Palm, en het werkt niet in combinatie met een Palm emulator. Als het kan via Bluetooth anders via kabel. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:
Oke wie kan me eens vertellen hoe krachtig dit dingetje nu is. heb nu een S110. Die heeft dus 128 mb intern en 400mhz processor. De MD Vario heeft maar 200mhz. Lijkt me behoorlijk El Cheapo of zie ik het hier verkeerd? En als jullie zeggen dat ie even snel is wil ik wel een goede onderbouwing.
Het is een hele andere procesosor, een OMAP van Texas Instruments. Dat is niet te vergelijken met een Intel 400 gezien die een hele andere structuur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:
Lijkt me een questie van net binnenkomen vallen in het onderwerp :?
En is deze onderbouwing goed genoeg?:
http://gathering.tweakers...message/24105013#24105013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC Wizzard heeft een dual core processor, en werkt daardoor anders dan de 'oude' processoren. Benhmarks zijn daardoor niet echt betrouwbaar en verklaren de slechte prestaties op mobile-review.com.

Windows Mobile 5.0 gaat ook anders om met de afhandeling van de instructies.Hierdoor is de 200Mhz van de Wizard voldoende om er lekker mee te werken.

Lees anders deze review maar eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Mmm.... ik bedacht me zo:
Als je een WiFi verbinding hebt (zoals bijvoorbeeld bij de HotSpots of als je thuis toch al WiFi hebt) is het dan mogelijk om toch Skype te draaien en je telefoon als skypefoon te gebruiken? Hij ligt voor mij namelijk lekker in de hand en je kunt dan door het hele huis heen bellen.

Ik ben verder niet bekend met Skype, maar het is wellicht het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Nope.. helaas

ik heb skype getest op wifi en werkt voor geen meter.. stotterig geluid tot en met.. too bad!

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@the keeper, skype op een smartphone of ppc schijnt niet te kunnen (volgens de regels) er zit een blokering oid op, maarja nou hebben wij op school geleerd dat die meuk er altijd af kan? iemand al enig id hoe?

dan nog een vraagje: die belachelijk lelijke headset wil ik vervangen voor een sennheiser met 3,5 plug met een verloop plugje zeg maar, maar wat gebeurt er dan als je gebeld word? moet je eerst die kabel eruit trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wat zijn zeg.. ..brengen ze een PPC uit met Skype out of the box! En dan vertellen ze vervolgens dat het niet gaat werken :p

Volgens mij is het gewoon een kwestie van tijd voordat de eerste, goed werkende, VOIP software uit komt. VOIP via WiFi lijkt mij een onvermijdelijke toepassing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit] typo
Is iemand hier nou al uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vario, MDA, Qtek 9100, ........

Ik zit met een probleem. Ik heb mijn vario nu al 3 dagen en ben menig uur beziggeweest om wifi aan de praat te krijgen. Ik krijg wel steeds verbinding, IP door dhcp toegewezen, maar kan vervolgens niet op internet. Hij zegt dat hij pagina´s niet kan vinden. Heb de volgende stappen ondernomen:

-harde reset met toetsen en softwarematig
-vervolgens zachte reset tijdens installatie van t-mobile software
gegevens van wireless netwerk invullen WPA-PSK, netwerksleutel. Accuverbruik op max. IE opstarten en precies dezelfde foutmelding!

Toegevoegde waarde van deze telefoon is juist wifi, als dat niet werkt dan is er niet veel aan.

Hopelijk zie ik iets belangrijks over het hoofd en werkt hij straks als een tierelier. Bij voorbaat dank voor info.
gr.
Thijs
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.