Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:04:
[...]
Bij de T-Mobile winkel gekocht vorige week:
relax 150 min en Pocket internet totaal > 1e jaar maar 13.50 voor je 150 abo! (wel gewoon 9.50 voor PIT)
en >> GRATIS BT headset twv 69e.
plus twee bios kaartjes (jeeeeeeej!)
zit standaard 512mb mini SD bij (ook al in startpost vermeld)
>> WAS DUS GRATIS, dat is voor 0 euro....

Ik heb een offerte gekregen van t-mobile, ook MDA Vario, 150min abo, gratis BT headset en 512 MB. Ik betaal hiervoor 5 euro.
Wat ik bij jou lees is dat je ook nog korting hebt bedongen op het abo geld voor het eerste jaar. Is dat omdat je PIT erbij hebt genomen?
En die twee bios kaartjes... tsjah.
Voordat ik de offerte onderteken wil ik toch ff weten hoe je dit voor elkaar heb gebokst, want dan ga ik nog ff bakkeleien met t-mobile. Ik wil het onderste uit de kan, ik heb een beroerd slechte ervaring met hun helpdesk (ivm wegvallen dekking in Andorra) waarbij ze me per sms meldden dat de storing was verholpen en dat ik moest reageren als ik nog problemen had. Fijn. De dekking in Andorra was nog steeds kwijt, geen SMS ontvangen en SMS-jes stuiterden ook niet terug naar de afzender. Daarnaast had ik expliciet opgegeven dat t-mobile mij kon informeren via hetKPN abo van een andere wintersporter. Omdat t-mobile geen reactie terug kreeg van mij (duh, ik had geen bereik), hebben ze de call afgesloten. Nadien een klacht ingediend, met als reactie: het netwerk in Andorra valt buiten onze verantwoordelijkheid - geen woord dus over hun knullige terugkoppeling, laat staan enige controle of de storing daadwerkelijk was verholpen (er waren heel veel klachten, en pas een maand na mijn klacht is de storing daadwerkelijk verholpen). Dus vandaar dat ik op jacht ben naar een stukje genoegdoening, want het niet-bereikbaar zijn heeft me stomweg veel geld gekost (ik heb eigen toko).
Dus ehm: laat ff weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ook anderen met messcherpe aanbiedingen: laat ff weten hoe & wat.