HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 13.548 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:26:
Kan iemand mij vertellen hoe de vario loopt met een snes emulator?
goeie snelehid enzo?
Ik heb zelf al een snes emulator geprobeert, maar dat werkte niet.
Overigens staat op deze site dat het niet werkt :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:26:
Kan iemand mij vertellen hoe de vario loopt met een snes emulator?
goeie snelehid enzo?
traag.. niet speelbaar. Ik heb de eerste generatie spellen getest. De nes emulator loopt wel redelijk (helaas geen landscape ondersteuning)

Jammer, ik hoop dat er iemand is die deze emulators kan aanpassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Ik had een vraagje wat een beetje offtopic maar toch, ik heb thuis gewoon een utp netwerkje, nu internet ik op mijn Vario via de buren (Die is opbeveiligd maar slecht bereik op zolder) nu wil ik iets op mijn hub zetten in mijn kamer zodat ik gewoon via mijn eigen netwerk draadloos kan internetten. Dit moet ook werken als mijn pc uit staat dus is er geen adapter die je in je hub klikt zodat hij zeg maar van utp naar wifi gaat of moet ik echt een router kopen daarvoor....ik ben een complete wifi n00b maar verbinden met de buren gaat nog wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:28:
[...]

traag.. niet speelbaar. Ik heb de eerste generatie spellen getest. De nes emulator loopt wel redelijk (helaas geen landscape ondersteuning)

Jammer, ik hoop dat er iemand is die deze emulators kan aanpassen :(
Ik heb hier een 6681, zit ook een 200 mhz processor maar loopt de snes emulator ook traag, ik denk dat ik dus geen vario ga kopen aangezien er ook maar een 200 mhz processor in zit, wel dual core, maar dat houd toch alleen in dat ie nog eens 200 mhz overhoud voor ander toepassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hallo allemaal !,

Nou voordat ik met mijn vragen begin, WAT EEN GEWELDIGE OPENING !!

Ik heb alleen nog wat probleempjes, mijn abonnement loopt binnen nu en een zeer korte tijd af (is ook afgemeld bij orange) maar nu moet ik weer wat nieuws. Dus ben ik vrolijk opzoek gegaan naar allemaal mooie mobieltjes maar uiteindelijk zijn er nu 2 overgebleven.

De Sony Ericsson W900i (bijna leverbaar) en de Qtek 9100 icm Hi 25 2jr (veel sms, ook wel msn, maar dan meestal thuis ;-))

A - Is de abonnementsvorm een slimme keuze ? of zeggen jullie van neem 1 of ander T-mobile abonnementje ? (zelf lijkt mij dat te duur, maar wie ben ik)
B - Welke mobiel zouden jullie kiezen als jullie zouden moeten kiezen tussen deze 2 ? (want ik d8 eerst PDA, toen zag ik de SE die wou ik toen heel graag (bijna besteld), maar nu op t laatste moment neig ik toch weer naar PDA (leuke gadget met WiFi wat steeds meer in opmars komt)
C - Hoeveel dagen kan jullie Qtek gemiddeld aan blijven zonder op te laden ?
D - Zijn jullie al ernstige ontwikkelingsfouten tegengekomen ? (slechte kwaliteit knopjes o.i.d. ?)
E - Gaat t internetten via WiFi beetje vlekkeloos of ben je een half uur aan t scrollen ?

Nou ik hoop dat de gebruikers enkele vragen kunnen beantwoorden, zodat ik een deze dagen toch eindelijks een nieuw abonnementje kan afsluiten !!

Alvast hartelijk dank allemaal !!
En veel succes met Tweakers.Net !!

Groeten Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Xato schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:50:
Ik had een vraagje wat een beetje offtopic maar toch, ik heb thuis gewoon een utp netwerkje, nu internet ik op mijn Vario via de buren (Die is opbeveiligd maar slecht bereik op zolder) nu wil ik iets op mijn hub zetten in mijn kamer zodat ik gewoon via mijn eigen netwerk draadloos kan internetten. Dit moet ook werken als mijn pc uit staat dus is er geen adapter die je in je hub klikt zodat hij zeg maar van utp naar wifi gaat of moet ik echt een router kopen daarvoor....ik ben een complete wifi n00b maar verbinden met de buren gaat nog wel :9
zoo hey.. treft dat ff... toevallig is er deze week een cisco systems access point in de aanbieding bij paradigit.. kost 17 euro!!!!!! daar steek je dus utp kabel in et voila, wireless internet via je router.

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0123456
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-07-2010
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen ,maar ik kan het in ieder geval niet vinden.

Ik heb hier dus TomTom 5.0 en als ik die wil installeren dan geeft de setup.exe een foutmelding.
Ik heb hier draaien:
  • Windows XP pro (met SP2)
  • Active Sync 4.0
  • MDA Vario
Wat is er mis of kan ik hieraan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:14:
A - Is de abonnementsvorm een slimme keuze ? of zeggen jullie van neem 1 of ander T-mobile abonnementje ? (zelf lijkt mij dat te duur, maar wie ben ik)
B - Welke mobiel zouden jullie kiezen als jullie zouden moeten kiezen tussen deze 2 ? (want ik d8 eerst PDA, toen zag ik de SE die wou ik toen heel graag (bijna besteld), maar nu op t laatste moment neig ik toch weer naar PDA (leuke gadget met WiFi wat steeds meer in opmars komt)
C - Hoeveel dagen kan jullie Qtek gemiddeld aan blijven zonder op te laden ?
D - Zijn jullie al ernstige ontwikkelingsfouten tegengekomen ? (slechte kwaliteit knopjes o.i.d. ?)
E - Gaat t internetten via WiFi beetje vlekkeloos of ben je een half uur aan t scrollen ?
A abo van kpn vind ik persoonlijk groot nadeel dat je altijd per minuut betaald ook als je een voicemail krijgt en na 2 sec ophangt.
B Mag er toch vanuit gaan dat de meesten (zo ook ik) van dit forum voor de pda zouden kiezen
C Accu valt me iets tegen alhoewel ik natuurlijk nog wel veel aan het kutten ben gprs foto etcetc
D nope
E nog niet geprobeerd alleen gprs via PIT wat trouwens weer een goede reden is om Tmobile te nemen

asje
en succes

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand ook als je screensavers kan installeren op je mda vario en zoja in welke map moet je het dan doen?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Qris schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:29:
[...]
zoo hey.. treft dat ff... toevallig is er deze week een cisco systems access point in de aanbieding bij paradigit.. kost 17 euro!!!!!! daar steek je dus utp kabel in et voila, wireless internet via je router.
Kan ik deze ook in de hub steken die op mijn kamer staat. Wat bij ons gaat het zo:
Modem -> Router -> Hub -> Hub -> mijn computer.
Dus ik bedoel dus de 2de hub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Xato schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:04:
Kan ik deze ook in de hub steken die op mijn kamer staat. Wat bij ons gaat het zo:
Modem -> Router -> Hub -> Hub -> mijn computer.
Dus ik bedoel dus de 2de hub...
Ik denk het wel. thuis heb ik ook modem->router->hub-> 2 pc's.. en nu sluit je gewoon je access point aan ipv een pc. moet kunnen. access point kun je desnoods instellen via wifi met je pc ofzo. maar denk dat het zo werkt omdat je al achter een router zit.

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Qris,

is het al gelukt om op het TU netwerk te komen?

Ik wilde je een mailtje sturen maar je ik kan je niet vinden in de telefoonlijst van de TU.. maar ja zal wel weer aan tema liggen ;)

Trouwens algemeen over Tomtom.
Ik krijg TT 5.0 en 5.1 werkend, geen probleem.
Veel klachten over gps verbinding is bij 5.0 en volgens mij minder bij 5.1.
5.1 is ook eenvoudiger te installeren. Heb je dus problemen met je BT-gpsmuis, download dan de update 5.1.

Ikzelf heb nog niet met 5.1 en btmuis kunnen testen, aangezien de productcode (update van 3-->5) onderweg is. Het lukte mij niet bij 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0123456
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-07-2010
Hoe heb jij TomTom 5.0 geïnstalleerd dan???

Ik krijg TomTom nog niet eens geïnstalleerd.
Volgens mij is dat een fout met Active Sync 4.0.

Iemand suggesties???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Kafmees schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:13:
Qris,

is het al gelukt om op het TU netwerk te komen?

Ik wilde je een mailtje sturen maar je ik kan je niet vinden in de telefoonlijst van de TU.. maar ja zal wel weer aan tema liggen ;)

Trouwens algemeen over Tomtom.
Ik krijg TT 5.0 en 5.1 werkend, geen probleem.
Veel klachten over gps verbinding is bij 5.0 en volgens mij minder bij 5.1.
5.1 is ook eenvoudiger te installeren. Heb je dus problemen met je BT-gpsmuis, download dan de update 5.1.

Ikzelf heb nog niet met 5.1 en btmuis kunnen testen, aangezien de productcode (update van 3-->5) onderweg is. Het lukte mij niet bij 5.0.
nee.. maar heb ook eigenlijk niet meer geprobeerd.. ik heb tt (nee geen tomtom.. tentamens (8> ). De laatste keer dat ik probeerde kreeg ik weer een melding van geen persoonlijk certificaat gevonden.. terwijl het certificaat wel te vinden is bij het tabblad basis.. any ideas?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

0123456 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:16:
Hoe heb jij TomTom 5.0 geïnstalleerd dan???

Ik krijg TomTom nog niet eens geïnstalleerd.
Volgens mij is dat een fout met Active Sync 4.0.

Iemand suggesties???
Qris tiepte ooit:
http://pdashop.nl/downloa...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf
Kleine toevoeging voor het installeren van ttn.cab (mocht dit niet op de hierboven beschreven manier lukken: Installeer dit programma en open vervolgens ttn.cab. Kopieer de bestanden uit deze cab in de volgende directories:
Program Files\Navigator\data.chk
Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe
My Documents\TomTom\CurrentMap.dat

deze mappen staan op je vario en niet op je SD kaart!

softreset en there you go

of had je dat al geprobeerd?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Ik heb wel een idee ja :)

Helaas had ik datzelfde probleem bij mijn vorige pda.
Ik ben met de K-jam wél op het netwerk gekomen, maar na een hard reset lukte het niet meer en heb het ook niet meer geprobeerd (nee geen tt, maar laatste maand afstuderen).

aangemeld bij NSC, toen ik probeerde in te loggen op het TU-netwerk: Username/password/domein en hopla internetten maar. Weet alleen niet hoe ik toen de settings had (work network, isp, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hehe!! eindelijk, na 45 dagen wachten heb ik vandaag eindelijk mijn vario gekregen (30-9 besteld)

nu heb ik nog iets niet kunnen vinden, n.l. ontvangst bevestiging bij het sturen van een smsje. of kan ik dit niet vinden omdat het er niet in zit?

btw geen problemen gehad met active sync (4.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:44
@Qris

_/-\o_ Mijn dank voor het melden van de aanbieding van de wifi-accespoint _/-\o_

Zat erg te twijfelen om een wifirouter te kopen, maar die kunnen best duur zijn (plus dat ik net 3 maanden een bedrade router heb).
En is zelfs goedkoper dan een gemiddelde Bluetooth dongle, wat ik als tweede optie zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
trigger808 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 01:00:
hehe!! eindelijk, na 45 dagen wachten heb ik vandaag eindelijk mijn vario gekregen (30-9 besteld)

nu heb ik nog iets niet kunnen vinden, n.l. ontvangst bevestiging bij het sturen van een smsje. of kan ik dit niet vinden omdat het er niet in zit?

btw geen problemen gehad met active sync (4.0)
Deze optie bestaat wel wanneer je op de rechter soft key drukt en vervolgens message options kiest terwijl je een bericht aan het opstellen bent. Ik dacht echter dat ik de optie ook ergens anders tegen was gekomen maar kan hem zo snel niet vinden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Text message - rechter softkey: Menu - Tools - Options: Klik op text message: Daar kan je "Request delivery notifications aanvinken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:20
Ik heb een klein vraagje: Is dit een goede aanbieding?

En houd dat onbeperkt internetten voor € 9,95 ook onbeperkt downloaden in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goede aanbieding:

Gratis T-Mobile MDA Vario
i.c.m. T-Mobile Relax 200, 24 maanden
i.c.m. Onbeperkt Internet (Pocket Internet Totaal)
Prijs: € 0,00

Uitleg aanbieding:

-Gratis T-Mobile MDA Vario

i.c.m.
-T-Mobile Relax 200 abonnement, 24 maanden
-Geen aansluitkosten
-Korting t.w.v. € 70,00 op de factuur
U betaalt € 26,50 per maand aan T-Mobile voor 200 belminuten per maand

Tevens betaalt u € 9,50 per maand voor het onbeperkt internetten op de MDA Vario.

Internet Totaal

Steeds meer mensen willen buitenshuis toegang hebben tot dezelfde informatie als thuis en tegen een redelijke prijs. Voor het vaste bedrag van slechts € 9,50 per maand kunnen T-Mobile klanten voortaan onbeperkt met hun mobiele telefoon het internet op. Informatie zoeken, het laatste nieuws checken, een huizenwebsite raadplegen, e-mailen of MSN'en waar en wanneer men maar wil.

Echt internetten
De meeste mobiele portals geven slechts beperkt toegDeze aanbieding is geldig tot woensdag 30 november 2005 - 12:00 uur

Een relax 200 abonnement voor 2 jaar en idd het internet abonnement! En dat allemaal voor 0,- euros!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:08
Denk dat de aanbieding van http://www.telecom.nu beter is (scherpste op de markt).
Ja, Flat Free betekend onbeperkt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Flat Fee betekent een vast bedrag... :) in dit geval ook onbeperkt, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van mijn vragen op pagina 13 heb ik van Thirteen dit antwoordg gehad (weet niet hoe dat quote gebeuren werkt ?)

A abo van kpn vind ik persoonlijk groot nadeel dat je altijd per minuut betaald ook als je een voicemail krijgt en na 2 sec ophangt.
B Mag er toch vanuit gaan dat de meesten (zo ook ik) van dit forum voor de pda zouden kiezen
C Accu valt me iets tegen alhoewel ik natuurlijk nog wel veel aan het kutten ben gprs foto etcetc
D nope
E nog niet geprobeerd alleen gprs via PIT wat trouwens weer een goede reden is om Tmobile te nemen

asje
en succes

Nu heb ik nog wel weer een paar vraagjes:

Bij A : Ik heb mijn voicemail standaard uitgeschakelt, geef niks om dat gedoe, als ze me bellen en ik neem niet op moeten ze 't later nog maar een keer proberen of smsen. Ik ben nu nog wel verder aan t kijken geweest naar die mooie abonnementjes, maar ik zie dan bijv. T-mobile met onbeperkt internet etc. allemaal leuk en aardig, maar wat ik wil is:
Abo met max 30euro in de maand, met 't liefst zoveel mogelijk sms(of internet, want ik bel niet echt veel..)en dan 't liefste t toestel er gratis bij (heb alwel gezien dat je dan een duurder abonnement moet nemen, dus zo goedkoop mogelijk a.u.b. =D Iemand tips ?

B Waar gebruiken jullie de PDA zoal voor ? Mijn plannen zijn routeplanner, bellen, smsen, internet(meeste via WiFi denk ik..) en mischien office

C KPN Hi heeft ook I-mode, met onbep. internet d8 ik, hoe zit dat ? en werkt dat ook op deze Qtek ?

Nou ik hoop dat er weer wat gebruikers zijn die hun ervaringen met mij kunnen delen, want mijn gevoel zegt wel neem de Qtek 9100, maar zeker weten doe ik 't nog niet =D

Alvast bedankt !!

Groeten Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:01:
Ik zit met hetzelfde probleem wat door een aantal mensen in deel 2 al aangekaart is, maar ook toen was er nog geen oplossing. Als ik de opties voor een toetsenbord open heb ik alleen phone pad of toetsenbord, dus geen letterherkenning en transcriber. Waar ligt dit aan, ik heb gezocht, maar kan niet iets van een instelling vinden om dit te veranderen. Ook in de handleiding gaat men ervan uit dat die opties er wel zijn, en staat niks over het in of uitschakelen van letterherkenning. Wie weet raad?
Net in het bezit van de vario en heb hetzelfde probleem. De handleiding heb ik al gelezen bladzijde 32-34. Iemand een idee waar de oplossing ligt? Letterherkenning is veel fijner dan dat schermtoetsenbordje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikkeraap schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:35:
[...]

Net in het bezit van de vario en heb hetzelfde probleem. De handleiding heb ik al gelezen bladzijde 32-34. Iemand een idee waar de oplossing ligt? Letterherkenning is veel fijner dan dat schermtoetsenbordje!
klopt maar dat qwerty toetsenbord is weer veel relaxder dan letterherkenning..
En dat 't er niet opzit is een foutje van de klantenservice het hadniet in de handleiding moeten staan is gecopypaste van de compact (die handleiding) Je kunt 't wel installereen ergens op de windows site staat een download, link staat ook ergens in dit forum ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:03:
B Waar gebruiken jullie de PDA zoal voor ? Mijn plannen zijn routeplanner, bellen, smsen, internet(meeste via WiFi denk ik..) en mischien office

C KPN Hi heeft ook I-mode, met onbep. internet d8 ik, hoe zit dat ? en werkt dat ook op deze Qtek ?

Nou ik hoop dat er weer wat gebruikers zijn die hun ervaringen met mij kunnen delen, want mijn gevoel zegt wel neem de Qtek 9100, maar zeker weten doe ik 't nog niet =D
Ik gebruik op dit moment de pda vooral voor contact houden met de buiten wereld. dus bellen/sms/email/msn. Verder internet ik er wel eens op in de bus. Werkt redelijk goed, je krijgt alleen wel af en toe verteking door het kleinere schermpje. Ook de agenda gebruik ik behoorlijk (heet is niet zakelijk). En als laatste wil ik er over een paar maanden gps op gaan zetten. heb dat dus nog niet geprobeerd.

En wat betrefd vraag C. die KPN is niet bepaald onbeperkt. Het is alleen voor imode sites en een FUP van 30mb. Ze hebben wel een Flat free (2 zelfs) maar die kosten 60 of 90 euro. en hebben allebij een FUP die van 90 iig een FUP van 1024mb.

Als laatste de minpunten van dit toestel. Hij heeft niet echt een lange batterij levensduur. Als ik er flink wat op doe ongeveer een dag. en hij is redelijk traag door zijn 200 mhz proc.

Anders niks dan lof!

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ik heb nog een klein vraagje... T-Mobile heeft voor mij een goede actie. Maar als ik op hun site dat toestel bestel, zijn dan ook alle internet instellingen voor elkaar? Kan ik dan bijvoorbeeld direct op internet. En voor het internet. Kan ik bijvoorbeeld (mits bereik) overal msn'en. Bijvoorbeeld in de les? Sorry ben hier een leek in. Mun 6230 abbo is bijna afgelopen en dit lijkt mij piekfijn _/-\o_
En kan ik bijvoorbeeld gewoon films op het mini sd kaartje zetten via de cardreader en pakt de MDA dat dan automatisch? En de usb... wordt dit gewoon herkend al een plug & play apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje onzin vraag mischien, maar T-Mobile noemt m Vario ? en bij Qtek heet ie 9100 of niet ?
Is dit abo een beetje goed, T-Mobile relax 150 icm internet onbep ? voor 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
uit deel 2:
ik heb vanmiddag ook de vario gekocht...
vind het een geweldig toestel alleen in de handleiding stond dat er ook transcriber opzat...
deze heb ik niet aan getroffen dus heb ik er maar een op gezet
voor degene die willen
de link :
http://download.microsoft...14/transcriber_WWE_15.exe
Gedownload en geinstalleerd. Ik heb nu ook de optie transcriber op het moment dat ik iets kan invoeren, echter als ik deze kies, dan springt het apparaat weer terug op het scherm toetsenbord. Iemand die wel succesvol is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 17:52
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:03:

Nou ..
Groeten Wouter
C:
I-mode kost 7,50 extra per maand met data limit van 10MB. Als je er overheen gaat, kost het 2 euro per MB EN je kan dan niet elke willekeurig site bezoeken.

Buitenhuis met wifi internetten gelden weer andere prijzen.

Bij Qtek moet je nog bij betalen voor het toestel met 2 jaar contract ,ongeveer 245 euro!! Voor dit geld kan je je bijv. T-Mobile sms-bundel voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

kikkeraap schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:54:
uit deel 2:
[...]

Gedownload en geinstalleerd. Ik heb nu ook de optie transcriber op het moment dat ik iets kan invoeren, echter als ik deze kies, dan springt het apparaat weer terug op het scherm toetsenbord. Iemand die wel succesvol is geweest?
Probeer deze versie: Transcriber 1.51 for Pocket PC Verwijder eerst de de 1.5 versie, soft reset! en installeer deze, het werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:27:
Ik heb nog een klein vraagje... T-Mobile heeft voor mij een goede actie. Maar als ik op hun site dat toestel bestel, zijn dan ook alle internet instellingen voor elkaar? Kan ik dan bijvoorbeeld direct op internet. En voor het internet. Kan ik bijvoorbeeld (mits bereik) overal msn'en. Bijvoorbeeld in de les? Sorry ben hier een leek in. Mun 6230 abbo is bijna afgelopen en dit lijkt mij piekfijn _/-\o_
En kan ik bijvoorbeeld gewoon films op het mini sd kaartje zetten via de cardreader en pakt de MDA dat dan automatisch? En de usb... wordt dit gewoon herkend al een plug & play apparaat?
Alles is ingesteld op de MDA Vario.

Internetten kan dus overal via GPRS. Eventueel ook via WiFi als dat beschikbaar is.

MSN'en kan dus ook....

Films kijken kan ook. De standaard MediaPlayer speelt .WMV af. Maar Divx films zijn beter qua kwaliteit. Daarvoor kun je een aparte player installeren (core media player). Dit werkt ook perfect.

ActiveSync installeren (bijgevoegd op cd), USB aansluiten en het werkt!

Succes ermee.

Ik heb de Vario inmiddels 5 dagen en ben er super blij mee. Zolang je het toestel puur gebruikt voor agenda/sms/bellen, dan gaat de batterij lang mee. Ga je films kijken, internetten (vooral WiFi) dan gaat het hard met de batterij! Maar het is echt een geweldig apparaat!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ben even wat aan het rondneuzen naar software, maar er worden telkens 3 soorten aangeboden:
- ARM, XSCALE
- MIPS
- SH3

Waar valt de Wizard onder en wat zijn de verschillen? Kan het conflicten geven om een ander soort te draaien op de Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit wordt dan mijn laatste vraag:

Ik ben van plan een

T-Mobile Relax 150 abonnement 2jr te nemen a e 21,50 p.m
+ Onbeperkt internetten(is dit ook voor hotspots ?) e 9,50 p.m
+ Hooguit een sms-bundel van 3 euro (omdat ik onbep internet heb a e 3,- p.m.

Totaal : e 34,- p.m

Nu voor mijn duidelijkheid:
-Onbeperkt is dan ECHT onbeperkt ?
-150belmin naar alle nummers in NL ?
-Hotspots bij de Mac oid, GRATIS ? of betaald ? en zonder hotspots kan ik toch nog steeds MSNen met onbep. internet of via eigen WiFi ofniet ?

Nou ik hoop dat iemand snel een antw heeft zodat ik snel dit abbotje kan afsluiten (zag bij GSMeasy.nl dat je voor een bijbetaling van 85euro er ook nog een bluetooth headset bijkreeg, heeft iemand nog een betere aanbieding gezien ? zoja waar, msg mij maar of post hier ff op forum)

Allemaal bedankt alvast !! hopelijk is ie ook snel mijn bezit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Arm/Xscale is voor de Wizard.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:20:
Nou dit wordt dan mijn laatste vraag:

Ik ben van plan een

Nu voor mijn duidelijkheid:
-Onbeperkt is dan ECHT onbeperkt ?
Onbeperkt internet en mail ophalen. MMS valt wel buiten de het onbeperkt internetten!

-150belmin naar alle nummers in NL ?
Ja, naar alle mobiele nummers en huisaansluitingen. Uiteraard niet naar 0900 nummers etc.

-Hotspots bij de Mac oid, GRATIS ? of betaald ? en zonder hotspots kan ik toch nog steeds MSNen met onbep. internet of via eigen WiFi ofniet ?
Of de hotspots bij de Mac gratis zijn weet ik niet precies. Met onbeperkt internet kun je overal onbeperkt op internet via GPRS. Als je thuis of ergen anders een WiFi aansluiting hebt kun je ook via deze weg internetten. Dit heeft dan niks met het onbeperkte internet van 9,95 te maken.

Nou ik hoop dat iemand snel een antw heeft zodat ik snel dit abbotje kan afsluiten (zag bij GSMeasy.nl dat je voor een bijbetaling van 85euro er ook nog een bluetooth headset bijkreeg, heeft iemand nog een betere aanbieding gezien ? zoja waar, msg mij maar of post hier ff op forum)

Allemaal bedankt alvast !! hopelijk is ie ook snel mijn bezit !!
EDIT:

Internet via HotSpots kost wel geld: NIET DUS

T-Mobile heeft diverse tarieven voor gebruik van T-Mobile HotSpot. Zo is er altijd een tarief dat bij u past. U hoeft geen T-Mobile abonnee te zijn om gebruik te maken van T-Mobile HotSpot.

HotSpot abonnementen
Frequent gebruik van T-Mobile HotSpot.
Onbeperkt gebruik voor een vast bedrag per maand.

HotSpot vouchers

Incidenteel gebruik van T-Mobile HotSpot.
60 minuten, 180 minuten, 24 uur, 7 dagen of 30 dagen.

Betalen via uw T-Mobile factuur

Gebruik van Wi-Fi en GPRS in één prijsplan.
U betaalt eenvoudig en gemakkelijk via uw T-Mobile factuur.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooo kijkaan !!

Hartstikke bedankt !! Nu nog ff googelen naar de beste aanbieding =)
en dan als een gek die PDA bestellen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Internet via Hotspot is WEL gratis bij PIT (€ 9.50):
Pocket Internet Totaal (uitsluitend beschikbaar in combinatie met een beperkt aantal abonnementen en toestellen).

Onbeperkt internetten en e-mailen via GPRS
en T-Mobile HotSpot voor € 9,50 per maand
Bron: http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.43.asp helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:30:
[...]

EDIT:

Internet via HotSpots kost wel geld:
Echter met een PIT abbo koop je je GPRS EN WiFi gebruik af voor 9,50 per maand. Dus ook de hotsports vallen in dit abbonement.
Van de T-Mobile site:

Je betaalt een vast bedrag per maand waarvoor je onbeperkt en dus zorgeloos kunt internetten op je mobiele telefoon.

Bijzonderheden:
Onbeperkt mobiel internetten in Nederland
Voor € 9,50 per maand (vast bedrag)
Geschikt voor gebruik van GPRS en HotSpot (WLAN)
Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:27

thomaske

» » » » » »

Zoals je op de site van T-Mob kan lezen betekent het abo 'Pocket Internet Totaal'
- onbeperkt internet met GPRS
- en onbeperkt via de T-Mob HotSpots (waaronder in alle mcDonalds, hier het totaal overicht)

edit:
zoals hierboven, maar dan met linkjes ;)

[ Voor 9% gewijzigd door thomaske op 15-11-2005 15:50 ]

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okido!! Bedankt voor de moeite he !!

Die telefoon is dus mooi voor bassie :9~ ( Qtek 9100, t-mobile editie, lijkt mij handiger ipv de originele Qtek 9100 of zie ik dat verkeerd =D)

Heb al gezien bij gsmeasy met headset erbij, iemand anders nog leukere aanbieding ? want je bent Nederlander ofniet, maar ik wil wel t minste betalen met t meeste erbij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Een vraag. Is er al een programma waarmee ik windows mobile geforceerd naar 1 bepaald accespoint kan laten connecten? Ik kom geregeld op de Universiteit Twente en daar hangen vele AP's met hetzeflde SSID (WLAN). Om de een of andere reden lijkt WM 5.0 steeds de verkeerde (lees: zwakke) AP te selecteren terwijl er veel sterkere bronnen aanwezig zijn. Hierdoor duurt het heel lang voordat ik ingelogd ben. Met WiFiFoFum kan ik het 1 en ander zien gebeuren, maar het forceren van het inloggen op 1 bepaalde AP werkt niet. Suggesties? Ministumbler lijkt op de Vario/WM5 niet te werken.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry sorry sorry..... heb het verkeerd gelezen. Ik zal mijn posting even aanpassen!! Bedankt voor jullie correctie!!

Maar dat is dus eigen wel goed nieuws _/-\o_

EDIT: Hoe werkt dit dan als ik een keer bij de Mac zit?? Dan merkt mijn Vario een WiFi op, maar wat dan?? Is dat dan gewoon toegankelijk zonder beveiliging of iets??

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:20:

Bij de T-Mobile winkel gekocht vorige week:
relax 150 min en Pocket internet totaal > 1e jaar maar 13.50 voor je 150 abo! (wel gewoon 9.50 voor PIT)
en >> GRATIS BT headset twv 69e.
plus twee bios kaartjes (jeeeeeeej!)
zit standaard 512mb mini SD bij (ook al in startpost vermeld)

>> WAS DUS GRATIS, dat is voor 0 euro.... :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ron bedankt voor je antwoord. Dit gaat um worden... FF mun andere abbonement afzeggen :P Thx M8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Appie_NL schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
Een vraag. Is er al een programma waarmee ik windows mobile geforceerd naar 1 bepaald accespoint kan laten connecten? Ik kom geregeld op de Universiteit Twente en daar hangen vele AP's met hetzeflde SSID (WLAN). Om de een of andere reden lijkt WM 5.0 steeds de verkeerde (lees: zwakke) AP te selecteren terwijl er veel sterkere bronnen aanwezig zijn. Hierdoor duurt het heel lang voordat ik ingelogd ben. Met WiFiFoFum kan ik het 1 en ander zien gebeuren, maar het forceren van het inloggen op 1 bepaalde AP werkt niet. Suggesties? Ministumbler lijkt op de Vario/WM5 niet te werken.
ken je "Hitchhiker" van kasuei?
helaas lijkt dat deze programma nog niet (helemaal) op de wm5 te werken.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
EDIT: Hoe werkt dit dan als ik een keer bij de Mac zit?? Dan merkt mijn Vario een WiFi op, maar wat dan?? Is dat dan gewoon toegankelijk zonder beveiliging of iets??
je sms't het woord open naar 9526, vervolgens krijg je een sms'je met je login + w8woord
vervolgens open je een site (maakt niet uit welke) je wordt dan doorverwezen naar t-mobile login portal.

that's it :)

[ Voor 25% gewijzigd door BadBoy18 op 15-11-2005 16:13 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:06:
Ron bedankt voor je antwoord. Dit gaat um worden... FF mun andere abbonement afzeggen :P Thx M8
Graag gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Dit is ook wel een lekkere aanbieding:

* MDA Vario Inclusief 512 MB
* Relex 150 Abbo voor 2 jaar (bel niet gek veel)
* SMS bundel van 150 smsjes (€14,- sms aardig wat)
* Pocket Internet 2 jaar
* USB Cradle

Dit alles voor € 19,- bijbetaling. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF nog over die aanbieding bij de T-mobile shop, was deze landelijk ?
(dus met 2 bioskaartjes en een headset + 512mb kaartje ?)
En ik neem aan wel met de Qtek 9100 ?

Want heb net wel ff bij t-mobile gekeken maar niks kunnen vinden in de shop... ?

Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
Nog een laatste vraag, hoe zet je in godsnaam GPRS helemaal uit, ik wil daar helemaal geen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
JaMaaT schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:17:
Dit is ook wel een lekkere aanbieding:

* MDA Vario Inclusief 512 MB
* Relex 150 Abbo voor 2 jaar (bel niet gek veel)
* SMS bundel van 150 smsjes (€14,- sms aardig wat)
* Pocket Internet 2 jaar
* USB Cradle

Dit alles voor € 19,- bijbetaling. _/-\o_
USB Cradle? Is deze er voor de Vario? Heb me rotgezocht naar zo'n ding, maar niet veel soeps tegegekomen helaas. Pics en/of prijs anyone?
[off-topic]
En nog iets, wil je echt 2 jaar lang aan PIT vast zitten? In het begin ist leuk, maar wanneer zijn nu de echte momenten dat je GPRS nodig hebt? Ik ben nog steeds in dubio of ik het wil hebben. Vind WLAN wel best zo.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al mooie skins gevonden? Dus die goed werken, ook zodra je je telefoon horizontaal gebruikt? Dus geen missend stukje boven in balk wanneer je scherm is uitgeschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Heeft iemand hier een config van duke nukem voor de MDA want ik snap helemaal geen kl*te van hoe je die orginele aanpast naar die van de MDA. Spel draait overigens goed. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Emailwiz en UvAmail
Ik heb de instellingen voor uva als het goed is juist ingesteld:
POP3 - incoming: mail.student.uva.nl - outgoing: smtp.student.uva.nl

Ontvangen van berichten gaat prima. Berichten estuurd aan me uvamail kan ik gewoon ontvangen op de Vario. Maar als ik dat bericht wil beantwoorden of gewoon een willekeurig mailtje wil sturen naar een mailadres dan krijg ik de volgende melding, nadat ik heb gedrukt op Verzenden/ontvangen:

Systeembeheerder
Ongeldige geadresseerden

Uw bericht '...' is niet verzonden en is verplaatst naar de map Concepten

De volgende geadresseerden zijn ongeldig: voorbeeld@provider.com

Dit gebeurt bij alle mailadressen die ik tot nu toe geprobeerd heb: @student.uva.nl, @yahoo.com, @hotmail.com
Heeft iemand een idee wat er fout gaat en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:58:
Ik heb een probleem met Emailwiz en UvAmail
Ik heb de instellingen voor uva als het goed is juist ingesteld:
POP3 - incoming: mail.student.uva.nl - outgoing: smtp.student.uva.nl

Ontvangen van berichten gaat prima. Berichten estuurd aan me uvamail kan ik gewoon ontvangen op de Vario. Maar als ik dat bericht wil beantwoorden of gewoon een willekeurig mailtje wil sturen naar een mailadres dan krijg ik de volgende melding, nadat ik heb gedrukt op Verzenden/ontvangen:

Systeembeheerder
Ongeldige geadresseerden

Dit gebeurt bij alle mailadressen die ik tot nu toe geprobeerd heb: @student.uva.nl, @yahoo.com, @hotmail.com
Heeft iemand een idee wat er fout gaat en hoe ik dit kan oplossen?
Je moet de smtp server van T Mobile gebruiken. De UvA server zal wel alleen willen versturen vanaf het UvA domein.

Iemand een idee hoe je op de UvT WiFi aan de gang krijgt? Daar maak je contact met het "guest network", vanwaar uit je een VPN op moet zetten. Op een of andere manier gaat dat echter niet goed.

Iemand overigens een andere VPN client voor de Vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan wel gewoon vanaf mijn laptop met Outlook met dezelfde instellingen mail binnenhalen en versturen...
Wat zou ik dan moeten invullen bij outgoing als ik smtp van T-Mobile gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:12:
Maar ik kan wel gewoon vanaf mijn laptop met Outlook met dezelfde instellingen mail binnenhalen en versturen...
Zit je toevallig op een UvA netwerk?
Wat zou ik dan moeten invullen bij outgoing als ik smtp van T-Mobile gebruik?
Staat hier ergens in het topic, gprs.mail.t-mobile.nl oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:57

QuasaR

One ring to rule them all

Geplaatst op maandag 31 oktober 2005 16:34
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: Bohr2003
Bekijk myReact van Bohr2003Berichten: 178
Reg. datum: 04 oktober 2002Matched: smtp
--------------------------------------------------------------------------------
SMTP voor T-mobile =

smtp.gprs.t-mobile.nl

Uit deel 2

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee gewoon thuis met m'n Chello verbinding kan ik mail binnenhalen via Outlook als ik eerdergenoemde ingoing/outgoing mail instellingen invoer.
Overigens gaat dat gprs.mail.t-mobile.nl natuurlijk niet werken als ik gewoon thuis draadloos via eigen WiFi netwerk de mail wil versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
kikkeraap schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:41:
Nog een laatste vraag, hoe zet je in godsnaam GPRS helemaal uit, ik wil daar helemaal geen gebruik van maken.
ik heb nu PIT dus heb ik geen last van maar bij mijn vorige mobiel heb ik gewoon (voor alle zekerheid) alle GPRS instellingen vern**kt zodat als ie verbinding zou willen maken die dat niet kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:35

oNo

Het is hier heel erg veel T-Mobile...

Ik zie maar weinig tweakers die dit toestel icm een Telfort abonnement hebben. Ik heb gekozen voor een Telfort 150, 120 SMS en maximaal online. Dit kost 58,50 euro per maand. Telfort kwam voor mij naar voren omdat ze inmiddels landelijke EDGE dekking hebben. Met de limiet van 1 GB is dat erg relaxt (of is dit een foute woordkeuze... ;) )
Ik heb op verschillende plekken een connectie gemaakt en heb nog geen plekken gevonden waar de connectie terug moest vallen naar GPRS snelheid. Ik ben nu (net buiten Ommen) een bestand van 20 MB aan het downloaden en Spb GPRS monitor geeft snelheden van tussen de 220 en 251 kbps aan. Soms zelfs een uitschieter naar 370 kbps (maar volgens mij kan dat niet)
Leg je een (bluetooth) verbinding met je laptop dan kan je overal internetten!! Dit vind ik echt ideaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een contact invoegt, kun je dat hele scherm niet inkorten? Ik kan niet gewoon snel een contact toevoegen, ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Is het mogelijk om de kleur van de tekst in het start menu aan te passen?
Nu is dit standaard wit, maar een paar skins gedownload, die met witte achtergrond werken, dan zie ik (bijna) niet meer waar ik moet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

als ik een bericht krijg wil ik dit graag fullscreen zien zoals wanneer ik een bericht zie als ik naar inbox ga. nu krijg je zo een domme melding waarin je bericht staat maar kan niet klikken op openen ofzo.. zie niet eens wanneer bericht binne is gekome.

hoe fix ik dat?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
trigger808 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:34:
[...]

ik heb nu PIT dus heb ik geen last van maar bij mijn vorige mobiel heb ik gewoon (voor alle zekerheid) alle GPRS instellingen vern**kt zodat als ie verbinding zou willen maken die dat niet kon
enig idee hoe ik dan de GPRS instellingen van de vario naar een andere wereld kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
TheKeeper schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:19:
Is het mogelijk om de kleur van de tekst in het start menu aan te passen?
Nu is dit standaard wit, maar een paar skins gedownload, die met witte achtergrond werken, dan zie ik (bijna) niet meer waar ik moet klikken.
ik denk dat de Pocket PC Theme Generator je vriend is: freeware, microsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat t-mobile logo verwijderen dmv suikerklontjes, hoe gaat dit te werk? Ik doe me best maar ik zit te wrijven voor het leven, veel gebeurt er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

iemand een idee hoe ik bij bluetooth instellingen "Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparaten" altijd aan kan laten staan? ergens in een register ofzo... want nu moet ik elke keer als ik wil connecten met mijn GPS BT dat vinkje steeds aanzetten terwijl tomtom zelf de bluetooth kan aanzetten

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hack (zie startpost) voor 't verwijderen van de 'digitally signed certificate' uitgevoerd,
d.w.z. het Default_blabla bestand in de /Extended_Rom gezet,

er zijn echter nog verschillende programma's/spellen die tijdens de installatie met de melding komen dat 't certificaat ontbreekt.

Wat heb ik vergeten/fout gedaan? (heb een soft-reset uitgevoerd, of is er een hard-reset nodig?)
het gaat hier wel om 'gemodificeerde' cab bestanden (if ya know what I mean...), kan 't hier aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_ly
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik zit nog te twijfelen tussen de vario en de 9100, het scheelt namelijk behoorlijk...
Weet iemand al iets meer over de handschriftherkenning op de vario, er wordt nergens veel over gezegd, behalve dat ie het niet doet..?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

wheeler schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:52:
[...]

ik denk dat de Pocket PC Theme Generator je vriend is: freeware, microsoft.com
Werkt alleen met PPC 2002 software. Ik geloof dat de Wizard een 2005 versie heeft en het staat er wel heel expliciet overal bij.

Edith zegt: Toch maar even geïnstalleerd en geprobeerd. Een foutmelding dat het inderdaad niet om de goede versie gaat en werkt niet.. helaas...

[ Voor 16% gewijzigd door TheKeeper op 15-11-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Ik heb iets raars.Iedere keer als ik iemand bel dan hangt het toestel zelf op. Als ik een sms probeer te verzenden, krijg ik geen verbinding en als ik probeer te internetten idem dito. Dit terwijl ik wel verbonden ben met het t-mobile netwerk, zowel gsm als gprs. Iemand enig idee waar dit vandaan komt?
Het gekke is dat ik wel gewoon gebelt kan worden... 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een programma heb verwijderd blijft het icoontje staan.. Weet iemand waar deze staan opgeslagen, want het programma is verwijderd, maar nu het icoontje nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
TheKeeper schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:27:
[...]

Werkt alleen met PPC 2002 software. Ik geloof dat de Wizard een 2005 versie heeft en het staat er wel heel expliciet overal bij.
ik heb een theme gemaakt en die erop gezet en hij werkt prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

heb net transcriber 1.51 erop gezet.. werkt wel chill moet ik zeggen

vraagje over tomtom.. in welke map moeten de voice files komen en welke files zijn dit. k heb een file data17.chk en dat zou een belgische instructie mevrouw zijn.. in welke folder moet ik die plaatsen?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikkeraap schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:41:
een abo zonder gprs nemen, echter zonde van dit toestel: is er juist voor gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:06:
Ik heb de hack (zie startpost) voor 't verwijderen van de 'digitally signed certificate' uitgevoerd,
d.w.z. het Default_blabla bestand in de /Extended_Rom gezet,

er zijn echter nog verschillende programma's/spellen die tijdens de installatie met de melding komen dat 't certificaat ontbreekt.

Wat heb ik vergeten/fout gedaan? (heb een soft-reset uitgevoerd, of is er een hard-reset nodig?)
het gaat hier wel om 'gemodificeerde' cab bestanden (if ya know what I mean...), kan 't hier aan liggen?
Na het plaatsen van het bestand in de extended rom moet je wel het bestand openen (soft reset is niet nodig) of een hard reset uitvoeren.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!

Na een lange dag op tweakers.net forum bezig te zijn geweest, heb ik m dan eindelijks !!

De T-Mobile MDA Vario !!

Jaja !!

Wat een geweldig dingetje !!
maar nu begint pas t echte tweaken, hehe =P k ga zo eens ff allemaal programmatjes hiervandaan trekken en gebruiken ! (gelukkig geeft t-mobile er een 512kaartje bij !!)

Nou de groeten van een tevreden MDA vario gebruiker !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:47:
Yes!!

Na een lange dag op tweakers.net forum bezig te zijn geweest, heb ik m dan eindelijks !!

De T-Mobile MDA Vario !!

Jaja !!

Wat een geweldig dingetje !!
maar nu begint pas t echte tweaken, hehe =P k ga zo eens ff allemaal programmatjes hiervandaan trekken en gebruiken ! (gelukkig geeft t-mobile er een 512kaartje bij !!)

Nou de groeten van een tevreden MDA vario gebruiker !!
Als je um koopt in een T-Mobile store... Of ook als je um besteld via hun site?
Alvast dankbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 12:07
Modbreak:Lees Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware nog eens goed door s.v.p.

[ Voor 108% gewijzigd door moto-moi op 16-11-2005 12:29 ]

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 12:07
sebas_ly schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:25:
Ik zit nog te twijfelen tussen de vario en de 9100, het scheelt namelijk behoorlijk...
Weet iemand al iets meer over de handschriftherkenning op de vario, er wordt nergens veel over gezegd, behalve dat ie het niet doet..?
thx
Mda vario heeft simlock. Maar het is wel site waar je simlock kan verwijderd.

dus het kost 445 euro plus gem. 31 euro voor simlock verwijdering.

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online
Qris schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:45:
vraagje over tomtom.. in welke map moeten de voice files komen en welke files zijn dit. k heb een file data17.chk en dat zou een belgische instructie mevrouw zijn.. in welke folder moet ik die plaatsen?
in tomtom/tomtom zet je een data(XX).chk én een data(XX).vif neer. Dan doet ie het gewoon.

Hoe zet jij een verbinding met TT en BT GPS op? Bij mij werkt TT goed, als ik net heb gepaired dan ziet TT de GPS Muis ook. Zet ik deze muis echter af, dan moet ik opnieuw pairen anders is TT de BT GPS kwijt? Heel irritant.

Nog een raar iets (en dat kan vervelend worden). Als mijn muis bijvoorbeeld 5-6 satellieten heeft, dan "ziet" TT er maar 1 of 2. Soms wordt het scherm dan zelfs grijs ten teken dat hij helemaal geen sattelieten meer heeft. Waar kan dit aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

ik zet adapt BT GPS aan en als die knippert (satelliet gevonden) dan zet ik TT aan.. moet wel lang wachten altijd maar na een tijdje gaat het connecten vanzelf.. als ik of muis of tt uitzet duurt het altijd lang voordat er iets gebeurt.. beetje gaar

[edit]
heb mapje /Voices aangemaakt en daar dataXX.chk ingezet.. werkt nu

[edit2]
thnx! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Qris op 16-11-2005 09:41 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03
Icoontjes die achterblijven na het verwijderen van programma's kun je verwijderen door met file explorer naar windows/startmenu/programma's te gaan en daar je icoontje te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks..... Relaxed zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -J00P-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 22:13
Misschien een stomme vraag, maar wat moet ik doen als ik mn wachtwoord kwijt ben |:( ?

Ik heb een hardreset geprobeerd, maar mn wachtwoord venstertje popt gewoon weer op (of k doe de hardreset verkeerd natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Je doet dan de hard reset verkeerd.
Als ik een harde reset doe krijg ik weer het setup gedeelte met beeldscherm calibratie, en kan ik ook weer een wachtwoord instellen.

Bij een harde reset moet je de comm + voice knop wel ingedrukt houden tot je een wis bericht ziet.

En dan het groene hoorntje goed indrukken...

[ Voor 9% gewijzigd door Worldwide op 16-11-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat de vraag al een keer gesteld was, maar kan em zo gauw niet vinden... Maar is het mogelijk de letters op het (vandaag)scherm een andere te kleur te geven ivm een lichte achtergrond??

EDIT: Niet meer nodig... Heb al donkere achtergronden gevonden waarbij de witte letters goed zichtbaar zijN!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -J00P-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 22:13
[quote]Worldwide schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:58:
Je doet dan de hard reset verkeerd.
Als ik een harde reset doe krijg ik weer het setup gedeelte met beeldscherm calibratie, en kan ik ook weer een wachtwoord instellen.

Bij een harde reset moet je de comm + voice knop wel ingedrukt houden tot je een wis bericht ziet.[/quote]

ok, dit helpt al een beetje :), maar nu krijg ik: Press Send to restore factory defaults, other keys to quit.

maar wat ik ook indruk; er gebeurt niets :?

laat maar, iets met openingspost niet gelezen :X

[ Voor 63% gewijzigd door -J00P- op 16-11-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neevedr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:26:
[...]

Probeer deze versie: Transcriber 1.51 for Pocket PC Verwijder eerst de de 1.5 versie, soft reset! en installeer deze, het werkt bij mij.
W00t! Heel relaxed deze transcriber. Vele malen beter dan dat gare on screen toetsenbord. Staat ie al in de SP? Nee? Erin, en wel direct! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 november mijn Vario besteldvia de T-mobile klantenservice.

11 november gebeld om te vragen hoe lang het eigelijk zou gaan duren....

"de levertijd bedraagt 3 weken meneer."

15 november briefje van de postbode: "pakketje voor je maar je was er niet, kom morgen tussen 12 en 18"

Vandaag: afwachten....

Maar in principe dus boven verwachting snel gegaan. :)

Zojuist binnen, dus niet meer dan een week moeten wachten!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Is er al iemand die de wlan verbinding op de campus van twente voor elkaar heeft? Ik heb securew2 geinstalleerd, maar het werkt nog niet. Misschien komt het omdat bij license nog staat : you license is invalid or has

dan kan ik op import license key klikken, maar wat moet ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je je niet registreren bij de Campus Twente ? voor zover d8 wel namelijk ?

Verder werkt mijn Vario prima ! Heb m gewoon gekocht bij T-mobile shop (aanbieding niet op internet) Vandaag al TomTom 5 Pockter PC geritselt, nu moet ik nog een GPS muis hebben, weet iemand waar je een goedkope maar goed werkende muis kunt kopen ??

Bedankt !!

Groeten Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Hoe bedoel je precies registreren? Ik heb m'n mac adres al geregistreerd, en ik heb m'n studentnr en wachtwoord ingevuld bij secure w2, maar hoe het precies moet weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:04:
[...]

Bij de T-Mobile winkel gekocht vorige week:
relax 150 min en Pocket internet totaal > 1e jaar maar 13.50 voor je 150 abo! (wel gewoon 9.50 voor PIT)
en >> GRATIS BT headset twv 69e.
plus twee bios kaartjes (jeeeeeeej!)
zit standaard 512mb mini SD bij (ook al in startpost vermeld)

>> WAS DUS GRATIS, dat is voor 0 euro.... :*)
Ik heb een offerte gekregen van t-mobile, ook MDA Vario, 150min abo, gratis BT headset en 512 MB. Ik betaal hiervoor 5 euro.

Wat ik bij jou lees is dat je ook nog korting hebt bedongen op het abo geld voor het eerste jaar. Is dat omdat je PIT erbij hebt genomen?
En die twee bios kaartjes... tsjah.

Voordat ik de offerte onderteken wil ik toch ff weten hoe je dit voor elkaar heb gebokst, want dan ga ik nog ff bakkeleien met t-mobile. Ik wil het onderste uit de kan, ik heb een beroerd slechte ervaring met hun helpdesk (ivm wegvallen dekking in Andorra) waarbij ze me per sms meldden dat de storing was verholpen en dat ik moest reageren als ik nog problemen had. Fijn. De dekking in Andorra was nog steeds kwijt, geen SMS ontvangen en SMS-jes stuiterden ook niet terug naar de afzender. Daarnaast had ik expliciet opgegeven dat t-mobile mij kon informeren via hetKPN abo van een andere wintersporter. Omdat t-mobile geen reactie terug kreeg van mij (duh, ik had geen bereik), hebben ze de call afgesloten. Nadien een klacht ingediend, met als reactie: het netwerk in Andorra valt buiten onze verantwoordelijkheid - geen woord dus over hun knullige terugkoppeling, laat staan enige controle of de storing daadwerkelijk was verholpen (er waren heel veel klachten, en pas een maand na mijn klacht is de storing daadwerkelijk verholpen). Dus vandaar dat ik op jacht ben naar een stukje genoegdoening, want het niet-bereikbaar zijn heeft me stomweg veel geld gekost (ik heb eigen toko).

Dus ehm: laat ff weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ook anderen met messcherpe aanbiedingen: laat ff weten hoe & wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Mmm.. niet echt HTC Wizard dit he, maar ik zou zeggen: Stap eens de T-Mobile shop binnen.
Ze hebben een "netwerk actie" van 8 euro korting op je bel abo voor het eerste jaar (ik ga tenminste uit van 2 jaar abo). Met PIT betaal je dan 0 euro, en die 512Mb kaartjes zijn standaard bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:00:
[...]

Je moet de smtp server van T Mobile gebruiken. De UvA server zal wel alleen willen versturen vanaf het UvA domein.
Het heeft waarschijnlijk niks te maken met dat ik binnen een UvA domein moet zijn, want met mijn WLAN thuis kan ik gewoon via de chello verbinding mijn mail op mijn laptop ophalen met Outlook (incoming: mail.student.uva.nl - outgoing: smtp.student.uva.nl). Met dezelfde instellingen in Emailwiz geeft hij echter een foutmelding, maar wel alleen bij verzenden.
Als ik een bericht wil beantwoorden of een willekeurig mailtje wil sturen naar een mailadres dan krijg ik de volgende melding, nadat ik heb gedrukt op Verzenden/ontvangen:

Systeembeheerder
Ongeldige geadresseerden

Ontvangen gaat prima. Als ik bij de instellingen bij domein 'uva' invul, werkt het ook niet.
Wat kan er nou fout gaan. Met mijn laptop kan ik wel gewoon berichten versturen buiten het UvA domein?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister bij T-mobile hetvolgende gedaan:

Relax 150 2jr
+ Internet 9,50p.m.
+ Sms-bundel a 3,- p.m

Gekregen:
MDA Vario
512MB kaartje
60min HotSpot credit
Bluetooth oortje

en alles voor 't magische bedrag van 0,- euro !!

Alleen blijft mijn vraag nog:

Waar koop ik een goedkope maar goed werkende Bluetooth GPS ontvanger?
En
Ik was net ff in gesprek met collega, en die vroeg zich af bij PIT of je dan ook nog de verbindingstijd moet betalen.. ? ik d8 namelijk niet en dat je voor 9,50 ECHT ONBEPERKT kunt internetten zonder verdere kosten 8eraf of belminuten die van je abonnement afgaan. HELP ! ;)

Have Fun !
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.