HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 13.547 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook graag een duo kaart ik heb kpn, het is voor in de carkit

maar dan wil ik de telefoon in de auto zonder accu doen zodat deze alleen aangaat als de auto aan is.

Maar als deze dan weer uit is dan wil ik wel dat automatisch mijn qtek weer werkt. is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand meer vertellen over handschrift herkenning? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Hmm, daar was ik al bang voor :( bij telfort kan je geen 2e sim kaart krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:41:
ik wil ook graag een duo kaart ik heb kpn, het is voor in de carkit

maar dan wil ik de telefoon in de auto zonder accu doen zodat deze alleen aangaat als de auto aan is.

Maar als deze dan weer uit is dan wil ik wel dat automatisch mijn qtek weer werkt. is dit mogelijk?
Helaas.. dit zou ik ook willen... stel de laatst aangemelde telefoon valt uit.. dan ben je niet meer bereikbaar.. das het enige nadeel.. de vario heeft de vliegtuig mode die je snel kan wissele.. maar de nokia moet je helaas helemaal uit zetten en dan weer aanzette om hem aan te melden.

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik070 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:39:
Heb de logo's onder het scherm gewoon kunnen verwijderen met een suikerklontje.

Ik zie niets van beschadigd metaal, en het ziet er een stuk beter uit zonder die logo's :) .
Ik heb met het gekraste metaal meegeschuurd, zijwaarts heb ik toch het idee dat je het metaal gaat krassen.
Mijn collega heeft ook alles weggesuikerd, zonder problemen. Persoonlijk vind ik het er niet uitzien, zo'n kaal gevalletje, net of hij gestolen is en de uiterlijke kenmerken verwijderd moesten worden, maar dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:14:
[...]

Ik had 2 jaar, maar nu staat er 1 jaar op me garantiebewijs/factuur. Misschien heeft iemand dit eerder ook gehad?
zou kunnen dat ze bedoelen 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12-2021
Qris schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:41:
ff n00b vraagje.. mag ik de mini-SD eruit halen als foon aanstaat?
Hij doet er niet moeilijk over...maar als je muziek of zo aan het afspelen ben welke op de mini-SD staat ...ja dan kan je verwachten dat ie moeilijk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Voor de liefhebbers: een review van de I-mate K-JAM op pocketinfo.
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:14:
[...]

Ik had 2 jaar, maar nu staat er 1 jaar op me garantiebewijs/factuur. Misschien heeft iemand dit eerder ook gehad?
Volgens mij waren er in deel 1 een aantal mensen met hetzelfde verhaal.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Is het trouwens mogelijk CAB files in je rom te plaatsen zodat die direct geinstalleerd worden bij een harde reset?
Ik heb nu van de programma's die ik erop wil hebben de CAB files eruit geplukt zodat ik ze niet via de pc erop hoef te zetten, echter zou het helemaal mooi zijn als ze er na harde reset al op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:52
Worldwide schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:08:
Is het trouwens mogelijk CAB files in je rom te plaatsen zodat die direct geinstalleerd worden bij een harde reset?
Ik heb nu van de programma's die ik erop wil hebben de CAB files eruit geplukt zodat ik ze niet via de pc erop hoef te zetten, echter zou het helemaal mooi zijn als ze er na harde reset al op staan...
Ik weet niet of de extended rom writeable is, anders kun je ze erop zetten en de config file aanpassen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:58:
[...]

Mijn collega heeft ook alles weggesuikerd, zonder problemen. Persoonlijk vind ik het er niet uitzien, zo'n kaal gevalletje, net of hij gestolen is en de uiterlijke kenmerken verwijderd moesten worden, maar dat is een kwestie van smaak.
helemaal kaal lijkt mij idd ook nix, wat ik mij dus afvroeg of er stickers of id dergelijks bestaan die dan op die kale plekken te plaatsen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:26:
[...]

ik heb een BT headset en een BT TomTom GPS en dat werkt prima.
Hoor jij je route beschrijving door je headset? Of door je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:59:
[...]

zou kunnen dat ze bedoelen 1 jaar garantie
Contractduur: 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:11:
Ik krijg net me factuur binnen tevens garantiebewijs. Waarop staat dat mijn contract maar 1-jarig is, dus 1 jaar 100 min.

Hebben ze een foutje gemaakt in mijn voordeel, ofniet?
Velen, waaronder ik, hadden hetzelfde. Die factuur/garantiebewijs is standaard aangemaakt. Bovendien staat in je contract (de eerste brief) gewoon twee jaar en die is rechtsgeldig. Reken er dus maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

ik gebruik de vario overigens zonder problemen met mijn ingebouwde bluetooth carkit in de auto. Ondanks dat ie van "alfa" is is dit een parrot carkit en die parrot wordt tegenwoordig ook veel los verkocht..kan je dus gerust aanschaffen als je het al overweegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond ook mn vario gehaald. Hij is echt super!

Heb een relax abonnement 150 + sms bundel + internet voor 9,95 p/maand.

Weten jullie of dat al is ingesteld automatisch, of zijn daar instellingen voor?? Zou iemand mij die kunnen geven??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij mijn vriendin, en zij heeft een oude activesync (3.7). Daarnee lukt het niet om contact te maken, klopt dat?

In hoeverre wordt Activesync trouwens geactiveerd afhankelijk van de hardware (zoals XP productactivatie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op de 1 of andere manier het beeld wat op de MDA vario wordt weergegeven, weergeven op een extern scherm.

TV thuis of scherm in de auto.
Die zou namelijk best makkelijk zijn bij navigeren. Heb namelijk een scherm in de auto.

Ik weet dat dit volgens mij voor de Qtek 2020 bestond. Maar kan het niet meer vinden.

Dus inprincipe van mda vario (mini usb?) naar video tulp (die gele) of scartaansluiting.
Kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:08:
Ik zit nu bij mijn vriendin, en zij heeft een oude activesync (3.7). Daarnee lukt het niet om contact te maken, klopt dat?

In hoeverre wordt Activesync trouwens geactiveerd afhankelijk van de hardware (zoals XP productactivatie)?
Je hebt minstens activesync 4 nodig. Daarnaast is het aan te raden omdit te draaien op een Win XP met Service Pack 2. Heb je die niet heb je waarschijnlijk een patch nodig om het werken te krijgen.

Zoek daarvoor even in het nieuws archief van tweakers.net daar stond laatst een artikel in met de locatie van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:45:
Kun je op de 1 of andere manier het beeld wat op de MDA vario wordt weergegeven, weergeven op een extern scherm.

TV thuis of scherm in de auto.
Die zou namelijk best makkelijk zijn bij navigeren. Heb namelijk een scherm in de auto.

Ik weet dat dit volgens mij voor de Qtek 2020 bestond. Maar kan het niet meer vinden.

Dus inprincipe van mda vario (mini usb?) naar video tulp (die gele) of scartaansluiting.
Kabel.
Zoiets als dit: http://www.expansys.nl/pr...ode=109731&asource=108269

En dan alleen kijken naar die kabel :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort krijg ik mijn Vario binnen, dus ben me aan het 'inlezen' :)
Nu ga ik mijn agenda veel gebruiken, maar wil ook wat wat pielen met verschillende progjes.

Stel dat ik dan om e.o.a. reden toch een hard-reset moet uitvoeren, ben ik mijn agenda gegevens kwijt.
Kun je die gegevens niet kwijt op je sd-kaart? Dus dat je agenda de gegevens daar vandaan haalt en naar toe schrijft?

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:45:
Heb vanavond ook mn vario gehaald. Hij is echt super!

Heb een relax abonnement 150 + sms bundel + internet voor 9,95 p/maand.

Weten jullie of dat al is ingesteld automatisch, of zijn daar instellingen voor?? Zou iemand mij die kunnen geven??

Alvast bedankt!
Heb inmiddels dus even KS gebeld en volgens hun is het allemaal goed zo... Dus lekker internetten :)

Het is echt een geweldig toesteln Ben nu wat filmpjes/mp3's erop aan het zetten. Maandag krijg ik ook nog mn 1GB kaartje binnen dus kunnen we voorlopig vooruit. Heb op dit moment nog geen klachten. Alles werkt perfect eigenlijk. Goed geluid, soepele filmpjes (mediaplayer én TCPMP). Ik dacht ook dat ik een reset moest doen om die roze kleuren etc weg te halen, maar dat kun je ze ook bij instellingen doen!! Echt een top ding. Dalijk ga ik nog eens ff proberen te bellen, want dat zou je bijna vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:27
Ik heb een probleempje met pocketmusic. Na een harde reset heb ik het opnieuw geïnstalleerd met een aantal winamp skins. Daarnaast natuurlijk gratis geregistreerd.

Nu doet helaas de equalizer niks meer en kan ik ook geen winamp-skins meer instellen.. Iemand ervaring met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb div. prog gedownload om via mijn Vario AV app te bedienen via mijn Ir poort . Maar geen enkele willen werken . Heeft iemand hier meer ervaring om het werkend te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:55:
Hallo,
Ik heb div. prog gedownload om via mijn Vario AV app te bedienen via mijn Ir poort . Maar geen enkele willen werken . Heeft iemand hier meer ervaring om het werkend te krijgen
Schijnt niet te werken omdat de range van de IRda poort van de Vario niet toereikend genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 10:32:
Maandag krijg ik ook nog mn 1GB kaartje binnen dus kunnen we voorlopig vooruit. Heb op dit moment nog geen klachten.
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Mini SD 2 GB is aangekondigd misschien goed om nog ff te wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugen.direqt.nl

73 euros voor 1 GB.

@schiffeb: 2 GB zijn waarschijnlijk nog wel duur. Dus daar zou ik zowieso even mee wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen.

Ik heb de T-mobile zooi eraf gehaald via een hardreset en softreset. Nu heb ik een aantal extra cabjes geinstalleerd uit de extended rom. Maar nu blijk dat ik er geen MMS instellingen in heb zitten. Als ik in de berichten kijk, dan heb ik alleen de textberichten, hotmailberichten en outlookberichten. Voorheen stond er volgens mij hier ook MMS berichten in.

Wie kan mij uit de brand helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:56:
[...]
Je hebt minstens activesync 4 nodig. Daarnaast is het aan te raden omdit te draaien op een Win XP met Service Pack 2. Heb je die niet heb je waarschijnlijk een patch nodig om het werken te krijgen.
.
bij mij draait het ook op Windows 2k (op het werk).

Vanochtend pakte ik trouwens mijn Vario uit mijn jaszakje en stond er in plaats van T-Mobile in eens T-M.b..e. De letters vallen er dus vanzelf al af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:11:
Wie kan mij helpen.

Ik heb de T-mobile zooi eraf gehaald via een hardreset en softreset. Nu heb ik een aantal extra cabjes geinstalleerd uit de extended rom. Maar nu blijk dat ik er geen MMS instellingen in heb zitten. Als ik in de berichten kijk, dan heb ik alleen de textberichten, hotmailberichten en outlookberichten. Voorheen stond er volgens mij hier ook MMS berichten in.

Wie kan mij uit de brand helpen??
Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB ff installen

Dit staat overigens ook in het lijstje van de startpost met beschrijvingen sinds iemand mij erop attent maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem wat door een aantal mensen in deel 2 al aangekaart is, maar ook toen was er nog geen oplossing. Als ik de opties voor een toetsenbord open heb ik alleen phone pad of toetsenbord, dus geen letterherkenning en transcriber. Waar ligt dit aan, ik heb gezocht, maar kan niet iets van een instelling vinden om dit te veranderen. Ook in de handleiding gaat men ervan uit dat die opties er wel zijn, en staat niks over het in of uitschakelen van letterherkenning. Wie weet raad?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat tim-out vandaag betekent in het vandaag menutjes onder instellingen????
probleempje: Soms als ik me vario in me zak heb en tjek even of ik nog belangrijk ben geweest zie ik ineens dat ik m'n pincode (van sim) moet invoeren iemand hier ook wel is last van? Kan dit komen doordat het bereik even wegvalt ofzo? of ben ik toe aan een reset?

Nog een n00b q hoe moet ik met total commander in mijn register komen? kan de hkey_lokal_machine etc niet vinden? misschien zoek ik verkeerd? of???

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiXarD2
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik heb een probleem met mijn MDA :(

Sinds vanochtend start de vario niet meer op. Hij blijft steken/loopt vast in het begin scherm met het T-Mobile logo en de software versie. De Comm en Voice toets tegelijkertijd indrukken geeft ook geen melding, dus resetten werkt ook niet. Weet iemand nog een andere manier om het toestel te resetten, of moet ik terug naar de winkel?

Ik heb het geluk dat ik over ga met nummer behoud en daarom dus pas op 31-01-2006 ermee kan bellen, dus ik mis hem niet direct, maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Weet iemand een manier om woorden aan de T9-woordenboek toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiXarD2 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:38:

Weet iemand nog een andere manier om het toestel te resetten, of moet ik terug naar de winkel?
In de startpost staat de procedure voor een hard reset. Als je die toepast en er volgt geen hard reset, dan moet je inderdaad terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best mensen,

wat ik me afvroeg is dat bij oude pda's je de data kwijt was als je batterij leeg was.

is dat bij deze qtek ook zo?
of kan de batterij leeg zijn en de data die erop stond er nog onbeperkt op blijft staan?

groet robby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
eindelijk gelukt om alles met tomtom5 werkend te krijgen in mijn vario en adept 300 bt gps ontvanger,

eerst werkte de gewone installatie niet, want die crashte telkens met mijn activesync :(
toen de update die ook niet werkte: telkens cab files extraheren en die handmatig installeren.
de cab file van 5.0 kon ik ook niet op mijn vario installeren.
de update cab files runden wel zelf.

op een gegeven moment had ik het aan het werk zodanig dat telkens als ik de gps uit had gehad ik handmatig opniew die bt connectie aan moest maken, erg vervelend.

alles heb ik nu goed voor elkaar.
truc vor mij was:

- update draaien (of cab files runnen in mijn geval)
- bt connectie maken met poort 6 toegewezen aa gps.
- dan is com 6 zichtbaar bij overige bt gps-en in tt5
- dan tomtom5 uitschakelen !!!
-DAN DE POORT6 WEGAHELEN IN COM manager, eerst had je die wel nodig !
- nu start tt5 netjes elke keer de verbinding op met mijn bt gps :)
- ook werkt het uitschakelen van de gps en weer inschakelen tijdens tt5 ook :)

uuuuuuren mee bezig geweest om het voor elkaar te krijgen allemaal.
pfff , wat ben ik blij nu, werkt nu echt als een go zeg maar. alles in orde.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:23:
best mensen,

wat ik me afvroeg is dat bij oude pda's je de data kwijt was als je batterij leeg was.

of kan de batterij leeg zijn en de data die erop stond er nog onbeperkt op blijft staan?

groet robby
data blijft behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

best mensen,

groet robby
Alles wordt opgeslagen op flash geheugen, dus je raakt niks kwijt als je je pda uitzet.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanochtend start de vario niet meer op. Hij blijft steken/loopt vast in het begin scherm met het T-Mobile logo en de software versie. De Comm en Voice toets tegelijkertijd indrukken geeft ook geen melding, dus resetten werkt ook niet. Weet iemand nog een andere manier om het toestel te resetten, of moet ik terug naar de winkel?

Ik heb het geluk dat ik over ga met nummer behoud en daarom dus pas op 31-01-2006 ermee kan bellen, dus ik mis hem niet direct, maar toch jammer.
De Comm en Voice toets tegelijkertijd indrukken en de pen in het resetgaatje, geeft dat ook geen hard reset (zie de startpost)?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu wel ontvangst met gps maar tomtom zegt geen gps signaal? help me please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik zit nu een beetje gepoorte games op me kjam te gooien. Tot nu toe heb ik Doom, Duke Nukem 3D, Shadow warrior en Warcraft 2 (jammer genoeg geen geluid). Ben nu bezig met Descent.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Je moet je COMM en Voice toets ingedrukt houden terwijl je op reset drukt. Dan krijg je een bericht en mag je die 2 toetsen loslaten. Zo gauw die vast loopt moet je dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiXarD2
  • Laatst online: 09-10-2023
Het probleem met de Vario is vanochtend weer opgelost :)

Wanneer het toestel aan staat, en je drukt de comm en voice toets tegelijkertijd in, dan gebeurd er niks, ook niet tijdens het opstartscherm, maar wanneer het toestel uit staat, en je drukt de 2 toetsen tegelijkertijd in, dan verschijnt de melding wel!

Er verschijnt dan een zwart scherm waarin gevraagd wordt of je door wilt gaan met de send knop (groene hoorntje), zoals in de startpost vermeld staat. Het geheugen wordt vervolgens geformateerd en de vario start opnieuw op.

[ Voor 8% gewijzigd door RiXarD2 op 13-11-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
best mensen,

groet robby
Je zou natuurlijk ook even de startpost (Mini FAQ) door kunnen lezen ;)
Wanneer het toestel aan staat, en je drukt de comm en voice toets tegelijkertijd in, dan gebeurd er niks, ook niet tijdens het opstartscherm, maar wanneer het toestel uit staat, en je drukt de 2 toetsen tegelijkertijd in, dan verschijnt de melding wel!
Je moet ook soft resetten terwijl je de Comm en Voice toetsen ingedrukt hebt. Het alleen indrukken van deze twee toetsen werkt niet als hij aanstaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Eggy op 13-11-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het cabje Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB istalleer met total commander dan geeft ie aan dat het cabje geinstalleerd is, maar vervolgens blijft ie wel zichtbaar in de extended rom en kan ik het zo weer installeren. Is dit wel goed, want ik zie onder de textberichten ook niets veranderen zodat ik een mms kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:17:
Iemand enig idee wat tim-out vandaag betekent in het vandaag menutjes onder instellingen????
probleempje: Soms als ik me vario in me zak heb en tjek even of ik nog belangrijk ben geweest zie ik ineens dat ik m'n pincode (van sim) moet invoeren iemand hier ook wel is last van? Kan dit komen doordat het bereik even wegvalt ofzo? of ben ik toe aan een reset?

Nog een n00b q hoe moet ik met total commander in mijn register komen? kan de hkey_lokal_machine etc niet vinden? misschien zoek ik verkeerd? of???

alvast bedankt
Time-out heb ik getest.. ingesteld op 1uur.. toen uurtje wachten.. nix spannends te zien... dat van die pincode vragen kun je instellen via start- instellingen- telefoon- en dan vinkje bij PIN vereist als telefoon gebruikt wordt uitzetten.. total commander-> ga helemaal terug naar de root (via .. paar keer drukken) en dan klik je op de // zo kom je oa in register (en FTP en nog een ding)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qris schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:04:
[...]
Time-out heb ik getest.. ingesteld op 1uur.. toen uurtje wachten.. nix spannends te zien... dat van die pincode vragen kun je instellen via start- instellingen- telefoon- en dan vinkje bij PIN vereist als telefoon gebruikt wordt uitzetten.. total commander-> ga helemaal terug naar de root (via .. paar keer drukken) en dan klik je op de // zo kom je oa in register (en FTP en nog een ding)
ok dan dankjewel
ik had inmiddels resco explorer al gdl stuk overzichtelijker als je het mij vraagt.. Ben nu bezig registry beetje te editen hopen dat het beetje goed gaat niet erg veel ervaring mee maar de stappenplannen in de op zien er niet al te moeilijk uit. :)
cleartype in landscape is al gelukt :)
Dat van die pincode.. is volgens mij niet helemaal wat ik bedoelde want daar stel je toch mee in dat je pincode gevraagd wordt als je de telfefoon opnieuw aanmeldt (aan uit / soft reset) maar niet als de telefoon niet uit is geweest dat zou hij toch niet opnieuw de code moeten vragen... ??
time-out is dus beetje vaag bedankt voor het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Kleine toevoeging voor het installeren van ttn.cab (mocht dit niet op de hierboven beschreven manier lukken: Installeer dit programma en open vervolgens ttn.cab. Kopieer de bestanden uit deze cab in de volgende directories:
Program Files\Navigator\data.chk
Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe
My Documents\TomTom\CurrentMap.dat

deze mappen staan op je vario en niet op je SD kaart!

softreset en there you go

special thnx 2 kafmees en pocketinfo.nl

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:13:
Dat van die pincode.. is volgens mij niet helemaal wat ik bedoelde want daar stel je toch mee in dat je pincode gevraagd wordt als je de telfefoon opnieuw aanmeldt (aan uit / soft reset) maar niet als de telefoon niet uit is geweest dat zou hij toch niet opnieuw de code moeten vragen... ??
time-out is dus beetje vaag bedankt voor het testen
Volgens mij werkt dit net zo als je vario in GSM modus staat (standby). als ik uit standby kwam moes ik altijd pin invulle.. en nu niet meer dus ;)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ga het probere qris..
Nog iets waar ik niet uitkwam gister op een verjaardag wou iemand mij een foto toesturen via bt leek me dat deze alleskunner dat wel moest kunnen maar kwam er zo snel niet achter hoe...
- ik gewoon bt aangezet en zichtbaar voor anderen...
- Die ander met Sonyericsson versturen via bt
hij kreeg een melding oid dat ik mijn settings moest controleren doe ik iets fout of kan de vario geen bestanden ontvangen via bt?
edit:
vergeten..
Ik heb die t-mobile dialer weggehaald in de registry maar nu zie ik in het 'belscherm' (als ik op groen druk vanaf today) boven de laatste oproep nog een t-mobile tekentje staan nou vind ik dat niet zo erg maar sinds die reg edit ziet ie er niet uit.. een soort van witte schaduw achter de roze en zwarte letters. maar geen mooie schaduw... ?? :?

edit: sorry is al behandeld ga de reeds gegeven oplossing proberen..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

bt ontvangen moet wel lukken eigelik.. gewoon via COMM manager BT aanzetten en bij instellingen ff zoeken naar nieuwe device. dit vindt hij dan als die sony eric. aanstaat.. mss dat je ff een sleutel moet invoeren (die met sony eric. moet die sleutel verzinnen) en dan kun je bestand ontvangen.. komt geloof ik in map My Documents op de vario te staan.. zenden via BT is mij nog niet gelukt.

en die dailer foto ja.. die staat in de windows map d8 ik.. moet je overschrijven met een zelf gemaakte foto. hoe en wat staat eerder in topic beschreven

goodluck!

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik ergens kan disablen dat WM5 alle uitvoerbare bestanden op een geldig certificaat controleerd? dit is nl. erg irritant en daardoor zijn er enkele applicaties die ik niet kan draaien (die echter wel WM5 support hebben!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb total commander geinstalleerd maar daarna gedeinstalleerd maar hij staat nogsteeds bij programma en ik kan hem gewoon nog gebruiken.. Maar ik kan hem niet meer deinstalleren bij instellingen. Kan ik gewoon de map total commander weggooien of is er nog een nette manier om hem helemaal te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:42:
Weet iemand of ik ergens kan disablen dat WM5 alle uitvoerbare bestanden op een geldig certificaat controleerd? dit is nl. erg irritant en daardoor zijn er enkele applicaties die ik niet kan draaien (die echter wel WM5 support hebben!)
Speeltip nummer 10

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een keer proberen dan:

Binnenkort krijg ik mijn Vario binnen, dus ben me aan het 'inlezen' :)
Nu ga ik mijn agenda veel gebruiken, maar wil ook wat wat pielen met verschillende progjes.

Stel dat ik dan om e.o.a. reden toch een hard-reset moet uitvoeren, ben ik mijn agenda gegevens kwijt.
Kun je die gegevens niet kwijt op je sd-kaart? Dus dat je agenda de gegevens daar vandaan haalt en naar toe schrijft?

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:00:

Cheers.
Ik heb al moeite om mijn agenda en contactpersonen uberhaupt op mijn pc te krijgen via outlook. je kunt geloof ik niet je agenda afsprake op je SD kaart plaatsen. dus bij hard reset ben je die data allemaal kwijt als je het niet op je PC gebackupped hebt

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot!

Gooi er nog 1 vraag achteraan; op de Vario zit een erg handige vergrendel functie, deze zit op mijn I-Mate Jam niet, is er een mogelijkheid om deze over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

helaas nog nix kunnen vinden.. ben zelf ook een "snelkut" aan het zoeken naar die applicatie omdat ik graag een softkey wil assignen aan deze functie.. wat je wel kan gebruiken als zeeeeer chill alternatief is dit progje

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Hack in de startpost gezet zodat je die signed application notification niet meer krijgt en de tutorial geupdate over het verwijderen van de t-mobile dialer (nu met logo removal tutorial).

MortSaver staat ook in de HTC Magician startpost dus die zal hij wel al kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Eggy schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:33:
Hack in de startpost gezet zodat je die signed application notification niet meer krijgt en de tutorial geupdate over het verwijderen van de t-mobile dialer (nu met logo removal tutorial).

MortSaver staat ook in de HTC Magician startpost dus die zal hij wel al kennen.
Niet iedereen heeft een Magician gehad of dat topic bijgehouden.
Qris schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:35:
bt ontvangen moet wel lukken eigelik.. gewoon via COMM manager BT aanzetten en bij instellingen ff zoeken naar nieuwe device. dit vindt hij dan als die sony eric. aanstaat.. mss dat je ff een sleutel moet invoeren (die met sony eric. moet die sleutel verzinnen) en dan kun je bestand ontvangen.. komt geloof ik in map My Documents op de vario te staan.. zenden via BT is mij nog niet gelukt.
Het versturen van foto's en dergelijke wel heel gemakkelijk via BT. De handleiding doorlezen is al voldoende. Dit was echter wel met een ander WM apparaat, maar dat zou niets uit moeten maken.

[ Voor 28% gewijzigd door TheKeeper op 13-11-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:
Ik heb gmail ingesteld als emailaccount op m'n vario.
doet het allemaal prima ophalen lukt en versturen gaat prima alleen wanneer ik de emails gelezen heb en ik haal opnieuw de post op de zijn de reeds gelezen emails weg.. ze staan nog wel op m'n gmail (als ik via explorer ga) maar in mijn berichten zijn ze foetsie? Lijkt me handig om ze gewoon te laten staan is hier een mogelijkheid voor?
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand in welke map the themes (.tsk) bestanden opgeslagen moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
TheKeeper schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:26:
[...]

Niet iedereen heeft een Magician gehad of dat topic bijgehouden.
Maar deze persoon heeft wel een Magician zei hij zelf. Vandaar dat ik zei dat hij waarschijnlijk MortSaver al kende. Maar goed, dit kan natuurlijk ook niet het geval zijn. Het was verder ook niet sarcastisch bedoeld ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 14-11-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:08
Nu er alweer aardig wat gebruikers zijn ben ik benieuwd wat hun ervaring
is met de sterkte van het apparaat... Word het toetsenbord schuif systeem
lam of blijft hij gesloten netjes op zijn plek..? Hetzelfde voor de Stylus, ik lees
dat er al mensen hun stylus kwijt zijn, valt hij er makkelijk uit?

Gr,
4Reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:16:
Weet iemand in welke map the themes (.tsk) bestanden opgeslagen moeten worden?
In de root van je "Mobiel Apparaat" (even via de gewone verkenner), dan ziet ie ze meteen.

Zelf nog een vraagje:
Is het ook mogelijk om de tonen voor berichten e.d aan te passen? En zo ja, kun je dan .wav .mp3 enz gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:08:
vraagje:
Ik heb gmail ingesteld als emailaccount op m'n vario.
doet het allemaal prima ophalen lukt en versturen gaat prima alleen wanneer ik de emails gelezen heb en ik haal opnieuw de post op de zijn de reeds gelezen emails weg.. ze staan nog wel op m'n gmail (als ik via explorer ga) maar in mijn berichten zijn ze foetsie? Lijkt me handig om ze gewoon te laten staan is hier een mogelijkheid voor?
dank
zelfde probleem bij Planet. Heb die vraag al een keer gepost maar nog geen oplossing. Lijkt te maken te hebben met het format van de datum of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Reload schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:37:
Nu er alweer aardig wat gebruikers zijn ben ik benieuwd wat hun ervaring
is met de sterkte van het apparaat... Word het toetsenbord schuif systeem
lam of blijft hij gesloten netjes op zijn plek..? Hetzelfde voor de Stylus, ik lees
dat er al mensen hun stylus kwijt zijn, valt hij er makkelijk uit?

Gr,
4Reload.
toetsenbord blijft goed stabiel. Dat van die stylus snap ik niet. Die van mij moet je er echt uittrekken, en dan nog met moeite ook. Overigens heb ik een paar reserves, dus dat is niet zo heel erg als er eens een weg is (laten liggen ergens is een groter risico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:20:
ben er inmiddels achter... ;) de vraag verandert in welk programma jullie gebruiken om WIFI-netwerken te vinden/connecten? Wififofum zie ik bij freewareppc.com staan. Maar staat release-datum van 2004 bij, werkt misschien niet? Ik hoor het graag..
http://pdatoday.blogspot....er-free-wifi-utility.html is een gratis goed tooltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ik heb nogal vaak probleem gehad met wachtwoord aanmelden in combinatie met telefoon opnemen. Normaal wilde ik dat na xx minuten ik bij gebruik van telefoon een pincode moet invoeren maar hij gedraagt zich heel raar als ik bijvoorbeeld een telefoongesprek opneem terwijl dit actief staat... zo kon ik een keer niet opnemen omdat ik wachtwoord moest geven maar hier niet kon komen omdat telefoonapplicatie op de voorgrond stond. Ook was het niet mogelijk om tijdens telefoongesprek het volume te wijzigen, volgens mij met zelfde oorzaak omdat in taakbalk "wachtwoord" stond maar de volume regelaar niet reageerde.

ik heb dus ww er maar afgehaald want het was te lastig.

Al mijn Tmobile letters zijn er trouwens nu af :D zonder suikerklontje, na week gewoon gebruik in binnenzak met zachte voering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:50:
[...]

zelfde probleem bij Planet. Heb die vraag al een keer gepost maar nog geen oplossing. Lijkt te maken te hebben met het format van de datum of zoiets
Wellicht een duffe suggestie, maar hebben jullie gecontroleerd bij de mailinstellingen hoeveel dagen je pda de mail moet bewaren? Die instelling staat standaard vrij laag (een paar dagen), om het geheugenbeslag beperkt te houden. Na die paar dagen gooit 'ie het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
Iemand enig idee welke winkel in Den Bosch de vario op voorraad heeft? Vandaag mag ik eindelijk verlengen!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:46:
[...]

Wellicht een duffe suggestie, maar hebben jullie gecontroleerd bij de mailinstellingen hoeveel dagen je pda de mail moet bewaren? Die instelling staat standaard vrij laag (een paar dagen), om het geheugenbeslag beperkt te houden. Na die paar dagen gooit 'ie het weg.
Staat bij mij op onbeperkt, heb al vanalles geprobeerd, maar steeds zijn de mails verdwenen. Erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verwijder ik een programma, als dit niet in de lijst van add/remove programs staat? Ik had AnthaVPN geinstalleerd, ook al was dit de PPC2003SE uitvoering. Het programma werkte, maar ik blijk het toch niet te kunnen gebruiken. Het staat keurig in de Program lijst, maar zoals gezegd niet in de lijst van geinstalleerde programma's. Hoe kom ik er af? Ik ben bang dat als ik met explorer de map in Program Files delete, dat ik achterblijf met de losse icoontjes in het startmenu en programmamenu.

Sowieso vraag ik me af of en hoe je iconen kan toevoegen en weghalen in je programs-lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:13:
[...]

Staat bij mij op onbeperkt, heb al vanalles geprobeerd, maar steeds zijn de mails verdwenen. Erg vervelend
bij mij op 3 dagen ofzo maar de mailtjees zijn er al na een uurtje af ofzo... eigenelijk als ze gelezen zijn en dan de nieuwe post wordt opgehaald...
raaaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:14:
Hoe verwijder ik een programma, als dit niet in de lijst van add/remove programs staat? Ik had AnthaVPN geinstalleerd, ook al was dit de PPC2003SE uitvoering. Het programma werkte, maar ik blijk het toch niet te kunnen gebruiken. Het staat keurig in de Program lijst, maar zoals gezegd niet in de lijst van geinstalleerde programma's. Hoe kom ik er af? Ik ben bang dat als ik met explorer de map in Program Files delete, dat ik achterblijf met de losse icoontjes in het startmenu en programmamenu.

Sowieso vraag ik me af of en hoe je iconen kan toevoegen en weghalen in je programs-lijst.
Als je geen andere manier ziet gewoon zo weghalen.

Over dat bang zijn van achterblijvende icoontjes --> kun je ook altijd weghalen dus!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:24:
[...]

bij mij op 3 dagen ofzo maar de mailtjees zijn er al na een uurtje af ofzo... eigenelijk als ze gelezen zijn en dan de nieuwe post wordt opgehaald...
raaaar
overigens had ik dat probleem ook al bij de Qtek 9090, dus onder WM2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Is het mogelijk om via de infrarood poort van mijn MDA Vario en laptop de GPRS van T-Mobile te gebruiken? zodat ik overal in Nederland met mijn laptop online kan? En zo ja, waar stel ik dat dan in?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Eindelijk van mijn BSOD 'irq_not_less_or_equal' reboots af. Het bleek de netwerkbeveiliging van Kaspersky Antivirus Pro te zijn.. Raar, want zelfs als ik die niet liet opstarten in safemode kreeg ik nog een bsod. Pas nu ik de optie zelf heb uitgeschakeld en mijn pc opnieuw heb opgestart zijn de problemen eindelijk over.. én net een nieuwe vario gekregen aangezien mijn oude last had van newtonringen (olievlekken): Ik ben weer helemaal gelukkig!

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:26:
[...]

Over dat bang zijn van achterblijvende icoontjes --> kun je ook altijd weghalen dus!!
Hoe dan? Is er een map ergens waarin ze staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het "eruit knallen" van "vandaag"?
Het lijkt wel alsof ik het afsluit met magic button, ik moet dan een soft reset doen om hem weer terug te krijgen. (ook het opstarten van vandaag doet niets als ik dat probleem heb).
Mijn vandaag wordt vervangen door de laatst geopende applicatie (e.g. programma's of instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg handig linkje, met veel progjes voor je HTC :*)

http://www.pocketpcsoft.n...ry=&page=0&limit=45&type=

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:41:
[...]

Hoe dan? Is er een map ergens waarin ze staan?
Icoontjes staan in \windows\startmenu\programma's

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

TheKeeper schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:26:
Het versturen van foto's en dergelijke wel heel gemakkelijk via BT. De handleiding doorlezen is al voldoende. Dit was echter wel met een ander WM apparaat, maar dat zou niets uit moeten maken.
Nee. in handleiding staat dat het in het lijstje moet staan als je stylus lang op bestand houdt.. kan dan alleen maar kiezen uit verzenden via infrarood en dus niet BT

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Als je beide je BT aan hebt staan , dan kun je inderdaad lang met je stylus op het bestand gaan staan en dan zoekt je telefoon vanzelf naar mogelijke ontvangers. Dit is een lijst met BT en IR door elkaar. Want bij mijn weten kan IR niet door een muur, maar een huisgenoot kwam wel aankloppen of "ik die onzin aan het versturen was". Dat was dus via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de vario loopt met een snes emulator?
goeie snelehid enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een vraag, ik zoek de com en voice knop voor de hard rest, nu heb ik al in het boekje gekeken, maar ben er nog niet zeker van. Ik ben nu steeds met de extendend rom, maar kan de hard reset niet vinden. Waar zitten deze knoppen precies? Ik ging uit van de 2 knoppen aan de zijkanten, dus die de telefoon op trillen zet en de voice knop.

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Dat zijn inderdaad de juiste knoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:11:
Hey ik zit nu een beetje gepoorte games op me kjam te gooien. Tot nu toe heb ik Doom, Duke Nukem 3D, Shadow warrior en Warcraft 2 (jammer genoeg geen geluid). Ben nu bezig met Descent.
Kun je mschien wat links posten?

Games van PDAmill en Astraware zijn ook goed te doen trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:59:
Dat zijn inderdaad de juiste knoppen :)
Dan blijf ik proberen, ik krijg het niet voor elkaar die twee knoppen tegelijk in te drukken, ik neem of iets op of hij gaat over op trilstand, of allebei. Zodra ik de soft reset indruk, reset die gewoon. Dus geen hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:18:
[...]

Dan blijf ik proberen, ik krijg het niet voor elkaar die twee knoppen tegelijk in te drukken, ik neem of iets op of hij gaat over op trilstand, of allebei. Zodra ik de soft reset indruk, reset die gewoon. Dus geen hard.
Kan niet editen?

Hier dan:

Iemand een truukje? Ik druk dus de knop linksboven en rechtsboven in, en dan met de stylus in de reset knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:18:
[...]

maakt niet uit oftie een voicedialmelding of iets geeft. Gewoon dat resetgaatje volstouwen en die 2 knoppen vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:24:
[...]

Kan niet editen?

Hier dan:

Iemand een truukje? Ik druk dus de knop linksboven en rechtsboven in, en dan met de stylus in de reset knop.
Hij zal ook resetten maar je moet de Comm en Voice toetsen wel ingedrukt blijven houden als hij soft reset. Je scherm zal dan zwart blijven en even later krijg je een confirmation scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEHE eindelijk gelukt. Alles werkt prima, heb nog een vraagje:

Kan ik GPRS van t-mobile niet voor altijd uitzetten, hij blijft nu maar connecten zodra ik geen verbinding meer heb met router.

ik gebruik het nooit dus kan ik niet alles eraf gooien van GPRS of zijn er andere manieren?

Heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Klein vraagje,

Ik ben ook al een tijdje bezig met het zoeken naar een nieuwe mobiel. Aangezien ik het steeds drukker krijg met m'n bedrijfje en schoolprojecten zoek ik dus een pda achtig toestel.

Nu is m'n oog dus ook op de HTC Wizard gevallen.

Alleen vroeg ik me af, aangezien mijn vriend de HTC Magician, of deze dezelfde programma's kunnen draaien. Hij heeft namelijk snes spelletjes erop, afstandsbedieningsprogramma, etc.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijd in het bezit van een mda vario maar ik ben benieuwd hoe ik mijn 3gp bestanden op mijn tel kan zetten.

Alvast bedankt,
Groetjes

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

[flauw]Gewoon via je verkenner :? Of mailen of MMSen. Net zoals je elk ander bestand op je vario zet. USB kabel erin en pompen maar, Bluetooth verbinding, LAN, FTP verbinding, op een webserver zetten en downloaden. [/flauw]

[ Voor 41% gewijzigd door neevedr op 14-11-2005 20:46 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.